View Full Version : XL500R 1982
και αφου ειχα παρει φορα και τα χερια μου φωτια...εβαλα πισω τροχο..αλυσιδα...μπουκαλες χωρις να δεσω φουσκες και ξυστρες στον αερα για να δω αν ειναι οκ οι τσιμουχες. τροχος μπροστα και εδειξε παλι μηχανη........
357244
πατησε στα ποδια της μετα απο καιρο.....αυριο θα συνδεσω ντιζες καρπμ κλπ.....
357245:D
thunder ace
20/04/2016, 23:57
Θα το εχεις σαν βασικο οχημα ;ρωταω γιατι το μπροστινο φρενο με τα σημερινα δεδομενα δεν ειναι ανεπαρκες;
Θα το εχεις σαν βασικο οχημα ;ρωταω γιατι το μπροστινο φρενο με τα σημερινα δεδομενα δεν ειναι ανεπαρκες;
δεν ειναι δικο μου....δεν ξερω τι θα κανει. ειναι σαν οικογενειακο κειμηλιο.εχει μια ιστορια που θα την μαθετε στο τελος γιατι το φτιαχνουμε. εξαλου θελουμε να μεινει αυθεντικο.
thunder ace
21/04/2016, 00:04
οκ................εισαι κατω απο παρακολουθηση:lol:
ελυσα παλι το καρμπ και του εριξα μπολικο καθαριστικο μονταρα και το εβαλα επανω. εκανα ολες τις συνδεσεις του κηνητηρα εβαλα αναθυμιασεις τεποζιτο συνδεσα ενα τροφοδοτικο για να ελενξω την πλεξουδα
https://youtu.be/FpTdgmg87Ow
και το καλυτερο βιντεο
https://youtu.be/uoZsRKSxtcU
τεραστια χαρα......:D
supraman
21/04/2016, 19:26
Πανεμορφο το χεις κανει και το χρωμα τα σπάει αρχισα και γω το δικο μ τωρα 250... Αντε να το δουμε τελιωμενο να το θαυμασουμε ποιο πολυ
aetomenios
21/04/2016, 22:09
Η χαρά σου ειναι και δική μας χαρά Κώστα,το ζούμε πραγματικά από την αρχή μέχρι το τέλος!!:a46:
Υ.Γ. Ζήλεψα κι'αρχισα μία απο τα ιδια στο δικό μου...(XL250R)357277
εβαλα προσωρινα την σελα που πηρα διοτι θα αλλαχτει η επενδυση
357308
εβαλα και το φτερο.κοντυνα την αλυσιδα γιατι αξονας βιδονε στην ακρη του ψαλιδιου.
357309
ρυθμισα τα φρενα ελενξα για τυχον διαροες (ανθρωποι ειμαστε τοσες τσιμουχες αλλαξαμε)και ετοιμο για δοκιμαστηκη βολτα..:D
357310
στην βολτα μου δδουλευε σωστα οι ταχυτητες ολες κουμπωναν ωραια ο ηχος γλυκος αρχοντικος αλλα ειχα καποια θεματακια :(
το ρουμπινετο χανει απο τον διακοπτη λιγο (δακρυζει).
και η υπερχυληση του καρμπ βγαζει βενζινη σαν να μην κλεινει το φλοτερ.
sapila racing
22/04/2016, 21:16
το ρουμπινετο χανει απο τον διακοπτη λιγο (δακρυζει).
και η υπερχυληση του καρμπ βγαζει βενζινη σαν να μην κλεινει το φλοτερ.
Ψιλολόγια, θα τα φτιάξεις. :beer:
Το ρουμπινέτο παίρνει επισκευή πάντως.
Ψιλολόγια, θα τα φτιάξεις. :beer:
Το ρουμπινέτο παίρνει επισκευή πάντως.
Το ρουμπινετο αρη εχει πριτσινια εκει που χανει.τα κοβεις και εχει καποιο λαστιχο μεσα? Θα βγαλω κοντινη φωτο να δεις που χανει
Το καρμπ μαλλον λυσιμο να δω το πυραβλακι του φλοτερ..αυτο φταει μαλλον.
απο το κιτρινο βελακι χανει????.....αυτα τα πριτσινια ελεγα ...αφου εχει προβλημα θα το ανοιξω και θα δω.
357337
τα αυτακια της βαλβιδας φλοτερ (πυραβλακι)μπαινουν αναμεσα στα ελασματα του φλοτερ η οχι και αυτα ειναι για να το σπρωχνουν????
357339
:confused:
απο το κιτρινο βελακι χανει????.....αυτα τα πριτσινια ελεγα ...αφου εχει προβλημα θα το ανοιξω και θα δω.
357337
τα αυτακια της βαλβιδας φλοτερ (πυραβλακι)μπαινουν αναμεσα στα ελασματα του φλοτερ η οχι και αυτα ειναι για να το σπρωχνουν????
357339
:confused:
Δεν φαίνονται οι φωτογραφίες, δες και αυτο http://www.ebay.com/itm/NEW-FUEL-VALVE-PETCOCK-ASSEMBLY-FOR-HONDA-XL600R-XL500R-DIRT-BIKE-/182004932482?hash=item2a6056df82:g:Wk0AAOSw5dNWqQ-A&vxp=mtr
SHOOTER045
23/04/2016, 11:28
Μοιάζει με του glx μου.
