View Full Version : Moto gp Aragon round 14
GIOTIS750
25/09/2013, 08:00
ARAGON:welcome:
299998
https://www.youtube.com/watch?v=cNiqOjpeYbI&feature=player_detailpage
http://youtu.be/2NiMBGKLebE
GIOTIS750
25/09/2013, 17:55
"MotoGP: Jorge Lorenzo must take 'risks' to catch Marc Marquez
http://www.bbc.co.uk/sport/0/motogp/24164397
MotoGP Aragon Preview 2013
www.motorcycle-usa.com/913/17063/Motorcycle-Article/MotoGP-Aragon-Preview-2013.aspx
Billymuse
25/09/2013, 18:17
Ήρθε η ώρα του Μαρκ να κερδίσει μπρωστά στους συμπατριώτες του?
Λογικά.
Μαρκ
Γιωργος
Βάλε
Αυτιάς
Κρατσλοου
GIOTIS750
25/09/2013, 18:30
Ήρθε η ώρα του Μαρκ να κερδίσει μπρωστά στους συμπατριώτες του?
Λογικά.
Μαρκ
Γιωργος
Βάλε
Αυτιάς
Κρατσλοου
και γω μια απτα ιδια πιστευω πανω κατω
εκτος αν πιασει τον πεντροζα
το ισπανικο του ...τιραρ κλπ και παιξει ανατροπη (λεμε τωρα ,αλλα παιζει κιαυτο)
MG-KTiNoS
25/09/2013, 18:39
RO SSI RO SSI RO SSI RO SSI
:rotflmao:
Billymuse
25/09/2013, 18:46
:bawl::bawl::bawl::bawl:
Επίσημο τρολάρισμα απο τον Μάρκεθ ‘It is Pedrosa who has to win the title’ - Marquez
Marc Marquez stresses that Dani Pedrosa still holds a ‘number one’ position within Repsol Honda Team, despite the rookie enjoying the championship lead with just five races remaining in the 2013 campaign.
Εντάξει πλάκα κάνει σίγουρα...
GIOTIS750
25/09/2013, 18:49
σιγα ρε κτηνε μας τυφλωσες(πρεπει να εισαι μεγαλος οπαδος του γιατρου βλεπω:hmm::hmm::hmm:):tooth:
@Billymuse , εντελως:bawl:
Πάρα πολύ νωρίς να πούμε κάτι, αλλά θεωρώ ότι θα το κυνηγήσει όσο δε πάει ο JLo-Robocop....
Άρα:
1. Lorenzo
2. Marquez
3. Pedrosa
4. if not Rossi, who gives a fuck...
GIOTIS750
26/09/2013, 14:49
Marc Marquez and Dani Pedrosa urged to start fasterMCN
Honda boss Shuhei Nakamoto doesn’t believe it is only machine tweaks that will boost Marc Marquez and Dani Pedrosa’s hopes of ending Jorge Lorenzo’s revival in the 2013 MotoGP title chase.
Lorenzo is renowned for his lightning starts on Yamaha’s factory YZR-M1 and his latest triumph in Misano earlier this month came courtesy of a stunning first three-lap charge.
The reigning world champion, who still trails Marquez by 34-points with only five races remaining, was over two seconds clear of his Repsol Honda rivals after just three laps in Misano.
Pedrosa said a lack of edge grip blunted his early challenge while rookie sensation Marquez said he struggled with corner entry in Misano on a full fuel load.
But Nakamoto believes Marquez and Pedrosa need to be faster to counter Lorenzo’s blistering early speed, much like retired Aussie Casey Stoner was when he was at HRC.
Stoner too was famed for his fast starts and confidence to push on fresh Bridgestone tyres and Nakamoto told MCN: “Honda riders have to try something different because Casey was able to do this. He could be fast from the beginning, so this is not the machine but more riding. Riders must attack more in the first three laps.
Before only Casey did this and even when he was at Ducati. This means it is down to the rider. The (Misano) winner was Jorge, not Yamaha."
Marc Marquez and Dani Pedrosa urged to start fasterMCN
Before only Casey did this and even when he was at Ducati. This means it is down to the rider. The (Misano) winner was Jorge, not Yamaha."
Αυτό ειναι μεγάλο παράσημο για τον ΧΟΡΧΕ , αλλα και μεγάλη πουτανια του μπάρμπα ΝΑΚΑΜΟΤΟ γιατι έτσι βάζει στην μπριζα τους δικούς του οδηγούς .
Να δούμε όμως τι θα απόδοση γιατι αν πιέσουν στους πρώτους γύρους και πέσουν (ειδικά ο Μαρκεζ που έχει και την διαφορα βαθμών ) θα τους πει μπράβο;
GIOTIS750
26/09/2013, 15:44
Μπα δεν νομιζω να τους επαινεσει καθολου το αντιθετο μπορει
αλλα για τον Λορετζο ειναι μεγαλο + για την καριερα του το να μιλαει ετσι ο προεδρος της αντιπαλης ομαδας .
(μηπως τον καλοβλεπει για το μελλον,,,,λεω γω τωρα μια σκεψη.:cool:
endopandou
26/09/2013, 15:50
Mια χαρά τα λέει ο Νακαμότος και εξακολουθούν να είναι οι οδηγοί του και καλά κάνει και τους πιέζει και καλά κάνει και δίνει τα εύσημα στον Γιωργο και καλά κάνει και τους εξηγεί πως τα έχει κάνει ήδη ο θρύλος Κέισυ και όλα καλά. Η δουλειά του είναι να πιέζει και να εντοπίζει αδυναμίες της ομάδας του.
Καλά για φτιαχτό marketing και στάχτη στα μάτια μου κάνει εμένα αυτό, αλλά θα θελα να δω τι θα κάνει άμα χάσει το πρωτάθλημα λόγω πτώσης στις πρώτες στροφές.
Δηλαδή εγω να πιστέψω ότι αυτή τη στιγμή δε τον νοιάζει και πολύ η ασφαλής διατήρηση της διαφοράς μεταξύ Μαρκεζ και Λορεντζο και αυτό που τον νοιάζει είναι το θέαμα του αθλήματος
:bawl:
ripseventh
26/09/2013, 16:55
Marque(z)(τινιστικα)της χοντα ειναι ολα αυτα,το ξερει καλα το παιχνιδι αυτο,συνεχισε ετσι γιωργακο μου μπας και φας καμια τουμπα και κανω το 1-2 στο πρωταθλημα...κατα τα αλλα...μπορει να το χαλασει το παρτυ των ισπανων ο ροσσις:)
AUFGEBRACHT
26/09/2013, 17:18
Marque(z)(τινιστικα)της χοντα ειναι ολα αυτα,το ξερει καλα το παιχνιδι αυτο,συνεχισε ετσι γιωργακο μου μπας και φας καμια τουμπα και κανω το 1-2 στο πρωταθλημα...κατα τα αλλα...μπορει να το χαλασει το παρτυ των ισπανων ο ροσσις:)
Αν οι Ισπανοί εποφθαλμιούν την 4η θέση σίγουρα θα τους το χαλάσει το πάρτυ...
devil's animal
27/09/2013, 01:18
η αληθεια ειναι οτι αν φυγει καποιος απο τους 3 τιτανοτεραστιους μπροστα, δυσκολα θα χαθει η μπαλα...
ο lorenzo βαζει το κεφαλι κατω και παει να τα δωσει ολα στους τελευταιους αγωνες, ελπιζοντας σε στραβοπατημα του μικρου...
ο nakamoto λεει το προφανες: "αν φυγεις μπροστα απο την αρχη και βρεις καλο ρυθμο αγωνα, μετα ειναι πολυ δυσκολο να σου παρουν την πρωτια γιατι οι διαφορες ειναι μικρες"...
ο lorenzo που ειναι robot, αυτο προσπαθει να κανει, και πολλες φορες το πετυχαινει παρ'οτι υπαρχουν πιο γρηγοροι απο αυτον...
