View Full Version : BMW R1300 GS/Adventure, M1300 GS (2023)
Για πρώτη φορά, η BMW Motorrad παρουσίασε ένα σχέδιο συντήρησης και αντικατάστασης για το διάσημο άξονα μετάδοσης κίνησης, το οποίο θα ισχύει αναδρομικά σε όλα τα υδρόψυκτα μπλοκ κινητήρα boxer «R». Φαίνεται ότι υποτίθεται ότι όλοι οι κινητήρες που πωλούνται με κάρδανο και υγρόψυξη από το 2013 μπορούν πλέον να εφοδιάζονται με έναν νέο άξονα κάρδανου δωρεάν κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Αυτό αφορά το R1200GS LC και το R1250GS που ήρθε μετά. Στο νέο R1300GS (φωτογραφία), το διάστημα αντικατάστασης θα αυξηθεί στα 80.000 χιλιόμετρα, αλλά και οι δύο τιμές χιλιομέτρων δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από την BMW Motorrad Ολλανδίας.
BMW Motorrad: το καρδάνι δεν χρειάζεται πλέον συντήρηση
Για χρόνια, η μετάδοση κίνησης με άξονα θεωρείται η πιο χωρίς συντήρηση μορφή μετάδοσης κίνησης για μοτοσυκλέτες, και ως εκ τούτου προτιμάται από πολλούς μοτοσικλετιστές έναντι της αλυσίδας ως τελική κίνηση. Φαίνεται πλέον ότι ο άξονας του καρτανίου έχει τους περιορισμούς του, ειδικά τώρα που η ισχύς των νέων κινητήρων έχει αυξηθεί πάρα πολύ. Από εδώ και στο εξής, υπάρχει επίσημο σχέδιο συντήρησης για την κίνηση άξονα της BMW. Επιπλέον, τα (εκατοντάδες χιλιάδες) μοντέλα μπόξερ BMW Motrorad που έχουν ήδη πουληθεί θα μπορούν να λάβουν νέους άξονες κάρδανου εφ' όρου ζωής.
Μεγαλύτερη διάρκεια
Τα τελευταία χρόνια, έχουν έρθει αναφορές από διάφορες πηγές για την κίνηση στον άξονα (ειδικά) της R1250GS, η οποία είναι η μοτοσικλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης εδώ και χρόνια, η οποία συχνά έχει αφήσει το φάντασμα. Υπήρξαν επίσης σημαντικές ανακλήσεις, όπου έγιναν κυρίως τροποποιήσεις για να διασφαλιστεί ότι η υγρασία δεν είχε πιθανότητα στη μετάδοση. Φαίνεται επίσης ότι, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, η αντικατάσταση μετά από 60.000 χιλιόμετρα έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό.
Όχι αιώνια ζωή
Τώρα ακολουθείται ένας διαφορετικός δρόμος, ο οποίος μοιάζει συγκρίσιμος με αυτόν του ιμάντα χρονισμού στα αυτοκίνητα: απλά δεν έχουν αιώνια ζωή. Στην περίπτωση του καρδανικού κινητήρα, η συντήρηση περιλαμβάνεται πλέον και με τη μορφή τακτικών επιθεωρήσεων της λειτουργίας και της λίπανσής του. Δεν αποτελεί πρόβλημα από μόνο του, αλλά διασφαλίζει ότι η κατάσταση της μονάδας cardan της BMW αλλάζει από χωρίς συντήρηση σε απαιτούμενη συντήρηση.
Απόκριση BMW Motorrad
Η Nieuwsmotor ζήτησε από την BMW Motorrad Netherlands μια απάντηση, η οποία ήρθε με τη μορφή του παρακάτω μηνύματος:
«Οι προδιαγραφές για τα διαστήματα αντικατάστασης και συντήρησης εξαρτώνται από τον τεχνικό σχεδιασμό του εξαρτήματος και τη χρήση του σε κάθε όχημα.
Η BMW Motorrad αποφάσισε να αλλάξει το σχέδιο συντήρησης για τα μοντέλα R1200/R1250 για να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών. Συνεχείς επιτόπιες παρατηρήσεις έχουν δείξει ότι περιστασιακά μπορεί να προκληθεί ζημιά στον άξονα της προπέλας αυτών των μοντέλων, γεγονός που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη λειτουργικότητα του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια της πρόωσης.
Η αντικατάσταση του άξονα της προπέλας που σχετίζεται με τα χιλιόμετρα παρέχεται στους πελάτες δωρεάν από τον επίσημο αντιπρόσωπο της BMW Motorrad για όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος, ακόμη και αν το όριο αντικατάστασης επιτευχθεί πολλές φορές και ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος.
Η BMW Motorrad αποφάσισε να προσαρμόσει το σχέδιο συντήρησης για όλα τα αντίστοιχα μοντέλα για να εξασφαλίσει την ικανοποίηση των πελατών, τη μακροζωία και ως προληπτικό μέτρο ποιότητας».
Μεταφρασμένο από τα ολλανδικά. Πηγή (https://nieuwsmotor.nl/nieuws/motornieuws/bmw-vervangt-cardan-r1250gs-elke-60-000-km/)
Χρήστες του advrider.com αναφέρουν ότι η αντικατάσταση έχει ξεκινήσει πριν από ένα μήνα στα πλαίσια του service της μοτοσυκλέτας και όχι σαν ανάκληση, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και για το ανταλλακτικό και για την εργασία.
CorpseAlive
06/11/2023, 20:14
Για πρώτη φορά, η BMW Motorrad παρουσίασε ένα σχέδιο συντήρησης και αντικατάστασης για το διάσημο άξονα μετάδοσης κίνησης, το οποίο θα ισχύει αναδρομικά σε όλα τα υδρόψυκτα μπλοκ κινητήρα boxer «R». Φαίνεται ότι υποτίθεται ότι όλοι οι κινητήρες που πωλούνται με κάρδανο και υγρόψυξη από το 2013 μπορούν πλέον να εφοδιάζονται με έναν νέο άξονα κάρδανου δωρεάν κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Αυτό αφορά το R1200GS LC και το R1250GS που ήρθε μετά. Στο νέο R1300GS (φωτογραφία), το διάστημα αντικατάστασης θα αυξηθεί στα 80.000 χιλιόμετρα, αλλά και οι δύο τιμές χιλιομέτρων δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από την BMW Motorrad Ολλανδίας.
BMW Motorrad: το καρδάνι δεν χρειάζεται πλέον συντήρηση
Για χρόνια, η μετάδοση κίνησης με άξονα θεωρείται η πιο χωρίς συντήρηση μορφή μετάδοσης κίνησης για μοτοσυκλέτες, και ως εκ τούτου προτιμάται από πολλούς μοτοσικλετιστές έναντι της αλυσίδας ως τελική κίνηση. Φαίνεται πλέον ότι ο άξονας του καρτανίου έχει τους περιορισμούς του, ειδικά τώρα που η ισχύς των νέων κινητήρων έχει αυξηθεί πάρα πολύ. Από εδώ και στο εξής, υπάρχει επίσημο σχέδιο συντήρησης για την κίνηση άξονα της BMW. Επιπλέον, τα (εκατοντάδες χιλιάδες) μοντέλα μπόξερ BMW Motrorad που έχουν ήδη πουληθεί θα μπορούν να λάβουν νέους άξονες κάρδανου εφ' όρου ζωής.
Μεγαλύτερη διάρκεια
Τα τελευταία χρόνια, έχουν έρθει αναφορές από διάφορες πηγές για την κίνηση στον άξονα (ειδικά) της R1250GS, η οποία είναι η μοτοσικλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης εδώ και χρόνια, η οποία συχνά έχει αφήσει το φάντασμα. Υπήρξαν επίσης σημαντικές ανακλήσεις, όπου έγιναν κυρίως τροποποιήσεις για να διασφαλιστεί ότι η υγρασία δεν είχε πιθανότητα στη μετάδοση. Φαίνεται επίσης ότι, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, η αντικατάσταση μετά από 60.000 χιλιόμετρα έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό.
