View Full Version : Aprilia RS660
Αμα θες περισσοτερα κυβικα παρε κατευθειαν το 848 με τα μισα λεφτα
Το θεμα ειναι αππ βαρος τι θα κανει, η αποδοση δεν ειναι διαστημικη και δε θα ελεγα οτι ειναι και τρομερα υψηλη, αλλα μπαινει στα λιμερια των Ι4 600 και αμα δεν εχει το πλεονεκτημα του βαρους, θα το φαει ο ανταγωνισμος
Κάπου διάβασα 169, υποθέτω στεγνό. Ουτε κρύο ούτε ζέστη.
@δόκτορ_Ιωάννη, ΤΤ και μηχανάκι με 100 άλογα (άντε να πάει στα 115 με ένα καράβι Ευρό) είναι τουλάχιστον αστείο.
doctor_john
06/11/2019, 11:07
σορυ εννοούσα το lightweigt ΤΤ που ψιλοχαζεύω :blush:
sapila racing
06/11/2019, 14:58
σορυ εννοούσα το lightweigt ΤΤ που ψιλοχαζεύω :blush:
Το Lightweight TT ειναι μέχρι 650cc , εκεί κερδίζει άνετα το Paton με το μοτερακι του ER6 πουσαρισμένο.
Αν αυτό το Aprilia ειναι 660 είναι εκτός.
Θεωρώ οτι θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ελαφρύ για να το παρει κάποιος για trackdays, στα 169 κιλά που λένε ειναι ελαχιστα ελαφρύτερο απο τα I4 600, αλλά χάνει σε ιπποδύναμη.
Το Lightweight TT ειναι μέχρι 650cc , εκεί κερδίζει άνετα το Paton με το μοτερακι του ER6 πουσαρισμένο.
Αν αυτό το Aprilia ειναι 660 είναι εκτός.
Θεωρώ οτι θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ελαφρύ για να το παρει κάποιος για trackdays, στα 169 κιλά που λένε ειναι ελαχιστα ελαφρύτερο απο τα I4 600, αλλά χάνει σε ιπποδύναμη.
Παλτό ακόμα δεν βγήκε;
sapila racing
06/11/2019, 15:05
Ε οκ, V άλλη συμεριφορά, μπορεί να μπορεί να ακολουθεί τα υπόλοιπά...
Δεν είναι V αλλά και να ήταν δεν θα έπαιζε μεγαλο ρόλο.
Για να βγούν σχεδόν 100 ίπποι απο 2κύλινδρο με 660 κυβικά δεν περιμένουμε να έχει καμμια σοβαρή ροπή στις μεσαίες.
Είναι κούκλα πάντως!
Δεν είναι V αλλά και να ήταν δεν θα έπαιζε μεγαλο ρόλο.
Για να βγούν σχεδόν 100 ίπποι απο 2κύλινδρο με 660 κυβικά δεν περιμένουμε να έχει καμμια σοβαρή ροπή στις μεσαίες.
Είναι κούκλα πάντως!
Nαι ξεχάστηκα και το άλλαξα, ι2 και πάλι θα έχει διαφορετική συμπεριφορά από τα ι4... Ωραία είναι όλα τα Απριλια, όπως και τα Ducati.
doctor_john
06/11/2019, 15:41
Kρίμα ρε γμτ, περίμενα να δω πως θα πάει εκεί αλλα και τα διάφορα σχέδια βαφής που θα δημιουργούνταν...
lleonidas
08/01/2020, 21:38
Αναμένεται τον Ιούνιο και η τιμή του στην ιταλική αγορά θα κυμαίνεται κοντά στα 10.000€, σύμφωνα με αυτό (https://www.omnimoto.it/news/391469/aprilia-rs-660-debutto-allstars-2020-mugello/) .
lleonidas
08/05/2020, 11:56
Aprilia RS 660 Key Features
-660 cc parallel-twin engine
-100 HP maximum power
-41 mm USD adjustable front forks
-Latest generation APRC package
-Cornering ABS
-TFT instrument cluster
-Full-LED lighting
-169 kg dry weight
Περισσότερα εδώ (https://m.indianautosblog.com/aprilia-rs-660-preliminary-brochure-revealed-p320602) .
doctor_john
08/05/2020, 12:19
To οτι αναφέρουν την ιπποδύναμη ως maximum μου δίνει την εντύπωση πως θα έχει τουλάχιστον δύο χαρτογραφίσεις
διαθέσιμες ανάλογα την χρήση που θέλει κάποιος.
Αρκετά καλά τα specs δεν λέω και αρκετή δύναμη από 660 κυβικά,αλλά αν είναι έστω και κοντά η τιμή του με το daytona θα πάει άκλαφτο imho.
To οτι αναφέρουν την υποδύναμη ως maximum μου δίνει την εντύπωση πως θα έχει τουλάχιστον δύο χαρτογραφίσεις
διαθέσιμες ανάλογα την χρήση που θέλει κάποιος.
Πάντα η μέγιστη ιπποδύναμη δίνεται. :p
doctor_john
08/05/2020, 13:59
Πάντα η μέγιστη ιπποδύναμη δίνεται. :p
Ναι ρε συ και σορυ για το ορθογραφικό, το θέμα είναι αν παρουσιάζεται ως μέγιστη όχι αν δίνεται η μέγιστη.
Εφόσον έτσι και αλλιώς θα επωμιστεί πληθώρα ηλεκτρονικών θα είναι βολικό να έχει επιλογή πχ 85Hp με αντίστοιχη κατανάλωση και 100Hp race κ.λπ.
Όπως και να 'χει θα είναι σχολείο η διαχείριση του κινητήρα αν βγάζει 100Hp, αν πεις ότι θα πέρνει euro4 ακόμα πιο ενδιαφέρον.
doctoras
10/05/2020, 07:48
μαρεσει το κονσεπτ αν δεν κάνω λάθος είναι το πρώτο Ι2 στην σύγχρονη ιστορία τους. Και τα 100hp εντυπωσιακά ακούγονται, με δεδομένο οτι πλαίσιο αναρτήσεις φρένα θα είναι αντίστοιχα της παράδοσης τους δείχνει πολύ καλό πακέτο.
Αν πετύχει αυτό το μοτέρ λογικά θα αλλάξουν όλα στις υπόλοιπες σειρές τους
Ελπίζω να επενδύσουν και στην παραγόμενη ηχητική χροιά του
KotsosDR
12/05/2020, 00:05
Πάντως στα μάτια μου το tuono 660 είναι πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση .
Μόνο σε μένα φαίνεται βαρύ?169 kg dry weight!Τόσο είναι τα τετρακύλινδρα 600αρια περίπου,και λιγότερο...
Μόνο σε μένα φαίνεται βαρύ?169 kg dry weight!Τόσο είναι τα τετρακύλινδρα 600αρια περίπου,και λιγότερο...
