View Full Version : Kατανάλωση 990/950 (Την γνώμη σας σε πρωτάρη)
endopandou
08/09/2014, 08:25
@DrBig - @iliasfyntanidis
Ο lc8 με μαμά εξατμίσεις (και καταλύτη) καίει λιγότερο και αν ναι σε ποια κλίμακα;
@DrBig - @iliasfyntanidis
Ο lc8 με μαμά εξατμίσεις (και καταλύτη) καίει λιγότερο και αν ναι σε ποια κλίμακα;
Εξαρταται πως οδηγεις.
Αν θελεις μεγιστη δυνατη οικονομια απο adv και εισαι διατεθειμενος να το οδηγεις σα βστρωμ τοτε το κρατας μαμα και ελεγχεις τι κανει ο χαρτης, εν αναγκη τον δαχτυλιαζεις.
Αν δεν θελεις να το οδηγεις σα βστρωμ αλλα σα πυραυλο, τοτε καλλιτερη οικονομια εχεις με φιλτρο ITG και ανοιχτες εξατμισεις.
Για μια ενδιαμεση κατασταση οδηγησης επιλεγεις μαμα φιλτροκουτι και ακραπες με ταπες, η ITG με ακραπες και ταπες.
Σε καθε περιπτωση μεγιστη οικονομια (και το καλλιτερο δυνατο γκαζι για το στησιμο) εχεις με PCV+autotune ανεξαρτητως εξατμισεων η φιλτρου και αυτο θα κανει μεγαλυτερη διαφορα απο την επιλογη εξατμισεων.
endopandou
08/09/2014, 09:14
Ευχαριστώ! :)
iliasfyntanidis
08/09/2014, 10:40
Δεν γνωρίζω πόσο καίει,αλλά από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω ότι είναι αρκετά βενζινοφόρος κινητήρας.
Παραπάνω διάβασα για Target AFR 13.2 ενώ ''κανονικά'' θα έπρεπε να έχει 14.7
Το 14.7 με το 15.2 είναι περίπου ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα.Τσεκαρισμένο με άγραφο.
Παραπάνω λέει ο γιατρός ότι ο κλειστός βρόγχος εξαντλείται στο 20% του ανοίγματος του γκαζιού.Εγώ λέω ότι αυτή είναι η μισή αλήθεια.
Μπορείς να πηγαίνεις με 35% ανοιχτό γκάζι και πάλι να είσαι σε κλειστό βρόγχο.14.7 δλδ
Ο κλειστός βρόγχος έχει να κάνει και με το ποσοστό του γκαζιού,και με το πόσο γρήγορα το ανοίγεις και φυσικά με την περιοχή στροφών.
Στο αυτοκίνητο μου που έγινε πεδίο δοκιμών με κόκκινο στις 7200 κινούμαι κανονικά με 4000 στροφές σε κλειστό βρόγχο δλδ 14.7 αναλογία αέρα-βενζίνης.
Το ότι άνοίγεις το γκάζι στο 20% και μετά περνάς σε ανοιχτό βρόγχο(δλδ αν πάω στο 25% του γκαζιού)δεν ισχύει.Είναι μία τιμή η οποία απαλείφεται(δλδ 20% + )εφόσον παραμείνει ο χρήστης μέσα στα περιθώρια του χάρτη ο οποίος προσδιορίζεται από τα LTFT και STFT.Ανοίγεις το γκάζι ήερμα(βλέπεις την υποπίεση στον κινητήρα να ανεβαίνει και να πηγαίνει προς το 0) και αφού σταματήσεις να επιταχύνεις βλέπεις την υποπίεση να πηγαίνει πάλι προς το -550in/hg και μετά επιταχύνεις πάλι αργά αλλά μένοντας πάντα στο 14.7 άρα παραμένεις σε κλειστό βρόγχο(το voltage επίσης το πιστοποιεί αυτό)
Αντιγράφω από τον γιατρό τα παρακάτω
Τα 950/990 adv εχουν 2σε2 εξατμισεις και αλλαγες τελικων επιφερουν τεραστια διαφορα στον τροπο που λειτουργει το μοτερ.
Μη συγκρινεις με το χχ που εχει (νομιζω) 4-2-1-2 και το μπουσα που εχει 4-2-2. Το τελευταιο παρεπιτπτονως μιας και το εχω να σου πω οτι με ανοιχτα τελικα ψιλοσερνεται χωρις αλλο χαρτη και ο ψεκασμος ειναι τιγκα στις τρυπες.
Επισης ΚΑΝΕΝΑ μηχανακι δεν μπορει πραγματικα να ανταπεξελθει αλλαγης τελικου γιατι σε ανοιχτο βροχο δεν υπαρχει τροπος να γινει κατι τετοιο. Η μαμα ecu δουλευει σε κλειστο μεχρι αντε το πολυ 20% ανοιγμα γκαζιου. Απο κει και περα ειναι guesswork. Μαλιστα προσφατως οδηγησα zzr1400 με ανοικτες ακραπες ΧΩΡΙΣ και ΜΕ ταπες. Καμια σχεση πριν και μετα και εχει και 4-2-1-2 εξατμισεις.
Το ΧΧ έχει όντως 4-2-1-2 εξατμίσεις και το hayabusa 4-2-2 όμως με σύστημα εξαγωγής παίρνουν πάνω από 8 άλογα χωρίς την χρήση χάρτη.Δεν είναι το γεγονός ότι λειτουργούν τόσο διαφορετικά από ότι το 990.Και αυτά παράγουν δύναμη η οποία τροφοδοτείται αναλόγως.
Δεν θα γράψω κανένα μηχανάκι ούτε κανένα αυτοκίνητο γιατί δεν μπορούμε να τα δοκιμάσουμε όλα αλλά θα πω ότι οι πλειοψηφεία των κινητήρων εσωτερικής κάυσης έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν σε αλλαγές της τάξης του +10% χωρίς καμμία εξωτερική επέμβαση από τον χρήστη αλλά από τον ίδιο τον κατασκευαστή.Και εγώ έχω οδηγήσει ΧΧ με τελικά και hayabusa επίσης.Καλύτερα τα βρήκα.
Ο κύλινδρος σου,το φιλτροκούτι σου,τα μπεκ σου δουλεύουν στο 80% της μέγιστης απόδοσης του.Έχεις δει duty cycle στα μπεκ σου στον κόκκινο?Περίπου στο 80-82%.Το πότε τερματίζει το φιλτροκούτι σου από πλευράς χωρητικότητας ή το πόσο γεμάτος είναι ο θάλαμος κάυσης σου πάλι στο max της απόδοσης του κινητήρα.
Δεν έχω τσεκάρει όλους τους κινητήρες και ούτε έχω τον χρόνο ούτε τα λεφτά να το κάνω αλλά ένα παράδειγμα για την κατανάλωση σε απλά καθημερινά αυτοκίνητα.
Με κλειστό γκάζι και ταχύτητα μέσα σε φάση ρολλαρίσματος
1)Στo toyota μου τα μπεκ είναι κλειστά AFR 21
2)Στο Mazda μου τα μπεκ είναι κλειστά AFR 21
3)Στο Citroen C2 τα μπεκ είναι ανοιχτά και ψεκάζουν κανονικότατα
LOUKILOUK
08/09/2014, 11:02
Πολύ χρήσιμο, σε ευχαριστώ...
Στο 7L/100 που το έχουν... σηκώνει ταξίδια!!!!
Φίλε μου το γουστάρεις...χτύπα το...
ΑΛΛΑ μην έχεις αυταπάτες...εκτός και αν μιλάμε με το τέρας αυτοσυγκράτησης και πειθαρχείας...;):wave2:
endopandou
08/09/2014, 11:12
iliasfyntanidis
Ωραίος :)
άσχετο ον
Τι αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει κόκκινα στις 7200? βρουμ βρουμ?
άσχετο οφ
iliasfyntanidis
08/09/2014, 11:18
iliasfyntanidis
Ωραίος :)
άσχετο ον
Τι αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει κόκκινα στις 7200? βρουμ βρουμ?
άσχετο οφ
Ένα MX-5 είναι.Εντάξει δεν είναι και τίποτα σπουδαίο.Τα Honda να δεις που στροφάρουν και 9000-10000 στροφές.
harris_x
08/09/2014, 11:38
Ας επιστρέψουμε στο θέμα παρακαλώ.
ΝIKOLTSOS
08/09/2014, 13:29
Εγώ θα σου έλεγα πως αν σκοπεύεις να κάψεις 7 λίτρα στο ταξίδι με μεγάλο ΚΤΜ καλύτερα να πάρεις κάτι άλλο. Όπως σου έγραψαν πιο πίσω το μηχανάκι για να κάψει 7 πρέπει κυριολεκτικά να σέρνεται στα όρια του σκορτσαρίσματος, (στο έγραψαν αλλά το πέρασες στα ψιλά...) συνεπώς το κριτήριο που έθεσες στον προβληματισμό σου δεν εκπληρώνεται από αυτόν τον κινητήρα.
