View Full Version : Benelli TRK 502
.........τα γκάζια, τα είχαμε, κάναμε κ track days κτλ.......
Τότε γιατί άγεσαι και φέρεσαι από την γνώμη του κάθε τρίτου;?;?
Τότε γιατί άγεσαι και φέρεσαι από την γνώμη του κάθε τρίτου;?;?
Ποιον είπες τρίτο μωρή Χ@μούρα ? χαχαχα
Τότε γιατί άγεσαι και φέρεσαι από την γνώμη του κάθε τρίτου;?;?
τι σχέση έχουν τα γκάζια με αυτό που συζητάμε εδώ...? είδες πουθενά να αναφέρω το θέμα απόδοσης, ροπής, σούζας, ξύσιμο γονάτου κάτω κτλ...?
όλες μου οι απορίες και προβληματισμοί έχουν να κάνουν με την ποιότητα, αξιοπιστία κτλ
Είναι νέο μοντέλο οπότε δεν υπάρχει και ανάλογο feedback.
τι σχέση έχουν τα γκάζια με αυτό που συζητάμε εδώ...? είδες πουθενά να αναφέρω το θέμα απόδοσης, ροπής, σούζας, ξύσιμο γονάτου κάτω κτλ...?
όλες μου οι απορίες και προβληματισμοί έχουν να κάνουν με την ποιότητα, αξιοπιστία κτλ
Σημαίνει ότι δεν είσαι πρωτάρης και ότι έχεις τις στοιχειώδεις γνώσεις, να εκτιμήσεις πέντε
πράγματα πάνω σ' ένα μηχανάκι.
Γιατί ο γνωστός σου πρωταθλητής να μπορεί να το εκτιμήσει καλύτερα κι' εσύ όχι;;;;;
Πώς και γιατί να σε επηρεάσει η γνώμη του γιά την αξιοπιστία χτεσινού μοντέλου;;
Η μόνη γνώμη με την μεγαλύτερη βαρύτητα είναι μόνο από ιδιοκτήτες η οποία γνώμη όμως δεν είναι
και τελείως αμερόληπτη...
ναι ..καλά…
όλοι που σου λένε παρτο , θα ηταν τελείως χ@σμένοι να παρουν benelli αν η επιλογή ήταν δική τους..:lol:
και είναι λογικο…
η μάρκα δεν έχει «όνομα» τουλάχιστον στην Ελλάδα .. μακάρι να έχει καλή αντιπροσωπεία και καλό προϊόν και να το χτίσει.
το ΤΡΚ μπορεί να είναι καλό μηχανάκι… αλλα μπορεί και όχι..
δίνει αρκετά για τα λεφτά του…αλλά για κάποιο λόγο πάντα κάτι είναι φτηνό.
Αφού θες να το πάρεις καινούργιο , για δυο χρόνια τουλάχιστον θα είσαι καλυμμένος από προβλήματα.
Στην μεταπώληση , λόγω μάρκας , θα δυσκολευτείς.
Αν δεν βγει αξιόπιστο , θα δυσκολευτείς ακόμα περισσότερο.
Είναι ρίσκο…
Το καλό σενάριο είναι , να είναι ένα φοβερά αξιόπιστο μηχανάκι , με καλή ποιότητα και καλή αντιπροσωπεία και να έχεις πάρει ένα πολύ καλό μηχανάκι με καλά λεφτά.
Το κακό σενάριο είναι να το μετανιώσεις γρηγορά.
ναι ..καλά…
όλοι που σου λένε παρτο , θα ηταν τελείως χ@σμένοι να παρουν benelli αν η επιλογή ήταν δική τους..:lol:
και είναι λογικο…
η μάρκα δεν έχει «όνομα» τουλάχιστον στην Ελλάδα .. μακάρι να έχει καλή αντιπροσωπεία και καλό προϊόν και να το χτίσει.
το ΤΡΚ μπορεί να είναι καλό μηχανάκι… αλλα μπορεί και όχι..
δίνει αρκετά για τα λεφτά του…αλλά για κάποιο λόγο πάντα κάτι είναι φτηνό.
Αφού θες να το πάρεις καινούργιο , για δυο χρόνια τουλάχιστον θα είσαι καλυμμένος από προβλήματα.
Στην μεταπώληση , λόγω μάρκας , θα δυσκολευτείς.
Αν δεν βγει αξιόπιστο , θα δυσκολευτείς ακόμα περισσότερο.
Είναι ρίσκο…
Το καλό σενάριο είναι , να είναι ένα φοβερά αξιόπιστο μηχανάκι , με καλή ποιότητα και καλή αντιπροσωπεία και να έχεις πάρει ένα πολύ καλό μηχανάκι με καλά λεφτά.
Το κακό σενάριο είναι να το μετανιώσεις γρηγορά.
Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ
bros 650
27/10/2017, 19:01
Μια κινεζικη εταιρια που φτιαχνει μηχανες αγορασε πληρωνοντας καποια λεφτα ( αρκετα) για να αποκτησει ενα ονομα για το προιον της το οποιο να ειναι αναγνωρισιμο στην ευρωπαικη και γενικα στην παγκοσμια αγορα ωστε να εισχωρισει πιο ευκολα απεναντι στις γνωστες μαρκες φυσικα και με ακομη ενα οπλο την χαμηλη τιμη.Αν νομιζετε οτι τα στελεχη της εταιριας εδωσαν τοσα λεφτα για να αποκτησουν το ονομα χωρις να δωσουν βαση στο οτι αν το προιον τους δεν ειναι αξιοπιστο την πατησανε και οτι θα πρεπει να ικανοποιησει τους νεους αγοραστες που θα την προτιμησουν ωστε να την διαφημισουν και στους φιλους τους στα φορουμ τοτε ειναι αυτοι πολυ χαζοι και οι ελληναρες κλασικα παλι οι εξυπνοι.Μια επενδυση πολλων εκκατομυριων δεν στηνεται στο ποδι οπως εδω στο Ελλαντα και οπως λεει η παροιμια καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.Η δυναμη του ονοματος ειναι μεγαλη αυτο φαινεται και το οτι η bmw θεωρηται ακομη αξιοπιστη παρα το οτι τα τελευταία χρονια ειναι πολυ πισω σε αξιοπιστία σε σχεση με πιο παλια αλλα ο κοσμος επιμενει να την εχει σε εκτιμιση λογω ονοματος.Για μενα ακομη ενα χαρακτηριστικο που πρεπει να προσεξει η νεα εταιρια ειναι η ξυπηρετηση μετα την πωληση και η δημιουργία "ομαδας" club ωστε να ενισχυθει η εικονα της ας δουνε την γιαμαχα και την χαρλευ τι κανουν για να παρουν ιδεες
Μια κινεζικη εταιρια που φτιαχνει μηχανες αγορασε πληρωνοντας καποια λεφτα ( αρκετα) για να αποκτησει ενα ονομα για το προιον της το οποιο να ειναι αναγνωρισιμο στην ευρωπαικη και γενικα στην παγκοσμια αγορα ωστε να εισχωρισει πιο ευκολα απεναντι στις γνωστες μαρκες φυσικα και με ακομη ενα οπλο την χαμηλη τιμη.Αν νομιζετε οτι τα στελεχη της εταιριας εδωσαν τοσα λεφτα για να αποκτησουν το ονομα χωρις να δωσουν βαση στο οτι αν το προιον τους δεν ειναι αξιοπιστο την πατησανε και οτι θα πρεπει να ικανοποιησει τους νεους αγοραστες που θα την προτιμησουν ωστε να την διαφημισουν και στους φιλους τους στα φορουμ τοτε ειναι αυτοι πολυ χαζοι και οι ελληναρες κλασικα παλι οι εξυπνοι.Μια επενδυση πολλων εκκατομυριων δεν στηνεται στο ποδι οπως εδω στο Ελλαντα και οπως λεει η παροιμια καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.Η δυναμη του ονοματος ειναι μεγαλη αυτο φαινεται και το οτι η bmw θεωρηται ακομη αξιοπιστη παρα το οτι τα τελευταία χρονια ειναι πολυ πισω σε αξιοπιστία σε σχεση με πιο παλια αλλα ο κοσμος επιμενει να την εχει σε εκτιμιση λογω ονοματος.Για μενα ακομη ενα χαρακτηριστικο που πρεπει να προσεξει η νεα εταιρια ειναι η ξυπηρετηση μετα την πωληση και η δημιουργία "ομαδας" club ωστε να ενισχυθει η εικονα της ας δουνε την γιαμαχα και την χαρλευ τι κανουν για να παρουν ιδεες
Χοντρικά ας πούμε
Τα Ιαπωνικά οχήματα έκαναν να "δικαιωθούν" 10 χρόνια ,τα Κορεάτικα 25 ,τα Κινέζικα πόσο πιστεύεις ?
