View Full Version : New Ducati 2016
40e η εργατωρα ειναι βαση ντουκατι...οι πιο πολλοι μαστορες χρεωνουν λιγοτερα, μιλαμε για εξουσιοδοτημενους...καινστα εξουσιοδοτημερα, το μεγαλο σερβις εχει εργασια γυρω στα 150ε...πες μας τωρα ποσο παει το σερβις σε ενα cbr1000 κουτα 2015 σε επισημο, η σε κανα ρ1 φετινο κουτα 2015...αα και πες μας ποσο θα παει στο καβαδακι το τουρμπο το σερβις παλι εξουσιοδοτημενο(δε ντρεπονται οι γιαπωνεζοι οταν χωρες περνανε κριση να βγαζουν τοσο ακριβα μηχανακια)
RaGe_Raptor
16/01/2016, 14:51
τι κάθεστε και συζητάτε τώρα μωρέ!!! εντάξει έχει ίσως πιο ακριβό "μεγάλο" service η ducati λόγω ιμάντα κτλ αλλά δε νομίζω πως όποιος έχει φράγκα να πάρει ένα δε μπορεί να το συντηρήσει. και στο κάτω-κάτω εγώ αν ποτέ πάρω ένα 999 θα τα κάνω όλα μόνος μου. :D
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ..............
Και πόσα παίρνει.
Εσύ ξέρεις πόσο πάει η εργατώρα στα επίσημα συνεργεία Ντουκάτι..??
Πόσο χρεώνει δηλαδή την εργατώρα η αντιπροσωπεία..??
Εδώ λοιπόν στο δικό μου χωριό τη Θεσσαλονίκη,ξέρω γιαυτό μιλάω...!!!
Και φυσικά αναφέρομαι στο μούλτι διότι γιαυτό μιλάμε,όλες οι αντιπροσωπείες
αυτές οι κυριλέ συνήθως χρεώνουν ανάλογα με το μοντέλο,παρόλα αυτά
η Ντουκάτι σαν εταιρία έχει το δική της οικονομική πολιτική στο θέμα σέρβις..!!
Και επειδή ξέρουν ότι πουλώντας μηχανάκια που κοστίζουν πάνω από 20 χιλιάρικα
δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε σκίσουν στο σέρβις,τα ανταλλακτικά κ.λ.π.
Τώρα για το σέρβις των Γιαπωνέζικων άστο φίλε........νύχτα είναι.
Πρώτο σέρβις σε κασκάι του 2014-2015 μου κόστισε 47,80 ευρώ όπως διαβάζεις.
Αν είχα πάρει bmw,vw ή μερσεντές θα έβγαινα από την αντιπροσωπεία με 2-3
κατοστάρικα λιγότερο...!!!
Επίσης σέρβις σε βεστρόμ 60-70 ευρώ,τόσο πάει το μούλτι..??
Αν δεν το κατάλαβες ακόμα,τα σέρβις και η παροχή υπηρεσιών από τις αντιπροσωπείες
και όχι από τα μαστοράκια της γειτονιάς μας είναι τόσο ακριβά όσο αντίστοιχα
κοστίζει και αυτό που αγοράζουμε,σε αυτό αναφέρομαι και αν διαφωνείς γράψτο,
αλλιώς σβήσε τη λέξη μαλακία που έγραψες..!!
Τώρα για τη σέλλα συνοδηγού και το υποτιμητικό .......αν είδα μούλτι,μια και το έχω δει
χίλιες φορές επειδή έψαχνα μοτό να πάρω αλλά και ο επίσημος αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης
είναι πολύ γνωστός και το έχω δει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές εκεί μέσα,δεν είναι και τόσο ΑΝΕΤΗ,
όσο θες να την παρουσιάσεις.
Υποκειμενικό το θέμα βέβαια,αλλά δεν είναι ούτε Βέρσυς,ούτε bmw,ούτε σούπερ τενερέ.
Το μηχανάκι έχει σπορ γραμμή γιαυτό και διαφημίζεται φυσικά και όχι για ταξιδιάρικο.
Άλλωστε τα 160 άλογα και τα 250-260 τελικής δεν είναι για 2 άτομα.
Στο θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ θα μας πεις κάτι..?? Η θα μείνω με τη ρετσινιά του μαλάκα
επειδή εσύ έκανες φθηνό σέρβις στο μηχανάκι σου..??
