Σύνδεση

View Full Version : 1290 Super Duke



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5

rider
11/11/2014, 00:14
http://www.cycleworld.com/videos/latest_videos/ktm_1290_super_duke_r_prototype/?con=outbrainvideo&obref=obinsite=obnetwork&tag=w650&vpage=2&src=related&con=outbrainvideo&obref=obinsite=obnetwork

Allst@rf
30/12/2014, 13:04
πως οδηγαμε ενα super duke ...

https://www.youtube.com/watch?v=2h6m2RPbGIA

:evil:

:a32:

Billymuse
30/12/2014, 14:48
πως οδηγαμε ενα super duke ...

https://www.youtube.com/watch?v=2h6m2RPbGIA

:evil:

:a32:

Έχει πάει 500 μέτρα πέρα και ακούγεται καμπάνα στο βίδεο :uplate:

ΝIKOLTSOS
06/01/2015, 23:58
https://www.youtube.com/watch?v=d9viW_inldA#t=19
:evil:

macdeath_s
29/03/2015, 19:31
Και ένα ελληνικό https://www.youtube.com/watch?v=Z015kzkCO5A

Ζεύκας
29/03/2015, 19:48
πιο πολύ λιγουρεύομαι το 690 παρά το sd

endopandou
30/03/2015, 07:31
Αυτά είναι, να έχεις δώσεις 5000 γιούρα σε τράξια και το μπροστά μοταρντάκι να παίρνει το γκάζι δυό δευτερόλεπτα πιο νωρίς. Θέμα...

macdeath_s
30/03/2015, 11:17
Αυτά είναι, να έχεις δώσεις 5000 γιούρα σε τράξια και το μπροστά μοταρντάκι να παίρνει το γκάζι δυό δευτερόλεπτα πιο νωρίς. Θέμα...

Αρχικά δεν νομίζω ότι κοντράρονταν γιατί το SD φαίνεται ότι θα μπορούσε να τον μαζέψει πολλές φορές. Επίσης (κατά τη γνώμη μου φυσικά) μπορεί tο SMC να χει χέρια καλύτερα του από πίσω του αλλά ακόμη και ίδιοι να ήτανε σε ικανότητες ένα σωστό sm λόγω κιλών και στησίματος έχω την εντύπωση ότι είναι πιο διαχειρίσιμο/ευέλικτο σε κλειστές στροφές από ένα naked ή ss.

Παρόλα αυτά, η αλήθεια είναι ότι το 1290 είναι ίσως εξαίρεση στο τελευταίο που γραψα, διότι είναι πανεύκολο και δεν απαιτεί τα χέρια του προκατόχου του (990). Τέλος ο άλλος μπορεί να ναι κουλός και απλά να του άρεσε το 1290 και να το αγόρασε :p

endopandou
30/03/2015, 12:22
Αρχικά δεν νομίζω ότι κοντράρονταν γιατί το SD φαίνεται ότι θα μπορούσε να τον μαζέψει πολλές φορές. Επίσης (κατά τη γνώμη μου φυσικά) μπορεί tο SMC να χει χέρια καλύτερα του από πίσω του αλλά ακόμη και ίδιοι να ήτανε σε ικανότητες ένα σωστό sm λόγω κιλών και στησίματος έχω την εντύπωση ότι είναι πιο διαχειρίσιμο/ευέλικτο σε κλειστές στροφές από ένα naked ή ss.

Παρόλα αυτά, η αλήθεια είναι ότι το 1290 είναι ίσως εξαίρεση στο τελευταίο που γραψα, διότι είναι πανεύκολο και δεν απαιτεί τα χέρια του προκατόχου του (990). Τέλος ο άλλος μπορεί να ναι κουλός και απλά να του άρεσε το 1290 και να το αγόρασε :p
συμφωνώ απόλυτα :)

endopandou
15/04/2015, 08:21
Αυτό ίσως το χρειαστούν μελλοντικά οι κάτοχοι
http://www.motorcyclistonline.com/ktm-1290-super-duke-r-long-term-motorcycle-test-doin-time-0?src=SOC&dom=fb

macdeath_s
24/04/2015, 01:39
Αυτό ίσως το χρειαστούν μελλοντικά οι κάτοχοι
http://www.motorcyclistonline.com/ktm-1290-super-duke-r-long-term-motorcycle-test-doin-time-0?src=SOC&dom=fb

Κοντεύω 15000 και ακόμα δεν το χει κάνει. Έχει σφιχτεί βέβαια παραπάνω ο τροχός προληπτικά.

macdeath_s
24/04/2015, 13:29
Κι ένα βιντεάκι ακόμα από Αθήνα. https://www.youtube.com/watch?v=76OHtK8qbec

Ζεύκας
11/05/2015, 17:48
πιο πολύ λιγουρεύομαι το 690 παρά το sd

μαλακίες έλεγα. το 1290SD γαμάει!
το καβάλησα. πω πω τι ροπάκλα είναι αυτή; :a2:

spyrakos35
11/05/2015, 18:29
μαλακίες έλεγα. το 1290SD γαμάει!
το καβάλησα. πω πω τι ροπάκλα είναι αυτή; :a2:

Αυτο ή το τουονο.... Πες την αληθεια

Ζεύκας
11/05/2015, 19:34
όταν καβαλήσω και το tuono factory 2015 θα σου πω!

RaGe_Raptor
11/05/2015, 21:17
Αυτο ή το τουονο.... Πες την αληθεια

το tuono ......




(νέτα-σκέτα..........................)

Ζεύκας
12/05/2015, 09:23
Καλά μην το λες. πολύ ωραία μηχανάκια και τα δύο.
αμαρτία και άδικο να χαντακώσεις κάποιο.

και έχουν κ κάποιες διαφορές στη φιλοσοφία τους.
πχ το τουόνο τείνει προς ss ενώ το superduke προς μοτάρντ.

skylaros
12/05/2015, 09:31
Αν κάνεις όνειρα γιατί να βάζεις περιορισμούς ? ΚΑΙ τα δύο !

Ζεύκας
12/05/2015, 09:52
Μακάρι όποιος λιγουρεύεται τέτοια εργαλεία να αποκτήσει κανένα.

Μηχανές σαν το tuono η το superduke κάνουν τον νέο άντρα και τον άντρα νεαρό ξανά.

spyrakos35
12/05/2015, 11:16
Μακάρι όποιος λιγουρεύεται τέτοια εργαλεία να αποκτήσει κανένα.

Μηχανές σαν το tuono η το superduke κάνουν τον νέο άντρα και τον άντρα νεαρό ξανά.

ελα εντάξει καλό είναι και το δικό σου, σώπα σώπα

:lol:

Ζεύκας
12/05/2015, 12:53
ναι μωρέ δε βαριέσαι :bawl:

RaGe_Raptor
12/05/2015, 13:52
....πχ το τουόνο τείνει προς ss ............

ακριβώς γι'αυτό.......................

βέβαια προς το παρόν δε μπορώ να διανοηθώ καν τη ζωή μου χωρίς clip-on.............................................................................

H.A.Balafoutre
12/05/2015, 14:18
Εγώ να πω την άποψή μου από το test ride που έκανα το πανάλαφρο 1290 SD πρίν λίγο καιρό.

