View Full Version : Aprilia RS660
Θα μου επιτρέψεις αλλά κατ αρχήν δε μιλάμε για ν2 αλλά για Ι2
κι ας μην ανοίξουμε κουβέντα για την αξιοπιστία των 749
γιατί θα χαθεί η μπάλα
τι σχεση εχει η χωροταξικη διαταξη του κινητηρα με το αν ειναι Ι2 η V2?
επισης δεν ανοιγουμε καμμια κουβεντα για την αξιοπιστια του 749, το μοτερ ηταν εντελως αξιοπιστο και υπαρχουν παρα πολλα με πανω απο 100κ χωρις κανενα απολυτως προβλημα, και χωρις να εχουν ανοιχτει ποτε
kostaskk
29/11/2020, 17:59
Το 660 είναι euro 5, έτσι; Το λέω πριν βάλουμε στην συζήτηση και κάνα δίχρονο. :D
Πάντος ένα yamaha TZ250 του 1998 έχει περίπου τα ίδια άλογα και βάρος 104 κιλά στεγνό,. Αν ανατιναχτεί το μοτέρ χρειάζεσαι κυλινδροπιστονα και στροφαλο για να ξανά φτιαχτεί το μοτέρ, καλή τύχη αν ανατιναχτεί το aprilia
Επίσης έχουν βγάλει τα ίδια άλογα 20 χρόνια πριν από 249 κυβικά και v2 μοτερ
basilis_k6
29/11/2020, 19:19
Πάντος ένα yamaha TZ250 του 1998 έχει περίπου τα ίδια άλογα και βάρος 104 κιλά στεγνό,. Αν ανατιναχτεί το μοτέρ χρειάζεσαι κυλινδροπιστονα και στροφαλο για να ξανά φτιαχτεί το μοτέρ, καλή τύχη αν ανατιναχτεί το aprilia
Επίσης έχουν βγάλει τα ίδια άλογα 20 χρόνια πριν από 249 κυβικά και v2 μοτερ
διχρονο, euro -4, έκαιγε ενα τανκερ βενζινη καθε εβδομάδα.
Πάντος ένα yamaha TZ250 του 1998 έχει περίπου τα ίδια άλογα και βάρος 104 κιλά στεγνό,. Όταν ανατιναχτεί το μοτέρ χρειάζεσαι κυλινδροπιστονα και στροφαλο για να ξανά φτιαχτεί το μοτέρ, καλή τύχη αν ανατιναχτεί το aprilia Δεν ανατινάζονται τα μηχανάκια πλέον
Επίσης έχουν βγάλει τα ίδια άλογα 20 χρόνια πριν από 249 κυβικά και v2 μοτερ
Φιχεδ
Απόρω πάντως που τα R&D τμήματα των εργοστασίων δεν προσλαμβάνουν τον μέσο έλληνα αναβάτη να τους δείξει πως βγαίνουν τα άλογα...
Χαζοιταλοί! Σας κατουράμε ρε!
Πάντος ένα yamaha TZ250 του 1998 έχει περίπου τα ίδια άλογα και βάρος 104 κιλά στεγνό,. Αν ανατιναχτεί το μοτέρ χρειάζεσαι κυλινδροπιστονα και στροφαλο για να ξανά φτιαχτεί το μοτέρ, καλή τύχη αν ανατιναχτεί το aprilia
Επίσης έχουν βγάλει τα ίδια άλογα 20 χρόνια πριν από 249 κυβικά και v2 μοτερ
Ναι οκ... εδώ βάζουμε ότι ναναι; Και συγκρίνουμε ότι ναναι;;
ΤΖ250;;
Μιλάς για αγωνιστικό 250αρι που κάθε κάποιες ώρες θέλει άνοιγμα... και το συγκρίνεις με πολιτικό δικύλινδρο που πρέπει να τηρεί Euro5?
Ποια V2 250 του 2000 είχαν 87 άλογα τροχο; Το εργοστασιακό RS250 του Harada?
Ανέβασαν και ένα video από την μέτρηση. Για όσους έχουν FB
https://www.facebook.com/gabroracingteam/videos/3852959501478628/
doctoras
29/11/2020, 20:32
Δεν εκπλήσσομαι στα κιτάπια της η απριλια εχει μακρα παράδοση απο αγωνες. Το μοτερ ως αποδοση φαινεται να ειναι σημείο αναφορας μιας και δεν εχουμε δει κατι αντίστοιχο και αυτο ενδεχόμενως να ωθήσει τους ιαπωνες να αντικαταστησουν τους Ι4 στην κατηγορία SS600 με ανταγωνιστικά Ι2
Δεν εκπλήσσομαι στα κιτάπια της η απριλια εχει μακρα παράδοση απο αγωνες. Το μοτερ ως αποδοση φαινεται να ειναι σημείο αναφορας μιας και δεν εχουμε δει κατι αντίστοιχο και αυτο ενδεχόμενως να ωθήσει τους ιαπωνες να αντικαταστησουν τους Ι4 στην κατηγορία SS600 με ανταγωνιστικά Ι2
Εχω την εντύπωση πως τα ss I4 600 είναι ήδη θαμμένα από τους Ιάπωνες. Το μόνο που εξελισσόταν ήταν το R6 όπου κάπου διάβασα πως σταματάει η παραγωγη του από το 2021
kostaskk
29/11/2020, 20:37
Δεν νομίζω το Απριλία να θέλει λάδια κάθε 10.000 και βαλβίδες στα 30.000. θα έχει μεγάλες ανάγκες συντήρησης,ίσως και με τις ώρες σε αγωνιστικη χρηση. το tz η όποιο άλλο τις κατηγορίας είναι μεν αγωνιστικό αλλά πουλιωταν κανονικά,ακόμα και τώρα μπορείς να αγοράσεις ένα,δεν νομίζω αυτοί που τρέχουν στην 250racing να τα πήραν από το μουσείο τις honda.
https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/yamaha/yamaha-tz-250-2002
Του harada θα είχε κοντά στα 100 τροχό, ίσως και παραπάνω. Το peak στα 250 ήταν κάπου στα 110-115 τροχό για moto gp. Και για τις εκδόσεις που μπορούσε να αγοράσει ο καθένας από 70 μέχρι 85. Και τα πολιτικά από 50 μέχρι 65 η και παραπάνω αν είχες το Κιτ.
ανάλογα το μοντέλο,κατασκευαστή,χρονια
Δεν νομίζω το Απριλία να θέλει λάδια κάθε 10.000 και βαλβίδες στα 30.000. θα έχει μεγάλες ανάγκες συντήρησης,ίσως και με τις ώρες σε αγωνιστικη χρηση. το tz η όποιο άλλο τις κατηγορίας είναι μεν αγωνιστικό αλλά πουλιωταν κανονικά,ακόμα και τώρα μπορείς να αγοράσεις ένα,δεν νομίζω αυτοί που τρέχουν στην 250racing να τα πήραν από το μουσείο τις honda.
https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/yamaha/yamaha-tz-250-2002
Του harada θα είχε κοντά στα 100 τροχό, ίσως και παραπάνω. Το peak στα 250 ήταν κάπου στα 110-115 τροχό για moto gp. Και για τις εκδόσεις που μπορούσε να αγοράσει ο καθένας από 70 μέχρι 85. Και τα πολιτικά από 50 μέχρι 65 η και παραπάνω αν είχες το Κιτ.
ανάλογα το μοντέλο,κατασκευαστή,χρονια
Εχω την εντύπωση πως γράφεις κάτι για τις εντυπώσεις. Το να συγκρίνεις ένα αγωνιστικό 250 (που ουσιαστικά μετά από αγώνα θέλει ελατήρια ) και συντήρηση αγωνιστικού (με ότι αυτό σημαίνει) με ένα πολιτικό 650 δικύλινδρο, είναι αντίστοιχο με το να συγκρίνεις ένα R6 με ένα OW ή ένα "πολιτικό" RS500 και να να κουνάς το δάχτυλο πως δεν έχει προχωρήσει η τεχνολογία.