Με την διαφορά ότι αντί για πριτσίνια έχει βίδες το glx και απο κάτω έχει ενα oring.
kai η φωτο για το φλοτερ....εκει μεσα μπανουν τα αυτακια της βαλβιδας η οχι και απλα τα πιεζουν??
357349
Μοιάζει με του glx μου.
Με την διαφορά ότι αντί για πριτσίνια έχει βίδες το glx και απο κάτω έχει ενα oring.
τοτε το ανοιξα στο λεπτο.....και μετα η πριτσινια η βιδες. ευχαριστω πολυ....να δω και με την υπερχηληση τι γινεται
SHOOTER045
23/04/2016, 11:42
Ναι αλλά αν στο σωμα του ρουμπινετου δεν έχει πάσα, πως θα βάλεις βίδα?
Η που θα βρείς τόσο ψιλό πριτσινι?
Νομίζω οτι αν ανοίγει απο κάτω στο ποτηρακι,και σου δίνει πρόσβαση να μπορεσεις να δεις αυτό που λέω
Ναι αλλά αν στο σωμα του ρουμπινετου δεν έχει πάσα, πως θα βάλεις βίδα?
Η που θα βρείς τόσο ψιλό πριτσινι?
Νομίζω οτι αν ανοίγει απο κάτω στο ποτηρακι,και σου δίνει πρόσβαση να μπορεσεις να δεις αυτό που λέω
Πριτσινι βρίσκω....βιδα με παξιμαδι απο πισω...
Απο κατω στανταρ δε βλεπεις τιποτα ας αφαιρεσεις την σιτα.
SHOOTER045
23/04/2016, 12:15
Έχει εκείνη την μικρή σιτα ε.
Αν μπορεις να ανοιξεις το πριτσινι και να βάλεις βίδα με κόντρα παξιμάδι οκ.
Κάτω απο τον διακόπτη έχει οριγκ.
Πιθανότατα απο εκεί έχεις διαρροή
σημερα ειπα θα επισκευασω τα τελευταια μικρα βασανα. ρουμπινετο και φλοτερ...
εξω τεποζιτο και αδειαζοντας βενζινη
357491
οσο αδειαζε με την ισυχια του εβγαλα τις αναθυμιασεις να μου δωσουν χωρο
357492
και ειχα αυτο το κοντο κατσαβιδι..(ευτυχως)
357493
εβαλα μια σακουλα για να μην πεσει το παραμικρο ανοιξα πριν την βιδα να αδειασει και εβγαλα το ποτηρι και να το φλοτερ
357494
357495
εδω μια βοηθεια....τα αυτακια πανε μεσα στο φλοτερ η εξω. 1η ή 2η φωτο:confused:
357496
357497
και οσο περιμενω μια απαντηση ηρθε η ωρα του ρουμπινετου
357498
απο πανω ..
..357499
απο κατω με σιτα.......
357500
και χωρις αυτην...προσβαση στο περιστροφικο κομβιο δεν εχει.....αρα χειρουργειο και οτι βγει. εξαλλου δεν δουλευει σωστα χειροτερα δεν θα το κανουμε
357501
εφαγα τα κεφαλια με μεγαλυτερο τρυπανι
357502
και ανοιξε σαν μαρουλοφυλο
357504
το υπεθυνο για την διαρροη ορινγκ πανω στον διακοπτη :nono:
357505
εβγαλα τελειως τα υπολοιματα απο πριτσινια το λειανα και παω για ορινγ και καινουρια πριτσινια μικρα. αν δεν βρω θα βαλω βιδα αλλα δεν θα μου αρεσε το αποτελεσμα..
357507
αναμενεται συνεχεια............
sapila racing
25/04/2016, 10:28
εδω μια βοηθεια....τα αυτακια πανε μεσα στο φλοτερ η εξω. 1η ή 2η φωτο:confused:
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Πρέπει να υπάρχει κάτι σαν έλασμα στην συνδεσμολογία που το στραβώνεις ανάλογα ωστε να ρυθμίσεις το ύψος στο λεκανάκι.
Ελεγξε και οτι το φλοτερ δεν εχει τρυπήσει πουθενα. Αν έχει εστω και μια μικροσκοπική τρυπίτσα αρχίζιε και γεμίζει με βενζίνη, οπότε μετα δεν είναι και τόσο 'φλοτερ'.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Πρέπει να υπάρχει κάτι σαν έλασμα στην συνδεσμολογία που το στραβώνεις ανάλογα ωστε να ρυθμίσεις το ύψος στο λεκανάκι.
Ελεγξε και οτι το φλοτερ δεν εχει τρυπήσει πουθενα. Αν έχει εστω και μια μικροσκοπική τρυπίτσα αρχίζιε και γεμίζει με βενζίνη, οπότε μετα δεν είναι και τόσο 'φλοτερ'.
Αρη δεν εχει ελασμα ουτε συρματακι η βαλβιδα οπως εχω δει σε αλλα καρμπ.για αυτο ρωταω..οι 2φωτο που ανεβασα ειναι οπως ειναι εκριβως μεσα στο καρμπ. οπως το βλεπεις..αν δεν ειναι κατανοητο θα βγαλω μια το φλοτερ σε εκεινο το σημειο μονο του....
