View Full Version : KTM 1290 Super Duke GT
KTM 1290 Super Duke GT
335658
macdeath_s
14/05/2015, 17:37
KTM 1290 Super Duke GT
335658
με αυτό θα πηγαίνεις πορεία 250 :p
H.A.Balafoutre
14/05/2015, 19:03
Ντάξει, υπερβολές....τέλος πάντων... Για μένα παραμένει το θέμα του κυβισμού σε μηχανή. Δηλαδή 1300cc για μηχανή είναι υπερβολικά. Βέβαια αν δεν είναι η μηχανή βαριά, να έχει αρκετό μήκος κτλ..σε διαστάσεις εννοώ να είναι μεγάλη, δεν καταλβαίνεις τα κυβικά, αλλά όσο οι μηχανή ξεπερνάει τα 1000cc, για μένα είναι too much. Αυτό είναι καθαρά προσωπικό κόλλημα, απλά και μόνον διότι δεν οι μηχανές δεν τα έχουνε ανάγκη. Κρίνοντας από το δικό μου το 600αράκι, το κούφιο χαμηλά κτλ....σε σχέση με άλλες μηχανές που έχω καβαλήσει, μια χαρά επιταχύνει αν το μάθεις. Πόσο μάλλον αν είναι V2 στα 1000cc ή Ι4 1000cc... Ας τα φτιάχουνε αρκούντως ελαφριά και μετά δε κάνουνε τα κυβικά τη διαφορά. Άλλωστε το μικρό βάρος είναι ένα από τα πλεονεκτήματα των μοτοσικλετών.
Υπερβολή;; χμμ δν ξέρω.
μόνο και μόνο το αίσθημα που ασχέτως ταχύτητας ανοίγεις γκάζι και νιώθεις το βάρος στο στήθος σου αρκεί για να πάρεις ένα 1300.
Αλλά κατα τ'άλλα δεν έχεις άδικο. Για μένα το ιδανικό μηχανάκι είναι δικύλινδρο 750 κ.εκ. και 160 κιλά.
Δε βαριέσαι, βολεύομαι με το μπρίκι μου.:lol:
Τυλιχτε μου παρακαλω ενα 1290GT και μια CRF1000
RaGe_Raptor
14/05/2015, 20:06
η επιστροφή του μυρμηγκοφάγου......:)
spyrakos35
14/05/2015, 20:30
Τυλιχτε μου παρακαλω ενα 1290GT και μια CRF1000
Εχεις καλυτερα απο αυτα που θες....
Γιατι σε τρωει;
Εχεις καλυτερα απο αυτα που θες....
Γιατι σε τρωει;
Μαλλον ειμαι ανικανοποιητος :a31:
Διαφορετικα ναι, καλλιτερα δεν νομιζω :(
ΝIKOLTSOS
14/05/2015, 22:27
Με μπερδεύουν τα μούτρα και η σούζα... θα φέρνει σε smt από στήσιμο ή καμία σχέση...
macdeath_s
15/05/2015, 00:20
Θα φέρνει πιστεύω και τα μούτρα διαφέρουν από του SD.
devil's animal
15/05/2015, 00:22
του βαλανε το μασκακι για να κοβει αερα και το ονομασαν gt (grand tourismo) για να ταξιδευει...
μαλιστα...και γ@μω τις εμπνευσεις ειχαν εκει στην Αυστρια...:lol:
spyrakos35
15/05/2015, 08:22
του βαλανε το μασκακι για να κοβει αερα και το ονομασαν gt (grand tourismo) για να ταξιδευει...
μαλιστα...και γ@μω τις εμπνευσεις ειχαν εκει στην Αυστρια...:lol:
αφού σου λέει οτι και χωρίς το μασκάκι δεν παλεύεις με τον αέρα...
επομένως με το μασκάκι θα είσαι σαν σε γκολντγουινγκ
του βαλανε το μασκακι για να κοβει αερα και το ονομασαν gt (grand tourismo) για να ταξιδευει...
μαλιστα...και γ@μω τις εμπνευσεις ειχαν εκει στην Αυστρια...:lol:
Δεν είναι έτσι. Έκαναν επανασχεδιασμό της μάσκας ενω φαίνεται πως έχει μεγαλώσει και το ρεζερβουάρ.
Γνώμη μου, πιστεύω πως θα είναι διάδοχο μοντέλο του smt αλλά θα διαφέρει πολύ.
Το υπάρχον smt βασίστηκε περισσότερο στο 990adventure ενω το 1290GT στο superduke
πυξιδας990
15/05/2015, 12:13
γαμει.ωραια φαση
macdeath_s
15/05/2015, 13:09
Αν πάντως βγάλουνε GT έκδοση αντί για επανασχεδιασμένο SMT, τεράστια μλκια. Και με το παρόν SD πας 170 άνετα (1.92 ύψος) και άμα θες βάζεις τζαμάκι και βαλίτσες. Τώρα γιατί να κάνουν έκδοση GT ?
Bob_o_mastoras
15/05/2015, 14:01
Αλα SMT voyager...
Τα κυβικα υπερβολικα αλλα σαν concept μου αρεσει πολυ. Προτιμω το smt που βασιστηκε στο 950-990.
Aν ειχα φραγκα θα το ειχα ως ιδανικη λυση για ταξιδι (με καγκουριες). Ψηλο, ανετο (σε γωνιες), αρκουντως street, αρκουντως αρκουδογκαζο, αρκουντως καλοστημενο, δικυλινδρο.. Ε τι αλλο να ζητησει ενας ανθρωπας;; Αντε του κοτσαρεις και μια ζελατινα ψηλοτερη να μη σε τρωει τ'αγιαζι.. :D
Ε τι αλλο να ζητησει ενας ανθρωπας;;
Tuono 1100 ?? :smokin:
Bob_o_mastoras
15/05/2015, 14:24
Tuono 1100 ?? :smokin:
Για το SMT λεω, οχι το SDuke. Θελω να βλεπω απο ψηλα (και να μην πιανεται η μεση μου)! :)
devil's animal
15/05/2015, 14:52
αφού σου λέει οτι και χωρίς το μασκάκι δεν παλεύεις με τον αέρα...
επομένως με το μασκάκι θα είσαι σαν σε γκολντγουινγκ
Δεν είναι έτσι. Έκαναν επανασχεδιασμό της μάσκας ενω φαίνεται πως έχει μεγαλώσει και το ρεζερβουάρ.
