View Full Version : Kατανάλωση 990/950 (Την γνώμη σας σε πρωτάρη)
ΝIKOLTSOS
31/08/2014, 21:17
Παιδιά,χαιρετώ την παρέα...
Χρειάζομαι την εμπειρία σας,
Σκέφτομαι να πάρω μηχανή και εκτώς τον άλλων είμαι ανάμεσα σε 990 και 950, το μόνο που με φοβίζει είναι η πολύ κακή κατανάλωση που ακούω πως έχουν...
Καταλαβαίνω ότι είναι σχεδόν 1000cc., αλλά αν θες να κάνεις ταξίδια με μέση κατανάλωση 11λίτρα στα 100χλμ. δεν πας πουθενά...
Όλα είναι θέμα οδηγού, αλλά το 11 άντε να γίνει 9... ούτε με 9 ταξιδεύεις!!
Ισχύει η παραπάνω κατανάλωση που ακούω ή μιλάνε άτομα που δεν ξέρουν?
Ευχαριστώ.
taisteal
31/08/2014, 21:22
Ναι αγαπητε,καιει γιατι ειναι κοντα 1000 cc,και εχει αλογατα..
Λογικο δεν ειναι;
Και δεν το υποθετω,το γνωριζω.
Τωρα...
:a014:
Δλδ με μια ταχύτητα μέχρι 140 δεν μπορεί να κάψει 7?
ΝIKOLTSOS
31/08/2014, 21:34
Ναι αγαπητε,καιει γιατι ειναι κοντα 1000 cc,και εχει αλογατα..
Λογικο δεν ειναι;
Και δεν το υποθετω,το γνωριζω.
Τωρα...
:a014:
Δεν ξέρω για αυτό ρωτάω... με φουλ ντεπόζιτο στην καλυτερη πόσα χιλιόμετρα έχεις βγάλει...?
Δλδ με μια ταχύτητα μέχρι 140 δεν μπορεί να κάψει 7?
μακάρι να ισχύει κάτι τέτοιο...
PetranGR
31/08/2014, 21:44
μπορείς να δείς εδώ γιατί παίζετε πάνω κάτω :
http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm
Pan (dvs)
31/08/2014, 21:45
Οταν λες πρωταρης εννοεις στα πανω απο 900?
ΝIKOLTSOS
31/08/2014, 22:16
Εννοώ στα πάνω από 400 σε on-off...
Αλλά την οδήγησα και μου άρεσε πάρα πολύ.
SHOOTER045
31/08/2014, 23:00
Και εμένα μου αρέσει και το οδήγησα
Αλλά δεν μου το κάνουν δώρο...
ΝIKOLTSOS
31/08/2014, 23:10
Για κακή μου τύχη, ούτε εμένα μου το κάνουν δώρο... τι σύμπτωση!
Με 140-150 το 950 έκανε 240 χλμ μετά ρεζέρβα αλλά 20χλμ.
ΝIKOLTSOS
31/08/2014, 23:25
Με 140-150 το 950 έκανε 240 χλμ μετά ρεζέρβα αλλά 20χλμ.
Ευχαριστώ.
Lioulios
31/08/2014, 23:51
Αισθητά λιγότερη κατανάλωση το 990 λόγω ψεκασμού .
Στο 950 10 lt στα 100 έβλεπα μόνο όταν το έσκιζα και ΠΟΤΕ παρακάτω από 10 ...
Ένα καλορυθμισμένο 950 όπως και 990 δεν λεχουν τραγικές καταναλώσεις σε ταξίδια , αλλά σε σχέση με άλλα ον οφ ...Δεν τα λες και οικονιμικά .
Είναι κακός μπελάς τα μεγάλα ΚΤΜ . Αν το πάρεις θα κολήσεις άσχημα . Εγώ το έδωσα το 950 και τώρα δεν σκέφτωμαι κάτι άλλο πέρα από αυτά .
Βασικό επίσης είναι ότι έχουν μεγάλο κόστος συντήρησης αν σκοπεύεις να πας by the book και η μοτο που θα πάρεις έχει ήδη φορτωμένα χλμ .
Στα 45.οοο , αν σου κάτσουν όλα μαζί μαζί και αναλώσιμα , μπορεί να χρειαστείς και κανα 700άρι σύνολο .
chester24
01/09/2014, 00:18
Οτι καιει καιει... Ποτε θα παρεις πολυβολο ομως;;;; Οταν φτασεις πενηντα χρονων και θα σε ποναει η μεση;;;;
Περα απο την πλακα.. Οσοι εχουμε lc8, ξερουμε οτι ειναι λιγο ακριβα και παρα τις οικονομικες δυσκολιες που διανυουμε, μολις το καβαλησουμε τα ξεχναμε ολα...
Οποτε αν σε κ@υλωνει μην το σκεφτεσαι και τσιμπα το....
Επισης οτι σου ειπαν οι προηγουμενοι οσον αφορα συντηρηση και καταναλωση ισχυει....
Αντε, καλολασπωτο.... :D
LOUKILOUK
01/09/2014, 01:26
Καίει και 7 στα 100χλμ αλλά θα βαρεθείς την ζωή σου...90χλμ /ώρα με 6η ίσα να μην σκορτσάρει...ΠΙΚΡΑ...νορμάλ σε ταξίδι φορτωμένος 8,5-9 είναι λογικό...Ότι πάει καει κιόλας...νόμος...δυστυχώς...
Υπάρχουν τροποί και για τα 2 950κ 990 να ρυθμιστούν και να καίνε λιγότερο...ο Άγις (Drbig) το κατέχει καλύτερα να το εξηγήσει...
:wave2:
ΝIKOLTSOS
01/09/2014, 07:51
Καίει και 7 στα 100χλμ αλλά θα βαρεθείς την ζωή σου...90χλμ /ώρα με 6η ίσα να μην σκορτσάρει...ΠΙΚΡΑ...νορμάλ σε ταξίδι φορτωμένος 8,5-9 είναι λογικό...Ότι πάει καει κιόλας...νόμος...δυστυχώς...
Υπάρχουν τροποί και για τα 2 950κ 990 να ρυθμιστούν και να καίνε λιγότερο...ο Άγις (Drbig) το κατέχει καλύτερα να το εξηγήσει...
:wave2:
Αισθητά λιγότερη κατανάλωση το 990 λόγω ψεκασμού .
Στο 950 10 lt στα 100 έβλεπα μόνο όταν το έσκιζα και ΠΟΤΕ παρακάτω από 10 ...
Ένα καλορυθμισμένο 950 όπως και 990 δεν λεχουν τραγικές καταναλώσεις σε ταξίδια , αλλά σε σχέση με άλλα ον οφ ...Δεν τα λες και οικονιμικά .
Είναι κακός μπελάς τα μεγάλα ΚΤΜ . Αν το πάρεις θα κολήσεις άσχημα . Εγώ το έδωσα το 950 και τώρα δεν σκέφτωμαι κάτι άλλο πέρα από αυτά .
Βασικό επίσης είναι ότι έχουν μεγάλο κόστος συντήρησης αν σκοπεύεις να πας by the book και η μοτο που θα πάρεις έχει ήδη φορτωμένα χλμ .
Στα 45.οοο , αν σου κάτσουν όλα μαζί μαζί και αναλώσιμα , μπορεί να χρειαστείς και κανα 700άρι σύνολο .
Καλές πληροφορίες!!!
Τα σέρβις θεωρώ πως με σωστό προγραμματισμό θα μπορώ να τα προετοιμάζω από χρηματικής άποψης...
Την κατανάλωση δεν ξέρω, μιας και θέλω να μην κατεβαίνω από την μηχανή...!!!
Που λέει ο λόγος, διάλειμμα στην δουλεία και να βγαίνω μικρή βόλτα έξω από την πόλη!!!
Δεν θα το αντέξω να το πάρω και να κάθετε!!
Για το 990 έχω ακούσει αυτά, ισχύουν?
Ζεσταίνεται, aftermarket εξατμίσεις βοηθούν εδώ, αρκεί να μην κάνουν πολύ θόρυβο.
Κάπως απότομη απόκριση κινητήρα στο ανοιχτό-κλειστό γκάζι.
Μπελάς τα δύο ρεζερβουάρ.
Όχι πολύ καλά φρένα.
To τιμόνι δεν κόβει αρκετά.
Συχνή βλάβη στην τρόμπα του συμπλέκτη. (aftermarket είναι και εδώ η λύση)
Οτι καιει καιει... Ποτε θα παρεις πολυβολο ομως;;;; Οταν φτασεις πενηντα χρονων και θα σε ποναει η μεση;;;;
Περα απο την πλακα.. Οσοι εχουμε lc8, ξερουμε οτι ειναι λιγο ακριβα και παρα τις οικονομικες δυσκολιες που διανυουμε, μολις το καβαλησουμε τα ξεχναμε ολα...
Οποτε αν σε κ@υλωνει μην το σκεφτεσαι και τσιμπα το....
Επισης οτι σου ειπαν οι προηγουμενοι οσον αφορα συντηρηση και καταναλωση ισχυει....
Αντε, καλολασπωτο.... :D
Αυτό σκέφτομαι!!!! εντάξει μέχρι τα 50 έχω άλλα τόσα,αλλά αν όχι τώρα πότε???
