PDA

View Full Version : Αγόρασα ένα FZR 1000 '95 (το οποίο θα κρατήσω σε γνήσια κατάσταση)



Σελίδες : 1 2 [3]

doctor_john
29/07/2021, 10:59
Τους αυλούς εξαγωγής να τους κάνεις ότι θες, δεν έχω κανένα δείγμα να είναι σφάλμα.
Η επιφάνεια των πιστονιών μου φαίνεται δύσκολο να προκαλεί υγροποίηση των ατμών όπως θα συνέβαινε στις εισαγωγές
αλλά καλύτερα να δεις πως φτιάχνουν τα σφυρήλατα πιστόνια για αναφορά.

Μη σε απασχολεί όμως η καρβουνίλα, με λίγο υδρογόνο στο φιλτροκούτι καθαρίζουν άμεσα και υπάρχουν και καθαριστικά
αν για κάποιο λόγο πιστεύεις ότι το να αυξήσεις την θερμική απόδοση του αέρα δημιουργεί πρόβλημα.
(όπου έχω βάλει οι κινητήρες δουλεύουν απροβλημάτιστα, πολύ στρωτά και αθόρυβα)

toyar
29/07/2021, 14:06
το διακενο που χρειαζεσαι το φτιαχνεις αλλαζοντας δισκακια στα καπελοτα οχι βαλβιδες
ουσιαστικα ρυθμιση βαλβιδων θες
οι καινουριες βαλβιδες δεν θα στεγανοποιουν στις παλιες εδρες χωρις τριψιμο

csofos
29/07/2021, 14:26
το διακενο που χρειαζεσαι το φτιαχνεις αλλαζοντας δισκακια στα καπελοτα οχι βαλβιδες
ουσιαστικα ρυθμιση βαλβιδων θες
οι καινουριες βαλβιδες δεν θα στεγανοποιουν στις παλιες εδρες χωρις τριψιμο

Τη γνωρίζω τη διαδικασία. Την έχω ξανακάνει πολλές φορές, ειδικά σε FZR. Πίστεψέ με θέλω καινούριες βαλβίδες. Οι έδρες τους έχουν φαγωθεί. Πολύ! Έχουν κάνει νύχι! Θα ανεβάσω φωτογραφίες αύριο. Αυτό τις έχει κάνει να μπουν τόσο μέσα στiς έδρες της κεφαλής, με αποτέλεσμα να ακουμπάνε στον εκκεντροφόρο τα ποτηράκια και να παραμένουν ανοιχτές, παρόλο που δεν τις πιέζουν τα έκκεντρα.
Εννοείται ότι θα γίνει τρίψιμο βαλβίδων για να πατήσουν και να στεγανοποιήσουν καλά. Κανείς δε βάζει καινούριες βαλβίδες χωρίς να τις τρίψει. Και μετά από το τρίψιμο θα μπουν πάνω, θα μπουν και οι εκκεντροφόροι, θα μετρηθεί το παρόν διάκενο ΚΑΙ ΜΕΤΑ θα δω ποια καπελότα θα πρέπει να παραγγείλω, ούτος ώστε να τις φέρω στο διάκενο που ορίζει ο κατασκευαστής.

toyar
29/07/2021, 14:44
οκ εσυ ξερεις που τα βλεπεις live
οι εδρες της κεφαλης ειναι ενταξει απο φθορα;
πιθανολογω οτι οι βαλβιδες την ακουσαν λογω αμολυβδης ε;

csofos
29/07/2021, 14:52
οκ εσυ ξερεις που τα βλεπεις live
οι εδρες της κεφαλης ειναι ενταξει απο φθορα;
πιθανολογω οτι οι βαλβιδες την ακουσαν λογω αμολυβδης ε;

Λες ε? Νομίζω πως έχεις δίκιο εδώ. Όταν αγόρασα το GSXR750, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου έδωσε να βάζω ένα υγρό στο τεποζιτο (σε κάθε φουλαρισμα) επειδή λέει το προστατεύει από την αμόλυβδη. Μάλλον για το λόγο που ανέφερες.
Όσο για τις έδρες της κεφαλής, είναι σε τέλεια κατάσταση, εκτός από κάνα δυο που έχουν ένα μικρό ψειριασμα, το οποίο θα φύγει με το τριψιμο.

toyar
29/07/2021, 15:57
αυτη ακριβως ειναι η ζημια που εκανε η αμολυβδη στα παλια μοτερ και το υγραεριο στα σημερινα
τσεκαρε και τους οδηγους

DoctoR_k6
29/07/2021, 16:44
αυτη ακριβως ειναι η ζημια που εκανε η αμολυβδη στα παλια μοτερ και το υγραεριο στα σημερινα
τσεκαρε και τους οδηγους

Αναλογως τους κινητηρες...
Πχ το Mazda 323 του 81 οπου κινουσε την οικογενεια μας και δουλευε με απλη, δουλευει ακομα (σαν εργατης στο χωριο στα χερια θειου μου) με αμολυβδη κ απροβληματιστα.
Κ θα δουλευει για παντα...

Οσο για το υγραεριο αν εισαι λογικος οδηγος η αποσβεση χρηματων που εχεις κανει στα χλμ που το λειτουργεις ειναι ικανη να κανεις 2-3 rebuild σε ολη την κεφαλη κ να ειναι τζιτζι.

