View Full Version : honda GLX SUPER CUB 90 (σουζο-οικονομικο-που θα ταξιδεψει)
Ηρωικο το οχημα πλεον και το μοτερ...
Κοντά στα 35.000 τώρα. Πριν καιρό οι λακούβες τις Θεσσαλονίκης και η οδήγηση ενός φίλου ίσως ,έκοψαν την μία πίσω ανάρτηση στην κάτω βαση. Η ηλεκτροκόλληση έκανε δουλειά και η ανάρτηση επισκευαστικε. Τα αλλυσιδογραναζα έφτασαν σε άθλια κατάσταση και τα ρουλεμάν τροχού παρεδωσαν, Μιας και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να πάω δουλειά τελικά φαγώθηκε και ο τροχός. Βέβαια όλα αυτά είχαν πάρα πολλά χιλιόμετρα και όχι ήρεμη χρήση. Με 125 ευρώ μπήκε καινούριος τροχός,ρουλεμάν,λαστιχακια συνεμπλοκ,αλυσίδα,γρανάζια,σιαγόνες, το γραναζομα μακρινε λίγο ακόμα σε 15-34
Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, γιατί ρίχνεις λεφτά σε ένα μηχανάκι που πλέον έχει φάει τα ψωμιά του; Μπορείς να πάρεις ένα μεταχειρισμένο που θα είναι καλύτερο και πιο ασφαλές στο δρόμο. Να το ανακατασκευάσεις και να το κινείς για ευχαρίστηση ναι, αλλά να γράφεις αβέρτα χλμ. με αυτό το βλέπω ρίσκο πλέον...
kostaskk
11/12/2018, 09:48
Νομίζω ότι αυτά τα παπιά δεν τρώνε ποτέ τα ψωμιά τους. Έβγαλε ένα χρόνο χωρίς συντήρηση ούτε καν αλλαγή λαδιών και πήγε οδηκος από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη. Με πάει καθημερινά στην δουλειά (νεαπολη-τουμπα) χωρίς να με έχει αφήσει στον δρόμο. Τα 100 ευρω είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δαπανηθεί σε αυτό κατά τα 35.000 χιλιόμετρα και τώρα έχει καινούρια μετάδοση και
πίσω τροχο.καίει κοντά στα 2λιτρα ανά 100χμ. Από ηλεκτρικα δεν έχει κάψει ούτε 1 λάμπα τα τελευταία 2 χρονια που τα πέρασε έξω στην βροχη.Με 400 ευρώ που το πήρα πιστεύω δεν θα βρω κάτι σε μεταχειρισμένο καλύτερο από αυτό. Λάδια δεν καεί και το μοτέρ δείχνει καλό και δυνατό. Πάσχει από μπροστινή ανάρτηση και φρένο σε σχέση με τα σημερινά αλλά εμένα δεν με πειράζει. Με 50km/h στην πολη είσαι οκ. Παντός η μεγαλύτερη χαρά με αυτό είναι στα φανάρια.
kostaskk
11/12/2018, 09:54
402004
402005
402006
Εδώ το φαστ πάνω με λαμάκια για περίπτωση τρυπιου λάστιχου, η έξτρα κλειδαριά,και κάποια εργαλεία που χορεσαν
kostaskk
11/12/2018, 10:00
402007
402008
402009
Βασικα πραγματα, δεν καιει λαμπες και λαδια,δε ζηταει τπτ,ενα τετοιο δε το πουλας,το βαζεις σε μια ακρη αν δε το κινεις, οποτε χρειαστει...
kostaskk
11/12/2018, 16:35
402021
κολλημένη κάτω βαση.
402022
Η πατέντα με το καλτσον για φίλτρο.
402024
Για σιγαστήρα έχει ένα σφινομενο κομμάτι αλουνινιου
kostaskk
11/12/2018, 16:47
402025
Βάση για κρέμασμα
402026
Διπλωμένα λεπτά φύλλα αλουμινίου πήραν τα κένα στα πατακια ώστε να έρθουν 90μοιρες.
402027
kostaskk
11/12/2018, 16:59
Τα άσπρα αυτοκόλλητα ήταν σε συσκευασία κράνους για χρήση νύχτας. εχει και 1 μπροστά.
402028
402029
Χαχα ωραιος,πατεντες,...να σου πω την αληθεια αυτο με το καλσον δε θα το εκανα,βεβαια δειχνει μεταξυ μποεμ-λυση εκτακτης αναγκης-δεν εχω μια-ειμαι ανεμελος,δε με νοιαζει, παντα υπαρχει ο κινδυνος να τρυπωσει κανα ποντικακι εκει μεσα η αλλο κατσαριδοειδες,αλλα αυτα θα θυμομαστε και θα λεμε μεγαλώνοντας. Νασαι καλα αγορι,εχεις ηδη γραψει ιστορια.
τα υπολοιπα ειναι θεμα γουστου αλλα το κολλημενο αμορτισερ ειναι τουλαχιστον επικινδυνο
kostaskk
11/12/2018, 21:53
Με χοάνες που δοκίμασα δεν δούλευε καλά,το μαμά φίλτρο κουτί δεν υπάρχει και θα ήταν μικρό για τα 110 κυβικά. Το κολλαρο από σύστημα ψύξης αυτοκινήτου κοιτάει στο πλάι για να μην μπορούν να πέσουν πετραδάκια και σε βροχή δεν παίρνει νερό. Το tyre up το κρατάει εκεί και για να περάσει κάτι πρέπει να γίνει τρύπα.
Καταλαβα, καμμια φορα παιζει ρολο το καρμπ και ο λαιμος σε αυτα, εχεις βαλει εκκεντροφορο;
kostaskk
12/12/2018, 16:07
Καταλαβα, καμμια φορα παιζει ρολο το καρμπ και ο λαιμος σε αυτα, εχεις βαλει εκκεντροφορο;
Έχει αλλάξει η ρύθμιση του εκκεντροφορου
kostaskk
10/02/2019, 01:17
403592 μερικές μετρισεις σε χρήση πόλης. Κέντρο φουλ φανάρια,και με πολλά ανοίγματα
kostaskk
22/06/2019, 18:20
36500 km. Ώρα για ΚΤΕΟ το οποίο δεν πήγε καλά 407570
407571
Εντάξει,κάποιοι πληρώνουν για να τους τα φτιάξουν να μοιάζουν έτσι :)
πηγες κτεο χωρις φωτα φλας και πινακιδα;
και με κινητηρα αδηλωτο;
Κομπλε το εργαλειο !!! :bawl:
Στις λεπτομέρειες το κόψανε.
kostaskk
22/06/2019, 23:48
To πήγα σχεδόν όπως ήταν την προηγούμενη φορά που πέρασε..
φώτα έχει, (εκτός φώτα στοπ όταν πατάς φρένο)η πινακίδα ειναι όπως ήταν όταν το αγορασα.
Το μοτέρ είναι το ίδιο που είχε περάσει ΚΤΕΟ. Λαδωνω την αλυσίδα κάθε 2 μέρες και βάζω αρκετό αφού μου χάρισαν ένα 4λιτρο χρησιμοποιημένα λάδια από αυτοκίνητο κ για αυτό μάλλον γράψανε απώλεια λαδιου μη συνεχής. Καθρέπτη έχει.. φλας αγόρασα και έβαλα αλλά δεν ανάβουν όπως πρέπει λόγο μη σωστής συνδεσμολογίας. Το τιμόνι είχε κενά από την πρώτη μέρα που το πήρα. Μάλλον εδώ στα βόρεια είναι ποιο αυστηρα.
Την τελευταία φορά είχε περάσει έτσι όπως είναι και μάλιστα χωρίς φλας-καθρεπτη. Στο ΚΤΕΟ κόλλησαν με ζελοτειπ ένα ζευγάρι για τις φοτο και αυτό ήταν...
To πήγα σχεδόν όπως ήταν την προηγούμενη φορά που πέρασε..
φώτα έχει, (εκτός φώτα στοπ όταν πατάς φρένο)η πινακίδα ειναι όπως ήταν όταν το αγορασα.
Το μοτέρ είναι το ίδιο που είχε περάσει ΚΤΕΟ. Λαδωνω την αλυσίδα κάθε 2 μέρες και βάζω αρκετό αφού μου χάρισαν ένα 4λιτρο χρησιμοποιημένα λάδια από αυτοκίνητο κ για αυτό μάλλον γράψανε απώλεια λαδιου μη συνεχής. Καθρέπτη έχει.. φλας αγόρασα και έβαλα αλλά δεν ανάβουν όπως πρέπει λόγο μη σωστής συνδεσμολογίας. Το τιμόνι είχε κενά από την πρώτη μέρα που το πήρα. Μάλλον εδώ στα βόρεια είναι ποιο αυστηρα.
Την τελευταία φορά είχε περάσει έτσι όπως είναι και μάλιστα χωρίς φλας-καθρεπτη. Στο ΚΤΕΟ κόλλησαν με ζελοτειπ ένα ζευγάρι για τις φοτο και αυτό ήταν...
Σε κορόιδεψαν τότε. Πήγαινε αλλού.