Απο το 2003 έχω 950 και από το 2008 990. Ποτέ δεν είδα 11λιτ/100χλμ. Στην Αθήνα μέσα το 9 ήταν συχνό. Δηλαδή ρεζέρβα στα 190 με 210χλμ. Στην Εθνική έχω κάνει και 330 με το 950 και μετά μου έσβησε. Αλλά έχω δεί και 260 και να μου σβήσει. Με συνετή οδήγηση στη εθνική, δηλαδή 120 - 140 τα 280 τα πιάνω με ρεζέρβα αναμένη και στα δύο. Άν έχεις πειράξει τα ζιγκλέρ στο κατμπυρατεράτο, μπορεί να δείς και 160 όπως με αλλαγμένο το #42 σε #45. Σοβαρή διαφορά δεν έχω δεί μεταξύ των δύο. Τελευταία σε Εγνατία με 145 σταθερά και φορτωμένος δικάβαλος, είδα ρεζέρβα στα 210 στο ψεκαστό. Στην ίδια διαδρομή χαλαρά κοντά στα 110 είδα στα 6,5λιτ/100χλμ. Νομίζω οτι πάνω από 140 καίει πολύ. Αντίθετα σε επαρχιακό στροφιλίκι με 70 - 90 πετυχαίνει μέγιστη οικονομία κοντά στα 6λιτ/100χλμ. το ψεκαστό.
Νομίζω οτι μεταξύ 6 - 8 είναι η πιό συχνή κατανάλωσει. Άν το σκίσεις, περίμενε την ανταμοιβή. Θαύματα δεν υπάρχουν.
Από συντήρηση θα πρέπει να είσαι από πάνω. Να ενημερώνεσαι από εδώ και από το advrider και να προνοείς. Το άφησες, σε άφησε, τουλάχιστο σε μακροχρόνια σχέση...
Εμείς εδώ είμαστε.
Υ.Γ. 1.Το ψεκαστό έχει φίλτρο ανοιχτό και χάρτη από τον Trickster.
Y.Γ. 2. Και στα δύο μηχανάκια τα συστήματα βελτίωσης των καυσαερίων έχουν αφαιρεθεί.
ΝIKOLTSOS
01/09/2014, 21:11
Απο το 2003 έχω 950 και από το 2008 990. Ποτέ δεν είδα 11λιτ/100χλμ. Στην Αθήνα μέσα το 9 ήταν συχνό. Δηλαδή ρεζέρβα στα 190 με 210χλμ. Στην Εθνική έχω κάνει και 330 με το 950 και μετά μου έσβησε. Αλλά έχω δεί και 260 και να μου σβήσει. Με συνετή οδήγηση στη εθνική, δηλαδή 120 - 140 τα 280 τα πιάνω με ρεζέρβα αναμένη και στα δύο. Άν έχεις πειράξει τα ζιγκλέρ στο κατμπυρατεράτο, μπορεί να δείς και 160 όπως με αλλαγμένο το #42 σε #45. Σοβαρή διαφορά δεν έχω δεί μεταξύ των δύο. Τελευταία σε Εγνατία με 145 σταθερά και φορτωμένος δικάβαλος, είδα ρεζέρβα στα 210 στο ψεκαστό. Στην ίδια διαδρομή χαλαρά κοντά στα 110 είδα στα 6,5λιτ/100χλμ. Νομίζω οτι πάνω από 140 καίει πολύ. Αντίθετα σε επαρχιακό στροφιλίκι με 70 - 90 πετυχαίνει μέγιστη οικονομία κοντά στα 6λιτ/100χλμ. το ψεκαστό.
Νομίζω οτι μεταξύ 6 - 8 είναι η πιό συχνή κατανάλωσει. Άν το σκίσεις, περίμενε την ανταμοιβή. Θαύματα δεν υπάρχουν.
Από συντήρηση θα πρέπει να είσαι από πάνω. Να ενημερώνεσαι από εδώ και από το advrider και να προνοείς. Το άφησες, σε άφησε, τουλάχιστο σε μακροχρόνια σχέση...
Εμείς εδώ είμαστε.
Υ.Γ. 1.Το ψεκαστό έχει φίλτρο ανοιχτό και χάρτη από τον Trickster.
Y.Γ. 2. Και στα δύο μηχανάκια τα συστήματα βελτίωσης των καυσαερίων έχουν αφαιρεθεί.
Τέτοια να ακούω, από άτομα που το ξέρουν!!!! 6-8 είναι τέλειο.
Εγώ περίμενα να ξενερώσω και όσο διαβάζω .... :evil::evil: .... δεν κρατιέμαι!!!!
Αν βγει καλό αυτό που κοιτάω, θα την κάνω την κίνηση για 990 του 2008...
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για την άμεση βοήθεια-ενημέρωση!!!
stavrouliasp
01/09/2014, 23:35
Εγώ σε στοκ 990 έχω με 130 εθνική τριβαλιτσο διπλός 6-6.3. Εντός πόλης με συνετή οδήγηση 6.5. Αυτά.
ΝIKOLTSOS
02/09/2014, 08:54
Εγώ σε στοκ 990 έχω με 130 εθνική τριβαλιτσο διπλός 6-6.3. Εντός πόλης με συνετή οδήγηση 6.5. Αυτά.
:uplate::uplate::evil:
Με όλο το σεβασμό αλλά σε λίγο θα πιστέψω ότι με troll-αρετε από τις τόσο καλές καταναλώσεις που ακούω... (χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου, απλά είναι τόσο ευχάριστη πληροφορία που σχεδόν αδυνατώ να την πιστέψω)
Δυο ακόμα ερωτήσεις,
Ποιας χρονολογίας έχεις?
αλλάζει (βελτιώνεται ή χειροτερεύει) η κατανάλωση σε κάποιες χρόνιες?
(εγώ κοιτάω για 2008.)
Σημαντικό ρόλο παίζει στην κατανάλωση και ο χάρτης που φοράει το μηχανάκι. Ο akrapovic είναι αρκετά πιο πλούσιος με αποτέλεσμα πέρα απο τις επιδόσεις και την αυξημένη κατανάλωση
stavrouliasp
02/09/2014, 09:47
Έχω του 2006 αλλά μέχρι και το 2008 νομιζω το ίδιο είναι. Μόνο ένας χάρτης άλλαξε το 2007 (που σχετίζεται με την καταναλωση) που λογικά όλοι τον έχουνε κάνει update.
stavrouliasp
02/09/2014, 09:53
Ναι. Ο χάρτης των acrapovic καίει παραπάνω, από όσα έχω διαβάσει όμως χωρίς ιδιαίτερο κέρδος.
Θα σου πρότεινα ακόμη και αν πάρεις μηχανή με ακραπες (η καλύτερη αναβάθμιση που μπορείς να κάνεις), να βάλεις το μανησιο πρόγραμμα του 2007.
Manalishi
02/09/2014, 09:59
Υπάρει και αντίστοιχο θέμα για "κατανάλωση 990" στο οποίο όντως αναφέρεται απο άλλους χρήστες οσον αφορά το "μαμίσιο" πρόγραμμα οτι ακόμα και με ακράπες η κατανάλωση δεν αυξάνεται, με τίμημα 1-2άλογα που δεν παίρνεις ποτέ, κατα τα λεγόμενα όπως είπα.
με τίμημα 1-2άλογα που δεν παίρνεις ποτέ
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.. Το μοτέρ τραβάει πολύ καλύτερα απο χαμηλά με τον acrapovic και εξαφανίζεται και η τρύπα ανάμεσα στις 4k-5k rpm. Tώρα αν αξίζει η παραπάνω κατανάλωση γι'αυτο το κέρδος είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα.
okourkoulos
02/09/2014, 11:51
Αν και δεν έχω βάλει Akra (πολλά τα λεφτά), ούτε άλλο τελικό, το μεγάλο αβανταζ ενός τέτοιου αφτερμαρκετ πρέπει να είναι η αφαίρεση κιλών απ'το πίσω μέρος και η απαλοιφή της νευρικότητας του γκαζιού σε πολύ χαμηλές στροφές. τα άλογα δεν έχουν και πολύ σημασία, παρά μόνο το γεγονός ότι όντως πρέπει να τραβάει καλύτερα από 4-5000στρ.
Σημειωτέον, χωρίς έξτρα τελικό από τις 5000στρ αρχίζει και καίει. με τα τελικά δε ξέρω!
Απ'ότι μου έχουν πει, δεν έχω προσωπική εκτίμηση.
ΝIKOLTSOS
02/09/2014, 11:58
Έχω διαβάσει ότι γενικά ζεσταίνεται και οι akra εξατμίσεις βοηθούν στο να μειωθούν οι θερμοκρασίες...
ισχύει?
Αυτό που κοιταώ έχει akra...
Manalishi
02/09/2014, 12:09
Έχω διαβάσει ότι γενικά ζεσταίνεται και οι akra εξατμίσεις βοηθούν στο να μειωθούν οι θερμοκρασίες...
ισχύει?
Αυτό που κοιταώ έχει akra...
και συμπληρώνω την ερώτηση: εαν όντως γίνεται με τις Akrapovic, μήπως γίνεται και με άλλες, πιό φθηνές?? και αν ναι, ποιες???
Allst@rf
02/09/2014, 12:34
Πολλα μεγαλα ktm εχουν βαλει wing, μια καλη απομιμηση της akrapovic
Με όλες τις καλές aftermarket τα ίδια οφέλη έχουμε πάνω-κάτω. Kερδίζεις σε βάρος και θερμοκρασίες καθώς καταργούνται και οι καταλύτες που είναι μέσα στα ΟΕΜ τελικά. Η νευρικότητα του γκαζιού στα χαμηλά δεν έχει να κάνει μόνο με το τελικό αλλα και με διάφορα άλλα (χάρτης, πεταλούδες κλπ)
Allst@rf
02/09/2014, 12:42
Και μονο που με τις αφτερμαρκετ πεφτει η θερμοκρασια στο υποφερτο αξιζει...
stavrouliasp
02/09/2014, 12:58
Τη νευρικότητα κάτω από τις 3000 στροφές στο ψεκαστο δεν μπορείς να την διορθώσεις με τίποτε. Απλά μαθαίνεις να ζεις με αυτήν.