Ότι ανήκει στον χώρο των αγώνων, καμμια μα απολύτως καμμια σχέση δεν έχει με καθημερινες μοτοσυκλέτες.
Κανένα καθαρό αγωνιστικό δεν έχει σχεση με μηχανάκια που θα κάνεις (μεταξύ άλλων και) την πλάκα σου.
Όσο για τα 250 2Τ και τα 400 των 90s όσο υπέροχα και αν ήταν, απλά δεν μπορούν να σταθούν το 2020 και στις προδιαγραφές του. Αλλιώς θα αγοράζαμε ακομα RG500Γ σε πλαισιαρες και φρενάρες που θα έκαναν τα σημερινά 600 να τρέχουν να κρυφτούν.
Δεν μπορούμε όμως, οπότε η επιλεκτική νοσταλγία του τι έκαναν το τότε τα μηχανάκια ας μείνει στο παρελθόν. Διαφορετικά να θυμηθούμε πόσο άντεχαν τα 2Τ 250 όταν τα σκαλιζες με εξατμίσεις λίγο και reed, αλλά και που δούλευαν τα 400 για να μπορούν να τσουλησουν.
basilis_k6
29/11/2020, 21:03
Εχω την εντύπωση πως τα ss I4 600 είναι ήδη θαμμένα από τους Ιάπωνες. Το μόνο που εξελισσόταν ήταν το R6 όπου κάπου διάβασα πως σταματάει η παραγωγη του από το 2021
οχι βεβαια. ειχαν παντα χαμηλοτερες πωλησεις απο τα 1000 αλλα ηταν αρκετες για να ασχολουνται και οι 4 ιάπωνες. πουλάνε αρκετα σε πιστάκηδες ανα τον κοσμο. η ευρώπη τα σκότωσε με τα euro. η εξέλιξη τους ειναι πλέον πολύ ακριβή και θα τα οδηγουσε αναγκαστικα στην επόμενη κλάση. θα ηταν 800άρια ή 900άρια γιατι δυστυχως αυτο κάνουν τελικά τα euro. πάνε σε 3κ η 2κ για πιο friendly κατασκευές και αφήνουν πλέον τα 1000+ να παιζουν μονα τους στην κατηγορία.
Δεν νομίζω το Απριλία να θέλει λάδια κάθε 10.000 και βαλβίδες στα 30.000. θα έχει μεγάλες ανάγκες συντήρησης,ίσως και με τις ώρες σε αγωνιστικη χρηση. το tz η όποιο άλλο τις κατηγορίας είναι μεν αγωνιστικό αλλά πουλιωταν κανονικά,ακόμα και τώρα μπορείς να αγοράσεις ένα,δεν νομίζω αυτοί που τρέχουν στην 250racing να τα πήραν από το μουσείο τις honda.
https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/yamaha/yamaha-tz-250-2002
Του harada θα είχε κοντά στα 100 τροχό, ίσως και παραπάνω. Το peak στα 250 ήταν κάπου στα 110-115 τροχό για moto gp. Και για τις εκδόσεις που μπορούσε να αγοράσει ο καθένας από 70 μέχρι 85. Και τα πολιτικά από 50 μέχρι 65 η και παραπάνω αν είχες το Κιτ.
ανάλογα το μοντέλο,κατασκευαστή,χρονια
τι σχεση εχουν τα διχρονα και δη αγωνιστικα με τα 4χρονα μηχανακια παραγωγης? :confused:
οσο για την αποδοση του πραπριλια, οπως ειπα και πριν, δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο...
748 ducati 1994 introduction, 95rwhp (127rwhp/lt)
749 ducati 2003 introduction, 105rwhp (140rwhp/lt)
panigale v2 ducati 2019 introduction 140rwhp (146rwhp/lt)
suzuki tl1000r 1998 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)
ducati 999+kit 2003 introduction, 132rwhp (132rwhp/lt)
aprilia rsv1000 mk2 2004 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)
aprilia 660 2020 introduction, 87rwhp (130rwhp/lt)
Εχω βαλει κυριως ντουκατι διοτι ηταν η μονη εταιρεια που στην περασμενη 20ετια ασχοληθηκε σοβαρα με το να βγαλει δικυλιδρα σχετια υψηλης αποδοσης. Αρχες μεχρι τελη 2000 υπηρχαν πολλα 2κ χιλιαρια με αποδοση πανω απο 120 αλογα τροχο ανα λιτρο, απολυτως αξιοπιστα, χωρις ειδικη συντηρηση. Μερικοι απο εσας μαλλον νομιζετε οτι οι κινητηρες 2κ αρχιζουν και τελειωνουν στα vstrom και στα versys. Τωρα η συγκριση με 2χρονα αγωνιστικα πως ηρθε, αγνωστο. Σημειωτεον, οσο πεφτουν τα κυβικα, η ειδικη αποδοση στο λιτρο αυξανεται φυσικα.
Η ειδικη αποδοση λοιπον του 660, ειναι 130 αλογα στον τροχο στο λιτρο, απο σχετικα μικρο κινητηρα που ειναι λογικο να ειναι σχετικα προς τα πανω ορια μιας και μιλαμε για σχετικα κυβισμο. Η συνταγη, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, κρατας σχετικα χαμηλη την διαδρομη ωστε η γραμμικη ταχυτητα πιστονιου για την ισχυ που θες να μην ξεπερναει τα 25m/s (με μια γρηγορη ματια, 11500 κοφτης, για 63.9χιλ διαδρομη εχουμε μεγιστη ταχυτητα 24.5m/s ), φτιαχνεις μια κεφαλη με αναλογως μεγαλες βαλβιδες εισαγωγης/εξαγωγης, καταλληλα σωματα και εξατμιση, και τα αλογα βγαινουν ανετοτατα...οπως φαινεται και απο πανω, αναλογες αποδοσεις εχουμε απο τα μεσα του 90, απολυτως αξιοπιστα, καθημερινα, και χωρις κανενα προβλημα...Τωρα απο που νομιζετε μερικοι οτι το μοτερ θα ανατιναζεται, ειναι αγωνιστικο και θα θελει λυσιμο καθε τρεις και λιγο, αγνωστο.
Το μονο προβλημα που θα εχει αυτο το μοτερ, ειναι οτι σε καθημερινη χρηση οπου οι στροφες θα ειναι χαμηλες, η αποκριση του γκαζιου θα ειναι σχετικα νοχελικη, θα ειναι σχετικα αψυχο αμα δε το πας ψηλα, και γενικα, οχι οτι πιο φαν να οδηγας σε κανονικους ρυθμους. Τιποτα αλλο.
Ενδιαφερον το σχολιο σου Πανο. :beer: Εχω καποιες αποριες, ισως οσοι ειστε πιο γνωστες στα μηχανολογικα να μπορειτε να βοηθησετε.
