PDA

View Full Version : Honda CB750 Hornet 2023



Σελίδες : [1] 2 3

lleonidas
13/09/2021, 13:12
Νέες φήμες (https://www.cycleworld.com/story/motorcycle-news/2022-honda-xl750l-transalp-motorcycle-rumors/) από Ιαπωνία για Transalp 750 αλλά και για Hornet 750.

giorgosb
13/09/2021, 21:22
Το πρότζεκτ με το 500άρι μοτέρ τους βγήκε. Γιατί να μην κάνουν κάτι αντίστοιχο στα 750 κυβικά; Αν τους κάτσει, τα NC και CB650R θα μείνουν ως πιο ιδιαίτερες κατασκευές. Φαντάζομαι αν βγει Hornet δεν θα κανιβαλίσει το 650R..

Αν καταφέρουν και εξελίξουν το μοτέρ του NC ώστε να αποδίδει γύρω στα 75 άλογα θα το κάνουν. Αλλιώς ίσως θα πάνε σε νέο..

lleonidas
06/06/2022, 17:39
H νέα γενιά Hornet θα έχει έναν νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, τον οποίο θα μοιράζεται με το αναμενόμενο Transalp. Αυτό σημαίνει πως η Honda έχει ετοιμάσει μια νέα πλατφόρμα κινητήρα-πλαισίων, αντίστοιχη της οικογένειας των δικύλινδρων εν σειρά CB500 F/X/R, NC 750 X/N/X-Adv/Forza και Africa Twin Twin 1100 / NT 1100.

Το νέο Hornet αναμένεται να παρουσιαστεί μαζί με το νέο Transalp το ερχόμενο φθινόπωρο στην EICMA ως μοντέλα του 2023.



Πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-hornet-2023-olo-kai-pio-konta-stin-paragogi)

lleonidas
01/08/2022, 23:06
Ανοίγω καινούριο θέμα για να μη χάνεται το Hornet στο thread (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157875&page=11&highlight=Hornet) του νέου Transalp... εκεί υπάρχουν κάποια posts που αφορούν και στα δύο αναμενόμενα μοντέλα.

O ήχος του!
https://www.facebook.com/181356525237133/posts/pfbid02VptPZQW4o3tUASBSDVShoLAUovr13n5TGE4LDydS1hod7jSJEZwZPErYDbGDv9n6l/?app=fbl

liospi
02/08/2022, 07:18
νέο logo?
437263

giorgosb
09/09/2022, 12:43
755 κυβικά Unicam

"Με σημερινή της ανακοίνωση η Honda ενημερώνει για την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα, δικύλινδρου με στρόφαλο 270ο μοιρών, και απόδοση 92 ίππων στις 9.500 στροφές"

https://www.motomag.gr/news/epikairotita/honda-hornet-2023-epivevaiosi-moto-gia-neo-kinitira-me-90-aloga

438061

basilis_k6
09/09/2022, 14:37
755 κυβικά Unicam

"Με σημερινή της ανακοίνωση η Honda ενημερώνει για την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα, δικύλινδρου με στρόφαλο 270ο μοιρών, και απόδοση 92 ίππων στις 9.500 στροφές"

https://www.motomag.gr/news/epikairotita/honda-hornet-2023-epivevaiosi-moto-gia-neo-kinitira-me-90-aloga

438061

750cc, euro 5 και 92 ίππους. είτε η χοντα έκανε άλμα 10 ετων στην κατασκευη μοτερ, είτε γυρισε στις παλίες εποχες των πρωτων fireblade που δήλωναν 150 ίππους και είχε με το ζορι 120.

billy84
09/09/2022, 15:18
Διάβασα το άρθρο και την τοποθέτηση του υπευθύνου όμως πουθενά δεν αναφέρονται επίσημα τα 92 άλογα. Παρολαυτά πρέπει να διάβασα 2-3 φορές ότι ''σας τα λέγαμε εμείς αλλά κάποια ζώα δε μας πιστεύατε'' κλπ κλπ:lol:

AristidisZ
09/09/2022, 15:29
750cc, euro 5 και 92 ίππους. είτε η χοντα έκανε άλμα 10 ετων στην κατασκευη μοτερ, είτε γυρισε στις παλίες εποχες των πρωτων fireblade που δήλωναν 150 ίππους και είχε με το ζορι 120.

9500 στροφές...

telegonos
09/09/2022, 16:15
Διάβασα το άρθρο και την τοποθέτηση του υπευθύνου όμως πουθενά δεν αναφέρονται επίσημα τα 92 άλογα. Παρολαυτά πρέπει να διάβασα 2-3 φορές ότι ''σας τα λέγαμε εμείς αλλά κάποια ζώα δε μας πιστεύατε'' κλπ κλπ:lol:

Το πήγε και παραπέρα: ''Αν τα λένε κι άλλοι, τα πήρανε από εμάς'' :lol::lol::lol:

''-Να ζήσω ή να πεθάνω σε ένα παστίτσιο επάνω; -Και τελικά το έφαγες; -Τόφαγα, όχι που θα το άφηνα'' (Σμήναρχος Κάκαλος και Σμηνίτης Χλαπάτσας)

Εχω δει κουμουνιστες ηγετες να τρώνε ο ένας τον άλλο για το ποιός θα πάρει τελικά την εξουσία. Εχω δει υποψήφιους CEO πολυεθνικών να χρησιμοποιούν τα χίλια μύρια κόλπα για να επικρατήσουν. Εχω δει κλίκες και κομαντάτα, για την επικράτηση. Εχω δει αδέρφια και αδερφές να σκοτώνονται για την γονική περιουσία.

ΟΛΟΙ αυτοί κακώς κάνουνε, αλλά τους δικαιολογείς με την λογική ότι παλεύουν για κάτι μεγάλο και τρανό. Για μια αυτοκρατορία, για μια εταιρία δισεκατομυρίων, για την επιβίωση κ.ο.κ.

Τόση κατινιά, σάχλα, υπεροψία, αλαζονεία, αυτοπροσδιορισμό,ψωνισμό χωρίς κανένα λόγο, για το ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ, ένα ξεπεσμένο περιοδικάκι που δεν περνάει τα 750 φύλλα το μήνα και δεν τους δίνει σημασία σχεδόν κανείς, δεν διαννοούμαι να την δικαιολογήσω.


Κάπου έπεσε ένα άρθρο τελευταία στα μάτια μου, για τα συστήματα μετάδοσης στους εκκεντροφόρους, και έφριξα με τα ΛΑΘΗ που γράφει. Πράγματα που δεν ισχύουνε. ΚΑΤΑΝΤΙΑ. Κατά τα άλλα ''εμείς, πρώτοι, οι άλλοι τα παίρνουν από εμάς''

peterTHErider
09/09/2022, 19:43
Πολύ κακία ρε φίλε...το ψωμί σου τρώνε?
Δηλαδή ήμαρτον,μιλάς για ένα περιοδικάκι όπως το χαρακτηρίζεις που μεγάλωσε πολλές γενιές μοτοσυκλετιστών και έκανε πολλά νέα παιδιά να ονειρευτούν.
Ενα περιοδικάκι πού όταν τα καφενεία που έχουμε εδώ για εισαγωγείς δεν έχουν μηχανάκια για τεστ τους τα δίνουν ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από το εργοστάσιο.
Ένα περιοδικάκι που το mega test το ζητάνε και το μεταφράζουν σε 3-4 γλώσσες.
Τόσο χολή δεν νομίζω να χρειάζεται.εκτός αν οπως προείπα τρώνε το ψωμάκι σου...

telegonos
09/09/2022, 21:20
Πολύ κακία ρε φίλε...