Επειδή βέβαια μιλάω για τα δικά τους brands , το όνομα Benelli ας πούμε ότι αποτελεί "όχημα" για να το επισπεύσει, ίδωμεν...
Χοντρικά ας πούμε
Τα Ιαπωνικά οχήματα έκαναν να "δικαιωθούν" 10 χρόνια ,τα Κορεάτικα 25 ,τα Κινέζικα πόσο πιστεύεις ?
Επειδή βέβαια μιλάω για τα δικά τους brands , το όνομα Benelli ας πούμε ότι αποτελεί "όχημα" για να το επισπεύσει, ίδωμεν...
Δεν χρειάζεται να περιμένουν.
Έχουν το χρήμα και αγοράζουν το brand name που θέλουν.
bros 650
27/10/2017, 19:44
Χοντρικά ας πούμε
Τα Ιαπωνικά οχήματα έκαναν να "δικαιωθούν" 10 χρόνια ,τα Κορεάτικα 25 ,τα Κινέζικα πόσο πιστεύεις ?
Επειδή βέβαια μιλάω για τα δικά τους brands , το όνομα Benelli ας πούμε ότι αποτελεί "όχημα" για να το επισπεύσει, ίδωμεν...
Τα πραγματα τρεχουν πιο γρηγορα απο οτι στο παρελθον νομιζω σε μια δεκαετία οι κινεζοι θα εχουν φτασει σε πολυ καλο επιπεδο και δυστηχως και η τιμη τους θα ανεβει αντιστοιχα γιατι το πιο πιθανο ειναι να βαζουν πανω και αυτοι τα επωνυμα μερη( αναρτησεις φρενα κλτπ) οπως και οι αλλοι
ggs εγώ θα το αγόραζα αν μπορούσα γιατί απλά μου αρέσει πολύ. Νομίζω αυτό με τα 750 cc είναι μουφα.
taisteal
27/10/2017, 22:41
ναι ..καλά…
όλοι που σου λένε παρτο , θα ηταν τελείως χ@σμένοι να παρουν benelli αν η επιλογή ήταν δική τους..:lol:
και είναι λογικο…
Εγώ πάντως θα το έπαιρνα.
doctoras
27/10/2017, 23:25
Εγω θα ζητουσα τεστ ραιντ cb500x και trk502 μιας και μιλαμε για παρόμοιες μοτοσυκλέτες και οποια μου καθοταν συνολικά καλυτερα θα επαιρνα. πιστευω στην binelli γιατι εχει την τεχνογνωσία δεν ειναι κινεζικη μοτο, ιταλικη ειναι που την αναστήλωσαν ξανά κινεζικα κεφάλαια. Το δικυλινδρο στριτ 302cc περπατάει στην αγορα εχω συναντήσει ηδη 2-3 στον δρόμο
Αισθητικα το μονο ψεγάδι του trk ειναι η βαφη του πλαισίου και οχι η λεπτομέρεια στην κάλυψη κάποιων σημείων παλι στο πλαίσιο.
Κατα τα αλλα το 50ρι μπροστινο οι διπλοι δισκοι μπροστα η καλη αεροδυνσμικη προστασία μεχρι και τα ποδια ο χρονισμός 270μοιρες η μεγαλύτερη για την κατηγορια σελα ειναι τα αβανταζ της.
Στα μείον για μενα η έλλειψη μοχλικου η ασχημη σε σχεση με το συνολο εξάτμιση και οι σχαρες βαλιτσων μαζι με τα κάγκελα
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τους λόγους που όλοι λέμε ότι το μηχανάκι είναι κινεζικό... ομολογώ ότι έπεσα και εγώ σ αυτή την παγίδα, αλλά σε κουβέντα που είχα με την ομάδα των κατόχων στο Facebook έμαθα οτι τα εξαρτήματα κατασκευάζονται στην Ιταλία κ η συναρμολόγηση γίνεται στην Κίνα... αυτό δεν το θεωρώ κακό, Σάμπως και τα KTM φτιάχνονται όλα στην Αυστρία ή όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα στην Γερμανία....για να μην θυμίσω ότι κάποτε είχε ακουστεί μια φημολογία για εξαγορά της ducati από κινέζους...
Δεν ξέρω λοιπόν τι ακριβώς συμβαίνει... το ότι μια εταιρία πούλησε μεγάλο μέρος των μετόχων της στην Κίνα δεν την κάνει αυτομάτως κ κινεζική... επαναλαμβάνω, έπεσα κ εγώ Σ αυτήν την λουμπα αλλά μάλλον σιγά σιγά οι φοβίας κ οι αμφιβολίες μου, κυρίως από παραπληροφόρηση, διαλύονται...
Αύριο λοιπόν Σάββατο πάω να το δοκιμάσω κ από εκεί κ πέρα αποφασίζω...
Επίσης επειδή αυτές τις μέρες έχω ψιλό λιώσει στο ψάξιμο σε reviews, forums κτλ δεν βρήκα πουθενά να το κραζουνε... πέρα απ το mcn...
Δεν το πολυέψαξα, αλλά στην παρουσίαση στην Ιταλία ήταν και το Motorrad (https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.motorradonline.de%2Ftest%2Fbenelli-trk-502-im-fahrbericht.826218.html&edit-text=&act=url), το οποίο παρά κάποια κοινά σημεία κριτικής (π.χ. σπογγώδη φρένα) αξιολογεί τη μοτοσυκλέτα αρκετά θετικά, θεωρώντας τη προσανατολισμένη στην ασιατική αγορά και σχετικά αρχάριους αναβάτες.
Πάντως απ ο,τι μαθαίνω σε Κύπρο κ Ιταλία πουλάει τρελά...
Αυτήν την ρετσινιά της κινεζιας πως κατάφερε να κολλήσει δεν ξέρω...
Για παράδειγμα πως το απέφυγε η ΚΤΜ, η Τriumph που τώρα ετοιμάζει γραμμή παραγωγής σε Ασία και πόσοι άλλοι δεν ξέρω...
Δηλαδή και τα Νιssan Sunny που φτιάχνονταν στον Βόλο ήταν ελληνικά;
Αύριο λοιπόν θα μου λυθούν όλες οι απορίες, θα την οδηγήσω, θα την περιεργαστω, θα ρωτήσω απορίες κ θα σας ενημερώσω...
devil's animal
28/10/2017, 00:36
Επίσης επειδή αυτές τις μέρες έχω ψιλό λιώσει στο ψάξιμο σε reviews, forums κτλ δεν βρήκα πουθενά να το κραζουνε... πέρα απ το mcn...
οποιοδηποτε καινουργιο μηχανακι ειναι φοβερα σπανιο να κριθει σωστα απο απλους χρηστες...
επισης ακομα και οι δημοσιογραφοι εχουν διαφορετικα standards ο καθενας...και φυσικα κρινουν βαση αυτων...
αν θα ειναι αξιοπιστο μονο ο χρονος μπορει να το δειξει και ειναι ενα ρισκο που το παιρνει αναγκαστικα καθε νεος αγοραστης καινουργιου μοντελου...
ενα test ride παντως ποτε δεν εβλαψε κανεναν...
οχι τιποτα αλλο αλλα να αγοραζεις "γουρουνι στο σακι" την σημερον ημερα που υπαρχουν τοσες εναλλακτικες ειναι ολιγον ακυρο...
καλες βολτες...
