Σύνδεση

View Full Version : KTM vs all



Σελίδες : 1 2 [3]

foogr01
02/10/2014, 22:28
Έλα ρε ΚΤΜ. Πάρτα όλα.
KTM Adventure 1050 και νέοι δικύλινδροι κινητήρες -> motomag.gr (http://www.motomag.gr/news/moto-nea-nea-montela/ktm-adventure-1050-kai-neoi-dikylindroi-kinitires-meso-bollywood-i-eidisi)

Μάλιστα μάλιστα... άντε να δούμε. Αυτό το μεσαίο adv στα 800ccm το περιμένουμε όπως οι Χονταίοι το νέο Africa :bawl:
Και θα το περιμένουμε μου φαίνεται πολύυυυυ καιρό....

daz
04/10/2014, 01:48
Αυτό για τα made in india δεν το διάβασε κανένας?

ΝIKOLTSOS
04/10/2014, 01:58
Oκ και εμένα μου κάνει κάπως... αλλά,
Από την στιγμή που στη παραγωγή τίθενται κάποιες προϋποθέσεις/πλαφόν, ποιο είναι το <<πρόβλημα>>...?

Άσχετος mode on???

spyrakos35
04/10/2014, 02:44
Oκ και εμένα μου κάνει κάπως... αλλά,
Από την στιγμή που στη παραγωγή τίθενται κάποιες προϋποθέσεις/πλαφόν, ποιο είναι το <<πρόβλημα>>...?

Άσχετος mode on???

transalp made in japan
transalp made in italy

εμφανής διαφορά στην ποιότητα....

Λευκάδιος
04/10/2014, 03:24
transalp made in japan
transalp made in italy

εμφανής διαφορά στην ποιότητα....
ΔηλαδήΣ? :a014:

spyrakos35
04/10/2014, 06:26
Δηλαδης του ιταλικου που ειχα, τα πλαστικα του μουτρου σκευρωνανε χωρις να υπαρχει λογος.......

SHOOTER045
04/10/2014, 08:46
Είσαι θερμό αγόρι
Και εκπέμπεις τεράστια ποσά θερμοτητας γι αυτό

stefanos
04/10/2014, 09:00
Δηλαδης του ιταλικου που ειχα, τα πλαστικα του μουτρου σκευρωνανε χωρις να υπαρχει λογος.......

Αυτό έχει σημασία για κάποιον που αγοράζει ΚΤΜ?
Χώρια που ο συνέταιρος στην Ινδία έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο την ΚΤΜ στην κατασκευή μοτο:D

teogtp
04/10/2014, 09:42
Είσαι θερμό αγόρι
Και εκπέμπεις τεράστια ποσά θερμοτητας γι αυτό

Λαθος.....................
Τα αντανακλα.....................:tooth:

spyrakos35
04/10/2014, 09:44
Αυτό έχει σημασία για κάποιον που αγοράζει ΚΤΜ?
Χώρια που ο συνέταιρος στην Ινδία έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο την ΚΤΜ στην κατασκευή μοτο:D

Επομενως να περιμενουμε αναβαθμιση στην ποιοτητα κατασκευης;

Billymuse
04/10/2014, 11:12
Αυτό έχει σημασία για κάποιον που αγοράζει ΚΤΜ?
Χώρια που ο συνέταιρος στην Ινδία έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο την ΚΤΜ στην κατασκευή μοτο:D

Kαι η τιμή να παραμένει ίδια ενω τα εργατικά εκει κάτω ειναι χαοτικά λιγότερα σε σχέση με
εναν ευρωπαίο εργάτη..

stefanos
04/10/2014, 12:13
Kαι η τιμή να παραμένει ίδια ενω τα εργατικά εκει κάτω ειναι χαοτικά λιγότερα σε σχέση με
εναν ευρωπαίο εργάτη..