Antonis S
22/06/2019, 23:55
Οκ, μήπως το ΚΤΕΟ είναι η αφορμή να το μαζέψεις λιγο; Μια και το δουλεύεις το μηχανάκι.
kostaskk
23/06/2019, 00:06
Μάλιστα μου ξυλωσαν και μέρος τις πατέντας σιγαστηρα που είχα, μάλλον ζοριστικαν με το μηχάνημα μετρισης ρύπων η θορύβου. 3 άτομα το τριγυρνουσαν ξύνοντας τα κεφάλια και προσπαθούσαν να καταλαβουν τι είναι αυτό το πραμα που δεν μοιάζει με σκούτερ, φαινόταν σαν να βλεπανε διαστημόπλοιο.
το κορυφαίο ήταν όταν έπρεπε να δουλέψει ο κινητήρας που αν είναι κρύο και δεν ανεβάσεις τσοκ θες 15 λεπτά προσπάθεια(λόγο φτωχού μίγματος).. ο χειριστής μετά από πολλές λάθος μανιβελιες και πολλά σβησιματα απλά το γκαζοσε τερμα κρύο όταν πήρε. Μπας και κρατήσει ρελαντι.
Στο θέμα τώρα.. πως δηλώνω μοτέρ και πως αλλαζω πινακίδα? Το πρώτο κύριος ενδιαφερει
kostaskk
23/06/2019, 00:28
Τα λάστιχα είναι κάτι που πρέπει να γίνει. Τα φλας είναι καινούρια και πρέπει να ασχοληθώ λίγο για σωστή συνδεσμολογια στα καλώδια για να ανάβουν και σωστα αν κάποιος θυμάται τι χρώμα πάει πού?
το πίσω φως στοπ όταν πατάς φρένο θα δουλέψει αν συνδέσω ένα συρματάκι που έχω εκεί.(νομίζω το είχα βγάλει γιατί σε μια αρτα-αθηνα μου είχε αδειάσει η μπαταρία). Για το εμπρός ταμπούρο και την μειωμένη πεδηση δεν νομίζω να μπορώ να κάνω πολλά. Έτσι ήταν έτσι είναι.. δεν θα κάνει ποτέ Έντο το glx. Δεν θα το πατισε και με δύναμη όπως πρέπει μπας κ περάσει.
Το συνεμπλοκ τιμονιού πρέπει να χει 5ευρω. Πινακίδα καινούρια στο υπουργείο και κόστος 35ευρα η λάθος θυμάμαι? Για το μοτέρ δεν έχω ιδέα πως δηλώνεται.. η άδεια λέει 89 η 90cc και το μοτέρ είναι λιφαν 110
old school rat bike.i like :D
old school rat bike.i like :D
Αυτό είναι scrap bike όχι rat bike.....
old school rat bike.i like :D
Αυτό είναι scrap bike όχι rat bike.....
Ενώ το bike το λέτε με σιγουριά???:bawl:
Αυτό είναι scrap bike όχι rat bike.....
Ε το ίδιο λέμε ... :lol:
Αυτό να φανταστείς σε Αμερικάνικο forum το αναφέρουν ως......Honda CB750 Cool Rat Bike Project :lol:
Κάποιοι πληρώνουν κιόλας για να τους τα κάνουν να μοιάζουν έτσι χεχεχε.
407578
kostaskk
24/07/2019, 23:00
408550
408551
408552
Μερικές τελευταίες εξορμήσεις στα βόρεια. Πρώτη φοτο βόλτα στα Γιαννιτσά όπου με έπιασε και βροχή στον γυρισμό. Σταμάτησα για λίγο μιας κ με κοντομανικο κρυωσα λίγο. Οι άλλες από την διαδρομή Θεσσαλονίκη Καβάλα που έγινε 1μερα μετά τις καταστροφές στην Χαλκιδική στις 4-7 ώρα ξημερώματα. Μετά πλοίο κ Λέσβος.. πλέων με -100ευρω έβαλα λάστιχα,καλημα σέλας, και έφτιαξα διάφορα ψιλά πριν πάει για επανέλεγχο κτεο
Την βαλιτσα που την ειχες στο ταξιδι;
kostaskk
25/07/2019, 11:42
Την βαλιτσα που την ειχες στο ταξιδι;
Εκεί που φαινετε
Kickstart
26/07/2019, 14:14
Δλδ πηγαινες μονο ευθεία; γιατι δεν βλεπω να κόβει το τιμονι με τη βαλιτσα εκει
Δλδ πηγαινες μονο ευθεία; γιατι δεν βλεπω να κόβει το τιμονι με τη βαλιτσα εκει
Πλαγιάζει και πάει, το glx δεν έχει ανάγκη από τιμόνια και φρένα :D
kostaskk
26/07/2019, 14:52
Δλδ πηγαινες μονο ευθεία; γιατι δεν βλεπω να κόβει το τιμονι με τη βαλιτσα εκει
Με ταχύτητες πάνω από 20-30km/h δεν χρειάζεται να διπλωσει-τερματισει το τιμόνι. 2-3 εκατοστά αρκούν.
Οπως και να χει εμενα δεν μου φαινεται και πολυ ασφαλες. Αν σε ειχα μπροστα μου στο δρομο θα μου προκαλουσες ενα ανγχος οτι μπορει να γνωριστω απο κοντα με την βαλιτσα σου.
Εκεί που φαινετε
:bawl::bawl::bawl::bawl:
Εκεί που φαινετε
Τον Ντάλτον τι τον έχεις θύμησε μου :bawl:
dumutrus
04/08/2019, 15:40
τελικα τι εγινε με το κτεο;;;
τελικα τι εγινε με το κτεο;;;
Πέρασε
Απέξω :lol:
:lol::cry::lol::cry::lol::cry:
ρε μ@λ@κες, σήμερα διάβασα το θέμα και έχω γ@μηθεί στο γέλιο
για ξεκάρφωμα έχω βάλει ακουστικά στο pc ότι ακούω ράδιο
stathis78
07/08/2019, 06:53
Στο χώρο ανάμεσα στα πόδια βάλε ένα τεπόζιτο βενζίνης για μεγάλη αυτονομία και πάνω από το τεπόζιτο βάλε ενα tank bag για τα ταξίδια σου
kostaskk
07/12/2019, 20:14
413249
413250
Μοτέρ honda στα 43.000 χιλιόμετρα. Το lifan είναι μια χαρά. Αλλά βρέθηκε το honda φτηνά. 3 ταχύτητες πλέων. 110cc.
kostaskk
07/12/2019, 20:20
413251
413252
zephyronik
18/05/2020, 15:46
Πολύ ωραίο μακροχρόνιο αφιέρωμα στο glx να είσαι καλά!
kostaskk
18/05/2020, 19:09
Εδώ να πούμε ότι το honda μοτέρ δεν άντεξε και παρα πολύ.
Ήταν 110cc, μια μέρα με 70km/h άρχισε να κάνει θοριβο και δεν πήγαινε, σαν κάτι να το φρενάρε, όταν ξαναπήρε έκανε θορυβους και δεν πήγαινε, τελικά φρενάρε η μανιβέλα πάνω σε μανιβελια. Όταν το άνοιξα η μπιέλα δεν κουνιόταν. Λογικά φρακαρε στο κάτω ρουλεμάν. Πιθανότατα ήταν 110cc με την 50αρα μπιέλα. Έτσι το αγόρασα. Και αν είναι έτσι σχεδόν σίγουρα βαράει μπιέλα. Ακόμα το σασμάν του είχε τραχιά λειτουργία, θέλαν δύναμη οι ταχύτητες,έκανε θοριβο,μαγκωνε ο επιλογέας καμιά φορά και μόνο 3 ταχύτητες χωρίς νεκρά και μύλο σασμάν όσο είναι σε κίνηση. Οπότε ξανά με το λιφαν και μαμά εξάτμιση, έγινε και η καλοκαιρινή ρύθμιση στο μιγμα(φτωχό) παίρνει με πρώτη μανιβελια καίει λίγο,το μόνο κακό μερικά σκασιματα σε κατηφόρες με κλειστό γκάζι. Τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ τώρα είναι 45600. Το honda μοτέρ ίσως το φτιάξω,κεφαλή κύλινδρος πιστόνι καμπάνα ήταν σε καλή κατάσταση, λογικά θα χρειαστεί στροφαλο και μπιέλα. Βέβαια ακόμα δεν ξέρω ποιον στροφαλο και ποια μπιέλα για να είναι αξιόπιστο στα 110cc
kostaskk
21/02/2021, 18:54
Αν και έχει αντέξει αρκετές τούμπες και στουκες,ακόμα και με αυτοκίνητο με 50km-h η τελευταία με κολόνα η δέντρο(δεν θυμάμαι, διάσειση) του έπεσε κάπως βαριά, οπότε νέο πιρούνι,εμπρός αναρτήσεις ιμιτασιον, κακή ποιότητα βαφής που ξεφλουδίζει όπου δένουν παξιμάδια,και κλειδαριά τιμονιού δείχνει να μην ταιριάζει, νέα πλαστικά,τιμονιού,φλας,μανέτα,φτερό,σέλα,ρύθμιση καθάρισμα καρμπ το οποίο δουλεύει τέλεια,βάψιμο εξάτμισης με σπρέι θερμοκρασίας,. Μένουν καθρέπτες και να βρω το γνήσιο μοτέρ με κοδικο HAO2Ε, τα χιλιόμετρα είναι κοντά στα 50.000.
