View Full Version : KTM 1290 Super Duke GT
πολύ φαρδύ φαίνεται en face.
και τα προβολάκια στις άκρες του τεποζίτου κάπως μου κάθονται :sick:
macdeath_s
06/10/2015, 19:40
κι άλλο review http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/october/ktm-1290-super-duke-gt-prototype-tested/
lykourgi
06/10/2015, 19:55
Από το Visordown :
" It's also said to have a hill start feature called Hill Hold Control (HHC) and a system called Motor Slip Regulation (MSR) which improves engine braking when climbing. "
Το πρώτο είναι σαφώς υποβοήθηση για ξεκίνημα σε ανηφόρα. Το δεύτερο μάλλον είναι κάτι σαν retarder, αν και αναφέρει "climbing", ίσως από λάθος;
Σε τέτοια μοτοσυκλέτα; Γιατί;
Αντε και με κλαπέτο (ηλεκτρονικό πάντα).
spyrakos35
06/10/2015, 20:30
:plaf:
:lipssealed:
lykourgi
06/10/2015, 20:35
:plaf:
:lipssealed:
Ε βέβαια, τι να πεις;
Εσύ έχεις; Δεν έχεις. :lol:
spyrakos35
06/10/2015, 20:38
Ε βέβαια, τι να πεις;
Εσύ έχεις; Δεν έχεις. :lol:
στο τελος θα δίνουν και ένα ζευγαρι χέρια
το hill hold control για μηχανες σαν το rt1600 το καταλαβαινω. αλλά σε κτμ των 200-220 κιλων;
ο αισθητήρας της bosch καταλαβαίνει ότι είσαι στην ανηφόρα μπλοκαρει τα φρενα οποτε δεν χρειαζεται
να πιανεις τη μανετα του φρενου. εσυ απλά ανοίγεις το γκαζι και το συστημα απεμπλέκει τα φρενα.
spyrakos35
07/10/2015, 09:42
το hill hold control για μηχανες σαν το rt1600 το καταλαβαινω. αλλά σε κτμ των 200-220 κιλων;
ο αισθητήρας της bosch καταλαβαίνει ότι είσαι στην ανηφόρα μπλοκαρει τα φρενα οποτε δεν χρειαζεται
να πιανεις τη μανετα του φρενου. εσυ απλά ανοίγεις το γκαζι και το συστημα απεμπλέκει τα φρενα.
είναι σαν το σύστημα Hill Assist των αυτοκινήτων να φανταστώ?
μην είναι και το ίδιο?
καλά πάμε
είναι σαν το σύστημα Hill Assist των αυτοκινήτων να φανταστώ?
μην είναι και το ίδιο?
καλά πάμε
http://www.cycleworld.com/2015/06/04/bosch-motorcycle-technology-systems-explained-safety-tech-video/
macdeath_s
07/10/2015, 23:40
Ιταλικό μεν official δε 342497
macdeath_s
17/11/2015, 14:09
345544
345545
macdeath_s
17/11/2015, 18:03
στο τέλος που βολτάρουν και 2 μαζί τον έπαιξα λίγο :P
https://www.youtube.com/watch?v=gPnOEAZapeY
στο τέλος που βολτάρουν και 2 μαζί τον έπαιξα λίγο :P
https://www.youtube.com/watch?v=gPnOEAZapeY
O τυπος παει στο γραφειο σαν τον Ψαλτη στο καμικαζι αγαπη μου;
γενικα το κονσεπτ κανιβαλος που ταξιδευει ειναι πολυ καλο, καπως ετσι θα επρεπε να ηταν εξ αρχης το σδ...αλλα το εκαναν λιγο σαν αναποδο γαμωτο τωρα τι φωτα ειναι αυτα εκει στο ψυγειο ακυρα...και το ραμφος παλι γιατι το εβαλαν και το εκαναν και φαναρι κιολας να μη μπορεις να το ξεφορτωθεις με τπτ?
γενικα το κονσεπτ κανιβαλος που ταξιδευει ειναι πολυ καλο, καπως ετσι θα επρεπε να ηταν εξ αρχης το σδ...αλλα το εκαναν λιγο σαν αναποδο γαμωτο τωρα τι φωτα ειναι αυτα εκει στο ψυγειο ακυρα...και το ραμφος παλι γιατι το εβαλαν και το εκαναν και φαναρι κιολας να μη μπορεις να το ξεφορτωθεις με τπτ?
καλά δώστο εσύ μεταχειρισμένο και το αγοράζω εγώ
:D
πυξιδας990
17/11/2015, 19:03
το μηχανακι γαμαει και δερνει...