Ο Ευρωπαίος εργάτης (ΓερμανοΑυστριακόΙταλος) φρόντισε να βγάλει Ευρωβουλευτές που με δασμούς και πλαφόν στα εισαγόμενα εξασφαλίζουν το μεροκαματάκι του.
Από την άλλη μεγάλο ποσοστό Ευρωπαϊκών μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν εξαρτήματα που κατασκευάζονται στον τρίτο κόσμο μειώνοντας ήδη το κόστος.

cosgili
04/10/2014, 16:05
Κορίτσια τα parts θα παράγονται στο Austria και θα συναρμολογούνται στο India.

Made in Austria, assembled in India...

Για να μη χανόμαστε:smokin:

stefanos
04/10/2014, 19:51
Κορίτσια τα parts θα παράγονται στο Austria και θα συναρμολογούνται στο India.

Made in Austria, assembled in India...

Για να μη χανόμαστε:smokin:

Νταξ είναι ανάλογα πώς θα θεωρήσει κάποιος το "made in" :)
Γιατί στο site της ΚΤΜ δεν φαίνεται να είχαν ποτέ χυτήριο.
Συναρμολόγηση και επεξεργασία κάναν.

Bob_o_mastoras
04/10/2014, 23:33
Λες και που ηταν made in Austria ηταν αξιοπιστα! :lol:
Τωρα αμα κανουν και το assembly Ινδια... κλαφ'τα :cry:


Ενα ειναι το "made in" που ειναι συνωνυμο της αξιοπιστιας και ολοι ξερουμε ποιο ειναι. Και εννοω made in κυριολεκτικο. Οχι η εταιρια να 'χει εδρα εκει και το προϊον να κατασκευαζεται Ζουαζιλανδη.

Λευκάδιος
05/10/2014, 10:18
Δηλαδης του ιταλικου που ειχα, τα πλαστικα του μουτρου σκευρωνανε χωρις να υπαρχει λογος.......Ειχε ο αδερφος μου 99αρι τρανσαλπ και δεν ειχε κανενα θεμα ουτε με τα πλαστικα ουτε με κατι αλλο.Το ιδιο συμβαινει και με το δικο μου ντομι('95 πρωτο Ιταλικο μοντελο),η βαφη των μεταλλικων μερων και τα ηλεκτρικα του παραμενουν αψογα παρά την ταλαιπωρια και τα χρονια που κουβαλά στην πλατη του.
Επισης αρκετά ΤΑ650 φιλων το ιδιο,κανενα θεμα στην ποιοτητα(που νομιζω καποια στιγμη φτιαχνονταν και στην Ισπανια).
Παντως τα τελευταια χρονια υπαρχουν αρκετα ιαπωνικα made in europe που παρουσιαζουν σκουριες σε πλαισια δισκοπλακες κλπ.

daz
05/10/2014, 11:02
Τα πάντα έχουν να κάνουν με τον ποιοτικό έλεγχο και πόσο αυστηρά εφαρμόζεται.

Όλοι οι κατασκευαστές "παραγγέλνουν" τα επιμέρους τμήματα των μοτοσυκλετών τους (αναρτήσεις, όργανα, ηλεκτρικά) από τρίτους και τα συναρμολογούν.

Ακόμα και αυτά που σχεδιάζουν (πλαίσια πχ) δεν τα κατασκευάζουν απαραίτητα οι ίδιοι αλλά αναθέτουν την κατασκευή τους σε άλλους (εταιρείες δικές τους ή όχι που μπορεί να βρίσκονται στην Ινδία)

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να έχεις τον ποιοτικό έλεγχο σε ένα προιόν που αλλού σχεδιάζεται, αλλού κατασκευάζεται, αλλού συναρμολογείται?

Όσες εταιρείες πήγαν Κίνα Ινδία Βιετνάμ για να κατασκευάσουν κάτι κατέληξαν να αλλάζουν εργοστάσια κάθε τρεις και λίγο στην ίδια χώρα. Που είναι η εξειδίκευση του εργάτη που απαιτείται?

