View Full Version : Aprilia RS660
lleonidas
28/03/2019, 13:18
Παρουσιάστηκε από την Aprilia ως concept στην EICMA και φαίνεται πως σιγά σιγά θα μπει στην παραγωγή, σύμφωνα με δηλώσεις των ανθρώπων του ομίλου Piaggio: ''Συνεχίζουμε την εξέλιξη του RS660, ακολουθείται το χρονοδιάγραμμα. Δεν υπάρχουν ειδικοί λόγοι που θα εμπόδιζαν την άφιξή του το 2020. Στην επερχόμενη έκθεση Eicma στο Μιλάνο, θα παρουσιαστεί η τελική έκδοση''.
Πηγή (https://moto-station.com/moto-revue/actu/aprilia-rs660-elle-sera-prete-pour-2020/418735)
405072
Δικύλινδρο εεε με 100 και ίσως λίγα παραπάνω αλογάκια λέει :a014: Πω,μ'αρέσειιιιιι,για πρωινό θα τα τρώει τα hondaκιααα :D
giorgosb
28/03/2019, 13:42
Αρχίζω κι ονειρεύομαι Tuono 660...
:p
Για Piaggio ωραίο είναι !!!!
:D
basilis_k6
28/03/2019, 14:34
sxv660 PLEASE!!!!!:cry:
MG-KTiNoS
28/03/2019, 15:23
Σε moto guzzi δεν βγαίνει το piaggio???
Αρχίζω κι ονειρεύομαι Tuono 660...
:p
Πολύ πιθανό,στο άρθρο γράφει ότι ίσως σχεδιάσουν και άλλες μοτοσυκλέτες με αυτόν τον κινητήρα.
όσο αφορά την Piaggioaprilia,είδα το καινούργιο 900 shiver,σε αυτή την τιμή που το πουλάνε μιλάμε μηχανάρα.Πραγματικά αν είχα να δώσω 8.300 τώρα αυτό θα αγόραζα κούτα.
https://www.motorcycle.com/shoot-outs/naked-sports-threeway-aprilia-shiver-900-vs-kawasaki-z900-vs-suzuki-gsx-s750
Επικείμενος εκθρονισμός daytona απ'το no1 track bike;
Οφτοπικ
Ωραίο το συγκριτικό αλλά λέει πως το Απριλια παίρνει μείον πόντους λόγο χαμηλής ιπποδύναμης σε σχέση με τα άλλα δύο,λογικό v2 vs 4κύλινδρα.
Επίσης στα μείον έχει την τιμή του αλλά βλέπω πως στα 19 μοντέλα το ένα έχει 8.300 και οι Ιάπωνες 9.300 και 9.990 αντίστοιχα.Όπως και να έχει και τα 3 είναι τρέλα!!Κλείνω τα μάτια και διαλέγω ένα στην τύχη :beer:
telegonos
28/03/2019, 17:42
Όπως έγραψα κι αλλού, μου τρέχουν τα σάλια.
Δικύλινδρο εν σειρά 660, κανά 70+ρι τροχό υπολογίστε, μην περιμένετε θαύματα. Το Handling σε ενδιαφέρει όμως σε αυτές τις περιπτώσεις, όχι το νούμερο της ιπποδύναμης.
Α και πούσαι Aprilia: ΜΟΝΟΜΠΡΑΤΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΚΑΝΤΟΟΟΟΟΟΟΟ
~100 γράφουν στον στρόφαλο πάντως.
Μονομπραστο δεν έχει ούτε το rsv4, θα βάλουν σε αυτό;
telegonos
28/03/2019, 19:29
Το μοναδικό μειονέκτημα του RSV4.
:D
Λέμε τώρα, δεν κοιμόταν η Απρίλια, τι θα γράψω εγώ.
:lol:
Bob_o_mastoras
28/03/2019, 22:13
Eιδα 660 και λεω θα βαλανε για μοτερ το μονοκυλινδρο της Minareli.. :lol:
Ποτε το εφτιαξε αυτο το μοτερ ο Ιταλος? Το εχει φορεσει καποιο αλλο μηχανακι?
Ποτε το εφτιαξε αυτο το μοτερ ο Ιταλος? Το εχει φορεσει καποιο αλλο μηχανακι?
