Σύνδεση

View Full Version : KTM 1090/1090R/1290



Σελίδες : 1 2 [3]

lleonidas
15/02/2017, 18:23
Προχώρα αγέρωχος και ακάθεκτος προς πλήρη κατάληψη του στόχου!

DrBig
15/02/2017, 18:25
......αλλα τσεκαρε οπωσδηποτε την κατασταση των εισαγωγων. Τα στοκ φιλτροκουτια μπαζουν σκονη.

amyroukai
01/03/2017, 10:22
Chris Birch Not to be cruel to the 1190, but the 1290 is a noticeably better bike. Better suspension, better electronics, more power (not that I use it all) and looks better in my opinion
Like · Reply · 10 · 8 hrs


έρχεται :)

argy_kap
01/03/2017, 11:01
έρχεται λέει?? φίλος έχει παραλαβή 15/3

amyroukai
01/03/2017, 11:05
ο Birtch μιλάει για το R, όχι το S.

argy_kap
01/03/2017, 11:06
το είδα, γιατί το R θα έχει διαφορετική παράδωση?

amyroukai
01/03/2017, 11:10
Ακόμα δεν το έχουν δείξει επίσημα στον τύπο. Αλλά για να το πήραν οι "διάσημοι" για βόλτα (ο Pichler κάνει το 1090R τουρ στην Νότια Αμερική, τώρα είναι Κούβα) φαντάζομαι σύντομα θα το δει ο ειδικός τύπος και μετά θα πάει για πώληση.

amyroukai
04/03/2017, 09:42
αφήνω κάτι εδώ, μην δώσετε σημασία :D

https://www.facebook.com/Official.KTM/videos/1403409216396864/



379271

bulmont
04/03/2017, 10:16
........είσαι κακούλης...............:bawl:

amyroukai
04/03/2017, 10:20
........είσαι κακούλης...............:bawl:

βασικά δεν ξέρω τι είμαι, να έχω καταντήσει να γλυκοκοιτάω δικύλινδρα και να μ'αρέσει το μονοκύλινδρο... (βέβαια κάθε μετακίνηση με το "σωστό" μηχανάκι επιβεβαιώνει τον προσωπικό κανόνα)

amyroukai
04/03/2017, 22:05
Επίσης διάβασα ότι... 230 με βαλίτσες και δεν κουνάει.


Google translate is your best friend http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/maistiainen-ktm-1290-super-adventure-s-160-hevosvoiman-sportti-adventure/

amyroukai
06/03/2017, 19:57
Δοκιμή MCN στο 1290R
(http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2017/march/ktm-1290-super-adventure-r-first-test/)




After 200km riding through Peru, with temperatures getting close to 40 degrees C, I’m amazed how easy to ride KTM have made this physically imposing, 160bhp, 217kg adventure bike. If you dream of whirlwind adventures into the desert, but worry that you don’t have the skill, or there isn’t the bike for you – this is it.

Mariner
06/03/2017, 20:05
O Μανιάτης του rideit, που ήταν επίσης στο Περού, το περιέγραψε σαν "1290cc με αίσθηση 500ΕΧC"

amyroukai
06/03/2017, 22:02
ένα τεστάκι ακόμα για το S... https://youtu.be/SYAkwCtrCgk

Και εντυπώσεις από το S https://rideapart.com/articles/2017-ktm-1290-super-adventure-s-first-ride

amyroukai
07/03/2017, 07:42
Επίσης...


Η "ενίσχυση" των φίλτρων στο R (γιατί μάλλον συνεχίζει με το ίδιο φιλτροκούτι, για το οποίο είχαν γραφτεί διάφορα κακά) https://www.instagram.com/p/BRO1EQQgVGc/



Και αγγλική (από Νότια Αφρική) ανταπόκριση για το R http://www.bikesa.net/2017/03/06/scoop-test-ktm-1290-super-adventure-r-in-the-peruvian-desert/



βίντεο από moto.it για το R https://www.youtube.com/watch?v=HHYelr32eEE

p@nos
09/03/2017, 12:23
O Μανιάτης του rideit, που ήταν επίσης στο Περού, το περιέγραψε σαν "1290cc με αίσθηση 500ΕΧC"

Αυτες τις μπουρδες να μην ελεγαν μονο...

amyroukai
09/03/2017, 12:24
Αυτες τις μπουρδες να μην ελεγαν μονο...

