PDA

View Full Version : Ένα projectάκι για να βγεί ο χειμώνας.



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5

ikarosk
16/04/2014, 23:36
μοντατορε μη μασας......κανεις ωραια δουλεια....καλη ανασταση:beer:

Θα μασήσω ................σίδερα κι αλουμίνια.....

Καλή Ανάσταση σε σένα και σε όλους.........υγεία πάνω απ' όλα.!!!!!!!!!:beer:

ikarosk
16/04/2014, 23:51
Σήμερα είπα να το βάλω εμπρός για να δώ τι έφτιαξα μιας και δεν είχα ασχοληθεί ξανά με κινητήρα παπιού.
Επιτέλους δουλεύει χωρίς καπνό.
Επίσης είπα να προχωρήσω το μοντάρισμα άλλου αμορτισέρ, το οποίο στο άνω άκρο έχει τρύπα ενώ στο κάτω δίχαλο.
Εγώ θέλω τρύπα και κάτω, όπως και 2.5cm περισσότερο μήκος, οπότε έκανα αυτό..!

Κατασκευή αντάπτορα από δίχαλο σε τρύπα:

314504

314505

Έγινε σε φραιζοδράπανο από συμπαγή ράβδο αλουμινίου. Οι τρύπες ανοίχτηκαν στον τόρνο..

ikarosk
16/04/2014, 23:55
Εδώ με το σινεμπλόκ περασμένο και δεμένο στο αμορτισέρ:

314506

Εδώ το αμορτισέρ τοποθετημένο:

314507

Θα χρειαστεί φινίρισμα στο μέλλον.

motomaniac
17/04/2014, 01:45
μου εδωσες δεα για το αντιστροφο!

ikarosk
21/04/2014, 23:28
Έτοιμα πάλι για συγκόλληση. Άντε να δούμε αυτή τη φορά.:a28:
Ο λαιμός αυτή τη φορά θα μείνει όπως έχει και οι θήκες για τα ρουλεμάν θα γίνουν από αλουμίνιο η χάλυβα αλλά θα φορεθούν εσωτερικά πρεσσαριστά στο σωλήνα, όπως στα ποδήλατα.
Τα πλαϊνά λαμάκια είναι ''τσιμπημένα'' από μέσα:
314757

314758

314759

ikarosk
22/04/2014, 13:26
Πρωί-πρωί κολλήματα για να'χω τη μέρα μπροστά.
Έβαλα την tig μπροστά, βρήκα τα σωστά amperes και ξεκίνησα:

314781

314782

314783

ikarosk
22/04/2014, 13:29
314784

314785

314786

GIXXERAKIAS
22/04/2014, 13:34
Νομίζω ότι στον προηγούμενο λαιμό είχες στάνταρ λάθος αμπέρ και ίσως λάθος ηλεκτρόδιο γι αυτό σου βγήκε τόσο χοντρό την προηγουμενή φορά.ΤΟ γαζί τώρα είναι τέλειο.:beer:

ikarosk
22/04/2014, 13:39
314787

Και τέλος με τον λαιμό. Αυτή τη φορά έγινε σχεδόν τέλειος, μία ανεπαίσθητη παραμόρφωση υπάρχει αλλά αντιμετωπίζεται, αν χρειαστεί θα κατεργαστούν τα άκρα σε φρεζοδράπανο.
Βγήκε στεγανός με την πρώτη......είναι ήδη γυρισμένος ανάποδα και γεμάτος νερό......δεν χάνει πουθενά.
Ξεκίνησα να κολλάω κατά τις 8:00 και τελείωσα στις 13:00

Επιτέλους συνεχίζω...:a25:

ikarosk
22/04/2014, 13:49
Νομίζω ότι στον προηγούμενο λαιμό είχες στάνταρ λάθος αμπέρ και ίσως λάθος ηλεκτρόδιο γι αυτό σου βγήκε τόσο χοντρό την προηγουμενή φορά.ΤΟ γαζί τώρα είναι τέλειο.:beer:

Δεν ξέρω αλλά είναι μέρες που όταν πιάνεις να κάνεις κάτι, δεν σου βγαίνει με τίποτε. Την προηγούμενη φορά ήταν με ηλεκτρόδιο αλλά δεν έφταιγε αυτό. Στράβωσε όταν προσπάθησα να κλείσω τις διαρροές. Μιλάμε για στράβωμα που φαινόταν με το μάτι έντονα.:a31:

Σήμερα όντως τα γαζιά βγήκαν όπως έπρεπε.

sonic22
22/04/2014, 14:16
314787
Και τέλος με τον λαιμό.
αχεμ... Ισος να ειναι ι ιδεα μου ή καποιο τρικ του φακου ή να φαινετε απλα ετσι παντος...
φαινετε θεοστραβος.
Σαν να μην ειναι ο λαιμος στην μεση της σωληνας..

Μηπως θα επρεπε να τον μετρησεις πριν συνεχισεις για να μην παει τσαμπα ο κοπος σου?

supraman
22/04/2014, 15:53
:a014:
παρακολουθουμε κυριε :a014:

giorgos.bmw
22/04/2014, 15:54
Παντελή θέλει πολύ κόλλημα ακόμα. Το γαζί πρέπει να είναι προς τα έξω όχι προς τα μέσα που είναι τώρα. Πρέπει να κολλήσεις ξανά ένα χέρι γαζί με λαιμό – γαζί με σκελετό και μετά άλλο ένα χέρι τα δυο γαζία στο κέντρο μεταξύ τους.

ikarosk
22/04/2014, 17:12
αχεμ... Ισος να ειναι ι ιδεα μου ή καποιο τρικ του φακου ή να φαινετε απλα ετσι παντος...
φαινετε θεοστραβος.
Σαν να μην ειναι ο λαιμος στην μεση της σωληνας..