Κακία θα ήταν, αν ήμουν άδικος σε αυτά που περιγράφω.

patsavour
11/09/2022, 10:35
Άδικος είσαι δεν υπάρχει αμφιβολία,και υπερβολικός ως συνήθως, αλλά είσαι και λίγο το ξυδακι του φόρουμ,που μας τσιγκλαει και μας τσούζει στις ώρες της βαρεμάρας μας.Ολοι χρειάζονται. Συνέχισε.

doctoras
11/09/2022, 23:49
Το εντυπωσιακό τεχνικό χαρακτηριστικό που δεν αναφέρθηκε για τους νέους αυτούς κινητήρες που πρωτοστατεί η χοντα ποιο είναι;
Ότι οι κεφαλες είναι sohc!

Και εκεί που λες, μα καλά οι sohc κεφαλές τι ρόλο θα παίξουν σε στρίταδικες μοτοσικλέτες υψηλής απόδοσης;
Εφόσον όλοι ξέρουμε πως οι dohc είναι οι αποδοτικοί κινητήρες που μπορούν να στρόφαρουν ψηλά και να βγάλουν περισσότερη υπόδύναμη..

Και μετά διαβάζεις για τους sohc unicam της Honda που ξεκίνησε να τους βάζει από τα πρώτα crf450r

https://youtu.be/GKsQRqglpjo

Ποτανα χοντα ρισπεκτ

telegonos
12/09/2022, 00:15
Το εντυπωσιακό τεχνικό χαρακτηριστικό που δεν αναφέρθηκε για τους νέους αυτούς κινητήρες που πρωτοστατεί η χοντα ποιο είναι;
Ότι οι κεφαλες είναι sohc!

Σιγά το νέο, και τα VFR1200 μονό εκκεντροφόρο είχαν.

STF
12/09/2022, 11:31
Θα συμφωνήσω απόλυτα με telegonos...

Πρώτον -και λυπάμαι πραγματικά που το διαπιστώνω και για προσωπικούς λόγους- ότι το motomagazine πλέον... δεν είναι το moto που ήταν κάποτε αλλά ΟΚ... ας πούμε ότι μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα, σημεία των καιρών, ο ίδιος ο χώρος της μοτοσυκλέτας που ολοένα συρρικνώνεται κτλ κτλ κτλ

Δεύτερον ότι πραγματικά αυτή η διαρκής και ασταμάτητη αναπαραγωγή περί πρωτείων στις αποκλειστικότητες με έχει κουράσει στη φάση που μονολογώ σε κάθε τους άρθρο τη λέξη "τράτζικ"... Ας μας δίνουν έγκυροι και έγκαιρη ενημέρωση που είναι η δουλειά τους και ας αφήσουν σε εμάς τις θετικές μνείες αν καταφέρνουν να τις κατακτούν, γιατί τον σεβασμό του κοινού τον κατακτάς δεν τον αυτοπροσδιορίζεις ως δεδομένο από μόνος σου.

Αν με ρωτάτε, ΘΕΛΩ το MOTOmagazine να είναι ένα δυνατό και ποιοτικό περιοδικό αλλά αυτό θέλει δουλειά και όχι ευχολόγια.

stefanos
12/09/2022, 12:06
Το εντυπωσιακό τεχνικό χαρακτηριστικό που δεν αναφέρθηκε για τους νέους αυτούς κινητήρες που πρωτοστατεί η χοντα ποιο είναι;
Ότι οι κεφαλες είναι sohc!

Και εκεί που λες, μα καλά οι sohc κεφαλές τι ρόλο θα παίξουν σε στρίταδικες μοτοσικλέτες υψηλής απόδοσης;
Εφόσον όλοι ξέρουμε πως οι dohc είναι οι αποδοτικοί κινητήρες που μπορούν να στρόφαρουν ψηλά και να βγάλουν περισσότερη υπόδύναμη..

Και μετά διαβάζεις για τους sohc unicam της Honda που ξεκίνησε να τους βάζει από τα πρώτα crf450r

https://youtu.be/GKsQRqglpjo

Ποτανα χοντα ρισπεκτ

Δεν θα διαφωνήσω αλλά πλέον λόγω ρύπων δεν υπάρχουν μοτοσυκλέτες πολύστροφες ,υψηλής απόδοσης, οπότε η απλότητα και το μικρότερο κόστος κατασκευής συντήρησης κλπ μάλλον είναι πλεονέκτημα.

giorgosb
04/10/2022, 10:19
438563

438564

AristidisZ
04/10/2022, 10:29
Εν πρώτοις φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον...

lleonidas
04/10/2022, 10:30
Ισχύς: 90,6 ίπποι / 9500 σ.α.λ
Ροπή: 75Nm/7250rpm
Κινητήρας: 755cc parallel twin
Βάρος: 190 kg
Ύψος καθίσματος: 795 mm
Τιμή στο UK: 6999 £ και 7.990€ στην Ιταλία.

Πηγή (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2023-honda-cb750-hornet/)

438565

438566

pektis
04/10/2022, 10:54
Ομορφο ειναι...ειδικά το μαυρο...

pektis
04/10/2022, 10:55
Εν πρώτοις φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον...

Σε βλεπω εσενα παλι με hornet...

AristidisZ
04/10/2022, 10:58
Σε βλεπω εσενα παλι με hornet...

άμα δε βγάλει το Transalp με αυτό το μοτέρ, παίζει :D

sam4g
04/10/2022, 11:05
Πολύ άθλια μούρη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κινούνται προς transformers οι περισσότερες εταιρίες, ειδικά οι ιαπωνικές.

Είμαι κάτοχος του hornet 2009, στο οποίο και πάλι το φανάρι το λες ψιλοtransformer. Εδώ το παράκαναν.

Αχ ρε στρογγυλοφάναρα γυρίστε πίσω..

basilis_k6
04/10/2022, 11:14
Η χοντα επαθε κτμ. Σαν κινεζικη αντιγραφη Duke 790 είναι. 90 άλογα με 8000 ευρώ??! What year is it?

THRESH
04/10/2022, 11:21
δε φαίνεται κακό, δεν φαίνεται και κάτι ουάου για 8Κ. Το βάρος κρατήθηκε ικανοποιητικά.
Τους καθρέπτες του ΜΤ07 πήραν ? :lol:

Το μοτέρ πάντως, δείχνει εντυπωσιακής απόδοσης, ξύνομαι να δω καμιά δυναμομέτρηση όμως...

Bowleno
04/10/2022, 11:37
Αυτό το φανάρι να μην είχε....:yuck:

motojojo
04/10/2022, 12:04
Ένα Honda με διαφορετική οθόνη κοντερ! Και λίγο πιο ωραία.

Γενικά όμορφο το βρίσκω, λίγο περίεργο να βλέπεις 2 λαιμους στην εξάτμιση αντί για 4.

Το φανάρι δεν είναι ασχημο (του μτ ειναι ακομα πιο ασχημο) και λογικα θα ειναι λεντ.