4η στα 200 σούζα....και με έκοψαν τα αντισούζα ηλεκτρονικά. Το τουφέκιασα στα 270 κοντέρ άνετα, καθότι η διαδρομή που πήγαμε δεν είχε στροφές παρά μόνον 9χλμ ευθεία Εγνατία, εύκολος δρόμος λοιπόν, με ξένα μηχανάκια (και σε test rides ειδικά) δεν είναι να πηγαίνεις σε στροφές, άσε που υπάρχουνε άλλοι πιο ειδικοί από μενα για να κρίνουνε ένα τέτοιο εργαλείο στις στροφές...., μόνον εμείς ήμασταν, ο ήλιος και η άσφαλτος. Τουφεκιάζει πολύ άσχημα...αλλά επειδή έχω τουφεκιάσει 3 FZ1 & 2 R1 σε εκείνον το δρόμο, 270 δεν μου φάνηκαν. Επίσης για γυμνό, στο άνοιγμα-καρύδωμα του γκαζιού από 3η στα 150 περίπου και μετά 4η κτλ...δεν ένοιωσα να προσπαθώ να κρατηθώ από το τιμόνι σαν σε κέρατα ταύρου, ούτε ίχνος ψαρώματος του τιμονιού. Απλά το καρύδωνες, τουφέκιαζε και δεν τελείωνει.... Άλλο που μου έκανε εντύπωση, κράτησα πορεία για 1-2χλμ στα 180-200 σταθερά. Εγώ 1.9μ ύψος με κορντούρα και καθόμουνα σαν σε πολυθρόνα. Σαν να είχε ολόσωμη τζαμαρία ήτανε. Δεν ξέρω πως, αλλά δεν καταλάβαινα αέρα. Μετά, τα φρένα. ΤΑ ΦΡΕΝΑ!!! Μετά τα 270...αφού τα είχα ψιλοζεστάνει πρίν βγούμε στην ευθεία....τα καρύδωσα κι αυτά...ΑΚΛΟΝΗΤΟ. Όυτε γκούκ, ούτε μούκ, ούτε ψάρεμα το τιμόνι. Απλά ΆΓΚΥΡΕΣ. Το abs δεν μπήκε διότι η άσφαλτος ήτανε πολύ καλή και δεν τα έπνιξα μέχρι να κάνω έντο...απλά έκοψα στα 100 και τέλος. Το ξαναέκανα από τα 240+, το ίδιο. ΑΚΛΟΝΗΤΟ. Θέση οδήγησης...παραδόξως βολεύτηκα γάντι, πχ μετά έκανα βόλτα το 1190 με τη στοκ χαμηλή ζελατίνα....και η θέση κάτι μου έφταιγε, είχα και στροβιλισμούς του αέρα λίγο κάτω από το κράνος (Shark RSX)....όλο και κάτι με ενοχλούσε, ενώ στο 1290 SD...όλα ήτανε άψογα. Αυτά, όχι δεν είμαι κυνηγός και δεν διαθέτω τουφέκι.

pipe_smoker
12/05/2015, 14:32
... Άλλο που μου έκανε εντύπωση, κράτησα πορεία για 1-2χλμ στα 180-200 σταθερά. Εγώ 1.9μ ύψος με κορντούρα και καθόμουνα σαν σε πολυθρόνα. Σαν να είχε ολόσωμη τζαμαρία ήτανε. Δεν ξέρω πως, αλλά δεν καταλάβαινα αέρα...

Όντως πολύ κουλό κι ενδιαφέρον αυτό (αν και ο αέρας και το ξύλο κλπ είναι πολύ υποκειμενικά πράγματα).

Εγώ μόνο που το βλέπω με τα μούτρα στο πάτωμα λες και του έχεις πει κακά μαντάτα, μου δίνει την αίσθηση ότι έτσι κι ανέβεις σ'αυτό το πράγμα θα τα φας όλα στα μούτρα.
Πχ το τουόνο έχει το περίεργο μασκάκι του που κάτι κόβει.
Αυτό είναι η γύμνια η ίδια.

Μάλιστα...

sapila racing
12/05/2015, 15:05
Το εκανα test ride στην πίστα στις Σερρες.
Εντυπωσιακό μπορώ να πω.
Το είχαν όμως πολύ μαλακά ρυθμισμένο (ρυθμίσεις δρόμου μου είπαν) κι ετσι εβρισκε μαρσπιέ με τη μια, σίγουρα με πιο κατάλληλες ρυθμίσεις θα ηταν πολύ καλύτερο.
Επίσης στο φρεναρισμα υπο κλίση εχει μεγαλη ταση να σηκωθεί, αλλά και παλι με πιο καταλληλες ρυθμίσεις θα ηταν καλύτερο. Σιγουρα στον δρόμο ειναι αλλιώς.
Τα φρενα ειναι τρομερά κι εχει δύναμη παντού με οποιαδήποτε ταχύτητα, σηκώνει λίγο το μπροστινό με το ανοιγμα του γκαζιού, ακόμα και υπο κλίση και σε κανει να αισθάνεσαι μπαγκόσμιος.
Οταν λέω σηκώνεται εννοώ λίγους πόντους, το κοβουν τα ηλεκτρονικά, και μόλις ισιώσεις κι ενω εχεις το γκάζι σταθερό, αυτό εκσφενδονίζεται!
Τα μαρσπιέ μου φάνηκαν πολύ χαμηλά, εχει να κανει σίγουρα με το οτι το καβαλησα μετα το R6. Πολύ ξεκούραστο μηχανακι, μπορείς να λυσσάς ολη μέρα!
:beer:

macdeath_s
12/05/2015, 23:59
Όσοι το οδηγήσατε test ride θέλω να ρωτήσω αν οι εντυπώσεις σας ήταν με sport ή street mode ?

Όσον αφορά την ταχύτητα και το ξύλο από τον αέρα με 170 πας άνετα (1.92 είμαι οπότε κάποιος κοντίτερος ίσως και με παραπάνω) ενώ για το πόσο σταθερό είναι πιστεύω κάνει δουλειά το σταμπιλιζατέρ.

Τα φρένα του όντως είναι απίστευτα όπως και το ABS. ακόμη και τον πίσω τροχό σηκώνεις με το ABS ενεργοποιημένο. Επίσης το μπροστινό δεν σηκώνεται αν έχετε το traction ανοιχτό. Το περισσότερο που μπορεί να σηκωθεί δείτε το και στο βιντεάκι που πόσταρα εδώ πιο πάνω στο 8:25 περίπου (και το τράβηξα και λίγο εκεί).

Ζεύκας
13/05/2015, 16:39
Όσο αφορά την προστασία από τον αέρα οι Αυστριακοί έχουν κάνει φοβερή δουλειά.
Η θεωρία μου είναι ότι έχουν τοποθετήσει επίτηδες σε τέτοια θέση και κλίση τη μάσκα και το τεπόζιτο
ώστε να μην δημιουργήται "κενό αέρα" ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και τον αναβάτη.

Φρένα, μοτέρ, πλαίσιο, βοηθήματα, εργονομία όλα πάρα πολύ καλά σε σημείο να νιώθω άνετα με το καλημέρα.