Ειναι αναλογως την περισταση. Δεν ειναι κανονας...

Στα του Yamaha δεν θα ειχε θεμα εγω πιστευω.
Σκυλι ηταν κ θα παραμεινει...

toyar
29/07/2021, 17:30
Ο καθενας παιρνει τα ρισκα του και κανει τα κουμαντα του
Εγω κανοντας 1000χλμ το μηνα με το αμαξι δινοντας σκαρτα 100 ευρω βενζινη υγραεριο δεν βαζω
Συνεργειο εχει να δει 12 χρονια και αλλα 10 πριν πηγαινε μονο για σερβις
Δηλωνω αντιυγραεριστης!!!

kostaskk
29/07/2021, 22:55
Γυάλισμα στις εξαγωγές ναι, εισαγωγές όχι.
για το πάνω μέρος των πιστονιων πως είσαι σίγουρος ότι θα αποβάλουν μεγαλητερη θερμότητα με λιγότερη επιφάνεια επαφής; Το γυάλισμα αφαιρεί τους πόρους, εξογκώματα και η συνολική επιφάνεια επαφής μειώνεται,. Ένα μεταλλο με σαγρε επιφάνεια,δηλαδή σαν να έχει περάσει από αμμοβολή αποβάλει καλητέρα θερμότητα από ένα γυαλισμένο γιατί έχει μεγαλητερη επιφάνεια, τα εξογκώματα,βαθουλώματα λειτουργούν σαν ψήκτρες κυλίνδρου,. Επίσης το γυάλισμα αλλάζει την αντοχή του ανταλλακτικού

Tallyban
30/07/2021, 07:58
Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ και έχουν τόση φθορά οι βαλβίδες εισαγωγής;

sapila racing
30/07/2021, 08:23
αυτη ακριβως ειναι η ζημια που εκανε η αμολυβδη στα παλια μοτερ και το υγραεριο στα σημερινα
τσεκαρε και τους οδηγους

Υποτίθεται οτι όλα τα μοτερ Ιαπωνικων μοτο απο το 80 και μετα δεν εχουν κανένα θέμα με την αμόλυβδη.
Κατι αλλο εγινε εδω και ο ύποπτος για μένα ειναι ο σχεδιασμός της 5βαλβιδης κεφαλής.

csofos
30/07/2021, 08:41
Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ και έχουν τόση φθορά οι βαλβίδες εισαγωγής;

Καμιά 75.000χλμ
Κοίτα, όπως ανάφερα και πιο πάνω, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, φαινόταν πολύ τσαπατσούλης και τσιγκούνης! Όταν άνοιξα τον κινητήρα, μου μύρισε κατ' ευθείαν καμμένο λάδι. Πάλι καλά που δεν είχαμε και χειρότερα να λες! Το ότι ήταν μόνο οι βαλβίδες, πάλι καλά. Η κεφαλή μετά από έναν έλεγχο δεν δείχνει να έχει στράβωμα. Φοβάμαι ότι είχε φάει αλεπάλληλα ζεστάματα ο κινητήρας.

Μόλις μου έστειλαν μύνημα από το Megazip. Οι κεντρικές βαλβίδες εισαγωγής δεν υπάρχουν σε στοκ και θα πρέπει να περιμένουν 3-4 βδομάδες για να έρθουν σε αυτούς. Και άλλες δύο για να παραλάβω το δέμα, πάμε σε 1 μήνα και αναμονής. Οπότε, μου μένει αρκετός χρόνος για να κάνω όλες τις άλλες δουλειές που θέλω.

Tallyban
01/08/2021, 12:06
75000 δε θα έλεγα ότι είναι πολλά σε χιλιαρη κινητηρα,εκτός αν του έκαναν πολύ σκληρή χρήση .Στο 850 που είχα (το έχει γνωστός τώρα με ~200Κ)έχουν γίνει τρεις ρυθμίσεις βαλβίδων και κάθε φορά αλλάζονταν μονο 2-3 καπέλοτα απο τα δέκα.
Πάντα έβαζα λίγο δίχρονο λάδι στη βενζίνη για να προστατέψω τις βαλβίδες,σίγουρα βοηθάει, αλλά στις 200Κ σίγουρα παίζει περισσοτερο ρόλο η ποιότητα του υλικου.

csofos
17/08/2021, 09:59
Προχωράω με πολύ αργό ρυθμό, μιας και περιμένω ανταλλακτικά. Μερικές μέρες πριν είχα κάνει υαλοβολή τα πιστόνια.
430217

csofos
10/10/2021, 10:01
Επιτέλους ήρθαν τα ανταλλακτικά!!!!
Αν και έπρεπε να το έχω κάνει από καιρό, σήμερα άρχισα να καθαρίζω κομμάτια, ώστε να αρχίσει κάποια στιγμή το δέσιμο.