Τη νευρικότητα κάτω από τις 3000 στροφές στο ψεκαστο δεν μπορείς να την διορθώσεις με τίποτε. Απλά μαθαίνεις να ζεις με αυτήν.
Οβάλ δευτερεύουσες πεταλούδες + λίγο πιο πλούσιο μείγμα στον μαμά χάρτη (ή απλα με τον akrapovic) και βελτιώνεται υπερβολικά
amyroukai
02/09/2014, 13:31
Τη νευρικότητα κάτω από τις 3000 στροφές στο ψεκαστο δεν μπορείς να την διορθώσεις με τίποτε. Απλά μαθαίνεις να ζεις με αυτήν.
την οποία όλως περιέργως δεν μου φαίνεται να έχει το SMT...
okourkoulos
02/09/2014, 15:30
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη θερμοκρασία, εκτός κι αν φοράς βερμούδα!
Ο πίσω, ναι το δεξί πόδι ψήνεται το καλοκαίρι, αλλά το χειμώνα.....!!!
Έβαλα δευτερεύουσες οβαλ πεταλούδες, έβγαλα το κόφτη πρώτης δευτέρας, απενεργοποίησα βαλβίδες SAS, βγήκε ο αισθητήρας Lamda εκτός και ίσα που βλέπω διαφορά στο γκάζι. Πάει καλύτερα, όμως!
Το Jerkyness του γκαζιού λένε πως βελτιώνεται με άλλη γκαζιέρα. Αυτά τα λένε στο AdvRider και κόστος ~100.
Σίγουρα το έξτρα τελικό θα βελτιώσει κι άλλο τη κατάσταση.
Wings είναι η καλύτερη λύση για μενα (600-700Ευρω), αφού οι Akra θέλουν και πάνω από 1000άρικο.
Και μεταχείρω να βάλεις πάνε 400-500 και δε θα ξέρεις τι έχει γίνει μέσα. θες δηλαδή και κανα 150άρι για σερβις στα τελικά για να είσαι σίγουρος.
Οι μαμά εξατμίσεις ΔΕ παίρνουν εύκολα (έως καθόλου) σέρβις και δε συμφέρει το κόστος.
Πλέον ψάχνω μεταχείρω Wings και δε βρίσκω πουθενά.
Όχι με Carbon, όμως στην άκρη γιατί το πετάει. Άσε που δε του παέι! Αυτά (τα carbon) είναι για μηχανές δρόμου, όχι Adventure...!
Lioulios
02/09/2014, 16:07
Τα πράγματα είναι απλά .
Τα adv της ΚΤΜ είναι μηχανάκια που το κέθένα καίει διαφορετικά .....
Ακούω τον καθένα σας και βγάζω και εγώ συμπεράσματα ...
Εγώ πάνω στο δικό μου δεν πήγα ΠΟΤΕ κανονικά . Και λ7 να μου έδιναν , δεν θα έκανα ποτέ ταξίδι με 130 ή δεν θα πήγαινα ποτέ μου συνετά και οικονομικά ....ολλές φορές το σκέφτηκα , μέχρι που έβαζα μπροστά .
Άμα σε τρώει ο κώλος σου , καταναλώσεις κάτω από 8-9 , δεν θα δεις ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ .... Δεν το παίρνεις αυτό το μηχανάκι αν κοιτάς πόσο καίει .....Καίει . Αυτό να έχεις στο μυαλό σου ....
Δεν το παίρνεις αυτό το μηχανάκι αν κοιτάς πόσο καίει .....Καίει . Αυτό να έχεις στο μυαλό σου ....
Vroom λέμε!!!
LOUKILOUK
02/09/2014, 17:02
Τα πράγματα είναι απλά .
Τα adv της ΚΤΜ είναι μηχανάκια που το κέθένα καίει διαφορετικά .....
Ακούω τον καθένα σας και βγάζω και εγώ συμπεράσματα ...
Εγώ πάνω στο δικό μου δεν πήγα ΠΟΤΕ κανονικά . Και λ7 να μου έδιναν , δεν θα έκανα ποτέ ταξίδι με 130 ή δεν θα πήγαινα ποτέ μου συνετά και οικονομικά ....ολλές φορές το σκέφτηκα , μέχρι που έβαζα μπροστά .
Άμα σε τρώει ο κώλος σου , καταναλώσεις κάτω από 8-9 , δεν θα δεις ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ .... Δεν το παίρνεις αυτό το μηχανάκι αν κοιτάς πόσο καίει .....Καίει . Αυτό να έχεις στο μυαλό σου ....
True story...
Στην πραγματικότητα βλέπεις ότι κατεβάζει η κουτρα σου...και 11λτ/100χλμ έχω δει σε σφιχτό ορεινό με τον κινητήρα να στροφάρει μόνιμα πάνω από 6-6,5κ στροφές μέχρι και κόφτες...:evil:
Ακράποβιτς έχω πάνω και είναι σούπερ...βασικά έτσι το πήρα οπότε δεν έχω καλό κριτήριο σύγκρισης με τις μαμά...
LOUKILOUK
02/09/2014, 17:12
Καλές πληροφορίες!!!
Τα σέρβις θεωρώ πως με σωστό προγραμματισμό θα μπορώ να τα προετοιμάζω από χρηματικής άποψης...
Την κατανάλωση δεν ξέρω, μιας και θέλω να μην κατεβαίνω από την μηχανή...!!!
Που λέει ο λόγος, διάλειμμα στην δουλεία και να βγαίνω μικρή βόλτα έξω από την πόλη!!!
Δεν θα το αντέξω να το πάρω και να κάθετε!!
Για το 990 έχω ακούσει αυτά, ισχύουν?
Ζεσταίνεται, aftermarket εξατμίσεις βοηθούν εδώ, αρκεί να μην κάνουν πολύ θόρυβο.
Κάπως απότομη απόκριση κινητήρα στο ανοιχτό-κλειστό γκάζι.
Μπελάς τα δύο ρεζερβουάρ.
Όχι πολύ καλά φρένα.
To τιμόνι δεν κόβει αρκετά.
Συχνή βλάβη στην τρόμπα του συμπλέκτη. (aftermarket είναι και εδώ η λύση)
Αυτό σκέφτομαι!!!! εντάξει μέχρι τα 50 έχω άλλα τόσα,αλλά αν όχι τώρα πότε???
1. Σωστό...ακάποβιτς ταπωμένες και όλα καλά...
2. Άλλοι το λένε "άμεση απόκριση"...ποτέ δεν με προβλημάτισε...
3. υποχόνδιες καταστάσεις...στο ταξίδι με τανκ μπαγκ βολέυει απόλυτα...
4. φρένα ον-οφ προοδευτικά και όχι σσ με άμεσο δάγκωμα ναι...στο ταξίδι φορτωμένος δικάβαλος ίσως φανεί κάποια αδυναμία αλλά υπάρχει και αβσ στο 990...(αυτό έχω)
5. δεν χρειάστηκα ποτέ κάτι παραπάνω σε επιτόπιο ελιγμό...πάλι προβλήματα για υποχόνδριους...
6. προφανώς αλήθεια, εγώ προσωπικά δεν είχα πρόβλημα, αλλά συμβαίνει συχνά...αλλαγή με άφτερ αν δεν έχει ήδη αλλάχτεί...
Και τέλος κατανάλωση από 6-11λτ/100χλμ είναι μάλλον τα άκρα...το 8.5 που είναι στη μέση να έχεις σαν μπούσουλα...
ΝIKOLTSOS
03/09/2014, 17:20
Τα πράγματα είναι απλά .
Άμα σε τρώει ο κώλος σου , καταναλώσεις κάτω από 8-9 , δεν θα δεις ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ .... Δεν το παίρνεις αυτό το μηχανάκι αν κοιτάς πόσο καίει .....Καίει . Αυτό να έχεις στο μυαλό σου ....
Δεν το παίρνω με σκεπτικό ότι θα αγοράσω παπί, απλά θέλω η κατανάλωση αν χρειαστεί να είναι βιώσιμη ( για τα δικά μου δεδομένα).
Με την παρακάτω παράθεση είναι είναι!!!
Και τέλος κατανάλωση από 6-11λτ/100χλμ είναι μάλλον τα άκρα...το 8.5 που είναι στη μέση να έχεις σαν μπούσουλα...
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για όλα.
Νομίζω ότι στο θέμα κατανάλωση το συμπέρασμα είναι η παράθεση του LOUKILOUK,
Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή για το 990 είναι ευπρόσδεκτη!!!
Να ξέρεις επησεις ότι έχει και ψήσιμο στα πόδια του συνεπιβάτη.
Δραστική λύση είναι το τυλιγμένα των λαιμων.
ΝIKOLTSOS
03/09/2014, 19:00
Αυτό δεν λύνεται με αλλαγή τελικών?
Βελτιώνεται αλλά δεν λύνεται...
ΝIKOLTSOS
03/09/2014, 22:25
:a013:
είχα την εντύπωση ότι λύνεται.
xaotikos
03/09/2014, 23:10
την οποία όλως περιέργως δεν μου φαίνεται να έχει το SMT...
Φυσικα και έχει και το smt σαν γνήσιο 990 :) αν διαβάσεις το ktmsmt.com θα δεις πως όλοι το έχουν σαν πρόβλημα αρχικά.
Όπως και για τα adv όμως υπάρχουν διάφορες λύσεις που συνδυαστικά την εκμηδενίζουν. 16άρι γρανάζι μπροστά ή 42-43 πίσω, γκαζιέρα,κλπ
Εγώ ξεκίνησα με χάρτη, εξατμίςεις, απενεργοποίηση SAS, απενεργοποίηση restriction ταχυτήτων και εκεί που είδα την μεγαλύτερη διαφορά ήταν με αφαίρεση δευτερεύουσων πεταλούδων (στα adv φαίνετε να δουλεύουν καλύτερα οι οβάλ)και μετά με dna φιλτροκούτι με εισαγωγή από rc8 στον πίσω κύλινδρο και άλλο χάρτη. Έχει δώσει άλλο αέρα στον κινητήρα αλλά έχει γίνει και πολύύύ ομαλός.