Το μόνο μείον του είναι το κιβώτιο το οποίο είναι ασαφές και ψιλοβουτυρένιο.
Άσε που πρώτη φορά ένιωθα να τρέμει η μανέτα του συμπλέκτη όταν άλλαζα ταχύτητα!
Δεν ξέρω ίσως να είμαι κακομαθημένος από το ακριβέστατο κιβώτιο του τουόνο, ίσως να είχε θέμα το sd της δοκιμής.

macdeath_s
13/05/2015, 16:41
Όσο αφορά την προστασία από τον αέρα οι Αυστριακοί έχουν κάνει φοβερή δουλειά.
Η θεωρία μου είναι ότι έχουν τοποθετήσει επίτηδες σε τέτοια θέση και κλίση τη μάσκα και το τεπόζιτο
ώστε να μην δημιουργήται "κενό αέρα" ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και τον αναβάτη.

Φρένα, μοτέρ, πλαίσιο, βοηθήματα, εργονομία όλα πάρα πολύ καλά σε σημείο να νιώθω άνετα με το καλημέρα.

Το μόνο μείον του είναι το κιβώτιο το οποίο είναι ασαφές και ψιλοβουτυρένιο.
Άσε που πρώτη φορά ένιωθα να τρέμει η μανέτα του συμπλέκτη όταν άλλαζα ταχύτητα!
Δεν ξέρω ίσως να είμαι κακομαθημένος από το ακριβέστατο κιβώτιο του τουόνο, ίσως να είχε θέμα το sd της δοκιμής.

Για να βάζεις μείον στο κιβώτιο αυτουνού μάλλον δεν έχεις οδηγήσει το προηγούμενο :D

Ζεύκας
13/05/2015, 16:50
Κοίτα είναι αμαρτία να πω ότι είναι για μπάζα το κιβώτιο απλά δεν έχει το "κλακ" "κλακ" "κλακ" του τουόνο.


το προηγούμενο όχι δεν το έχω οδηγήσει, έχω καβαλήσει το 990SMR, πιάνεται; :D

macdeath_s
13/05/2015, 18:56
Κοίτα είναι αμαρτία να πω ότι είναι για μπάζα το κιβώτιο απλά δεν έχει το "κλακ" "κλακ" "κλακ" του τουόνο.


το προηγούμενο όχι δεν το έχω οδηγήσει, έχω καβαλήσει το 990SMR, πιάνεται; :D

Ta 990 κατ εμέ είχαν μακράν χειρότερο οπότε μάλλον πιάνεται :P

macdeath_s
14/05/2015, 00:12
Telika οι σούζες δεν μαζεύονται με τπτ :D

harris_x
15/05/2015, 10:02
Για το Super Duke GT εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145266

H.A.Balafoutre
16/05/2015, 13:02
Επίσης να πρσθέσω πως κάτω από τα 150 θέλει 5η σχέση στο κιβώτιο...κάτω από τα 100 θέλει 4η...διότι φυσικά σκορτσάρει, έτσι είναι τα δικύλινδρα. Οπότε είσαι πάντα με τη σωστή σχέση, αλλά το θηρίο ανεβάζει αρκετά ψηλά στροφές, οπότε δεν προβληματίζει. Μαθημένος από 4τρακύλινδρα και τις κρεμασμένες 6ες-5ες για χαλαρές βόλτες, δεν με πείραξε καθόλου. Η κατανάλωση, τουλάχιστον ότι έδειχναν τα ευανάγνωστα και πλήρη όργανα, για τη μικρή βόλτα που πήγαμε ήτανε αρκετά καλή για τη φύση της μηχανής. 8λίτρα στα 100. Κάπου εκεί.

macdeath_s
17/05/2015, 15:25
Επίσης να πρσθέσω πως κάτω από τα 150 θέλει 5η σχέση στο κιβώτιο...κάτω από τα 100 θέλει 4η...διότι φυσικά σκορτσάρει, έτσι είναι τα δικύλινδρα. Οπότε είσαι πάντα με τη σωστή σχέση, αλλά το θηρίο ανεβάζει αρκετά ψηλά στροφές, οπότε δεν προβληματίζει. Μαθημένος από 4τρακύλινδρα και τις κρεμασμένες 6ες-5ες για χαλαρές βόλτες, δεν με πείραξε καθόλου. Η κατανάλωση, τουλάχιστον ότι έδειχναν τα ευανάγνωστα και πλήρη όργανα, για τη μικρή βόλτα που πήγαμε ήτανε αρκετά καλή για τη φύση της μηχανής. 8λίτρα στα 100. Κάπου εκεί.

Χτες ήμουν με 120 και 6η για πολύ ώρα χωρίς κανένα σκορτσάρισμα

harris_x
23/05/2015, 16:14
To μηχανάκι είναι αρρώστια, το θέλω. :cry:

335980

notakos600
23/05/2015, 16:34
Γκαύλ@!!!!

335981

Allst@rf
25/05/2015, 13:07
Ρε δε γαμ****ε λεω γω με το χρεπι...

:uplate:

Ζεύκας
25/05/2015, 15:43
:a016:

harris_x
25/05/2015, 15:58
:a016:
έλα μην κλαις... στο επόμενο orange days.... :bawl:

Ζεύκας
25/05/2015, 16:06
αυτή τη δουλειά θα κάνουμε ρε μάστορα;

να βάζουμε μια στο τόσο το μικρό νυχάκι στο βάζο με τη μαρμελάδα; :cry:

notakos600
25/05/2015, 16:37
:a014:

336090

Ζεύκας
25/05/2015, 16:55
ρε φιλαράκι τι μας το βάζεις; το ξέρουμε το εργαλείο.

έχεις να το δώσεις βόλτα να πάρουμε τη δόση μας ή τζάμπα μας βασανίζεις;

notakos600
25/05/2015, 17:00
ρε φιλαράκι τι μας το βάζεις; το ξέρουμε το εργαλείο.

έχεις να το δώσεις βόλτα να πάρουμε τη δόση μας ή τζάμπα μας βασανίζεις;

Είμαι οπτικός τύπος...

DrBig
06/06/2015, 11:07
336784


αλαργα αλαργα γινεται η αγουριδα μελι :D

Billymuse
06/06/2015, 11:19
336784

:uplate:

RaGe_Raptor
06/06/2015, 14:12
336784


αλαργα αλαργα γινεται η αγουριδα μελι :D


αλάργα=μακριά
αγάλι=σιγά

:confused:

spyrakos35
06/06/2015, 14:16
Εννοει

Εκει μακρυα στα ξενα

:lol:

DrBig
06/06/2015, 17:06
ειναι προφανες οτι επαθα κοκομπλοκο :look:

notakos600
06/06/2015, 17:15
Μακάρι να φτάσω τα χρόνια του κι ας οδηγάω το ΧΤ...

golden arian
22/06/2015, 00:12
Μήπως έχει κανείς σας κάποιο νέο feedback σχετικό με το εργαλείο;

Έχω αρχίσει και ψήνομαι άσχημα με το πράμα...

macdeath_s
22/06/2015, 01:20
για το SD λες ή για το SMT ? το SMT είναι σε concept στάδιο ακόμα. Το συντομότερο το κόβω να το βλέπουμε στο Μιλάνο τον Νοέμβρη.

