View Full Version : My TTR-250 Raid . . .
Grafton 505
18/12/2015, 23:50
Θα μπορούσες να κάνεις τον κόπο ,να το εξηγήσεις λιγο παραπάνω αυτό ;
Μάλλον αναφέρεται στο ότι η μπαταρία είναι κάθετα και όχι οριζόντια.
el-Gatto
19/12/2015, 00:04
Μάλλον αναφέρεται στο ότι η μπαταρία είναι κάθετα και όχι οριζόντια.
Ναι ,αυτό φαντάζομαι οτι εννοεί ,αλλα έτσι την τοποθέτησε η Γιαμάπα ,κι απο την στιγμή που έχω πάνω τον προβλεπόμενο τύπο μπαταρίας ,που είναι το fail ?
Grafton 505
19/12/2015, 09:18
Ναι ,αυτό φαντάζομαι οτι εννοεί ,αλλα έτσι την τοποθέτησε η Γιαμάπα ,κι απο την στιγμή που έχω πάνω τον προβλεπόμενο τύπο μπαταρίας ,που είναι το fail ?
Πιθανών στον αέρα που έχει μέσα η μπαταρία και πηγένει στα πλάγια όταν γέρνει, με αποτέλεσμα τα πλαϊνα στοιχεία να είναι λίγο εκτεθημένα.
Πέραν αυτού, γιαΜάπα είναι. Κάνουν λάθη και αυτοί. :)
motomaniac
19/12/2015, 09:34
Θα μπορούσες να κάνεις τον κόπο ,να το εξηγήσεις λιγο παραπάνω αυτό ;
ame http://www.skroutz.gr/c/607/mpataries-ups.html?keyphrase=12v+7ah
motomaniac
19/12/2015, 09:36
Πιθανών στον αέρα που έχει μέσα η μπαταρία και πηγένει στα πλάγια όταν γέρνει, με αποτέλεσμα τα πλαϊνα στοιχεία να είναι λίγο εκτεθημένα.
Πέραν αυτού, γιαΜάπα είναι. Κάνουν λάθη και αυτοί. :)
δεν ειναι λιγο.. ειναι στεγνα την μανα τους μεσα.. την γιαμαπα εννοω.. σκεψου η μπαταρια ειναι τοποθετημενη 90 μοιρες απο οτι κανονικα...
motomaniac
19/12/2015, 09:45
Ναι ,αυτό φαντάζομαι οτι εννοεί ,αλλα έτσι την τοποθέτησε η Γιαμάπα ,κι απο την στιγμή που έχω πάνω τον προβλεπόμενο τύπο μπαταρίας ,που είναι το fail ?
στο οτι υπεθεσαν οτι θα δουλευει ενω δεν... δεν ειναι τυχαιο οτισε ολες τις μοτοσυκλετες εχουν την μποαταρια κανονικα.. εκει τι εμπνευση τους ηρθε δεν ξερω.. θα ειχαν πιει πολυ σακε φαινεται..
el-Gatto
19/12/2015, 10:00
στο οτι υπεθεσαν οτι θα δουλευει ενω δεν... δεν ειναι τυχαιο οτισε ολες τις μοτοσυκλετες εχουν την μποαταρια κανονικα.. εκει τι εμπνευση τους ηρθε δεν ξερω.. θα ειχαν πιει πολυ σακε φαινεται..
Το'χα σκεφτεί αυτό ,αλλά μου φάνηκε υπερβολή να το'χαν αφησει στην τύχη οι Γιαμάπες.
Εχω διαβάσει σε φόρουμς του εξωτερικού για την μόντα με μπαταρία απο UPS.
Υπέθεσα όμως ,οτι είχε να κάνει με θέμα κόστους ,κ όχι με θέμα χρήσης.
Ερώτηση: Απο την στιγμή που ,ΚΑΙ οι μπαταρίες UPS ,είναι Μπαταρίες μολύβδου "Lead acid" ,γιατί δεν θα εμφανίσουν ΚΑΙ αυτές το ίδιο πρόβλημα ;;;
stefanos
19/12/2015, 10:04
δεν ειναι λιγο.. ειναι στεγνα την μανα τους μεσα.. την γιαμαπα εννοω.. σκεψου η μπαταρια ειναι τοποθετημενη 90 μοιρες απο οτι κανονικα...
Το μόνο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση είναι το επί πλέον κόστος της gel.
el-Gatto
19/12/2015, 10:15
Το μόνο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση είναι το επί πλέον κόστος της gel.
Μα ,υποτίθεται ότι ,τέτοια φοράει απο "μαμά"
"The TTR is fitted as standard with a gel-filled battery pre-filled with battery acid (GS Valve Regulated Lead-acid battery) part number GT7B-4"
ΠΗΓΗ (http://www.ttr250.com/#Batteries)
Και αυτόν τον ίδιο τύπο βάζουμε κ σαν ανταλλακτικό.
Οπότε....τι σκτ....;;;
lykourgi
19/12/2015, 10:26
Επίσης είναι σίγουρο ότι η ΟΕΜ μπαταρία είναι καλύτερης ποιότητας από αυτές που πωλούνται εδώ και σίγουρα θα αντέχει περισσότερο.
Αυτό που είχα απορία για τις μπαταρίες UPS κλπ, είναι το αν έχουν τη δύναμη (βλ. CCA) για να εκκινήσουν μοτοσυκλέτα και για πόσο διάστημα μπορούν να το κάνουν αυτό.
motomaniac
19/12/2015, 10:44
βαλε τζελ και πανε χειμωνα σε μονοπατι να σου σβησει να σου πω γω.. γι'αυτο εχω βαλει και μανιβελα..
siraxanz
20/12/2015, 07:57
Πάντως αν όντως αυτό είναι θέμα, εννοώ τα υγρά μπαταρίας κλπ.
Θα μπορούσες να χρησιμοποιείσεις MOTOBATT μπαταρία αποκλειστικά για μοτοσυκλέτα, χωρίς υγρά η γέλη.
Η τεχνολογία λέγεται AGM,http://www.m.motobatt.com/FAQ-MotoBatt-Battery&p=62&b=59
Νομίζω τοποθετείται σε οποιαδήποτε θέση...
Άλλη ακριβότερη λύση η λιθίου
να πω κι εγω τι προσεξα......
φτιαχνοντας το sr θελησα να αλλαξω θεση στη μπαταρια
ομως η δικια του ηταν 12Αh γαιδουρι με μεγαλο υψος και δεν χωραγε πουθενα αλλου
δοκιμασα λοιπον και πηρα αλλη με τις διαστασεις που με βολευαν χωροταξικα αλλα αναγκαστικα μονο 7Αh
πρακτικα μετα απο 1,5 χρονο δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ουτε με τη φορτιση ουτε με την εκκινηση
φυσικα η πλεξουδα και η μιζα μου ειναι σε αριστη κατασταση και το μοτερ παιρνει με μιση μιζια ακομα και τωρα με το κρυο
θα προτεινα λοιπον να δοκιμασεις να παρεις μια φθηνη μπαταρια με τετοιες διαστασεις που να μπορει να τοποθετηθει στον διαθεσιμο χωρο ορθια
αρκει να προσεξεις τη θεση των πολων και το ρευμα εκκινησης να ειναι επαρκες
el-Gatto
21/12/2015, 09:31
Σας ευxαριστώ για τις πληροφορίες.
Απ'ότι διάβασα ψάχνοντας το θέμα ,η AGM τεχνολογία χρησιμοποιείται κατα κόρον στις UPS μπαταρίες.
Ισως λοιπόν ψαχτώ με τέτοιες ,κυρίως λόγω του μικροτερου κόστους.
Θα πρέπει βέβαια να γίνει πατέντα στην συνδεσμολογία ,γιατί δεν υπάρχει UPS μπαταρία με θέσεις άκρων που να ταιριάζουν σε μοτό.
Αλλά αυτό δεν είναι κάτι δύσκολο να γίνει.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει ,είναι το αν ,οι AGM υπερέχουν των GEL (όσον αφορά σε αντοχή κραδασμών κ δυνατότητες διαφορετικής γωνίας τοποθέτησης)
Οπως κ να'χει ,δεν αγχώνομαι ,γιατί έχοντας την μπαταρία συνδεδεμένη μόνιμα με τον συντηρητή ,δεν αντιμετωπίζω θέμα εκκίνησης.