1)Δεν μπορω να μην παρατηρησω οτι το μονο euro 5 μηχανακι στη λιστα σου ειναι το Panigale, ενα σχεδον εξωτικο μηχανημα. Οι περιορισμοι στα προτυπα ρυπων δε θετουν νεες προκλησεις στους κατασκευαστες των συγχρονων μοτερ; Μηπως δηλαδη τα αλογα δε βγαινουν τοσο ευκολα πλεον; Βλεπω σε πολλα νεα μοντελα υπερκυβισμους (+50, +100cc) για να μπορεσουν τα μηχανακια να βγαλουν βασικα τα ιδια αλογα με τα αντιστοιχα euro 4 μοντελα πληρωντας τα πιο αυστηρα προτυπα 5. Τι ακριβως παιζει εκει;
2)Σχετικα με το ζητημα του λογου συμπιεσης (13.5:1), μιας και δεν ειδα να το σχολιαζει κανεις. Απ΄οσο ξερω ειναι στα ανω ορια των μοτερ που συνανταμε, πχ τετοια συμπιεση εχουν κατι crf, yz, κτλ. Μια τοσο υψηλη συμπιεση δεν ειναι κι αυτη μια μηχανολογικη προκληση απο πλευρας σχεδιασμου (αφου μιλαμε για πολιτικο μηχανακι οπως το RS); Ακομα και το panigale ειναι στα 12.5:1. Βλεπω οτι πιο καθημερινα μοτερ (που εχουν σχεδιαστει και για μακροβιοτητα) συνηθως εχουν αρκετα μικροτερο ΛΣ. Θυμαμαι να βλεπω μια σειρα οπου βελτιωναν το μοτερ ενος r3 και απο 11,2 που ειναι μαμα το ανεβασαν στα 13-14. Το ειχαν παρει σχετικα γρηγορα στη μασχαλη μετα απ΄αυτο. Ειναι λαθος αυτη η εντυπωση που μου εχει σχηματιστει; Το 13.5:1 δε δειχνει ενα σχετικα πιεσμενο μοτερ δηλαδη;
Ευχαριστω προκαταβολικα για οποια απαντηση.
κυριως για μειωση ρυπων ειναι...επισης το βασικοτερο ειναι η δυναμικη συμπιεση, οποτε το νουμερο απο μονο του δε λεει και πολλα, αλλα οι εκκεντροφοροι συνηθως αναλαμβανουν να φτιαξουν τα πραγματα
το προβλημα με την ''συμπιεση'' ειναι οταν πας να βελτιωσεις ενα μοτερ που εχει σχεδιαστει για αλλες συνθηκες λειτουργιας, και εσυ αυτες τις συνθηκες τις μεταβαλεις.
sapila racing
30/11/2020, 08:13
Ενδιαφερον το σχολιο σου Πανο. :beer: Εχω καποιες αποριες, ισως οσοι ειστε πιο γνωστες στα μηχανολογικα να μπορειτε να βοηθησετε.
1)Δεν μπορω να μην παρατηρησω οτι το μονο euro 5 μηχανακι στη λιστα σου ειναι το Panigale, ενα σχεδον εξωτικο μηχανημα. Οι περιορισμοι στα προτυπα ρυπων δε θετουν νεες προκλησεις στους κατασκευαστες των συγχρονων μοτερ; Μηπως δηλαδη τα αλογα δε βγαινουν τοσο ευκολα πλεον; Βλεπω σε πολλα νεα μοντελα υπερκυβισμους (+50, +100cc) για να μπορεσουν τα μηχανακια να βγαλουν βασικα τα ιδια αλογα με τα αντιστοιχα euro 4 μοντελα πληρωντας τα πιο αυστηρα προτυπα 5. Τι ακριβως παιζει εκει;
2)Σχετικα με το ζητημα του λογου συμπιεσης (13.5:1), μιας και δεν ειδα να το σχολιαζει κανεις. Απ΄οσο ξερω ειναι στα ανω ορια των μοτερ που συνανταμε, πχ τετοια συμπιεση εχουν κατι crf, yz, κτλ. Μια τοσο υψηλη συμπιεση δεν ειναι κι αυτη μια μηχανολογικη προκληση απο πλευρας σχεδιασμου (αφου μιλαμε για πολιτικο μηχανακι οπως το RS); Ακομα και το panigale ειναι στα 12.5:1. Βλεπω οτι πιο καθημερινα μοτερ (που εχουν σχεδιαστει και για μακροβιοτητα) συνηθως εχουν αρκετα μικροτερο ΛΣ. Θυμαμαι να βλεπω μια σειρα οπου βελτιωναν το μοτερ ενος r3 και απο 11,2 που ειναι μαμα το ανεβασαν στα 13-14. Το ειχαν παρει σχετικα γρηγορα στη μασχαλη μετα απ΄αυτο. Ειναι λαθος αυτη η εντυπωση που μου εχει σχηματιστει; Το 13.5:1 δε δειχνει ενα σχετικα πιεσμενο μοτερ δηλαδη;
Ευχαριστω προκαταβολικα για οποια απαντηση.
Είναι όντως κοντά στα ανω όρια των σημερινών κινητήρων, αλλά με τις σύγχρονες κατασκευαστικές μεθόδους και μεταλλουργία δεν ειναι απαγορευτικό.
Τέτοιους λόγους συμπίεσης συναντάμε και σε πολιτικά μοτέρ πλέον, και οχι μόνο στα CRF, YZ Κλπ.
Συγκριτικά:
Το R6 έχει 13,1:1 και τo Panigale V4 έχει 14:1 .
Η mazda στα νεα της μοτερ δουλευει συμπιεση 16,3:1...για τους ντιζελ δε συζηταμε καν...η συμπιεση λοιπον δεν σκοτωνει τα μεταλλα :D
Συμπιεση χωρις να ξερεις τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων δεν εχει και πολυ νοημα να κοιτας, ενδεικτικο για πως πως ειναι ο θαλαμος καυσης ειναι περισσοτερο.
Οπως ειπα και πιο πριν, περισσοτερο θεμα με το τι εχουν συνηθισει οι περισσοτεροι απο το παρελθον ειναι, οπου το ανεβασμα της συμπιεσης ζοριζε τα μοτερ διοτι απλα δεν ηταν κατασκευασμενα για τις επιπλεον καταπονησεις
Τα mazda και τα ντιζελ μαλλον δε στροφαρουν στις 11500. Νομιζω συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια.
Παμε παλι στα διχρονα καλυτερα. :lol:
Τα mazda και τα ντιζελ μαλλον δε στροφαρουν στις 11500. Νομιζω συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια.
Παμε παλι στα διχρονα καλυτερα. :lol:
αμα δεν εχετε ιδεα για τι μιλατε, δεν ειναι αναγκη να μιλατε...μπορειτε απλα να παρακολουθειτε τις συζητησεις
Νομιζω πως με το mini modding κλεινουμε ευχαριστα τον κυκλο της συζητησης. :)
Προσωπικα με ο,τι συζητηθηκε μεχρι εδω βγαζω το συμπερασμα οτι προκειται οντως για ενα μοτερ επιδοσεων. Τα μοντελα που αναφερθηκαν ως συγκριση μεχρι τωρα ειναι ολα αυτης της κατηγοριας μηχανες, οποτε σιγουρα δε μιλαμε για ενα ακομα MT07 ή Ninja 650. Αλλωστε και η προελευση του 660 απο το RSV4 για κατι τετοιο μας ειχε προϊδεασει. Το τι θα συμβει απο πλευρας αξιοπιστιας μενει να το δουμε. Σχετικα με το ΛΣ, θα τολμησω να κανω μια προβλεψη. Στην επομενη εκδοση του μοτερ (Tuareg 660) νομιζω πως δε θα δουμε το 13,5 αλλα ενα μικροτερο νουμερο. Να δουμε αν θα παω κι εγω κουβα σαν τον Τελεγονο... :D
o μεγαλος λογος συμπιεσης δεν καταπονει κανενα μεταλλο
τα πανω ορια τιθενται απο την αντοχη του καυσιμου σε αυταναφλεξη
απο εκει και περα ενας κινητηρας με μεγαλη ειδικη ισχυ εχει μικροτερη διαρκεια ζωης και μεγαλυτερες απαιτησεις συντηρησης απο εναν με μικρη
ανεξαρτητα αν η ισχυς προκυπτει απο αυξηση συμπιεσης η στροφων
μονο ο χρονος πραγματικης χρησης θα δειξει αν αυτο το μοτερ συνδυαζει αποδοση με αξιοπιστια
και από που πήρε (αγόρασε?) η Απρίλια τον κινητήρα?