Α κάποιος το μετέφερε και στο Advrider αυτό και ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο είπαν και εκεί :bawl:

Πάντως όλοι λένε ότι έχει μεγάλη διαφορά από άλλα μεγάλα, σαν αίσθηση.

Mariner
09/03/2017, 12:53
Αυτες τις μπουρδες να μην ελεγαν μονο...

Κάπως πρέπει να πουλήσουν και να φτιάξουν το όνειρο για τους αγοραστές :D

kordix
09/03/2017, 14:04
Σαν αίσθηση εεε;


Αρκεί να μη σου πλακώσει κανα πόδι, γιατί τότε ξεκινάει το adventure στην Ελλάδα.

SHOOTER045
09/03/2017, 14:53
Σαν αίσθηση εεε;


Αρκεί να μη σου πλακώσει κανα πόδι, γιατί τότε ξεκινάει το adventure στην Ελλάδα.

Όντως.
Όπως τα είδα δίπλα δίπλα το 1290 με το 1190 τρόμαξα.
Μεγάλη διαφορά σε όγκο.
Απο την άλλη αυτός που το είχε (και δεν έχω να μην τον πιστέψω, τον γνωρίζω χρόνια) είπε: - Μόλις ξεκινήσει, χάνονται τα κιλά, νομίζεις ότι καβαλας μονοκύλινδρο.
Μπήκα σε πλακόστρωτο και εκεί που ετρεμε ξαφνικά σαν να πατησα σε άμμο, μηδέν κραδασμοι.πηγαίνεις γρήγορα η ανάρτηση σφίγγει, πηγαίνεις αργά μαλακώνει, αντιλαμβάνεται αλλαγές στο οδόστρωμα, αλλάζει και αυτή. Πιάνει γλιστερο έδαφος η άσφαλτο βρεγμενη,αλλάζει μόνο του χαρτογράφηση, μέχρι 3η στον αέρα με τριβαλιτσο-

p@nos
09/03/2017, 15:12
Α κάποιος το μετέφερε και στο Advrider αυτό και ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο είπαν και εκεί :bawl:

Πάντως όλοι λένε ότι έχει μεγάλη διαφορά από άλλα μεγάλα, σαν αίσθηση.


Κάπως πρέπει να πουλήσουν και να φτιάξουν το όνειρο για τους αγοραστές :D


ναι ειπαμε να σπρωξουμε λιγο αλλα με τετοια πονανε τα ματια μας...σιγουρα ειναι πιο ικανο απο τα υπολοιπα στο χωμα, νομιζω ειναι το πιο ελαφρυ, και ειναι και το μονο που εχει καθαρα χωματινους τροχους...

αλλα συγκριση με μηχανακια με λιγοτερο απο το μισο βαρος ειναι για γελια...οκ ειπαμε αλλα θα σκοτωσουμε ολο το χωριο αμα δε κοψουν κατι :lol:


edit

https://www.youtube.com/watch?v=pkyXqW8lW7U&t=1s

δεν υπαρχει και στα εντουρο μεγαλη διαφορα απο αυτη στο βιντεο :P

amyroukai
14/03/2017, 22:39
Βιδεάκι από το MCN. Ο Adam Child λέει πως είναι κοντός, είναι άσχετος με το χώμα ΑΛΛΑ το μηχανάκι τον κάνει "ήρωα" με το στήσιμό του και τα ηλεκτρονικά.

https://youtu.be/UGEfmDqAbGc

amyroukai
23/03/2017, 07:45
O "bloke born in Bristol" βρωμόστομος δημοσιογράφος έχει αυτό το "ενθουσιώδες" μοντέλας ελληνικού πρωινάδικου αλλά κάνει παπάδες και τέλος πάντων θέλω μιά σαλιάρα (και ένα εικοσαρικάκι...)