Αφαίρεσα το κιβώτιο για να καθαρίσω καλύτερα το εσωτερικό.
431219

Και μια η ελαιολεκάνη καθαρή.
431220

csofos
11/10/2021, 09:59
Έκανα ένα γυάλισμα τους κυλίνδρους με τις πέτρες.
431229

Γνήσια ανταλλακτικά της μαμάς Yamaha
431230

Δυναμόκλειδο για τις μπιέλες πάνω στο στρόφαλο
431231

Και ο στρόφαλος πάνω στον κινητήρα. Περισσότερα σε μερικές μέρες :wave2:
431232

karellen
11/10/2021, 10:27
:beer:

csofos
21/10/2021, 07:27
Μετρήσεις, μετρήσεις, μετρήσεις!
431365

431366

431367

431368

csofos
30/10/2021, 09:43
Πήρα την κεφαλή πριν μερικές μέρες. Ο μάστορας έκανε πολύ καλή δουλειά!!! Όχι μόνο της έκανε έλεγχο για ραγίσματα και τεστ πίεσης, αλλά τη φρέζαρε ένα ελάχιστο και την καθάρισε ΠΑΝΤΟΥ! Εισαγωγές, εξαγωγές, μέσα έξω, όλα!
431562

Επίσης φρέζαρε στη σωστή γωνία τις έδρες των βαλβίδων, αφού του είχα δώσει καινούριες για να δει τι και πως. Αύριο πέρασμα βαλβίδων στην κεφαλή.
431563

Tallyban
31/10/2021, 19:36
Τι ανοχή (όχι όριο φθοράς)εμβολου-κυλινδρου δίνει στο 1000 ο κατασκευαστής;Ρωτάω γιατί στο 850 έδινε έως (haynes) οκτώμισι εκατοστά....και αναρωτιοντουσαν όλοι γιατί καίει τόσο λάδι..

Volpad
31/10/2021, 20:06
8μιση εκατοστά; εκατοστά;

Pew
31/10/2021, 20:58
8μιση εκατοστά; εκατοστά;
Του χιλιοστου ισως εννοει, το οποιο και παλι μου φαινεται πολυ!!

Volpad
31/10/2021, 22:54
0.085mm είναι πιο λογικό, αλλα όντως είναι πολύ.

csofos
01/11/2021, 10:33
Τι ανοχή (όχι όριο φθοράς)εμβολου-κυλινδρου δίνει στο 1000 ο κατασκευαστής;Ρωτάω γιατί στο 850 έδινε έως (haynes) οκτώμισι εκατοστά....και αναρωτιοντουσαν όλοι γιατί καίει τόσο λάδι..

Πρέπει να εννοείς το piston-to-bore clearance. Δεν έχω το manual μαζί μου. Θα το δω αύριο και θα σου πω :wave2:

Και μια καθώς μοντάρω τις βαλβίδες στην κεφαλή. Μου είχε πει ο τεχνικός που μου φρεζάρισε τις έδρες, ότι ΔΕΝ θα χρειαστεί να τρίψω βαλβίδες (μια και όλες τις έχω πάρει καινούριες) μετά το φρεζάρισμα. Δεν τον πίστευα, μέχρι που τις τσεκάρισα όλες. Δεν χάνουν το παραμικρό!!!!
431626

csofos
02/11/2021, 08:36
Τι ανοχή (όχι όριο φθοράς)εμβολου-κυλινδρου δίνει στο 1000 ο κατασκευαστής;Ρωτάω γιατί στο 850 έδινε έως (haynes) οκτώμισι εκατοστά....και αναρωτιοντουσαν όλοι γιατί καίει τόσο λάδι..

Piston to bore clearance 0.06 - 0.08mm :beer:

Tallyban
02/11/2021, 20:24
Μάλλον εκεί στη Γιακλάπα τους έχει μείνει από παλιά που αντεγραφαν τα εγγλέζικα μηχανάκια και είναι τόσο χωνί οι κύλινδροι.
Το κουφό είναι ότι δε χαλάνε άμα τα ταιζεις λάδι,ακόμα και με το ορυκτέλαιο του Λιτλ δουλεύουν.

csofos
07/11/2021, 10:37
Πιστόνια και κύλινδροι είναι επάνω, όπως και μερικά ακόμα ψιλολόγια
431853

thunder ace
07/11/2021, 11:01
Μάλλον εκεί στη Γιακλάπα τους έχει μείνει από παλιά που αντεγραφαν τα εγγλέζικα μηχανάκια και είναι τόσο χωνί οι κύλινδροι.
Το κουφό είναι ότι δε χαλάνε άμα τα ταιζεις λάδι,ακόμα και με το ορυκτέλαιο του Λιτλ δουλεύουν.

Τσεκαρισμενο εδω και χρονια.
Και με λαδι απο αυτο που βαζαμε στο κλαρκ εχω δουλεψει το thunderace!!!!!!

Tallyban
07/11/2021, 14:34
Αγοράζεις καινούργιο 850 και σου "κάθεται" κομμάτι με οχτωμισι εκατοστά ανοχή στο κύλινδρο.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η έκθεση με το χαμογελαστό πωλητή απέχει μόλις ενάμισυ ... εκατοστό του χιλιοστού απο το τμήμα ανταλλακτικών.

csofos
15/11/2021, 09:52
Μόλις είδα ένα πρόβλημα που έχω με ένα καρμπυρατέρ. Το 4ο για την ακρίβεια. Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, αυτό το μπρούντζινο σωληνάκι έχει σπάσει. Την εύκολη (αλλά ακριβή) λύση, την ξέρω: να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο και να το βάλω. Καμιά πιο φτηνή υπάρχει? Καμιά κόλλα που να έχει δοκιμάσει κανείς?
432103

