PDA

View Full Version : Suzuki GSX250R



Σελίδες : 1 2 3 [4]

ptc
29/12/2021, 19:28
Σχετικά με το γραναζωμα οι απόψεις διίστανται Χρήστο. Το μαμά είναι μάλλον το πιο all around, το μακρύ βολεύει αν το έχεις για commuter (να δουλεύει ξεκούραστα στα 110-120 χαω), το κοντό όπως είπες για καμία καρτόπιστα. Όλα έχουν να κάνουν με τη χρήση που κάνεις εν τέλει.

Στα πόσα χιλιόμετρα είσαι;

doctoras
29/12/2021, 21:41
Γεια σου Πετρο
Τις εντυπωσεις μου τις παρεθεσα κυριως σε αντιπαράθεση καποιον περιοδικων που ειχαν αναφερει σε τεστ τους, το μακρυτερο γραναζωμα ως μονοδρομο, δεν ειναι η πραγματικότητα.
Νομιζω και καποιος απο εδω που το πηρε, αλλαξε αμεσα το γραναζι και μετα απο λιγο το πουλησε. Αν τους ακουσε, χαντακωθηκε. Ισως και οσοι απο τους 35 που το αγορασαν και πουλησαν σχεδον αμεσα

commuter αν εννοεις μεσα στην πολη με τιποτα, εκτος πολης με εκτη στο αυτοκινητόδρομο ναι.
Μακαρι να το ειχες να αλλαζαμε να έβλεπες αμεσα την διαφορά. Μιλαμε τυφλος και ειδα ξανα το φως μου.

2200χλμ

ptc
29/12/2021, 21:56
Κοίτα, για να ξαναγυρισες στο μαμά σημαίνει ότι δε σε βόλεψε προφανώς. Δε θα έβλεπα κανένα φως εγώ γιατί με είχε καταβολέψει στον περιφερειακό στο πήγαινε έλα στη δουλειά που ήταν και το 90% των χιλιομέτρων του.

Το λάθος στη σκέψη σου είναι ότι επειδή δεν ταίριαξε στη χρήση που κάνεις εσύ (εξαιρετικά ιδιαίτερη, πράγμα που αποδεικνύουν και τα ελάχιστα χιλιόμετρα) θεωρείς αυτόματα λάθος όλους όσους πρότειναν το μακρύ γρανάζωμα (δημοσιογράφους, εμένα, κοκ). Δεν κάναμε κανένα λάθος, απλά έχουμε διαφορετική άποψη. Όπως και πολλοί που έδωσαν το μηχανάκι μπορούν να έχουν άπειρους άλλους λόγους να το κάνουν.

Σεβαστή η δική σου γνώμη, μην ακυρώνεις και των άλλων όμως. Να σου θυμίσω πως το μηχανάκι το πούλησα με τα τριπλά χιλιόμετρα από ό,τι έχεις γράψει μέχρι τώρα. Οπότε η σφαιρικότητα της γνώμης σου δεν είναι αυταπόδεικτη επειδή το έχεις παραπάνω καιρό. Ο καθένας μιλάει για τον εαυτό του και με βάση τα κριτήριά του. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

doctoras
29/12/2021, 23:37
Νομιζω παει καιρος να σκρολαρω πανω κατω για να δω τι εγραψα και γιατι παρεξηγήθηκε καποιος...δεν ειναι προσωπικη υποθεση πετρο, για αυτα που μου εσυρες..

Παμε μια τελευταια προσπαθεια και το αφηνω εδω

Δεν εγραψα αν με βολεψε, ουτε με βαση τα κριτήρια μου γενικα για τα μηχανάκια, αλλα την αισθηση μου για την αποδοση του συνολου για την παρέμβαση αυτη στο συγκεκριμένο μηχανακι.

Δεν ακυρωνω (με την εννοια αυτη) κανεναν. Η αποψη μου ειναι οτι ο τυπος εχει κανει λαθος εκτίμηση και νομιζω εχω δικαίωμα να το κρινω αυτο. Τεχνικα αναλυω λιγο παραπανω γιατι το πιστευω αυτο.
Τα μοτερ στα 250 ειναι οριακα για τετοιο βημα, για all around χρηση χωρις να χασεις μερος αποδοσης
Το οτι θα παει ξεκουραστα το μοτερ στον ανοιχτο δρομο ειναι η μιση αληθεια. Η αλλη μιση βρίσκεται στο μεχρι να το καταφερει αυτο, το εργο w θα χρειαστει περισσοτερο χρονο. Και αυτο ειναι το προβλημα.

Εσυ προβάλεις την υποκειμενική σου αποψη με το τερεν που το χρησιμοποίησες και καλα κανεις, ο τυπος εχει μια πιο συγκεντρωτική αποψη και εκει στόχευα συμπληρωματικα για μελλοντικούς υποψηφίους.

ptc
30/12/2021, 01:30
Εκτός κι αν έκανες καμία μέτρηση για όλα αυτά που λες, εξακολουθεί να ισχύει αυτό που γράφω στις δύο τελευταίες περιόδους στο προηγούμενο σχόλιο. Το ότι αλλάζοντας γρανάζι κάπου θα κερδίσεις και κάπου θα χάσεις είναι αυτονόητο έτσι κι αλλιώς,.