1290R (έχει ήδη φτάσει σε μερικές αντιπροσωπείες... πχ Ρωσία)

https://youtu.be/uMRKw7hxcys



Εντυπώσεις: Ελαφριά αίσθηση μοτοσικλέτας, πολύ σταθερό μπροστινό με ελαφριά αίσθηση, λιγότερη δύναμη απαιτείται για τα χειριστήρια, "μοιάζει με παιχνίδι" και όχι με μεγάλη μοτοσικλέτα, η οθόνη είναι αναγνώσιμη ακόμα και υπό συνθήκες "φωτεινότητας ερήμου" και σκόνης/άμμου, το στήσιμο βοηθάει ακόμα και τον άπειρο αναβάτη (αυτό δεν συνέβαινε παλιότερα), τα πιο σκληρά ελατήρια έχουν βελτιώσει την κίνηση εκτός δρόμου, ο κινητήρας έχει βελτιωθεί στις χαμηλές στροφές και μπορείς να τον δουλεύεις ακόμα και με 2000 στο στροφόμετρο και να μην "σκορτσάρει".

gior-gos
23/03/2017, 09:44
Το 1290S σε μαυρο το ειδα χθες στην εθνικη.. :a8:

argy_kap
24/03/2017, 11:07
Το 1290S σε μαυρο το ειδα χθες στην εθνικη.. :a8:

Το άλλο Σάββατο που θα το οδηγήσω θα σας πω...!

argy_kap
24/03/2017, 11:08
380182

argy_kap
24/03/2017, 11:08
Φίλου, παρέλαβε χτες

peterTHErider
24/03/2017, 11:13
κουκλα!!!

amyroukai
25/03/2017, 08:30
Ένα χαλαρό τεστ ράιντ, ένα ηλιόλουστο πρωινό στην Μαρσίλια...



https://www.youtube.com/watch?v=KANuiPbzmwU

DrBig
25/03/2017, 09:41
Μαλλον βγηκε απο το μπαρ 'ρετσινα' στην Μαρσιλια και κατευθειαν πανω στο 1290.
Το μηχανακι ασφαλως μαμει και τυχεροι οσοι μπορουν να το αποχτησουν.
Παντως ακουσα κατι ενδιαφερον στο βιντεο test του 44teeth.
Πηγαινε αλεγκρο κον μπριο σε πιο σφιχτο στροφιλικι στην κορσικα, και με σχετικα κακο και γλιστερο οδοστρωμα για ευρωπαιο, και καποια στιγμη ηρθε η σαβουρδα απο το πουθενα. Το ερμηνευει ως εξης: καλα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα αλλα σου αφαιρουν την αισθηση του τι παιζει και οταν καποια στιγμη βγεις απο τον 'φακελο' λειτουργιας τους, τον πινεις απροειδοποιητα. Αναμενομενο θα μου πειτε, πλην ομως ενδιαφερον να το ακους απο παθοντα.

amyroukai
25/03/2017, 10:02
Α το βίντεο με το S δεν το έχω δει ακόμα (ετοιμαζόμουν να το χαζέψω με τον καφέ...) προφανώς έτσι είναι για όλα. Συζήτηση πρόσφατη για το μπροστινό της BMW που εμένα μου αρέσει πολύ "ναι αλλά αν γλιστρήσει...". ΟΚ, η φυσική δεν αλλάζει ποτέ.


Για τα R διάβασα ότι υπάρχει πάλι speed wobble, ήτοι το "τρέμουλο" και έχουν καθυστερήσει τις παραδόσεις ψάχνοντας λύση, επίσης για το 1090R ούτε φωνή.

Mariner
25/03/2017, 11:56
Ελπίζω να τον έκανες γρήγορα τον καφέ και να το είδες, γιατί ο τυπάκος το κατέβασε :(

amyroukai
25/03/2017, 12:35
A νόμιζα ότι ήταν στο review 1290/1090 που είχε (και δεν έχει κατέβει ακόμα)... δεν πειράζει. **(α όχι, αυτό είναι και το βλέπω... https://www.youtube.com/watch?v=eTYqdlVPVao )


Άλλο που με προβληματίζει (για την απίθανη περίπτωση που λέμε τώρα βρεθώ με ένα 20ρικο για κάψιμο) οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις επισκευάζονται ή πας ταμείο με άλλα τρία χιλιάρικα κάθε 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα;

DrBig
25/03/2017, 16:12
Σιγουρα θα επισκευαζονται οι ηλεκτρονικες αναρτησεις.
Μακροπροθεσμα παντως θα φευγουν κατοσταρικα απο δω κι απο κει για σενσορες και βηματικα μοτερ που θα τα παιζουν.
Προσωπικα, ποτε δε θα επερνα μηχανη με ηλεκτρονικες αναρτησεις, οχι μονο γι αυτο, αλλα και γιατι τα ιδια χρηματα επενδυονται καλλιτερα σε υψηλης ποιοτητας συμβατικες και γιατι οπως καταλαβαινω με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα καποια στιγμη δε θα ξερεις τι καβαλας.

irinia
25/03/2017, 16:42
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.......