Κατανάλωση και στοκ και τώρα έχω ~8-9. Αυτό το πράγμα δεν σε αφήνει να οδηγείς τζαπανέζικα :)
Lioulios
04/09/2014, 01:00
Αν σε απασχολεί το θεμα ζέστη , ξέχνα το .
Αν έχει το μηχανάκι Ακράπες , δεν ζεσταίνει το ίδιο ... Εγώ είχα και μαμα και ακράποβιτς και πανω στην αλλαγή επαθα πλάκα ...Αρχικά όταν έπιασα τις μαμα στο χερι και ειδα το βαρος .
Οι μαμα εξατμισεις καινε πολύ . χαραχτηριστικά θα σου πω πως μετα από βόλτα 20 χλμ κατεβαίνεις και βαζεις τα χερια σου κοντα , αλλά σε καμία περίπτωση πιο κοντα από 3-4 πόντους ... Με τις ακράποβιτς , κατεβαίνεις και τις παίρνεις αγγαλιά .
Η γυναίκα μου ποτε δεν παραπονέθηκε για ζέστη και οι λαιμοί μπροστά βγάζουν μια θερμοκρασία υποφερτή .... Τί να λένε τα γυμνά 1000άρια που αν τα βολτάρεις με σορτσάκι παθαίνεις εγκαύματα ? Μια χαρά θερμοκρασία για 1000άρι μηχανάκι έχει το adv και η άποψη η δικιά μου είναι να μην τυλίξεις κανένα λαιμό .
...Άντε ...Με το καλό !
Καλησπερα,
Να πω και γω την ταπεινη μου γνωμη, μιας και ειχα ΚΤΜ 950Adv και 950Super Enduro:
Καλα και αγια τα μηχανακια, σου βγαζουν μια "καφριλα" (με την καλη εννοια), απολαμβανεις την οδηγηση τους, αλλα οταν, πραγματικα, εχουν καταναλωση πανω απο 8 λιτρα/100, τι ακριβως απολαυση να κανεις; Σιγουρα ολα εχουν να κανουν με την οικονομικη κατασταση του καθενος. Παντα τα ΚΤΜ καιγανε πανω απο 8λιτρα/100, αλλα καποτε η βενζινη ειχε 1ευρω/λιτρο και καποτε παιρναμε πανω απο 1500ευρω σχεδον μισθο! Τωρα απλα εχουν ακριβυνει ολα, γι αυτο μας φαινονται πολλα τα 8λιτρα/100!
Εγω πριν τα ΚΤΜ ειχα BMW R1200GS. Παρ ολο που ηταν 1200κυβικα, εκαιγε περιπου 6-6,5 λιτρα/100. Τι να πουμε για το 800GS ε; που καει 4,5-5,5λιτρα/100;
Προσωπικα ημουν αρκετα ικανοποιημενος με τα ΚΤΜ που ειχα, αλλα θα γυρισω σε BMW παλι αρκετα συντομα. Ισως 800GS, γιατι δεν μπορω να θελω να παω μια βολτα και να σκεφτομαι οτι θα δωσω ενα σωρο λεφτα για βενζινες. Οι αναγκες μου και τα οικονομικα μου εχουν αλλαξει, οποτε θελω να κανω το κεφι μου και να μην σκεφτομαι την καταναλωση.
Αυτα που θελω να πω δηλαδη, ειναι, οτι εφοσον μπορεις οικονομικα, παιρνεις ενα ΚΤΜ και δεν σκεφτεσαι το κοστος. Αν δεν μπορεις παιρνεις κατι αναλογο με λιγοτερη καταναλωση.
Παιδιά,χαιρετώ την παρέα...
Χρειάζομαι την εμπειρία σας,
Σκέφτομαι να πάρω μηχανή και εκτώς τον άλλων είμαι ανάμεσα σε 990 και 950, το μόνο που με φοβίζει είναι η πολύ κακή κατανάλωση που ακούω πως έχουν...
Καταλαβαίνω ότι είναι σχεδόν 1000κεκ, μοτοσυκλέτες αλλά αν θες να κάνεις ταξίδια με μέση κατανάλωση 11λίτρα στα 100χλμ, δεν πας πουθενά... ναι ξέρω όλα είναι θέμα οδηγού, αλλά το 11 άντε να γίνει 9... ούτε με 9 ταξιδεύεις!!
Ισχύει η παραπάνω κατανάλωση που ακούω ή μιλάνε άτομα που δεν ξέρουν?
Ευχαριστώ.
Το 950 σε ταξιδι μεχρι 150 δεν θα ξεπερασει τα 7λτ/100 αρκει να ειναι σωστα ζιγκλερωμενο αναλογα με την εξατμιση, γραναζωμα κλπ
Το Φ800 θα καψει τα ιδια σε ταξιδι, στην πολη ομως ειναι αρκετα πιο οικονομικο.
Η ανεση στο μεν και στο δε, δεν συγκρινεται ομως.
990 του '10 μέχρι 120 και χωρίς νευρική οδήγηση, ένα άτομο, ελαφρύ φόρτωμα με χωμάτινο λάστιχο είναι γύρω στο 6 με το μαμά γρανάζωμα. Χώμα, που δεν είμαι ο πιο ήρεμος οδηγός, βλέπω 7-7.5 (Δηλαδή ανάβει το λάμπάκι στα 200 και έχει κάψει 15 lt). 8 δεν έχω δει γιατί πρέπει να πηγαίνω για ώρα στο όριό μου. Ένας πιλότος σίγουρα μπορεί να το φτάσει 8-8.5. Πάντως όταν συμπλήρωνα 26 E βενζίνα τρία 950 που ξέρω έβαζαν λίγο παραπάνω (2,3 E) και το F800 18!! Έχω ακούσει ότι τα πρώτα ψεκαστά 990 καίνε περισσότερο από τα επόμενα (Μιλάω για μαμά στημένα). Ισχύει?
Γενικά καίει το μηχανάκι. Σε σύγκριση με ενα GS μέχρι 150 στην εθνική έκαιγα 1 λτ παραπάνω / 100 km. Δεν είναι λίγο αλλά καταναλώσεις πάνω από 9 νομίζω μόνο στην εθνική μπορείς να πετύχεις, αν πηγαίνεις με πάνω από 170. Αλλά σε αυτές τις ταχύτητες όλα τα ον-οφφ καίνε. Δηλαδή ενα GS ή Varadero καίει λιγότερο εκεί? Υποθέτω ότι εκεί η διαφορά θα μικραίνει
okourkoulos
04/09/2014, 15:13
με dna φιλτροκούτι με εισαγωγή από rc8 στον πίσω κύλινδρο και άλλο χάρτη.
Αυτό δε το ήξερα!
Μπορείς να δώσεις λεπτομέρειες?
όσο για το δέσιμο των λαιμών δε συμφωνώ. Όσο δε βγάζουν ζέστη, αλλο τόσο δε παίρνουν αέρα.
xaotikos
04/09/2014, 17:28
Φευγουμε από το θέμα αλλά στο ktmsmt.com θα βρεις αρκετες πληροφορίες. Μετά από αρκετές δοκιμές είδανε (κυρίως ο kevxtx) πώς στο smt ο συνδυασμός sdt αυλού εισαγωγής στον μπροστινό κύλινδρο με αυλό απο rc8 στον πίσω και custom χάρτη δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα σε ροπή/άλογα και ομαλή απόκριση στο smt. Η καταναλωση για να είμαστε και ontopic δεν έχει επηρεαστεί, τουλάχιστον κατι το σημαντικό.
ΝIKOLTSOS
04/09/2014, 22:23
990 του '10 μέχρι 120 και χωρίς νευρική οδήγηση, ένα άτομο, ελαφρύ φόρτωμα με χωμάτινο λάστιχο είναι γύρω στο 6 με το μαμά γρανάζωμα. Χώμα, που δεν είμαι ο πιο ήρεμος οδηγός, βλέπω 7-7.5 (Δηλαδή ανάβει το λάμπάκι στα 200 και έχει κάψει 15 lt). 8 δεν έχω δει γιατί πρέπει να πηγαίνω για ώρα στο όριό μου. Ένας πιλότος σίγουρα μπορεί να το φτάσει 8-8.5. Πάντως όταν συμπλήρωνα 26 E βενζίνα τρία 950 που ξέρω έβαζαν λίγο παραπάνω (2,3 E) και το F800 18!! Έχω ακούσει ότι τα πρώτα ψεκαστά 990 καίνε περισσότερο από τα επόμενα (Μιλάω για μαμά στημένα). Ισχύει?
Γενικά καίει το μηχανάκι. Σε σύγκριση με ενα GS μέχρι 150 στην εθνική έκαιγα 1 λτ παραπάνω / 100 km. Δεν είναι λίγο αλλά καταναλώσεις πάνω από 9 νομίζω μόνο στην εθνική μπορείς να πετύχεις, αν πηγαίνεις με πάνω από 170. Αλλά σε αυτές τις ταχύτητες όλα τα ον-οφφ καίνε. Δηλαδή ενα GS ή Varadero καίει λιγότερο εκεί? Υποθέτω ότι εκεί η διαφορά θα μικραίνει
Καλή ερώτηση...
golden arian
05/09/2014, 01:02
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν έχει νόημα να κάθεσαι και να ψάχνεις την κατανάλωση σε μηχανάκι 1000 κυβικών και το οποίο είναι και πιο παιχνιδιάρικο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του.
