View Full Version : Αγόρασα ένα FZR 1000 '95 (το οποίο θα κρατήσω σε γνήσια κατάσταση)
Ψάξε μήπως βρεις στο ebay εργοστασιακούς ή αναπαραγωγές.
Δεν αμφιβάλω καθόλου για τους κινέζικους, απλά είναι 5mm οι περισσότεροι αντί 5.5 και δεν βρίσκω το σχέδιο που θέλω.
Το μόνο που έχει φανεί σε μερικούς είναι να σου κάνει λίγο θόρυβο στα πρώτα χλμ.
Τους πας και πρεσάρεις ξανά τα μπουντούζια σαν να ελέγχεις ροπες και τελειώνει εκεί το θέμα.
Τα μπουρνούζια όχι ?
Υγ Τι να σε κάνω που έκλεισε ο Καμπακλής θα τα παίρναμε φθηνά, Παλλήνη πήγες ?
Υγ 2 για τον Αυστραλό το ίδιο προτείνω, δεν έχετε εκεί ανταλλακτικατζήδες ρε ??
doctor_john
16/10/2020, 18:47
Εργοστασιακά λες; τους έχουν φύγει τρύπες στην περίμετρο σε όλα τα συμβατά..
Πως λέγονται αυτά τα πρεσαριστά που συγκρατούν τους δίσκους στην αράχνη;
Πως λέγονται αυτά τα πρεσαριστά που συγκρατούν τους δίσκους στην αράχνη;
Ναι αλήθεια, πως λέγονται???
Υγ 2 για τον Αυστραλό το ίδιο προτείνω, δεν έχετε εκεί ανταλλακτικατζήδες ρε ??
Έχουμε ρε φίλε, αλλά δεν έχουν τίποτα για το δικό μου. Αλλά και να είχαν... θα το ζήταγαν για χρυσάφι οι φούστηδες
Άρχισα δειλά-δειλά να κάνω και κάνα βίντεο για το YouTube
Το πρώτο
https://www.youtube.com/watch?v=jHI4FE2f0v4
Δεν είναι ότι καλύτερο, το ξέρω. Και δεν έχω βιντεοσκοπήσει κάποιες εργασίες ενώ θα έπρεπε. Αλλά αρχή είναι... θα στρώσει το πράγμα!
Το δεύτερο κοκ....
https://www.youtube.com/watch?v=jXP0heYLT1g
o_gavros
17/10/2020, 09:06
Πως λέγονται αυτά τα πρεσαριστά που συγκρατούν τους δίσκους στην αράχνη;
Μάλλον εννοείς τα πιρτσινια.
Τα μπουντουζια είναι πχ: αυτοί οι κρίκοι που έχουν στις άκρες τους οι μουσαμάδες για να τους δένεις.
doctor_john
17/10/2020, 09:55
χμ.. και τα μπουντούζια πιρτσίνια δεν είναι χωρίς κέντρο; έχουν και περισσότερη πλάκα στο άκουσμα.
Έλεγα μήπως έχει κάποιο τεχνικό όρο να αποφύγω τον δικό μου. ;)
o_gavros
17/10/2020, 11:04
α γιατί δεν το λεγες εξαρχής ότι θέλεις να φιλοσοφήσομε; :p
χμ.. και τα μπουντούζια πιρτσίνια δεν είναι χωρίς κέντρο; έχουν και περισσότερη πλάκα στο άκουσμα.
Έλεγα μήπως έχει κάποιο τεχνικό όρο να αποφύγω τον δικό μου. ;)
Μα.... Έχουν κέντρο και αυτά. Μεγάλο και τρύπιο :D
Αστάρι στο υποπλαίσιο σήμερα. Αύριο θα κάνω και τους τροχούς αν βρω χρόνο!
422011
Μα.... Έχουν κέντρο και αυτά. Μεγάλο και τρύπιο :D
Floating pins λέγονται
Και μετά από 10 χρόνια, έπιασα για πρώτη φορά πιστόλι βαφής! Έβαψα το αστάρι για αλουμίνια (etch primer).
Σκατά τα έκανα, μιας και μου έτρεξε σε μερικά σημεία. Δε βαριέσαι! Σε δουλειά να βρίσκομαι. 600άρι και προσεγμένο τρίψιμο :D
422020
Κάτι άσχετο με την ανακατασκευή μου, μιας και δεν θα το κάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα (δεν το χρειάζεται), αλλά μπορεί να το χρειαστεί κάποιος άλλος. Άγνωστο αν υπάρχουν αυτά τα υλικά εκεί, αλλά αξίζει να τα ψάξει κανείς
422091
Το παραπάνω προϊόν, είναι μια ειδική ρητίνη που σφραγίζει τρύπες σε τεπόζιτα, δεν τα αφήνει να ξαναπιάσουν σκουριά κλπ (κάτι ανάλογο της πλαστικοποίησης). Το έκανα το 2017 στο Suzuki RB 50GAG '86 του αδερφού μου, του οποίου το τεπόζιτο είχε ανοιξεί αρκετές και μεγάλες τρύπες από σκουριά, λόγο νερού στις βενζίνες.
1. Καθαρίζεις καλά το τεπόζιτο από μέσα. Βγάζεις τις πολλές χοντρές σκουριές. Πολλοί χρησιμοποιούν μικρές μπίλιες ρουλεμάν με αντισκωριακό και ανακατεύουν. Εδώ, θα προτείνω, για την αφαίρεση της σκουριάς, άλλο ένα υλικό, το οποίο το έψαξε ο αδερφός μου και το βρήκε.
Rust Bucket λέγεται και είναι Αυστραλιανό προϊόν
422092
Βγαίνει σε σκόνη και σε υγρό. Προτιμώ τη σκόνη για να μπορώ να τη φέρω στις αποσκευές μου όταν έρχομαι Ελλάδα. Το 1 λίτρο σκόνης το αραιώνεις σε 5 λίτρα νερό και έτοιμο! 'Οτι σκουριασμένο βάλεις μέσα στον κουβά με το διάλυμα, το κάνει "γυαλί"!!! Εμείς, σφραγίσαμε τις τρύπες με μονωτική ταίνια και το ρίξαμε στο τεπόζιτο. Μετά από 24 ώρες το έκανε "εργοστάσιο"! Εννοείται πως αδειάσαμε το υλικό σε ένα κουβά και το κρατήσαμε για άλλα σκουριασμένα υλικά. Δε γνωρίζω για πόσο κρατάει, αλλά κρατάει...
