Σύνδεση

View Full Version : Τέλη κυκλοφορίας



Σελίδες : 1 2 3 [4]

telegonos
27/11/2020, 13:28
Συγγνώμη αλλά οι ασφαλιστικές δεν είναι που στέλνουν τα στοιχεία σου στο κράτος αν είσαι ανασφαλιστος;

Η κάθε ασφαλιστική, ενημερώνει το κράτος, ποια οχήματα έχει αυτή ασφαλισμένα.

Tallyban
27/11/2020, 17:07
Άρα το κράτος γνωρίζει ποια οχήματα είναι ακόμη ασφαλισμένα αλλά έχουν καταθέσει ηλ/κα τις πινακίδες.

doctor_john
27/11/2020, 17:17
έστω πως ναί :D πες που θες να καταλήξεις

Parkaki
29/11/2020, 01:47
Δεν εχω διαβασει ολα τα ποστ αλλα θα επρεπε να υπαρχει μια εκπτωση για τους τοσουν μηνες καραντινας και για τον ακομα περισσοτερο καιρο που καποιοι απο εμας μεινανε ανεργοι (εστιαση κλπ) και αρα δε χρησιμοποιουσαν οχηματα.

AUFGEBRACHT
29/11/2020, 11:30
Δεν εχω διαβασει ολα τα ποστ αλλα θα επρεπε να υπαρχει μια εκπτωση για τους τοσουν μηνες καραντινας και για τον ακομα περισσοτερο καιρο που καποιοι απο εμας μεινανε ανεργοι (εστιαση κλπ) και αρα δε χρησιμοποιουσαν οχηματα.

Devil's advocate mode: δηλ. τα οχήματα κυκλοφορούν μόνο για μετακίνηση σε εργασία; Εγώ παλιά το ΙΧ το είχα μόνο για super market, και κυκλοφορούσα παντού με τη μηχανή, έκανα με το ζόρι 2.000 χιλιόμετρα το χρόνο, δεν έπρεπε να έχω κι εγώ έκπτωση; Επίσης, πως τεκμαίρεται ότι όποιος ήταν σε αναστολή εργασίας ή άνεργος δεν χρησιμοποιεί το όχημά του;

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/11/2020, 16:16
Devil's advocate mode: δηλ. τα οχήματα κυκλοφορούν μόνο για μετακίνηση σε εργασία; Εγώ παλιά το ΙΧ το είχα μόνο για super market, και κυκλοφορούσα παντού με τη μηχανή, έκανα με το ζόρι 2.000 χιλιόμετρα το χρόνο, δεν έπρεπε να έχω κι εγώ έκπτωση; Επίσης, πως τεκμαίρεται ότι όποιος ήταν σε αναστολή εργασίας ή άνεργος δεν χρησιμοποιεί το όχημά του;

Κάθε χρόνο κανω από 7 έως 9000 χλμ.Φετος με τη καραντίνα από 1-1-2020 είμαι τώρα στα 4,850.Σε ένα χρόνο 5000 χλμ.Αφού σου απαγορεύουν τις άσκοπες μετακινήσεις θα πρέπει να γίνει κάποια έκπτωση στα τελη.

Parkaki
29/11/2020, 16:53
Devil's advocate mode: δηλ. τα οχήματα κυκλοφορούν μόνο για μετακίνηση σε εργασία; Εγώ παλιά το ΙΧ το είχα μόνο για super market, και κυκλοφορούσα παντού με τη μηχανή, έκανα με το ζόρι 2.000 χιλιόμετρα το χρόνο, δεν έπρεπε να έχω κι εγώ έκπτωση; Επίσης, πως τεκμαίρεται ότι όποιος ήταν σε αναστολή εργασίας ή άνεργος δεν χρησιμοποιεί το όχημά του;

Εγω ειχα το αμαξι για ταξιδια και δεν εχω κανει ουτε ενα φετος. Η μηχανη καθησε 2.5 μηνες ακριβως στη πρωτη καραντινα. Σουπερμαρκετ εχω 10 σε ακτινα 400 μετρων απ το σπιτι μου αρα ποδια. Αναλογα για τι χρηση το ειχε ο καθενας. Το σωστο θα ηταν οσοι ηταν νομιμα σε αναστολη εργασιας να πληρωσουν λιγοτερα τελη. Αλλα σωστο και Ελλαδα δε πανε μαζι.

AUFGEBRACHT
29/11/2020, 16:57
Κάθε χρόνο κανω από 7 έως 9000 χλμ.Φετος με τη καραντίνα από 1-1-2020 είμαι τώρα στα 4,850.Σε ένα χρόνο 5000 χλμ.Αφού σου απαγορεύουν τις άσκοπες μετακινήσεις θα πρέπει να γίνει κάποια έκπτωση στα τελη.

Κοίτα, εγώ το καταλαβαίνω, αλλά από τη στιγμή που εμένα πχ μου κρατάνε πάνω από 3-4 χιλιάρικα το χρόνο από το μισθό μου για κοινωνική περίθαλψη την οποία ΔΕΝ έχω, τα τέλη κυκλοφορίας είναι το λιγότερο κακό. Πολλά πράγματα Πρέπει και Έπρεπε... Από την άλλη, πιάστηκα καθαρά σε αυτό καθαυτό το ζήτημα όπως τέθηκε σαν ερώτημα. Αν θέλουμε να μιλάμε για ουτοπίες και δικαιοσύνη, έτσι όπως έχει τεθεί το θέμα, τα τέλη κυκλοφορίας θα έπρεπε να βγαίνουν ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ο καθένας. Δεν είναι δίκαιο ο κάτοχος μιας Ferrari που την βγάζει έξω για μόστρα ή για να φορτίσει η μπαταρία και κάνει όλο το χρόνο 500 χιλιόμετρα να πληρώνει λιγότερα από το Toyota Starlet 30ετίας που κάνει 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο;