:rolleyes:
yg
Δεν ξέρω αν είναι στάνταρντ όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που δίνει
αλλά αν είναι η αδερφή μου θα το πηγαίνει γ....
:D
RaGe_Raptor
30/11/2020, 15:24
και από που πήρε (αγόρασε?) η Απρίλια τον κινητήρα?
:rolleyes:
yg
Δεν ξέρω αν είναι στάνταρντ όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που δίνει
αλλά αν είναι η αδερφή μου θα το πηγαίνει γ....
:D
Όχι κι όχι :D
Όχι, δεν τον αγόρασε.
Όχι, τα ηλεκτρονικά από μόνα τους δεν είναι αρκετά. (https://www.cycleworld.com/sport-rider/riding-with-traction-control-riding-skills-series/)
Όχι κι όχι :D
Όχι, δεν τον αγόρασε.
Όχι, τα ηλεκτρονικά από μόνα τους δεν είναι αρκετά. (https://www.cycleworld.com/sport-rider/riding-with-traction-control-riding-skills-series/)
Τα όχι δεν τα καταλάβα
Τα ηλεκτρονικά από μόνα τους σίγουρα δεν είναι αρκετά αλλά
κάτσε να σε πετύχει η αδερφή μου με tc conrering ABS αντισoύζα κλπ
και θα δεις τι έχεις να πάθεις :D
και για να πούμε κάτι σοβαρό
πριν απ όλα αυτά ήταν αδύνατο να κάνεις ότι έκανε ο ΜΜ99
Ήθελες 2 3 χρόνια στη μεγάλη κατηγορία για να γίνεις κάποιος
ΑΝ ζούσες για να το πεις.
Με τον ίδιο πιλότο η διαφορά είναι τεράστια και σίγουρα ο αρχάριος θα πάει πολύ πιο γρήγορα
με όλα αυτά τα ηλ. βοηθήματα και θα είναι και μακράν πιο ασφαλής
και από που πήρε (αγόρασε?) η Απρίλια τον κινητήρα?
Δεν είναι αγορασμένος ο κινητήρας από κάπου. Από το 2007 ουσιαστικά με τα shiver-dorso και μετά, είναι δικοί της. Και ο V2 990 δική της σχεδίαση ήταν δηλαδή, απλά η Rotax τον κατασκεύαζε.
RaGe_Raptor
30/11/2020, 17:24
Τα όχι δεν τα καταλάβα
Τα ηλεκτρονικά από μόνα τους σίγουρα δεν είναι αρκετά αλλά
κάτσε να σε πετύχει η αδερφή μου με tc conrering ABS αντισoύζα κλπ
και θα δεις τι έχεις να πάθεις :D
και για να πούμε κάτι σοβαρό
πριν απ όλα αυτά ήταν αδύνατο να κάνεις ότι έκανε ο ΜΜ99
Ήθελες 2 3 χρόνια στη μεγάλη κατηγορία για να γίνεις κάποιος
ΑΝ ζούσες για να το πεις.
Με τον ίδιο πιλότο η διαφορά είναι τεράστια και σίγουρα ο αρχάριος θα πάει πολύ πιο γρήγορα
με όλα αυτά τα ηλ. βοηθήματα και θα είναι και μακράν πιο ασφαλής
ο χεράς έχει ένα σοβαρό safety net. αυτό.
ο αρχάριος δεν θα πάει πουθενά λόγω ηλεκτρονικών,μόνο.είναι safety , anti-stupid/idiot proof devices κι όχι καθολικά performance enhancing devices. για να σε "βοηθήσουν" τα ηλεκτρονικά,πρέπει πρώτα να είσαι ικανός αναβάτης (όχι απλώς να μπορείς να κρατάς ισσοροπία :bawl: )
το ότι το 660 έχει 6 axis imu είναι καταπληκτικό!
δεν το έκανε η Yamaha όταν ψιλο-αναβάθμισε το R6 (καινούρια πλαστικά του έβαλε,τίποτα άλλο) . είχε την ευκαιρία της αλλά του έδωσε ένα basic tc με δεδομένα από τους τροχούς,μόνο , λες και είχαμε 2007 :moutza: και τιμή 14-15 χιλιάρικα :cry:
και κάπως έτσι φτάσαμε να πωλείται πλέον μόνο για πίστα, το cbr600rr μόνο Ιαπωνία, και τα άλλα της κατηγορίας άφαντα.
αυτό που θα είχε νόημα,πλέον,είναι η πλήρης αναβίωση της κατηγορίας των Ι4 750 with all the bells and whistles, αφού τα 1000 έχουν ξεφύγει για τα καλά (200 και πάνω άλογα)
πυξιδας990
30/11/2020, 18:02
κατι φιλοι απεναντι που το δυναμομετρησαν,αγγιζει τα 90 αλογα τροχο,87 εγραψε,θα μαθουμε λεπτομερειες της δυναμομετρησης προσεχως
Juohmaru!
30/11/2020, 20:56
Ωραίο το RS660 δε λέω...
Αλλά μετά από την παραπάνω συζήτηση μάλλον θα ψάξω για κανένα 749... :D
Θα μείνουν και λεφτά για σουβλάκια!
atom_smasher
30/11/2020, 21:14
Εμενα δεν με νοιαζουν τα αλογα του. Μ αρεσει απλα. Επιτρεπεται να παρω ενα; θα το πηγαινω και εκτος καφετεριας...
Ωραίο το RS660 δε λέω...
Αλλά μετά από την παραπάνω συζήτηση μάλλον θα ψάξω για κανένα 749... :D
Θα μείνουν και λεφτά για σουβλάκια!
ok
Να ξέρεις πάντως πως αν πάρεις το 749
καλό είναι να μάθεις το dry cleaning
:D
και να πάρεις 2
Το γιατί θα το καταλάβεις ΜΕΤΑ !
Juohmaru!
05/12/2020, 16:37
ok
Να ξέρεις πάντως πως αν πάρεις το 749
καλό είναι να μάθεις το dry cleaning
:D
και να πάρεις 2
Το γιατί θα το καταλάβεις ΜΕΤΑ !
Μιλάς με γρίφους γέροντα???!!!
Μιλάς με γρίφους γέροντα???!!!
Αστειακια ασχετων
doctor_john
01/04/2021, 18:50
Bόλτα με βροχή από τον Daily rider
https://www.youtube.com/watch?v=5ZWQAi23Mxg&ab_channel=RevZilla
στο στεγνό YammieNoob
https://www.youtube.com/watch?v=0n6J1K49k7Q&ab_channel=YammieNoob
πιο σβέλτα οι LCR
https://www.youtube.com/watch?v=OWMq9dewrEs&ab_channel=LambChopRides
και revZilla
https://www.youtube.com/watch?v=ycZIwOwPPj8&ab_channel=RevZilla
Πιστα
https://www.youtube.com/watch?v=wTJWS_-W3p0&ab_channel=Motorcycle.com
σεταρισμα αναρτήσεων Dave Moss
https://www.youtube.com/watch?v=3oj_sdIjW1g&ab_channel=CaliMotoTV
Φοβερο μηχανακι!
Σ ενα τεστ ακουσα πως το eu μοντελο ειναι 5 αλογα κατω απο το usa μοντελο.
doctor_john
01/04/2021, 19:50
ασε τα παιδια να έρθουν κοντα :lol:
motojojo
01/04/2021, 21:49
Φοβερο μηχανακι!
Σ ενα τεστ ακουσα πως το eu μοντελο ειναι 5 αλογα κατω απο το usa μοντελο.
Σήμερα χαζευα βιντεακια με το tuono 660 (που πρακτικά είναι το ίδιο με το RS) και σε ένα αμερικάνικο κανάλι έλεγε ότι τα αμερικάνικα θα έχουν 100 ίππους ενώ τα ευρωπαικά 95.