Για μένα θετική εξέλιξη που δεν ακολουθεί την "ακολη" αισθητική που είναι σχεδόν μόδα και δείχνει πιο ισορροπημένο.

Bowleno
04/10/2022, 12:46
Για μένα θετική εξέλιξη που δεν ακολουθεί την "ακολη" αισθητική που είναι σχεδόν μόδα και δείχνει πιο ισορροπημένο.

Ωραία η "ακολη" μόδα, δεν αντιλέγω, άλλωστε και το δικό μου έτσι είναι.
Το πρόβλημα ξεκιναει αν σε πιάσει βροχή στον δρόμο. Δεν θες να ξέρεις πως γίνεται η πλάτη σου :cry:
Εγώ ξέρω πολύ καλά....:lol:

Nomand
04/10/2022, 13:03
Τα στρογγυλόφαναρα αρέσουν μόνο σε εμας τους άνω των 40, εγω με όσους 25αρηδες 30 αρηδες μιλάω θέλουν γωνίες και φουτουριστικα σχέδια, για εμενα το trident στα μάτια μου είναι πανέμορφο αλλά δεν πουλάει, Το hornet θυμίζει αρκετά το cbf 650 του 2018 στα μούτρα και ειναι καλύτερο από το αντίστοιχο suzuki to gsxs 900,
Τα τετρακυλινδρα μοτέρ του παρελθόντος έχουν τελειώσει δυστυχώς και αν όντως το δικύλινδρο αποδόσεις περί τους 85 ιππους για το μέσο οδηγό της κατηγορίας μου είναι ότι πρέπει, αν η τιμή ειναι στο 8κ
Σαν honda σίγουρα θα πουλήσει

toyar
04/10/2022, 14:08
I2 made in καπου αλλου vs I4 made in japan πριν 20 χρονια.....
αν τα εβαζες διπλα διπλα στην ιδια τιμη ποιος θα διαλεγε το σημερινο;:(

BabisStinson
04/10/2022, 14:21
15 λίτρα ρεζερβουάρ σημαίνει >300χλμ αυτονομία άνετα, ένα πολύ μεγάλο συν σε σχέση με το ΜΤ-07. Όπως και το usd μπροστινό και οι ακτινικές.
Ωραίο το μηχανάκι, κλασικό Honda, φωνάζει από χιλιόμετρα, θυμίζει και λίγο παλιό Ζ (σχόλιο κολλητού που το είχε). Τα 90 άλογα με 190 κιλά γεμάτο θα έχουν μια χαρά επιδόσεις, καλύτερες λογικά από το ΜΤ.

sanctusan
04/10/2022, 14:25
Το CB650R θα μπορούσε να είναι Hornet, αυτό όχι

motojojo
04/10/2022, 14:52
Το CB650R θα μπορούσε να είναι Hornet, αυτό όχι

Αρχικά κι εγω κατι τετοιο σκεφτηκα, γιατί να μη βαλουν το Ι4 σε αυτο

Μάλλον επειδή κατά γενική ομολογία ο Ι4 πάει για απόσυρση;

doctoras
04/10/2022, 15:11
τι τρανσφρομερς ρε παιδιά, είναι το cb500f με 750cc μοτερ
438571
438572

billy84
04/10/2022, 15:12
Σε ασπρο με τον συγκεκριμένο χρωματισμό στα καλάμια μου θυμίζει λίγο Ζ1000 του 2007 που έβγαινε έτσι. Μόνο 8 χιλιάρικα? 90 άλογα απο 750 κυβικά η Honda? Τι έπαθαν?:lol: Εννοείται περιμένουμε δυναμομέτρηση αλλά και 75 να είναι τροχό πάλι είναι υπεβολικά για δικύλινδρο Χοντα.


Το φανάρι είναι σαν του NC 2021 και του CB. Απο πλάγια έτσι μου δείχνει. Γενικά ωραίο το βλέπω οκ στην τάση της εποχής βέβαια. Ενδιαφέρον θα είχε και μια έκδοση με φαιρινγκ.

sanctusan
04/10/2022, 15:23
Όλα αυτά, πάνε και έρχονται αναλόγως με τα δεδομένα και τη ζήτηση.
Κάποτε πήγαιναν για απόσυρση οι Ι2, γιατί αναζητούσαν τις επιδόσεις
Κάποτε δεν υπήρχαν Ι3, δεν ξέρω γιατί
Γενικά, λόγο Euro 5 οι εταιρίες ψάχνουν διάφορες λύσεις
Αυτό μπορεί να αλλάξει ή να γίνει χειρότερο

basilis_k6
04/10/2022, 15:54
Σε ασπρο με τον συγκεκριμένο χρωματισμό στα καλάμια μου θυμίζει λίγο Ζ1000 του 2007 που έβγαινε έτσι. Μόνο 8 χιλιάρικα? 90 άλογα απο 750 κυβικά η Honda? Τι έπαθαν?:lol: Εννοείται περιμένουμε δυναμομέτρηση αλλά και 75 να είναι τροχό πάλι είναι υπεβολικά για δικύλινδρο Χοντα.


Το φανάρι είναι σαν του NC 2021 και του CB. Απο πλάγια έτσι μου δείχνει. Γενικά ωραίο το βλέπω οκ στην τάση της εποχής βέβαια. Ενδιαφέρον θα είχε και μια έκδοση με φαιρινγκ.

για χοντα ειναι πολυ ακραιο πραγματικα. περιμενω 78 άλογα τροχο μαξ. ισως λεω και πολλα.

Όλα αυτά, πάνε και έρχονται αναλόγως με τα δεδομένα και τη ζήτηση.
Κάποτε πήγαιναν για απόσυρση οι Ι2, γιατί αναζητούσαν τις επιδόσεις
Κάποτε δεν υπήρχαν Ι3, δεν ξέρω γιατί
Γενικά, λόγο Euro 5 οι εταιρίες ψάχνουν διάφορες λύσεις
Αυτό μπορεί να αλλάξει ή να γίνει χειρότερο

για να περασει ι4 τα euro 5 πρεπει να ειναι τουλάχιστον 1000cc και με επιδόσεις 800αριου. καταναλωση στο θεο εννοειτε. κανενας δεν θα το παρει.

THRESH
04/10/2022, 15:59
τι τρανσφρομερς ρε παιδιά, είναι το cb500f με 750cc μοτερ
438571
438572

:eek:

sapila racing
04/10/2022, 16:38
τι τρανσφρομερς ρε παιδιά, είναι το cb500f με 750cc μοτερ


Δικιο έχεις, σχεδόν ιδια ειναι!!! :eek:

doctoras
04/10/2022, 17:42
κάτι που δε συζητήθηκε και έχει ενδιαφέρον είναι η νέα γενιά μοτερ της χοντα με κεφαλές sohc unicom, το ξέρω οτι έχει κάποια χρόνμια που ενσωματώθηκε, παρατηρώ όμως οτι μπαινει σε όλο και περισσότερα σύνολα μάλλον ελέω λιγότερων παραγόμενων ρύπων όπου σχεδόν εξωστρακίζουν τους dohc

Τεχνικά με το συστηματάκι αυτό κατάφεραν να μεταφέρουν τον μονό εκκεντροφόρο παράκεντρα αφήνοντας θέση στην κορυφή του κυλίνδρου το μπουζί να μπορεί προάγει πιο αποτελεσματική καυση (ενώ στα sohc συνηθίζεται υπο γωνία στο πλάι του κυλίνδρου) όπως ακριβώς συμβαίνει στα dohc.

