PDA

View Full Version : Παπί VS scooter VS μοτοσικλέτα, ποιό έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά;



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8]

AristidisZ
13/04/2017, 11:38
Δεν αναφερόμουν σε σένα. Εσύ έχεις και μεγαλύτερη εμπειρία και ικανότητα, οπότε σε εμπιστεύομαι και καλά τα λες γενικά.

Ισχύει ότι υπάρχουν εντελώς απρόσμενες/αψυχολόγητες καταστάσεις, στις οποίες θα είχαμε χρόνο αντίδρασης με σημαντικά χαμηλότερες ταχύτητες. Από την άλλη, τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν εντός πόλης, με 40-50-60 km/h. Όχι; Όπως έγραψα, ναι, η έκταση των ζημιών αλλάζει (με 60 ίσως τη βγάλεις καθαρή, με 180, χλωμό), αλλά είμαστε τόσο στο έλεος της τύχης και τις ορέξεις του καθενός (πότε θα αλλάξει λωρίδα απροειδοποίητα, πότε θα ανοίξει την πόρτα του, πότε θα στρίψει γιατί έτσι) που θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάτι που δουλεύει ΠΑΝΤΑ, τα αντικειμενικά όρια που λέει ο Αριστείδης, κάτω των οποίων είσαι 100% ασφαλής. Εκτός, φυσικά, στο σημείο της υπερβολής. Ναι, αν φτάσουμε εκεί, υπάρχουν όρια, αλλά μιλάμε βάσει κοινής λογικής.

Απλά προσέχετε.

O Αριστείδης δεν μίλησε ποτέ για 100%, μίλησε για πιθανότητες

Και απάντηση δεν έλαβε, πέραν της προτροπής να αλλάξει μηχανάκι


Νομίζεις, και μην αρπάζεσαι.

Ειχα χόρνετ, είχα και CBR600 που έχει/είχε καλύτερα φρένα από το χόρνετ, κι έχοντας το 954 έτυχε να οδηγήσω το δικό μου (πρώην) cbr600 και στην συγγρού έχασα την έξοδο επειδή απλά δεν φρέναρε όπως έχω συνηθίσει στο 954. Διαφορετικά μηχανάκια, διαφορετικά φρένα, πρέπει να έχουν και διαφορετική οδήγηση.

Δεν αρπάχτηκα, τουλάχιστον τα χρόνια που είμαι εδώ μέσα, έμαθα να μην αρπάζομαι όταν μιλάω μαζί σου

Δες ως άνω περί πιθανοτήτων

sniper
13/04/2017, 11:41
O Αριστείδης δεν μίλησε ποτέ για 100%, μίλησε για πιθανότητες

Και απάντηση δεν έλαβε, πέραν της προτροπής να αλλάξει μηχανάκι



Δεν αρπάχτηκα, τουλάχιστον τα χρόνια που είμαι εδώ μέσα, έμαθα να μην αρπάζομαι όταν μιλάω μαζί σου

Δες ως άνω περί πιθανοτήτων

Αν θες πιθανότητες, τότε ναι, όσο πιο γρήγορα πας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η στραβή. Αν δεν ξέρεις να οδηγείς, αυξάνονται ακόμα περισσότερο. Αν ξέρεις να αντιδράσεις, περιορίζονται αυτές οι πιθανότητες.

BLiTzER
13/04/2017, 11:44
O Αριστείδης δεν μίλησε ποτέ για 100%, μίλησε για πιθανότητες

Και απάντηση δεν έλαβε, πέραν της προτροπής να αλλάξει μηχανάκι


Σου απάντησα. Αν οφείλεται σε λάθος του αναβάτη, τότε ναι, η χαμηλότερη ταχύτητα θα βοηθούσε. Αν οφείλεται σε λάθος άλλου, τότε όχι, δεν είναι απαραίτητο ότι θα βοηθούσε. Μάλιστα, μπορεί να βοηθούσε η υψηλότερη, ανάλογα τις συνθήκες.