Αυτο με την τρυπα ναι δεν μου περασε απο το μυαλο και ειναι σοβαρο θα το ελενξω και το μεσημερι θα σας πω
οι φωτο απο το φλοτερ......επανω πλευρα
357509
και η κατω
357510
ελπιζω να ειμαι κατανοητος τωρα που το βλεπετε για το που καθεται το πυραυλακι
και εδω ηταν η ζημια σρο ρουμπινετο.ξερο απο τα χρονια...λογικο
357511
Το Νο 3 βοηθάει να δεις τη θέση που κάθεται το φλοτέρ ή είναι άσχετο;
http://www.cmsnl.com/honda-xl500r-1982-c-usa_model7697/partslist/E++1601.html#results
τα πριτσινωσα με 3αρι..
..ορινγκ ηταν λιγο χοντρο μπηκε με λαδακι αλλα καλυτερα γιατι θα ντωσει με τις ζεστες.γυρναει σφικτα αλλα δεν χρειαζεται πενσα;)
357512
και απο πισω δεν εχεχει πολυ...μια χαρα και στο ματι εκτος απο λειτουργικο
357513
αφου γυαλιστικε φυσιξα πολυ καλα και το εβαλα επανω με βενζινη....πενα και ασφαλες
357514
Το Νο 3 βοηθάει να δεις τη θέση που κάθεται το φλοτέρ ή είναι άσχετο;
http://www.cmsnl.com/honda-xl500r-1982-c-usa_model7697/partslist/E++1601.html#results
πανο το φλοτερ ξερω πως παει δεν μπορεις να το βαλεις λαθος διοτι εξεχει ενα πλαστικο για στοπ(2η φωτο)
η βαλβιδα ρωταω μην εχω κανει λαθος..εγω την ειχα βαλει μεσα στα 2πλαστικα-πατουρες και οταν γεμιζε το ποτηρι δεν εφτανε η βελονα να το κλεισει και ειχα υπερχιληση. η επομενη κινηση μου ειναι να το βαλω απο επανω αλλα για να μην ξαναλυνω ρωταω καλου κακου ανθρωποι ειμαστε. και η αλλη κινηση το εχω βουτιξει στην βενζινα μημπως ειναι τρυπιο να δω......
πανο το φλοτερ ξερω πως παει δεν μπορεις να το βαλεις λαθος διοτι εξεχει ενα πλαστικο για στοπ(2η φωτο)
η βαλβιδα ρωταω μην εχω κανει λαθος..εγω την ειχα βαλει μεσα στα 2πλαστικα-πατουρες και οταν γεμιζε το ποτηρι δεν εφτανε η βελονα να το κλεισει και ειχα υπερχιληση. η επομενη κινηση μου ειναι να το βαλω απο επανω αλλα για να μην ξαναλυνω ρωταω καλου κακου ανθρωποι ειμαστε. και η αλλη κινηση το εχω βουτιξει στην βενζινα μημπως ειναι τρυπιο να δω......
Το πιο λογικό είναι είναι να μπαίνει ανάμεσα στα πλαστικά ώστε να στηρίζεται μέσα στην πατούρα. Εάν το βάλεις απ´ έξω εάν αδειάσει εντελώς το φλοτέρ η βελόνα-βαλβίδα θα πέσει μέσα στο ποτήρι. Στο κεφάλι της βελόνας υπάρχει ένα μικρό πυρακι. Αυτό δες εάν πιέζεται μέσα στη βαλβίδα. Εάν ναι τότε βρήκες την βλάβη.
Το πιο λογικό είναι είναι να μπαίνει ανάμεσα στα πλαστικά ώστε να στηρίζεται μέσα στην πατούρα. Εάν το βάλεις απ´ έξω εάν αδειάσει εντελώς το φλοτέρ η βελόνα-βαλβίδα θα πέσει μέσα στο ποτήρι. Στο κεφάλι της βελόνας υπάρχει ένα μικρό πυρακι. Αυτό δες εάν πιέζεται μέσα στη βαλβίδα. Εάν ναι τότε βρήκες την βλάβη.
Ναι πιέζεται μεσα ανετα το πυρακι...δεν πρέπει να πιέζεται????
Takata Dome
25/04/2016, 14:58
Μια φωτογραφία από το δικό μου.Στα πλαστικά φλοτερ από όσο ξέρω η στάθμη δε ρυθμιζεται.Το πυραυλακι μήπως είναι φθαρμενο και δε σφραγιζει καλά; Κάποιο ξεραμενο τσιμουχακι στην έδρα του ή στην βιδα που αδειάζει η βενζίνη χαμηλά ίσως;357523
Μπραβο ρε takata.μου εφυγε η απορια λοιπον. Σωστα το ειχα βαλει. Η βαλβίδα ειναι καινουρια. Τι να φταίει και κανει υπερχειληση??? Θα το δοκιμασω χωρις το ποτηρι οπως ειναι επανω να δω αν κλεινει ριχνωντας καυσιμο
Ναι πιέζεται μεσα ανετα το πυρακι...δεν πρέπει να πιέζεται????