Road Pirat
17/11/2015, 19:24
Το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο και πιο βολικό από το SD αλλά ρε γάμο το αυτό το Hill control τι το θέλουν? Το να πατάς φρένο και να δίνεις γκάζι ταυτόχρονα είναι το πιο εύκολο όχι όπως στα αυτοκίνητα. Δεν μπορώ να καταλάβω την ύπαρξη του
στο τέλος που βολτάρουν και 2 μαζί τον έπαιξα λίγο :P
https://www.youtube.com/watch?v=gPnOEAZapeY
:a016:
καλά δώστο εσύ μεταχειρισμένο και το αγοράζω εγώ
:D
to ραμφος εννοω πως να διωξεις οχι το μηχανακι :lol:
macdeath_s
17/11/2015, 21:57
γενικα το κονσεπτ κανιβαλος που ταξιδευει ειναι πολυ καλο, καπως ετσι θα επρεπε να ηταν εξ αρχης το σδ...αλλα το εκαναν λιγο σαν αναποδο γαμωτο τωρα τι φωτα ειναι αυτα εκει στο ψυγειο ακυρα...και το ραμφος παλι γιατι το εβαλαν και το εκαναν και φαναρι κιολας να μη μπορεις να το ξεφορτωθεις με τπτ?
To GT είναι σαν ανάποδο γαμώτο ή το αρχικό ? Και τα δύο μ%^)@ρες κατά τη γνώμη μ.
macdeath_s
17/11/2015, 21:58
Το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο και πιο βολικό από το SD αλλά ρε γάμο το αυτό το Hill control τι το θέλουν? Το να πατάς φρένο και να δίνεις γκάζι ταυτόχρονα είναι το πιο εύκολο όχι όπως στα αυτοκίνητα. Δεν μπορώ να καταλάβω την ύπαρξη του
Πώς θα δικαιολόγησουν τα χιλιάρικα.
Extra ειναι το hill assist
To GT είναι σαν ανάποδο γαμώτο ή το αρχικό ? Και τα δύο μ%^)@ρες κατά τη γνώμη μ.
απο μπροστα ειναι σα να γαμηθηκε ο οπτιμους πραιμ με το μεγκατρον
κατα τ αλλα το μηχανακι σαν κονσεπτ χρησης ειναι τελειο, αυτα τα φωτα στο τεποζητο να μην ειχε θα ηταν πολυ καλυτερο
Johny the Fox
17/11/2015, 22:21
Εχει να ανταγωνιστεί μουλτι και xr 1000.Εχει μεγάλο ατού τον κινητήρα του με τα ανακοινωμένα 170 +άλογα .Αν κρατήσει τιμή κατω απο τον ανταγωνισμό ,θα πουλήσει καλά.Η εμφάνιση κολοκυθόπιτα.Τα άλογα μετρανε
el_hymador
17/11/2015, 22:23
Τα φλαπς στο τεπόζιτο το κάνουν να μοιάζει με σαλάχι και η μάσκα με πτεροδάκτυλο.
Κάνει μπαμ ότι τα κοτσάρισαν πάνω ως προσθήκες για την προστασία που επιβάλει το "GT" του χαρακτήρος.
Οκ λοιπόν, είναι άσχημο αλλά χου γκιβς ε φακ; Άμα το καβαλάς δεν το βλέπεις και αν το τιμήσεις το μηχανάκι και το πηγαίνεις όπως τους αρμόζει, δεν θα σε βλέπουν ούτε οι άλλοι.
Ε, σε στάση ας του βάζετε μπούρκα ή σακούλα άμα σας ενοχλεί τόσο.
Μπότομ λάϊν: Γαμεί!!!! :beer:
στο τέλος που βολτάρουν και 2 μαζί τον έπαιξα λίγο :P
Μονο λιγο;
Μονο τοτε;
Ανοργασμικε!
Το Τζόκερ έχει τζακ ποτ παίδες. Το μεκανακι είναι έργαλο.
Παντως μετα απο τεστ ραιντ του 1190 εχω να κανω την υποκειμενικη παρατηρηση πως ο κινητηρας δουλευει πολυ αγρια για τα γουστα μου στο γκαζι, σε βαθμο που μου ηταν δυσαρεστος. Καμια σχεση με την γλυκυτητα του 950/990. Ενοιωθα την καθε πιστονια σα σφυρια. Αν και το 1290 δουλευει παρομοια να μου λειπει το βυσινο, ειδικα σε ταξιδιωτικο μηχανακι.
spyrakos35
18/11/2015, 08:19
Παντως μετα απο τεστ ραιντ του 1190 εχω να κανω την υποκειμενικη παρατηρηση πως ο κινητηρας δουλευει πολυ αγρια για τα γουστα μου στο γκαζι, σε βαθμο που μου ηταν δυσαρεστος. Καμια σχεση με την γλυκυτητα του 950/990. Ενοιωθα την καθε πιστονια σα σφυρια. Αν και το 1290 δουλευει παρομοια να μου λειπει το βυσινο, ειδικα σε ταξιδιωτικο μηχανακι.
:beer:
γιατί (εκτός των άλλων) επιτέλους βρέθηκε κάποιος να μην είναι της εξίσωσης "το μηχανάκι τσακίζει ό,τι βρει στο διάβα του" και επομένως γαμάτο....