Οι οδηγίες του Rust Bucket ωστόσο, αναφέρουν πως δεν απαιτείται να καθαριστούν τελείως οι σκουριές. Μάλιστα στις άγριες από σκουριά επιφάνειες πιάνει καλύτερα το υλικό. Λάδια να μην υπάρχουν.
2. Μετά πλένεις τις βρωμιές από μέσα και αφήνεις το τεπόζιτο να στεγνώσει. Τελικό καθάρισμα με διαλυτικό νίτρου ή άλλο καθαριστικό για να μη μείνουν λάδια.
3. Ανακατεύεις τις ρητίνες σε αναλογία 2:1 και τις ρίχνεις μέσα στο τεπόζιτο. Γυρνάς το τεπόζιτο συνεχώς, ώστε το υλικό να πάει παντού και να σφραγιστεί. Μετά από περίπου 40 λεπτά, το υλικό αρχίζει να πήζει. Το αφήνεις για δυο μέρες να κρυσταλώσει τελείως και έτοιμο για να του βάλεις βενζίνη.
Αν με το καλό μας αμολύσουν και μπορέσω να έρθω του χρόνου, θα ξανακάνω άλλο ένα τεπόζιτο για το ίδιο μηχανάκι, το οποίο το αγόρασα πέρυσι όσο ήμουν Ελλάδα. Θα χρειαστεί ακριβώς η ίδια διαδικασία (ξεσκούριασμα και σφράγισμα). Τα υλικά τα έχω ήδη εκεί. Όταν το κάνω, θα ανεβάσω φωτογραφίες. :wave2:
Κάτι άσχετο με την ανακατασκευή μου, μιας και δεν θα το κάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα (δεν το χρειάζεται), αλλά μπορεί να το χρειαστεί κάποιος άλλος. Άγνωστο αν υπάρχουν αυτά τα υλικά εκεί, αλλά αξίζει να τα ψάξει κανείς
422085
Το παραπάνω προϊόν, είναι μια ειδική ρητίνη που σφραγίζει τρύπες σε τεπόζιτα, δεν τα αφήνει να ξαναπιάσουν σκουριά κλπ (κάτι ανάλογο της πλαστικοποίησης). Το έκανα το 2017 στο Suzuki RB 50GAG '86 του αδερφού μου, του οποίου το τεπόζιτο είχε ανοιξεί αρκετές και μεγάλες τρύπες από σκουριά, λόγο νερού στις βενζίνες.
1. Καθαρίζεις καλά το τεπόζιτο από μέσα. Βγάζεις τις πολλές χοντρές σκουριές. Πολλοί χρησιμοποιούν μικρές μπίλιες ρουλεμάν με αντισκωριακό και ανακατεύουν. Εδώ, θα προτείνω, για την αφαίρεση της σκουριάς, άλλο ένα υλικό, το οποίο το έψαξε ο αδερφός μου και το βρήκε.
Rust Bucket λέγεται και είναι Αυστραλιανό προϊόν
422086
Βγαίνει σε σκόνη και σε υγρό. Προτιμώ τη σκόνη για να μπορώ να τη φέρω στις αποσκευές μου όταν έρχομαι Ελλάδα. Το 1 λίτρο σκόνης το αραιώνεις σε 5 λίτρα νερό και έτοιμο! 'Οτι σκουριασμένο βάλεις μέσα στον κουβά με το διάλυμα, το κάνει "γυαλί"!!! Εμείς, σφραγίσαμε τις τρύπες με μονωτική ταίνια και το ρίξαμε στο τεπόζιτο. Μετά από 24 ώρες το έκανε "εργοστάσιο"! Εννοείται πως αδειάσαμε το υλικό σε ένα κουβά και το κρατήσαμε για άλλα σκουριασμένα υλικά. Δε γνωρίζω για πόσο κρατάει, αλλά κρατάει...
Οι οδηγίες του Rust Bucket ωστόσο, αναφέρουν πως δεν απαιτείται να καθαριστούν τελείως οι σκουριές. Μάλιστα στις άγριες από σκουριά επιφάνειες πιάνει καλύτερα το υλικό. Λάδια να μην υπάρχουν.
2. Μετά πλένεις τις βρωμιές από μέσα και αφήνεις το τεπόζιτο να στεγνώσει. Τελικό καθάρισμα με διαλυτικό νίτρου ή άλλο καθαριστικό για να μη μείνουν λάδια.
3. Ανακατεύεις τις ρητίνες σε αναλογία 2:1 και τις ρίχνεις μέσα στο τεπόζιτο. Γυρνάς το τεπόζιτο συνεχώς, ώστε το υλικό να πάει παντού και να σφραγιστεί. Μετά από περίπου 40 λεπτά, το υλικό αρχίζει να πήζει. Το αφήνεις για δυο μέρες να κρυσταλώσει τελείως και έτοιμο για να του βάλεις βενζίνη.
Αν με το καλό μας αμολύσουν και μπορέσω να έρθω του χρόνου, θα ξανακάνω άλλο ένα τεπόζιτο για το ίδιο μηχανάκι, το οποίο το αγόρασα πέρυσι όσο ήμουν Ελλάδα. Θα χρειαστεί ακριβώς η ίδια διαδικασία (ξεσκούριασμα και σφράγισμα). Τα υλικά τα έχω ήδη εκεί. Όταν το κάνω, θα ανεβάσω φωτογραφίες. :wave2:
Τα συνημμένα δεν ανοίγουν
Τα συνημμένα δεν ανοίγουν
Μόλις το είδα και το διόρθωσα :beer:
Πριν δύο μέρες έριξα και το απλό αστάρι (αφού διόρθωσα κάποια μικροτρεξίματα που είχα κάνει με το αστάρι αλουμινίου :D
Σήμερα το έτριψα με πράσινο scotch brite (χωρίς νερό), μετά από συμβουλή του doctor john για να μην έχουμε πιθανότητα να τραβήξει υγρασίες και έχουμε ιστορίες. Γιάννη σε ευχαριστώ!
Το βάψιμο σύντομα....
422107
Και σήμερα τελείωσα με τους τροχούς! Χρώμα και μετά βερνίκι! Κουκλιά μου γίνανε!!! Κωδικός χρώματος Yamaha: DBC2 edited by sapila racing μετα απο πμ του csofos
422145
422146
422147
Τώρα αναμένω την παραγγελία από Ιαπωνία. Αναγκάστηκα να πληρώσω έξτρα χρήματα για να μου τα στείλουν με DHL courier. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος
doctor_john
27/10/2020, 10:18
Tο αγρίεψες στο στεφάνι αρκετά, δεν τρέχει τίποτα, πιθανά αναιρείς το drag της αεροδυναμικής αν εφάρμοζε εκεί. Αν δεν σε ενοχλεί άφησε το ως έχει.