Γνώμη μου, πιστεύω πως θα είναι διάδοχο μοντέλο του smt αλλά θα διαφέρει πολύ.
Το υπάρχον smt βασίστηκε περισσότερο στο 990adventure ενω το 1290GT στο superduke
πατε καλα ρε?
νομιζετε οτι μ'αυτο το πραγμα θα ταξιδευετε καλυτερα απ'οτι μ'ενα 1190 ή ενα 1290 adventure?
και μονο που βλεπω αυτο το μουτρο και το πρησμενο ρεζερβουαρ με τα εξτρα πλαστικα πλαϊνα μου θυμιζει κουνουπι που εχει παει στεροειδη...:lol:
harris_x
15/05/2015, 15:00
πατε καλα ρε?
νομιζετε οτι μ'αυτο το πραγμα θα ταξιδευετε καλυτερα απ'οτι μ'ενα 1190 ή ενα 1290 adventure?
και μονο που βλεπω αυτο το μουτρο και το πρησμενο ρεζερβουαρ με τα εξτρα πλαστικα πλαϊνα μου θυμιζει κουνουπι που εχει παει στεροειδη...:lol:
ρε Στάυρο, ποιος το σύγκρινε με το adv;
σε σύγκριση με το super duke μιλάνε...
Είπα εγώ ότι θα ταξιδεύει καλύτερα από 1190/1290?
Εγώ λέω απλά αυτό που βλεπω
και μονο που βλεπω αυτο το μουτρο και το πρησμενο ρεζερβουαρ με τα εξτρα πλαστικα πλαϊνα μου θυμιζει κουνουπι που εχει παει στεροειδη...:lol:
Εχεις καβαλησει ποτε κουνουπι που εχει παρει στεροειδη?
Καυλα.
Εχεις καβαλησει ποτε κουνουπι που εχει παρει στεροειδη?
Καυλα.
πάντα είχα την υποψία πως είσαι kinky boy...
πάντα είχα την υποψία πως είσαι kinky boy...
Παντα ηθελα να στην επιβεβαιωσω...
macdeath_s
15/05/2015, 15:19
Εχεις καβαλησει ποτε κουνουπι που εχει παρει στεροειδη?
Καυλα.
Που να βγάλεις τα ηλεκτρονικά από το κουνούπι. Εκεί να δεις τι γίνεται. Μην σε τσιμπήσει μόνο γιατί πονάει σώμα και τσέπη.
skylaros
15/05/2015, 15:53
Προφανώς ο Devils θέλει να πει πως δεν έχει λόγο ύπαρξης ένα τέτοιο μηχανάκι... φίλε μου καλά τα λες αλλά πολλοί (στα εξωτερικά ειδικά) θα είναι αυτοί που θα ήθελαν τα άλογα του SDuke αλλά και μια σχετική άνεση, όχι γιατί θα το πηγαίνουν τάπα σε ταξίδια ή όχι γιατί δε φτάνουν τα 150 - 160 των 1190 -1290 αλλά το πουλ μουρ είναι μεγάλο εργαλείο...
Λευκάδιος
15/05/2015, 16:13
η επιστροφή του μυρμηγκοφάγου......:) 335724
335725
devil's animal
15/05/2015, 17:42
αφού σου λέει οτι και χωρίς το μασκάκι δεν παλεύεις με τον αέρα...
επομένως με το μασκάκι θα είσαι σαν σε γκολντγουινγκ
ρε Στάυρο, ποιος το σύγκρινε με το adv;
σε σύγκριση με το super duke μιλάνε...
μα εγραψαν για το smt, το οποιο ειναι ενα υβριδιο sm και ταξιδιαρικο...
devil's animal
15/05/2015, 17:52
Εχεις καβαλησει ποτε κουνουπι που εχει παρει στεροειδη?
Καυλα.
καλα, οταν φτασουν τα 2000cc πειτε μου να παρω ενα για να'χω να το δηλωνω στην εφορια να πληρωνω φορο πολυτελους διαβιωσης για να λεω οτι ειμαι πλουσιος...:lol:
καλα, οταν φτασουν τα 2000cc πειτε μου να παρω ενα για να'χω να το δηλωνω στην εφορια να πληρωνω φορο πολυτελους διαβιωσης για να λεω οτι ειμαι πλουσιος...:lol:
τωρα κανεις σα γκομενα :moutza:
endopandou
15/05/2015, 18:24
με αυτό θα πηγαίνεις πορεία 250 :p
Αν αναλογιστείς πως φανάρι και ζελατίνα δημιουργούν ένα είδος μπικίνι φέρινγκ που εδράζει στο πλαίσιο και όχι στα πιρούνια, μάλλον ναι. Λύνουν δηλαδή το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιουργούν τα cool αλλά και προβληματικά μασκάκια των naked. Αυτή θα είναι η πιο ουσιαστική διαφορά με το SD και τώρα πια έχει νόημα.
edit νοηματάρα.
pipe_smoker
15/05/2015, 18:49
Μια σκετη κ@υλα με ροδες ειναι κι αυτο και το σκετο.
Η απορια μου για το πώς τα πανε απεναντι στο καινουριο τουονο παραμενει παντως.
Αν και ειδικα τα καινουρια τουονο και sd δεν ξερω καν αν μπορουν να θεωρηθουν "συγκρισιμα" ή μηχανακια της ιδιας κατηγοριας.
devil's animal
15/05/2015, 18:52
τωρα κανεις σα γκομενα :moutza:
γιατι ρε γιατρουλη, αδικο εχω?
ξεκινησε η ducati...τωρα την ακολουθει και η ktm...αντε να δουμε που θα παει αυτος ο "χορος των κυβικων"...:rolleyes:
λιγο παλιοτερα μονο σε dragster εβλεπες αυτο το νουμερο σε χωρητικοτητα μοτερ...
τωρα τα εχουμε για την πιστα, για το ταξιδι, για τις καγκουριες χωρις μασκακι...
ετσι για το γαμωτο δες λιγο την αρχη του thread (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131016&highlight=ktm+super+duke) για το συγκεκριμενο μηχανακι...πισω στο 2012...
δεν λεω, μπορει να εχω παραξενεψει κιολας...:a024:
Μια σκετη κ@υλα με ροδες ειναι κι αυτο και το σκετο.
Η απορια μου για το πώς τα πανε απεναντι στο καινουριο τουονο παραμενει παντως.