Ουσιαστικά είναι ο V4 1100 κομμένος στη μέση, και όχι δεν έχει βγει αυτό το μοτέρ ακόμα στη παραγωγή
Προβλέπεται και factory έκδοση στο μέλλον;
Συμφωνα με τη παραδοση λογικα θα βγει και factory
Θα είναι πολύ ενδιαφέρον γιατί υπήρχε κενό σ αυτήν την κατηγορία, αν και τα 100 άλογα που αναφέρουν μου φαίνονται κάπως λίγα, αν υπολογίσεις και τον ανταγωνισμό. Βέβαια πιστεύω ότι θα ειναι περισσότερα
basilis_k6
30/03/2019, 13:49
το καλό ειναι οτι αυτο το μοτερ θα το βάλει στανταρ σε γυμνο και σχεδον στανταρ σε τυπου ντορσο. Οτι κάνει και η κτμ με το 790 δλδ. Ευτυχως η απριλια παιζει σε πολύ καλές τιμες. Θα ειναι πολύ ενδιαφέρον και το βάρος του ακόμη και χωρις πολλα πολλα εξωτικα υλικα θα ειναι κάτω απο 200 wet ευκολα.
Μακάρι να έχει 100 φίλε,δεν είναι καθόλου λίγα για δικύλινδρο μοτέρ.
Ναι φυσικά δεν είναι λίγα, δεν διαφωνώ αλλά τελευταία έχουν αγριέψει όλες οι εταιρίες με τα άλογα
basilis_k6
30/03/2019, 14:28
100 να δηλωνει μπορει. δυσκολα θα τα έχει παντως. euro5 και 660cc με 100 άλογα πραγματικά εστω και στρόφαλο θα ειναι θαυμα πραγματικα. Αν το γυμνο της κάνει κάτω απο 10κ θα ειναι πολύ δυνατη προταση. το ντυμένο το απλο πιθανών να ειναι στα 11κ.
Δεν ξέρω αν θα είναι αρκετά για να σταθεί δίπλα στο Daytona πχ
το θεμα δεν ειναι τοσο τα αλογα οσο το τι βαρος θα βγει.
οσο για το κοστος δεν θα παει αναλογικα του σιβερ/ντορσοντουρο μιας και θα βγει απο το racing τμημα της απριλια οποτε χαλαρα θα ξεπερασει τα 13κ
basilis_k6
30/03/2019, 14:58
το θεμα δεν ειναι τοσο τα αλογα οσο το τι βαρος θα βγει.
οσο για το κοστος δεν θα παει αναλογικα του σιβερ/ντορσοντουρο μιας και θα βγει απο το racing τμημα της απριλια οποτε χαλαρα θα ξεπερασει τα 13κ
και το γυμνο ποσο θα κάνει δλδ 12κ? πιο ακριβο απο τον δουκα που ειναι 790cc και πολύ πιο ακριβο απο το μτ-09sp? Δεν το αποκλείω αλλα ειναι θαψιμο.
Κοίτα δεν είμαι αγωνιζόμενος σε πίστα αλλά από όσο καταλαβαίνω η δύναμη σαν νούμερο δεν είναι το Νο1 ζητούμενο για χρήση πίστας.
Κάτσε να δούμε σε νουμερα και τα Triumph (μηχανάρες μην παρεξηγηθεί κανείς!!) από το 2020 με τα Euro5.
Όσο για την τιμή,ένα καινούργιο R6 έχει 15 χιλιάρικα,σύγκρινε το με duke και ktm.Aς υποθέσουμε ότι το Aprilia θα είναι πιο φτηνό,πάλι μιλάμε σίγουρα για αρκετά πάνω από τα 10.
Βασίλη τεχνολογικά το rs660 μπορείς να το συγκρίνεις μόνο με το r6.
τώρα για το γυμνό, τι να σου πώ, και όσα έχουμε πει μέχρι τώρα μόνο εικασίες είναι
Lioulios
30/03/2019, 16:46
Aλλη μια κωλαρα απο την απριλια
basilis_k6
30/03/2019, 17:11
Βασίλη τεχνολογικά το rs660 μπορείς να το συγκρίνεις μόνο με το r6.
τώρα για το γυμνό, τι να σου πώ, και όσα έχουμε πει μέχρι τώρα μόνο εικασίες είναι
προφανως εικασιες αλλα τι παραπανω να εχει απο το 790? μονο αναρτησεις. ηλεκτρονικα εχει και το κτμ. Να φτιαξεις 660 2κ και να το κάνεις full racing και ακριβο ειναι λίγο περιεργο. Μπορει να τα αξιζει τα 13 αλλα ποιο target group θα χτυπησεις? οπως και να το κάνεις επιδοσεις 600ss 4k δεν θα έχει. Δεν γινετε να εχει. Θεωρω πως θελουν να φτιαξουν κατι πιο πολιτικο οπως εκανε η κτμ. στα
ηλεκτρονικα εχουν πολλες μηχανες, δεν ειναι ολα ιδια. καποια κανουν για βασικα πραγματακια, με καποια κατεβαινεις σε αγωνες εθνικων πρωταθληματων.