ναι αλλά δεν κάνουν 10 χιλιάρικα :D
ναι αλλά δεν κάνουν 10 χιλιάρικα :D
Δεν έχεις άδικο αλλά παίζουν προσφορές στοκ στα 11.500! https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&make=290&model=1793®istration-from=%3E2016
Πως το έλεγε όμως
Κ.... υπάρχουν
λεφτά δεν υπάρχουν
:lol:
lleonidas
17/06/2020, 14:01
418942
Από εδώ (https://www.insella.it/news/aprilia-rs660-unaltra-versione-in-arrivo-155033)
- άρα καλά περιφερειακά, όχι κορυφαία , κανένα πρόβλημα αν βοηθούν στο να πέσει η τιμή
- ένα κλικ πιο τουριστάδικο απο τα ψηλότερα τοποθετημένα κλιπ ον
- έντονο άνοιγμα στα πλαινά, ζεστούλα
Απ όσο λένε θα βγάλει και η γιαμάχα ένα μηχανάκι ςς με το μοτέρ του τρέισερ.
απ ότι κατάλαβα θέλουν πιο οικονομικά ςς γιατί τα καλά πετάνε στα πάνω από 20 οπότε
δεν είναι πραγματικές επιλογές για νέους ανθρώπους και μισθωτούς
Κάπου εκεί στα 10 000 όμως άντε 14 βαριά βαριά κάτι θα γίνει.
lleonidas
03/08/2020, 10:51
Οδήγησαν το μοντέλο προπαραγωγής οι Γερμανοί του motorrad στην περιοχή του Βένετο στην Ιταλία αποκομίζοντας θετικές εντυπώσεις (https://www.motorradonline.de/supersportler/aprilia-rs-660-fahrbericht-test/) .
Αναμενόμενη τιμή μεταξύ 11 και 12 χιλιάδων ευρώ.
πυξιδας990
17/08/2020, 13:05
το εργαλειο ειναι εδω!!!
https://www.facebook.com/ApriliaItalia/videos/766189404148277/
σε σχέση με το σημαντικά φθηνότερο CBR650
https://www.car.gr/25978240-honda-cbr-650-cbr650r
το RS660 φαίνεται πιο σπορ αλλά στην πράξη θα είναι άραγε ?
Με την έννοια οτι και το Honda διαθέτει usd showa, ακτινικές, 95 ίππους απο τετρακύλινδρο , slipper,traction κλπα
Αν είναι να χεις τέτοια clip ons γιατί δεν βάζεις τιμόνι; Ενοχλεί στο Φέρινγκ?
σε σχέση με το σημαντικά φθηνότερο CBR650
https://www.car.gr/25978240-honda-cbr-650-cbr650r
Με την έννοια οτι και το Honda διαθέτει usd showa, ακτινικές, 95 ίππους απο τετρακύλινδρο , slipper,traction κλπα
ΩΩΩΩ !!!!
Τι ωραίο!!!!
Κάνει και για κάθε μέρα!!!
:uplate:
doctor_john
19/08/2020, 10:53
Αν είναι να χεις τέτοια clip ons γιατί δεν βάζεις τιμόνι; Ενοχλεί στο Φέρινγκ?
Δικιο έχεις, ουτε ρυθμίσεις έχουν, ούτε αφαιρούνται...
Περίεργη επιλογή για τον χαρακτήρα του. Σε υποχρεώνει να αλλάξεις τιμονόπλακα -κλιπ ον
σε σχέση με το σημαντικά φθηνότερο CBR650
https://www.car.gr/25978240-honda-cbr-650-cbr650r
το RS660 φαίνεται πιο σπορ αλλά στην πράξη θα είναι άραγε ?
Με την έννοια οτι και το Honda διαθέτει usd showa, ακτινικές, 95 ίππους απο τετρακύλινδρο , slipper,traction κλπα
Aprilia με πλαισιο και ψαλιδι αλουμινιου. Πανω απο 10 κιλα πιο ελαφρυ σε σχεση με το Honda. Και μονο αυτο αρκει για να απαντηθει το ερωτημα σου. Το οτι τα αλογα ειναι περιπου ιδια αλλα το ενα μοτερ ειναι δικυλινδρο και το αλλο τετρακυλινδρο εχει κι αυτο πολλα να πει. Δε νομιζω πως τιθεται θεμα συγκρισης.
Ακριβώς, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, για τα λεφτά του το Honda που σε σπεκ είναι παραπλήσιο , είναι ληστεία.
Πρέπει να έχει πολλά παραπάνω , υποψιάζομαι ηλεκτρονικά και πιο επιθετικό στήσιμο , για να δικαιολογήσει τα έξτρα χρήματα το RS.
Ακριβώς, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, για τα λεφτά του το Honda που σε σπεκ είναι παραπλήσιο , είναι ληστεία.
Πρέπει να έχει πολλά παραπάνω , υποψιάζομαι ηλεκτρονικά και πιο επιθετικό στήσιμο , για να δικαιολογήσει τα έξτρα χρήματα το RS.
Νομιζα η ερωτηση ηταν αν το Aprilia θα ειναι πιο σπορ. Σε αυτο νομιζω απαντησα. Και σε αυτο αναφερομουν οταν ειπα οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης.
Απο εκει και περα το καθε μηχανακι εχει το πελατολογιο του. Αλλος θελει Honda γιατι δε χαλαει κι ας ειναι πιο ψωφιο απ΄τον ανταγωνισμο, αλλος παιρνει ss γιατι του αρεσει εμφανισιακα και μετα πηγαινει με αυτο στην καφετερια, αλλος κοιταει το vfm, κοκ. Ο,τι πουλιεται στην αγορα σε καποιον καταναλωτη απευθυνεται και προφανως δεν αγοραζουν ολοι με τα ιδια κριτηρια.
Εδω που τα λεμε το Honda για τοσο κελεπουρι που το παρουσιαζεις δε βλεπω να εχει πουλησει παντως. Ουτε ενα δεν εχω δει προσωπικα.
H ερώτηση ήταν αν θα είναι πιο σπορ βάσει χαρακτηριστικών, αφού φαινομενικά και τα δύο , παρόμοια έχουν.
Ή σε αυτό ή στο άλλο forum , έχει πάρει ήδη 1 , κάποιος αλλά τέτοια μηχανάκια δύσκολα να δεις Ελλάδα γενικότερα.
Είναι πολύ όμορφο και αρκετά δυνατό για σπορ μηχανάκι δρόμου , το Aprilia φαίνεται λίγο πιο όμορφο και λίγο πιο επιθετικό αλλά για να δικαιολογηθεί η τιμή του
πρέπει να δίνει κάτι παραπάνω. Τα 10 κιλά (αν θα είναι τόσα τελικά) δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο για να δώσεις 2-3Κ , αυτό λέω.