Δίσκους περιμένεις; μπας και πήρε το μάτι σου κανα σιντί για μας τις σύγχρονες;
Ελπίζω ότι μάσκαρες τις τρύπες που βιδωνουν οι δισκοπλακες. Επίσης εκεί που μπαίνουν τα ρουλεμάν φαίνεται ότι έχει χρωμα. Αν ναι πριν περάσεις ρουλεμάν το χρωμα πρέπει να βγει....
Ελπίζω ότι μάσκαρες τις τρύπες που βιδωνουν οι δισκοπλακες. Επίσης εκεί που μπαίνουν τα ρουλεμάν φαίνεται ότι έχει χρωμα. Αν ναι πριν περάσεις ρουλεμάν το χρωμα πρέπει να βγει....
Ναι, βεβαίως και τα έκανα όλα αυτά. Όταν αργότερα ανεβάσω το βίντεο στο YouTube θα το δεις
Σειρά έχει το σπάσιμο στη μάσκα. Αν και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κάνει πλαστικοκόλληση, δεν το είχε βάψει. Κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να το κάνω εγώ. Στόκο για πλαστικά και ξύσιμο λοιπόν. Θα επιχειρήσω να κάνω τοπική βαφή. Το χρώμα όμως λίγο μυστήριο. Βάση, πέρλα και μετά βερνίκι. Τριπλής τα λένε αυτά?
422247
doctor_john
30/10/2020, 07:37
Kαλιεμέεεραα.. το ξεχνάς το τοπικό και ανοίγεις τον τομέα όσο ορίζεται από το λευκό χρώμα κάτω από την αιχμή του φέρινγκ.
Βγάλε το μασκάρισμα για τρίψεις λίγο όλη την μάσκα και θα δουλέψεις με κλειστή βεντάλια
χωρίς μάσκα και χαμηλή πίεση για να μη γίνουν σκατουλια τα υπόλοιπα..
Τα χρώματα που χρησιμοποιούν στα εργοστάσια είναι πολύ διαφορετικής σύνθεσης και δεν υπάρχουν στον τελικό χρήστη.
Υπάρχει περίπτωση όλο αυτό να είναι ένα υλικό κάτι που για εμάς δεν μπορεί να συμβεί χημικά, κόβει σαν γάλα με πορτοκαλάδα.
Τι θέλω να πώ: θα χρειαστεί να το σβήσεις (max δύο περάσματα στο σβήσιμο) κάτω από την αιχμή που έχεις μασκάρει.
Αυτό σημαίνει πως δεν θα πλησιάσεις εκεί παρά μόνο όταν το υπόλοιπο είναι τέλειο.
Πρώτα θα λιανίσεις τις κολλήσεις, θα ρίξεις λευκό αστάρι και θα περιμένεις 24h για να το λυγίσεις έτσι ώστε να τσεκάρεις
την κόλληση ότι δεν κάνει ρηγματώσεις.
Μετά θα τρίψεις ξερά, θα απολυμάνεις και θα ρίξεις το σκέτο λευκό βάσης στο σύνολο του τομέα, να σβήνει κάτω από την αιχμή.
Όταν θα είναι τέλειο θα ρίξεις πιο απομακρυσμένα και ήσυχα την σκέτη πέρλα ολοκληρώνοντας στο σβήσιμο κάτω από την αιχμή.
Αν όλα πάνε καλά, θα ρίξεις βερνίκι στο σύνολο του φερινγκ και τελείωσες.
Αν είναι βροχερή μέρα βάζεις acid king (ή κλασική) και το ξεχνάς.
Καλως ήρθες στο λάκο, godspeed!
υγ: δούλεψε με αρκετό φως όταν ρίχνεις την περλα αλλά ανακλώμενο, όχι προσπίπτον θα γυαλίζει και δεν θα βλέπεις
ή θα βλέπεις άστρα σε λίγη ώρα.
Άσχετο και πάλι με το θέμα μας, αλλά κάποιος μου ζήτησε φωτογραφία του Suzuki RB 50 GAG του αδερφού μου, στο οποίο είχαμε κάνει ξεσκούριασμα και σφράγισμα του τεπόζιτου.
Ορίστε μια φώτο λοιπόν
422275
Μόλις σχόλασα από τη δουλειά, πιάστηκα με τη μπροστινή ζάντα, πριν με πιάσουν οι νύχτες. Έβαλα τους δίσκους πάνω και φυσικά καινούρια ρουλεμάν και τσιμούχες. Αύριο την πισινή ζάντα με το καλό.
422606
Κουκλιά μου γίνανε. Πάμε για "παπούτσια"! Ακούω προτάσεις για ελαστικά. Δε θέλω λάστιχο supersport (εκτός και αν το βρω σε καλή τιμή)!! Κάτι σε πιο sport-touring.
422739
Batlax BT-16 η για πιο sport οδηγηση Batlax S-22
DoctoR_k6
16/11/2020, 16:10
Εβγαλε κ καινουριο (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/neo-sport-touring-elastiko-battlax-sport-32-tis-bridgestone-deltio-typoy)sport touring η Bridgestone...
Batlax BT-16 η για πιο sport οδηγηση Batlax S-22
Εβγαλε κ καινουριο (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/neo-sport-touring-elastiko-battlax-sport-32-tis-bridgestone-deltio-typoy)sport touring η Bridgestone...
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας. Δυστυχώς, δε βρήκα κανένα από αυτά. Εν τω μεταξύ, όσα άλλα έβρισκα, είχαν ημερομηνία κατασκευής από 2018 και κάτω. Μέχρι και του 2013 θέλανε να μου δώσουν!!!
Τελικά, μετά από ψάξιμο, αγόρασα αυτά. Pirelli Diablo Rosso III. Ημερομηνία κατασκευής 23/20.
422946
Συντοπιτη, το χρωματακι της ζαντας, ειναι ΚΑΒΛΑ!
Ξηγιεμαι παρακολουθηση θεματος.
Με το καλο να το τελειωσεις, ο,τι πιο δημιουργικο εν καιρω καραντίνας! :beer:
Συντοπιτη, το χρωματακι της ζαντας, ειναι ΚΑΒΛΑ!
Ξηγιεμαι παρακολουθηση θεματος.
