View Full Version : Moto gp Aragon round 14
endopandou
01/10/2013, 16:08
γιατι να φταιε?
αν φταιει καποιος ειναι η HONDA που το ειχε εκτεθειμενο
Στο 189 ποστ έχει λίνκ. Η ίδια η ομάδα του λέει πως έχει ευθύνη.
MG-KTiNoS
01/10/2013, 16:21
δεν τον εριξε
ουτε ηξερε οτι του εκοψε το καλωδιο
γιατι να φταιε?
αν φταιει καποιος ειναι η HONDA που το ειχε εκτεθειμενο
Έχεις δει πολλούς να σκάνε πάνω στο μηχανάκι της ομάδας τους???
ΕΛΕΟΣ ρε...
boussias
01/10/2013, 16:53
Έχεις δει πολλούς να σκάνε πάνω στο μηχανάκι της ομάδας τους???
ΕΛΕΟΣ ρε...
Hayden & Pedrosa --> 2006 ??
OEO :)
MG-KTiNoS
01/10/2013, 16:56
7 χρόνια πριν...
Οκ καθημερινά πράματα σα να λέμε.
Ο μικρός το έχει κάνει μπιλιάρδο και δεν είναι κάθε μέρα τ Αι Γιαννιού (ξαναλέω)
Μαλακίες κάνει αβέρτα κουβέρτα
GIOTIS750
01/10/2013, 18:18
300378
Marc Marquez is too aggressive, says team-mate Dani Pedrosa
By Azi Farni
BBC Sport pit-lane reporter
Dani Pedrosa has accused Repsol Honda team-mate Marc Marquez of being too aggressive in his riding.
Pedrosa, 28, crashed out of Sunday's race in Aragon soon after contact with Marquez broke his traction control system. Marquez went on to win.
The incident is being investigated by race stewards.
Pedrosa told BBC Sport: "I would like to know where is the limit in racing because I also can ride aggressively and over the limit."
World championship standings
Marc Marquez (Spa) - 278
Jorge Lorenzo (Spa) - 239
Dani Pedrosa (Spa) - 219
Valentino Rossi (Ita) - 185
Cal Crutchlow (GB) - 156
The official MotoGP twitter account confirmed on Monday that both riders have been summoned to a hearing at the next race in Sepang next month to "technically analyse the Aragon race incident".
Pedrosa, who finished second in the championship last year, is 59 points behind leader Marquez with four rounds left, while Jorge Lorenzo sits 39 points behind the rookie. The maximum any rider can collect over the remaining four races is 100 points.
Marquez has courted controversy in the past, twice receiving a sanction from race stewards while riding in the Moto2 class, and also being condemned by Lorenzo after the pair clashed in Jerez earlier this year.
Marquez escaped a sanction after the Jerez incident but was given two penalty points for not observing yellow flags in a practice crash at Silverstone.
If he reaches four penalty points, he will have to start the next race from the back of the grid.
Following the latest controversy, Pedrosa said: "I think everyone should have the same cards to play the same rules.
"The relationship has always been fine with him but it's hard that this comes from your team mate.
"I can only say that I was doing the right thing and it's a shame that the guy that is trying to do the right thing always gets the worst part."
Marquez is aiming to become to first rider to win the premier class championship in his rookie year since Kenny Roberts in 1978.
GIOTIS750
01/10/2013, 18:31
δεν τον εριξε
ουτε ηξερε οτι του εκοψε το καλωδιο
γιατι να φταιε?
αν φταιει καποιος ειναι η HONDA που το ειχε εκτεθειμενο
Aν δεν του κοβε τον αισθητηρα τιποτα δεν θα γινοταν
και θα ειχε κανει και μικρη διαφορα απο την ελαφρια εξοδο του μικρου
και ολα θα ηταν καλα αλλα.....γμεμνο καλωδιο ,
ΕΡΩΤΗΣΗ Πως η χοντα δεν ειχε το συστημα που εχουν τα wrc
που σε περιπτωση που κοπει ο αισθητηρας
συνεχιζει ναδουλευει η μοναδα διαχειρησης με τα τελευταια δεδομενα που κατεγραψε ?? και συνεχιζεις περιπου κανονικα .
KostasV2
01/10/2013, 18:33
κι ο ΜπαουτίσταΣ επαφές είχαν άλλα ήθελαν να το φάνε...
:cool:
Πες τα! Πέρσι στο Assen τον τιμώρησαν, επειδή το πεσμένο μηχανάκι του παρέσυρε τον Lorenzo! Έλεος δηλαδή... Αλλά βλέπεις ο Alvaro δεν είναι ανερχόμενος αστέρας σαν τον Marquez ή τον Simoncelli.............
KostasV2
01/10/2013, 18:36
Aν δεν του κοβε τον αισθητηρα τιποτα δεν θα γινοταν
και θα ειχε κανει και μικρη διαφορα
και ολα θα ηταν καλα αλλα.....γμεμνο καλωδιο ,
ΕΡΩΤΗΣΗ Πως η χοντα δεν ειχε το συστημα που εχουν τα wrc
που σε περιπτωση που κοπει ο αισθητηρας
συνεχιζει ναδουλευει η μοναδα διαχειρησης με τα τελευταια δεδομενα που κατεγραψε ?? και συνεχιζεις περιπου κανονικα .
Είναι αισθητήρας ταχύτητας περιστροφής. Ο εγκέφαλος δεν ξέρει πόσο γρήγορα γυρίζει ο τροχός ώστε να καταλάβει αν σπινιάρει ή όχι (συγκρίνοντας με την ταχύτητα του εμπρός τροχού φαντάζομαι), και προφανώς δε μπορεί να λειτουργήσει.
devil's animal
01/10/2013, 18:48
Hayden & Pedrosa --> 2006 ??
OEO :)
οντως την ειχε κανει και ο pedrosa την μ@λακια, οταν ηταν rookie...
γι'αυτο και στην συνεντευξη του ειπε "να βαλουμε ενα μετρο, και να ακολουθειται απο ολους ανεξαιρετως"...
και ειχε δικιο..
ο μικρος εχει στουκαρει ετσι οταν ηταν στην moto2 και παραλιγο να χασει το ματι του...
γενικα ειναι τσογλανακι και ριψοκινδυνος...