Μηπως θα επρεπε να τον μετρησεις πριν συνεχισεις για να μην παει τσαμπα ο κοπος σου?

Η φωτό παραπλανεί λόγω συγκολλήσεων. Ασχολήθηκα λίγο με το να μετρήσω την απόκλιση δεξιά η αριστερά αλλά δεν έβγαλα άκρη, μιας και κάθε φορά που έφερνα εφαπτόμενη απ' το λαιμό στον μεγαλο σωλήνα, ποτέ δεν συνέπιπταν και πότε μου έβγαζε απόκλιση από τη μία η από την άλλη.
Πρέπει να κατασκευάσω κώνους που θα σφηνώνουν εκατέρωθεν του λαιμού με άξονα στη μέση ώστε να βρω το πραγματικό κέντρο και να ξεκινήσω από εκεί.
Πάντως αν υπάρχει μικρή απόκλιση, θα σβήσει μέχρι τα σημεία που θα δέσει το ψαλίδι...:)

ikarosk
22/04/2014, 17:26
Παντελή θέλει πολύ κόλλημα ακόμα. Το γαζί πρέπει να είναι προς τα έξω όχι προς τα μέσα που είναι τώρα. Πρέπει να κολλήσεις ξανά ένα χέρι γαζί με λαιμό – γαζί με σκελετό και μετά άλλο ένα χέρι τα δυο γαζία στο κέντρο μεταξύ τους.

Φοβάμαι ότι αν ξαναγαζώσω την περιοχή θα γίνει χειρότερος από την πρώτη φορά. Δεν το ρισκάρω.
Στο σκελετό με την κοιλοδοκό ο λαιμός στηρίζεται μόνο επάνω και κάτω με γαζάκια μήκους 3cm.
Ήδη πηδάω από πεζοδρόμια και παραμόρφωση στα τοιχώματα δεν είδα.

giorgos.bmw
22/04/2014, 18:15
Συμφωνώ απόλυτα με τον κοιλοδοκό ότι είναι άκαμπτος. Ο κοιλοδοκός είναι για να δέχεται εξωτερικές πιέσεις ενώ η σωλήνα εσωτερικές πιέσεις. Το αδύνατο σημείο της σωλήνας είναι η στρεβλώσεις που παίρνει και πάντα την ακούν οι κολλήσεις.
Είναι αμαρτία να κάνης τόση δουλεία και στην πρώτη βόλτα να σου κοπεί σαν αγγούρι.

bruno
22/04/2014, 18:50
Eγω θα σου ελεγα,για μην το χαλασεις και αυτό,να κοψεις 2 λαμακια τριγωνα να τα κολλησεις καθετα ένα πανω ένα κατω στις γωνιες.Καλη συνεχεια:beer:

giorgos.bmw
22/04/2014, 19:40
Παντελή μια ενίσχυση κάπως έτσι.
314808

314809

bruno
22/04/2014, 20:39
Ναι ετσι,σωστος!:wave2:

ikarosk
22/04/2014, 21:30
Γιώργο και Χάρη, δεν είναι άσχημη ιδέα ούτε υπερβολή να βάλω ενισχύσεις.
Θα τελειώσω πρώτα με την ευθυγράμμιση του σωλήνα σε σχέση με την κλίνη του κινητήρα και το ψαλίδι, οπότε θα τις κατασκευάσω αργότερα. Ειδικά στο κάτω μέρος πρέπει να τοποθετηθούν και κόντρες για την περιστροφή του μπροστινού συστήματος.

Ρίχτε και καμμιά ιδέα για τάπα ρεζερβουάρ.:a21:

giorgos.bmw
22/04/2014, 22:07
1) http://www.michos-tank.com/index.php?osCsid=a47ff5f8a473b44da455fc075559a9b0
2) http://www.motorshop.gr/
3) http://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=skEDq-5myd6XUM&tbnid=pJR6rkC4EuuNaM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.michos-tank.com%2Findex.php%3FcPath%3D4&ei=jctWU92EHo3ZsgahpoCIBA&bvm=bv.65177938,d.Yms&psig=AFQjCNF-3cvIovyXCxTw9WOVCfG_hYI1Mw&ust=1398282824220277

bruno
22/04/2014, 23:25
Aπο ένα παλιο ρεζερβουάρ (καποιος καλος φιλος θα εχει στο ραφι πεταμενο:D) κοβεις το στομιο και το κολλας,φτιαχνεις ότι σχημα,διαστασεις θες.

motomaniac
23/04/2014, 02:22
Γιώργο και Χάρη, δεν είναι άσχημη ιδέα ούτε υπερβολή να βάλω ενισχύσεις.
Θα τελειώσω πρώτα με την ευθυγράμμιση του σωλήνα σε σχέση με την κλίνη του κινητήρα και το ψαλίδι, οπότε θα τις κατασκευάσω αργότερα. Ειδικά στο κάτω μέρος πρέπει να τοποθετηθούν και κόντρες για την περιστροφή του μπροστινού συστήματος.

Ρίχτε και καμμιά ιδέα για τάπα ρεζερβουάρ.:a21: θα σου στειλω εγω δωρεαν.


Aπο ένα παλιο ρεζερβουάρ (καποιος καλος φιλος θα εχει στο ραφι πεταμενο:D) κοβεις το στομιο και το κολλας,φτιαχνεις ότι σχημα,διαστασεις θες.