Δεν έχω επίσης θέμα λειτουργικότητας ,αφού όταν η μοτό χρησιμοποιείται ,δεν εμφανίζει θέμα αποφόρτισης.(πρέπει να μείνει ακίνητη 7-10 μέρες για να πεθάνει)
Αυτό που με προβληματίζει κυρίως ,είναι το παράδοξο με τις ενδείξεις του βολτομέτρου ,που έχω αναφέρει νωρίτερα.
Δηλ ,με την μοτοσυκλέτα εν λειτουργία ,όσο ανεβαίνουν οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα ,τόσο πέφτουν σταδιακά οι ενδείξεις στα Volts του κυκλώματος.
Απο 13,7 V που δείχνει στο ρελαντί ,μέχρι κ 12 V έχω δεί να πέφτει σε παρατεταμένο τέρμα γκάζι στην ΕΟ.
Να φταίει η μισοπεθαμένη μπαταρία ;;; . . . . ή συμβαίνει κάτι άλλο ; . . .
stefanos
21/12/2015, 10:07
AGM μπαταρίες είναι αυτές που περιέχουν τον υγρό ηλεκτρολύτη σε στρώμα απορροφητικού υλικού.
Δεν αντικαθιστούν τις gel.
notakos600
21/12/2015, 10:25
Ανορθωτής...πηνία;
Λογικά όταν δουλεύει ο κινητήρας η τάση στα άκρα των δύο πόλων πρέπει να είναι 13-14 volts, αν θυμάμαι καλά.
el-Gatto
21/12/2015, 21:04
AGM μπαταρίες είναι αυτές που περιέχουν τον υγρό ηλεκτρολύτη σε στρώμα απορροφητικού υλικού.
Δεν αντικαθιστούν τις gel.
Τι ακριβώς εννοείς με το " δεν αντικαθιστούν" ;
ανορθωτης;
Ανορθωτής...πηνία;
Λογικά όταν δουλεύει ο κινητήρας η τάση στα άκρα των δύο πόλων πρέπει να είναι 13-14 volts, αν θυμάμαι καλά.
Μα ,όταν δουλεύει ο κινητήρας ρελαντί ή χαμηλά ,οι τιμές της τάσης εκεί βρίσκονται. (13,7 V)
Οσο ανεβαίνουν οι στροφές ,τόσο πέφτουν κ οι τιμές ,κ φτάνουν μέχρι τα 12 V σε φούλ γκάζι.
Αυτό έχω περιγράψει κ πιό πάνω.
Οπως έχω επίσης αναφέρει ,ο ανορθωτής είναι καινούργιος.
Και έχει ξαναβγεί κ ελεγχθεί ,λόγω των ενδείξεων (με τον προβλεπόμενο απο το service manual τρόπο) και όλα έδειξαν καλώς.
Ελέγχθηκαν επίσης και οι τιμές των πηνίων (με πολύμετρο) και επίσης δείχνουν όλα καλώς κ σύμφωνα με τα προβλεπόμενα.
stefanos
22/12/2015, 08:42
Τι ακριβώς εννοείς με το " δεν αντικαθιστούν" ;
Ότι oi gel φορτίζονται σε χαμηλότερες τάσεις από τις υπόλοιπες και λέγεται ότι είναι ευαίσθητες στην υπέρταση.
Αν λοιπόν το μηχανάκι σου είναι στημένο για μια τέτοια μπαταρία θα φορτίζει μια agm?
el-Gatto
22/12/2015, 09:54
Ότι oi gel φορτίζονται σε χαμηλότερες τάσεις από τις υπόλοιπες και λέγεται ότι είναι ευαίσθητες στην υπέρταση.
Αν λοιπόν το μηχανάκι σου είναι στημένο για μια τέτοια μπαταρία θα φορτίζει μια agm?
Ολες οι μπαταρίες είναι ευαίσθητες στην υπέρταση.
Γι'αυτό κ φρικάρουν σχετικά εύκολα κ γρήγορα ,όταν ο ανορθωτής/σταθεροποιητής αποκτήσει πρόβλημα κ αφήσει μεγαλύτερα φορτία να ξεφύγουν.
As with all gelled and sealed units, AGM batteries are sensitive to overcharging. These batteries can be charged to 2.40V/cell (and higher) without problem; however, the float charge should be reduced to between 2.25 and 2.30V/cell (summer temperatures may require lower voltages). Automotive charging systems for flooded lead acid often have a fixed float voltage setting of 14.40V (2.40V/cell), and a direct replacement with a sealed unit could spell trouble by exposing the battery to undue overcharge on a long drive.
ΠΗΓΗ (http://batteryuniversity.com/learn/article/absorbent_glass_mat_agm)
Ωστόσο ,απο την ίδια πηγή ,στο παρακάτω πινακάκι με τα + & - ,όντως αναφέρεται ευαισθησία σε υπερφόρτιση ,μαζί με άλλα ενδιαφέροντα.
348632
Διαβάζοντας όλα αυτά ,σκέφτομαι μήπως και ,η πτώση της τάσης στα άκρα του κυκλώματος σε υψηλές στροφές ,είναι προμελετημένη απο τον κατασκευαστή "to undue overcharge on a long drive" ,όπως λέει κ το κείμενο ,
αφού κ οι gel (μαμά τοποθέτηση) εχουν θέμα με υπερφόρτιση.
Λέτε να δουλεύει σωστά ο σταθεροποιητής με αυτές τις τιμές ,λόγω πρόβλεψης υπερφόρτισης ,σε συνδιασμό με την κάθετη τοποθέτηση ,κι εγώ να ψάχνομαι;
Γιατί απο μαμά ,βολτόμετρο δεν υπάρχει ,κι αν δεν έβλεπα τις τιμές in real time ,παρα μόνο ρελαντί ή σε μικρά στατικά ανοίγματα του γκαζιού ,θα ήταν όλα εντός ορίων κ δεν θα έβλεπα μεγάλες μεταβολές ,άρα δεν θα το έψαχνα κιόλας.
Εχει τοποθετήσει κάποιος άλλος βολτόμετρο σε TTR να μας πεί τι βλέπει ;;;
George_M.
22/12/2015, 12:36
ωραιος ο Κωστης!!:beer:
το θεμα με τις τασεις θεωρω οτι ευθηνεται η μπαταρια σου,ειχα αναλογο θεμα κ μολις την αλλαξα ολα καλως.
(κολπο..την ωρα που δινεις γκαζι κ μετρας ταση η οποια πεφτει δες κ τα φωτα σου,λογικα πρεπει να χαμηλωνει η ενταση τους)
motomaniac
22/12/2015, 16:45
υπαρχουν ανορθωτες που και καινουριοι δεν δουλευουν σωστα. ειδικα οι φθηνοι..
notakos600
22/12/2015, 16:46
υπαρχουν ανορθωτες που και καινουριοι δεν δουλευουν σωστα. ειδικα οι φθηνοι..
True...
el-Gatto
23/12/2015, 08:22
υπαρχουν ανορθωτες που και καινουριοι δεν δουλευουν σωστα. ειδικα οι φθηνοι..
True...
Θα συμφωνήσω...είναι πιθανό αυτό.
Οσον αφορά όμως τον έλεγχο του καινούργιου ανορθωτή "στο χέρι" ,έγιναν μετρήσεις με πολύμετρο ,με τον τρόπο που αναφέρει το μανιουαλ ,κ οι τιμές ήταν ΟΚ.
ΑΝ το χαμήλωμα της τάσης (στις ψηλές στροφές) στα 12-12,5 V ,γίνεται λόγω κατασκευής του ανορθωτή/σταθεροποιητή ,γιατί έτσι έχει προβλεφθεί να συμπεριφέρεται το κύκλωμά του ,όχι μόνο δεν με χαλάει ,αλλα΄με χαροποιεί κιόλας ,αφού μεγιστοποιεί την προστασία υπερφόρτισης σε παρατεταμένο χρόνο λειτουργίας με υψηλές στροφές.
Καποιο άλλο πρόβλημα δεν έχω διαπιστώσει ,ούτε λειτουργικά ,ούτε με μετρήσεις ,γι'αυτό κ το έχω αφήσει έτσι.