συναμμα ειναι και πολυ τυχερος γιατι δεν εχει φαει καμια καλη τουμπα να μπει το μυαλο του στην θεση του...
θα δειξει στο μελλον...
GIOTIS750
01/10/2013, 18:49
Είναι αισθητήρας ταχύτητας περιστροφής. Ο εγκέφαλος δεν ξέρει πόσο γρήγορα γυρίζει ο τροχός ώστε να καταλάβει αν σπινιάρει ή όχι (συγκρίνοντας με την ταχύτητα του εμπρός τροχού φαντάζομαι), και προφανώς δε μπορεί να λειτουργήσει.
ευχαριστω φιλαρακη
μαλλον ετσι πρεπει να ειναι αλλα και παλι κατι επρεπε να ειχε καβατζομενο η χοντα για μια τετοια περιπτωση
αλλα προφανως δεν ειχε.
GIOTIS750
01/10/2013, 21:06
MOTO 2 ARAGONFULL RACE (ENG)HD
https://docs.google.com/file/d/0B1zDae8IWtnPM19oLUY5M0NKdHM/edit?usp=sharing&pli=1
:a014::a014::a014:
boussias
01/10/2013, 21:10
7 χρόνια πριν...
Οκ καθημερινά πράματα σα να λέμε.
Ο μικρός το έχει κάνει μπιλιάρδο και δεν είναι κάθε μέρα τ Αι Γιαννιού (ξαναλέω)
Μαλακίες κάνει αβέρτα κουβέρτα
Rossi --> Lorenzo Motegi??
Πολύ πορώνεσαι εσύ, θα σε πληρώνει η Dorna καλά... :)
MOTO 2 ARAGONFULL RACE (ENG)HD
https://docs.google.com/file/d/0B1zDae8IWtnPM19oLUY5M0NKdHM/edit?usp=sharing&pli=1
:a014::a014::a014:
thanks!
spyrakos35
01/10/2013, 21:37
Πες τα! Πέρσι στο Assen τον τιμώρησαν, επειδή το πεσμένο μηχανάκι του παρέσυρε τον Lorenzo! Έλεος δηλαδή... Αλλά βλέπεις ο Alvaro δεν είναι ανερχόμενος αστέρας σαν τον Marquez ή τον Simoncelli.............
ο οποιος σικ, δυστυχώς μας άφησε χρόνους..... αλλά αποφεύγουμε να το λέμε
KostasV2
01/10/2013, 21:42
ο οποιος σικ, δυστυχώς μας άφησε χρόνους..... αλλά αποφεύγουμε να το λέμε
Τι σχέση έχει αυτό; Όποιος πεθαίνει αγιοποιείται αυτόματα;
spyrakos35
01/10/2013, 21:46
Τι σχέση έχει αυτό; Όποιος πεθαίνει αγιοποιείται αυτόματα;
οχι, πάρτο αλλιώς
ο μαρκεζ γράφουμε, είναι επιθετικός και θυμίζει σικ....
ε, ο σικ μας άφησε χρόνους...
συνεχίζω τον παραλληλισμό που αποφεύγουμε να λέμε
;)
KostasV2
01/10/2013, 22:14
οχι, πάρτο αλλιώς
ο μαρκεζ γράφουμε, είναι επιθετικός και θυμίζει σικ....
ε, ο σικ μας άφησε χρόνους...
συνεχίζω τον παραλληλισμό που αποφεύγουμε να λέμε
;)
Οκ, κατάλαβα άλλο...
SHOOTER045
02/10/2013, 01:16
Έχεις δει πολλούς να σκάνε πάνω στο μηχανάκι της ομάδας τους???
ΕΛΕΟΣ ρε...
και ειχε κοφτη στον αγκωνα που το σημαδεψε με τοση δεξιοτεχνια στην συγκεκριμενη στροφη γιατι ηξερε πως θα γκαζωσει στην εξοδο γιατι ηξερε πως αφου κοψει το καλωδιο και αφου γκαζωσει στην εξοδο και αφου δεν θα ειχε αισθητηρα traction control θα ετρωγε tank slapping :eek::eek::eek:
ωραιος ο μικρος και γαμω τα σημαδια μου θυμιζει εκεινον που περασε το βελος απο τα τσεκουρια ελεος δλδ θα καταντησει να μεταφερθει το θεμα στο(επιστημονικη φαντασια και οχι μονο)
α και που σαι
το πρασινο το παταμε
δεν το καπνιζουμε και πεταμε πιπες
devil's animal
02/10/2013, 02:19
και ειχε κοφτη στον αγκωνα που το σημαδεψε με τοση δεξιοτεχνια στην συγκεκριμενη στροφη γιατι ηξερε πως θα γκαζωσει στην εξοδο γιατι ηξερε πως αφου κοψει το καλωδιο και αφου γκαζωσει στην εξοδο και αφου δεν θα ειχε αισθητηρα traction control θα ετρωγε tank slapping :eek::eek::eek:
ωραιος ο μικρος και γαμω τα σημαδια μου θυμιζει εκεινον που περασε το βελος απο τα τσεκουρια ελεος δλδ θα καταντησει να μεταφερθει το θεμα στο(επιστημονικη φαντασια και οχι μονο)
α και που σαι
το πρασινο το παταμε
δεν το καπνιζουμε και πεταμε πιπες
αν δεν παραδεχεσαι αυτα που παραδεχονται ολοκληροι αγωνιστικοι managers ομαδων, αγωνοδικες και οδηγοι αγωνων...τοτε μαλλον καπου υπαρχει προβλημα...:rolleyes:
δεν ειπαμε οτι το ηθελε ο marquez αυτο που εκανε...οοοχι...
απλα αφου εχασε τα φρενα και ειδε οτι παει ντουγρου πανω στον αλλον που ειχε κοψει για να στριψει, δεν το πηρε μισο μετρο πιο 'κει...
βεβαια δεν το εκανε αυτο, σκεπτομενος τα 10-20 μετρα πιστας που θα εχανε μετα αφου εμπαινε ξανα μεσα...αφου η εξοδος ηταν πλεον σιγουρη γι'αυτον...
τωρα για το σημαδι, εκει ειναι θεμα κακοτυχιας του pedrosa...εξαιρετικα απιθανο να συμβει...