πανε πια οι εποχες που αρχιζες να αποδιδεις μετα τον 4ο-5ο γυρο και τους περναγες ολους...
αν το κανεις αυτο φετος ή που θας φας τα λαστιχα σου, αρα με το που τους φτασεις τους πρωτους δεν θα μπορεις να κανεις τιποτα (βλ. pedrosa) ή που θα σε περασει κανενας crutchlow/rossi στην αρχη και θα ψαχνεις τροπο να τους περασεις χανοντας πολυτιμο χρονο και τελικα τερματιζοντας δευτεροτριτος...(πολλακις παιγμενο επισης)...
endopandou
27/09/2013, 07:34
η αληθεια ειναι οτι αν φυγει καποιος απο τους 3 τιτανοτεραστιους μπροστα, δυσκολα θα χαθει η μπαλα...
ο lorenzo βαζει το κεφαλι κατω και παει να τα δωσει ολα στους τελευταιους αγωνες, ελπιζοντας σε στραβοπατημα του μικρου...
ο nakamoto λεει το προφανες: "αν φυγεις μπροστα απο την αρχη και βρεις καλο ρυθμο αγωνα, μετα ειναι πολυ δυσκολο να σου παρουν την πρωτια γιατι οι διαφορες ειναι μικρες"...
ο lorenzo που ειναι robot, αυτο προσπαθει να κανει, και πολλες φορες το πετυχαινει παρ'οτι υπαρχουν πιο γρηγοροι απο αυτον...
πανε πια οι εποχες που αρχιζες να αποδιδεις μετα τον 4ο-5ο γυρο και τους περναγες ολους...
αν το κανεις αυτο φετος ή που θας φας τα λαστιχα σου, αρα με το που τους φτασεις τους πρωτους δεν θα μπορεις να κανεις τιποτα (βλ. pedrosa) ή που θα σε περασει κανενας crutchlow/rossi στην αρχη και θα ψαχνεις τροπο να τους περασεις χανοντας πολυτιμο χρονο και τελικα τερματιζοντας δευτεροτριτος...(πολλακις παιγμενο επισης)...
Ακριβώς έτσι! Μπυρίτσες στο -νυχτόβιο- πιτσούνι :beer: :beer:
Οι πρώτοι γύροι μπορούν να κερδίσουν αγώνες και ο Νακαμότος το επισήμανε με στόμφο στην ομάδα του. Προσωπική εκτίμηση, η παρατήρηση περισσότερο πήγαινε στον Ντάνο και το τιμ του που δεν δείχνουν να βρίσκουν λύσεις.
akaposto
27/09/2013, 10:58
[liakopoulos mode on]
ή έχει απο τα κονέ του με τους λαστιχάδες info ότι μπορούν να το κάνουν
[liakopoulos mode off]
Vagelis26b
27/09/2013, 12:04
προβλεπεται γερη μαχη με το Λορενθο να ειναι τοσο γερος...........:a014:
GIOTIS750
27/09/2013, 13:43
LIVE STREAMING:hunter::hunter::hunter:
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=216112&part=sports
http://www.stopstream.tv/10-motorsports.html
SYNOLO 16 LINKS .... ENJOY :a014:
Billymuse
27/09/2013, 13:48
http://www.youtube.com/watch?v=J73XRDGPcpE βιντεάκι που δείχνει πόσες μοίρες μπορεί να πίασει το κάθε δίκυκλο στη κατάλληλη στροφή
MG-KTiNoS
27/09/2013, 14:36
ο lorenzo που ειναι robot, αυτο προσπαθει να κανει, και πολλες φορες το πετυχαινει παρ'οτι υπαρχουν πιο γρηγοροι απο αυτον....
Αυτό ΟΥΤΕ λογικά δεν στέκει...
:D
GIOTIS750
28/09/2013, 09:21
Brake and grip issues halt Valentino Rossi’s early chargeMCN
A front brake issue and a lack of rear grip conspired to make the start of the Motorland Aragon MotoGP weekend a tough one for nine-times world champion Valentino Rossi.
The Italian was optimistic he would be challenging for the top three in today’s opening two practice sessions after a successful test at the Spanish track back in June.
Rossi was fifth quickest in this morning’s FP1 but his efforts to improve in hot conditions this afternoon were thwarted by a front brake issue with his preferred number one factory YZR-M1 machine.
A best lap of 1.49.909 left the 34-year-old down in seventh position on combined times and almost a second adrift of the fastest pace set by world championship leader Marc Marquez.
Rossi said: “This afternoon we had a lot of technical problems with the number one bike with the front brake. We tried to fix it and changed the front tyre and the pads but there was no improvement. I lost half the session.
"My number two bike didn't have the best setting but I did some laps to understand the rhythm and we were not at 100% because of all the problems. After some the laps the rear tyre was sliding a lot on both the right and left and became very hot and the bike was very difficult to control. I was losing time everywhere.
"At the test here it was 15 degrees less and we had more grip and could go a lot faster.”
In previous years the obvious solution to fix a lack of rear grip in hot conditions would be to use a harder compound rear tyre.
But Rossi said that wasn’t possible because as has been the case at most races in 2013, the hard compound rear tyre simply doesn’t work.
He added: “In the past with this type of problem it is very easy to fix because you put in the hard rear but unfortunately the hard rear now doesn't work. It is a bad tyre. Nobody can use the hard rear because there is no grip.
"We have to try and make the best from the soft tyre. The other riders who tried the hard always have the same problem. No rear grip, a lot of spinning after three or four laps with a big drop (in performance). Maybe we can try it tomorrow but it is useless."
δυσκολα τα πραγματα γμτ..
MG-KTiNoS
28/09/2013, 09:47
μπάι δε γούει
Ο Ρόσσι έχει πια δική του ομάδα στη μότο 3. (και θα είναι και καλή ομάδα με ΚΤΜ, φενάτι, κλπ)
Είπε ότι αν δε καταφέρει να πιάσει τους 3 το τέλος του κοντράτο είναι και το δικό του τέλος.
(και μη βιαστεί να γελάσει κανένας γιατί από την αρχή της χρονιάς έχει βελτιωθεί και συνεχίζει να δουλεύει)
KostasV2
28/09/2013, 11:18
(και μη βιαστεί να γελάσει κανένας γιατί από την αρχή της χρονιάς έχει βελτιωθεί και συνεχίζει να δουλεύει)
Sorry, αλλά εμένα δε μου φαίνεται να έχει βελτιωθεί και πολύ. Στον τελευταίο αγώνα στο Misano (που το ξέρει σαν την παλάμη του χεριού του και πήρε μέχρι και βάθρο στο στεγνό με το Ducati), τερμάτισε 15" από τον νικητή (Lorenzo, ίδιο μηχανάκι...). Στον 1ο αγώνα της χρονιάς στο Κατάρ, ανέβηκε στο βάθρο, τερματίζοντας 6" από τον νικητή Lorenzo (πάλι). Που είναι η βελτίωση;
MG-KTiNoS
28/09/2013, 11:23
Η βελτίωση είναι ότι τώρα είναι σταθερά 4ος και δεν παλεύει με τα ΣΡΤ
Τώρα έχει άλλους στόχους, αν δεν τους πιάσει λέει φεύγει.
(και σωστά μιλάει)
υγ
ότι καλό κάνει η ντουκάτι είναι θέμα κωλοφαρδίας!
http://www.gpone.com/images/ARCHIVIO/2013/Foto/MOTOGP/14_ARAGON/fp3_motogp.jpg
υγρασία !
:D
devil's animal
28/09/2013, 11:56
Αυτό ΟΥΤΕ λογικά δεν στέκει...
:D
αιτιολογησε...
εγω μπορω να σου πω οτι σε απολυτους χρονους και σε δοκιμαστικα και στον αγωνα ο lorenzo εχει αποδειχτει πιο αργος απο marquez και pedrosa...
