PDA

View Full Version : ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ APRILIA TUONO 2006



Σελίδες : 1 2 [3]

byron
28/07/2014, 14:39
καποια ποστ πισω ειχε παιξει ενα φακτορυ σε γαμιστερη τιμη.... αυτο αξιζει τα ευρα του αν δεν εχει κανενα αλλο θεμα...

εντιτ

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4860545/

Το συγκεκριμένο δεν είναι factory, αλλά φτιαγμένο σε factory. Tuono factory είχε βγει μόνο το 2003 που παρουσιάστηκε και το τελευταίο Mille R (o όρος factory δόθηκε από τα Mille 04 και ντα, μέχρι τότε λέγονταν R τα τούμπανα) και είχε κίτρινο περίγραμμα στο μούτρο μαζί με κάτι ψιλοδιαφορες.
Δεν αλλάζει τίποτα στο ότι είναι καλή ευκαιρία, απλά τα Tuono R είναι πραγματικά σπάνια.

Buenaventura
28/07/2014, 14:40
καποια ποστ πισω ειχε παιξει ενα φακτορυ σε γαμιστερη τιμη.... αυτο αξιζει τα ευρα του αν δεν εχει κανενα αλλο θεμα...

εντιτ

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4860545/

Δεν ειναι φακτορυ.
Ειναι απλο που φοραει αναρτησεις και ζαντες που φοραγαν τα φακτορυ.
Δυστηχως,πρωτης γενειας φακτορυ δεν ηρθε ποτε στην Ελλαδα.... :rolleyes:

εντιτ΄Με προλαβε ο byron...

Buenaventura
28/07/2014, 14:47
Το συγκεκριμένο δεν είναι factory, αλλά φτιαγμένο σε factory. Tuono factory είχε βγει μόνο το 2003 που παρουσιάστηκε και το τελευταίο Mille R (o όρος factory δόθηκε από τα Mille 04 και ντα, μέχρι τότε λέγονταν R τα τούμπανα) και είχε κίτρινο περίγραμμα στο μούτρο μαζί με κάτι ψιλοδιαφορες.
Δεν αλλάζει τίποτα στο ότι είναι καλή ευκαιρία, απλά τα Tuono R είναι πραγματικά σπάνια.

Μια μικρη διορθωση μονο...και το 2004 ειχαμε factory,με λευκα number plates, και μπλε ΟΖ....(προσωπικα αυτο θα θελα..) :wave2:

byron
28/07/2014, 14:54
Μια μικρη διορθωση μονο...και το 2004 ειχαμε factory,με λευκα number plates, και μπλε ΟΖ....(προσωπικα αυτο θα θελα..) :wave2:

Δεν τα θυμάμαι, μόνο κάποιες φωτο έχω δει στο AF1 αλλά δεν ήξερα ότι ήταν και αυτή special έκδοση. Πιθανότατα είναι όπως τα λες και να βγήκε μαζί το Mille factory gen2 που φόραγε μπλε ΟΖ.

Yianniss
28/07/2014, 15:47
πολύ καλό αλλα δεν εχω τόσα και πρέπει να κάνω και ταξίδι
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5114355/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5338216/
αυτα τα δυο εχω βρει

Αυτα με το "μουσταρδι" πλαισιο ειναι μοντελα του 2003, ασχετως τι λεει η αδεια τους. Απο το 2004 κ μετα αρχιζουν αυτα με το μαυρο πλαισιο.

Πραγματικα 2500 ειναι ξεφτιλα τιμη για τετοια μηχανακια. Αν το εχει προσεξει ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Καλο θα ηταν να μαθεις αν εχει βιβλιο σερβις, καθως και σε ποιον γινοταν το σερβις.

simple76
28/07/2014, 17:01
Το ταξίδι θα το κάνεις με το tuono που σκέφτεσαι να αγοράσεις τώρα αν επτρ;

το ταξιδι ειναι για να παω να το δω στην πατρα ειμαι απο αθηνα εγω οχι για να κανω ταξιδι με tuono

byron
28/07/2014, 18:05
το ταξιδι ειναι για να παω να το δω στην πατρα ειμαι απο αθηνα εγω οχι για να κανω ταξιδι με tuono

:tooth:
Φίλε, αυτό δεν είναι ταξίδι. Ξεμπουκωμα είναι.

nickald
28/07/2014, 19:00
Αυτο το τουονο μια χαρα ταξιδι κανει....

νταξ ουτε βεστρομ ειναι ουτε βαρκαδερο αλλα κανει....

daz
28/07/2014, 19:29
Συγνώμη παιδιά, είδα ταξίδια και μπήκα.