Οταν κάποια στιγμή αλλάξω μπαταρία ,θα δώ την όποια πιθανή διαφορά ,κ θα ενημερώσω κ πάλι εδώ.
Αν πάλι κάποιος ,έχει κάποια ιδέα ,για διαφορετικού είδους έλεγχο ,θα με υποχρέωνε αν έκανε τον κόπο να το αναφέρει ,ώστε να το ελέγξω.
:beer:
motomaniac
23/12/2015, 11:57
δηλαδη για να καταλαβουμε σε ολο το φασμα των στροφων δειχνει απνω απο 13,4 και μονο στον κοφτη κοντα πεφτει σε 12? μνε 12 η 12,5 δεν φορτιζει η μπαταρια. κι αυτο το ξερει ο κατασκευαστης. οποτε αποκλειεται να δουλευει ετσι.
το manual ζηταει ''τοσα'' βολτ σε ''τοσες'' στροφες
αν αυτο επαληθευεται ειναι οκ
το ποσα βγαζει σε τερμα στροφες δεν νομιζω οτι απασχολει γιατι το μοτερ δεν θα δουλεψει εκει παρατεταμενα ωστε να αδειασει η μπαταρια
el-Gatto
23/12/2015, 13:15
δηλαδη για να καταλαβουμε σε ολο το φασμα των στροφων δειχνει απνω απο 13,4 και μονο στον κοφτη κοντα πεφτει σε 12? μνε 12 η 12,5 δεν φορτιζει η μπαταρια. κι αυτο το ξερει ο κατασκευαστης. οποτε αποκλειεται να δουλευει ετσι.
Με φώτα σβηστά
Ρελαντί > 14,1-14,4
Περίπου 3000στρ. > 13,7 - 13,9
Μισό γκάζι > 13.2
80% γκάζι > 13
τέρμα γκάζι > 12,5
Με φώτα αναμένα
Ρελαντί > 14 - 13,8
Περίπου 3000στρ. > 13,5 - 13,1
Μισό γκάζι > 12,8
80% γκάζι > 12,5
τέρμα γκάζι > 12,1 - 12
το manual ζηταει ''τοσα'' βολτ σε ''τοσες'' στροφες
αν αυτο επαληθευεται ειναι οκ
348785
...το ποσα βγαζει σε τερμα στροφες δεν νομιζω οτι απασχολει γιατι το μοτερ δεν θα δουλεψει εκει παρατεταμενα ωστε να αδειασει η μπαταρια
Εξαρτάται ποιός το καβαλάει.
Την περασμένη Κυριακή για παράδειγμα ,μετά απο ολοήμερη χωματάδα 150χλμ ,επέστρεψα νύχτα ασφάλτινα απο Αρβανίτσα.
Απο την έξοδο της Θήβας στην Ν.Ε.Ο. μέχρι σπίτι μου ,πήγα τερμα γκάζι. (120-125-130 χλμ/ω)
Εχω γυρίσει με τον ίδιο τρόπο κι απο Λαμία-Αθήνα. :ninja:
μισο λεπτο........
τι μισο γκαζι και τερμα γκαζι
η μετρηση πρεπει να γινεται σταματημενος με νεκρα και με το γκαζι τοσο ωστε οι στροφες να ειναι περιπου 3000 δηλαδη ελαχιστο
οσο για τον τροπο οδηγησης οπως το περιγραφεις το λιγοτερο κακο με τετοιο καρυδωμα ειναι να αδειασει η μπαταρια:D
el-Gatto
23/12/2015, 14:13
μισο λεπτο........
τι μισο γκαζι και τερμα γκαζι
η μετρηση πρεπει να γινεται σταματημενος με νεκρα και με το γκαζι τοσο ωστε οι στροφες να ειναι περιπου 3000 δηλαδη ελαχιστο
ΝΑΙ φίλε μου ,σωστά τα λές.
Οι δυό πρώτες σειρές (ρελαντί & 3000στρ) αφορούν την στατική μέτρηση που αναφέρεις.
Τα υπόλοιπα ,αφορούν τις τιμές που μου δίνει το βολτόμετρο εν κινήσει.
Και μισό-τέρμα γκάζι ,αναφέρω λόγω ανυπαρξιας στροφομέτρου.
Θα μπορούσα να πώ αυθαίρετα κ στο περίπου 5000 στρ κ 8000 στρ
Αλλά πιστεύω οτι κ όπως το έθεσα γίνομαι κατανοητός.
Αλλωστε εξ'αρχής έχω πεί πολλάκις ότι χαμηλά πάμε καλά - ψηλά πάμε περίεργα - είναι λογικό ;
Αυτό είναι κ το ερώτημα.
οσο για τον τροπο οδηγησης οπως το περιγραφεις το λιγοτερο κακο με τετοιο καρυδωμα ειναι να αδειασει η μπαταρια:D
:)Εγώ κερνάω....εγώ πίνω..:D..και γουστάρω να το "πίνω" το ΤουΤούρι. :evil:
η στατικη σου μετρηση ειναι οκ
συμπτωματα δεν εχεις
μην ασχολεισαι:)
siraxanz
24/12/2015, 01:09
...και εγώ την ίδια γνώμη έχω, μια χαρά ακούγεται να δουλεύει!
el-Gatto
24/12/2015, 09:02
H αλήθεια είναι οτι (εν μέρει) έχετε δίκιο.
Αν μετρούσα τις τιμές μόνον στατικά με ένα πολύμετρο ,θα ήταν ΟΚ by the book ,kι εγώ θα'πρεπε να είμαι ήσυχος.
Ο λόγος που ψάχνομαι ,είναι οτι έχω μόνιμα το βολτόμετρο επάνω ,και βλέπω τις όποιες τιμές ,στις όποιες φάσεις λειτουργίας της μοτοσυκλέτας.
Κι επειδή συνήθως προσθέτω βολτόμετρο στις μοτό μου ,κάτι τέτοιο δεν μου χει ξανατύχει.
Στο Τενερέ πχ ,που επίσης έχω μόνιμο βολτόμετρο ,η απόκλιση της τάσης σε όποια φάση λειτουργίας ,είναι της τάξης του 0.1 V. (13,7-13,8)
Μου φαίνεται λοιπόν μεγάλη η απόκλιση 14-12 V που βλέπω στο Τουτούρι ,γι'αυτό κ ψάχνομαι.
Ισως μια καλή λύση ,θα ήταν να βγάλω το βολτόμετρο ,για να μην βλέπω τις αποκλίσεις. :D
Οπως κ να'χει ,ευχαριστώ σας για τις γνώμες κ τις απόψεις που παραθέσατε. :beer:
el-Gatto
17/01/2016, 15:25
Οπως έχω πεί πιό πίσω ,το "μαμά" γρανάζωμα του μοτοσυκλετακίου ,ήταν 14-44.
Η χαμηλή ιπποδύναμή του ,σε συνδιασμό με το σχετικά μακρύ αυτό γρανάζωμα ,είχαν σαν αποτέλεσμα ,την χλιαρότητα απόδοσης στις χαμηλές στροφές ,αλλά κ' το "κρέμασμα" της 6ης στην υποψία ελαφριάς ανωφέριας ή ελάχιστου κόντρα ανέμου.
Ξεκίνησα τοποθετώντας ένα 46άρι γρανάζι πίσω.(+2Δ δηλ)
Ζωντάνεψε ελάχιστα στις χαμηλές σχέσεις ,αλλά για να σηκωθεί ο εμπρός τροχός ακόμα κ με 1η στο κιβώτιο ,χρειαζόταν γερή αμπραγιαρισιά.
Η 5η του απο την άλλη ,ανέβαζε στροφές με μεγαλύτερη ευκολία ολούθε ,και η 6η του κρατιόταν σαφώς πιό εύκολα στην πορεία σε ΕΟ ,αλλά και πάλι ,όχι στο επίπεδο που επιθυμούσα..
Δεν μου έφτανε όμως ,γιατί ειδικά στο χώμα ,χρειαζόταν να δουλεύω το σασμάν σε υπερωρίες ,κατεβάζωντας ακόμα κ 1η στα αργά κ δύσκολα κομμάτια.