Μετά από λίγο ψάξιμο, βρήκα αυτή την κόλλα και θα τη δοκιμάσω. Κάνει για αλουμίνια και μάλιστα για αυτά που εκτείθενται σε μεγάλες θερμοκρασίες.
https://www.jbweld.com/product/highheat-epoxy-putty

kostaskk
15/11/2021, 19:03
Σε υδραυλικά που έχουν χάλκινους σωλήνες σε ενώσεις Τους βάζουν καλάι, ίσως θα μπορούσε να δουλέψει κ εκει

dankannn
16/11/2021, 09:56
δες αυτο , θα υπαρχει και σε σενα , απλα να το αγριεψεις λιγο για να πιασει.
https://ergomarket.gr/kataskeyi-anakainisi/sygkollitika-sfragistika/ishyri-kolla-metallon-cold-weld-56gr-permatex/

Αλλα πιθανα να μπορεις να το κολλησεις και με καλάι οπως ειπε ο κωστας απο πανω , θα ρωταγα καποιων με κοσμηματα.

Φιλος με κοσμηματα μου ειπε με προπανιο οξυγονο και ασημοκοληση , για δες το.

csofos
16/11/2021, 10:16
Θα κοιτάξω όλες τις επιλογές που μου είπατε. Αν και εδώ είναι πολύ δύσκολο να πας σε κάποιον και να ασχοληθεί με κόλληση φλόγας! Κλείνω πιο πολύ στις ρητίνες.
Σας ευχαριστώ πολύ μάγκες :wave2:

ΟΚΤΑΝΙΟ
16/11/2021, 11:28
Η οικονομικη λυση

www.youtube.com/watch?v=XPFDHHYOYzc

Λογικα θα κανει.


Σαν ανταλλακτικο, ποσο να κοστιζει αυτο το σωληνακι? Ιππαρχει απο μονο του η πρεπει να αλλαξεις ολοκληρο το καρμπυρατερ?

csofos
16/11/2021, 23:19
Η οικονομικη λυση

www.youtube.com/watch?v=XPFDHHYOYzc

Λογικα θα κανει.


Σαν ανταλλακτικο, ποσο να κοστιζει αυτο το σωληνακι? Ιππαρχει απο μονο του η πρεπει να αλλαξεις ολοκληρο το καρμπυρατερ?

Η Yamaha δεν το δίνει μόνο του σαν ανταλλακτικό, μιας και είναι πρεσσαρισμένο μέσα στο σώμα του καρμπυρατέρ (δίνει ολόκληρο το σώμα ως ανταλλακτικό). Σκέφτηκα να αγοράσω άλλο σωληνάκι ίδιας διατομής (μέσα-έξω), να αφαιρέσω το παλιό, να το ξετρυπήσω δηλαδή και μετά να το κολλήσω με ειδική κόλλα για αυτές τις δουλειές. Αλλά από την άλλη φοβάμαι μήπως, η αμελητέα ίσως, διαφορά της εσωτερικής οπής, μου κάνει ζημιά στην απόδοση. Αν και, εδώ που τα λέμε, αυτός ο σωλήνας είναι για το τσοκ...οπότε, ίσως και να μην κάνει κάποια ζημιά. Θα δω...

csofos
18/11/2021, 10:28
Προτίμησα την εύκολη λύση. Πήρα τη ρητίνη που σας έλεγα. Εντάξει, δεν είναι και θαύμα γλυπτικής, αλλά η δουλειά έγινε :D Εννοείται πως έξυσα τις επιφάνειες με ένα Dremmel για να αγριέψουν ώστε να πιάσει η ρητίνη.
Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας με τον κινητήρα να έχει ανοίξει το θερμοστάτη κάνα δύο φορές, δε φαίνεται να χάνει. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που θα το δείξει ο καιρός...

432190

csofos
27/11/2021, 03:11
Το προτζεκτ τελείωσε (σχετικά). Έμεινε μόνο να βάψω στα γνήσια χρώματα ένα καπάκι μονόσελου που βρήκα από τη Γερμανία και κάθεται στο γκαράζ εδώ και κάνα χρόνο! Προς το παρόν, μερικές φωτογραφίες έξω από το σπίτι μου και από μια μικρή βόλτα με το φίλο μου Μάριο και τη Hayabusa του!
432487

432488

432489

432490

432491

432492

doctor_john
27/11/2021, 07:00
Mπράβο! Καλοτρεχούμενο!
Πολύ ωραίος τρόπος να έχεις την συλλογή σου και να είναι και επένδυση.

Τα παιδιά όμως μετά το '90 βρε Χριστόδουλε... ένα sound clip;
Για τα παιδιά όχι για εμένα..

Οι δισκόπλακες πως είναι; έχω και εγώ ένα ζευγάρι.

ΟΚΤΑΝΙΟ
27/11/2021, 07:47
Τι όμορφο μηχανακι

Κουκλι το έκανες, μπράβο ρε συ

νεοσσός
27/11/2021, 09:09
Πολύ καλή δουλειά. Εύγε!