300 φορες να βαλεις τους ιδιους οδηγους (που υπολογιζουν στην υποδιαιρεση του μετρου απο που θα περασουν) να το ξανακανουν, δεν προκειται να το πετυχουν...
αλλα λεμε το προφανες...
αφου χανεις τα φρενα και πας για εξοδο, ΓΙΑΤΙ να ακουμπησεις (εστω και αυτο το ελαχιστο) τον teammate σου?
SHOOTER045
02/10/2013, 02:28
that's the race
γιατι να χασει εδαφος?
το πηρε οσο ποιο κλειστα γινεται
τωρα αν βρεθηκε εκει το εκτεθειμενο καλωδιο της χοντα ας το κοιταξουν να το μαζεψουν
στεναχωρηθηκα για τον ντανι γιατι ο μεγαλος μου γιος τον εχει καψουρα
εκλαιγε απαρηγορητος
αλλα μεχρι εκει
τεινει να γινει το π@@τανακι του μικρου.τον περναει τον ριχνει τον σακατευει του γα@@ει την ψυχολογια τον εκανε αρχιλουζερ
μου θυμιζει εναν αλλον που ενας ψηλος τον εχει κανει και ακομα πιανει τον ωμο του
that's the race
devil's animal
02/10/2013, 02:52
that's the race
γιατι να χασει εδαφος?
το πηρε οσο ποιο κλειστα γινεται
τωρα αν βρεθηκε εκει το εκτεθειμενο καλωδιο της χοντα ας το κοιταξουν να το μαζεψουν
στεναχωρηθηκα για τον ντανι γιατι ο μεγαλος μου γιος τον εχει καψουρα
εκλαιγε απαρηγορητος
αλλα μεχρι εκει
τεινει να γινει το π@@τανακι του μικρου.τον περναει τον ριχνει τον σακατευει του γα@@ει την ψυχολογια τον εκανε αρχιλουζερ
μου θυμιζει εναν αλλον που ενας ψηλος τον εχει κανει και ακομα πιανει τον ωμο του
that's the race
δεν παει ετσι, γιατι μπορει να βρεθει και καποιος αλλος που να ριχνει τρομερες κλωτσιες και να τους σακατευει ολους...
μην θυμηθουμε την αγκωνια του Biaggi στον Rossi...
θα επρεπε να υπηρχε ευγενης αμιλλα...και ειδικα οταν προκειται για teammates...
αλλα και ο κοντος αυτο ειπε..."μαγκες πειτε μου ΠΟΥ ειναι τα ορια για να παιξω και εγω με αυτα"..
δεν μπορεις να συγκαλυπτεις τετοια περιστατικα οταν ο αλλος ειναι ισοβαθμος στην 2η θεση του πρωταθληματος...
κανονικα για μενα θα πρεπει να τιμωρηθει ο μικρος...για να βαλει μυαλο για το μελλον..
πολυ του την ειχαν χαρισει στην moto2...τωρα θα γινει και στα motoGP?
spyrakos35
02/10/2013, 04:13
that's the race
γιατι να χασει εδαφος?
το πηρε οσο ποιο κλειστα γινεται
τωρα αν βρεθηκε εκει το εκτεθειμενο καλωδιο της χοντα ας το κοιταξουν να το μαζεψουν
στεναχωρηθηκα για τον ντανι γιατι ο μεγαλος μου γιος τον εχει καψουρα
εκλαιγε απαρηγορητος
αλλα μεχρι εκει
τεινει να γινει το π@@τανακι του μικρου.τον περναει τον ριχνει τον σακατευει του γα@@ει την ψυχολογια τον εκανε αρχιλουζερ
μου θυμιζει εναν αλλον που ενας ψηλος τον εχει κανει και ακομα πιανει τον ωμο του
that's the race
φαντάζομαι αυτό του είπες για να τον παρηγορήσεις εεεε?
:bawl:
petros1972
02/10/2013, 07:14
Στο θέμα της εισόδου της στροφής συμβαίνει το εξής παράδοξο μεταξύ Honda και Yamaha.
Ενώ το Μ1 είναι πιο μακρύ και το RCV πιο κοντό, θα έλεγε κανείς πως το πιο μακρύ μοτό θα ήταν και πιο ψηλό για να εξισορροπήσει την έξτρα σταθερότητα με την ταχύτερη αλλαγής κατεύθυνσης που προσφέρει το μεγαλύτερο ύψος κάτι που στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν συμβαίνει. Η για την ακρίβεια ίσχυε έως τα μισά της περσινής χρονιάς.
Φυσικά το μεταξόνιο και το ύψος αν και είναι καθοριστικοί, δεν είναι οι μόνοι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ευελιξία και τη σταθερότητα της μοτό. Η κάστερ είναι επίσης σημαντική, όπως και το μήκος του ψαλιδιού, το πόσο και που είναι ευλύγιστο το πλαίσιο, η δομή των ελαστικών και ένα σωρό άλλοι παράγοντες όχι όμως τόσο σημαντικοί.
Εδώ φαίνεται πως η Honda με κοντύτερη και πιο ψηλή μοτό κατάφερε να τετραγωνίσει τον κύκλο (ίσως με τη βοήθεια από κάνα δυο μοίρες μεγαλύτερη κάστερ) και ενώ έχει πιο ζωηρό στις αλλαγές κατεύθυνσης μοτό, καταφέρνει να δαμάσει την νευρικότητα που αυτό συνεπάγεται και τελικά έχει φτιάξει ένα καταπληκτικό σύνολο.
Τις διαφορές αυτές μεταξύ των 2 μοτών (:smokin:) δεν θα μπορούσαμε να τις καταλάβουμε αν δεν τα βλέπαμε μαζί στην πίστα, άσε που υποψιάζομαι πως ελάχιστοι αναβάτες στον κόσμο υπάρχουν που θα τα πιέσουν τόσο πολύ ώστε να παραπονεθούν για κάτι... (νταξ, ο Κέισυ εξαιρείται, αυτός τα πήαινε όλα τέρμα...:tooth: )
μετραει πλυ το κεντρο βαρους.
petros1972
02/10/2013, 07:27
κονσερβα παιζει?