Parkaki
29/11/2020, 17:05
Κοίτα, εγώ το καταλαβαίνω, αλλά από τη στιγμή που εμένα πχ μου κρατάνε πάνω από 3-4 χιλιάρικα το χρόνο από το μισθό μου για κοινωνική περίθαλψη την οποία ΔΕΝ έχω, τα τέλη κυκλοφορίας είναι το λιγότερο κακό. Πολλά πράγματα Πρέπει και Έπρεπε... Από την άλλη, πιάστηκα καθαρά σε αυτό καθαυτό το ζήτημα όπως τέθηκε σαν ερώτημα. Αν θέλουμε να μιλάμε για ουτοπίες και δικαιοσύνη, έτσι όπως έχει τεθεί το θέμα, τα τέλη κυκλοφορίας θα έπρεπε να βγαίνουν ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ο καθένας. Δεν είναι δίκαιο ο κάτοχος μιας Ferrari που την βγάζει έξω για μόστρα ή για να φορτίσει η μπαταρία και κάνει όλο το χρόνο 500 χιλιόμετρα να πληρώνει λιγότερα από το Toyota Starlet 30ετίας που κάνει 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο;

Νομιζω εχει ξανασυζητηθει καπου, λεγανε να μπει στη βενζινα αυτο το ποσο. Αλλα μετα προκυπτουν αλλα προβληματα γιατι εμεις που εχουμε και μικρες μηχανες θα πληρωναμε δυσαναλογα ποσα στο τελος του ετους. Δηλαδη για ενα παπακι ντελιβερι μπορει να πληρωνες και 300 ευρω τελη απο τα 22 που ειναι τωρα. Δεν ειναι και πολυ σχετικος με αυτα, παντως το μονο σιγουρο για μενα ειναι οτι δε ξερω γιατι πληρωνουνε τελη εφοσον οι δρομοι ειναι σκατα και εφοσον και η εγνατια οδος εχει χαρατσι πανακριβο κιολας. Ειναι μεγαλη συζητηση γενικα. Εγω εχω ενα 18αρη 15 ετιας, δινω 320 τελη. Ενας που μολις πηρε μια ολοκαινουργια μερσεντες μικρων κυβικων πληρωνει η τιποτα η λιγοτερα απο εμενα. Εγω που ειμαι φτωχος και εχω ενα αμαξι με αντικειμενικη αξια 6.000 καλουμαι να πληρωσω παραπανω απ τον πλουσιο με το αμαξι 40.000 ευρω. Αλλα μετα παμε και στη ρυπανση, αρα παλι μεγαλη συζητηση.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/11/2020, 07:35
Κοίτα, εγώ το καταλαβαίνω, αλλά από τη στιγμή που εμένα πχ μου κρατάνε πάνω από 3-4 χιλιάρικα το χρόνο από το μισθό μου για κοινωνική περίθαλψη την οποία ΔΕΝ έχω, τα τέλη κυκλοφορίας είναι το λιγότερο κακό. Πολλά πράγματα Πρέπει και Έπρεπε... Από την άλλη, πιάστηκα καθαρά σε αυτό καθαυτό το ζήτημα όπως τέθηκε σαν ερώτημα. Αν θέλουμε να μιλάμε για ουτοπίες και δικαιοσύνη, έτσι όπως έχει τεθεί το θέμα, τα τέλη κυκλοφορίας θα έπρεπε να βγαίνουν ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ο καθένας. Δεν είναι δίκαιο ο κάτοχος μιας Ferrari που την βγάζει έξω για μόστρα ή για να φορτίσει η μπαταρία και κάνει όλο το χρόνο 500 χιλιόμετρα να πληρώνει λιγότερα από το Toyota Starlet 30ετίας που κάνει 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο;

Όντως μεγάλη συζήτηση. Απλά το κράτος έπρεπε να δείξει μια ανέχεια και να ξαλαφρωσει τη πλάτη του κοσμάκη μετα απο όλο αυτό.

toyar
30/11/2020, 08:20
εφοσον τα τελη λεγονται κυκλοφοριας θα επρεπε να χρεωνονται ανα χλμ και τπτ αλλο
αν βαλεις τη ρυπανση μεσα τιμωρεις τον φτωχο με το σαπακι
αν βαλεις την εγοστασιακη αξια οδηγεις σε γηρανση του στολου
και για να μην αδικησεις τα ντελιβερυ και τα κουριερ τα κρατας σταθερα ανεξαρτητως χλμ
να θυμισω οτι παρομοιο συστημα χρησιμοποιουν ασφαλιστικες σε οχηματα με τα το 2000 μεσω της obd

viper1
30/11/2020, 08:31
εφοσον τα τελη λεγονται κυκλοφοριας θα επρεπε να χρεωνονται ανα χλμ και τπτ αλλο
αν βαλεις τη ρυπανση μεσα τιμωρεις τον φτωχο με το σαπακι
αν βαλεις την εγοστασιακη αξια οδηγεις σε γηρανση του στολου
και για να μην αδικησεις τα ντελιβερυ και τα κουριερ τα κρατας σταθερα ανεξαρτητως χλμ
να θυμισω οτι παρομοιο συστημα χρησιμοποιουν ασφαλιστικες σε οχηματα με τα το 2000 μεσω της obd

Τον τροχο τον έχουν ανακαλύψει αλλα (ευρωπαϊκά και μη ) κρατη . Εμείς επιμένουμε με το ρόπαλο και τράβηγμα από τα μαλλιά

telegonos
30/11/2020, 09:52
Αν μπει το τέλος στο καύσιμο, μιλάμε για 3-5 λεπτά του ευρώ στο λίτρο. Αν ένας ντελιβεράς δουλεύει πλήρες ωράριο, πλήρες διαδρομών, να κάψει και 4 ευρώ βενζίνη; Μιλάμε για περίπου 25 λεπτά του ευρώ επιβάρυνση την μέρα, σε μέγιστη λειτουργία λέμε τώρα, η οποία του φέρνει λεφτά κιόλλας.