Με το καλο να το τελειωσεις, ο,τι πιο δημιουργικο εν καιρω καραντίνας! :beer:
Να 'σαι καλά φίλε! Σε ευχαριστώ πολύ! :wave2:
Και σήμερα βρήκα λίγο χρόνο με το ρεπό μου για να βάλω πάνω τροχούς, υποπλαίσιο ουράς με το φτερό του και άλλα μικρά μπιχλιμπίδια
423198
423199
423200
Αυτές οι βραδινές βάρδιες μου έχουν αλλάξει τα φώτα! Έτσι, όπως είναι φυσικό, δεν έχω πολύ χρόνο να ασχοληθώ με την αγαπημένη μου! Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και:
-Άλλαξα τα υγρά φρένων μπρος - πίσω
-Έβαλα καινούριο φίλτρο αέρος και το φιλτροκούτι επάνω
-Έβαλα το χταπόδι
-Πέρασα το ψυγείο
Αυτά...
423463
423464
montechristo
09/12/2020, 09:40
Δεν θα σενιαρεις λιγακι και τις ψυκτρες του ψυγειου? Με το υπολοιπο μηχανακι να φαινεται καινουργιο, κανουν ασχημη εντυπωση...
Δεν θα σενιαρεις λιγακι και τις ψυκτρες του ψυγειου? Με το υπολοιπο μηχανακι να φαινεται καινουργιο, κανουν ασχημη εντυπωση...
Και ότι έλεγα να ρωτήσω για το πώς! Καμία ιδέα κανείς?
Αλλιώς θα ψάξω να βρω άλλο ψυγείο
montechristo
09/12/2020, 09:53
Ψαξε για κατι τετοιο... https://www.banggood.com/el/Air-Conditioner-Fin-Repair-Comb-Condenser-Comb-Refrigeration-Radiator-Tool-p-1571439.html?utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_organic&gmcCountry=GR&utm_content=minha&utm_campaign=minha-gr-el-pc¤cy=EUR&cur_warehouse=CN&createTmp=1&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_bgs&utm_content=sxxx&utm_campaign=sxxx-ssc-gr-el-all-1022&ad_id=474533344498&gclid=CjwKCAiAiML-BRAAEiwAuWVggqapbBELEz4nROvqhpa7BmcFyK1FmgHTK5Hss41H-YxqxfeR8pN-LBoCS8UQAvD_BwE
Ή δοκιμασε καμια χτενα...:))
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%84%CE%AD%CE%BD%CE%B1#/media/Αρχείο:Plastic_comb,_2015-06-07.jpg
Ψαξε για κατι τετοιο... https://www.banggood.com/el/Air-Conditioner-Fin-Repair-Comb-Condenser-Comb-Refrigeration-Radiator-Tool-p-1571439.html?utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_organic&gmcCountry=GR&utm_content=minha&utm_campaign=minha-gr-el-pc¤cy=EUR&cur_warehouse=CN&createTmp=1&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_bgs&utm_content=sxxx&utm_campaign=sxxx-ssc-gr-el-all-1022&ad_id=474533344498&gclid=CjwKCAiAiML-BRAAEiwAuWVggqapbBELEz4nROvqhpa7BmcFyK1FmgHTK5Hss41H-YxqxfeR8pN-LBoCS8UQAvD_BwE
Ή δοκιμασε καμια χτενα...:))
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%84%CE%AD%CE%BD%CE%B1#/media/Αρχείο:Plastic_comb,_2015-06-07.jpg
Το έχω πάρει αυτό αλλά δεν κάνει τίποτα. Είναι κατάλληλο μόνο για τις πτέρυγες του κλιματιστικού.
Μάλλον θα πέσει ψιλό κατσαβίδι και πολύ υπομονή.
Ευχαριστώ πάντως
Επειδη το εκανα στο παρελθον, ο πιο βολικος τροπος, ειναι να σπρωξεις κατι λεπτο, που χωραει ισα-ισα απο πισω προς τα εμπρος.
Επειδη το εκανα στο παρελθον, ο πιο βολικος τροπος, ειναι να σπρωξεις κατι λεπτο, που χωραει ισα-ισα απο πισω προς τα εμπρος.
Κάπως έτσι το σκέφτομαι. Θα το κάνω. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου
FRAGISCOS
10/12/2020, 19:06
Τώρα είδα το θέμα. Κουκλί το εργαλείο!!! Φαίνεται πως το μεράκι περισσεύει!!! Αντε να το δουμε τελειωμένο!!:beer:
Τώρα είδα το θέμα. Κουκλί το εργαλείο!!! Φαίνεται πως το μεράκι περισσεύει!!! Αντε να το δουμε τελειωμένο!!:beer:
Σε ευχαριστώ πολύ αδερφέ! Τελειώνει σιγά σιγά, αλλά θα με παιδέψει!
Πριν μερικές μέρες, που βρήκα πάλι μια ευκαιρία να βάλω πάνω τεπόζιτο και πλαστικά ουράς. Επίσης, άλλαξα τα υγρά φρένων και συμπλέκτη.
Σήμερα θα ασχοληθώ λιγάκι πάλι. Αν υπάρχει κάποια σοβαρή πρόοδο, θα ανεβάσω τις ανάλογες φωτογραφίες :)
423568
423569
Μπράβο σου, πολύ ωραία δουλειά!
Μπράβο σου, πολύ ωραία δουλειά!
Σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά!
Τελείωσε και η βαφή της μάσκας. Έκανα ένα πρόχειρο γυάλισμα στην εξάτμιση και την έβαλα πάνω. Περισσότερα σε λίγες μέρες
423693
423694
Sotirisxt
19/12/2020, 07:27
Να το χαίρεσαι φίλε.. Χαιρετίσματα από Λιβαδειά γεννημένος Διδυμότειχο και εγώ με ρίζες από το χωριό Θυρεα. Λογικά θα θυμάσαι Σαρσακη το συνεργείο εκεί κοντά εμένα..
Να το χαίρεσαι φίλε.. Χαιρετίσματα από Λιβαδειά γεννημένος Διδυμότειχο και εγώ με ρίζες από το χωριό Θυρεα. Λογικά θα θυμάσαι Σαρσακη το συνεργείο εκεί κοντά εμένα..
Γεια σου και σενα! Ναι βεβαίως το θυμάμαι!
Σε ευχαριστώ πολύ και να περνάς καλά! Θα τα λέμε από εδώ! :wave2:
doctoras
19/12/2020, 08:22
πω πω! ωραίο γίνεται! αναμονή ολοκληρωμενου φωτορομάτζου, ψάξε μέρος απο τώρα με αναλογο background
πω πω! ωραίο γίνεται! αναμονή ολοκληρωμενου φωτορομάτζου, ψάξε μέρος απο τώρα με αναλογο background
Να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ πολύ!