Αφετέρου το σύστημα επιτρέπει και ελέγχει εύκολα τις 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο(αποδοση ψιλών στροφών)

Συνεπώς σε σχέση με εναν dohc έχουμε και εδώ ύπαρξη μπουζί στην κορυφή, 4 βαλβίδες έκαστος, αλλα με σημαντικά λιγότερο βάρος κινητήρα που γίνεται πιο αποτελεσματικό στην ελαστικότητα του στις χαμηλές στροφές(εναντι του dohc πάντα).

Δείτε το σχετικό βιντεάκι
https://www.youtube.com/watch?v=GKsQRqglpjo&ab_channel=Ft-shareInternational

lleonidas
04/10/2022, 20:29
Και σε καναρινί!

438574

438575

billy84
04/10/2022, 21:44
I2 made in καπου αλλου vs I4 made in japan πριν 20 χρονια.....
αν τα εβαζες διπλα διπλα στην ιδια τιμη ποιος θα διαλεγε το σημερινο;:(


Με τη σημερινή τιμή βενζίνης? Εύκολα οποιοσδήποτε θα διάλεγε το δικύλινδρο. Αν εξαιρέσεις τη διαφορά ιπποδύναμης το δικύλινδρο βγαίνει πούπουλο, σχεδόν 30 κιλά ελαφρύτερο απο ένα τετρακύλινδρο Χορνετ. Βάλε και πολύ μειωμένες θερμοκρασίες. Το made in Japan σίγουρα είναι ένα θέμα που όμως ελάχιστοι κοιτάνε πια. Νομίζω μόνο το NC και το CBR κατασκευάζονται Japan πλέον, ίσως και το Africa αλλα δεν είμαι σίγουρος.

karellen
04/10/2022, 21:55
κάτι που δε συζητήθηκε και έχει ενδιαφέρον είναι η νέα γενιά μοτερ της χοντα με κεφαλές sohc unicom, το ξέρω οτι έχει κάποια χρόνμια που ενσωματώθηκε, παρατηρώ όμως οτι μπαινει σε όλο και περισσότερα σύνολα μάλλον ελέω λιγότερων παραγόμενων ρύπων όπου σχεδόν εξωστρακίζουν τους dohc

Τεχνικά με το συστηματάκι αυτό κατάφεραν να μεταφέρουν τον μονό εκκεντροφόρο παράκεντρα αφήνοντας θέση στην κορυφή του κυλίνδρου το μπουζί να μπορεί προάγει πιο αποτελεσματική καυση (ενώ στα sohc συνηθίζεται υπο γωνία στο πλάι του κυλίνδρου) όπως ακριβώς συμβαίνει στα dohc.

Αφετέρου το σύστημα επιτρέπει και ελέγχει εύκολα τις 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο(αποδοση ψιλών στροφών)

Συνεπώς σε σχέση με εναν dohc έχουμε και εδώ ύπαρξη μπουζί στην κορυφή, 4 βαλβίδες έκαστος, αλλα με σημαντικά λιγότερο βάρος κινητήρα που γίνεται πιο αποτελεσματικό στην ελαστικότητα του στις χαμηλές στροφές(εναντι του dohc πάντα).

Δείτε το σχετικό βιντεάκι
https://www.youtube.com/watch?v=GKsQRqglpjo&ab_channel=Ft-shareInternational

Σωστός.
Αν και,όπως εξηγεί στη μέση,η συγκεκριμένη διάταξη δεν ενδείκνυται για υψηλόστροφους (πάνω από 10.000 στρ.) κινητήρες λόγω της μεγάλης αδράνειας του μπράτσου/βραχίονα να σφραγίσει τη θυρίδα η βαλβίδα εξαγωγής.

doctoras
05/10/2022, 07:06
Σωστός.
Αν και,όπως εξηγεί στη μέση,η συγκεκριμένη διάταξη δεν ενδείκνυται για υψηλόστροφους (πάνω από 10.000 στρ.) κινητήρες λόγω της μεγάλης αδράνειας του μπράτσου/βραχίονα να σφραγίσει τη θυρίδα η βαλβίδα εξαγωγής.

Καλά νομίζω εννοείται ότι η κεφαλή που οδηγεί καλύτερα τις 4 βαλβίδες όσων αφορά την απόδοση ψηλά είναι αυτή με τους διπλούς εκκεντροφόρους

Συνεπώς τα sport Ι4 θα συνεχίσουν ως έχουν και καλώς θα κάνουν.

Το μοτερ όμως του CB500X/R/F χρησιμοποιεί παράταιρα dohc κεφαλή ενώ έχει ρυθμιστεί να στροφάρει μέχρι τις 8500rpm
Μια τέτοια αλλαγή με τον unicam θα έφερνε περισσότερα οφέλη από αυτό που είναι τώρα

peterTHErider
05/10/2022, 09:32
το ανθρακί πολύ συμπαθητικό!

AristidisZ
05/10/2022, 09:33
το ανθρακί πολύ συμπαθητικό!

Εγώ ψηφίζω το λευκό, που είναι φουλ Ολυμπιακάρα :bawl:

Panos76
05/10/2022, 09:39
Εγώ κίτρινο :look:

sapila racing
05/10/2022, 09:47
Με τη σημερινή τιμή βενζίνης? Εύκολα οποιοσδήποτε θα διάλεγε το δικύλινδρο. Αν εξαιρέσεις τη διαφορά ιπποδύναμης το δικύλινδρο βγαίνει πούπουλο, σχεδόν 30 κιλά ελαφρύτερο απο ένα τετρακύλινδρο Χορνετ. Βάλε και πολύ μειωμένες θερμοκρασίες. Το made in Japan σίγουρα είναι ένα θέμα που όμως ελάχιστοι κοιτάνε πια. Νομίζω μόνο το NC και το CBR κατασκευάζονται Japan πλέον, ίσως και το Africa αλλα δεν είμαι σίγουρος.

H κατανάλωση βενζίνης ειναι θέμα όντως ετσι οπως εχει φτασει.
Ομως αυτο το νεο Hornet, συμφωνα με τους υπολογισμούς μου και αν υποθέσουμε οτι το νεο εχει 15 λιτρα τεποζιτο, ειναι 15 κιλα ελαφρύτερο απο το δικό μου Hornet 900 που ειναι τωρα 17 ετων.
Δεν ειναι μικρη διαφορά τα 15 κιλα αλλά αν βάλουμε στην εξίσωση οτι το παλιο έχει συμφωνα με την Honda 18 ιππους παραπάνω και εχει και αρκετά μεγαλύτερη ροπή που την έχει μάλιστα και αρκετά πιο χαμηλα απο το νέο 2κυλινδρο τοτε βλέπουμε οτι το μονο που εχει καλύτερο το νεο ειναι στην πράξη η οικονομία.
Αν κατσουν στο φαναρι το νεο θα τον πιεί άχημα απ το παλιό 4κυλινδρο.
Εγω θα κρατησω το δικο μου. :D

sapila racing
05/10/2022, 10:11
Εχει αραγε μοχλικό η πίσω αναρτηση στο νέο Hornet? Δεν ειδα τιποτα οπου διαβασα.