Είναι όλα τόσο σχετικά και μιλάμε σε τόσο γενική βάση, που απλά περνάμε την ώρα μας μέχρι να έρθει η Παρασκευή. :p

AristidisZ
13/04/2017, 11:46
Αν θες πιθανότητες, τότε ναι, όσο πιο γρήγορα πας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η στραβή. Αν δεν ξέρεις να οδηγείς, αυξάνονται ακόμα περισσότερο. Αν ξέρεις να αντιδράσεις, περιορίζονται αυτές οι πιθανότητες.

Το θέμα όμως είναι ότι υπάρχει και αυτή η γαμημένη η φυσική μέσα που λέει πέντε απλά πράματα

Ένα από αυτά είναι, ότι όσο καλύτερος από μένα να είσαι, δεν μπορείς να σταματήσεις σε μικρότερη απόσταση από εμένα αν πηγαίνεις με 200 και εγώ με 100 :wave2:


Σου απάντησα. Αν οφείλεται σε λάθος του αναβάτη, τότε ναι, η χαμηλότερη ταχύτητα θα βοηθούσε. Αν οφείλεται σε λάθος άλλου, τότε όχι, δεν είναι απαραίτητο ότι θα βοηθούσε. Μάλιστα, μπορεί να βοηθούσε η υψηλότερη, ανάλογα τις συνθήκες.
Είναι όλα τόσο σχετικά και μιλάμε σε τόσο γενική βάση, που απλά περνάμε την ώρα μας μέχρι να έρθει η Παρασκευή. :p

Μη μου το πας χωροχρονικά (αν πήγαινα πιο γρήγορα δε θα βρισκόμουν στο σημείο που έγινε η μαλακία)

Καθόλου σχετική δεν είναι η απόσταση φρεναρίσματος με τη ταχύτητα σου. Απόλυτα ανάλογη είναι (αν και νομίζω όχι γραμμική η σχέση)

E σαν Παρασκευή είναι σήμερα :p

sniper
13/04/2017, 11:52
Το θέμα όμως είναι ότι υπάρχει και αυτή η γαμημένη η φυσική μέσα που λέει πέντε απλά πράματα

Ένα από αυτά είναι, ότι όσο καλύτερος από μένα να είσαι, δεν μπορείς να σταματήσεις σε μικρότερη απόσταση από εμένα αν πηγαίνεις με 200 και εγώ με 100 :wave2:
...

Αν χωράς να στρίψεις και να περάσεις δεν χρειάζεται καν να σταματήσεις Αρίστο. Try it. It saves lives.

Bladerunner
13/04/2017, 11:54
Αν θες πιθανότητες, τότε ναι, όσο πιο γρήγορα πας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η στραβή. Αν δεν ξέρεις να οδηγείς, αυξάνονται ακόμα περισσότερο. Αν ξέρεις να αντιδράσεις, περιορίζονται αυτές οι πιθανότητες.

Αυτό ακριβώς!

Και να συμπληρώσω ότι αν γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε Rossi, μειώνονται κι άλλο λίγο. Γιατί καμιά φορά είναι τέτοια η ταχύτητα και τόσο λίγα τα μέτρα που ο χρόνος απλά δεν αρκεί.

Είχα διαβάσει κάτι από τον Παπανδρέου στο motosport που μού 'χει μείνει:

"Όταν κινείσαι σε κάποιο δρόμο που διασταυρώνεται με στενά, ρώτα τον εαυτό σου:
-Προλαβαίνω να φρενάρω ή να κάνω ελιγμό αν παραβιάσει κάποιος το stop;
Προσάρμοσε ανάλογα την ταχύτητά σου."

AristidisZ
13/04/2017, 11:55
Αν χωράς να στρίψεις και να περάσεις δεν χρειάζεται καν να σταματήσεις Αρίστο. Try it. It saves lives.