Επειδή ο οδηγός της αλλυσίδας ,αλλά και το μήκος της (αρθ.κρίκων) δεν μου επέτρεπαν περαιτέρω αύξηση μεγέθους του πίσω γραναζιού ,αποφάσισα να προχωρήσω σε δοκιμή 1Δ μικρότερου εμπρός (13Δ απο 14Δ που φόραγε) ,γνωρίζοντας βέβαια οτι το 13άρι εμπρός είναι οριακά μικρό σε μέγεθος ,και όχι ότι καλύτερο για το όλο σύστημα.
Αλλά ήθελα να αποκτήσω άποψη ,για την αριθμολογική σχέση χρηστικότητας της τελικής μετάδοσης.
Ψάχνοντας για εμπρός γρανάζι 13Δ ,μου έκανε εντύπωση οτι ήταν δυσεύρετο στην αγορά των after ανταλλακτικών.
Μόνον σε AFAM το βρήκα ,και το πήρα.
Να σημειώσω εδώ ότι ,προσπαθώντας να βγάλω το παλιό 14άρι που φόραγε ,η διαδικασία είχε μεγάλο βαθμό δυσκολίας ,αφού παξιμάδι και άξονας είχαν γίνει ένα σώμα απο την οξείδωση.
Τόσο δύσκολο είναι ρε πστμ για τα μαστόρια ,να βάλουν λίγο γρασσάκι πρίν βιδώσουν το κάθε παξιμάδι;;;
Τες πα...
Μετά απο πολύ κοπάνημα με αερόκλειδο ,βγήκε κάποια στιγμή.
Το σύνολο έμοιαζε σαν να'ταν οξυγονοκολλημένο.
Πολύ καλό καθάρισμα με βουρτσάκι και WD40 και το σύνολο έδειξε αξιοπρεπές κ πάλι.
Αλλο θέμα που διεπίστωσα ήταν ότι ,το γρανάζι που φόραγε δεν ήταν αυτό που έπρεπε.
Φαρδύτερο συνολικά ,με αποτέλεσμα να μην χωράει ,άρα κ να μην υπάρχει ,η προβλεπόμενη ασφάλεια (καρέ/άξονα/παξιμαδιού)
Φυσικά ,μαζί με τον σωστό τύπο(κωδ) γραναζιού ,αγοράστηκε κ τοποθετήθηκε κ η προβλεπόμενη YAMAHA ασφάλεια.(πήρα δυό για να'χω να παίζω)
Μπήκαν όλα επάνω στον πεντακάθαρο πλέον άξονα ,με γρασσάκι όπου χρειάζεται ,και ασφαλίστηκαν-σφίχτηκαν στα προβελπόμενα.
Αποτέλεσμα: Το μοτοσυκλετάκι -επιτέλους- πήρε τα πάνω του.
- Οι αλλαγές όλων των ταχυτήτων ,μπορούν να γίνονται πλέον σε χαμηλότερες στροφές ,αφού δεν χρειάζεται να γεμίζει πολύ η προηγούμενη για να κρατάει κ να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με την επόμενη.
- Στους δασικούς χωματόδρομους ,όλα πλέον είναι πιό εύκολα για το μοτέρ ,αφού μπορεί να είναι παντού κ πάντα με μία πάνω ,γουργουρίζοντας σε χαμηλές στροφές ,αλλά με ελαστικότητα κ την δυνατότητα να "ακούει" χωρίς σκορτσαρίσματα στο άνοιγμα του γκαζιού.
- Η 1η -επιτέλους- σηκώνει τον εμπρός τροχό μόνο με απότομο άνοιγμα του γκαζιού ,ενώ η 2η ,όταν το μοτέρ δουλεύει στη ροπή του ,αρκείται σε μιά βοήθεια της μανέτας του συμπλεκτη για να σηκώσει κι αυτή τον εμπρός τροχό στον αέρα.
(Να εξηγήσω εδώ οτι ,το σήκωμα του εμπρός τροχού ,εκτός απο διασκεδαστικό ,ειδικά στο χώμα είναι κ' σωτήριο ,όταν βλέπεις ξαφνικά εμπόδια -τύπου βαθύ νεροφάγωμα ή φυτευτός βράχος- τα οποία πρέπει στιγμιαία να περάσεις απο πάνω χωρίς να πέσεις)
- Στην άσφαλτο ,όλες οι ταχύτητες γεμίζουν πολύ εύκολα ,και η 6η πλέον κρατιέται υπό όλες τις συνθήκες με απλό άνοιγμα του γκαζιού.
Οι στροφές βέβαια είναι σαφώς ψηλότερα σε όλο το φάσμα του χλμτρητή ,αλλά χωρίς το μοτεράκι να ακούγεται "σπασμένο".
- Η ένδειξη σε km πλέον -λόγω ηλεκτρονικού μηχανισμού ταχυμέτρου- έχει αποκτήσει περίπου +12% fail. (στα 100 πραγματικά > δείχνει 112)
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος απο αυτό το γρανάζωμα (13-46),κ θα το κρατήσω προς το παρόν.
Τού κανα δώρο και μιά ανακατασκευή σέλας ,με κάλυμα χρώματος PurpleBlue της YAMAHA.
Και
Χθές ,έκανα μιά ακόμα όμορφη βόλτα μαζί του ,αλλά και με φοβερή παρέα ,στα χώματα της Λαυρεωτικής.
Κι είμαι χαρούμενος ,γιατί...
Οσο το καβαλάω ,τόσο περισσότερο μ'αρέσει το μικιό. :)
350467
alexis72
17/01/2016, 21:50
Ναι μάστορα ,και το μανιουάλυ σωστό είναι (Open & Raid έχουν το ίδιο μοτέρ)
και specs στο net που'χω ψάξει 1 lt λένε στην αλλαγή λαδιών
και σωστά το μετράω
και στην τελική
μέχρι κ σκαλιστό στο καλούπι του καπακιού του κάρτερ υπαρχει
345275
μπράβο σου φίλε μου γιά τήν ολη σου κυριολεκτικά επαγγελματική σου προσπάθεια γιά τό ttr σου , εγώ εχω ενα serow 225 κ στο καλούπι τού καπακιού γράφει oil 1.1 litre αλλά κ στό manual τό ιδιο γράφει, θεωρώ παράξενο νά παιρνει μόνο 1 litro τό δικό σου , κ απλά οπτικά πού βλέπεις τό μέγεθος τού κινητήρα σου φαίνεται πολύ μεγαλύτερος από αυτόν τού serow οπότε λογικά εχουν κάνει λάθος οι τής yamaha κ εσύ βάζεις τήν σωστή ποσότητα , κ σέ μένα γιά νά δουλέψει σωστά τό σασμάν θέλει παραπάνω 100 μέ 150 ml λαδιού δηλ. 1200 μέ 1250 ml συνολικά (τί λάδι τού βάζεις μάρκα κ τύπο )
el-Gatto
17/01/2016, 22:14
Στα 1200-1250 ml έχω καταλήξει κι εγώ.
Οσες δοκιμές κ νά'κανα (κρύο-ζεστό) με αυτά τα ml έχει το σωστό ύψος στάθμης στο τζαμάκι του κάρτερ ,και δουλεύει βουτυρένια το σασμάν.
Ξεκίνησα με 10-40 ημισυνθετικό.
Βλέποντας όμως οτι
αφενός είχε κατανάλωση (περίπου 250ml στα 1000km)
αφεταίρου τα άλλαζα κάθε 1500km
αποφάσισα να δοκιμάσω πρωτογενές ορυκτό (σε 10-40 πάλι).
Εχω κάνει αυτή τη στιγμή 1000κατι km με το ορυκτό και
το δούλεμα μοτέρ κ σασμάν είναι πολύ πιό γλυκό κ αθόρυβο
συν το ότι η κατανάλωση λαδιού έχει πέσει στο μισό.
Προσανατολίζομαι λοιπόν να συνεχίσω με πρωτογενές ορυκτέλαιο ,και ,αναλόγως χρήσης (σκληρή-μέτρια) να του τ'αλλάζω κάθε 1000-1500 km.
CustomBoy
17/01/2016, 23:02
Πολύ μ αρεσε η γραναζική επεξήγηση !!!!και οτι αφιερωσες χρόνο για τον πειραματισμό...