Είναι λίγο παράλογο να λέμε ότι δεν βάζουμε το τέλος κυκλοφορίας στο καύσιμο, μην τυχόν και θιχτεί ο ντελιβεράς, δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Tallyban
30/11/2020, 10:14
Τέλη κυκλοφορίας στις σοβαρές μπανανίες βγαίνουν σε σχέση με την ισχύ,το βάρος και τις διαστάσεις του οχηματος.Ρυπανση τη πληρώνεις στο βενζινάδικο.

Lioulios
30/11/2020, 11:11
Τελη κυκλοφοριας στην Πολωνια, εξ οσων γνωριζω , ειναι στην τιμη της βενζυνης .
Κινεις ...πληρωνεις . Καθεσαι γκαραζ ..δεν πληρωνεις .
Και το βασικοτερο γλυτωνεις πολλα αν εισαι κατοχος παραπανω απο ενος οχηματος

Shinigami Ryuk
30/11/2020, 11:12
εφοσον τα τελη λεγονται κυκλοφοριας θα επρεπε να χρεωνονται ανα χλμ και τπτ αλλο
αν βαλεις τη ρυπανση μεσα τιμωρεις τον φτωχο με το σαπακι
αν βαλεις την εγοστασιακη αξια οδηγεις σε γηρανση του στολου
και για να μην αδικησεις τα ντελιβερυ και τα κουριερ τα κρατας σταθερα ανεξαρτητως χλμ
να θυμισω οτι παρομοιο συστημα χρησιμοποιουν ασφαλιστικες σε οχηματα με τα το 2000 μεσω της obd

Και αυτοι που δεν θελουν να εχουν gps καρφωμενο στο οχημα τους πως θα πληρωνουν?

AUFGEBRACHT
30/11/2020, 11:14
Και αυτοι που δεν θελουν να εχουν gps καρφωμενο στο οχημα τους πως θα πληρωνουν?

Θα ορκίζονται στην τιμή τους ότι δεν έχουν πειράξει τον ταχογράφο...

Shinigami Ryuk
30/11/2020, 11:16
Θα πρεπει να το κανουν αυτοπροσωπως σε καποια εισαγγελικη αρχη ή θα μπορουν να το κανουν και διαδυκτιακα?

AUFGEBRACHT
30/11/2020, 11:39
Θα πρεπει να το κανουν αυτοπροσωπως σε καποια εισαγγελικη αρχη ή θα μπορουν να το κανουν και διαδυκτιακα?

Σε ειδική πλατφόρμα φαντάζομαι, η οποία όμως δεν θα λειτουργεί και θα πέσει από την πρώτη ημέρα, θα γίνει μια φασαρία ότι δεν έχουν προσωπικό, εεεε μετά τα ξέρεις, θα γίνει καμιά μετάταξη κανα δικό τους παιδί, μερικές έκτακτες προσλήψεις λόγω ανάγκης, θα μπει πρόεδρος και κανας παροπλισμένος δικαστικός για λόγους διαφάνειας και καλά...

Θα μπορείς βέβαια κι αυτοπροσώπως, αλλά θα προκύπτουν άλλα θέματα λειτουργικά... όπως πριν καμιά 20αριά χρόνια που είχα πάει εφορία για μεταβίβαση ενός Yugo του πατέρα μου, μου ζήτησε η υπάλληλος βεβαίωση ότι ήταν τα τέλη πληρωμένα, κι όταν της έδειξα το χαρτί που το βεβαίωνε γυρνάει και μου λέει: "αυτό το χαρτί (που το είχα πάρει από τη Δ.Ο.Υ. έτσι;...) δε μου λέει τίποτα, που ξέρω ότι όντως τα έχετε κολλημένα στο παρμπρίζ;" . Την ρώτησα αν ήθελε να της φέρω μόνο το παρμπρίζ ή όλο το αμάξι, κι αν έχουν κάποια πόρτα που χωράει ολόκληρο αμάξι ή θα ρίχναμε κάποιον τοίχο...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/11/2020, 13:42
Τελη κυκλοφοριας στην Πολωνια, εξ οσων γνωριζω , ειναι στην τιμη της βενζυνης .
Κινεις ...πληρωνεις . Καθεσαι γκαραζ ..δεν πληρωνεις .
Και το βασικοτερο γλυτωνεις πολλα αν εισαι κατοχος παραπανω απο ενος οχηματος

Ότι πιο σωστό. Γνώμη μου.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/11/2020, 13:47
Όπως επίσης αν μπουν στη βενζίνη θα τα πληρώνεις με δόσεις και όχι το Δεκέμβριο ολα μαζί με το υποτιθέμενο δορο που δίνει ο εργοδότης. Πολλοί έχουν τα τελη και να περάσουν τις γιορτές με ένα μισθό.

Lioulios
30/11/2020, 14:20
Εγω ας πουμε δωρο χριστουγεννων δεν εχω παρει ΠΟΤΕ τις χρονιες που δουλευα γιορτες.
"Αυτο ειναι το μεροκαματο και αν θες ερχεσαι" ειναι η εστιαση στο μεγαλυτερο ποσοστο των επιχειρήσεων

panavour
30/11/2020, 14:51
Εγω ας πουμε δωρο χριστουγεννων δεν εχω παρει ΠΟΤΕ τις χρονιες που δουλευα γιορτες.
"Αυτο ειναι το μεροκαματο και αν θες ερχεσαι" ειναι η εστιαση στο μεγαλυτερο ποσοστο των επιχειρήσεων

Λυπηρον μεν ,αδιαφορον δε,για το υπουργειο οικονομικων.Τα τελη δεν καθοριζονται αναλογα με τα οικονομικα κριτηρια των οφειλετων,αλλα αναλογως κυβικων.

Bladerunner
30/11/2020, 15:39
Να καταργηθούν πρέπει.