Κάτι άλλο πρέπει να έχει και μάλλον εκεί στοχεύει και η Aprilia
GeorgeHellas
19/08/2020, 15:39
H ερώτηση ήταν αν θα είναι πιο σπορ βάσει χαρακτηριστικών, αφού φαινομενικά και τα δύο , παρόμοια έχουν.
Ή σε αυτό ή στο άλλο forum , έχει πάρει ήδη 1 , κάποιος αλλά τέτοια μηχανάκια δύσκολα να δεις Ελλάδα γενικότερα.
Είναι πολύ όμορφο και αρκετά δυνατό για σπορ μηχανάκι δρόμου , το Aprilia φαίνεται λίγο πιο όμορφο και λίγο πιο επιθετικό αλλά για να δικαιολογηθεί η τιμή του
πρέπει να δίνει κάτι παραπάνω. Τα 10 κιλά (αν θα είναι τόσα τελικά) δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο για να δώσεις 2-3Κ , αυτό λέω.
Κάτι άλλο πρέπει να έχει και μάλλον εκεί στοχεύει και η Aprilia
@thresh εγώ έχω πάρει ένα. Είχα διαβάσει και σε άλλο φόρουμ με μηχανές, ότι είχε πάρει άλλος ένας. Πάντως για τα ανταλλακτικά που φοβόμουν επειδή δεν πούλησε, σε ενα μικρό ατυχηματακι που είχα, ηρθαν αρκετά γρήγορα. (Οχι κατι σημαντικό σε πλαστικά)
@thresh εγώ έχω πάρει ένα. Είχα διαβάσει και σε άλλο φόρουμ με μηχανές, ότι είχε πάρει άλλος ένας. Πάντως για τα ανταλλακτικά που φοβόμουν επειδή δεν πούλησε, σε ενα μικρό ατυχηματακι που είχα, ηρθαν αρκετά γρήγορα. (Οχι κατι σημαντικό σε πλαστικά)
ποιες είναι οι εντυπώσεις σου ? Καλοτάξιδο
GeorgeHellas
19/08/2020, 17:38
ποιες είναι οι εντυπώσεις σου ? Καλοτάξιδο
Μοιάζουν αρκετά με το χοντα και μαλλον για αυτό τα έκαναν βολτες μαζί, οπως υπήρχε μια φωτό σε παλιότερο ποστ.
Οφφτοπικ.
2 μήνες review:
Εχω κάνει 2.200 χιλιόμετρα. Με εξαίρεση μια ατυχία που είχαμε, ενα πιτσιρίκι μου την έριξε κάτω, αλλα το θεμα λύθηκε, όλα πηγαίνουν αρκετά καλά.
Πόλη: Πολύ εύκολη στο χειρισμό, δεν καταλαβαίνεις το βάρος της, μπορείς αν θελεις να περνας από αυτοκίνητα, αλλα καλο είναι όχι ;) Αρκετα ξεκούραστη θα ελεγα σε θεση οδήγησης.
Επαρχιακοί δρόμοι: Ισως το καλύτερο μέρος για αυτή. Στρίβει εύκολα, απολαμβάνεις τη βολτα σου.
Εθνικές: πανω απο τα 140 νιώθεις αρκετό αέρα, αν καθεσαι όρθιος. Προσωπικα δεν με ενοχλεί. Αν σκυψεις κοντα στο ντεπόζιτο, μεχρι και στην τελική (245 κοντερ) δεν εχεις θέμα με τον αερα.
Κατανάλωση.
Θα έλεγα 6 λίτρα , με μικτή οδήγηση.
Στη πόλη ειμαι γυρω στα 6.5
Έξω αναλόγως πως θα πας. Έχω δει και 5 μικτη με 110-120, με 140- 170 ειμαι στα 6 περίπου.
Αν ξέχασα κάτι, ρωτήστε με, καλύτερα σε πμ, μην χαλάμε και το θέμα :)
lleonidas
25/08/2020, 20:18
Σύμφωνα με το δημοσίευμα (https://www.motociclismo.it/aprilia-confermato-arrivo-rs-660-depotenziata-patente-a2-77087) , θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο στην ιταλική αγορά σε τιμή κάτω από 11.000€.
Θα υπάρξει και ''φιμωμένη'' έκδοση για κατόχους διπλώματος Α2.
πυξιδας990
01/10/2020, 09:03
ενα βιντεο στηνεται
421336421337421338
atom_smasher
06/10/2020, 20:50
Εδω στα 18500. Καλη τιμουλα... αν συγκρινω το 1100 φακτορυ εχει 32.000 ενω ελλαδα 19.000. Αν παει αναλογικα περιπου λιγο κατω απο 11.000.
lleonidas
10/10/2020, 21:34
Τεχνικά χαρακτηριστικά (https://www.mcnews.com.au/aprilia-rs660-full-specs-and-details/) και πρώτες εντυπώσεις οδήγησης.
Τιμή: 11.000€ στην Ιταλία.
https://m.youtube.com/watch?v=lVyneSqB_Ww
https://m.youtube.com/watch?v=XFC3CFlIsGY
Νομίζω πως είναι μια αρκετά καλή πρόταση αν όχι εξαιρετική.
Ο δικύλινδρος κινητήρας για τα γούστα μου είναι καλύτερη πρόταση σε αυτή τη κατηγορία γιατί θα σου δώσει και λίγη από τη πάντα απαραίτητη ροπή, ειδικά σε χρήστες του βολτάδικου Σαββατοκύριακου (ίσως όχι σε όσους το κυνηγάνε σοβαρά σε πίστες). Αν κατάλαβα καλά στο πρώτο βίντεο κάνει και αναφορά για την σχετικά άνετη θέση οδήγησης που δεν είναι τόσο απαιτητική όσο σε μια κλασική SS;
Προσωπικά σίγουρα προτιμώ μια Aprilia από μια Ducati (sorry Ducatisti) και εύχομαι ολόψυχα σε αυτή την εταιρεία να ορθοποδήσει και να αναπτύξει σύντομα ένα αξιόλογο δίκτυο υποστήριξης σε Ευρωπαϊκό επίπεδο γιατί έχει πολλά να δώσει.
Επίσης... περιμένω με ανυπομονησία το Tuareg 660.
lleonidas
12/10/2020, 17:07
11.050€ η τιμή (https://www.bikeit.gr/nea-montela-aprilia/item/24895-aprilia-rs-660-timi-afiksi-stin-ellada-oles-oi-fotografies-kai-pliri-texnika-xaraktiristika?m=1) του στην ελληνική αγορά.
Οι προπαραγγελίες ξεκινούν από σήμερα και οι πρώτες αφίξεις αναμένονται το Δεκέμβριο.
doctoras
12/10/2020, 20:13
Τίμιο μπραβο!
doctor_john
12/10/2020, 21:30
two Ø48-mm throttle bodies..