GIOTIS750
02/10/2013, 14:00
κονσερβα ;)
https://docs.google.com/file/d/0B1zDae8IWtnPaC1wR2xaZDc0TlE/edit?usp=sharing&pli=1
@ποπαυ να εισαι καλα :a013:
GIOTIS750
02/10/2013, 15:55
Casey Stoner Back for Phillip Island, but Only for the lap of HONOUR300421
300420
Well, out hearts skipped a beat or two, as well, when we read the beginning of a similar title. However, we will not see Casey Stoner racing for real at Phillip Island on October 20: his presence is a more symbolic one, to honor the circuit owners who have recently named the third turn the "Stoner Corner".
Stoner will be joined by other two Australian racing legends: Wayne Gardner and Mick Doohan, both sharing their names with two sectors of the Phillip Island track. All those who will ride on the Phillip Island asphalt will blaze along the Gardner Straight, then break for the righthander Doohan Corner, the very first turn of the track.
A local legend, Stoner has won the last six races in a row at Phillip Island, mercilessly clawing victories to impressive career statistics: 115 MotoGP races, 39 pole positions, 29 fastest laps and 69 podium finishes. Add in two Premiere Class world titles and you can start seeing how big Stoner is Down Under.
Casey Stoner also sits 4th in the all-time premiere class winners' list, with Rossi, Giacomo Agostini and Misk Doohan in front of him. Stoner, Gardner and Doohan will ride at Phillip Island on October 20, prior to the start in the 2013 Tissot Australian Motorcycle Grand Prix.
Argonautis46
02/10/2013, 16:14
Εμένα πάντως πιο υπερβολική μου φάνηκε η προσπέραση που είχε κάνει στον λορε και τον κοπάνισε απο τη εσωτερική παρά αυτο.
Όπως και να έχει όμως ουτε στον τελευταίο γύρο ήταν ουτε στη τελευταία στροφή. Άμα ήταν αρκετα γρήγορος μπορούσε να τον περάσει αργότερα. Το ίδιο είχε κάνει και με το ρόσσι στη λαγκουνα. Δε τον έβιαζε τπτ ούτε κρινόταν η νίκη.
Έτσι είναι όμως αυτα αμα δε τον παρέσυραν όλα αυτά τα συναισθήματα την ώρα του αγώνα δε θα ήταν ο μαρκεζ που ξέρουμε.
Οπότε όσο φάουλ και να είναι ο μαρκέζ, γιατι είναι ( έριξε τον πεντρόζα χωρίς να φταίει απο υπερβολή δική του ), θα καταλήξω στο
οτι η πίστα σε μεταμορφώνει that's racing :rolleyes:
Απο την άλλη δε μπορώ να κατηγορήσω και τον Πετρογκαζ που δν παίζει ρόδα με ρόδα το μικρό γτ τρώει τούμπες απο το πουθενά και απο παντου..
Αλλά και πάλι that's racing.. Πόλλές συνιστώσες χρειάζονται για να πετύχεις, μέσα σε αυτές ανήκει και η τύχη
H.A.Balafoutre
02/10/2013, 18:32
Το όλο θέαμα είναι οι εξής 2 εταιρίες. Honda-Yamaha. Εκεί ακριβώς εγώ λέω πού είναι ο Στόνερ, διότι με Ducati έκανε πράγματα και το grid είναι πολύ καλύτερο κι όταν το ducati ήτανε εντάξει (δυστυχώς δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουνε το μικρό μέγεθος της "βιοτεχνίας" έναντι των άλλων) βλέπαμε αγώνες όχι αστεία. Και η suzuki θα μπορούσε αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, ή αν ήθελαν να πρωταγωνιστήσουνε ειλικρινά έναντι των 2 άλλων ιαπώνων. Δηλαδή αυτή τη στιγμή αν δεν έχεις εργοστασιακό χονδα ή Factory Yamaha (όπως πολύ τίμια προσπάθησε ο Κάλ) μαύρο φίδι που σε έφαγε. Ένα πρωτάθλημα διαφήμιση μόνον για πάρτη τους. Ούτε η BMW ούτε η Aprilia θα μπορέσουνε (μακάρι αλλά δεν το βλέπω) να πρωταγωνιστήσουνε για πρωτάθλημα. Γι'αυτό φάγανε τα WSBK. Διότι μοιραζότανε καλήτερα η διαφημιστική πίτα των κατασκευαστών. Αν κι η BMW μπορεί να έχει κεφάλαια και μέγεθος βιομηχανίας να κοντράρει τους ιάπωνες...παρόλα αυτά και στην F1 δεν έδειξε καλό πρόσωπο. Η δε aprilia, έχω την εντύπωση πως αν δεν είναι στο ίδιο μέγεθος με την ducati, είναι μικρότερη...άσχετα αν το group piaggio μπορεί να σιγοντάρει. Για να δούμε τι μας περιμένει.
Antonisss
02/10/2013, 18:41
Το όλο θέαμα είναι οι εξής 2 εταιρίες. Honda-Yamaha. Εκεί ακριβώς εγώ λέω πού είναι ο Στόνερ, διότι με Ducati έκανε πράγματα και το grid είναι πολύ καλύτερο κι όταν το ducati ήτανε εντάξει (δυστυχώς δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουνε το μικρό μέγεθος της "βιοτεχνίας" έναντι των άλλων) βλέπαμε αγώνες όχι αστεία. Και η suzuki θα μπορούσε αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, ή αν ήθελαν να πρωταγωνιστήσουνε ειλικρινά έναντι των 2 άλλων ιαπώνων. Δηλαδή αυτή τη στιγμή αν δεν έχεις εργοστασιακό χονδα ή Factory Yamaha (όπως πολύ τίμια προσπάθησε ο Κάλ) μαύρο φίδι που σε έφαγε. Ένα πρωτάθλημα διαφήμιση μόνον για πάρτη τους. Ούτε η BMW ούτε η Aprilia θα μπορέσουνε (μακάρι αλλά δεν το βλέπω) να πρωταγωνιστήσουνε για πρωτάθλημα. Γι'αυτό φάγανε τα WSBK. Διότι μοιραζότανε καλήτερα η διαφημιστική πίτα των κατασκευαστών. Αν κι η BMW μπορεί να έχει κεφάλαια και μέγεθος βιομηχανίας να κοντράρει τους ιάπωνες...παρόλα αυτά και στην F1 δεν έδειξε καλό πρόσωπο. Η δε aprilia, έχω την εντύπωση πως αν δεν είναι στο ίδιο μέγεθος με την ducati, είναι μικρότερη...άσχετα αν το group piaggio μπορεί να σιγοντάρει. Για να δούμε τι μας περιμένει.