και μην μου αρχισετε τα περι yamaha...
μιλαω για συνολο lorenzo/yamaha...
devil's animal
28/09/2013, 12:05
Η βελτίωση είναι ότι τώρα είναι σταθερά 4ος και δεν παλεύει με τα ΣΡΤ
ναι ειναι σταθερα τεταρτος παλευοντας καθε φορα με bautista και bradl, μιση πιστα πισω απο τους 3 πρωτους...
και ολα αυτα επειδη ο crutchlow εχει χεστει επανω του απο τις τουμπες (ή τουλαχιστον ετσι λεει και η πραγματικη αιτια ειναι η εργοστασιακη ducati και το δεσιμο του γαϊδαρου):D
επισης αν θεωρεις βελτιωση το οτι εφυγε απο το dulapi (που παλευε με τα crt) και πηγε στην yamaha (και πλεον δεν παλευει), τοτε γελαω..
ο οποιοσδηποτε στο grid και αν πηγαινε στην εργοστασιακη yamaha, ΔΕΝ θα παλευε με τα crt..δεν χρειαζεται να σε λενε rossi για να το καταφερεις αυτο..:rolleyes:
ναι ειναι σταθερα τεταρτος παλευοντας καθε φορα με bautista και bradl, μιση πιστα πισω απο τους 3 πρωτους...
και ολα αυτα επειδη ο crutchlow εχει χεστει επανω του απο τις τουμπες (ή τουλαχιστον ετσι λεει και η πραγματικη αιτια ειναι η εργοστασιακη ducati και το δεσιμο του γαϊδαρου):D
επισης αν θεωρεις βελτιωση το οτι εφυγε απο το dulapi (που παλευε με τα crt) και πηγε στην yamaha (και πλεον δεν παλευει), τοτε γελαω..
ο οποιοσδηποτε στο grid και αν πηγαινε στην εργοστασιακη yamaha, ΔΕΝ θα παλευε με τα crt..δεν χρειαζεται να σε λενε rossi για να το καταφερεις αυτο..:rolleyes:
ετσι ειναι.μαλον γερασε.
το ντουλαπι καποιος το εφερνε παντα μπροστα
MG-KTiNoS
28/09/2013, 13:35
αιτιολογησε...
εγω μπορω να σου πω οτι σε απολυτους χρονους και σε δοκιμαστικα και στον αγωνα ο lorenzo εχει αποδειχτει πιο αργος απο marquez και pedrosa...
και μην μου αρχισετε τα περι yamaha...
μιλαω για συνολο lorenzo/yamaha...
αν δεν είσαι ο πιο γρήγορος απλά δεν μπορείς να φύγεις...
Τα δοκιμαστικά είναι άλλη ιστορία.
MG-KTiNoS
28/09/2013, 13:37
ναι ειναι σταθερα τεταρτος παλευοντας καθε φορα με bautista και bradl, μιση πιστα πισω απο τους 3 πρωτους...
και ολα αυτα επειδη ο crutchlow εχει χεστει επανω του απο τις τουμπες (ή τουλαχιστον ετσι λεει και η πραγματικη αιτια ειναι η εργοστασιακη ducati και το δεσιμο του γαϊδαρου):D
επισης αν θεωρεις βελτιωση το οτι εφυγε απο το dulapi (που παλευε με τα crt) και πηγε στην yamaha (και πλεον δεν παλευει), τοτε γελαω..
ο οποιοσδηποτε στο grid και αν πηγαινε στην εργοστασιακη yamaha, ΔΕΝ θα παλευε με τα crt..δεν χρειαζεται να σε λενε rossi για να το καταφερεις αυτο..:rolleyes:
Αλήθεια ο φίλος σου ο Κράτσλοου που θα του έτρωγε τη θέση στη γιαμάχα και που στο τέλος του ΠΠ θα ήταν μπροστά από το Ροσσι τι έπαθε?
:lol:
MG-KTiNoS
28/09/2013, 13:41
ετσι ειναι.μαλον γερασε.
το ντουλαπι καποιος το εφερνε παντα μπροστα
ναι αλλα όχι αυτό το ντουκάτι !
(ήταν άλλο εκείνο το ντουκάτι)
Σήμερα η φίλιπ Μόρις μουρμουράει και οι πιλότοι λένε πως το πράμα δε μπάει.
Η ίδια η ντουκάτι αναγνωρίζει ότι υπάρχουν τεχνικά κενά και πρέπει να έρθει κόσμος να δουλέψει.
Λένε ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα σήμερα και θέλουν να κάνουν επανάσταση γιατί θα χάσουν και την
επόμενη χρονιά.
Περί άλιεν μην πιστεύεις άνθρωποι είναι κι αυτοί.
Antonisss
28/09/2013, 14:58
Ωραίο ξύλο για δοκιμαστικά, μακάρι να δούμε κάτι αντίστοιχο και αύριο...
sapila racing
28/09/2013, 15:00
Ωραίο ξύλο για δοκιμαστικά, μακάρι να δούμε κάτι αντίστοιχο και αύριο...
+1074
MG-KTiNoS
28/09/2013, 15:04
οκ θα φάνε τα σαμαρια τους οι Ιθπανοί και θα κερδίσει ο Ρόσσι...
:wave2:
GIOTIS750
28/09/2013, 16:50
ναι ειναι σταθερα τεταρτος παλευοντας καθε φορα με bautista και bradl, μιση πιστα πισω απο τους 3 πρωτους...
και ολα αυτα επειδη ο crutchlow εχει χεστει επανω του απο τις τουμπες (ή τουλαχιστον ετσι λεει και η πραγματικη αιτια ειναι η εργοστασιακη ducati και το δεσιμο του γαϊδαρου):D
επισης αν θεωρεις βελτιωση το οτι εφυγε απο το dulapi (που παλευε με τα crt) και πηγε στην yamaha (και πλεον δεν παλευει), τοτε γελαω..
ο οποιοσδηποτε στο grid και αν πηγαινε στην εργοστασιακη yamaha, ΔΕΝ θα παλευε με τα crt..δεν χρειαζεται να σε λενε rossi για να το καταφερεις αυτο..:rolleyes:
Δεν είναι μόνο σταθερά τέταρτος. Και νίκη πήρε και βάθρο πήρε και καλύτερος από πέρυσι είναι .
Πήρε και o Smith Yamaha αλλά με ταcrt παλεύει...
Κανω κάπου λάθος???
Και στο θέμα με το ducati πιο πανω θα συνφωνησω με τον κτηνο ότι ήταν άλλο μηχανάκι και είχε
το κλασικό σωληνοτο πλαίσιο. Μετά δεν είχε καθόλου και μετά έβαλε το πλαίσιο που εξελισει τώρα
αλλά δεν πάει καθολου καλά πάλι.
devil's animal
28/09/2013, 18:09
Δεν είναι μόνο σταθερά τέταρτος. Και νίκη πήρε και βάθρο πήρε και καλύτερος από πέρυσι είναι .
Πήρε και o Smith Yamaha αλλά με ταcrt παλεύει...
Κανω κάπου λάθος???
Και στο θέμα με το ducati πιο πανω θα συνφωνησω με τον κτηνο ότι ήταν άλλο μηχανάκι και είχε
το κλασικό σωληνοτο πλαίσιο. Μετά δεν είχε καθόλου και μετά έβαλε το πλαίσιο που εξελισει τώρα
αλλά δεν πάει καθολου καλά πάλι.
κανεις πολλα λαθη...
το να παρει μια νικη και να ανεβει βαθρο (με τους αλλους σακατεμενους) δεν το θεωρω επιτευγμα για τον rossi..προσεξε τι λεω...για τον ROSSI...
ελεος, ειναι στα MotoGP εδω και τοσα χρονια και εχει το μηχανακι που πηρε πρωταθλημα περυσι...