Εδώ μαζεύονται οι ταξιδιάρηδες του φόρουμ? Θέλω να κάνω το Αθήνα Πάτρα και ψάχνω για παρέα. :tooth:

teogtp
28/07/2014, 21:48
Συγνώμη παιδιά, είδα ταξίδια και μπήκα.

Εδώ μαζεύονται οι ταξιδιάρηδες του φόρουμ? Θέλω να κάνω το Αθήνα Πάτρα και ψάχνω για παρέα. :tooth:

Φιλε ισως το μελος vaska σε βοηθησει.....:bawl:

akis_trevor
28/07/2014, 21:53
Φιλε ισως το μελος vaska σε βοηθησει.....:bawl:

μα ειπε οτι θελει στανταρ προορισμο.ο βασκας μπορει να σου δημιουργησει προορισμους.
αυθεντια στο "λεω να παω μια βολτα αλλα δεν ξερω που"...:cry:

teogtp
28/07/2014, 22:04
μα ειπε οτι θελει στανταρ προορισμο.ο βασκας μπορει να σου δημιουργησει προορισμους.
αυθεντια στο "λεω να παω μια βολτα αλλα δεν ξερω που"...:cry:

Ολοι οι μεγαλοι εξερευνητες ετσι ξεκινησαν...........

akis_trevor
28/07/2014, 22:06
Ολοι οι μεγαλοι εξερευνητες ετσι ξεκινησαν...........

και νομισαν πως βρηκαν την ινδια στην αμερικη....:bawl:

byron
28/07/2014, 23:24
Ολοι οι μεγαλοι εξερευνητες ετσι ξεκινησαν...........

Νομίζω ότι είμαστε off topic, αλλά είναι καιρός να γίνουν γνωστά κάποια πράγματα για τον vaska.

Τα πλήρη στοιχεία του είναι Βασίλης Πόλο του Μάρκο.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστα.

daz
28/07/2014, 23:42
lol ρε πστ μου lol

:lol:

spyrakos35
29/07/2014, 05:49
Νομίζω ότι είμαστε off topic, αλλά είναι καιρός να γίνουν γνωστά κάποια πράγματα για τον vaska.

Τα πλήρη στοιχεία του είναι Βασίλης Πόλο του Μάρκο.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστα.

ο οποίος ακόμα πιστεύει οτι η γη είναι επίπεδη......

:bawl:

notakos600
29/07/2014, 08:45
...και του αρέσουν πολύ τα πορτοκάλια.

spyrakos35
29/07/2014, 10:35
...και του αρέσουν πολύ τα πορτοκάλια.

.... και οι μπανανες.... Γουστα ειναι αυτα....

Dant3
30/07/2014, 00:16
Μιας και το τουονο ειναι στα υποψηφια καποτε,μιας και θελω 1000αρι με τιμονι για επομενο
το πρωτης γενιας σε τι υπολειπεται σε σχεση με της δευτερης?
μονο σε δυναμη?
γενικα μια συγκριση μεταξυ τους?

byron
30/07/2014, 07:06
Μιας και το τουονο ειναι στα υποψηφια καποτε,μιας και θελω 1000αρι με τιμονι για επομενο
το πρωτης γενιας σε τι υπολειπεται σε σχεση με της δευτερης?
μονο σε δυναμη?
γενικα μια συγκριση μεταξυ τους?

Χμμμ....οι αλλαγές είναι πολλές. Μιλάμε για άλλο μηχανάκι ουσιαστικά. Χοντρικά οι παρακάτω:

1) Βελτιωμένος κινητήρας με άλλο στρόφαλο, πιστόνια, κεφαλές μαγνησίου και μεγαλύτερες βαλβίδες. Περιπου 10-15 άλογα περισσότερα
2) Σώματα ψεκασμού από 53mm σε 57
3) Άλλη ECU
4) Καινούργιο πλαίσιο-ψαλίδι-τροχοί
5) Ακτινικές δαγκάνες
6) 5 κιλά πιο ελαφρύ το Gen 2
7) Ίδια γεωμετρία, αλλά το Gen 2 είναι 10mm ψηλότερο
8) Το Gen 2 έχει Ram-air και έχει καλύτερη αεροδυναμική, παρόλο που το Gen 1 έχει μεγαλύτερη μάσκα.
9) Άλλο κουστούμι, όργανα κλπ
10) Εξάτμιση 2->2 το Gen2 αντί 2->1 του Gen1

Πάνω κάτω αυτά είναι. ΟΖ ζάντες, ακτινικές δαγκάνες, Ohlins στις καλές εκδόσεις (R/Factory) είναι ίδια στα Gen1-2, με την διαφορά οτι οι σφυρήλατες ΟΖ έντυναν τα Tuono Factory 06 και κάποια απ΄τα πρώτα 07. Μετά η ΟΖ σταμάτησε να παράγει ζάντες μοτοσυκλετών και οι σφυρήλατες στα μεταγενέστερα Factory είναι κάποιου άλλου κατασκευαστή (Malgatech) και πιθανότατα λίγο βαρύτερες.