Και η μαλακία με τα δήθεν μέτρα για περιορισμό τους κόστους (εδώ γελάμε) είναι γτπ... Σου λέει η Dorna, 6 κινητήρες και 21 λίτρα το 2009 νομίζω... Πέρσι αποφασίζει 5 κινητήρες. Του χρόνου 20 λίτρα. Και αντί να συμφωνήσουν οι 3 εταιρείες να βάλουν ένα γαμημένο όριο περιστροφής στις 15.500-16.000 στροφές και να λυθεί μονομιάς το πρόβλημα, ρίχνουν όλα τα φράγκα σε ηλεκτρονικά, software και 1002 πίπες φτάνοντας το κόστος στο θεό... Η ειρωνία είναι ότι το 2007 που το Desmosedici τους ξύρισε τις κωλότριχες, οι Ιάπωνες θέλανε όριο περιστροφής... Τελικά αναγκαστήκανε να καταφύγουν στις πνευματικές βαλβίδες... Αν τους το πεις τώρα, η Honda θα πει "φεύγουμε"... Ουστ ρε
MG-KTiNoS
02/10/2013, 20:57
Το όλο θέαμα είναι οι εξής 2 εταιρίες. Honda-Yamaha. Εκεί ακριβώς εγώ λέω πού είναι ο Στόνερ, διότι με Ducati έκανε πράγματα και το grid είναι πολύ καλύτερο κι όταν το ducati ήτανε εντάξει (δυστυχώς δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουνε το μικρό μέγεθος της "βιοτεχνίας" έναντι των άλλων) βλέπαμε αγώνες όχι αστεία. Και η suzuki θα μπορούσε αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, ή αν ήθελαν να πρωταγωνιστήσουνε ειλικρινά έναντι των 2 άλλων ιαπώνων. Δηλαδή αυτή τη στιγμή αν δεν έχεις εργοστασιακό χονδα ή Factory Yamaha (όπως πολύ τίμια προσπάθησε ο Κάλ) μαύρο φίδι που σε έφαγε. Ένα πρωτάθλημα διαφήμιση μόνον για πάρτη τους. Ούτε η BMW ούτε η Aprilia θα μπορέσουνε (μακάρι αλλά δεν το βλέπω) να πρωταγωνιστήσουνε για πρωτάθλημα. Γι'αυτό φάγανε τα WSBK. Διότι μοιραζότανε καλήτερα η διαφημιστική πίτα των κατασκευαστών. Αν κι η BMW μπορεί να έχει κεφάλαια και μέγεθος βιομηχανίας να κοντράρει τους ιάπωνες...παρόλα αυτά και στην F1 δεν έδειξε καλό πρόσωπο. Η δε aprilia, έχω την εντύπωση πως αν δεν είναι στο ίδιο μέγεθος με την ducati, είναι μικρότερη...άσχετα αν το group piaggio μπορεί να σιγοντάρει. Για να δούμε τι μας περιμένει.
H Aprilia μπορεί...
και είναι και πιο μεγάλη και πιο καλά οργανωμένη από τη Ντουκάτι.'
GIOTIS750
02/10/2013, 21:39
Aνοιχτο το θέμα μαρκεζ στην Sepang η απόφαση
http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Decision-on-Marquez-penalty-remains-open&newsid=10604
Antoniss. +1000:a013:
Innersense
02/10/2013, 22:27
είδα το θέμα πιο πανω και όπως διάβασα τον τιτλο νόμιζα οτι θα δώσουν το δεύτερο μηχανάκι στο stoner με προίκα τους ποντους του κοντού μπας και κανει κάνα κουλο και πάρει πρωταθλημα :)
SHOOTER045
02/10/2013, 22:30
είδα το θέμα πιο πανω και όπως διάβασα τον τιτλο νόμιζα οτι θα δώσουν το δεύτερο μηχανάκι στο stoner με προίκα τους ποντους του κοντού μπας και κανει κάνα κουλο και πάρει πρωταθλημα :)
που τετοια πραγματα...........
endopandou
03/10/2013, 07:32
Aνοιχτο το θέμα μαρκεζ στην Sepang η απόφαση
http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Decision-on-Marquez-penalty-remains-open&newsid=10604
Και ως γνωστόΝ ο κύριος λόγος όταν οι αποφάσεις δικαίου καθυστερούν, είναι για να λάβουν υπόψιν τα λόμπι και την κοινή γνώμη.
Το ότι δεν συνεδρίασαν αμέσως ώστε να αποφανθούν για μια απόφαση που ίσως βαρύνει το πρωτάθλημα είναι απο μόνο του θέμα.
MG-KTiNoS
03/10/2013, 07:48
Και ως γνωστόΝ ο κύριος λόγος όταν οι αποφάσεις δικαίου καθυστερούν, είναι για να λάβουν υπόψιν τα λόμπι και την κοινή γνώμη.
Το ότι δεν συνεδρίασαν αμέσως ώστε να αποφανθούν για μια απόφαση που ίσως βαρύνει το πρωτάθλημα είναι απο μόνο του θέμα.
θα τη φάει ο μικρός γιατί το έχει παρακάνει κι έχει τρακάρει τους πάντες ...
ΤΟ πόσο θα τη φάει παίζει κι μπορεί να κερδίσει ππ αφού τη φάει είναι το θέμα (εδώ είναι και ο καυγάς)
Η κοινή γνώμη?
ΝΑ !
:smokin:
ΑΛΛΟΣ είναι ο πελάτης
petros1972
03/10/2013, 08:52
οσο ποιος πολλες εταιρειες τοσο ποιο καλα.που ειναι η suzuki η kawasaki απο ευρωπη τι στο διαολο γινεται?bmw,triumph,ktm που ειναι?
endopandou
03/10/2013, 10:17
Η κοινή γνώμη?
ΝΑ !