Αν και ειδικα τα καινουρια τουονο και sd δεν ξερω καν αν μπορουν να θεωρηθουν "συγκρισιμα" ή μηχανακια της ιδιας κατηγοριας.
το ίδιο στυλ με τους προκατόχους κρατούν και τα δύο μηχανάκια.
όσο συγκρίσιμα ήταν τα παλιά άλλο τόσο είναι και τα καινούρια.
Μια σκετη κ@υλα με ροδες ειναι κι αυτο και το σκετο.
Η απορια μου για το πώς τα πανε απεναντι στο καινουριο τουονο παραμενει παντως.
Αν και ειδικα τα καινουρια τουονο και sd δεν ξερω καν αν μπορουν να θεωρηθουν "συγκρισιμα" ή μηχανακια της ιδιας κατηγοριας.
Δεν είναι συγκρίσιμα. Τα tuono ανέκαθεν ήταν αυτούσιο αδελφάκι του SS μοντέλου, όχι κάτι που έμοιαζε με το μεγάλο. Σαν να παίρνεις το RC-8 και να του βάζεις τιμόνι.
Το 1290 δεν είναι SS γυμνό, urban killer είναι μάλλον. Στην πίστα πάει μια χαρά, αν εξαιρέσεις το οτι ήταν μαλακό και έβρισκαν κάτω τα μαρσπιέ εύκολα. Το μέταλλο στις μπότες μου φαγώθηκε εντελώς, παρόλο που μάζευα τα πόδια όσο ήταν δυνατόν. Δεν μου φάνηκε τόσο δυνατό όσο λένε τα χαρτιά του, παρόλο που οι άνθρωποι της ΚΤΜ έλεγαν πως δεν έχουν αλλάξει κάτι στην δύναμη του μοτέρ για το test ride.
Το tuono 1100 πιθανολογώ οτι θα είναι πιο δυνατό και πιο ακραίο, χωρίς την ροπή του 1290 (που σκοτώνει) και την φιλικότητα του.
Τα κυβικά δεν ξέρω γιατί σας ξενίζουν τόσο, εκτός και μλάμε για φορολογικούς λόγους. Τα 1200-1300-1400άρια 4Τ γυμνά (μπαούλα) που κυκλοφορούν χρόνια, γιατί δεν σας ξενίζουν?
pipe_smoker
15/05/2015, 20:08
Δεν είναι συγκρίσιμα. Τα tuono ανέκαθεν ήταν αυτούσιο αδελφάκι του SS μοντέλου, όχι κάτι που έμοιαζε με το μεγάλο. Σαν να παίρνεις το RC-8 και να του βάζεις τιμόνι.
Το 1290 δεν είναι SS γυμνό, urban killer είναι μάλλον. Στην πίστα πάει μια χαρά, αν εξαιρέσεις το οτι ήταν μαλακό και έβρισκαν κάτω τα μαρσπιέ εύκολα. Το μέταλλο στις μπότες μου φαγώθηκε εντελώς, παρόλο που μάζευα τα πόδια όσο ήταν δυνατόν. Δεν μου φάνηκε τόσο δυνατό όσο λένε τα χαρτιά του, παρόλο που οι άνθρωποι της ΚΤΜ έλεγαν πως δεν έχουν αλλάξει κάτι στην δύναμη του μοτέρ για το test ride.
Το tuono 1100 πιθανολογώ οτι θα είναι πιο δυνατό και πιο ακραίο, χωρίς την ροπή του 1290 (που σκοτώνει) και την φιλικότητα του.
Thank you:beer:
Τα κυβικά δεν ξέρω γιατί σας ξενίζουν τόσο, εκτός και μλάμε για φορολογικούς λόγους. Τα 1200-1300-1400άρια 4Τ γυμνά (μπαούλα) που κυκλοφορούν χρόνια, γιατί δεν σας ξενίζουν?
F@ck you:beer:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
F@ck you:beer:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Εξαιρούνται τo GSX1400 που ανήκει στην καυλιάρα κατηγορία που γουστάρει ο DRBig :tooth:
spyrakos35
15/05/2015, 20:55
Εξαιρούνται τo GSX1400 που ανήκει στην καυλιάρα κατηγορία που γουστάρει ο DRBig :tooth:
Καλα που ειπες για τα γυμνα μονο αλλιως θα τα ακουγες κ απο δω....
:p
spyrakos35
15/05/2015, 20:57
δεν λεω, μπορει να εχω παραξενεψει κιολας...:a024:
Να κανεις παρεα με τον σουπια......
Οι γεροι του μαπετ σοου του μοτο.γκρ
:lol:
Καλα που ειπες για τα γυμνα μονο αλλιως θα τα ακουγες κ απο δω....
:p
Βασικά κάτι κοφίνια στυλ CB είχα στο μυαλό μου...:p
να επανέλθουμε στο θέμα μας;
335732
Αλα SMT voyager...
Τα κυβικα υπερβολικα αλλα σαν concept μου αρεσει πολυ. Προτιμω το smt που βασιστηκε στο 950-990.
Aν ειχα φραγκα θα το ειχα ως ιδανικη λυση για ταξιδι (με καγκουριες). Ψηλο, ανετο (σε γωνιες), αρκουντως street, αρκουντως αρκουδογκαζο, αρκουντως καλοστημενο, δικυλινδρο.. Ε τι αλλο να ζητησει ενας ανθρωπας;; Αντε του κοτσαρεις και μια ζελατινα ψηλοτερη να μη σε τρωει τ'αγιαζι.. :D
:confused:
Δε μιλάμε για Honda έτσι; :D
:beer:
pipe_smoker
15/05/2015, 21:43
να επανέλθουμε στο θέμα μας;
335732
Να το βάψουνε πορτοκαλί και να μας το δείξουνε αθρώπινα ντε!
Νομίζω θα προτιμήσω το ολόγυμνο.
Αν είναι όπως τα λένε οι κάτοχοι κι όσοι το έχουν δοκιμάσει, το gt προσωπικά το βλέπω ως "τσάμπα συμβιβασμό".
Ούτε να πηγαίνω με ΜΩΤ 250 χωρίς ξύλο με ενδιαφέρει, και το άλλο νομίζω μου αρέσει πιο πολύ στο μάτι (να το δούμε βέβαια κι αυτό στο νορμάλ του όπως προείπα).
macdeath_s
15/05/2015, 21:52
Μια σκετη κ@υλα με ροδες ειναι κι αυτο και το σκετο.