απλα να βρες απο τι τεποζιτο θες. κι αν δεν ξερεις, θα σου στειλω και τμημα αυτου να εφαρμοσεις. (αν το βρω στον παλιατζη που το πεταξα.)....

stefanos
23/04/2014, 08:44
Θα τελειώσω πρώτα με την ευθυγράμμιση του σωλήνα σε σχέση με την κλίνη του κινητήρα και το ψαλίδι, οπότε θα τις κατασκευάσω αργότερα.:a21:

Και απέφυγε τις εγκάρσιες κολήσεις στο σωλήνα.Αδυνατίζουν την διατομή.Μόνο κατά μήκος.
Ωραιότατη δουλειά.:beer:

soter3gm
23/04/2014, 12:27
Ρε φίλε για τον σκελετό και της κολλήσεις κάνε μια ερώτηση σε Αυτόν (https://www.facebook.com/theodoros.maniatakos) είναι από τους κορυφαίους αν ο ποιο κορυφαίος στο customizing με τρελά πράγματα στο ενεργητικό του σίγουρα θα σου δώσει λύση στης κολλήσεις από εμάς τους άσχετους !!!

ikarosk
23/04/2014, 13:56
θα σου στειλω εγω δωρεαν.



απλα να βρες απο τι τεποζιτο θες. κι αν δεν ξερεις, θα σου στειλω και τμημα αυτου να εφαρμοσεις. (αν το βρω στον παλιατζη που το πεταξα.)....

Ευχαριστώ Δημήτρη αλλά θέλω το στόμιο να είναι inox. Απλά προβληματίζομαι αν θα είναι με σπείρωμα η μισής στροφής, που μου φαίνεται πιο εύκολο στην κατασκευή του.

ikarosk
23/04/2014, 14:04
Και απέφυγε τις εγκάρσιες κολήσεις στο σωλήνα.Αδυνατίζουν την διατομή.Μόνο κατά μήκος.
Ωραιότατη δουλειά.:beer:

Θα προσπαθήσω να κάνω μόνο όσες κριθούν απαραίτητες..!!!

ikarosk
23/04/2014, 14:33
Ρε φίλε για τον σκελετό και της κολλήσεις κάνε μια ερώτηση σε Αυτόν (https://www.facebook.com/theodoros.maniatakos) είναι από τους κορυφαίους αν ο ποιο κορυφαίος στο customizing με τρελά πράγματα στο ενεργητικό του σίγουρα θα σου δώσει λύση στης κολλήσεις από εμάς τους άσχετους !!!

Θα τον έχω στα υπόψιν (εκπληκτική η δουλειά του), αλλά καμμιά φορά οι καλύτερες λύσεις δίνονται από ''άσχετους''...:sun:

soter3gm
23/04/2014, 14:56
Εδώ είσαι ...
314832
314833

KostasV2
23/04/2014, 20:50
Εδώ είσαι ...
314832
314833

Respect για τις fabrication skills, αλλά με τέτοια γεωμετρία, αυτό το πράμα θα είναι ο Χάρος που βγήκε παγανιά... :eek:

soter3gm
23/04/2014, 21:47
Respect για τις fabrication skills, αλλά με τέτοια γεωμετρία, αυτό το πράμα θα είναι ο Χάρος που βγήκε παγανιά... :eek:
Αυτό το "πράγμα" πήρε βραβείο σε διεθνή διαγωνισμό το έχουν πολλά περιοδικά customizing του εξωτερικού. και ιδιοκτήτης του έχει γυρίσει το καλοκαίρι όλη τη Κρήτη χωρίς κανένα πρόβλημα .
Εδώ δεν είναι το θέμα μας αν τσουλάει το κάθε πράγμα αλλά τι μπορεί να κάνει ο φίλος μας με τις ραφές στο σκελετό του

sapila racing
24/04/2014, 11:08
Αυτό το "πράγμα" πήρε βραβείο σε διεθνή διαγωνισμό το έχουν πολλά περιοδικά customizing του εξωτερικού. και ιδιοκτήτης του έχει γυρίσει το καλοκαίρι όλη τη Κρήτη χωρίς κανένα πρόβλημα .
Εδώ δεν είναι το θέμα μας αν τσουλάει το κάθε πράγμα αλλά τι μπορεί να κάνει ο φίλος μας με τις ραφές στο σκελετό του

Απο ραφές ΟΚ μπορεί να το έχει ο Μανιατάκος κι έχω δεί και πολλές καλές δουλέιές του, αλλά αυτό το 'πράγμα' στα δικά μου μάτια είναι έκτρωμα τουλάχιστον.
Οταν λες οτι γυρισε ολη την Κρήτη εννοείς μαλλον μόνο τον ΒΟΑΚ, γιατί αν πείχε πάει σε κανα στροφιλικι προς τα νότια δεν θα είχε γυρίσει ακόμα. :D

soter3gm
24/04/2014, 12:20
Απο ραφές ΟΚ μπορεί να το έχει ο Μανιατάκος κι έχω δεί και πολλές καλές δουλέιές του, αλλά αυτό το 'πράγμα' στα δικά μου μάτια είναι έκτρωμα τουλάχιστον.
Οταν λες οτι γυρισε ολη την Κρήτη εννοείς μαλλον μόνο τον ΒΟΑΚ, γιατί αν πείχε πάει σε κανα στροφιλικι προς τα νότια δεν θα είχε γυρίσει ακόμα. :D
Ρε παίδες δεν είπα πως θα το καβαλούσα ποτέ. ασχέτως αν μου αρέσει σαν σχέδιο και σαν δουλειά Ξεκολλάτε είπα πως με αυτό το σκελετό πρέπει να ΤΟ ΕΧΕΙ το άθλημα με τα κωλύματα και της ραφές αλλιώς θα του έμενε στο χέρι στην Κρήτη και όχι δεν πήγε μόνο ΒΟΑΚ

motomaniac
24/04/2014, 15:49
ταπα βαλεμισης στροφης. για τετοια εχω ταπες...

ikarosk
25/04/2014, 19:29
Επειδή είμαι σε αυστηρή δίαιτα.....σήμερα πήγα και μάζεψα χόρτα...:D

314991

Καλά.... είναι απίστευτο...ακόμη κι έτσι δεν κολλάει πουθενά.