https://postimg.cc/LYzfYZpS
https://postimg.cc/ppkfJ8nX
https://postimg.cc/qzpcKQq5
https://postimg.cc/dkMrVjgn
https://postimg.cc/zHFnMHt7
https://postimg.cc/Yj6fjTrF
https://postimg.cc/3yzCDT0X
https://postimg.cc/zHgQR7fB
https://postimg.cc/sMN5trck
https://postimg.cc/sGYcrNXp
Δεν το αφήνεις να πεθάνει με τίποτα έτσι; :D
Ένα από τα πιο ηρωικά παπιά που ξέρω!
kostaskk
21/02/2021, 20:59
Ακόμα νέα ζάντα εμπρός,χειρολαβές,πίπα,και προστατευτικό αλυσίδας που έφτιαξα πριν λίγο
https://postimg.cc/k6QbJnBD
https://postimg.cc/9DsRy49r
https://postimg.cc/G8C4SZqR
Με τα λεφτά που έχεις δώσει για το ρημάδι έπαιρνες νέο κούτα που λένε ρε συ :cry:
:lol:
kostaskk
21/02/2021, 22:07
Με τα λεφτά που έχεις δώσει για το ρημάδι έπαιρνες νέο κούτα που λένε ρε συ :cry:
:lol:
400-450 η αγορά του, φοράει ακόμα το αρχικό μοτέρ από κύλινδρο και κάτω,όπως και καρμπιρατέρ,εξάτμιση,σχάρα,ντεπόζιτο,έχει αλλάξει 2-3 πίσω ζάντες,αναρτήσεις πισω οι αρχικές ακομα,ηλεκτρικά τα ίδια από όταν το πήρα,όπως και διπλό και πλάγιο Σταντ,και εκεί που πατάει ο οδηγός αν και έχουν στραβωσει 3-4 φορές. σέλα είμαι στην δεύτερη όπως και κοντέρ, κάτι άλλο δεν θυμάμαι να έχω αλλάξει πέρα από αναλώσιμα,λάδια,σιαγόνες ταμπούρα,γρανάζια,αλυσιδα και καμιά ντιζα
έβγαλε πολλές φορές Αθήνα,Άρτα και το ανάποδο, κάθε φορά έκανε απόσβεση από λεοφορειο ταξί που κόστιζαν παραπάνω, Άρτα Θεσσαλονίκη επίσης μερικές φορές, 9 μήνες με πήγαινε στη δουλειά και βόλτες ψώνια,θεσσαλονικη, δούλεψε ντελιβερι 3 μήνες, παραλίες,βόλτες και χρήση σαν καθημερινό για δουλειές στο νησί εδώ και κάτι χρόνια, και παρατημένο έξω στην βροχή και τα χιόνια πάντα, ανέβαζε τσουβαλια ελιές στα κτήματα,ανεβικε βουνά,χωματόδρομους,είχε σκληρή χρήση και 4+5 σαβουρες στουκες και πολλά αλλα.συντήρηση μια αλλαγή λαδιών τον χρόνο,κατανάλωση κοντά η και κάτω από 2λιτρα/100 τα λευτα του τα έχει βγάλει προ πολλού, τα σχεδόν 300 που έδωσα τώρα δεν είναι τίποτα,.
Ένα καινούριο εκτός το παραπάνω κόστος 1500+ ίσως θέλει παραπάνω για σέρβις(τακάκια,υγρά φρένων,σωληνάκια φρένων,δισκοπλακες,ebs cbd η αλλά ηλεκτρονικά που χαλάνε η πληρώνεις πολλά στο σέρβις,ψεκασμός,μπουκάλες λάδια,τσιμουχες) το glx έχει ταμπούρα και ντιζες και ελατήρια για ανάρτηση,
και η ποιότητα, δεν νομίζω ένα daytona 125 σε 30 χρόνια να υπάρχει ακόμα εν λειτουργεία και να μπορεί να περάσει αυτά που πέρασε το glx. Και με την ιδία χρήση αν το πάω σε κάνα κακο χωματόδρομο με αλματα τέρμα δεν νομίζω να μείνουν πολλά πλαστικά πάνω στο daytona,
400-450 η αγορά του, φοράει ακόμα το αρχικό μοτέρ από κύλινδρο και κάτω,όπως και καρμπιρατέρ,εξάτμιση,σχάρα,ντεπόζιτο,έχει αλλάξει 2-3 πίσω ζάντες,αναρτήσεις πισω οι αρχικές ακομα,ηλεκτρικά τα ίδια από όταν το πήρα,όπως και διπλό και πλάγιο Σταντ,και εκεί που πατάει ο οδηγός αν και έχουν στραβωσει 3-4 φορές. σέλα είμαι στην δεύτερη όπως και κοντέρ, κάτι άλλο δεν θυμάμαι να έχω αλλάξει πέρα από αναλώσιμα,λάδια,σιαγόνες ταμπούρα,γρανάζια,αλυσιδα και καμιά ντιζα
έβγαλε πολλές φορές Αθήνα,Άρτα και το ανάποδο, κάθε φορά έκανε απόσβεση από λεοφορειο ταξί που κόστιζαν παραπάνω, Άρτα Θεσσαλονίκη επίσης μερικές φορές, 9 μήνες με πήγαινε στη δουλειά και βόλτες ψώνια,θεσσαλονικη, δούλεψε ντελιβερι 3 μήνες, παραλίες,βόλτες και χρήση σαν καθημερινό για δουλειές στο νησί εδώ και κάτι χρόνια, και παρατημένο έξω στην βροχή και τα χιόνια πάντα, ανέβαζε τσουβαλια ελιές στα κτήματα,ανεβικε βουνά,χωματόδρομους,είχε σκληρή χρήση και 4+5 σαβουρες στουκες και πολλά αλλα.συντήρηση μια αλλαγή λαδιών τον χρόνο,κατανάλωση κοντά η και κάτω από 2λιτρα/100 τα λευτα του τα έχει βγάλει προ πολλού, τα σχεδόν 300 που έδωσα τώρα δεν είναι τίποτα,.
Ένα καινούριο εκτός το παραπάνω κόστος 1500+ ίσως θέλει παραπάνω για σέρβις(τακάκια,υγρά φρένων,σωληνάκια φρένων,δισκοπλακες,ebs cbd η αλλά ηλεκτρονικά που χαλάνε η πληρώνεις πολλά στο σέρβις,ψεκασμός,μπουκάλες λάδια,τσιμουχες) το glx έχει ταμπούρα και ντιζες και ελατήρια για ανάρτηση,
και η ποιότητα, δεν νομίζω ένα daytona 125 σε 30 χρόνια να υπάρχει ακόμα εν λειτουργεία και να μπορεί να περάσει αυτά που πέρασε το glx. Και με την ιδία χρήση αν το πάω σε κάνα κακο χωματόδρομο με αλματα τέρμα δεν νομίζω να μείνουν πολλά πλαστικά πάνω στο daytona,
Ρε συ....:lol:
Ακαδημαϊκά το είπα και χάριν αστεϊσμου.... Χαράς στο κουράγιο σου, πάντως:beer:
kostaskk
30/08/2021, 07:21
Τελικά έγινε κομμάτια και ορισμένα πουληθικαν.
Την θέση του πήρε ένα c50 μετατροπή σε glx. 50αρι στα χαρτιά,δεν θελει ΚΤΕΟ κτλ, με το δικό του c50 μοτέρ πάνω, 12βολτο,με 4αρι σασμάν και πειραγμενο μοτέρ.
Αρχικά λυθικαν και τα 2 και πέρασα ότι καλά κομμάτια η ότι ήθελα στο καινούριο c50-glx,. Δούλεψε καλά για ένα τρίμηνο και μετά άρχισαν προβλήματα, υπερχειλίσεις,καμένη φλάντζα καύσης,διαρροές λαδιού,κοψηματα στον δρόμο,χτύπημα βαλβίδων, μετά από πολύ κόπο και λύσε δέσε, αποφάσισα να το πάω σε μαστωρα.
Μπήκε καινούριο κυλινδροποστονο, καρπυρατερ,έφτιαξε διαρροές,είδε τα ηλεκτρικά,την κεφαλή κτλ, το παρέλαβα και όλα καλά,. Έγινε στρώσιμο.
Οι διαφορές που είδα σε σχέση με πριν η με το άλλο παπί ήταν πολύ ροπή και ποιο γρήγορο ανέβασμα χιλιομέτρων,. Σε πολύ μεγάλες ανηφόρες που πριν η τέταρτη με τέρμα γκάζι πήγαινε 50km/h τώρα ανεβαίνει χαλαρά με τα 50 και μπορεί να πάει 60+τέρμα,. Με 4η τραβάει πολύ καλά ακόμα και με 30km/h,και σαν να έχει παραπάνω νεύρο
Η τελική του σε ευθεία ξεπερνάει τα 100km/h στο κοντέρ και τα πάει γρήγορα.
Οπότε το ερώτημα είναι τι έκανε ο μαστωρας μιας και από βιασύνη δεν ρώτησα τι έβαλε.