:beer:
costas81
28/10/2017, 02:53
Αύριο λοιπόν θα μου λυθούν όλες οι απορίες, θα την οδηγήσω, θα την περιεργαστω, θα ρωτήσω απορίες κ θα σας ενημερώσω...
Βγάλε και καμια φώτο...
doctoras
28/10/2017, 08:53
Δεν το πολυέψαξα, αλλά στην παρουσίαση στην Ιταλία ήταν και το Motorrad (https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.motorradonline.de%2Ftest%2Fbenelli-trk-502-im-fahrbericht.826218.html&edit-text=&act=url), το οποίο παρά κάποια κοινά σημεία κριτικής (π.χ. σπογγώδη φρένα) αξιολογεί τη μοτοσυκλέτα αρκετά θετικά, θεωρώντας τη προσανατολισμένη στην ασιατική αγορά και σχετικά αρχάριους αναβάτες.
Αυτό με την αίσθηση του φρένου νομίζω οτι μπορεί να είναι η πιο εύκολη παρέμβαση(με κάποιο αντίτιμο) εάν όντως αποδειχθεί πρόβλημα, τα χαρακτηριστικά του μπροστινού για την κατηγορία είναι τούμπανο ενδεικτικά έχει ακτινική δαγκανα + δύο 320mm δίσκους σε 50 usd, θα του βάλεις 2 ζευγάρια μεταλλικά sbs ή ebc και θα γίνει άγκυρα
Nostradamus
28/10/2017, 11:07
Αληθεια δεν μπορω να σε καταλαβω κ7600 στα τελευταια ποστ σου.. Ειναι σαν να προσπαθεις να παρεις κουραγιο απο εδω μεσα απο αυτα που θα σου πουμε ολοι οι ΜΗ κατοχοι της συγκεκριμενης μοτοσυκλετας.
Καλως μπηκες στην σελιδα των κατοχων στο φβ και ορθως απο εκει ισως μπορεις να βγαλεις καποια συμπερασματα.. Απο εκει και περα το αν ο ντεβιλς ειδε ενα στο συνεργείο, η ειδα εγω ενα να με περναει απο πανω η στην Ιταλια και στην Μοζαμβίκη πουλαει τρελα δεν θα επρεπε να σου λεει απολυτως τιποτε.
Αν δεν αντιπροσωπευεται σωστα στην Ελλαδα, και εκει που θα το κυκλοφορεις, μπορει να ειναι το μονο πραγματικο προβλημα που θα εχεις. Απο την αλλη, ενας σωστος αντιπρόσωπος μπορει να ειναι οτι πιο ουσιαστικο θα εχεις ακομη και αν το μηχανακι βγαλει παιδικες ασθενειες (εδω βγαζουν οι μεγαλοι κατασκευαστες και μαλιστα οχι παιδικες)....
Εχεις μινιμουμ μια 10ετια (υπολογιζω απο την εγγραφή σου) που θεωρητικα εισαι στο χωρο των δικυκλων. Επρεπε (κατα την γνωμη μου και σχωρα με κιολας δηλαδη) να ξερεις, οτι και αν πουμε εδω μεσα οι ΜΗ κατοχοι για αξιοπιστια, αντοχη στο χρονο κτλ τκλ ειναι παιπς, που λενε και στο χωριο μου..
Αν μπορεις να αναλαβεις το βαρος της επιλογης αγορας μιας μη δοκιμασμενης ακομη μοτοσυκλετας και μπορεις να υποστηριξεις οικονομικα την πιθανοτητα να βγει ζημιαρικο, αντι εμπορικο κτλ κτλ go for it... Αλλιως πας σε δοκιμασμενες λυσεις και αφηνεις τον χρονο να δειξει..
Πηγαινε κανε μια δοκιμη και βλεπεις.. μπορει να μην σου κατσει στην τελικη... βαλε και καμια φωτογραφια εδω μεσα.. :wave2:
Λοιπόν φίλοι συμφορουμιτες, πήγα χθες κ το οδήγησα στην zen one στην Ελευσίνα... για τον Δημήτρη που ήταν εκεί δεν έχω λόγια, μας αφιέρωσε σχεδόν όλο του το πρωινό ο άνθρωπος σε κουβέντα κτλ κ πραγματικά μας έλυσε πολλές απορίες... λοιπόν καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι το μηχανάκι φτιάχνεται στην Κίνα εξολοκλήρου, κάτι που μου παν πως τα εξαρτήματα φτιάχνονται στην Ιταλία κ μετά συναρμολογούνται στην Κίνα δεν ισχύει...
Τώρα όσον αφορά την μηχανή... για εμένα είναι πραγματικά πολύ όμορφη αλλά αυτό είναι υποκειμενικό...
Την οδήγησα αρκετά, βγήκα εθνική, πέρασα από στενά, από αγορά κτλ
Στα θετικά:
1.ύψος σέλας που θα βολέψει μετρίου αναστήματος αναβάτες
2. ωραίος θόρυβος από εξάτμιση κ σε στάση αλλά κ εν κινήσει
3.φρενα μια χαρά, ούτε τρελάθηκα ούτε απογοητεύτηκα, αν κ έχει κάπως έντονο αρχικό δάγκωμα...
4.πολυ καλή προστασία απ τον αέρα
5.αναρτηση άνετη χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι πλέει...
Πάμε τώρα στα αρνητικά:
1. Πολύ έντονο τίναγμα στο άνοιγμα της γκαζιέρας από τέρμα κληστη
2.καποιοι τριγμοί που άκουσα απ τα πλαστικά σε κάποιες στροφές
3.η ένδειξη ταχυτήτων στο κιβώτιο έχει κάποια καθυστέρηση
Να τονίσω εδώ ότι η μηχανή που οδήγησα είναι η δημοσιογραφική κ είχε κοντά στα 7.000χλμ οποτε σίγουρα θα ήταν κάπως ταλαιπωρημένη, ίσως σε αυτό να οφείλονται οι τριγμοί που ανέφερα πιο πάνω...
τα αρνητικά δεν νομίζω ότι είναι τόσα πολλά κ σοβαρά ούτως ώστε να με αποτρέψουν απ την αγορά, το μόνο που πρέπει να λύσω είναι το ψυχολογικό κομμάτι της Κίνας κ τίποτα άλλο...
και κάπου εδώ να φανταστώ αρχίζει το κράξιμο...; Χαχαχα..!!!!
Από κινητό πως ανεβάζω φωτογραφίες;
doctoras
29/10/2017, 22:03
Προχώρα και καλορίζικο!
costas81
30/10/2017, 11:06
Πάμε τώρα στα αρνητικά:
1. Πολύ έντονο τίναγμα στο άνοιγμα της γκαζιέρας από τέρμα κληστη
2.καποιοι τριγμοί που άκουσα απ τα πλαστικά σε κάποιες στροφές
3.η ένδειξη ταχυτήτων στο κιβώτιο έχει κάποια καθυστέρηση
Να τονίσω εδώ ότι η μηχανή που οδήγησα είναι η δημοσιογραφική κ είχε κοντά στα 7.000χλμ οποτε σίγουρα θα ήταν κάπως ταλαιπωρημένη, ίσως σε αυτό να οφείλονται οι τριγμοί που ανέφερα πιο πάνω...
τα αρνητικά δεν νομίζω ότι είναι τόσα πολλά κ σοβαρά ούτως ώστε να με αποτρέψουν απ την αγορά, το μόνο που πρέπει να λύσω είναι το ψυχολογικό κομμάτι της Κίνας κ τίποτα άλλο...
και κάπου εδώ να φανταστώ αρχίζει το κράξιμο...; Χαχαχα..!!!!
Η ένδειξη σε αρκετά μηχανάκια καθυστερεί, αυτό να μην σε ανησυχεί.
Το πιο ανησυχητικό για εμένα είναι το τρίξιμο που αναφέρεις στα πλαστικά! Είναι κάτι που θα το αντιμετωπίζεις και θα ζεις μαζί του κάθε μέρα και εμένα προσωπικά κάτι που με ενοχλεί πολύ και στην μηανή και στο αυτοκίνητο. Και 7000Km ότι ζόρισμα και να έχει φάει δεν επιτρέπεται να τρίζουν τα πλαστικά του. Εδώ είναι το θέμα ''Κινα'' που αναφέρεις στην κατασκευή και συναρμολόγηση.