Με έναν αντιπρόσωπο που μιλούσα μου είπε πως η εταιρεία του έκανε δώρο ένα ταξίδι στη Ιαπωνία και ξενάγηση στην γραμμή παραγωγής μοτοσυκλετών κτλ. Όταν μπήκαν στο εργοστάσιο μαζί με αρκετούς άλλους δεν γύρισε ούτε ένα κεφάλι απ' την γραμμή παραγωγής να τους κοιτάξει.

Ο Ιταλός μπορεί να δουλεύει και να συζητάει με τον "τουρίστα" για τη Μιλλαν.

Ο Ινδός μπορεί να είναι κάθε μέρα διαφορετικός.

Άντε βγάλε άκρη.

cosgili
05/10/2014, 11:07
Νταξ είναι ανάλογα πώς θα θεωρήσει κάποιος το "made in" :)
Γιατί στο site της ΚΤΜ δεν φαίνεται να είχαν ποτέ χυτήριο.
Συναρμολόγηση και επεξεργασία κάναν.

Όλα τα μεταλλικά παράγονται απο την wp, εξαγορασμένης πια από την ktm όπως και η akrapovic;)

Lioulios
08/10/2014, 00:19
https://www.youtube.com/watch?v=WgDULxygJbA

freco
08/10/2014, 12:24
Χαχαχαχαχα.. το είδα και στο FB. Καλό Γιάννη.

Lioulios
08/10/2014, 14:54
O τυπος που το έφτιαξε είναι θεός !!!

foogr01
08/10/2014, 15:02
Βέβαια, ο Αδόλφος ήταν Αυστριακός...
άρα έπρεπε να πανηγυρίζει.

Bob_o_mastoras
08/10/2014, 15:13
https://www.youtube.com/watch?v=WgDULxygJbA

:bawl::bawl::bawl:
Πολυ καλο!!!!

devil's animal
08/10/2014, 15:42
https://www.youtube.com/watch?v=WgDULxygJbA

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

Christos ktm R
08/10/2014, 16:35
Ktm κ ξερό ψωμί...

MiltiadisK.D
08/10/2014, 17:05
Ktm κ ξερό ψωμί...

Δώσε Χρηστάρα με το R σου:beer:

chester24
08/10/2014, 17:18
https://www.youtube.com/watch?v=WgDULxygJbA

Γιαννιό δακρυσα λεμε...... :cry:

bulmont
08/10/2014, 17:44
520 ρε και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lioulios
09/10/2014, 00:23
Ηλίου φαεινότερο πως ο διμηουργός είναι κάτοχος 990 και 520

Bob_o_mastoras
09/10/2014, 00:31
Kαλα το 520 ειναι τρελη κ@υλα. Το καλυτεροτεροτερο χωματινο μηχανακι που οδηγησα ποτε. Απλα απιστευτο. Τρενο λεμε!! :a8:
(λες να παρω ενα του χρονου κανωντας το σκατο μου παξιμαδι;;; :hmm:)

SHOOTER045
09/10/2014, 07:44
Kαλα το 520 ειναι τρελη κ@υλα. Το καλυτεροτεροτερο χωματινο μηχανακι που οδηγησα ποτε. Απλα απιστευτο. Τρενο λεμε!! :a8:
(λες να παρω ενα του χρονου κανωντας το σκατο μου παξιμαδι;;; :hmm:)

Μη ρε μλκ
Δεν έχει και μεγαλες ευθειες εκεί, θα σε μαζεύουμε από κανένα γκρεμι με το τέρας

MiltiadisK.D
09/10/2014, 11:41
Kαλα το 520 ειναι τρελη κ@υλα. Το καλυτεροτεροτερο χωματινο μηχανακι που οδηγησα ποτε. Απλα απιστευτο. Τρενο λεμε!! :a8:
(λες να παρω ενα του χρονου κανωντας το σκατο μου παξιμαδι;;; :hmm:)