Για το SD πάντως δεν έχω να σου πω κάτι. Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο έχω καβαλήσει. Μπροστά στα υπόλοιπα (στήσιμο, φρένα, γεωμετρία) το άπειρο γκάζι είναι το λιγότερο :P

Dant3
22/06/2015, 20:20
Μήπως έχει κανείς σας κάποιο νέο feedback σχετικό με το εργαλείο;

Έχω αρχίσει και ψήνομαι άσχημα με το πράμα...

Το οδηγησα και εγω σε test drive.
Παρε το χωρις πολλα πολλα.

golden arian
23/06/2015, 02:40
για το SD λες ή για το SMT ? το SMT είναι σε concept στάδιο ακόμα. Το συντομότερο το κόβω να το βλέπουμε στο Μιλάνο τον Νοέμβρη.

Για το SD πάντως δεν έχω να σου πω κάτι. Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο έχω καβαλήσει. Μπροστά στα υπόλοιπα (στήσιμο, φρένα, γεωμετρία) το άπειρο γκάζι είναι το λιγότερο :P

Για το SD λέω...

Εάν επιτρέπεται τι μηχανάκια είχες στην κατοχή σου; Χωρίς τα ηλεκτρονικά το ευχαριστιέσαι ή δεν οδηγείται;

Dant3
23/06/2015, 10:41
Μεσα στην Αθηνα χωρις ηλεκτρονικα δεν οδηγιεται.
Πραγματικα με το που τσιμπας το γκαζι ξεκιναει να σε προσπερναει ο κωλος και σε μαζευει το traction.

macdeath_s
23/06/2015, 23:51
Είχα για 4 χρόνια περίπου το παλιό SD. Χωρίς ηλεκτρονικά το ευχαριστιέσαι αν είσαι σε καλό δρόμο μόνο, πού και πάλι θέλει πολύ προσοχή με τις σούζες μην φας κανά καπάκι πριν το καταλάβεις. Και δεν εννοώ να μην κάνεις εσύ σούζες γιατί κάνει μόνο του για πλάκα :p Tα έβγαλα μια φορά και ήταν μόνο μπάντα σούζα αλλά ακόμη και όταν δεν το θες :evil:

Dant3
24/06/2015, 10:53
Ελεγε ενας οτι εκανε με 4η μονο γκαζι :p

7Tolis
25/06/2015, 00:33
Με τόσα που έχω διαβάσει,πρέπει να βρω να οδηγήσω ένα.έτσι για την υποτροπή ξερω γω..

macdeath_s
25/06/2015, 00:46
Ελεγε ενας οτι εκανε με 4η μονο γκαζι :p

άμα βγάλεις τα traction ναι δεν είναι ψέματα.

7Tolis αν περάσεις από το ΚΤΜ 500 (Άλιμος) ίσως βρεις επένδυση για τα λεφτά της ασφαλιστικής όταν με το καλό :)

7Tolis
25/06/2015, 00:49
άμα βγάλεις τα traction ναι δεν είναι ψέματα.

7Tolis αν περάσεις από το ΚΤΜ 500 (Άλιμος) ίσως βρεις επένδυση για τα λεφτά της ασφαλιστικής όταν με το καλό :)

Κρύβε λόγια κρύβε λόγια.Αργεί ακόμη αυτό πάντως.

macdeath_s
25/06/2015, 01:32
Ας αργεί... ευτυχώς που το χες ασφαλισμένο πάντως για να βγει χαρά από την πίκρα. Αν και όσο κοινότυπο κι αν ακούγεται, πια πίκρα τώρα... την υγεία μας να χουμε και να μας σηκώνεται (όχι η μπροστινή ρόδα :P )

Black Mamba
25/06/2015, 07:52
http://coremag.gr/index.php/newss/974-%CE%BF-robbie-maddison-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1

7Tolis
25/06/2015, 08:48
Πότε έγινε αυτό;Αδειος φάνηκε ο κινηματογράφος στη Δάφνη.

macdeath_s
26/06/2015, 03:08
http://coremag.gr/index.php/newss/974-%CE%BF-robbie-maddison-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1

Ξενέρωσα... τόσο ωράιο event στη Δάφνη και δεν πήρα χαμπάρι :(

macdeath_s
23/07/2015, 00:33
Τελικά πέραν από τα προφανή συν που έχει το μηχανάκι, σήμερα διαπίστωσα κάτι που με άφησε άφωνο. Από τη 13:00 μέχρι τις 15:30 τριγυρνούσα στο κέντρο της Αθήνας αλλά και προς ΒΠ με πρώτη δευτέρα και κάτι χαζοανοίγματα. Πολύ κίνηση και με πιάσαν πολλά φανάρια εκ των οποίων ένα μέρες να ανάψει. Ο προκάτοχος του SD (990) θα χε ανεβάσει τουλάχιστον δύο γραμμές θερμοκρασία. Παρόλαυτα το 1290 με +60 άλογα και 300cc δεν ανέβασε ούτε μία, σε βαθμό που προσπαθούσα να του ανεβάσω επίτηδες. Φυσικά τα ανεμιστήρια δουλεύανε.

Για να μη λέμε μόνο τα + όμως με το πιάνουν οι ζέστες η κόρνα δυστυχώς χαιρετάει μέχρι να κρυώσει. Θα θελα να ξερα ποιανού ιδέα ήταν να την βάλουν κολλητά στο ψυγείο.

spyrakos35
23/07/2015, 07:05
Δινει βελτιωμενη η περτικαλι εταιρεια κατευθειαν απο τα κεντρικα...












338827

macdeath_s
24/07/2015, 13:40
Δινει βελτιωμενη η περτικαλι εταιρεια κατευθειαν απο τα κεντρικα...












338827

Ή αυτό ή ξετάπωτo teliko :P

Pan (dvs)
24/07/2015, 14:20
Τελικά πέραν από τα προφανή συν που έχει το μηχανάκι, σήμερα διαπίστωσα κάτι που με άφησε άφωνο. Από τη 13:00 μέχρι τις 15:30 τριγυρνούσα στο κέντρο της Αθήνας αλλά και προς ΒΠ με πρώτη δευτέρα και κάτι χαζοανοίγματα. Πολύ κίνηση και με πιάσαν πολλά φανάρια εκ των οποίων ένα μέρες να ανάψει. Ο προκάτοχος του SD (990) θα χε ανεβάσει τουλάχιστον δύο γραμμές θερμοκρασία. Παρόλαυτα το 1290 με +60 άλογα και 300cc δεν ανέβασε ούτε μία, σε βαθμό που προσπαθούσα να του ανεβάσω επίτηδες. Φυσικά τα ανεμιστήρια δουλεύανε.

Για να μη λέμε μόνο τα + όμως με το πιάνουν οι ζέστες η κόρνα δυστυχώς χαιρετάει μέχρι να κρυώσει. Θα θελα να ξερα ποιανού ιδέα ήταν να την βάλουν κολλητά στο ψυγείο.

Βαλε εναν αποστατη για να παιρνει καλυτερα αερα.