Θες να δώσεις νότα αντικειμενικής αλήθειας σε μια υποκειμενική γνώμη. Εκεί διαφωνώ κι εκεί στοχευω κι εγώ, "για μελλοντικούς υποψηφίους" όπως λες.

Καμία παρεξήγηση btw, αυτά τα λένε όσοι δε γνωρίζονται προσωπικά. :beer:

Υγ:.άντε να δούμε να το εννοούσες ότι το αφήνεις εδώ.:lol:

Lakisss
30/12/2021, 08:18
Σε αλλαγή βήματος με μικρή ιπποδύναμη, παίζει ρόλο και το βάρος του αναβάτη. Αν είσαι κατηγορία φτερού, μικρότερη η χασούρα στο νεύρο.

Lakisss
25/01/2022, 13:45
Άλλο και τούτο. https://youtu.be/R7ArUwOd8_0

doctoras
25/01/2022, 14:59
Άλλο και τούτο. https://youtu.be/R7ArUwOd8_0

αυτό δεν είναι GSX250R αλλά GIXXER SF 250 (μονοκύλινδρο aero - sohc - 4v και 20kg λιγότερο απο το δικύλίνδρο)
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_sf250_motogp.html

doctoras
23/04/2022, 08:04
χλμ δεν κάνω, αλλά μια σειρά ψυχοθεραπευτικών μαστορεμάτων για τις τουριστικές αναβαθμίσεις (κατα τις δικες μου προτιμήσεις πάντα) τις έκανα

για tank bag υπάρχουν πολλές επιλογές, μου έχει κάτσει καμια 20ρια χρόνια τώρα η γαλλική bagster στην κορυφή απο όλες αυτές.
130 με τα μεταφορικά απευθείας απο την bagster γαλλίας

επίσης
προσθήκη χουφτες (εν καιρό θα γίνουν μάυρες, γιατί κάνουν τριχρωμία με το σύνολο, πως θα δώ.. απο βαφή μέχρι αυτοκόλλητη μεμβράνη, το σκέφτομαι ακόμη)
προσθήκη διακόπτη στον προβολέα (ξέρω θα φρικάρει ο συμπολίτης)
Προσθήκη οργανάκι με usb 5v / 2a με θερμοκρασία περιβάλλοντος και βολτόμετρο (μαζί με την περιποίηση σε κύκλωμα προστασίας με ασφάλεια και ρελε)
προσθήκη ram mount για gps nav.

435426
435427
435428
435429
435430

doctor_john
23/04/2022, 09:26
Δεν ενοχλούν πάντως οι χούφτες. Δείχνουν ανάλαφρες και αξεσουαρ τουρισμού.

Μήπως ξέρεις, θα μπορούσε με την "ευκολία" που έβαλες διακόπτη στον προβολέα να ελέγξεις όλα τα φώτα της μοτό;

doctoras
23/04/2022, 09:45
Δεν ενοχλούν πάντως οι χούφτες. Δείχνουν ανάλαφρες και αξεσουαρ τουρισμού.

Μήπως ξέρεις, θα μπορούσε με την "ευκολία" που έβαλες διακόπτη στον προβολέα να ελέγξεις όλα τα φώτα της μοτό;

ολα δουλεύουν, κοβει μονο την γραμμή πορείας(χαμηλή σκάλα που λέμε). η λάμπα είναι διπολική

doctor_john
23/04/2022, 10:10
:blush:

δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω.. εννοείς ότι με τον διακόπτη που έβαλες ελέγχεις τα πορείας μπρος - πίσω;

λυπάμαι για την λάμπα σου..

doctoras
23/04/2022, 12:00
:blush:

δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω.. εννοείς ότι με τον διακόπτη που έβαλες ελέγχεις τα πορείας μπρος - πίσω;

λυπάμαι για την λάμπα σου..

γιατροτζώνη μου, πρέπει να αλλάξουμε καμια δεκαριά απαντήσεις για να καταλάβω τι θέλεις να πεις.. Anyway ευχαριστώ.
το διακοπτάκι έχει φορεθεί μακροχρόνια και σε άλλες μοτό χωρίς καμία αστοχία σε τίποτα.

doctor_john
23/04/2022, 12:06
Αν γίνεται να ελέγχω όλα τα φωτα της μοτό με έναν διακόπτη σαν το δικό σου. αυτή είναι η ερώτηση. :D

doctoras
23/04/2022, 12:36
Αν γίνεται να ελέγχω όλα τα φωτα της μοτό με έναν διακόπτη σαν το δικό σου. αυτή είναι η ερώτηση. :D

εγώ δεν έκανα αυτό. εγώ έβαλα σε σειρά ένα διακοπτάκι για να διαχειρίζομαι την low beam που ανάβει με το που περιστρέφεται ο γενικός διακόπτης(για εργασίες και για άλλες περιπτώσεις που δεν θέλω να στεγνώνει την μπαταρία όταν χρειάζομαι το μοτερ off)
παράκατω δείχνει που παρεμβαίνω και απο που