Μην γίνεσαι σπανάκι για 200 - 300 ευρώ τον χρόνο. Στην τελική πάρε κάτι μικρότερο.
spyrakos35
05/09/2014, 07:17
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν έχει νόημα να κάθεσαι και να ψάχνεις την κατανάλωση σε μηχανάκι 1000 κυβικών και το οποίο είναι και πιο παιχνιδιάρικο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του.
Μην γίνεσαι σπανάκι για 200 - 300 ευρώ τον χρόνο. Στην τελική πάρε κάτι μικρότερο.
+1300
ΝIKOLTSOS
05/09/2014, 09:50
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν έχει νόημα να κάθεσαι και να ψάχνεις την κατανάλωση σε μηχανάκι 1000 κυβικών και το οποίο είναι και πιο παιχνιδιάρικο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του.
Μην γίνεσαι σπανάκι για 200 - 300 ευρώ τον χρόνο. Στην τελική πάρε κάτι μικρότερο.
Καλές πληροφορίες!!!
Τα σέρβις θεωρώ πως με σωστό προγραμματισμό θα μπορώ να τα προετοιμάζω από χρηματικής άποψης...
Την κατανάλωση δεν ξέρω, μιας και θέλω να μην κατεβαίνω από την μηχανή...!!!
Που λέει ο λόγος, διάλειμμα στην δουλεία και να βγαίνω μικρή βόλτα έξω από την πόλη!!!
Δεν θα το αντέξω να το πάρω και να κάθετε!!
Νομίζω τώρα αντιλαμβάνεσαι το νόημα....
Γιατί άλλο το 6-8,5L/100 που άκουσα εδώ μέσα.... και άλλο το λιγότερο 11L/100 που άκουγα πριν.
...
και άλλο το λιγότερο 11L/100 που άκουγα πριν.
τέτοια κατανάλωση με 19.6 lt ντεπόζιτο (το 990) σημαίνει ότι σβήνει στα 180 km και λαμπάκι στα 140. Δε έχω ακούσει τέτοιο πράγμα.
Το μηχανάκι τρώει. Τρώει από μόνο του και σίγουρα θα το ταΐζεις κι εσύ με το δεξί χέρι. Δεν σε αφήνει ο διάολος που κρύβει μέσα του. Δεν κάνει για καθημερινό μηχανάκι. Είναι πολυέξοδο γενικώς.
Εγώ το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και κερδίζω απλά ευχαρίστηση και χρόνο σε σχέση με το αμάξι. Έχω το 990s Dakar του 2007 εδώ και δυόμισι χρόνια με μαμά χάρτη και ταπωμένες Akrapovic.
Δυστυχώς οι ημέρες που πήγαινα βόλτες 1-2 φορές το μήνα έχουν περάσει. Οι υποχρεώσει πολλές και τα λεφτά λιγοστεύουν συνέχεια.
Ήταν και είναι το όνειρό μου. Πριν το πάρω το έβλεπα στον ύπνο μου. Τώρα το έχω και το βλέπω ακόμα. Δεν βλέπω τίποτα άλλο στο δρόμο.
Χωρίς να έχω προβλήματα (μόνο μια τσιμούχα αντλίας νερού), δε σου κρύβω ότι μου πέρασε πολλές φορές από το μυαλό να το πουλήσω. Ο λόγος φυσικά οικονομικός.
Το κρατάω όμως γιατί είναι ότι καλύτερο έχει περάσει από τα χέρια μου και μου δίνει χρόνια. Θα το κρατήσω όσο περισσότερο αντέξω.
Για μένα είναι σαν το τσιγάρο. Ξέρω ότι θα ήταν καλύτερα να το κόψω αλλά η όποια ευχαρίστηση μου δίνει υπερισχύει της λογικής. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον.
Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα και να είναι ακόμα δικό μου. Μπορεί και να γεράσουμε μαζί.
τέτοια κατανάλωση με 19.6 lt ντεπόζιτο (το 990) σημαίνει ότι σβήνει στα 180 km και λαμπάκι στα 140. Δε έχω ακούσει τέτοιο πράγμα.
Χτες λαμπάκι στα 158 χλμ εντός πόλης με "φυσιολογική" για ΚΤΜ οδήγηση.
τέτοια κατανάλωση με 19.6 lt ντεπόζιτο (το 990) σημαίνει ότι σβήνει στα 180 km και λαμπάκι στα 140. Δε έχω ακούσει τέτοιο πράγμα.
Υπάρχει μέλος του φόρουμ που όταν είχε 990 είχε δει πολλές φορές το λαμπάκι να ανάβει στα 120-130χμ αλλα εκείνος έχει αντικαταστήσει το γκάζι με διακόπτη οn/off ;D
Υπάρχει μέλος του φόρουμ που όταν είχε 990 είχε δει πολλές φορές το λαμπάκι να ανάβει στα 120-130χμ αλλα εκείνος έχει αντικαταστήσει το γκάζι με διακόπτη οn/off ;D
Ξαναλεω (και ειμαι σιγουρος θα το πω ξανα και ξανα, αλλα δεν πειραζει, κωλοβαραω ετσι κι αλλιως), ειναι θεμα ρυθμισης.
990R με διακοπτη ον-οφφ στο γκαζι ΜΕΣΑ στην ΑΘΗΝΑ με βλακωδη σπινιαρισματα ντριφτ και καγκουριες αναβει λαμπακι στα 170-180.
Το ιδιο μηχανακι με αναβατη 2.10 Υ χ 1.20 Π φορτωμενο με πλαινες μπαγκαζιερες τιγκα και 180-200 σταθερα σε ταξιδι εθνικη εκαψε 10λτ/100. Ολα αυτα χωρις φιλτροκουτι, με ανοιχτες εξατμισεις και 80,000κμ στο κοντερ. Πιο ταλαιπωρημενο και πιο τουμπανο δηλαδη χωρις ανοιγμα κινητηρα δεν γινεται.
Τα συμπερασματα δικα σας :beer:
Υπάρχει μέλος του φόρουμ που όταν είχε 990 είχε δει πολλές φορές το λαμπάκι να ανάβει στα 120-130χμ αλλα εκείνος έχει αντικαταστήσει το γκάζι με διακόπτη οn/off ;D
ok. Θα ήταν καλό πάντως να μας πει ο ιδιος πως είχε στήσει το μηχανάκι του ή ήταν απλά στο τρόπο οδήγησής του.
Μήπως το S και R, που υπάρχει η διαφορά στην κατανάλωση, έχει να κάνει με την προηγούμενη ερώτησή μου οτι τα πρώτα ψεκαστά καίνε περισσότερο;
Ξαναλεω (και ειμαι σιγουρος θα το πω ξανα και ξανα, αλλα δεν πειραζει, κωλοβαραω ετσι κι αλλιως), ειναι θεμα ρυθμισης.
990R με διακοπτη ον-οφφ στο γκαζι ΜΕΣΑ στην ΑΘΗΝΑ με βλακωδη σπινιαρισματα ντριφτ και καγκουριες αναβει λαμπακι στα 170-180.
Το ιδιο μηχανακι με αναβατη 2.10 Υ χ 1.20 Π φορτωμενο με πλαινες μπαγκαζιερες τιγκα και 180-200 σταθερα σε ταξιδι εθνικη εκαψε 10λτ/100. Ολα αυτα χωρις φιλτροκουτι, με ανοιχτες εξατμισεις και 80,000κμ στο κοντερ. Πιο ταλαιπωρημενο και πιο τουμπανο δηλαδη χωρις ανοιγμα κινητηρα δεν γινεται.
Τα συμπερασματα δικα σας :beer:
Ε φτιάξε μια τρύπα να σενιάρεις κι εμάς τους ταλαίπωρους που μας τα τρώει ο βενζινάς. :cry:
Allst@rf
05/09/2014, 15:21
Που να ειχατε και sd...
Με δεκατριαρι τεποζιτο και μια καλη μερα στα μεγαρα ή πολεμικη βολτα σε επαρχιακο, λαμπακι στα 80 χλμ...
Η χαρα του βενζινα...
Εγω πιστευω οτι και γαργαλημα να κανει καποιος για να μειωσει την καταναλωση στον lc8 δε θα πετυχει πολλα.
Καιει πολυ...
endopandou
05/09/2014, 15:57
Που να ειχατε και sd...
Με δεκατριαρι τεποζιτο και μια καλη μερα στα μεγαρα ή πολεμικη βολτα σε επαρχιακο, λαμπακι στα 80 χλμ...
Η χαρα του βενζινα...
Εγω πιστευω οτι και γαργαλημα να κανει καποιος για να μειωσει την καταναλωση στον lc8 δε θα πετυχει πολλα.
Καιει πολυ...:a013:
ok. Θα ήταν καλό πάντως να μας πει ο ιδιος πως είχε στήσει το μηχανάκι του ή ήταν απλά στο τρόπο οδήγησής του.
Μήπως το S και R, που υπάρχει η διαφορά στην κατανάλωση, έχει να κάνει με την προηγούμενη ερώτησή μου οτι τα πρώτα ψεκαστά καίνε περισσότερο;
Aυτό ήταν S του 08, ακράπες ξετάπωτες και τον αντίστοιχο χάρτη και DNA φίλτρο κατα τ'αλλα δεν είχε ιδιαίτερα γαργαλήματα
Ε φτιάξε μια τρύπα να σενιάρεις κι εμάς τους ταλαίπωρους που μας τα τρώει ο βενζινάς. :cry:
τι, θα πρεπει να δουλευω? :bawl:
Που να ειχατε και sd...
Με δεκατριαρι τεποζιτο και μια καλη μερα στα μεγαρα ή πολεμικη βολτα σε επαρχιακο, λαμπακι στα 80 χλμ...