Φίλε Κώστα
Εαν πιέζεται και άνετα όπως λες,τη βρήκες σίγουρα την βλάβη. Το κενό που εχει η βελόνα και μπαίνει στο φλοτέρ ειναι μεγάλο από οτι βλέπω. Αφού λοιπόν εχει τζόγο πάνω-κάτω και το πυράκι δεν πιέζει δυνατά, αλλά πιέζεται το ίδιο μέσα-έξω, δεν ασκείται αρκετή πίεση ώστε να σταματήσει η ροή του καυσίμου. Το πυράκι δεν ειναι αμορτισέρ και εχει τόσο μικρή επιφάνεια για να μπορεί να ρολάρει στο σημείο που ακουμπά (φαντάσου το σαν μύτη απο στυλό). Σου παραθέτω και μια φωτογραφία για να το καταλάβεις καλύτερα.357532
Την έχω πατήσει εγώ ίδιος. Πιέζοντας το πυράκι της βελόνας το χάλασα και μετά σταματημένο πλημμύριζα και εαν κατάφερνα να το βάλω μπροστά πνιγόταν. Τρόμαξα να το καταλάβω. Ελπίζω να ειναι μονο αυτό και να σε βοήθησα.
να σας πω τι εκανα...εβαλα επανω βαλβιδα και φλοτερ....το συνδεσα με καυσιμο απο το τεποζιτο και ΧΩΡΙΣ το ποτηρι ανοιξα το διακοπτη καυσιμου....δουλευε κανονικα. εκλεινε την ροη ανετα απο τα μισα της διαδρομης. το εκανα 2-3 φορες κανενα προβλημα.η βαλβιδα εκλεινε.το φλοτερ δοκιμαστηκε δεν εχει τρυπα. τα μονταρω ολα ανοιγω παλι διακοπτη δεν ετρεχε τιποτα. ανοιγω την βιδα αποστραγγισης ποτηριου εφερνε καυσιμο κανονικα. βαζω μπροστα την μηχανη ολα καλα την σβηνω εβγαλε παλι...να μην μακρυγορω τωρα μια το κανει μια οχι.....με το πυρακι τι να κανω τωρα φιλε κουτσοφλινη????????
αυριο θα το ξεσκισω στις δοκιμες.:(.:confused:.:cry:.θα κανω και μια μακρυνη βολτα...
..ευχαριστω πολυ ολους που προσπαθητε να με βοηθησετε.το εκτιμω παρα πολυ
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ σε ένα xlr250 το1990 .Κατά διαστήματα έκανε υπερχείλιση,έψαχνα για αρκετό καιρό και στο τέλος άλλαξα το πυρακι αλλα πάλι τα ίδια.Τελικά με το ψάξιμο είδα ότι την ζημιά την έκανε το λαστιχάκι που πάει τη βενζίνα απο το ρουμπινέτο στο καρμπιρατέρ,με τον καιρό ξερνούσε εσωτερικά μικρά κομματάκια μαύρα και κολλούσε το πυράκι. Αλλαξα το λάστιχο και δεν ξανα είχα πρόβλημα,μήπως έχεις αφήσει πάνω το παλιό λάστιχο,και έχεις το ίδιο θέμα;
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ σε ένα xlr250 το1990 .Κατά διαστήματα έκανε υπερχείλιση,έψαχνα για αρκετό καιρό και στο τέλος άλλαξα το πυρακι αλλα πάλι τα ίδια.Τελικά με το ψάξιμο είδα ότι την ζημιά την έκανε το λαστιχάκι που πάει τη βενζίνα απο το ρουμπινέτο στο καρμπιρατέρ,με τον καιρό ξερνούσε εσωτερικά μικρά κομματάκια μαύρα και κολλούσε το πυράκι. Αλλαξα το λάστιχο και δεν ξανα είχα πρόβλημα,μήπως έχεις αφήσει πάνω το παλιό λάστιχο,και έχεις το ίδιο θέμα;
το παλιο εχω και εγω...θα το αλλαξω να δω...σε ευχαριστω για την ιδεα.
να σας πω τι εκανα...εβαλα επανω βαλβιδα και φλοτερ....το συνδεσα με καυσιμο απο το τεποζιτο και ΧΩΡΙΣ το ποτηρι ανοιξα το διακοπτη καυσιμου....δουλευε κανονικα. εκλεινε την ροη ανετα απο τα μισα της διαδρομης. το εκανα 2-3 φορες κανενα προβλημα.η βαλβιδα εκλεινε.το φλοτερ δοκιμαστηκε δεν εχει τρυπα. τα μονταρω ολα ανοιγω παλι διακοπτη δεν ετρεχε τιποτα. ανοιγω την βιδα αποστραγγισης ποτηριου εφερνε καυσιμο κανονικα. βαζω μπροστα την μηχανη ολα καλα την σβηνω εβγαλε παλι...να μην μακρυγορω τωρα μια το κανει μια οχι.....με το πυρακι τι να κανω τωρα φιλε κουτσοφλινη????????
αυριο θα το ξεσκισω στις δοκιμες.:(.:confused:.:cry:.θα κανω και μια μακρυνη βολτα...