Όχι αιώνια ζωή
Τώρα ακολουθείται ένας διαφορετικός δρόμος, ο οποίος μοιάζει συγκρίσιμος με αυτόν του ιμάντα χρονισμού στα αυτοκίνητα: απλά δεν έχουν αιώνια ζωή. Στην περίπτωση του καρδανικού κινητήρα, η συντήρηση περιλαμβάνεται πλέον και με τη μορφή τακτικών επιθεωρήσεων της λειτουργίας και της λίπανσής του. Δεν αποτελεί πρόβλημα από μόνο του, αλλά διασφαλίζει ότι η κατάσταση της μονάδας cardan της BMW αλλάζει από χωρίς συντήρηση σε απαιτούμενη συντήρηση.
Απόκριση BMW Motorrad
Η Nieuwsmotor ζήτησε από την BMW Motorrad Netherlands μια απάντηση, η οποία ήρθε με τη μορφή του παρακάτω μηνύματος:
«Οι προδιαγραφές για τα διαστήματα αντικατάστασης και συντήρησης εξαρτώνται από τον τεχνικό σχεδιασμό του εξαρτήματος και τη χρήση του σε κάθε όχημα.
Η BMW Motorrad αποφάσισε να αλλάξει το σχέδιο συντήρησης για τα μοντέλα R1200/R1250 για να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών. Συνεχείς επιτόπιες παρατηρήσεις έχουν δείξει ότι περιστασιακά μπορεί να προκληθεί ζημιά στον άξονα της προπέλας αυτών των μοντέλων, γεγονός που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη λειτουργικότητα του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια της πρόωσης.
Η αντικατάσταση του άξονα της προπέλας που σχετίζεται με τα χιλιόμετρα παρέχεται στους πελάτες δωρεάν από τον επίσημο αντιπρόσωπο της BMW Motorrad για όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος, ακόμη και αν το όριο αντικατάστασης επιτευχθεί πολλές φορές και ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος.
Η BMW Motorrad αποφάσισε να προσαρμόσει το σχέδιο συντήρησης για όλα τα αντίστοιχα μοντέλα για να εξασφαλίσει την ικανοποίηση των πελατών, τη μακροζωία και ως προληπτικό μέτρο ποιότητας».
Μεταφρασμένο από τα ολλανδικά. Πηγή (https://nieuwsmotor.nl/nieuws/motornieuws/bmw-vervangt-cardan-r1250gs-elke-60-000-km/)
Χρήστες του advrider.com αναφέρουν ότι η αντικατάσταση έχει ξεκινήσει πριν από ένα μήνα στα πλαίσια του service της μοτοσυκλέτας και όχι σαν ανάκληση, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και για το ανταλλακτικό και για την εργασία.
ε ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα ήταν δωρεάν για τους προηγούμενους κατόχους.
BMW είναι , σε αυτά δεν παίζεται ότι και να λέμε.
:beer:
AUFGEBRACHT
06/11/2023, 20:52
https://www.youtube.com/watch?v=GxjplGVB_P0
Highlight, η ατάκα στο 27:39 :lol:
Το 1300 έχει 3 χρόνια εγγύηση (χωρίς όριο χλμ). Μπορεί κάποιος να κάνει 330.000 χλμ σε τρία χρόνια (pun intended) και να αλλάζει άξονες εντός εγγύησης. Η πρώτη φορά που θα πρέπει να πληρώσει θα είναι τον τέταρτο χρόνο. Εε, τότε μπορεί και να το πουλήσει, δε ξέρει, θα δει...
Ε κλαιν...ο μεσος Ελληνας GSακιας δεν θα αλλαξει ποτε αξονα
Ποσα χλμ να κανεις σπιτι-καφετερια-σπιτι;
Παντα με 3βαλιτσο:bawl:
doctor_john
07/11/2023, 07:38
Έχει λοιπόν ακριβότερα αλυσιδογράναζα" σε ένα ποσοστό σαν να βάζεις καλά σε multi.
Κάνουν και την κίνηση να πουν αλλαγή στις 80000. Θες γιατί το εξέλιξαν; για να το αποκλείσουν από την εγγύηση;
Αφενός είναι τόσο κοινό που αξίζει να ασχοληθεί μηχανουργείο βιοτεχνικά. Και να είστε σίγουροι ότι θα ασχοληθεί αν υπάρχει λόγος.
Αν η "αλλαγή" για τους τυπικούς είναι κάτι σαν: επιστροφή του άξονα για έλεγχο και αλλαγή των παρελκομένων του για να διατεθεί ξανά...
μην περιμένουμε aftermarket, θα είναι ένα κόστος κοντά στα 400-500 στους ειδικευμένους μηχανικούς.
Το ουσιαστικό είναι να δούμε έναν με 80000. Μέχρι τότε ασκήσεις λογικής, τι λένε, τι σημαίνει κ.λπ.
Λένε αλλαγή στα 80000, εμένα μου μοιάζει πως όσον αφορά τα υλικά και την κόπωση τους είναι αδιάφοροι.
Η φθορά στα σημεία επαφής είναι μετρήσιμη και αντικαθίστανται. Μοιάζει περίεργο η μόνη λύση να αναγράφεται στο service book..
και έχω συνηθίσει σε μοτοσυκλέτες με πολλά χλμ. κάποιος που αγόρασε τρία καινούρια μπόξερ τα τελευταία 30 χρόνια
νομίζω θα είναι πολύ πιο αδιάφορος.
Θεωρώ απαράδεκτη την αλλαγή άξονα σε αυτό το όριο και θα είναι ταφόπλακα στις πωλήσεις τόσο καινούργιων όσο και μεταχειρισμένων της μάρκας.
Ο ανταγωνισμός καραδοκεί και είναι ανελέητος.....
Οι πωλησεις οχι μονο ταφοπλακα δεν θα δουν αλλα θα ανεβουν πιο πολυ απο τα προηγουμενα μοντελα τους.
Ο λογος ; Με την νεα οδηγια για τον αξονα θα βλεπουμε λιγοτερα GS να μενουν στον δρομο οποτε ολοι θα μιλαμε για την αξιοπιστια της BMW. (Viva Merkel)
Αν ειναι για χιλια ευρω να μεινω στην μεση του πουθενα ας παει και το παλιαμπελο ....
Ραντεβου σε ενα χρονο απο σημερα οταν θα βγουν οι ετησιες πωλησεις του νεου GS για να γραφουμε παλι οτι ο κοσμος ειναι ασχετος και δεν ξερει τι αγοραζει.
Αληθεια εχει κανεις τα περσινα νουμερα του GS σε σχεση με τον ανταγωνισμο να δουμε πως ειναι μοιρασμενη η πιτα ;
panavour
07/11/2023, 07:44
Μην λέμε και ξαναλέμε τα ίδια.ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
doctor_john
07/11/2023, 07:52
Γιατί δεν το βλέπουμε συγκριτικά; άλλες μοτοσυκλέτες με 149Νm ροπής (15 κιλά είναι αυτό; θα με πεθάνουν..) τι κόστος μετάδοσης έχουν;
Πόσο απασχολούν τον μοτοσυκλετιστή με πόσες πιθανότητες να σφάλουν σε σχέση με τον άξονα;
Nostradamus
07/11/2023, 09:18
Απο την στιγμη που για τα ηδη διατεθημενα 1200 & 1250 δεν τιθεται θεμα επιβαρυνσης του ιδιοκτητη (αν αληθευουν τα παραπανω), τοτε καπου εδω τελειωνει η συζητηση για την π@τανα την BMW. Στο καινουργιο απλα θα ξερεις εξ' αρχης οτι παιζει να πληρωσεις στα 80Κ+ για μερος η ολο τον αξονα..
Επίσημη ενημέρωση από την BMW Motorrad Ελλάδος για την αντικατάσταση των αξόνων.
Πηγή bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/reportaz/item/36429-bmw-episimi-enimerosi-gia-tin-allagi-ton-aksonon-sta-montela-boxer?fbclid=IwAR33slKIgTCvjsKT9eKNbcjhl0aYRyNtLd7brS9onqsXwbbW9QOhO0FG06M&m=1)
Ναι, θα είναι δωρεάν στα 1200 και 1250. Και πλέον το ξέρετε και επίσημα.