ΑΛΛΟΣ είναι ο πελάτης
Δεν νομίζω Τάκη. Η γνώμη τωνΕ πελατώνΕ της dorna βαραίνει πολύ για αυτήν. Μην ξεχνάς πως συνέβαλε τα μάλα στο να πάρει ο αγαπημένος τωνΕ πελατώνΕ της ανθρώπινο μοτοσακό για να γυρίσει πάλι στα σαλόνια της πρώτης θέσης. Και μάλιστα έσπευσαν να το ανακοινώσουν μήνες πρίν την επίσημη ανακοίνωση.
Και τα θέλω των άλλων πελατώνΕ φυσικά τα λαμβάνουν υπ όψιν. Το έγραψα. Λόμπι.
νταξ...τι να λεμε τωρα....μαρκ και τα μυαλα στα μπλεντερ!!!
αυτο το κοντοστουπι που λεει και ο μπαρκουλης στο βιβα ρενα μηπως να παει να πλυνει κανα πιατο? ενοιωσε τον δαιμονα κοντα του και πηγε κατ' ευθειαν σε χαι :bawl::bawl:
αυτο το κοντοστουπι που λεει και ο μπαρκουλης στο βιβα ρενα μηπως να παει να πλυνει κανα πιατο?
Γιατί, φτάνει το νεροχύτη;
Γιατί, φτάνει το νεροχύτη;
σωστος. ας αυτοκτονησει τοτε.
http://www.motogp.com/en/videos/2013/Sepang+hearing+arranged+after+MarquezPedrosa+touch
http://www.youtube.com/watch?v=dUyTg2C16Kc
endopandou
04/10/2013, 16:18
Και ως γνωστόΝ ο κύριος λόγος όταν οι αποφάσεις δικαίου καθυστερούν, είναι για να λάβουν υπόψιν τα λόμπι και την κοινή γνώμη.
Το ότι δεν συνεδρίασαν αμέσως ώστε να αποφανθούν για μια απόφαση που ίσως βαρύνει το πρωτάθλημα είναι απο μόνο του θέμα.
Και τα λόμπι έπιασαν δουλειά :tooth:
http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.gpone.com/en/&hl=el&langpair=auto|en&tbb=1&ie=UTF-8
Κουράγιο Λίβιο, κράτα γερά :p
MG-KTiNoS
04/10/2013, 16:23
Και τα λόμπι έπιασαν δουλειά :tooth:
http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.gpone.com/en/&hl=el&langpair=auto|en&tbb=1&ie=UTF-8
Κουράγιο Λίβιο, κράτα γερά :p
ε τι λέει ο άνθρωπος...?
Το λογικό.
-Να πληρώσουμε ρε παιδιά, πολλά λεφτά, να τελειώνει !
:lol:
endopandou
04/10/2013, 16:25
:tooth: αυτό ακριβώς. ΧΈΣΤΗΚΑΝ
MG-KTiNoS
04/10/2013, 16:31
:tooth: αυτό ακριβώς. ΧΈΣΤΗΚΑΝ
οι άλλοι όμως που θα τα πάρουν (ΝΤΟΡΝΑ) δε χέστηκε....
Don Liguraw della piaston della cunaton ores....
:lol:
Μεγάααααλη κουφάλα ο Σούπο (έβαλε και το πολλά μέσα... Μάξι πρόστιμο...)
:lol:
Άμα το πει κι ο Φίρερ αυτό λες να πιάσει???
:rotflmao:
endopandou
04/10/2013, 16:37
ο αρχηγός της ομάδας το προτείνει. Ο Φίρερ (προφανώς εννοείς τον Νακαμότο) είναι ο εκπρόσωπος του ΔΣ δηλαδή είναι η Honda η ίδια. Αυτός μεταφέρει στον Σούπο τα νούμερα που διατίθενται να προσφέρουν στην αρχή του αθλήματος για να χρυσώσει το χαπάκι :rolleyes:
endopandou
10/10/2013, 07:56
Όλα καλά τελικά με τον Μάρκ. 1 βαθμό ποινής πήρε μόνο.
endopandou
10/10/2013, 08:28
Σερφάροντας έπεσα πάνω σε αυτή την γελοιογραφία απο το περιστατικό του Βάλε με τον Σέτε. Ξέρετε, εκείνη την καθόλα νόμιμη προσπέραση που δεν είχε λόγο να τιμωρηθείειει... :tooth:
301012
Τελικά το ιντερνέ είναι η τιμωρία της επιλεκτικής μνήμης.:giggle:
Antonisss
10/10/2013, 08:54
Διαβάζοντας την αιτιολόγηση για το κομμάτι της ποινής στην Χόντα με πιάνουν τα γέλια. Νομίζω ότι μας κοροϊδεύουν ώρες ώρες. Επειδή ο άλλος ο υπερκαυλμνς πήγε να τα δώσει στον Πεντρόζα και αστόχησε (κατά 99,9%), φταίει η Χόντα? Ρε πάτε καλά?
Ο τεχνικός έλεγχος μετά το τέλος του κάθε αγώνα δική σας δουλειά δεν είναι? Αυτό το καλώδιο είναι εκεί πέρα πόσες σεζόν, γιατί δεν τους είπατε κάτι?
MG-KTiNoS
10/10/2013, 08:55
Διαβάζοντας την αιτιολόγηση για το κομμάτι της ποινής στην Χόντα με πιάνουν τα γέλια. Νομίζω ότι μας κοροϊδεύουν ώρες ώρες.
:D
Μπα ...
Πως σου ήρθε αυτό ????
Antonisss
10/10/2013, 08:58
Στην τρέλα!
devil's animal
10/10/2013, 09:10
Όλα καλά τελικά με τον Μάρκ. 1 βαθμό ποινής πήρε μόνο.
1 βαθμο ποινης αλλα το αρθρο (http://www.motogp.com/en/news/2013/Sepang+Race+Direction+decision+Repsol+Honda) λεει "The message was basically, ‘This time it was okay but realise that you have been doing this quite often’."