Αυτά που ξέρω είναι ότι η διαδρομή στρόφαλου είναι 54 (έτσι το αγόρασα) και ο καινούριος κύλινδρος γράφει πάνω του 97cc. Θα ήθελα να υπολογίσω αν γίνεται τον κυβισμό και κύριος τι διάμετρο χιλιοστά είναι αυτός ο κύλινδρος. Υποπτεύομαι ότι θα είναι κάπου στα 50 που δίνει υποτετραγωνο μοτέρ και για αυτό ότι βλέπω στον δρόμο. Τέλος το καρμπ είναι επίσης άγνωστης διαμέτρου shark και γράφει πάνω grand(λογικά εννοεί astrea grand)
μετά από πολλά χιλιόμετρα που όλα πήγαν οκ το μόνο που με πείραζε ήταν η αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με πριν, η λειτουργία του μοτέρ ήταν τέλεια,.
Αρχικά προσπάθησα να φτωχινω μίγμα βάζοντας με πατέντα πολύ μεγαλητερη χοάνη(η συγκεκριμένη ήταν για 28mm καρμπυρατέρ)αλλά χωρίς μεγάλη αλλαγή σε κατανάλωση.
Οπότε ανοίγω καρμπ και βλέπω την βελόνα τέρμα πάνω,. Τις άλλαξα 3 θεσεις προς το φτωχό μίγμα,. Μετά από αυτό ρύθμιση χρειάστηκε και το ρελαντί και η βίδα του αέρα.
Οι επιδώσεις έμειναν το ίδιο όμως η κατανάλωση μπορεί να μειωθικε σε πάνω από το μισό σε σχέση με πριν, όταν κάνω κ αλλά χιλιόμετρα θα ξέρω ποιο καλά, Πάντος είδα τεράστια διαφορά στην στάθμη του ντεπόζιτου
430384
430385
430386
430387
kostaskk
30/08/2021, 07:25
430388
430389
430390
kostaskk
30/08/2021, 07:27
https://postimg.cc/zbWDCSFz
kostaskk
30/08/2021, 07:35
430391
Δεν ξερω γιατι το λες μετατροπη.... Εμενα μου φαινεται κανονικο glx
Ο κυβισμος σου ειναι 97 κυβικα εκατοστα οπως γραφει και η διαμετρος 47 χιλιοστα
Το πολυ φτωχο δεν ειναι καλο ουτε για αποδοση ουτε για μακροζωια ειδικα σε αεροψυκτο
karellen
30/08/2021, 08:02
Εάν είσαι σίγουρος για τη διαδρομή του εμβόλου (54) τότε η διάμετρός του είναι 48 mm για να έχεις 97cc.
kostaskk
30/08/2021, 08:23
Δεν ξερω γιατι το λες μετατροπη.... Εμενα μου φαινεται κανονικο glx
Ο κυβισμος σου ειναι 97 κυβικα εκατοστα οπως γραφει και η διαμετρος 47 χιλιοστα
Το πολυ φτωχο δεν ειναι καλο ουτε για αποδοση ουτε για μακροζωια ειδικα σε αεροψυκτο
Από τα νούμερα που έχει σε σκελετό και μοτέρ. νομίζω ότι από το εργοστάσιο βγήκε σε μορφή c50, τα πλαϊνά καπάκια είναι λίγο ποιο μικρά σε σχέση με κάποια glx καπάκια που έχω στην άκρη,μέσα είχε πλαστικό δοχείο για την μπαταρία που πήγαινε μέσα στον σκελετό κάτω από το ντεπόζιτο, δλδ καμιά σχέση με glx που την είχε στο πλάι μέσα στο καπάκι με μεταλλική βάση.
Άρα οι διαστάσεις του μοτέρ πρέπει να είναι 54x47 mm? Πάντος ποιο παλιά με το 110cc και πριν με μεγαλύτερο κυλινδρο (νομίζω 53 αλουμινίου) πήγαινε χειρότερα. Το μίγμα ναι, θα το παρακολουθώ αν και νομίζω ότι δεν είναι επικινδυνα φτωχό. Η βελόνα είναι στην τέταρτη θέση από τις 5 προς το φτωχό, ζιγκλέρ δεν πείραξα, σκασιματα δεν κάνει, σκαλοπάτια,σπρωξίματα,βηξιματα στον δρόμο όχι, ούτε δείχνει να ανεβάζει θερμοκρασίες,Οπότε πιστεύω είναι οκ,. Θα δω και μπουζί για σιγουριά.
συνιθος πάω με τα 60km/h σταθερα
kostaskk
30/08/2021, 08:32
Εάν είσαι σίγουρος για τη διαδρομή του εμβόλου (54) τότε η διάμετρός του είναι 48 mm για να έχεις 97cc.
Υπάρχει η περίπτωση ένα κύλινδρος να γράφει πχ 97cc αλλά τα πραγματικά να είναι διαφορετικά λόγο αλλαγής στην διαδρομή? Δλδ αν αυτός προοριζόταν για supra η astrea grand σου λέει ο κατασκευαστής ότι έχεις 97cc στο μοτέρ του supra με την εργοστασιακή διαδρομή,. Αν αλλάζεις όμως την διαδρομή μετά τι γίνεται; Αλλάζει ο κυβισμός και ας γράφει 97 ο κύλινδρος; η υπάρχει ασυμβατότητα τις νέας διαδρομής με τον κύλινδρο και πρέπει να πάρεις άλλο κύλινδρο;
karellen
30/08/2021, 08:53
Ισχύει το τελευταίο που είπες περί ασυμβατότητας.
Δεν μπορείς να βάλεις κύλινδρο εκτός προδιαγραφών (σε άλλο μηχανάκι με διαφορετική διαδρομή) γιατί ή θα βρίσκει το πιστόνι στην κεφαλή ή δεν θα έχει καθόλου συμπίεση.
Οι περισσότεροι κύλινδροι aftermarket για astrea γραφουν πάνω 97cc οπως και ο εργοστασιακός, ανεξάρτητα απο το πόσα χιλιοστα είναι, που ο μικροτερος ειναι στα 50mm.Δεν έχει να κανει ο κύλινδρος με την διαδρομή, μετα την αλλαγη της διαδρομής του στροφαλου το ευκολότερο και το πιο σύνηθες ειναι η αλλαγή του πιστονιού (του ύψους απο πύρο εως κορώνα) ώστε να μην μπλέξεις με πλακάκια και μακρύτερη καδενα.
kostaskk
02/09/2021, 18:42
430423
430424
Τελικά ξαναγεμισα για να μετρισω με οικονομική οδήγηση, τα πρώτα 150 χιλιόμετρα έγιναν και το ντεπόζιτο είναι περίπου στην μέση, όταν αδειάσει εντελώς θα ξέρω, από ότι βλέπω μάλλον θα είναι η μικρότερη κατανάλωση που έχω πετύχει ποτέ σε παπι
kostaskk
03/09/2021, 21:24
430501
Εδώ είναι ο χιλιομετριτής μόλις έμεινα από βενζίνη. Οπότε με ένα ντεπόζιτο έκανε 290 χιλιόμετρα.
Κάνοντας την πράξη 4/290 βγαίνει η κατανάλωση:
1,37 λίτρα /100 χιλιόμετρα.
Η 72,5 χιλιόμετρα ανά λιτρο
Τις τελευταίες μέρες είχε πολύ αέρα,κατά μέσο όρο πήγαινα με 50km/h,
η μόνη ρύθμιση που έγινε πριν μετρισω ήταν η θέση τις βελωνας, που από τέρμα κάτω πήγε στην προτελευταία θέση από τέρμα πάνω.
Πιστεύω είναι καλύτερη κατανάλωση και από ψεκαστα, ίσως και καλητερη από αυτά που ανακοινώνουν τα εργοστάσια που στην πραγματικότητα είναι πάντα παραπάνω,.
Συγγνώμη αλλά μου φαίνεται απίστευτα χαμηλή για να είναι αληθινή, το κοντέρ μετρά σωστά;
kostaskk
03/09/2021, 23:51
Συγγνώμη αλλά μου φαίνεται απίστευτα χαμηλή για να είναι αληθινή, το κοντέρ μετρά σωστά;
Κ εμένα για αυτό έκατσα να μετρισω, το κοντέρ είναι το ίδιο που φορούσα στο παλιό παπί,όπως και η ρόδα, οι αποστάσεις είναι γνωστές και αυτά που έκανα συμφωνούσαν με το τι έδειχνε το κοντέρ,. Πχ μέχρι την πόλη που πήγα πολύ συχνά είναι 25 χιλιόμετρα και άλλα τόσα πισω και τόσο έδειχνε και το κοντερ
kostaskk
03/09/2021, 23:52
Πριν αλλάξω ρυθμίσεις με το ίδιο κοντέρ και ίδιο ντεπόζιτο το άδειαζε σε λιγότερο από 200 χιλιόμετρα. Ίσως κάπου στα 170-180 δεν είχα μετρισει
kostaskk
16/09/2021, 18:49
Πλέον κάνει περίπου 350-400 χιλιόμετρα την εβδομάδα.