421658
2020 Aprilia RS 660 | Ridden and Reviewed (https://www.youtube.com/watch?v=h4b_0ENlimE)
μ όλα αυτά που έχει πάνω λογική τιμή
μια χαρά για να μπεις στην κατηγορία στριτ ςς κλπ
πυξιδας990
13/10/2020, 08:09
Νομίζω πως είναι μια αρκετά καλή πρόταση αν όχι εξαιρετική.
Ο δικύλινδρος κινητήρας για τα γούστα μου είναι καλύτερη πρόταση σε αυτή τη κατηγορία γιατί θα σου δώσει και λίγη από τη πάντα απαραίτητη ροπή, ειδικά σε χρήστες του βολτάδικου Σαββατοκύριακου (ίσως όχι σε όσους το κυνηγάνε σοβαρά σε πίστες). Αν κατάλαβα καλά στο πρώτο βίντεο κάνει και αναφορά για την σχετικά άνετη θέση οδήγησης που δεν είναι τόσο απαιτητική όσο σε μια κλασική SS;
Προσωπικά σίγουρα προτιμώ μια Aprilia από μια Ducati (sorry Ducatisti) και εύχομαι ολόψυχα σε αυτή την εταιρεία να ορθοποδήσει και να αναπτύξει σύντομα ένα αξιόλογο δίκτυο υποστήριξης σε Ευρωπαϊκό επίπεδο γιατί έχει πολλά να δώσει.
Επίσης... περιμένω με ανυπομονησία το Tuareg 660.
αυτο το περιμενει κοσμος,20 αλογα να κοψει και να γεμισει τη ροπη θα ειναι μια χαρα
2020 Aprilia RS 660 | Ridden and Reviewed (https://www.youtube.com/watch?v=h4b_0ENlimE)
Ωραία παρουσίαση. Οι σχολιαστές του βίντεο φαίνονται πάρα πολύ ενθουσιασμένοι,να δούμε αν θα μεταφραστεί και σε πωλήσεις. Εξαιρετικό φαίνεται.
ΥΓ:Βγάλε μωρή σουζουκάρα ένα sv650s στα 8κ να κάνει πάταγο.
doctor_john
14/10/2020, 00:33
Δεν έχω συνέλθει ακόμη. 48mm; δεν το χωράει ο νους μου.. και euro 5;
Εχει μεγαλύτερη διαδρομή από το RSV4 οπότε πιθανά μπορεί να ταϊστεί με τις ίδιες ζωώδεις βαλβίδες, έχει και ψηλή συμπίεση
με ένα καλό καύσιμο θα χαίρεται.
Αυτές τις υδροτσουλήθρες που έχει για εξατμίσεις ποιος τις συμμαζεύει που 'χουν βάλει και θαλάμους διαστολής
λες και δεν έφταναν τρεις πήχες σάλπιγγες στο φιλτροκούτι...
Δεν το περίμενα πως θα ψάχνω περιοδικό με τεστ για τόσο νέα μοτό...
Έστω και ένα απο τα setup να είναι που περνά προδιαγραφές, αξίζει να το δείς να καταλάβεις πως το πέτυχαν.
2020 Aprilia RS 660 | Ridden and Reviewed (https://www.youtube.com/watch?v=h4b_0ENlimE)
Αυτός που αποφάσισε να κυκλοφορήσει αυτή η απόχρωση του κίτρινου πρέπει να λιθοβοληθεί :facepalm:
Κατά τα άλλα υπομονή λίγο που θα το διαδεχτεί το 750 που είναι και στο μυαλό πιο παραδοσιακός αριθμός :smokin:
Κατά τα άλλα υπομονή λίγο που θα το διαδεχτεί το 750 που είναι και στο μυαλό πιο παραδοσιακός αριθμός :smokin:
Δεν έχει νόημα να βγεί σε 750, σε αυτη την μορφή τουλάχιστον. Σε κανένα on-off Tuareg κιετς, ίσως.
Δεν έχει νόημα να βγεί σε 750, σε αυτη την μορφή τουλάχιστον. Σε κανένα on-off Tuareg κιετς, ίσως.
Βολεύομαι μέχρι 784cc να χει χαμηλά τέλη αλλά στα καπάκια να γράφει 750 λόγω παράδοσης.:bawl:
Αυτός που αποφάσισε να κυκλοφορήσει αυτή η απόχρωση του κίτρινου πρέπει να λιθοβοληθεί :facepalm:
Σωστός :lol:
πυξιδας990
14/10/2020, 11:17
Αυτός που αποφάσισε να κυκλοφορήσει αυτή η απόχρωση του κίτρινου πρέπει να λιθοβοληθεί :facepalm:
Κατά τα άλλα υπομονή λίγο που θα το διαδεχτεί το 750 που είναι και στο μυαλό πιο παραδοσιακός αριθμός :smokin:
γινε μοντερνος πατριδα...:D
με αυτόν τον κινητήρα ένα τουόνο θα είχε μεγαλύτερη απήχηση (και πωλήσεις) απο το wannabe ss.
giorgosb
14/10/2020, 11:57
Δεν θα αργήσει να παρουσιαστεί και το Tuono..
με αυτόν τον κινητήρα ένα τουόνο θα είχε μεγαλύτερη απήχηση (και πωλήσεις) απο το wannabe ss.
Ενώ έχεις δίκιο ότι ένα tuono θα'ταν μούρλια,δεν το λες και wanna be ss. Σε όλες τις μεσαίες κατηγορίες σε κάθε amateur championship ανά τον κόσμο θα κάνει πάταγο θεωρώ.
BabisStinson
14/10/2020, 14:59
Αυτός που αποφάσισε να κυκλοφορήσει αυτή η απόχρωση του κίτρινου πρέπει να λιθοβοληθεί :facepalm:
Εμένα μου θύμησε αγαπημένη Moto Guzzi και μου άρεσε ακόμα περισσότερο..!!!!!
Το μηχανάκι φαίνεται εκπλητικό, άντε να βγει και το Tuono. Αχ ζημιές που μας κάνεις μωρή Απριλια
RaGe_Raptor
14/10/2020, 14:59
Ενώ έχεις δίκιο ότι ένα tuono θα'ταν μούρλια,δεν το λες και wanna be ss. Σε όλες τις μεσαίες κατηγορίες σε κάθε amateur championship ανά τον κόσμο θα κάνει πάταγο θεωρώ.
Το περιμένουν σαν τρελοί αυτοί που τρέχουν με sv650
RaGe_Raptor
14/10/2020, 15:07
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3322322274522550&id=159073110847498
421715
Το περιμένουν σαν τρελοί αυτοί που τρέχουν με sv650
Για ποιο λόγο είπαμε; Τι τους εμποδίζει να τρέξουν με αυτό σε κάποιο ενιαίο, και πρέπει να περιμένουν tuono?