(ακολουθεί δελτίο τύπου της BMW Motorrad Ελλάδος)
Με σκοπό την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών και την τεχνική βελτίωση των οχημάτων της καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους, η BMW Motorrad αποφάσισε να ενισχύσει το πρόγραμμα συντήρησης για όλα τα μοντέλα της σειράς K5x με σημαντικές αλλαγές.
Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο πρόγραμμα αφορά τη συντήρηση και αντικατάσταση του άξονα μετάδοσης για οχήματα από την έναρξη της παραγωγής τους. Η αναδρομική ισχύ είναι για οχήματα που έχουν ήδη πωληθεί εντός του 2023 αλλά και νωρίτερα.
Τα μοντέλα που εμπίπτουν στην παραπάνω οδηγία είναι τα ακόλουθα:
R 1200 GS / R 1250 GS (K50)
R 1200 GS Adventure / R 1250 GS Adventure (K51)
R 1200 RT / R 1250 RT (K52)
R 1200 R / R 1250 R (K53)
R 1200 RS / R 1250 RS (K54)
Οι αλλαγές στο πρόγραμμα συντήρησης είναι οι εξής:
Αντικατάσταση του κεντρικού άξονα κίνησης κάθε 60.000 χλμ (χιλιομετρική διάρκεια του άξονα και όχι του οχήματος). Αυτή η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί με έξοδα της BMW Motorrad καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος.
Σύσταση συντήρησης κάθε 20.000 χλμ με σκοπό τον έλεγχο της κατάστασης του κεντρικού άξονα κίνησης (νέα καθοδηγούμενη διαγνωστική μέθοδος) και λίπανσης του πολύσφηνου. Αυτή η σύσταση δεν αποτελεί τυπικό περιεχόμενο του νέου προγράμματος συντήρησης και θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματός του κατόχου προς το συνεργείο και με ιδία χρέωση. Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της ανωτέρω σύστασης συντήρησης δεν θα επηρεάζεται η προαναφερθείσα αντικατάσταση του κεντρικού άξονα με έξοδα της BMW Motorrad στα 60.000 χλμ.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο Επίσημο Δίκτυο της BMW Motorrad Hellas.
Επίσημη ενημέρωση από την BMW Motorrad Ελλάδος για την αντικατάσταση των αξόνων.
Πηγή bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/reportaz/item/36429-bmw-episimi-enimerosi-gia-tin-allagi-ton-aksonon-sta-montela-boxer?fbclid=IwAR33slKIgTCvjsKT9eKNbcjhl0aYRyNtLd7brS9onqsXwbbW9QOhO0FG06M&m=1)
Ναι, θα είναι δωρεάν στα 1200 και 1250. Και πλέον το ξέρετε και επίσημα.
(ακολουθεί δελτίο τύπου της BMW Motorrad Ελλάδος)
Με σκοπό την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών και την τεχνική βελτίωση των οχημάτων της καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους, η BMW Motorrad αποφάσισε να ενισχύσει το πρόγραμμα συντήρησης για όλα τα μοντέλα της σειράς K5x με σημαντικές αλλαγές.
Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο πρόγραμμα αφορά τη συντήρηση και αντικατάσταση του άξονα μετάδοσης για οχήματα από την έναρξη της παραγωγής τους. Η αναδρομική ισχύ είναι για οχήματα που έχουν ήδη πωληθεί εντός του 2023 αλλά και νωρίτερα.
Τα μοντέλα που εμπίπτουν στην παραπάνω οδηγία είναι τα ακόλουθα:
R 1200 GS / R 1250 GS (K50)
R 1200 GS Adventure / R 1250 GS Adventure (K51)
R 1200 RT / R 1250 RT (K52)
R 1200 R / R 1250 R (K53)
R 1200 RS / R 1250 RS (K54)
Οι αλλαγές στο πρόγραμμα συντήρησης είναι οι εξής:
Αντικατάσταση του κεντρικού άξονα κίνησης κάθε 60.000 χλμ (χιλιομετρική διάρκεια του άξονα και όχι του οχήματος). Αυτή η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί με έξοδα της BMW Motorrad καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος.
Σύσταση συντήρησης κάθε 20.000 χλμ με σκοπό τον έλεγχο της κατάστασης του κεντρικού άξονα κίνησης (νέα καθοδηγούμενη διαγνωστική μέθοδος) και λίπανσης του πολύσφηνου. Αυτή η σύσταση δεν αποτελεί τυπικό περιεχόμενο του νέου προγράμματος συντήρησης και θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματός του κατόχου προς το συνεργείο και με ιδία χρέωση. Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της ανωτέρω σύστασης συντήρησης δεν θα επηρεάζεται η προαναφερθείσα αντικατάσταση του κεντρικού άξονα με έξοδα της BMW Motorrad στα 60.000 χλμ.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο Επίσημο Δίκτυο της BMW Motorrad Hellas.
"Η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί με έξοδα της BMW Motrrad Καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής του οχήματος."
Δε διευκρινύζει πουθενα ταν εννοεί και το κόστος του ανταλλακτικού ή μόνο την εργασία...
"Η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί με έξοδα της BMW Motrrad Καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής του οχήματος."
Δε διευκρινύζει πουθενα ταν εννοεί και το κόστος του ανταλλακτικού ή μόνο την εργασία...
Διακρίνω μια δυσκολία ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου, τι δεν καταλαβαίνεις;
Διακρίνω μια δυσκολία ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου, τι δεν καταλαβαίνεις;
Η ειρωνία αλλού, δεν με ξέρεις και από χθες. Επίσης ο όρος "αντικατάσταση",μπορεί να είναι μόνο η πράξη (εργασία), μπορεί να είναι όλη η διαδικασία (εργασία και ανταλλακτικό). Επίσης σε όλη τη μοτοσυκλετιστική πιάτσα αναρωτιούνται τι ακριβώς εννοεί η ΒMW στην ανακοίνωση της. Μάλλον ο κειμενογραφος της εταιρείας δεν είναι και πολύ καλός στη σύνταξη και χρήση όρων.:wave2:
Η ειρωνία αλλού, δεν με ξέρεις και από χθες. Επίσης ο όρος "αντικατάσταση",μπορεί να είναι μόνο η πράξη (εργασία), μπορεί να είναι όλη η διαδικασία (εργασία και ανταλλακτικό). Επίσης σε όλη τη μοτοσυκλετιστική πιάτσα αναρωτιούνται τι ακριβώς εννοεί η ΒMW στην ανακοίνωση της. Μάλλον ο κειμενογραφος της εταιρείας δεν είναι και πολύ καλός στη σύνταξη και χρήση όρων.:wave2:
Οκ, εσύ ξέρεις καλύτερα. Αφού είναι επίσημη οδηγία, μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο σ' έναν εξουσιοδοτημένο και να λύσεις την απορία σου και να βοηθήσεις και την μοτοσυκλετιστική πιάτσα.
Διακρίνω μια δυσκολία ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου, τι δεν καταλαβαίνεις;
Πες μας εσύ τότε μιας κι εμείς μια δυστοκία την έχουμε.... :rolleyes:
όπως κι έχουμε "καεί" αρκετοί από τους όρους μιας εγγύησης.....
Επίσης, το τι "διακρίνει" ο καθείς μας για τον άλλον, καλό θα ήταν να το κρατάμε για εμάς, ναι;
panavour
22/11/2023, 21:45
ρε τι φωτιες αναβουν τα πριμιουμ μηχανακια:bawl:
δεν σας τ αλλαζουν γκρινιαζετε,σας τα αλλαζουν ,γκρινιαζετε.
πορτοκαλαδα θετε??λεμοναδα θετε??γκαζοζα θετε???
τι θετε τελος παντων???:lol:
ρε τι φωτιες αναβουν τα πριμιουμ μηχανακια:bawl:
δεν σας τ αλλαζουν γκρινιαζετε,σας τα αλλαζουν ,γκρινιαζετε.
πορτοκαλαδα θετε??λεμοναδα θετε??γκαζοζα θετε???