Θα σου πρότεινα να την σκεφτείς λίγο πιο καλά την συγκεκριμένη αγορά.
doctoras
30/10/2017, 11:22
Πολλα ιαπωνικα μοντελα με φερινκ μπαζαρουν, πατεντα ειναι η λυση
Όλα σχεδόν τα μηχανάκια σε κάποιο εύρος στροφών, τα πλαστικά τους συντονίζουν. Οπότε ειπώθηκε. Η Πατέντα πάει σύννεφο και έχεις το αυτί σου ήσυχο για πάντα.
Εγώ σ αυτά που είχα δεν είχα θέμα με τριγμούς, τουλάχιστον όχι τόσο έντονους που να περνάνε μέσα απ το κράνος κ να με ενοχλούν...
lyberakos
05/11/2017, 22:30
Εδώ μια ελληνική παρουσίαση/τεστ
https://www.youtube.com/watch?v=UjIoI8rgxMc
πηρα την αποφαση και το προχωράω το θέμα, οπότε απο βδομάδα θα την έχω στα χέρια μου....
άντε επιτέλους με το καλό ...
Περιμένουμε εντυπώσεις σύντομα!
Μερικές ερωτήσεις μιας και ενδιαφέρομαι και εγώ για την εν λόγο κυρία.
από που το παράγγειλες? Ελευσίνα?
Το δάνειο από ποια τράπεζα το πήρες (έγκριση) και σε πόσες μέρες?
Σε τι τελική τιμή?
Ανταλλαγές κάνουν?
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!!!
Την μηχανή την έκλεισα απο τον Βυνιο ( δεν τον πολύ συμπαθώ αλλά πέρναγα απ έξω κ λέω λες...);
Του πήγα τα χαρτιά κ μου βγάλε το δάνειο...
Μετά από κάποιες μέρες πήγα Ελευσίνα για να την οδηγήσω, εκεί γνώρισα τον Δημήτρη στην Zen one racing ( καταπληκτικός άνθρωπος), μου αφιέρωσε σχεδόν όλου του το πρωινό για να μου λύσει πολλά μου απορίες...
Θα ήθελα να την έπαιρνα απ αυτόν αλλά έτρεχε η διαδικασία δανειου στόμα Βυνιο...
Τώρα όσον αφορά στο δάνειο, μου το έβγαλε η eurobank...
Εντυπώσεις μόλις την πάρω στα χέρια μου ( Αχ δεν περνάνε οι μέρες με τίποτα...)
Τελική τιμή 6800, η τράπεζα μου απάντησε σε τρεις μερες
Την μηχανή την έκλεισα απο τον Βυνιο ( δεν τον πολύ συμπαθώ αλλά πέρναγα απ έξω κ λέω λες...);
Του πήγα τα χαρτιά κ μου βγάλε το δάνειο...
Ο Βύνιος είναι DEALER ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ?
Τι σου είπε ότι είναι ? το είχε εκεί το μηχανάκι να το δεις έστω?
Παράδοση πότε θα έχεις?
Μήπως να είσαι λίγο επιφυλακτικός με την παραγγελία σου?
Την μηχανή την έκλεισα απο τον Βυνιο ( δεν τον πολύ συμπαθώ αλλά πέρναγα απ έξω κ λέω λες...);
Του πήγα τα χαρτιά κ μου βγάλε το δάνειο...
Ο Βύνιος είναι DEALER ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ?
Τι σου είπε ότι είναι ? το είχε εκεί το μηχανάκι να το δεις έστω?
Παράδοση πότε θα έχεις?
Μήπως να είσαι λίγο επιφυλακτικός με την παραγγελία σου?
o Bυνιος είναι συνεργάτης της αντιπροσωπείας...
παράδοση την βδομάδα που μας έρχεται... απ όταν μπήκαν οι τελικές υπογραφές του δανείου, εξουσιοδοτήσεων κτλ γύρω στις 7 μέρες
Επιφυλακτικός ως προς τι ? μηχανή, μαγαζί ?
Υπέγραψες για δάνειο χωρίς να παραλάβεις μηχανάκι;
Σε βλέπω να ζεις στην κόψη.....
Την μηχανή την έκλεισα απο τον Βυνιο ( δεν τον πολύ συμπαθώ αλλά πέρναγα απ έξω κ λέω λες...);
Του πήγα τα χαρτιά κ μου βγάλε το δάνειο...
Ο Βύνιος είναι DEALER ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ?
Τι σου είπε ότι είναι ? το είχε εκεί το μηχανάκι να το δεις έστω?
Παράδοση πότε θα έχεις?
Μήπως να είσαι λίγο επιφυλακτικός με την παραγγελία σου?
Υπέγραψες για δάνειο χωρίς να παραλάβεις μηχανάκι;
Σε βλέπω να ζεις στην κόψη.....
Κάθε ένα μαγαζί που εμπορεύεται μοτοσυκλέτες , μπορεί να πουλήσει καινούργιες μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως μάρκας.
Δεν χρειάζεται να είναι εξουσιοδοτημένος.
Προφανώς, υπογράφεις τα χαρτιά- αιτήσεις δανείου προς την τράπεζα πριν παραλάβεις μοτοσυκλέτα.
Πάντα έτσι γίνεται.
costas81
22/11/2017, 12:48
o Bυνιος είναι συνεργάτης της αντιπροσωπείας...
παράδοση την βδομάδα που μας έρχεται... απ όταν μπήκαν οι τελικές υπογραφές του δανείου, εξουσιοδοτήσεων κτλ γύρω στις 7 μέρες
Επιφυλακτικός ως προς τι ? μηχανή, μαγαζί ?
Έχω τις χειρότερες εντυπώσεις από Βύνιο! Και προσωπική αγορά (ήμουν μικρός και δεν ήξερα) πριν χρόνια και από φίλους μου!
Κάθε ένα μαγαζί που εμπορεύεται μοτοσυκλέτες , μπορεί να πουλήσει καινούργιες μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως μάρκας.
Δεν χρειάζεται να είναι εξουσιοδοτημένος.
Προφανώς, υπογράφεις τα χαρτιά- αιτήσεις δανείου προς την τράπεζα πριν παραλάβεις μοτοσυκλέτα.
Πάντα έτσι γίνεται.
Ρε Γιώργη,εγώ θυμάμαι ότι με την παραλαβή του οχήματος έβαζες και την τζιφρα σου για να "τρέξει" το δάνειο.
Αλλιώς γίνεται τώρα;
Τι έχει πάθει το ριμαδι και εμφανίζονται έτσι τα μυνήματα;!;!;!
Ρε Γιώργη,εγώ θυμάμαι ότι με την παραλαβή του οχήματος έβαζες και την τζιφρα σου για να "τρέξει" το δάνειο.
Αλλιώς γίνεται τώρα;
Βρε συ… πως θα σου δωσει κάποιος ένα μηχανάκι με άδεια , αρ.κυκλ και λοιπά στο όνομα σου αν δεν εχει διασφαλίσει τα λεφτά του?
Και για να διασφαλίσει τα λεφτά του , πρέπει η τράπεζα να εγκρίνει και εκταμιεύσει το δάνειο.
Και για να γίνει αυτό , πρέπει εσύ να έχεις υπογράψει τα αντίστοιχα χαρτιά.
Αλώστε , ανάλογα το ποσό , η τράπεζα θα πρέπει να έχει κάνει ήδη την παρακράτηση .
οταν παραλαβεις, υπογραφεις τα τιμολογια , εξωφλητικες κλπ και ξεκινα η δοση
Αν έχεις γνωστό που σου δίνει το μηχανάκι με τα κλειδιά και μετα σου λεει «πέρνα οπότε θες για τις υπογραφές» πεστο τωρα!!!:lol:
Τι έχει πάθει το ριμαδι και εμφανίζονται έτσι τα μυνήματα;!;!;!