τώρα γιατί θέλει να βγάλει η απρίλια τέτοιο μηχανάκι με τετοιο μοτέρ; για 3 λόγους
πρωτος λογος ειναι η απογοήτευση απο τα μοντερνα ss1000. καλώς ή κακώς είναι πανάκριβα και απλησίαστα για το μεσο καταναλωτη
και λόγω τιμής απευθύνονται σε λίγους. επίσης τα 200 άλογα ελάχιστοι μπορουν να τα τιθασεύσουν, ειναι αχρηστα. οποτε υπαρχει ενα
γκρουπ καταναλωτων που γουσταρουν σουπερσπορ αλλα δεν εχουν 20κ για να παρουν ενα χιλιαρι εν ετει 2019 και στην τελική ουτε
στους ελληνικους δρομους ουτε στους γερμανικους/βελγικους/ιταλικους κτλ μπορεις να βαλεις κατω 200 αλογα (δεν μιλαμε για αυτοκινητοδρομους)
δευτερος λογος ειναι το ανοιγμα στις ασιατικές χωρες
τριτος λόγος είναι ότι έχει έτοιμο το μοτερ απο το 1100 οποτε δεν θα ξοδέψει μεγάλο κεφαλαιο σε r&d
telegonos
30/03/2019, 18:39
4ος λόγος, ότι πάει να συνεχίσει την φιλοσοφία του RS250, και να πουλήσει σε όσους χρόνια περιμένουν την συνέχειά του. Ελαφρύ, απλό, ακριβές, και ας μην έχει εκατοντάδες ίππους.
lleonidas
02/05/2019, 22:44
Δοκιμές (https://www.rideapart.com/articles/347463/aprilia-rs660-spotted-testing-imola/) στην Imola.
Kαι ένα σύντομο βιντεάκι (https://m.facebook.com/groups/352686525563081?view=permalink&id=395753511256382&refsrc=http%3A%2F%2Fwww-rideapart-com.cdn.ampproject.org%2Fv%2Fs%2Fwww.rideapart.com%2Farticles%2F347463%2Faprilia-rs660-spotted-testing-imola%2Famp%2F&_rdr) από το fb.
η απριλια ειναι εταιρεια εμπιστοσυνης, δεν κανουν αρλουμπες σε τιμολογισεις συνηθως και στα μεκανακια τους...
το πιθανοτερο ειναι να θελουν να βγαλουν κατι σαν το ρσ250/svx450/550 δηλαδη ημιαγωνιστικα μηχανακια αλλα προσβασιμα απο ολους...
telegonos
03/05/2019, 10:39
...κατι σαν το ρσ250/svx450/550 δηλαδη ημιαγωνιστικα μηχανακια...
To SVX450 είναι jet ski εξ αμερικής.
stamatisx
03/05/2019, 12:03
Πολύ όμορφο αλλά λίγα τα άλογα και δεν θα είναι καθόλου ανταγωνιστικό στην κατηγορία του, επίσης τα ηλεκτρονικά μάλλον από μόδα τα βάζουν γιατί αναγκαία δεν τα λες με 100 άλογα στρόφαλο.... Πείραζε να το κάνανε V4 και ας ήταν στην τιμή του R6?
Νομίζω πως η μοτοσυκλέτα δεν φτιάχτηκε για να ανταγωνιστεί το R6 σε επιδόσεις (τεχνολογικά ίσως είναι πολύ κοντά) αλλά μοτοσυκλέτες σαν την CBR650R,ίσως να δελεάσει ακόμα και κάποιον υποψήφιο αγοραστή της κατηγορίας MT07
Πολύ όμορφο αλλά λίγα τα άλογα και δεν θα είναι καθόλου ανταγωνιστικό στην κατηγορία του, επίσης τα ηλεκτρονικά μάλλον από μόδα τα βάζουν γιατί αναγκαία δεν τα λες με 100 άλογα στρόφαλο.... Πείραζε να το κάνανε V4 και ας ήταν στην τιμή του R6?
Ναι, μας έλλειψε το Mille R. omg & πολλαπλά lol
stamatisx
03/05/2019, 13:56
Ναι, μας έλλειψε το Mille R. omg & πολλαπλά lol
V2 δεν ήταν αυτό ή κάτι χάνω?
V2 δεν ήταν αυτό ή κάτι χάνω?