..ευχαριστω πολυ ολους που προσπαθητε να με βοηθησετε.το εκτιμω παρα πολυ
Φίλε Κώστα επιμένω για το πυράκι. Όταν το πιέζεις με το χέρι το φλοτέρ μπορεί και να κλείνει λόγω ότι εφαρμόζεις μεγαλύτερη δύναμη απ´ ότι το καύσιμο μέσα στο ποτήρι. Έλεγξε και το φλοτέρ μήπως κολλάει-ακουμπάει κάπου και μένει ανοικτό. Καλού κακού εάν έχετε καμία εκκλησία αφιερωμένη στον Άγιο Χριστόφορο στη περιοχή, πήγαινε να στη διαβασουν. Και μη ξεχνάς , οι γιαγιάδες όλες έχουν διαρροές. Σου μιλάω εκ πείρας. Καλή επιτυχία.
sapila racing
26/04/2016, 10:22
Και μη ξεχνάς , οι γιαγιάδες όλες έχουν διαρροές. Σου μιλάω εκ πείρας. Καλή επιτυχία.
Εδω διαφωνώ ριζικά και μιλάω κι εγω εκ πείρας. Αν καποια μοτοσυκλέτα οποιασδήποτε ηλικίας έχει οποιαδήποτε διαρροή, απλά σημαίνει οτι ο ιδιοκτήτης της δεν την προσέχει όπως πρέπει.
Εξαιρούνται Εγγλέζικες μοτο πριν το 1983 οπου θα πρέπει να σταζουν που και που λίγο λάδι για να ενημερώνουν οτι ειναι ΟΚ. :D
belo ελπίζω να ξεμπλέξεις με το φλοτερ και την υπερχείλιση. Εφ όσον η βαλβίδα είναι καινούρια και το φλοτερ είναι ΟΚ, δεν θα έπρεπε να υπάρχει θέμα.
Ελεγξε για βρωμες στην οπή, και οτι το φλοτερ περιστρεφεται τελείως ελεύθερα στο πειράκι. Ελαχιστα αν μαγκώνει καπου μπορεί να δημιουργεί πρόβλημα.
Και το σωληνακι μπορεί να την κανει την δουλειά όπως έγραψε πιο πανω ο papg, αλλά θα έβλεπες κάποια σκουπιδακια.
Παιδια πηρα καινουρια λαστιχα .....το μεσημέρι θα τα βαλω και θα δω. Η βαλβιδα γυρναει ελευθερα και το φλοτερ. Απο ολες τις κουβεντες μας μονο εκεινο με το πυρακι μου μενει. Ολα τα αλλα φυσιολογικα. Συμφωνω οτι δεν πρεπει να σταζει τιποτα....με ενοχλει πολυ.
Σημερα την εβγαλα και εκανα 7 χιλιομετρα. Δεν εβγαλε σταγονα.
Θα την δοκιμαζα χθες αλλα μου εκανε νερα το ρουμπινετο οπου το ελυσα παλι και το πριτσινωσα αφου το κρατησα με σφηκτηρες πρωτα. Ήθελε ποιο σφηκτα. Αλλαξα λαστιχο φησυξα την εισαγωγη καυσιμου με ανοιχτο ποτηρι και ολα οκ. Δεν ξερω αν θα μου το ξανακανει. Μαλλον σκουπιδι.........?????
congate7
27/04/2016, 11:19
Δηλαδή τώρα πρέπει να το δώσεις; Ξαναχάλα το να το κρατήσεις κι άλλο :lol:
Εξαιρετική δουλειά!! :a10: Πανέμορφο βγήκε :beer:
Δηλαδή τώρα πρέπει να το δώσεις; Ξαναχάλα το να το κρατήσεις κι άλλο :lol:
Εξαιρετική δουλειά!! :a10: Πανέμορφο βγήκε :beer:
Χαχα....10 μαιου θα παραδωθει....ετοιμαζεται για εκπληξη στον ιδιοκτητη του. Δεν ξερει οτι ανακατασκευαστηκε. Ο γιος του το οργανωσε ολο αυτο.
μπραβο του υιου! και μπράβο και σε σένα!
SHOOTER045
27/04/2016, 12:03
Χμμμμ
Να σου στειλω και το Bandit μου?
Θα κάνω ότι δεν το ξέρω....
Μου θυμίζει μια εκπομπή που βλέπω στα δορυφορικά (car sos)
..ετοιμαζεται για εκπληξη στον ιδιοκτητη του. Δεν ξερει οτι ανακατασκευαστηκε..
Ελπίζω όχι και ο λογαριασμός ε; :D
Καταπληκτική κίνηση!
sapila racing
27/04/2016, 12:11
Χαχα....10 μαιου θα παραδωθει....ετοιμαζεται για εκπληξη στον ιδιοκτητη του. Δεν ξερει οτι ανακατασκευαστηκε. Ο γιος του το οργανωσε ολο αυτο.
Μπράβο και παλι μπράβο και σε εσένα αλλά και στον γυιό!!! :beer:
motomaniac
27/04/2016, 12:34
to μπρουντζακι μεσα στο οποιο ειναι η βαλβιδα πυραυλακι του φλοτερ, πρεπει να ειναι γυαλιστερο και να λαμπει. ετσι ειναι? αν οχι παιρνεις ενα ψιλο κατσαβιδακι, συρμα για πιατα ψιλο το στουμπωνεις και με το κατσαβιδακι περιστρεφεις μεχρι να γινει λαμπικο.