RaGe_Raptor
14/10/2020, 21:48
Για ποιο λόγο είπαμε; Τι τους εμποδίζει να τρέξουν με αυτό σε κάποιο ενιαίο, και πρέπει να περιμένουν tuono?
Αν διαβάσεις προσεκτικότερα το ποστ στο οποίο έκανα παράθεση,θα καταλάβεις ότι μιλάμε για το rs660 κι όχι για το tuono.
doctor_john
14/10/2020, 21:59
‘MiniTwins’ Championship Regulations 2020
Final Version - 10/01/20
All items not mentioned in the following articles must remain as originally produced by the
manufacturer for the homologated machine. Everything that is not authorised and prescribed in
these rules is strictly forbidden.
Each club may appoint Eligibility Officers for the class. They will refer to the organisers of the
series for the definitive interpretation of these regulations. This decision will be final.
a. Any four-stroke twin cylinder motorcycle originally sold for road use with a water-cooled
engine of up to 650cc, or an air cooled engine of up to 820cc, may be used provided it adheres
to the 72 SAE hp power limit for the series.
.......
https://www.bemsee.net/Content/files/uploaded/Technical%20Regulations/minitwins-rules-2020-r1.pdf
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3322322274522550&id=159073110847498
421715
Οσονούπω θα συζητάμε για το πόσα GByte ROM έχει το μοτοσακό του καθενός, αντί για την ισχύ. :p
doctor_john
14/10/2020, 23:06
Η can bus είναι πρώτη φορά που χρησιμοποιείται ως;
Νόμιζα πως τα περισσότερα μεγάλα έχουν ήδη, τουλάχιστον έτσι δείχνει στην καλωδίωση τους.
sapila racing
15/10/2020, 08:32
‘MiniTwins’ Championship Regulations 2020
Final Version - 10/01/20
All items not mentioned in the following articles must remain as originally produced by the
manufacturer for the homologated machine. Everything that is not authorised and prescribed in
these rules is strictly forbidden.
Each club may appoint Eligibility Officers for the class. They will refer to the organisers of the
series for the definitive interpretation of these regulations. This decision will be final.
a. Any four-stroke twin cylinder motorcycle originally sold for road use with a water-cooled
engine of up to 650cc, or an air cooled engine of up to 820cc, may be used provided it adheres
to the 72 SAE hp power limit for the series.
.......
https://www.bemsee.net/Content/files/uploaded/Technical%20Regulations/minitwins-rules-2020-r1.pdf
Aρα το Aprilia RS660 δεν τρέχει σε αυτό το πρωτάθλημα.
doctor_john
15/10/2020, 09:57
Που τρέχει όμως; παρέα με Ι4/135hp φιμωμένα;
Μπορώ να φανταστώ την φιλοσοφία δημιουργίας του, ειδικά αν μοιράζεται και μέρη του κινητήρα με το RSV4 πέρα από την τεχνολογία.
Για 9cc όμως να μένεις εκτός σε έναν απο τους κορυφαίους αγώνες και να στερείσαι της υποστήριξης (και εξέλιξη) 2-3 ομάδων τουλάχιστον
αλλά και μιας από τις καλύτερες διαφημίσεις για μοτοσυκλέτα δρόμου;
Ας ομολογκάρουν και λίγα αριθμημένα υποκυβισμένα που θα τα χουν για τους εκλεκτούς τους πελάτες.
Τι, δεν έχουν τέτοιους :confused:
Ποτάνα ντουκάτι :a018:
sapila racing
15/10/2020, 10:37
Που τρέχει όμως; παρέα με Ι4/135hp φιμωμένα;
Μπορώ να φανταστώ την φιλοσοφία δημιουργίας του, ειδικά αν μοιράζεται και μέρη του κινητήρα με το RSV4 πέρα από την τεχνολογία.
Για 9cc όμως να μένεις εκτός σε έναν απο τους κορυφαίους αγώνες και να στερείσαι της υποστήριξης (και εξέλιξη) 2-3 ομάδων τουλάχιστον
αλλά και μιας από τις καλύτερες διαφημίσεις για μοτοσυκλέτα δρόμου;
Που τρέχει? Πιθανόν και να μην τρέχει πουθενά.
Δεν είναι μόνο τα 9cc παραπάνω που το κόβουν απο το Mini Twins αλλά και καμμιά 25 ριά ίπποι παραπάνω απ το όριο.
Aυτό το πρωτάθλημα προορίζεται για χομπίστες και ειναι επίτηδες φτιαγμένο για low budget μηχανάκια, όπως το SV650 και το ER6.
Επιτρέπονται πολύ λίγες μετατροπές επίσης για τον ίδιο λόγο.
πχ δεν μπορείς να αλλάξεις το ψαλίδι, ούτε το πηρούνι κλπ κλπ.
doctor_john
15/10/2020, 11:06
Μου φαινεται πως όλα τα er6 είναι με το ψαλίδι του versys και τα μπροστινά των ΖΧ10. Σίγουρα έχω δει και λιγότερο αναγνωρίσιμο ψαλίδι σε αυτά.
Το παρακάτω έχει μια νίκη, '12; '16; εκεί κοντά.
421890
sapila racing
15/10/2020, 11:23
Μου φαινεται πως όλα τα er6 είναι με το ψαλίδι του versys και τα μπροστινά των ΖΧ10. Σίγουρα έχω δει και λιγότερο αναγνωρίσιμο ψαλίδι σε αυτά.
Το παρακάτω έχει μια νίκη, '12; '16; εκεί κοντά.
421890
Aυτη ειναι τελείως αλλη κατηγορία, μιλαγες για τα MiniTwins πριν.
Αυτό είναι super twin οπου το budget δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με τα Mini Twins.
Εκεί θα τρέχει και το Aprilia υποθέτω, αν και δεν ξέρω αν θα συμφέρει.
Σε αυτην την κατηγορία αλλάζεις τα πάντα απο το original μηχανακι. Και ψαλίδι και πηρούνι και έμβολα και εκκεντροφόρους και τροχούς.
Αρκει να ειναι κατω απο 700cc δικύλινδρο.
doctor_john
15/10/2020, 11:30
Ευχαριστώ! ιδέα δεν είχα, τοτε ναι έχει πεδίο δράσης αντίστοιχης δυναμικής.
Τους ανεξάρτητους θα τους συμφέρει, δίνουν περισσότερα για να φτάσουν στο επίπεδο του.
Έτσι που το χαζεύω δείχνει να μην χρειάζεται κάτι άλλο βασικό πέρα από ρυθμίσεις για να δώσει τα μέγιστα.
Aυτη ειναι τελείως αλλη κατηγορία, μιλαγες για τα MiniTwins πριν.
Αυτό είναι super twin οπου το budget δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με τα Mini Twins.