+1000 και για αυτα,και για το ομορφο μηχανακι...
(και εγω ολο στα διαβάσματα για τα γρανάζια ειμαι μεχρι να πέσουν και σαν ανταλλακτικα στα χέρια μου...)
lykourgi
18/01/2016, 11:59
Η ένδειξη σε km πλέον -λόγω ηλεκτρονικού μηχανισμού ταχυμέτρου- έχει αποκτήσει περίπου +12% fail. (στα 100 πραγματικά > δείχνει 112)
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος απο αυτό το γρανάζωμα (13-46),κ θα το κρατήσω προς το παρόν.
Το πρόβλημα είναι κυρίως το οδόμετρο, το οποίο γράφει περισσότερα χλμ από τα διανυθέντα.
Αφενός επιβαρύνεται το "ιστορικό" της μηχανής με χλμ που δεν έχουν γίνει (αν σε ενδιαφέρει η μεταπώληση), αφετέρου είναι από δύσκολο εώς αδύνατον να χιλιομετρήσεις διαδρομές και να ακολουθήσεις πορεία σε χάρτη.
Αν έχεις σήμα ταχυμέτρου από το μπροστά γρανάζι, μάλλον θα χρειαστείς ένα από τα παρακάτω :
http://shop.12oclocklabs.com/index.php?route=product/product&product_id=59
http://www.healtech-electronics.com/products/sh/
el-Gatto
18/01/2016, 20:37
Το πρόβλημα είναι κυρίως το οδόμετρο, το οποίο γράφει περισσότερα χλμ από τα διανυθέντα.
Αφενός επιβαρύνεται το "ιστορικό" της μηχανής με χλμ που δεν έχουν γίνει (αν σε ενδιαφέρει η μεταπώληση), αφετέρου είναι από δύσκολο εώς αδύνατον να χιλιομετρήσεις διαδρομές και να ακολουθήσεις πορεία σε χάρτη.
Αν έχεις σήμα ταχυμέτρου από το μπροστά γρανάζι, μάλλον θα χρειαστείς ένα από τα παρακάτω :
http://shop.12oclocklabs.com/index.php?route=product/product&product_id=59
http://www.healtech-electronics.com/products/sh/
Αισιόδοξο ταχύμετρο έχουν συνήθως απο "μαμά" ,τα περισσότερα απο τα σύγχρονα μοτό.
πχ το ΧΤ660Ζ Τενερέ ,γράφει +12%
το Vstrom φτάνει το +15% σε απόκλιση
Δεν γνωρίζω βέβαια αν στον προγραμματισμό τους ,τα παραπάνω χλμ αφορούν μόνο την ένδειξη ταχυμέτρου ,και όχι του οδόμετρου.
Γενικά ,κ να γράφει παραπάνω χλμ δεν με πολυ-πειράζει.
Θα του κάνω κ νωρίτερα τα σερβις έτσι. ;)
Οσο για την επίπτωση στην μεταπώληση ,σε μοτοσυκλέτα 20ετίας ,όποιος ασχοληθεί με τα χλμ που γράφει το κοντέρ ,ε..θα πρέπει να'ναι λίγο ...."αγαθός" να το πω...;
Ασε που το συγκεκριμένο ,δεν βλέπω να το δίνω.
Στο Τενερέ έχω βάλει SpeedoHealer για να καλυμπράρω το μαμά ταχύμετρο.
Αλλά στο ΤΤR ,δεν νομίζω οτι αξίζει το κόστος.
1000 φορές να δώσω το ίδιο ποσό ,κ να βάλω ένα πολυόργανο της TraiTech ,
το οποίο θα παίρνει ένδειξη απο τον εμπρός τροχό > άρα τέλος στα fails
και θα μου δίνει κι έναν σκασμό πληροφορίες ακόμα (στροφές ,μέση ωριαία ,χλμ σερβις ,road trips ,εσωτ+εξωτ θερμοκρασία-κ.α.)
lykourgi
18/01/2016, 20:49
Το οδόμετρο συνήθως κλέβει λιγότερο από το ταχύμετρο.
Στο δικό μου περίπου το μισό (%), μετρημένο με gps.
Αλλά, όπως το θέτεις, δεν σου χρειάζεται.
el-Gatto
23/01/2016, 20:42
Ωραία περάσαμε και σήμερα ,παρέα με το "μικιό" το ΤουΤουRάκι. :)
350793
amyroukai
23/01/2016, 21:01
Απίθανο...
el-Gatto
24/01/2016, 11:20
:)
350816
thunder ace
24/01/2016, 11:38
:)
350816
τι ομορφη φωτογραφια!
Καλησπέρα,
πολύ ωραία δουλειά έκανες με το Raid. Μπράβο.
Έχω ξεκινήσει και ανακατασκευάζω το δικό μου TTR 600 '02. Εχω αποφασίσει να χρησιμοποιήσω μπροστινό φανάρι αντιστοιχο με το δικό (είμαι σε αναζήτηση ανταλλακτικών από Raid/Djebel). Μπορείς να μου πεις τι ζελατίνα βρήκες και πως την στήριξες; Ευχαριστώ.
el-Gatto
25/01/2016, 15:51
Η ζελατίνα προήλθε απο τα ...σκουπίδια. :D
Ηταν σπασμένη χαμηλα ,κόπηκε κ χρησιμοποιήθηκε το καλό άνω μέρος της ,απο κάποιο σκούτερ προέρχεται μάλλον.
Οι βάσεις ,είναι universall βασεις στήριξης ανεμοθώρακα ,για παπιά ,σκούτερ ,κτλ.
Αμα πιάνουν τα χέρια σου ,με σφυρί-δράπανο-ροδέλες-βίδες ,όλα γίνονται. ;)
Με το καλό να ξεκινήσεις την ανακαατσκευή σου ,και φτιάξε κ φωτο-ρομάντζο να γουστάρουμε. :)
Η ζελατίνα προήλθε απο τα ...σκουπίδια. :D
Ηταν σπασμένη χαμηλα ,κόπηκε κ χρησιμοποιήθηκε το καλό άνω μέρος της ,απο κάποιο σκούτερ προέρχεται μάλλον.
Οι βάσεις ,είναι universall βασεις στήριξης ανεμοθώρακα ,για παπιά ,σκούτερ ,κτλ.
Αμα πιάνουν τα χέρια σου ,με σφυρί-δράπανο-ροδέλες-βίδες ,όλα γίνονται. ;)
Με το καλό να ξεκινήσεις την ανακαατσκευή σου ,και φτιάξε κ φωτο-ρομάντζο να γουστάρουμε. :)
Σε ευχαριστώ. Έχω ξεκινήσει ήδη. Δυστυχώς οι λιγοστές ώρες που διαθέτω δεν μου επιτρέπουν να φτιάξω παρουσίαση. Ίσως δείξω μερικές φωτογραφίες στο τέλος. Καλές βόλτες.
costaslio
23/02/2016, 18:37
Εύγε , καλοτάξιδο!!!!!!!!
Σε λίγες μέρες θα παρω το ΤTR 250 μον 2002. Τελικά βγάζει 20 άλογα;;;; Πόσο σου καίει;
el-Gatto
23/02/2016, 22:29
Σε λίγες μέρες θα παρω το ΤTR 250 μον 2002. Τελικά βγάζει 20 άλογα;;;; Πόσο σου καίει;
Τι να σε πω τώρα...
Αλογομετρητή δεν έχω ,οπότε δεν ξέρω πόσα αλόγατα βγάζει...υποθέτω πως..βγάζει όσα έχει :D αφού το πηγαίνω συνήθως τέρμα γκάζι. :cool:
Κατανάλωση: Min 3.5lt/100km - Max 5.5lt/100km
costaslio
24/02/2016, 15:23
Τι να σε πω τώρα...
Αλογομετρητή δεν έχω ,οπότε δεν ξέρω πόσα αλόγατα βγάζει...υποθέτω πως..βγάζει όσα έχει :D αφού το πηγαίνω συνήθως τέρμα γκάζι. :cool:
Κατανάλωση: Min 3.5lt/100km - Max 5.5lt/100km
xaaxaxaxaxaxax ευχαριστω!!! Κάπου ανέφερες 20 γερασμένα........
billakosthegr
04/03/2016, 13:20
Σας ευxαριστώ για τις πληροφορίες.