Ταξίδι με 6-7 λίτρα κατανάλωση κάνουν ένα σωρό μικρότερα on-off και μάλιστα με αρκετά περισσότερα χλμ από τα 110-120 max του lc8.
Βέβαια αν κάνεις καμιά βόλτα με διάφορα κλαμπάκια μοτό με τόσα θα πηγαίνεις στις εθνικές (μόνο) και Αρκετά λιγότερα στους Ελληνικούς B roads (θα δεις όμως αρκετές ασορτί κορντούρες :giggle: )
Τελικά αν θέλεις και μπορείς να ανακαλύψεις τις χαρές που μπορεί να προσφέρει αυτός ο κινητήρας ετοιμάσου για μεγάλες καταναλώσεις.
Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί στη σημερινή οικονομική συγκυρία τα μεσαία on-off δεν λαμβάνονται σοβαρά υπ όψιν. Τη στιγμή μάλιστα που ταξιδεύουν με 140-150 για πλάκα και καίνε αισθητά λιγότερο. :a55:
Δεν το πέρασα στα ψιλά, αλλά διάβασα τα παρακάτω από ιδιοκτήτες και έβγαλα το συμπέρασμα.... Επίσης ψάχνοντας στο αρχείο, στο MOTO του 2004, βρήκα ότι το 950 βγάζει 336χλμ, μέχρι να αδειάσει το ρεζερβουάρ και 15,29χλμ/λίτρο αυτό πρέπει να είναι κάπου κοντά στο 7L/100χλμ.
Γενικά κάνω τόση συζήτηση για την κατανάλωση γιατί θεωρώ πως για να εξελιχθώ σαν οδηγός χρειάζομαι πολλά χιλιόμετρα σε διαφορετικά τερέν στα χέρια μου, οπότε είναι σημαντικό σε νορμάλ οδήγηση 120-130χλμ/ώρα η μηχανή να έχει νορμάλ κατανάλωση....
Τώρα άμα την δουλεύω στα κόκκινα ας καίει όσο θέλει!!!!
Τέλος, να πω ότι όταν λέω ταξίδι εννοώ επαρχιακό δρόμο με όσο λιγότερη οδήγηση στην εθνική άρα με ταχύτητες ακόμα μιλρότερες από 120-130χλμ... εκεί νομίζω ότι μπορώ να πετυχαίνω χαμηλές καταναλώσεις, όποτε το χρειάζομαι.
Απο το 2003 έχω 950 και από το 2008 990. Ποτέ δεν είδα 11λιτ/100χλμ. Στην Αθήνα μέσα το 9 ήταν συχνό. Δηλαδή ρεζέρβα στα 190 με 210χλμ. Στην Εθνική έχω κάνει και 330 με το 950 και μετά μου έσβησε. Αλλά έχω δεί και 260 και να μου σβήσει. Με συνετή οδήγηση στη εθνική, δηλαδή 120 - 140 τα 280 τα πιάνω με ρεζέρβα αναμένη και στα δύο. Άν έχεις πειράξει τα ζιγκλέρ στο κατμπυρατεράτο, μπορεί να δείς και 160 όπως με αλλαγμένο το #42 σε #45. Σοβαρή διαφορά δεν έχω δεί μεταξύ των δύο. Τελευταία σε Εγνατία με 145 σταθερά και φορτωμένος δικάβαλος, είδα ρεζέρβα στα 210 στο ψεκαστό. Στην ίδια διαδρομή χαλαρά κοντά στα 110 είδα στα 6,5λιτ/100χλμ. Νομίζω οτι πάνω από 140 καίει πολύ. Αντίθετα σε επαρχιακό στροφιλίκι με 70 - 90 πετυχαίνει μέγιστη οικονομία κοντά στα 6λιτ/100χλμ. το ψεκαστό.
Νομίζω οτι μεταξύ 6 - 8 είναι η πιό συχνή κατανάλωσει. Άν το σκίσεις, περίμενε την ανταμοιβή. Θαύματα δεν υπάρχουν.
Από συντήρηση θα πρέπει να είσαι από πάνω. Να ενημερώνεσαι από εδώ και από το advrider και να προνοείς. Το άφησες, σε άφησε, τουλάχιστο σε μακροχρόνια σχέση...
Εμείς εδώ είμαστε.
Υ.Γ. 1.Το ψεκαστό έχει φίλτρο ανοιχτό και χάρτη από τον Trickster.
Y.Γ. 2. Και στα δύο μηχανάκια τα συστήματα βελτίωσης των καυσαερίων έχουν αφαιρεθεί.
Εγώ σε στοκ 990 έχω με 130 εθνική τριβαλιτσο διπλός 6-6.3. Εντός πόλης με συνετή οδήγηση 6.5. Αυτά.
Ηλια το εχεις ψαξει αλλα φερνεις σα παραδειγμα αυτοκινητα για τα οποια δεν εχω καμια απολυτως σχεση και γνωμη. Οι μοτοσυκλετες εχουν διαφορετικη πυκνοτητα ισχυος και αλλες απαιτησεις αναλογιας μειγματος κατα περιπτωση. Το 20% που εγραψα ειναι οντως λιγο τυφλοσουρτης και πρεπει να υπαρχει και εξαρτηση σχεσης στο κιβωτιο και στροφων. Γι αυτο επιμενω τοσο στο autotune, γιατι δεν πα να μαμηθει ο Διας, ακομα και το TPS να αρχιζει να τα ψιλοπαιζει (ακα ξερυθμιστει) θα εχεις μειγμα αυτο που θελεις να εχεις.
Παμε στον LC8 τωρα, αυτος δεν ειναι φτιαγμενος να παιζει στο 14.7 για μεγαλο ευρος λειτουργειας. Το καταλαβαινεις απο την αισθηση, ειναι κουφια με τραγικη αποκριση στο γκαζι. Σε afr 11-12 απο την αλλη που ειναι ψιλοτραγικα πλουσιο, τραβαει σα τρενο στις χαμηλες. Ξεκινας με 3η και εχει τελειως ηλεκτρικη αισθηση, τυφλα να εχει ο μποξερ. Απο αισθηση λειτουργιας και μονο δηλαδη βλεπεις οτι απλα δεν ειναι σχεδιασμενος για ψηλα AFR. Αυτο που εγω εχω δει ειναι οτι δουλευει σαν ελβετικο ρολοι αν μεινεις στην περιοχη 12.8-13.2 και σε σταθερο ταξιδιωτικο γκαζι εισαι μεχρι το πολυ 13.5-13.7
Αυτο που θα με ενδιεφερε αν καποιος εχει τελειως μαματο adventure ειναι να βαλουμε πανω το οργανο AFR και να δουμε τι κανει ακριβως και ποτε το κανει.
Για το θεμα των εξατμισεων...αν δεις ανοιγμενες μαματες θα καταλαβεις τι εννοω. Εχουν ενα εσωτερικο λαβυρινθο απο σωληνες και συνολικα αν θυμαμαι καλα, τρεις διαφορετικους υπο-θαλαμους. Δεν ειναι δυνατον να τις αλλαξεις και να περιμενεις οτι το μοτερ θα δουλευει χωρις τρυπες....αλλη τελειως συμπεριφορα συντονισμων. Στα καρμπυρατερατα πχ (=ανοιχτος βροχος ψεκαστου) πρεπει να σηκωσεις μια θεση τις βελονες οταν βαζεις ανοιχτες εξατμισεις.
Στο μπουσα για το οποιο λες οτι επαιζε καλλιτερα με ανοιχτες, σε τι συνθηκες το οδηγησες? Στο δικο μου για παραδειγμα αν εισαι στα 200 με σταθερο γκαζι με τις μαμα τρως κυριολεκτικα κλωτσια αν ανοιξεις το γκαζι, και τα 250 ερχονται πολυ γρηγορα, ενω με τις ανοιχτες δεν συμβαινει και τιποτα συγκριτικα.
iliasfyntanidis
08/09/2014, 14:03
Γιατρέ θα ξεφύγουμε από το θέμα πάλι και θα μας κάνουν παρατήρηση αν γράφω για ΧΧ και Hayabusa Gen 1.
Οι διαφορές στους κινητήρες υπάρχουν από αυτοκίνητα σε μοτοσυκλέτες είναι πολυ λιγότερες από όσες νομίζουμε έως ελάχιστες.Ίδια διάταξη,εκκεντροφόροι,βαλβίδες,ίδιοι αισθητήρες ΙΑΤ,ΜΑΡ,Knock,TPS τρισδιάστατοι χάρτες.
Νομίζω όμως ότι το ΚΤΜ είναι πιο ντελικάτος σαν κινητήρας από αυτά που διαβάζω και δεν αμφισβητώ.Σαν τον Wankel ο οποίος λειτουργεί με 12 στοιχειομετρία γιατί έτσι ήταν το σκεπτικό του και ταυτόχρονα ο εξαναγκασμός,και η καταδίκη του.
Αυτο που θα με ενδιεφερε αν καποιος εχει τελειως μαματο adventure ειναι να βαλουμε πανω το οργανο AFR και να δουμε τι κανει ακριβως και ποτε το κανει.
Αυτό θα ήθελα να δω και εγώ παρέα με ένα πυρόμετρο να δούμε τιμές καυσαερίων.Εκεί θα βγάλουμε συμπεράσματα για το πόσο μπορεί κάποιος να πιέσει ή να φτιάξει έναν χάρτη ο οποίος θα είναι ισσοροπημένος μεταξύ δύναμης-αξιοπιστίας-οικονομίας.
xaotikos
08/09/2014, 14:52
Σίγουρα έχει γϊνει και αυτό, θα ψάξω μήπως βρώ κατι.
Οι διαφορές στους κινητήρες υπάρχουν από αυτοκίνητα σε μοτοσυκλέτες είναι πολυ λιγότερες από όσες νομίζουμε έως ελάχιστες.Ίδια διάταξη,εκκεντροφόροι,βαλβίδες,ίδιοι αισθητήρες ΙΑΤ,ΜΑΡ,Knock,TPS τρισδιάστατοι χάρτες.
Νομίζω όμως ότι το ΚΤΜ είναι πιο ντελικάτος σαν κινητήρας από αυτά που διαβάζω και δεν αμφισβητώ.Σαν τον Wankel ο οποίος λειτουργεί με 12 στοιχειομετρία γιατί έτσι ήταν το σκεπτικό του και ταυτόχρονα ο εξαναγκασμός,και η καταδίκη του.
Μη ξεχνας οτι οποιες ομοιοτητες και να εχουν οι κινητηρες, οι μεν ειναι γιουρο2-3 και οι δε γιουρο5-6, συνεπως ειναι επομενο τα τουτου να δουλευουν πολυ μεγαλυτερο μερος κλειστο βροχο.
Ντελικατο τον Lc8 δεν θα τον ελεγες...παιδι αγωνων ομως ειναι και σαν τετοιος δεν θα δουλεψει ποτε σαν μοτερ f800. Η μακακια ειναι οτι ειναι ετσι χαρτογραφημενος και εξατμισμενος που παυει σε στοκ μορφη να θυμιζει και παιδι αγωνων....
Lioulios
08/09/2014, 17:11
Αν θα το ξαναέπαιρνα ... που το σκέφτωμαι σοβαρά και το ψάχνω , θα το είχα με ξετάπωτες ακράπες και ας καίει όσο θέλει .
Το ειπε και ο Freco πιο πίσω ... Το ονειρευόμουνα και όταν το είχα . Το κοίταζα κανα μισάωρο σταματημένο πριν μπω στο σπίτι και άλλα τέτοια .
Όποιος το πάρει , το τελευταίο που θα πρέπει να τον απασχολεί είναι η κατανάλωση του στιλ 1 λίτρο,πάνω , ενα λίτρο κάτω κτλ .
Είναι σαν να έχεις το τελευταίο Άιφον και δεν έχεις καρτα και κανεις αναπαντητες να σε πάρουν πίσω .
Το μηχανάκι είναι ΠΟΛΥΕΞΟΔΟ γενικότερα . Όπου και αν αγγίξεις πονάει η τσέπη . ΔΕΝ είναι καθημερηνό εργαλείο . Όσοι το έχουν για καθημερηνό , το κάνουν σηνειδητά .
Αν είσαι οκ με αυτά ...Παρτο και καλορίζικο .
indianos950
08/09/2014, 17:31
Τα ιδια με τον freco κανω. Καθομαι το πλενω συνήθως με wd-40 και μετα το κοιτάζω. Κορδόνι για τις ακτίνες κ μια μια καθάρισμα ωραιο ειναι. Του κλείνω κ το αβς και κατεβάζω δυο στους κόμβους και προσπαθώ να τερμάτισω το τιμονι του δεξιά η αριστερά. Τα τριχακια στο πλάι απο το λαςτιχο ευτυχως εχουν φύγει απο καιρο. Ωραιο συναίσθημα. Θα το κρατήσω όσο μπορω ετσι κ αλλιως αν το δωσω άλλο δε παίρνω, δε γ@@ και τα 6 λίτρα παραπάνω απο το παπι που καίει.
ΝIKOLTSOS
08/09/2014, 22:11
Αν θα το ξαναέπαιρνα ... που το σκέφτωμαι σοβαρά και το ψάχνω , θα το είχα με ξετάπωτες ακράπες και ας καίει όσο θέλει .
Το ειπε και ο Freco πιο πίσω ... Το ονειρευόμουνα και όταν το είχα . Το κοίταζα κανα μισάωρο σταματημένο πριν μπω στο σπίτι και άλλα τέτοια .
Όποιος το πάρει , το τελευταίο που θα πρέπει να τον απασχολεί είναι η κατανάλωση του στιλ 1 λίτρο,πάνω , ενα λίτρο κάτω κτλ .
Είναι σαν να έχεις το τελευταίο Άιφον και δεν έχεις καρτα και κανεις αναπαντητες να σε πάρουν πίσω .
Το μηχανάκι είναι ΠΟΛΥΕΞΟΔΟ γενικότερα . Όπου και αν αγγίξεις πονάει η τσέπη . ΔΕΝ είναι καθημερηνό εργαλείο . Όσοι το έχουν για καθημερηνό , το κάνουν σηνειδητά .
Αν είσαι οκ με αυτά ...Παρτο και καλορίζικο .
Εδώ το κοιτάζω εγώ κανέναν μισάωρο... που δεν είναι και δικό μου.....
Μιλάω για κατανάλωση γιατι θέλω ταξίδια μαζί του..... χώμα, άσφαλτο τα πάντα..... όχι βολτούλες της πλάκας!!!
Lioulios
09/09/2014, 00:51
Mακάρι να με αξιώσει ο θεός να το ξαναπάρω .... Μέχρι τότε , δεν μπορω να συμβιβαστώ με κάτι λιγότερο και για αυτό το λόγο δεν έχω πάρει κάτι άλλο .
Έχω και αγγελία που ανταλλάζω το αμάξι μου με lc8
Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Nikoltsos μην την ψάχνεις με την κατανάλωση γιατί θα γίνεις ψυχαναγκαστικός και στο τέλος θα προσπαθείς στο πεζοδρόμιο να περπατάς μέσα στα τετραγωνάκια και να ισιώνεις τα κάδρα στο σπίτι κάθε τρεις και πέντε. Άμα σου αρέσει το μηχανάκι, άρπα το και καλά χιλιόμετρα. Είναι μηχανάκι ξέκωλο. Δεν χρειαζόμαστε άλλα μηχανάκια γκεϊσες.
ΝIKOLTSOS
09/09/2014, 10:09
Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Nikoltsos μην την ψάχνεις με την κατανάλωση γιατί θα γίνεις ψυχαναγκαστικός και στο τέλος θα προσπαθείς στο πεζοδρόμιο να περπατάς μέσα στα τετραγωνάκια και να ισιώνεις τα κάδρα στο σπίτι κάθε τρεις και πέντε. Άμα σου αρέσει το μηχανάκι, άρπα το και καλά χιλιόμετρα. Είναι μηχανάκι ξέκωλο. Δεν χρειαζόμαστε άλλα μηχανάκια γκεϊσες.
xaxaxaxaxaxaaxaxaxa :lol:
πέθανα....χαχαχαχαχα
ωραίος!!!
ΝIKOLTSOS
15/09/2014, 23:33
Για το KTM 640 Adventure R τι έχετε να πείτε από βλάβες κάτι συγκεριμένο???
Έχω ακούσει πολλά για από κεφαλές κινητήρα...σε πολλά μοντέλα.
Βρέθηκε και αν είναι οκ θα αγοραστεί άμεσα... μιας και αυτό ήταν η πρώτη σκέψη για ktm αλλά δεν έβρισκα μοντέλο μετά το 2005...
okourkoulos
16/09/2014, 11:08
Δε ξέρω γι'αλλους, πάντως το έχω σε μεγάλη εκτίμηση.
Μόνο που βλέπω μερικά στο δρόμο ακόμα και τα έχουν ΟΚ ατομάκια μου φτάνει.
Παλιό δε λέω, αλλά καλή λύση.
stavrouliasp
16/09/2014, 12:34
Για το KTM 640 Adventure R τι έχετε να πείτε από βλάβες κάτι συγκεριμένο???
Βλέπω είσαι σταθερός στις απόψεις σου. Εδώ η κατανάλωση δε σε απασχολεί;
Πάντως αν ενδιαφέρεσαι για ταξιδάκια όπως λες, έχεις με το 640 αλλά θέματα να σε προβληματίσουν.
ΝIKOLTSOS
16/09/2014, 16:56
Δε ξέρω γι'αλλους, πάντως το έχω σε μεγάλη εκτίμηση.
Μόνο που βλέπω μερικά στο δρόμο ακόμα και τα έχουν ΟΚ ατομάκια μου φτάνει.
Παλιό δε λέω, αλλά καλή λύση.
Αλλιώς να πάω σε 690 enduro και να κοιτάξω για κάποιο fairing??
Ξέχασα να σας πω ότι το 990 το οδήγησα σε στενό <<μονοπάτι>>, <<φορτωμένο>> και δεν είναι για τα χέρια μου ακόμα...
Βλέπω είσαι σταθερός στις απόψεις σου. Εδώ η κατανάλωση δε σε απασχολεί;
Πάντως αν ενδιαφέρεσαι για ταξιδάκια όπως λες, έχεις με το 640 αλλά θέματα να σε προβληματίσουν.
Όντως για on-off μοτοσυκλέτα κοιτούσα και on-off συνεχίζω να κοιτάω...
Κατανάλωση??? έχω ακούσει και διαβάσει, για μέση 4,7l και 400++χλμ. αυτονομία,
Φυσικά τώρα μιλάμε για 28 λίτρα ρεζερβουάρ. αλλά τα 4,7l παραμένουν λίγα!
Όσο για το ταξίδι....αν δεν εννοείς τους κραδασμούς μετά από κάποια ταχύτητα δεν έχω μαντικές ικανότητες για να καταλάβω τι σκέφτεσαι...
MiltiadisK.D
16/09/2014, 17:04
Για το KTM 640 Adventure R τι έχετε να πείτε από βλάβες κάτι συγκεριμένο???
Έχω ακούσει πολλά για από κεφαλές κινητήρα...σε πολλά μοντέλα.
Βρέθηκε και αν είναι οκ θα αγοραστεί άμεσα... μιας και αυτό ήταν η πρώτη σκέψη για ktm αλλά δεν έβρισκα μοντέλο μετά το 2005...
Τσέκαρε το σε μηχανικό,αν είναι καθαρό και η τιμή νορμάλ πάρτο!!!
to 640 εχει 5-6 λιτρα κατανάλωση... πολλούς κραδασμούς σε ταξίδια, και αναγκαστική αποφυγή σταθερού γκαζιού σε ταξίδια λόγω μονοκύλινδρου. Κατα τα άλλα είναι μηχανάκι πειρασμός, και σκαρφαλώνει παντου! Καύλα και οικονομία πάντως είναι κακός συνδιασμός...
Αν θες με το συγκεκριμένο να μάθεις να οδηγείς, τότε κάνε μόνο χώμα, οπότε και λιγότερα χλμ θα γράφεις και με λιγότερα γκάζια, οπότε και οικονομικότερα.
ΝIKOLTSOS
16/09/2014, 17:29
Τσέκαρε το σε μηχανικό,αν είναι καθαρό και η τιμή νορμάλ πάρτο!!!
:a013:
to 640 εχει 5-6 λιτρα κατανάλωση... πολλούς κραδασμούς σε ταξίδια, και αναγκαστική αποφυγή σταθερού γκαζιού σε ταξίδια λόγω μονοκύλινδρου. Κατα τα άλλα είναι μηχανάκι πειρασμός, και σκαρφαλώνει παντου! Καύλα και οικονομία πάντως είναι κακός συνδιασμός...
Αν θες με το συγκεκριμένο να μάθεις να οδηγείς, τότε κάνε μόνο χώμα, οπότε και λιγότερα χλμ θα γράφεις και με λιγότερα γκάζια, οπότε και οικονομικότερα.
Για το μόνο λόγο που προσπαθώ να τα εξισώσω είναι για να μην καταντήσει η μηχανή να κάνει λίγα χιλιόμετρα...
Όταν θα πατάω χώμα δεν θα έχω θέμα τι θα κάψει, αλλά να μπορώ να φτάσω στα βουνά που θα θέλω να παώ...
Με σταθερή ταχύτητα δεν ταξιδεύουν ούτε τα σύγχρονα μονοκύλινδρα?
Ρωτάω γιατί έχω κάνει ένα ταξίδι με μονοκύλινδρο και δεν είχε ιδιαίτερο θέμα, εκτός και αν δεν καταλαβαίνω τι εννοείς....
Θα το κοιτάξω το 640 αφού δεν βλέπω να πονάει κάπου συγκεκριμένα, όλα καλά!
αν δεν μετά βλέπω το 690...
Σε ΧΤ σε βλέπω να καταλήγεις...
devil's animal
16/09/2014, 22:44
Σε ΧΤ σε βλέπω να καταλήγεις...
+οσα...
stavrouliasp
17/09/2014, 00:35
Εγώ ποντάρω σε vstrom.
ΝIKOLTSOS
17/09/2014, 00:42
Σε ΧΤ σε βλέπω να καταλήγεις...
+οσα...
Εγώ ποντάρω σε vstrom.
Άκυρο άκυρο και άκυρο... :lol: καλός ή κακός έχω τα κολλήματα μου...
indianos950
18/09/2014, 10:35
Βαδερνο, μαστοδοντο
ΝIKOLTSOS
18/09/2014, 21:45
Βαδερνο, μαστοδοντο
Τόσο απαρχαιωμένο...?
Αυτό που κοιτάω είναι του 2006...
Οκ παρουσιάστηκε πολύ πιο πριν αλλά θεωρώ πως τα τελευταία, ένα χρόνο πριν σταματήσει,θα είναι στα καλύτερα τους έχοντας διώξει <<παιδικά ελαττώματα>>...
Φυσικά με την προϋπόθεση να έχει συντηρηθεί σωστά.
indianos950
19/09/2014, 00:08
Μην κοιτάς πια τα 640. Είχα , κραδασμοί για ευθεία εθνική και πλεον πολλα τα χρονια πολλα τα χιλιόμετρα. Κοιτα ενα δικυλινδρο να το απολαύσεις. Στα ιδια λεφτα θα φτάσεις στο τελος
Specialized
19/09/2014, 07:35
Τα είπανε παραπάνω, Στρώμα, αλλά ακόμη αντιστέκεται ο φίλος :lol: Κι εγώ δικύλινδρο (και άνω) Ιαπωνικό του προτείνω :lol:
πυξιδας990
19/09/2014, 10:55
το 950 αμα πηγαινει μεχρι 5000 στροφες τουτεστιν στην περιοχη τως 135-140χλμ τη 250αρα την εχει στο νερο.
el-Gatto
19/09/2014, 15:09
το 950 αμα πηγαινει μεχρι 5000 στροφες τουτεστιν στην περιοχη τως 135-140χλμ τη 250αρα την εχει στο νερο.
Ναι....ΟΚ....αλλά....
Ποιος ο λόγος να πάρει κάποιος KTM950/990ΑDV-SMT-SM-SDuke ,έχοντας προ-αποφασίσει ότι θα βάλει αγκαθωτό σύρμα στο δεξί γκρίπ ,για να κάνει οικονομία στη βενζίνη...;;;;;;;;;;;;;
ΑΝ-->για να έχει το 950 μια ανεκτή κατανάλωση θα πρέπει να το πηγαίνεις μόνιμα σα να πηγαίνεις εκδρομή με το ΒεΣτρώμΚλούμπ ...
τότε για ποιο λόγο να μην πάρεις εξ'αρχής ΒεΣτρώμ ,που υπό τις ίδιες συνθήκες θα σου κάψει 40% λιγότερο;;;;;;;;;
Το ΚΤΜ θα το πάρεις για να ζήσεις τις έντονες συγκινήσεις που θα σου προσφέρει το συνολικό "πολεμικό" στήσιμό του ,ολούθε.
Θα το πάρεις για να σου βγάλει τον "αγωνιστικό" σου εαυτό ,ακόμα κ στην καθημερινή σου διαδρομή για την δουλειά σου.
Θα το πάρεις για να σε ψυχοθεραπεύει διά της μεθόδου του τεράστιου χαμόγελου που θα σου βγάζει.
Αν είσαι ο τύπος που γουστάρει να ζήσει τέτοιες φάσεις...
Το ΚΤΜ είναι καυτό σ'αυτά που σου δίνει ,αλλά εξ'ίσου καυτό κ στο κόστος που απαιτεί για να στα δώσει.(με εξαίρεση πλέον το κόστος απόκτησης)
Αν δεν αντέχεις τη "φωτιά" του κόστους χρήσης του ,τότε καλύτερα να κοιτάξεις απ'ευθείας για κάτι πιο χλιαρό ,που να το αντέχεις.
ΥΓ.1. Το 2ο ενικό δεν αφορά συγκεκριμένο πρόσωπο ,αλλά τον όποιον ψάχνει απαντήσεις ,ακόμα κι εμένα.
ΥΓ.2. Είχα ADV950 & SM950 ,και ομολογώ ότι είναι μακράν τα πιο Fun2Ride 2κυκλα που'χα κάτω από τα πόδια μου.
Συνειδητά δεν τα'χω πλέον ,γιατί δεν ήμουν διατεθειμένος να θυσιάσω τις μισές ,από τις ήδη μειωμένες βόλτες μου ,λόγω του υψηλού κόστους χρήσης/συντήρησής του ,σε σχέση πάντα με τα σημερινά οικονομικά μου δεδομένα.
Αν αύριο αυτά τα δεδομένα άλλαζαν προς τα πάνω ,πάλι ΚΤΜ θα έπαιρνα.
Και :beer:
Lioulios
19/09/2014, 15:31
Αυτά τα ΥΓ είναι που πονάνε
ΝIKOLTSOS
19/09/2014, 15:34
Ποιος μίλησε για αγκαθωτό σύρμα στο δεξί...???
Έγραψα,
Γενικά κάνω τόση συζήτηση για την κατανάλωση γιατί θεωρώ πως για να εξελιχθώ σαν οδηγός χρειάζομαι πολλά χιλιόμετρα σε διαφορετικά τερέν στα χέρια μου, οπότε είναι σημαντικό σε νορμάλ οδήγηση 120-130χλμ/ώρα η μηχανή να έχει νορμάλ κατανάλωση....
Τώρα άμα την δουλεύω στα κόκκινα ας καίει όσο θέλει!!!!
Γιατί όπως λές, << γιατί δεν ήμουν διατεθειμένος να θυσιάσω τις μισές ,από τις ήδη μειωμένες βόλτες μου ,λόγω του υψηλού κόστους χρήσης/συντήρησής του ,σε σχέση πάντα με τα σημερινά οικονομικά μου δεδομένα.>>
Αυτός είναι ο λόγος που στράφηκα στο 640 adventure και στο 690 enduro r.
;)
MiltiadisK.D
19/09/2014, 18:32
[QUOTE=el-Gatto;2508795]Ναι....ΟΚ....αλλά....
Ποιος ο λόγος να πάρει κάποιος KTM950/990ΑDV-SMT-SM-SDuke ,έχοντας προ-αποφασίσει ότι θα βάλει αγκαθωτό σύρμα στο δεξί γκρίπ ,για να κάνει οικονομία στη βενζίνη...;;;;;;;;;;;;;
ΑΝ-->για να έχει το 950 μια ανεκτή κατανάλωση θα πρέπει να το πηγαίνεις μόνιμα σα να πηγαίνεις εκδρομή με το ΒεΣτρώμΚλούμπ ...
τότε για ποιο λόγο να μην πάρεις εξ'αρχής ΒεΣτρώμ ,που υπό τις ίδιες συνθήκες θα σου κάψει 40% λιγότερο;;;;;;;;;
Το ΚΤΜ θα το πάρεις για να ζήσεις τις έντονες συγκινήσεις που θα σου προσφέρει το συνολικό "πολεμικό" στήσιμό του ,ολούθε.
Θα το πάρεις για να σου βγάλει τον "αγωνιστικό" σου εαυτό ,ακόμα κ στην καθημερινή σου διαδρομή για την δουλειά σου.
Θα το πάρεις για να σε ψυχοθεραπεύει διά της μεθόδου του τεράστιου χαμόγελου που θα σου βγάζει.
Αν είσαι ο τύπος που γουστάρει να ζήσει τέτοιες φάσεις...
Το ΚΤΜ είναι καυτό σ'αυτά που σου δίνει ,αλλά εξ'ίσου καυτό κ στο κόστος που απαιτεί για να στα δώσει.(με εξαίρεση πλέον το κόστος απόκτησης)
Αν δεν αντέχεις τη "φωτιά" του κόστους χρήσης του ,τότε καλύτερα να κοιτάξεις απ'ευθείας για κάτι πιο χλιαρό ,που να το αντέχεις.
ΥΓ.1. Το 2ο ενικό δεν αφορά συγκεκριμένο πρόσωπο ,αλλά τον όποιον ψάχνει απαντήσεις ,ακόμα κι εμένα.
ΥΓ.2. Είχα ADV950 & SM950 ,και ομολογώ ότι είναι μακράν τα πιο Fun2Ride 2κυκλα που'χα κάτω από τα πόδια μου.
Συνειδητά δεν τα'χω πλέον ,γιατί δεν ήμουν διατεθειμένος να θυσιάσω τις μισές ,από τις ήδη μειωμένες βόλτες μου ,λόγω του υψηλού κόστους χρήσης/συντήρησής του ,σε σχέση πάντα με τα σημερινά οικονομικά μου δεδομένα.
Αν αύριο αυτά τα δεδομένα άλλαζαν προς τα πάνω ,πάλι ΚΤΜ θα έπαιρνα.
Και :beer:[/QU
Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα,σαν πρώην κάτοχος 2 ADV ¨αναγκάστηκα¨να τα δώσω:(
LOUKILOUK
19/09/2014, 20:08
to 640 εχει 5-6 λιτρα κατανάλωση... πολλούς κραδασμούς σε ταξίδια, και αναγκαστική αποφυγή σταθερού γκαζιού σε ταξίδια λόγω μονοκύλινδρου. Κατα τα άλλα είναι μηχανάκι πειρασμός, και σκαρφαλώνει παντου! Καύλα και οικονομία πάντως είναι κακός συνδιασμός...
Αν θες με το συγκεκριμένο να μάθεις να οδηγείς, τότε κάνε μόνο χώμα, οπότε και λιγότερα χλμ θα γράφεις και με λιγότερα γκάζια, οπότε και οικονομικότερα.
Έτσι ακριβώς...θα πρόσθετα σέλα σανίδα, καλές αναρτήσεις, μια χαρά στο φόρτωμα και ψηλό, πολύ ψηλό..., κατσίκι, αν είσαι κάτω από 1.80 την πτώση σε επιτόπια μανούβρα την έχεις στο τσεπάκι αργά ή γρήγορα...:wave2:
πυξιδας990
20/09/2014, 08:15
εγω προσπαθω να καταλαβω που κολαει η οβιδα στο avatar του φιλου.
MiltiadisK.D
20/09/2014, 12:28
εγω προσπαθω να καταλαβω που κολαει η οβιδα στο avatar του φιλου.
:lol:
ΝIKOLTSOS
20/09/2014, 17:21
εγω προσπαθω να καταλαβω που κολαει η οβιδα στο avatar του φιλου.
Πέρασα 4μήνες μαζί της... και σύντομα θα περάσω άλλους 8 αν όλα πάνε καλά (για εμένα)...
υ.γ. για αποφυγή παρεξηγήσεων η απεικονιζόμενη είναι από wiki.
Φιλε μου να σου δώσω μια συμβουλή; αντιλαμβανομαι οτι εισαι φρεσκος οδηγός...
Πάρε ένα μέτριο μηχανάκι στην μέτρια κατηγορία 600-650 με μετριες καταναλώσεις και μέτριες συγκινήσεις αλλα με ασφάλεια
Μόνο έτσι θα ζήσεις πραγματικα τα χιλιόμετρα που θές και όχι οτι θελει το μηχανάκι σου!
Ο μέσος όρος αναβατών έκανε τα χιλιομετρα αυτα που λες με τα ακυρότερα μηχανάκια. Τα πιο χλιαρά. Αν το αντέχει η τσεπη σου ομως παρε οτι γουσταρει το μάτι κ μην κοιτας παραπάνω.
ΝIKOLTSOS
21/09/2014, 11:23
Φιλε μου να σου δώσω μια συμβουλή; αντιλαμβανομαι οτι εισαι φρεσκος οδηγός...
Πάρε ένα μέτριο μηχανάκι στην μέτρια κατηγορία 600-650 με μετριες καταναλώσεις και μέτριες συγκινήσεις αλλα με ασφάλεια
Μόνο έτσι θα ζήσεις πραγματικα τα χιλιόμετρα που θές και όχι οτι θελει το μηχανάκι σου!
Ο μέσος όρος αναβατών έκανε τα χιλιομετρα αυτα που λες με τα ακυρότερα μηχανάκια. Τα πιο χλιαρά. Αν το αντέχει η τσεπη σου ομως παρε οτι γουσταρει το μάτι κ μην κοιτας παραπάνω.
:a013:
Ktm.Prestige
25/09/2014, 01:19
Παρακολουθώ στενά το θέμα.
Είσαι προβληματισμένος μεν , πορομένος δε και τι εννοώ.
Απο τη μία κοιτάζεις τον παράγοντα κατανάλωση-συντήρηση-fun2ride αλλά απο την άλλη είναι δύσκολο να τα έχεις όλα.
Εαν θες οικονομία θα πας σε ενα 650DL ή σε κάτι άλλο οικονομικότερο (πέραν απο σκούτερ φυσικά)
Εαν θες φθηνή συντήρηση θα πας σε ενα "σχιστομάτι" (Honda.....honda.....honda.....honda...honda ....δε νομίζω να ξέχασα κάποιον)
Εαν θες fun2ride θα πας σε ενα Ευρωπαίο (Italy , Austria , UK)
Είμαι κάτοχος 950ADV με Akrapovic και σου λέω ενα πράγμα....Όποτε κάνω "οικονομία" για να βάλω βενζίνη :lol: , απολαμβάνω και την
πιο μικρή ή μεγάλη βόλτα!!Το στόμα σου joker με το μόνιμο χαμόγελο , η οδηγική σου ικανότητα βελτιώνεται μέρα με τη μέρα (λόγω των πολύ καλών περιφερειακών που τα δίνει η μαμά ) ο ήχος , το στήσιμο , η θέση οδήγησης , η αίσθηση κάτω απο τα κάκαλά σου!!
Το χαμόγελο κόβεται όταν ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.
Παίρνεις τέτοια μηχανή για τα παραπάνω και οχι γιατί είναι οικονομικό!!Καίει , καταπίνει , ρουφάει.
Τέλος!
Δεύτερον , είχα το 640 Prestige 2005, φοράει τον ίδιο κινητήρα με το 640Adv.
Ξεκινάμε με το 5αρι κιβώτιο , πράγμα το οποίο απλά δεν αντέχεται!!Οι κραδασμοί είναι για να χάσεις κιλά με τη μέθοδο της δόνησης ή για να χτυπήσεις μαρέγκα!
Το ντεπόζιτο στο δικό μου ήταν 11 ή 12lt , στο adv να είναι 16 - 17 max!
Για κάνε την εξίσωση 5αρι κιβώτιο , καρμπυρατέρ , εξάτμιση= ?
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!
Απο όλα που διάβασα ίσως είπες την καλύτερη λύση με τα σημερινά δεδομένα(μισθούς , ευρώ/λίτρο , τεχνολογία , fun2ride)
KTM 690 Enduro!! Εδώ είσαι φίλε μου.
Και χαμόγελα θα σου προσφέρει και στήσιμο σωστό εχει και σωστή θέση οδήγησης έχει (θα τρως αέρα με τον κουβά φυσικά στα ταξίδια)και 6άρι κιβώτιο εχει.
Αυτά απο εμένα και εύχομαι σε μια καλή και σύντομη αγορά.
:beer:
Παρακολουθώ στενά το θέμα.
Είσαι προβληματισμένος μεν , πορομένος δε και τι εννοώ.
Απο τη μία κοιτάζεις τον παράγοντα κατανάλωση-συντήρηση-fun2ride αλλά απο την άλλη είναι δύσκολο να τα έχεις όλα.
Εαν θες οικονομία θα πας σε ενα 650DL ή σε κάτι άλλο οικονομικότερο (πέραν απο σκούτερ φυσικά)
Εαν θες φθηνή συντήρηση θα πας σε ενα "σχιστομάτι" (Honda.....honda.....honda.....honda...honda ....δε νομίζω να ξέχασα κάποιον)
Εαν θες fun2ride θα πας σε ενα Ευρωπαίο (Italy , Austria , UK)
Είμαι κάτοχος 950ADV με Akrapovic και σου λέω ενα πράγμα....Όποτε κάνω "οικονομία" για να βάλω βενζίνη :lol: , απολαμβάνω και την
πιο μικρή ή μεγάλη βόλτα!!Το στόμα σου joker με το μόνιμο χαμόγελο , η οδηγική σου ικανότητα βελτιώνεται μέρα με τη μέρα (λόγω των πολύ καλών περιφερειακών που τα δίνει η μαμά ) ο ήχος , το στήσιμο , η θέση οδήγησης , η αίσθηση κάτω απο τα κάκαλά σου!!
Το χαμόγελο κόβεται όταν ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.
Παίρνεις τέτοια μηχανή για τα παραπάνω και οχι γιατί είναι οικονομικό!!Καίει , καταπίνει , ρουφάει.
Τέλος!
Δεύτερον , είχα το 640 Prestige 2005, φοράει τον ίδιο κινητήρα με το 640Adv.
Ξεκινάμε με το 5αρι κιβώτιο , πράγμα το οποίο απλά δεν αντέχεται!!Οι κραδασμοί είναι για να χάσεις κιλά με τη μέθοδο της δόνησης ή για να χτυπήσεις μαρέγκα!
Το ντεπόζιτο στο δικό μου ήταν 11 ή 12lt , στο adv να είναι 16 - 17 max!
Για κάνε την εξίσωση 5αρι κιβώτιο , καρμπυρατέρ , εξάτμιση= ?
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!
Απο όλα που διάβασα ίσως είπες την καλύτερη λύση με τα σημερινά δεδομένα(μισθούς , ευρώ/λίτρο , τεχνολογία , fun2ride)
KTM 690 Enduro!! Εδώ είσαι φίλε μου.
Και χαμόγελα θα σου προσφέρει και στήσιμο σωστό εχει και σωστή θέση οδήγησης έχει (θα τρως αέρα με τον κουβά φυσικά στα ταξίδια)και 6άρι κιβώτιο εχει.
Αυτά απο εμένα και εύχομαι σε μια καλή και σύντομη αγορά.
:beer:
:beer:
gior-gos
25/09/2014, 12:09
στο adv να είναι 16 - 17 max!
28 l http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_lc4_adventure_r%2000.htm
Σ ολα τ αλλα ολοσωστος! :beer:
...επισης, οι κραδασμοι στο 640 δεν εχουν να κανουν με το κιβωτιο, που αν και 5ρι ειναι πιο απλωμενο απο το 6ρι του 690
Ktm.Prestige
25/09/2014, 17:37
Δόκτωρ , θα διαφωνήσω μαζί σου.:boxing:
Τα εχω οδηγήσει και τα δυο , στο ενα ήμουν κάτοχος.
Καμία σχέση οι κραδασμοί του ενός με το άλλου!!Το 640 στα 120+ το άκουγες το μοτέρ έτοιμο να βγεί το πιστόνι να σου κολά στη κεφάλα
και να μουδιάζουν (σχήμα λόγου) τα χέρια σου απο τους κραδασμούς , το ένιωθες , την ήθελε την 6η!!
Το 690 πολύ πιο γραμμικό και με την 6η στα ίδια χλμ , οι φυσιολογικοί κραδασοί που σου προσφέρουν τα περισσότερα μονοκίλυνδρα.
Βέβαια , τώρα που το σκέφτομαι το εαν ενα μηχανάκι εχει κραδασμούς ή όχι είναι τελείως υποκειμενικό και προσωπικό για τον κ8λο του καθενός μας!
Εγω όταν είχα το 640 , κραδασμοί , τι είναι αυτο?!?!Απο την κ@ύλα μου δεν έβλεπα μπροστά μου , τους κραδασμούς θα σκέφτομαι!
Ήμουν 24 όμως , τώρα στα +10 χρονάκια που εχω όχι κραδασμοί , όχι 6η αλλά και που εχει ουρά το βενζινάδικο φουντώνω! :a29:
Εβίβα ρε κοπέλια
:beer: (ρακί)
...επισης, οι κραδασμοι στο 640 δεν εχουν να κανουν με το κιβωτιο, που αν και 5ρι ειναι πιο απλωμενο απο το 6ρι του 690
Δόκτωρ , θα διαφωνήσω μαζί σου.:boxing:
Τα εχω οδηγήσει και τα δυο , στο ενα ήμουν κάτοχος.
Καμία σχέση οι κραδασμοί του ενός με το άλλου!!Το 640 στα 120+ το άκουγες το μοτέρ έτοιμο να βγεί το πιστόνι να σου κολά στη κεφάλα
και να μουδιάζουν (σχήμα λόγου) τα χέρια σου απο τους κραδασμούς , το ένιωθες , την ήθελε την 6η!!
Το 690 πολύ πιο γραμμικό και με την 6η στα ίδια χλμ , οι φυσιολογικοί κραδασοί που σου προσφέρουν τα περισσότερα μονοκίλυνδρα.
Βέβαια , τώρα που το σκέφτομαι το εαν ενα μηχανάκι εχει κραδασμούς ή όχι είναι τελείως υποκειμενικό και προσωπικό για τον κ8λο του καθενός μας!
Εγω όταν είχα το 640 , κραδασμοί , τι είναι αυτο?!?!Απο την κ@ύλα μου δεν έβλεπα μπροστά μου , τους κραδασμούς θα σκέφτομαι!
Ήμουν 24 όμως , τώρα στα +10 χρονάκια που εχω όχι κραδασμοί , όχι 6η αλλά και που εχει ουρά το βενζινάδικο φουντώνω! :a29:
Εβίβα ρε κοπέλια
:beer: (ρακί)
δεν καταλαβα σε τι διαφωνεις...
MiltiadisK.D
25/09/2014, 20:00
Παρακολουθώ στενά το θέμα.
Είσαι προβληματισμένος μεν , πορομένος δε και τι εννοώ.
Απο τη μία κοιτάζεις τον παράγοντα κατανάλωση-συντήρηση-fun2ride αλλά απο την άλλη είναι δύσκολο να τα έχεις όλα.
Εαν θες οικονομία θα πας σε ενα 650DL ή σε κάτι άλλο οικονομικότερο (πέραν απο σκούτερ φυσικά)
Εαν θες φθηνή συντήρηση θα πας σε ενα "σχιστομάτι" (Honda.....honda.....honda.....honda...honda ....δε νομίζω να ξέχασα κάποιον)
Εαν θες fun2ride θα πας σε ενα Ευρωπαίο (Italy , Austria , UK)
Είμαι κάτοχος 950ADV με Akrapovic και σου λέω ενα πράγμα....Όποτε κάνω "οικονομία" για να βάλω βενζίνη :lol: , απολαμβάνω και την
πιο μικρή ή μεγάλη βόλτα!!Το στόμα σου joker με το μόνιμο χαμόγελο , η οδηγική σου ικανότητα βελτιώνεται μέρα με τη μέρα (λόγω των πολύ καλών περιφερειακών που τα δίνει η μαμά ) ο ήχος , το στήσιμο , η θέση οδήγησης , η αίσθηση κάτω απο τα κάκαλά σου!!
Το χαμόγελο κόβεται όταν ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.
Παίρνεις τέτοια μηχανή για τα παραπάνω και οχι γιατί είναι οικονομικό!!Καίει , καταπίνει , ρουφάει.
Τέλος!
Δεύτερον , είχα το 640 Prestige 2005, φοράει τον ίδιο κινητήρα με το 640Adv.
Ξεκινάμε με το 5αρι κιβώτιο , πράγμα το οποίο απλά δεν αντέχεται!!Οι κραδασμοί είναι για να χάσεις κιλά με τη μέθοδο της δόνησης ή για να χτυπήσεις μαρέγκα!
Το ντεπόζιτο στο δικό μου ήταν 11 ή 12lt , στο adv να είναι 16 - 17 max!
Για κάνε την εξίσωση 5αρι κιβώτιο , καρμπυρατέρ , εξάτμιση= ?
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!
Απο όλα που διάβασα ίσως είπες την καλύτερη λύση με τα σημερινά δεδομένα(μισθούς , ευρώ/λίτρο , τεχνολογία , fun2ride)
KTM 690 Enduro!! Εδώ είσαι φίλε μου.
Και χαμόγελα θα σου προσφέρει και στήσιμο σωστό εχει και σωστή θέση οδήγησης έχει (θα τρως αέρα με τον κουβά φυσικά στα ταξίδια)και 6άρι κιβώτιο εχει.
Αυτά απο εμένα και εύχομαι σε μια καλή και σύντομη αγορά.
:beer:
ΚΤΜάδες!!!!!!:beer::smokin:
ΝIKOLTSOS
25/09/2014, 20:07
Ευχαριστώ όσους βοήθησαν!!!!
Μοτοσυκλέτα αγοράστηκε σήμερα... :a07:
Τώρα ετοιμάζεται για το πρώτο μεγάλο ταξίδι 640χλμ++....:a016:
Όποιος βρει τι είναι κερνώ μπύρες....
(stavrouliasp, devil's animal, byron είστε ελεύθεροι να τζογάρεται, αν θέλετε, μιας και δείξατε ένα ενδιαφέρον για στοιχήματα και προγνωστικά...)
Μόλις είναι έτοιμη θα μπουν φωτογραφίες...
Μάκαρι να είναι όντως οκ το μανάρι μου!!!!:a39::a39:
devil's animal
25/09/2014, 20:22
690 enduro
indianos950
25/09/2014, 20:45
Drz 400. Δεν το αναφέρει κανεις...
Ktm.Prestige
26/09/2014, 00:07
Λες "" ...επισης, οι κραδασμοι στο 640 δεν εχουν να κανουν με το κιβωτιο, που αν και 5ρι ειναι πιο απλωμενο απο το 6ρι του 690 ""
Εκεί διαφωνώ , στο ότι αν και 5αρι είναι πιο απλωμένο απο το 6 του 690...
Και το εξηγώ στο παραπάνω ποστ μου.
Κατα τα αλλα ολα good.
Lioulios
26/09/2014, 00:55
Όποιος βρει τι είναι κερνώ μπύρες....
:a016:
Μάκαρι να είναι όντως οκ το μανάρι μου!!!!:a39::a39:
Κτμ πήρες
Λες "" ...επισης, οι κραδασμοι στο 640 δεν εχουν να κανουν με το κιβωτιο, που αν και 5ρι ειναι πιο απλωμενο απο το 6ρι του 690 ""
Εκεί διαφωνώ , στο ότι αν και 5αρι είναι πιο απλωμένο απο το 6 του 690...
Και το εξηγώ στο παραπάνω ποστ μου.
Κατα τα αλλα ολα good.
Λαθος κανεις, Το 640 εχει λογο 5ης/1ης 3.03 , ενω το 690 6η/1η 2.85 ;)
Και αυτο ειναι και το ουσιαστικο μειονεκτημα του 690.
stavrouliasp
26/09/2014, 13:27
Όποιος βρει τι είναι κερνώ μπύρες....
Ένα 640 Adv του '06 που έβλεπα στο καρ, τώρα δεν το βλέπω...
ΝIKOLTSOS
26/09/2014, 13:52
Από vstrom... σε 640 adv και μάλιστα συγκεκριμένο... ωραίος!
MiltiadisK.D
26/09/2014, 13:54
Από vstrom... σε 640 adv και μάλιστα συγκεκριμένο... ωραίος!
Ότι και να πήρες σου εύχομαι καλοτάξιδο,πολλά και ασφαλή χλμ.να το χαρείς όσο πάει:beer:
Καλορίζικο. Πολλά και όμορφα χιλιόμετρα.
Α... καλώς ήρθες στην πορτοκαλί παρέα. :beer:
ΝIKOLTSOS
26/09/2014, 15:01
Ότι και να πήρες σου εύχομαι καλοτάξιδο,πολλά και ασφαλή χλμ.να το χαρείς όσο πάει:beer:
Καλορίζικο. Πολλά και όμορφα χιλιόμετρα.
Α... καλώς ήρθες στην πορτοκαλί παρέα. :beer:
Ευχαριστώ... :beer:
Σκισ'το.Καλοτάξιδος. :beer:
stavrouliasp
26/09/2014, 17:53
Από vstrom... σε 640 adv και μάλιστα συγκεκριμένο... ωραίος!
Άσε την ιστορία και λέγε. Είμαι σωστός;
ΝIKOLTSOS
26/09/2014, 18:34
Ποιά ιστορία ....?? :lol:
Σου είπα, 640 και μάλιστα συγκερκιμένο....!!! :beer:
Τι φοράω τώρα?? :lol::lol:
stavrouliasp
26/09/2014, 20:10
Ποιά ιστορία ....?? :lol:
Σου είπα, 640 και μάλιστα συγκερκιμένο....!!! :beer:
Τι φοράω τώρα?? :lol::lol:
Χαχαχα. Η αληθεια ειναι οτι φαινοταν ωραιο το συγκεκριμενο μηχανακι. Καλοταξιδο και κυριως καλολασπωτο!
Ktm.Prestige
27/09/2014, 00:43
xxaxaaxxaax :lol:
Καλορίζικο ρε μάγκα και καλολάσπωτο το εργαλείο!!
Να το χαρείς και πάντα όρθιος!
:a016::a015::a016:
Ποιά ιστορία ....?? :lol:
Σου είπα, 640 και μάλιστα συγκερκιμένο....!!! :beer:
Τι φοράω τώρα?? :lol::lol:
ΝIKOLTSOS
27/09/2014, 08:08
Χαχαχα. Η αληθεια ειναι οτι φαινοταν ωραιο το συγκεκριμενο μηχανακι. Καλοταξιδο και κυριως καλολασπωτο!
xxaxaaxxaax :lol:
Καλορίζικο ρε μάγκα και καλολάσπωτο το εργαλείο!!
Να το χαρείς και πάντα όρθιος!
:a016::a015::a016:
Ευχαριστώ, Ευχαριστώ...!!!:a39:
Vstrommer71
27/09/2014, 14:21
Και για πεστε και σε μενα τον νεο οδηγο,τωρα οπου να'ναι κερδιζω το λαχειο,να το παρω αυτο το μηχανακι για την πολη να πηγαινοερχομαι στην δουλεια,ή καιει πολυ?Εχει ακριβο σερβις κι ανταλλακτικα?Τι χαρτη να του φορεσω για να δουλεψει καλυτερα?:a49::D
323578
Μονο 120 χιλιαρικακια το δινουνε,να το παρω ή να περιμενω να κανει την Ελλαδα success story o Σαμαρας και μετα να το παρω? (http://http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_NR_750_56291279.htm?ca=11&w=3)
Καμιά φωτό θα δούμε?
Γιάννη μη το πάρεις ρε συ δεν είναι καλό. Βγήκε αποτυχία λέει και δεν κυκλοφόρησαν πολλά.
ΝIKOLTSOS
28/09/2014, 19:16
Καμιά φωτό θα δούμε?
Γιάννη μη το πάρεις ρε συ δεν είναι καλό. Βγήκε αποτυχία λέει και δεν κυκλοφόρησαν πολλά.
Θα δείτε, θα δείτε.... μόλις μου έρθουν!!
Είναι ακριβώς αυτό που ήθελα!!!!! Έχω πάθει πλάκα... μόνο που....
Είναι ψηλό το άτιμο.... ή εγώ είμαι κοντός....:D
ΘΕΛΩ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!
Είναι ψηλό το άτιμο.... ή εγώ είμαι κοντός....:D
ΘΕΛΩ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!
Καλοοικονομικό :tooth: :beer:
chester24
29/09/2014, 16:51
Θα δείτε, θα δείτε.... μόλις μου έρθουν!!
Είναι ακριβώς αυτό που ήθελα!!!!! Έχω πάθει πλάκα... μόνο που....
Είναι ψηλό το άτιμο.... ή εγώ είμαι κοντός....:D
ΘΕΛΩ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!
Αντε ακομα οι φωτος???????????? Μονοφαγά!!!!!
ΝIKOLTSOS
29/09/2014, 17:06
χαχαχαχ να γυρίσω στην βάση πρώτα!!! :beer:
ΝIKOLTSOS
29/09/2014, 17:12
αυτή είναι από το car, με τις βαλίτσες την έχω...
gior-gos
29/09/2014, 17:20
Και γαμω τα εργαλεια :beer:
MiltiadisK.D
29/09/2014, 19:30
Καλά σουπα εγώ να το τσακώσεις!!!!!!!!!:beer:;):pipila::a46:
αυτή είναι από το car, με τις βαλίτσες την έχω...
Aαα, ωραία. Εχει και μεγάλο ντεπόζιτο...θα το χρειαστείς με την κατανάλωση που έχει :tooth:
ΝIKOLTSOS
29/09/2014, 23:11
Μάλλον δεν το ξέρεις το μηχανάκι....
Γιατί εγώ προς το παρόν βλέπω τελείως άλλα... και δεν με λες και κύριο!!!! :evil:
Ktm.Prestige
30/09/2014, 08:47
Με γειές ρε φίλε , καλά οργώματα να εχεις και κοίταξε να το χαρείς , άσε τώρα τα περι καταναλώσεως.
:a39:
Μάλλον δεν το ξέρεις το μηχανάκι....
Γιατί εγώ προς το παρόν βλέπω τελείως άλλα... και δεν με λες και κύριο!!!! :evil:
Πλακίτσα σου κάνω προφανώς. Καλά και όμορφα 1000μετρα.
ΝIKOLTSOS
30/09/2014, 11:37
Ευχαριστώ... Ευχαριστώ.
Κανένας από Θεσσαλονίκη με KTM υπάρχει εδώ μέσα...?
Σε ποιο συνεργείο τα πάνε οι βόρειοι...?
ωραίο μηχανάκι πήρες. Κοίτα να το ευχαριστηθείς
Cpt. Haddock
30/09/2014, 12:07
[...]
Σε ποιο συνεργείο τα πάνε οι βόρειοι...?
Ή στη χωματερη του Χορτιατη, ή στον θερμαϊκο εξω απο το μικρο καραμπουρνου :p
ΝIKOLTSOS
30/09/2014, 12:39
Στο θερμαϊκο βαράνε στο κεφάλι...
και η χωματερή του χορτιάτη είναι αντι-οικολογική...
κάτι για ανακυκλώσιμα μέταλα και πλαστικά έψαχνα...!!!???
ΝIKOLTSOS
30/09/2014, 23:23
Βόλτα στα πέριξ της θεσσαλονίκης... :evil: :a07:
323933323934
stavrouliasp
01/10/2014, 01:36
Βγάλε τις βαλίτσες. Βόλτα και καφετέρια με τριβαλιτσο πηγαίνουν συνήθως οι bmwδακιδες.
Βγάλε τις βαλίτσες. Βόλτα και καφετέρια με τριβαλιτσο πηγαίνουν συνήθως οι bmwδακιδες.
καλύτερα με τις βαλίτσες.Αμα πέσεις γλυτώνεις να πλακωθεί το πόδι σου απο το μηχανάκι και διάφορα άλλα σενάρια.
ΝIKOLTSOS
01/10/2014, 08:51
:dizzy:την μια έχω... γιατί είχα πράγματα για την δουλεία...
MiltiadisK.D
01/10/2014, 14:06
Βόλτα στα πέριξ της θεσσαλονίκης... :evil: :a07:
323933323934
Νάξερες ζημιά που μου κάνεις τώρα:lol:Μ@@@μεί το ΚΤΜάκι σου λέω:beer:
Σε ποιο συνεργείο τα πάνε οι βόρειοι...?
Νομίζω οτι έχεις να διαλέξεις μεταξύ Θαλασσούδη και Τσολερίδη. Εγώ προσωπικά βάζω χέρι όσο μπορώ και αν όχι σε μηχανικό γνωστό από φίλο φίλου.
ΝIKOLTSOS
01/10/2014, 17:26
Νομίζω οτι έχεις να διαλέξεις μεταξύ Θαλασσούδη και Τσολερίδη. Εγώ προσωπικά βάζω χέρι όσο μπορώ και αν όχι σε μηχανικό γνωστό από φίλο φίλου.
Θα ήθελα πολύ να το κάνω αυτό, αλλά ακόμα δεν με εμπιστεύομαι (στο ktm ειδικά), στα άλλα τα παρτάλια σχεδόν τα πάντα γίνονται diy...
chester24
01/10/2014, 17:37
:beer::vroum:
Allst@rf
01/10/2014, 18:33
Αν εισαι κοντος και θες να μπεις χωμα, με ΠΡΟΣΟΧΗ.. .
Τσεκαρε στο youtube το βιντεο του master χελιωτη για το πως αλλαζουμε λαδια σε αυτο το κινητηρα. Θα καταλαβεις οτι η συντηρηση του ειναι ειδικη για να διαλεξεις μαστορα που ξερει ή να το κανεις μονος σου.
Καλα χλμ σου ευχομαι.
Υπάρχει η άποψη που λέει πως καλύτερα θα είναι (αν διαθέτεις το χρόνο, την όρεξη και το χώρο) να διαβάσεις για το μηχανάκι σου και τις οποιες ιδιαιτερότητες στη συντήρησή του και την εργασία συντήρησης να την κάνεις μόνος σου. Αν έχεις και κανένα φίλο με συνεργείο είσαι τυχερός άνθρωπος. Στο μηχανάκι όμως να βάζεις χέρι μόνο εσύ. Είναι κατι που το δούλεψες, το γουστάρεις, είναι το καθημερινό σου παιχνίδι και θα πρέπει να επιλύσεις και τα όποια θεματάκια του.
Έχουμε άλλωστε οι περισσότεροι ακούσει είτε αποκομίσει κακές εμπειρίες από συνεργεία τα οποία πιθανών και να θεωρούνται εξειδικευμένα στο αντικείμενό τους.
Οπότε αφού το μαστορεύεις μόνος σου, ξέρεις και ποιον να κατηγορήσεις όταν χαλάσει.....
ΝIKOLTSOS
01/10/2014, 22:57
Αν εισαι κοντος και θες να μπεις χωμα, με ΠΡΟΣΟΧΗ.. .
Τσεκαρε στο youtube το βιντεο του master χελιωτη για το πως αλλαζουμε λαδια σε αυτο το κινητηρα. Θα καταλαβεις οτι η συντηρηση του ειναι ειδικη για να διαλεξεις μαστορα που ξερει ή να το κανεις μονος σου.
Καλα χλμ σου ευχομαι.
Δεν λέω πως έχω τις ικανότητες του Graham Jarvis (ή και μέσου αθλητή τοπικού επιπέδου) αλλά μια βόλτα σαν άνθρωπος την κάνω στο χώμα...
Με αυτό το άτιμο σαν την γιαγιά μου πάω... πολύ ύψος ρε παιδί μου...
Αν το μάθω νομίζω πως θα αναβαίνει παντού όμως...
Όλα θα γίνουν :evil:
Υγεία να έχει και να έχω...(και εσείς)
Υπάρχει η άποψη που λέει πως καλύτερα θα είναι (αν διαθέτεις το χρόνο, την όρεξη και το χώρο) να διαβάσεις για το μηχανάκι σου και τις οποιες ιδιαιτερότητες στη συντήρησή του και την εργασία συντήρησης να την κάνεις μόνος σου. Αν έχεις και κανένα φίλο με συνεργείο είσαι τυχερός άνθρωπος. Στο μηχανάκι όμως να βάζεις χέρι μόνο εσύ. Είναι κατι που το δούλεψες, το γουστάρεις, είναι το καθημερινό σου παιχνίδι και θα πρέπει να επιλύσεις και τα όποια θεματάκια του.
Έχουμε άλλωστε οι περισσότεροι ακούσει είτε αποκομίσει κακές εμπειρίες από συνεργεία τα οποία πιθανών και να θεωρούνται εξειδικευμένα στο αντικείμενό τους.
Οπότε αφού το μαστορεύεις μόνος σου, ξέρεις και ποιον να κατηγορήσεις όταν χαλάσει.....
Μακάρι να μπορέσω κάποτε να το κάνω... αλλά όπως λέει και ο Allst@rf η συντήρηση του είναι ή τουλάχιστον στα μάτια μου φαντάζει ειδική οπότε ψαρώνω...
Allst@rf
01/10/2014, 23:44
Οχι μη ψαρωνεις... ακομα και γω που ειμαι ατζαμης, τα σκαλιζω τα δικα μου μηχανακια...
... και μετα πληρωνω καλο μαστορα να μου το φτιαξει!
:tooth:
ΝIKOLTSOS
02/10/2014, 09:02
xaxaxa
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.