435438

Στην ερώτηση σου, οχι, ο κεντρικός διακόπτης (με τις αναλογες προδιαγραφές αντοχής στα ρέυματα) είναι αυτός που κάνει αυτή την δουλειά

doctoras
30/04/2022, 15:10
Καινουργια παπα!
Sportsmart TT, στα 230 και με το προγραμμα της dunlop θα μου βγουν 190 εξαιρετικη τιμη για 120/70/17H - 140/70/17H.
Η μαμα διασταση του μπροστινού ειναι 110/80/17 επειτα απο αρκετο ψαξιμο θεωρω οτι ηταν η καλυτερη δυνατη για sport λαστιχο. Και με τους σωστους δεικτες ταχύτητας.
Πολυ κοντα στο μαμα, μολις -8mm μικροτερη συνολικη διαμετρο σε εναντι των -22mm διαφορα του 110/70 που μου προτάθηκαν επίσης.
435553
435554

sapila racing
30/04/2022, 15:13
Νομιζω οτι θα το 'βαρύνει' εμπρός αρκετά το 120 γιατί ειναι μικρό κι ευελικτο μηχανακι.
Θα μας πεις εσυ.

doctoras
30/04/2022, 15:25
Νομιζω οτι θα το 'βαρύνει' εμπρός αρκετά το 120 γιατί ειναι μικρό κι ευελικτο μηχανακι.
Θα μας πεις εσυ.

Ειναι αστρωτα ακομη και δε βγήκα εκτος για να δω γυροσκοπικα πως ανταποκρινεται θα το δω και θα επανελθω. Παντως μεσα στη πολη συγκριτικά με τα μαμα που ηταν λιγο τσαρουχια απο οπου περνούσα, περναω μαλακωσα.

νεοσσός
01/05/2022, 11:13
Με γεια τα λάστιχα! Ωραίο πράμα το φρέσκο λάστιχο σε όλα τα οχήματα.

ptc
01/05/2022, 13:04
Με γειά!

Η αλήθεια είναι ότι στο Ζ250 που είχα πάει από 100 σε 110 είχε αισθητή διαφορά που με είχε χαλάσει στη γρήγορη οδήγηση. Αλλά εκεί δεν υπήρχε άλλη επιλογή σε ss στα 100, μόνο sport touring βγαίναν στο μαμά πλάτος. Λογικά για τη χρήση που κανείς το Bridgestone που είχα βάλει κι εγώ θα σου ταίριαζε πιο πολύ αλλά όπως και να χει το καινούριο λάστιχο πάντα ευπρόσδεκτο.

Τα πλαϊνά του ΤΤ για να τα ζεστάνεις καλά και να πάρεις αυτό που έχει να δώσει το λάστιχο θέλει πραγματικά γρήγορη οδήγηση, είναι γόμα για πίστα. Είναι λίγο ιδιαίτερο λάστιχο γενικά. Σε συνθήκες δρόμου το S23 είναι καλύτερη επιλογή με βάση την εμπειρία μου.

doctoras
02/05/2022, 07:27
"μάλλον" έχετε δίκιο αμφότεροι πετρος/αρης και λέω μάλλον γιατί δεν έκανα βόλτα μια που τα έβαλα και μια που πήγα σπίτι. Θα κάνω σήμερα μια γρήγορη καταδρομική και θα σας πω περισσότερα just for the record.
δυναμικά το μοντέλο σίγουρα ξεπερνάει τις προσδοκίες μου μιας και td δεν κάνω. το κριτήριο επιλογής ειναι απλό: το καλυτερο δυνατό κράτημα στο στεγνό κυρίως μιας και περιορίζομαι σε βόλτες και όχι σε καθημερινή χρήση στα ίδια λεφτά που μπορεις να δώσεις, χώρις να προσμετρηθεί η φθορά γιατί δεν θα πιάσω καν τα χλμ. Τα s22 όμως είναι στην ίδια κατηγορία με τα tt

το θέμα επιλογής του 120/70 έναντι 110/70, είναι α) αισθητικό γιατί αφήνει αισθητά κενό στο φτερό που κάνει το δεύτερο να φαίνεται περίεργα. και κυρίως β) το οτι ρίχνει το ύψος κατα 2,2 εκ(συγκριτικά με το μαμα 110/80) και κατα συνέπεια και το ground clearance (είναι προσωπική λόξα και κατάλοιπα απο την εμπειρία μου στο εντουρο).

Εχω όμως εμπειρία απο αυτές τις διαστάσεις. Το dt125x φορούσε μαμα 120/70 και έκανα το ανάποδο σε 110/70 και στο επόμενο ξαναγύρισα σε 120/70 χωρις να παρατηρήσω αντίστροφα κάποιο ελάφρωμα μπροστά όταν μειώθηκε το πλάτος.


*Τουριστικά λάστιχα όπως τα bt 46 που έχει μαμα διάσταση(110/80) κοστίζουν κανα 50ρικο πάνω απο τις γόμες, που σε σύγκριση μεταξύ τους είναι η μέρα & η νύχτα. Και σε συνδυασμό με την περιστασιακή χρήση που κάνω, δεν....

ptc
02/05/2022, 08:18
Τα S22 (και όχι 23 που έγραψα πιο πάνω εκ παραδρομής) δεν είναι ίδια κατηγορία με τα ΤΤ Χρήστο. Το αντίστοιχο της dunlop είναι το sportsmart mk3 (hypersport μεν, με street προσανατολισμό δε). Τα ΤΤ είναι πιο track oriented, με πιο απότομη κορώνα και πιο μαλακή γόμα στο πλάι. Τα είχα και τα δύο. Το Bridgestone είναι πιο "στρογγυλεμένο" σύνολο και το προτιμώ για δρόμο. Το ΤΤ έχει ψηλότερο ταβάνι στην πίστα αλλά είναι λίγο ιδιαίτερο για χρήση δρόμου.