Fear_No
19/08/2015, 09:20
Παλικαρια,πριν 3μιση χρονια πηγαινα για το 990 SD,ειχα βρει ενα στην Μυτιληνη,τα ειχα κανονισει ολα αλλα ηταν Φεβρουαριος και εσκασε και τις 2 φορες που ειχα κανονισει να παω,απαγορευτικο στον Πειραια και δεν τα καταφερα.
Τελικα πηρα ενα επετειακο gixxer του 2010,το οποιο,μιας και εμεινα χωρις παρεα συντομα,δεν το ευχαριστηθηκα.Του φορεσα ενα σκασμο εξτρα,ωραιο και δυνατο μηχανακι,αλλα ηταν υπερβολη για εμενα οπως ηρθαν τελικα τα πραγματα.
Το πουλησα πριν 1 εβδομαδα και σκεφτομαι για το Tracer.Ομως μπορω να πω πως το μυαλο ειναι αρκετες φορες στο SD,ψαχνοντας ομως δεν βρισκω με τιποτα καποιο με λιγα χιλιομετρα και στην σωστη τιμη.
Εχει παρει το ματι σας κανενα μηπως?Το 1290 πιστευω πως για εμενα προσωπικα ειναι υπερβολη και ξεφευγουμε παρα πολυ σε χρημα.

macdeath_s
20/08/2015, 13:44
Παλικαρια,πριν 3μιση χρονια πηγαινα για το 990 SD,ειχα βρει ενα στην Μυτιληνη,τα ειχα κανονισει ολα αλλα ηταν Φεβρουαριος και εσκασε και τις 2 φορες που ειχα κανονισει να παω,απαγορευτικο στον Πειραια και δεν τα καταφερα.
Τελικα πηρα ενα επετειακο gixxer του 2010,το οποιο,μιας και εμεινα χωρις παρεα συντομα,δεν το ευχαριστηθηκα.Του φορεσα ενα σκασμο εξτρα,ωραιο και δυνατο μηχανακι,αλλα ηταν υπερβολη για εμενα οπως ηρθαν τελικα τα πραγματα.
Το πουλησα πριν 1 εβδομαδα και σκεφτομαι για το Tracer.Ομως μπορω να πω πως το μυαλο ειναι αρκετες φορες στο SD,ψαχνοντας ομως δεν βρισκω με τιποτα καποιο με λιγα χιλιομετρα και στην σωστη τιμη.
Εχει παρει το ματι σας κανενα μηπως?Το 1290 πιστευω πως για εμενα προσωπικα ειναι υπερβολη και ξεφευγουμε παρα πολυ σε χρημα.

Στο car έχει αρκετά αξιόλογα. Το 1290 είναι υπερβολή στα χρήματα όχι στα υπόλοιπα. Παρότι πολύ πιο δυνατό από το 990 είναι πολύ πιο διαχειρίσιμο επίσης. Είχα 990 του 05 με ολόσωμες, φίλτρα και PC. Mε τα χλμ μην κολλάς γιατί οι LC8 είναι σκυλιά.

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6376587/

Fear_No
21/08/2015, 13:28
Παντοτε κοιταω για ελαφρως μεταχειρισμενο για να γλυτωσω απλα τα χρηματα της χασουρας και να τα χωσω σε εξτρα.
Θα δουμε πως θα παει,το σκεφτομαι απο την καινουργια χρονια οπως και να εχει,να δουμε πως θα ειμαστε τοτε.
Νασαι καλα φιλε μου,σε ευχαριστω για το ενδιαφερον,θα εχω τον νου μου!
Για αυτο εδω τι λες?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6820371/

7Tolis
21/08/2015, 13:54
Υγειέστατο χρώμα στον σωλήνα της εξάτμισης.

teogtp
22/08/2015, 00:06
Aν ειναι τιτανιο,ειναι φυσιολογικο.

Black Mamba
22/08/2015, 08:34
Aν ειναι τιτανιο,ειναι φυσιολογικο.

Πρεπει να φοραει την ολοσωμη οποτε ειναι φουλ τιτανιο....
Γιαμ, γιαμ....:D

macdeath_s
12/09/2015, 16:48
Όσο traction και να χει κάτω δεν κάθεται :p :cool:

340967

macdeath_s
13/09/2015, 15:03
Παντοτε κοιταω για ελαφρως μεταχειρισμενο για να γλυτωσω απλα τα χρηματα της χασουρας και να τα χωσω σε εξτρα.
Θα δουμε πως θα παει,το σκεφτομαι απο την καινουργια χρονια οπως και να εχει,να δουμε πως θα ειμαστε τοτε.
Νασαι καλα φιλε μου,σε ευχαριστω για το ενδιαφερον,θα εχω τον νου μου!
Για αυτο εδω τι λες?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6820371/

Yπόψιν αυτό είναι μαθητή μου παλιού και κρίνοντας από όσα μου έλεγε πρέπει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν το "έκαιγε" σε διαδρομές αστικές.

Υ.Γ.: Επειδή κανας2 το χουν ζητήσει, θέλει ο λαός review από το 1290 ή τσάμπα θα γράφω ?

Ζεύκας
13/09/2015, 15:08
Yπόψιν αυτό είναι μαθητή μου παλιού και κρίνοντας από όσα μου έλεγε πρέπει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν το "έκαιγε" σε διαδρομές αστικές.

Υ.Γ.: Επειδή κανας2 το χουν ζητήσει, θέλει ο λαός review από το 1290 ή τσάμπα θα γράφω ?

εγώ το θέλω ξανά βόλτα αλλά και μ'ενα ριβιου βολεύομαι

skylaros
13/09/2015, 21:44
Τι ρωτάς καλέ μου άνθρωπε!!! Γράφε, γράφε :D

foogr01
13/09/2015, 21:49
@macdeath_s: Δεν κάνουν τέτοιες ερωτήσεις ;)

macdeath_s
14/09/2015, 01:24
Το λοιπόν...

Αρχικά να πω ότι ήταν ένα όνειρο ζωής το να πάρω ένα τέτοιο μηχανάκι. Από την άλλη επειδή πολλά αυτό το καλοκαίρι όνειρο ζωής είναι η ίδια η ζωή και κάτι τέτοια πράγματα τα θεωρώ σταγόνες καύλας μπροστά στις μεγαλύτερες χαρές της ζωής (υγεία, φίλοι, γκόμενες, επιτυχίες, αλληλεγγύη κλπ). Σόρρυ για τα φιλοσοφικά αλλά στους καιρούς που ζούμε (και επειδή Αύγουστο - Σεπτέμβρη έχω δει 3 πάαααρα πολύ άσχημα τροχαία) μην ξεχνάμε και την ουσία. Παρόλα αυτά ισχύει ότι τέτοια μηχανάκια είναι από τα καλύτερα αγχολυτικά και αναζωογονητικά που μπορείς να χρησιμοποιείς. Και πάλι όμως δεν συγκρίνονται με ένα καλό γ@#$σι ή μια ευτυχισμένη στιγμή με κοντινούς ανθρώπους. Ξέρω σας ζάλισα μάλλον με τις ανησυχίες μου αλλά ας όψονται οι καιροί... Πάμε στο ζουμί.