το χθεσινο που με καθυστερισε. επειδη ηταν κοντα τα πριτσινια δεν προλαβαινε να το σφηξει και κοβοταν αμεσως...με τους σφηκτιρες λυθηκε το θεμα.
357677
και σημερα αφου λυθηκαν τα οπια προβληματα ειχα ασχοληθηκα με δεματικα γνησια honda παρακαλω
357678
καθαρα πλεον
357679
δεθηκαν ολα τα καλωδια στην θεση που εδειχνε το μανουαλ...αυτοι ξερουν
357680
357681
ουτε οπτικα δεν θελω να βλεπει την εξατμιση ας ηταν ντυμενο με θερμομονωτικο
357682
καθαρισα ολα τα εργαλεια (εργοστασιακα)
357683
στην ταλαιπωρημενη θηκη τους και στην εργαλειοθηκη μετα
357684
και οι καθρεπτες. πολυ ταλαιπορημενοι. ο ενας στραβος απο πεσιμο. τον ισιωσα στην μεγγενη τριφτηκαν και βαφτηκαν σε μαυρο ματ..δεν τους περιποιηθηκα και πολυ διοτι καποια στιγμη θα αλλαχτουν. αφου υπηρχαν ομως τους εβαλα.
357685
τα κομματια απο τα ραφια αδειασαν ...ειναι ολα επανω πλεον....απομενουν τα γκριπς μπαταρια φιλτρο και να κουμπωσω τα πλαινα..εδω προσωρινα με τα πλαινα
357686
και μια με τους καθρεπτες
357687
supraman
27/04/2016, 22:26
πω πω ειναι απλα υπεροχο τελιο ανεπαναλυπτο κιριολεκτικα το χρωμα ειναι αυτο που πρεπει το μαυρο δενει υπεροχα με το κοκκινο το συγκεκριμενο ελπιζω να καταφερω να φτιαξω και τον δικο μου γεροντα σαν αυτον η μηχανη εγινε υπεροχη και μπραβο στον γιο που εκανε κατι τετοιο στον πατερα του θα χαρει παρα πολυ
οπως κοιτουσα τις πρωτες φωτο πως ηταν οταν το βρηκα το δεινοσαυρο τραβηξα μια σημερινη περιπου στην ιδια ποζα
357689
και σημερα.....
357688
μπορει και αυριο να τα εχω...ετοιμαστηκε και η σελα αυριο την περνω στα χερια μου..θα σας τα δειξω αυριο η μεθαυριο...καλη σας νυχτα
perimenoume kai nees foro mprabo teleia douleia
doctoras
28/04/2016, 17:25
Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ αποτέλεσμα!! Αναμένουμε και το τελικό αποτελεςμα με την σελλα σε πιο πολλές γωνιές φωτογράφησης
Εννοείται ότι το φωτορεπορτάζ δεν τελείωσε εδώ. Θα την δείτε τελιωμενη και εξω σε φως ....
taisteal
29/04/2016, 01:30
Εννοείται ότι το φωτορεπορτάζ δεν τελείωσε εδώ. Θα την δείτε τελιωμενη και εξω σε φως ....
Περιμενουμε να την θαυμασουμε..
Αξιος
:beer::beer:
giannis113
29/04/2016, 02:04
Τελειο, μου αρεσει πολυ που το εκανες εργοστασιακο.
Σε παω.
γνησια γκριπς σελα και η μπαταρια.......αν προλαβω αυριο τα κουμπωσα.....καλη ανασταση να εχετε μαγκες και σας ευχαριστω και παλι για τα καλα σας λογια για αλλη μια φορα
357759
:D:);):cool::beer:
sapila racing
29/04/2016, 14:08
Η σέλλα γιατί έγινε έτσι φρατζολοειδής?
Κρίμα είναι, θα χαλάει το μηχανάκι, δεν μπορώ να μην το πω!
doctoras
29/04/2016, 14:28
Εμένα μου αρέσει πολυ η επιλογή τέτοιου τύπου σέλας!
Την παλια την ειχε ετσι ο πατερας του και ηθελε να μοιαζει με τοτε.. την ειχε αλλάξει με μια μαλλον απο cm250 επειδη εκανε χιλιομετρα και πιανοταν στη δικια του. Ευτυχως σαπισε. Αυτη τουλάχιστον εχει δικια της βαση...την αλλαζει οποτε του αρεσει.. δικια του επιλογή
sapila racing
29/04/2016, 14:53
Εμένα μου αρέσει πολυ η επιλογή τέτοιου τύπου σέλας!
Εγώ νομίζω οτι έχει γίνει τόσο καλή δουλειά σε όλο το μηχανάκι που η σέλλα θα πρέπει να είναι ετσι όπως στην φωτό κι ένας καλός ταπετσέρης μπορεί να την φτιάξει.
Και φυσικά και με το XL βαμμένο πίσω στο πλάι οπωσδήποτε!
Συμφωνω με sapila αλλα ειπε μια κουβεντα που δεν σηκωνει και πολυ συζητηση μετα για το θεμα..