Εισπράττονται από το 1920, λίγο αργότερα από την πρώτη κυκλοφορία αυτοκινήτου στη χώρα μας.
Πλέον, για την αυτοκίνηση πληρώνουμε διόδια, ειδικό φόρο κατανάλωσης βενζίνης, τέλη ταξινόμησης, μεταβίβασης και ό,τι άλλο έχει σκαρφιστεί και συνεχίζει να σκαρφίζεται το κράτος.
423252

typhoon
30/11/2020, 17:36
Όπως επίσης αν μπουν στη βενζίνη θα τα πληρώνεις με δόσεις και όχι το Δεκέμβριο ολα μαζί με το υποτιθέμενο δορο που δίνει ο εργοδότης. Πολλοί έχουν τα τελη και να περάσουν τις γιορτές με ένα μισθό.

Διαφωνώ γενικά με την σκέψη των τελών κυκλοφορίας επί του καυσίμου.
Όλοι ξέρουμε ότι αυτό θα ήταν το δικαιοτερο θεωρητικά, αλλά όσοι νομίζουν ότι με αυτή την απλή λογική θα εφαρμοστεί πλανουνται πλάνη.
Εδώ είναι Ελλάδα με όλη την κακή σημασία της λέξεως. Κ όταν εφαρμοσθεί τέτοιο "δίκαιο" μέτρο να είστε σίγουροι ότι θα γίνει ως εξής :
50€(εντελώς τυχαίο το νούμερο βάλτε όσο θέλετε) πάγια χρέωση
Κι από κει κ πάνω 0.03€/λίτρο

Είναι πολλά?
Είναι λίγα?
Συμφέρει όποιον έχει πολλά αυτοκίνητα λέει, ακριβά αυτοκίνητα λέει... Όποιον δεν κυκλοφορεί γενικά.

Ο μέσος Έλλην, πολύ χοντρικά έστω ότι κάνει με το 1.300αρη κορολα του 10.000χλμ το χρόνο.
Έστω ότι το μπρδλο του καίει 7 λίτρα στα 100 χλμ(που ανάθεμα με κι αν ξέρει πως μετράμε κατανάλωση)
Στις ετήσιες 10.000χλμ χρειάζεται 700 λίτρα καύσιμο.
Τέλη κυκλοφορίας 3 λεπτά το λίτρο
Άρα νταβατζιλικι 210€σε τέλη συν το πάγιο (πενηντάρικο) την στιγμή που σήμερα πληρώνει 135€.

Εύκολα θα σκεφτεί κάποιος εμένα που το μπρδλο μου είναι 1400cc κ πληρώνω 240€,μάλλον μια η άλλη θα μου έρχεται μπορεί να λίγο φθηνότερα. Τα ίδια πλήρωνα δε με νοιάζει που θα γαμησουν τους 1300αρηδες που την γλύτωναν τόσα χρόνια για 100 κυβικά..

Γαμω τα μυαλα τους θα πω εγώ. Αντί να απαιτήσουν να πέσουν κι αυτοί παρακάτω, θα χαρούν που θα ανέβουν οι άλλοι πιο πάνω. Τόσο μαλάκας ο Έλληνας..

Αν δεν πειστήκατε ακόμη στο παράδειγμα βάλτε πικραμενο κάτοχο διλιτρου. Ω δικαιοσύνη επιτέλους!

Το συμπέρασμα μου είναι ότι ενώ στην θεωρία το σύστημα οποίος κυκλοφορεί πληρώνει είναι ορθό, στην πράξη κ δη στην ελληνική πραγματικότητα αδικημένος θα καταλήξει ο χαμηλομισθος που πηγαίνει στην δουλειά του με το ρημαδακι του για 580€.

Το δε να μπούνε σε δόσεις μέσω της βενζίνης γιατί το Δεκέμβρη μου πεφτουν μαζεμένα, είναι ένα παγιο κόστος κάθε χρόνο, μαζεψε τα με δόσεις όλους τους υπόλοιπους μήνες κ πλήρωσε το Δεκέμβρη, δεν είναι τόσο επιστήμη να βάζεις στην άκρη ένα 10€ το μήνα για να μην σου φανεί βαρυ το 135€

panavour
30/11/2020, 17:40
Διαφωνώ γενικά με την σκέψη των τελών κυκλοφορίας επί του καυσίμου.
Όλοι ξέρουμε ότι αυτό θα ήταν το δικαιοτερο θεωρητικά, αλλά όσοι νομίζουν ότι με αυτή την απλή λογική θα εφαρμοστεί πλανουνται πλάνη.
Εδώ είναι Ελλάδα με όλη την κακή σημασία της λέξεως. Κ όταν εφαρμοσθεί τέτοιο "δίκαιο" μέτρο να είστε σίγουροι ότι θα γίνει ως εξής :
50€(εντελώς τυχαίο το νούμερο βάλτε όσο θέλετε) πάγια χρέωση
Κι από κει κ πάνω 0.03€/λίτρο

Είναι πολλά?
Είναι λίγα?
Συμφέρει όποιον έχει πολλά αυτοκίνητα λέει, ακριβά αυτοκίνητα λέει... Όποιον δεν κυκλοφορεί γενικά.

Ο μέσος Έλλην, πολύ χοντρικά έστω ότι κάνει με το 1.300αρη κορολα του 10.000χλμ το χρόνο.
Έστω ότι το μπρδλο του καίει 7 λίτρα στα 100 χλμ(που ανάθεμα με κι αν ξέρει πως μετράμε κατανάλωση)
Στις ετήσιες 10.000χλμ χρειάζεται 700 λίτρα καύσιμο.
Τέλη κυκλοφορίας 3 λεπτά το λίτρο
Άρα νταβατζιλικι 210€σε τέλη συν το πάγιο (πενηντάρικο) την στιγμή που σήμερα πληρώνει 135€.