Η χαρα του βενζινα...
Εγω πιστευω οτι και γαργαλημα να κανει καποιος για να μειωσει την καταναλωση στον lc8 δε θα πετυχει πολλα.
Καιει πολυ...
υπερβολικε :p
Allst@rf
06/09/2014, 09:26
υπερβολικε :p
α, ναι ξεχασα να προσθεσω... το μηχανακι εχει χαρακτηρα...
:tooth:
devil's animal
06/09/2014, 13:23
γιατι πατε να χρυσωσετε το χαπι δεν εχω καταλαβει...:confused:
οτι παει, καιει...τελος!
απλα αυτα τα ρδελα καινε πιο πολυ απο ολα τ'αλλα που πανε κιολας...:lol:
στην τελικη, οπως ειπωθηκε, δεν θα κατσουμε να σκασουμε κιολας για 300-500€ το χρονο παραπανω σε βενζινες απο ενα αλλο on-off...το πολυ πολυ στα 5 χρονια να σου εχει βγει το κοστος για ενα μεταχειρο παπι και τις βενζινες του...:dizzy:
Δεν νομίζω ότι είναι τόση η διαφορά ρε μαν. Καεί 1-1,5lt/100 παραπάνω από ένα άλλο αντίστοιχων ίππων, αλλά όχι ιδίων δυνατοτήτων...δηλαδή χονδρικά ένα 2ευρο/100.
Ε, ας την κοπανήσει από ένα σταθμό διοδίων να του έρθει μια η άλλη. :tooth:
ΥΓ. Δεν έχω ΚΤΜ, απλά σε επιστροφή παρέα με 990 από Βόλο, με ταχύτητα σταθερά 160-170 το KTM έκαψε 8.5lt/100 (μονοκαβαλο, αλλά με πλαινες βαλίτσες, σάκο μεγάλο στην πίσω σέλα και tankbag), σε σύγκριση με το Tuono που έκαψε 7.5 (δικαβαλλο + tankbag μόνο).
It's not big deal αν κάποιος γουστάρει το μηχανάκι...
Να συμπληρωσω στα του βυρωνα οτι ενα μπουσα θα καψει 6 με 6.5 στις ιδιες συνθηκες και οτι οι διαφορες απο 6.5 σε 7.5 και 8.5 σε αυτες τις ταχυτητες ειναι καθαρα θεμα αεροδυναμικης.
ΝIKOLTSOS
06/09/2014, 17:24
Εγώ κατέληξα σε καταναλώσεις από 6L μέχρι 8L στα 100 και από 8L και πάνω άμα παίζω... :a39:
devil's animal
06/09/2014, 19:15
Δεν νομίζω ότι είναι τόση η διαφορά ρε μαν. Καεί 1-1,5lt/100 παραπάνω από ένα άλλο αντίστοιχων ίππων, αλλά όχι ιδίων δυνατοτήτων...δηλαδή χονδρικά ένα 2ευρο/100.
Ε, ας την κοπανήσει από ένα σταθμό διοδίων να του έρθει μια η άλλη. :tooth:
ΥΓ. Δεν έχω ΚΤΜ, απλά σε επιστροφή παρέα με 990 από Βόλο, με ταχύτητα σταθερά 160-170 το KTM έκαψε 8.5lt/100 (μονοκαβαλο, αλλά με πλαινες βαλίτσες, σάκο μεγάλο στην πίσω σέλα και tankbag), σε σύγκριση με το Tuono που έκαψε 7.5 (δικαβαλλο + tankbag μόνο).
It's not big deal αν κάποιος γουστάρει το μηχανάκι...
ενταξει απλα εχω την εντυπωση οτι το tuono ειναι πιο δυνατο απο το 990...ενα το κρατουμενο...
2ον, ειναι πολυ πιο "κοστοβορο" να πηγαινεις δικαβαλο απ'οτι να εχεις πλαϊνες βαλιτσες και πισω σακο...
αλλα και ετσι να ειναι δλδ 2€/100χλμ, στα 10000χλμ τον χρονο παμε στα 200€...αν κανεις 15κ παμε στα 300€...
anyway, και απο αλλους που εχω ακουσει, εχω την αντυπωση οτι καιει 2-2,5lt/100km απο ενα αντιστοιχων ιππων moto...
αρα μιλαμε για 3,5€ στα 100 στην καλυτερη...δλδ 350€ τον χρονο αν κανει 10κ ή 525€ αν κανει 15κ τον χρονο...
δλδ ημουν σωστος σ'αυτα που υπολογιζα...
τωρα το ποσο καιει, εχει να κανει σαφως και με την ρυθμιση αλλα και με το χερι του καθενος...
την κ@υλα δεν την βαζω γιατι ειναι δεδομενο οτι για να αγοραζεται απο καποιον τετοιο μηχανακι, την εχει σε περισσευμα...
ο κανονας που πρεπει να εχει καποιος στο κεφαλι του οσον αφορα τα "ειδικου τυπου" μηχανακια ειναι ενας:
"αφου θες να βγαζεις γουστα και να κανεις την κ@υλα σου ΜΗΝ κοιτας καταναλωσεις...αν θες παρε ενα 2ο μηχανακι και κοιτα να ειναι το οικονομικοτερο του κοσμου πηγαινοντας "κυρια"
bros400pgm
06/09/2014, 19:23
Και το caponord, σε αυτες τις ταχυτητες το ιδιο καιει.
iliasfyntanidis
06/09/2014, 19:46
Έχει κάνει data logging κανείς με κάποιον lamda να δει τι στο καλό AFR έχει το μηχανάκι?
Από αυτά που διαβάζω και αυτά που έχω δει στην πράξη σε βόλτα είναι ότι το μηχανάκι είναι πολύ πλούσιο.
stavrouliasp
07/09/2014, 02:30
Δες εδώ
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=360252
indianos950
07/09/2014, 10:01
Πριν 20 μερες 990 2006 με χάρτη ακραποβικ σε λειτουργία sas λάμδα με τελικα και χωρίς φίλτρο έκαψε με πλαινες αλουμινίου Λευκαδα - πατρα 12,7 λίτρα και πατρα αθήνα 13,5 λίτρα. Με ταχύτητα 120-140 και γρανάζι 16 μπροστά. Το πισω λάστιχο το τερματίζω ολο με τις Βαλιτσες. Παραδόξως είχα ενα χρονο να βγω βολτα εκτός νησιού που ειμαι και οπως το βλεπω αξίζει τα 300€ επιπλέον. Εχω κ ενα παπι κριπτον 5€ (2,7 λ/ 120 χιλ. Με τιμη 1,78 την απλή εδω
SHOOTER045
07/09/2014, 10:02
Που να ειχατε και sd...
Με δεκατριαρι τεποζιτο και μια καλη μερα στα μεγαρα ή πολεμικη βολτα σε επαρχιακο, λαμπακι στα 80 χλμ...
Η χαρα του βενζινα...
Εγω πιστευω οτι και γαργαλημα να κανει καποιος για να μειωσει την καταναλωση στον lc8 δε θα πετυχει πολλα.
Καιει πολυ...
Που να δεις το Subaru σε μια καλή μέρα με κέφια τι καίει
Το 12/100 το έχω χαλαρα...
Και ένα EVO-TME πού είχα για κάτι φεγγάρια ήταν ακόμα χειρότερο
Δυστυχώς δεν συμπεθεριασα με βενζινα...
Ότι πάει καίει
nerofida
07/09/2014, 11:35
με μια αναζητηση στο google μπορεις να βρεις λιστες οπως αυτη http://maxitest.moto-station.com/moto/consommation/ με καταναλωσεις μηχανων. Η συγκεκριμμενη βασιζεται σε στοιχεια αναβατων με αρκετα μεγαλο δειγμα και φαινεται αξιοπιστη.
iliasfyntanidis
07/09/2014, 12:26
Δες εδώ
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=360252
Διάβασα και ο tahoeacr τα γράφει ανάποδα ή οι τιμές που βλέπει είναι λάθος,για closed loop-open loop.
Closed loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από τον λάμδα ενώ open loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από από όλα τα άλλα εκτός του λάμδα,δλδ map sensor,MAF,AFM κ.λ.π.
Συγκεκριμένα λέει ότι έχει
''My original stock map was 14.7 in open loop and 11.9 in closed loop. 52 -54 mpg.
Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2΄''
Δλδ σε ανοιχτό βρόγχο έχει 14.7 και σε κλειστό 11.9.Στο ρελαντί και σε πορεία 11.9 δεν έχουν ούτε τα turbo.Βασικά είτε 100 άλογα είσαι είτε 1000 πάλι ίδιο AFR έχεις τόσο σε πορεία είτε σε ρελαντί.
Η θεωρία λέει 14.7 σε πορεία και σε WOT μπορείς να πας μέχρι 13.5(καλύτερα 13.2-13 αν δεν έχεις εποπτικά μέσα όπως EGT,ακουστικά για knock και τα σχετικά.
Μετά διαβάζω ότι περνώντας τον χάρτη της Akrapovic είχε χαμηλά 13άρια σε open loop και 12.2 σε closed loop.Βάζεις μπροστά και καις ότι θα έκαιγες σε τέρμα γκάζι....
Δλδ με μαμά χάρτη είχε 14.7 και πήγε σε 12.2 σε open loop και από 11.9 πήγε σε 12.2 closed loop.Ότι να ναι.....
Κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί ο εγκέφαλος του ΚΤΜ δεν κάνει compensate για 2 τελικά.Πολύς ντόρος και χάρτες για κάτι απλό.
Κατα τα άλλα το μηχανάκι είναι φοβερό απλά θέλει πολύ χρόνο ενασχόλησης.