Λόγο ξεφουσκωματος και κάποιων γληστριματων του μπροστινού αλλαχτικαν λάστιχα με κανονικά,
Mishelin pilot street (που τα είχα στην άκρη)
Αν και περίμενα το αντίθετο,στις λακούβες κοπαναει λιγότερο από τα παλιά μεγάλα με τακούνια, και στρίβει καλητέρα και ποιο εύκολα,.
Αυξήθηκε και ο χώρος και γενικά τα κενά, διάκενα γύρο από τις Ρόδες.
Αλλαχτικαν και σινεμπλόκ λάστιχακια πίσω τροχού,ρουλεμάν πίσω τροχού,υλικό τριβής στο φρένο, και μπήκε ενισχημενη αλυσιδα rk (20ευρω)
Όπως και ημισυνθετικά λάδια valvoline 15-50
Τα παλιά φαίνονταν σε καλή κατάσταση αν και θα έπρεπε να έχουν γρεζια λόγο στρωσηματος κυλινδροποστονου?
430685
Η κατανάλωση με ταχύτητες 60-70 km/h και μερικά τέρμα ανοίγματα δείχνει να είναι κοντά στα 2 λίτρα/100 αν και δεν μετρισα ακόμα. Η τελική πάνω από 100km/h στο κοντέρ σε ευθεία (αν και ίσως έπρεπε να δείχνει λιγότερα από πριν λόγο μικρότερης διαμέτρου λάστιχου?)
kostaskk
19/10/2021, 19:07
Τελικά βαρέθηκα την εξάτμιση και έβαλα μια protec που είχα, η τελική αυξήθηκε, και έκοψε και ντιζα κοντέρ. Πλέον πάει εύκολα 110 κοντέρ.
Μετά έπρεπε να σιγαστει η εξάτμιση, η μάλλον ρυθμιζόμενη σιγαση. Χρειάστηκαν 1-2 σωλήνες, 1 βίδα,2 παξιμάδια,1 τρύπα στο δράπανο,και ένας μηχανισμός τσοκ από χαλασμένο καρμπυρατέρ.
Και μερικά χτυπήματα με την βαριά.
Η γρήγορη αλλαγή θέσης γίνεται με το σύρμα, η βίδα εκτός από στήριξη για δέσιμο με το σύρμα προσφέρει και στήριξη κόντρα στην 'πεταλουδα'. Για ποιο μόνιμη και σταθερή λύση μπορεί να βιδωθει η βίδα μέχρι να βρει κόντρα στην πεταλούδα και να σφυχτουν τα παξιμάδια.
Στην κλειστή θέση ακούγεται σχεδόν σαν να φοράει την γνήσια.
431354
431355
431356
431357
motojojo
19/10/2021, 20:24
Γιατι δεν το πας ενα βημα παραπερα να βάλεις το κλαπέτο μαζί με το μηχανισμο επαναφοράς; Να το ανοιγεις κατα βούληση και εν κινήσει! Πραγματικά θα "έλεγε"!
kostaskk
20/11/2021, 20:33
Το κοντέρ έφτασε στα 59.000 χιλιόμετρα άρα έγιναν πάνω από 6000 χιλιομετρα μετα το φτιαξιμο του μοτέρ,
Αλλαγή λαδιών είχε γίνει λίγο μετά το στρώσιμο.
χρησιμοποιείται καθημερινά, κάνει περίπου 50χιλιομετρα την μέρα, κάποιες άλλες 100 η 150, δουλεύει και ντελιβερι 2 μέρες την εβδομάδα,. Παρ όλα αυτά δεν χρειάστηκε κάτι σε αυτά τα χιλιόμετρα εκτός από λίπανση αλυσίδας,και αέρα στα λάστιχα.
Λάδια δεν καίει, εκτός από μια πολύ μικρή διαρροή λαδιού κοντά στο πλαϊνό Σταντ 2-3 σταγόνες κ όχι παντα που ενίσχυεται όταν υπερλαδωνω με πινέλο κ καμένο λάδι αυτοκινήτου την αλυσίδα. Ασήμαντο δλδ.
λάμπα ακόμα δεν έκαψε και ας είναι χωρίς μπαταρία,η πατέντα στην εξάτμιση είναι ακόμα στην θέση της στην κλειστή θέση. Το μοτέρ σαν να άνοιξε λίγο κ πλέων μερικές φορές βλέπω 110 σε ευθεία με 'σιγασμενη' εξάτμιση ενώ σε μεγάλη ανηφόρα φτάνει εύκολα τα 70-80km/h.
Η κατανάλωση σταθερά μικρή,και παρά το ότι το μπουζί 'ασπριζε' λίγο όταν το είχα βγάλει δεν δείχνει να έχει πρόβλημα υπερθέρμανσης από το φτωχό μίγμα στις μεσαίες.
Λεω να το μακρύνω ακόμα λίγο αλλάζοντας εμπρός γρανάζι για να πηγαίνει ακόμα ποιο άνετα στα 60-70 km/h που πάω στο 80%των διαδρομών μου αλλά θα δειξει
τώρα μάλλον φοράω 15-34, αν κάποιος ξέρει αν χωράει 16 μπροστινό θα βοηθούσε.
Christos ktm R
21/11/2021, 18:10
χωραει 16 δοντια μπροστα.
kostaskk
30/03/2022, 00:09
Μετά από πολλά χιλιόμετρα δεν εμφάνισε κάτι εκτός από μια κομμένη ντιζα εμπρός φρένου( λογικά από παρασφιξημο και στρίψιμο αυτής) και έναν ατέρμονα κοντέρ (αυτό που μπαίνει μέσα στο ταμπούρο). Το παπί δουλεύει και ντελιβερι 2 μέρες την εβδομάδα, τώρα με τον καλό καιρό θα κάνω περίπου 400+ χιλιόμετρα/εβδομάδα. Η αλυσίδα απλά την περναω με πινέλο και καμένο λάδι αυτοκινήτου,
Σήμερα άλλαξα το εμπρός γρανάζι από 15 σε 16,. Τώρα φοράω 16-34 γραναζωμα, άπλωσε πολύ και αυξήθηκε η τελική,. Η τρίτη φτάνει εύκολα τα 100 κοντέρ ενώ στην τέταρτη κόβω μετά τα 110 για να μην κόψει ντιζα κοντέρ.
Στα 60-70km/h πάει πολύ ανετα. Μειώθηκε η επιτάχυνση φαίνεται κύριος στην τρίτη και τέταρτη και ζοριζεται παραπάνω στις ανηφόρες,θα δείξει και αύριο που θα περάσω από μια μεγάλη που πριν την ανέβαινε με 4η.
αλλά ο στόχος ήταν να πηγαίνω ποιο άνετα- λιγότερες στροφες στα 50-70 km/h σε ευθεια και να μεταφέρω την υπερβολικά μικρή κατανάλωση που είχα στα 40-45km/h λίγο υψηλότερα,.
Αν δεν βαρεθω να ξαναμετρισω κατανάλωση με ταχύτητες μέχρι 50-60 km/h
kostaskk
28/06/2022, 17:46
Το κοντέρ δε δουλεύει εδώ και μήνες λόγο κομμένης ντιζας που δεν άλλαξα ποτέ αλλά τα χιλιόμετρα που κάνει είναι πάρα πολλά.
Μια τυπική μέρα κάνει σερί 25 χιλιόμετρα μέχρι την δουλειά, άμεσος αρχίζει να δουλεύει ασταμάτητα ντελιβερι για 8 ώρες και καπάκι αλλά 25 χιλιόμετρα για πίσω στο σπίτι. +Ότι χιλιόμετρα κάνω για άλλες δουλειές -εξόδους. Αυτό τώρα γίνεται 7 στα 7 κάθε μέρα .
( Τυπική μέρα έτσι; Αύριο λόγο συνθηκών ενδέχεται να δουλέψει ασταμάτητα 16 ώρες).
Από βλάβες εκτός την την ντιζα κοντερ 2 φορές,και ατέρμονα που άλλαξα γιατί δεν καθόταν σωστά και την μια πίσω ανάρτηση που κόπηκε και αντικαταστάθηκε με διαφορετική (ίδιου μήκους δε που είχα στην ακρη)
Και την πίσω ζάντα-ακτίνες που θέλει αλλαγή τίποτα το σοβαρό, ( οι ακτίνες υποπτεύομαι από λάθος σφιξημο του προηγούμενου) μιας και έχει κόψει 5 η 6 ακτίνες μέχρι τώρα. Οκ το σκίζω, πέφτει σε λακούβες αλλά μάλλον κάτι πάει λαθος με την ζάντα,
Έχω μια στην άκρη που τις λείπει 1 ακτίνα η οι ιμιτασιων πρέπει να έχουν κάπου στα 40 ευρώ.
Επίσης άλλαξα σε κάποια φάση στο εμπρός ταμπούρο υλικό τριβής(μεταχειρισμένο) που είχα στην άκρη, τώρα θέλει και το πίσω αλλαγή σιγά σιγά
και τον εσωτερικό ανακλαστήρα του εμπρός Φαναρίου γιατί έλιωσε και δεν κρατούσε την λάμπα στην θέση της, ( πάλι το είχα στην άκρη,δεν μπαίνει τίποτα καινούριο πάνω)
λάμπα μόνο του δεν έχει κάψει μέχρι τώρα κ είναι χωρίς μπαταρία, ούτε έβγαλε κάτι ηλεκτρικό,άλλη ντιζα η σωληνάκια να θέλουν αλλαγή,. Πατέντες του τύπου βάζω tyre up γύρο από το φίλτρο βενζίνης για να μην βρίσκει η ξυνεται πάνω στο μοτέρ έσωσαν αρκετά την κατάσταση.