Συμφωνώ, και το εφαρμόζω οδηγικά όσο μπορώ, κυρίως μέσω της τοποθέτησής μου από προπορευόμενα οχήματα

Και αυτή η κίνηση όμως διέπεται από κάποιους κανόνες (φυσικής) τους οποίους δε μπορείς να παραβιάσεις, όσο τιμόνι κι αν είσαι...

devil's animal
13/04/2017, 12:11
Μη μου το πας χωροχρονικά (αν πήγαινα πιο γρήγορα δε θα βρισκόμουν στο σημείο που έγινε η μαλακία)

Καθόλου σχετική δεν είναι η απόσταση φρεναρίσματος με τη ταχύτητα σου. Απόλυτα ανάλογη είναι (αν και νομίζω όχι γραμμική η σχέση)

E σαν Παρασκευή είναι σήμερα :p



Αριστειδη για να καταλαβεις αυτο που λενε θα σου δωσω ενα παραδειγμα...
κατεβαινεις την Πανεπιστημιου μετα την λεωφορειολωριδα και εισαι στην διακεκομενη μεταξυ αριστερης και μεσαιας γιατι στην αριστερη ειναι αρκετα παρκαρισμενα και στην μεσαια εχει ψιλοκινηση...

με διαβολικη συμπτωση ταξι που εχει σταματησει για να αποβιβασει ειναι στην αριστερη και εσυ πας διπλα απο αυτοκινητο που παει στην μεσαια...οποτε δεν μπορεις να αποφυγεις την πορτα που ανοιγει ο απροσεκτος πελατης...(φτου, μακρυα)...
αν η πορτα του συνοδηγου ανοιξει στα 70 μετρα απο εσενα και εσυ πας με 50χλμ/ωρα μπορεις σχετικα ευκολα να σταματησεις το μηχανακι...
αν πηγαινες με 120χλμ/ωρα που ειναι μια ταχυτητα που την βλεπεις σχετικα ευκολα κατεβαινοντας την Πανεπιστημιου επειδη ολα τα φαναρια συγχρονιζονται στο πρασινο, και ανοιγε παλι στα 70 μετρα η πορτα, δεν θα μπορουσες να σταματησεις...λογικο...

αν ομως εσυ πας με τα ορια του δρομου τα οποια ειναι τα 50χλμ/ωρα και η πορτα ανοιξει στα 10 μετρα ή στα 5, τι θα γινει? παλι δεν θα πεσεις πανω..??
πες οτι πας με 30χλμ/ωρα και ανοιξει στα 2 μετρα...τι θα γινει? παλι δεν θα πεσεις πανω?

οποτε αυτο σου γραφουν, οτι με μικρη ταχυτητα πιθανοτατα παλι να συγκρουστεις αλλα με λιγοτερες απωλειες απ'οτι με μεγαλυτερη ταχυτητα...
και ολα αυτα εχουν να κανουν και με την ικανοτητα σου σαν οδηγος και με το οχημα που οδηγεις και με την ποιοτητα της ασφαλτου, κλπ, κλπ...

ο παραγοντας ΠΟΤΕ ανοιγει μια πορτα/πετιεται απο το stop/παραβιαζει κοκκινο, ειναι τυχαιος και η συγκρουση εχει να κανει χρονικα με το ΠΟΥ βρισκεσαι εσυ εκεινη την ωρα και φυσικα με τα χλμ που εχεις...
μην πιανεις λοιπον ΜΟΝΟ τα χλμ που εχει καποιος...πρεπει να βλεπεις the big picture...;)

edit: με προλαβε ο bladerunner λεγοντας το ιδιο με λιγοτερα λογια...

AristidisZ
13/04/2017, 12:29
Αριστειδη για να καταλαβεις αυτο που λενε θα σου δωσω ενα παραδειγμα...
κατεβαινεις την Πανεπιστημιου μετα την λεωφορειολωριδα και εισαι στην διακεκομενη μεταξυ αριστερης και μεσαιας γιατι στην αριστερη ειναι αρκετα παρκαρισμενα και στην μεσαια εχει ψιλοκινηση...