Διάβασα και ο tahoeacr τα γράφει ανάποδα ή οι τιμές που βλέπει είναι λάθος,για closed loop-open loop.
Closed loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από τον λάμδα ενώ open loop σημαίνει ότι ο εγκέφαλος διαβάζει από από όλα τα άλλα εκτός του λάμδα,δλδ map sensor,MAF,AFM κ.λ.π.
Συγκεκριμένα λέει ότι έχει
''My original stock map was 14.7 in open loop and 11.9 in closed loop. 52 -54 mpg.
Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2΄''
Δλδ σε ανοιχτό βρόγχο έχει 14.7 και σε κλειστό 11.9.Στο ρελαντί και σε πορεία 11.9 δεν έχουν ούτε τα turbo.Βασικά είτε 100 άλογα είσαι είτε 1000 πάλι ίδιο AFR έχεις τόσο σε πορεία είτε σε ρελαντί.
Η θεωρία λέει 14.7 σε πορεία και σε WOT μπορείς να πας μέχρι 13.5(καλύτερα 13.2-13 αν δεν έχεις εποπτικά μέσα όπως EGT,ακουστικά για knock και τα σχετικά.
Μετά διαβάζω ότι περνώντας τον χάρτη της Akrapovic είχε χαμηλά 13άρια σε open loop και 12.2 σε closed loop.Βάζεις μπροστά και καις ότι θα έκαιγες σε τέρμα γκάζι....
Δλδ με μαμά χάρτη είχε 14.7 και πήγε σε 12.2 σε open loop και από 11.9 πήγε σε 12.2 closed loop.Ότι να ναι.....
Κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί ο εγκέφαλος του ΚΤΜ δεν κάνει compensate για 2 τελικά.Πολύς ντόρος και χάρτες για κάτι απλό.
Κατα τα άλλα το μηχανάκι είναι φοβερό απλά θέλει πολύ χρόνο ενασχόλησης.
Μια χαρα τα λεει και ειναι προφανες οτι εκ παραδρομης αντιστρεφει τις εννοιες open loop kai closed loop...
Επισης....το 14.7 σε πορεια δεν αρεσει και πολυ στον LC8 και μπορει να οδηγησει και σε μεγαλυτερη καταναλωση απ'οτι 13.7-14.0
Το 990R με φιλτρο ITG που προανεφερα σε παραπανω ποστ ειναι ρυθμισμενο στα 13.2 παντου και εχει πολυ λογικη καταναλωση.
Λεγοντας 'δεν κανει compensate για δυο τελικα' τι θες να πεις?????
iliasfyntanidis
07/09/2014, 12:47
Τά έχει μπερδέψει αλλά εκεί που πάει να το σώσει λέει ''Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2''
''Καλό'' το χαμηλό 13άρι σε ανοιχτό βρόγχο,περισσότερο από όσο πρέπει κατ εμέ αλλά το 12.2 σε κλειστό βρόγχο(ρελαντί πορεία)είναι λάθος.Πάλι τα μπέρδεψε?
Τά έχει μπερδέψει αλλά εκεί που πάει να το σώσει λέει ''Akra was 12.2 open loop and after a few idle tricks I got it to the low 13's. closed loop was 12.2''
''Καλό'' το χαμηλό 13άρι σε ανοιχτό βρόγχο,περισσότερο από όσο πρέπει κατ εμέ αλλά το 12.2 σε κλειστό βρόγχο(ρελαντί πορεία)είναι λάθος.Πάλι τα μπέρδεψε?
Ο συγκεκριμενος σκαμπαζει πολυ καλα απο ψεκασμους για να πιστευεις αυτο που πιστευεις...
Επισης οι χαρτες ακραποβιτς ειναι πολυ πλουσιοι γιατι ειναι racing χαρτες, κυριως για αυξηση ροπης χαμηλα, ομολοτητα στην λειτουργια και χαμηλες θερμοκρασιας θαλαμων αναφλεξης.
iliasfyntanidis
07/09/2014, 13:08
Το να λες ότι έχεις 12.2(μάλλον 14.2 ήθελε να πει)σε κλειστό βρόγχο δλδ πιο πλούσιο μείγμα από ότι σε ανοιχτό βρόγχο είναι τότε ορθογραφικό λάθος εφόσον είναι γνώστης.Εσύ συμφωνείς?
Εγώ δεν πιστεύω τίποτα.Έγω τα έζησα και τα έφαγα στα μούτρα με laptop και τηλεμετρία στα Μέγαρα,στην Εθνική πάνω κάτω με πειραματισμούς 3 + χρόνια και το πέρασμα από την ατμόσφαιρα σε τούρμπο την έκανα από το μηδέν χωρίς να θρηνίσω πιστόνια και μπιέλες.
Μία αναζήτηση στο νετ για Air Fuel Ratio σε closed loop θα δείξει 14.7 stoich.Κανόνας.
Υ.Γ.Πολλοί βελτιωτές έλεγαν τα δικά τους ότι με ένα chip στην ECU παίρνεις 20-30-40 άλογα και ένα κάρο άλλο μπούρδες αλλά το νετ σιγά σιγά τους ξεβράκωσε.
Λεγοντας 'δεν κανει compensate για δυο τελικα' τι θες να πεις?????
Εννοώ ότι ένας εγκέφαλος φέρνει τα μείγματα σε κλειστό,ανοιχτό και τα Short Term and Long Term Fuel Trims εκεί που πρέπει χωρίς παρεμβάσεις από τον χρήστη.Όπως όταν αλλάζει ο καιρός και η πυκνότητα του αέρα ή όταν αλλάξεις μπεκ και πας σε μεγαλύτερα(εάν θες να υπερτροφοδοτήσεις)η απλά θες να τα αλλάξεις.
Το να λες ότι έχεις 12.2(μάλλον 14.2 ήθελε να πει)σε κλειστό βρόγχο δλδ πιο πλούσιο μείγμα από ότι σε ανοιχτό βρόγχο είναι τότε ορθογραφικό λάθος εφόσον είναι γνώστης.Εσύ συμφωνείς?
Στο ειπα εξάρχης, ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ κανει το ΛΑΘΟΣ να γραφει closed αντι να γραψει open και το αντιστροφο.
Εσυ τι εννοεις με το οτι η ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
iliasfyntanidis
07/09/2014, 14:03
Στο ειπα εξάρχης, ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ κανει το ΛΑΘΟΣ να γραφει closed αντι να γραψει open και το αντιστροφο.
Εσυ τι εννοεις με το οτι η ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
Καλό είναι να μην γράφει μεθυσμένος.Πολλές φορές το έκανε το λάθος εμένα με μπέρδεψε.
Επισης οι χαρτες ακραποβιτς ειναι πολυ πλουσιοι γιατι ειναι racing χαρτες, κυριως για αυξηση ροπης χαμηλα, ομολοτητα στην λειτουργια και χαμηλες θερμοκρασιας θαλαμων αναφλεξης.
Αυτό είναι μεγάλη παραμύθα,έτσι.Μου θυμίζει κάτι τύπους που αλλάζουν ένα τελικό και ξεσηκώνουν τον κόσμο με κόφτες.
Δύο τελικά δεν κάνουν κανένα μηχανάκι racing ούτε το r δεν σου προσάπτουν.Τι σημαίνει racing μηχανάκι?Δεν υάρχουν racing χάρτες για μηχανάκι πολιτικό όπως και για μηχανάκι αγωνιστικό.Υπάρχουν οι χάρτες που για κάθε μηχανάκι είναι διαφορετικοί-μοναδικοί.Ακόμα και 2 ίδιους κινητήρες να έχεις αυτοί μπορεί να δουλέυουν διαφορετικά-διαφορετικούς χάρτες.Ακόμα και αν οι χάρτες είναι racing θα έπρεπε σε συνθήκες οδήγησης να έχουν την ίδια κατανάλωση με τους απλούς χάρτες.Τόσο μεγάλη διαφορά κάνουν τα 2 τελικά που θέλει racing χάρτες?Και φυσικά ούτε λόγος για αβάνς εφόσον βάζεις την ροπή στην συζήτηση,όπως είπες παραπάνω.Η Akrapovic έδινε ολόσωμα συστήματα και δεν έκανε λόγο για χάρτες που έδιναν και 10 άλογα στα 1000 τετρακύλινδρα.
Να δεχτώ ότι ψύχουν καλύτερα την κορόνα του εμβόλου για να μην πάρει αγκαλιά τον κύλινδρο με πιο πλούσιο μείγμα ναι,αλλά στον 21ο αιώνα υπάρχει και η υδρόψυξη και.....
Ηλια...τι εννοεις οτι η μαμα ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
iliasfyntanidis
07/09/2014, 15:36
Ηλια...τι εννοεις οτι η μαμα ecu δεν κανει compensate για δυο τελικα?
Post 84 το έχω γράψει.
δεν καταλαβαινω τι εχεις γραψει. Τα τελικα τι σχεση εχουν?
iliasfyntanidis
07/09/2014, 16:13
Αυτό που λέω είναι ότι με 2 τελικά μόνο ο εγκέγαλος θα μπορούσε η μάλλον θα έπρεπε να λειτουργεί στρωτά,''οικονομικά'',εργοστασιακά.Όπως και πριν από αυτά.
Ότι δεν θα έπρεπε να παρέμβει κάποιος εξωτερικά να αλλάξει την χαρτογράφηση στον εγκέφαλο για να κουμαντάρει 2 τελικά,πόσο μάλλον να τα εκμεταλλευτεί στο 100% των δυνατοτήτων τους.Και σιγά την αλλαγή εδώ που τα λέμε.
Να μου πεις ότι περνάω χάρτη για να πάρω το 100% γιατί ο μαμά εγκέφαλος τα εκμεταλεύεται 95% να σου πω ναι.Την διαφορά ούτε που θα την καταλάβουμε.