δλδ το οτι οδηγαει σαφως καλυτερο μηχανακι τον κανει καλυτερο απο περυσι? και περυσι να του εδιναν το yamaha, μπορει να εκανε τα ιδια...
αυτο δεν ειναι βελτιωση προσωπικη...
απλα βελτιωθηκε το μηχανακι, αλλαζοντας το...:lol:
τωρα αν τον συγκρινεις με τον Smith που ειναι rookie, καβαλαει δορυφορικο και εκει παταει, εκει βρισκεται, τι να πω? σηκωνω τα χερια ψηλα..:shrugs:
οσο για το ducati, θυμησου οτι την μερα που ξεκαβαλαγε ο stoner, καβαλαγε ο rossi...
οι πρωτες δοκιμες των οδηγων που αλλαζουν εταιρεια, γινονται με τα μηχανακια που ετρεχαν ολο το πρωταθλημα...
ΙΔΙΟ μηχανακι ηταν και πριν, και μετα...
devil's animal
28/09/2013, 18:14
Αλήθεια ο φίλος σου ο Κράτσλοου που θα του έτρωγε τη θέση στη γιαμάχα και που στο τέλος του ΠΠ θα ήταν μπροστά από το Ροσσι τι έπαθε?
:lol:
εξηγω απο πανω...
ή οντως εχει τρομαξει με τις τουμπες...
ή εχει εφηυχαστει με το (παχυλο) συμβολαιο που εχει κανει με την ducati και απλα καβαλαει για να δειχνει τους χορηγους...
προσεξε τωρα που θα παει στην ducati, μην βγαινει μπροστα απο τον rossi με το yamaha...
γιατι πολλες φορες και ο rossi φετος, επαιζε με τον dovi και τον hayden...
GIOTIS750
28/09/2013, 18:18
κανεις πολλα λαθη...
το να παρει μια νικη και να ανεβει βαθρο (με τους αλλους σακατεμενους) δεν το θεωρω επιτευγμα για τον rossi..προσεξε τι λεω...για τον ROSSI...
ελεος, ειναι στα MotoGP εδω και τοσα χρονια και εχει το μηχανακι που πηρε πρωταθλημα περυσι...
δλδ το οτι οδηγαει σαφως καλυτερο μηχανακι τον κανει καλυτερο απο περυσι? και περυσι να του εδιναν το yamaha, μπορει να εκανε τα ιδια...
αυτο δεν ειναι βελτιωση προσωπικη...
απλα βελτιωθηκε το μηχανακι, αλλαζοντας το...:lol:
τωρα αν τον συγκρινεις με τον Smith που ειναι rookie, καβαλαει δορυφορικο και εκει παταει, εκει βρισκεται, τι να πω? σηκωνω τα χερια ψηλα..:shrugs:
οσο για το ducati, θυμησου οτι την μερα που ξεκαβαλαγε ο stoner, καβαλαγε ο rossi...
οι πρωτες δοκιμες των οδηγων που αλλαζουν εταιρεια, γινονται με τα μηχανακια που ετρεχαν ολο το πρωταθλημα...
ΙΔΙΟ μηχανακι ηταν και πριν, και μετα...
Οχι φιλε εσυ κανεις λαθος
οταν λες ο οποιοσδηποτε δεν βγαζεισ απεξω κανεναν οκ??
ρουκι ξερουκι ειχε γιαμαχα που πηγαινει ?? ΝΑΙ ,και ο μαρκεζ ρουκι ειναι λεσ να πηγαινε χαλια αμα ειχε το μηχανακι του μπραντλ ,?δεν νομιζω παλι θα ξυριζε.
ΤΟΝ ΡΟΣΣΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΟΧΙ
Οσον αφορα το θεμα με την ντουκατι να θυμισω οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το πηγε το χρεπι μονο ο στονερ με ποοοολα παραπονα και πολλεεεεες τουμπες
δεν εφταιγε ο γιατρος που τομηχανακι δεν πηγαινε οχι μονο σε αυτον αλλα και σε οποιον εκατσε στην σελα της.
GIOTIS750
28/09/2013, 18:43
RCV road bike at Milan show?
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/rcv-road-bike-at-milan-show/23613.html
http://www.youtube.com/watch?v=J73XRDGPcpE βιντεάκι που δείχνει πόσες μοίρες μπορεί να πίασει το κάθε δίκυκλο στη κατάλληλη στροφή
ενδιαφέρον αλλά μας λέει για την κλίση της μηχανής σε σχέση με τα πολιτικά και μετά μας δείχνει την κλήση του αναβάτη
300193
300194
bros400pgm
28/09/2013, 20:06
Μειον την κλιση της στροφης, ετσι?:D
MG-KTiNoS
28/09/2013, 20:13
εξηγω απο πανω...
ή οντως εχει τρομαξει με τις τουμπες...
ή εχει εφηυχαστει με το (παχυλο) συμβολαιο που εχει κανει με την ducati και απλα καβαλαει για να δειχνει τους χορηγους...
προσεξε τωρα που θα παει στην ducati, μην βγαινει μπροστα απο τον rossi με το yamaha...
γιατι πολλες φορες και ο rossi φετος, επαιζε με τον dovi και τον hayden...
Αυτό το ακούσαμε και πέρσι για το Ντόβι...
Κοίτα ο Κράτσλοου έπεσε γιατί πιέστηκε και πιέστηκε γιατί ενώ στην αρχή το Ροσσέα τον είχε εύκολο τώρα αυτό άλλαξε.
ο Ρόσσι βελτιώθηκε, πάνε οι 6ες θέσεις στο γκρίντ πάνε τα 1,8 από το πρώτο, πάνε οι κόντρες με τα ντουκάτι.
Σήμερα σου λέει ή θα φτασω τους 3 ή γειά σας γιατί είναι ο Ρόσσι μεν αλλά ο χρόνος είναι μεγάλος πουστης και δε ξεχνάει κανένα.
Έτσ τα βλέπω εγώ αλλά δεν είμαι ο Πάπας !
:lol:
devil's animal
28/09/2013, 20:22
Οχι φιλε εσυ κανεις λαθος
οταν λες ο οποιοσδηποτε δεν βγαζεισ απεξω κανεναν οκ??
ρουκι ξερουκι ειχε γιαμαχα που πηγαινει ?? ΝΑΙ ,και ο μαρκεζ ρουκι ειναι λεσ να πηγαινε χαλια αμα ειχε το μηχανακι του μπραντλ ,?δεν νομιζω παλι θα ξυριζε.
ΤΟΝ ΡΟΣΣΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΟΧΙ
Οσον αφορα το θεμα με την ντουκατι να θυμισω οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το πηγε το χρεπι μονο ο στονερ με ποοοολα παραπονα και πολλεεεεες τουμπες
δεν εφταιγε ο γιατρος που τομηχανακι δεν πηγαινε οχι μονο σε αυτον αλλα και σε οποιον εκατσε στην σελα της.
ειπα οποιος εχει ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ yamaha, αρα και παλι ακυρο ειναι αυτο που λες...
ας του δωσουν του smith εργοστασιακο yamaha και μετα μιλαμε για το αν θα παιζει με τα crt...
αλλα αφου εσυ συγκρινεις τον rossi με τον smith, ok...:lol:
και για να τελειωνουμε...
ο rossi θα επρεπε να ειναι πισω απο τον lorenzo...και τουλαχιστον μπροστα απο τον pedrosa (αφου τον ανεβοκατεβαζουν ολοι looser, να δικιολογησει και τον τιτλο του)...
και τωρα που εβαλε και το seamless...psss....θα τον δουμε...
δεν ειναι θεση για τον "μεγαλο εννακις", εκει που ειναι...και δεν φταινε τα χρονια...ποσες φορες πρεπει να το πουμε για να το καταλαβουμε αυτο?