Α και έχουν την ίδια τιμή, είτε ντολαρς ειτε γιουρο το νούμερο είναι το ίδιο.
Vstrommer71
01/04/2021, 21:58
Όμορφο μηχανάκι.
Περιμένουμε την οn-off έκδοση που λογικά θα έχει μεγαλύτερο ελληνικό ενδιαφέρον.
Κι ας έχει και λιγότερα άλογα.Άλλωστε η Ελλάδα έχει ατελείωτες μεγάλες ευθείες που είναι σημαντικό αν έχει 100 ή 95 ή 80 άλογα.
KAWAMANRIDER
04/04/2021, 12:25
πάρα πολύ καλή πρόταση της aprilia . Ένα "αγωνιστικό" ninja 650 θα έλεγα όπως γράφτηκε και πιο πάνω, ίσως λόγω ίππων λιγότερο allaround και προφανώς λιγότερο entrylevel , αλλά τα προγράμματα θα κάνουν την δουλειά τους . Για την κατανάλωση δεν ξέρω αν θα έχει διαφορά προς τα πάνω σε σχέση με το ninja και βέβαια είναι η διαφορά στην τιμή απόκτησης μεταξύ των δύο 25 - 30 άλογα παραπάνω είναι αυτά συν τα υπόλοιπα εξτρά , οπότε δικαιολογείται και η τιμή . Πάντως αξιόλογη πρόταση και εφόσον περνάει και το euro 5 . Ίσως το ninja να είναι ελάχιστα πιο αποδοτικό στις χαμηλομεσαίες. Οπότε πλέον στην κατηγορία έχουμε kawasaki ninja 650 δικύλινδρο , honda cbr 650r τετρακύλινδρο , aprilia RS 660 δικύλινδρο , 68 , 69 και 95 - 100 άλογα αντίστοιχα . Άντε να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι στην κατηγορία αυτή. Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιο ακόμα στα +-650.
Το είδα από κοντά και φαίνεται «φτηνό» πάντως . Ως πρώην κάτοχος Φαλκο και τουονο πρώτης γενιάς, δεν μου γέμισε το μάτι. Οδηγικά δεν έχω ιδέα αλλά πρέπει να είναι καλό αφού είναι απριλια :)
giorgos.boun
04/04/2021, 13:06
πάρα πολύ καλή πρόταση της aprilia . Ένα "αγωνιστικό" ninja 650 θα έλεγα όπως γράφτηκε και πιο πάνω, ίσως λόγω ίππων λιγότερο allaround και προφανώς λιγότερο entrylevel , αλλά τα προγράμματα θα κάνουν την δουλειά τους . Για την κατανάλωση δεν ξέρω αν θα έχει διαφορά προς τα πάνω σε σχέση με το ninja και βέβαια είναι η διαφορά στην τιμή απόκτησης μεταξύ των δύο 25 - 30 άλογα παραπάνω είναι αυτά συν τα υπόλοιπα εξτρά , οπότε δικαιολογείται και η τιμή . Πάντως αξιόλογη πρόταση και εφόσον περνάει και το euro 5 . Ίσως το ninja να είναι ελάχιστα πιο αποδοτικό στις χαμηλομεσαίες. Οπότε πλέον στην κατηγορία έχουμε kawasaki ninja 650 δικύλινδρο , honda cbr 650r τετρακύλινδρο , aprilia RS 660 δικύλινδρο , 68 , 69 και 95 - 100 άλογα αντίστοιχα . Άντε να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι στην κατηγορία αυτή. Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιο ακόμα στα +-650.
Δεν ξερω κατα ποσο ειναι στην ιδια κατηγορια τα μοντελα που ανεφερες. Το απριλια κατα την γνωμη μου ειναι ενα-δυο σκαλια πανω. 30+ αλογα, ηλεκτρονικα που πολλα ss δεν εχουν, ψαλιδι, πλαισιο κ.α.
Οποτε δεν θα τα συγκρινα καθολου. Το αποτελεσμα αναμενομενο...
sapila racing
04/04/2021, 13:25
πάρα πολύ καλή πρόταση της aprilia . Ένα "αγωνιστικό" ninja 650 θα έλεγα όπως γράφτηκε και πιο πάνω, ίσως λόγω ίππων λιγότερο allaround και προφανώς λιγότερο entrylevel , αλλά τα προγράμματα θα κάνουν την δουλειά τους . Για την κατανάλωση δεν ξέρω αν θα έχει διαφορά προς τα πάνω σε σχέση με το ninja και βέβαια είναι η διαφορά στην τιμή απόκτησης μεταξύ των δύο 25 - 30 άλογα παραπάνω είναι αυτά συν τα υπόλοιπα εξτρά , οπότε δικαιολογείται και η τιμή . Πάντως αξιόλογη πρόταση και εφόσον περνάει και το euro 5 . Ίσως το ninja να είναι ελάχιστα πιο αποδοτικό στις χαμηλομεσαίες. Οπότε πλέον στην κατηγορία έχουμε kawasaki ninja 650 δικύλινδρο , honda cbr 650r τετρακύλινδρο , aprilia RS 660 δικύλινδρο , 68 , 69 και 95 - 100 άλογα αντίστοιχα . Άντε να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι στην κατηγορία αυτή. Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιο ακόμα στα +-650.
Συγκρίνεις μοτοσυκλέτες διαφορετικών κατηγοριών λες κι ειναι στην ίδια κατηγορία.
Επίσης κανεις λάθος για την ιπποδύναμη του CBR650R, καπου θα διαβασες μαλλον οτι έχει ιπποδύναμη 70 kW και σε μπερδεψε.
Τα 70 KW ειναι 95 ίπποι!
Το ninja 650 δεν έχει στην πράξη μεγάλη σχέση με τα άλλα 2 που αναφέρεις.
Το CBR δεν ειναι βέβαια όπλο σαν το Aprilia και ειναι φιλικό και εύκολο, αλλά έχει 27 ίππους παραπάνω απ το Kawasaki, οπότε καταλαβαίνεις και μόνος σου την μεγάλη διαφορα.
KAWAMANRIDER
04/04/2021, 14:04
Συγκρίνεις μοτοσυκλέτες διαφορετικών κατηγοριών λες κι ειναι στην ίδια κατηγορία.
Επίσης κανεις λάθος για την ιπποδύναμη του CBR650R, καπου θα διαβασες μαλλον οτι έχει ιπποδύναμη 70 kW και σε μπερδεψε.
Τα 70 KW ειναι 95 ίπποι!
Το ninja 650 δεν έχει στην πράξη μεγάλη σχέση με τα άλλα 2 που αναφέρεις.
Το CBR δεν ειναι βέβαια όπλο σαν το Aprilia και ειναι φιλικό και εύκολο, αλλά έχει 27 ίππους παραπάνω απ το Kawasaki, οπότε καταλαβαίνεις και μόνος σου την μεγάλη διαφορα.