Δεν χάνεις κάτι, όσοι τα είχαν έχαναν τον χρόνο τους.
To SVX450 είναι jet ski εξ αμερικής.
ναι τα jet ski λεω κ εγω...
kostaskk
03/05/2019, 14:10
Τόσα χρόνια εξέλιξης για να δούμε.. το 250 που είναι και v2 μπορεί με πείραγμα να φτάσει τα 70τροχο και με βάρος 130-140 κιλά. Η και ποιο κάτω. Με τεχνολογία και υλικα του 1990 στο μοτέρ.
Τόσα χρόνια εξέλιξης για να δούμε.. το 250 που είναι και v2 μπορεί με πείραγμα να φτάσει τα 70τροχο και με βάρος 130-140 κιλά. Η και ποιο κάτω. Με τεχνολογία και υλικα του 1990 στο μοτέρ.
σε ποιο 250 αναφερεσαι?
kostaskk
03/05/2019, 15:04
Aprilia rs 250
σε ποιο 250 αναφερεσαι?
Σε κάποιο φανταστικό 2τ μάλλον, v2 4t αν βγάλει 35-40 τροχό είναι θαύμα
kostaskk
03/05/2019, 15:08
Aprilia rs 250
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?15557-Tuning-How-to-get-70-BHP
BabisStinson
03/05/2019, 15:28
Νομίζω πως η μοτοσυκλέτα δεν φτιάχτηκε για να ανταγωνιστεί το R6 σε επιδόσεις (τεχνολογικά ίσως είναι πολύ κοντά) αλλά μοτοσυκλέτες σαν την CBR650R,ίσως να δελεάσει ακόμα και κάποιον υποψήφιο αγοραστή της κατηγορίας MT07
Θα με δελέαζε σίγουρα!
...αν βγάζει 100-120hp θα με βαλει σοβαρα σε σκεψεις... να περασω την πορτα της τραπεζας.
Οι Ιταλοι θα βγαλουν πανεμορφο μηχανακι.
Και το παραπονο μου για την Aprilia ειναι οτι στην μεσαια κατηγορια δεν βγαζει δυνατά μηχανακια...βλεπε Shiver, Dorsro...σε αντιθεση με τα 1000αρια τους που πετανε...
basilis_k6
03/05/2019, 22:14
...αν βγάζει 100-120hp θα με βαλει σοβαρα σε σκεψεις... να περασω την πορτα της τραπεζας.
Οι Ιταλοι θα βγαλουν πανεμορφο μηχανακι.
Και το παραπονο μου για την Aprilia ειναι οτι στην μεσαια κατηγορια δεν βγαζει δυνατά μηχανακια...βλεπε Shiver, Dorsro...σε αντιθεση με τα 1000αρια τους που πετανε...
να δηλώνει 100 μπορεί. να τα έχει πολύ δυσκολο. Αν οντως μπορεί να κατεβάσει τοσα άλογα θα ειναι τερμα pushαρισμένο και μάλλον δεν θα ειναι και για πολιτική χρηση αλλα κάνα πανάκριβο race ready μηχανάκι για λίγους. εγω λεω οτι θα δηλωνει 92 και θα έχει 85. πάλι θα ειναι πολύ καλα
...αν βγάζει 100-120hp θα με βαλει σοβαρα σε σκεψεις... να περασω την πορτα της τραπεζας.
Αν βγάζει 80, θαύμα θα είναι. Αν έχει περισσότερα, θα κοστίζει κάνα 25άρι. Και θα χρειάζεται άλλα τόσα σε συνεργεία ανά έτος.
MG-KTiNoS
04/05/2019, 00:15
...αν βγάζει 100-120hp θα με βαλει σοβαρα σε σκεψεις... να περασω την πορτα της τραπεζας.
Οι Ιταλοι θα βγαλουν πανεμορφο μηχανακι.
Και το παραπονο μου για την Aprilia ειναι οτι στην μεσαια κατηγορια δεν βγαζει δυνατά μηχανακια...βλεπε Shiver, Dorsro...σε αντιθεση με τα 1000αρια τους που πετανε...
την πόρτα του μάστορα να μην περνάς μόνο....
την πόρτα του μάστορα να μην περνάς μόνο....
...τα ειδαμε και ιαπωνεζικα προς δεκαετιας...με κομμενα πλαισια,χιλιαρια να καινε λαδια ...
telegonos
04/05/2019, 09:22
Δικύλινδρα 660 με 100-120 άλογα, γιαπωνέζικα που γεννήθηκαν για την καταστροφή, σε λίγο θα δεις και την νεράιδα του βάλτου.