Δεν είναι και άσχημη ιδέα! Θα ψάξω να βρω κανένα μέρος της προκοπής
Από viper1
"Ένα παλιό εργοστάσιο λήψη scrap yard would be perfect"
Πολύ καλή ιδέα φίλε! Έχω να δέσω μόνο μερικά λίγα πραγματάκια και αρχίζω παράλληλα με την έκδοση άδειας κλασσικού και την έρευνα για ένα τέτοιο μέρος!
Το τελευταίο βίντεο. Έπονται και άλλα...
https://www.youtube.com/watch?v=PNUO52V-BZU&list=PLxrvpY1pWFRn2tTkgQY3TmykxsQmDOxdr&index=9
motomaniac
12/01/2021, 23:14
Επειδη το εκανα στο παρελθον, ο πιο βολικος τροπος, ειναι να σπρωξεις κατι λεπτο, που χωραει ισα-ισα απο πισω προς τα εμπρος.
φιλερ. εμεις με τετοιο καναμε δουλεια. σκληρο για το παχος του και λεπτοτερο απο κατσαβιδι.
Με πολύυυυυυ αργές διαδικασίες προχωράει, αλλά προχωράει! Φτάνουμε στο τέλος σιγά σιγά...
Μπήκαν η μάσκα με τα φώτα και τα φέρινγκ. Έμεινε μόνο η ζελατίνα της μάσκας, ένα καθάρισμα λάδωμα της αλυσίδας κίνησης και....... η σέλα :D
424929
Και επιτέλους έφτασε η μέρα που είπα "τελείωσε κι αυτό το project"!
Μερικές πρόχειρες φωτογραφίες στην αυλή του σπιτιού μου.
Καλύτερη φωτογράφιση, αφού το περάσω "ΚΤΕΟ" και το πάω για άδεια κλασσικού.
425052
425053
425054
425055
Sotirisxt
27/01/2021, 02:02
Μπράβο πανέμορφο πολύ ωραίο αποτέλεσμα..
Kickstart
27/01/2021, 14:44
εεεπ λείπει μια τάπα στην τιμονόπλακα!
(πλάκα κάνω)
Σούπερ το εκανες, καινουργιο.
Να το χαρείς και δωσε φωτο από πρώτη βόλτα να γουσταρουμε. :beer:
Kas_Tracer
27/01/2021, 15:30
Και κανά βιντεάκι με το εργαλείο στον Great Ocean Road δεν θα μας χάλαγε :p
thanos1071
27/01/2021, 15:47
Μπράβο ρε φίλε, να το χαρείς και πάντα όρθιος...
Κούκλα έγινε.:beer::beer::beer:
Τελικά η ανταμοιβή είναι αυτό το όμορφο αποτέλεσμα , καλες βόλτες και βίντεο θέλουμε:beer:
FRAGISCOS
28/01/2021, 13:52
Μόλις το έβγαλες από την κούτα έτσι???
Πανέμορφο!! Καλές βόλτες!!!:beer:
DoctoR_k6
28/01/2021, 14:05
Πανεμορφο!!!
Καλες βολτες κ πολλα χιλιομετρα.
:beer:
Αξιοζήλευτο το έκανες!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ααααααυτά ειναι !!!
Μοκέτα, παρκάρισμα σε paddock stands, κουκουλωμα και βουρ για το επομενο!!:beer:
Εξαιρετικό αποτέλεσμα, να τη χαρείς όσο μπορείς περισσότερο:beer:
sapila racing
31/01/2021, 12:16
Και επιτέλους έφτασε η μέρα που είπα "τελείωσε κι αυτό το project"!
Μερικές πρόχειρες φωτογραφίες στην αυλή του σπιτιού μου.
Καλύτερη φωτογράφιση, αφού το περάσω "ΚΤΕΟ" και το πάω για άδεια κλασσικού.
Πολύ ωραίο, μπράβο!! :beer:
sanctusan
31/01/2021, 18:40
Ω ρε Γκάυλααααααα!!!!!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/01/2021, 19:47
Μπράβο σού.Εκανες δουλειά για σεμινάριο. Το μηχανάκι είναι τούμπανο.
Θα του βγάλεις πινακίδες κλασικής?Το σκέφτηκες καλά?Δε θα το χαρείς...
Πανεμορφο!!!
Καλες βολτες κ πολλα χιλιομετρα.
:beer:
Αξιοζήλευτο το έκανες!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ααααααυτά ειναι !!!
Μοκέτα, παρκάρισμα σε paddock stands, κουκουλωμα και βουρ για το επομενο!!:beer:
Εξαιρετικό αποτέλεσμα, να τη χαρείς όσο μπορείς περισσότερο:beer:
Πολύ ωραίο, μπράβο!! :beer:
Να σας ευχαριστήσω όλους σας για τα θετικά σας σχόλια!!!
Ακόμα να το πάω για ΚΤΕΟ (roadworthy certificate το λένε εδώ), ώστε να προχωρήσω με την άδεια κλασσικού.
Και κανά βιντεάκι με το εργαλείο στον Great Ocean Road δεν θα μας χάλαγε :p
Πολύ ωραίο, μπράβο σου!
Μπράβο ρε φίλε, να το χαρείς και πάντα όρθιος...
Κούκλα έγινε.:beer::beer::beer:
Τελικά η ανταμοιβή είναι αυτό το όμορφο αποτέλεσμα , καλες βόλτες και βίντεο θέλουμε:beer:
Μόλις το έβγαλες από την κούτα έτσι???
Πανέμορφο!! Καλές βόλτες!!!:beer:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!!! Βίντεο και φωτογράφιση ελπίζω σύντομα!!!
Μπράβο πανέμορφο πολύ ωραίο αποτέλεσμα..
εεεπ λείπει μια τάπα στην τιμονόπλακα!
(πλάκα κάνω)
Σούπερ το εκανες, καινουργιο.
Να το χαρείς και δωσε φωτο από πρώτη βόλτα να γουσταρουμε. :beer:
Σας ευχαριστώ πολύ!!! Αυτό με την τάπα και μένα με χαλάει, αλλά που να βρω? :bawl:
sanctusan
Μεγάλη καύλα φίλε!!! Έζησα τα 90's και πάλι
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
Ναι, θέλω να του βγάλω άδεια κλασσικού για τους λόγους που είχα προαναφέρει. Δεν τρέχει τίποτα όμως. Ότι ώρα θέλω μπορώ να του βγάλω και κανονική άδεια!
Akalestos
07/02/2021, 10:47
Πανεμορφη να τη χαιρεσαι!!! Κουκλα ειναι.