με διαβολικη συμπτωση ταξι που εχει σταματησει για να αποβιβασει ειναι στην αριστερη και εσυ πας διπλα απο αυτοκινητο που παει στην μεσαια...οποτε δεν μπορεις να αποφυγεις την πορτα που ανοιγει ο απροσεκτος πελατης...(φτου, μακρυα)...
αν η πορτα του συνοδηγου ανοιξει στα 70 μετρα απο εσενα και εσυ πας με 50χλμ/ωρα μπορεις σχετικα ευκολα να σταματησεις το μηχανακι...
αν πηγαινες με 120χλμ/ωρα που ειναι μια ταχυτητα που την βλεπεις σχετικα ευκολα κατεβαινοντας την Πανεπιστημιου επειδη ολα τα φαναρια συγχρονιζονται στο πρασινο, και ανοιγε παλι στα 70 μετρα η πορτα, δεν θα μπορουσες να σταματησεις...λογικο...

αν ομως εσυ πας με τα ορια του δρομου τα οποια ειναι τα 50χλμ/ωρα και η πορτα ανοιξει στα 10 μετρα ή στα 5, τι θα γινει? παλι δεν θα πεσεις πανω..??
πες οτι πας με 30χλμ/ωρα και ανοιξει στα 2 μετρα...τι θα γινει? παλι δεν θα πεσεις πανω?

οποτε αυτο σου γραφουν, οτι με μικρη ταχυτητα πιθανοτατα παλι να συγκρουστεις αλλα με λιγοτερες απωλειες απ'οτι με μεγαλυτερη ταχυτητα...
και ολα αυτα εχουν να κανουν και με την ικανοτητα σου σαν οδηγος και με το οχημα που οδηγεις και με την ποιοτητα της ασφαλτου, κλπ, κλπ...

ο παραγοντας ΠΟΤΕ ανοιγει μια πορτα/πετιεται απο το stop/παραβιαζει κοκκινο, ειναι τυχαιος και η συγκρουση εχει να κανει χρονικα με το ΠΟΥ βρισκεσαι εσυ εκεινη την ωρα και φυσικα με τα χλμ που εχεις...
μην πιανεις λοιπον ΜΟΝΟ τα χλμ που εχει καποιος...πρεπει να βλεπεις the big picture...;)

edit: με προλαβε ο bladerunner λεγοντας το ιδιο με λιγοτερα λογια...

Μαζί σου σε όλα

Για αυτό θα γίνω πρηξαρχίδης και θα πω ακόμα μια φορά ότι βάσει κοινής λογικής και μαθηματικών είναι ασφαλέστερο να πηγαίνεις όσο πιο αργά μπορείς (προφανώς όχι σε σημείο να καθιστάς εαυτόν και αλλήλους επικίνδυνους)

BLiTzER
13/04/2017, 12:31
Μέχρι να σε περάσει από πάνω κάποιος που στέλνει sms.

Δεν υπάρχει κανόνας, λέμε. Απλά δέξου το. Λαμβάνεις υπόψη τις ικανότητές σου, τις συνθήκες, τη στιγμή και οδηγείς ανάλογα. Και μετά, απλά ελπίζεις.

ggs
13/04/2017, 12:32
είναι ασφαλέστερο να πηγαίνεις όσο πιο αργά μπορείς


αυτο σου λενε βρε Αριστο..

kostas777
13/04/2017, 13:25
Να βάλω κι εγώ κανένα βιντεάκι..??
ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ......:lol:

Οι δρόμοι μας δεν είναι για ταρζανιές τύπου 777,και ΒΛΑΚΕΣ είναι
για μένα όσοι το θεωρούν μαγκιά..!!!