Απ'ότι διάβασα ψάχνοντας το θέμα ,η AGM τεχνολογία χρησιμοποιείται κατα κόρον στις UPS μπαταρίες.
Ισως λοιπόν ψαχτώ με τέτοιες ,κυρίως λόγω του μικροτερου κόστους.
Θα πρέπει βέβαια να γίνει πατέντα στην συνδεσμολογία ,γιατί δεν υπάρχει UPS μπαταρία με θέσεις άκρων που να ταιριάζουν σε μοτό.
Αλλά αυτό δεν είναι κάτι δύσκολο να γίνει.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει ,είναι το αν ,οι AGM υπερέχουν των GEL (όσον αφορά σε αντοχή κραδασμών κ δυνατότητες διαφορετικής γωνίας τοποθέτησης)
Οπως κ να'χει ,δεν αγχώνομαι ,γιατί έχοντας την μπαταρία συνδεδεμένη μόνιμα με τον συντηρητή ,δεν αντιμετωπίζω θέμα εκκίνησης.
Δεν έχω επίσης θέμα λειτουργικότητας ,αφού όταν η μοτό χρησιμοποιείται ,δεν εμφανίζει θέμα αποφόρτισης.(πρέπει να μείνει ακίνητη 7-10 μέρες για να πεθάνει)
Αυτό που με προβληματίζει κυρίως ,είναι το παράδοξο με τις ενδείξεις του βολτομέτρου ,που έχω αναφέρει νωρίτερα.
Δηλ ,με την μοτοσυκλέτα εν λειτουργία ,όσο ανεβαίνουν οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα ,τόσο πέφτουν σταδιακά οι ενδείξεις στα Volts του κυκλώματος.
Απο 13,7 V που δείχνει στο ρελαντί ,μέχρι κ 12 V έχω δεί να πέφτει σε παρατεταμένο τέρμα γκάζι στην ΕΟ.
Να φταίει η μισοπεθαμένη μπαταρία ;;; . . . . ή συμβαίνει κάτι άλλο ; . . .
Καλησπέρα φίλε el-Gatto και συγχαρητήτια για το μεράκι που έχεις και το χρόνο που αφιέρωσες για να αναστηλώσεις το ΤΤR. Έχω και εγώ το αντίστοιχο το μπλε (open enduro?) και το καταευχαριστιέμαι όταν κατεβαίνω στην Ελλάδα.
Όσον αφορά στη μπαταρία από UPS να σε παραπέμψω σε παλιό μου post εδώ:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=61688&highlight=%CE%9C%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%91+UPS+%CE%9C%CE%9F%CE%A4%CE%9F
Με λίγα λόγια, μένω μόνιμα εξωτερικό και τη μηχανή την κινώ μόνο όταν κατεβαίνω Ελλάδα. Από το 2008 έχω βάλει συνολικά 2 μπαταρίες από UPS και όχι μόνο δουλεύουν άψογα αλλά και μετά από πολύ καιρό ακινησία και αφού βάλω μπρος με τη βοήθεια μανιβέλας την πρώτη φορά, η μπαταρία φορτίζει και δουλεύει ξανά μια χαρά.
Αν θες παραπάνω πληροφορίες, με ευχαρίστηση να σου δώσω :-)
kawasakipower
02/04/2016, 11:07
καλημερα :) την εξατμιση με τι την ετριψες κ εγινε ετσι??
el-Gatto
04/04/2016, 11:15
καλημερα :) την εξατμιση με τι την ετριψες κ εγινε ετσι??
...με συρματοβουρτσάκια - δράπανο - στοργή αγαπη κ προδέρμ
344988
el-Gatto
06/04/2016, 19:03
Φέτος ,όλη τη σεζόν ,πολύ το ευχαριστήθηκα ,το μικιό μου το ΤουΤούΡι. :)
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
356346
356347
el-Gatto
06/04/2016, 19:17
Δεν μου χάλασε κανένα χατήρι.
ΧΕΙΜΩΝΑΣ
356353
356354
356355
el-Gatto
06/04/2016, 19:32
Και συνεχίζει αγγόγυστα κ απροβλημάτιστα ,να ικανοποιεί κάθε μου τρελλή επιθυμία.
Με τελευταία ,ένα ανοιξιάτικο χωμάτινο ΠΣΚ στην Εύβοια ,οπου ,εκτός απο τις χωμάτινες διαδρομές ,καλέστηκε να κάνει και 150 μονοκόματα ασφάλτινα χλμ ,ώστε να μας πάει στην αφετηρία του event , +150 για να μας φέρει πίσω στην βάση μας.
ΑΝΟΙΞΗ
356356
356357
356358
el-Gatto
06/04/2016, 19:54
Όπου ΔΕΝ είπε όχι κ σε δοκιμασίες πίστας...
356360
356361
356362
el-Gatto
06/04/2016, 20:19
Το'χω χαρεί όσο δεν παίρνει λέμε. :D
Αλλά κι εγώ ανταποδωτικά ,αλλά κ για να κρατιέται αξιόμαχο ,κάθε φορά μετά το χώμα ,του κάνω πλήρες spa κ όχι μόνον.
Ετσι κι αυτή τη φορά ,που γυρίσαμε καταλασπωμένοι.
Πλύθηκε ενδελεχώς ,γδύθηκε ,κ ξαναπλύθηκε κ στα ενδότερά του ,ώστε ,αφενώς να καθαρίσει ,αφεταίρου να φανούν πιθανές φθορές (τίποτα δεν φάνηκε) αλλά κ να γίνουν οι αναγκαίες (για μένα) εργασίες συντήρησης (λίπανση σε ντίζες ,αλλαγή λάδια-φίλτρα κτλ).
356363
Πρώτ'απ'όλα αλλαγή σε λαδια + φιλτρο λαδιού.
Αν και μόλις 800χλμ απο την προγηγούμενη αλλαγή.(στα 800-1000 τα αλλάζω πάντα λόγω της χρήσης που του κάνω)
Κάτι που επίσης κάνω συχνά (κάθε 1-2 χωματό-βόλτες) ,είναι ο καθαρισμός του φιλτροκουτιού ,κ η αλλαγή φίλτρου αέρα.
(έχω 3 φίλτρα αέρα-1 πάνω κ 2 καθαρά έτοιμα για λάδωμα κ κούμπωμα)
Το φίλτρο αέρα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την μακροημέρευση κ αξιοπιστία ενός μοτέρ.
Δείτε την εικόνα φίλτρου-φιλτροκουτιού ,μετά απο χρήση το περασμένο ΠΣΚ.
356365
Αυτό το φίλτρο ,πήγε στον κάλαθο τον αχρήστων.(2 more to go)
356366
el-Gatto
06/04/2016, 20:27
Φρέσκο και καλολαδωμένο φίλτρο αέρα.
356368
Μπαίνει στο καθαρό πλέον φιλτροκούτι
356370
Και κλείνει με το επίσης καθαρισμένο καπάκι.
356369
el-Gatto
06/04/2016, 20:39
Και δωράκι (γιατι του αξίζει) μια ολόφρεσκια AGΜ μπαταρία.
356371
Αφού πρώτα φορτίστηκε όπως προβλέπεται.(αν κ δεν χρειαζόταν σύμφωνα με την πάγια γνωμη των πωλητών)
356372
Μπήκε στην θέση της.
356373
el-Gatto
06/04/2016, 20:45
Κι αφού ολοκλήρωσα ελέγχους ,καθαρισμούς ,λιπάνσεις ,κτλ...
Δέθηκε ,και είναι ΠΑΝέτοιμο ,για νέες περιπέτειες. :smokin:
356374
Γάτε, από περιέργεια, το φιλτροκούτι πώς το καθαρίζεις; Το βγάζεις; Γιατί κάθε φορά παιδεύομαι με νωπό σφουγγαράκι (πιάτων) αλλά το χέρι δεν περνάει σε όλες τις γωνίτσες...
el-Gatto
11/04/2016, 11:19
Γάτε, από περιέργεια, το φιλτροκούτι πώς το καθαρίζεις; Το βγάζεις; Γιατί κάθε φορά παιδεύομαι με νωπό σφουγγαράκι (πιάτων) αλλά το χέρι δεν περνάει σε όλες τις γωνίτσες...