Εύκολα θα σκεφτεί κάποιος εμένα που το μπρδλο μου είναι 1400cc κ πληρώνω 240€,μάλλον μια η άλλη θα μου έρχεται μπορεί να λίγο φθηνότερα. Τα ίδια πλήρωνα δε με νοιάζει που θα γαμησουν τους 1300αρηδες που την γλύτωναν τόσα χρόνια για 100 κυβικά..

Γαμω τα μυαλα τους θα πω εγώ. Αντί να απαιτήσουν να πέσουν κι αυτοί παρακάτω, θα χαρούν που θα ανέβουν οι άλλοι πιο πάνω. Τόσο μαλάκας ο Έλληνας..

Αν δεν πειστήκατε ακόμη στο παράδειγμα βάλτε πικραμενο κάτοχο διλιτρου. Ω δικαιοσύνη επιτέλους!

Το συμπέρασμα μου είναι ότι ενώ στην θεωρία το σύστημα οποίος κυκλοφορεί πληρώνει είναι ορθό, στην πράξη κ δη στην ελληνική πραγματικότητα αδικημένος θα καταλήξει ο χαμηλομισθος που πηγαίνει στην δουλειά του με το ρημαδακι του για 580€.

Το δε να μπούνε σε δόσεις μέσω της βενζίνης γιατί το Δεκέμβρη μου πεφτουν μαζεμένα, είναι ένα παγιο κόστος κάθε χρόνο, μαζεψε τα με δόσεις όλους τους υπόλοιπους μήνες κ πλήρωσε το Δεκέμβρη, δεν είναι τόσο επιστήμη να βάζεις στην άκρη ένα 10€ το μήνα για να μην σου φανεί βαρυ το 135€

700 λιτρα ,επι 3 λεπτα κανει 21 ευρω οχι 210 ευρω.

viper1
30/11/2020, 17:47
Δεν έχω καταλάβει προς τι όλα αυτά τα παράπονα. Έχουμε 2 επιλογές. Ή τα πληρώνουμε ή όχι. Εκτός και αν διαβάζει ο υπουργός οικονομικών και αποφασίσει να βάλει τεκμήριο και στις μοτοσυκλέτες. Και να δω μετά κάποιοι που έχετε 2 3 4 5 10 μηχανάκια τι θα κάνετε :smokin:

telegonos
30/11/2020, 17:48
700 λιτρα ,επι 3 λεπτα κανει 21 ευρω οχι 210 ευρω.

O χαμένος ο έλληνας που θα προτιμήσει να δώσει 21 ευρώ και κι αυτά λίγα-λίγα, από τα 240 μπαμ τον Δεκέμβρη.

:lol:


Και να δω μετά κάποιοι που έχετε 2 3 4 5 10 μηχανάκια τι θα κάνετε :smokin:

Ποιοί έχουν τέτοια πράγματα, ξέρεις εσύ κανέναν;

bulmont
30/11/2020, 17:55
.... Και να δω μετά κάποιοι που έχετε 2 3 4 5 10 μηχανάκια τι θα κάνετε :smokin:


:a021::a021:

motojojo
30/11/2020, 18:38
Σε τόσα φόρα έχω διαβάσει απειρες συζητησεις για τα τέλη. Να διαμορφώνονται ανάλογα με τα χλμ, ανάλογα με την τιμή αγοράς, ανάλογα με το μήκος/υψος/πλάτος κοκ.

Ο ένας γκρινιάζει γιατί πληρώνει τελη ενώ κάνει λίγα χλμ. Ε πούλα το, πρακτικά δεν το χρειάζεσαι.
Ο άλλος επειδή πληρώνει πολλά για ένα μικρό αμάξι. Πάρε μεγαλύτερο τότε.

Ακούγονται παράλογα? Πιθανόν. Δεν υπάρχει λογική, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Ένα έχω καταλάβει. Δίκαια είναι τα τέλη που βολεύει τον καθένα.

PaNick67
30/11/2020, 18:56
Κακώς ψάχνετε λογική και δικαιοσύνη στα τέλη κυκλοφορίας. Χαράτσι ήταν, είναι και θα είναι, όσο θέλει κι άλλα λεφτά το κράτος. Είτε το λέει τέλος, είτε φόρο, είτε ειδική εισφορά, παραμένει ένα χαράτσι που σκοπό έχει να γεμίζει τα ταμεία.

Ειδικά με τα μνημόνια το κονδύλι είναι συγκεκριμένο. Γύρω στο 1,1 δις ευρώ. Με όποιον υπολογισμό στο ταμείο πρεπει να μπει το συγκεκριμένο ποσό.

typhoon
30/11/2020, 20:36
Ορθοτατη η παρατήρηση!

Πάντως εκεί που ήθελα να καταλήξω είναι ότι όσες φορές ακούμε για "δικαιότερους" φόρους, 99%καταλήγουμε να πληρώνουμε παραπάνω από ότι πριν

BLiTzER
30/11/2020, 20:56
Δικαιότερους για εκείνους. Όπως πάντα.

Lioulios
30/11/2020, 23:23
Θα παιξει παραταση ενος μηνα ... ακούγεται.

Acacius
30/11/2020, 23:23
Χαράτσι που ο πολίτης έχει μάθει να πληρώνει δεν καταργείται, είτε είναι ενφια, είτε τέλος κυκλοφορίας, είτε αμοιβή τελωνειακού κατά τον εκτελωνισμό. Η γκρίνια είναι για τα μάτια του κόσμου.

Tallyban
01/12/2020, 08:49
Πάντως αυτοκίνητα 5μετρα,2 τονους να μη πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και να πληρώνουν τα παπιά είναι απλά απαράδεκτο.Σιγουρα κάποιοι πολιτικοί, και αξιωματούχοι λαδωνονται από εισαγωγικες εταιρείες.

panavour
04/12/2020, 15:18
Ενας προβληματισμος που διαβασα και τον μεταφερω.