Πανεμορφη να τη χαιρεσαι!!! Κουκλα ειναι.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε!!!
Για το ψυγείο υπάρχει αυτό το μυτοτσίμπιδο:
https://www.keiba-tool.com/keiba/en/series/036/
Από e-bay : https://www.ebay.com/itm/KEIBA-metapen-MP-665-Free-Shipping-with-Tracking-number-New-from-w-Tracking/283961213960?hash=item421d684408:g:ZKYAAOSwhZ5fH55I
Για το ψυγείο υπάρχει αυτό το μυτοτσίμπιδο:
https://www.keiba-tool.com/keiba/en/series/036/
Από e-bay : https://www.ebay.com/itm/KEIBA-metapen-MP-665-Free-Shipping-with-Tracking-number-New-from-w-Tracking/283961213960?hash=item421d684408:g:ZKYAAOSwhZ5fH55I
Σε ευχαριστώ πολύ. Το αγοράζω αμέσως!!! :beer:
Σήμερα περάσαμε από τεχνικό έλεγχο RWC (το αντίστοιχο δικό μας ΚΤΕΟ)
Το πέρασε με άριστα η γριά!!! Σε μερικές μέρες την πάω για τη νέα άδεια κυκλοφορίας! :smokin:
425578
Κάναμε την πρώτη μας βόλτα σήμερα. Όχι πολύ μακριά, μιας και ο χρόνος ήταν περιορισμένος (μόλις είχα σχολάσει αργά το απόγευμα από τη δουλειά κλπ κλπ). Η γριά τραβούσε τα βλέματα διαρκώς!!! Τώρα.... επειδή πολλοί πιτσιρικάδες που την κοιτάγανε δε γνώριζαν το μοντέλο μιας και δεν είχαν γεννηθεί ακόμα?
Επειδή πολλοί νοσταλγοί του παρελθόντος πήγαν χρόνια πίσω?
Επειδή πραγματικά τους άρεσε?
Μια φορά, εγώ τη βόλτα μου την ευχαριστήθηκα και με το παραπάνω. Μόνο η Ελλάδα έλλειπε από εκεί :vroum:
426126
Είπα να ασχοληθώ με τα καρμπυρατέρ της αυτές τις μέρες, γιατί άκουγα να δουλεύουν τρεις κύλινδροι πριν τις 3000σαλ. Ο λόγος που δεν τα καθάρισα όταν την είχα ξηλωμένη (και το μετάνιωσα πικρά φυσικά) ήταν ότι εμπιστεύτηκα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, που μου είπε ότι τα έβγαλε αυτός και τους έβαλε άλλες -καινούριες- βελόνες και τα καθάρισε.
"Μαύρο" καθάρισμα όμως τους έκανε, μιας και μέσα βρήκα αρκετή βρωμιά!
Είχα αγοράσει ένα μηχάνημα που καθαρίζει με υπέρηχους πριν κάμποσο καιρό και βρήκα την ευκαιρία να το βάλω σε λειτουργία. Τα αποτελέσματα:
427640
427642
427641
427643
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/04/2021, 06:26
Είπα να ασχοληθώ με τα καρμπυρατέρ της αυτές τις μέρες, γιατί άκουγα να δουλεύουν τρεις κύλινδροι πριν τις 3000σαλ. Ο λόγος που δεν τα καθάρισα όταν την είχα ξηλωμένη (και το μετάνιωσα πικρά φυσικά) ήταν ότι εμπιστεύτηκα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, που μου είπε ότι τα έβγαλε αυτός και τους έβαλε άλλες -καινούριες- βελόνες και τα καθάρισε.
"Μαύρο" καθάρισμα όμως τους έκανε, μιας και μέσα βρήκα αρκετή βρωμιά!
Είχα αγοράσει ένα μηχάνημα που καθαρίζει με υπέρηχους πριν κάμποσο καιρό και βρήκα την ευκαιρία να το βάλω σε λειτουργία. Τα αποτελέσματα:
427640
427642
427641
427643
Σύνηθες φαινόμενο των εφζιαρ να δουλεύουν με λιγότερους κυλίνδρους από αυτούς που έχουν :lol:
Έκανες πολύκαλή δουλειά.
Έτσι από περιέργεια μπορείς να ποστάρεις αυτό το μηχάνημά των υπερήχων γιατί αγνοώ παντελώς την ύπαρξη του :wave2:
Σύνηθες φαινόμενο των εφζιαρ να δουλεύουν με λιγότερους κυλίνδρους από αυτούς που έχουν :lol:
Έκανες πολύκαλή δουλειά.
Έτσι από περιέργεια μπορείς να ποστάρεις αυτό το μηχάνημά των υπερήχων γιατί αγνοώ παντελώς την ύπαρξη του :wave2:
Βεβαίως! Αυτό εδώ είναι το δικό μου. Είναι το μεγαλύτερο που μπόρεσα να βρω (30 λίτρα). Έχει και μικρότερα, πχ 1,3lt, 2lt, 3lt, 6lt, 15lt και 22lt
Πήρα το μεγάλο για να μπορώ να ρίξω όλα τα σώματα μαζί, με-μιας και γιατί μπορεί να χρειαστεί να καθαρίσω και άλλα κομμάτια με μεγαλύτερο μέγεθος. Όταν θέλω να κάνω κάτι μικρό, για να μη βρωμίζω όλο το νερό και να μη χαραμίζω ένα σκασμό καθαριστικό, βάζω τα κομμάτια (πχ ζιγκλέρ) σε ένα μικρό τάπερ και τα καλύπτω μέσα στο τάπερ με καθαριστικό (πχ άσπρο ξύδι). Κλείνω το τάπερ με το καπάκι του και αρχίζω το μηχάνημα. Τα κάνει "γυαλί"!!!
427644
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για τα γνήσια χρώματα των μοτοσικλετών μου (μιας και θα βαφτούν σε αυτά) έπεσα πάνω σε αυτό εδώ:
https://www.gs-classic.de/download/Suzuki-Farbcode.pdf
Είναι για τα χρώματα της Suzuki μόνο, αλλά αυτό μπόρεσα να βρω. Είναι Γερμανικό site, αλλά έχει δίπλα και κείμενο στα Αγγλικά. Ξέρω πως αυτοί οι κωδικοί δε λένε τίποτα στους λαμαρινάδες, αλλά έτσι για ενημέρωση, καλό είναι να το δει κανείς.