ναι όντως κάνω λάθος με τους ίππους για το cbr. Θυμόμουν όταν βγήκε το παρακάτω συγκριτικό μεταξύ Honda και kawasaki στο youtube δεν το είχα ψάξει για τεχνικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου στην σελίδα της honda. Τώρα το είδα και όντως αναφέρει 95hp. Όπως θα δεις αυτοί που κάνουν το συγκριτικό, αναφέρουν στο 2:52 την ιπποδύναμη του honda ως : 69 bhp , πιθανόν να έχουν κάνει λάθος ή να αναφέρονται σε κάποια "φιμωμένη" έκδοση του honda ή σε κάποιο άλλο μοντέλο. Σε ευχαριστώ πάντως για την διευκρίνιση.
https://www.youtube.com/watch?v=o6TprGonlMU
σχετικά με το aprilia η σχέση με το kawasaki είναι ο παρόμοιος κυβισμός και ο δικύλινδρος κινητήρας. Μία κατηγορία πάνω το aprilia, εφόσον κάποιος το επιλέξει τουλάχιστον για την μεγαλύτερη ιπποδύναμη και βέβαια με διαφορά το κόστος αγοράς.
lleonidas
06/07/2021, 00:11
Ανάκληση (https://www.asphaltandrubber.com/recall/aprilia-rs-660-tuono-660-engine-replacement-recall/) και αλλαγή κινητήρα για κάποιες σειρές των RS 660 και Tuono 660.
doctoras
06/07/2021, 05:10
tragic..
basilis_k6
20/07/2021, 01:02
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/anaklisi-aprilia-rs-660-kai-tuono-660-antikatastasi-kinitira-se-700-motosykletes
μπιέλα ηταν τελικα. γιαυτο δεν πουλάνε αυτες οι απριλιες. τοσο καλα μηχανάκια στο δρομο, ομορφα, μοντερνα, δυνατα και απο ποιότητα πάτος.
doctoras
20/07/2021, 08:04
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/anaklisi-aprilia-rs-660-kai-tuono-660-antikatastasi-kinitira-se-700-motosykletes
μπιέλα ηταν τελικα. γιαυτο δεν πουλάνε αυτες οι απριλιες. τοσο καλα μηχανάκια στο δρομο, ομορφα, μοντερνα, δυνατα και απο ποιότητα πάτος.
Ακριβώς και να προσθέσω, ειναι πολυ κριμα και αδικο για εναν απο τους παλαιότερους κατασκευαστες μοτοσυκλετών να ταλανίζεται ακομη με τετοια θεματα και να εχει τετοια αποτελεσματα στο "QA"(Quality assurance), θα επρεπε να απολυθεί ολη η γραμμη για την αστοχία αυτη. Γιατι πληγώνεται και κλονίζεται η εμπιστοσύνη του καταναλωτή.
Νομίζω με επιφύλαξη θα σταθεροποιηθει το κομμάτι αυτο οταν θα ξεκινήσει καποια συνεργασια κινητήρων με την loncin οπως ηδη κάνουν bmw/ktm/mvagusta/harley/triumph
doctor_john
20/07/2021, 08:24
Η βιοτεχνία που τους φτιάχνει τις μπιέλες παρέδωσε με διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά που είχε ορίσει η aprilia.
Δεν είδαμε να παθαίνουν κάτι οι κινητήρες.
Βλέπουμε μια εταιρεία που επένδυσε σε δικό της κινητήρα να είναι αυστηρή με τις προδιαγραφές της και να κάνει ότι
καλύτερο περνά από το χέρι της για να είναι αναίμακτη η αλλαγή στους ιδιοκτήτες.
Εμένα αυτό μου δείχνει σοβαρή εταιρεία που δεν κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα, που υποστηρίζει εναν κινητήρα και δείχνει
ότι τον έφτιαξε για να τον χρησιμοποιεί αρκετά χρόνια.
telegonos
20/07/2021, 08:35
Ελπίζω να ήταν κάτι τυχαίο όπως λένε σε ένα εξάρτημα, και όχι γενική αδυναμία του μοτέρ αυτού που δεν θα επιλυθεί ποτέ.
PaNick67
20/07/2021, 08:40
Πρωτα απο ολα μπραβο στην Aprilia που αλλαζει ολοκληρο το μοτερ!
Κατα δευτερον θα πηγαινα να κλεισω το Tuono σημερα αν ειχα τα χρηματα. Εγω τετοια εταιρια θελω πισω απο την αγορα της μοτο μου. Τετοια υποστηριξη κι οχι να ριχνει το φταιξιμο στους αναβατες, στα λαστιχα η να κανει τον Κινεζο μεχρι να μαζευτουν πολλα προβληματα.
doctoras
20/07/2021, 08:42
Η βιοτεχνία που τους φτιάχνει τις μπιέλες παρέδωσε με διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά που είχε ορίσει η aprilia.
Δεν είδαμε να παθαίνουν κάτι οι κινητήρες.
Βλέπουμε μια εταιρεία που επένδυσε σε δικό της κινητήρα να είναι αυστηρή με τις προδιαγραφές της και να κάνει ότι
καλύτερο περνά από το χέρι της για να είναι αναίμακτη η αλλαγή στους ιδιοκτήτες.
Εμένα αυτό μου δείχνει σοβαρή εταιρεία που δεν κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα, που υποστηρίζει εναν κινητήρα και δείχνει
ότι τον έφτιαξε για να τον χρησιμοποιεί αρκετά χρόνια.
Αυτο ειπε ο τυπος που ενδέχεται η απριλια να ειπε στο τυπο να πει..
Δεν ξερουμε και δεν μας ενδιαφέρει το "πως" εγινε..
Μας ενδιαφέρει γιατι να συμβαινει τετοιου ειδους αστοχία στην απριλια και να μη συμβαινει στις ιαπωνικες.
Ειναι αδικο για την ιστορια της απριλια αδικουνε τους εαυτους τους
Αν εισαι εταιρεια δυνατη και με υποβαθρο φτιαχνεις μπιελες μονη σου
doctor_john
20/07/2021, 09:16
Αυτο ειπε ο τυπος που ενδέχεται η απριλια να ειπε στο τυπο να πει..
Δεν ξερουμε και δεν μας ενδιαφέρει το "πως" εγινε..
Μας ενδιαφέρει γιατι να συμβαινει τετοιου ειδους αστοχία στην απριλια και να μη συμβαινει στις ιαπωνικες.
Ειναι αδικο για την ιστορια της απριλια αδικουνε τους εαυτους τους
Η aprilia επίσης είπε σας αλλάζω το μοτέρ για λόγους προδιαγραφών μου.
Υπάρχουν ιαπωνικά δικύλινδρα 650 με 95hp στα 170kg? πιθανά γι' αυτό.
Αστοχία είναι όταν προσπαθείς να πετύχεις κάτι και δεν το πετυχαίνεις.
Όταν το έχεις πετύχει και σε νοιάζει το μέλλον του για τον πελάτη σου λέγεται βελτίωση.
Όταν εκτίθεσαι για τα ιδανικά σου τιμάς την ιστορία σου.
Αν εισαι εταιρεια δυνατη και με υποβαθρο φτιαχνεις μπιελες μονη σου
Όταν είσαι στην ευρώπη που το μέγεθος του "εργοστασίου" γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης του φορολογικού
συστήματος και έχεις δίπλα σου την βιοτεχνία που φτιάχνει τις μπιέλες που βάζουν after market οι αναβάτες γιαπωνέζικων
τι είναι καλύτερο για τον πελάτη σου;
Ολόκληρη Yamaha και δεν τους άλλαζε ένα βολάν .
Λάθος της Απρίλια,στον κόσμο έμεινε το ελατωματική μπιέλα και δεν έχουν άδικο.
Ότι πιο τίμιο η αλλαγή μοτέρ,καλή κίνηση.
Εγω ξερω οτι υπαρχουν εταιρειες με καποια ελαττωματικα αναμεσα σε δεκαδες μοντελων διαφορων κατηγοριων.
Και εταιρειες με ελαχιστα μοντελα που ψαχνεις να βρεις ενα χωρις ελαττωμα και δε βρισκεις
πυξιδας990
20/07/2021, 09:49
Αν εισαι εταιρεια δυνατη και με υποβαθρο φτιαχνεις μπιελες μονη σου
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/nea-anaklisi-gia-honda-cbr-1000-rr-rsp-fireblade
και εδω σε αλλο προμηθευτη τις εδωσε....
επισης τουτος κατεβαζει μοτερ...
DoctoR_k6
20/07/2021, 09:54
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/nea-anaklisi-gia-honda-cbr-1000-rr-rsp-fireblade
και εδω σε αλλο προμηθευτη τις εδωσε....