Γιατί τέτοιο μένος με τη Ducati;
Τα διβάλβιδα ειδικά είναι τόσο αξιόπιστα και οικονομικά.....που τα φτιάχνει και ένας μάστορας στο χωριό...βλέπω μεγάλο απωθημένο με την εν λόγω εταιρία!!!
bros400pgm
16/01/2016, 16:20
Γιατί τέτοιο μένος με τη Ducati;
Δεν ειναι μενος. Λεγεται ασχετοσυνη ή δημιουργια εντυπωσεων, που ως ενα βαθμο ολοι το κανουμε, αλλα αυτος προφανως το ξεπερναει ;)
free rider
16/01/2016, 16:49
re οριτζιναλ...
αντε πνίξου κι εσύ και οι ριζοβραστήρες σου ρε σχιστομάτη
αμα βαρεθείς να είσαι τόσο άσχετος κάτσε σε καμιά ιταλική σέλα μπας και ανοίξει λίγο το ματάκι σου
με τα ιαπωνικά τριμπούρδελα που καβαλάς
και πoύσε ρε , την επόμενη φορά που θα φας το τιμόνι από την ταλάντωση όταν πέσεις σε καμιά λακούβα
να ονειρεύεσαι ένα ...
350434
re οριτζιναλ...
αντε πνίξου κι εσύ και οι ριζοβραστήρες σου ρε σχιστομάτη
αμα βαρεθείς να είσαι τόσο άσχετος κάτσε σε καμιά ιταλική σέλα μπας και ανοίξει λίγο το ματάκι σου
με τα ιαπωνικά τριμπούρδελα που καβαλάς
και πoύσε ρε , την επόμενη φορά που θα φας το τιμόνι από την ταλάντωση όταν πέσεις σε καμιά λακούβα
να ονειρεύεσαι ένα ...
350434
Έχω το 750ss..ηδονηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
amyroukai
16/01/2016, 17:14
Παραλίγο θα είχα πάρει το 800ss κάποτε... Ακόμα αναρωτιέμαι μερικές φορές. Τώρα βέβαια δεν χωραω επάνω, αυτή ή μλκια στην κοιλιά δεν...
Παραλίγο θα είχα πάρει το 800ss κάποτε... Ακόμα αναρωτιέμαι μερικές φορές. Τώρα βέβαια δεν χωραω επάνω, αυτή ή μλκια στην κοιλιά δεν...
Η οδήγηση μιας Ducati είναι άλλη εμπειρία!!!!;)
Γιατί τέτοιο μένος με τη Ducati;
Τα διβάλβιδα ειδικά είναι τόσο αξιόπιστα και οικονομικά.....που τα φτιάχνει και ένας μάστορας στο χωριό...βλέπω μεγάλο απωθημένο με την εν λόγω εταιρία!!!
E OXI KAI MENOΣ.............
Χαβαλέ κάνουμε,υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράμματα στη ζωή μας
από τα μηχανάκια.
η αποψη μου για το Multistrada 1200S 2016 μετα απο ενα 40λεπτο test ride.
1.Ρυθμιση χαρτη στο Touring abs στο 3 DTC στο 5 DWC στο 3 (προτεινομενες ρυθμισεις του εργοστασιο) ετσι το ειχαν καιδεν με αφησε να αλλαξω.
2.Ενεργητικη αναρτηση πραγματικο χαλί.Δοκιμασα να περναω απο λακουβες ρωγμες κτλ με οσα και ηταν ενα ακλονητο συμπαγες μπλοκ χωρις να μετακινηθει χιλιοστο.Πλαισιο και αναρτηση σε πληρη αρμονια.
3.Απιστευτη κατανομη μαζων που ειτε εν σταση αλλα ακομα πιο πολυ εν κινησει δεν δειχνει με τιποτα το πραγματικο του βαρος.
4.Δυναμη ατελειωτη με το τραξιον στο 5 και τα λαμπακια του να αναβοσβηνουν συνεχεια δεξια-αριστερα του πανελ (φυσικα στους σαπουνοδρομους μας) μου το εκανε με 185 χλμ και 4η και εκει καταλαβα ποσο απαραιτητο ειναι για το οδικο δικτυο μας.
5.Μοτερ γεματο παντου ειτε με 2000 και 5η ανοιγες και κανενα βηξημο η κατι περιεργο ειτε ησουν σε ψηλες τα περιθωρια εμοιαζαν αστειρευτα.
6.Φρενα απλα τελεια με το ABS να μην εχει παρεμβατικοτητα ουτε εμπρος ουτε πισω οσο και να προσπαθησα (με την θεση 3).