doctoras
02/05/2022, 08:50
δεν έχω λόγο να διαφωνήσω αφού τα έχεις δοκιμάσει και τα δύο dunlop, σίγουρα θα έχεις καλύτερη εικόνα απο εμένα

το tt όμως βγάζει δείκτες ταχύτητας και για μικρότερες μοτοσυκλέτες ενώ τα mk3 είναι μονο w

doctor_john
02/05/2022, 09:12
"Bαρύ" εννοούν ότι γίνεται λίγο πιο αργό στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Για το μήκος των καλαμιών του dt ο 17" είναι αρκετά "νευρικός". Μπορεί αυτο το εφέ να καλύπτει την διαφορά τους.
Θυμάσαι γιατί γύρισες στο 120; :)

Απο αναρτήσεις πως είναι; έχεις ρυθμίσει κάτι, μέτρησες τι κάνουν;

sapila racing
02/05/2022, 10:27
"μάλλον" έχετε δίκιο αμφότεροι πετρος/αρης και λέω μάλλον γιατί δεν έκανα βόλτα μια που τα έβαλα και μια που πήγα σπίτι. Θα κάνω σήμερα μια γρήγορη καταδρομική και θα σας πω περισσότερα just for the record.
δυναμικά το μοντέλο σίγουρα ξεπερνάει τις προσδοκίες μου μιας και td δεν κάνω. το κριτήριο επιλογής ειναι απλό: το καλυτερο δυνατό κράτημα στο στεγνό κυρίως μιας και περιορίζομαι σε βόλτες και όχι σε καθημερινή χρήση στα ίδια λεφτά που μπορεις να δώσεις, χώρις να προσμετρηθεί η φθορά γιατί δεν θα πιάσω καν τα χλμ. Τα s22 όμως είναι στην ίδια κατηγορία με τα tt

το θέμα επιλογής του 120/70 έναντι 110/70, είναι α) αισθητικό γιατί αφήνει αισθητά κενό στο φτερό που κάνει το δεύτερο να φαίνεται περίεργα. και κυρίως β) το οτι ρίχνει το ύψος κατα 2,2 εκ(συγκριτικά με το μαμα 110/80) και κατα συνέπεια και το ground clearance (είναι προσωπική λόξα και κατάλοιπα απο την εμπειρία μου στο εντουρο).

Εχω όμως εμπειρία απο αυτές τις διαστάσεις. Το dt125x φορούσε μαμα 120/70 και έκανα το ανάποδο σε 110/70 και στο επόμενο ξαναγύρισα σε 120/70 χωρις να παρατηρήσω αντίστροφα κάποιο ελάφρωμα μπροστά όταν μειώθηκε το πλάτος.


*Τουριστικά λάστιχα όπως τα bt 46 που έχει μαμα διάσταση(110/80) κοστίζουν κανα 50ρικο πάνω απο τις γόμες, που σε σύγκριση μεταξύ τους είναι η μέρα & η νύχτα. Και σε συνδυασμό με την περιστασιακή χρήση που κάνω, δεν....

Θα επισημάνω 3 πράγματα.
1ον το μηχανακι σου αλλαξε υψος εμπρος κατα 4 χιλιοστά, δεν ειναι σημαντικό αλλά το γραφω γιατι εσυ εγραψες οτι άλλαξε κατά 2,2 cm.
Αφου ειχες απο μαμα 110/80 που έχει υψος 110 * 0,8 - 88 mm και τωρα εχεις 120 * 0,7 = 84 mm αλλαξε κατα 4mm.
Αν θέλεις το φερνεις στο σωστό υψος ευκολα απο τις τιμονοπλακες.

2ον επειδή εγραψες για τα BT46 που τα ξέρω καλά κι έχω κανει πολλά χλμ με τετοια με διάφορες κλασσικές μοτο σε δρόμο και σε πίστα (Yamaha SR500, BMW R75/6 και Ducati Pantah 600) να σου πω οτι ειναι πολυ καλά λάστιχα που σχεδόν δεν χρειάζονται ζέσταμα και προσφέρουν πολύ καλό κράτημα και σε στεγνό και σε βρεγμένο. Το θέμα του ζεστάματoς το αναφέρω γιατι τα λαστιχα που εβαλες θεωρώ οτι θα ειναι δύσκολο να τα ζεστάνεις με αυτο το μηχανακι ίδιως μεσα στην πόλη. Βεβαια ΒΤ46 εχω μονο στο BMW που τα αλλαξα προσφατα, τα αλλα ειναι με BT45 που ειναι ομως το ιδιο πραγμα.
Μου εκανε εντυπωση που εγραψες οτι τα BT46 βγαινουν 50 Ευρω ακριβότερα αφού πρόσφατα έβαλα φρέσκα BT46 στο BMW με 190 Ευρω σε διαστασεις 3,25/19 εμπρός και 4.00-18 πίσω με 190 Ευρω, αλλά βλέπω οτι ήδη έχουν ακριβύνει αρκετα οπότε ναι ειναι 50 ευρω ακριβότερα όπως λες, δυστυχως οι τιμές ελαστικών μοτο ειναι πλέον πολύ ευμετάβλητες!!