μια χαρα ειναι τα 34...δεν ειναι 40... Ε Λ Ε Ο Σ...:priest::eleison:
devil's animal
28/09/2013, 20:24
Αυτό το ακούσαμε και πέρσι για το Ντόβι...
Κοίτα ο Κράτσλοου έπεσε γιατί πιέστηκε και πιέστηκε γιατί ενώ στην αρχή το Ροσσέα τον είχε εύκολο τώρα αυτό άλλαξε.
ο Ρόσσι βελτιώθηκε, πάνε οι 6ες θέσεις στο γκρίντ πάνε τα 1,8 από το πρώτο, πάνε οι κόντρες με τα ντουκάτι.
Σήμερα σου λέει ή θα φτασω τους 3 ή γειά σας γιατί είναι ο Ρόσσι μεν αλλά ο χρόνος είναι μεγάλος πουστης και δε ξεχνάει κανένα.
Έτσ τα βλέπω εγώ αλλά δεν είμαι ο Πάπας !
:lol:
εγω ημουν ο πρωτος που ελεγε οτι ο rossi δεν επεσε σε αποδοση...αυτη ηταν η αποδοση του ΠΑΝΤΑ...
απλα οι αλλοι ανεβηκαν επιπεδο...
για τον crutchlow μαλλον δεν θα μαθουμε ποτε...
:wave2:
MG-KTiNoS
28/09/2013, 20:29
:wave2:
πάς κάπου?
GIOTIS750
28/09/2013, 21:06
ειπα οποιος εχει ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ yamaha, αρα και παλι ακυρο ειναι αυτο που λες...
ας του δωσουν του smith εργοστασιακο yamaha και μετα μιλαμε για το αν θα παιζει με τα crt...
αλλα αφου εσυ συγκρινεις τον rossi με τον smith, ok...:lol:
και για να τελειωνουμε...
ο rossi θα επρεπε να ειναι πισω απο τον lorenzo...και τουλαχιστον μπροστα απο τον pedrosa (αφου τον ανεβοκατεβαζουν ολοι looser, να δικιολογησει και τον τιτλο του)...
και τωρα που εβαλε και το seamless...psss....θα τον δουμε...
δεν ειναι θεση για τον "μεγαλο εννακις", εκει που ειναι...και δεν φταινε τα χρονια...ποσες φορες πρεπει να το πουμε για να το καταλαβουμε αυτο?
μια χαρα ειναι τα 34...δεν ειναι 40... Ε Λ Ε Ο Σ...:priest::eleison:
Aντε παλι δεν συγκρινω τον ροσσι με κανεναν
εσυ λεσ οτι τον συγκρινω
τον σμιθ τον ανεφερα επειδη καβαλαει γιαμαχα αφου δεν εχει αλλους αυτος και κρατλοου ειναι και ολοι ειδαμε πως το πηγαινε
και δεν ειπα τον 46 μπαρμπα:nono:
ειπα οτι εχει χρονια στα τζι πι (θα μας κουφανεις δηλαδη)
και για να τελειωνουμε...
ευχωμαι να τα παει καλα ο 46 για να δω τι θα βρεις να γραψεις μετα ,,,
GIOTIS750
28/09/2013, 21:22
Αragon q1,q2 240p eng
http://v.youku.com/v_show/id_XNjE0ODk2ODIw.html
720p ch
http://v.youku.com/v_show/id_XNjE0ODg5NTI4.html
moto2 720 ch
http://v.youku.com/v_show/id_XNjE0ODgzMjg4.html
sapila racing
28/09/2013, 21:33
εγω ημουν ο πρωτος που ελεγε οτι ο rossi δεν επεσε σε αποδοση...αυτη ηταν η αποδοση του ΠΑΝΤΑ...
απλα οι αλλοι ανεβηκαν επιπεδο...
για τον crutchlow μαλλον δεν θα μαθουμε ποτε...
:wave2:
Παραβλέπεις εναν πολυ σημαντικό παράγοντα και βγάζεις λάθος συμπέρασμα.
Ο Rossi ειναι ο καλύτερος όλων στα φρένα αλλά έχει μηχανάκι που εχει πρόβλημα ακριβώς σε αυτό το σημείο.
O Lorenzo την σκαπουλάρει γιατί έτσι κι αλλιώς φρενάρει νωρίτερα απο όλους σχεδόν, αλλά μετα τα αμολάει και μπαίνει με περισσότερα χλμ πάλι απ όλους.
Είναι δύο τελείως διαφορετικοί τρόποι οδήγησης και αν σκεφτείς οτι και ο Lorenzo γκρινιάζει γι αυτό ακριβώς το θέμα, μπορεί να καταλάβεις οτι αν και όταν το φτιάξουν θα παει αρκετά καλύτερα ο Rossi.
devil's animal
28/09/2013, 21:55
και για να τελειωνουμε...
ευχωμαι να τα παει καλα ο 46 για να δω τι θα βρεις να γραψεις μετα ,,,
:lol::bawl::lol::bawl:
devil's animal
28/09/2013, 22:00
Παραβλέπεις εναν πολυ σημαντικό παράγοντα και βγάζεις λάθος συμπέρασμα.
Ο Rossi ειναι ο καλύτερος όλων στα φρένα αλλά έχει μηχανάκι που εχει πρόβλημα ακριβώς σε αυτό το σημείο.
O Lorenzo την σκαπουλάρει γιατί έτσι κι αλλιώς φρενάρει νωρίτερα απο όλους σχεδόν, αλλά μετα τα αμολάει και μπαίνει με περισσότερα χλμ πάλι απ όλους.
Είναι δύο τελείως διαφορετικοί τρόποι οδήγησης και αν σκεφτείς οτι και ο Lorenzo γκρινιάζει γι αυτό ακριβώς το θέμα, μπορεί να καταλάβεις οτι αν και όταν το φτιάξουν θα παει αρκετά καλύτερα ο Rossi.
ρε συ Αρη, ποτε αναφερθηκε κατι για τα φρενα του M1 ή την ευσταθεια του?
πραγματικα δεν εχω ακουσει ποτε τιποτα...
MG-KTiNoS
28/09/2013, 22:20
ρε συ Αρη, ποτε αναφερθηκε κατι για τα φρενα του M1 ή την ευσταθεια του?
πραγματικα δεν εχω ακουσει ποτε τιποτα...
δεν διαβάζεις αρκετά...
:lol:
Ως αύριο θα ξέρεις όλο το βάιζορ ντάουν απ έξω !
:D
devil's animal
28/09/2013, 22:25
δεν διαβάζεις αρκετά...
:lol:
Ως αύριο θα ξέρεις όλο το βάιζορ ντάουν απ έξω !
:D
ναι, για να καθομαι να την λεω σε εσας...
αλλη δουλεια δεν εχουμε...
:lol::lol:
GIOTIS750
29/09/2013, 06:58
j
:lol::bawl::lol::bawl:
Παλιοσειρα σου φαίνονται αστεία αυτά που γράφω???εέε εσύ ξερείς πάντα καλυτερα:hmm:
:moutza:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=15342
Θέμα με τα φρενα
endopandou
29/09/2013, 08:16
Απο τη στιγμή που κατάφερε πρωτυτερότερα να γυρίσει 48 σημαίνει πως τo στήσιμο είναι το θέμα και όχι αμιγώς τα φρένα. Δεν μπορούν να το στήσουν για κάποιο λόγο.
(Που είσαι ρε τιτάνα Κέισυ που ήξερες και να τα στήνεις στην εντέλεια... :tooth: )
Απο τη στιγμή που κατάφερε πρωτυτερότερα να γυρίσει 48 σημαίνει πως τo στήσιμο είναι το θέμα και όχι αμιγώς τα φρένα. Δεν μπορούν να το στήσουν για κάποιο λόγο.