Την παλια την ειχε ετσι ο πατερας του και ηθελε να μοιαζει με τοτε..
Εγώ νομίζω οτι έχει γίνει τόσο καλή δουλειά σε όλο το μηχανάκι που η σέλλα θα πρέπει να είναι ετσι όπως στην φωτό κι ένας καλός ταπετσέρης μπορεί να την φτιάξει.
Και φυσικά και με το XL βαμμένο πίσω στο πλάι οπωσδήποτε!
Εγω ετσι το ήθελα ακριβως....πιστευω οτι καποια στιγμη θα το αλλαξει....θελω να το δω επανω για να εχω ολοκληρωμενη εικονα
δεν αντεξα και την εβαλα επανω την σελα......
δεν την συμπαθησα ποτε οταν την πρωτοειδα....αλλα δεν ειναι τοσο ασχημη φορεμενη.
δενει με το πλασιο-τεποζιτο.:rolleyes: Γουστα ειναι αυτα...
εβαλα γκριπς μπαταρια...μας μενει μονο το φιλτρο τωρα και ενα καλο καθαρισμα. δεν φανταζεστε τι σκονη εχει ας γυαλιζει στις φωτο
357772
doctoras
29/04/2016, 23:08
Πω πω κουκλάρα φτου σκορδα!!
motomaniac
29/04/2016, 23:31
Εγώ νομίζω οτι έχει γίνει τόσο καλή δουλειά σε όλο το μηχανάκι που η σέλλα θα πρέπει να είναι ετσι όπως στην φωτό κι ένας καλός ταπετσέρης μπορεί να την φτιάξει.
Και φυσικά και με το XL βαμμένο πίσω στο πλάι οπωσδήποτε!
Συμφωνω με sapila αλλα ειπε μια κουβεντα που δεν σηκωνει και πολυ συζητηση μετα για το θεμα..
Την παλια την ειχε ετσι ο πατερας του και ηθελε να μοιαζει με τοτε..
δεν την συμπαθησα ποτε οταν την πρωτοειδα....αλλα δεν ειναι τοσο ασχημη φορεμενη.
δενει με το πλασιο-τεποζιτο.:rolleyes: Γουστα ειναι αυτα...
357772
το περιεργο ειναι οτ συμφωνω και με τους 3.... βρες αλλη μια σελα. κανε σωστη. και μετα πανε δειξτην στον γερο και πες "ετσι με αυτην θα ειναι σαν οταν το αγορασες.. αληθεια καινουριο..
Ίσως ένα άλλο κάλυμα ίσιο τελείως,χωρίς σχέδια να του πήγαινε καλύτερα....
siraxanz
30/04/2016, 14:35
Άντε ρε μπέλλο μας έφτιαξες! Καλή Ανάσταση σε όλους σας
aetomenios
30/04/2016, 17:00
Η δουλειά ανακατασκευής δεν ειναι κάτι ευκολο για ναχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Πέρα απο τον χρόνο,χώρο,εργαλεία και γνώσεις που πρέπει να διαθέτεις,
χρειάζεται πολύ μεράκι,υπομονή καί αγάπη πού ο Κώστας απέδειξε καί πάλι οτι ταχει ολα αυτά!!!
Ο αγώνας να μαζέψεις ενα μηχανάκι ανω των τριών δεκαετιών,προϋποθέτει κάποια σπάνια ανταλλακτικά,
που ακόμα καί στο εξωτερικό θέλει πολύ κόπο,χρόνο καί ψάξιμο να τα πετύχεις.
Ποτέ δεν γνωρίζεις απο την αρχή το συνολικό κόστος,που σίγουρα πάει πάνω από τα διπλά που υπολόγιζες.
Αν δεν σε δένει κάτι με το συγκεκριμένο μοντέλο η δεν εισαι λάτρης,συλλέκτης,η δεν σε νοιάζει τό κόστος,καλύτερα να μην μπλέκεις.
Τέλος ενα μεγάλο ΕΥΓΕ στόν φίλο μας τον Κώστα πού εφερε εις πέρας ακόμα μία φορά,την ριζική αναμόρφωση,αναπαλαίωση,αναγέννηση,ενός θρυλικού XLR-500.
Συγχαρητήρια,καλό Πάσχα,φίλε Κώστα!!!:beer:
Υ.Γ. Οσο γιά την σέλα,ας μην κολάμε,μιά χαρά ειναι κι ετσι,κάποια στιγμή θα αλλαχθεί.(τώρα πληρώθηκε αυτή):a014:
Νομίζω ότι ο αετομενιος τα είπε όλα σε δύο γραμμές. Ακριβως ετσι ειναι. Με καλυψες πληρως φιλε. Όσοι έχουν ανακατασκευασει το γνωριζουν πολυ καλα αυτο που λες.
Υ. Γ. Ο ιδιοκτητης αποφασισε να την αλλαξει την σελα σε γνησιο στυλ. Αργοτερα ομως. Τωρα οργανωνουμε την παρουσιαση στο πατερα του αναμενοντας το φιλτρο αερα οπου αν δεν ερθει θα παει ετσι...δεν θα παθει και τιποτα για μια μερα. Εξαλλου ειχαν φτιαξει φωλιά τα ποντίκια εκει. Οχι χαρην λογου...στην πραγματικότητα.