Όντας εντυπωσιασμένος από τη μεθοδική πορεία και το αποτέλεσμα, έχω μερικές απορίες. Κατ' αρχάς αποτελεί μέρος της εργασίας σου ή είσαι ερασιτέχνης; Σκοπεύεις να την κρατήσεις για δική σου χρήση ή να την πουλήσεις; Είναι δηλαδή επένδυση ή χόμπι;

Ποια είναι άραγε η αξιοπιστία τέτοια μοτοσυκλέτας μετά από την ολική ανακατασκευή που έκανες; Ξέρω ότι είναι δύσκολη η απάντηση, απλώς προσπαθώ να καταλάβω τι αντίκρυσμα έχουν τόσοι μήνες που αφιέρωσες.

Viking
27/11/2021, 09:24
Ωραίος! :beer:

sapila racing
27/11/2021, 10:17
Παρα πολύ ωραίο!
Μπραβο σου Χριστόδουλε. :beer:

csofos
27/11/2021, 10:17
Πολύ καλή δουλειά. Εύγε!

Όντας εντυπωσιασμένος από τη μεθοδική πορεία και το αποτέλεσμα, έχω μερικές απορίες. Κατ' αρχάς αποτελεί μέρος της εργασίας σου ή είσαι ερασιτέχνης; Σκοπεύεις να την κρατήσεις για δική σου χρήση ή να την πουλήσεις; Είναι δηλαδή επένδυση ή χόμπι;

Ποια είναι άραγε η αξιοπιστία τέτοια μοτοσυκλέτας μετά από την ολική ανακατασκευή που έκανες; Ξέρω ότι είναι δύσκολη η απάντηση, απλώς προσπαθώ να καταλάβω τι αντίκρυσμα έχουν τόσοι μήνες που αφιέρωσες.

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Όσο για τις απορίες σου:
Ερασιτέχνης είμαι βέβαια και η απασχόληση με τη μοτοσικλέτα είναι ένα μεγάλο μου πάθος! Τη δουλειά την έμαθα από τον πατέρα μου, ο οποίος είναι αυτοδίδακτος μηχανικός βαρέων οχημάτων.

Ναι, σκοπεύω να την κρατήσω για πάντα! Για αυτό και ο λόγος της ανακατασκευής κινητήρα. Θα μπορούσα να παραγγείλω έναν άλλο από Γερμανία, αλλά ήθελα να κάνω τον ίδιο κινητήρα καινούριο για να είμαι σίγουρος, αλλά και να έχει για μένα νόημα να την κρατήσω (είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ).

Δε σκοπεύω να την πουλήσω. Είναι μια από τις μοτοσικλέτες που πάντα ήθελα να αποκτήσω και ποτέ δεν είχα τα χρήματα.

Δεδομένου ότι θα γίνει ένα καλό στρώσιμο στον κινητήρα, είμαι σιγουρότατος ότι θα κρατήσει για τουλάχιστον άλλα τόσα χιλιόμετρα (71.500 είχε στο ρολόι όταν άνοιξα κινητήρα). Για να σου πω την αλήθεια, πιστεύω ότι θα κρατήσει για πολύ περισσότερα, μιας και αυτά που έκανε με τους προηγούμενους ιδιοκτήτες, τα είχε κάνει με πολύ σκληρό τρόπο! Βλέποντας το τι καμμένα λάδια είχαν κολλήσει στα κάρτερ του κινητήρα όταν τον άνοιξα και το πως μύριζε το λάδι, πρέπει να κάνανε πολλά χρόνια (και χιλιόμετρα) για να τα αλλάξουν. Στα δικά μου χέρια δε θα δει ποτέ τέτοια μεταχείριση :)
Εδώ ρε συ, όταν άνοιξα τα καλάμια, το ένα από αυτά είχε ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ λάδι, που μύριζε καμμένο λάδι κινητήρα. Και μάλλον αυτό είχαν βάλει μέσα. :a52:

Με λίγα λόγια, δε με ενδιέφερε η οικονομική πλευρά (τι θα κοστίσει, πόσο θα κάνει, να τα δώσω-να μην τα δώσω κλπ). Με ενδιέφερε να αναστήσω μια μοτοσικλέτα που μου άρεσε και να έχω την προσωπική ευχαρίστηση αυτής της διαδικασίας.

csofos
27/11/2021, 10:26
Mπράβο! Καλοτρεχούμενο!
Πολύ ωραίος τρόπος να έχεις την συλλογή σου και να είναι και επένδυση.

Τα παιδιά όμως μετά το '90 βρε Χριστόδουλε... ένα sound clip;
Για τα παιδιά όχι για εμένα..

Οι δισκόπλακες πως είναι; έχω και εγώ ένα ζευγάρι.

Θα το κανονίσω Γιάννη ;) Αν και έχω βίντεο στο YouTube με όλη την ανακατασκευή και στο τέλος που παίρνει μπρος!

Οι δισκόπλακες είναι πολύ καλές για εδώ, την Αυστραλία, που το όριο ταχύτητας είναι τα 100χλμ! Παραπάνω δεν πάω, γιατί θα χάσω και τη δουλειά μου αν με πιάσουν! Οπότε, για να πηγαίνεις τσάρκα, τα καταφέρνουν μια χαρά. Αν ποτέ το πάω σε καμιά πίστα, θα σου πω τις εντυπώσεις μου :beer:

νεοσσός
27/11/2021, 10:30
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Έτσι βγάζει με το παραπάνω νόημα τόσος κόπος. Θα την ευχαριστηθείς περισσότερο, διότι ξέρεις πώς έχει κατασκευαστεί και πώς να τη συντηρήσεις.