(Που είσαι ρε τιτάνα Κέισυ που ήξερες και να τα στήνεις στην εντέλεια... :tooth: )
Να σε πω ρε λαμόγιο... το παρατσούκλι σου στο σχολείο ήταν ο "φυτίλιας"???
:bawl:
devil's animal
29/09/2013, 08:56
Παραβλέπεις εναν πολυ σημαντικό παράγοντα και βγάζεις λάθος συμπέρασμα.
Ο Rossi ειναι ο καλύτερος όλων στα φρένα αλλά έχει μηχανάκι που εχει πρόβλημα ακριβώς σε αυτό το σημείο.
O Lorenzo την σκαπουλάρει γιατί έτσι κι αλλιώς φρενάρει νωρίτερα απο όλους σχεδόν, αλλά μετα τα αμολάει και μπαίνει με περισσότερα χλμ πάλι απ όλους.
Είναι δύο τελείως διαφορετικοί τρόποι οδήγησης και αν σκεφτείς οτι και ο Lorenzo γκρινιάζει γι αυτό ακριβώς το θέμα, μπορεί να καταλάβεις οτι αν και όταν το φτιάξουν θα παει αρκετά καλύτερα ο Rossi.
j
Παλιοσειρα σου φαίνονται αστεία αυτά που γράφω???εέε εσύ ξερείς πάντα καλυτερα:hmm:
:moutza:
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=15342
Θέμα με τα φρενα
ναι, διαβασα για τα φρενα αλλα μου φανηκε σαν να ειπωθηκε επειδη κατι επρεπε να ειπωθει...
ομως δεν μπορεις να εχεις τοση διαφορα απο τον teammate σου (15'') στο τελος του αγωνα, μονο και μονο απο τα φρενα, απο την στιγμη που εχεις ακριβως τον ιδιο τροπο οδηγησης και οχι διαφορετικο (οπως εγραψες Αρη)...
εχουν και οι 2 τον δυομισαρικο τροπο, δλδ εισοδο με πολλα και κουβαλημα πολλων χλμ στην καρδια της στροφης (και αυτο το εχει δηλωσει και ο Rossi και ηταν και το βασικο του "παραπονο" που δεν μπορουσε να παει το ducati)...
δεν ειναι δυνατον στα qualifying results εδω στην Aragon, να ειναι τοσο κοντα ο rossi (οι 4 πρωτοι ειναι με διαφορα δεκατου (http://www.motogp.com/en/Results+Statistics)) και να εχει προβλημα με τα φρενα...
το εχω ξαναγραψει...
οταν ο rossi εχει την ταχυτητα των πρωτων (το εχει αποδειξει φετος ειτε με γυρολογιο qualified, ειτε στον αγωνα), δεν μπορει να την κρατησει ολο τον αγωνα...
επισης ποτε δεν ηταν (και ουτε ειναι) ο αλανθαστος οδηγος (βλ. lorenzo)...
εχει στριψει στις πρωτες στροφες και 2ος και 3ος, και ερχονται μετα ολοι απο πισω και τον κανουν γκομενα...δεν μπορει να φυγει μπροστα...
επισης οταν παιζει εκει που παιζει (με bautista, bradl, crutchlow) στα φρενα τους περναει, οχι πουθενα αλλου...
endopandou
29/09/2013, 09:10
Να σε πω ρε λαμόγιο... το παρατσούκλι σου στο σχολείο ήταν ο "φυτίλιας"???
:bawl:
Νιιιαιαι! Δεν θυμάσαι; Ήσουν κι συ εκεί! Σε φώναζαν ''το τρύπιο ντεπόζιτο'' (μπάρμας style απ το cars)
:tooth: :tooth:
Antonisss
29/09/2013, 09:14
ρε συ Αρη, ποτε αναφερθηκε κατι για τα φρενα του M1 ή την ευσταθεια του?
πραγματικα δεν εχω ακουσει ποτε τιποτα...
Και ο Lorenzo και ο Rossi έχουν δηλώσει(στον αγώνα του Brno πρέπει να ήταν) ότι τα Honda πλέον έχουν καλύτερο φρενάρισμα, από την άποψη ότι χρειάζονται λιγότερη απόσταση για να φρενάρουν για μια στροφή και ότι πλέον η Yamaha πρέπει κάτι να κάνει γι αυτό στον τομέα του πλαισίου...
devil's animal
29/09/2013, 09:22
Και ο Lorenzo και ο Rossi έχουν δηλώσει(στον αγώνα του Brno πρέπει να ήταν) ότι τα Honda πλέον έχουν καλύτερο φρενάρισμα, από την άποψη ότι χρειάζονται λιγότερη απόσταση για να φρενάρουν για μια στροφή και ότι πλέον η Yamaha πρέπει κάτι να κάνει γι αυτό στον τομέα του πλαισίου...
αν το ειπαν ετσι...αυτο απο μονο του ειναι γελοια δηλωση...
δεν μπορει να ξερει ο lorenzo και ο rossi την τηλεμετρια των honda και τα κατα ποσο εχουν καλυτερο φρεναρισμα απο το δικο τους...
δλδ δεν μπορει ο marquez να φρεναρει καλυτερα?
ή μηπως ξερουν τα σημαδια των χονταιων και την αποσταση που κανουν για να φρεναρουν στην Κ5 του brno π.χ.??
αυτα ειναι χαζομαρες...
endopandou
29/09/2013, 09:28
Για φρενάρισμα σε συνδυασμό με είσοδο στη στροφή είπαν παίδες. Όχι για το πόσα μέτρα χρειάζεται για να σταματήσει η μοτό απο τα 200 στα 0. Δεν υπάρχει θέμα με την ποιότητα των φρένων, υπάρχει θέμα με το στήσιμο της μοτό στη φάση του φρεναρίσματος και την είσοδο στη στροφή. Εκεί ενώ τα Honda ήταν παραδοσιακά πίσω, τώρα είναι αισθητά μπροστά
Antonisss
29/09/2013, 09:47
αν το ειπαν ετσι...αυτο απο μονο του ειναι γελοια δηλωση...
δεν μπορει να ξερει ο lorenzo και ο rossi την τηλεμετρια των honda και τα κατα ποσο εχουν καλυτερο φρεναρισμα απο το δικο τους...
δλδ δεν μπορει ο marquez να φρεναρει καλυτερα?
ή μηπως ξερουν τα σημαδια των χονταιων και την αποσταση που κανουν για να φρεναρουν στην Κ5 του brno π.χ.??
αυτα ειναι χαζομαρες...
Αυτοί οι αναβάτες το μόνο που χρειάζονται είναι 2 γύρους πίσω από έναν άλλο αναβάτη για να καταλάβουν που χάνουν και που κερδίζουν...
KostasV2
29/09/2013, 09:58
Πω πω, πολύ μπλα μπλα βλέπω! :p
Προγνωστικά για σήμερα:
Pedrosa
Marquez
Lorenzo
Καλή θέαση! :wave2:
devil's animal
29/09/2013, 10:08
ας κανω και εγω μια προβλεψη:
1. pedrosa
2. lorenzo
3. rossi
4. marquez
ετσι στην τρελα...:p
mixalhsCr
29/09/2013, 10:18
Μεγάλη πίστη στον πετρογκαζακια !! Μια χαρα !,
GIOTIS750
29/09/2013, 10:27
WUP
http://www.viponlinesports.eu/motorsports/171524/1/moto3-:-grand-prix-iveco-de-aragon,-spain---race-live-stream-online.html
http://www.viponlinesports.eu/motorsports/171524/2/moto3-:-grand-prix-iveco-de-aragon,-spain---race-live-stream-online.html
endopandou
29/09/2013, 11:07
Στο θέμα της εισόδου της στροφής συμβαίνει το εξής παράδοξο μεταξύ Honda και Yamaha.