τι θετε τελος παντων???:lol:
Κινέζικο θέμε, εσύ τι θες; :lol:
Πες μας εσύ τότε μιας κι εμείς μια δυστοκία την έχουμε.... :rolleyes:
Διακρίνεις δυστοκία; Μάλλον έχεις δίκιο, ορατό το πρόβλημα. :rolleyes:
Επίσημη ενημέρωση από την BMW Motorrad Ελλάδος για την αντικατάσταση των αξόνων.
Πηγή bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/reportaz/item/36429-bmw-episimi-enimerosi-gia-tin-allagi-ton-aksonon-sta-montela-boxer?fbclid=IwAR33slKIgTCvjsKT9eKNbcjhl0aYRyNtLd7brS9onqsXwbbW9QOhO0FG06M&m=1)
Ναι, θα είναι δωρεάν στα 1200 και 1250. Και πλέον το ξέρετε και επίσημα.
(ακολουθεί δελτίο τύπου της BMW Motorrad Ελλάδος)
Με σκοπό την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών και την τεχνική βελτίωση των οχημάτων της καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους, η BMW Motorrad αποφάσισε να ενισχύσει το πρόγραμμα συντήρησης για όλα τα μοντέλα της σειράς K5x με σημαντικές αλλαγές.
Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο πρόγραμμα αφορά τη συντήρηση και αντικατάσταση του άξονα μετάδοσης για οχήματα από την έναρξη της παραγωγής τους. Η αναδρομική ισχύ είναι για οχήματα που έχουν ήδη πωληθεί εντός του 2023 αλλά και νωρίτερα.
Τα μοντέλα που εμπίπτουν στην παραπάνω οδηγία είναι τα ακόλουθα:
R 1200 GS / R 1250 GS (K50)
R 1200 GS Adventure / R 1250 GS Adventure (K51)
R 1200 RT / R 1250 RT (K52)
R 1200 R / R 1250 R (K53)
R 1200 RS / R 1250 RS (K54)
Οι αλλαγές στο πρόγραμμα συντήρησης είναι οι εξής:
Αντικατάσταση του κεντρικού άξονα κίνησης κάθε 60.000 χλμ (χιλιομετρική διάρκεια του άξονα και όχι του οχήματος). Αυτή η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί με έξοδα της BMW Motorrad καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος.
Σύσταση συντήρησης κάθε 20.000 χλμ με σκοπό τον έλεγχο της κατάστασης του κεντρικού άξονα κίνησης (νέα καθοδηγούμενη διαγνωστική μέθοδος) και λίπανσης του πολύσφηνου. Αυτή η σύσταση δεν αποτελεί τυπικό περιεχόμενο του νέου προγράμματος συντήρησης και θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματός του κατόχου προς το συνεργείο και με ιδία χρέωση. Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της ανωτέρω σύστασης συντήρησης δεν θα επηρεάζεται η προαναφερθείσα αντικατάσταση του κεντρικού άξονα με έξοδα της BMW Motorrad στα 60.000 χλμ.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο Επίσημο Δίκτυο της BMW Motorrad Hellas.
Για να δουμε κιολας ποσα χλμ θα βγαζει το δωρεαν ανταλλακτικο :D
dimitris23
22/11/2023, 23:29
Εγώ μετά από αυτό βλέπω να αυξάνουν οι τιμές στα μεταχειρισμένα 1200/1250gs κάνα χιλιάρικο με τη δικαιολογία ότι πλέον ότι και να πάθει ο άξονας αναλαμβάνει η bmw. Όχι ότι είναι λογικό αλλά πλέον τίποτα δεν είναι λογικό στην αγορά μεταχειρισμένων και ειδικά στην Ελλάδα.
Lioulios
24/01/2024, 19:20
Αυτο ανέβηκε σε ομαδα gs1300 στο f/b
450089
atom_smasher
24/01/2024, 20:13
Νταξ, οι περισσότεροι ούτως ή άλλως που τα έχουν δεν κινούνται στην Ευρώπη χειμώνα.
doctor_john
25/01/2024, 07:55
Δεν είναι ωραία συμπεριφορά, σιγά το ρελέ, υπήρχε δεν κατασκευάστηκε για το μοντέλο.
Για να κάνουν οικονομία θα κρατήσουν 3 μήνες τις μοτό; θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν άλλους προμηθευτές.
panavour
16/02/2024, 22:53
Ουτε ανακλησεις ουτε τιποτα.Οταν οι γερμανοι ηταν σοβαροι στον ποιοτικο ελεγχο.:lol:
https://www.tiktok.com/@carrosbilar/video/7319250001333439777?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7272635751237764641
Ουτε ανακλησεις ουτε τιποτα.Οταν οι γερμανοι ηταν σοβαροι στον ποιοτικο ελεγχο.:lol:
https://www.tiktok.com/@carrosbilar/video/7319250001333439777?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7272635751237764641
:bawl:
AUFGEBRACHT
17/02/2024, 09:14
Ουτε ανακλησεις ουτε τιποτα.Οταν οι γερμανοι ηταν σοβαροι στον ποιοτικο ελεγχο.:lol:
https://www.tiktok.com/@carrosbilar/video/7319250001333439777?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7272635751237764641
Κι οι μόνοι με προϊόντα κυριολεκτικά hand made...να τα λέμε αυτά!
giorgosb
03/06/2024, 13:24
BMW R 1300 GS Adventure – «Διέρρευσαν» τεχνικά χαρακτηριστικά (https://www.bikeit.gr/nea-montela-bmw/item/38327-bmw-r-1300-gs-adventure-dierrefsan-texnika-xaraktiristika)
Σε σχέση με το R 1300 GS, η Adventure έκδοση θα έχει αύξηση βάρους κατά 21 κιλά, αγγίζοντας τα 271 κιλά, ενώ αυξημένη είναι η ικανότητα φόρτωσης του καθώς το νέο ADV θα μπορεί να μεταφέρει 20 κιλά περισσότερα, από το R 1300 GS. Το ζύγισμα του προβλέπει την φόρτωση του πίσω άξονα κατά 18 κιλά περισσότερα, ενώ το μέγιστο βάρος συνόλου μοτοσυκλέτας-αναβάτη-αποσκευών φτάνει τα 485 κιλά για το νέο μοντέλο. Περιέργως, δεν διέρρευσε η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (για το R 1250 GS Adventure έφτανε τα 30 λίτρα).
453554
Ότι και να κάνουν η αρχική πηγή έμπνευσης παραμένει σταθερή.
Παράδειγμα:
453560
453559
giorgosb
29/06/2024, 11:09
Παρασκευή 5 Ιουλίου, στις 18.00 ώρα Ελλάδας, η παρουσίαση της Adventure (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/38611-bmw-r1300gs-adventure-2024-irthe-i-ora-tis-apokalypsis?m=1) έκδοσης.
454109
panavour
29/06/2024, 11:51
στην εθνικη στον σφακιανακη,τσαμπα μπυρες και φαι οπως την προηγουμενη φορα.οσοι λιγουρηδες πιστοι προσελθετε,εγω θα παω οπως την προηγουμενη φορα.για την μηχανη εννοειται:bawl::lol:
https://configurator.bmw-motorrad.gr/index_el_GR.html#/configurator/0M31/P0NA5,S0380/COLOURS
giorgosb
05/07/2024, 17:01
454229
454230
karellen
05/07/2024, 17:08
https://www.youtube.com/shorts/IRNQBx7tnaw
giorgosb
05/07/2024, 18:15
454232
454233
basilis_k6
05/07/2024, 18:40
https://www.youtube.com/shorts/IRNQBx7tnaw
ειδα τις φωτο και λεω μια φωτοσουπα ειναι για τρολλια. βλεπω το βιντεο και λεω wtf? τα σχολια επισης ολα τα λεφτα.. πολυ κραξιμο.
Did you hire a Suzuki designer? :lol:
τιναφτορε?!
giorgosb
05/07/2024, 18:42
Did you hire a Suzuki designer? :lol:
:lol:
doctoras
05/07/2024, 18:43
was ist das?