3oν Τα Sportsmart TT δεν ειναι οτι καλύτερο σε βρεγμένο, και αν πέσεις και σε δυνατη βροχή θα εχεις σημαντικό πρόβλημα καθως δεν ειναι σχεδιασμενα για τετοια χρήση, οπως βεβαια και ολα τα αντίστοιχα λάστιχα που εχουν χάραξη κυριως για την πίστα με μερικά αυλάκια ισα ισα για να ομολογκαριστούν για χρηση δρομου.

4ον Μια που τα εβαλες κανε και κανενα Track day να τα ευχαριστηθείς!! :beer:

doctoras
02/05/2022, 18:07
Γύρισα και έχω feedback απο ένα γρήγορο γύρο Σιθωνίας(300χλμ).

Ενδέχεται να είμαι ψυχωτικός με κάποια πράγματα, τα κλασσικά παιχνίδια του μυαλού.. Προσωπικά μεταβολές μπορούν να γίνουν σε διάφορα πράγματα, ενα είναι αδιαπραγμάτευτο το αν επηρεάζει τον ρυθμό επιτάχυνσης, αυτό δεν αλλάζει.

Συνεπώς και περίεργως..δε βάρυνε απλώς το μπροστινό, δεν άλλαξε μονο η ευκολία εναλλαγής κατεύθυνσης, έχασε και την σπιρτάδα που είχε στις επιταχύνσεις. Το τελευταίο είναι αδιαπραγμάτευτο.
Και ομολογώ πως δεν περίμενα τέτοια διαφορά. Ακόμη το σκέφτομαι και ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πως μολις ένα εκατοστό φαρδύτερο ελαστικό έφερε τέτοιο αποτέλεσμα, με την αλλαγή στην συμπεριφορά, ενω δεν άλλαξε βήμα (αντιθέτως κόντυνε το τροχός συνολικά -8mm). Διαφορά στην κατανάλωση απο το όργανο δεν είδα για το ενδεχόμενο μεγαλύτερης επιφάνειας τριβής..Δε ξέρω...
Τελικά σημασία έχει να αποδεχτείς μια λανθασμένη εκτίμηση και αν μπορείς να το αλλάξεις.
Συνεπώς θα μιλήσω με τον έμπορο ελαστικών για να παω σε αλλαγή με το 110/70 TT ελπίζοντας στην επιστροφή των προηγούμενων δεδομένων που έχω καταχωρημένα.

Να πω και ενα-δύο θετικά, δεν ξέρω αν οφείλεται στο μοντέλο το ίδιο, είτε πρόσθεσε αυτή η μεγαλύτερη διάσταση μπροστινού πέλματος, όταν κατάφερνες να το ρίξεις σωστά στην στροφή το μπροστινό λες και χάραζε πορεία για να ακολουθήσει το υπολοιπο σύνολο. "Τρένο" είναι το ελάχιστο είτε σε ανοιχτές καμπές είτε σε σφιχτές / κατσαρές των 40-50χαω.
Ενώ τα μαλακά πλαινά του απορροφούσαν τα πάντα και βοηθούσαν πολύ την ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες (με τις μαμα πιέσεις πάντα).





Θα επισημάνω 3 πράγματα.
1ον το μηχανακι σου αλλαξε υψος εμπρος κατα 4 χιλιοστά, δεν ειναι σημαντικό αλλά το γραφω γιατι εσυ εγραψες οτι άλλαξε κατά 2,2 cm.
Αφου ειχες απο μαμα 110/80 που έχει υψος 110 * 0,8 - 88 mm και τωρα εχεις 120 * 0,7 = 84 mm αλλαξε κατα 4mm.
Αν θέλεις το φερνεις στο σωστό υψος ευκολα απο τις τιμονοπλακες.

Με εχασες εδώ, η σύγκριση ήταν μεταξύ 110/80 vs 110/70 του συνόλου της διαμέτρου του τροχού
για παράδειγμα το παρακάτω site
https://marius-ciclistu.ro/mototyresizecalculator.php
έχουμε -22 των δεύτερων σε σχέση με τα μαμα
435568

με τα 120/70 η διαφορά στην συνολική διάμετρο του τροχού είναι -8mm.

Ειναι σωστός ο υπολογισμός των προφίλ που έβαλες, όμως με το σύνολο της διαμέτρου του τροχού βλέπεις πόσο ενδέχεται να αλλάξει το ύψος της μοτοσυκλέτας απο το έδαφος.




2ον επειδή εγραψες για τα BT46 που τα ξέρω καλά κι έχω κανει πολλά χλμ με τετοια με διάφορες κλασσικές μοτο σε δρόμο και σε πίστα (Yamaha SR500, BMW R75/6 και Ducati Pantah 600) να σου πω οτι ειναι πολυ καλά λάστιχα που σχεδόν δεν χρειάζονται ζέσταμα και προσφέρουν πολύ καλό κράτημα και σε στεγνό και σε βρεγμένο. Το θέμα του ζεστάματoς το αναφέρω γιατι τα λαστιχα που εβαλες θεωρώ οτι θα ειναι δύσκολο να τα ζεστάνεις με αυτο το μηχανακι ίδιως μεσα στην πόλη. Βεβαια ΒΤ46 εχω μονο στο BMW που τα αλλαξα προσφατα, τα αλλα ειναι με BT45 που ειναι ομως το ιδιο πραγμα.
Μου εκανε εντυπωση που εγραψες οτι τα BT46 βγαινουν 50 Ευρω ακριβότερα αφού πρόσφατα έβαλα φρέσκα BT46 στο BMW με 190 Ευρω σε διαστασεις 3,25/19 εμπρός και 4.00-18 πίσω με 190 Ευρω, αλλά βλέπω οτι ήδη έχουν ακριβύνει αρκετα οπότε ναι ειναι 50 ευρω ακριβότερα όπως λες, δυστυχως οι τιμές ελαστικών μοτο ειναι πλέον πολύ ευμετάβλητες!!