E καλά τώρα,επειδή τα R1 σπάγαν μαγνήτες και κάναν τον κινητήρα λαμπόγυαλο δεν θα το κάνουμε και θέμα,πταίσμα πταίσμα :D
Δικύλινδρα 660 με 100-120 άλογα, γιαπωνέζικα που γεννήθηκαν για την καταστροφή, σε λίγο θα δεις και την νεράιδα του βάλτου.
Πειραζει αν στον βαλτο ειναι δυο νεραιδες...;;; :a01:
telegonos
04/05/2019, 20:22
Ε να το κάνουμε μάχη σε λάσπη τότε
:lol:
lleonidas
30/09/2019, 12:01
Σύμφωνα με το δημοσίευμα (https://www.dueruote.it/news/moto-scooter/2019/09/25/aprilia-rs-660.html), ο νέος δικύλινδρος κινητήρας θα έχει ισχύ περίπου 100 ίππων και θα φορεθεί από μια σειρά νέων μοντέλων, αν καταλαβαίνω καλά.
Το RS 660 αναμένεται να παρουσιαστεί σε λίγες βδομάδες στην EICMA.
doctor_john
30/09/2019, 14:06
Στο battle of twins θα χαρούν ιδιαίτερα αν αποδειχθεί διαχειρίσιμο απο πλευράς κόστους.
Πολύ όμορφο, μπράβο τους.
BabisStinson
30/09/2019, 14:29
Μία τιμή 9990 ευρώ θέλει και θα ξεπουλήσει. :D
Τι εφτιαξαν παλι οι φουστηδες....
Κατω απο 12.000€ παντως δυσκολο το κοβω...
Bob_o_mastoras
30/09/2019, 21:10
Χμμμ... :a55:
Στις ποσες στροφες θα φτανει τα 100 αλογα? Τι θα γινεται πιο κατω στο στροφομετρο? Τα 100 αλογα θα ειναι στροφαλο? Τι διαστηματα σερβις θα εχει? Και το πιο σημαντικο, ποσο θα ζυγιζει?
telegonos
30/09/2019, 21:23
Η συνέχεια του RS250 στην σημερινή εποχή.
Τους 100 ίππους από δικύλινδρο 660, μην τους δένετε. 70 τροχό αν έχει, πολύ καλά θα είναι. Σάματι το έχω ξαναγράψει αυτό, dejavu
lleonidas
30/09/2019, 22:08
Παρουσίαση και του Aprilia GPR 250 (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/nea-aprilia-gpr-250) ...δεν ανοίγω νέο θέμα διότι πρόκειται μάλλον για μοντέλο που προορίζεται, προς το παρόν τουλάχιστον, για την ασιατική αγορά.
Μονοκύλινδρο 250cc, 26,5 ίπποι/9.500 στροφές, ροπή 2,24Kgm/7.500rpm, πλαίσιο δύο δοκών, αφαιρούμενο υποπλαίσιο, USD, αλουμινένιο ψαλίδι και ακτινική δαγκάνα εμπρός με δικάναλο ABS, βάρος 150 κιλά, μεταξόνιο στα 1350mm, ελαστικά 110/70-17 εμπρός(σε άλλα δημοσιεύματα αναφέρεται 100/80-17) και 130/70-17 πίσω, ρεζερβουάρ 14 λίτρων.
410663
410664
Η συνέχεια του RS250 στην σημερινή εποχή.
Τους 100 ίππους από δικύλινδρο 660, μην τους δένετε. 70 τροχό αν έχει, πολύ καλά θα είναι. Σάματι το έχω ξαναγράψει αυτό, dejavu
Με πιο κομπιουτερακι το εβγαλες αυτο το αποτελεσμα;
doctor_john
30/09/2019, 23:25
Η συνέχεια του RS250 στην σημερινή εποχή.
Τους 100 ίππους από δικύλινδρο 660, μην τους δένετε. 70 τροχό αν έχει, πολύ καλά θα είναι. Σάματι το έχω ξαναγράψει αυτό, dejavu
Κοίταξε, αν χωρις κανένα έλεγχο καυσαερίων - κατανάλωσης, με χιλιάδες ευρώ επένδυση, σχεδόν χειροποίητα και με αντοχή μιας σεζόν χαριστικά
μπορούν να βγάλουν από ενα δικύλινδρο 650 σε σειρά (3ης; 4ης γενειάς; ) σχεδόν 110hp, σε στροφές που τις λες τετρακύλινδρων
με βολάν 300γρ και οδηγούς τέρατα ψυχραιμίας σε νιρβάνα...