AristidisZ
05/10/2022, 10:16
H κατανάλωση βενζίνης ειναι θέμα όντως ετσι οπως εχει φτασει.
Ομως αυτο το νεο Hornet, συμφωνα με τους υπολογισμούς μου και αν υποθέσουμε οτι το νεο εχει 15 λιτρα τεποζιτο, ειναι 15 κιλα ελαφρύτερο απο το δικό μου Hornet 900 που ειναι τωρα 17 ετων.
Δεν ειναι μικρη διαφορά τα 15 κιλα αλλά αν βάλουμε στην εξίσωση οτι το παλιο έχει συμφωνα με την Honda 18 ιππους παραπάνω και εχει και αρκετά μεγαλύτερη ροπή που την έχει μάλιστα και αρκετά πιο χαμηλα απο το νέο 2κυλινδρο τοτε βλέπουμε οτι το μονο που εχει καλύτερο το νεο ειναι στην πράξη η οικονομία.
Αν κατσουν στο φαναρι το νεο θα τον πιεί άχημα απ το παλιό 4κυλινδρο.
Εγω θα κρατησω το δικο μου. :D

Δε νομίζω ότι έχει πολύ νόημα να συγκρίνουμε 4κύλινδρο 900άρι 20ετίας με 2κύλινδρο 750άρι του 2023, απλά επειδή έχουν το ίδιο όνομα

Eδώ το CBR, παρότι 4κύλινδρο, έχει "πάρει" 50 κυβικά χάνοντας 25 άλογα...

:beer:

ptc
05/10/2022, 10:41
Οντως, δε νομιζω να υποστηριξε κανεις οτι ο λογος για αυτες τις αλλαγες ειναι οι επιδοσεις. Δεν ειναι καν η οικονομια καυσιμου βασικα, ειναι η δυνατοτητα να πληρουν τα προτυπα ρυπων- γιατι αυτα τα δυο δεν ειναι συνωνυμα. Τα νεα μοτερ που σχεδιαζονται με γνωμονα τις συγχρονες προδιαγραφες ρυπων σε πολλες περιπτωσεις καινε στην πραξη παραπανω απο τα προγενεστερα μοτερ που αντικαθιστουν.

Ειναι οπως και να'χει ενα σημαντικο μοντελο για τη μαρκα και η εισαγωγη ενος νεου μοτερ -που προφανως θα δουμε και αλλου- επισης εχει τη βαρυτητα της ως γεγονος. Αν οι επιδοσεις που ανακοινωθηκαν ειναι κοντα στην πραγματικοτητα και συνδυαζονται με την αξιοπιστια της Honda τοτε μιλαμε για ενα πραγματικα εντυπωσιακο μοτερ.

AristidisZ
05/10/2022, 10:45
Οντως, δε νομιζω να υποστηριξε κανεις οτι ο λογος για αυτες τις αλλαγες ειναι οι επιδοσεις. Δεν ειναι καν η οικονομια καυσιμου βασικα, ειναι η δυνατοτητα να πληρουν τα προτυπα ρυπων- γιατι αυτα τα δυο δεν ειναι συνωνυμα.

Βασικά οι ρύποι (CO2) με την κατανάλωση έχουν ευθεία αναλογία

Όσο περισσότερο καύσιμο καταναλώσεις, τόσο περισσότερο CO2 εκλύεται

Panos76
05/10/2022, 10:52
Είναι και η φέρουσα τεχνολογία εκτός της κατανάλωσης


Το νέο Hornet 750 2023 φέρει συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου, τα οποία περιλαμβάνουν 3+1 χαρτογραφήσεις ισχύος (Sport, Standard, Rain, User), ρύθμιση φρένου κινητήρα , επιπέδου ισχύος κινητήρα αλλά και το γνωστό HSTC Traction Control της Honda με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Πηγή (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Honda-Hornet-2023_143241.asp)

ptc
05/10/2022, 10:57
Βασικά οι ρύποι (CO2) με την κατανάλωση έχουν ευθεία αναλογία

Όσο περισσότερο καύσιμο καταναλώσεις, τόσο περισσότερο CO2 εκλύεται

Μαλλον σoυ διεφυγε το "στην πραξη" απο το σχολιο μου. Αλλο το τι κανει ενα μοτερ στο τεστ για να περασει τα προτυπα ρυπων και αλλο τι κανει στα χερια του καταναλωτη. Τα νεα (συνηθως υπερκυβισμενα) μοτερ που σχεδιαζονται με γνωμονα τους ρυπους συχνα παρουσιαζουν μεγαλυτερη καταναλωση (πρακτικα, σε καθημερινη οδηγηση απο εσενα κι εμενα) απο τους μικροτερους προπομπους τους.

motojojo
05/10/2022, 11:00
Μα και στην πραξη ισχύει

Nomand
05/10/2022, 11:20
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι έκανε κάτι άξιο συζήτησης μετά από καιρό η Honda και σίγουρα θα προσελκύσει νέους αναβάτες αν όντως παίξει σε αυτή την τιμή εν έτη 2023

billy84
05/10/2022, 14:38
H κατανάλωση βενζίνης ειναι θέμα όντως ετσι οπως εχει φτασει.
Ομως αυτο το νεο Hornet, συμφωνα με τους υπολογισμούς μου και αν υποθέσουμε οτι το νεο εχει 15 λιτρα τεποζιτο, ειναι 15 κιλα ελαφρύτερο απο το δικό μου Hornet 900 που ειναι τωρα 17 ετων.
Δεν ειναι μικρη διαφορά τα 15 κιλα αλλά αν βάλουμε στην εξίσωση οτι το παλιο έχει συμφωνα με την Honda 18 ιππους παραπάνω και εχει και αρκετά μεγαλύτερη ροπή που την έχει μάλιστα και αρκετά πιο χαμηλα απο το νέο 2κυλινδρο τοτε βλέπουμε οτι το μονο που εχει καλύτερο το νεο ειναι στην πράξη η οικονομία.
Αν κατσουν στο φαναρι το νεο θα τον πιεί άχημα απ το παλιό 4κυλινδρο.
Εγω θα κρατησω το δικο μου. :D

Το 900 είναι άλλη κατηγορία και περισσότερο κοντά στα 1000. Το νέο μπορεί να συγριθεί σαν κατηγορία με το προηγούμενο 600 και το παλιό στρογγυλοφάναρο 600.

To Hornet 600 του 2013 με abs το δίνει 102 άλογα και 177kg άδειο (θα έλεγα ρεαλιστικά γεμάτο στα 205). Είναι μια διαφορά θεωρητική 12 αλόγων αλλά δεν ξέρουμε ακόμα την πραγματική διαφορά καθώς το νέο δεν έχει δυναμομετρηθεί. Μπορεί να έχουν μικρότερη ή και μεγαλύτερη διαφορά. Θα το δούμε. Βάζω το 600 σαν το τελευταίο σύγχρονο Χόρνετ που έχει και ABS για πιο δίκαιη σύγκριση. Χαμηλομεσαία πάντως λογικά το δικύλινδρο θα υπερτερεί έναντι των 4Κ 600.