spyrakos35
30/07/2014, 07:11
Αυτες οι διαφορες στο δρομο πως μεταφραζονται;

theofilos888
30/07/2014, 07:27
Αυτες οι διαφορες στο δρομο πως μεταφραζονται;

Το τραγούδι λέει: Είσαι ενα πιστόλι, που με σημαδεύει.....
Κάτι ανάλογο να περιμένεις! χαχαχαχαχαχαχα

byron
30/07/2014, 07:27
Αυτες οι διαφορες στο δρομο πως μεταφραζονται;

Δεν έχει τρελές διαφορές, εκτος των ίππων που φαίνονται παντού καθώς είναι δυνατότερο είτε στο δρόμο είτε στο ταξίδι είτε στην πίστα. Τα Tuono 07+ έχουν στα χαρτιά 18 άλογα διαφορά που είναι τεράστια.
Διαφορά καταλαβαίνει κάποιος στο φρενάρισμα (άγκυρες και τα δυο, καλύτερη αίσθηση στο καινούργιο).
Η θέση οδήγησης είναι εντελώς διαφορετική όμως μιας και το παλιό σε βάζει "μέσα", ενώ στο καινούργιο είσαι "πάνω" στο μηχανάκι.

chester24
30/07/2014, 08:20
Μουν@ρος....

Ασπαστο οντως και δυστυχως πολυ παρεξηγημενο....

Για αυτο που ειναι δεν του λειπει κατι... Τα κανει ολα, σε κ@υλωνει και συμφέρει.... Πολυ γκαζι, πολυ φρενο, πολυ στριψιμο, τα εχει ολα στον βαθμο του πολυ..

Αυτα...


:a07: Αν ειχα τα φραγκα θα το ξαναπαιρνα για δευτερο.....

320922

Yianniss
30/07/2014, 08:32
Δεν έχει τρελές διαφορές, εκτος των ίππων που φαίνονται παντού καθώς είναι δυνατότερο είτε στο δρόμο είτε στο ταξίδι είτε στην πίστα. Τα Tuono 07+ έχουν στα χαρτιά 18 άλογα διαφορά που είναι τεράστια.


Βυρονα, σιγουρα ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε ιππους; Θυμαμαι τα περιοδικα εποχης για το gen1 ελεγαν 126 ('η 128 δεν ειμαι σιγουρος) αλογα στο στροφαλο. Το gen2 ειναι +18 απο αυτο το νουμερο;

DrBig
30/07/2014, 08:37
Βυρονα, σιγουρα ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε ιππους; Θυμαμαι τα περιοδικα εποχης για το gen1 ελεγαν 126 ('η 128 δεν ειμαι σιγουρος) αλογα στο στροφαλο. Το gen2 ειναι +18 απο αυτο το νουμερο;

Τα gen1 εβγαζαν κατι παραπανω απο 100 ροδα με εξατμιση-φιλτρο-προγραμμα.
Τα πρωτα gen2 στοκ εβγαναν καμια 10 παραπανω. Αν λαβεις υποψιν οτι τα τα 05 επαιρναν καπου 8 αλογα με τις μετατροπες, η διαφορα πρεπει να ειναι οπως λεει ο Βυρωνας.

alexxxcbr
30/07/2014, 09:06
Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.

DrBig
30/07/2014, 09:10
Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.


Το πιθανοτερο ειναι το πρωτο να ειναι πιο ροπατο μεσο-χαμηλα απο το δευτερο λογω εκκεντροφορων και 2-1 εξατμισης.

sapila racing
30/07/2014, 09:11
Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.

Μαμα και τα δύο, αλλά μηπως το 2 είχε το κοντο εμπρός γρανάζι? Παλι μαμα ειναι αφού το έδινε η Aprilia.
Επιαναν τα ίδια χλμ αν τα ανοιγες τερμα 6η?

Εγώ έχω δεί οτι το Tuono GenΙ σε ταξίδι είναι το αντίθετο απο το GenII.
Σε ταξίδι κατεβαίνοντας απο Σερρες προς Αθήνα, ο αναβατης του GenI ηταν φτερό στον άνεμο στα πολλά χλμ, λόγω τιμονάρας και θέσης οδήγησης.
ΟΚ εχει μασκάκι αλλά καμμία σχέση με το GenII που ταξιδεύει άνετα με πολλά περισσότερα.

alexxxcbr
30/07/2014, 09:55
Μαμα και τα δύο, αλλά μηπως το 2 είχε το κοντο εμπρός γρανάζι? Παλι μαμα ειναι αφού το έδινε η Aprilia.
Επιαναν τα ίδια χλμ αν τα ανοιγες τερμα 6η?