Αν καταφέρουν αυτό που λένε με καινούριο μοτέρ, με προδιαγραφές καυσαερίων!; οπωσδήποτε θα χρησιμοποιούν υλικά από άλλο σύμπαν στα όρια τους και με το απλοϊκό μου μυαλό κάποιου είδους συστοιχία εγκεφάλων να σκυταλοδρομούν υπό την σκέπη κάποιου είδους μεταβλητών βαλβίδων δυσκολίας αντίστοιχης των οβάλ πιστονιών...
Και όλα αυτά από μια εταιρεία σαν την aprilia;
Θα μας δείξουν σίγουρα καινούριους δρόμους που θα επηρεάσουν πολύ κόσμο, σε πολλά επίπεδα.
Όντως ακούγεται απίστευτο ακόμα και αν έχουμε εύκολα 90Hp από αντίστοιχα μοτέρ, σχεδόν ανθεκτικά αλλά μακριά από προδιαγραφές ρύπων.
Τρελή πρόκληση, είναι δυνατόν να μπλοφάρουν για να δηλώσουν αργότερα πως "στην πολιτική έκδοση είμαστε υποχρεωμένοι να περιοριστούμε στους π.χ. 82hp" ;
Με εξιτάρει απίστευτα, θέλω να δω τα ακριβότερα υλικά, με οριζόντια διάταξη και εγώ δεν ξέρω τι άλλο μόνο και μόνο για να μάθω τι θα κάνουν τα καυσαέρια!
πυξιδας990
01/10/2019, 08:46
Κοίταξε, αν χωρις κανένα έλεγχο καυσαερίων - κατανάλωσης, με χιλιάδες ευρώ επένδυση, σχεδόν χειροποίητα και με αντοχή μιας σεζόν χαριστικά
μπορούν να βγάλουν από ενα δικύλινδρο 650 σε σειρά (3ης; 4ης γενειάς; ) σχεδόν 110hp, σε στροφές που τις λες τετρακύλινδρων
με βολάν 300γρ και οδηγούς τέρατα ψυχραιμίας σε νιρβάνα...
Αν καταφέρουν αυτό που λένε με καινούριο μοτέρ, με προδιαγραφές καυσαερίων!; οπωσδήποτε θα χρησιμοποιούν υλικά από άλλο σύμπαν στα όρια τους και με το απλοϊκό μου μυαλό κάποιου είδους συστοιχία εγκεφάλων να σκυταλοδρομούν υπό την σκέπη κάποιου είδους μεταβλητών βαλβίδων δυσκολίας αντίστοιχης των οβάλ πιστονιών...
Και όλα αυτά από μια εταιρεία σαν την aprilia;
Θα μας δείξουν σίγουρα καινούριους δρόμους που θα επηρεάσουν πολύ κόσμο, σε πολλά επίπεδα.
Όντως ακούγεται απίστευτο ακόμα και αν έχουμε εύκολα 90Hp από αντίστοιχα μοτέρ, σχεδόν ανθεκτικά αλλά μακριά από προδιαγραφές ρύπων.
Τρελή πρόκληση, είναι δυνατόν να μπλοφάρουν για να δηλώσουν αργότερα πως "στην πολιτική έκδοση είμαστε υποχρεωμένοι να περιοριστούμε στους π.χ. 82hp" ;
Με εξιτάρει απίστευτα, θέλω να δω τα ακριβότερα υλικά, με οριζόντια διάταξη και εγώ δεν ξέρω τι άλλο μόνο και μόνο για να μάθω τι θα κάνουν τα καυσαέρια!
αυτο δεν ειναι καινουριο για ιταλικο εργοστασιο..παντα πρωτοπορουν και μετα οι αλλοι ακολουθουν
doctor_john
01/10/2019, 09:21
αυτο δεν ειναι καινουριο για ιταλικο εργοστασιο..παντα πρωτοπορουν και μετα οι αλλοι ακολουθουν
Κάτσε να το δούμε πρώτα γιατί μέχρι στιγμής σαν ακριβά στημένο ninja 650r μοιάζει.. θα πέσει φωτιά να με κάψει αλλά η βασική δομή και το σύνολο της διαχείρισης μοιάζουν πάρα πολύ.
410667
πυξιδας990
01/10/2019, 09:35
Κάτσε να το δούμε πρώτα γιατί μέχρι στιγμής σαν ακριβά στημένο ninja 650r μοιάζει.. θα πέσει φωτιά να με κάψει αλλά η βασική δομή και το σύνολο της διαχείρισης μοιάζουν πάρα πολύ.