Η εμπερία μου με το Γιαμάχα.
Το σερβομοτέρ,αν ζεσταθεί έστω, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ.
Αυτό το έμαθα όταν διαπίστωσα πως μόλις το ζορίσω,ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Την απορία μου μου την έλυσαν όταν έμαθα ότι.............το κάνει για να προστατεύσει
το σερβομοτέρ που ρυθμίζει την ανάρτηση.
ΑΥΤΑ από τη Γιαμάχα..!!
Όσο για το άλλο περί υπέρβασης των ορίων των ηλεκτρονικών,η Γιαμάχα έβγαλε βίντεο
με το πως προστατεύουν τα ηλεκτρονικά.Θεωρώ ότι το ίδιο συμβαίνει και με την ΚΤΜ και πως
το πέσιμο οφείλεται 1000% σε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ...!!!

DrBig
25/03/2017, 16:49
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.......




Η εμπερία μου με το Γιαμάχα.
Το σερβομοτέρ,αν ζεσταθεί έστω, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ.
Αυτό το έμαθα όταν διαπίστωσα πως μόλις το ζορίσω,ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Την απορία μου μου την έλυσαν όταν έμαθα ότι.............το κάνει για να προστατεύσει
το σερβομοτέρ που ρυθμίζει την ανάρτηση.
ΑΥΤΑ από τη Γιαμάχα..!!
Όσο για το άλλο περί υπέρβασης των ορίων των ηλεκτρονικών,η Γιαμάχα έβγαλε βίντεο
με το πως προστατεύουν τα ηλεκτρονικά.Θεωρώ ότι το ίδιο συμβαίνει και με την ΚΤΜ και πως
το πέσιμο οφείλεται 1000% σε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ...!!!

Το δικο σου δεν εχει active αναρτησεις, απλα ειναι ρυθμιζομενες ηλεκτρονικα, δεν κανουν του κεφαλιου τους ανα πασα στιγμη. Μεχρι εκει οκ.

amyroukai
25/03/2017, 16:57
Βρε αγάπη εκ φραπεδούπολης, το βίδεο το είδες; Ο άνθρωπος λέει ξεκάθαρα "δικό μου το λάθος" γιατί πίεζε την μοτοσικλέτα σε βρεγμένο δρόμο "like glass" όπως είπε και το συμβάν το αποδίδει στο ότι τα ηλεκτρονικά είναι τόσο καλά που σε ξεγελάνε και σε οδηγούν στο να σπρώξεις τα όριά σου στα όρια της μοτοσικλέτας πιστεύοντας ότι είσαι "άπεφτος". Η ίδια η ΚΤΜ στο πρόγραμμα σπορ επιτρέπει περισσότερο βύθισμα των καλαμιών στα φρένα, για να δίνει στον οδηγό την αίσθηση του πόσο πιέζει... Άρα μάλλον επιβεβαιώνει τον αναβάτη-δοκιμαστή στην υπόθεσή του.


DrBig το αστείο είναι πως το 1290R με τις συμβατικές είναι πιο ακριβό από το 1290S με τις "ηλεκτρονικές" οπότε οικονομία δεν κάνεις... Στα εξωτερικά έγραφαν πως δεν ανοίγει το αμορτισέρ (αλλά δεν θυμάμαι να διάβασα και κάποιον που να έφτασε χιλιόμετρα που να έσταζε πχ και να χρήζει αντικατάσταση). Στα πεμφέ που χαλάνε τα ESA αμορτισέρ κατά τις 50,000 χιλιόμετρα και στάζουν τα λάδια, οι περισσότεροι που έχω διαβάσει τα αλλάζουν με Tractive ή Ohlins ή κάποια "επώνυμη" μάρκα επίσης. Ακόμα και στο S10, όταν θα φτάσει τις 50,000 χλμ τι στο καλό, σέρβις οι αναρτήσεις θα το χρειαστούν, δεν υπάρχει λάδι που δεν χαλάει, δεν υπάρχει η άφθαρτη τσιμούχα.