Έχω βάλει τα bt45 πριν να βγούν τα 46, σε μηχανάκι 130kg. Πολύ καλό στο βρεγμένο, στο στεγνό απογοήτευση..το μπροστινό καλό, το πισω για τίποτα..
Σε μηχανάκια ανω των 220kg θα είναι μια χαρά λόγω του τουριστικού σκελετού που πατάνε καλύτερα.

Ορθολογικά η επόμενη αλλαγή στο gsx250r πρέπει να είναι τα bt46 γιατί είναι λάστιχα για τον χαρακτήρα γιαυτό το μηχανάκι χωρίς πειραματισμούς στις διαστάσεις αρκεί να έρθει καμιά οικονομική παρτίδα που να συμφέρει ή τέλος πάντων να είναι ανταγωνιστικά στην τιμή με σπορ ελαστικα.
Μου έδιναν σετ τα s22(με 110/70) 185, που είναι εξαιρετική τιμή και τα bt46 240, χαώδη διαφορά.

Και εδω να προσθέσω κάτι σχετικό τουριστικά vs σπορ, ναι γνωρίζουμε οτι στα τουριστικά λάστιχα έχουν περισσότερο υλικό και ενισχύσεις για μεγάλο φορτίο / χλμ απόδοση που ανεβάζει το κοστος, αλλά απο την αλλη το βεντουζάρισμα υπο κλίση των σπορ είναι άλλο επιπεδο




3oν Τα Sportsmart TT δεν ειναι οτι καλύτερο σε βρεγμένο, και αν πέσεις και σε δυνατη βροχή θα εχεις σημαντικό πρόβλημα καθως δεν ειναι σχεδιασμενα για τετοια χρήση, οπως βεβαια και ολα τα αντίστοιχα λάστιχα που εχουν χάραξη κυριως για την πίστα με μερικά αυλάκια ισα ισα για να ομολογκαριστούν για χρηση δρομου.

4ον Μια που τα εβαλες κανε και κανενα Track day να τα ευχαριστηθείς!! :beer:

Μακάρι
Thanks :beer:


και μια σημερινή φωτό
435569

doctoras
02/05/2022, 18:14
"Bαρύ" εννοούν ότι γίνεται λίγο πιο αργό στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Για το μήκος των καλαμιών του dt ο 17" είναι αρκετά "νευρικός". Μπορεί αυτο το εφέ να καλύπτει την διαφορά τους.
Θυμάσαι γιατί γύρισες στο 120; :)

Απο αναρτήσεις πως είναι; έχεις ρυθμίσει κάτι, μέτρησες τι κάνουν;

επειδή μαλλον δεν το γνωρίζεις το μοντέλο το dt125x είναι απο την μανα του μοταρντ στυλ, 17ρια στεφάνια, μάλιστα excel απο την γιαμαχα με λίγο κοντύτερες διαδρομές αναρτήσεων. Γύρισα στο 120 απο 110 επειδή ήταν η μαμα διάσταση και οι εντυπώσεις ήταν οτι λειτουργούσε καλύτερα το πιρούνι σε αποσβέσεις.

doctor_john
02/05/2022, 22:54
To γνωρίζω, έτυχε να ξεκινήσω το στρώσιμο σε ένα.


...με τα 120/70 η διαφορά στην συνολική διάμετρο του τροχού είναι -8mm.
Ειναι σωστός ο υπολογισμός των προφίλ που έβαλες, όμως με το σύνολο της διαμέτρου του τροχού βλέπεις πόσο ενδέχεται να αλλάξει το ύψος της μοτοσυκλέτας απο το έδαφος...


Αυτό δεν καταλαβαίνω πως γίνεται. Το κέντρο του τροχού δεν μετράμε;

kostaskk
03/05/2022, 01:02
Επιτάχυνση έχασε γιατί είναι ποιο βαρύ το λάστιχο.
Περιστρεφόμενη μάζα,. Εδώ 200 γραμμάρια ελαφρωνεις το βολάν και βλέπεις διαφορά στο πως ανεβάζει το μοτέρ, πόσο αν μιλάμε για πολύ βαρύτερο λάστιχο. Επίσης η απόσταση του περιστρεφόμενου φορτίου από το κέντρο παίζει τεράστιο ρόλο. Το βολάν χωράει στην παλάμη ο τροχός όχι,. Όσο ποιο κοντά η μάζα στο κέντρο τόσο το καλύτερο (επιτάχυνση,ευστροφία) όσο ποιο μακριά τόσο το χειρότερο αλλά κερδίζεις σε ροπή και να κρατάει τα χιλιόμετρα που έχεις σε ανηφόρες,. Αν αυξήσεις την μάζα στο όριο ενως μεγάλου περιστρεφόμενου κομματιού είναι λογικό αυτό να αυξάνει στροφές πολύ ποιο αργα