Παντως μετα απο τεστ ραιντ του 1190 εχω να κανω την υποκειμενικη παρατηρηση πως ο κινητηρας δουλευει πολυ αγρια για τα γουστα μου στο γκαζι, σε βαθμο που μου ηταν δυσαρεστος. Καμια σχεση με την γλυκυτητα του 950/990. Ενοιωθα την καθε πιστονια σα σφυρια. Αν και το 1290 δουλευει παρομοια να μου λειπει το βυσινο, ειδικα σε ταξιδιωτικο μηχανακι.
καλα το μοτερ, οντως γκασμας με πολυ δυναμη, αλλα σε μοτο στυλ 1190 δεν ειναι ασχημο κιολας, μαλλον εχεις μεγαλωσει πολυ μπιγκουρα :lol:
νομιζω το πιο βασικο προβλημα του 1190 ειναι ο τροπος που στριβει, αλλου παει το μπροστα αλλου το πισω...και η γενικοτερη ''απροθυμια'' να πεσει στη στροφη
:beer:
γιατί (εκτός των άλλων) επιτέλους βρέθηκε κάποιος να μην είναι της εξίσωσης "το μηχανάκι τσακίζει ό,τι βρει στο διάβα του" και επομένως γαμάτο....
Η αληθεια ειναι οτι απο γκαζι σκοτωνει πραγματικα (1190) και επισης στριβει υπεροχα. Αλλα απο ομαλοτητα ο κινητηρας υπολειπεται. Το 1290 adv εχει αρκετα πιο βαρυ στροφαλο οποτε υποθετω θα δουλευει πιο ομαλα. Το 1290 gt ομως απ οτι διαβαζω δεν εχει το βαρυτερο στροφαλο.
amyroukai
18/11/2015, 08:51
Καταλήγουμε λοιπόν ότι στην προσπάθεια της να ικανοποιήσει μικροτσούτσουνους εγωπαθείς πελάτες και υπερφίαλους μεγαλομανείς δημοσιογράφους, η εταιρία βγάζει "ότι να'ναι" αρκεί να ακούει μπράβο είτε για τα άλογα είτε για τα παράλογα και το πρακτικόν της χρήσης (κουνήματα με βαλίτσες, περίεργο στρίψιμο με δικάβαλο ή με φορτίο, καυτές σέλες, εμφάνιση γμσετα) είναι ψιλά γράμματα, αρκεί ο παπαροκανίβαλος να κάνει καμμιά σουζίτσα και να φτιαχτεί με το αργαλείο που καβαλάει ναουμ και σείεται ο σύμπαν σαν την λευκάδα προψές... Ωραία φέτα, πιάσε μισό κιλό με λαδορίγανη μάστορα, και ρίξε και παξιμάδι και ελιές στο πλάι- από τις καλές ε, του Θηβαίου.
Και όλα αυτά για δρόμους που δεν έχουμε στην ελεύθερη ημεδαπή ή αστυνομευόμενους σε κωμικό βαθμό στα εξωτερικά. Μάρκετινγκ; Με ακούει το μάρκετινγκ; Αχ, μπράβο σας για την εκσαίρετη δουλειά σας, θα σας κσαναπροτιμήκσουμε την επόμενη φορά που θα βγάλουμε το ότιναναι μας.
Φίλε, ΚΤΜ αγοράζεις. Φημισμένα για τη δύναμη και την τραχύτητά τους. Αν θες "ομαλότητα" και άνεση, πάρε bmw.
καλα το μοτερ, οντως γκασμας με πολυ δυναμη, αλλα σε μοτο στυλ 1190 δεν ειναι ασχημο κιολας, μαλλον εχεις μεγαλωσει πολυ μπιγκουρα :lol:
νομιζω το πιο βασικο προβλημα του 1190 ειναι ο τροπος που στριβει, αλλου παει το μπροστα αλλου το πισω...και η γενικοτερη ''απροθυμια'' να πεσει στη στροφη
Εγω παντως το βρηκα να στριβει τηλεπαθητικα. Για το οτι μεγαλωνω εχεις δικιο, πριν απο 10 χρονια μαλλον δε θα με πειραζε.
Φίλε, ΚΤΜ αγοράζεις. Φημισμένα για τη δύναμη και την τραχύτητά τους. Αν θες "ομαλότητα" και άνεση, πάρε bmw.
Οπως ειπα και πριν, τα 950/990 εχουν υποδειγματικους κινητηρες στο θεμα ομαλοτητα και ηταν κτμ κι αυτα.
Καταλήγουμε λοιπόν ότι στην προσπάθεια της να ικανοποιήσει μικροτσούτσουνους εγωπαθείς πελάτες και υπερφίαλους μεγαλομανείς δημοσιογράφους, η εταιρία βγάζει "ότι να'ναι" αρκεί να ακούει μπράβο είτε για τα άλογα είτε για τα παράλογα και το πρακτικόν της χρήσης (κουνήματα με βαλίτσες, περίεργο στρίψιμο με δικάβαλο ή με φορτίο, καυτές σέλες, εμφάνιση γμσετα) είναι ψιλά γράμματα, αρκεί ο παπαροκανίβαλος να κάνει καμμιά σουζίτσα και να φτιαχτεί με το αργαλείο που καβαλάει ναουμ και σείεται ο σύμπαν σαν την λευκάδα προψές... Ωραία φέτα, πιάσε μισό κιλό με λαδορίγανη μάστορα, και ρίξε και παξιμάδι και ελιές στο πλάι- από τις καλές ε, του Θηβαίου.