irinia
25/03/2017, 19:41
Μαλλον βγηκε απο το μπαρ 'ρετσινα' στην Μαρσιλια και κατευθειαν πανω στο 1290.
Το μηχανακι ασφαλως μαμει και τυχεροι οσοι μπορουν να το αποχτησουν.
Παντως ακουσα κατι ενδιαφερον στο βιντεο test του 44teeth.
Πηγαινε αλεγκρο κον μπριο σε πιο σφιχτο στροφιλικι στην κορσικα, και με σχετικα κακο και γλιστερο οδοστρωμα για ευρωπαιο, και καποια στιγμη ηρθε η σαβουρδα απο το πουθενα. Το ερμηνευει ως εξης: καλα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα αλλα σου αφαιρουν την αισθηση του τι παιζει και οταν καποια στιγμη βγεις απο τον 'φακελο' λειτουργιας τους, τον πινεις απροειδοποιητα. Αναμενομενο θα μου πειτε, πλην ομως ενδιαφερον να το ακους απο παθοντα.




ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ.....ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΑ..??



Δηλαδή ρε φιλαράκι που έφαγες τη βούτα........φταίει το μηχανάκι..??
Επειδή έχει ηλεκτρονικά πολλά..??
Και πότε δηλαδή θα καταλάβει ο αναβάτης ότι τελειώνει αυτός ο φάκελος..??
Εγώ πάντως μια φορά που χρειάστηκα αυτόν τον φάκελο, σε αυτοκίνητο ήταν,
μια χαρά το κατάλαβα και πριν προλάβω να κάνω κάτι το αμάξι ήρθε μόνο του στα ίσα.
Στο δε μηχανάκι είναι πολύ χαρακτηριστική η παρέμβαση των ηλεκτρονικών και βοηθάει
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ.
Μου έτυχε πολλές φορές αλλά όχι τόσο έντονα.
Εκτός αν αυτός νόμιζε ότι οδηγάει ελικόπτερο.....και του έφταιγαν
ντεμέκ οι φάκελοι.....:lol:

amyroukai
25/03/2017, 22:10
Ας δούμε και μιά άλλη οπτική από το morebikes:

This is a confidence-inspiring bike. Even the most cynical of journalists were raving that it’s possibly the best bike they’ve ever ridden – an incredibly smooth, powerful motor combined with the security of some of the world’s best Bosch electronic safety systems.

But it’s not uncrashable. Before us, a French journalist ran wide, hit the grass and was spat off into a ditch. Two British journos came off too – both in the wet, in what appeared to be accidents caused by throwing the bike into the turn too aggressively. I saw video from one, and it looks like the front-end folded as he flipped fast from one direction to another… the best suspension, traction control and ABS can’t beat momentum.

teogtp
25/03/2017, 22:36
Με άλλα λόγια.
Καλές ,χρυσές οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις αλλά οι νόμοι της φυσικής εξακολουθούν να υπερισχύουν.

bulmont
25/03/2017, 23:56
ουουουουουου...........................




380336

amyroukai
30/03/2017, 18:22
H παρουσίαση του ΚΤΜ 1090R έγινε (επιτέλους) σε Αμερικανούς δημοσιογράφους. Η ΚΤΜ παρά το ότι (σύμφωνα με παλιότερες πληροφορίες) θεωρεί το off road αστέρι να είναι το 1090R, μάλλον δεν θα του δώσει την λάμψη του "μεγάλου" οργανώνοντας εκδήλωση στην έρημο ή κάποια άλλη εξωτική τοποθεσία.

Μικρό το κακό γιατί εμάς μας ενδιέφερε να μάθουμε τι στο καλό είναι αυτό το μηχανάκι, πως συγκρίνεται με τον προκάτοχο (το 1190R δηλαδή) και κυρίως πως συγκρίνεται με τους άλλους ανταγωνιστές, οι οποίοι είναι... ΟΚ η Άφρικα μόνον, άμεσα, αλλά πρακτικά και το F800GS και το Tiger800 αφού οι τιμές τους δεν είναι πολύ διαφορετικές από το 1090R.