doctoras
03/05/2022, 06:51
Έχεις δίκιο Κώστα, τώρα βγάζει νόημα,
ο παράγοντας που επηρέασε την επιτάχυνση στην περίπτωση μου ειναι το περισσότερο αναρτώμενο βάρος του ίδιου του λάστιχου. Τώρα πόσο ζυγίζει περισσότερο δεν γνωρίζουμε, έχει να κάνει και απο μοντέλο σε μοντέλο και τις ιδιαιτερότητες τους. Ενώ κατασκευαστικά τα 120 είναι για φορτίο 58Η ενώ τα μαμα ήταν 57H που και αυτό δείχνει κάτι και έπρεπε να το είχα λάβει υπόψη.

doctoras
03/05/2022, 07:25
Αυτό δεν καταλαβαίνω πως γίνεται. Το κέντρο του τροχού δεν μετράμε;

ναι έχεις δίκιο γιατροτζώνη, απο το κέντρο του τροχού μετράμε συνεπώς θα ήταν το μισό απο το σύνολο της διαμέτρου,
αρα τα -8 συνολικής διαμέτρου (110/80 vs 120/70) είναι -4 η διαφορά σε ύψος απο το έδαφος. Ενώ με το 110/70 (σε σχέση πάντα με το 110/80) που θα πάω τώρα, είναι σε σύνολο -22 και θα έχει -11 απόσταση απο το έδαφος.
Thank για την διόρθωση

sapila racing
03/05/2022, 08:20
Επιτάχυνση έχασε γιατί είναι ποιο βαρύ το λάστιχο.
Περιστρεφόμενη μάζα,. Εδώ 200 γραμμάρια ελαφρωνεις το βολάν και βλέπεις διαφορά στο πως ανεβάζει το μοτέρ, πόσο αν μιλάμε για πολύ βαρύτερο λάστιχο. Επίσης η απόσταση του περιστρεφόμενου φορτίου από το κέντρο παίζει τεράστιο ρόλο. Το βολάν χωράει στην παλάμη ο τροχός όχι,. Όσο ποιο κοντά η μάζα στο κέντρο τόσο το καλύτερο (επιτάχυνση,ευστροφία) όσο ποιο μακριά τόσο το χειρότερο αλλά κερδίζεις σε ροπή και να κρατάει τα χιλιόμετρα που έχεις σε ανηφόρες,. Αν αυξήσεις την μάζα στο όριο ενως μεγάλου περιστρεφόμενου κομματιού είναι λογικό αυτό να αυξάνει στροφές πολύ ποιο αργα


Έχεις δίκιο Κώστα, τώρα βγάζει νόημα,
ο παράγοντας που επηρέασε την επιτάχυνση στην περίπτωση μου ειναι το περισσότερο αναρτώμενο βάρος του ίδιου του λάστιχου. Τώρα πόσο ζυγίζει περισσότερο δεν γνωρίζουμε, έχει να κάνει και απο μοντέλο σε μοντέλο και τις ιδιαιτερότητες τους. Ενώ κατασκευαστικά τα 120 είναι για φορτίο 58Η ενώ τα μαμα ήταν 57H που και αυτό δείχνει κάτι και έπρεπε να το είχα λάβει υπόψη.

Για κάποιο λόγο τα Dunlop γενικα ειναι αρκετά πιο βαριά απο τα υπόλοιπα. Φαίνεται οτι σε τόσο μικρό μηχανάκι αυτό εκανε διαφορά.
Βέβαια πιστευω οτι μπορεί και η περίμετρος του πίσω να ειναι μεγαλύτερη απ οτι βγάζουν οι απλοί υπολογισμοί και να συνεισφέρει κι αυτό λόγω έμμεσης αλλαγης 'γραναζώματος'.
Το λέω γιατι έχω δεί οτι τα Dunlop D211 και D212 που εχω χρησιμοποιήσει σε R6 έχουν αισθητα μεγαλύτερη περίμετρο σε σχέση με ιδιας διαστασης ελαστικά άλλη μάρκας!

ptc
03/05/2022, 08:44
Βέβαια πιστευω οτι μπορεί και η περίμετρος του πίσω να ειναι μεγαλύτερη απ οτι βγάζουν οι απλοί υπολογισμοί και να συνεισφέρει κι αυτό λόγω έμμεσης αλλαγης 'γραναζώματος'.
Το λέω γιατι έχω δεί οτι τα Dunlop D211 και D212 που εχω χρησιμοποιήσει σε R6 έχουν αισθητα μεγαλύτερη περίμετρο σε σχέση με ιδιας διαστασης ελαστικά άλλη μάρκας!

Σίγουρα παίζει ρόλο κι αυτό. Γρήγορη κορώνα σημαίνει μεγαλύτερη περίμετρος σε σχέση με ίδιας διάστασης ελαστικό με αργή κορώνα. Τα ΤΤ έχουν γρήγορη κορώνα, αυτό εντόπισε ο Χρήστος στα θετικά που αναφέρει ότι το μηχανάκι πάει τρένο όταν πέσει χαράζοντας πορεία. Τα μαμά λάστιχα εν τω μεταξύ έχουν πολύ αργή κορώνα, οπότε η διαφορά που εντοπίστηκε ήταν ακόμα πιο έντονη.

doctoras
03/05/2022, 09:47
ωωωχχ.....όσο το συζητάμε ξεκαθαρίζει το τοπίο...