Χοντρό πανί ψεκασμένο με WD40 αρχικά ,και καθαρό στεγνό πανί τελικά.
Για τις γωνίτσες > χοντρό πανί περασμένο σε μεγάλο κατσαβίδι.
el-Gatto
11/04/2016, 11:22
Χθές...:smokin:
356562
thunder ace
11/04/2016, 11:56
Ποσο ζηλευω !!!!!!!!!!!!!μπραβο ρε φιλε.
Tycho Moon
11/04/2016, 11:57
Μπράβο ρε Κώστα! Χαίρομαι το μεράκι σου! :beer:
mike1962
08/05/2016, 07:31
El-Gatto,
πολυ μερακι και πολυ καλο αποτελεσμα.
Μια ερωτηση για το σακιδιο που εχεις πισω ως μπαγαζιερα?
Τι ειναι ? εχεις καΠοιο λινκ? και λεπτομεριες?
Ευχαριστω
el-Gatto
08/05/2016, 08:45
Eνα tank-bag της colori είναι ,το οποίο μετέτρεψα σε tail-bag.
Εφτιαξα μια πλάκα αλουμινίου στις διαστάσεις της βάσης του ,την οποία έχω μόνιμα δεμένη πάνω στο μηχανάκι ,και το σακκίδιο μπαίνει-βγαίνει εύκολα κ γρήγορα με φερμουάρ.
Το σyγκεκριμένο tank-bag είναι κ διπλό ,οπότε σε περίπτωση ΣΚ κουμπώνω κ τα δύο για έξτρα χώρο.
mike1962
09/05/2016, 22:37
Eνα tank-bag της colori είναι ,το οποίο μετέτρεψα σε tail-bag.
Εφτιαξα μια πλάκα αλουμινίου στις διαστάσεις της βάσης του ,την οποία έχω μόνιμα δεμένη πάνω στο μηχανάκι ,και το σακκίδιο μπαίνει-βγαίνει εύκολα κ γρήγορα με φερμουάρ.
Το σyγκεκριμένο tank-bag είναι κ διπλό ,οπότε σε περίπτωση ΣΚ κουμπώνω κ τα δύο για έξτρα χώρο.
ΟΚ... ευχαριστώ για την απάντηση ..δεν εχω και μεγάλη εμπειρία με κατασκευές..... είναι εύκολο 3-4 φωτο με τη βάση, το μπαίνει βγαίνει, τα φερμουάρ και το διπλό.
εχω ενα CCM 404 και θα ήθελα μια τέτοια soft bag.
el-Gatto
09/05/2016, 22:45
Στο CCM 404 δύσκολα ,γιατί το υποπλαίσιό του είναι υποτυπώδες ,οπότε το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι να φτιάξεις την βάση/πλάκα ,αλλά το πού κ πώς να τη στηρίξεις.
Θέλει
ή να έχεις σχάρα ,στην οποία θα μοντάρεις μόνιμα την πλάκα ,στην οποία θα δέσεις την βάση του tail-bag
ή να υπάρχουν 4 σημεία στο υποπλάισιο στα οποία θα βιδώσεις κάθετα αποστάτες πάνω απο το φτερό κ θα στηρίξεις την πλάκα κτλ...
Γενικά ,άμα δεν τοχεις με τις πατέντες ,μάλλον θα πρέπει να το δεί/μελετήσει κάποιος που το'χει ,αλλιώς δεν.
Αν είσαι Αθήνα κ πέριξ ,κανονίζουμε να το δω κ να σου πώ αν γίνεται και αν συμφέρει να γίνει.
mike1962
09/05/2016, 23:41
Στο CCM 404 δύσκολα ,γιατί το υποπλαίσιό του είναι υποτυπώδες ,οπότε το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι να φτιάξεις την βάση/πλάκα ,αλλά το πού κ πώς να τη στηρίξεις.
Θέλει
ή να έχεις σχάρα ,στην οποία θα μοντάρεις μόνιμα την πλάκα ,στην οποία θα δέσεις την βάση του tail-bag
ή να υπάρχουν 4 σημεία στο υποπλάισιο στα οποία θα βιδώσεις κάθετα αποστάτες πάνω απο το φτερό κ θα στηρίξεις την πλάκα κτλ...
Γενικά ,άμα δεν τοχεις με τις πατέντες ,μάλλον θα πρέπει να το δεί/μελετήσει κάποιος που το'χει ,αλλιώς δεν.
Αν είσαι Αθήνα κ πέριξ ,κανονίζουμε να το δω κ να σου πώ αν γίνεται και αν συμφέρει να γίνει.
ειμαι θεσ/νικη
ξερω την αδυναμια του υποπλαισιου..δεν εχω σκοπο να φορτώσω βαρη ... εχει τη σχάρα της μαμας και ειναι καλη και μεγαλουτσικη και άνετα βάζω πισω βαλίτσα (αλλα δεν θεωρω οτι του 'παει' θελω κατι πιο soft)
κατασκευές εγω δύσκολα θα κανω αλλα γινονται ευκολα απο τους φιλους (αν μποριες να βαλεις 2-3 φωτο)
el-Gatto
10/05/2016, 00:02
ΟΚ τότε ,αφού έχεις σχάρα ,γίνεται.
Θα τραβήξω φωτό ,όσο πιό κατατοπιστικές γίνεται ,κ θα ανεβάσω να δεις το πως.
mike1962
13/06/2016, 22:33
ΟΚ τότε ,αφού έχεις σχάρα ,γίνεται.
Θα τραβήξω φωτό ,όσο πιό κατατοπιστικές γίνεται ,κ θα ανεβάσω να δεις το πως.
... i am waiting for your foto
el-Gatto
13/06/2016, 23:28
... i am waiting for your foto
Eχεις δίκιο...έχω τραβήξει φωτό ,αλλά το αμέλησα...
el-Gatto
13/06/2016, 23:34
Κόβεις μια πλάκα αλουμινίου στο μέγεθος της βάσης του tank/tail-bag που θέλεις να προσαρμόσεις ,στην οποία (για λόγους κόστους) κάνεις τρύπες με ποτηροτρύπανο.
(αν θα την στηρίξεις σε σχάρα ,κ 3 mm πάχος πλάκας είναι αρκετά ,4 mm καλύτερα ,5 mm το τέλειο ,κ σε αυτό το πάχος την στηρίζεις κ μόνο σε αποστάτες)
360993
Περίπτωση εφαρμογής σε σχάρα:
360994
360995
el-Gatto
13/06/2016, 23:35
Δένεις σταθερά την βάση του tail-bag στην πλάκα ,και απλά το κουμπώνεις-ξεκουμπώνεις με το φερμουάρ
360996
360997
360998
el-Gatto
13/06/2016, 23:38
Εγώ χρησιμοποιώ ένα tank-bag της Colori ,το οποίο αποτελείται απο δυό ξεχωριστά πανομοιότυπα bags ,τα οποία ενώνονται μεταξύ τους επίσης με φερμουάρ ,οπότε ,κατα βούληση ,διπλασιάζω τον χώρο.
360999
361000
el-Gatto
13/06/2016, 23:39
Το βάλε βγάλε είναι θέμα δευτερολέπτων
361001
361002
mike1962
21/06/2016, 00:45
ευχαριστώ
Το θέμα που άνοιξες και η ανάπτυξή του μου έδωσε ότι χρειαζόμουν να κάνω ξεκινήμα με ttr 250.
Αύριο θα πάω να παρω μια που είδα . Θέλει ηλεκτρονική και αυτό το ανταλλακτικο ψάχνω. Αν κάποιος ξέρει κατι ας μου πει .
el-Gatto
07/10/2016, 21:02
Το θέμα που άνοιξες και η ανάπτυξή του μου έδωσε ότι χρειαζόμουν να κάνω ξεκινήμα με ttr 250.
Αύριο θα πάω να παρω μια που είδα . Θέλει ηλεκτρονική και αυτό το ανταλλακτικο ψάχνω. Αν κάποιος ξέρει κατι ας μου πει .
Κοίτα στα sites με μετ/να ανταλλακτικά.