μαλλον ,εχει μεινει κληρονομια στα replies ενα quote του κακακη
ο,τι μηχανάκι είχα όλα ήταν με δάνεια, φυσικά και υπογράφεις πρώτα για το δάνειο... την ημέρα της παραλαβής υπογράφεις τα χαρτιά της παράδοσης. Οι δόσεις αρχίζουν να τρέχουν εναν μήνα μετά την ημερομηνία της παράδοσης.
Τον Βύνιο ούτε εγώ τον συμπαθώ... έχω ακουσει διάφορα, απλά υπήρχε γνωστός κτλ
όλες οι απαντήσεις με παράθεση έχουν εμένα ....χαχαχα...
Ναι παιδιά ξέρω πως γίνεται με το δάνειο για αγορά , απλά μιας και δεν έχω αγοράσει ποτέ από μη αντιπρόσωπο θεωρώ ότι αν δεν είναι επίσημος DEALER δεν θα υπάρχει και η ανάλογη υποστήριξη.
Συμπερασματικά για ότι στραβό συμβεί πριν, κατά, και μετά την παράδοση ο Βύνιος θα λέει ότι δεν φταίει αυτός και άντε να βγάλεις άκρη.
Πάντως συνήθως το πρόβλημα είναι να εγκρίνει η τράπεζα αλλά αν εσένα σου εγκρίθηκε κανονικά το δάνειο από την τράπεζα σε όποιο μαγαζί και να πήγαινες θα σου εγκρινόταν. Εκτός και χρειάστηκε να σπρώξει ο Βύνιο την έγκριση....
Μιας και η κουβέντα πήγε στους επίσημους DEALER
προς τι η ύπαρξη των επίσημων dealer για μία εταιρεία εάν μπορεί ο οποιοσδήποτε να πουλάει το μηχανάκι?:confused:
γιατί υπάρχει αυτό
http://www.benelli-moto.gr/simeia-polisis/
στη σελίδα της Benelli ?
θα έπρεπε να λεγόταν ΣΗΜΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ και ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ...
Τέλος πάντων εγώ θα τους πω τι θα γράφουν και πως θα πουλάνε?
Τα του '' Benelli το Benelli ''
Μιας και η κουβέντα πήγε στους επίσημους DEALER
προς τι η ύπαρξη των επίσημων dealer για μία εταιρεία εάν μπορεί ο οποιοσδήποτε να πουλάει το μηχανάκι?:confused:
γιατί υπάρχει αυτό
http://www.benelli-moto.gr/simeia-polisis/
στη σελίδα της Benelli ?
θα έπρεπε να λεγόταν ΣΗΜΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ και ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ...
Τέλος πάντων εγώ θα τους πω τι θα γράφουν και πως θα πουλάνε?
Τα του '' Benelli το Benelli ''
Γιατί , θεωρητικά , στα εξουσιοδοτημένα σημεία πώλησης μπορείς να δεις αποκοντά το μοντέλο που σε ενδιαφέρει , να κάνεις τεστ ντραιβ , να ρωτήσεις εξειδικευμένους πωλητές της εταιρίας.
Όμως , το κάθε μαγαζί που πουλάει μηχανές , μπορεί να αγοράσει από την πχ benelli Ελλάδας και να πουλήσει.
Η υποστήριξη μετα την πώληση , δεν έχεi να κάνει με το μαγαζί που την πούλησε , αλλά με το εξουσιοδοτημένο service και καλύπτεται από την εγγύηση που δίνει η κάθε εταιρία , άσχετα από που το πήρες .
όλες οι απαντήσεις με παράθεση έχουν εμένα ....χαχαχα...
Ναι παιδιά ξέρω πως γίνεται με το δάνειο για αγορά , απλά μιας και δεν έχω αγοράσει ποτέ από μη αντιπρόσωπο θεωρώ ότι αν δεν είναι επίσημος DEALER δεν θα υπάρχει και η ανάλογη υποστήριξη.
Συμπερασματικά για ότι στραβό συμβεί πριν, κατά, και μετά την παράδοση ο Βύνιος θα λέει ότι δεν φταίει αυτός και άντε να βγάλεις άκρη.
Πάντως συνήθως το πρόβλημα είναι να εγκρίνει η τράπεζα αλλά αν εσένα σου εγκρίθηκε κανονικά το δάνειο από την τράπεζα σε όποιο μαγαζί και να πήγαινες θα σου εγκρινόταν. Εκτός και χρειάστηκε να σπρώξει ο Βύνιο την έγκριση....
δεν φέρνουν όλα τα μαγαζιά όλα τα μηχανάκια... η benelli συνεργαζεται επίσημα με 2-3 καταστήματα στην Αττική... τα άλλα ήταν μακριά μου συν του ότι υπήρχε γνωστός στον Βύνιο ουτώς ώστε να έσπρωχνε την κατάσταση σε περίπτωση που υπήρχε σκάλωμα στο δάνειο...
το μηχανάκι έχεται απο Θεσσαλονίκη στην ουτα του, πηγαίνει zen one στην Ελευσίνα όπου και προετοιμάζεται και απο εκεί σε κάθε κατάστημα που έχει γίνει η παραγγελία...
Αν με ρωτάς προσωπικά, ήθελα να πάρω την μηχανη απ την zen one γιατί γνώρισα τον Δημήτρη που δουλεύει εκέι ο οποίος είνα καταπληκτικό παιδί. Το θέμα είναι όμως οτι η γνωριμία μου με τον Δημήτρη έγινε ενώ είχα πάρει εγκριση απ τον Βύνιο για το δάνειο...
δεν φέρνουν όλα τα μαγαζιά όλα τα μηχανάκια... η benelli συνεργαζεται επίσημα με 2-3 καταστήματα στην Αττική... τα άλλα ήταν μακριά μου συν του ότι υπήρχε γνωστός στον Βύνιο ουτώς ώστε να έσπρωχνε την κατάσταση σε περίπτωση που υπήρχε σκάλωμα στο δάνειο...
το μηχανάκι έχεται απο Θεσσαλονίκη στην ουτα του, πηγαίνει zen one στην Ελευσίνα όπου και προετοιμάζεται και απο εκεί σε κάθε κατάστημα που έχει γίνει η παραγγελία...
Αν με ρωτάς προσωπικά, ήθελα να πάρω την μηχανη απ την zen one γιατί γνώρισα τον Δημήτρη που δουλεύει εκέι ο οποίος είνα καταπληκτικό παιδί. Το θέμα είναι όμως οτι η γνωριμία μου με τον Δημήτρη έγινε ενώ είχα πάρει εγκριση απ τον Βύνιο για το δάνειο...
Θα πάω Βύνιο να το παραγγείλω λέμε...
390704
Θα πάω Βύνιο να το παραγγείλω λέμε...
390704
Να το πάρεις άμα είναι φούλ έξτρα.......................
390709
To 2005 πήγα να το πάρω καινούργιο αλλά δεν προέκυψε.
Το αγόραζα εύκολα και σήμερα
390710
harris_x
27/11/2017, 09:08
Τι έχει πάθει το ριμαδι και εμφανίζονται έτσι τα μυνήματα;!;!;!
μαλλον ,εχει μεινει κληρονομια στα replies ενα quote του κακακη
fixed ;)
lleonidas
02/07/2018, 14:16
Με ανάρτηση στο fb η Benelli προϊδεάζει για την έλευση της έκδοσης Χ του TRΚ 502 με ρεζερβουάρ 20 λίτρων, βάρος 213(αντί για 235) κιλά, ακτινωτές ζάντες, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ.Περισσότερα εδώ (http://www.2wo.gr/news/nea-montela/1878-benelli-trk-502-x-ellada) .
397247
397248
397249
lleonidas
04/07/2018, 11:20
Επίσημο βιντεάκι (https://m.youtube.com/watch?v=Cb_NWc60aYM) για το Χ και μια πρώτη γνωριμία (https://m.youtube.com/watch?v=PTpgicki_aQ/) από Ιταλούς δημοσιογράφους.