Εκεί θα τρέχει και το Aprilia υποθέτω, αν και δεν ξέρω αν θα συμφέρει.
Σε αυτην την κατηγορία αλλάζεις τα πάντα απο το original μηχανακι. Και ψαλίδι και πηρούνι και έμβολα και εκκεντροφόρους και τροχούς.
Αρκει να ειναι κατω απο 700cc δικύλινδρο.
Σίγουρα θα συμφέρει, σε σχέση με το να μετατρέψεις SV -> GsxR ή ΕR σε ZX ...
2021 Aprilia RS 660 Review | MC Commute (https://www.youtube.com/watch?v=2k4rbzZEUIM&feature=push-u-sub&attr_tag=ok4m7TM-UiDxemy9%3A6) στο χρώμα που καραγουστάρει ο @buckley :lol:
doctor_john
27/10/2020, 22:32
https://www.youtube.com/watch?v=5pIIjWGdNm0&ab_channel=44Teeth
RaGe_Raptor
28/11/2020, 08:08
Στην cota
https://youtu.be/eojpqLllnRo
doctor_john
28/11/2020, 08:30
423211
Δοκιμη σε δυναμόμετρο από το Gabro Racing Team (βελτιωτες aprilia στην Ιταλία). Είναι η πρώτη φορά λένε που τα νούμερα ταιριάζουν με τα εργοστασιακά. 99hp (100 ο κατασκευαστής), 66nm ροπή (67 ο κατασκευαστής) στον στρόφαλο.
Τροχό έδειξε 87hp. Εντελώς stock εννοείται.
Την επόμενη εβδομάδα θα το δοκιμάσουν με ελεύθερη εξάτμιση.
423218
423219
Απο performance figures 0-100 0-200 και top speed αν κρινουμε το αεροδυναμικο πακετο δεδομενου οτι δεν ειναι κανενα γυμνο ή bikini fairing μηχανακι, ευκολα καταλαβαινει καποιος οτι παιζει στα 90-100 αλογα.
Ηρθε και το dyno να αποδειξει τα προσδοκωμενα και τους ισχυρισμους του εργοστασιου.
TELEGONOS HAS LEFT THE CHAT.
423220
423221
Εχουν πλακα τα μαθηματικα ταβερνας, οι κουβεντες του καφενειου και οι ισχυρισμοι just because γιατι ετσι.
Υ.Γ. Χαρακτηριστηκε και σαν "ακριβο ninja650" ... :whiteflag:
telegonos
29/11/2020, 00:11
Την ειρωνία εδώ την έχουμε, αλλά βιάζεστε.
100 ίππους ΔΕΝ είναι, όπως ΣΩΣΤΑ τα έλεγα. 87 είναι, και αυτό στην συγκεκριμένη δυναμομέτρηση, που είναι μεγαλύτερο του 70, αλλά το 100 πέταξε από το παράθυρο ήδη.
Θα το δούμε και όταν το πάρουνε τα περιοδικά, τι νούμερα θα δούμε.
Επίσης νουμεράκια τα βλέπουμε; Μέγιστη ισχύς 11.000 μέγιστη ροπή 10.100. Σαν ψηλά-κοντά δεν είναι; Και η ροπή, παίρνει τα πάνω της από τις 7700 και πάνω. Κάτι για γραμμικότητες λέγανε, σαν να πετάνε κι αυτές από το παράθυρο, ένα-ένα βγαίνουνε.
Ξέρει κανείς με τι διαδρομή δουλεύει αυτό το μοτέρ;
Μην τρελαινεσαι και ψαχνεις αντιλογο. Μεγαλα παιδια ειμαστε, παντελονια φοραμε, παραδεξου πως βιαστηκες να κρινεις.
Ας τα παρουμε με τη σειρα ομως, να βαλουμε σε ταξη τον παραλογισμο σου.
Δηλωσες πως με το ζορι να βγαζει 70 αλογα ΤΡΟΧΟ. Τωρα δαγκωνεις τη γλωσσα σου και τα 87 αλογα τα κανεις γαργαρα.
Δηλαδη μια διαφορα της ταξης των 25% στην ιπποδυναμη, δεν ειναι τιποτα το αξιοσημειωτο... προχωρας ακαθεκτος και αλλαζεις θεμα...
Σχετικα με τη γραμμικοτητα τωρα... επειδη παλι βιαζεσαι και πετας την μπαρουφα σου.
Δεν πα να βγαζει και στον κοφτη ολη τη δυναμη και λιγο πριν τη μεγιστη ροπη... ΠΟΥΤΣΑ ΜΑΣ!!!
Αν βγαζει τα μισα στις μεσαιες, το 1/4 στις 2500rpm και τα 3/4 της ισχυος στις 7500rpm ... ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΑΤΟ το λες παλι!
Το γραφημα της δυναμομετρησης το ειδες;
telegonos
29/11/2020, 02:29
Μεγαλα παιδια ειμαστε, παντελονια φοραμε.
Μπαααα, δεν το βλέπω να είσαστε. Δε βαριέσαι...
Επί του RS, μακάρι να τους έχει τους 87, είναι ΑΚΡΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ για 660 δικύλινδρο, όμως τους 100 τους ''κοντινούς στην ανακοίνωση'' τους αποχαιρετίσαμε ήδη, να ζήσουμε να τους θυμόμαστε.
Επίσης, κάτσε να δούμε και καμιά ανεξάρτητη δυναμομέτρηση, και εδώ θα είμαστε, μακάρι να επιβεβαιωθώ λάθος.
panavour
29/11/2020, 02:40
verba volant,scripta manent.
contes di Zante
29/11/2020, 08:00
Τι ακριβώς ρωτάς? 99 στρόφαλο και 87 τροχό διάβασε και λίγο παραπάνω....μέχρι και διάγραμμα έχει
Κρίνετε ένα δικύλιδρο μηχανάκι για πίστα ότι αποδίδει ψηλά?!!!? Μια χαρά είναι για αυτό που έχει φτιαχτεί....όσοι καγκουραίοι του φαναριού θέλουν περισσότερους ίππους ας μείνουν στα K και R1
Υ.Γ στις 11:11.....στο μεταξύ από τις 9 που έγραψα το ανωτέρω μνμ που απαντάω για τους ίππους μέχρι τις 11:11 χάθηκε το μνμ του @parking
bros400pgm
29/11/2020, 08:06
Μπαααα, δεν το βλέπω να είσαστε. Δε βαριέσαι...
Επί του RS, μακάρι να τους έχει τους 87, είναι ΑΚΡΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ για 660 δικύλινδρο, όμως τους 100 τους ''κοντινούς στην ανακοίνωση'' τους αποχαιρετίσαμε ήδη, να ζήσουμε να τους θυμόμαστε.
Επίσης, κάτσε να δούμε και καμιά ανεξάρτητη δυναμομέτρηση, και εδώ θα είμαστε, μακάρι να επιβεβαιωθώ λάθος.