Υπάρχουν αρκετά "κομμένα" TTR ,κ θα βρείς.
Το θέμα είναι να σιγουρέψεις ότι χρειάζεται μόνον αυτό ,γιατί αν αγοράσεις στα τυφλά ,είναι πολύ εύκολο να εξελιχθεί σε ασύμφορη η αγορά σου.
Τελικά επισκευάστηκε οικονομικά.
Ήθελα να ρωτήσω πώς ειναι τελικα με 13-46 γρανάζια?
Ποιο το κόστος των γραναζιών και ποια η τελική?
jahtsosmi
25/09/2023, 21:06
Οπως έχω πεί πιό πίσω ,το "μαμά" γρανάζωμα του μοτοσυκλετακίου ,ήταν 14-44.
Η χαμηλή ιπποδύναμή του ,σε συνδιασμό με το σχετικά μακρύ αυτό γρανάζωμα ,είχαν σαν αποτέλεσμα ,την χλιαρότητα απόδοσης στις χαμηλές στροφές ,αλλά κ' το "κρέμασμα" της 6ης στην υποψία ελαφριάς ανωφέριας ή ελάχιστου κόντρα ανέμου.
Ξεκίνησα τοποθετώντας ένα 46άρι γρανάζι πίσω.(+2Δ δηλ)
Ζωντάνεψε ελάχιστα στις χαμηλές σχέσεις ,αλλά για να σηκωθεί ο εμπρός τροχός ακόμα κ με 1η στο κιβώτιο ,χρειαζόταν γερή αμπραγιαρισιά.
Η 5η του απο την άλλη ,ανέβαζε στροφές με μεγαλύτερη ευκολία ολούθε ,και η 6η του κρατιόταν σαφώς πιό εύκολα στην πορεία σε ΕΟ ,αλλά και πάλι ,όχι στο επίπεδο που επιθυμούσα..
Δεν μου έφτανε όμως ,γιατί ειδικά στο χώμα ,χρειαζόταν να δουλεύω το σασμάν σε υπερωρίες ,κατεβάζωντας ακόμα κ 1η στα αργά κ δύσκολα κομμάτια.
Επειδή ο οδηγός της αλλυσίδας ,αλλά και το μήκος της (αρθ.κρίκων) δεν μου επέτρεπαν περαιτέρω αύξηση μεγέθους του πίσω γραναζιού ,αποφάσισα να προχωρήσω σε δοκιμή 1Δ μικρότερου εμπρός (13Δ απο 14Δ που φόραγε) ,γνωρίζοντας βέβαια οτι το 13άρι εμπρός είναι οριακά μικρό σε μέγεθος ,και όχι ότι καλύτερο για το όλο σύστημα.
Αλλά ήθελα να αποκτήσω άποψη ,για την αριθμολογική σχέση χρηστικότητας της τελικής μετάδοσης.
Ψάχνοντας για εμπρός γρανάζι 13Δ ,μου έκανε εντύπωση οτι ήταν δυσεύρετο στην αγορά των after ανταλλακτικών.
Μόνον σε AFAM το βρήκα ,και το πήρα.
Να σημειώσω εδώ ότι ,προσπαθώντας να βγάλω το παλιό 14άρι που φόραγε ,η διαδικασία είχε μεγάλο βαθμό δυσκολίας ,αφού παξιμάδι και άξονας είχαν γίνει ένα σώμα απο την οξείδωση.
Τόσο δύσκολο είναι ρε πστμ για τα μαστόρια ,να βάλουν λίγο γρασσάκι πρίν βιδώσουν το κάθε παξιμάδι;;;
Τες πα...
Μετά απο πολύ κοπάνημα με αερόκλειδο ,βγήκε κάποια στιγμή.
Το σύνολο έμοιαζε σαν να'ταν οξυγονοκολλημένο.
Πολύ καλό καθάρισμα με βουρτσάκι και WD40 και το σύνολο έδειξε αξιοπρεπές κ πάλι.
Αλλο θέμα που διεπίστωσα ήταν ότι ,το γρανάζι που φόραγε δεν ήταν αυτό που έπρεπε.
Φαρδύτερο συνολικά ,με αποτέλεσμα να μην χωράει ,άρα κ να μην υπάρχει ,η προβλεπόμενη ασφάλεια (καρέ/άξονα/παξιμαδιού)
Φυσικά ,μαζί με τον σωστό τύπο(κωδ) γραναζιού ,αγοράστηκε κ τοποθετήθηκε κ η προβλεπόμενη YAMAHA ασφάλεια.(πήρα δυό για να'χω να παίζω)
Μπήκαν όλα επάνω στον πεντακάθαρο πλέον άξονα ,με γρασσάκι όπου χρειάζεται ,και ασφαλίστηκαν-σφίχτηκαν στα προβελπόμενα.
Αποτέλεσμα: Το μοτοσυκλετάκι -επιτέλους- πήρε τα πάνω του.
- Οι αλλαγές όλων των ταχυτήτων ,μπορούν να γίνονται πλέον σε χαμηλότερες στροφές ,αφού δεν χρειάζεται να γεμίζει πολύ η προηγούμενη για να κρατάει κ να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με την επόμενη.
- Στους δασικούς χωματόδρομους ,όλα πλέον είναι πιό εύκολα για το μοτέρ ,αφού μπορεί να είναι παντού κ πάντα με μία πάνω ,γουργουρίζοντας σε χαμηλές στροφές ,αλλά με ελαστικότητα κ την δυνατότητα να "ακούει" χωρίς σκορτσαρίσματα στο άνοιγμα του γκαζιού.
- Η 1η -επιτέλους- σηκώνει τον εμπρός τροχό μόνο με απότομο άνοιγμα του γκαζιού ,ενώ η 2η ,όταν το μοτέρ δουλεύει στη ροπή του ,αρκείται σε μιά βοήθεια της μανέτας του συμπλεκτη για να σηκώσει κι αυτή τον εμπρός τροχό στον αέρα.
(Να εξηγήσω εδώ οτι ,το σήκωμα του εμπρός τροχού ,εκτός απο διασκεδαστικό ,ειδικά στο χώμα είναι κ' σωτήριο ,όταν βλέπεις ξαφνικά εμπόδια -τύπου βαθύ νεροφάγωμα ή φυτευτός βράχος- τα οποία πρέπει στιγμιαία να περάσεις απο πάνω χωρίς να πέσεις)
- Στην άσφαλτο ,όλες οι ταχύτητες γεμίζουν πολύ εύκολα ,και η 6η πλέον κρατιέται υπό όλες τις συνθήκες με απλό άνοιγμα του γκαζιού.
Οι στροφές βέβαια είναι σαφώς ψηλότερα σε όλο το φάσμα του χλμτρητή ,αλλά χωρίς το μοτεράκι να ακούγεται "σπασμένο".
- Η ένδειξη σε km πλέον -λόγω ηλεκτρονικού μηχανισμού ταχυμέτρου- έχει αποκτήσει περίπου +12% fail. (στα 100 πραγματικά > δείχνει 112)
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος απο αυτό το γρανάζωμα (13-46),κ θα το κρατήσω προς το παρόν.
Τού κανα δώρο και μιά ανακατασκευή σέλας ,με κάλυμα χρώματος PurpleBlue της YAMAHA.
Και
Χθές ,έκανα μιά ακόμα όμορφη βόλτα μαζί του ,αλλά και με φοβερή παρέα ,στα χώματα της Λαυρεωτικής.
Κι είμαι χαρούμενος ,γιατί...
Οσο το καβαλάω ,τόσο περισσότερο μ'αρέσει το μικιό. :)
350467
Εδώ el-gatto τα λες λίγο μπερδεμένα.
14-44 δεν φοράει μαμα το μηχανάκι.
Από το 99' και μετά φοράνε 13-52
Το 95' το raid που έχω εγώ φοράει σίγουρα πίσω 57, μπροστά δεν είμαι σίγουρος και αυτό ψάχνω.
Γενικά έχω το πρόβλημα που αντιμετωπισες και εσύ. Στην 6η κλπ...
Και το 13-46 που εχεις βάλει με προβλημάτισε.
Υ.γ seven year's later
Υ.γ seven year's later
Χαίρομαι που το κατάλαβες....:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.