Ενώ το Μ1 είναι πιο μακρύ και το RCV πιο κοντό, θα έλεγε κανείς πως το πιο μακρύ μοτό θα ήταν και πιο ψηλό για να εξισορροπήσει την έξτρα σταθερότητα με την ταχύτερη αλλαγής κατεύθυνσης που προσφέρει το μεγαλύτερο ύψος κάτι που στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν συμβαίνει. Η για την ακρίβεια ίσχυε έως τα μισά της περσινής χρονιάς.
Φυσικά το μεταξόνιο και το ύψος αν και είναι καθοριστικοί, δεν είναι οι μόνοι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ευελιξία και τη σταθερότητα της μοτό. Η κάστερ είναι επίσης σημαντική, όπως και το μήκος του ψαλιδιού, το πόσο και που είναι ευλύγιστο το πλαίσιο, η δομή των ελαστικών και ένα σωρό άλλοι παράγοντες όχι όμως τόσο σημαντικοί.
Εδώ φαίνεται πως η Honda με κοντύτερη και πιο ψηλή μοτό κατάφερε να τετραγωνίσει τον κύκλο (ίσως με τη βοήθεια από κάνα δυο μοίρες μεγαλύτερη κάστερ) και ενώ έχει πιο ζωηρό στις αλλαγές κατεύθυνσης μοτό, καταφέρνει να δαμάσει την νευρικότητα που αυτό συνεπάγεται και τελικά έχει φτιάξει ένα καταπληκτικό σύνολο.
Τις διαφορές αυτές μεταξύ των 2 μοτών (:smokin:) δεν θα μπορούσαμε να τις καταλάβουμε αν δεν τα βλέπαμε μαζί στην πίστα, άσε που υποψιάζομαι πως ελάχιστοι αναβάτες στον κόσμο υπάρχουν που θα τα πιέσουν τόσο πολύ ώστε να παραπονεθούν για κάτι... (νταξ, ο Κέισυ εξαιρείται, αυτός τα πήαινε όλα τέρμα...:tooth: )
Argonautis46
29/09/2013, 12:21
ας κανω και εγω μια προβλεψη:
1. pedrosa
2. lorenzo
3. rossi
4. marquez
ετσι στην τρελα...:p
Στην πολυ τρέλα :D
1 Ροσσι με τρέλα με τρέλα
2 λορεντζο
3 δε λου δε ζερ
4 μαρκος
MOTO2
Ο ΑΓΩΝΑΣ !!!!!
καλά που έχουμε και αυτή την κατηγορία με αυτούς τους οδηγούς και μας γεμίζουν θέαμα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15:00 MOTOGP αγγλική περιγραφή
1st link http://www.viponlinesports.eu/motorsports/171525/1/motogp-:-grand-prix-iveco-de-aragon,-spain---race-live-stream-online.html
2nd link http://www.viponlinesports.eu/motorsports/171525/2/motogp-:-grand-prix-iveco-de-aragon,-spain---race-live-stream-online.html
giannis21
29/09/2013, 13:10
μεχρι στιγμης:καλος αγωνας στη moto3 με τον Ρινς νικητη και καλες μαχες,πολυ καλος αγωνας στη moto2 με δυνατη μαχη Espargaro/Redding για την 3η θεση για να δουμε τι θα δουμε και στα μεγαλα!Εξι Ισπανοι στο βαθρο μεχρι τωρα!!
KostasV2
29/09/2013, 13:11
MOTO2
Ο ΑΓΩΝΑΣ !!!!!
καλά που έχουμε και αυτή την κατηγορία με αυτούς τους οδηγούς και μας γεμίζουν θέαμα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Λύσσαξε στο τέλος ο Redding...
μονο σε μενα κολλανε τα 2 αγγλικα streaming?
μονο σε μενα κολλανε τα 2 αγγλικα streaming?
σε μένα με 4250mbps δεν κολλάει
για δες και εδώ
http://www.viponlinesports.eu/motorsports/171523/1/moto2-:-grand-prix-iveco-de-aragon,-spain---race-live-stream-online.html
ρε σεις τι έγινε !!!!!!!!
repsoliabang
Πολυ κριμα για τον Πεντροζα.. Το πηγαινε παααρα πολυ καλα...
ετσι οπως εγινε στην αρχη νομισα οτι τον εριξε ο Μαρκεζ!
ελπιζω να μην χτυπησε ο πεντροσα παλι
ρε σεις μήπως έβγαλαν το Τ ???
μήπως το Τ είναι η σκιά το φάντασμα του Marq (phanTom of the opera) που βγαίνει και τρομάζει την παράσταση....????
Πολυ κριμα για τον Πεντροζα.. Το πηγαινε παααρα πολυ καλα...
και γι ακόμα μία φορά.....
κρίμα, πραγματικά κρίμα γι αυτό τον αναβάτη
εν τω μεταξύ ο σκύλος τον έφτασε το χόρχε πάλι :uplate:
τι κάαάάάάάάάνει ρεεεεεεεεεεεεεεεεεηηηηηηηηηηηηηηη !!!!!!!!
ΤΙ @ΑΜΑΤΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ !!!
Ο Χορχε απλα τον αφησε να περασει.. Ουτε να υπερασπιστει την θεση του τιποτα. Απλα να παρει τους βαθμους και να τον μελετησει.
:moutza:
Τον πεντροζα τον πηγαινε νοσοκομειο για εξετασεις. -- Βγαλανε ανακοινωση οτι ειναι ΟΚ.
βιαζεστε λεμε.... :lol:
σωστό και αυτό !!!! :a2::shrugs:
*ωραία σουζίδια κάμει ο Ιατρός !!!
επιτέλους ένας ΦΟΒΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ !!!!!!!!
Innersense
29/09/2013, 14:46
nice and clean!
το ματιάσατε το παιδί παντως
sapila racing
29/09/2013, 14:53
Φχαριστήθηκα αγώνα σήμερα!
Κρίμα για τον Dani, το προσπάθησε και τελικά την πάτησε.
Ομως είχαμε μαχη και μπροστά αλλά και πιο πίσω, και ο Rossi έκανε πολύ καλό αγώνα επίσης.
edit: Ο Dani δεν έφταιγε για την τούμπα!!! Ο Marquez του ξήλωσε τον αισθητήρα για το traction control και γι αυτό έφαγε το high! :uplate:
edit: Ο Dani δεν έφταιγε για την τούμπα!!! Ο Marquez του ξήλωσε τον αισθητήρα για το traction control και γι αυτό έφαγε το high! :uplate:
τι ειπες τωρα;!!!!! :uplate:
endopandou
29/09/2013, 15:01
Κώστα ν2 δεν κάνετε κάνα ευχέλαιο ρε φίλε;
AUFGEBRACHT
29/09/2013, 15:07
Για να παραφράσω το Γκάρι Λίνεκερ, MotoGP είναι ένα άθλημα που τρέχουν πολλοί αναβάτες αλλά στο τέλος o Rossi κερδίζει το Bautista :lol:
edit: Ο Dani δεν έφταιγε για την τούμπα!!! Ο Marquez του ξήλωσε τον αισθητήρα για το traction control και γι αυτό έφαγε το high! :uplate:
Το ειπε ο Μαρκεθ στην συνεντευξη. Αλλα ποσο εξω να ειναι ενα καλωδιο-αισθητηρας για να το κοψει ο αλλος απο επαφη? Και πως γινεται να ειχανε επαφη, και να μην κουνηθηκε κανεις?
Μαλακια μου μυριζει!
endopandou
29/09/2013, 15:16
καμία μαλακία. Το είπε αναλυτικά και ο Σούπο
Antonisss
29/09/2013, 15:29
Δλδ ήμαρτον, που το βρήκε αυτό το γαμωσένσορα? Δεν του χτύπαγε καλύτερα το kill switch?!!