Η απορια μου για το πώς τα πανε απεναντι στο καινουριο τουονο παραμενει παντως.
Αν και ειδικα τα καινουρια τουονο και sd δεν ξερω καν αν μπορουν να θεωρηθουν "συγκρισιμα" ή μηχανακια της ιδιας κατηγοριας.
Tuono καινούργιο δεν έχω πετύχει αλλά ελάχιστα μηχανάκια έχουν καταφέρει να κάτσουν μαζί του ή να το περάσουν μέχρι τα 150, μετά ντάξει γεια σας :p
[/QUOTE]
...
Μα τι λέει ο Σπυράκος?
335739
:lol:
γιατι ρε γιατρουλη, αδικο εχω?
ξεκινησε η ducati...τωρα την ακολουθει και η ktm...αντε να δουμε που θα παει αυτος ο "χορος των κυβικων"...:rolleyes:
λιγο παλιοτερα μονο σε dragster εβλεπες αυτο το νουμερο σε χωρητικοτητα μοτερ...
τωρα τα εχουμε για την πιστα, για το ταξιδι, για τις καγκουριες χωρις μασκακι...
ετσι για το γαμωτο δες λιγο την αρχη του thread (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131016&highlight=ktm+super+duke) για το συγκεκριμενο μηχανακι...πισω στο 2012...
δεν λεω, μπορει να εχω παραξενεψει κιολας...:a024:
Δεν τιθεται θεμα δικαιου η αδικου. Συμφωνω μαζι σου στο οτι τα αλογα ειναι πολλες φορες υπερβολικα, αλλα προτιμω 150 τροχο απο 1300 κυβικα παρα 150 απο 1000 κυβικα. αυτο ειναι καθαρα θεμα γουστου και εχει να κανει με το πως θελεις να καταβαινει στο δρομο η ροπη.
Απο την αλλη, κατι με λεει οτι ο 1290 κινητηρας ειναι ελαφρυτερος απο αντιστοιχους V2 750 κυβικων 20ετιας, οποτε ας ανεβαινουν οσο δε βαραινουν.
Εξαιρούνται τo GSX1400 που ανήκει στην καυλιάρα κατηγορία που γουστάρει ο DRBig :tooth:
Μαλλον με μπερδευεις με τον Τρουπη :uplate:
devil's animal
16/05/2015, 09:51
για την ιστορια εμαθα αλογα απο superflow δυναμομετρο, που ειναι πολυ απαισιοδοξο σε σχεση με αλλα για το "απλο" sd...
155 μαμα, 160 με εξατμιση/προγραμμα και 170 με καποιες αλλαγες στο φιλτροκουτι και αλλο φιλτρο...:eek:
μιλαμε για εξωπραγματικα νουμερα για γυμνο μηχανακι και μη ss...:eleison:
για την ιστορια εμαθα αλογα απο superflow δυναμομετρο, που ειναι πολυ απαισιοδοξο σε σχεση με αλλα για το "απλο" sd...
155 μαμα, 160 με εξατμιση/προγραμμα και 170 με καποιες αλλαγες στο φιλτροκουτι και αλλο φιλτρο...:eek:
μιλαμε για εξωπραγματικα νουμερα για γυμνο μηχανακι και μη ss...:eleison:
Κι όμως, είναι τόσο φιλικό που δεν προβληματίζουν πουθενά. Νομίζεις πως είναι το μηχανάκι "σου".
devil's animal
16/05/2015, 10:02
Κι όμως, είναι τόσο φιλικό που δεν προβληματίζουν πουθενά. Νομίζεις πως είναι το μηχανάκι "σου".
πρεπει να το παρω βολτα...:a014:
πρεπει να το παρω βολτα...:a014:
Θα σε εντυπωσιάσει, trust me.
εγώ πρέπει να το ΞΑΝΑπάρω βόλτα :cry:
για την ιστορια εμαθα αλογα απο superflow δυναμομετρο, που ειναι πολυ απαισιοδοξο σε σχεση με αλλα για το "απλο" sd...
155 μαμα, 160 με εξατμιση/προγραμμα και 170 με καποιες αλλαγες στο φιλτροκουτι και αλλο φιλτρο...:eek:
μιλαμε για εξωπραγματικα νουμερα για γυμνο μηχανακι και μη ss...:eleison:
Κρατα μικρο καλαθι για νουμερα απο δυναμομετρα.
Κανω την εξης ερωτηση. Γιατι η ΚΤΜ και οποιαδηποτε ΚΤΜ να σχεδιασει ενα φιλτρο/φιλτροκουτι/εξατμιση που να αφαιρει απο μαξ ισχυ?
Τα παραπανω νουμερα απο εξατμισο/φιλτρο μοντες ειναι ως επι το πλειστον βλακειες των 'οικων βελτιωσης'.
Κανω την εξης ερωτηση. Γιατι η ΚΤΜ και οποιαδηποτε ΚΤΜ να σχεδιασει ενα φιλτρο/φιλτροκουτι/εξατμιση που να αφαιρει απο μαξ ισχυ?
.
Κάνω μια μαντεψιά, κρίνοντας απ΄το δικό μου (είχε μία τάπα στην είσοδο του φίλτρου που περιόριζε τον αέρα κατά 50%). Ρύποι.
spyrakos35
16/05/2015, 11:28
Κρατα μικρο καλαθι για νουμερα απο δυναμομετρα.
Κανω την εξης ερωτηση. Γιατι η ΚΤΜ και οποιαδηποτε ΚΤΜ να σχεδιασει ενα φιλτρο/φιλτροκουτι/εξατμιση που να αφαιρει απο μαξ ισχυ?
Τα παραπανω νουμερα απο εξατμισο/φιλτρο μοντες ειναι ως επι το πλειστον βλακειες των 'οικων βελτιωσης'.
Με μπερδευεις τωρα καθως εισαι μοντακιας
Με μπερδευεις τωρα καθως εισαι μοντακιας
Ειπα για μαξ ισχυ....αυτο που οι μοντες επιρεαζουν ειναι ροπη ενδιαμεσα και στροφαρισμα. Οι προδιαγραφες ρυπων αφορουν στην λειτουργια του κινητηρα σε χαμηλο-μεσαιες περιοχες και εκει μπορεις να κανεις κατι. Την μαξ ισχυ χωρις να μπεις στον κινητηρα πολυ δυσκολα....