Επίσης σταματησε η διαρροή λαδιού που είχα, κάποιος έιχε βάλει ποιο μεγάλη βίδα στο αριστερό καπάκι μοτέρ με αποτέλεσμα αυτή να τρυπήσει το Κάρτερ,είχε και χαλασμένο σπείρωμα οπότε δεν γινόταν να βιδωσεις αλλη βίδα για να σταματήσει η διαρροή,
Μπηκε φλάντζοκόλλα και μια μικρότερη βίδα μέσα στην τρύπα τις προηγούμενης και δεν χάνει. (Ίδια βλάβη έχω συναντήσει και όταν βάζουν ποιο μακριές βίδες στα πατάκια οδηγού).
Με την ευκαιρία μπήκε και ένα κομμένο στη μέση σωληνάκι στο κενό για να σταματήσει ένα τρίξημο, που έκανε το καπάκι.
Ο καθρέπτης είναι στερεωμένος με συρμα στην θέση του( κ αυτό αντέχει οκ μέχρι τώρα)
Αλλαγή λάδιων πολύ σπάνια, οπότε θυμηθώ, έχει κάνει ελάχιστες από τότε που φτιάχτηκε ( ίσως 2-3) και αρκετές φορές συμπλήρωμα( κύριος τότε που έχανε λάδι) ρύθμιση βαλβίδων ποτέ, δεν βαράει κάτι ούτε έχουν μειωθεί οι επιδώσεις, κατανάλωση σταθερά χαμηλή,.δεν καίει λάδια, Πάντα παίρνει με την πρώτη μανιβέλια.
Η χοάνη καθαρίστηκε πρόσφατα, η αλυσίδα μόνο λαδωνεται συχνά, και η πατέντα σιγαστήρας υπάρχει ακόμα και λειτουργεί καλητέρα, πλέων μαγκωνει σε 2 θέσεις και απλά τον μετακινω με το χέρι για αλλαγή σε αθόρυβη και θορυβώδη λειτουργεια.
Ακόμα έγινε ελενχος και σύσφιξη όλων των κύριων βιδων,παξιμάδιων του όπου χρειαζόταν.
Τέλος ένα μικρό αδερφάκι του (ποιο παλιό μοντέλο) όχι δικό μου που ανέλαβα για λυσιμο-δεσιμο και ίσως μάζεμα)
Αρκετά ωραία και αυτά, ίσως έπαιρνα ένα αν έβρισκα στα 500 ευρώ,.
Όπως καταλάβατε δεν με νοιάζει η εμφάνιση του η τα διάφορα υποσυστήματα ( κοντέρ,δείκτης βενζίνης,να σβήνουν τα φώτα κτλ).(δεν έχει καν κόρνα και τα φλας δεν δουλεύουν)
Απλά να είναι λειτουργικό να πηγαίνει από το σημείο A στο Β και να βγάζει λευτα,. ( Όπως τα υπολόγισα βγάζει την αξία αγοράς του κάθε περίπου 15 -20μέρες).
Οπότε εν αναμονή άλλης πίσω ζάντας και πίσω υλικού τριβής προς το παρών.
436633
436634
436635436636
436637
436638
436639
τελειως φιλικα.....
οταν ενα εργαλειο σου βγαζει λεφτα δουλευοντας εντατικα θελεις να εχεις το καλυτερο που μπορεις
ειδικα αν περνας μαζι του 10 12 16 ωρες καθε μερα και εξαρταται απο αυτο η ασφαλεια σου
kostaskk
28/06/2022, 20:33
Τελικά πήγα μια ζάντα που είχα σε έναν μαστωρα και με κόστος 40 ευρώ, άλλαξε την ζαντα,και λαστιχακια-σινεμπλοκ,και υλικό τριβης-σιαγονες όπως και το δεξί κομμάτι του ταμπούρου με τον μηχανισμό που ανοίγει τις σιαγόνες, πλέον έχω σχετικά οκ ζάντα και καλό πίσω φρενο
kostaskk
18/11/2022, 19:06
Μετά από συνεχόμενο ντελιβερι, 50km είναι μόνο η διαδρομή για δουλειά κ πίσω. Η protec διαλύθηκε έπεσε στον δρόμο..
Οπότε μπήκε η μαμά,
με την λογική ότι αυξήθηκε η αντίσταση εξαγωγής και τον κρύο αέρα που ψύχει το μοτέρ,το μίγμα έγινε ακόμα ποιο φτωχό κατεβάζοντας τέρμα κάτω την βελόνα,
Η κατανάλωση μειώθηκε αισθητά,ίσως θα μπορούσε και άλλο με μικρότερο ζιγκλέρ,
Η λειτουργία είναι τέλεια,παίρνει πρώτη μανιβελια πάντα και δεν έχει μπερδέματα,ατροφιες,.
Παρατήρησα ότι σε μεγάλες ανηφόρες με 4η ανεβαίνει ποιο άνετα, έχει περισσότερη ροπή,δεν θέλει κατέβασμα, οι επιδώσεις μου φαίνονται ίδιες
η χοάνη για 28αρι άλλαξε θέση και εκεί που είναι έχει μηδενική πιθανότητα να πάρει νερα και έχει πρόσβαση σε κρύο αέρα κ είναι μακριά από το μοτέρ, έχασα βέβαια τον μεγάλο όγκο αέρα με την σωλήνα που είχα πριν..
Μια πατέντα που έγινε ήταν αλουμινόχαρτο στην εξάτμιση που εξάλειψε μια διαρροή που για κάποιο λόγο είχα, αλουμινόχαρτο τύλιξε την σωλήνα με λίγο να προεξέχει για να πατηθεί,ενώ μπήκε και ένα κομμάτι στρογγυλής διατομής ανάμεσα σε κύλινδρο,σφινχτηρα που συμπιεστικε,
Δεν χάνει καθόλου και δείχνει να αντέχει
kostaskk
18/11/2022, 19:09
439455
439456
439457
kostaskk
22/08/2023, 04:39
445468
445469
445470
Του έβαλα βάση Μανέτας-καθρεπτη από kle500 και έχω αξιοπιστο καλό και μεγάλο καθρέπτη, παίρνει και μανέτα αν θέλω
(παλιά είχε χαλάσει το σπείρωμα του καθρέπτη και με εποξικες και tyre up είχα κάτι σαν καθρέπτη που κουνιόταν,έτρεμε έχανε ρύθμιση,ήταν πολύ χαμηλά και μικρός.)
Παρά την ακινησία (όλο το καλοκαίρι και παραπάνω μέσα στο γκαράζ,)με μια-δυο μανιβελιες παίρνει μπρος,
Χτες το λυπηθικα και είπα να το βγαλω μια βόλτα.
Σε σχέση με το dv125 μοτέρ μου φάνηκε ποιο κοντό, μάλλον το σασμάν του lifan είναι ποιο κοντό.
Οι ταχύτητες σαν να μην άπλωναν το ίδιο και σαν να μην έχει την ίδια δύναμη ψηλα,, μεσαία έχει καποια δύναμη και χαμηλά καλητερη απόκριση..
Θοριβο έχει παραπάνω το glx (με μαμά εξάτμιση)
Και κοντά στον κόφτη (που δεν έχει) νιώθεις κραδασμούς και τα πατάκια να τρέμουν που δεν γίνεται τόσο έντονα στο dv, το σασμαν μύλος του glx βολεύει καλητερα και είναι ποιο χρηστικό.