7.Ηχος που σε πωρώνει απο το ρελαντι και οσο ανεβαινουν οι στροφες μπασος και γεματος.
Κατι που διαπιστωσα ηταν η θερμοκρασιες που ενοιωθα εντονα κατω απο την σελα και στα ποδια που ηταν υπερβολικες για την εποχη αν και ειχαμε 30 βαθμους σημερα,το καλοκαιρι πρεπει να γινεται χαμος.Ενα αλλο ετσι περιεργο για εμενα ηταν οτι στις χαμηλες ταχυτητες με 1 η 2η εκλεινα το γκαζι οι στροφες αργουσαν να πεσουν,μενοντας στις 1700-2200 περιπου για αρκετο χρονο κατι που δυσκολευε τα περασματα αναμεσα στις μαζες των αυτοκινητων (ισως ειναι θεμα ρυθμισης μαλλον) αλλα αν οχι ενοχλητικο λιγο περιεργο ειναι σιγουρα.Τελος οι καθρεπτες δεν ειχαν μεγαλο πεδιο και επρεπε να σκυβω για να δω πισω και παντα με ματια πανω απο τον ωμο μου.
Κλεινω λεγοντας οτι αν ειχα το μαρουλι δεν θα σκεφτομουν 2η φορα.Η μηχανη ειναι εργοστασιο χαρας και χαμογελου με αυτα που κανει.
γενικα τα ηλεκτρονικα στα οχηματα ειναι ο ευκολος και φθηνος τροπος να καλυπτεις αδυναμιες του πλαισιου της αναρτησης των φρενων κλπ
πχ ενα πλαισιο του 8 με τα ηλεκτρονικα το πας ευκολα στο 10 ενω μηχανολογικα για να το πας στο 9 θελεις πολλα λεφτα
ενα αυτοκινητο με μετρια αναρτηση και λαστιχα γινεται τρενο με το ESP απλα θα αναβουν τα λαμπακια νωριτερα
(για να μην εχουμε παρεξηγησεις αναφερομαι γενικα και δε λεω κακη κουβεντα για το ducati αν και τα ιταλικα ηλεκτρονικα μου προκαλουν ενα ριγος στη στη σπονδυλικη στηλη:D)
γενικα τα ηλεκτρονικα στα οχηματα ειναι ο ευκολος και φθηνος τροπος να καλυπτεις αδυναμιες του πλαισιου της αναρτησης των φρενων κλπ
πχ ενα πλαισιο του 8 με τα ηλεκτρονικα το πας ευκολα στο 10 ενω μηχανολογικα για να το πας στο 9 θελεις πολλα λεφτα
ενα αυτοκινητο με μετρια αναρτηση και λαστιχα γινεται τρενο με το ESP απλα θα αναβουν τα λαμπακια νωριτερα
(για να μην εχουμε παρεξηγησεις αναφερομαι γενικα και δε λεω κακη κουβεντα για το ducati αν και τα ιταλικα ηλεκτρονικα μου προκαλουν ενα ριγος στη στη σπονδυλικη στηλη:D)
και μάλλον όλα αυτά πηγαίνουν στον μέτριο οδηγό που δεν ξέρει να πάει στα όρια του αυτό που οδηγάει.
οπότε αυτός ο μέτριος οδηγός δεν ξέρει τις διαφορές μεταξύ ενός 8 και ενός 10 στο πλαίσιο ή την ανάρτηση
RaGe_Raptor
23/04/2016, 09:53
Ένα καλοστημένο όμως με ηλεκτρονικά είναι "αλλού". Βλέπε όλα τα ss.
Ένα καλοστημένο όμως με καλορυθμισμένα ηλεκτρονικά είναι "αλλού". Βλέπε όλα τα ss.
:beer:
εννοειται οτι ολα πηγαινουν στον μετριο οδηγο και πιο κατω γιατι αυτος ειναι ο κυριος ογκος της αγορας
lleonidas
20/06/2017, 12:54
Χθεσινό teaser video (https://www.youtube.com/watch?v=g4hQUl6BjxI) από την Ducati το οποίο πιθανότατα προαναγγέλει μια final edition (http://www.moto.it/news/ducati-panigale-final-edition-il-teaser.html) της Panigale, πριν από την άφιξη των V4 κινητήρων.