Κάνω μια μαντεψιά, κρίνοντας απ΄το δικό μου (είχε μία τάπα στην είσοδο του φίλτρου που περιόριζε τον αέρα κατά 50%). Ρύποι.
Μιλάω για το 27.
335740
spyrakos35
16/05/2015, 11:37
Ειπα για μαξ ισχυ....αυτο που οι μοντες επιρεαζουν ειναι ροπη ενδιαμεσα και στροφαρισμα. Οι προδιαγραφες ρυπων αφορουν στην λειτουργια του κινητηρα σε χαμηλο-μεσαιες περιοχες και εκει μπορεις να κανεις κατι. Την μαξ ισχυ χωρις να μπεις στον κινητηρα πολυ δυσκολα....
Οκ το πιασα και συμφωναω καθως ορισμενοι εχουν τα αλογα σαν τα στραγαλια
devil's animal
16/05/2015, 15:11
Κρατα μικρο καλαθι για νουμερα απο δυναμομετρα.
Κανω την εξης ερωτηση. Γιατι η ΚΤΜ και οποιαδηποτε ΚΤΜ να σχεδιασει ενα φιλτρο/φιλτροκουτι/εξατμιση που να αφαιρει απο μαξ ισχυ?
Τα παραπανω νουμερα απο εξατμισο/φιλτρο μοντες ειναι ως επι το πλειστον βλακειες των 'οικων βελτιωσης'.
επειδη το συγκεκριμενο δυναμομετρο το ξερω, διοτι εχουν μετρηθει υποτιθεμενα δυνατα μηχανακια και εχουν κλαψει μανουλες και ιδιοκτητες, δεν μπορω παρα να εντυπωσιαστω...
τωρα οσον αφορα το φιλτρο, φιλτροκουτι και τα ρεστα παιζει μεγαλο ρολο το να το εχεις μαμα σε σχεση με φιλτροχοανες π.χ.
ενδεικτικα στο xr, εδειξε 4 (αν θυμαμαι καλα) αλογα πανω με το που εβγαλα πλαϊνο καπακι, φιλτρο και σιτα...σε μονοκυλινδρο με τα μισα cc απο το sd, ετσι??
επειδη το συγκεκριμενο δυναμομετρο το ξερω, διοτι εχουν μετρηθει υποτιθεμενα δυνατα μηχανακια και εχουν κλαψει μανουλες και ιδιοκτητες, δεν μπορω παρα να εντυπωσιαστω...
τωρα οσον αφορα το φιλτρο, φιλτροκουτι και τα ρεστα παιζει μεγαλο ρολο το να το εχεις μαμα σε σχεση με φιλτροχοανες π.χ.
ενδεικτικα στο xr, εδειξε 4 (αν θυμαμαι καλα) αλογα πανω με το που εβγαλα πλαϊνο καπακι, φιλτρο και σιτα...σε μονοκυλινδρο με τα μισα cc απο το sd, ετσι??
Το οτι εδειξε 4 παραπανω δε σημαινει οτι πηρε και 4 παραπανω.
Το xr μπορει και να πηρε, αλλα αλλο το xr και αλλα τα συγχρονα πολυκυλινδρα τουμπανα.
devil's animal
16/05/2015, 15:23
Το οτι εδειξε 4 παραπανω δε σημαινει οτι πηρε και 4 παραπανω.
φυσικα...
δεν ειπα τι πηρε...ειπα τι εδειξε...
το τι πηρε ή ποσο παιρνει, εν προκειμενω, βγαζοντας φιλτρα και ιστοριες φαινεται στον δρομο...
και παλι αναλογως συνθηκων κλπ..κλπ...
οταν ομως καποια συγχρονα ss χιλιαρια δειχνουν στο συγκεκριμενο δυναμομετρο αντιστοιχα νουμερα, εχεις καποια βαση αναφορας για το πως παει το πραγμα και στον δρομο...
φυσικα...
δεν ειπα τι πηρε...ειπα τι εδειξε...
το τι πηρε ή ποσο παιρνει, εν προκειμενω, βγαζοντας φιλτρα και ιστοριες φαινεται στον δρομο...
και παλι αναλογως συνθηκων κλπ..κλπ...
οταν ομως καποια συγχρονα ss χιλιαρια δειχνουν στο συγκεκριμενο δυναμομετρο αντιστοιχα νουμερα, εχεις καποια βαση αναφορας για το πως παει το πραγμα και στον δρομο...
Εχεις την αναφορα οτι επιταγχυνουν πιο γρηγορα, οχι οτι εχουν μεγαλυτερη μαξ ισχυ.
devil's animal
16/05/2015, 15:31
Εχεις την αναφορα οτι επιταγχυνουν πιο γρηγορα, οχι οτι εχουν μεγαλυτερη μαξ ισχυ.
δεν σε καταλαβαινω...
οταν στο ιδιο δυναμομετρο, με τις ιδιες συνθηκες (για να μην το ξεφτιλισουμε), δυο μηχανακια βγαζουν ιδια αλογα σαν μαξιμουμ ισχυ, δεν σημαινει οτι θα πανε και μαζι στον δρομο? (ενταξει αναλογως και κυλινδρων)
δεν σε καταλαβαινω...
οταν στο ιδιο δυναμομετρο, με τις ιδιες συνθηκες (για να μην το ξεφτιλισουμε), δυο μηχανακια βγαζουν ιδια αλογα σαν μαξιμουμ ισχυ, δεν σημαινει οτι θα πανε και μαζι στον δρομο? (ενταξει αναλογως και κυλινδρων)
Μπορει ναι μπορει και οχι. Σιγουρα ναι αν και τα μηχανακια ειναι τα ιδια. Αλλα δε λεω αυτο...
Αυτο που λεω ειναι οτι αν παρεις πχ ενα 1290 και του αλλαξεις φιλτρο και εξατμιση και δεις οτι βγαζει περισσοτερα αλογα απ'οτι στοκ σ'ενα δυναμομετρο (με καταλληλο χαρτη ωστε να εχουν το ιδιο AFR πριν και μετα), τοτε η το δυναμομετρο ειναι για πεταμα, η ο χειριστης δεν ξερει να το χειριζεται σωστα.
Σκεψου το εξης ιδεατο πειραμα. Παιρνουμε τυχαιο μηχανακι και του τραβαμε μια δυναμομετρηση.