όπως είσαι καθιστός, στην επιφάνεια του ρεζερβουρ πετάς ενα σεμεδάκι, σκάς κανα κρομύδακι αν σε κόψει
:lol:
RaGe_Raptor
05/07/2024, 18:48
Μη σκατε, θα πουλήσει :bawl:
basilis_k6
05/07/2024, 18:52
εχω μπει σε ολα τα βιντεο και διαβαζω σχολια. κλαιω :bawl:
lykourgi
05/07/2024, 18:56
Από μπροστά είναι χάλια, αλλά από το πλάι........... είναι χειρότερο.
Είναι λες και πήραν αυτά τα πλαστικά καπάκια που βάζουν πάνω στο μοτέρ των αυτοκινήτων και να τα έβαλαν ένα δεξιά και ένα αριστερά...
RaGe_Raptor
05/07/2024, 20:21
ό,τι στοίχημα θέλετε, θα δημιουργήσει σχεδιαστικό trend. βλέπω στοιχεία από το
454248
Johny the Fox
05/07/2024, 20:38
Σίγουρες οι 10 με 12 ανακλήσεις το χρονο.
doctoras
05/07/2024, 21:30
Κινηματογραφικά θα έχει τις προτιμήσεις του, κρέμας δυο πολυβόλα στις πλευρές και γίνεται το δίτροχο apache
panavour
05/07/2024, 21:51
και δυο πλωτηρες στα πλαινα καγκελα,απο καναντέρ,για τα βαθεια ρυάκια.:cry:
karellen
05/07/2024, 22:21
454232
454233
454249
DoctoR_k6
05/07/2024, 22:23
Μπάλα θα πάει...πάλι.
Ότι και να λέμε εμείς...
Μέχρι και ρεζέρβες (!!) έχει...τι άλλο θέτε???
https://youtube.com/shorts/wg-rC0T3MF4?si=sVEf36HCJaDNDelO
panavour
05/07/2024, 22:57
Eμενα παντως μου θυμιζει IP69 RUGGED SMARTPHONE.
ratamahatta
05/07/2024, 23:03
Μεγάλος μάγκας ο σχεδιαστής , τους τα πήρε για να φτιάξει ότι χειρότερο μπορούσε.
doctoras
05/07/2024, 23:07
Και εγώ όσο το βλέπω θεωρώ δεδομένο οτι θα πάει τρένο στις πωλήσεις
Η πληθωρικότητα είναι κάτι που χαρακτηρίζει το πάνω ράφι
Το έκαναν Λέοπαρντ οι γερμαναραδες
panavour
05/07/2024, 23:29
Και εγώ όσο το βλέπω θεωρώ δεδομένο οτι θα πάει τρένο στις πωλήσεις
Η πληθωρικότητα είναι κάτι που χαρακτηρίζει το πάνω ράφι
Το έκαναν LEOPARD οι γερμαναραδες
FIXED
giorgosb
06/07/2024, 00:22
"Ο δικύλινδρος boxer κινητήρας (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/bmw-r-1300-gs-adventure-2025-proairetika-horis-maneta-symplekti-i) των 1.300 κ.εκ. δεν έχει αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο βάσης, αποδίδοντας 145 hp στις 7.750 rpm. Ούτε το πλαίσιο όμως έχει διαφορές σε σχέση με το “απλό” R 1300 GS, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε και εδώ το σύστημα EVO Telelever μπροστά και το EVO Paralever πίσω. Οι αναρτήσεις είναι ημί-ενεργητικές / ηλεκτρονικές, για αυτόματη real-time προσαρμογή τους σε όλα τα εδάφη, ενώ αλλάζουν λειτουργία ανάλογα το Riding Mode που χρησιμοποιεί ο αναβάτης.
Στα σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας ξεχωρίζουν τα... 269 γεμάτα κιλά βάρους, το ύψος σέλας των 870 / 890 mm, και το μεταξόνιο των 1.534 mm. Οι αναρτήσεις έχουν διαδρομές 210 mm / 220 mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 και 17 ιντσών με tubeless ελαστικά. Στα φρένα έχουμε δυο δίσκους 310 mm μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, και έναν δίσκο 285 mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα.
...το νέο σύστημα Automated Shift Assistant (ASA) -στα μονοπάτια των Honda DCT / E-clutch και MV Agusta SCS- για λειτουργία του κιβωτίου χωρίς μανέτα συμπλέκτη, ένα σύστημα που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου χωρά 30 λίτρα αντί για τα 20 της βασικής έκδοσης, ενώ διαθέτει και ντουλαπάκι μπροστά από την τάπα, για φύλαξη μικροαντικειμένων.
Η Adventure έρχεται με σύστημα Dynamic Cruise Control, με το Active Cruise Control και τα υποσυστήματά του (προειδοποίηση για πιθανή σύγκρουση μπροστά / πίσω και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας) να ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό. Το σύστημα Rear End Collision Warning (RECW) θα είναι διαθέσιμο και στην BMW R 1300 GS που παρουσιάστηκε πέρυσι από το έτος μοντέλου 2025.
Η τιμή της νέας BMW R 1300 GS Adventure στην Ελλάδα ξεκινά από τα 23.750€"
454250
454251
454252
454253
454254
454255
454256
454257
taisteal
06/07/2024, 04:15
Θυμίζει την άλλη αηδία με ρόδες,το χαρχαρλευ παν αμερικα
Εννοείται θα πουλήσει
Σα γκαστρωμένο τρανσφόρμερ είναι.
peterTHErider
06/07/2024, 07:52
Ότι είναι άσχημο είναι.
Αλλα το κόκκινο χρώμα του press kit είναι το ασχημότερο.
Στο triple black η στην έκδοση με το πράσινο ισορροπεί κάπως...
Υγ. Μην βαράτε... :a7:
Σα γκαστρωμένο τρανσφόρμερ είναι.
Όχι και γκαστρωμένο :bawl:
454258
454259
Πάντως πέρα από την πλάκα, μόλις το είδα νόμιζα πως μας έκαναν πλάκα.
Όσο το βλέπω αρχίζω και το συνηθίζω και δεν μου φαίνεται τόσο άσχημο. :p
Γενικά πότε δεν μου άρεσαν οι adventure εκδόσεις των GS και αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση.
arisrodolivos
06/07/2024, 09:51
Σαν lego είναι..
doctor_john
06/07/2024, 10:18
Καλές προθέσεις είχαν αλλά το παράκαναν.
Είναι σαν να καβαλάς ειδικό εξοπλισμό.
Δεν μπορώ να φανταστώ ρεαλιστικό σενάριο που να υπερτερεί αυτό σε σχέση με το απλό.
Που θα πας και θα είσαι καλύτερα χωρίς να κινδυνεύεις απο αυτό;
Το βάρος του και τον όγκο του θα τα πληρώσεις παντού. Σε κάθε χρήση, σε κάθε σημείο.
Η εμφάνιση του φωνάζει γδάρτε με να βγάλετε πενταετία, που θα πάει, στους πόλους κάνει κρύο.
karellen
06/07/2024, 10:51
Μ' αυτά και μ' αυτά έχουν καταφέρει και ασχολείται όλος ο πλανήτης με το συγκεκριμένο.
Όπως έλεγε κι ένας φίλος any publicity is good publicity.
doctoras
06/07/2024, 11:45
είναι καθαρά εξοικείωση στο μάτι και σε δέυτερο βαθμο οι αναρτήσεις του ειδικού τύπου
σε ένα χρόνο απο τώρα θα είναι το απόλυτο όπλο της κατηγορίας
εγω είμαι περίεργος τι βρίσκεται κατασκευαστικά πίσω απο τα αλουμινένια πλαινά καπάκια γιατί χρειάστηκε να πάρει τόσο πλάτος ψηλά. Γιατί δε μπορεί κάτι θα έχει απο πίσω, είδα τα μεσοπλάγια περίτεχνα ψυγεία, αλλά και πάλι γιατί τόσος όγκος εκεί
giorgosb
06/07/2024, 12:05
εγω είμαι περίεργος τι βρίσκεται κατασκευαστικά πίσω απο τα αλουμινένια πλαινά καπάκια γιατί χρειάστηκε να πάρει τόσο πλάτος ψηλά. Γιατί δε μπορεί κάτι θα έχει απο πίσω, είδα τα μεσοπλάγια περίτεχνα ψυγεία, αλλά και πάλι γιατί τόσος όγκος εκεί
Ίσως κρύβουν μια μηχανή εσπρέσσο.. (βλ. πρώτη φωτό με τον καφέ)
454261
454262
454263
doctoras
06/07/2024, 12:59
έτσι εξηγείται είναι η συνέχεια του κατα μήκους ρεζερβουάρ
ωραίος george
Όσο το βλέπω μου αρέσει.
Αν σκεφτείς ότι με 2.5000€ πας από την ασχήμια του απλού σε αυτό πρέπει να πούμε και ευχαριστώ στους Γερμανούς.
Καλές αγορές σε όλους !!!
basilis_k6
06/07/2024, 13:32
Οταν βγηκε το nc λεγανε/λεγατε θα το συνηθίσουμε, το strom 800 τα ιδια, το τουαρεγκ τα ιδια, αυτο τα ιδια... Οχι δεν τα συνηθίσαμε, ενα κακο σχεδιο είναι ενα κακο σχεδιο και αυτο ειναι χειροτερο απο κακο. Αν μια μηχανη σε ενδιαφερει να ειναι εμφανίσιμη για να νιωθεις καλα που την πλήρωσες και την καβαλας,αυτο το πραμα δεν το αγοραζεις.
Και θα ενιωθα δυο φορες ηλιθιος να πληρώσω αυτο τον αχταρμα με ροδες οταν ξερω οτι αλλες εταιριες προσπαθησαν πραγματικά να σχεδιασουν κατι ομορφο. Μπορει να ειναι πρακτικο το σχεδιο, λειτουργικο η κατι αλλο. Ομως σιγουρα μπορουσε να γινει καλυτερη δουλεια. Αυτο ειναι σαν ομοιωμα απο λεγκο που τα ταιριαξανε 4χρονα παιδακια.
Ότι είναι άσχημο είναι.
Αλλα το κόκκινο χρώμα του press kit είναι το ασχημότερο.
Στο triple black η στην έκδοση με το πράσινο ισορροπεί κάπως...
Υγ. Μην βαράτε... :a7:
Όντως, στο μαύρο ειδικά κρύβεται πολύ ο όγκος.
Όπως και να χει, όμορφο δεν είναι αλλά είναι εντυπωσιακό. Σημαντικό για το αγοραστικό κοινό της κατηγορίας.
CorpseAlive
06/07/2024, 15:03
Η BMW έφτιαξε ουσιαστικά το πρώτο SUV μηχανάκι. :bawl:
AUFGEBRACHT
06/07/2024, 15:30
Μεγάλος μάγκας ο σχεδιαστής , τους τα πήρε για να φτιάξει ότι χειρότερο μπορούσε.
Τον κόβω για Κινέζο, με τέτοια ασχήμια...
panavour
06/07/2024, 15:40
Τον κόβω για Κινέζο, με τέτοια ασχήμια...
Μπαααααα,μαλλον παραδοσιακος γερμανος θα ειναι.Οι κινεζοι εχουν πχιά βελτιωθει.:bawl:
giorgosb
08/07/2024, 11:37
Ταξίδι Γερμανία - Ναμίμπια (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/38699-germania-namimpia-me-motosykleta-i-proti-apostoli-tou-r-1300-gs-adventure?m=1) με R 1300 GS Adventure, ώστε να παραδώσουν τα τρόπαια του International GS Trophy 2024 που γίνεται στην αφρικανική χώρα, στους διακριθέντες.
454299
Ταξίδι Γερμανία - Ναμίμπια (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/38699-germania-namimpia-me-motosykleta-i-proti-apostoli-tou-r-1300-gs-adventure?m=1) με R 1300 GS Adventure, ώστε να παραδώσουν τα τρόπαια του International GS Trophy 2024 που γίνεται στην αφρικανική χώρα, στους διακριθέντες.
454299
Και γω αγαπούσα μια 19 χρόνια, Μπρίλης
Θα ταξιδέψουν χωρίς φορτηγό υποστήριξης? Χλωμό το κόβω αλλα σιγά μη μάθουμε .
ratamahatta
08/07/2024, 12:37
Νομιζω ότι το πιο απαραίτητο εργαλείο που θα χρειαστούν οι κάτοχοι είναι ο …. γρύλος /οδικη βοήθεια , έτσι και πέσει δεν υπάρχει περίπτωση να την σηκώσει καποιος
DoctoR_k6
08/07/2024, 12:48
Και γω αγαπούσα μια 19 χρόνια, Μπρίλης
Θα ταξιδέψουν χωρίς φορτηγό υποστήριξης? Χλωμό το κόβω αλλα σιγά μη μάθουμε .
Θα ακολουθει ενα τριαξονικο just in case...:bawl:
doctor_john
08/07/2024, 14:32
Νομιζω ότι το πιο απαραίτητο εργαλείο που θα χρειαστούν οι κάτοχοι είναι ο …. γρύλος /οδικη βοήθεια , έτσι και πέσει δεν υπάρχει περίπτωση να την σηκώσει καποιος
Δεν πέφτει τελείως, είναι στον σχεδιασμό..
taisteal
08/07/2024, 15:00
Νομιζω ότι το πιο απαραίτητο εργαλείο που θα χρειαστούν οι κάτοχοι είναι ο …. γρύλος /οδικη βοήθεια , έτσι και πέσει δεν υπάρχει περίπτωση να την σηκώσει καποιος
Για αυτό πάνε τρεις.
Γιατί όταν θα πέφτει κάποιο θα το σηκώνουν όλοι μαζί.
mp-giorgos
08/07/2024, 17:35
Το θεμα με τον αξονα μεταδωσης το λυσανε ή αλλαγη καθε 60.000χλμ. τζαμπα?
panavour
08/07/2024, 21:23
Το θεμα με τον αξονα μεταδωσης το λυσανε ή αλλαγη καθε 60.000χλμ. τζαμπα?
Δεν λυνονται αυτα τα θεματα.ΑΝ το λυσουν ,θα ΠΕΣΟΥΝ οι πωλησεις 30%.:lol: Η αρνητικη διαφημιση κραταει τις πωλησεις ψηλα.Καλυτερα να σε βριζουν ,παρα να σε αγνοουν.Οταν ακουγεται το ονομα σου,ειναι για καλό.:bawl:
RaGe_Raptor
08/07/2024, 21:34
Δεν λυνονται αυτα τα θεματα.ΑΝ το λυσουν ,θα ΠΕΣΟΥΝ οι πωλησεις 30%.:lol: Η αρνητικη διαφημιση κραταει τις πωλησεις ψηλα.Καλυτερα να σε βριζουν ,παρα να σε αγνοουν.Οταν ακουγεται το ονομα σου,ειναι για καλό.:bawl:
Γτφ :cry:
Το θεμα με τον αξονα μεταδωσης το λυσανε ή αλλαγη καθε 60.000χλμ. τζαμπα?
Τζάμπα είναι μόνο στα παλιά, νομίζω. Σε καινούργιο, πλερώ κανονικά
Νομιζω ότι το πιο απαραίτητο εργαλείο που θα χρειαστούν οι κάτοχοι είναι ο …. γρύλος /οδικη βοήθεια , έτσι και πέσει δεν υπάρχει περίπτωση να την σηκώσει καποιος
Θα ακολουθει ενα τριαξονικο just in case...:bawl:
Δεν πέφτει τελείως, είναι στον σχεδιασμό..
Για αυτό πάνε τρεις.
Γιατί όταν θα πέφτει κάποιο θα το σηκώνουν όλοι μαζί.
https://eastbound.shop/product/motorcycle-jack-lift-a-fallen-motorcycle-eastbound-motowinch-lc2500dan/
doctor_john
08/07/2024, 23:58
πόσα λέει; :roflmao:
ρε τους ολλανδούς, να ναι καλά γμθκ στο γέλιο
vstrider
09/07/2024, 07:37
Αυτό το "μηχανάκι" σάν να έχει σκοπό να ανταγωνιστεί την transformers αισθητική των κινέζων μου φαντάζει.
Αλλά 23500 για μηχανάκι... ωρέ πού πάμε??
Αυτό το "μηχανάκι" σάν να έχει σκοπό να ανταγωνιστεί την transformers αισθητική των κινέζων μου φαντάζει.
Αλλά 23500 για μηχανάκι... ωρέ πού πάμε??
πλεον ειναι παρα πολλα τα μηχανακια που κανουν 23500...
ασε που αυτο με 2-3 εξτρα που θα βαλεις θα σου παει ευκολα +5 χιλιαρικα
AUFGEBRACHT
12/07/2024, 17:56
Δεν λυνονται αυτα τα θεματα.ΑΝ το λυσουν ,θα ΠΕΣΟΥΝ οι πωλησεις 30%.:lol: Η αρνητικη διαφημιση κραταει τις πωλησεις ψηλα.Καλυτερα να σε βριζουν ,παρα να σε αγνοουν.Οταν ακουγεται το ονομα σου,ειναι για καλό.:bawl:
Ρε όλοι BMW θα πάρετε στο τέλος, πάρτε το απόφαση :D Είδατε κάτι "Χιονάτες" με τι αντικαταστάθηκαν, έλικα έχει στο ρεζερβουάρ, για να βοηθήσω...
Κανόνισε, είσαι ο επόμενος στη σειρά ε...
panavour
12/07/2024, 22:00
Ρε όλοι BMW θα πάρετε στο τέλος, πάρτε το απόφαση :D Είδατε κάτι "Χιονάτες" με τι αντικαταστάθηκαν, έλικα έχει στο ρεζερβουάρ, για να βοηθήσω...
Κανόνισε, είσαι ο επόμενος στη σειρά ε...
Μακάρι ,αμα φτιαχνονται και στην ΖΟΝ-CIN πλεον,ακομα καλυτερα.
ΖΟΝ-CIN A.K.A. ZONGSHEN-LONCIN.:wave2::wave2::wave2:
harris_x
19/07/2024, 15:46
"Ο δικύλινδρος boxer κινητήρας (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/bmw-r-1300-gs-adventure-2025-proairetika-horis-maneta-symplekti-i) των 1.300 κ.εκ. δεν έχει αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο βάσης, αποδίδοντας 145 hp στις 7.750 rpm. Ούτε το πλαίσιο όμως έχει διαφορές σε σχέση με το “απλό” R 1300 GS, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε και εδώ το σύστημα EVO Telelever μπροστά και το EVO Paralever πίσω. Οι αναρτήσεις είναι ημί-ενεργητικές / ηλεκτρονικές, για αυτόματη real-time προσαρμογή τους σε όλα τα εδάφη, ενώ αλλάζουν λειτουργία ανάλογα το Riding Mode που χρησιμοποιεί ο αναβάτης.
Στα σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας ξεχωρίζουν τα... 269 γεμάτα κιλά βάρους, το ύψος σέλας των 870 / 890 mm, και το μεταξόνιο των 1.534 mm. Οι αναρτήσεις έχουν διαδρομές 210 mm / 220 mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 και 17 ιντσών με tubeless ελαστικά. Στα φρένα έχουμε δυο δίσκους 310 mm μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, και έναν δίσκο 285 mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα.
...το νέο σύστημα Automated Shift Assistant (ASA) -στα μονοπάτια των Honda DCT / E-clutch και MV Agusta SCS- για λειτουργία του κιβωτίου χωρίς μανέτα συμπλέκτη, ένα σύστημα που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου χωρά 30 λίτρα αντί για τα 20 της βασικής έκδοσης, ενώ διαθέτει και ντουλαπάκι μπροστά από την τάπα, για φύλαξη μικροαντικειμένων.
Η Adventure έρχεται με σύστημα Dynamic Cruise Control, με το Active Cruise Control και τα υποσυστήματά του (προειδοποίηση για πιθανή σύγκρουση μπροστά / πίσω και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας) να ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό. Το σύστημα Rear End Collision Warning (RECW) θα είναι διαθέσιμο και στην BMW R 1300 GS που παρουσιάστηκε πέρυσι από το έτος μοντέλου 2025.
Η τιμή της νέας BMW R 1300 GS Adventure στην Ελλάδα ξεκινά από τα 23.750€"
Και η επίσημη απάντηση είναι: "BMW - Το R 1300 GS δεν σχεδιάστηκε για να είναι όμορφο, κάνει τα πάντα"
Ο Fings διατείνεται ότι η σχεδίαση του R 1300 GS Adventure δεν έχει σκοπό την πρόκληση, αλλά εστιάζει σε συγκεκριμένα σημεία λειτουργικότητας, ενώ τονίζει την σημασία των γενναίων αποφάσεων από μέρους της BMW. «Οι αντιδράσεις είναι σίγουρα σημαντικές, αλλά όταν θέλεις να κάνεις κάτι μεγάλο, πρέπει να είσαι γενναίος. (...) Όταν κοιτάς το ρεζερβουάρ, για παράδειγμα, και αναρωτιέσαι, γιατί είναι κατακόρυφο εκεί που ενώνει με την σέλα; Επειδή η σέλα ρυθμίζεται, άρα δεν μένει κενό όταν την ρυθμίζεις.» Ο Fings σημείωσε επίσης ότι το μεγάλο ρεζερβουάρ συμβάλλει στην ανεμοκάλυψη, ενώ οι επίπεδες επιφάνειες με λάστιχα βοηθούν στο να ακουμπάς πράγματα πάνω, χωρίς να κινδυνεύουν να πέσουν.
«Τα GS δεν φτιάχνονται απαραίτητα για να είναι όμορφα. Αν δεις τις πρώτες γενιές του μοντέλου στην σειρά, είναι όλα παράξενα με κάποιον τρόπο. Το R 1300 GS είναι σαν να λέει, είμαι αυτό που είμαι, δεν χρειάζεται να είμαι όμορφο, αλλά μπορείς να κάνεις τα πάντα μαζί μου, έλα και θα σου δείξω» συμπλήρωσε ο Fings.
Απο το BIKEIT!... (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/38826-bmw-to-r-1300-gs-adventure-kanei-ta-panta-den-sxediastike-gia-na-einai-omorfo?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0nE94tGv7wmKNmnJUW-txVZ9pTgAeOQR0Bo5cXPUl9hJmsX4RWFXx0y-w_aem_jYgxDwb49d3VmvGT5mOgCg)
Εμένα πάντως μου αρέσει περισσότερο από αρκετά παλιότερα GS.
Βέβαια μου αρέσει και το φανάρι του SD 1390
Το R1150GS για παράδειγμα είναι σαν αλλήθωρο πουλί
454602
454603
Σε κάθε περίπτωση περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
CorpseAlive
20/07/2024, 21:40
Χωρίς πλάκα το adventure μου κάθεται πιο καλά στο μάτι από το απλό .
Βέβαια αν και κάτοχος γιαλαντζί GS , γενικά αισθητικά δεν με κερδίζουν , αλλά πράγματι είναι φουλ άνετα και ταξιδιάρικα .
Περί ορέξεως φυσικά κολοκυθόπιτα .
panavour
21/07/2024, 19:22
https://www.facebook.com/share/r/XuuXbEMxJ29dHL6S/
giorgosb
21/07/2024, 20:36
https://www.facebook.com/share/r/XuuXbEMxJ29dHL6S/
Αν υπάρχει και στο YouTube βάλε ένα λινκ, δεν έχουν όλοι facebook.. Επίσης, τι βλέπουμε στο συγκεκριμένο;
panavour
21/07/2024, 20:41
Αν υπάρχει και στο YouTube βάλε ένα λινκ, δεν έχουν όλοι facebook.. Επίσης, τι βλέπουμε στο συγκεκριμένο;
Βλεπουμε την υπεροχή του GS R1300 GS ,ENANTI TOY M1000 XR,σε μια συγκεκριμμενη διαδρομη μαγνητοσκοπημενη εκ παραλληλου οπως στην παρουσιαση συγκριτικων χρονων στην φορμουλα 1.
https://youtube.com/shorts/JXaOf7nz08E?si=9WGG4mZg5_x3jMGi
mp-giorgos
22/07/2024, 15:43
Αν υπάρχει και στο YouTube βάλε ένα λινκ, δεν έχουν όλοι facebook.. Επίσης, τι βλέπουμε στο συγκεκριμένο;
Αν πατησεις το (Χ) πανω δεξια, παιζει μετα το βιντεο.
karellen
22/07/2024, 16:11
Μπορείτε επίσης να ανεβάζετε κατ' ευθείαν βίντεο του ΥΤ αντί για το λινκ που βάζατε έως τώρα.
Το κουμπί είναι αυτό "Εισαγωγή βίντεο"
454656
giorgosb
30/07/2024, 14:30
Νέα λύση για το ρελέ μίζας που προκαλεί αυτανάφλεξη (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/bmw-r-1300-gs-nea-lysi-gia-rele-mizas-poy-prokalei-aytanaflexi-odeyei-pros-nea)
"Πιο συγκεκριμένα τα ρελέ εκκίνησης με ημιαγωγούς που χρησιμοποιεί το νέο BMW R 1300 GS μετά από διείσδυση υγρασίας βραχυκύκλωναν και παρουσίαζαν υπερθέρμανση με αποτέλεσμα ορισμένα από αυτά να καταλήγουν στη συνέχεια να παίρνουν φωτιά. Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα η γερμανική εταιρεία είχε προχωρήσει σε τεχνική οδηγία η οποία προέτρεπε τους κατόχους των μοντέλων σε Γερμανία, Βουλγαρία, Κροατία, Δανία, Γαλλία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Νορβηγία, Σλοβενία και Σουηδία οι οποίοι αντιμετώπισαν το συγκεκριμένο πρόβλημα να προβούν στην αντικατάσταση του ρελέ της μίζας.
Το ζήτημα σύμφωνα με το περιοδικό Motorrad είναι πως η αντικατάσταση του ρελέ της μίζας δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελε η BMW καθώς το θέμα δεν λύθηκε οριστικά για όλους τους κατόχους. Για αυτό και οι Γερμανοί αποφάσισαν να ακολουθήσουν διαφορετική οδό που δεν είναι άλλη από το να επιστρέψουν στον παραδοσιακό ηλεκτρομηχανικό ρελέ εκκίνησης. Ως εκ τούτου σε λίγο καιρό αναμένουμε να δούμε τεχνική οδηγία από την BMW η οποία θα προτρέπει τους κατόχους των R 1300 GS να προβούν σε αλλαγή ρελέ μίζας."
giorgosb
31/07/2024, 13:04
Η απάντηση της BMW Ελλάδας για τις ανακλήσεις του BMW R 1300 GS (https://www.bikeit.gr/reportaz/item/38973-i-apantisi-tis-bmw-ellados-gia-tis-anakliseis-tou-bmw-r-1300-gs)
"Η BMW Ελλάδας μας πληροφόρησε λοιπόν ότι για τα ρελέ της μίζας υπάρχει πράγματι τεχνική οδηγία, που αφορά συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίων και θα υπάρξει νέο βελτιωμένο ανταλλακτικό που θα πάρει την θέση του παλιού. Η BMW Ελλάδας μας τόνισε ότι στην Ευρωπαϊκή αγορά, δεν υπάρχει καμία καταγεγραμμένη περίπτωση ανάφλεξης του ρελέ-πυρκαγιάς, ένα ενδεχόμενο που αναπαρήχθη ζωηρά από τις ειδησεογραφικές πηγές.
Όσον αφορά τις βαλίτσες Vario και το ζήτημα του προβλήματος στο κλείδωμα τους, που μπορεί να οδηγήσει σε άνοιγμα τους εν κινήσει, η BMW Ελλάδος μας διευκρίνισε ότι σε κάθε κράτος θα εφαρμοστούν διαφορετικά μέτρα. Για την χώρα μας, καθώς οι πωλήσεις των πλαϊνών βαλιτσών Vario είναι λίγες, συγκριτικά με το Top Box, δεν έχει αναφερθεί ακόμη κάποιο πρόβλημα και η εταιρεία τηρεί στάση αναμονής, δηλώνοντας ότι κάθε τυχόν περίπτωση θα αντιμετωπιστεί ξεχωριστά."
Όσον αφορά τις βαλίτσες Vario και το ζήτημα του προβλήματος στο κλείδωμα τους, που μπορεί να οδηγήσει σε άνοιγμα τους εν κινήσει, η BMW Ελλάδος μας διευκρίνισε ότι σε κάθε κράτος θα εφαρμοστούν διαφορετικά μέτρα. Για την χώρα μας, καθώς οι πωλήσεις των πλαϊνών βαλιτσών Vario είναι λίγες, συγκριτικά με το Top Box, δεν έχει αναφερθεί ακόμη κάποιο πρόβλημα και η εταιρεία τηρεί στάση αναμονής, δηλώνοντας ότι κάθε τυχόν περίπτωση θα αντιμετωπιστεί ξεχωριστά."
Δεν ισχύει αυτό. Η τεχνική ενέργεια είναι ίδια για όλες τις χώρες. Η BMW έχει προβεί σε stop sale για τις πλαϊνές βαλίτσες και δεν αναμένεται να βγουν οι αντικαταστάτες τους πριν το 2025.
Τι πάει να πει θα αντιμετωπιστεί ξεχωριστά; Δηλαδή επειδή είναι λίγες οι πωλήσεις ρισκάρουν να σκορπίσει κάποιος τα κιλοτάκια του στην άσφαλτο ενώ αν είναι σώβρακα που είναι μεγάλα όχι;
extisatokat
01/08/2024, 14:38
Δεν ισχύει αυτό. Η τεχνική ενέργεια είναι ίδια για όλες τις χώρες. Η BMW έχει προβεί σε stop sale για τις πλαϊνές βαλίτσες και δεν αναμένεται να βγουν οι αντικαταστάτες τους πριν το 2025.
Τι πάει να πει θα αντιμετωπιστεί ξεχωριστά; Δηλαδή επειδή είναι λίγες οι πωλήσεις ρισκάρουν να σκορπίσει κάποιος τα κιλοτάκια του στην άσφαλτο ενώ αν είναι σώβρακα που είναι μεγάλα όχι;
Καλή η απορία σου, αλλά μόνο η bmw Ελλάδος μπορεί να στην απαντήσει.
kostaskk
01/08/2024, 15:36
Δεν τα δοκιμάζουν τα μηχανάκια πριν τα βγάλουν για πώληση? Ένα gs να το δουλεύουν βάρδιες όλη μέρα 10 άτομα θα είχε κάνει 20.000 χιλιόμετρα σε λιγότερο από μήνα και θα φαινόταν τα προβλήματα(ρελε-βαλιτσες)
mp-giorgos
01/08/2024, 16:06
Βαλανε SSR(solid state relay), που θεωρητικα αν υπολογοστει σωστα η ισχυς που απαιτηται, δεν παθαινει τιποτα, και τωρα ξαναγυριζουν στο κλασικο. Απο τα βαθη της Κινας καπου δεξια μετα τις φυτιες ρυζιου ψωνιζουνε?
Δεν τα δοκιμάζουν τα μηχανάκια πριν τα βγάλουν για πώληση? Ένα gs να το δουλεύουν βάρδιες όλη μέρα 10 άτομα θα είχε κάνει 20.000 χιλιόμετρα σε λιγότερο από μήνα και θα φαινόταν τα προβλήματα(ρελε-βαλιτσες)
Δεν έχουν όλα πρόβλημα. Μην ξεχνάς πόσα κομμάτια κυκλοφορούν.
Το καλό με την BMW είναι ότι αντίθετα με άλλες εταιρείες δεν κάνει τα στραβά μάτια στα διάφορα προβλήματα αλλά τα επιλύει.
Όποιος δεν θέλει να το ρισκάρει απλά δεν παίρνει ένα μοντέλο την πρώτη χρονιά που κυκλοφορεί.
Στο δικό μου ότι θεματακια είχε λύθηκαν με μια αναβάθμιση στο λογισμικό.
Εκκρεμεί μια τεχνική ενέργεια σε ένα πιστόνι ρύθμισης πίεσης λαδιού που δεν είναι άμεσο και θα γίνει στο service των 10Κ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.