Περί του οδηγου

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ εαυτόν χερά ή πιλότο ούτε καν έμπειρο με μηχανάκια. Οπότε δυστυχώς δεν νομίζω ότι μπορώ να κρίνω στο 100% τις δυνατότητες του κτήνους και ακόμη πιο δύσκολα να τις χρησιμοποιήσω σε αυτό το βαθμό. Αυτό είναι το 3ο μου όχημα από όταν πήρα δίπλωμα και πάντα είχα ΚΤΜ (660 και SD990) αλλά κατά καιρούς έχω οδηγήσει και μερικά άλλα. Σε καμία περίπτωση δεν έχω πολύ πείρα ούτε ως καταναλωτής ούτε ως οδηγός. Η σύγκριση θα είναι κυρίως σε σχέση με την παλιά αγάπη και πρόγονο του Super Duke 990. Έγραφα χρόνια reviews σε περιοδικό (προφανώς όχι του μηχανοκίνητου χώρου) οπότε ελπίζω τουλάχιστον να είναι ευχάριστη η προσπάθεια αποτύπωσης. Θα προσπαθήσω να μη γράψω τίποτα που να χει γραφτεί ή ειπωθεί ήδη στο internet και φυσικά να μεταφέρω όσο πιο αντικειμενικά την προσωπική μου εμπειρία.

macdeath_s
14/09/2015, 01:25
Η πρώτη οπτικοακουστική επαφή
Κατεβαίνοντας την παραλιακή ένα ωραίο μεσημέρι βλέπω μπροστά μια μαύρη κωλάρα και ένα κωλοφάναρο που φώναζε Mattighofen. Αρχικά σκέφτηκα ότι θα είναι κάποιο 690 αλλά πλησιάζοντας δεν το πίστευα ότι έβλεπα το κτήνος με τα ίδια μου τα μάτια. Ο ήχος από την ολόσωμη akrapovic είναι κάτι που ούτε και σήμερα έχω ξεχάσει - ξεπεράσει. Σταματόντας δίπλα στον ιδιοκτήτη μετά τις απαραίτητες φιλοφρονήσεις ευχές ξεκινάμε μαζί και αρχίζει τα παντιλίκια τα οποία φαινόντουσαν ότι κάτι τα έβαζε στη θέση τους πριν γίνουν χαστούκια. "Σκέψου για να κάνει έτσι με το traction"... Καρφώθηκε πολύ άσχημα στο .... μου.

Η πρώτη στενή επαφή πορτοκαλί τύπου

Κάπου Φεβρουάριος ήταν, Πέμπτη αν θυμάμαι καλά και είχε κλειστεί το ραντεβού με τον αγαπητό Στάθη στο 500. Πριν κλειστεί το ραντεβού είχα σκάσει με τον αδερφό και μας είχε περάσει από ευγενικό μεν αλλά αναλυτικότατο δε κόσκινο. "Τι οδηγάτε, πόσο καιρό το οδηγάτε τι άλλο έχετε οδηγήσει... Ντάξει μας το ζητάνε πολλοί εδώ και καταλαβαίνετε..." Την Πέμπτη εκείνη λοιπόν από τη στιγμή που συμπλήρωνα χαρτιά μέχρι και που καβάλησα ανά 1' άκουγα εκ στόματος Στάθη τις λέξεις "Προσοχή ε ?" "Δεν λέω και το δικό σου ξυράφι είναι αλλά προσοχή ε? ". Αυτά τα λόγια σε συνδυασμό με το τι έχεις διαβάσει/δει σε έντυπο και online τύπο όσο να ναι λίγο δέος (χέσιμο θα το έλεγα καλύτερα) στο προκαλούν. Το SD990 το χα για αρκετά άγριο και απόλυτο μηχανάκι πόσο μάλλον όταν το χεις τουμπανιάσει κιόλας και είσαι ένα στάδιο πριν ανοίξεις μοτέρ. Παρόλα αυτά τα λεγόμενα του υπεύθυνου πωλήσεων συνέχιζαν να είναι αγχωτικά " Όταν καβαλήσεις το δικό σου μετά θα νομίζεις ότι οδηγάς βάρκα. Αν βγάλεις το traction προσοχή στα καπάκια. Έχεις δει το βίντεο ε ?". Καβαλώ λοιπόν αρκετά χεσμένος... Η πρώτη αίσθηση πολύ καθησυχαστική πάντως μιας και ήταν πολύ πιο ήρεμο και ομαλό στις χαμηλές στροφές σε σχέση με το 990. Βγαίνω βουλιαγμένης και αρχίζω και ανοίγω διστακτικά. Κανένα θηρίο δεν δάγκωσε κανέναν και κανένα καπάκι δεν ερχόταν (όλα τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα αλλά σε Sport mode) αλλά ένιωθες ότι υπήρχε και κάτι παραπάνω. Σιγά σιγά πλησίαζα το κάτι παραπάνω αλλά πουθενά δεν μου φάνηκε πιο απότομο ή πιο δυνατό από το 990 (ω ναι...). Ο αδερφός που είχε κάνει το test ride λίγο πριν είχε γυρίσει βέβαια αλαφιασμένος και κατακόκκινος "Μλκ πρόσεχε!!! Άνοιξα με 100 χλμ και 5η μέσα του και ένιωσα ότι θα μου έφευγε κάτω από τα πόδια!!! Πρόσεχε!". Εγώ βέβαια αυτό που ήθελα να δω είναι κατά πόσον ABS και Traction δουλεύουν μες στην πόλη αλλά και πώς δουλεύουν. Η αλήθεια είναι εκεί εντυπωσιάστηκα! Πήγα σε ότι πιο γλυστερό δρόμο γνώριζα γύρω τριγύρω και τσαρούχωνα όσο περισσότερο μπορούσα φρένα και καπάκια χούφτωμα γκάζι (σε Sport mode θυμίζω). Πουθενά μα πουθενά κανένα από τα δύο ηλεκτρονικά δεν πρόδωσε ούτε μπήκε χωρίς λόγο. Το πιο εκπληκτικό ήταν το ABS που σε γυαλί άσφαλτο πετύχαινε πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης! Γυρνώντας λοιπόν στη βουλιαγμένης σταματάω σε φανάρι και σκάει R1 και δίπλα Tiger. Αρχίσαν και οι 2 να κοζάρουν και ετοιμαζόντουσαν να τα εκτοξεύσουν (εξατμισάτοι και οι 2 βαράγαν και κανά ξερό ύπουλα). Βεβαιώνομαι ότι τα ηλεκτρονικά είναι on και λέω "πάμε να δούμε". Όσο on και να είναι όμως με ξένο μηχανάκι όσο να ναι κολλάς (πόσο μάλλον με το κτήνος) και έτσι η εκκίνηση μέτρια (και των άλλων :p). 1η 2α συντηρητικά και στην 3η νιώθω κάτι να πλησιάζει οπότε η πορτοκαλή τιμή χτύπησε καμπανάκι και χούφτωσα γκάζι. Ξαφνικά νιώθω να φεύγουν τα πόδια από το ντεπόζιτο και το μπροστινό να θέλει να δει τον ήλιο. Φρένο προσγείωσης, ξανά γκάζι (είπαμε πορτοκαλί τιμή) αλλά αυτή τη φορά γαντζωμένος. Το κτήνος ξύπνησε και με δάγκωσε κατευθείαν στην καρδιά (και ανάμεσα από τα πόδια :p). Πλέον μετράμε μαζί 5000 χαμογελαστά χλμ.