Καλο πασχα σε ολους υγεια ευτυχία.
SHOOTER045
30/04/2016, 18:27
Φωτό από την παράδοση στον πατερα θα παίξουν?
Φανταζομαι πως ναι δεν θα εχει θεμα ο ιδιοκτητης και εν ολίγοις θα σας πω και γιατι ειναι κειμήλιο οικογενειακο. Εχει ιστορια το 500ρι. Αξίζει να μαθευτεί
SHOOTER045
30/04/2016, 21:31
:a014::a014:
aetomenios
02/05/2016, 19:01
Θαναι πολύ ενδιαφέρον καί συνάμα ακρως συγκηνητική ιστορία η παραλαβή του κατόχου XLR.
Αναμνήσεις,παρελθόν,παρόν,θά ζωντανεύσουν στήν παρουσία της ''παληάς ερωμένης''.
Με την πρώτη τσάρκα θα ξανανοιώσει το χαμόγελο στα χείλη οπως παληά.
Κάθε βράδυ θα κάνει όνειρα γιά τήν επόμενη μέρα.....:a18:
lykourgi
02/05/2016, 19:18
Να και μία αντίστοιχη κίνηση από δύο "Αμερικανάκια".
https://m.youtube.com/watch?v=82iVMONcwss
(Έχω την εντύπωση ότι έχει ξαναπει στο forum, αλλά ταιριάζει εδώ.)
και οι τελικες φωτο στο φως που σας υποσχεθηκα. χθες την πηγε βολτα ο υιος και το καταχαρηκε και εγω μαζι του που τον εβλεπα να το απολαμβανει
358103
358104
358105
κυριακη παιζει η παραδοση στον τυχερο πατερα με μπολικα μυξομαντηλα και μπειμπιλινο.θα σας δειξω κατι και απο εκει.
358107
σωληνακι υπερχυλησης προσωρινό μημπως και σταξει.κριμα να πεφτει επανω
358108
alexxxcbr
06/05/2016, 11:23
Μπραβο για την πολυ ωραια δουλεια
thunder ace
06/05/2016, 13:23
ΜΠΡΑΒΟ........μια μικρη παρατηρηση μονο:οι μανετες νομιζω ειναι πολυ ψηλα...................τουλαχιστον ετσι δειχνουν στις φωτο.
Το φτερο εχει πιτσικαρει η μου φιανεται..?
Tycho Moon
06/05/2016, 15:06
Μπράβο ρε φίλε... Ωραίος! :beer:
Λευκάδιος
06/05/2016, 16:44
Κούκλα έγινε :beer:
Κούκλα την έκανες!! Μπράβο! :beer:
sugariasgeorge
06/05/2016, 20:38
ζω νεανικες στιγμες μου !!!
α ρε φιλε ποσο πισω με γυριζεις !!!!!!!!!!!!
σε ευχαριστω !!!
:beer::beer::beer:
Καλα το παρατηρησες οι μανετες θα κατεβουν και θα σηκωθεί λιγο το τιμονι.στη οδηγηση το πηρα χαμπαρι.
Το φτερο μονο απο εκει δείχνει ετσι....δεν εχει θεμα ομως..
Σας ευχαριστω για την δυναμη που μου δωσατε με τα καλα σας λογια.
Υ. Γ. Στις δοκιμαστικές βόλτες που εκανε μαζεψε κοσμο απο ατομα που αγαπουν τους δυο τροχους. Δεν το περιμενα αυτο τοσο εντονα..τους καυ...σε ο δεινόσαυρος
aetomenios
06/05/2016, 21:24
Καταπληκτικός και αξιος,ευγε Κωστα,ζωντάνεψες τόν θρύλο και μας μάγεψες ολους!!!
Το αποτέλεσμα μιλάει απο μόνο του φίλε!!!
doctoras
06/05/2016, 21:52
Ξανα υπέροχο αποτέλεσμα!! Πολλά μπράβο!!
el-Gatto
06/05/2016, 22:27
Συγχαρητήρια φίλε. :beer:
Πολλά μπράβο για το αποτέλεσμα !!!!Με γύρισες στη δεκαετία του 80.
Πολυ καλη δουλεια,αλλα μηπως να βαλεις ενα δισκοφρενο τουλαχιστον μπροστα στο μελλον,καλες η αναμνησεις αλλα η ασφαλεια πανω απο ολα,500 κυβικά ειναι αυτα,θελουν και αναλογα φρενα.
Χίλια μπράβο και απο 'μένα για το εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Έτσι όπως το βλέπεις, νομίζεις ότι από κάπου θα εμφανιστεί ο Μπίλιας και θα το καβαλήσει για βόλτα.:)
Τo gourouni
07/05/2016, 23:32
Πολλά μπράβο για το τελικό αποτέλεσμα αλλά και την εξαιρετική παρουσίαση.
Εύχομαι ο ιδιοκτήτης να την χαρεί για πολλά χιλιόμετρα.
Σε σένα εύχομαι πάντα άξιος και με ένα καινούργιο project....
:beer::beer::beer:
Christos ktm R
07/05/2016, 23:40
συγχαρητηρια!!αξιος...αντε κ στο επομενο!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.