BabisStinson
04/07/2018, 12:50
Πολύ "ADVStyle" φαίνεται και 22 κιλά ελαφρύτερο..! Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Να είχαμε και περισσότερο feedback για την ποιότητα του 502 από τους κατόχους.. Είδα ότι πουλάει αρκετά καλά στις διάφορες επίσημες ανακοινώσεις πωλήσεων.
συμπλήρωσα τα 4000 χλμ με το 502 και προφανώς είναι πολύ νωρίς να πω γι αξιοπιστία και τα σχετικά .
Δείχνει πολύ καλό ποιοτικά μέχρι τώρα , δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα παιδικής ασθένειας , και βλέπουμε.ότι άλλο θέλεις ρώτα.
doctoras
04/07/2018, 14:50
υπάρχει κάποιο άρθρο που εξηγεί απο που κόψαν βαρος φτάνοντας στα 22κιλα διαφοράς
DRAKONET
07/07/2018, 18:58
συμπλήρωσα τα 4000 χλμ με το 502 και προφανώς είναι πολύ νωρίς να πω γι αξιοπιστία και τα σχετικά .
Δείχνει πολύ καλό ποιοτικά μέχρι τώρα , δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα παιδικής ασθένειας , και βλέπουμε.ότι άλλο θέλεις ρώτα.
ΠΕς ΜΑς καθε ποσα χλμ εχει σερβις...εαν γνωριζεις το κοστος....πες μας για καταναλωση....καθως επισης εαν αυτα που διαβασαμε για τα φρενα ειδικα μπροστα οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο (προσωπικα δεν το πιστευω..ειδικα για benelli)
κάθε 6000χλμ λαδια και φίλτρο λαδιου με κόστος 50 ευροπουλα στην αντιπροσωπεία , στην 2η αλλαγη και μπουζί και φίλτρο αέρα , κόστος δεν ξέρω γιατί κανένας γνωστός δεν έχει φτάσει τις 13000χλμ.
Κατανάλωση μου βγάζει 4,5 μικτή . και όχι και πολύ φρόνιμα.
Για τα μπροστινά φρένα τι να γράψω ? άγκυρα είναι , το πίσω είναι λίγο περίεργο γιατι έχει μεγάλη διαδρομη το ποδοφρενο.
DRAKONET
08/07/2018, 14:57
κάθε 6000χλμ λαδια και φίλτρο λαδιου με κόστος 50 ευροπουλα στην αντιπροσωπεία , στην 2η αλλαγη και μπουζί και φίλτρο αέρα , κόστος δεν ξέρω γιατί κανένας γνωστός δεν έχει φτάσει τις 13000χλμ.
Κατανάλωση μου βγάζει 4,5 μικτή . και όχι και πολύ φρόνιμα.
Για τα μπροστινά φρένα τι να γράψω ? άγκυρα είναι , το πίσω είναι λίγο περίεργο γιατι έχει μεγάλη διαδρομη το ποδοφρενο.
==================================================================================================== =============
Ενα θα σου πω φιλε μου...εχεις παρει μια μοτοσυκλετα που θα την αγαπησεις πραγματικα...θα δεις οτι η επιφυλακτικοτητα σου...θα γινειμε τον καιρο θαυμασμος για σενα εκπληξη και ζηλια για αυτους που ελεγαν τα αρνητικα!
Απο την αρχη του ποστ που διαβασα τα μνμ-τα λεει ο καθης το μακρυ και το κοντο του μην γνωριζοντας καν ποια ειναι και τι εχει κανει η benelli στην ιστορια της μοτοσυκλετας.
Γνωριζεις... οτι...τα innova 125 : τρελες ζημιες.... triumph T595 : κιβωτιο.... gsxr k5 : πλαισιο ....990 super duke : μοτερ ΚΑΘΩς ΚΑΙ ΑΛΛΑ εχουν θεματα...αλλα εριξαν την προσοχη τους σε κατι που μαλλον το θελουν αλλα δεν τους εκατσε..η βιαστηκαν να παρουν κατι αλλο..και χαρακτηριζουν με φθονο στο γραπτο λογο τους..κατι που αγνοουν!
Θα ηθελα σε παρακαλω να γραψεις κι'αλλα...πως στριβει...συμπεριφορα σε φρενα πανικου...βολτα-ταξιδι με δευτερο ατομο...
επισης κατι τελευταιο το μοτερ του δεν ειναι ''σκισμενο'' να το φοβασε...εχει γραμικοτητα παντου..και αυτο θα ειναι το ατου του.
το μηχανακι μπορει και μακαρι να αποδειχθει αστερι
αυτο ομως δεν εχει να κανει με την ιστορια της benelli αφου δεν ειναι benelli αλλα μονο λεγεται ετσι αντι για τσιν-λονγκ για παραδειγμα
ασε που η ιστορια της benelli ειναι απλα ενα τηλεφωνημα σε σχεση με την ιστορια αλλων:p
το ενδεχόμενο να μην λέγετε τσιν τσιν αλλά benelli γιατί είναι benelli δεν παίζει καθόλου? και αν όντως είναι έτσι , μια εταιρεία με την οπιαδήποτε ιστορία της ρισκάρει ένα σκασμό λεφτά για να ξαναμπεί στην αγορά ενός κινέζου ο οποίος έδωσε κι αυτός αλλο έναν σκασμο λεφτα και παρόλα αυτα δεν απάιτησε να μπει η δικια του επωνυμία στη ταμπέλα , όλα αυτά κάτι λένε.
επίσης μια μηχανή που φαίνετε νέα αλλά κυκλοφορεί ήδη 2 χρόνια απλά η εδώ αντιπροσωπεία είχε την "παραξενιά" να είναι σε όλα έτοιμη ( χώροι - συνεργέιο - στοκ ανταλλακτικών - τεχνογνωσία ) σιγά το πράμα θα πει κανείς αλλά ήταν οι μόνοι που πήγαν Ιταλία για να δουν και να "εκπαιδευτούν" από τους εκεί , και ας είναι μικρός ο χρόνος για τηνν λεγόμενη αξιοπιστία αλλά δεν είναι λίγος.
όσων αφορά τα υπόλοιπα η συμπεριφορά της είναι απολαυστική αφού εγώ που είμαι γνωστός κουλός για αυτούς που με ξέρουν κινούμε αρκετά πιο γρήγορα και από στρώμα που είχα πριν αλλά και απο το cbf 600 πιο πριν.
δικάβαλο δεν προβλημάτισε , αλλά σαν να θέλει βελτίωση η σέλα αφού ακόμα δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα σερί , τα 150χλμ απόσταση δεν τα βάζω κριτήριο γιατι καμία δεν με κούραζε σε τέτοια απόσταση.
karellen
08/07/2018, 17:10
το ενδεχόμενο να μην λέγετε τσιν τσιν αλλά benelli γιατί είναι benelli δεν παίζει καθόλου? και αν όντως είναι έτσι , μια εταιρεία με την οπιαδήποτε ιστορία της ρισκάρει ένα σκασμό λεφτά για να ξαναμπεί στην αγορά ενός κινέζου ο οποίος έδωσε κι αυτός αλλο έναν σκασμο λεφτα και παρόλα αυτα δεν απάιτησε να μπει η δικια του επωνυμία στη ταμπέλα , όλα αυτά κάτι λένε.
επίσης μια μηχανή που φαίνετε νέα αλλά κυκλοφορεί ήδη 2 χρόνια απλά η εδώ αντιπροσωπεία είχε την "παραξενιά" να είναι σε όλα έτοιμη ( χώροι - συνεργέιο - στοκ ανταλλακτικών - τεχνογνωσία ) σιγά το πράμα θα πει κανείς αλλά ήταν οι μόνοι που πήγαν Ιταλία για να δουν και να "εκπαιδευτούν" από τους εκεί , και ας είναι μικρός ο χρόνος για τηνν λεγόμενη αξιοπιστία αλλά δεν είναι λίγος.
όσων αφορά τα υπόλοιπα η συμπεριφορά της είναι απολαυστική αφού εγώ που είμαι γνωστός κουλός για αυτούς που με ξέρουν κινούμε αρκετά πιο γρήγορα και από στρώμα που είχα πριν αλλά και απο το cbf 600 πιο πριν.