Antonisss
29/09/2013, 15:33
Δλδ ΗΜΑΡΤΟΝ!!
http://gembells.com/img/2013/08/Repsol-Honda-RC213V-Moto-Gp-2013.jpg
Antonisss
29/09/2013, 15:37
To αποτέλεσμα της "επαφής"
300207
sapila racing
29/09/2013, 15:39
To αποτέλεσμα της "επαφής"
300207
Αν εχεις τυχη διάβαινε λεει η παροιμία. Ο Dani δεν έχει.
bros400pgm
29/09/2013, 15:44
Μολις κοπηκε, δεν βγηκε εκτος το συστημα με ειδοποιηση στον οδηγο?
Προβλεπω να τα περναει μεσα στα ψαλιδια τις καλωδιωσεις η χοντα:p
KostasV2
29/09/2013, 15:49
Κώστα ν2 δεν κάνετε κάνα ευχέλαιο ρε φίλε;
Απ' ότι άκουσα, πριν τον αγώνα του τηλεφώνησε ο Μητσοτάκης να του ευχηθεί για τα γενέθλια του... :p
Τι να πω ρε... Σήμερα φαινόταν να τους έχει. Με το σκληρό λάστιχο μπροστά, καθόταν μαζί τους άνετα.
Αντίο πρωτάθλημα για τον κοντό. Ο Χόρχε έχει μερικές ελπίδες ακόμα, αλλά οι επόμενες πίστες δεν τον ευνοούν.
καμία μαλακία. Το είπε αναλυτικά και ο Σούπο
To αποτέλεσμα της "επαφής"
300207
Ε ενταξει. Οτι και να πουμε για το παλικαρι..
devil's animal
29/09/2013, 15:58
Στο θέμα της εισόδου της στροφής συμβαίνει το εξής παράδοξο μεταξύ Honda και Yamaha.
Ενώ το Μ1 είναι πιο μακρύ και το RCV πιο κοντό, θα έλεγε κανείς πως το πιο μακρύ μοτό θα ήταν και πιο ψηλό για να εξισορροπήσει την έξτρα σταθερότητα με την ταχύτερη αλλαγής κατεύθυνσης που προσφέρει το μεγαλύτερο ύψος κάτι που στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν συμβαίνει. Η για την ακρίβεια ίσχυε έως τα μισά της περσινής χρονιάς.
Φυσικά το μεταξόνιο και το ύψος αν και είναι καθοριστικοί, δεν είναι οι μόνοι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ευελιξία και τη σταθερότητα της μοτό. Η κάστερ είναι επίσης σημαντική, όπως και το μήκος του ψαλιδιού, το πόσο και που είναι ευλύγιστο το πλαίσιο, η δομή των ελαστικών και ένα σωρό άλλοι παράγοντες όχι όμως τόσο σημαντικοί.
Εδώ φαίνεται πως η Honda με κοντύτερη και πιο ψηλή μοτό κατάφερε να τετραγωνίσει τον κύκλο (ίσως με τη βοήθεια από κάνα δυο μοίρες μεγαλύτερη κάστερ) και ενώ έχει πιο ζωηρό στις αλλαγές κατεύθυνσης μοτό, καταφέρνει να δαμάσει την νευρικότητα που αυτό συνεπάγεται και τελικά έχει φτιάξει ένα καταπληκτικό σύνολο.
Τις διαφορές αυτές μεταξύ των 2 μοτών (:smokin:) δεν θα μπορούσαμε να τις καταλάβουμε αν δεν τα βλέπαμε μαζί στην πίστα, άσε που υποψιάζομαι πως ελάχιστοι αναβάτες στον κόσμο υπάρχουν που θα τα πιέσουν τόσο πολύ ώστε να παραπονεθούν για κάτι... (νταξ, ο Κέισυ εξαιρείται, αυτός τα πήαινε όλα τέρμα...:tooth: )
κανενας τετραγωνισμος του κυκλου...τα πραγματα ειναι απλα και ηλιου φαεινοτερα...καμια νευρικοτητα δεν εχει δαμασει η honda στα φρενα κατι που φαινεται ξεκαθαρα και στο μη μυημενο ματι του απλου θεατη, μια και ολοι βλεπουμε οτι τα μηχανακια ειναι all over the place με τροχους στον αερα...ειδικα του marquez...lorenzo rossi ειναι λες και φρεναρουν σε σιδηροτροχιες...
η ειδοποιος διαφορα ειναι το οτι το honda στριβει με γωνιες ενω το yamaha με καμπες...γι αυτο ακριβως τον λογο και το honda ευνοειται στις stop and go πιστες και το yamaha στις ομαλες...οταν στριβεις με γωνιες η ταχυτητα εισοδου σου ειναι μικρη οποτε δεν σε ενοχλει ιδιαιτερα η αποσταθεροποιηση στα φρενα...
οτι γινεται δηλαδη εδω και χρονια...η μονη διαφορα ηταν περυσι με την αλλαγη σκελετου στα ελαστικα η οποια γ@μησε τα honda στο chattering και ο lorenzo εκανε παρτυ, μια και η συγκεκριμενη αλλαγη εκτος του οτι εσκισε τα honda ευνοησε τα yamaha με καλυτερη πληροφορηση μια και μενουν περισσοτερη ωρα πλαγιασμενα...καλυτερο edge grip...το οποιο φυσικα ο lorenzo το εκανε γαργαρα και δεν ενοχληθηκε μια απο το αβανταζ...φετος μες την γκρινια ειναι...
τα honda ειχαν παντα προβλημα στο egde grip γι αυτο αλλωστε στηνονται για να στριβουν με γωνιες...εχουν επισης ελαχιστα δυνατοτερα μοτερ οποτε εκμεταλευονται αυτον ακριβως τον παραγοντα στις εξοδους...φετος βεβαια τα γιαμαχα ειναι πιο κοντα σε αποδοση απο καθε αλλη χρονια...ειδικα τωρα που ο lorenzo εβαλε το 5 μοτερ που ειναι και λιγο δυνατοτερο κατα τα λεγομενα του ιδιου...
παντα ετσι στηνονταν honda και yamaha...κανενα μυστικο...απλως φετος ο lorenzo τα εχει βρει σκουρα διοτι το honda δουλευει σωστα μια και στηθηκε πανω στο καινουριο λαστιχο... για την ακριβεια ηταν σχεδον ετοιμο απο περυσι τους τελευταιους 8 αγωνες που εσπειρε ο κοντος...ας παει γρηγοροτερα εαν θελει να κερδισει ο lorenzo...επισης απλο...
ολα τα υπολοιπα ειναι να χουμε να λεμε να περναει η ωρα...
Εμφύλιος ξέσπασε στην Honda μετά το γκραν πρι της Αραγονίας στο οποίο ο Ντάνι Πεδρόσα εγκατέλειψε μετά από επαφή που είχε με τον ομόσταβλό του και νικητή, Μαρκ Μάρκεθ, πέφτοντας έτσι στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.
Ο Ισπανός τα έβαλε με τον μικρό, καθώς όπως δήλωσε συνηθίζει να οδηγεί στο όριο, όταν βρίσκεται μπροστά του άλλος αναβάτης, κάτι που είναι επικίνδυνο. Ακόμη, ο Πεδρόσα έκανε τα παράπονα του και στους αγωνοδίκες, οι οποίοι δεν τιμώρησαν τον ρούκι.
«Το τι συνέβη είναι απλό. Ο Μαρκ συνηθίζει να πηγαίνει στο όριο, όταν έχει έναν αναβάτη μπροστά του. Σήμερα, το έκανε ξανά είχαμε επαφή και έχασα την πρόσφυση. Το έχουμε επισημάνει πολλές φορές αυτό και εγώ και ο Χόρχε σε άλλους αναβάτες που έχουν λιγότερη εμπειρία. Αλλά για μία ακόμη φορά οι αγωνοδίκες έκαναν τα στραβά μάτια», δήλωσε ο Πεδρόσα.
Πηγή : http://http://www.sport-fm.gr/article/pedrosa-kata-marketh/724403
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.