Και όλα αυτά για δρόμους που δεν έχουμε στην ελεύθερη ημεδαπή ή αστυνομευόμενους σε κωμικό βαθμό στα εξωτερικά. Μάρκετινγκ; Με ακούει το μάρκετινγκ; Αχ, μπράβο σας για την εκσαίρετη δουλειά σας, θα σας κσαναπροτιμήκσουμε την επόμενη φορά που θα βγάλουμε το ότιναναι μας.
Υπερβαλλεις σφοδρα.
Δεκτό, αλλά είναι οι εξαιρέσεις. Δεν αγοράζεις ΚΤΜ για να είσαι άνετος και να οδηγείς ήρεμα, όπως δεν αγοράζεις Honda για να έχεις τα περισσότερα γκάζια, όπως δεν αγοράζεις Ducati για να έχεις τη μεγαλύτερη αξιοπιστία, όπως δεν αγοράζεις BMW για κανένα λόγο (σόρρυ, δεν άντεξα :P).
Δεκτό, αλλά είναι οι εξαιρέσεις. Δεν αγοράζεις ΚΤΜ για να είσαι άνετος και να οδηγείς ήρεμα, όπως δεν αγοράζεις Honda για να έχεις τα περισσότερα γκάζια, όπως δεν αγοράζεις Ducati για να έχεις τη μεγαλύτερη αξιοπιστία, όπως δεν αγοράζεις BMW για κανένα λόγο (σόρρυ, δεν άντεξα :P).
Το 1190 μια χαρα ηρεμα οδηγειται. Οταν ομως χουφτωνεις το γκαζι νοιωθεις πολυ μεταλλικο τζερτζελο απο κατω σου. Το μονο που του λειπει κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι βαρυτερος στροφαλος κι ας χασει μερικα δεκατα στο 400ρι.
Εγω παντως το βρηκα να στριβει τηλεπαθητικα. Για το οτι μεγαλωνω εχεις δικιο, πριν απο 10 χρονια μαλλον δε θα με πειραζε.
αυτη η εντυπωση ηταν απο το r, με τον μεγαλο τροχο μπροστα, και δεν ηταν και μονο δικη μου κιολας, εκανε εντυπωση σε αρκετους...μηπως οδηγησες εσυ το απλο με το μικρο στροχο μπροστα?
αυτη η εντυπωση ηταν απο το r, με τον μεγαλο τροχο μπροστα, και δεν ηταν και μονο δικη μου κιολας, εκανε εντυπωση σε αρκετους...μηπως οδηγησες εσυ το απλο με το μικρο στροχο μπροστα?
Ναι για το χαμηλο μιλαω. Το ψηλο δε το εχω οδηγησει.
Παντως μετα απο τεστ ραιντ του 1190 εχω να κανω την υποκειμενικη παρατηρηση πως ο κινητηρας δουλευει πολυ αγρια για τα γουστα μου στο γκαζι, σε βαθμο που μου ηταν δυσαρεστος. Καμια σχεση με την γλυκυτητα του 950/990. Ενοιωθα την καθε πιστονια σα σφυρια. Αν και το 1290 δουλευει παρομοια να μου λειπει το βυσινο, ειδικα σε ταξιδιωτικο μηχανακι.
από αυτό το ποστ κ μετά έχει ξεφύγει το θέμα.
πάντως το 1290 έχει πιο γλυκιά λειτουργία από το 1190
από αυτό το ποστ κ μετά έχει ξεφύγει το θέμα.
πάντως το 1290 έχει πιο γλυκιά λειτουργία από το 1190
Ποιο 1290?
καλα το μοτερ, οντως γκασμας με πολυ δυναμη, αλλα σε μοτο στυλ 1190 δεν ειναι ασχημο κιολας, μαλλον εχεις μεγαλωσει πολυ μπιγκουρα :lol:
νομιζω το πιο βασικο προβλημα του 1190 ειναι ο τροπος που στριβει, αλλου παει το μπροστα αλλου το πισω...και η γενικοτερη ''απροθυμια'' να πεσει στη στροφη
:confused:
σε συγκριση με το 950/990 έχει μια μικρή υστέρηση στην αίσθηση που σου δίνει το μπροστινό λόγω μεγαλύτερης απόστασης που έχεις (κεντρικό ντεπόζιτο γαρ), παρ' όλα αυτά σε σύγκριση με οτιδήποτε άλλο όρθιο στη κατηγορία του στρίβει υπέροχα.
Η απροθυμία (εάν όντως μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι) δεν είναι πάντα άσχημη. Τα "μια κάτω" μηχανάκια (βλ. tiger 1050 με γωνία κάστερ 23,2!) χρειάζονται είτε εξωπραγματικά χέρια (όχι απλά καλά χέρια), είτε πίστα.