δικάβαλο δεν προβλημάτισε , αλλά σαν να θέλει βελτίωση η σέλα αφού ακόμα δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα σερί , τα 150χλμ απόσταση δεν τα βάζω κριτήριο γιατι καμία δεν με κούραζε σε τέτοια απόσταση.
:beer:
DRAKONET
08/07/2018, 18:00
το μηχανακι μπορει και μακαρι να αποδειχθει αστερι
αυτο ομως δεν εχει να κανει με την ιστορια της benelli αφου δεν ειναι benelli αλλα μονο λεγεται ετσι αντι για τσιν-λονγκ για παραδειγμα
ασε που η ιστορια της benelli ειναι απλα ενα τηλεφωνημα σε σχεση με την ιστορια αλλων:p
ποιο benelli ειχες με προβλημα...και τι προβλημα ηταν αυτο ?
Πως θα μπορουσα να εχω benelli?
Τα τελευταια 30 χρονια που θυμαμαι δεν υπαρχει γκαμα για να διαλεξεις
Η εταιρεια υπαρχει μονο ως ονομα οπως η alfa romeo η lancia η aprilia κι ενα σωρο αλλες
χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης , εσύ δηλαδή όταν αποφασίσεις να αγοράσεις μια μηχανη πας ας πούμε στη honda και είσαι ανάμεσα σε παπί , σκούτερ , το ςς το 1000 και την αφρικάνα?
δεν σου λέω ότι έχεις άδικο απλά δεν είναι και ακριβώς όπως τα λες
φυσικα χωρις αντιπαραθεση κουβεντα κανουμε
αν κυκλοφορησεις εξω ποσα ιταλικα benelli θα δεις ανεξαρτητως κατηγοριας κυβικων χρονολογιας κλπ
εγω κοντευω τα 50 και την benelli την εχω ακουστα μονο ως ονομα και οχι ως ενεργο εμπορικο κατασκευαστη
μεγαλος γνωστης δεν ειμαι αλλα ειμαι στην αγορα μοτο απο τα τελη του 80
το σημερινο benelli -το οποιο δεν κρινω- εχει καμμια συνδεση με μοντελα του παρελθοντος;
αν παω στη honda θα δω 2-3 μοντελα σε καθε κατηγορια τα οποια εχουν παρελθον παρον και μελλον
DRAKONET
08/07/2018, 20:47
εχεις δικιο σε αυτο που λες!
μετα την εισβολη των ιαπωνικων ομως...γενικα η ευρωπη πατωσε γενικα σε μεριδιο πωλησεων
ετσι για γνωση θα πω οτι οταν ερχοταν τα μεταχειρισμενα απο ιαπωνια...και εβρισκες ΟΛΑ τα κυβικα σε ΟΛΕΣ τις τιμες...και πολυ καλες μοτοσυκλετες εκεινη λοιπον την εποχη η benelli ειχε μεγαλα προβληματα....και η εταιρια εσβησε...οτι κυκλοφορουσε ηταν για γνωστες και μονο..!
κατι που εκανε εντυπωση τοτε εκεινη την εποχη...ηταν τα RD φιλε μου αφου εισαι γυρω στα 50 τα θυμασε...εκεινη λοιπον την εποχη ειχα την τυχη και ετρεχα σε ενιαιο αγωνα με τετοια μοτοσυκλετα....και ομως...σε ανοικτο αγωνα που ηταν και benelli...o κινητήρας ήταν αισθητά πιο ευέλικτος από αυτόν του αντιπάλου του Yamaha, με κάποια ισχύ που ήταν διαθέσιμη από 3000 σ.α.λ., περισσότερο από 4000 σ.α.λ. και απογειώθηκε στις 5000 σ.α.λ. Αντίθετα, το σύγχρονο Yamaha RD απαιτούσε επιπλέον 1000 στροφές ανά λεπτό για να προσφέρει ισοδύναμη επιτάχυνση με αποτελεσμα ποτε κανεις να μην περασει τον καλο φιλο σταθη..
καταληγω λοιπον οτι ηταν τετοιες οι συγκυριες που δεν μπορεσε η εταιρια να ανταπεξελθει σε εκεινους τους καιρους....θα μπορουσαν γραψω κι'αλλα..οπως ας πουμε για συστηματα που ''δανειστηκαν''αλλες εταιριες απο την benelli..η για τα μοναδικα πλαισια..η μερικα απο τα (οχι ολα) υπεχοχα κιβωτια που πλεον βρισκεις ΤΩΡΑ μονο σε honda και τα ειχαν πριν 30 χρονια...αυτα τα ολιγα...χαιρετιζουμε την οποια προσπαθεια της benelli...ευχομαι καλα χλμ φιλε μου..και θελω να γραφεις συνεχως εντυπωσεις
peterTHErider
08/07/2018, 21:03
εγω ενα θα πω και να μην θεωρηθει flame...
οταν οι ευρωπαιοι κανανε μηχανακια οι ιαπωνες κανανε ραπτομηχανες...
KotsosDR
09/07/2018, 11:45
εγω ενα θα πω και να μην θεωρηθει flame...
οταν οι ευρωπαιοι κανανε μηχανακια οι ιαπωνες κανανε ραπτομηχανες...
Και εμείς όταν δίναμε στο Σωκράτη το κώνιο , οι Ευρωπαίοι τρώγανε βελανίδια :lol:
Το θέμα πάντα είναι το παρόν , τα υπόλοιπα είναι ιστορία .
εγω ενα θα πω και να μην θεωρηθει flame...
οταν οι ευρωπαιοι κανανε μηχανακια οι ιαπωνες κανανε ραπτομηχανες...
Αν το νικ σου ηταν "petersuzukirider" θα το προσπερνουσαμε.
Τωρα ομως θα σε σκισουμε!
Τα 140 πραγματικά σε πόσες στρ τα έχει? Το κόκκινο σε ποιες στρ ξεκινάει?
Μπορεί να κρατήσει 140-150 max κοντεράτα φορτωμενο με βαλίτσες χωρίς να ζορίζεται? Απο κραδασμούς πως είναι?
2 ενήλικες που τρώνε το φαί τους χωράνε?
Αν μη τι αλλο ειναι εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα, με πολυ καλή τιμή και μακαρι η επιτυχία της να κανει και τους υπολοιπους κατασκευαστές να θυμηθούν τα 2κ 500-600.
Τα 140 πραγματικά σε πόσες στρ τα έχει? Το κόκκινο σε ποιες στρ ξεκινάει?
Μπορεί να κρατήσει 140-150 max κοντεράτα φορτωμενο με βαλίτσες χωρίς να ζορίζεται? Απο κραδασμούς πως είναι?
2 ενήλικες που τρώνε το φαί τους χωράνε?
Αν μη τι αλλο ειναι εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα, με πολυ καλή τιμή και μακαρι η επιτυχία της να κανει και τους υπολοιπους κατασκευαστές να θυμηθούν τα 2κ 500-600.
Δεν νομίζω να περιμένεις να εκπληρώνονται επιτυχώς όλα τα κόκκινα από ένα 500ρι ε ?
Nostradamus
09/07/2018, 12:53
Δεν νομίζω να περιμένεις να εκπληρώνονται επιτυχώς όλα τα κόκκινα από ένα 500ρι ε ?
Αυτου του αιωνα εννοει ο κυριος.. Συγχρονο 500αρι... οχι σαν αυτα που μαζευεις εσυ στην γιαφκα..
Αυτου του αιωνα εννοει ο κυριος.. Συγχρονο 500αρι... οχι σαν αυτα που μαζευεις εσυ στην γιαφκα..
Γιατί με κουρδίζετε ρε ? Κατά τα άλλα διαφωνείς κάπου ας πούμε ???
Για Ιταλοκινέζικο ημι street μηχανάκι μιλάμε ,αν ταξίδευε αυτό 2κάβαλο και φορτωμένο με 145 χλμ, ποιος ο λόγος να πληρώσεις στην Ελλάδα ένα 1000ρι ρεαλιστικά σκεπτόμενος ?