Εμένα δεν με νοιάζουν όλα αυτά που έγραψες. Κάτι τέτοια έλεγε ο πατέρας μου πριν πάρω μηχανή. Ας πούμε, έλεγε το εξής λογικό προκειμένου να με αποτρέψει: «Να, βλέπεις εμένα, εγώ δεν είχα ποτέ μηχανή, γιαυτό ζω τώρα και γιαυτό υπάρχεις».

Μετά σταμάτησε να τα λέει όταν είδε ότι οδηγάω και δεν σκοτώνομαι. Οπότε αφού το σταμάτησε αυτός, τι με νοιάζει τι λέει κάποιος άγνωστος μέσα από το ιντερνέτς.

Όμως αυτό που με νοιάζει είναι ότι αγαπάς τον Blitzer κι εμένα καθόλου και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Τι σου έκανα και δεν με αγαπάς εμένα; Δεν μπορώ να πω ότι είναι λόγω του βίντεο, γιατί και ο Blitzer ανέβασε βίντεο που πάει σα διάολας όπως λέει και με έχει άνετα οπουδήποτε, αλλά αυτού δεν του είπες τίποτα. Είναι βέβαια μικρός και όμορφος, εγώ μικρός δεν είμαι, αλλά με έχεις δει;
Ούτε καν του TROOPER ο οποίος δήλωσε ότι αυτά δεν είναι τίποτα και πάει πολύ πιο γρήγορα με παπάκι ξύνοντας γόνατο στο Καλλιμάρμαρο και αν βάλουμε κόντρα, μια που θα τον δω να εξαφανίζεται και μια που θα τον δω να επιστρέφει ενώ εγώ πηγαίνω ακόμα.
Άσε και μερικούς άλλους που δήλωσαν (ή θα δηλώσουν) ότι το πάω από «μια χαρά» έως «αργά» ή «πφφφ, αυτό το κάνω με πατίνη».

Άσε που κι εγώ δήλωσα ότι είναι σχετικά ήρεμη οδήγηση, που να ανέβαζα κανένα «πολεμικό» να σε στείλει δεύτερη φορά σε meeting με τον Άγιο Πέτρο.. είδες, σε σκέφτηκα κιόλας και σε προειδοποίησα κιόλας και σου είπα να πάρεις και τα χαπάκια σου.

Πες μου, γιατί; Γιατί δεν με αγαπάς;;

amyroukai
13/04/2017, 13:37
Πες μου, γιατί; Γιατί δεν με αγαπάς;;

Aυτά τα ρωτάς το πρωί που είναι ορεξάτος. Τώρα εκτονώθηκε. Αύριο κατά τις 7:30 πάλι με την πρωινή όρεξη θα σε αγαπήσει καταλλήλως.


πατίνΗ ρε μαν; κόλλησες πρωταθλητισμό;

PaNick67
13/04/2017, 13:37
Νομιζω μετα απο το παραπονο του kostas777, πρεπει να ανοιχτει νεο θεμα. Ειναι σοβαρα τα πραματα........ :lol: :p

BLiTzER
13/04/2017, 13:40
Μετά από 700+ ποστ, θεωρώ ότι ακούστηκαν όλες οι απόψεις και μαζεύτηκε μπόλικο υλικό, ώστε να διαβάσει όποιος ενδιαφέρεται και να σχηματίσει τη δική του γνώμη. Το θέμα έχει ξεφύγει προ πολλού άλλωστε και έχει φτάσει στα κλασικά μονοπάτια "σας έχω όλους", "στο δικό μου βίντεο έκανα Ελευσίνα-Κυψέλη σε 7 λεπτά, με 2 στάσεις", "πώς οδηγείς έτσι, είσαι επικίνδυνος", "όταν ήμουν μικρός οδηγούσα απερίσκεπτα, αλλά μετά μεγάλωσα και έμαθα" και λοιπά, χαριτωμένα και σεβαστά μεν, φαύλος κύκλος δε. Οπότε ωραία περάσαμε, αλλά πρέπει να κλείσει και αυτό το κεφάλαιο.

Άντε, καλό μας πάσχα!