Διαφορετικά θα μου ήταν δύσκολο να φανταστώ αν θα μπορούσε κάποιος να βρει αγοραστές να πληρώσουν τόσους μήνες δουλειάς. Μόνο αν βρει νοσταλγούς του παρελθόντος που πληρώνουν πολλαπλάσια χρήματα προσωπικής εργασίας, σε σχέση με τους οικονομικούς αυτοματισμούς της γραμμής παραγωγής.

montechristo
27/11/2021, 13:59
Χιλια μπραβο, ζηλευω οσο δεν παει (με την καλη εννοια παντα), μιας κι εγω ηθελα/θελω ενα (κατα προτιμηση ενα μαυρο 92αρι, την λεγομενη νυχτεριδα)...

ΥΓ Την μια πλαστικη ταπα στην τιμονοπλακα δεν την εχεις βαλει για το κακο το ματι??? :)

csofos
27/11/2021, 22:42
Χιλια μπραβο, ζηλευω οσο δεν παει (με την καλη εννοια παντα), μιας κι εγω ηθελα/θελω ενα (κατα προτιμηση ενα μαυρο 92αρι, την λεγομενη νυχτεριδα)...

ΥΓ Την μια πλαστικη ταπα στην τιμονοπλακα δεν την εχεις βαλει για το κακο το ματι??? :)

Σε ευχαριστώ! Χαχαχαχα, αυτή την πλαστική τάπα φίλε μου την έψαχνα και δεν μπορούσα να τη βρω πουθενά. Βρήκα τελικά και παράγγειλα, μόλις πριν μερικές ώρες από το Queensland :beer:

doctoras
28/11/2021, 07:02
πολλά :a012: για την επιμονή και την δεξιότητα να λύσεις τα θέματα του!
η αίσθηση απο το γουργουρητό του μοτέρ να ακούγεται τόσο ομαλά όσο τότε, επισφραγίζει την δημιουργικότητα του μαστορέματος!
να την ευχαριστηθείς οσο δε πάει! :beer:

csofos
28/11/2021, 11:17
πολλά :a012: για την επιμονή και την δεξιότητα να λύσεις τα θέματα του!
η αίσθηση απο το γουργουρητό του μοτέρ να ακούγεται τόσο ομαλά όσο τότε, επισφραγίζει την δημιουργικότητα του μαστορέματος!
να την ευχαριστηθείς οσο δε πάει! :beer:

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Φαίνεται να καταλαβαίνεις πως ένιωσα όταν άκουσα τον ήχο του όταν το έβαλα μπρος για πρώτη φορά! :sun::sun::sun:
Θα κάνω τα αδύνατα-δυνατά για να πιάσει η ευχή σου :wave2:

ΟΚΤΑΝΙΟ
28/11/2021, 11:47
Ποια είναι άραγε η αξιοπιστία τέτοια μοτοσυκλέτας μετά από την ολική ανακατασκευή που έκανες;


Σίγουρα δε θα είναι όπως ήταν πριν, σε καμία περίπτωση
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Θα είναι πολύ καλύτερη :D

Κινητήρες που δε μπορείς να αλλάξεις το παραμικρό λογω κανονισμών (superstock πχ) οι μηχανικοί λύνουν και δενουν το μοτερ έχοντας ιπποψην τα ακριβή specs του κατασκευαστή.
Οσο κι'αν φαίνεται απίστευτο, μπορει να κερδισει 5-10% περισσότερα άλογα από πριν.

Just for the record, η διαδικασία λέγεται blueprinting ;)

csofos
28/11/2021, 23:50
Σίγουρα δε θα είναι όπως ήταν πριν, σε καμία περίπτωση
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Θα είναι πολύ καλύτερη :D

Κινητήρες που δε μπορείς να αλλάξεις το παραμικρό λογω κανονισμών (superstock πχ) οι μηχανικοί λύνουν και δενουν το μοτερ έχοντας ιπποψην τα ακριβή specs του κατασκευαστή.
Οσο κι'αν φαίνεται απίστευτο, μπορει να κερδισει 5-10% περισσότερα άλογα από πριν.

Just for the record, η διαδικασία λέγεται blueprinting ;)

Από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί Δημήτρη!!! Θα δείξει στην πορεία αν έκανα και εγώ δουλειά της προκοπής ή όχι :p
Και πάντα αναρωτιόμουνα τι είναι αυτό το blueprinting. Να που το έμαθα :wave2:

doctor_john
29/11/2021, 00:35
Διορθώνουν ατέλειες της παραγωγής, επιφάνειες, περιττά κ.λπ. Φινίρουν - ζυγίζουν ελαφρώνοντας κινούμενα μέρη ενώ φέρνουν τα όμοια σε όμοια βάρη.
Κάνουν το καλύτερο δυνατό με ότι έχουν..

sapila racing
29/11/2021, 08:37
Σίγουρα δε θα είναι όπως ήταν πριν, σε καμία περίπτωση
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Θα είναι πολύ καλύτερη :D

Κινητήρες που δε μπορείς να αλλάξεις το παραμικρό λογω κανονισμών (superstock πχ) οι μηχανικοί λύνουν και δενουν το μοτερ έχοντας ιπποψην τα ακριβή specs του κατασκευαστή.
Οσο κι'αν φαίνεται απίστευτο, μπορει να κερδισει 5-10% περισσότερα άλογα από πριν.