Babis@
25/04/2014, 21:03
Χαχα..

Δε το αφήνεις έτσι όπως είναι με τους κοιλοδοκούς που είναι και μόρτικο και δε μασάει και να αφήσεις τους καλογυαλισμένους λαιμούς και τα τοιαύτα;

gourouni
25/04/2014, 21:54
Αυτά ελεγα και εγω Babis@, έτσι μου αρέσει περισσότερο...

theofilos888
26/04/2014, 06:54
Έντο κάνει;;;; Χωρίς να πάθει κάτι! Πολύ ωραία δουλειά!!! Αν κρίνω από το πίσω γρανάζι, το έχεις κοντά γραναζωμένο. Με λίγο τρακτερωτό λαστιχάκι θα πετάει στο χώμα! :beer:

ikarosk
28/04/2014, 19:56
Αφού μετρήθηκε ο λαιμός σε σχέση με τον κεντρικό σωλήνα και βρέθηκε να είναι ακριβώς στο κέντρο, είπα να ασχοληθώ λίγο με την βελτίωση του προτύπου μιας και υστερούσε στην αίσθηση του μπροστινού, επειδή είχε πολύ τζόγο.
Κολλήθηκαν θήκες για απλά ποτήρια ποδηλάτου πάνω και κάτω,(μέχρι τώρα είχε δακτυλίδια από acetal και ήταν τελείως ασαφές ......περίπου 10cm εμπρός-πίσω η ρόδα που συνεχώς μεγάλωνε γιατί η κοιλοδοκός ξεχείλωνε)
Πιστεύω θα'ναι καλύτερο....!!!!
Ολοκλήρωσα τις συγκολλήσεις όπου χρειαζόταν........
Επίσης έβαψα δοκιμαστικά με ρολό και λαδομπογιά για να δώ πιθανούς συνδυασμούς χρωμάτων για το τελικό πλαίσιο.

315150

Ο καιρός εδώ δεν επιτρέπει και πολλά. Μας έχει σπάσει τα νεύρα. Βρέχει κάθε τέταρτο.@@@@@@@@@@@@

giorgos.bmw
28/04/2014, 20:27
Καλησπέρα παντελή.
Όσο κοιτάζω τον σκελετό με τον κυλοδοκο τόσο πιο πολύ μ΄ αρέσει

virus
28/04/2014, 21:26
κι εμενα πιο πολυ μαρεσει με τις κοιλοδοκους

μα αυτο το σελακι ποδηλατου πετα το. πιο πολυ με φοβιζει η σωληνα πουχει απο κατου :D

δεν αρχιζεις να φτιαχνεις μια καλιμπρα; πιο φτηνα θα σου ερθει (απο το να αγορασεις μια σουπερντουπερ tig) και θα κανεις οοοοσες κολησεις θες αφοβα


:beer:

ikarosk
28/04/2014, 22:24
Καλησπέρα παντελή.
Όσο κοιτάζω τον σκελετό με τον κυλοδοκο τόσο πιο πολύ μ΄ αρέσει

Δεν είναι καθόλου άσχημος, έχει το πλεονέκτημα ότι κόβονται τα κομμάτια και ράβονται πολύ πιο εύκολα, είναι πάμφθηνος και πολύ ελαφρύς.
Πρέπει όμως να τοποθετηθεί ξεχωριστό ρεζερβουάρ.
Θα δούμε στο τέλος........θα τα συγκρίνουμε ολοκληρωμένα..:)

ikarosk
28/04/2014, 22:32
κι εμενα πιο πολυ μαρεσει με τις κοιλοδοκους

μα αυτο το σελακι ποδηλατου πετα το. πιο πολυ με φοβιζει η σωληνα πουχει απο κατου :D

δεν αρχιζεις να φτιαχνεις μια καλιμπρα; πιο φτηνα θα σου ερθει (απο το να αγορασεις μια σουπερντουπερ tig) και θα κανεις οοοοσες κολησεις θες αφοβα


:beer:

Όταν το ξαναδέσω θα βάλω σελάκι με ελατήρια, γιατί αυτό ήδη μου δημιουργεί πρόβλημα παρόλο που η πίσω ανάρτηση είναι πλέον ''βελούδο''.
Το τελικό σελάκι μάλλον θα είναι χειροποίητο με δική του ανάρτηση.
Η καλίμπρα όπου να'ναι ξεκινάει
Η επόμενη tig θέλω να κολλάει και αλουμίνιο.:cool:

costas_versys
29/04/2014, 21:38
Εγώ το βλέπω να έχει ομοιότητες με αυτό εδώ :

315239

ikarosk
30/04/2014, 20:47
Δέθηκε πάλι, τροποποιήθηκε ο λαιμός της εξάτμισης ώστε να περνάει πάνω απ' τον κινητήρα και μπήκε το τελικό. Κάνει λιγότερο θόρυβο βέβαια αλλά θα κατασκευαστεί και σιγαστήρας...
Μπήκε βάση για μαρσπιέ αλλά δεν φαίνεται γιατί μπήκε αργότερα, πριν το πάω την βόλτα του.
Το μπροστινό σύστημα συμπεριφέρεται πλέον καλά και το φρένο βελτιώνεται. Μένει να τοποθετηθεί και το πίσω φρένο για να υπάρχει πλήρης εικόνα.

Καλά πάμε:
315284
315285
315286

Καλή Πρωτομαγιά:wave2:

nikvolos
30/04/2014, 20:51
Ένα μεγάλο Μπράβο!!! Τι άλλο να πούμε... :)

stam2
30/04/2014, 22:08
Ε ρε το πορτοκαλι πως χαριζει....! Πολυ καλο! Προχωρα γερα!

ikarosk
07/05/2014, 22:51
Αφού μετρήθηκε επανειλημμένα ο σωλήνας του πλαισίου για να βρεθεί το κάθετο επίπεδο σ' αυτό που ορίζει ο άξονας του λαιμού και ο διαμήκης του σωλήνα, σημαδεύτηκε και τρυπήθηκε προσεκτικά στα σημεία που ήθελα.
315862

Μέσα στις τρύπες περνάνε εφαρμοστά διάτρητοι πείροι, ( κομμάτια από σωλήνα είναι) που προεξέχουν εκατέρωθεν, και όταν έρθει η ώρα τους θα κολληθούν.Στη συνέχεια θα κοντύνουν σε φρεζοδράπανο για να έρθουν στις επιθυμητές διαστάσεις. (τους άφησα λίγο μεγαλύτερους για τη συγκόλληση) :
315863

Και η κλίνη που θα κρατάει το μοτέρ θα κρέμεται στους πείρους με δακτυλίους διαβαθμισμένους κατά τέτοιο τρόπο. Μακρυά βίδα 10mm Θα τα σφίγγει όλα μαζί.
315864

Το πάω λίγο αργά πλέον γιατί φοβάμαι μην παιχτεί καμμία..........:a31:

:wave2:

stam2
08/05/2014, 07:51
τρείς φορες μέτρα,
μία κόψε....



καλή συνέχεια!

ikarosk
14/05/2014, 20:00
Κατασκευάστηκαν δύο ίδιες πλάκες που θα δένουν το μοτέρ με το σωλήνα του πλαισίου. Σ' αυτές θα στηρίζεται και το ψαλίδι:

316180

Οι πείροι κολλήθηκαν και φρεζαρίστηκαν μετωπικά για να έρθουν στην επιθυμητή διάσταση.Επίσης έγιναν τέσσερα δακτυλίδια με διαβάθμιση.
Εδώ όλα τα εξαρτήματα μαζί.
316181

Και εδώ συναρμολογημένα:

316182

PetranGR
14/05/2014, 20:30
φτού φτού...

sonic22
14/05/2014, 20:43
Flex flex flex

Too much flex...

bulmont
14/05/2014, 20:46
φτού φτού...


.....κουκούτσια έχει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



(Γκουσγκούνης) :bawl:

akis_trevor
14/05/2014, 20:53
.....κουκούτσια έχει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



(Γκουσγκούνης) :bawl:

:cry::cry:

supraman
14/05/2014, 21:56
:a014:

zentakiasSF
14/05/2014, 22:10
:beer:

συνέχισε έτσι.

GIXXERAKIAS
15/05/2014, 08:30
Κόσμημα!!!:beer:

ikarosk
15/05/2014, 08:38
Φτύστε άφοβα......:a13:

Inox είναι....δε σκουριάζει...!!!!!!!:D

toulis
16/05/2014, 09:25
Πολύ καλή δουλειά.

Παρακολουθώ το project και πιστεύω ότι θα βγει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Παρόλο που είναι το πρώτο μήνυμα μου και δεν είναι κομψό να γράφω < παρατηρήσεις > διαφορετικές γνώμες καλύτερα.

Έχω την εντύπωση ότι αν θελήσεις να χρησιμοποιήσεις τον σωλήνα και για ντεπόζιτο, θα πρέπει να προσέξεις της υψομετρικές διαφορές σε σχέση με το καρμπιρατέρ.

Χοντρικά μέχρι της βίδες στήριξης του μοτέρ θα έχεις φυσική ροή, πιο κάτω απλά θα κουβαλάς βενζίνη, εκτός αν σκέφτεσαι για τρόμπα βενζίνης.

notakos600
16/05/2014, 09:43
Καλλιτεχνίες φτιάχνεις :beer:
Κι εγώ άνθρωπος με χιλιάδες ιδέες είμαι αλλά συγκολλήσεις δεν έμαθα ποτέ και να φανταστείς ότι ο θείος μου είχε μηχανουργείο.
Άτιμα αλήτικα καλοκαίρια...:cry:

ikarosk
16/05/2014, 11:38
Χοντρικά μέχρι της βίδες στήριξης του μοτέρ θα έχεις φυσική ροή, πιο κάτω απλά θα κουβαλάς βενζίνη, εκτός αν σκέφτεσαι για τρόμπα βενζίνης.

Έχεις απόλυτο δίκιο.
Πιστεύω ότι η ''χαμένη'' βενζίνη θα είναι περίπου κοντά στο μισό λίτρο. Το καρμπυρατέρ θα σηκωθεί λίγο πιο ψηλά γιατί έδωσα στο μοτέρ 1,5 μοίρα περισσότερη κλίση με κέντρο τον άξονα του ψαλιδιού.
Υπολογίζω τη χωρητικότητα του σωλήνα περίπου στα 3,8 lt . Αν έχω ωφέλιμα 3,3 lt, για τη χρήση που θέλω, είμαι ικανοποιημένος. :)

ikarosk
16/05/2014, 11:44
Άτιμα αλήτικα καλοκαίρια...:cry:

Αυτό τι τό'θελες τώρα....??? Ανταποδίδω :beer:

toulis
16/05/2014, 13:11
Αν δεν είχες κολλήσει της σωλήνες για την βάση θα μπορούσες να ταπώσεις το σωλήνα πιο πάνω, όχι ότι έχει και τρελή σημασία.

Το καρμπιρατέρ εγώ θα το γυρνούσα προς τα πίσω, όπως πρότεινε και κάποιος παλιότερα.
Μου αρέσει και αισθητικά και πρακτικά περισσότερο.

ikarosk
16/05/2014, 16:02
Το καρμπιρατέρ εγώ θα το γυρνούσα προς τα πίσω, όπως πρότεινε και κάποιος παλιότερα.
Μου αρέσει και αισθητικά και πρακτικά περισσότερο.

Το δοκίμασα (έκοψα και την βάση που είχε στον κύλινδρο) αλλά είχε μεγαλύτερη κλίση και έκανε υπερχείλιση. Στο μέλλον θα το τσεκάρω...

notakos600
16/05/2014, 16:06
Το δοκίμασα (έκοψα και την βάση που είχε στον κύλινδρο) αλλά είχε μεγαλύτερη κλίση και έκανε υπερχείλιση. Στο μέλλον θα το τσεκάρω...

Κόψε τον λαιμό στα δύο και βάλε ανάμεσα σωλήνα βενζίνης μεγαλύτερης διαμέτρου από του λαιμού με σφιγκτηράκια, έτσι μπορείς να τον γυρίζεις όσες μοίρες θέλεις. ;)

zentakiasSF
16/05/2014, 16:35
υπάρχουν και κάτι ρότορες (νομιζω ετσι τα λενε) που βιδώνεις εκει πανω τον λαιμο, και εχει πολλες τρυπες κυκλικα για να το γυρίζεις οπου σε βολευει. Σε μοτομάγαζα θα βρείς σίγουρα.
Δεν ειναι κάπως επικίνδυνο η βενζίνη μέσα στον δοκό που θα σου μένει χαμηλά, να είναι τοσο κοντά στο μοτέρ?
λόγω θερμοκρασίας και μόνο εγώ θα το σκεφτόμουν...

notakos600
16/05/2014, 16:40
Αυτό δεν παίζει γιατί αν ήταν έτσι τα αλυσοπρίονα θα έκαναν μπαμ για πλάκα, έχουν και πλαστικό ρεζερβουάρ.

bruno
16/05/2014, 19:13
Το κομματι που παταει η αναρτηση και πιανει η σελα δηλαδη,δεν θα ηταν καλυτερα για ρεζερβουάρ;Αν και είναι μικροτερο σε χωρητικοτητα.

toulis
16/05/2014, 21:35
Αν το ψάξεις θα βρεις άλλο λαιμό που θα σου κάνει, υπάρχουν και κάτι αντάπτορες που μπαίνουν ανάμεσα στο λαιμό και την κεφαλή και δίνουν δυνατότητα περιστροφής.
Αν ρωτήσεις κανένα πιτσιρικά θα ξέρει σίγουρα, εγώ δεν τα θυμάμαι.

Αν πάρεις καινούριο λαιμό να κοιτάξεις να μην είναι ορθή γωνία σαν αυτόν που έχεις αλλά καμπύλη ( για καλύτερη απόδοση )

sonic22
16/05/2014, 22:24
Μακρια απο ανταπτορες για λαιμους. Καταστρεφουν την ροη.
Αφου εχεις τα μεσα, βρες που σε βολεβει να βγει το καρμπ, κοψε ενα λαιμο κολλησε τον με την TIG και φαε τις εσωτερικες ατελειες με ντρεμελ.

zentakiasSF
16/05/2014, 23:38
Αν το ψάξεις θα βρεις άλλο λαιμό που θα σου κάνει, υπάρχουν και κάτι αντάπτορες που μπαίνουν ανάμεσα στο λαιμό και την κεφαλή και δίνουν δυνατότητα περιστροφής.
Αν ρωτήσεις κανένα πιτσιρικά θα ξέρει σίγουρα, εγώ δεν τα θυμάμαι.



αυτό εννοώ ακριβώς και γώ με το πόστ που έγραψα παραπάνω.

Αλλά όπως λέει και ο sonic αφού χειρήζεσαι χαλαρά την κοπτοραπτική, φτιάξε ένα λαιμό χειροποίητα. Ετσι και αλλιως όλο το μηχανάκι εκτός του μοτέρ θα είναι χειροποίητο. :D

:beer:

(εμένα μια βάση που κρατάει το δεξί τρίγωνο στο σκελετό έχει κοπεί στο cb 400 sf μου, και δεν ξέρω πού να το πάω για να μου το φτιάξουν, εσύ στο λαιμό θα κολώσεις Ικαρε??)

ikarosk
16/05/2014, 23:44
Το κομματι που παταει η αναρτηση και πιανει η σελα δηλαδη,δεν θα ηταν καλυτερα για ρεζερβουάρ;Αν και είναι μικροτερο σε χωρητικοτητα.

Καλό είναι, κι αν γίνει έτσι μπορούν οι δύο σωλήνες να συγκοινωνούν για μεγαλύτερη χωρητικότητα. Δεν έχω καταλήξει όμως ακόμη στο τελικό σχέδιο. Σκέφτομαι κι αλλες λύσεις.....:a28:

ikarosk
17/05/2014, 00:05
υπάρχουν και κάτι ρότορες (νομιζω ετσι τα λενε) που βιδώνεις εκει πανω τον λαιμο, και εχει πολλες τρυπες κυκλικα για να το γυρίζεις οπου σε βολευει. Σε μοτομάγαζα θα βρείς σίγουρα.
Δεν ειναι κάπως επικίνδυνο η βενζίνη μέσα στον δοκό που θα σου μένει χαμηλά, να είναι τοσο κοντά στο μοτέρ?
λόγω θερμοκρασίας και μόνο εγώ θα το σκεφτόμουν...

Έχω τέτοιο εξάρτημα, αλλά και μ'αυτό, στην ίδια κλίση θα κάθεται το καρμπυρατέρ αν το γυρίσω 180 μοίρες. Μάλλον είναι θέμα του φλοτέρ.
Πρόβλημα θερμοκρασίας με το καύσιμο πάντως δεν υπάρχει. Τα ρεζερβουάρ που είναι πάνω από την κεφαλή ''ψήνονται'' περισσότερο.:a29:

bruno
17/05/2014, 00:14
Παντος μην τρυπησεις το μπροστα κομματι του σκελετου,αυτό που ετοιμασες δηλαδή,για να κανεις ταπα.Για πολλους λογους αντοχης,εμφανισης και ισως να ''παρει'' με το κολλημα της ταπας.Λεω εγω τωρα,δεν ξερω πως το σκέφτεσαι είναι κοσμημα ακομα και αβαφο.

ikarosk
17/05/2014, 16:13
Παντος μην τρυπησεις το μπροστα κομματι του σκελετου,αυτό που ετοιμασες δηλαδή,για να κανεις ταπα.Για πολλους λογους αντοχης,εμφανισης και ισως να ''παρει'' με το κολλημα της ταπας.Λεω εγω τωρα,δεν ξερω πως το σκέφτεσαι είναι κοσμημα ακομα και αβαφο.

Κάπου πρέπει να παίρνει το καύσιμο όμως......
Όσο για το αισθητικό αποτέλεσμα θα το δούμε στο μέλλον. Για ένα χρονικό διάστημα θα δικιμαστεί άβαφο....για να διαπιστωθεί η στεγανότητα και με τη χρήση.

ikarosk
17/05/2014, 16:21
Βάση στήριξης ψαλιδιού. Δακτύλιοι, αποστάτης, Δένουν όλα μαζί με τον πείρο. Προς το παρόν δεν συγκολλάται τίποτε:

316285

316286

316287

ikarosk
17/05/2014, 16:25
316288

316289

316290

bruno
17/05/2014, 16:31
:beer:

motomaniac
17/05/2014, 17:25
316288

316289

316290

ρε μπαγασα πολυ ζηλευω το εργαστηριο σου. (βασικα το κολωνατο δραπανο τα συρταρακια και τον τορνο... κι εμεις εχουμε συρταρακια κυριος αλλα οχι τοσα!!! ) συνεχισε την πολυ καλη δουλεια!!!

ikarosk
29/05/2014, 22:41
Ο προορισμός του πρότυπου πλαισίου τελείωσε, λύθηκαν τα πάντα και ξαναπήγαν στον πάγκο.
Κόπηκε το πίσω άκρο του σωλήνα λοξά για να περνάει το πίσω αμορτισέρ με την κλίση που δούλευε καλύτερα στο προηγούμενο πλαίσιο.
Κολλήθηκε κομμάτι σε αντίστοιχο σχήμα της τομής:
317251

Διαμορφώθηκαν τέσσερα αυτάκια και δύο αποστάτες για να δημιουργηθούν δύο βάσεις που θα δένουν τρίγωνες πλάκες από αλουμίνιο για να συγκρατούν το άνω άκρο του αμορτισέρ.
Αφού δέθηκαν όλα μαζί και στερεώθηκαν κάθετα, τα αυτάκια τσιμπήθηκαν στη θέση τους.
317253

Κόπηκε η πίσω τάπα του σκελετού, τρυπήθηκε και κολλήθηκε συστολικός μαστός inox για να προσαρμόζεται ρακόρ βενζίνης. Θα ολοκληρωθεί αύριο αν το επιτρέψει ο καιρός:
317254

ikarosk
29/05/2014, 22:53
Η κατασκευή θα δείχνει κάπως έτσι:
317255

Οι τρίγωνες πλάκες είναι από μαλακό αλουμίνιο 4mm και έγιναν δοκιμαστικά.
Έχουν κατασκευαστεί και πλάκες στις ίδιες διαστάσεις από σκληρό κράμα αλουμινίου πάχους 10mm (υπερβολικό αλλά υπήρχε διαθέσιμο από παλιότερη κατασκευή), που θα αφαιρεθεί κάποιο τμήμα τους και θα διαμορφωθούν οι γωνίες οπότε θα μειωθεί και το βάρος τους και η ενφάνιση θα βελτιωθεί.
Η τρύπα για την τάπα καυσίμου θα ανοιχτεί αργότερα αφού γίνει πρώτα τεστ στεγανότητας με αέρα.:)

costas_versys
29/05/2014, 23:00
Προ παραγγελίες δέχεσαι ?

ikarosk
29/05/2014, 23:39
Προ παραγγελίες δέχεσαι ?

Ευχαριστώ αλλά δεν αντέχω άλλο τον τροχό....@@@@...έχω κουφαθεί εντελώς......:confused:

supraman
29/05/2014, 23:47
:a014:
παρακολουθούμε :wave2:

john-z
30/05/2014, 08:35
Επιστημονική δουλεία. Χίλια μπράβο :a18:

George_Sp
30/05/2014, 08:37
μιλάμε οτι το θέμα είναι για πολύ ποπ κορν :a014:

keep it up :beer:

vaska
30/05/2014, 11:47
Τελικά ρε Παντελή είσαι μεγάλο αρρωστάκι και η νόσος σου είναι μεταδοτική.

Άξιος μάστορα.

:beer:

motomaniac
30/05/2014, 12:05
ΑΨΟΓΟΣ!!!!

ikarosk
30/05/2014, 22:59
Τάπα ''από πίσω'':
317300

Ελαφρώς καθαρισμένη και γυαλισμένη:
317301

Κολλήθηκαν και τα αυτάκια:
317302

supraman
30/05/2014, 23:01
κυριε παντελη πρεπει να ανοιξουμε ενα μαγαζακι να φτιαχνουμε πλαισια για μηχανακια !!!!!!! :beer: αψογη δουλεια και ζηλευω !!! :(

ikarosk
30/05/2014, 23:07
Βιδώθηκαν πλάκες, μπήκαν :ψαλίδι, πηρούνι, αμορτισέρ, τροχοί και πάτησε στα πόδια του:
317303

Τελικά οι αλουμινένιες πλάκες δεν δείχνουν τόσο ογκώδεις όσο νόμιζα, αλλά θα το υποστούν το lifting:
317304

Πιό λεπτό δε γίνεται!!!!!!!!!!!
317305

Αύριο θα φορεθεί και ο κινητήρας.:smokin:

akis_trevor
30/05/2014, 23:23
αναμενουμε υπομονετικα και σε θαυμαζουμε :)
:beer:

virus
30/05/2014, 23:30
πολυ ωραια δουλεια που βελτιωνεται συνεχως :)

stam2
31/05/2014, 05:58
Παρα τις αναποδιες το προλαβες το καλοκαιρακι...!

vaska
31/05/2014, 08:26
Μετά από τόσο σβουράκι και τόση κόλληση πρέπει να είσαι και τυφλός και κουφός.


Ρε φίλε δεν θέλει τπτ. Κινητήρα μπετζίνα φρένα και βουρ!!

:wave2:

ikarosk
31/05/2014, 20:48
Ρε φίλε δεν θέλει τπτ. Κινητήρα μπετζίνα φρένα και βουρ!!

:wave2:

Ότι φρένο και να του βάλω.....δεν κρατιέται με τίποτε....!!!!!!!!:nono:

ikarosk
31/05/2014, 20:50
Παρα τις αναποδιες το προλαβες το καλοκαιρακι...!


Άμα δεν τελειώσει, καλοκαίρι δεν έρχεται...@@@@
Εδώ σήμερα έχει κρύο.....

ikarosk
31/05/2014, 21:24
Μπήκε το μοτέρ στο σκελετό αφού φτιάχτηκαν κάποιοι αποστάτες γιατί οι βάσεις του ήταν φαγωμένες. Στο προηγούμενο πλαίσιο είχα χρησιμοποιήσει ροδέλες δίπλα-δίπλα.
Ασχολήθηκα περισσότερο με την στήριξη της σέλας μιάς και δεν υπήρχε έως τώρα βάση στο νέο πλαίσιο.
Εδώ τη λύση την δανείστηκα απ' τον ποδηλατικό χώρο.
Πήρα έναν απλό λαιμό ποδηλάτου και έκοψα τη βάση που δένει το τιμόνι......
Έφτιαξα στον τόρνο ένα καρούλι από μαύρο πλαστικό στη διάμετρο ώστε να το πιάνει η βάση, και το έκοψα στη μέση:
317338

Είχα φτιάξει κάποτε δύο αναδιπλούμενες βάσεις για μαρσπιέ τις οποίες φυσικά ποτέ δεν χρησιμοποίησα. Έτσι τη μία που ήταν κατεργασμένη σε φραίζα και ημιτελής, την χάρισα σε φίλο, μιάς και ταίριαζε ακριβώς
σαν εργαλείο στην αποσυναρμολόγηση κάποιων τύπων ψαροτούφεκων αέρος.
Την άλλη που την είχα κατεργαστεί με λίμα την είχα σε κάποιο συρτάρι και κάθε φορά που την έβλεπα αναρωτιόμουν που μπορεί να μου χρειαστεί........τελικά βρήκε κι αυτή το δρόμο της:
317339

Υπήρχε κι ένα πηρούνι από BMX με σταβό λαιμό, οπότε ο λαιμός κόπηκε κι ανοίχτηκε και μία τρύπα 10mm στο πάνω σημείο.
Επίσης άνοιξα λίγο τα σκέλη του με θέρμανση για να μπορεί να πιάνει στην βίδα της κάτω βάσης του μοτέρ, έξω από τους αποστάτες:
317340

ikarosk
31/05/2014, 21:42
Ο σφιγκτήρας του τιμονιού πιάνει στον αποστάτη της εμπρόσθιας γωνίας του τριγώνου και μέσα του φοριέται εφαρμοστά σχεδόν σωλήνας 19mm:
317341

Στο άλλο άκρο του σωλήνα ταιριάζει ακριβώς το μικρό εξάρτημα της βάσης του μαρσπιέ.(παραγγελία να τα'χα κάνει δεν θα κάθονταν έτσι).
Το άλλο εξάρτημα αφού κόπηκε και μπήκε στον τόρνο, απέκτησε διαβάθμιση 10mm και σφήνωσε στην τρύπα που είχα ανοίξει στο πάνω μέρος του πηρουνιού. Η σέλα εφαρμόζει με ένα κομμάτι σωλήνα στην τρύπα του κομμένου λαιμού.....
Οπότε:
317342

Κι εδώ ολόκληρο (η σέλα είναι από τρίκυκλο ποδήλατο, αγοράστηκε μεταχειρισμένη, μιλάμε για κάθισμα πολυτελείας):
317343

Πάω για κανα τσίπουρο.

George_Sp
31/05/2014, 22:19
Τσιπουράκι βίβα! το αξίζεις! :beer:

κέρνα και κανένα ιντερνετικό γιατί ξεροσταλιάσαμε μόνο με ποπκορν! :a014: