View Full Version : Kατανάλωση 990/950 (Την γνώμη σας σε πρωτάρη)
poly wraio mhxanaki.
λαδακια καθε 2.500, και τσεκ στις βαλβιδουλες καθε 5.000 χλμ. παραφλου τσεκ μια φορα τη βδομαδα.
φιλτρο αερα το πλενεις και λαδωνεις μόνος σου με τα ειδικά χημικά
το μηχανακι έχει ορίτζινι αγωνιστικά.
σκαρφαλώνει κυριολεκτικά παντού, σχολείο στο χώμα και σώνει καταστάσεις. Στην άσφαλτο προτίμησε στριφτερές διαδρομές και απέφευγε το σταθερό γκάζι στις εθνικές.
Όρθιος και καλές βόλτες και ταξίδια.
ΝIKOLTSOS
02/10/2014, 13:45
poly wraio mhxanaki.
λαδακια καθε 2.500, και τσεκ στις βαλβιδουλες καθε 5.000 χλμ. παραφλου τσεκ μια φορα τη βδομαδα.
φιλτρο αερα το πλενεις και λαδωνεις μόνος σου με τα ειδικά χημικά
το μηχανακι έχει ορίτζινι αγωνιστικά.
σκαρφαλώνει κυριολεκτικά παντού, σχολείο στο χώμα και σώνει καταστάσεις. Στην άσφαλτο προτίμησε στριφτερές διαδρομές και απέφευγε το σταθερό γκάζι στις εθνικές.
Όρθιος και καλές βόλτες και ταξίδια.
:D Ευχαριστώ πολύ
Στο χώμα ή να πέφτεις παντα απο δεξιά :lol: ή να προστατεψεις το ρουμπινετο στα αριστερα γιατι ειναι επιφοβο :rolleyes:
ΝIKOLTSOS
03/10/2014, 09:53
Στο χώμα ή να πέφτεις παντα απο δεξιά :lol: ή να προστατεψεις το ρουμπινετο στα αριστερα γιατι ειναι επιφοβο :rolleyes:
Πολύ εκτεθειμένη θέση...
LOUKILOUK
03/10/2014, 21:31
poly wraio mhxanaki.
λαδακια καθε 2.500, και τσεκ στις βαλβιδουλες καθε 5.000 χλμ. παραφλου τσεκ μια φορα τη βδομαδα.
φιλτρο αερα το πλενεις και λαδωνεις μόνος σου με τα ειδικά χημικά
το μηχανακι έχει ορίτζινι αγωνιστικά.
σκαρφαλώνει κυριολεκτικά παντού, σχολείο στο χώμα και σώνει καταστάσεις. Στην άσφαλτο προτίμησε στριφτερές διαδρομές και απέφευγε το σταθερό γκάζι στις εθνικές.
Όρθιος και καλές βόλτες και ταξίδια.
τα είπε όλα...
Για τα ύψος να θυμάσε..."μην κλείνεις το γκάζι..." στα επιτόπια, χωρίς χιλιόμετρα πέφτεις μόνο αν δεν βρεις να πατήσεις...αν ανοίξεις το γκάζι μπορεί και να το σώσεις...
Ή στη χωματερη του Χορτιατη, ή στον θερμαϊκο εξω απο το μικρο καραμπουρνου :p
:lol:
καλύτερα με τις βαλίτσες.Αμα πέσεις γλυτώνεις να πλακωθεί το πόδι σου απο το μηχανάκι και διάφορα άλλα σενάρια.
Ενώ αν πέσεις με τις βαλίτσες μπορεί να πλακωθεί το πόδι σου απ' τη βαλίτσα που είναι ακόμα χειρότερο.
Αν δεν πλακωθεί το ποδάρι σου μπορεί να την ακούσει το υποπλαίσιο γιατί αυτά τα φτιάχνουν έτσι ώστε να αντέχουν φορτίο από επάνω και όχι απ' τα πλάγια.
Βόλτα στα πέριξ της θεσσαλονίκης... :evil: :a07:
323933323934
Ωραίο μηχανάκι πήρες.:) :beer: Κρίμα που δεν είμαι ακόμα Θεσσαλονίκη να σε πάω μια κοντρίτσα. :lol:
Καλά χλμ. :beer:
ΝIKOLTSOS
04/10/2014, 01:53
:lol:
Ενώ αν πέσεις με τις βαλίτσες μπορεί να πλακωθεί το πόδι σου απ' τη βαλίτσα που είναι ακόμα χειρότερο.
Αν δεν πλακωθεί το ποδάρι σου μπορεί να την ακούσει το υποπλαίσιο γιατί αυτά τα φτιάχνουν έτσι ώστε να αντέχουν φορτίο από επάνω και όχι απ' τα πλάγια.
Ωραίο μηχανάκι πήρες.:) :beer: Κρίμα που δεν είμαι ακόμα Θεσσαλονίκη να σε πάω μια κοντρίτσα. :lol:
Καλά χλμ. :beer:
χαχαχαχα
κλέβεις εκκλησίες...? :evil::a016:
:beer::beer:
ΝIKOLTSOS
19/11/2014, 23:37
Update....
Που θα πάει θα την μάθω την ψιλή... εξάσκηση και υπομονή!!!! :evil:
327284
Δείτε ένα,
Κορίτσι για... σπίτι...!!!! (https://www.youtube.com/watch?v=pE5MQL_Ba4A&list=UUbCjgUZbcGlHvP-X_JBiD9w&spfreload=10)
Κορίτσι για... σπίτι 2...!!!! (https://www.youtube.com/watch?v=_XqFYHKzilk&list=UUbCjgUZbcGlHvP-X_JBiD9w&index=9&spfreload=10)
:a03::a016::a015:
KotsosDR
19/11/2014, 23:49
καλοταξιδο ! το ζαχαρωνα στο car :) :beer:
ΝIKOLTSOS
09/12/2014, 17:13
Το κράνος καταστράφηκε, οπότε ψάχνω για καινούριο...
Δώστε καμία ιδέα...
Εγώ κοιτούσα για skoei x4, arai hornet & icon variant αν και δεν ξέρω αν θέλω όντως αυτήν την κατηγορία...
Εσείς τι λέτε?
akis_trevor
11/12/2014, 13:50
νομιζω οτι το shoei ειναι καλο.το arai και κυριως το icon καινε παρα πολυ και θα πουληθεις στις βενζινες...
Ένας φίλος διατυμπανίζει οτι το ΚΤΜ 950Adv του κάνει πάντα 5-6λίτρα στα 100χλμ. Ο μηχανικός του είναι στα Γρεβεννά και αναρωτιέμαι μήπως το tuning είναι που κάνει τη διαφορά;
... αναρωτιέμαι μήπως το tuning είναι που κάνει τη διαφορά;
Ίσως αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και πως το οδηγάς . ;)
MiltiadisK.D
17/12/2014, 11:06
Ίσως αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και πως το οδηγάς . ;)
Mάλλον το έχει μόνιμα στο γκαράζ,πολύ χλωμό μου φαίνεται,ακόμα και ΤΑ καίει περισσότερο.
Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ τόσο χαμηλή κατανάλωση με το 950.
Παίζει από 6,5-7,5 εθνική μέχρι 10 πόλη με μπόλικη δόση χουλιγκανισμού.
Συνήθως στην πόλη είναι γύρω στα 8, με κίνηση και μπόλικα σταμάτα-ξεκίνα.
LOUKILOUK
18/12/2014, 16:10
Ένας φίλος διατυμπανίζει οτι το ΚΤΜ 950Adv του κάνει πάντα 5-6λίτρα στα 100χλμ. Ο μηχανικός του είναι στα Γρεβεννά και αναρωτιέμαι μήπως το tuning είναι που κάνει τη διαφορά;
Η λέξη κλειδί είναι το "διατυμπανίζει"...?;)
Πολύ χλωμό το κόβω το νουμεράκι...εσύ που είσαι και ψαγμένος με τα 950/990 πως σου φαίνετε? Το "φίλος" με προβληματίζει, αλλά λάθη κάνουν όλοι... Αν πάλι "σέρνετε" με αυτό το μηχανάκι τόσο πολύ (που και πάλι δύσκολα "κάνεις" 5 λίτρα...) μήπως σαν φίλος να τον συμβούλευες κάτι άλλο να αγοράσει...
υ.γ. Ο Άγις είχε αναφερθεί παλιότερα, αν δεν κάνω λάθος, σε αλλαγή καρμπς και ρύθμιση διαφορετική (ή αλλαγή χαρτογράφισης για το 990) με σημαντική μείωση της κατανάλωσης αλλά και σεβαστό κόστος εγκατάστασης...φαντάζομαι αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, σαν φίλος και κάτοχος 950, θα ήσουν ενήμερος από τον φίλο αλλά και τον μηχανικό του...
Μέσα στην Αθήνα βγάζω 240 χλμ και βάζω περίπου 18lt. Δηλαδή περίπου 7,5λτ/100χλμ
Τι καρμπς θα μπορούσε να βάλει στο 950 για να έχει μειωμένη κατανάλωση? Με FCR χλωμό το κόβω να καίει λιγότερο.. Άν είναι πάλι να κάνουμε ένα μηχανάκι να σέρνεται, τότε όπως είπε ο φίλος παραπάνω, καλύτερα άλλο μηχανάκι. Προσωπικά κυκλοφορώ το 950 σε καθημερινή βάση (35000χλμ σε λιγότερο από χρόνο) και μέχρι στιγμής δεν θα το άλλαζα με κάτι άλλο. Επίσης, δεν είχα ποτέ μηχανάκι το οποίο να κυλά τις ρόδες του με αξιοπρέπεια και να μην καίει.
Μέσα στην Αθήνα βγάζω 240 χλμ και βάζω περίπου 18lt. Δηλαδή περίπου 7,5λτ/100χλμ
Με τι ρυθμίσεις στα κάρμπς? Stock ή aftermarket τελικά?
υ.γ. Ο Άγις είχε αναφερθεί παλιότερα, αν δεν κάνω λάθος, σε αλλαγή καρμπς και ρύθμιση διαφορετική (ή αλλαγή χαρτογράφισης για το 990) με σημαντική μείωση της κατανάλωσης αλλά και σεβαστό κόστος εγκατάστασης...φαντάζομαι αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, σαν φίλος και κάτοχος 950, θα ήσουν ενήμερος από τον φίλο αλλά και τον μηχανικό του...
ITG φιλτρο με FP βελονες προσφερουν κατ'εμε τον καλλιτερο συνδυασμο γκαζιου και καταναλωσης.
Καλλιτερη καταναλωση σε απολυτα νουμερα εχω δει με H2W kit.
Καλλιτερο σεττινγκ για πολυ γρηγορη οδηγηση (συνεχεια πανω απο 50% γκαζι) ITG φιλτρο, ανοιχτες ακραπες και στοκ βελονες. (Απο τα 150+ μεχρι την τελικη μεταμορφωνεται σε πυραυλο). Παιζει να εχει ρεπριζ επιπεδου χαγιαμπουσα στις εκτες.
Καλλιτερο σεττινγκ για χωμα το H2W και στοκ εξατμισεις (γραμμικοτητα και κατανομη βαρους).
Καταναλωσεις σε καθε περιπτωση πανω-κατω παρομοιες, την διαφορα κανει πιο πολυ η σωστη ρυθμιση και το χερι απ' οτιδηποτε αλλο.