Ποιο 1290?
αναφέρομαι στα adv 1190/1290, νόμιζα ότι συνέκρινες τα adv μεταξύ τους.
αναφέρομαι στα adv 1190/1290, νόμιζα ότι συνέκρινες τα adv μεταξύ τους.
Οχι, ελεγα πως το 1190 πασχει απο ελαφρυ στροφαλο ενω το 1290 adv οπως φαινεται το εχει λυσει το θεμα. Απο την αλλη το 1290gt οπως φαινεται δεν εχει το βαρυ στροφαλο του 1290 adv και υποθετω πως για ταξιδιωτικο μηχανακι θα εχει πολυ κουδουνισμα.
του χρόνου άμα το πάω καμιά βόλτα θα σου πώ :)
πυξιδας990
18/11/2015, 12:25
Καταλήγουμε λοιπόν ότι στην προσπάθεια της να ικανοποιήσει μικροτσούτσουνους εγωπαθείς πελάτες και υπερφίαλους μεγαλομανείς δημοσιογράφους, η εταιρία βγάζει "ότι να'ναι" αρκεί να ακούει μπράβο είτε για τα άλογα είτε για τα παράλογα και το πρακτικόν της χρήσης (κουνήματα με βαλίτσες, περίεργο στρίψιμο με δικάβαλο ή με φορτίο, καυτές σέλες, εμφάνιση γμσετα) είναι ψιλά γράμματα, αρκεί ο παπαροκανίβαλος να κάνει καμμιά σουζίτσα και να φτιαχτεί με το αργαλείο που καβαλάει ναουμ και σείεται ο σύμπαν σαν την λευκάδα προψές... Ωραία φέτα, πιάσε μισό κιλό με λαδορίγανη μάστορα, και ρίξε και παξιμάδι και ελιές στο πλάι- από τις καλές ε, του Θηβαίου.
Και όλα αυτά για δρόμους που δεν έχουμε στην ελεύθερη ημεδαπή ή αστυνομευόμενους σε κωμικό βαθμό στα εξωτερικά. Μάρκετινγκ; Με ακούει το μάρκετινγκ; Αχ, μπράβο σας για την εκσαίρετη δουλειά σας, θα σας κσαναπροτιμήκσουμε την επόμενη φορά που θα βγάλουμε το ότιναναι μας.
φιλε το τερματισες....
macdeath_s
21/11/2015, 22:55
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ομαλότητα. Το 990 που είχα δεν πήγαινε ομαλά/χαλαρά με καμία κυβέρνηση (ιδίως μόλις άρχιζες να χώνεις PC, ολόσωμες κλπ). Ακόμη και με μικρότερο γρανάζι βόγκαγε στις χαμηλές στροφές και ήταν πολύ δύσχρηστο μες στην πόλη. Το 1290 προσωπικά είναι το πιο ήρεμο ΚΤΜ που έχω οδηγήσει αρκεί να μην του χουφτώσεις το γκάζι. Αλλά αν θες να του το χουφτώσεις παραμένει αρκετά ομαλό για τα γκάζια του αν έχεις street χάρτη και ανοιχτό το traction...
Το 1190 σε test ride το χω πάρει οπότε μπορεί να μην έδωσα και πολύ σημασία στις χαμηλές στροφές.
el_hymador
21/11/2015, 23:06
Πάντως σήμερα που ήμουν στην Κορίνθου Πατρών με το άνετο v-strom στα 150 και το top case σε ρόλο κουδουνίστρας, με πέρασαν (τι με πέρασαν... με γ@μησαν) τέσσερα KTM που τα είχα τσεκάρει στα διόδια (SMT, 990 και Super Duke, το τέταρτο δεν κατάλαβα τι ήταν) και μου πέταξαν κ@υλερα ντεσιμπέλια στη μάπα, κουνήθηκε η γης, άνοιξε η άσφαλτος, βγήκαν χθόνιες οντότητες και μου έδειχναν τα σηψαιμιακά π@π@ρι@ τους και τέτοια... και συνέχισα με το πλοίο στη ρότα μου σαν μ@λ@κ@ς.
Να την χέσω την άνεση και το αβαβά, ένα μηχανάκι σαν το 1290 Super Duke GT θέλω!!!!
spyrakos35
21/11/2015, 23:11
Πάντως σήμερα που ήμουν στην Κορίνθου Πατρών με το άνετο v-strom στα 150 και το top case σε ρόλο κουδουνίστρας, με πέρασαν (τι με πέρασαν... με γ@μησαν) τέσσερα KTM που τα είχα τσεκάρει στα διόδια (SMT, 990 και Super Duke, το τέταρτο δεν κατάλαβα τι ήταν) και μου πέταξαν κ@υλερα ντεσιμπέλια στη μάπα, κουνήθηκε η γης, άνοιξε η άσφαλτος, βγήκαν χθόνιες οντότητες και μου έδειχναν τα σηψαιμιακά π@π@ρι@ τους και τέτοια... και συνέχισα με το πλοίο στη ρότα μου σαν μ@λ@κ@ς.