Εγώ έχω δεί οτι το Tuono GenΙ σε ταξίδι είναι το αντίθετο απο το GenII.
Σε ταξίδι κατεβαίνοντας απο Σερρες προς Αθήνα, ο αναβατης του GenI ηταν φτερό στον άνεμο στα πολλά χλμ, λόγω τιμονάρας και θέσης οδήγησης.
ΟΚ εχει μασκάκι αλλά καμμία σχέση με το GenII που ταξιδεύει άνετα με πολλά περισσότερα.

Για τελικες τι να σου πω.Το δικο μου αντε να το εχω ανοιξει τερμα κανα 2 φορες.Μετα το blackbird που χασμουριομουνα στα 250 το χαος.
Ειμαι 1,85 και ταξιδευω ανετα με το tuono στα 180-200.
Ομως αυτο που αναφερω ειναι οτι γενικα σαν μηχανακια το δικο μου ειναι πιο αγριο απο θεμα δυναμης παροτι οπως λεει ο Βυρωνας ειναι στα
χαρτια λιγοτερα αλογα.

byron
30/07/2014, 10:06
Βυρονα, σιγουρα ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε ιππους; Θυμαμαι τα περιοδικα εποχης για το gen1 ελεγαν 126 ('η 128 δεν ειμαι σιγουρος) αλογα στο στροφαλο. Το gen2 ειναι +18 απο αυτο το νουμερο;

Σε διάφορα specs έχω δει 120-123 για το Gen 1 και 133-139 για το Gen II. Η διαφορά στα GenII οφείλεται στο οτι τα 06 σαν το δικό μου είχαν 133 λόγω μικρότερων βαλβίδων και διαφορετική ecu άπό το Factory. Από το 2007 τα Tuono όλα (R & Factory) φοράνε το μοτέρ με τις μεγαλύτερες βαλβίδες και τους 139 ίππους.
Στην πράξη, τα Tuono GenII παίζουν 125-129 τροχό με μόνη αλλαγή τα Slip-On & Map2.
Τα GenI με 2->2 εξατμισεις (από λαιμούς) και τσιπάκι Eprom είχαν 110-115 τροχό, τουλάχιστον αυτά που ξέρω.


Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.

Alex η διαφορά είναι μεγάλη, μεταξύ τους αλλά είναι και μεγάλη μεταξύ stock και ανοιχτου Gen II. Stock το μηχανάκι ερχόταν με 16άρι γρανάζι και μαζί η aprilia σου έδινε και το 15 που έπρεπε να αλλαχτεί κατευθείαν.
Ο λόγος τοποθέτησης του είχε να κάνει ΜΟΝΟ για να περνάει προδιαγραφές κατανάλωσης, όπως και ένας "περιοριστής" αέρα στην εισαγωγή του φιλτροκουτιού, αλλά και ο stock χάρτης map1.
Μόνο με την αλλαγή του γραναζιού το μηχανάκι μεταμορφώνεται, μιας και το 16 είναι για τελική 350 χλμ :lol: και φυσικά εξαφανίζονται τα σκορτσαρίσματα. Με αφαίρεση του "πνίχτη", 2 slip-on και map2 το μηχανάκι έχει +10 άλογα από stock.

Sapadak
30/07/2014, 10:37
Μόνο με την αλλαγή του γραναζιού το μηχανάκι μεταμορφώνεται, μιας και το 16 είναι για τελική 350 χλμ :lol: και φυσικά εξαφανίζονται τα σκορτσαρίσματα.

Που ειναι ο σαπίλας rpm :lol:

sapila racing
30/07/2014, 10:49
Που ειναι ο σαπίλας rpm :lol:

Aς βαλει και πύραυλο πίσω, εγώ παλι θα τον πατήσω. :D

spyrakos35
30/07/2014, 11:20
Aς βαλει και πύραυλο πίσω, εγώ παλι θα τον πατήσω. :D


ώπα....

πίσω???? πίσω πού????:uplate:

διευκρινίσεις παρακαλώ και άμεσα..... :D

teogtp
30/07/2014, 11:25
ώπα....

πίσω???? πίσω πού????:uplate:

διευκρινίσεις παρακαλώ και άμεσα..... :D

Συμαζεψουυυυ............... (http://www.youtube.com/watch?v=keBhqWwHpSY)
:p

byron
30/07/2014, 11:39
Aς βαλει και πύραυλο πίσω, εγώ παλι θα τον πατήσω. :D

Λολ και τριαλαλολ...

pipe_smoker
30/07/2014, 12:14
Εμενα το παλιο δε με αρεσει.

Το genII (αυτο του '06-'07 και περα δεν ειναι αυτο?) με αρεσει.

Το φακτορυ με αρεσει παρα πολυ. Πααααααρα πολυ.

Το καινουριο (V4) να δουμε τι λεει κι αυτο...

byron
30/07/2014, 12:23
Το καινουριο (V4) να δουμε τι λεει κι αυτο...

Υπερβολικά too much κατά τη γνώμη μου.

sapila racing
30/07/2014, 12:30
Υπερβολικά too much κατά τη γνώμη μου.

Γιατί ? Σε περνάνε? :eek:

:D

pipe_smoker
30/07/2014, 12:42
Υπερβολικά too much κατά τη γνώμη μου.

Υπο ποια εννοια?

Υπερβολικο απο πλευρας δυναμης ή δεν ξερω γω τι, ή διαφωνεις με το "αφηνουμε το V2 παμε σε V4"?

ΥΓ. Τα σπεκς δεν τα ξερω ουτε κι αν θα ειναι πιο γρηγορο (και ποσο απο το v2).
Παντως, αν δεν κανω λαθος, βερσιον φακτορυ δεν εχει βγει (ακομα).


Γιατί ? Σε περνάνε? :eek:

:D

:lol:

DrBig
30/07/2014, 12:47
Απο γυμνα σιγουρα το καλλιτερο οβερολ πρεπει να ειναι το S1000R...

Allst@rf
30/07/2014, 12:47
Το v4 το εχει φιλος και οποτε το ακουω μου σηκωνεται...














Η τριχα ρε πονηρουληδες!

DrBig
30/07/2014, 12:49
Το v4 το εχει φιλος και οποτε το ακουω μου σηκωνεται...


α......κι ελεγα χτισανε μιναρε στο λουτρακι?

Yianniss
30/07/2014, 12:58
Τα gen1 εβγαζαν κατι παραπανω απο 100 ροδα με εξατμιση-φιλτρο-προγραμμα.


Εδω νομιζω οτι κανεις λαθος. Οι τιμες στα περιοδικα ελεγαν 116 αλογα ροδα χωρις καμια μετατροπη.

Αυτο το βρισκω πιο λογικο απο τα 100 αλογα. Μην ξεχναμε οτι τα καπονορντ εβγαζαν 90 αλογα περιπου στη ροδα.

Allst@rf
30/07/2014, 13:00
Μπιγκουλα το νου σου, δε θελουν πολυ να μας κρεμασουν κουδουνια...

:tooth:

Yianniss
30/07/2014, 13:02
Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.

Το gen1 εβγαινε στοκ με 17αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 16αρι.
Το gen2 εβγαινε στοκ με 16αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 15αρι.

Κ εγω εχω οδηγησει κ τα 2 κ επισης εχω ανοιξει με gen2. Διαφορα αισθητη δεν παρατηρησα παντως, ουτε κ αυτος που οδηγουσε το gen2. Βεβαια δεν θυμαμαι τι γραναζι ειχε το gen2. το δικο μου ειχε σιγουρα 16αρι.

byron
30/07/2014, 14:53
Το gen1 εβγαινε στοκ με 17αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 16αρι.
Το gen2 εβγαινε στοκ με 16αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 15αρι.

Κ εγω εχω οδηγησει κ τα 2 κ επισης εχω ανοιξει με gen2. Διαφορα αισθητη δεν παρατηρησα παντως, ουτε κ αυτος που οδηγουσε το gen2. Βεβαια δεν θυμαμαι τι γραναζι ειχε το gen2. το δικο μου ειχε σιγουρα 16αρι.

Τα δύο μοντέλα δεν είχαν μόνο 17/42 σε σχέση με το 16/40. Είχαν και διαφορετική σχέση στα γρανάζια του κιβωτίου, οπότε δεν ξέρω να σου πω ποιό ήταν πιο κοντό απ΄το άλλο όταν κατέβαινε το ένα δόντι.

Τώρα, αν δεν βλέπετε καμμία διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ δεν έχω να πω τίποτα. Μπορεί και να είναι έτσι. :beer:


Εδω νομιζω οτι κανεις λαθος. Οι τιμες στα περιοδικα ελεγαν 116 αλογα ροδα χωρις καμια μετατροπη.

Αυτο το βρισκω πιο λογικο απο τα 100 αλογα. Μην ξεχναμε οτι τα καπονορντ εβγαζαν 90 αλογα περιπου στη ροδα.

116 τροχό χωρίς μετατροπή το θεωρώ πολύ τραβηγμένο, μιας και κάπου εκεί έδιναν τα stock Gen II.

sapila racing
30/07/2014, 14:58
Kαλά όλα πειραγμένα είναι αυτα τα Tuono?
Μαμα δηλαδή δεν πανε μια ? :p

Αντε γιατί παραχαλαρωσε το θεμα. :lol:

DrBig
30/07/2014, 15:05
Εδω νομιζω οτι κανεις λαθος. Οι τιμες στα περιοδικα ελεγαν 116 αλογα ροδα χωρις καμια μετατροπη.

Αυτο το βρισκω πιο λογικο απο τα 100 αλογα. Μην ξεχναμε οτι τα καπονορντ εβγαζαν 90 αλογα περιπου στη ροδα.

Μπορει και να εχεις δικιο, αλλα νομιζω οτι την εποχη εκεινη δεν υπηρχε και κανενα δυναμομετρο στην ελλαδα που να δειχνει σωστα.
Παντως αν κοιταξεισ δυναμομετρησεις του 06 απ οξω (ιντερνετ), θα δεις περι τα 110-115 τροχο στοκ.

notakos600
30/07/2014, 18:10
Kαλά όλα πειραγμένα είναι αυτα τα Tuono?
Μαμα δηλαδή δεν πανε μια ? :p

Αντε γιατί παραχαλαρωσε το θεμα. :lol:

:lol::beer:

alexxxcbr
30/07/2014, 19:10
Σημασια εχει οτι δεν μου χρειαζεται παραπανω δυναμη.
Πολλες φορες σε δρομους που τους γνωριζω καλα(Επιδαυρο,Κακια σκαλα,Σουνιο)η επιταχυνση ειναι κ@υλ@.
Κανενα τετρακυλινδρο δεν με εχει φτιαξει ετσι.

V2 RULES.:a015::a016:

Yianniss
31/07/2014, 08:48
Τα δύο μοντέλα δεν είχαν μόνο 17/42 σε σχέση με το 16/40. Είχαν και διαφορετική σχέση στα γρανάζια του κιβωτίου, οπότε δεν ξέρω να σου πω ποιό ήταν πιο κοντό απ΄το άλλο όταν κατέβαινε το ένα δόντι.

Τώρα, αν δεν βλέπετε καμμία διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ δεν έχω να πω τίποτα. Μπορεί και να είναι έτσι. :beer:

116 τροχό χωρίς μετατροπή το θεωρώ πολύ τραβηγμένο, μιας και κάπου εκεί έδιναν τα stock Gen II.

Για το γραναζωμα παω πασο, δεν εχω ιδεα. Καλα το οτι δεν βλεπαμε διαφορα δεν σημαινει κατι. Δεν ειμαστε κ Ροσι. Σιγουρα παντως το Gen2 ειχε ελαφρυτερη αισθηση (μαλλον λογω ζαντων).

Με την ιπποδυναμη εχω κρατισει το περιοδικο, θα το βρω κ θα το σκαναρω για του λογου το αληθες.

skylaros
31/07/2014, 09:08
Πάντως ο ήχος από το καινούργιο το v4 με κάνει να θέλω να βάλω τα κλάματα από συγκίνηση !

bros400pgm
31/07/2014, 19:26
Σαφεστατα η δυναμη των 2ης γενιας ειναι οπως τα λεει ο Βυρωνας. 110 τα παλια 125 τα 2ης, πανω κατω (δεξια και αριστερα)
Η διαφορα τους ειναι και στην αποδοση της δυναμης, οπου τα 2ης γενιας δεν κλωτσανε στις μεσαιες ξαφνικα, αλλα ανεβαζουν πιο "ηλεκτρικα" παντου. Γι'αυτο και δυσκολευεσε να κατανοησεις την αποδοση του μοτερ μεταξυ των παλιων και νεων.


ps. 1ης γενιας εχω δει δυναμομετρημενο (σε αυτον που ειχε μετρησει ο Βυρωνας) στα 116 αλογα, με κομπλε 57αρια σωματα απο 2ης γενιας, slip-on μονό, ανοιχτο φιλτροκουτι, τσιπακι (δεν θυμαμαι τυπο) και power commander σεταρισμενο στο εν λογω μαγαζι.

byron
31/07/2014, 20:42
Σαφεστατα η δυναμη των 2ης γενιας ειναι οπως τα λεει ο Βυρωνας. 110 τα παλια 125 τα 2ης, πανω κατω (δεξια και αριστερα)
Η διαφορα τους ειναι και στην αποδοση της δυναμης, οπου τα 2ης γενιας δεν κλωτσανε στις μεσαιες ξαφνικα, αλλα ανεβαζουν πιο "ηλεκτρικα" παντου. Γι'αυτο και δυσκολευεσε να κατανοησεις την αποδοση του μοτερ μεταξυ των παλιων και νεων.


ps. 1ης γενιας εχω δει δυναμομετρημενο (σε αυτον που ειχε μετρησει ο Βυρωνας) στα 116 αλογα, με κομπλε 57αρια σωματα απο 2ης γενιας, slip-on μονό, ανοιχτο φιλτροκουτι, τσιπακι (δεν θυμαμαι τυπο) και power commander σεταρισμενο στο εν λογω μαγαζι.

Κάπου, λίγο παρακάτω ήταν και κάποια που ξέρω + ένα Falco που ήταν στα 112 αν θυμάμαι καλά. Όλα με εξατμίσεις και chip.

simple76
23/08/2014, 19:21
εχουμε κανενα αδερφό απριλια στο ηράκλειο κρητης να δει ενα tuono να μας πει μια πρωτη γνώμη απο κοντά

Julius
17/10/2014, 15:42
Μια ερώτηση για τους κατέχοντες εμπειρία με 1000 και καθημερινές μικρές μετακινήσεις στο κέντρο. Πάω μια διαδρομή από βουλιαγμένης – σύνταγμα καθημερινά (γύρω στα 6-7 km)…….

Θα κυκλοφορούσες κάθε μέρα με tuono gen Ι ή με Hornet 900 (02-05)???





PS o Stοybis να μην απαντήσει θα τον κάνω μπάν :bawl:

7Tolis
17/10/2014, 15:49
με tuono για να γουστάρω κιόλας στις στήλες Ολυμπίου Διός και όχι μόνο.

endopandou
17/10/2014, 15:54
To tuono απλά θα σου σπάσει τα νεύρα. Το Hornet είναι ασύγκριτα καλύτερο, άσε που είναι υπέροχο γενικά και ΠΟΛΎ πιο διασκεδαστικό από ότι νομίζουν όσοι δεν το έχουν οδηγήσει

Allst@rf
17/10/2014, 15:57
Sd και με εναν oberon στη τσεπη :lol:

endopandou
17/10/2014, 16:06
Sd και με εναν oberon στη τσεπη :lol:
Αυτό το κομπρεσέρ είναι λίγο καλύτερο απ το tuono στην πόλη με καλύτερη απόκριση στο γκάζι και δυνατότητα για πολύ πιο ανθρώπινο σετάρισμα αναρτήσεων αλλά πραγματικά καμία σχέση με το απολαυστικό Hornet

+ το ότι αυτά τα 2 ευρωπαϊκα ''εξωτικά'' ( :giggle: ) μοτοσακά θέλουν το ζέσταμά τους και καίνε μανάδες

Allst@rf
17/10/2014, 16:18
Αυτό το κομπρεσέρ είναι λίγο καλύτερο απ το tuono στην πόλη με καλύτερη απόκριση στο γκάζι και δυνατότητα για πολύ πιο ανθρώπινο σετάρισμα αναρτήσεων αλλά πραγματικά καμία σχέση με το απολαυστικό Hornet

+ το ότι αυτά τα 2 ευρωπαϊκα ''ξωτικα'' ( :giggle: ) μοτοσακά θέλουν το ζέσταμά τους και καίνε μανάδες


Fixed :tooth:

endopandou
17/10/2014, 16:22
:tooth: :a013:

sapila racing
17/10/2014, 16:23
Μια ερώτηση για τους κατέχοντες εμπειρία με 1000 και καθημερινές μικρές μετακινήσεις στο κέντρο. Πάω μια διαδρομή από βουλιαγμένης – σύνταγμα καθημερινά (γύρω στα 6-7 km)…….

Θα κυκλοφορούσες κάθε μέρα με tuono gen Ι ή με Hornet 900 (02-05)???


PS o Stοybis να μην απαντήσει θα τον κάνω μπάν :bawl:

To Tuono μεσα στην πόλη δεν είναι και οτι καλύτερο κυρίως λογω κοψίματος τιμονιού, ούτε το Hornet βεβαια είναι παπί, αλλά είναι σαφώς καλύτερο απο το tuono στην κίνηση.

Αμα θες σου δίνω βόλτα το 900 να δείς πως είναι, εχει βεβαια κι ενα Ohlins πίσω που του κατσε κουτι.

Στα συν του Hornet οτι εχει ροπή απο το 0 και δεν παθαίνει τίποτα ποτέ, ειναι απο τα πολύ καλά μοτέρ της Honda που αντεχουν ξυλο και χλμ.
Στα - ειναι το αμορτισέρ πίσω που ειναι για τα μπάζα και χωρίς μοχλικό το νιώθεις.

byron
17/10/2014, 16:43
Τι θα έπαιρνες για αυτή τη χρήση, trans alp ή Adv 990?
Αν έχεις απάντηση σ'αυτό, έχεις και απάντηση στο ερώτημα σου.

Για να μην παιδευεσαι, υπάρχει και το 900 του Άρη, και το δικό μου για να δοκιμάσεις και να πάρεις μια ιδέα. Το δικό μου είναι gen II αλλά ίδια εικόνα θα εχεις.

teo yzf r6
17/10/2014, 18:16
παρτο το tuono ,το μηχανακι στριβει απο μονο του ,και φρενα ωραια εχει και πολυ γκαζι ,θα γυρνας απο βολτα και θα χαζογελας.ενα μειον που εχω ακουσει οτι εχουν ενα θεμα με τα πινια,γενικα ομως το μηχανακι ειναι σουπερ...

byron
17/10/2014, 18:39
Re George, πάρε όποιο σου κάνει κλικ πιο πολύ. Το Τ μια χαρά θα σε πάει στην πόλη, εδώ κυκλοφορούν 600άρια SS και FZ6 μέσα στην πόλη που για να ανεβάσουν στροφές πρέπει να τσουλήσουν αξιοπρεπώς, πρέπει να κάνεις φανουρόπιτα.

Στα - του Τ, είναι η κατανάλωση που εδώ μέσα την κόβω κανένα 9άρι για το παλιό. Το τιμόνι συνηθίζεται και δεν είναι θέμα. Γκάβλες τρελές και καφρίλα βγάζει, δεν θα ασχοληθείς με πλαίσιο/φρένα/αναρτήσεις + οτι το παλιό δεν βγάζει βλάβες.
Το 900 είναι πιο άνετο στην πόλη, περισσότερη ροπή από χαμηλά, τουλάχιστον όσο θυμάμαι του Αρη που είχα κάνει μια βόλτα. Στις τιμές που παίζουν, παίρνεις ΠΟΛΥ μηχανάκι, όποιο απ΄τα δύο και πάρεις.

εννοείται οτι και στα δύο τρώς κουφέτα άν τα αγοράσεις, αλλά who gives a fuck αν είναι στα 3 χιλιάρικα max?

Viking
21/10/2014, 14:01
Μια ερώτηση για τους κατέχοντες εμπειρία με 1000 και καθημερινές μικρές μετακινήσεις στο κέντρο. Πάω μια διαδρομή από βουλιαγμένης – σύνταγμα καθημερινά (γύρω στα 6-7 km)…….

Θα κυκλοφορούσες κάθε μέρα με tuono gen Ι ή με Hornet 900 (02-05)???





PS o Stοybis να μην απαντήσει θα τον κάνω μπάν :bawl:

Σε ό,τι είπαν τα παιδιά (ειδικά στο μικρό κόψιμο τιμονιού) πρόσθεσε και τον θεόσκληρο συμπλέκτη. Αλλά είναι τόσο όμορφο το gen1..

edit: στην πρόταση του sapila για test ride στο 900 του, μπορώ να φέρω το tuono μου :beer:

7Tolis
11/06/2015, 23:40
Ψήνομαι..

Ζεύκας
11/06/2015, 23:47
welcome to the club :beer:

για ότι χρειαστείς ο Βύρωνας, εγώ και αρκετοί άλλοι εδω μέσα θα σε κατατοπίσουμε :wave2:

7Tolis
11/06/2015, 23:52
Να πέσει το κασέρι πρώτα να δουμε και πόσο θα είναι.Πάει για υποψήφιο όμως.
Θέλω να δω την έκφρασή προσώπου της γυναίκας οταν θα πώ έλα ανέβα πίσω για ταξίδι μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!
:beer:

spyrakos35
12/06/2015, 04:07
Να πέσει το κασέρι πρώτα να δουμε και πόσο θα είναι.Πάει για υποψήφιο όμως.
Θέλω να δω την έκφρασή προσώπου της γυναίκας οταν θα πώ έλα ανέβα πίσω για ταξίδι μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!
:beer:

γέλα τώρα γιατί μετά έχει παντόφλα....... :pantofla:

byron
12/06/2015, 06:54
γέλα τώρα γιατί μετά έχει παντόφλα....... :pantofla:

H σέλλα του 06, σε σχέση με του R1/R6 είναι σαν πολυθρόνα.

Τόλη, οπως είπε και ο Μπάμπης, οτι θέλεις σφύρα.

alexxxcbr
12/06/2015, 12:58
Θα κανεις την καλυτερη επιλογη.Τσιμπα το.:beer:

o_gavros
14/06/2015, 13:17
Ψήνομαι..

να κάθεσαι στον ίσκιο :p


Στα σοβαρά τωρα,κάτι μου λέει ότι θα σε ξενίσει το γυμνό κι ο αέρας που'ρχεται μαζί του.
και σενα και τη συζυγο,που έχει και πιο πολύ σημασία.