αν ταξίδευε αυτό 2κάβαλο και φορτωμένο με 145 χλμ, ποιος ο λόγος να πληρώσεις στην Ελλάδα ένα 1000ρι ρεαλιστικά σκεπτόμενος ?
Επειδή αλλιώς υπάρχει λόγος να πληρώσεις 1000άρι, ρεαλιστικά σκεπτόμενος; :lol:
Επειδή αλλιώς υπάρχει λόγος να πληρώσεις 1000άρι, ρεαλιστικά σκεπτόμενος; :lol:
Σ' αγαπάμε μικρέ και χαριτωμένε αλλά μην περιμένεις να δικαιώσουμε (εγώ τουλάχιστον) την ηρωική μεν αλλά πρώιμη έξοδο σου από τον κόσμο των δικύκλων...
Nostradamus
09/07/2018, 13:51
Γιατί με κουρδίζετε ρε ? Κατά τα άλλα διαφωνείς κάπου ας πούμε ???
Για Ιταλοκινέζικο ημι street μηχανάκι μιλάμε ,αν ταξίδευε αυτό 2κάβαλο και φορτωμένο με 145 χλμ, ποιος ο λόγος να πληρώσεις στην Ελλάδα ένα 1000ρι ρεαλιστικά σκεπτόμενος ?
Γιατι το "ρεαλιστικα σκεπτομενος" και το "Ελλαδα" δεν πανε πακετο στις περισσοτερες των περιπτωσεων/αναβατωνΕ... Τα περισσοτερα παρκαρισμενα εξω απο τις καφετεριες επρεπε να ειναι η στην γραμμη εκκινησης σε καποια πιστα, η στα οροπεδια του Θιβετ η στην χειροτερη, να γυρνανε καπου στην Ευρωπη (βορεια, κεντρικη η ανατολικη εχουμε για ολα τα οδοστρωματα λεμε)..
Επρεπε να βαλω το εμοτικο στο τελος σε βλεπω ολιγον τσιτωμενο.. :D
Γιατι το "ρεαλιστικα σκεπτομενος" και το "Ελλαδα" δεν πανε πακετο στις περισσοτερες των περιπτωσεων/αναβατωνΕ... Τα περισσοτερα παρκαρισμενα εξω απο τις καφετεριες επρεπε να ειναι η στην γραμμη εκκινησης σε καποια πιστα, η στα οροπεδια του Θιβετ η στην χειροτερη, να γυρνανε καπου στην Ευρωπη (βορεια, κεντρικη η ανατολικη εχουμε για ολα τα οδοστρωματα λεμε)..
Επρεπε να βαλω το εμοτικο στο τελος σε βλεπω ολιγον τσιτωμενο.. :D
Μπα, σέρνομαι σήμερα Δευτέρα ,για ρίξε τη μαγική λέξη και εδώ είμαστε ...
Nostradamus
09/07/2018, 14:06
Μπα, σέρνομαι σήμερα Δευτέρα ,για ρίξε τη μαγική λέξη και εδώ είμαστε ...
ΚΑΤΑΝΑ (σε κιτρινο) ?? :lol:
ΚΑΤΑΝΑ (σε κιτρινο) ?? :lol:
Κοίτα λογικά ταξιδεύει με 150 ,τώρα για δεύτερο άτομο και μπαγκάζια καλύτερα όχι...
397618
Hayabusa?
Καλά εσύ είσαι πολύ αγαθός χαρακτήρας λέμε...
Δεν νομίζω να περιμένεις να εκπληρώνονται επιτυχώς όλα τα κόκκινα από ένα 500ρι ε ?
To μηχανάκι το συμπαθω, πιο πολύ από περιέργεια ρωταω. Γνωρίζω πως του εβαλα δύσκολα αλλά λίγο ο ψεκασμός, λίγο το 6ταχυτο κιβώτιο μπορεί να το βοηθάνε στο ταξίδι. Μπόκαρος ακούει;
Τα 140 κοντερατα είναι το δικο μου μετρο σύγκρισης.
Καλά εσύ είσαι πολύ αγαθός χαρακτήρας λέμε...
Δε μου βγαζεις το ματι καλλιτερα?
To μηχανάκι το συμπαθω, πιο πολύ από περιέργεια ρωταω. Γνωρίζω πως του εβαλα δύσκολα αλλά λίγο ο ψεκασμός, λίγο το 6ταχυτο κιβώτιο μπορεί να το βοηθάνε στο ταξίδι. Μπόκαρος ακούει;
Τα 140 κοντερατα είναι το δικο μου μετρο σύγκρισης.
Απ οτι βλεπω σε δυναμομετρησεις 42 τροχο βγανει. Αρα λογικα 140 κοντερισια θα τα μπορει.
Δε μου βγαζεις το ματι καλλιτερα?
Γιατί ρε και γω αγαθός είμαι αχαχαχαχα.
Μη πεταχτεί τώρα καμμιά κφλ με cbr 20ετίας και σχολιάσει...
ΥΓ για 140+ σε ταξίδι φορτωμένο δεν μιλάμε ρε ???
Γιατί ρε και γω αγαθός είμαι αχαχαχαχα.
Μη πεταχτεί τώρα καμμιά κφλ με cbr 20ετίας και σχολιάσει...
ΥΓ για 140+ σε ταξίδι φορτωμένο δεν μιλάμε ρε ???
Επειδη το "+" ειναι λιγο αοριστο, ειπα κι εγω κατι που ταξιδευει απο 100 μεχρι 200
Επειδη το "+" ειναι λιγο αοριστο, ειπα κι εγω κατι που ταξιδευει απο 100 μεχρι 200
Ρε καμάρι στο δικό μου λεξιλόγιο το 140+ πιάνει από 141 μέχρι 149 ,μετά πάει 150+ .
Για το κάστομ Μπενελλάκι δεν είπες τίποτα, ένα καστομάκι δεν πάλευες και συ, θυμάμαι καλά ???
DRAKONET
09/07/2018, 15:21
187 χλμ...στις 9000 στροφες τελικη απο κυπριο ....δεν ξερω για 150 αλλα 130 σιγουρα δικαβαλο...
Ρε καμάρι στο δικό μου λεξιλόγιο το 140+ πιάνει από 141 μέχρι 149 ,μετά πάει 150+ .
Για το κάστομ Μπενελλάκι δεν είπες τίποτα, ένα καστομάκι δεν πάλευες και συ, θυμάμαι καλά ???
Γραψε λαθος....μαθηματικη παρεξηγηση.....
Ωραιο το καστομ μπενελακι. Δεν θα ξοδευα χρονο και χρημα να το αποκτησω, αλλα οτι μου αρεσει μου αρεσει. Μηχανη συλλογης.
Καλα θυμασαι, ενα dr800, το οποιο εμεινε πισω αλλα θα μπει στο προγραμμα το φθινοπωρο.
Και μιλωντας για καστομιες (σορρυ για το σπαμαρισμα) αυτο για το οποιο μου τρεχουν τα σαλια ειναι τουτο δω:
397636
με τιποτα τα 187 σε αυτες τις στροφές , εκει είμαιστις 9500 και με πιο μακρυ γραναζι , εκτός αν ο κύπριος άλλαξε και μπροστά και πίσω.
Κώστα 140 περίπου 7500 με κόκκινα στις 10000 , εγώ έχω 145 στις 7000 με μακρύ γραναζάκι , κραδασμούς μεχρι τις 8500 στροφές δεν έχει όσο για δικάβαλο και φορτωμένο δεν έχω δοκιμάσει αλλά δείχνει ότι δεν θα ανταπεξέλθει
Σ' αγαπάμε μικρέ και χαριτωμένε αλλά μην περιμένεις να δικαιώσουμε (εγώ τουλάχιστον) την ηρωική μεν αλλά πρώιμη έξοδο σου από τον κόσμο των δικύκλων...
Γίνεσαι πολύυυυυ κακός άμα θέλεις..................................
Γίνεσαι πολύυυυυ κακός άμα θέλεις..................................
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147134&p=2945128&viewfull=1#post2945128
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.