Να την χέσω την άνεση και το αβαβά, ένα μηχανάκι σαν το 1290 Super Duke GT θέλω!!!!
το τέταρτο πρέπει να ήταν το νέο άφρικα
:lol:
el_hymador
21/11/2015, 23:18
το τέταρτο πρέπει να ήταν το νέο άφρικα
:lol:
Να πα να γ@μηθει και αυτή η μ@λ@κι@. 45 χρόνια αναμονής για το -και καλά- "αγριεμένο" αντίστοιχο του ΚΙΑ Sorento σε μοτοσικλέτα. :tooth:
taisteal
21/11/2015, 23:22
Να πα να γ@μηθει και αυτή η μ@λ@κι@. 45 χρόνια αναμονής για το -και καλά- "αγριεμένο" αντίστοιχο του ΚΙΑ Sorento σε μοτοσικλέτα. :tooth:
Σουπια βγες απο το account του hymador
:lol::lol:
ΝIKOLTSOS
21/11/2015, 23:34
Να πα να γ@μηθει και αυτή η μ@λ@κι@. 45 χρόνια αναμονής για το -και καλά- "αγριεμένο" αντίστοιχο του ΚΙΑ Sorento σε μοτοσικλέτα. :tooth:
:cry::lol::bawl:
xaxaxaxaxaxaxaxa τέλειο!!!χαχαχαχα
Να πα να γ@μηθει και αυτή η μ@λ@κι@. 45 χρόνια αναμονής για το -και καλά- "αγριεμένο" αντίστοιχο του ΚΙΑ Sorento σε μοτοσικλέτα. :tooth:
κλαίωωωωωωωω :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:
ΥΓ: έφυγε για τις κουβέντες μεγάλων ανδρών...
Hymadorh respect re.. :bawl:
:beer:
amyroukai
01/12/2015, 17:37
18990 ευρώ.
devil's animal
01/12/2015, 20:51
18990 ευρώ.
στραγαλια τα χιλιαρικα, μαζι με τ'αλογα...:moutza:
δε πα να...:a021:
lleonidas
03/12/2015, 12:44
Και επίσημα στον κατάλογο (http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33055&subid=2&pubid=7474716) της ΚΤΜ στην τιμή που προαναφέρθηκε μαζί με κάποιες ακόμα μικροαλλαγές σε τιμές άλλων μοντέλων.
στραγαλια τα χιλιαρικα, μαζι με τ'αλογα...:moutza:
δε πα να...:a021:
ναι γιατι άμα είχε καιμια λογική τιμή της τάξεως των 12-13.000, θα το σκεφτόσουν σοβαρά .....
:a014:
MG-KTiNoS
03/12/2015, 14:07
Πάντως σήμερα που ήμουν στην Κορίνθου Πατρών με το άνετο v-strom στα 150 και το top case σε ρόλο κουδουνίστρας, με πέρασαν (τι με πέρασαν... με γ@μησαν) τέσσερα KTM που τα είχα τσεκάρει στα διόδια (SMT, 990 και Super Duke, το τέταρτο δεν κατάλαβα τι ήταν) και μου πέταξαν κ@υλερα ντεσιμπέλια στη μάπα, κουνήθηκε η γης, άνοιξε η άσφαλτος, βγήκαν χθόνιες οντότητες και μου έδειχναν τα σηψαιμιακά π@π@ρι@ τους και τέτοια... και συνέχισα με το πλοίο στη ρότα μου σαν μ@λ@κ@ς.
Να την χέσω την άνεση και το αβαβά, ένα μηχανάκι σαν το 1290 Super Duke GT θέλω!!!!
Δε μπα να θες.... Το θέμα είναι τι θα πάρεις τελικά....
:rolleyes:
MG-KTiNoS
03/12/2015, 14:09
18990 ευρώ.
:lol:
ναι γιατι άμα είχε καιμια λογική τιμή της τάξεως των 12-13.000, θα το σκεφτόσουν σοβαρά .....
:a014:
10000 κάνει το στρόμα με ακτίνες και βαλίτσες....
:wave2:
taisteal
03/12/2015, 14:24
10000 κάνει το στρόμα με ακτίνες και βαλίτσες....
:wave2:
Τερενς εσυ;;
:tooth:
devil's animal
03/12/2015, 15:11
ναι γιατι άμα είχε καιμια λογική τιμή της τάξεως των 12-13.000, θα το σκεφτόσουν σοβαρά .....
:a014:
μπορει τωρα οχι, αλλα σκεψου να μπορεις να μπαινεις πιστα και να πηγαινεις σαν να ειχες ss και το επομενο σ/κ να φορτωνεσαι γυναικα και μπαγκαζια για Ιταλια (https://www.youtube.com/watch?v=gPnOEAZapeY)...
ΝIKOLTSOS
07/02/2016, 04:23
351657
amyroukai
29/02/2016, 08:37
Και...
Καλώς το...
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/february/ktm-1290-super-duke-gt-launch/
353473
Και...
Καλώς το...