Aσχετο με την κοντρα σας :D, τα 100 ανακοινωσημα αλογα ηταν στον τροχο; Ή ηταν η γνωστη ανακοινωση ολων των εταιριων, για να φαινονται πολλα, στον στροφαλο;
PS. Χεστηκε ο Gabro να γραψει μεγαλες ιπποδυναμεις. Μην σου πω οτι παιζει να εγραψε λιγα για να μπορει να ανακοινωνει μετα (πολλα) περισσοτερα οταν θα τα πειραζει :lol::lol::lol:
Μπαααα, δεν το βλέπω να είσαστε. Δε βαριέσαι...
Επί του RS, μακάρι να τους έχει τους 87, είναι ΑΚΡΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ για 660 δικύλινδρο, όμως τους 100 τους ''κοντινούς στην ανακοίνωση'' τους αποχαιρετίσαμε ήδη, να ζήσουμε να τους θυμόμαστε.
Επίσης, κάτσε να δούμε και καμιά ανεξάρτητη δυναμομέτρηση, και εδώ θα είμαστε, μακάρι να επιβεβαιωθώ λάθος.
Τα εργοστασια δεν ανακοινωνουν αλογα τροχο. Οποτε εχουμε ενα μοτερ 660 που βγαζει ακριβως τα ιδια με ενα 950. Δερφορ, τι συζηταμε τωρα? Για τον χρησμο συμφωνα με τον οποιο θα εβγαζε τροχο οσα βγαζει ενα sv650 τεχνολογιας 20ετιας?
Και το "μακαρι" που κολλαει? Οτι αμφισβητουμε την μοναδικη μετρηση που εχουμε προκειμενου να μη παραδεχτουμε την ακρως επιπολαιη αρχικη εκτιμηση?
doctor_john
29/11/2020, 08:42
Απο performance figures 0-100 0-200 και top speed αν κρινουμε το αεροδυναμικο πακετο δεδομενου οτι δεν ειναι κανενα γυμνο ή bikini fairing μηχανακι, ευκολα καταλαβαινει καποιος οτι παιζει στα 90-100 αλογα.
Ηρθε και το dyno να αποδειξει τα προσδοκωμενα και τους ισχυρισμους του εργοστασιου.
Εχουν πλακα τα μαθηματικα ταβερνας, οι κουβεντες του καφενειου και οι ισχυρισμοι just because γιατι ετσι.
Υ.Γ. Χαρακτηριστηκε και σαν "ακριβο ninja650" ... :whiteflag:
Βεβαίως και έχουν πλάκα που χάνεται αν τα αλλοιώνουμε ;)
Κάτσε να το δούμε πρώτα γιατί μέχρι στιγμής σαν ακριβά στημένο ninja 650r μοιάζει.. θα πέσει φωτιά να με κάψει αλλά η βασική δομή και το σύνολο της διαχείρισης μοιάζουν πάρα πολύ.
Που φυσικά ισχύει ακόμα. Το στήσιμο των αγωνιστικών ninja 650 εδώ και 10 χρόνια έβαλαν σε παραγωγή.
Ας βρούμε τις λεπτομέρειες που το έφτιαξαν να προσθέσουμε κάτι στις γνώσεις μας και μην αναλωνόμαστε σε διαξιφισμούς.
RaGe_Raptor
29/11/2020, 09:51
....όσοι καγκουραίοι του φαναριού θέλουν περισσότερους ίππους ας μείνουν στα K και R1
Έτσι μπράβο. Όσοι θέλουν άλογα, εδώ. :bawl:
sapila racing
29/11/2020, 10:05
Δοκιμη σε δυναμόμετρο από το Gabro Racing Team (βελτιωτες aprilia στην Ιταλία). Είναι η πρώτη φορά λένε που τα νούμερα ταιριάζουν με τα εργοστασιακά. 99hp (100 ο κατασκευαστής), 66nm ροπή (67 ο κατασκευαστής) στον στρόφαλο.
Τροχό έδειξε 87hp. Εντελώς stock εννοείται.
Την επόμενη εβδομάδα θα το δοκιμάσουν με ελεύθερη εξάτμιση.
423218
423219
Αρκετά εντυπωσιακά τα νούμερα.
Εγω για τέτοια απόδοση θα περίμενα διαφορετικό διάγραμμα ροπής πιο 'άγριο' ας πούμε με τελείως ψόφιο μοτέρ χαμηλά και λύσσα ψηλά, ενω αυτό που βλέπουμε δείχνει μεν ενα σημαντικό σκαλί στις 7500 αλλά απο τις 8500 εως και λίγο πάνω απο τις 10000 βλέπουμε την ροπή σχεδόν να σταθεροποιείται.
Το εύρος αυτό δεν είναι μεγάλο για γενική χρήση αλλά ούτε και ελάχιστο όπως γίνεται πολλές φορές σε κινητήρες μεγάλης απόδοσης απο λίγα κυβικά και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα από τους αναβάτες που θα το προτιμήσουν και στον δρόμο και στην πίστα.
Σε κλειστές πίστες θα είναι πολύ διασκεδαστικό! Σε πιο νορμάλ πίστες βέβαια τα 4κ 600ρια θα το περνάνε σαν σταματημένο στις ευθείες αλλά αυτό το ξέραμε ήδη.
Όντως, το γράφημα ροπής είναι πολύ εντυπωσιακό. Όχι μόνο το πλατό των 6,5 κιλών δεν είναι καθόλου περιορισμένο, αλλά και το σκαλοπάτι δεν είναι τόσο απότομο. 5-5,5 κιλά από τις 4000 στροφές και για 2κ μοτέρ με τόσο ψηλή ιπποδύναμη είναι άκρως εντυπωσιακά νούμερα. Αυτό που βλέπω γενικά ταυτίζεται με ό,τι είχε ανακοινώσει ο κατασκευαστής, που ήταν νούμερα για αρκετούς κυριολεκτικά απίστευτα.
Να δούμε τι θα λέει κι από αξιοπιστία το μοτέρ πάντως γιατί όσο βλέπω τα νούμερα δεν μπορώ να μη σκεφτώ ότι είναι too good to be true.
doctor_john
29/11/2020, 11:52
Γιατί να έχει θέμα με την αξιοπιστία; δεν ξέρω, νομίζω είναι λογικότερο να μην έχει εφόσον είναι εξαρχής σχεδιασμένο
να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του 650+ δικύλινδρου..