Οι πρώτες εντυπώσεις λοιπόν είναι αντίστοιχες με του μεγάλου! Δηλαδή η αναβάθμιση στις αναρτήσεις τόσο στα πιρούνια όσο και στο PDS αμορτισέρ που είναι πιο σκληρά από πριν οδηγούν σε λιγότερα τερματίσματα στο δύσκολο τερέν, το μοτέρ είναι πιο "γλυκό" στο δούλεμά του με λιγότερους κραδασμούς από το 1190 και κυρίως με καλύτερη ροπή χαμηλά και λιγότερα σκορτσαρίσματα, πράγμα που βοηθάει στις δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου (αλλά κατ' επέκταση θα βοηθάει και στην πόλη και σε χαλαρές βόλτες και σε σφιχτούς επαρχιακούς).

Δεν υπάρχει αναφορά στους τροχούς και αν είναι οι ίδιοι πιο "σκληροί" που φοράει και το 1290R, που υπόσχονται λιγότερα στραβώματα από το 1190R.

Srider
31/03/2017, 09:55
Δεν υπάρχει αναφορά στους τροχούς και αν είναι οι ίδιοι πιο "σκληροί" που φοράει και το 1290R, που υπόσχονται λιγότερα στραβώματα από το 1190R.

Να ξέρεις πάντως ότι και στα 1190 μοντέλα του 2016 άλλαξαν σε καλύτερης ποιότητας τροχούς μάρκας AKRONT.
Τα μοντέλα 2013-2015 φόραγαν SAXESS και όλα τα προβλήματα που είχαν ακουστεί ήταν με τις SAXESS.
Σε βίντεος και φωτος που έχω παρακολουθήσει το 1290R φαίνεται πως φοράει τις AKRONT.

Παρόλαυτα εγώ είχα στην κατοχή μου το 1290SA του 2015 και πριν 1 μήνα το πούλησα και αγόρασα 1190R του 2016.
Αν και θα έλεγε κανείς ότι "υποβιβάστηκα" εγώ δεν μπρορώ να κρύψω τη χαρά μου και την ικανοποίηση από αυτή την αλλαγή.
Πιστεὐω πως ὀλα είναι ψυχολογικά και θέμα μάρκετινγκ. Να έχουμε το τελευταίο μοντέλο και το πιο φανταχτερό...

Δεν κρύβω πως ήμουν σε μεγάλο δίλλημα: με ελάχιστα χρήματα παραπάνω που πήρα το 1190R θα μπορούσα να παραγγείλω το ολοκαίνουργιο 1090R.
Αλλά, το γεγονός ότι κανείς δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί πότε θα έρθει (μόνο εικασίες) και ότι δεν έχει:
- κεντρικό σταντ
- TPMS (tire pressure monitoring system - να δείχνει την πίεση στα ελαστικά)
- cornering ABS
τα οποία το 1190R τα έχει, με έβγαλαν από τη δύσκολη απόφαση.

Για τα δικά μου θέλω και οδήγηση το 1190R λειτουργεί υποδειγματικά στις αναρτήσεις και στο μοτέρ. Βασικά και λόγω ύψους (1.93) κάθομαι καλύτερα στο R.
ΟΚ σίγουρα καταλαβαίνω τη διαφορά στον κινητήρα αλλά δεν είναι κάτι που ξενερώνω.
Επίσης το 1190 καίει ελάχιστα παραπάνω από το 1290. Δηλαδή εκεί που το 1290 θα έκαιγε 6 λτ/100χμ, το 1190 καίει 6.2 λτ/100χμ.
Και τα 2 φοράνε το DNA (powerparts) φίλτρο.

380559

amyroukai
31/03/2017, 10:36
Πολύ ωραία :)

Αν θέλεις όταν γράψεις χιλιόμετρα κάνε μία συνολική κριτική/εντυπώσεις χρήσης στην κατηγορία της κτμ στο φόρουμ. Ίσως μεταφέρω και το παραπάνω σχόλιο έχει για να ξεχωρίσει γιατί οι πληροφορίες είναι χρήσιμες.

kostasdirt
31/03/2017, 16:00
Και ένα σχετικό βίντεο με την παρουσίαση του 1090R...

https://www.youtube.com/watch?v=19hnpCbp6N8

amyroukai
05/04/2017, 09:17
Καθυστερούν οι παραδόσεις των 1290 R και S...

Η ΚΤΜ λέει πως υπάρχει καθυστέρηση λόγω κάποιου ανταλλακτικού και οι φήμες λένε πως το ανταλλακτικό αυτό είναι οι οθόνες της Bosch που δεν είναι έτοιμες σε ικανές ποσότητες για το νέο μοντέλο.