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/february/ktm-1290-super-duke-gt-launch/
353473
Αν καταλαβα καλα ,ο συντακτης δεν ενθουσιαστηκε απο την ημιενεργητικη αναρτηση.
δεν θέλω να κάνω τον αρνητικό της υπόθεσης... αλλά μήπως είναι κομματάκι κοντή η σέλα...?
δηλαδή για αναβάτες άνω του 1,80 μήπως θα είναι πολύ μαζεμένα τα πόδια...??
κατα τα άλλα είναι πόλεμος το μηχανάκι...
πάντως ο τύπος στη φώτο παίζει να είναι κάτω απο 1,60
πάντως ο τύπος στη φώτο παίζει να είναι κάτω απο 1,60
έτσι μου φάνηκε κι εμένα, γι' αυτό το λέω...
Παράξενο γιατί οι Αυστριακοί δεν φημίζονται για κοντοί, άρα γιατί να έφτιαξάν τέτοιο μηχανάκι....?
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 03:19
To θέλω...
:smokin:
To θέλω...
:smokin:
Καλημέρα,είσαι κάτω από 1.60;;;;:beer:
Μωρέ άμα περισσευαν λεφτά οι περισσότεροι αυρωπαϊκά θα καβαλαγαμε.
skylaros
06/03/2016, 08:04
Μωρέ άμα περισσευαν λεφτά οι περισσότεροι αυρωπαϊκά θα καβαλαγαμε.
Αν περίσσευαν λεφτά αλλιώς θα έβγαζαν τα μηχανάκια τους και οι Ιάπωνες ;)
amyroukai
06/03/2016, 08:11
Μωρέ άμα περισσευαν λεφτά οι περισσότεροι αυρωπαϊκά θα καβαλαγαμε.
Μην ορκιστείς κιόλας :)
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 08:33
Καλημέρα,είσαι κάτω από 1.60;;;;:beer:
Δεν είμαι το πρώτο ύψος αλλά θα χωρέσεω...
Άντε να παλιώσει...:lol:
Μωρέ ένα τέτοιο να οργωνει και γιόλο.
peterTHErider
06/03/2016, 10:33
εγω περιμενω να δω το αντβ 1290 του 17,με τις αναβαθμισεις στο μοτερ για euro 4 οπως αυτο που απο οτι γραφουν κανει πιο ομαλη την αποδοση και με περισσοτερη ροπη απο χαμηλα.επισης θελω να το δω εναλλακτικκα περα απο τις μεγαλες βαλιτσες κουτια που εχει με αυτες τις σπορτ τουρινγκ του gt για να εξαφανιστει το κουνημα στα πολλα.επισης κατι ακουσα για κατι νεες σουπερ αναρτησεις που εξελισουν οι αυστριακοι...
ναι,το θεμα ειναι για το gt αλλα βλεπουμε πραγματακια που θα περασουν και στα αλλα μοντελα συντομα...
Πιθανοτατα το ζητημα με το κουνημα να ξεπεραστει με πλευστες βασεις η κατι τετοιο τελος παντον οπου και θα εξαλειψει το προβλημα τελειως.
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 19:05
Πετάγομαι για ΣΚ στο San Diego ή Yellowstone, δεύτέρα πρωί θα είμαι πίσω....
354355
Ταμάμ μηχανάκι και ας λέτε ότι θέλετε....:evil:
:beer:
macdeath_s
06/03/2016, 19:09
Καλημέρα,είσαι κάτω από 1.60;;;;:beer:
1.93 μια χαρά χωράω στο απλό :p
Δεινόσαυρος
08/03/2016, 06:59
Αν καταλαβα καλα ,ο συντακτης δεν ενθουσιαστηκε απο την ημιενεργητικη αναρτηση.
Γιατί;
The semi-active WP suspension works overtime to keep the bike level constantly changing compression and rebound on the move, and it works hard to reduce fork dive under heavy braking. It works really well, and is more than sufficient for fast road riding.
«H ημιενεργητική ανάρτηση δουλεύει ασταμάτητα για να κρατάει το μηχανάκι στη σωστή κλίση, αλλάζοντας την συμπίεση και την επαναφορά εν κινήσει, και βάζει τα δυνατά της να μειώσει το "πάτωμα" των πιρουνιών με το δυνατό φρενάρισμα. Κάνει πολύ καλά την δουλειά της και υπέραρκει για γρήγορη οδήγηση στο δρόμο.»
Το ξανα-αναφέρει και στα θετικά σημεία της σύνοψης.
Αυτο το "overtime" μου ακούγεται κάπως.
Αλλα είπα "αν κατάλαβα καλά ".
amyroukai
08/03/2016, 12:56
1.93 μια χαρά χωράω στο απλό :p
Για αστικές/περιαστικές διαδρομές που διαβάζουμε ότι κάνεις, ότι και να είναι καλά είναι. Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Μετέωρα πχ όπως έκαναν κάποιοι από Αθήνα και έχεις μπροστά σου 700-800 πήγαινε/έλα, εκεί αλλάζει το πράγμα και εκεί θα φανεί το αν η γωνία που βλέπουμε στα γόνατα του (κοντού) δημοσιογράφου της φωτό θα κάνει το ταξίδι αγγαρεία.