Που να έβλεπες όταν πρωτοβγήκε το 2000 τι ήταν,είχα την τύχη να αγοράσω 1 καινούργιο το 2002(μηδαμινές διαφορές),μου μάκραινε τα χέρια,σαν του αστυνόμου Σαίνη γίνοντουσαν:a44:

Bob_o_mastoras
09/10/2014, 12:19
Ποιο τερας και ποιο μακρεμα των χεριων ρε παιδες;; Ενταξει εχει πολυ γκαζι αλλα ειναι γραμμικοτατο. Πουθενα δε με φοβισε! Ασε που παταει κατω ειτε σε χωμα ειτε σε ασφαλτο λες και το 'χουν βιδωσει.
Επειδη βεβαια το πηγα κυριως χωμα και πολυ λιγο ασφαλτο ισα για να γυρισω πισω δεν το ανοιξα τερμα πουθενα (ηταν και ξενο).
Παντως δουλευει υπεροχα σαν συνολο μοτερ-αναρτησεις και ωραια, μπολικη και απλωμενη ροπη παντου. Οπως το θελω! :)

Υστερα απο ολιγολεπτη ερευνα χθες βρηκα μερικα κοντα στο 2χιλιαρο για '03, 04' μοντελα. Ενταξει δεν ειναι και παρα πολλα, αλλα ειναι απλα για χομπι και οχι για μετακινηση οποτε δεν ξερω.. Εχω και αλλα μοτοσυκλετιστικα σχεδια και δεν ξερω που θα καταληξω τελικα.
Παντως καλως εχοντων τον πραγματων και αφου εκανα οικονομια φετος και θα κανω και τον ερχομενο χειμωνα-καλοκαιρι κατι θα παρω. motocross, enduro ή sport touring. :dizzy::confused: Αναλογα τα χρηματα που θα μαζεψω και τα σχεδια μου. Το ντομι δεν το πουλαω παντως.

Allst@rf
09/10/2014, 13:21
Πολυ φλαταδουρα κανετε...

μπειτε και κανα μονοπατι να δειτε τι "ωραια" που ειναι με το 520...

:tooth:

Bob_o_mastoras
09/10/2014, 15:21
Πφφ.. Παραδεισος θα ειναι σε σχεση με ενα ΧΤ 550 που εβαζα σε μονοπατια. Πολυ πεσιμο ρε γμτ...:bigcry: Ειχα αγορασει το μισο Βερμιο. :cry::cry:

edit: Φλαταδουρα αγαπη μου! :D:a07:

MiltiadisK.D
09/10/2014, 17:39
To 2003-04-05 έγιναν 525 και έχουν αρκετές διαφορές με τα προγενέστερα;);Oτι μακραίνει χέρια το ανέφερα με την καλή έννοια(κ@@υλ2@):beer:;Αντε καλολάσπωτο:lol:

motomaniac
10/10/2014, 14:13
Πφφ.. Παραδεισος θα ειναι σε σχεση με ενα ΧΤ 550 που εβαζα σε μονοπατια. Πολυ πεσιμο ρε γμτ...:bigcry: Ειχα αγορασει το μισο Βερμιο. :cry::cry:

edit: Φλαταδουρα αγαπη μου! :D:a07:

Βερμιο? απο εισαι ρε παλικαρι?

Bob_o_mastoras
10/10/2014, 18:16
Σαλονικα γεννηθηκα και μεγαλωσα. Διπλα ειμαστε!

SHOOTER045
10/10/2014, 18:51
Σαλονικα γεννηθηκα και μεγαλωσα. Διπλα ειμαστε!
Αχα
Έτσι εξηγούνται ολα...

Bob_o_mastoras
10/10/2014, 19:13
Εμ' πως για;;!!! :D
Σαλλλλλονικααααα!!!! :a25: