View Full Version : Ένα projectάκι για να βγεί ο χειμώνας.
Από καιρό στριφογύριζε στο μυαλό μου.
Ήθελα ένα εντουράκι, έτσι για να κάνω την πλάκα μου και καμμιά βόλτα σε χώμα που και που, μιάς και πάντα μου άρεσε να γυρνάω σε δασικούς χωματόδρομους και να χαζεύω τη φύση.
Δεν αξιώθηκα να αγοράσω ποτέ ένα enduro...κι ούτε προβλέπω κάτι τέτοιο....στο άμμεσο μέλλον τουλάχιστον.
Θα 'θελα το μηχανάκι μου να 'ναι μικρό σε κυβισμό και ελαφρύ, να καίει λίγο και να είναι απλό σαν κατασκευή, όπως και να με βολεύει στις διαστάσεις μου. Κυρίως να πατάω κάτω.
Χαζεύοντας στο δίκτυο έπεφτα σε φωτογραφίες από ιδιοκατασκευές, κυρίως μετατροπές με βάση τα c50, c90 η μηχανάκια με λιτή σχεδίαση που μερικά τα παραθέτω πιο κάτω.
312590
312591
312592
Επηρεασμένος λοιπόν από αυτά, αλλά κι από άλλα, και μιας και δεν υπήρχε η δυνατότητα να αγοράσω κάτι τέτοιο.........αποφάσισα να το κατασκευάσω μόνος μου.:D
καλημερα, καλη επιτυχια με την ιδεα σου αλλα ριξε μια ματια εδω εχει το μηχανακι που θελεις καινουργιο σε τιμη σκοτωμα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4863735/
giorgos.bmw
22/03/2014, 07:46
Καλημέρα παντελή. :wave2:
Δεν λέω τίποτα απλός περιμένω. :eyepop:
Θέλω βόλτα. :a2: :a8:
giorgos.bmw
22/03/2014, 08:00
Με κατασκευή από το μηδέν θα μας τρελάνεις όλους.
(Δεν λέω τίποτα άλλο)
notakos600
22/03/2014, 10:07
Μερικές ιδέες ακόμη:
312600
312601
312602
καλημερα, καλη επιτυχια με την ιδεα σου αλλα ριξε μια ματια εδω εχει το μηχανακι που θελεις καινουργιο σε τιμη σκοτωμα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4863735/
Καλημέρα κι από 'μενα. Το madass είναι το αγαπημένο μου, αλλά όχι ακριβώς αυτό που ήθελα. Θα χρησημοποιήσω αρκετά στοιχεία από τη σχεδίασή του στη συνέχεια.
Επίσης ποιος αντέχει τη γκρίνια ''της'' αν παρουσίαζα κι άλλο μηχανάκι μετά το c90, που τελικά παραδέχτηκε ότι είναι το πιο χρήσιμο όχημα απ' ότι έχω πάρει μέχρι σήμερα.
Οι παντόφλες σπάνε το φράγμα του ήχου......:a26:
Στο θέμα του κινητήρα επέλεξα να δουλέψω σε αντίστοιχο με των HONDA C50,C70,C90 αφού όλοι οι κινέζικοι που κυκλοφορούν στην αγορά είναι βασισμένοι πάνω σ'αυτούς, έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις στις βάσεις στήριξης στο πλαίσιο, παράγονται μέχρι και 125cc, τα εξαρτήματα ταιριάζουν απ' το ένα μοτέρ στο άλλο, και τα ανταλλακτικά τους είναι τα πλέον φθηνά και εύκολο στο να τα βρεις.
Μερικές ιδέες ακόμη:
Ευχαριστώ notakos600. Κάθε ιδέα είναι δεκτή μιας και δεν έχει τελειώσει ακόμη....:wave2:
Δανείστηκα λοιπόν ένα μοτέρ LIFAN 110cc και μετρώντας τις διαστάσεις του διαπίστωσα ότι είναι κοινές με του HONDA C90 μου, καθώς και με τις διαστάσεις που βρήκα σε σχέδια στο νετ. Μέτρησα τις αποστάσεις που ήθελα και άρχισα να το δουλεύω στο υπολογιστή. Σαν σχεδιαστικό πρόγραμμα δουλεύω το SketchUp που μου ήταν εύκολο να το μάθω γρήγορα.
Έκοψα λοιπόν δύο πλάκες αλουμινίου πάχους 4mm για να αποτυπώσω τα σημεία που δένει το μοτέρ στο πλαίσιο.
Βιδώθηκαν πάνω στο μοτέρ και στο ίδιο διάστημα ψώνισα μέσω car.gr ένα ψαλίδι από Yamaha crypton x, που μου άρεσε γιατί έχει μεγαλύτερο μήκος από άλλα και είναι αρκετά στιβαρό σαν κατασκευή. Αν έφτιαχνα μόνος μου κάτι αντίστοιχο θα έκανα και θα μου στοίχιζε πιο ακριβό.
Τρυπήθηκαν οι πλάκες και ταίριαξε το ψαλίδι στο ύψος και στην απόσταση που ήθελα από τον κινητήρα.
312603
Μετά από την ευγενική παραχώρηση από τον Βασίλη (VASKA) ενός αμορτισέρ από crypton x, τοποθετήθηκε επάνω για να πάρω κάποια ιδέα του τι γίνεται με την διαδρομή του ψαλιδιού, αλλά μετά από συμπίεσή του σε πρέσσα διαπιστώθηκε ότι η διαδρομή του εμβόλου του είναι μόλις 2,7mm. Άκυρο λοιπόν το μητρικό και πάμε για μακρύτερο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΒΑΣΙΛΗ.:beer: Θα στο επιστρέψω με την πρώτη ευκαιρία.
312604
Στη συνέχεια και αναζητώντας κατάλληλο πηρούνι ήρθε στα χέρια μου, μετά από δωρεά φίλου, ένα μπροστινό μαζί με τιμόνι από YAMAHA DT50 που είχε την απαραίτητη διαδρομή και μετά από γενικό service και καθάρισμα-γυάλισμα που έγινε κατέληξε έτσι:
312605
Μπορούσα λοιπόν ν'αρχίσω να δουλεύω......:)
Δεν ήθελα να κάνω την κατασκευή του πλαισίου κατ'ευθείαν μιάς και δεν είχα ακόμη τα υλικά αλλά και να αποφύγω πιθανά λάθη, αφού η κατασκευή πλαισίου, όσο απλό κι αν είναι αυτό που θέλεις να κάνεις απαιτεί ακριβείς μετρήσεις, κόψιμο σε συγκεκριμένα σημεία, κολλήσεις σίγουρες στην αντοχή τους και όμορφες στην εμφάνιση.
Έτσι έφτιαξα ένα πρότυπο σκελετό από κοιλοδοκό που είναι φθηνός και δεν με ένοιαζε αν κάνω λάθος σε κάτι, αρκεί να μου κρατάει το μεταξόνιο στη απόσταση που θέλω. Το κόψε-ράψε σ'αυτά τα υλικά είναι σχετικά εύκολο και μπορείς να πειραματιστείς όσο θέλεις.
Βρέθηκαν και δύο αμορτισέρ από CBF125, παραχώρηση του φίλου και μέλους (BARBACOOL) οπότε πήρα αρκετό ύψος παραπάνω και επιθυμιτή διαδρομή:
312607
Το οποίο κατά σύμπτωση στο μάτι τουλάχιστον βγήκε ίσιο...
312608
Εδώ με το πηρούνι τοποθετημένο και πάλι δείχνει ίσιο......:smokin:
312609
312610
PetranGR
22/03/2014, 12:13
πολύ γρήγορα το πας! :D
ΒΟύρ!
πολύ γρήγορα το πας! :D
ΒΟύρ!
Α μπα μη νομίζεις....!!! Τό'χω ξεκινήσει απ'το Νοέμβριο... δεν έγινε σε μία μέρα. Τυχαίνουνε κι αναποδιές που με πάνε πίσω.
Πολύ καλά το ξεκίνησες...Απο τροχό πίσω τι έχεις επιλέξει;
Πολύ καλά το ξεκίνησες...Απο τροχό πίσω τι έχεις επιλέξει;
Θα το δείξω στη συνέχεια......:a55:
akis_trevor
22/03/2014, 12:40
μπραβο ρε φιλε....:beer:
keep going...
stynikop
22/03/2014, 14:13
Μπραβο κι απο μενα!
Το ισιο με τι μεθοδο μπορεις να το ελεγξεις με ακριβεια; και για τι βαθμου ακριβεια μιλαμε;
:wave2:
Γειά σου ρε Παντελή πατεντιάρη ή μήπως να πω κατασκευαστή σχεδιαστή.
Τρέλανέ μας το λοιπόν περιμένουμε.
:beer:
chester24
22/03/2014, 14:42
Εχει να πεσει πολυ ποπ κορν κ κοκα κολα... :a014: :a014:
Μπραβο κι απο μενα!
Το ισιο με τι μεθοδο μπορεις να το ελεγξεις με ακριβεια; και για τι βαθμου ακριβεια μιλαμε;
Για να τσεκάρω και να κολλήσω το πραγματικό πλαίσιο θα στήσω αυτοσχέδια καλίμπρα που θα συγκρατεί τα προς συγκόλληση τμήματα κάθετα μεταξύ τους. Έχω σκεφτεί κάποιον τρόπο για να ελεγθεί κι αυτή για την ορθότητά της.
Ρίξε μία ματιά εδώ:
312634
http://www.elsberg-tuning.dk/
Συνέχεια με τοποθέτηση εντελώς πρόχειρη, ζαντών από παλιό simson ''σε κατάσταση που δεν έπαιρνε ανακατασκευή, ευγενική χορηγία φίλης που το'χε στον κήπο της για χρόνια'' φιλοξενώντας στο εσωτερικό του σπάνια είδη εντόμων. Οι ζάντες ήταν 16" με ταμπούρα φυσικά (εγώ θέλω δίσκους) και η γραναζιέρα πίσω είναι ενιαία με το γρανάζι, οπότε απορρίπτονται. Η μπροστινή ζάντα μαζί με το μπροστινό σύστημα έχουν πάρει το δρόμο τους σε άλλη ανακατασκευή. Η πίσω είναι διαθέσιμη για όποιον νομίζει ότι του χρειάζεται.
Χρησιμοποιήθηκαν για να πατήσει το μηχανάκι έδαφος για πρώτη φορά, και να δοκιμαστεί και η λύση των δύο αμορτισέρ πίσω στη θέση του monoshock. Κολλήθηκαν λάμες παράλληλες με πολλές τρύπες για το επάνω άκρο η άκρα προκειμένου να δικιμαστούν σε διαφορετικές γωνίες. Το αποτέλεσμα δεν ήταν άσχημο ''στατικά τουλάχιστον".
312635
Εδώ μία λεπτομέρεια του εσωτερικού της κοιλοδοκού:
312636
Ήταν 31 Δεκέμβρη του 2013.
312637
thomas tuning
22/03/2014, 16:43
:a014::beer::a20::a18:
Με το νέο έτος ο Αη-Βασίλης μέσω ενός φίλου που κάποτε είχε HUSQVARNA 125 sm, μου έφερε ένα PAIOLI με απόσταση από βίδα σε βίδα 42,5cm.
Σύμφωνα με τα δεδομένα τα δικά μου ήθελα αμορτισέρ με διάσταση από 30 έως 32cm.
Πήρα απόφαση να το κοντύνω και το έλυσα:
312638
Το κάτω άκρο του ήταν δίχαλο και αρκετά μεγάλο. Έπρεπε να γίνει άκρο με τρύπα οπότε έφτιαξα στον τόρνο ένα δικό μου και κέρδισα από αυτό 4cm.
Άλλαξα το ελατήριο με ελατήριο αρκετά πιο κοντό, από το αμορτισέρ του CANYON που είχε ξεράσει κάποτε όλα του τα λάδια, και το είχα αντικαταστήσει, αλλά είχα κρατήσει το παλιό.:
312639
Έτσι το έφερα στο μήκος που ήθελα:
312640
taisteal
22/03/2014, 16:51
:a014::a014::a014:
Ωραιος ο μαστορας
:beer::beer::beer:
Εδώ φαίνεται το άκρο με το silent block (κι αυτό απ'το αμορτισέρ του canyon) βιδωμένο στο βάκτρο.
Το τμήμα του βάκτρου που περισσεύει πρέπει να κοπεί και να γίνει νέο σπείρωμα για να τερματίζει στην έκτασή του το ελατήριο.
Προς το παρόν δεν το έχω πειράξει, γιατί το λυπάμαι και άν βρώ αμορτισέρ στην διάσταση των 34cm θα προτιμήσω να αγοράσω παρά να χαλάσω το ήδη υπάρχον.
Ότι του έχει τύχει έως τώρα είναι αναστρέψιμο.:
312641
Τοποθετημένο στην ακραία θέση δεν συμπιέζεται σχεδόν καθόλου:
312642
motomaniac
22/03/2014, 17:30
εγω παλι ψαχνω αμορτισερ 30cm για το tzr μου. κι εχω ενα απο zxr 400 να καθεται. αν και με τερμα ξεσφιχτη προφορτιση ισως γινει μαλακο για σενα η αδρανεθια του θα ειναι μεγαλη για την χρηση που το θες. παντως αν μου βρεις ενα κοντιτερο απο steet το ανταλαζω. ειχα στο νου μου τετοια μετατροπη. εχω ψαλιδι crm και πιρουνι να καθονται...
αμα θες σου στελνω δωρεαν ενα αμορτισερ απο crm 50 αλλα του λειπει το δοχειο ζωτου (δηλαδη θελει και επισκευη λογικα..)
Κολλήθηκαν επιπλέον διάτρητα λαμάκια γιατί έπρεπε η μπουκάλα να πάρει αρκετή κλίση προς τα εμπρός για να συμπιέζεται το ελατήριο.
Επίσης κόπηκε τμήμα της άκρης της κοιλοδοκού γιατί έβρισκε πάνω του.
312644
Μπήκε και σέλλα ποδηλάτου γιατί είχαν αρχίσει ενοχλήσεις!!
312645
312646
εγω παλι ψαχνω αμορτισερ 30cm για το tzr μου. κι εχω ενα απο zxr 400 να καθεται. αν και με τερμα ξεσφιχτη προφορτιση ισως γινει μαλακο για σενα η αδρανεθια του θα ειναι μεγαλη για την χρηση που το θες. παντως αν μου βρεις ενα κοντιτερο απο steet το ανταλαζω. ειχα στο νου μου τετοια μετατροπη. εχω ψαλιδι crm και πιρουνι να καθονται...
αμα θες σου στελνω δωρεαν ενα αμορτισερ απο crm 50 αλλα του λειπει το δοχειο ζωτου (δηλαδη θελει και επισκευη λογικα..)
Ευχαριστώ motomaniac για την προσφορά. Στην πορεία θα χρειαστούν διάφορα εξαρτήματα.
Προς το παρόν αναμένω αμορτισέρ και γρανάζι από το μέλος giorgos.bmw, και βλέπουμε στη συνέχεια..:a013:
supraman
22/03/2014, 18:45
κυριε ποτε ερχομαι για βοηθεια ειπαμε :p
χαχαχα καλα εεδω μεσα ονειρο ζω τη βλεπουν τα ματακια μου τι ακουνε και μου τρεχουν τα σαλια θελω και γωωωωωω γερα κυριε παντελη :beer:
alexzafeir
22/03/2014, 19:52
:eyepop:
εισαι τρελος
Μου αρέσει πολυ - το γουστάρω τρελα συνέχισε ετσι μπραβο :a20:
Λευκάδιος
22/03/2014, 20:15
Πολυ ενδιαφερον προτζεκτ :beer:
:a014:
Πραγματικά εντυπωσιασμένος απο την σύλληψη της ιδέας ,παρακολουθώ με ενδιαφέρον την υλοποίηση της:a20:
Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα να χρησιμοποιήσεις για ρεζερβουάρ την κιλοδοκό?
Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα να χρησιμοποιήσεις για ρεζερβουάρ την κιλοδοκό?
Την συγκεκριμένη κοιλοδοκό όχι...
Τον σωλήνα που θα πάρει τη θέση της όμως ναι.....!!!;)
Mπραβο Παντελη, κανεις Τεχνη!:a014::a014:
notakos600
23/03/2014, 09:50
Παντελή προχώρα, η δουλειά που κάνεις είναι άπαιχτη.
:a014:
αυτα ειναι...προχωρα μαστορα...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=133729
σκεψου κατι παραπλησιο:beer:
Αρχές Φεβρουαρίου και αγοράζω ένα ολόκληρο Lifan 125 αυτό που ο κινητήρας του γράφει CDI στο καπάκι του εκκεντροφόρου.
Παρατημένο για μεγάλο διάστημα σε εξωτερικό χώρο, με κατατεθημένες πινακίδες, χρησιμοποιημένο σε Delivery. Η κατάστασή του ήταν απογοητευτική. Τρισάθλιο,ελεεινό,με φανερά σημάδια ασέλγειας πάνω του.
Ο κινητήρας είχε χάσει την ευθυγράμμισή του με το πλαίσιο, κομμένες βάσεις σκελετού εμπρός, στραβές οι πίσω, το παξιμάδι απ' το βολάν βαρέθηκε να το πιέζει στο στρόφαλο, έκανε μερικά βήματα πίσω και βρέθηκε κολλημένο στο μαγνήτη του βολάν. Ανύπαρκτο ράουλο καδένας, την άφηνε να κυμματίζει πάνω-κάτω παράγοντας φάλτσους μεταλλικούς ήχους στο κατέβασμα της μανιβέλας.
Τουλάχιστον ήταν δικός μου.
Κράτησα ότι ήταν χρήσιμο και τα υπόλοιπα κόπηκαν και πήγαν για ανακύκλωση την επόμενη μέρα.
Είχα επιτέλους τροχούς, δίσκους, δαγκάνες με τις βάσεις τους, τρόμπες υγρών, άξονες τροχών και ψαλιδιού.
Έγιναν στον τόρνο αποστάτες για να κεντραριστούν οι τροχοί όπως και μικρά δαχτυλίδια για τον εμπρόσθιο άξονα λόγω διαφοράς διαμέτρου άξονα μπροστινού DT(10mm) και εσωτερικής διαμέτρου ρουλεμάν τροχού LIFAN (12mm) και τοποθετήθηκαν:
312661
Εννοείται ότι οι δαγκάνες χρειάστηκαν αρκετές ώρες καθαριότητας και πλύσιμο με WD40, δούλεμα για να ξεκολλήσουν-ευτυχώς δεν είχαν διαρροές.
Πίσω ήταν όλα καλά από πληρότητα εξερτημάτων, μπροστά όμως υπήρχε πρόβλημα γιατί το πηρούνι απ' το DT παίρνει τροχό με ταμπούρο.
Μετά οπό πολλούς καφέδες, τσιγάρα και βάλε-βγάλε-μέτρησε, του τροχού και της μπουκάλας, κατέληξα στην εξής λύση:
Έκοψα και τρύπησα δύο ίδια κομμάτια από λάμα inox πάχους 5mm:
312663
Τοποθετήθηκαν εκατέρωθων της βάσης της μπότας στο σημείο που φαίνονται στη φωτό:
312664
thomas tuning
23/03/2014, 10:37
:a014::):beer::a10:
Κόπηκε λάμα inox 6mm, τρυπήθηκε για να πιάνει στη βάση της δαγκάνας, διαμορφώθηκε στο σχήμα που έπρεπε για να μην ενοχλεί και ενοχλείται από τίποτε, και μπήκε δοκιμαστικά δίπλα στο δίσκο αφού πρώτα αγοράστηκαν νέα τακάκια:
312665
Κάπου εδώ επισκευάζεται κι αυτό αφού ήταν απαραίτητο για να πιέζει τα τακάκια:http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140042
Τα καβαλέτα που σε ζευγάρια συγκρατούσαν το μπροστινό φτερό στο SIMSON, αγκαλιάζουν σχεδόν τέλεια την μπότα του DT. Άρα χρειάζονται.
Κόπηκε λαμάκι ώστε να ταιριάζει στο πλάτος του καβαλέτου, τρυπήθηκε, ήρθε στο σωστό ύψος και κλίση και μετά απο διαμόρφωση του άνω μέρους της λάμας κολλήθηκε:
312666
312667
Από κάτω στη συνέχεια έγινε η δουλειά που βλέπετε στις φωτό. Υπάρχει στο κάτω μέρος και πείρος που περνάει στο κάτω μέρος της μπότας με διαβάθμιση για να κάνει και εκεί κόντρα.
Πονταρίστηκε με πατημένο το φρένο, αφαιρέθηκε η βάση από την μπότα, κολλήθηκε και πλέον η μετατροπή από ταμπούρο σε δίσκο είναι έτοιμη και δουλεύει κανονικά:
312668
312669
chester24
23/03/2014, 11:56
Τι λες τωρα...... :a8::a2:
motomaniac
23/03/2014, 12:20
εισαι απιθανος!!!!!
Αν πας για τριαλ δεν εχει νοημα να εχεις διπιστονι δαγκανα...
Αν πας για εντουρο το συστρημα ειναι πολυ επηρεπες σε στρεβλωσεις (ακομα και λογο θερμοκρασιας) και αρα στραβοπατημα των τακακιων λογο "στραβης δαγκανας"...
soter3gm
23/03/2014, 13:35
Από κάτω στη συνέχεια έγινε η δουλειά που βλέπετε στις φωτό. Υπάρχει στο κάτω μέρος και πείρος που περνάει στο κάτω μέρος της μπότας με διαβάθμιση για να κάνει και εκεί κόντρα.
Πονταρίστηκε με πατημένο το φρένο, αφαιρέθηκε η βάση από την μπότα, κολλήθηκε και πλέον η μετατροπή από ταμπούρο σε δίσκο είναι έτοιμη και δουλεύει κανονικά:
312668
312669
Χαράς στο κουράγιο σου φίλε μου ωραία δουλειά γεια στα χέρια σου
Μια ένσταση : Γιατί δεν κόλλησες τη βάση της δαγκάνας με tig και έφτιαξες όλο αυτό το "πράγμα" ?
Φιλε τωρα το ειδα ολο εξαιρετικο καλη συνεχεια,ισως καμια μερα στην πεσουμε με τους αλλους πατρινους στην γιαφκα σου:beer::beer:
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τα σχόλιά σας.
sonic22.....Δεν έχω εμπειρίες από trial η enduro. Πιστεύω ότι όταν αρχίσει να κινείται θα δείξει τις αδυναμίες του. Ο προορισμός του είναι οι άνετες με μικρή ταχύτητα βόλτες σε χωματόδρομους.
soter3gm.....Δεν διαθέτω tig αλουμινίου αλλά ούτε και κανείς άλλος στην περιοχή εδώ γύρω. Προτίμησα να το κολλήσω με inox ηλεκτρόδιο λόγω του πάχους του. Εξάλλου θα υποστεί στο μέλλον lifting και στίλβωση..
jimmis5......................Πατρινέλες..........σας περιμένω....
Πάντως ότι στραβωμάρα βλέπετε επισημάνετέ τη....!!!!!!!!!
Δεν είναι δυνατόν να το έκανες αυτό....πολλά μπράβο...μήπως να κάνω και στο xl την ίδια πατέντα?????
SpyrosAfricaner
23/03/2014, 19:15
Μπραβο ρε φιλε....πολυ τρελλο το concept..!!!! Συνεχισε παρακολουθουμε με μεγαλο ενδιαφερον..!!!!
ωραιος!!!!!!!!!!!!
προχωρα :beer::beer:
Δεν είναι δυνατόν να το έκανες αυτό....πολλά μπράβο...μήπως να κάνω και στο xl την ίδια πατέντα?????
Κάνε κράτε騨¨΄΄΄Να δούμε πρώτα πως δουλεύει εν κινήσει.........:rolleyes:
Black Mamba
23/03/2014, 19:38
Μας αρεσεις, αδελφε και προχωρα με τρελλα!:a8:
Το πας καλα!:beer:
Ο προορισμός του είναι οι άνετες με μικρή ταχύτητα βόλτες σε χωματόδρομους.
Προσεξε το τωτε λιγο γιατι στο χωμα ο τροχος μπλοκαρει πιο ευκολα και αποτομα.
Δεν σε φοβαμαι παντος, ωραιο θα γινει και μου εδωσες καλη ιδεα να φτιαξω ενα φτινο τριαλ.
Δεν διαθέτω tig αλουμινίου
Μακρια το TIG απο τις μπουκαλες... στραβωματα λογο θερμοκρασιας, ρωγμες, και ασθενεις κολησεις λογο ανομoιομορφίας υλικού (θελει διαδικασια γηρανσης μετα το μεταλλο περαν των αλλων)
Μακρια το TIG απο τις μπουκαλες... στραβωματα λογο θερμοκρασιας, ρωγμες, και ασθενεις κολησεις λογο ανομoιομορφίας υλικού (θελει διαδικασια γηρανσης μετα το μεταλλο περαν των αλλων)
:a013:
Εδώ μία πιθανή θέση του τελικού. Αυτό έχω αυτό θα βάλω. Ο λαιμός θα γίνει χειροποίητος:
312730
312731
Κι εδώ μία στο φως της μέρας με ''βρακάκι'' πίσω.
Το φτερό είναι από το SIMSON.312732
Χθες μου ήρθαν και οι σωλήνες που παρήγγειλα.............
312733
και σήμερα άλλο ένα αμορτισέρ, μεγάλο και μικρό γρανάζι από giorgos.bmw. Συγκαταλέγεται στους μεγάλους Ευεργέτες.
312737
312738
Αρχίζει να σοβαρεύει η κατάσταση..:smokin:
GIXXERAKIAS
24/03/2014, 08:29
:uplate: τώρα το είδα τούτο!!Ένα θα σου πώ!!Κράτα σχέδια από όλα τα πράγματα που βάζεις πάνω στο μοτόρι γιατί θα χρειαστεί να το κάνεις παραγωγή για τα χωριά μας!!:D
:beer:
theofilos888
24/03/2014, 08:44
:a014:
Μολις το ειδα το θρεντακι και τα σπαει....
Αδελφε πολλα ευγε και απο μενα....
Και η σκεψη σου για το τι θες ειναι φοβερη....λες και εισαι μεσ το μυαλο μου...
πανε χρονια που εχω καψει το "βουνο" λογω πολλων παραγοντων και θα ηθελα κατι να βολταρω στο τζαμπα!!!!-ακριβως αυτο που φτιαχνεις δλδ...
Συνεχισε και οπου μπορουμε τσονταρουμε ολοι!!!
:uplate: τώρα το είδα τούτο!!Ένα θα σου πώ!!Κράτα σχέδια από όλα τα πράγματα που βάζεις πάνω στο μοτόρι γιατί θα χρειαστεί να το κάνεις παραγωγή για τα χωριά μας!!:D
:beer:
ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!! Τα ''τσικρικόνια'' στα χωριά πάνε χώμα με ότι βρούνε.
Αυτό είναι για μένα και κάτι ''νεολαίους'' που σε κάθε λακούβα, τους φεύγουν οι πέτρες απ'τη χολή και τα νεφρά και παθαίνουν κολικούς...:a024:
Pardalotzatziki
24/03/2014, 10:53
Μπραβο και καλη συνεχεια... :beer:
giorgos.bmw
24/03/2014, 15:42
Παντελή εσύ ρε φίλε δεν ανήκεις ούτε στης μετατροπές ούτε στης ανακατασκευές, εσύ άνοιξες καινούρια κατηγορία της ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. :a012: :a23: :a18:
Η γραναζιέρα διαμορφώθηκε για να δεχτεί το νέο γρανάζι και το γρανάζι τρυπήθηκε σε άλλα σημεία για να δένει στη γραναζιέρα:
312775
312776
Τρυπήθηκε το ψαλίδι στο αριστερό μπράτσο παράλληλα με τον άξονα (με παίδεψε γιατί ο άξονας δεν είναι κάθετος στο μπράτσο) ώστε να περαστεί διαμπερής βάση για ράουλο αλυσίδας:
312777
312778
Αργά βαδίζω,,,,ζωή κερδίζω......(αυτό κολλάει αλλού):wave2:
Μπράβω είσαι ωραίος,τώρα το είδα και μου άρεσε πολύ. Αν βάλεις και το κομμάτι με τον αριθμό πλαισίου απο ενα c50 μέχρι και νόμιμο γίνετε, ε;
Μπράβω είσαι ωραίος,τώρα το είδα και μου άρεσε πολύ. Αν βάλεις και το κομμάτι με τον αριθμό πλαισίου απο ενα c50 μέχρι και νόμιμο γίνετε, ε;
Καλημέρα κι ευχαριστώ. Δεν έχω ιδέα για το αν μπορεί να γίνει νόμιμο και με ποιόν τρόπο. :a28:
Δεν ασχολήθηκα καθόλου μ'αυτό.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι που να ισχύει σίγουρα ας το γράψει.
georgeIII
25/03/2014, 10:10
Καλημερα και χρονια πολλα! Εχω την εντυπωση οτι για να γινει νομιμο πρεπει να ακολουθηθεί μια διαδικασια παρομοια με αυτη που περνανε τα αυτοκινητα που εχουν αλλαξει κινητηρα και δεν εχουν ξαναδηλωθει. Δλδ να ελεχτουν απο μηχανολογο συνηθως κρατικο οτι τηρει ολες τις προυποθεσεις ασφαλειας για να κυκλοφορησει.
MG-KTiNoS
25/03/2014, 10:35
αφού το έχει για χώμα ρε τι νόμιμο μου λέτε?
(αν υποθέσουμε ότι θα δουλεύει τελικά στην πράξη
φτου σκόρδα)
project.breeze
25/03/2014, 10:41
Μπράβω είσαι ωραίος,τώρα το είδα και μου άρεσε πολύ. Αν βάλεις και το κομμάτι με τον αριθμό πλαισίου απο ενα c50 μέχρι και νόμιμο γίνετε, ε;
Πρέπει να γίνει μελέτη καλής λειτουργίας από Μηχανολόγο/Μηχανικό ώστε να πάρει έγκριση τύπου,δεν είναι και η πιο εύκολη και οικονομική διαδικασία.Καλύτερα να το κουβαλάει με trailer όπως τα MX που δεν έχουνε φώτα και πινακίδες.BTW καταπληκτική δουλειά!
gourouni
25/03/2014, 10:52
Στην Ελλάδα με κανένα τροπο δεν μπορείς να νομιμοποιησεις κατι τέτοιο,ούτε ο Κορρες με Το υπέροχο αυτοκίνητο δεν μπορεί...θα μπορέσουμε εμείς με 2 κιλοδοκους και πείρα μικρή?...δεν το λέω για τον φίλο προσωπικά,ούτε για κάποιον απο δω μέσα...είναι θέμα κράτους...
chester24
25/03/2014, 11:10
:uplate: τώρα το είδα τούτο!!Ένα θα σου πώ!!Κράτα σχέδια από όλα τα πράγματα που βάζεις πάνω στο μοτόρι γιατί θα χρειαστεί να το κάνεις παραγωγή για τα χωριά μας!!:D
:beer:
Να κανουμε μια μαζικη μπας και μας βγει πιο φθηνα????? :beer::beer::beer:
sapila racing
25/03/2014, 11:51
Το μηχανάκι που έφτιαξες είναι πραγματικά απίθανο!
Ακόμα και χωρίς τους 'καλούς' σωλήνες το πλαίσιο είναι ωραίο με περίεργο τρόπο. :beer:
motomaniac
25/03/2014, 12:18
το cub δεν εχει τα νουμερα στον λαιμο οπως οι μηχανες αρα ακυρο εξ'αρχης. αν τα ειχε ομως πχ σασι απο dt50 να σου κατσουν κι οι μπουκαλες κουτι, κοβεις το κοματι που θελεις το κολλας στο δικο σου πλαισιο κι εχεις ενα νομιμο dt 50 στα χαρτια αλλα οχι στην πραξη. και το pw μου εχει μια πλαισιαρα ωραια.. και δεν μπορω να το βγαλω στον δρομο... εγω αυτην την λυση θα ακολουθησω για custom cub παντως...
Η νομιμότητα δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει ''προς το παρόν τουλάχιστον'', αφού ο σπκοπός δεν είναι η καθημερινή χρήση.
Όπως λέει και ο φίλος MG-KTiNoS, να δουλέψει πρώτα όπως πρέπει.....!!!:priest: Πάντως το μοτέρ πήρε εμπρός αλλά πετάει λάδι απ' την εξάτμιση....:a016:
Πάντως νούμερα από άλλο σκελετό δεν θα του τύπωνα ποτέ....:a017:
gourouni...Στη χώρα που ζούμε οι αντίστοιχες πρωτοβουλίες, σαν του Δ.Κορρέ, τιμωρούνται.:a26:
motomaniac
25/03/2014, 21:07
Η νομιμότητα δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει ''προς το παρόν τουλάχιστον'', αφού ο σπκοπός δεν είναι η καθημερινή χρήση.
Όπως λέει και ο φίλος MG-KTiNoS, να δουλέψει πρώτα όπως πρέπει.....!!!:priest: Πάντως το μοτέρ πήρε εμπρός αλλά πετάει λάδι απ' την εξάτμιση....:a016:
Πάντως νούμερα από άλλο σκελετό δεν θα του τύπωνα ποτέ....:a017:
gourouni...Στη χώρα που ζούμε οι αντίστοιχες πρωτοβουλίες, σαν του Δ.Κορρέ, τιμωρούνται.:a26:
δεν ειπα να τυπωσεις φυσικα. ουσιαστικα να χτισεις αλλοξν σκελετο με βαση εναν ηδη υπαρχων λεω εγω. απλα το ηδη υπαρχων να ειναι ενα πολυ μικρο ποσοστο στον νεο..
δεν ειπα να τυπωσεις φυσικα. ουσιαστικα να χτισεις αλλοξν σκελετο με βαση εναν ηδη υπαρχων λεω εγω. απλα το ηδη υπαρχων να ειναι ενα πολυ μικρο ποσοστο στον νεο..
Να σου πω........δεν ακούγεται άσχημο.....Έχω κρατήσει το κομμάτι απ' το πλαίσιο που είχε χτυπημένο τον αριθμό πλαισίου το lifan. Πλάκα θά'χει να γίνεται.:sun: ????
Για να λυξει η αναζητηση...
Οτι και να κανετε δεν νομιμοποιητε το μηχανακι...
Ναι, ενδεχομενος δεν θα σε γραψει πωτε κανεις (γιατι εχει πολυ χαρτουρα και κοπο η δουλεια) αλλα νομιμο δεν θα ειναι (π.χ. αν το ψαξει η ασφαλιστικη).
motomaniac
25/03/2014, 23:09
ναι αλλα μιας και το πιασαμε πιο γενικα το θεμα.. υπαρχει νομος στην ελλαδα που να απαγορευει τις μετατροπες σε δομικα στοιχεια του πλαισιου η στις αναρτησεις? απο την στιγμη που θα μπορει να περναει και κτεο.... ειναι στειο αληθεια να ειμαστε τοσο μπ@υρδελο αλλα αυτο που λεω ενω δεν ειναι νομιμο δεν ειναι και παρανομο..
ούτε ανακατασκευή, ούτε μετατροπή.
Αυτό είναι δημιουργία!
ευχαριστούμε που το μοιράζεσαι. :beer::beer:
stefanos
25/03/2014, 23:39
Στην Ελλάδα με κανένα τροπο δεν μπορείς να νομιμοποιησεις κατι τέτοιο,ούτε ο Κορρες με Το υπέροχο αυτοκίνητο δεν μπορεί...θα μπορέσουμε εμείς με 2 κιλοδοκους και πείρα μικρή?...δεν το λέω για τον φίλο προσωπικά,ούτε για κάποιον απο δω μέσα...είναι θέμα κράτους...
Μπορείς να πάρεις έγκριση τύπου για αυτοκίνητα αλλά δεν ξέρω για μοτοσυκλέτες.
gourouni
26/03/2014, 07:07
Παραγγελνεις απο Γερμανία κιτ μετατροπής σκαραβεου σε μπαγκι...στο στέλνουν με τουβ ταβ ότι θες απο χαρτιά,φουλ νόμιμο και σωστό σαν μετατροπή...το πληρώνεις γύρο στα 5000€ και εντελη εδώ είναι παράνομο...τελοσπαντων,το σκισαμε το θέμα...φίλε πολυ ωραία η κατασκευή...θέλω και εγω ένα...ζηλεύω...
Παραγγελνεις απο Γερμανία κιτ μετατροπής σκαραβεου σε μπαγκι...στο στέλνουν με τουβ ταβ ότι θες απο χαρτιά,φουλ νόμιμο και σωστό σαν μετατροπή...το πληρώνεις γύρο στα 5000€ και εντελη εδώ είναι παράνομο...τελοσπαντων,το σκισαμε το θέμα...φίλε πολυ ωραία η κατασκευή...θέλω και εγω ένα...ζηλεύω...
Καλημέρα........Θα τηρηθεί αυστηρή σειρα προτεραιότητας.....:a013:
βαλε καμια φωτο ακομα να το καμαρωσουμε το εργαλειο!!!!
Βρίσκομαι σε διαδικασία αναζήτησης εξαρτημάτων για να προχωρήσω με την κατασκευή του πραγματικού πλαισίου. Εδώ όποιος μπορεί ας βοηθήσει.:a4:
Ψάχνω ρουλεμάν λαιμού με εσωτερική διάμετρο 25mm.
Η εξωτερική τους διάμετρος πρέπει να είναι 45mm μιας και ο σωλήνας που διαθέτω για την κατασκευή του λαιμού έχει εσωτερική 42,3mm και εξωτερική 48,3mm.
Τα τυποποιημένα κωνικά ρουλεμάν σε άξονα 25mm έχουν εξωτερική διάμετρο 47mm οπότε αυτό που μένει για να στηρίζει τον εξωτερικό δακτύλιο δεν επαρκεί. Άλλη επιλογή σε σωλήνα δεν γίνεται.
Διαφορετικά πρέπει να κατασκευάσω θήκες από αλουμίνιο η inox μασίφ για να δεχτούν εσωτερικά τους δακτύλιους και να φορεθούν στον λαιμό.
Τα φώτα σας παρακαλώ....!!!!!!
(Θα ανεβάσω video προσεχώς. Παρ'όλο που είναι ελλιπές μόλις βάλω αλυσίδα θα προσπαθήσω να το κινήσω. Ποιός δεν θα το δοκίμαζε???????)
supraman
26/03/2014, 09:37
[/QUOTE](Θα ανεβάσω video προσεχώς. Παρ'όλο που είναι ελλιπές μόλις βάλω αλυσίδα θα προσπαθήσω να το κινήσω. Ποιός δεν θα το δοκίμαζε???????)[/QUOTE]
χαχαχα το τελευτεο ειδικα και ποιος δεν θα το δοκιμαζε βασικα αυτο θα περιμεναμε πως και πως ;)
σε ποδηλαταδικα η στα μαγαζια που εχουν τετοια ανταλακτικα δεν εχουν κυριε αλλιως εχω βρει εγω στο ebay αλλα ειναι ακριβα δεν ξερω βεβαια εαν ειναι στην σωστη διαμετρο που θελεται
dlabrakis
26/03/2014, 13:34
E???????????
τι λες τωρα????????
ρε θα μας τρελανεις!!!
σ ωραιος προχωρα το γερα μ αρεσει παρα πολυ.....
Ψάχνω ρουλεμάν λαιμού με εσωτερική διάμετρο 25mm.
Η εξωτερική τους διάμετρος πρέπει να είναι 45mm μιας και ο σωλήνας που διαθέτω για την κατασκευή του λαιμού έχει εσωτερική 42,3mm και εξωτερική 48,3mm.
Γιατι δεν κανεις εκχυλωση στον σωληνα;
Οπως κανουν στις εξατμησεις...
υ.γ. δλδ 3mm παχος σωληνα ε;
giorgos.bmw
26/03/2014, 19:53
Καλημέρα........Θα τηρηθεί αυστηρή σειρα προτεραιότητας.....:a013:
Θέλω να πάρω νούμερο για την σειρά παρακαλώ που να περιμένω. :D
giorgos.bmw
26/03/2014, 19:54
Βρίσκομαι σε διαδικασία αναζήτησης εξαρτημάτων για να προχωρήσω με την κατασκευή του πραγματικού πλαισίου. Εδώ όποιος μπορεί ας βοηθήσει.:a4:
Ψάχνω ρουλεμάν λαιμού με εσωτερική διάμετρο 25mm.
Η εξωτερική τους διάμετρος πρέπει να είναι 45mm μιας και ο σωλήνας που διαθέτω για την κατασκευή του λαιμού έχει εσωτερική 42,3mm και εξωτερική 48,3mm.
Τα τυποποιημένα κωνικά ρουλεμάν σε άξονα 25mm έχουν εξωτερική διάμετρο 47mm οπότε αυτό που μένει για να στηρίζει τον εξωτερικό δακτύλιο δεν επαρκεί. Άλλη επιλογή σε σωλήνα δεν γίνεται.
Διαφορετικά πρέπει να κατασκευάσω θήκες από αλουμίνιο η inox μασίφ για να δεχτούν εσωτερικά τους δακτύλιους και να φορεθούν στον λαιμό.
Τα φώτα σας παρακαλώ....!!!!!!
(Θα ανεβάσω video προσεχώς. Παρ'όλο που είναι ελλιπές μόλις βάλω αλυσίδα θα προσπαθήσω να το κινήσω. Ποιός δεν θα το δοκίμαζε???????)
Θα ρωτήσω αύριο και σου λέω.
Γιατι δεν κανεις εκχυλωση στον σωληνα;
Οπως κανουν στις εξατμησεις...
υ.γ. δλδ 3mm παχος σωληνα ε;
Με τα μέσα που διαθέτω το βρίσκω αδύνατο. Στις εξατμίσεις έχουν να κάνουν με μικρότερα πάχη και δεν παίζει ρόλο η παραμόρφωση.
Δουλεύω μία αλλή λύση η οποία πιθανόν να πετύχει. Πρέπει να είναι απόλυτα κεντραρισμένες οι φωλιές των ρουλεμάν.
Θέλω να πάρω νούμερο για την σειρά παρακαλώ που να περιμένω. :D
Πάρε σειρά γιατί περιμένει λαός.....$$$$$$$$
http://youtu.be/u_n7ugovApo
Με τα μέσα που διαθέτω το βρίσκω αδύνατο. Στις εξατμίσεις έχουν να κάνουν με μικρότερα πάχη και δεν παίζει ρόλο η παραμόρφωση.
Δουλεύω μία αλλή λύση η οποία πιθανόν να πετύχει. Πρέπει να είναι απόλυτα κεντραρισμένες οι φωλιές των ρουλεμάν.
Φτιαχτα δαχτυλιδια στον τορνο και κολλημα με TIG?
Αυτό δουεύω τώρα, με δαχτυλίδια από ανοξείδωτη μούφα 1''3/4. Πιστεύω ότι θα πετύχει.
Περιμένω και απάντηση από τον giorgos.bmw για ρουλεμάν σε λίγο μικρότερη διάσταση.:)
Κάπως έτσι είναι η κατάσταση με το λαιμό μέχρι τώρα.
Είναι λίγο θηριώδης, αλλά αν τελειώσει σ'αυτή τη μορφή θα αφαιρεθεί αρκετο υλικό...
312982
doctoras
27/03/2014, 18:41
τώρα το ανακάλυψα το θέμα, μπράβο φίλε το πας φανταστικά!!
ωραια δουλεια μπραβο μεγάλε
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.