Just for the record, η διαδικασία λέγεται blueprinting ;)


Από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί Δημήτρη!!! Θα δείξει στην πορεία αν έκανα και εγώ δουλειά της προκοπής ή όχι :p
Και πάντα αναρωτιόμουνα τι είναι αυτό το blueprinting. Να που το έμαθα :wave2:

Θα σας στεναχωρήσω αλλά δεν νοείται blue printing χωρις αλλαγή εμβόλων με ταυτόχρονο ταίριαγμα εμβόλου καταλληλης διαστασης με τον κατάλληλο κύλινδρο.
Για blue printing δεν φτάνει η οδηγία του κατασκευαστή περι ορίων ανοχών κυλινδρου/εμβόλου κλπ.
:wave2:

Bowleno
29/11/2021, 14:12
Θα σας στεναχωρήσω αλλά δεν νοείται blue printing χωρις αλλαγή εμβόλων με ταυτόχρονο ταίριαγμα εμβόλου καταλληλης διαστασης με τον κατάλληλο κύλινδρο.
Για blue printing δεν φτάνει η οδηγία του κατασκευαστή περι ορίων ανοχών κυλινδρου/εμβόλου κλπ.
:wave2:

Κι έλεγα δεν θα μπείς να το γράψεις;:beer:

csofos
29/11/2021, 23:19
Αν και έχω ακόμα μερικές μικρές δουλίτσες να κάνω με το 1000 (τις οποίες βέβαια θα ανεβάσω σε φωτογραφίες μόλις τις πραγματοποιήσω), αυτό το project ουσιαστικά τελείωσε!

Έχω στο γκαράζ μου εκείνα τα δυο έρμα τα μηχανάκια που περιμένουν για ανακατασκευή: Το GSXR 750 '88 και το ZX9R '95.

Έχω δημιουργήσει στο κανάλι μου στο YouTube ένα poll για να ψηφίσει όποιος θέλει πιο από τα δύο να ξεκινήσω. Όσοι θέλετε, μπείτε (link παρακάτω) και ρίξτε μια ψήφο σε αυτό που θα θέλατε εσείς. Θα την έχω για ένα μήνα ακόμα εκεί την ψηφοφορία, μιας και θα πρέπει να ασχοληθώ με το άλλο το έρμο το MG Midget που έχω. Πρέπει να του βάλω σεβρόφρενο και να του κάνω ένα γενικό service!

Ελπίζω η αναφορά του link μου να μην παραβιάζει τους κανόνες του forum. Αν ναι, το βγάζουμε με τη μία, δεν υπάρχει θέμα.

Το link:
https://www.youtube.com/c/ChrisSofos/community

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

doctoras
30/11/2021, 06:45
gixxer λόγω 80ties και κλασσικού χρωματισμού (φαντάζομαι θα είναι μπλε- άσπρο)

subscribed!

καλή αρχή!:beer:

Lakisss
30/11/2021, 07:10
Suzuki!

sapila racing
30/11/2021, 08:06
subscribed στο καναλι και ψηφισα το GSXR.
Μετα θα κανεις και το ZX9 ομως ε? :beer:

bmwr1100gs
30/11/2021, 09:22
Καλημέρα,

Εγώ τον έριξα (τον ψήφο) στο ZX

dankannn
30/11/2021, 09:33
Tα κάναμε ολα , καμπανάκια , εγραφές , ψήφο κλπ.
Οτι θες κάνε πρωτο , ετσι και αλλιως δεν σε κοβω να σταματάς , μετα το suzuki θα κάνεις το kawsaki :)

george.S
30/11/2021, 09:38
Suzuki δαγκωτό

Subscribe έκανα
Ψηφοφορία δεν βρήκα

Panos76
30/11/2021, 12:32
και από εμένα σουζουκάρα,

είναι φάτσα κάρτα όταν πατάς στο λινκ που παραθέτει.


Suzuki δαγκωτό

Subscribe έκανα
Ψηφοφορία δεν βρήκα

csofos
30/11/2021, 13:29
gixxer λόγω 80ties και κλασσικού χρωματισμού (φαντάζομαι θα είναι μπλε- άσπρο)

subscribed!

καλή αρχή!:beer:
Θα σε απογοητεύσω εδώ. Είναι το κόκκινο-άσπρο!


subscribed στο καναλι και ψηφισα το GSXR.
Μετα θα κανεις και το ZX9 ομως ε? :beer:
Αυτό εξυπακούεται φίλε!!!


Tα κάναμε ολα , καμπανάκια , εγραφές , ψήφο κλπ.
Οτι θες κάνε πρωτο , ετσι και αλλιως δεν σε κοβω να σταματάς , μετα το suzuki θα κάνεις το kawsaki :)
Δε χρειάζεται να κάνετε εγγραφή παιδιά. Μόνο την ψήφο για να δούμε τι προτιμάει ο λαός! Σας ευχαριστώ πολύ όμως! Δε θα γλυτώσει τίποτα :lol:


Suzuki δαγκωτό
:beer:

Subscribe έκανα
Ψηφοφορία δεν βρήκα


και από εμένα σουζουκάρα,

είναι φάτσα κάρτα όταν πατάς στο λινκ που παραθέτει.

Ευχαριστώ πολύ όλους σας! Το link που έδωσα πρέπει να σε βγάλει εδώ. Στον κόκκινο κύκλο είναι η ψηφοφορία :wave2:
432569

DoctoR_k6
30/11/2021, 13:35
Εννοειται την Σουζουκαρα!!

arisrodolivos
30/11/2021, 14:12
SUZUKA of course:a23:

zannisvel
30/11/2021, 14:41
Suzuki και εγώ!!

lospsi
30/11/2021, 16:58
Εγώ ψήφισα Kawasaki για να γκρεμίσω την παράγκα της Suzuki...

PaNick67
30/11/2021, 17:26
Suzuki κι εγω. Το ΖΧ παραειναι καινουργιο :rolleyes:

Θα μας βαλεις καμια φωτο το midget? Πρασινο ειναι;

george.S
30/11/2021, 18:19
Ψήφισα οκ
Στο κινητό δεν το βγάζει να ξέρεις

csofos
01/12/2021, 20:35
Suzuki κι εγω. Το ΖΧ παραειναι καινουργιο :rolleyes:

Θα μας βαλεις καμια φωτο το midget? Πρασινο ειναι;

Κόκκινο :D
432612

432613

432614

bmwr1100gs
01/12/2021, 23:40
Κόκκινο :D
432612

432613

432614

Καλέ αυτό είναι καινούργιο...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/12/2021, 06:12
Ψήφισα οκ
Στο κινητό δεν το βγάζει να ξέρεις

Εγω ψηφισα το νιντζα!Απο το κινητό! Εμένα μια χαρά το έβγαλε!

csofos
08/12/2021, 09:38
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις ψήφους! Έτσι, να υπάρχει μια λογική ψηφοφορία για να κάνουμε αυτό που θέλει ο λαός!

Φυσικά, το 1000 μπορεί να τελείωσε, αλλά υπάρχουν μερικές μικρές λεπτομέρειες ακόμα. Για παράδειγμά, το καπάκι του μονόσελου. Το ξέχασα αυτό! Το είχα αγοράσει πριν κάνα χρόνο από τη Γερμανία. Για να το βάψουμε λοιπόν. Και όχι μόνο την άσπρη πέρλα που έχει. Αλλά και τις λωρίδες (δυο κόκκινες και μια μαύρη) στο κέντρο του. Είναι κανονικά αυτοκόλλητο, αλλά δεν υπάρχει πλέον. Οπότε... :)

432761

432762

csofos
17/12/2021, 09:10
Έτοιμος!!! :)
432949

csofos
24/12/2021, 11:19
Το νέο (και τελευταίο της σειράς αυτής) βίντεο. Δε δείχνω βόλτα, μιας και αυτό θα γίνει στην άλλη σειρά που έχω, η οποία μιλάει για την ανακατασκευή της μοτοσικλέτας (όχι του κινητήρα). Εκεί θα βάλω και πως βάφτηκε το καπάκι του μονόσελου, καθώς και πως προστέθηκε ένα από τα κλιπ που είχαν σπάσει.

https://www.youtube.com/watch?v=34or-U-nU7o&t=2s

Pew
24/01/2022, 18:50
Επιτελους βρηκα λιγη ηρεμια να δω μονοκοπανια μερικα απο τα τελευταια σου βιντεακια!!! :beer:

Βρες 2 ροδες οταν με το καλο ερθεις Ελλαδα και τα λεμε πανω στα πατρια εδαφη, που θελω να ανεβω και να τα γυρισω ολα σαν μανιακος!! :cool:
Εδω και χρονια οταν ανεβαινω, δεν ακουγεται ηχος μοτοσυκλετας ουτε γι'αστειο, αλλαξαν οι εποχες!!!
Στη Μανδρα πλησιαζα αρκετα σβελτα απο Σουφλι να φανταστεις και οι συνοριοφυλακες με κοιτουσαν σαν εξωγινο! Καποτε εκεινη η ευθεια ηταν διαδρομος απογειωσης! :lol:

csofos
18/04/2022, 13:21
Αυτό, δε μου έτυχε ποτέ! Έψαχνα για κάνα δυο βδομάδες να βρω γιατί ένας κύλινδρος κακοδούλευε! Αφού είχα ψάξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ κατέληξα ότι το προβλημα ήταν στα καρμπυρατέρ. Και τελικά εκεί ήταν. Αυτό το μικρό μπρούντζινο παξιμάδι, κρατά ένα αλουμινένιο τρήμα στον πλωτήρα του καρμπυρατέρ, στο οποίο πάνω του βιδώνουν όλα τα ζιγκλέρ. Είχε σπάσει και ως αποτέλεσμα, γινόταν ελλειπή παροχή καυσίμου στον 1ο κύλινδρο και δημιουργούσε πρόβλημα.
435303

435304

Στην προσπάθειά μου να βρω από που στο διάολο γίνεται η "διαρροή", είχα την λανθασμένη εντύπωση ότι τα o-rings από τους μηχανισμούς του τσοκ είχαν φαγωθεί. Και όντως είχαν πετρώσει. Τα άλλαξα και αυτά.
435305

Το καλύτερο όμως ήταν το τεστ συμπίεσης! Έχοντας κάνει μόνο 520χλμ και με τον κινητήρα σχετικά κρύο, η συμπίεση χτύπησε μέχρι και στα 217psi!!! :sun::sun::sun:
435306