H.A.Balafoutre
10/10/2013, 09:11
Ντάξει πρώτος αγώνας ήτανε τους προηγούμενους 2-3 γύρους πηγαίνανε φέρινγκ με φέρινγκ οπότε ο ένας περίμενε τον άλλονα.....δεν μπορείς να του προσάψεις δόλο, αν ήτανε σε έναν από τους τελευταίου αγώνες με τη βαθμολογία σε κρίσιμο σημείο...ΟΚ (όπως κάνανε τον Lowes στο BSB στον αγώνα στο Assen)...άλλωστε και τον Μάρκ δεν τον έκαναν τίποτα φέτος στη Jerez και σωστά.
H.A.Balafoutre
10/10/2013, 09:12
1 βαθμο ποινης αλλα το αρθρο (http://www.motogp.com/en/news/2013/Sepang+Race+Direction+decision+Repsol+Honda) λεει "The message was basically, ‘This time it was okay but realise that you have been doing this quite often’."
Ε ναί...αυτή είναι η ουσία κι όχι τα άλλα...
endopandou
10/10/2013, 09:22
άλλωστε και τον Μάρκ δεν τον έκαναν τίποτα φέτος στη Jerez και σωστά.
Σωστά μόνο για να καλύψουν προηγούμενες βλακείες τους (βλέπε 249 ποστ)
Ντροπή κατ' επανάληψη κάποιες απο τις αποφάσεις τους. Ένα πολιτικό παιχνίδι παρασκηνίου στο οποίο κάποιες αποφάσεις παίρνονται ώστε να μην ξεσηκωθεί κάποια πλευρά. Καμία απολύτως δικαιοσύνη σε πολλές των περιπτώσεων με αυτοσκοπό να προστατευθεί η μπίζνα τους. (βλέπε πάλι 249 ποστ)
Η ποινή στην Honda είναι ένα πρωτοφανές αστείο και αποτέλεσμα συμφωνίας των 2 πλευρών ώστε να μην ρίξουν βαρύτερη καμπάνα στον μικρό
1 βαθμο ποινης αλλα το αρθρο (http://www.motogp.com/en/news/2013/Sepang+Race+Direction+decision+Repsol+Honda) λεει "The message was basically, ‘This time it was okay but realise that you have been doing this quite often’."
στην αρχή αυτής της πρότασης βέβαια λέει " he has been close to touching the rider in front of him on more than one occasion."
για πόσες φορές μετράει το this time;
εδώ (http://www.motogp.com/en/news/2013/Race+Direction+explains+MarquezPedrosa+decision) η επίσημη εξήγηση του αγωνοδίκη
devil's animal
10/10/2013, 10:18
στην αρχή αυτής της πρότασης βέβαια λέει " he has been close to touching the rider in front of him on more than one occasion."
για πόσες φορές μετράει το this time;
πολλα δικια Μανωλιο...
απλα ο μικρος ειναι δυνατο πουλεν και με τις πλατες της μαμας H, την σκαπουλαρε ξανα...
ποτε δεν ξερεις ομως τι θα γινει μεχρι το τελος του πρωταθληματος...
μπορει ακομα και αυτος ο βαθμος ποινης, να αλλαξει καποια δεδομενα...
το σημαντικοτερο ειναι οτι πλεον υπαρχει και επισημη προειδοποιηση προς τον Marquez, οποτε στην επομενη, παει στο τελος του grid...
δεν υπαρχει προκαταληψη στο προσωπο του, απλα καποιος, καποτε πρεπει να του βαλει λιγο χερι...γιατι ταλεντο, ταλεντο αλλα να διακυβευεται καθε τρεις και λιγο η σωματικη ακεραιοτητα των αναβατων, παει πολυ...
H.A.Balafoutre
10/10/2013, 10:46
πολλα δικια Μανωλιο...
απλα ο μικρος ειναι δυνατο πουλεν και με τις πλατες της μαμας H, την σκαπουλαρε ξανα...
ποτε δεν ξερεις ομως τι θα γινει μεχρι το τελος του πρωταθληματος...
μπορει ακομα και αυτος ο βαθμος ποινης, να αλλαξει καποια δεδομενα...
το σημαντικοτερο ειναι οτι πλεον υπαρχει και επισημη προειδοποιηση προς τον Marquez, οποτε στην επομενη, παει στο τελος του grid...
δεν υπαρχει προκαταληψη στο προσωπο του, απλα καποιος, καποτε πρεπει να του βαλει λιγο χερι...γιατι ταλεντο, ταλεντο αλλα να διακυβευεται καθε τρεις και λιγο η σωματικη ακεραιοτητα των αναβατων, παει πολυ...
Άνα μπράβο...και συνεχίζω τη σκέψη μου.
Το θέμα με τον Μαρκέζ είναι πως όταν κάθεται πίσω από τον Ντάνι ή τον Λόρε κι ενώ ξέρει πως είναι αυτό το τσίκ πιο γρήγορος, αλλά όπως είναι γνωστό στους αγώνες πρώτα πρέπει να περάσεις τον μπροστά σου...όσο γρήγορος κι αν είσαι...είναι αρκετά άτσαλος. Κι αν στις άλλες περιπτώσεις ακόμη και μεταξή Ντάνι και τους συγχωρεμένου του Μάρκου το πρωτάθλημα ήτανε νωρίς....τώρα μιλάμε για ίδια ομάδα, "κοντά" σε πόντους γενικότερα σε κρίσιμη φάση του πρωταθλήματος, αν και φαίνεται πως ο νέος θα το σηκώσει...αλλά ένα dnf είναι πολύ κρίσιμο. Δεν μιλάω για βαθμοθηρία και στρατηγική ώστε να χαλάει το θέαμα-άθλημα...αλλά μιλάω για την συμπεριφορά του Μάρκ όπου κάνει τα ίδια στον Ντάνι όπως έκανε τα ίδια στον Λόρε στην Χερέθ. Άτσαλος κι έρχεται από πίσω με φόρα...έχει πολύ τύχη ο νέος, ή ξέρει τι κάνει κάποιες φορές, όχι όλες...διότι στο Άραγκον στο τσάκ γλύτωσε το dnf και για τους 2 χονδαίους...δηλαδή το λάθος του κατά το ήμισι του βγήκε και στα τέτοια του οι ποινές...το κομμάτι του το έκανε.