Μετα ξεφουσκωνουμε τον πισω τροχο και τον γεμιζουμε με νερο στην ιδια πιεση που πριν ειχε αερα. Του τραβαμε αλλη μια δυναμομετρηση. Τι θα δειξουν οι καμπυλες πριν και μετα?
devil's animal
16/05/2015, 16:07
Μπορει ναι μπορει και οχι. Σιγουρα ναι αν και τα μηχανακια ειναι τα ιδια. Αλλα δε λεω αυτο...
Αυτο που λεω ειναι οτι αν παρεις πχ ενα 1290 και του αλλαξεις φιλτρο και εξατμιση και δεις οτι βγαζει περισσοτερα αλογα απ'οτι στοκ σ'ενα δυναμομετρο (με καταλληλο χαρτη ωστε να εχουν το ιδιο AFR πριν και μετα), τοτε η το δυναμομετρο ειναι για πεταμα, η ο χειριστης δεν ξερει να το χειριζεται σωστα.
Σκεψου το εξης ιδεατο πειραμα. Παιρνουμε τυχαιο μηχανακι και του τραβαμε μια δυναμομετρηση.
Μετα ξεφουσκωνουμε τον πισω τροχο και τον γεμιζουμε με νερο στην ιδια πιεση που πριν ειχε αερα. Του τραβαμε αλλη μια δυναμομετρηση. Τι θα δειξουν οι καμπυλες πριν και μετα?
ενταξει, καταλαβα τι λες...
οτι υπαρχουν τρικς για να δειξει ενα μηχανακι αλογα στο δυναμομετρο και καποια απο αυτα ειναι πειραζοντας το afr...
πηγαινοντας το στοιχειομετρικο μιγμα προς το "φτωχο", επιτυγχανεις την πλασματικη τιμη του δυναμομετρου ενω ουσιαστικα το μηχανακι με τερμα γκαζι στο δρομο θα στεγνωσει και δεν θα παιρνει τα ποδια του...
Τι θα γίνει ρε παίδες; εδώ θα λύσουμε τα βελτιωτικά σας;
Ζευκα το πουλάς το τουόνο? :lol:
Τι θα γίνει ρε παίδες; εδώ θα λύσουμε τα βελτιωτικά σας;
Σωστα, στροφη στον ρεαλισμο λοιπον και στο μηχανακι που δεν εχουμε :bawl:
Κάνω μια μαντεψιά, κρίνοντας απ΄το δικό μου (είχε μία τάπα στην είσοδο του φίλτρου που περιόριζε τον αέρα κατά 50%). Ρύποι.
ενα μικρο interlude διοτι μου ξεφυγε αυτο το ποστ....
Βαζω στοιχημα οτι ακομα και με την ταπα περναει αρκετος αερας για να εχεις την μαξ ισχυ. Επισης βαζω στοιχημα οτι η τρυπα του σνορκελ (με την ταπα) ειναι μεγαλυτερη απο το βεντουρι του καθε σωματος ψεκασμου. Αν εχεις την δυνατοτητα να την μετρησεις καντο και πες μου.
Αυτο που επιτυγχανεται συνηθως με τα κλεισιματα στα φιλτροκουτια ειναι συμπιεση των μεταβατικων (=επιταγχυνση) και οχι της οποιας σταθερης καταστασης (οπως η μαξ ισχυς).
macdeath_s
16/05/2015, 19:12
για την ιστορια εμαθα αλογα απο superflow δυναμομετρο, που ειναι πολυ απαισιοδοξο σε σχεση με αλλα για το "απλο" sd...
155 μαμα, 160 με εξατμιση/προγραμμα και 170 με καποιες αλλαγες στο φιλτροκουτι και αλλο φιλτρο...:eek:
μιλαμε για εξωπραγματικα νουμερα για γυμνο μηχανακι και μη ss...:eleison:
Στην Αθήνα έγινε δυναμομέτρηση με akrapovic evolution και PCV. Έβγαλε 180 τροχό! Κανείς δν το πίστευε αλλά υπάρχουν τα χαρτιά. 160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.
Υ.Γ.: Δεν θυμάμαι σε ποιόν έγινε, αλλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο υποτίθεται ρίχνει τα νούμερα προς τα κάτω.
spyrakos35
16/05/2015, 19:39
160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.
παστέλι - σαμαλι - κωκ........
πάρτε κόσμε.....
RaGe_Raptor
16/05/2015, 19:57
ενα μικρο interlude διοτι μου ξεφυγε αυτο το ποστ....
Βαζω στοιχημα οτι ακομα και με την ταπα περναει αρκετος αερας για να εχεις την μαξ ισχυ. Επισης βαζω στοιχημα οτι η τρυπα του σνορκελ (με την ταπα) ειναι μεγαλυτερη απο το βεντουρι του καθε σωματος ψεκασμου. Αν εχεις την δυνατοτητα να την μετρησεις καντο και πες μου.
Αυτο που επιτυγχανεται συνηθως με τα κλεισιματα στα φιλτροκουτια ειναι συμπιεση των μεταβατικων (=επιταγχυνση) και οχι της οποιας σταθερης καταστασης (οπως η μαξ ισχυς).
αν κατάλαβα καλά λες ότι κι ένας μέγιστος βελτιωτής (tim radley) για τον εισερχόμενο αέρα "velocity is the king not the volume"...
κι επίσης ο ίδιος μελετάει καμπύλες ισχύος σε hp/sec κι όχι σε hp/rpm... δείχνει την ευστροφία...
Σκεψου το εξης ιδεατο πειραμα. Παιρνουμε τυχαιο μηχανακι και του τραβαμε μια δυναμομετρηση.
Μετα ξεφουσκωνουμε τον πισω τροχο και τον γεμιζουμε με νερο στην ιδια πιεση που πριν ειχε αερα. Του τραβαμε αλλη μια δυναμομετρηση. Τι θα δειξουν οι καμπυλες πριν και μετα?
θα δείξει τα ίδια άλογα αλλά δε θα δείξει πόσο πιο αργά επιταχύνει...σε διάγραμμά όμως hp/sec?
Στην Αθήνα έγινε δυναμομέτρηση με akrapovic evolution και PCV. Έβγαλε 180 τροχό! Κανείς δν το πίστευε αλλά υπάρχουν τα χαρτιά. 160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.