Λογικά να το δούμε, που θα έβγαζε πρόβλημα ένα αντίστοιχο μοτέρ; στην ψύξη;
λεπτομερή χαρακτηριστικά έχει βρει κανείς; τίποτα σχέδια - τομές - κρυφά πράματα; :a01:
Νομιζω πως ενα μοτερ που ειναι τερμα πουσαρισμενο για να βγαλει κορυφαιες επιδοσεις ειναι λογικο να υστερει ελαφρως σε θεματα αντοχης-αξιοπιστιας. Εχεις ενα δικυλινδρο ιδιου κυβισμου με το μοτερ του ΜΤ-07 το οποιο βγαζει 33% παραπανω δυναμη απο το δευτερο. Για να παρεις αυτα τα αλογα εχεις πχ παει τη συμπιεση στο Θεο (13.5 σε σχεση με το 11.5 του Yamaha) και εχεις ανεβασει το οριο στροφων (1000 στροφες πιο ψηλα ο κοφτης του Aprilia). Στην κατηγορια του 2Κ μεσαιου κυβισμου ειναι αυτη τη στιγμη μαλλον το κορυφαιο μοτερ επιδοσεων (μιλωντας για πολιτικα παντα). Μοτερ σαν του ΜΤ07 ή του Ninja 650 ειναι καπου στη μεση του φασματος και εχεις και το NC στο κατω ακρο(επιδοσεις απο 500αρι και αντοχη αυτοκινητου).
Νομιζω πως ενα μοτερ που ειναι τερμα πουσαρισμενο για να βγαλει κορυφαιες επιδοσεις ειναι λογικο να υστερει ελαφρως σε θεματα αντοχης-αξιοπιστιας. Εχεις ενα δικυλινδρο ιδιου κυβισμου με το μοτερ του ΜΤ-07 το οποιο βγαζει 33% παραπανω δυναμη απο το δευτερο. Για να παρεις αυτα τα αλογα εχεις πχ παει τη συμπιεση στο Θεο (13.5 σε σχεση με το 11.5 του Yamaha) και εχεις ανεβασει το οριο στροφων (1000 στροφες πιο ψηλα ο κοφτης του Aprilia). Στην κατηγορια του 2Κ μεσαιου κυβισμου ειναι αυτη τη στιγμη μαλλον το κορυφαιο μοτερ επιδοσεων (μιλωντας για πολιτικα παντα). Μοτερ σαν του ΜΤ07 ή του Ninja 650 ειναι καπου στη μεση του φασματος και εχεις και το NC στο κατω ακρο(επιδοσεις απο 500αρι και αντοχη αυτοκινητου).
κι εγώ είπα στην αρχή ότι δεν μπορεί να βγάζει τόσα άλογα από ένα Ι2
(ο οποίος δεν είναι και κανένας τρομέρος κινητήρας εδώ που τα λέμε)
Μετά είδα τη δυναμομέτρηση και λέω οκ
αν δεν έχουν βάλει τίποτε σπέσαααααλ (που λέει και το χριστουγεννιάτικο άσμα)
μέταλλα μέσα δεν το βλέπω να ζει πολύ.
Φυσιολογικό για Απρίλια φυσικά :D
αφύσικο για όσους έχουν λίγα λεφτά και θέλουν αξιοπιστία άνεση επιδόσεις
τα πάντα όλα σ ένα
Τελικά δεν γίνεται να τα έχεις ΟΛΑ
Καλα τα νουμερα δεν ειναι και τοσο εντυπωσιακα, μη νομιζετε οτι η απριλια εβγαλε κανα racing μοτερ διαστημικο. Τα 749 ηταν 105 τροχο και απολυτως αξιοπιστα σχεδον 15 χρονια πριν, και τα μοτερ ηταν αλεξισφαιρα. Ειδικη αποδοση υψηλοτερη απο του πραπριλια.
Καλα τα νουμερα δεν ειναι και τοσο εντυπωσιακα, μη νομιζετε οτι η απριλια εβγαλε κανα racing μοτερ διαστημικο. Τα 749 ηταν 105 τροχο και απολυτως αξιοπιστα σχεδον 15 χρονια πριν, και τα μοτερ ηταν αλεξισφαιρα. Ειδικη αποδοση υψηλοτερη απο του πραπριλια.
Θα μου επιτρέψεις αλλά κατ αρχήν δε μιλάμε για ν2 αλλά για Ι2
κι ας μην ανοίξουμε κουβέντα για την αξιοπιστία των 749
γιατί θα χαθεί η μπάλα
RaGe_Raptor
29/11/2020, 15:37
Θα μου επιτρέψεις αλλά κατ αρχήν δε μιλάμε για ν2 αλλά για Ι2
κι ας μην ανοίξουμε κουβέντα για την αξιοπιστία των 749
γιατί θα χαθεί η μπάλα
αν ο Ι4 μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει ενδεχομένως τον V4 , γιατί όχι κι ο Ι2 τον V2?
panavour
29/11/2020, 15:41
αν ο Ι4 μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει ενδεχομένως τον V4 , γιατί όχι κι ο Ι2 τον V2?
To αναποδο προσπαθει να συμβει συνηθως.
Το 660 είναι euro 5, έτσι; Το λέω πριν βάλουμε στην συζήτηση και κάνα δίχρονο. :D
doctor_john
29/11/2020, 16:10
ρε παιδιά, βάλτε τα κάτω, ποιο ΜΤ7 και όσα ανακοινώνουν; με 270 μοίρες ανάφλεξη πάει 11000 rpm; να κάνει τι;
ποια μέταλλα χρειάζονται στο aprilia για να δώσει αυτά που δίνει, γιατί το θεωρείτε πουσαρισμένο εφόσον.. δεν υπήρχε πριν!
Πλαίσιο - ψαλίδι αλουμίνια, τροχοί και τιμονόπλακες, μαζεύονται τα κιλά. Δεν γεννήθηκαν χθες ούτε δοκιμάζουν κάτι που εμφανίζεται πρώτη φορά.
Φτιάξαν ένα μοτερ όπως τα I2 που υπάρχουν και βάλαν τέχνη - μαστοριά να αποδίδει τα μέγιστα, ΝΑ κάτι βαλβιδες, ΝΑ κάτι ψεκασμοί
το 'ντύσαν προσεγμένα και βουαλά.
Γιούρο τέτοια είναι ενδιαφέρον να δούμε πως περνά αλλά προσωπικά θεωρώ ότι είναι ντροπή να ασχοληθούμε σοβαρά με τα παιχνίδια που κάνουν άσχετοι
προσπαθώντας να αποκλείσουν ευρύτερες παραγωγές.
Τα V2 που αναφέρετε έχουν φυσιολογία να αποδίδουν ψηλά;
Τα 749 συγκεκριμένα δεν είναι υποτετράγωνα (δικό μου :blush: ) για να αποδίδουν έτσι; με 54mm ψεκασμούς δεν είναι τυχαίο που γαμούν, έχουν αντίστοιχο μέγεθος.
Δεν είναι καλά όμως, είναι επικίνδυνα, να μου τα φέρετε εμένα που βρίζω για τις ελαστικότητες, βρίζω και για τις ακαμψίες :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.