συνεπώς, έτσι βγάζει νόημα, η αργότερη επιτάχυνση αποδίδεται στο πισινό και οχι στο μπροστινό, (το οποιο εκτός απο το παραπανω αναρτώμενο βάρος που μπορεί να έχει) συμβάλει στη δευτερεύον τελική μετάδοση η οποία πιθανόν να μεγάλωσε βήμα λόγω μεγαλύτερης συνολικής διαμέτρου του ελαστικού που οφείλεται στην κορόνα του..
Ενώ το μπροστινό συμβάλει στην αργότερη εναλλαγή κατεύθυνσης.....

Τι κάνεις τώρα μάστορα?? τα άλλαζεις όλα??

sapila racing
03/05/2022, 10:43
ωωωχχ.....όσο το συζητάμε ξεκαθαρίζει το τοπίο...

συνεπώς, έτσι βγάζει νόημα, η αργότερη επιτάχυνση αποδίδεται στο πισινό και οχι στο μπροστινό, (το οποιο εκτός απο το παραπανω αναρτώμενο βάρος που μπορεί να έχει) συμβάλει στη δευτερεύον τελική μετάδοση η οποία πιθανόν να μεγάλωσε βήμα λόγω μεγαλύτερης συνολικής διαμέτρου του ελαστικού που οφείλεται στην κορόνα του..
Ενώ το μπροστινό συμβάλει στην αργότερη εναλλαγή κατεύθυνσης.....

Τι κάνεις τώρα μάστορα?? τα άλλαζεις όλα??

Τωρα τα εβαλες και δεν πιστεύω οτι μπορείς να τα επιστρέψεις και να παρεις πισω τα χρήματά σου.
Ισως βεβαια μπορεί να γινει καποια συμφωνία για μερος του ποσού, δεν ξέρω.
Η γνωμη μου ειναι οτι αφού τα εβαλες χρησιμοποίησέ τα. Εν ανάγκη βαλε ενα δοντι μεγαλύτερο πίσω γρανάζι.
Κια οπως ειπα και πριν αφου τα εβαλες πήγαινε και κανε κι ενα track day να τα χαρείς.

ptc
03/05/2022, 12:29
Εγώ πάλι θα προτιμούσα να χάσω ένα πενηντάρικο απ το να φοράω για δύο χρόνια κάτι που δεν μου ταίριαξε.

Μίλα με τον έμπορο. Πιστεύω πως θα μπορεί να σε εξυπηρετήσει και να τα διαθέσει στον επόμενο ενδιαφερόμενο σε λίγο χαμηλότερη τιμή. Όλοι κερδισμένοι θα βγείτε.

doctoras
04/05/2022, 19:11
μίλησα με τον έμπορο, του έδωσα χρόνο να με καλέσει και να μου πει την πρόταση του, για να δούμε...

doctoras
05/05/2022, 19:46
δόθηκαν τα χέρια :a10:
βρέθηκε χρόνος, κλείστηκε το ραντεβού και βουαλά
435636
435637

δεν μου έχει ξανατύχει, πληρώνεις λίγο παραπάνω και αποκτάς αποψη για 2 ζευγάρια μέσα σε μια εβδομάδα...:lol:

εκανα μια μικρή βόλτα αλλά σε καίριες διαδρομές προς το βουνό με παρατεταμένες ανηφόρες και ναι αυτό το λάστιχο δεν έχει καμιά επίδραση στο βήμα του μηχανακίου, θέλουν στρώσιμο αλλά μια πρόχειρη εκτίμηση, η εναλλαγή κατεύθυνσης έχει γίνει πολύ εύκολη. Περισσότερα εν καιρό.
Πάντως ανεξάρτητα αν τα TT δεν κάνουν για αυτό το μηχανάκι, είναι εντυπωσιακό λάστιχο για αναλογο μηχανάκι και αναβάτες με σπορτίβ ανησυχίες συνίστανται ανεπιφύλακτα.

sapila racing
06/05/2022, 08:17
Πολύ καλή εξέλιξη, μπραβο.

Οπότε μεγειά σου και παλι! :beer:

doctoras
08/04/2023, 13:34
Βόλτες δεν κάνουμε αλλά κάποια πράγματα αλλάζουν, σήμερα έκατσα και έβαλα τα αυτοκόλλητα σε ρόδες και κεντρικά στο σώμα της μοτο
δενκακο νομίζω

442536

billy84
08/04/2023, 16:05
Όχι απλά δεν είναι κακό, θα έπρεπε να βγαίνει έτσι και από το εργοστάσιο μη σου πω!!! Πολύ σουπερ!

Βέβαια δεν είμαι αντικειμενικός γιατί πάντα μου άρεσε ο συνδυασμός μαύρου με αυτό το μπλε. Το R1 μου που ήταν κατάμαυρο είχα μπει στη πρίζα να το κάνω κάπως έτσι (έστω και με τις μαμά ζαντες)! Τώρα πως κατέληξα με άσπρο μηχανάκι τόσα είναι μεγάλη ιστορία!:lol:


442537