Επίσης τα τετρακύλινδρα έχουν γκάζι αλλά έχουν και ένα αυξημένο βάρος όταν τα ''στραμπουλάς''. Τα δικύλινδρα είναι πιο παιχνίδια με πολύ ελαφριά αίσθηση στο μπάσιμο. Θα έχει ενδιαφέρον να το δοκιμάσουμε αν θα υπάρχει σε test ride.


Υ.Γ: Δεν ειδα κανέναν να σχολιάζει την επιλογή ελαστικού πίσω 160-60-17!

basilis_k6
05/10/2022, 15:19
Υ.Γ: Δεν ειδα κανέναν να σχολιάζει την επιλογή ελαστικού πίσω 160-60-17!

στενο? επιτελους θα πω εγω, φευγει η μοδα να φοράνε 180αρι σε οτιδηποτε ειναι πιο γρηγορο απο παπι χωρις κανενα απολύτως λογο

doctoras
05/10/2022, 15:36
Μη γίνει 130 ελεω ρύπων

sapila racing
05/10/2022, 15:58
Το 900 είναι άλλη κατηγορία και περισσότερο κοντά στα 1000. Το νέο μπορεί να συγριθεί σαν κατηγορία με το προηγούμενο 600 και το παλιό στρογγυλοφάναρο 600.

To Hornet 600 του 2013 με abs το δίνει 102 άλογα και 177kg άδειο (θα έλεγα ρεαλιστικά γεμάτο στα 205). Είναι μια διαφορά θεωρητική 12 αλόγων αλλά δεν ξέρουμε ακόμα την πραγματική διαφορά καθώς το νέο δεν έχει δυναμομετρηθεί. Μπορεί να έχουν μικρότερη ή και μεγαλύτερη διαφορά. Θα το δούμε. Βάζω το 600 σαν το τελευταίο σύγχρονο Χόρνετ που έχει και ABS για πιο δίκαιη σύγκριση. Χαμηλομεσαία πάντως λογικά το δικύλινδρο θα υπερτερεί έναντι των 4Κ 600.

Επίσης τα τετρακύλινδρα έχουν γκάζι αλλά έχουν και ένα αυξημένο βάρος όταν τα ''στραμπουλάς''. Τα δικύλινδρα είναι πιο παιχνίδια με πολύ ελαφριά αίσθηση στο μπάσιμο. Θα έχει ενδιαφέρον να το δοκιμάσουμε αν θα υπάρχει σε test ride.


Υ.Γ: Δεν ειδα κανέναν να σχολιάζει την επιλογή ελαστικού πίσω 160-60-17!

Oσο ναναι εχεις δικιο και θα συμφωνησω. Εγω εκανα την συγκριση με το δικο μου γιατι αυτο ξερω αυτο εμπιστευομαι! :bawl:
Η αληθεια ειναι βεβαια οτι στον τροπο λειτουργίας το νεο μοιαζει περισσότερο με το δικο μου 900 παρα με τα 600 Ι4.

Τωρα για το 160 πισω τι να πω, δεν το ειχα παρει χαμπαρι. Με 90 ιππους και αρκετη ροπή νομιζω οτι το θελει το 180 κανονικα.
Επίσης ακομα δεν εχω ακουσει τιποτα για το αν εχει μοχλικο πισω το νεο Hornet.
Αυτο θα ηταν βελτίωση γιατι ολα τα Hornet πασχουν στην πίσω αναρτηση λογω του οτι δεν εχουν μοχλικο να καλυψει κάπως τις αδυναμιες των low budget αμορτισερ.
Σε ολα τα Hornet το καλυτερο που μπορει να κανει καποιος ειναι να βαλει ενα καλο αμορτισερ, οπότε ελπίζω το νεο να εχει μοχλικο.

billy84
05/10/2022, 16:13
Oσο ναναι εχεις δικιο και θα συμφωνησω. Εγω εκανα την συγκριση με το δικο μου γιατι αυτο ξερω αυτο εμπιστευομαι! :bawl:
Η αληθεια ειναι βεβαια οτι στον τροπο λειτουργίας το νεο μοιαζει περισσότερο με το δικο μου 900 παρα με τα 600 Ι4.

Τωρα για το 160 πισω τι να πω, δεν το ειχα παρει χαμπαρι. Με 90 ιππους και αρκετη ροπή νομιζω οτι το θελει το 180 κανονικα.
Επίσης ακομα δεν εχω ακουσει τιποτα για το αν εχει μοχλικο πισω το νεο Hornet.
Αυτο θα ηταν βελτίωση γιατι ολα τα Hornet πασχουν στην πίσω αναρτηση λογω του οτι δεν εχουν μοχλικο να καλυψει κάπως τις αδυναμιες των low budget αμορτισερ.
Σε ολα τα Hornet το καλυτερο που μπορει να κανει μανεις ειναι να βαλει ενα καλο αμορτισερ, οπότε ελπίζω το νεο να εχει μοχλικο.


Διάβασα κάπου ότι πίσω έχει 150mm διαδρομή! Μεγαλούτσικη για γυμνό αλλά δείχνει ότι το θέλει κάπως άνετο για κάθε μέρα η Honda. Τώρα πως παντρεύονται η άνεση με αρκετά δυνατό (στα χαρτιά) μοτέρ και σπορ κατασκευή, δε γνωρίζω. Επειδή μιλάμε για Honda όμως νομίζω ότι θα έχουν βρει πάλι τη μαγική συνταγή. Όσο για το 160 πίσω, ίσως ποντάρουν στα ηλεκτρονικά που θα έχει η μοτοσυκλέτα? Δε βρίσκω άλλη εξήγηση. Αν θυμάμαι καλά 160 πίσω είχαν και τα CBF1000 που ήταν επίσης παράξενο!

pektis
06/10/2022, 08:36
Διάβασα κάπου ότι πίσω έχει 150mm διαδρομή! Μεγαλούτσικη για γυμνό αλλά δείχνει ότι το θέλει κάπως άνετο για κάθε μέρα η Honda. Τώρα πως παντρεύονται η άνεση με αρκετά δυνατό (στα χαρτιά) μοτέρ και σπορ κατασκευή, δε γνωρίζω. Επειδή μιλάμε για Honda όμως νομίζω ότι θα έχουν βρει πάλι τη μαγική συνταγή. Όσο για το 160 πίσω, ίσως ποντάρουν στα ηλεκτρονικά που θα έχει η μοτοσυκλέτα? Δε βρίσκω άλλη εξήγηση. Αν θυμάμαι καλά 160 πίσω είχαν και τα CBF1000 που ήταν επίσης παράξενο!

160 πισω ειχαν και τα 600 bandit...
Δεν με ειχε προβληματισει καπου, απ'οσο θυμαμαι...!

motojojo
06/10/2022, 08:43
Ναι αλλά τα bandit 600 με τα cbf1000 έχουν και μια σεβαστή διαφορά δύναμης και ροπής.

giorgosb
06/10/2022, 09:41
Επίσης ακομα δεν εχω ακουσει τιποτα για το αν εχει μοχλικο πισω το νεο Hornet.
Αυτο θα ηταν βελτίωση γιατι ολα τα Hornet πασχουν στην πίσω αναρτηση λογω του οτι δεν εχουν μοχλικο να καλυψει κάπως τις αδυναμιες των low budget αμορτισερ.
Σε ολα τα Hornet το καλυτερο που μπορει να κανει καποιος ειναι να βαλει ενα καλο αμορτισερ, οπότε ελπίζω το νεο να εχει μοχλικο.