macdeath_s
14/09/2015, 01:26
Γκάζια

Δεν θα σταθώ πολύ στα γκάζια του γιατί έχουν γραφτεί πολλά, έχουν ακουστεί περισσότερα και υπάρχουν αρκετά βίντεο. Αυτό που το κάνει να διαφέρει από άλλα που χτυπάνε κοντινά ή μεγαλύτερα νούμερα νομίζω είναι η ροπή του από πολύ χαμηλά και σε όλο το φάσμα η οποία σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά είναι και πολύ διαχειρίσιμη. Ναι μεν χωρίς traction ευχαριστιέσαι μπάντα και σούζα αλλά νομίζω ότι αν ο στόχος σου είναι επιδόσεις/χρόνοι θα σε βοηθήσει να είναι ενεργοποιημένο. Εκτός από την άλλη αν το έχεις μάθει και έχεις πολύ καλή άσφαλτο, που και πάλι πρέπει να το χεις αρκετά με τις σούζες ώστε να μπορείς να το ρίχνεις ομαλά χωρίς να χάνεις. Περισσότερα για τα ηλεκτρονικά μετά. Ακόμη και χωρίς traction το ride by wire εξημερώνει σε ένα βαθμό το κτήνος. Έχω ακούσει βέβαια ότι με τροποποιήσεις
(full akrapovic, remap, filter) γίνεται πραγματικά επικινδυνό μιας και εκεί το traction καταντάει άχρηστο στους δρόμους μας διότι είναι μονίμως ενεργοποιημένο (όχι ότι μαμά δεν είναι δλδ). Το επικίνδυνο κατ' εμέ σε σχέση με τα γκάζια του είναι ότι πιάνεις χλμ χωρίς να το χαμπαριάσεις. Τα 200 τα έβλεπα έυκολα και με το 990 αλλά πλέον είναι θέμα μισής σκέψης. Πολλές φορές ακόμη και να μην το σκεφτώ κοιτώ το κοντερ και βλέπω 2 μπροστά μπροστά. Λόγω της τέλειας αεροδυναμικής του για γυμνό στην αρχή ήμουν πεπεισμένος ότι κλέβει πάρα πολύ μιας και αυτό που ένιωθα με αυτό που έβλεπα στο κοντέρ απείχαν (τελικά δεν κλέβει :P). Για την ιστορία μες στο κλείνον άστυ έχω αγγίξει τα 260. Τελικές ίσως και αν βγω καμιά εθνική. Κλείνοντας το θέμα για την καγκουρίλα, μέχρι τα 150 ελάχιστα καταφέρνουν να σταθούν κοντά του.

Ηλεκτρονικά

Πολύς κόσμος τα απενεργοποιεί με το που το πάρει. Δεν λέω ωραία η ωμότητα και η αδρεναλίνη αλλά γιατί να μην εκτιμήσεις/δοκιμάσεις κάτι που έχεις πληρώσει. Στην φάση που βρίσκομαι (5000χλμ) τα απενεργοποιώ το traction για να δω τι κάνει το μηχανάκι και όχι να καταφέρω κάτι. Το ABS από την άλλη για να κάνουμε κανά έντο και να φύγει και η γυαλάδα από τα τακάκια. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι το πίσω ABS βολεύει και ενδείκνυται να το απενεργοποιείς (Supermoto mode) σε κωλόδρομους, γιατί ενεργοποιείται για πλάκα και αλήθεια είναι ότι σε φρένα πανικού βοηθάει λίγο το πίσω. Όσον αφορά το traction δεν κρατάω ένα mode. Εννοείται σε βροχή το Rain το οποίο είναι και από τα πιο αγαπημένα μου ατού στο μηχανάκι. Το 990 όποτε έβρεχε ή δεν το έπαιρνα ή αν με έπιανε έξω το πήγαινα βογκώντας (max 50 - 70) και έτοιμος πάντα για την στραβή. Με το Rain mode και το ABS στο κτήνος δεν έχω φοβηθεί ποτέ και πάντα πηγαίνω ψάχνοντας τόσο στο γκάζι όσο και στα φρένα. Δεν έχω καταφέρει να το ξεγελάσω και να κάνει το παραμικρό γλύστριμα είτε επιταχύνοντας ή φρενάροντας. Βέβαια στα φρένα δεν το παρατραβάω για να μην κολλήσω πίσω από κανέναν :p Η αλήθεια είναι πώς δεν έχω οδηγήσει Ducati ή Aprilia που θεωρούνται τοπ στα ηλεκτρονικά αλλά σε σύγκριση με BMW το KTM είναι μακράν μπροστά.

Εργονομία/Καθημερινότητα

Ταξίδι δεν έχω πάει αλλά είναι το καθημερινό μου μέσο. Η εργονομία και η ευκολία στην κίνηση πραγματικά με έκαιγε και ήθελα να ξεπεράσω όλα τα προβλήματα του 990 (π.χ. βροχή, κατανάλωση, χαμηλές ταχύτητες). Πραγματικά αν το θες το 1290 γίνεται ένα μεγάλο σκούτερ χωρίς κιόλας να έχεις τον χάρτη στο Rain. Σε χαμηλές στροφές είναι πολύ φιλικό και εύχρηστο. Καμία σχέση με οπιοδήποτε άλλο μονο/δικύλινδρο ΚΤΜ έχω οδηγήσει. Παρά το ότι έχει σταμπιλιζατερ είναι πολύ άνετο στην κίνηση και στα κοψίματα του τιμονιού. Εκπληκτική πάντως είναι η αεροδυναμική του για έναν που έχει 1,93 ύψος. Μπορώ να πηγαίνω άνετα για πορεία 160-170 χωρίς να θέλω να γυμνάσω τον σβέρκο και χωρίς να χω κολλημένη μούρη στο ντεπόζιτο. Καμία σχέση με τον προκάτοχο του και οτιδήποτε άλλο γυμνό έχω οδηγήσει (είπαμε όχι Ducati και Aprilia). Κλείνοντας με αυτό το κομμάτι πάντως 2 πράγματα με έχουν αφήσει μ@#$κα. 1ον δεν ανεβάζει θερμοκρασία με Τ Ι Π Ο Τ Α. Τι να είμαι πρώτη δευτέρα και ξεσπάσματα στην Πανεπιστημίου με καύσωνα, τι να κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο σε κάθε φανάρι, τι να το έχω αφήσει να περιμένει αναμμένο με τον συνοδηγό τις 4 γραμμές δεν τις ξεπέρασα Π Ο Τ Ε (ψέματα 1 φορά που έκανα το λάθος και το έσβησα οπότε έσβησε και το βεντιλατέρ). Όσοι κάτοχοι LC8 νομίζω θα μένετε εξίσου άφωνοι με τα γραφόμενα. 2ον και εντυπωσιακότερο η κατανάλωση! Μιλάμε για το πιο δυνατό ΚΤΜ που έχει παρασκευαστεί μέχρι στιγμής. Το 990 έκαιγε 8.5 κανονικά και μετά τα upgrades του 10 ή και 11. Τέτοιες τιμές έχω ακούσει και για SMR, SMT, Adventure... Δράμα! Το 1290 λοιπόν με πολύ κακή χρήση (ξεσπάσματα, πήξιμο στη κίνηση, 1η, 2α) θα φτάζει με το ζόρι και για λίγα χλμ τα 8.5 Μέσο όρο είμαι στα 7 με 7.5 και αν την ψάξω για χαμηλή κατανάλωση σε σταθερή πορεία πέφτουμε στα 6.5 Δεν περιγράφω άλλο.