410667
ειδωμεν,παντως αν αποφασισει η πιατζιο να παιξει μπαλα η απριλια..θα παιξει
εμένα μου κάνει για ειδική κατασκευή που προορίζεται για track day απο έχοντες αναβάτες
με μια ψευδεπίφαση μαζικής παραγωγής
Το προσιτό σουπερσπορ δικύλινδρο δεν νομίζω οτι θα παίξει , όχι τώρα τουλάχιστον
Οι πρώτες φωτό είχαν βγει με Ohlins και brembo monobloc νομίζω...
lleonidas
28/10/2019, 18:50
Εκτός από το RS 660 το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην EICMA, είναι πιθανή η παρουσίαση( με την τελική του μορφή ή ως concept) και ενός Tuono 660 (https://www.moto.it/news/aprilia-in-arrivo-anche-una-tuono-660.html) .
πυξιδας990
29/10/2019, 08:27
αντε ρε απριλια,παρε μπρος να βγαλεις εργαλεια
lleonidas
29/10/2019, 23:57
Έρχεται το κορίτσι...
412084
Από την επίσημη σελίδα της Aprilia (https://twitter.com/ApriliaOfficial/status/1189186359577104384) στο twitter.
Μια χαρα μπορει να βγαλει 100 αλογακια το μοτερ, μη τρελαθουμε κιολας, εχουμε μεινει στις αποδοσεις του 1990 ακομα
basilis_k6
30/10/2019, 01:28
Ειναι κριμα τοσος κοπος να χαντακωθει απο τα λιγα κυβικα του. Θα ηταν απιθανο μηχανημα στα 800cc.
Εκεί κάτω από το ντεπόζιτο, φαίνεται άδειο.
Lioulios
30/10/2019, 06:34
Οντως. Και φαινεται ασχημα
lleonidas
31/10/2019, 13:23
https://m.youtube.com/watch?v=axRTZKJ3ORY
basilis_k6
31/10/2019, 13:56
https://m.youtube.com/watch?v=axRTZKJ3ORY
ωραια βιντεο και ωραιος ήχος. Θα περιμένω την επόμενη έκδοση (κλασσικά με περισσοτερα cc) για να βγάλουν αυτο σε προσφορα :p
giorgosb
31/10/2019, 14:16
Ισχύει, σε 3-4 χρόνια θα μιλάμε για το νέο RS760..
Θα θελα πολύ να δω το Tuono, αν και πιστεύω δεν παίζει να κάνει κάτω από 11-12.000€
basilis_k6
31/10/2019, 14:40
Ισχύει, σε 3-4 χρόνια θα μιλάμε για το νέο RS760..
Θα θελα πολύ να δω το Tuono, αν και πιστεύω δεν παίζει να κάνει κάτω από 11-12.000€
ελλαδα και τα δυο απατα θα πανε κυριως λογο ονοματος, αντιπροσωπίας και τιμής. Αν ομως κάνει κανα τσαφ και φερει το γυμνο στα 9.999 ειναι καλα, το ντυμένο υποθέτω θα ειναι κοντα στα 12.
lleonidas
05/11/2019, 13:51
Aprilia RS660 (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/november/aprilia-rs660-2020-new-revealed-spec) στην τελική μορφή του.
Euro 5, 98 ίπποι, 169 κιλά, traction control, cornering abs, wheelie control, up and down quick-shifter,
τρία riding modes για το δρόμο και δύο για πίστα, cruise control.
Διαθέσιμο σε δύο χρώματα.
412389
412390
412391
412392
harris_x
05/11/2019, 13:53
Πολύ όμορφο :D
100 αλογακια λενε, επιτελους ενας κινητηρας με αποδοση της προκοπης...μπραβο στην απριλια για την κατασκευη, εχουν αρκετη τεχνογνωσια πλεον και απο τα μεγαλα τους...μενει να δουμε και το βαρος....
basilis_k6
05/11/2019, 13:57
μικρο rsv4. σχεδιο οκ, το ιδιο ειναι με το μεγάλο. ιπποι οκ, να δουμε τροχο γιατι δηλωνει πολλα. τιμη φαινεται απο αυτα που φοράει να ειναι εξωπραγματικη. για λιγους συγκεκριμένους μαλλον, οχι για μας.
Ωραίο αλλά δεν είναι αυτό το μηχανάκι που θα "μεγαλώσει" την φίρμα. Αναμένουμε γυμνό αλλά κυρίως on off....