438598

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-cb750-hornet-2023-paroysiastike-episima-stin-intermot-2022

sapila racing
06/10/2022, 10:07
438598

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-cb750-hornet-2023-paroysiastike-episima-stin-intermot-2022

Καλό αυτό για τους υποψήφιους αγοραστες!

Oσο για το 160 λάστιχο πίσω, ειναι σιγουρα υποβάθμιση.
Μην ξεχνάμε οτι κάποτε Hornet σήμαινε γυμνό sport μηχανακι, δεν ηταν ποτέ στην κατηγορία Bandit ας πουμε με τα σιδερενια ψαλιδια κλπ.
Μεχρι και το Hornet 250 Ιαπωνικων προδιαγραφων με τους 40 ίππους στις 14000 στροφες ειχε 180 λάστιχο πίσω, για εντυπωσιασμό βέβαια.
Και τωρα βγαζουν 750 με 160.

Αλλοι καιροί άλλα ήθη!

motojojo
06/10/2022, 11:06
Αν η τιμη του κρατηθεί κάτω από τα 8Κ εγω το χαλβαδιάζω άσχημα.

sapila racing
06/10/2022, 11:20
Αν η τιμη του κρατηθεί κάτω από τα 8Κ εγω το χαλβαδιάζω άσχημα.

Παραεισαι αισιοδοξος μου φαινεται.
Το 500 εχει πανω απο 7000, δεν νομιζω να παει κατω απο 8000 το 750.

motojojo
06/10/2022, 12:11
Μμμμ δεν εχεις αδικο...

Αυτη τη στιγμή στη Γερμανία κοστίζει 7900 με το κλειδί στο χέρι. Δεδομένου ότι οι ελληνικές τιμές σε αυτη την τάξη τιμών είναι 300-400 ευρω παραπάνω, μια πιο ρεαλιστική προβλεψη ειναι τα 8200-8300. Ουτε φτηνό ουτε ακριβό θα έλεγα.

(σε αντιθεση με το cb500F που με 7200 χαντακώνεται τόσο από τον ανταγωνισμό που δεν έχει καν λόγο ύπαρξης)

billy84
06/10/2022, 13:12
160 πισω ειχαν και τα 600 bandit...
Δεν με ειχε προβληματισει καπου, απ'οσο θυμαμαι...!


Απο τη στιγμή που το βγάζει έτσι ένα εργοστάσιο σίγουρα είναι δοκιμασμένο και όχι στην τύχη. Οπτικά σίγουρα το 180 δείχνει πιο ωραίο δεν το συζητάμε. Απο εκεί και πέρα όμως το 160αρι είναι ελαφρύτερο και στενότερο λάστιχο με ότι συνεπάγεται αυτό στην οικονομία. Επίσης είναι και φθηνότερο απο το 180. Τώρα αν κάποιος ψάχνει το κάτι παραπάνω στην πίστα ή και γενικότερα υπάρχει και η λύση του 170-60-17. Το 180αρι δε νομίζω ότι θα μπαίνει στην στενή ζάντα του νέου Χόρνετ (για να βγαινει με 160 λογικά θα είναι στενή). Πάντα μιλάμε θεωρητικά, προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα το χρειάζεται πραγματικά.

doctor_john
06/10/2022, 15:55
κοιτάμε τι χρειάζεται πραγματικά όταν επιλέγουμε μοτό; :confused:
νόμιζα ότι καταλήγουμε στο τι μας αρέσει (απο αυτές που μπορούν-μπορούμε)

Οι τροχοί των 4,5" για 160 λάστιχο είναι πάνω από δεκαπέντε χρόνια στη μεσαία κατηγορία.
Σε κανέναν δεν αρέσουν και βάζουν 5,5" με 180 ή και μπαλοναριστό σε 4,5" ... δεν το ξέρουν; απλά φτήνια για περισσότερα κέρδη.
Και αν το αναφέρεις και σε κανα περίεργο που σε ρωτάει, σου λέει το "χάλασες" :lol:

BabisStinson
06/10/2022, 16:17
Αν δεν πάω σε vintage style (πχ V7) είναι μάλλον το επόμενο, σε μαύρο με κόκκινο πλαίσιο! Αν δεν είχα κίτρινο ΜΤ-07 θα έπαιρνα το κίτρινο :P

doctoras
06/10/2022, 19:33
Το ακριβότερο σε παραγωγή τετρακύλινδρο cb650r και κατά πολύ πιο πλούσιο μπροστά στο νέο hornet κόστιζε 8800 μέχρι πριν 6μηνες
Αν αυτό με όλες αυτές τις παραχωρήσεις κοστίζει πάνω από 8000 είναι μαλακια.

είναι σα το βιτάμ που κόστιζε π.χ. 2 ευρώ τα 250gr μέχρι πριν 6μηνες και σήμερα κοστίζει 2 € αλλά τα 200gr…

motojojo
06/10/2022, 20:10
Το ακριβότερο σε παραγωγή τετρακύλινδρο cb650r και κατά πολύ πιο πλούσιο μπροστά στο νέο hornet κόστιζε 8800 μέχρι πριν 6μηνες


9200 τιμή από το επισημο σαιτ τωρα.

Γιατί τα 7200 του cb500 με τα μισά άλογα είναι ευκαιρία;

doctoras
06/10/2022, 20:21
9200 τιμή από το επισημο σαιτ τωρα.
;

Αυτά είναι ότι απέμειναν… και ξέρεις τι θα σου πουν αν τους ρωτήσεις γιατί τα 22ρια μοντέλα πριν 6μηνες κοστοζαν 8800 και σήμερα τσίμπησαν 500€ πάνω; να κάτι «ελεύθερη» αγορά, κάτι πληθωρισμός, κάτι πόλεμος γίνεται, οι δικαιολογίες αύξησης

THRESH
24/11/2022, 17:00
https://www.youtube.com/watch?v=IkFOLbpzSm8

Στην Ιταλία πρέπει να συζητήθηκε παραπάνω αν είναι σωστή ονομασία το Hornet.

ροπάτο μοτέρ (κόσμημα το χαρακτηρίζει ο ιταλός), το 160άρι όπως είπαμε, ελαφρύ οπτικά δείχνει το μοντέλο.

Λατρεύω την οθόνη του , αν και μικρή.

5.7 L/100 είδε ο δημοσιογράφος με καμία προσπάθεια εξοικονόμησης , ρυθμίσιμα φρένα.

Μου θυμίζει ΜΤ-07 με αναβολικά :lol:

doctoras
24/11/2022, 21:00
γαμάτα όργανα όντως!!

basilis_k6
24/11/2022, 21:13
[URL], ρυθμίσιμα φρένα.
:
φρενο μοτερ εννοεις υποθετω

νεοσσός
24/11/2022, 21:53
Όμορφο είναι, αλλά ο ήχος του τετρακύλινδρου θα μας λείψει. Από τη μία έλεγα υπερβολή τα 180άρια λάστιχα, αλλά τελικά δίνουν ωραία εμφάνιση. Σωστή η επιλογή για την οικονομία και δεν χρειάζεται περισσότερο, αλλά χάνει σε ομορφιά με το 160άρι.