Έχουν παραδοθεί μηχανάκια, σε περιορισμένες ποσότητες όμως.

amyroukai
05/04/2017, 14:41
Ένα βίντεο-review ακόμα από την παρουσίαση του 1090R στην Αμερικάνικη αγορά. Γέλασα εκεί που είπε ότι το 1090R έχει τις KTM qualities όπως υδραυλικό συμπλέκτη. Σοβαρά τώρα :bawl:

https://youtu.be/lvdQxB3aHow

amyroukai
02/05/2017, 08:24
Ο Chris Birch κάνει προπόνηση για το Hellas Rally....


https://www.facebook.com/ChrisBirchNZ/videos/1324532874289642/

mazax
09/05/2017, 08:47
Εχτές Καποδιστρίου 4:00μμ σταματάω στο φανάρι και δίπλα ένα 1290R του κουτιού. Λέω στον παλικάρι αν έχει 5 λεπτά και σταματάμε δεξιά. Πολύ ευγενικός, δεν το έπαιζε καθόλου παρόλο την 35 χρόνια εμπειρία του με μηχανές και γενικά απάντησε στις περίεργες ερωτήσεις μου σχετικά με το ύψος του. Να την χαίρεσαι φίλε αν και εγώ μέχρι την 1090R φτάνω και αυτή με ζόρι πολύ ζόρι αλλά ας όψεται ο γεροντοέρωτας. Η 1290R είναι μαι κούκλα. Δεν έχω ξαναδεί τόσο όμορφο onoff.

πυξιδας990
09/05/2017, 11:11
Εχτές Καποδιστρίου 4:00μμ σταματάω στο φανάρι και δίπλα ένα 1290R του κουτιού. Λέω στον παλικάρι αν έχει 5 λεπτά και σταματάμε δεξιά. Πολύ ευγενικός, δεν το έπαιζε καθόλου παρόλο την 35 χρόνια εμπειρία του με μηχανές και γενικά απάντησε στις περίεργες ερωτήσεις μου σχετικά με το ύψος του. Να την χαίρεσαι φίλε αν και εγώ μέχρι την 1090R φτάνω και αυτή με ζόρι πολύ ζόρι αλλά ας όψεται ο γεροντοέρωτας. Η 1290R είναι μαι κούκλα. Δεν έχω ξαναδεί τόσο όμορφο onoff.
μπας και ειχε τρεξει 36ωρο?ενα στρωθηκε την πεμπτη και την παρασκευη εφυγε για 36ωρο..

mazax
09/05/2017, 16:51
μπας και ειχε τρεξει 36ωρο?ενα στρωθηκε την πεμπτη και την παρασκευη εφυγε για 36ωρο..

Δεν κατάλαβα τι εννοείς συγνώμη.

πυξιδας990
09/05/2017, 16:54
Δεν κατάλαβα τι εννοείς συγνώμη.

το 1290 που πετυχες...αν ειχε τρεξει 36ωρο αντοχης.....

mazax
10/05/2017, 07:29
το 1290 που πετυχες...αν ειχε τρεξει 36ωρο αντοχης.....

Δεν το μιλήσαμε αυτό οπότε δεν μπορώ να σου πω.

lleonidas
15/10/2018, 17:39
Ετοιμάζεται το ανανεωμένο KTM 1090 Adventure με πιθανή την αύξηση του κυβισμού του κοντά στα 1150cc.
Δε θα παρουσιαστεί αυτό το φθινόπωρο αλλά το επόμενο και θα είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 οι οποίες θα ισχύουν από το 2020.
Περισσότερα εδώ (https://www.motociclismo.it/ktm-1090-adventure-foto-spia-mostrano-novita-71015) .
400214

lleonidas
09/01/2019, 01:04
Νέες πληροφορίες (https://www.morebikes.co.uk/55308/gotcha-heres-ktms-next-generation-1290-super-adventure-prototype-caught-in-action/) και spy photos για το ανανεωμένο 1290 Super Adv που ετοιμάζεται.
402653
402654

lotinia
11/01/2019, 16:00
Παιδιά υπάρχει κάποιο καλό συγκριτικό για την κατηγορία του 1290 online, ή κάποιο "πληροφοριακό" thread ?

lleonidas
11/01/2019, 16:06
Παιδιά υπάρχει κάποιο καλό συγκριτικό για την κατηγορία του 1290 online, ή κάποιο "πληροφοριακό" thread ?