Δεινόσαυρος
08/03/2016, 13:11
Αυτο το "overtime" μου ακούγεται κάπως.
Αλλα είπα "αν κατάλαβα καλά ".
A, OK, κατάλαβα τι σε ψύλλιασε.
Η έκφραση όμως, με την καθιερωμένη έννοια, σημαίνει ότι "δουλεύει κάργα" ή "δεν παύει στιγμή να δουλεύει", πιο πολύ από "είναι μάπα και γιαυτό χρειάζεται συνέχεια να δουλεύει", αλλιώς μπορεί να έλεγε "HAS TO work overtime...κλπ". Λεπτή η διαφορά, αλλά υπαρκτή. Όπως έχει διατυπωθεί, το σχόλιο είναι θετικό.
amyroukai
08/03/2016, 21:34
Ωραία λογάκια και αυτός ο δοκιμαστής.
Επίσης με πολύ λυγισμένα γόνατα...
http://www.cycleworld.com/2016/03/08/2017-ktm-1290-super-duke-gt-sport-tourer-motorcycle-review/?src=SOC&dom=fb
Φρέσκο φρέσκο
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=YV6ocWE1oW4
RaGe_Raptor
09/03/2016, 18:58
Φρέσκο φρέσκο
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=YV6ocWE1oW4 (https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=YV6ocWE1oW4&app=desktop)
φιξντ
amyroukai
11/03/2016, 07:44
Και αυτουνού του άρεσε.
http://ridermagazine.com/2016/03/10/2017-ktm-super-duke-gt-first-ride-review/
macdeath_s
11/03/2016, 11:48
Για αστικές/περιαστικές διαδρομές που διαβάζουμε ότι κάνεις, ότι και να είναι καλά είναι. Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Μετέωρα πχ όπως έκαναν κάποιοι από Αθήνα και έχεις μπροστά σου 700-800 πήγαινε/έλα, εκεί αλλάζει το πράγμα και εκεί θα φανεί το αν η γωνία που βλέπουμε στα γόνατα του (κοντού) δημοσιογράφου της φωτό θα κάνει το ταξίδι αγγαρεία.
To μόνο που με ενοχλεί σε τέτοιες διαδρομές (Θεσσαλονίκη πχ) είναι η αεροδυναμική σε μεγάλες ταχύτητες (όταν φλερτάρεις με τα 200 δλδ). Κατά τα άλλα άνετο είναι το ταξίδι.
Για αστικές/περιαστικές διαδρομές που διαβάζουμε ότι κάνεις, ότι και να είναι καλά είναι. Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Μετέωρα πχ όπως έκαναν κάποιοι από Αθήνα και έχεις μπροστά σου 700-800 πήγαινε/έλα, εκεί αλλάζει το πράγμα και εκεί θα φανεί το αν η γωνία που βλέπουμε στα γόνατα του (κοντού) δημοσιογράφου της φωτό θα κάνει το ταξίδι αγγαρεία.
cycle-ergo.com
Έχει ήδη προστεθεί.
amyroukai
11/03/2016, 12:15
cycle-ergo.com
Έχει ήδη προστεθεί.
Χμ...
Forward lean και knee angle ίδιο με το fazer μου βγαίνει. Πιο ανετο στο hip angle. Pas mal.
DoctoR_k6
24/03/2016, 13:44
https://www.youtube.com/watch?v=0F47OgT39fs&index=1&list=TL0wIDibwkI8cyNDAzMjAxNg
Δεν ειναι κακο...
Είναι λόγος για να παίξεις Τζόκερ κτλ λέμε. Και για να μάθεις σουζα ξέρω γω. Για να κάνεις μαλλί μοϊκάνα και παει λέγοντας.
https://www.youtube.com/watch?v=0F47OgT39fs&index=1&list=TL0wIDibwkI8cyNDAzMjAxNg
Δεν ειναι κακο...
Πάρα πολύ ωραίο! Και τούμπανο.. εκατόνεβδομήνταφεύγα αλόγατα... :eek: ή άκουσα λάθος;
ΝIKOLTSOS
24/03/2016, 21:30
καλά άκουσες.... κιλά άκουσες??? :smokin:
Κοντά στα 200 ε; Φοβερό μοτόρι , αλλά με τσουχτερή τιμή! :beer:
amyroukai
24/03/2016, 21:38
καλά άκουσες.... κιλά άκουσες??? :smokin:
205 άδειο λέει.
Κάπου 230 με όλα;
ΝIKOLTSOS
24/03/2016, 23:08
Καινούριο... ???
Αν μπορέσω ποτέ να πάω να τα σκάσω για να πάρω τέτοιο μηχανάκι καινούριο θα χαζέψω...
Εδώ μεταχειρισμένο το σκέφτομαι και είμαι έτσι...:a25::hypnotize:
καιρό είχα να κ$%@#$%λω έτσι με καινούριο μηχανάκι μακάρι όταν το οδηγήσω να είναι έτσι τα πράγματα...:a016:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.