Περισσότερα την Παρασκευή 7 Ιουλίου
lleonidas
17/07/2017, 02:02
1299 Panigale R Final edition (http://www.motoblog.it/post/874464/ducati-1299-panigale-r-final-edition)
209 ίπποι στις 11.000 στροφές,μέγιστη ροπή 14,5 kgm στις 9.000 στροφές, 179 κιλά άδειο, euro 4, Öhlins, μονάδα abs της Bosch και τιμή 39.900€.
386539
386540
386541
pipe_smoker
17/07/2017, 02:17
Κούκλα είναι η ρουφκιάνα.
Μπράβο τους.
RaGe_Raptor
17/07/2017, 05:29
Κούκλα είναι η ρουφκιάνα.
Μπράβο τους.
Ναι Πάνο αλλά το πιο άσχημο από τα πανιγκάλε. Υπήρξαν πολύ ομορφότεροι χρωματικοί συνδυασμοί.
Και πάλι μούναρος είναι βέβαια.
sapila racing
17/07/2017, 09:36
Ναι Πάνο αλλά το πιο άσχημο από τα πανιγκάλε. Υπήρξαν πολύ ομορφότεροι χρωματικοί συνδυασμοί.
Και πάλι μούναρος είναι βέβαια.
Kατι εχουν τα ματια σου μαλλον!
Κουκλα είναι, το πιο όμορφο panigale με τα παλια παραδοσιακά χρώματα.
Εντάξει ο Σαπίλας πρόλαβε και το MHR γι αυτό τα λέει αυτά.Οι μερακλήδες και υπάρχουν αρκετοί θα δώσουν ένα 80ρι θα πάρουν δύο και το ένα θα μπει στη γυάλα...
Το σκέφτομαι.
Πλάκα κάνω ε, μακάρι να μπορούσα χαχαχαχα
RaGe_Raptor
17/07/2017, 10:28
Kατι εχουν τα ματια σου μαλλον!
Κουκλα είναι, το πιο όμορφο panigale με τα παλια παραδοσιακά χρώματα.
Δεν μου αρέσουν οι κόκκινες ζάντες , είναι overkill με τον συγκεκριμένο χρωματικό συνδυασμό.
Θες όμορφο tricolore? 1199s tricolore.
pipe_smoker
17/07/2017, 11:01
Ναι Πάνο αλλά το πιο άσχημο από τα πανιγκάλε. Υπήρξαν πολύ ομορφότεροι χρωματικοί συνδυασμοί.
Και πάλι μούναρος είναι βέβαια.
Θα συμφωνήσω με το Σαπίλα.
Περίεργο κιόλας για τα δικά μου γούστα, αλλά αυτή η τριχρωμία μου κάθεται πολύ καλά.
sapila racing
17/07/2017, 11:13
Εντάξει ο Σαπίλας πρόλαβε και το MHR γι αυτό τα λέει αυτά.Οι μερακλήδες και υπάρχουν αρκετοί θα δώσουν ένα 80ρι θα πάρουν δύο και το ένα θα μπει στη γυάλα...
Δεν ηταν τρικολόρε το MHR Πάνο.
Δεν μου αρέσουν οι κόκκινες ζάντες , είναι overkill με τον συγκεκριμένο χρωματικό συνδυασμό.
Θες όμορφο tricolore? 1199s tricolore.
Θα συμφωνήσω με το Σαπίλα.
Περίεργο κιόλας για τα δικά μου γούστα, αλλά αυτή η τριχρωμία μου κάθεται πολύ καλά.
Αυτό είναι το original τρικολόρε, μετά είχε και 851, 1098 κλπ.
Δεν ηταν τρικολόρε το MHR Πάνο.
Αυτό είναι το original τρικολόρε, μετά είχε και 851, 1098 κλπ.
Δεν έγραψα πουθενά ρε για τριχρωμία ,εννοούσα τον συνδυασμό κόκκινου πράσινου στο MHR (castrol) και όχι με 3ο χρώμα άσπρο (Ιταλική σημαία).
Κοίτα τώρα σύμπτωση που και μένα στο final οι ζάντες δεν μου πολυαρέσουν (κόκκινες) και ήμουν έτοιμος να γράψω για χρυσές και βάζεις καπάκι το F1...