Γενικα, ο βασικος λογος των υψηλων καταναλωσεων ειναι τα μεγαλα ανοιγο-κλεισιματα γκαζιου σε συνδυασμο με φτωχο μαματο μειγμα (μαμα 950 ειναι σεταρισμενα για 500 με 1000 μετρα υψομετρο).
Τελος, τα 990 με ITG φιλτρο, ταμαμ μειγμα και καραδαχτυλιασμενη οδηγηση στην Αθηνα, ξεπερνανε δυσκολα τα 8-9λτ/100κμ. Νοτ μπαντ αι σεη. Τα 950 ελαφρως παραπανω μονο και μονο γιατι ειναι αδυνατο να πετυχεις με καρμπ ιδανικη ρυθμιση παντου.
Τελος, οι ακραπες στα 950 ειναι καλες ειτε γα βαρβατα μεσαια, ειτε για βαρβατα ψηλα, αλλα οχι και για τα δυο. Οι μαμα ειναι σαφως καλλιτερες για γραμμικοτητα και αποφυγη χαζοσπινιαρισματων.΄Ενδεχεται μαλιστα (δεν εχω αποδειξεις) να βγαζουν και περισσοτερα αλογα στα ψηλα.
Το "φίλος" με προβληματίζει, αλλά λάθη κάνουν όλοι... Αν πάλι "σέρνετε" με αυτό το μηχανάκι τόσο πολύ (που και πάλι δύσκολα "κάνεις" 5 λίτρα...) μήπως σαν φίλος να τον συμβούλευες κάτι άλλο να αγοράσει...
.
Η αλήθεια είναι οτι αν δε δώ, δεν πιστεύω... αλλά ο τύπος δεν είναι κανένας παλαβός και μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Πρώην Ducatisti, δεν σέρνεται, ταξιδεύει διπλός με 150άρες φορτωμένος... πάντα μου αρέσει να δοκιμάζω κάποιον φημισμένο μάγο μηχανικό να δώ μήπως έχω κάτι να μάθω...
harris_x
26/02/2015, 09:08
Ίσως να είμαι λιγάκι οφ-τοπικ, οπότε σόρυ, θα το ανοίξω ξέχωρα - αλλά μπορει κάποιος να μου δώσει μια σύντομη περίληψη διαφοράς του 950 με το 990, με έμφαση στη κατανάλωση; (Για ADV μιλάω, όχι SM, αν παίζει διαφορά)
Ψήνωμαι για 950 επειδή έχω ακούσει οτι το καρμπιρατέρ δίνει καλύτερο fuelling/αίσθηση, και γενικά βλέπω μεγαλύτερο ενθουσιασμό στους ιδιωκτήτες των 950. Απ' την άλλη δεν θέλω να παραμένω στο μεσαίωνα λόγω τεχνοφοβίας (όλες μου οι μεχρι τώρα μηχανές ήταν με καρμπ, πρώτη φορά κοιτάω να γίνω ψεκασμένος!). Από ηλεκτρονικά κάαατι σκαμπάζω, οπότε δεν με φοβήζουν οι χάρτες κλπ, αλλά νά:- θέλω τις μηχανές απλές. Ο μόνος λόγος που θα επέλεγα την 990 είναι για καλύτερη κατανάλωση.
Προς το παρών έχω μια Χασκυ 610ΤΕ του 2000, πολύ την γουστάρω, με ρόδες και 17" και 21/18" αλλά δεν θα την έπαιρνα για μακρύ ταξίδι. Τα δυο ΚΤΜ ADV σηκώνουν ρόδα 17αρα (a la SM), αμα λάχει; Θα μου έλειπε το ψιλο-σουπερμοτο στυλ αν δεν to είχα. Προς το παρών, βάζω τις μικρές ρόδες στη Χάσκυ για πόλη/πλάκα και τις μεγάλες για ταξίδι, ον-οφ και κανα ψευτoεντούρo.
Μεταφερθήκαμε σε νέο θέμα: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144386
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.