Υ.Γ.: Δεν θυμάμαι σε ποιόν έγινε, αλλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο υποτίθεται ρίχνει τα νούμερα προς τα κάτω.
placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
What?
macdeath_s
16/05/2015, 20:12
αν κατάλαβα καλά λες ότι κι ένας μέγιστος βελτιωτής (tim radley) για τον εισερχόμενο αέρα "velocity is the king not the volume"...
κι επίσης ο ίδιος μελετάει καμπύλες ισχύος σε hp/sec κι όχι σε hp/rpm... δείχνει την ευστροφία...
θα δείξει τα ίδια άλογα αλλά δε θα δείξει πόσο πιο αργά επιταχύνει...σε διάγραμμά όμως hp/sec?
placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
Θα προσπαθήσω να θυμηθώ ή να ξαναρωτήσω το όνομα του μαγαζιού. Όποιος αμφισβητεί βαράει ένα τηλ και ρωτά :) Επίσης αν δείτε ένα μαύρο 1290 που ακούγεται λες και είναι το καινούργιο της Kawasaki δοκιμάστε να σταθείτε δίπλα του μέχρι τα 170 - 200. :beer:
RaGe_Raptor
16/05/2015, 20:13
Στην Αθήνα έγινε δυναμομέτρηση με akrapovic evolution και PCV. Έβγαλε 180 τροχό! Κανείς δν το πίστευε αλλά υπάρχουν τα χαρτιά. 160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.
Υ.Γ.: Δεν θυμάμαι σε ποιόν έγινε, αλλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο υποτίθεται ρίχνει τα νούμερα προς τα κάτω.
What?
βάζεις εξάτμιση και νομίζεις πήρες +15 άλογα...
σουπερμαντολίνη.......(devil's clopyright)
devil's animal
16/05/2015, 20:14
Στην Αθήνα έγινε δυναμομέτρηση με akrapovic evolution και PCV. Έβγαλε 180 τροχό! Κανείς δν το πίστευε αλλά υπάρχουν τα χαρτιά. 160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.
Υ.Γ.: Δεν θυμάμαι σε ποιόν έγινε, αλλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο υποτίθεται ρίχνει τα νούμερα προς τα κάτω.
αν θυμηθεις που εγινε πες το μου με π.μ. γιατι και εγω για Αθηνα μιλαω για δυναμομετρο...
το δικο σου ηταν?
RaGe_Raptor
16/05/2015, 20:15
Θα προσπαθήσω να θυμηθώ ή να ξαναρωτήσω το όνομα του μαγαζιού. Όποιος αμφισβητεί βαράει ένα τηλ και ρωτά :) Επίσης αν δείτε ένα μαύρο 1290 που ακούγεται λες και είναι το καινούργιο της Kawasaki δοκιμάστε να σταθείτε δίπλα του μέχρι τα 170 - 200. :beer:
δεν αμφισβητώ το πόσο γρήγορο είναι το μηχανάκι....για να καταλαβαινόμαστε....η ότι γίνεται πιο γρήγορο με εξατμίσεις κτλ...αλλά δεν κάνουν τη διαφορά που υπόσχονται-διαφημίζουν οι "μάστορες" και οι "βελτιωτικοί οίκοι"
macdeath_s
16/05/2015, 20:19
δεν αμφισβητώ το πόσο γρήγορο είναι το μηχανάκι....για να καταλαβαινόμαστε....η ότι γίνεται πιο γρήγορο με εξατμίσεις κτλ...αλλά δεν κάνουν τη διαφορά που υπόσχονται οι "μάστορες"
Μα σου λέω δυναμόμετρο τα έγραψε. Επίσης δεν υπόσχονται οι μάστορες τις μαγείες αλλά η ΚΤΜ (δες εδώ (http://shop.ktm.com/gr_el/powerparts/exhaust/street/akrapovic-evolution-complete-system.html?model=1290+Super+Duke+R+EU&type=Naked+Bike&year=2014)).
Κάτι που δεν διευκρινίζουν πάντως στις περισσότερες δυναμομετρήσεις (τουλάχιστον περιοδικών) είναι σε πιο mode (χάρτη) τις κάνουν και με/χωρίς traction
RaGe_Raptor
16/05/2015, 20:21
Μα σου λέω δυναμόμετρο τα έγραψε. Επίσης δεν υπόσχονται οι μάστορες τις μαγείες αλλά η ΚΤΜ (δες εδώ (http://shop.ktm.com/gr_el/powerparts/exhaust/street/akrapovic-evolution-complete-system.html?model=1290+Super+Duke+R+EU&type=Naked+Bike&year=2014)).
Κάτι που δεν διευκρινίζουν πάντως στις περισσότερες δυναμομετρήσεις (τουλάχιστον περιοδικών) είναι σε πιο mode (χάρτη) τις κάνουν και με/χωρίς traction
μα και η akrapovic τάζει.... αλλά δε σημαίνει ότι είναι και αλήθεια.....;)
A. αν κατάλαβα καλά λες ότι κι ένας μέγιστος βελτιωτής (tim radley) για τον εισερχόμενο αέρα "velocity is the king not the volume"...
B. κι επίσης ο ίδιος μελετάει καμπύλες ισχύος σε hp/sec κι όχι σε hp/rpm... δείχνει την ευστροφία...
C. θα δείξει τα ίδια άλογα αλλά δε θα δείξει πόσο πιο αργά επιταχύνει...σε διάγραμμά όμως hp/sec?
D. placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
A. Δεν ειπα αυτο αλλα συμφωνω.
Αν υποθεσουμε οτι εχουμε μονοκυλινδρο μοτερ με διαμετρο σωματος ψεκασμου 40μμ τοτε ανοιγμα φιλτροκουτιου 40μμ αρκει για να δωσει την μεγιστη ισχυ για την οποιο το σωμα αυτο ψεκασμου εχει επιλεγει για το συγκεκριμενο μοτερ. Ανοιγμα ομως 50μμ ενω δεν θα δωσει παραπανω τελικη ισχυ, θα δωσει παραπανω επιταχυνση με τις καταλληλες αλλαγες στο χαρτη. Θα φτασει δηλαδη στην μαξ ισχυ πιο γρηγορα. Αυτο πιστευω συμβαινει και στο τουονο του Βυρωνα.
Β. Και πολυ καλα κανει, χρειαζεται κι αυτο για να καταγραφει η επιταχυνση.