Είναι ενδιαφέρον το τμήμα που εξηγεί για τον κωδικό του χρώματος ενός ανταλλακτικού:
Η Suzuki λοιπόν, στον κωδικό του ανταλλακτικού, έχει τρία τμήματα που χωρίζονται με παύλες (-). Το τρίτο τμήμα είναι που αντιστοιχεί στον κωδικό του χρώματος.
Για παράδειγμα, το ανταλλακτικό 68130-17C00-7JG, είναι μια από τις λωρίδες αυτοκόλλητου στην ουρά του GSXR750 '88 που έχω. Το 7JG είναι το χρώμα του αυτοκόλλητου (μαύρο στη συγκεκριμένη περίπτωση).
Επίσης, υπάρχουν μερικοί κωδικοί, που ενδικνείουν ένα γκρουπ χρωμάτων. Για παράδειγμα ο κωδικός 7JJ αντιστοιχεί στα κόκκινα χρώματα του GSXR 750 '88 (22R Pearl Cool White και 22P Pearl Twinkle Red).
Δεν ξέρω αν αυτό το post πρέπει να παραμείνει εδώ ή να πάει αλλού. Το αφήνω στους διαχειριστές :)
doctor_john
22/06/2021, 07:48
Eντυπωσιακά πολλά.. έχεις χρησιμοποιήσει τους κωδικούς που δίνει; σου δίνουν συνταγή με αυτούς ή τους ψάχνουν να τους μεταφράσουν πρώτα;
Ένα καημό έχω απο όλους τους αντίστοιχους πίνακες που έχω συναντήσει, την χρονιά κυκλοφορίας ρε γμτ!!!
Δεν ήθελα να ανεβάσω κάτι, αφου δεν είχα προόδους πάνω στο θέμα.
Τελικά, πριν καιρό, αφού είχα καθαρίσει τα καρμπυρατέρ και τα έβαλα πάνω, ανακάλυψα ότι και πάλι δουλεύουν μόνο τρεις κύλινδροι! Μέτρησα συμπίεση και βρήκα πως ο τρίτος κύλινδρος είχε μόνο 25!!! Μιας και δεν μου έκαιγε λάδια (ελατήρια πιστονιού) αλλά ούτε και είχα λάδι στην εισαγωγή (τρύπα στο πιστόνι), το πρόβλημα φαίνεται να είναι σε κάποια φθαρμένη βαλβίδα. Υποπτεύομαι εξαγωγής, μιας και αυτές κάνουν το πιο σκληρό έργο. Θα δείξει, όλα αυτά είναι απλά υποθέσεις.
Μια μετακόμιση αργότερα και πολλά άλλα πράγματα στο ενδιάμεσο, κατάφερα μόλις σήμερα να κατεβάσω τον κινητήρα κάτω!
Έχουν ήδη παραγγελθεί, ελλατήρια πιστονιού, 2 βαλβίδες εισαγωγής και άλλες δύο εξαγωγής (έτσι για να βρίσκονται), όλες οι φλάντζες του κινητήρα, όλα τα λαστιχάκια και ένα σωρό άλλα ανταλλακτικά από Ιαπωνία. Μόλις ανοιχτεί ο κινητήρας, θα του γίνει ολική ανακατασκευή. Θα δω και τι είδους κουζινέτα έχουν οι μπιέλες και ο στρόφαλος και θα τα παραγγείλω και αυτά.
Προς το παρόν....έφτασα μέχρι εδώ.
429815
M'αρεσει αφανταστα το λυσε-δεσε μοτερ (με τα σωστα εργαλεια παντα!!!).
Keep us posted & καλη ευκολία !! :)
Μόλις πριν λίγο σταμάτησα για να φορτίσει το κινητό. Τελείωσε η μπαταρία και δεν μπορούσα να βιντεοσκοπήσω! Μέχρι στιγμής, έφτασα εδώ. Δεν υπάρχει κάποια φθορά στους κυλίνδρους, ούτε και έχω σπασμένα ελλατήρια (φθαρμένα ίσως, θα το δω μετά). Τα πιστόνια είναι επίσης σε καλή κατάσταση. Οι βαλβίδες δεν φαίνεται εκ πρώτης όψης να έχουν κάποια σοβαρή ζημιά (δε λείπει κομμάτι κλπ), αλλά θα κάνω το τεστ με λίγη βενζίνη σε εισαγωγές και εξαγωγές και θα δω πόσο χάνουν.
429818
Είμαι ένα βήμα από να ανοίξω τον κινητήρα στη μέση! Ιδού μερικές φωτογραφίες.
Αυτή είναι η αντλία λαδιού, την οποία φυσικά αφαίρεσα ώστε να έχω πρόσβαση στις βίδες που ανοίγει ο κινητήρας στη μέση
429819
Εδώ μόλις είχα βγάλει την ελαιολεκάνη
429820
Και μια εδώ, με το συμπλέκτη βγαλμένο (ο κινητήρας είναι όρθια στημένος).
429821
doctoras
25/07/2021, 09:14
μανουλα μου......πολύ πράμα! κράτα πολλές σημειώσεις για την συναρμολόγηση
Και καμιά ώρα πριν τελείωσα για σήμερα, με τον κινητήρα κομμένο στη μέση. Σε κάνα 2-3 μέρες που έχω καιρό πάλι, θα γίνει ολική σούμα με τα ανταλλακτικά που χρειάζομαι για να γίνει παραγγελία. Για να πω την αλήθεια, μόνο τα κουζινέτα βάσεως και μπιελών θα χρειαστώ. Τα υπόλοιπα όλα (μα όλα) έχουν έρθει ήδη. Ελλατήρια πιστονιού, ότι λαστιχάκι μπορεί να φανταστεί κανείς, όλες οι τσιμούχες, ελλατήρια-δίσκοι συμπλέκτη, φλάντζες κινητήρα κλπ κλπ
429823
429824
Ωραίο που μπορείς να φθάσεις σε τέτοιο βάθος μόνος σου. Επισκευάζεις σχεδόν τα πάντα και κάνεις καλύτερη δουλειά από επαγγελματία που τον πιέζει ο χρόνος.
doctoras
25/07/2021, 11:47
Ωραίο που μπορείς να φθάσεις σε τέτοιο βάθος μόνος σου. Επισκευάζεις σχεδόν τα πάντα και κάνεις καλύτερη δουλειά από επαγγελματία που τον πιέζει ο χρόνος.
:a10:
Από καθαρή περιέργεια, πόσο θα πάνε σύνολο τα ανταλλακτικά;
Από καθαρή περιέργεια, πόσο θα πάνε σύνολο τα ανταλλακτικά;
Σε ενα 4κυλινδρο μοτερ, μονο για ανοιγμα-κλεισιμο κεφαλης, με ολα τα παρελκομενα απο τσιμουχακια βαλβιδων, φλατζα εκκρηξεως, τσιμουχα για το καπακι κλπ... ξεκινας απο τα 200-250€.