Ρίξε μια πρώτη ματιά εδώ (http://www.advpulse.com/adv-bikes/ducati-multistrada-1260-s-vs-ktm-1290-super-adventure-s/) και εδώ (https://m.youtube.com/watch?v=xyXm8RvIrl4) .

GogosLux
25/01/2019, 10:37
Παιδια, ειμαι σε αναζήτηση βαλιτσών για το 1290 και προσπαθώ να περιορίσω την "ασχήμια" και να χωράει full face κράνος μεσα.

Οι τετράγωνες αλλουμινιου απορίπτονται κυριως για το θεμα κράνους αλλα και αισθητικής.

Προς το παρόν είμαι αναμεσα στις παρακάτω :

1)SHAD SH35
στα θετικα:
το πολυ διακριτικό σύστημα στερέωσης που έχουν ωστε οταν δεν εχεις τις βαλιτσες να μην κανει μπαμ
403260
το σχήμα τους που μ' αρέσει
403261
οτι χωράνε full face κρανος
και η τιμή που ειναι φθηνές
στα αρνητικά και που με κολλάει ειναι οι κριτικές που διάβασα εδω μέσα οτι φεύγουν

2)Givi
ειναι άγνωστο αν μπάινουν οι GIVI - V37 που ειναι ομορφες μιας και δεν βρίσκω να εχουν σύστημα για το 1290, ξέρει κάποιος?

οι σίγουρες ειναι οι GIVI - TRK33N και GIVI - TRK46N
στα θετικά:
εχουν και το μισο ανοιγμα
καθονται και σαν μπαγκαζιέρα αν χρειαστεί για τις εντος πολης μετακινήσεις (στο ταξίδι δεν ξερω αν θελω να έχω, ισως βαλω ενα σακο πίσω)
Ενας συνδιασμος 33L και 46L θα φερει ισορροπία αριστερα - δεξιά λόγο εξάτμισης
Απο οτι καταλαβαίνω χωράει full face κράνος στην 46L
403262403263
στα αρνητικά:
το σύστημα πανω στο μηχανάκι ειναι το κλασσικό εμφανέστατο (ισως και αυτο να δίνει την ασφάλεια για μενουν στην θεση τους - για να μην κοροιδευόμαστε)

Υπαρχουν φυσικά και οι Kappa (Givi απο οτι διαβάζω) που ειναι και αυτες υποψήφιες αν και δεν διακρινονται για την ομορφιά τους :rolleyes:


Γεια πείτε γνώμες όσοι τις έχετε χρησιμοποιήσει ???

GogosLux
18/02/2019, 17:34
Τελικα οι SHAD δεν ειναι φθηνότερες ΑΛΛΑ ειναι πιο ομορφες, εχουν top case αυξομειούμενο και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ οταν δεν ειναι επανω δεν αφηνουν την σιδεριά μεγέθους περίφραξης οικοδομής.

Οποτε με βλέπω για τις Shad ...................

katsar
19/02/2019, 00:19
Οι βάσεις αυτές οι givi νομίζω μπαίνουν με βίδα μισής στροφής και είναι πολύ εύκολο να τα βγάζεις όταν δεν τα θέλεις απάνω.H σιδεριά εννοώ,μένει μόνο η πλαστική βάση.
403911

GogosLux
04/04/2019, 16:45
Τελικά παραγγέλθηκαν οι SHAD αφου βρέθηκε το πιο φθηνό μαγαζί που μπορούσε :lol:

Τα ρέστα εγιναν καθρέπετες για το αλλο :rolleyes:

Σκεφτομαι για παν ενδεχόμενο να παρω και ιμαντες ωστε να ειμαι 100% καλυμένος για οποιοδήποτε απρόοπτο ;)
Προς το παρον δεν εχω βρει καποιο σετ απο ιμαντες που να φαινονται σουπερ, λεπτες καστάνιες εχω αλλα δεν θελω να τις χρησιμοποιήσω για λογους ασφαλείας μιας και ειναι μεταλλικές (εστω και αν τις βαλω να κοιτάνε κάτω).

Προσανατολίζομαι προς αυτες που βαζουν στις κανονικές βαλίτσες αν και δεν με πείθει το πλαστικο κουμπωμα - ισως δω και τις velcro