Και στο τέλος-τέλος, αυτό που είπα και στο θέμα με τα BSB όπου βλέπουμε απίστευτα πράγματα μεταξύ Lowes & Byrne. Τέτοιοι αναβάτες εμπιστεύοντε τον μεγαλύτερό τους αντίπαλο με τη ζωή τους. Το αίσθημα να τον έχεις τον άλλον από πίσω σου ή μπροστά σου και να μην ξέρεις τι θα κάνει, είναι ακριβώς το ίδιο αλλά σε τελείως διαφορετική αναλογία εμπειρίας-δυνατοτήτων, όπως όταν μπαίνουμε εμείς πίστα και δεν ξέρουμε πότε κι από πού θα έρθει κάποιος πιο γρήγορος από πίσω, ή όταν έχουμε κάποιον πιο αργό μπροστά μας και δεν ξέρουμε πότε θα ανοίξει το γκάζι, τι γραμμές θα πάρει, πότε και πού θα φρενάρει... Ακόμη κι αν όλοι όσοι τρέχουνε στα διάφορα πρωταθλήματα (πόσο μάλλον στα παγκόσμια) είναι κορυφαίοι τάπα-τέζα-μπαλαντέζα και τρέχουνε όλη τη ζωή τους...παρόλα αυτά το ίδιο άγχος και εκνευρισμός διακατέχει κι αυτούς, οπότε λοιπόν από εκεί προκύπτει όλη αυτή η φιλολογία και η εμπάθεια. Είναι θέμα εμπιστοσύνης και προφανώς ο νέος είναι λίγο πιο θρασύς, όπως πχ το 2011-2012 δείτε πόσο σαλιαρίζανε μεταξύ τους οι Στόνερ-Λόρε-Ντάνι...ήτανε γιατί γνωριζόντουσταν και ήτανε χαλαροί από αυτή την άποψη διότι ήξερε ο ένας τον άλλονα μέσα στην πίστα.
MG-KTiNoS
10/10/2013, 10:50
πολλα δικια Μανωλιο...
απλα ο μικρος ειναι δυνατο πουλεν και με τις πλατες της μαμας H, την σκαπουλαρε ξανα...
ποτε δεν ξερεις ομως τι θα γινει μεχρι το τελος του πρωταθληματος...
μπορει ακομα και αυτος ο βαθμος ποινης, να αλλαξει καποια δεδομενα...
το σημαντικοτερο ειναι οτι πλεον υπαρχει και επισημη προειδοποιηση προς τον Marquez, οποτε στην επομενη, παει στο τελος του grid...
δεν υπαρχει προκαταληψη στο προσωπο του, απλα καποιος, καποτε πρεπει να του βαλει λιγο χερι...γιατι ταλεντο, ταλεντο αλλα να διακυβευεται καθε τρεις και λιγο η σωματικη ακεραιοτητα των αναβατων, παει πολυ...
Μπορεί να φάει κανέναν με τις μλκιες του και ΤΟΤΕ να δούμε τι θα λένε.
Είναι σαφές ότι μικρός έχει θέμα !
(ή δε μπορεί να κοντρολάρει το μηχανάκι ή είναι ντιπ χαζός...)
devil's animal
10/10/2013, 10:57
Μπορεί να φάει κανέναν με τις μλκιες του και ΤΟΤΕ να δούμε τι θα λένε.
Είναι σαφές ότι μικρός έχει θέμα !
(ή δε μπορεί να κοντρολάρει το μηχανάκι ή είναι ντιπ χαζός...)
το να μην μπορει να κοντρολαρει το μηχανακι, δεν παιζει...
ουτε χαζος ειναι...
απλα ειναι θρασυς μεχρι εκει που δεν παιρνει και λογω ηλικιας εχει αγνοια κινδυνου...
ολες οι "κατηγοριες" ερχονται οταν ειναι πισω απο καποιον...και ως γνωστον στην πιστα κατα 99% το φταιξιμο σε μια κατασταση ειναι του πισω, οχι του προπορευομενου..
MG-KTiNoS
10/10/2013, 11:10
To β ισοδυναμεί με χαζομάρα.
Οι χαζοί έχουν άγνοια κυνδήνου και οι ανισόρροποι...
(αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν το έχει 100% γιατί κάθε τόσο το ρίχνει και στο ρίαλ εστέιτ... Αγορές οικοπέδων κλπ)
:rolleyes:
endopandou
10/10/2013, 11:15
Αναβάτης χαζός ή κάπως χαζός ή ότι παρόμοιο εννοείτε δεν υπάρχει σε αυτούς τους αγώνες παίδες. Δεν σκορπούν τα λεφτά τους στον οποιονδήποτε οι ομάδες. Υπερβολικά θρασύς και με μερική άγνοια κινδύνου είναι ο μικρός. Τώρα θα μου πεις, το υπερβολικό θράσος συνεπάγεται χαζομάρες κάποιες φορές... Οκ δεκτόΝ
Antonisss
10/10/2013, 11:55
Μη ξεχνάτε, επειδή διεκδικεί πρωτάθλημα(και θα το σηκώσει κατά τα φαινόμενα) ότι είναι ρούκι και πολλοί ρούκι την πρώτη τους χρονιά τις μαζέψανε καλούτσικα (Ρόσσι, Στόνερ, Χόρχε)... Θα ηρεμήσει...
(αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν το έχει 100% γιατί κάθε τόσο το ρίχνει και στο ρίαλ εστέιτ... Αγορές οικοπέδων κλπ)
:rolleyes:
Επειδή το διάβαζα σήμερα με αφορμή και τον αυριανό αγώνα.
Ας είμαστε λίγο αντικειμενικοί.Ο μικρός το έχει και το παραέχει.Δν θα ήταν ένα βήμα πριν πάρει το πρωτάθλημα αν δν ήταν καλός οδηγός (έχει καλή συγκομιδή βαθμός επίσης που δείχνει και συνέπεια στο να φέρνει αποτελέσμτα).
Δν έχει φάει ακόμη μεγάλη σαβούρα και έχει μια κάποια άγνοια κινδύνου.Συν ότι θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να πρωταγωνιστίσει τα επόμενα χρόνια.
Ο Lorenzo είναι επίσης οδηγάρα,αλλά τώρα τον πονάει που ο πιτσιρικάς τον παστελώνει και άρχιζε τα κλαψομ@#νικα πάλι.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.