επισης τουτος κατεβαζει μοτερ...
Βεβαια μπορει να ξερει οτι οι μπιελες ηταν το μειονεκτημα στην υποθεση κ να μην φοβαται το μοτερ γενικα...λεω εγω τωρα.
Ειναι πως το βλεπει ο καθενας.
Ο χρονος θα δειξει.
Οτι ολοι εχουν προμηθευτες ειναι γνωστο βεβαια.
doctor_john
20/07/2021, 09:59
Γενίκευση και σύγκριση μεταξύ ανόμοιων προϊόντων.
Και εγώ ξέρω βιοτεχνίες κοστουμιών που ράβουν χιλιάδες κοστούμια που τα φοράς και φεύγεις.
Ο ράφτης μου ράβει για 50 ανθρώπους και πρέπει να πας 3-4 φορές για να παραλάβεις..
Με ποιο είμαι πιο άνετος; ποιο θα κρατήσει περισσότερο; :D
Γιατί δεν συγκρίνουμε όμοια πράγματα;
οι γιαπωνέζοι κάνουν το κολίμπρι όταν με δική τους, εργοστασιακή, ευθύνη γίνεται τρίτης γενιάς μοτέρ χιλια κομμάτια
και ο ευρωπαίος σου αλλάζει ολόκληρο το πρωτοεμφανιζόμενο μοτέρ γιατί μια παρτίδα μπιελών δεν έχει τις προδιαγραφές που όρισε εξαρχής.
πυξιδας990
20/07/2021, 10:02
Βεβαια μπορει να ξερει οτι οι μπιελες ηταν το μειονεκτημα στην υποθεση κ να μην φοβαται το μοτερ γενικα...λεω εγω τωρα.
Ειναι πως το βλεπει ο καθενας.
Ο χρονος θα δειξει.
Οτι ολοι εχουν προμηθευτες ειναι γνωστο βεβαια.
σαφεστατα θα δειξει,παντως επειδη παρακολουθω γενικως το μοντελο 660,σφαιρα παει στις πωλησεις.......ειδικα σε πιστατες χωρες
DoctoR_k6
20/07/2021, 10:05
Γενίκευση και σύγκριση μεταξύ ανόμοιων προϊόντων.
Και εγώ ξέρω βιοτεχνίες κοστουμιών που ράβουν χιλιάδες κοστούμια που τα φοράς και φεύγεις.
Ο ράφτης μου ράβει για 50 ανθρώπους και πρέπει να πας 3-4 φορές για να παραλάβεις..
Με ποιο είμαι πιο άνετος; ποιο θα κρατήσει περισσότερο; :D
Γιατί δεν συγκρίνουμε όμοια πράγματα;
οι γιαπωνέζοι κάνουν το κολίμπρι όταν με δική τους, εργοστασιακή, ευθύνη γίνεται τρίτης γενιάς μοτέρ χιλια κομμάτια
και ο ευρωπαίος σου αλλάζει ολόκληρο το πρωτοεμφανιζόμενο μοτέρ γιατί μια παρτίδα μπιελών δεν έχει τις προδιαγραφές που όρισε εξαρχής.
Γιαπωνεζικο δεν καβαλας εσυ...?
σαφεστατα θα δειξει,παντως επειδη παρακολουθω γενικως το μοντελο 660,σφαιρα παει στις πωλησεις.......ειδικα σε πιστατες χωρες
Μακαρι να ηταν μια αστοχια.
Καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα λενε...κατι θα ξερανε. :lol:
doctor_john
20/07/2021, 10:29
Γιαπωνεζικο δεν καβαλας εσυ...?
Μακαρι να ηταν μια αστοχια.
Καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα λενε...κατι θα ξερανε. :lol:
Το πρώτο μου και έχω αγοράσει όλο το εργοστάσιο για να αγγίξω την ποιότητα των ευρωπαϊκών.
Tι σημαίνει όμως αυτό; επειδή καβαλάω γιαπωνέζικο θα πρέπει να εθελοτυφλώ και να βάλω την λογική στην άκρη; :D
Δύο φορές έδωσα προκαταβολή για multi και δύο φορές τους είπα εις υγείαν.. δεν έχω στεγανά.
DoctoR_k6
20/07/2021, 10:35
Το πρώτο μου και έχω αγοράσει όλο το εργοστάσιο για να αγγίξω την ποιότητα των ευρωπαϊκών.
Tι σημαίνει όμως αυτό; επειδή καβαλάω γιαπωνέζικο θα πρέπει να εθελοτυφλώ και να βάλω την λογική στην άκρη; :D
Αν δεν εισαι ικανοποιημενος το δινεις κ πας στα γνωστα καλα ευρωπαικα. Μην ταλαπωρεισαι αμαρτια ειναι...
Οσοι θελουν αγοραζουν γιαπωνεζικο κ οσοι θελουν ευρωπαικο.
Ο καθενας κρινει μετα αν ενηργησε σωστα η λαθος.
doctor_john
20/07/2021, 10:42
Δεν είμαι τέτοιος, κάνω αυτό που θέλω έτσι όπως θέλω.
Δεν έχω υποχρέωση σε κανέναν τους απλά όπως δεν θέλω να με αδικούν δεν θέλω να αδικώ. ;)
sapila racing
20/07/2021, 10:52
Γιαπωνεζικο δεν καβαλας εσυ...?
Μακαρι να ηταν μια αστοχια.
Καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα λενε...κατι θα ξερανε. :lol:
To κακό είναι οτι παρ όλο που αντικαθιστα το μοτέρ η Aprilia, η ρετσινιά μένει.
Επίσης ακόμα χειρότερο ειναι οτι το ίδιο ακριβως είχε συμβεί και στην επίσημη παρουσίαση του RSV4 πριν καποια χρόνια.
πυξιδας990
20/07/2021, 11:15
To κακό είναι οτι παρ όλο που αντικαθιστα το μοτέρ η Aprilia, η ρετσινιά μένει.
Επίσης ακόμα χειρότερο ειναι οτι το ίδιο ακριβως είχε συμβεί και στην επίσημη παρουσίαση του RSV4 πριν καποια χρόνια.
πολυ παλια στο πρωτο v4...
τωρα απλα ειναι κορυφαιο
DoctoR_k6
20/07/2021, 11:32
To κακό είναι οτι παρ όλο που αντικαθιστα το μοτέρ η Aprilia, η ρετσινιά μένει.
Επίσης ακόμα χειρότερο ειναι οτι το ίδιο ακριβως είχε συμβεί και στην επίσημη παρουσίαση του RSV4 πριν καποια χρόνια.
Μωρε αυτο ειναι το κακο...
Εγω παντως στην εταιρια που εργαζομαι (Ιαπωνας κατασκευαστης) οταν οι Ιαπωνες αλλαζουν το συνολο ενος μηχανηματος (σε περιοδο εγγυησης) κ οχι το κομματι που εχει το θεμα το κανουν γιατι ακομα δεν ειναι 100% σιγουροι τι φταιει (κ μας το λενε οταν μιλαμε).
Συνηθως συμβαινει σε καινουρια μηχανηματα που δεν εχουν δοκιμαστει πολυ κ καποιοι τυχεροι γινονται τα στατιστικα τους...
sapila racing
20/07/2021, 11:34
πολυ παλια στο πρωτο v4...
τωρα απλα ειναι κορυφαιο
Ναι εχουν περάσει χρόνια απο τότε αλλά ο κόσμος θυμάται. Τα μηχανακια βρόντηξαν στα χερια των δημοσιογράφων στην επίσημη παρουσίαση. Μεγαλο φαουλ.
Θα επρεπε να εχουν περάσει το 660 απο εκτεταμενες δοκιμές για να αποφυγουν αυτό που εγινε, που ειναι μια απο τα ίδια.