Πότε θα καταργηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας;;;
Πάνω από 1 εκατ. οχήματα έχουν τεθεί σε προσωρινή ακινησία.
Πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας για να γλυτώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια διαβίωσης και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.
Κέρδισε κάτι η χώρα από αυτό;
Κερδίσαμε κάτι από την αχρήστευση περιουσιακών στοιχείων πολλών δις;
Κερδίζουμε κάτι από το να κρατάει κάποιος ένα αυτοκίνητο άχρηστο σε μία αποθήκη ή να το πετάξει στα παλιοσίδερα;
Μήπως κερδίζουμε κάτι από το να ασχολούνται τόσοι εφοριακοί υπάλληλοι κάθε χρόνο με τη συλλογή ενός τέλους που συνεχώς μειώνεται;;;
Αν η τιμή των καυσίμων (δηλαδή ο φόρος καυσίμων) αυξανόταν κατά 5 λεπτά το λίτρο μόνο, το κράτος θα εισέπραττε πολύ περισσότερα χρήματα από ότι εισπράττει σήμερα από τα ΤΚ.
Και μία τέτοια αύξηση δεν θα την πρόσεχε κανείς μας, μέσα στις τόσες αυξομοιώσεις της τιμής των καυσίμων.
(Τους τελευταίους μήνες η τιμή της απλής αμόλυβδης κυμάνθηκε από 1,25 έως 1,80 ευρώ το λίτρο.)
Και δεν θα είχε όφελος μόνο ο κάθε ιδιοκτήτης, που κατάντησε να προτιμάει να πετάξει ένα περιουσιακό στοιχείο επειδή δεν αντέχει να πληρώνει άλλο για να το χρησιμοποιεί αραιά και πού.
Θα είχε όφελος και το κράτος και το Δημόσιο ταμείο.
Μεγάλο όφελος.
Όχι μόνο από την αύξηση στον φόρο και από το ότι θα εισέπραττε παραπάνω χρήματα από τα τόσα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες που κυκλοφορούν (είτε Ελλήνων που βγάζουν βουλγαρικές και αλβανικές πινακίδες, είτε τουριστών), ή από τους φουκαράδες που θα κρατούσαν το αυτοκινητάκι τους και θα έκαναν και καμιά εκδρομούλα ...
Έχετε σκεφτεί τα χρήματα (τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ κλπ) που έχασε το κράτος, από τα 500.000 αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες; Αν όχι, κακώς. Και δεν το γράφω για εσάς φίλοι μου, το λέω μήπως και το διαβάσει και κανένας μεγαλοσύμβουλος. Από αυτούς που δεν σκέφτηκαν ποτέ ότι αυτά τα 500.000 αυτοκίνητα θα μπορούσαν να έχουν αγοραστεί στην Ελλάδα, αν δεν υπήρχαν τα ηλίθια τέλη και τα τεκμήρια.
Αυτούς που δεν σκέφτηκαν ποτέ ότι αν είχαν αγοραστεί στην Ελλάδα, η χώρα μας θα είχε εισπράξει δισεκατομμύρια από τα τέλη ταξινομησης, τον ειδικό φόρο, τον ΦΠΑ, αλλά και τον φόρο εισοδήαμτος των αντιπροσώπων αυτοκινήτων, ενός κλάδου που έχει καταρρεύσει.
Πολλά έγραψα και όποιος τα διαβάσει ...
Αν όμως θέλετε νούμερα και υπολογισμούς, είμαι στη διάθεσή σας. Δεν έγραψα κατά λάθος ότι αρκούν τα 5 σεντς.
Ενημερωτικά, σε πολλές χώρες (πχ Γαλλία) εφαρμόζεται ήδη αυτό που πρότεινα.
ΥΓ. Αλήθεια, πού είναι η δικαιοσύνη στο να πληρώνει ΤΚ και φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου 15 ετών, που το χρησιμοποιεί μία στις τόσες, ενώ απαλλάσσεται ο ιδιοκτήτης ενός νέου, που χάρη στα τούρμπο έχει τα μισά κυβικά εκατοστά;

telegonos
04/12/2020, 16:59
Δεν είναι μόνο το τέλος που χάνει το κράτος, όταν αναγκάζει τον πολίτη να βάλει σε ακινησία το όχημά του.

Είναι και τα έμμεσα έσοδα, που θα είχε αν το όχημα κινήτο. Ένα όχημα που κινείται, θέλει καύσιμα, θέλει συντήρηση, θέλει αναλώσιμα, θέλει λάστιχα, θέλει αξεσουάρ, προκαλεί κατανάλωση και σε άλλα πράγματα π.χ. έχεις αυτοκίνητο, ε θα πας μια βόλτα, θα κάτσεις να φας κάτι εκεί που πήγες, θα το πας ένα πλυντήριο κ.ο.κ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ είναι ΦΠΑ για το κράτος. Θα πας βόλτα, θα κάνεις γνωριμία, θα φέρει αλλαγή στην ζωή σου, θα ξοδευτείς σε νέα πράγματα. ΟΛΑ αυτά, ΤΑ ΧΑΝΕΙ το κράτος, όταν σε βάζει και το κλείνεις το όχημα.

Επίσης, από την κίνηση στην αγορά όλων των παραπάνω, ζουν άνθρωποι. Με το όχημα να μην κινείται πια, οι άνθρωποι που ζουν από αυτό, δεν ζουν πια τόσο άνετα, χάνουν εισόδημα, και με την σειρά τους αποσύρουν ΚΑΙ αυτοί το όχημά τους.

Τελικά, κλείνει ένα τμήμα της οικονομίας, και όλα αυτά γιατί; Για να μην χάσει το κράτος ΥΧΖ εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, που πιο πολύ πονοκέφαλος γραφειοκρατικός είναι, παρά έσοδο. Τα 5 λεπτά στην βενζίνη ας πούμε, είναι πολλαπλάσιο έσοδο, χώρια ότι έμμεσα, με πολύ περισσότερα οχήματα να κινούνται, τα παραπάνω αντιστρέφονται και έρχονται ακόμα περισσότερα έσοδα στο κράτος.