macdeath_s
14/09/2015, 01:27
Στήσιμο, στρίψιμο και φρένα

Αν έχεις χέρια θα αποκτήσεις άλλα τόσα. Πάντα σε όλα τα ΚΤΜ θαύμαζα τα φρένα και με έχουν σώσει άπειρες φορές. Εδώ η Brembo ξεπέρασε τον εαυτό της. Κορυφαίες επιδόσεις με άνεση και ασφάλεια. Ο συνδυασμός του ABS της Bosch με τα Brembo είναι άψογος. Με το που το βρεις επωφελείσαι πααααρα πολύ στις στροφές μιας και μπορείς πολύ άνετα, στην κυριολεξία, να φρενάρεις τελευταία στιγμή. Το ABS μπαίνει όσο και όταν πρέπει χωρίς να βάζει μασέλα στα κοφτερά δόντια των M50 της Βrembo. Προσωπικά δεν έχω καταφέρει να φρενάρω καλύτερα χωρίς το ABS και απενεργοποιώ μόνο το πίσω ή για μλκιες ή άμα είμαι σε κωλόδρομο. Όσοι το χουν οδηγήσει μένουν όντως μλκες με τα φρένα του. Όσον αφορά το στρίψιμο το θεωρώ πολύ πιο σταθερό αλλά και εύκολο από τον προκάτοχο. Τις αναρτήσεις τις έχω στα default και από λάστιχα έχει τα Rosso II τα οποία πιστεύω ότι του κόβουν λίγο από τις δυνατότητες του. Ο συνδυασμός φρένων, traction αναρτήσεων και γενικότερου στησίματος θεωρώ ότι το κάνει ασυγκράτητο και ασυναγώνιστο στα στροφιλίκια.

Προβληματάκια

Δεν νοείται ΚΤΜ να μη βγάλει θεματάκι στα πρώτα 10000 χλμ. Θα χεις πάρει ΚΤΜ από τα Lidl, θα ναι μεταλλαγμένο κάτι δεν θα πηγαίνει καλά στο DNA. Tο πιο ενοχλητικό αλλά και κακό όσον αφορά τη φήμη της εταιρείας είναι το τρέμουλο στον πίσω τροχό που το παρουσιάζουν σχεδόν όλα (υπάρχει exit poll στο superduke.net). Εννοείται αλλάχτηκε όλο το πίσω μέρος στην εγγύηση Αν δεν ήταν έτοιμη για το μονόμπρατσο ας μη το έβγαζε. Άλλο θεματάκι ποιότητας είναι η βαφή η οποία σε πολλούς (και σε εμένα) ξεφτίζει σε κάποια σημεία αρκετά γρήγορα. Αυτά τα 2 αρκούν ώστε να σιχτιρίσεις 1290 φορές το Mattighofen. Αλλάχτηκε και μια τρόμπα και μια κόρνα αλλά η 2η δυστυχώς δεν ήθελε αλλαγή αλλά απομάκρυνση από το ψυγείο ώστε να μην ζεσταίνεται. Άλλη μλκια από δω η οποία αν δεν έχεις εξάτμιση μπορεί να αποβεί και αρκετά επικίνδυνη.

macdeath_s
14/09/2015, 01:29
Εν ολίγοις είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και εκτός χώματος κάνει τα πάντα. Ανετότατο και οικονομικότατο (για τα κυβικά του) στην καθημερινότητα, μεγάλη διασκέδαση (πιστεύω γιατί δεν έχω μπει ακόμη) στην πίστα και πολύ πολύ ασφαλές. Από όσα ΚΤΜ έχω οδηγήσει (εξαιρούνται 1190, 1290) είναι το πιο ασφαλές και πιο ήρεμο, αρκεί να μη σε τρώει φυσικά το δεξί σου χέρι και ο αριστερό σου αντίχειρας (να βγάλεις τα ηλεκτρονικά). Για αποφώνηση μερικές φωτό :)

341031
341032
341033

spyrakos35
14/09/2015, 06:24
ωραίος....

:beer:

devil's animal
14/09/2015, 09:43
ωραιο review...
να το χαιρεσαι το θΕριο...
:beer::beer::beer:

jimbakis
14/09/2015, 12:06
να τα χαιρομαστε :D
στα περισσοτερα που λες με βρισκεις συμφωνο

:beer: :beer:

basilis_k6
14/09/2015, 15:20
Πολύ ωραιος! αν ειχα τα λεφτα θα το έπερνα με κλειστα ματια!

Billymuse
14/09/2015, 16:10
:beer: καλοστριφτό το τέρας να το χαρείς οσο γουστάρεις

foogr01
14/09/2015, 18:30
:beer::beer::beer:

bulmont
14/09/2015, 19:20
Να γιατί ΚΤΜ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:beer::beer::beer:

daz
15/09/2015, 22:53
:beer:

harris_x
16/09/2015, 09:31
να τα χαιρομαστε :D
στα περισσοτερα που λες με βρισκεις συμφωνο

:beer: :beer:

δεν μας είπες όμως σε τι διαφωνείς... ;)

macdeath_s
16/09/2015, 14:00
δεν μας είπες όμως σε τι διαφωνείς... ;)

Ίσως σχετικά με το ότι είναι ήρεμο :p

jimbakis
16/09/2015, 19:28
δεν μας είπες όμως σε τι διαφωνείς... ;)

γενικα καλα τα λεει ο Στελιος, απλα εγω δεν το κινω στην πολη. Τωρα το καλοκαιρι που ετυχε να το βγαλω με τις ζεστες οταν ανοιγαν τα βεντιλατερ δεν την πολυ παλευα, μου καιγοταν τα ποδια. Οποτε αν ηταν να κινουμαι μες την κινηση, δεν ξερω ποσο θα αντεχα.
Απλα εχω μια επιφυλαξη γιατι δεν μενω αθηνα που εχει μεγαλες αποστασεις σαν πολη, οπου εκει μπορει να σβηνουν πιο γρηγορα τα βεντιλατερ, οποτε να ειναι πιο νορμαλ τα πραγματα.

αυτη νομιζω ηταν ενα σημειο που ειχαν μια ενσταση :D

H.A.Balafoutre
16/09/2015, 20:22
Μπράβο σου φίλε μου, να το χαρείς όσο δεν πάει και πάντα τον άπεφτο να έχεις, να κάνεις πολλά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα και με υγεία.

Black Mamba
17/09/2015, 11:08
Ωραιος!
Σε ευχαριστω που με "ταξιδεψες"...
Καλα χιλιομετρα με το θηριο!
:beer:

greco13
17/09/2015, 21:09
Ευχαριστούμε για τον χρόνο σου!!! Πολλά ασφαλή και διασκεδαστικά χλμ!!!

RaGe_Raptor
17/09/2015, 22:14
να το χαίρεσαι το αρκουδοτέρας.......

noodles
18/09/2015, 12:03
ειναι πανεμορφο το ατιμο!!! καλοταξιδο, να το χερεσαι! :)

macdeath_s
21/09/2015, 21:28
A συμπληρωματικά στο review... σήμερα - οδηγικα- ήταν σαν να μην έβρεχε. Τα ηλεκτρονικά το δαμάζουν το κτήνος άψογα!!!