C. Σωστος. To καλο το δυναμομετρο σε συνδοιασμο με τον καλο χειριστη θα πρεπει να δειξει ακριβως τις ιδιες καμπυλες σε αξονες ροπη(η ισχυ)-rpm και εντελως διαφορετικες σε αξονες ροπη(η ισχυ)-sec. Πολυ αμφιβαλλω ομως οτι τα δυναμομετρα στα οποια αναφερομαστε ειναι σε θεση να το κανουν.
D. Τα μαξ αλογα ναι, η εκρηξη ομως οχι.
Μα σου λέω δυναμόμετρο τα έγραψε. Επίσης δεν υπόσχονται οι μάστορες τις μαγείες αλλά η ΚΤΜ (δες εδώ (http://shop.ktm.com/gr_el/powerparts/exhaust/street/akrapovic-evolution-complete-system.html?model=1290+Super+Duke+R+EU&type=Naked+Bike&year=2014)).
Κάτι που δεν διευκρινίζουν πάντως στις περισσότερες δυναμομετρήσεις (τουλάχιστον περιοδικών) είναι σε πιο mode (χάρτη) τις κάνουν και με/χωρίς traction
Εξαρταται απο το αν πιστευεις τα δυναμομετρα αφ'ενος και αφ'ετερου η ΚΤΜ αυτο που δε λεει ειναι αν ο χαρτης που ερχεται με την εξατμιση εχει το ιδιο μειγμα. Τα 12 αυτα αλογα θα μπορουσε να τα παρει και με την στοκ εξατμιση αν πχ απο afr 12.5 ρυθμιστει σε afr 13.5, στα ψηλα...
Ενας τροπος υπαρχει να καταλαβει ο θνητος αν το μηχανακι του εχει παρει αλογα....να το γραναζωσει λιγο πιο μακρυ και να δει την τελικη του, πριν και μετα.
RaGe_Raptor
16/05/2015, 20:47
έκρηξη...πολύ περιγραφικός ο όρος...αυτό το συναίσθημα είχα όταν έβαλα ολόσωμη....:D
Ενας τροπος υπαρχει να καταλαβει ο θνητος αν το μηχανακι του εχει παρει αλογα....να το γραναζωσει λιγο πιο μακρυ και να δει την τελικη του, πριν και μετα.
κι εμείς που έχουμε κόφτη στα 300 "μάστορα"....????:lol:
έκρηξη...πολύ περιγραφικός ο όρος...αυτό το συναίσθημα είχα όταν έβαλα ολόσωμη....:D
κι εμείς που έχουμε κόφτη στα 300 "μάστορα"....????:lol:
Δεν αλλαζουμε το γραναζωμα και σερνουμε απο πισω ενα αλλο μηχανακι για αεροφρενο ;)
βάζεις εξάτμιση και νομίζεις πήρες +15 άλογα...
σουπερμαντολίνη.......(devil's clopyright)
Βασικά το νοιώθω...
Αφετέρου, το superflow δυναμομετρο έδειξε +10 με map2 της aprilia για εξατμίσεις.
Δεν έχω acrapovic, έχω Leo Vince που ταιριάζουν καλά στο v2 μου.
Το ποσο γρήγορα ανεβάζει, το φτιάχνεις με flywheel removal που τα καλά μηχανάκια το προσφέρουν αυθωρεί και παραχρήμα...
RaGe_Raptor
16/05/2015, 21:12
Βασικά το νοιώθω...
αυτό να το προσέξεις τα ίδια έλεγε και ο πρώην prime minister:cry::bawl:
Αφετέρου, το superflow δυναμομετρο έδειξε +10 με map2 της aprilia για εξατμίσεις.
Δεν έχω acrapovic, έχω Leo Vince που ταιριάζουν καλά στο v2 μου.
Το ποσο γρήγορα ανεβάζει, το φτιάχνεις με flywheel removal που τα καλά μηχανάκια το προσφέρουν αυθωρεί και παραχρήμα...
ναι αλλά χάνεις σε "αίσθηση"....και πρόσφυση....
ναι αλλά χάνεις σε "αίσθηση"....και πρόσφυση....
Αίσθηση πιο απότομη, πρόσφυση μόνο μπροστινού...
macdeath_s
17/05/2015, 15:18
Βασικά το νοιώθω...
Αφετέρου, το superflow δυναμομετρο έδειξε +10 με map2 της aprilia για εξατμίσεις.
Δεν έχω acrapovic, έχω Leo Vince που ταιριάζουν καλά στο v2 μου.
Το ποσο γρήγορα ανεβάζει, το φτιάχνεις με flywheel removal που τα καλά μηχανάκια το προσφέρουν αυθωρεί και παραχρήμα...
έχεις βάλει leo vince στο 1290 ?
έχεις βάλει leo vince στο 1290 ?
Oxi φίλε μου, δεν έχω 1290, στις Σέρρες το οδήγησα για ένα 20λεπτο. Tuono έχω. :wave2:
macdeath_s
17/05/2015, 23:42
Oxi φίλε μου, δεν έχω 1290, στις Σέρρες το οδήγησα για ένα 20λεπτο. Tuono έχω. :wave2:
παρεξήγησης.
πυξιδας990
18/05/2015, 08:56
η ουρα με χαλαει λιγο
"KTM 1290 Super Duke GT"
Περιμενω να βγει το LT, με mp3,Blue ray, Espresso maker, κλπ...
pipe_smoker
18/05/2015, 13:18
"KTM 1290 Super Duke GT"
Περιμενω να βγει το LT, με mp3,Blue ray, Espresso maker, κλπ...
Ναι μωρέ μαλακία μηχανάκι.
Όλο ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια τράξια κέρατα φλωριές....
indianos950
21/05/2015, 09:21
γιατρε αγόρασα πρόσφατα dremel εχω κάποιες σκέψεις για το adv, Να παρει αερα . Τι λες ;
γιατρε αγόρασα πρόσφατα dremel εχω κάποιες σκέψεις για το adv, Να παρει αερα . Τι λες ;
Προτεινω να ανοξες καινουργιο θρεντ να τα πουμε εκει ;)
amyroukai
06/10/2015, 18:11
Και για να τα γράφουμε στο σωστό νήμα... Πολλές φωτό, πολλές λεπτομέρειες.
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ktm-1290-super-duke-gt---first-official-pics/28264.html#ixzz3nnWl9SAO
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.