Μια κουτή, στραβή λογική συνολικά το όλο σύστημα των τελών. Και απασχολεί υπαλλήλους και διατάξεις και τζάμπα πολυπλοκότητα και για το κράτος και για τους πολίτες, ενώ μπορεί να γίνει κάτι παντελώς αυτόματο. ΚΑΙ το τεκμήριο επίσης, για τους ίδιους ακριβώς λόγους.

BLiTzER
04/12/2020, 17:07
Αυτοί που "δουλεύουν" για το κράτος έχουν γεμάτες τσέπες και δε δίνουν δεκάρα αν το κράτος έχει χρήματα ή όχι. Όταν χρειαστεί, οι πολίτες αδειάζουν τις τσέπες τους και βρίσκονται τα απαραίτητα.

AUFGEBRACHT
04/12/2020, 17:50
Εκεί που έγραφε για τους εφοριακούς που ασχολούνται με τη συλλογή του τέλους, δάκρυσα...

viper1
04/12/2020, 17:53
Ξερει κάνεις από ποτε θα δουλέψει το ηλεκτρονικό σύστημα?

telegonos
04/12/2020, 17:58
Ξερει κάνεις από ποτε θα δουλέψει το ηλεκτρονικό σύστημα?

Αν λες για την ηλεκτρονική ακινησία, επίσημα, δεν υπάρχει τίποτα ακόμα. Μόνο δημοσιογραφικές ράδιο αρβύλες (δυστυχώς όχι η γνωστή εκπομπή) γενικές, ασαφείς κι απροσδιόριστες.

Lioulios
07/12/2020, 13:39
Γελαμε ;
https://www.newsauto.gr/news/pros-katargisi-odevi-i-efapax-exoflisi-ton-telon-kikloforias/

lleonidas
07/12/2020, 14:40
Παράταση (https://www.cnn.gr/oikonomia/story/245943/paratasi-dyo-minon-piran-ta-teli-kykloforias) 2 μηνών, μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.

Lioulios
07/12/2020, 14:43
Για το αλλο ;
Που εξεταζει λεει το κρατος τελη αναλογα τους μηνες ;;

RaGe_Raptor
07/12/2020, 14:51
Για το αλλο ;
Που εξεταζει λεει το κρατος τελη αναλογα τους μηνες ;;

ένα ¨άι στο διάλο" βγαίνει αβίαστα.:moutza:

Parkaki
09/12/2020, 23:53
Μηδενική χρέωση αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Αληθεια αυτο δεν το ηξερα. Δηλαδημπορω να εχω απληρωτα καμια 10 χρονια τα τελη απ το σκουτερ; Αυτη ηξερα οτι γινοταν στο σημα για τα 50αρια, επειδη οταν εψαχνα 50αρη πολλα ειχαν απληρωτα τελη απ το 2000 ξερωγω και ηθελαν να το πουλησουν κιολας το χρεπι αντι να το χαρισουν να δωσουν και κανα 100 αρικο στον επομενο ιδιοκτητη :lol:

Lioulios
10/12/2020, 14:14
Εγω προπερσυ για να διαγραψω 50αρι ,εδωσα 180 ευρω

leftos
10/12/2020, 15:15
Δεν ειναι μηδενικη η χρέωση αν τα ξεχάσεις στα μικρά το ξέρω απο πρωτο χέρι απο φέτος καθώς πλήρωσα τα πάντα και μου ξέφυγε το μηχανάκι 249 κ.εκ. που ήταν 22€ και κατα τον Ιούλιο που έφτιαχνα τα χαρτιά λόγω ανανέωσης ασφάλειας το πρόσεξα. Οχι δεν ήταν τα διπλά δηλαδή 44€ αλλά 50 κατι....

mia_zoi_kawa
14/12/2020, 13:12
Παιδιά μπορεί να μου πει κάποιος πως είναι δυνατόν μια μηχανή που πουλιέται να χρωστάει 6 χρόνια τέλη. Δεν την κυκλοφορούσε ο ιδιοκτήτης;

telegonos
14/12/2020, 13:18
Παιδιά μπορεί να μου πει κάποιος πως είναι δυνατόν μια μηχανή που πουλιέται να χρωστάει 6 χρόνια τέλη. Δεν την κυκλοφορούσε ο ιδιοκτήτης;

Δεν τα πλήρωνε. Η πιο προφανής εξήγηση.

Μου έχει τύχει όμως και αυτή η περίπτωση: Είχα μοτοσυκλέτα μου σε ακινησία από το 2000 μέχρι το 2005. Με χαρτί ότι είναι σε ακινησία κ.ο.κ. Έλα όμως που ο υπάλληλος της ΔΟΥ δεν πέρασε ποτέ την ακινησία στο online συστημα, μόνο στο τοπικό βιβλίο της ΔΟΥ το έγραψε. Και φυσικά μετά από κάποια χρόνια, ήρθε μια ειδοποίηση ότι χρωστάω τα τάδε τέλη. Εκεί αποδείχθηκε -ευτυχώς για εμένα- αυτό που ΠΑΝΤΑ ΛΕΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, από ότι συνδυαλλαγή κάνετε με το ελληνικό δημόσιο, ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΡΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

mia_zoi_kawa
14/12/2020, 13:24
Οκ λογικά όμως θα έπρεπε να είναι σε ακινησια η μηχανή. Σωστά;

telegonos
14/12/2020, 13:39
Οκ λογικά όμως θα έπρεπε να είναι σε ακινησια η μηχανή. Σωστά;

Εκτός σπάνιου λάθους σαν την δική μου περίπτωση που σου έγραψα, η μηχανή ΔΕΝ ήταν σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας δηλωμένη στην ΔΟΥ, για αυτό ερχόντουσαν τα τέλη κάθε χρόνο (αν πρόλαβε την εποχή που ερχονταν ταχυδρομικά) κι ο ιδιοκτήτης τα αγνοούσε και δεν τα πλήρωνε. Τώρα, αν πρακτικά αυτός την κινούσε ή όχι, ξέροντας ότι δεν έχει πληρώσει τέλη, αυτό εσένα ως υποψήφιο αγοραστή, σου είναι αδιάφορο.