Αυτό λέω.Ότι χέστηκε η φοράδα στο αλώνι.
Πιο πολύ για κίνηση αξιοπιστίας(η αλλαγή χαρτογράφησης)μου φαίνεται παρά για οτιδήποτε άλλο.Πόσοι χάρτες έχουν βγει?Ατλας κατάντησε.
Πριν καιρό είχα πάει Αι Γιάννη με ένα 990 με 8000χλμ. στο κοντέρ με wings μόνο.Φουλάραμε μαζί,ξεκινήσαμε μαζί.Εθνική 130-140 και φυσικά εγώ ανοίγματα μέχρι την τελική(2-3 φορές)
Στο Αι Γιάννη πιο ζωηρός εγώ ο φίλος χαλαρός.Στην επιστροφή κάνει στάση για βενζίνη...
Των ρωτάω πόσο?
Μου λέει περίπου 10 λίτρα/100km.
Εγώ έκαψα 6.6 λίτρα.
Και το δικό μου ΧΧ καίει περισσότερο σε σχέση με haybusa το οποίο πάει πιο χαλαρά-ξεκούραστα λόγω cc.Δοκιμασμένο και αυτό.Μιλάμε για μηχανάκια 1137 και 1300 κυβικά,έτσι.
Εγώ δεν διαφωνώ ότι το μηχανάκι δεν έχει μειονεκτημα σε σχέση με ένα καθαρά δρόμου λόγω αεροδυναμικής αλλά η υπερβολική κατανάλωση οφείλεται και σε πλούσια μείγματα τα οποία έχουν κύριο γνώμονα την αξιοπιστία.Για αυτό και ρώτησα εάν έχει κάνει κανείς data logging AFR.
Και φυσικά τα γουστάρω άσχετα με αυτά που έχω δει από κοντά,πολύ.....
Νομίζω οτι συγκρίνει το 1190 με μία εξάτμιση μέ κάποιο μηχανάκι με δύο εξατμίσεις;;; κάποια ίσως μετατροπή του 1190;; και οτι θα έπρεπε ο εγκέφαλος να μπορεί να διορθώσει το μείγμα;
iliasfyntanidis
07/09/2014, 16:42
Για το 990 μιλάω.
Αυτό που λέω είναι ότι με 2 τελικά μόνο ο εγκέγαλος θα μπορούσε η μάλλον θα έπρεπε να λειτουργεί στρωτά,''οικονομικά'',εργοστασιακά.Όπως και πριν από αυτά.
Τα 950/990 adv εχουν 2σε2 εξατμισεις και αλλαγες τελικων επιφερουν τεραστια διαφορα στον τροπο που λειτουργει το μοτερ.
Μη συγκρινεις με το χχ που εχει (νομιζω) 4-2-1-2 και το μπουσα που εχει 4-2-2. Το τελευταιο παρεπιτπτονως μιας και το εχω να σου πω οτι με ανοιχτα τελικα ψιλοσερνεται χωρις αλλο χαρτη και ο ψεκασμος ειναι τιγκα στις τρυπες.
Επισης ΚΑΝΕΝΑ μηχανακι δεν μπορει πραγματικα να ανταπεξελθει αλλαγης τελικου γιατι σε ανοιχτο βροχο δεν υπαρχει τροπος να γινει κατι τετοιο. Η μαμα ecu δουλευει σε κλειστο μεχρι αντε το πολυ 20% ανοιγμα γκαζιου. Απο κει και περα ειναι guesswork. Μαλιστα προσφατως οδηγησα zzr1400 με ανοικτες ακραπες ΧΩΡΙΣ και ΜΕ ταπες. Καμια σχεση πριν και μετα και εχει και 4-2-1-2 εξατμισεις.
Τελος, δεν θα υπερασπιστω τους χαρτες της ακραποβιτς (ουτε της ΚΤΜ) και εχω κατ'εξακολουθηση πει οτι τα ΚΤΜ θελουν το καθενα τον δικο του χαρτη με στοργη και προδερμ. Οταν γινει αυτο δουλευουν εξαιρετικα καλα και με οικονομια εντος φυσιολογικοτατων οριων.
iliasfyntanidis
07/09/2014, 18:15
Διαφωνούμε σε πολλά ιδίως στις 2 πρώτες παραγράφους αλλά θα ξεφύγω από το θέμα αν το συνεχίσω.
Δεν είπα να υπερασπιστείς του χάρτες της Akrapovic.Απλά λέω ότι κάθε χάρτης είναι διαφορετικός από κινητήρα σε κινήτηρα,από μέρος σε μέρος,από χώρα σε χώρα.Επιμένω στο κάθε μηχανάκι τον δικό του χάρτη και όχι πρόγραμμα κονσέρβα,όπως λες και εσύ.
Οπότε κρατάω το τέλος που επιβεβαιώνεις ότι θέλουν κάποια επιπλέον προσοχή στο θέμα αυτό.
Διαφωνούμε σε πολλά ιδίως στις 2 πρώτες παραγράφους αλλά θα ξεφύγω από το θέμα αν το συνεχίσω.
Παρακαλω, δεν ειμαστε εκτος θεματος...
amyroukai
07/09/2014, 19:13
εχω κατ'εξακολουθηση πει οτι τα ΚΤΜ θελουν το καθενα τον δικο του χαρτη.
Διαφωνούμε σε πολλά...
Επιμένω στο κάθε μηχανάκι τον δικό του χάρτη και όχι πρόγραμμα κονσέρβα
Ούτε ποπ κορν δεν αξίζει... Μήπως λέτε το ίδιο πράγμα;
xaotikos
07/09/2014, 22:56
Μιλώντας για AFR και οι χάρτες που κυκλοφορούν στο ktmsmt.com για SMT είναι φτιαγμένοι με pcv και autotune με target AFR 13.1-13.2 (με O2 sensors απενεργοποιημένους)
Μόνο ο τελευταίος #20 είναι με διαφορετικό AFR
Κάπου έχει και το AFR σε default χαρτες και στον acrapovic αλλά δεν το βρήκα τώρα..
Πάντως χωρίς να κατέχω τα τεχνικά του drbig και των υπολοίπων ιδίως ο lc8 έχει αρκετές αποκλίσεις απο μηχανάκι σε μηχανάκι, από βενζίνη σε βενζίνη και λοιπές συνθήκες οπότε φυσικά ένας custom χάρτης θα ήταν το ιδανικό. Αναλόγως και τι θέλει ο καθένας από τη μηχανή του (επιδόσεις, κατανάλωση, γεμάτες μεσαίες, μέγιστη ιπποδύναμη κλπ).
Και άλλα μηχανάκια έχουν τρύπες αλλά δεν κάνουμε έτσι :)
ΝIKOLTSOS
07/09/2014, 23:39
με μια αναζητηση στο google μπορεις να βρεις λιστες οπως αυτη http://maxitest.moto-station.com/moto/consommation/ με καταναλωσεις μηχανων. Η συγκεκριμμενη βασιζεται σε στοιχεια αναβατων με αρκετα μεγαλο δειγμα και φαινεται αξιοπιστη.
Πολύ χρήσιμο, σε ευχαριστώ...
Στο 7L/100 που το έχουν... σηκώνει ταξίδια!!!!
Μιλώντας για AFR και οι χάρτες που κυκλοφορούν στο ktmsmt.com για SMT είναι φτιαγμένοι με pcv και autotune με target AFR 13.1-13.2 (με O2 sensors απενεργοποιημένους)
Αν δεν εχεις λαμδα την εκατσες την βαρκα (απο θεμα καταναλωσης).
Η καλλιτερη λυση ειναι autotune, αλλα με το τελευταιο πανω στην μηχανη και συνεχεια ενεργο ωστε ο ψεκασμος να ειναι σε κλειστο βροχο παντου και παντα. Θαυμαστο γκατζετ....Υποτιθεται βγαινει μονο για 09+ μοντελα, αλλα οπως εχω καταλαβει δουλευει και στα προηγουμενα.
endopandou
08/09/2014, 08:22
Πολύ χρήσιμο, σε ευχαριστώ...
Στο 7L/100 που το έχουν... σηκώνει ταξίδια!!!!
Εγώ θα σου έλεγα πως αν σκοπεύεις να κάψεις 7 λίτρα στο ταξίδι με μεγάλο ΚΤΜ καλύτερα να πάρεις κάτι άλλο. Όπως σου έγραψαν πιο πίσω το μηχανάκι για να κάψει 7 πρέπει κυριολεκτικά να σέρνεται στα όρια του σκορτσαρίσματος, (στο έγραψαν αλλά το πέρασες στα ψιλά...) συνεπώς το κριτήριο που έθεσες στον προβληματισμό σου δεν εκπληρώνεται από αυτόν τον κινητήρα.
Ταξίδι με 6-7 λίτρα κατανάλωση κάνουν ένα σωρό μικρότερα on-off και μάλιστα με αρκετά περισσότερα χλμ από τα 110-120 max του lc8.
Βέβαια αν κάνεις καμιά βόλτα με διάφορα κλαμπάκια μοτό με τόσα θα πηγαίνεις στις εθνικές (μόνο) και Αρκετά λιγότερα στους Ελληνικούς B roads (θα δεις όμως αρκετές ασορτί κορντούρες :giggle: )
Τελικά αν θέλεις και μπορείς να ανακαλύψεις τις χαρές που μπορεί να προσφέρει αυτός ο κινητήρας ετοιμάσου για μεγάλες καταναλώσεις.
Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί στη σημερινή οικονομική συγκυρία τα μεσαία on-off δεν λαμβάνονται σοβαρά υπ όψιν. Τη στιγμή μάλιστα που ταξιδεύουν με 140-150 για πλάκα και καίνε αισθητά λιγότερο. :a55:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.