Διαβαζω επίσης πως τα μηχανακια που εκαναν τεστ στην Αμερική αλλά και στην Αγγλία είχαν διάφορα προβλήματα που η Aprilia απέδωσε στο οτι ηταν μοντελα προπαραγωγης.
Αναβαν check engine, το ABS εκανε οτι ναναι, δεν επαιρνε μπρός το μηχανακι κλπ.
Ε δεν το κανεις αυτό ρε φιλε. Φτιαξτο σωστό και μετα δωστο για δοκιμή!
Ειδικά επειδή την πάτησες την τελευταία φορά που εφτιαξες νεο μηχανακι και ξεκινησε την σταδιοδρομια του στραβα.
Ακόμα και να φτιάξουν πλήρως τα προβλήματα (όποια είναι τελοσπάντων) , το μηχανάκι σαν Tuono 660 στα τεστ , ενοχλεί με το flat spot στις μεσαίες , απο αυτά που
είπαν αμερικανοί και βρετανοί δημοσιογράφοι.
Για το RS660 ισχύει το ίδιο αλλά δεν ενοχλεί τόσο λέει αφού σαν πιο sport και πιθανόν με τα trackday κατα νου , η λειτουργία στα κόκκινα κυρίως δεν αναδεικνύει την
άνευρη λειτουργία στις μεσαίες.
Δηλαδή σε πρόσφατο συγκριτικό, το Tuono μετα βίας βγήκε 2ο σχεδόν ισοβαθμώντας με τα σημαντικά φθηνότερο και (παλαιότερο ουσιαστικά) MT-07 , κατα τη γνώμη τους πάντα.
Αυτό που μου αρέσει στο Tuono , είναι ότι έχει ένα υποτυπώδες fairing , το θεωρώ θεμιτό σε ένα "γυμνό" τέτοιων επιδόσεων και άνω.
doctor_john
20/07/2021, 14:55
Ξέρεις ποιο βγήκε πρώτο; μήπως θυμάσαι λινκ;
basilis_k6
20/07/2021, 15:06
Ναι εχουν περάσει χρόνια απο τότε αλλά ο κόσμος θυμάται. Τα μηχανακια βρόντηξαν στα χερια των δημοσιογράφων στην επίσημη παρουσίαση. Μεγαλο φαουλ.
Θα επρεπε να εχουν περάσει το 660 απο εκτεταμενες δοκιμές για να αποφυγουν αυτό που εγινε, που ειναι μια απο τα ίδια.
Διαβαζω επίσης πως τα μηχανακια που εκαναν τεστ στην Αμερική αλλά και στην Αγγλία είχαν διάφορα προβλήματα που η Aprilia απέδωσε στο οτι ηταν μοντελα προπαραγωγης.
Αναβαν check engine, το ABS εκανε οτι ναναι, δεν επαιρνε μπρός το μηχανακι κλπ.
Ε δεν το κανεις αυτό ρε φιλε. Φτιαξτο σωστό και μετα δωστο για δοκιμή!
Ειδικά επειδή την πάτησες την τελευταία φορά που εφτιαξες νεο μηχανακι και ξεκινησε την σταδιοδρομια του στραβα.
και βέβαια η αδιάφορη και συνηθως υπεροπτική αντιμετώπηση απο την αντιπροσωπια που δεν ειναι ελληνικο φαινομενο τελικα. σε ολο τον κοσμο το after sales της aprilia, δηλαδη της piaggio, ειναι τραγικο.
Ξέρεις ποιο βγήκε πρώτο; μήπως θυμάσαι λινκ;
ναι, επέλεξαν το Triumph Trident 660 ως 1ο
https://www.motorcycle.com/shoot-outs/2021-mo-middleweight-naked-bike-shootout-six-bikes
πυξιδας990
20/07/2021, 17:23
Ναι εχουν περάσει χρόνια απο τότε αλλά ο κόσμος θυμάται. Τα μηχανακια βρόντηξαν στα χερια των δημοσιογράφων στην επίσημη παρουσίαση. Μεγαλο φαουλ.
Θα επρεπε να εχουν περάσει το 660 απο εκτεταμενες δοκιμές για να αποφυγουν αυτό που εγινε, που ειναι μια απο τα ίδια.
Διαβαζω επίσης πως τα μηχανακια που εκαναν τεστ στην Αμερική αλλά και στην Αγγλία είχαν διάφορα προβλήματα που η Aprilia απέδωσε στο οτι ηταν μοντελα προπαραγωγης.
Αναβαν check engine, το ABS εκανε οτι ναναι, δεν επαιρνε μπρός το μηχανακι κλπ.
Ε δεν το κανεις αυτό ρε φιλε. Φτιαξτο σωστό και μετα δωστο για δοκιμή!
Ειδικά επειδή την πάτησες την τελευταία φορά που εφτιαξες νεο μηχανακι και ξεκινησε την σταδιοδρομια του στραβα.
η συνεχεια βεβαια δικαιωσε το v4 στις πωλησεις,καλοπουλημενο μοντελο..
για το 660 επειδη το ειχαμε στην προσφατη μαζωξη μας σε διαδρομη που περιλαμβανε βορειο κορινιθιακο και περιξ,το μοτερακι γαζωνε,με τιποτα δεν το εκανες για 660...μιλαω για το τουονο
lleonidas
10/03/2022, 10:43
Aprilia RS 660 limited edition (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/8190-aprilia-rs-660-limited-edition)
1.500 κομμάτια, τιμή 12.190€.
434497
Θα πουλήσει καλά στη Ρωσία
:lol:
lleonidas
15/03/2022, 16:54
Ισχύει (https://www.aprilia.com/gr_EL/promotions/) μέχρι 31/12/2022.
434633
giorgosb
07/11/2024, 10:30
Aprilia RS 660 2025
"Η Aprilia ανασχεδίασε πλήρως το φαίρινγκ της μοτοσυκλέτας με πιο εμφανή αλλαγή την αεροτομή που προστέθηκε κάτω από τους προβολείς και τα δύο πιο μικρά πτερύγια που βρίσκονται στα πλαϊνά, λίγο πιο ψηλά, προς βελτίωση της σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες.
Ο εν σειρά κινητήρας των 660 κ.εκ. έγινε ακόμη πιο ισχυρός και έφτασε τους 105 ίππους.
Το launch control έχει προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα του "πακέτου" APRC (Aprilia Performance Ride Control), που περιλαμβάνει ρυθμιζόμενο cornering traction control, cornering ABS, ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού, cruise control, quickshifter, σύστημα ρύθμισης φρένου κινητήρα και τις διαφορετικές χαρτογραφήσεις του μοτέρ.
Νέα φωτιζόμενα χειριστήρια στα κλιπόν αλλά και μια μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη πληροφοριών με διαγώνιο στις πέντε ίντσες.
Αποκτά και έκδοση Factory, με τις στάνταρ αναρτήσεις δίνουν τη θέση τους σε Ohlins με το ανεστραμμένο 43άρι πιρούνι NIX 30 και το STX 46 αμορτισέρ να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα."
Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/eicma-2024-aprilia-rs-660-perissoteri-dynami-pio-proigmena)
457807
457808
457809
motojojo
07/11/2024, 10:42
Η απρίλια έχει φτιάξει μια από τις πιο ωραίες μούρες γενικώς.
Η απρίλια έχει φτιάξει μια από τις πιο ωραίες μούρες γενικώς.
μικρα κ μεγαλα τουονο κ rs απλα ΓΑΜΑΝΕ:pink:
TheRegulator
15/05/2025, 21:31
Ξέχασα να πω πως το οδήγησα στην πίστα της Κρεμονα! Θα ήθελα διαφορετικά rear set και τα clip on πιο χαμηλά.. other than that και γαμω
462421
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.