Όπως και το 4 λίτρο ντεπόζιτο που αδειάζει εντελος(injection αφήνουν λιγο για ψυξη τρομπας και το φίλτρο αντλίας θέλει χωρο-ειναι ποιο ψηλά από τον πάτο ντεπόζιτου)
Σούζα σηκώνεται για πλάκα, δεν ξέρω τι φταει, το μικρό βάρος,το τιμόνι που φαίνεται να είναι ποιο ψηλά και η σέλα ποιο χαμηλά, οι αναρτήσεις που βυθίζονται ευκολότερα όταν χωροπιδας, το μικρό μεταξόνιο,η απόκριση του γκαζιού αλλά μόλις ανέβεις στο glx είναι σαν να πάει μόνο του για σούζα μόλις ανοίξεις λίγο το γκάζι από σχεδόν στάση. στο dv με τίποτα, με προσπαθεια ίσως σηκωθεί 10cm το μπροστινό, ενώ με την ίδια προσπάθεια στο glx πας για καπάκι,, σε υψηλές στροφές το dv μάλλον σηκώνεται καλητερα αλλά δεν θέλω να κάνω δοκιμές γιατί είναι εργαλείο δουλειάς, νιώθεις ποιο στηβαρο το dv, με σκληρές αναρτήσεις, χωρίς κουνήματα και ελαστικότητες. Και κάπως ποιο μεγαλο-μακρυ. Κάθεσαι ποιο ψηλά και πάνω στο μηχανάκι από ότι μέσα στο μηχανάκι (glx)
Αφού πήγαινα πάνω κάτω,βόλτες στα στενά, ζεσταμα, ρυθμίσεις εμπρός φρένου,ξανά βόλτες, σουζες, ανοίγματα τελικές, πάω στο γκαράζ μετά από αρκετή ωρα, ανοίγω την τάπα βενζίνης και η βενζίνη ξεχείλιζε από πάνω, δείγμα του ποσο τραγικά λιγο καίει μετά τις ρυθμίσεις βελωνας και την εξάτμιση. Μπορεί να καίει και αρκετα λιγότερο από ψεκαστο αν όχι τα ίδια, όταν φτιάξω κοντερ-ντιζα θα το μετρήσω ξανά,
Αυτός είναι και ένας λόγος που θα το επαναφέρω σε κίνηση ξανά,, και τα φτηνά ανταλακτικα η απλότητα που έχει, αξιοπιστία , και για να μην κουράσω,φθείρω το dv, (ντελιβερι,βροχές) και μικρότερος φόβος κλοπής, δεν σε νοιάζει τόσο αν σου κλέψουν ένα ψιλοχρεπι glx 20-30 χρόνων,
αφού πρώτα φτιαχτούν κάποια πράματα,,
Τα πατάκια οδηγού, όλο το σίδερο δεν κάθεται καλά, ίσως είναι λίγο στραβο, έχει κομμάτια από κάτω σπασμένα,ραγισμένα και κάθε λιγο (ανά βδομάδα) ξεβιδωνε βίδα από κάτω και χαλάρωνε.
Θα του βάλω ένα καινούριο, το Σταντ είναι λίγο χαμηλά και γέρνει πολύ το μηχανάκι,,
Κάτι άλλο είναι η πίσω ζάντα που είναι ίσως λιγο στραβή η με χτύπημα, θυμάμαι ότι συχνά έκοβε βαλβίδες σαμρελας, (νομίζω το είχα πάθει 3-4 φορές σε έναν χρόνο)
Αλλαγή υλικού τριβής μπρος, πίσω, το εμπρός φρένο είναι σαν διακοσμητικό η για να σταματάς άνετα,χαλαρά με 10-20 km θα βελτιωθεί αλλά λίγο, τα glx δεν είχαν ποτέ καλό εμπρός φρένο.
Κοίταγμα,αλλαγή ρουλεμάν τροχών αφού θα βγουν τροχοί,
Φώτα έχω, αλυσιδα-λαστιχα είναι καλά, νομίζω αυτά και μετά ανανέωση άδειας,ασφάλεια και έξω ξανά.
kostaskk
22/08/2023, 04:46
Το γνήσιο μοτέρ του επίσης ίσως ασχοληθώ να το φτιάξω, θεωριτικα θέλει μόνο στρόφαλο..
Η μπιέλα έχει κολλήσει στο κομβίο.
όλα τα άλλα ήταν καλά αλλά έχω και έξτρα κομμάτια στην άκρη, κύλινδροπιστόνα,κεφαλές,
Με έναν 54 στρόφαλο και καμιά φλάντζα πιστεύω θα φτιαχτεί,
kostaskk
26/09/2023, 21:54
446528
446529
446530
446531
kostaskk
26/09/2023, 21:58
Εμπρός φτερό και πάνω κομμάτι μάσκας ήταν κόκκινα οπότε, τριφτηκε όλο και περαστικε με σπρέι, βγήκε λίγο ανοικτό, σαν c50 αλλά οκ,
Στα πάτητα χρειάστηκε να κόψω κομμάτι από αλλά και να κάνω ηλεκτροκόλληση για να φτιάξω ένα καλο, πλέων όλα καλά και από εκεί,
kostaskk
17/10/2023, 23:51
447016
447017
447018
Εδώ να πούμε ότι το βάψιμο έγινε με σπρέι 3,5 € από βενζινάδικο χώρις να λυθεί τίποτα. Δλδ μισή-1 ώρα δουλειά,, ούτε καν κάλυψα πράματα με χαρτί.
Λέω να το περάσω ακόμα ένα χέρι και μετά κάποιο Βερνίκι αν υπάρχουν σε σπρέι.
Έγινε επαναφορά, δούλεψε ντελιβερι 2 βδομάδες,
Έβγαλε και με το παραπάνω τα λευτα τις ασφαλείας και ανανέωσης άδειας.
Η κατανάλωση τίποτα,, ξεχνούσα να κοιτάξω ανά 2-3 μέρες άρχιζε να θέλει.
Φοράει μεγάλη χοάνη για 28αρι καρμπ, και η βελωνα είναι ρυθμισμένη τέρμα κάτω σε καρμπ απομίμηση grand, έχω πειράξει και βίδα αέρα αν θυμάμαι καλά και ρελαντί,, το ρελαντί είναι ρυθμισμένο στο ελάχιστο δυνατό.
Το σβήνω με γκαζια γιατί δεν δουλεύει ο διακόπτης. Χρειάζεται να σβήσει πολλές φορές κάθε μέρα η ρύθμιση είναι τέλεια,, αλλιώς δεν θα έσβηνε η θα έσβηνε εκεί που δεν το θέλω..
Και πάλι είναι ικανό να κρατήσει σταθερό ρελαντί τις περισσότερες φορές αν το αφήσω για ώρα..
Δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα (αν και φοβόμουν την βαλβίδα σαμπρελας που είχε κόψει αρκετές φορές,θέλει πίσω ζάντα)
Το πατητο κόλλησε καλά και σε σωστή θέση,,
Όπως και το υψως του πλαγίου Σταντ είναι τελειο, (πριν έγερνε πολύ)
Το μοτέρ άριστο, πάντα με πρώτη μανιβελια έπαιρνε, λάδια δεν έκαψε τπτ, μερικές φορές το άνοιγα και πολύ. Πολύ καλό δούλεμα σασμαν,μηδέν πατιναρισμα. Καλό γκάζι
Στο δρόμο φαίνεται πιο κοντό από το dv125 δλδ σχεδόν παντού πήγαινα με 4η, καλητερη απόκριση χαμηλά και ίσως τράβηγμα (υποπτευομαι ότι το σασμάν του lifan είναι ποιο κοντό)
Φαίνεται πολύ ποιο ελαφρύ και μικρό στον όγκο,
Δλδ μανούβρες, το παρατάς ποιο εύκολα όπου να ναι, μικρότερο άγχος κλοπής, ίσως χωράει και ποιο εύκολα από στενά κομμάτια ανάμεσα από αυτοκίνητα.. λιγότερη προσοχή η μην πάθει κάτι κάθος είναι παλιό,δεν έχει πολλά πλαστικά και πάνω από τα μισά ανταλακτικα του έχουν 10€ το κομμάτι.
Νομίζω θα γίνει καλητερη επαναφορά με καινούρια ζάντα και φρένα(και ότι μικρο άλλο προκύψει ) για να μην φθείρω το άλλο και για δύσκολες με βροχή μέρες..
ουσιαστικά βολεύει καλητερα για ντελιβερι μέσα στην πόλη (αν και έχει χειρότερη σέλα) και υπολείπεται σε φρένα (κύριος εμπρός) σε αναρτήσεις και σε δύναμη σε ψηλές στροφές μεγάλες ταχύτητες,
Ωραίο έγινε. Ίσως και ένα spray για την περιποίηση της λευκής πλαστικής ποδιάς και θα γίνει ακόμα πιο ωραίο.
Το σβήνω με γκαζια γιατί δεν δουλεύει ο διακόπτης.
Πώς το κάνεις αυτό;
kostaskk
18/10/2023, 04:30
Ωραίο έγινε. Ίσως και ένα spray για την περιποίηση της λευκής πλαστικής ποδιάς και θα γίνει ακόμα πιο ωραίο.
Πώς το κάνεις αυτό;
Όταν φτάσει ρελαντί, ανοίγω απότομα και πολύ το γκάζι και σβήνει,,,(δλδ σε 1 δευτελεπτο) αν ανοίξεις κανονικά στροφαρει. Πιθανότατα μπορεί να γίνει σε όλα αν το ρελαντί είναι ρυθμισμένο πολύ χαμηλά..
Ο θάλαμος γεμίζει γρήγορα και με ποσότητα που δεν μπορεί να συμπιέσει πλήρως λόγο μειωμένης αδράνειας από το χαμηλό ρελαντι..
Αν δεν βαρεθω θα το βγάλω βιντεο
kostaskk
04/04/2024, 14:51
Καθημερινό ντελιβερι με αυτό πλέον,
Καεί τα μισά από αλλά παπια,, ειδικά ένα σκούτερ kymco cargo125 που οδηγώ που και που θέλει ένα 10καρι την μέρα ,που σε ίδια χρήση το glx θα κάψει
μαχ 3€. Πρέπει να καίει κάπου κοντά στα 1,5 λίτρα/100, τώρα με τις ζεστές θα δοκιμαστεί καλητερα το φτωχό μίγμα,
Λάδια μετά από αλλαγή είχε κάψει λίγα, αλλά είχαν μπει κάτι 15-40 η 15-50 δεν θυμάμαι, μόλις συμπληρώθηκαν τα κλασικά 20-50 η στάθμη είναι ακόμα στο μαχ με πολύ μεγαλύτερη χρηση και δύσκολη. Αυτό το μοτέρ θέλει 20-50.