Άντε να δούμε!
bros400pgm
05/11/2019, 15:31
Ωραίο αλλά δεν είναι αυτό το μηχανάκι που θα "μεγαλώσει" την φίρμα. Αναμένουμε γυμνό αλλά κυρίως on off....
Άντε να δούμε!
Έβγαλε και tuono ρει
lleonidas
05/11/2019, 15:34
Έβγαλε και tuono ρει
Ως concept (https://www.moto.it/fiere/aprilia-tuono-660-concept-a-eicma-2019.html) .
412405
bros400pgm
05/11/2019, 15:37
Ως concept (https://www.moto.it/fiere/aprilia-tuono-660-concept-a-eicma-2019.html) .
412405
Το έκαναν τεστ στην πίστα μαζί με δαυτο, άρα υπάρχει :)
Δεν ήξερα ότι δεν το έβγαλαν στην παραγωγή.
Edit: μόλις το είδα στην EICMA βρε :lol::lol:
Juohmaru!
05/11/2019, 17:20
Κουκλί το άτιμο!
Από τις λίγες μοτό που στην τελική τους μορφή είναι καλύτερες από το concept-bike!
Μακάρι να έχει και μια λογική τιμή...
Ενδιαφέρον θα έχει η σύγκριση με το SuperSport της Duc.
RaGe_Raptor
05/11/2019, 17:25
Κάτω απο 13.000$ φημολογείται. Κανα 15αρι χιλ € το κόβω...
Juohmaru!
05/11/2019, 18:16
Κάτω απο 13.000$ φημολογείται. Κανα 15αρι χιλ € το κόβω...
Κόψε κάτι... 15άρι το 660 ενώ το V4 κάνει 18600...;;;
lleonidas
05/11/2019, 18:18
Και αυτό το μοβ/μπλε χρώμα σε συνδυασμό με το κόκκινο είναι :pink:
412426
412427
Juohmaru!
05/11/2019, 18:39
https://youtu.be/iK4OjM3fEU8
telegonos
05/11/2019, 18:58
Φημίζεται η Aprilia για καλές τιμές. Και το V4 της είναι πολύ φτηνότερο από τον ανταγωνισμό αν θυμάμαι καλά.
Εδώ είναι φανερή η προσπάθεια για καλή τιμή, απλό ψαλίδι χωρίς γέφυρα, χωρίς μοχλικό η ανάρτηση, απλό πλαίσιο pivotless, καλής ποιότητας πηρούνι USD αλλά όχι τα τρελλά διαστημικά πηρούνια που βλέπουμε στις μεγάλες, σε σειρά το μοτέρ, γενικά δείχνει ότι θέλει να βγει σε τιμή που να το πάρει πολύς κόσμος.
Και μπράβο τους.
RaGe_Raptor
05/11/2019, 19:02
Κόψε κάτι... 15άρι το 660 ενώ το V4 κάνει 18600...;;;
Εντάξει, υπερβάλω λίγο :D
Κανα 11αρι-12αρι λέω, στην περιοχή του 790...
Το θεμα ειναι αππ βαρος τι θα κανει, η αποδοση δεν ειναι διαστημικη και δε θα ελεγα οτι ειναι και τρομερα υψηλη, αλλα μπαινει στα λιμερια των Ι4 600 και αμα δεν εχει το πλεονεκτημα του βαρους, θα το φαει ο ανταγωνισμος
doctor_john
05/11/2019, 19:32
Ο ανταγωνισμός του είναι το ΤΤ του isle of man Πάνο ;) ασε να δούμε στις πόσες θα τα βγάλει και μη σε ανησυχούν τα κιλά του είναι πολύ κάτω.
Πανω απο τις 11 σιγουρα, φανταζομαι κοντα στις 12κ
Στο νησι ενα τετοιο μηχανακι δε θα εκανε τιποτα μιας και εχει τεραστιες ευθειες, το θεμα ειναι ποσο ευχαριστο θα ειναι στην οδηγηση (δηλαδη ποσο ελαφρυ) ωστε να το προτιμησουν οι χομπυστες των τρακ ντευς
Σε καθε περιπτωση ειναι ενδιαφερον και το μηχανακι και το οτι βλεπουμε κατι καινουριο
basilis_k6
05/11/2019, 20:51
100% ειναι έτοιμο να υπερκυβιστεί. τωρα δεν λεει πολλα. οταν τσιμπίσει τα 100 κυβικά που του λείπουν τοτε θα ειναι το καλυτερο ss που μπορείς να αγοράσεις. εφοσον εχεις περάσει απο 4κ και θες κατι διαφορετικο γιατι οπως και να το κάνεις, ο τετρακύλινδρος ειναι κορυφη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.