Μετα, εξαρταται απο τις φλατζες που εχει στο κατω μερος, ποσα o-ring ειναι αναγκαιο να αλλαξεις και φυσικα τα μεταλλα.
Κουζινετα, ελατηρια εμβολων, θρος, τυχον ρουλεμαν, αστερακι επιλογεα, τσιμουχες κλπ....
Δεν ειναι τοσο το οικονομικο κομματι, κυριολεκτικα ειναι σχεδον τζαμπα αν σκεφτεις πως χωρις καποια ζημια αν προλαβεις νωρις και αλλαξεις ολα τα αναλωσιμα, εχεις ενα πληρως "ανανεωμενο" μοτερ....
Ειναι χρονοβορα διαδικασια, προυποθετει να σημειωνεις ΟΛΕΣ τις μετρησεις σου και να εισαι μεθοδικος και πεντακαθαρος σε οτι βγαζεις και ερχεται η ωρα να συναρμολογησεις ξανα.
Grafton 505
25/07/2021, 16:47
Τι παίζει εδώ ; Τι ρογμάρα είναι αυτή ;;;;
429826
kostaskk
25/07/2021, 22:35
Ατέλεια χύτευσης, δεν είναι ρογμη αλλά έξτρα υλικό, κοινό σε πολλά μοτέρ από το 1980+1990, δεν προκαλεί κάτι,. Με dremel γίνεται τέλειο.
Πω και μενα εκει πηγε το ματι μου!Αλλα δεν υπαρχει και λογος να το κανεις με το ντρεμελ στο σημειο που ειναι.
Από καθαρή περιέργεια, πόσο θα πάνε σύνολο τα ανταλλακτικά;
Αύριο θα κάνω την τελευταία παραγγελία. Έχω ήδη πάρει ότι λαστιχάκι μπορείς να φανταστείς (λαδιών και νερού), όλες τις τσιμούχες, 4 σετ ελλατήρια πιστονιών, 2 βαλβίδες εισαγωγής και 2 εξαγωγής, όλες τις τσιμουχες βαλβίδων (20 τον αριθμό), όλες τις φλάντζες και πολλά άλλα που δε θυμάμαι.
Αύριο λοιπόν, θα παραγγείλω όλα τα μέταλλα βάσεως και μπιελών, καθώς και (ίσως) μερικές βαλβίδες ακόμα.
Υπολογίζω πως θα μου κοστίσει γύρω στα 2.200 δολλάρια Αυστραλίας!!! ΜΟΝΟ για τα ανταλλακτικά εννοείται, μιας και το κάνω μόνος μου. Αν ήταν να το πάω σε μάστορα....
Να σημειώσω πως ΟΛΑ τα ανταλλακτικά είναι γνήσια Yamaha. Τίποτα ιμιτασιόν.
Σήμερα λοιπόν είχα ξήλωμα κεφαλής
Μια με βαλβίδες
429850
Μια χωρίς
429851
Το πάνω μέρος της κεφαλής μόνο του (έχεις καλύτερη πρόσβαση σε βαλβίδες και τσιμούχες)
429852
Οι βαλβίδες τοποθετημένες στη σειρά να μη χαθούν και ψαχνόμαστε
429853
Και φυσικά το ίδιο για τα ελλατήρια, καπελότα, σφήνες κλπ
429854
Ο στρόφαλος είναι σε καλή κατάσταση, κάτι που με γλυτώνει από έξοδα
429855
429857
Οι μπιέλες επίσης οκ
429856
Τα πιστόνια, πέρα από καρβουνιές, δεν έχουν τίποτα άλλο
429858
doctor_john
27/07/2021, 10:12
Σχεδόν ίδια με κάτι yzf 750 που βλέπω τώρα τελευταία. κοντά στα 2800ε ανακατασκευή κινητήρα.
υγ: και καθιζήσεις και υψηλές θερμοκρασίες; για παπί το είχε ο προηγούμενος;
Σήμερα είχε καθαρισμό κεφαλής. Πήρα ένα Dremel και άρχισα.
429872
Κάπου ενδιάμεσα, της έκανα ένα μπάνιο στον καθαριστή υπερήχων.
429873
Κάνω την τελευταία παραγγελία αύριο. Όλες οι βαλβίδες εισαγωγής θα αλλαχτούν. Οι εξαγωγής, οι περισσότερες (αν όχι όλες). Όταν έκανα τεστ στεγανότηας βαλβίδων, ρίχνοντας κηροζίνη σε εξαγωγές και εισαγωγές αντίστοιχα, προς έκλπηξή μου, είδα πως οι βαλβίδες εξαγωγής δεν έχαναν (μερικές μόνο δάκριζαν λίγο). Αλλά οι εισαγωγής έχαναν σχεδόν όλες. Ιδίως αυτές στο 2ο κύλινδρο. Χαμηλή συμπίεση (25psi) είχα όμως στον 3ο κύλινδρο! Όταν όμως έλυσα όλες τις βαλβίδες και είδα πόσο είχαν φαγωθεί στην έδρα τους, κατάλαβα πως το πρόβλημα ήταν πως είχαν "σηκωθεί" τόσο ψηλά, που ακουμπούσαν στα λοβία του εκκεντροφόρου, ο οποίος τις κράταγε ελαφρά ανοιχτές και έτσι είχα μηδενική συμπίεση!
Όπως έγραψα και πιο πάνω, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο στροφαλοφόρο άξονα, στα πιστόνια και στους κυλίνδρους. Τα μέτταλά τους όμως χρήζουν αλλαγής. Μια φορά ανοίγω κινητήρα στο κάτω κάτω!
Θέλω τη γνώμη σας σε κάποιο θέμα που με απασχολεί όμως:
Τα πιστόνια θα τα ξεκαρβουνιάσω και θα τους βάλω καινούρια ελλατήρια. Σκεφτόμουν να κάνω αυτό που πολλοί προτείνουν. Να γυαλίσω τις κεφαλές των πιστονιών, ώστε να αποβάλλω μεν τη θερμοκρασία, αλλά και να μην είναι εύκολο να πιάσουν κάρβουνο και πάλι (τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα). Το ίδιο σκεφτόμουν και για τις θυρίδες εξαγωγής (ΜΟΝΟ), για τον ίδιο λόγο. Ποια η γνώμη σας ρε παιδιά? Έχει κανείς εμπηρεία?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.