Πριν 1-2 μήνες είχε αλλαχτεί πίσω ζάντα και λάστιχο χοντρό μεντσελερ (για να μην παθαίνω
λάστιχο). Όλα καλά από εκεί,
Σήμερα αλλαχτικαν ντιζα εμπρός φρένου που κολλούσε (μπορεί να είχε την γνήσια ακόμα πάνω 30-40 χρονών)και υλικό τριβής στην σιαγόνα και έχω εμπρός φρένο, όχι καλό η τέλειο αλλά πολύ καλητερο, πριν δεν είχα σχεδόν καθόλου,,
Αλυσίδα και γρανάζια αλλαχτικαν επίσης.
Μπήκε ποιο χοντρή νομίζω 428 και τα γρανάζια μπήκαν 16-32. Από 16-34 που ήταν πριν,
Είναι στο όριο από μακρυμα, σε πορεία ανοικτό δρόμο πάει πολύ καλά αλλά θα δοκιμαστεί και στο ντελιβερι, ίσως η ταχύτητα σκορτσαρισματος να είναι μεγαλύτερη από την μέση ταχύτητα κίνησης στην πόλη, και να χρειάζεται κατεβασματα
kostaskk
04/04/2024, 14:56
451996
451997
kostaskk
04/04/2024, 14:57
https://youtube.com/shorts/ZsTl5fcWc1k?si=rHoxIANAMcnQPnM3
https://youtube.com/shorts/2VScSpxBjZY?si=p7hPIOXoK-jA24qg
Και το keyless σβήσιμο
Επίσης η σέλα του 10ρικου άρχισε να σκίζεται μετά από 2 χρόνια και έραψα από πάνω ένα καλημα που έβγαλα από άλλη σέλα, τα αλυσίδογραναζα πρέπει να άντεξαν 2 χρόνια+αν θυμάμαι καλα
kostaskk
10/04/2024, 23:35
Είδα ένα σκορτσαρισμα, περίεργη αίσθηση στις αλλαγές ταχυτήτων,και κλώτσημα όταν από στασημο έβαζες πρώτη, λέω δεν μπορεί με μόλις -2 δόντια πίσω ενώ πριν ήταν οκ, τελικά είχε ξεσφιξει ο άξονας ψαλιδιού και είχε κενά και αυτά προκαλούσαν ότι έβλεπα, μόλις σφίχτηκε έγινε τέλειο.
Τραβάει μια χαρά με 4η και πολύ μικρή ταχύτητα, άπλωσαν οι ταχύτητες, πάει πολύ άνετα σε πορείες ανοικτό δρόμο, έγινε όπως το ήθελα, το lifan μοτέρ πρέπει να έχει ποιο κοντό σασμάν από honda,
Επόμενες αλλαγές αφαλός που έφαγα το σπείρωμα από υπερβολικό σφίξιμο στο τέντωμα αλυσίδας και εμπρός σινεμπλόκ,-αναρτισεις που έχει λίγα κενά η ρόδα, ακόμα λαδωσα την χοάνη με λάδι μηχανής και οδοντοβρουτσα, δεν ξέρω ίσως κολλάνε πάνω του σκόνες, περιορίζει λιγο τον αέρα και προστατεύει από σκουριά το σύρμα τις χοανης
kostaskk
23/04/2024, 14:53
452540
452541
452542
Μπήκανε και μπροστά αναρτήσεις
Οι παλιές είχανε κενά και η εμπρός ρόδα είχε κενά 2-3 εκατοστά , τις είχα στην άκρη από ένα ιμιτασιον μπροστινό που είχα πάρει κάποτε, δουλεύουν πολύ καλά.
αλλάχτηκε και μπουζί όπου η ακίδα του ήταν εμφανος με το μάτι ποιο λεπτή, φθαρμένη.
Σιγά σιγά φτάνει σε ένα επίπεδο να είναι όλα του σε καλή κατασταση-καινουρια, ίσως αλλαχτούν και οι πίσω που φοράω διαφορετικές και παλιες
kostaskk
30/04/2024, 13:04
Χτες έλυσα την εξάτμιση γιατί έχανε εδώ και καιρό,έκανε σκασιματα, έβαλα ένα δεύτερο Ζουάν και όλα καλά, έγινε εντελος αθόρυβο,
Κοίταξα την βαλβίδα εξαγωγής και ήταν πολύ άσπρη, ελπίζω να μην έχει αρπάξει το τσιμουχακι.
Έρχεται και καλοκαιρι
Άλλαξα θεση βελωνας +1 θέση προς τα πάνω, δλδ ποιο πλούσιο, (είναι στην προτελευταία τώρα) έπλυνα και την χοάνη,
Με αυτά είδα παραπάνω ροπή και ίσως ποιο αργό στροφαρισμα.
kostaskk
27/05/2024, 19:44
Είπα να δω τις βαλβίδες μιας και δεν έχουν ρυθμιστεί ποτέ, δεν ακουγόταν τίποτα αλλά το μηχανάκι σκίζεται σε καθημερινό ντελιβερι και πολλές φορές πάει τέρμα,
Στην εισαγωγής το 004 φίλερ περνούσε με αρκετή δυσκολία, και εξαγωγής αν θυμάμαι καλά το 6 δύσκολα..
Τα έβαλα εισαγωγής να περνάει άνετα το 004 και ίσως οριακά να περνάει το 006.
Και εξαγωγής να περνάει εύκολα το 006..
Στα παπιά όσο δουλεύουν,γράφουν χιλιομετρα το διάκενο συνήθος αυξάνεται η μειώνεται?
kostaskk
30/05/2024, 13:59
Τελευταία παρατήρησα έναν κραδασμό,ένα τρέμουλο όταν είχες λίγο ανοικτό γκάζι και πολλές rpm, η αλυσίδα έτρεμε στις μεγάλες γκαζιες,και είδα ότι σπρώχνοντας την πίσω ρόδα άλλαξε η τάση της αλυσίδας, τελικά είχε ξεσφιξει πάλι ο άξονας του ψαλιδιού, συμβαίνει κάθε 2-3 μήνες,πρέπει να βρεθεί λύση, ίσως με δεύτερο παξιμάδι για κόντρα, μόλις τον έσφιξα όλα τέλεια,
Μετά την ρύθμιση βαλβίδων σαν να ακούγεται ελάχιστα η είναι ιδέα μου.
kostaskk
30/05/2024, 14:55
https://youtube.com/shorts/Tpe9VyTXq4Y?si=qjwBPqAz3EIdAT-7
kostaskk
08/07/2024, 04:11
454277
454276
454278
454279
kostaskk
08/07/2024, 04:23
454282
454281
454280
454283
454284
454285
454286
454287
kostaskk
08/07/2024, 04:34
Λίγες πατέντες που έχει εδώ και πολύ καιρό και αντέχουν καλά.
Tire up στο λάστιχακι μανιβέλας γιατί αυτό έβγαινε σιγά σιγά από τις συνεχόμενες μανιβελιες.
Σωληνάκι με tire up στο ποδοφρενο για να μην βρίσκει εξάτμιση.
Φίλτρο βενζίνης και σωληνάκια δεμένα σε θέση που ήθελα για να μην βρίσκουν κάπου και να είναι χαμηλά, το καρμπ δεν έχει καθαριστεί ποτέ και δουλεύει τέλεια, η χοάνη πρέπει να είναι σε συγκεκριμένη θέση για να έχει απόσταση από τα καλώδια του πολλαπλασιαστή.
Το ψαλίδι δεν ξανά ξεσφιξε μετά το δεύτερο παξιμάδι που του έβαλα, ο πίσω άξονας θέλει ροδελες για να σφίξει,
Η ντιζα φρένου μάλλον μου δώσανε μακριά αλλά με ρυθμιστή ντιζας ποδηλατου παίρνεις τα κενά.
Ρουλεμάν σαν κόντρα στο αξονακι πίσω φρένου που είχα δει ότι καμιά φορά έβγαινε προς τα έξω..
Το μηχανάκι εδώ και μήνες δουλεύει καθημερινά ντελιβερι και τέρμα, το μοτέρ και να προσπαθείς να το σπάσεις δεν σπάει με τίποτα, ούτε λάδια δεν καίει ακόμα τίποτα, σκέφτομαι να πάρω ακόμα ένα καινούριο για καβαντζα στην άκρη μην ακριβινουν.
Ούτε λάμπα δεν έχει κάψει τοσο καιρό.
Το βάψιμο με 3€ σπρέι κρατάει καλά ακόμα,με λίγες ατέλειες,το είχα περάσει και σπρέι βερνίκι λίγο μετά το βαψιμο.
Το διπλο Ζουάν στην εξάτμιση άντεξε, δεν χάνει
kostaskk
08/07/2024, 05:01
454288
Λάδια καλά και φτηνά, δέν τα καίει με τίποτα,και νομίζω αργούνε πολύ να μαυρίσουν.
kostaskk
11/08/2024, 00:06
455129
455130
455131
455132
455133
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.