Συνήθως παντως, παρατηρείται το φαινόμενο, ο Νεοέλληνας, έχει κάπου σε κάποιο γκαραζ παρατημένη μια μηχανή, ουτε καν θυμάται καλά-καλά ότι την έχει, και αμελεί να πληρώσει τα τέλη της. Και τα βρήσκει μπροστά του, όταν τα φέρνει ο καιρός να την πουλήσει ή να την κυκλοφορήσει.

mia_zoi_kawa
14/12/2020, 14:02
Σε ευχαριστώ τελεγονε. Μια τελευταία ερώτηση. Πως μπορεί λοιπόν να γίνει μεταβίβαση αν υπάρχουν σε εκκρεμότητα τέλη;

telegonos
14/12/2020, 14:26
Σε ευχαριστώ τελεγονε. Μια τελευταία ερώτηση. Πως μπορεί λοιπόν να γίνει μεταβίβαση αν υπάρχουν σε εκκρεμότητα τέλη;

Το κράτος σου λέει ότι τα ''τελη ακολουθούν το ΑΦΜ που τα είχε υποχρέωση'' δλδ αν ο Χ ιδιοκτήτης δεν πλήρωσε ένα τέλος του 2004, το τέλος το χρωστάει αυτός, όχι ο Υ ιδιοκτήτης που το πήρε το π.χ. 2010 και μετά, ΑΛΛΑ δεν έχει κάποια διαδικασία να το επιβάλει αυτό, από όσο γνωρίζω. Στην πράξη δλδ, όταν θα πας να κάνει μεταβίβαση, θα σου πει το κράτος, χρωστάει τάδε τέλη, δεν μεταβιβάζεται αν δεν πληρωθούν, δεν με ενδιαφέρει ποιός-πότε-που τα χρωστάει, εγώ θέλω να τα πληρωθώ. Οπότε η ευθύνη πρακτικά, πέφτει στο δίδυμο πωλητή-αγοραστή τι συμφωνία θα κάνουνε, για να πληρωθούν χρωστούμενα τέλη και πρόστιμα.

Κοινώς αν χρωστάει π.χ. 500 ευρώ η μηχανή σε τέλη, ο πωλητής την πουλάει π.χ. 1200 ευρώ, τότε μια πρακτική εφόσον μιλάμε για λογικούς ανθρώπους είναι, πάρε πωλητή 1200-500=700 ευρώ λεφτά από τον αγοραστή, και ο αγοραστής ας πληρώσει στο Δημόσιο ταμείο τα 500 ευρώ του χρέους. Με τον τρόπο αυτό, αν μιλάμε για λογικούς ανθρώπους πάντα, και ο πωλητής παίρνει λεφτά και ξεχρεώνει ένα χρέος του στο κράτος, και ο αγοραστής δεν επιβαρύνεται επιπλέον για αλλουνού αμαρτίες.

Μιλάμε όμως πάντα για συννενόηση μεταξύ λογικών ανθρώπων, όχι πάντα αυτονόητο. Επίσης όχι πάντα αυτονόητο είναι ότι τα χρωστούμενα δεν είναι πιο πολλά από την τιμή πώλησης. Αν χρωστάει δλδ 1000 ευρώ τέλη και την πουλάει 500, ε δεν συμφέρει η πώληση, διαιωνίζεται το πρόβλημα του χρέους στον πωλητή και η μεταβίβαση δεν συμφέρει να γίνει, θα του μείνει η μηχανή στον αιώνα τον άπαντα.

nassosxlvbros
14/12/2020, 14:30
Η απάντηση σε αυτό τον εύλογο προβληματισμό σου (και δικό μου και πολλών) πάρα πολύ απλά συνοψίζεται σε τρεις λέξεις:

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.... :(

panavour
15/12/2020, 03:47
Η απάντηση σε αυτό τον εύλογο προβληματισμό σου (και δικό μου και πολλών) πάρα πολύ απλά συνοψίζεται σε τρεις λέξεις:

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.... :(

ΑΝ ομως γινοταν αυτοματη παρακρατηση απ την εφορια ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ.
Βεβαια στο ΕΛΛΑΔΑ απο τοτε που ηρθη (πρακτικα) η προσωποκρατηση για χρεη προς το δημοσιο ποιος πληρωνει?

Shinigami Ryuk
30/12/2020, 18:29
https://www.efsyn.gr/node/275018?amp&__twitter_impression=true

doctoras
02/01/2021, 09:07
επιτέλους..
https://www.aade.gr/mycar

μάλλον άνοιξε, δε το τσέκαρα

karellen
02/01/2021, 09:33
Άνοιξε, το περιεργαστηκα λίγο το βράδυ. Δεν σε αφήνει όμως να κάνεις ακινησία σε φορτηγό ή βανάκι.

bulmont
02/01/2021, 09:46
Άνοιξε, το περιεργαστηκα λίγο το βράδυ. Δεν σε αφήνει όμως να κάνεις ακινησία σε φορτηγό ή βανάκι.

Aκόμα δεν το πήρες το πενφέ θα το αφήσεις στην άκρη;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

karellen
02/01/2021, 10:30
Aκόμα δεν το πήρες το πενφέ θα το αφήσεις στην άκρη;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Δεν είπα νταλίκα! :cry: :bawl:

xbul
02/01/2021, 13:38
εμένα για θέση σε ακινησία ΙΧΕ, μου λέει να απευθυνθώ στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

FotisFz1
02/01/2021, 14:54
Η ακινησια θα μπορει να γινει μεχρι την ληξη της παρατασης για την πληρωμη των τελων κυκλοφοριας;

telegonos
02/01/2021, 15:04
Ω, Ναι.