ΥΓ Η διχρωμία του MHR δεν μου άρεσε πάντως προτιμώ τα άλλα που βάλατε.
lleonidas
17/07/2017, 12:29
https://www.youtube.com/watch?v=y_3rUa3blwk :evil:
καλησπέρες
Multistrada 1200 s
μετα από τόσα χρόνια που το έβλεπα στο δρόμο, μόλις εχθές κατάφερα να το οδηγήσω. :look:
Από τη πρώτη στιγμή που το είχα δει στο δρόμο μ' άρεσε εμφανισιακά αλλά πότε δε με φαντάστηκα πραγματικά πάνω του. κάτι η εξωπραγματική τιμή, ....... κάτι που το Ιταλικό όνομα, ........ κάτι που που οι Ιταλοί προσπαθούσαν να πλασάρουν έναν χαρακτήρα On-off σε ένα μηχανάκι καθαρά street, .............. κάτι οι άσχημες εμπειρίες που είχα για αρκετό καιρό με όρθιο μηχανάκι και 17άρες ζάντες (βλ. Tiger 1050) όσον αφορά τη γεωμετρία τους, ............... κάτι που θεωρούσα τα 1200 κυβικά σε μοτοσυκλέτα γελοία έννοια, ........ κάτι το ένα, κάτι το άλλο, ... δεν ....
έλα όμως που το έφερε η τύχη τελικά και το πήρα στα χέρια.
με λίγα λόγια απλά εκπληκτικό μηχανάκι.
το δοκίμασα με TC στη θέση touring
καταρχήν με κέρδισε από τη πρώτη στιγμή που ανέβηκα. στα χέρια μου είχα ένα street μηχανάκι που με είχε πολύ κοντά στο μπροστινό αλλά δεν κατηφόριζε να μου σπάει τα ... νεύρα.
οκ γνωστό, πολύ γκάζι, ωραία φρένα, μπλα μπλα μπλα. Δεν ήταν αυτά που με έκαναν να το ερωτευτώ. απεναντίας αυτά που με έκαναν να το ερωτευτώ ήταν:
- οι Ιταλοί έχουν κάνει φοβερή δουλειά στη χαρτογράφηση. Νόμιζα ότι οδηγούσα μηχανάκι με καρμπυρατέρ. Να μου πεις τα έχουν φιμωμένα τα 150 άλογα. Όχι ακριβώς. Φιμωμένα τα έχουν οι Αυστριακοί τα 150 άλογα στο 1190 και 1290 αντίστοιχα που όταν είχα οδηγήσει κάτω από τις 4.000 θύμιζαν 600αρι εν σειρά τετρακιλυνδρο. Το Ducati πραγματικά με εντυπωσίασε ο τρόπος με τον οποίο με άφηνε να χειριστώ το γκάζι από τη πρώτη κιόλας βόλτα μου.
- πολύ ωραίο κιβώτιο / συμπλέκτη. σίγουρες και ξεκάθαρες αλλαγές χωρίς να κουράζουν
- υπερ-ξεκούραστο, τεμπέλικο ίσως θα έλεγε κάποιος όσον αφορά τη θέση οδήγησης αλλά παράλληλα πολεμικό. δεν πίστευα ότι μπορούσε να επιτευχθεί αυτός ο συνδυασμός
- ομοιογενές όσον αφορά τη σχέση του μπροστινού με το πίσω
- το οδήγησα με ένα κράνος φτυνιάρικο με γείσο και στα 170 δεν ειχα κανενα περίεργο αέρα να αντιμετωπίσω
- κορυφαίες αναρτήσεις οι οποίες όμως δουλεύουν αρμονικά με το μοτέρ και όλα τα λοιπά στοιχεία της γεωμετρίας του. προσωπικά πιστεύω ότι οι αναρτήσεις δεν είναι απλά θέμα μοντέλου ... άντε πήρες τη καλή σειρά της Ohlins τις πέταξες πάνω και πήγαινε στο καλό .... για παράδειγμα κορυφαίες αναρτήσεις έχει και το super duke 1290 αλλά όταν το οδήγησα δε ξετρελάθηκα από τη συμπεριφορά του. Απεναντίας μου έδειχνε την εντύπωση ότι το μπροστινό ήταν αλλού και αλλού το πίσω.
θα ήθελα λίγο περισσότερο χρόνο μαζί του σε κανά κλειστό κομμάτι γιατί ίσως να έπαιξαν ρόλο και οι ιδανικές συνθήκες αλλά νομίζω ότι ούτε και εκεί θα έχω πρόβλημα
τέλως πάντων να μη μακρηγορώ για ένα μηχανάκι που κυκλοφορεί πολλά χρόνια πια.
on a final note, νομίζω οτι το συγκεκριμένο μηχανάκι και η χθεσινή βόλτα εκθρόνισε την all time favorite εμπειρία που είχα ποτέ στο δρόμο, η οποία ήταν πριν χρόνια με ένα ktm 950 sm :ninja:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.