THRESH
24/11/2022, 21:59
φρενο μοτερ εννοεις υποθετω

Όχι, για φρένα μιλάει ο Ιταλός, εννοεί προοδευτικά

billy84
25/11/2022, 17:13
https://www.youtube.com/watch?v=IkFOLbpzSm8

Στην Ιταλία πρέπει να συζητήθηκε παραπάνω αν είναι σωστή ονομασία το Hornet.

ροπάτο μοτέρ (κόσμημα το χαρακτηρίζει ο ιταλός), το 160άρι όπως είπαμε, ελαφρύ οπτικά δείχνει το μοντέλο.

Λατρεύω την οθόνη του , αν και μικρή.

5.7 L/100 είδε ο δημοσιογράφος με καμία προσπάθεια εξοικονόμησης , ρυθμίσιμα φρένα.

Μου θυμίζει ΜΤ-07 με αναβολικά :lol:


Με βενζίνη Ιταλίας. Εδώ υπολογίζουμε 6.5 εύκολα με ακριβώς τον ίδιο ρυθμό!:lol:



Παρατήρησε κανείς πόσο μικρό δαχτυλίδι ABS έχει μπροστά? Επιτέλους σταμάτησαν αυτά τα τεράστια που έβαζαν που μετά απο χρόνια ξεκινάνε και έχουν ρωγμές και κόβονται. Αυτά λογικά θα αντέχουν περισσότερο.

mr.mister
25/11/2022, 18:57
Ταφοπλακα στο MT-07. Ειχε το MT-07 πριν καβαλησει το Hornet 750.
https://www.youtube.com/watch?v=lkVCczsJIuQ
https://www.youtube.com/watch?v=BgCQqqtJCZE

basilis_k6
25/11/2022, 19:48
Ταφοπλακα στο MT-07. Ειχε το MT-07 πριν καβαλησει το Hornet 750.
https://www.youtube.com/watch?v=lkVCczsJIuQ
https://www.youtube.com/watch?v=BgCQqqtJCZE

7800 στη γερμανια.

το μτ-07 ειναι 9 χρονων, πουλαει απιστευτα καλα και γιαυτο η τιμη ειναι δυσαναλογη του εξοπλισμου.

το φοβερο ειναι οτι θα τιμολογήσουν σχεδον διπλή τιμη το τρανσαλπ λες και του φορεσανε ohlins και stylema

mr.mister
25/11/2022, 22:23
Στα 9κ θα το εχει το Hornet 750 εδω ο ακατανομστος. Ρε που να γινουν αυτα ρειιι.

basilis_k6
25/11/2022, 23:26
Στα 9κ θα το εχει το Hornet 750 εδω ο ακατανομστος. Ρε που να γινουν αυτα ρειιι.

δεν πουλαει στην ελλαδα αρκετα για να το παει 9. πιστευω θα ειναι κατι στα 8400-8600. πολλα για 9, φλερταρεις με τιμη mt-09.

7k pounds στην αγγλία btw

BabisStinson
26/11/2022, 12:14
Ταφοπλακα στο MT-07. Ειχε το MT-07 πριν καβαλησει το Hornet 750.
https://www.youtube.com/watch?v=lkVCczsJIuQ
https://www.youtube.com/watch?v=BgCQqqtJCZE

Ενδιαφέρον. Το ΜΤ δυστυχώς έχει ακριβύνει πολύ γι' αυτό που είναι. Όταν είχε βγει έκανε κάτω από 6000 και ήταν value for money. Τώρα στα 7500 είναι ακριβό κατά την γνώμη μου. Δεν του έχουν βάλει τόσα χρόνια ένα ανάποδο μπροστινό, έτσι για την εμφάνιση έστω..

doctoras
26/11/2022, 14:03
Ενδιαφέρον. Το ΜΤ δυστυχώς έχει ακριβύνει πολύ γι' αυτό που είναι. Όταν είχε βγει έκανε κάτω από 6000 και ήταν value for money. Τώρα στα 7500 είναι ακριβό κατά την γνώμη μου. Δεν του έχουν βάλει τόσα χρόνια ένα ανάποδο μπροστινό, έτσι για την εμφάνιση έστω..

Θα απαντήσει η γιαμαχα προσεχώς, δε θα αφήσει το Μπεστ σελλερ της να κατρακυλήσει

THRESH
26/11/2022, 17:12
Ταφοπλακα στο MT-07. Ειχε το MT-07 πριν καβαλησει το Hornet 750.
https://www.youtube.com/watch?v=lkVCczsJIuQ
https://www.youtube.com/watch?v=BgCQqqtJCZE

Αν πρόσεξα καλά, λέει ότι δεν είναι τόσο ροπάτο στις χαμηλομεσαίες όπως το ΜΤ

Για πλήρες συγκριτικό με ΜΤ , δύσκολα θα δούμε κάτι πραγματικά αντικειμενικό τη πρώτη χρονιά, το καινούργιο θα "παίξει" περισσότερο

mr.mister
28/11/2022, 19:51
Προβλημα στο TPU Τhrottle response στον νεο κινητηρα. Το ιδιο εχει και η Yamaha στα mt-07-tenere 700.
https://www.youtube.com/watch?v=GMaBR6o9vCY

basilis_k6
28/11/2022, 20:12
Προβλημα στο TPU Τhrottle response στον νεο κινητηρα. Το ιδιο εχει και η Yamaha στα mt-07-tenere 700.
https://www.youtube.com/watch?v=GMaBR6o9vCY

η Yamaha δεν εχει καταφερει να φτιαξει ποτε αυτο το πρόβλημα. με εξαιρεση το r1 και τα αγωνιστικα μονοκύλινδρα, ειχε παντα jerky throttle. στο πρωτο mt-09 κυριολεκτικα σε κοπαναγε και το ψευτοφτιάξανε αργοτερα. η χοντα δεν ειχε ποτε τετοια θεματα, παρολο που δεν επιασε ποτε την suzuki και kawasaki σε throttle response. λογικα φταιει το euro5+ride by wire γιατι το εχουν αναφερει και για αλλα μοντελα πολλων εταιριων.

mr.mister
14/12/2022, 22:34
Νο 1 σε σχεση με το ΜΤ-07(μονο στις σουζες χανει)
https://www.youtube.com/watch?v=vrEhLvhngns

νεοσσός
15/12/2022, 02:28
Πολύ καλό έδειξε το Trident 660, ενώ το Honda Hornet 2023 ξεχώρισε με διαφορά.

Το MT-07 έκανε το χειρότερο χρόνο πίστας. Αυτό δείχνει, ότι παρόλο που έχει καλή επιτάχυνση, οι μικροβελτιώσεις στις αναρτήσεις δεν είναι αρκετές για να αντέξουν στο ανταγωνισμό με τα άλλα. Είτε δεν ασχολήθηκαν αρκετά οι γιαμαχαίοι, είτε έδωσαν έμφαση στην άνεση.

katsar
15/12/2022, 07:49
Το χορνετ το ξιακόσια το παλιό ορθόδοξο 4κ πάντως τα τουφέκισε όλα τα 2κ σε 0-100χλμ πλην του Χόρνετ 750.
Εντυπωσιακό το 750 θα έλεγα για αυτό που είναι.Εκτός και αν χάνω κάτι στην μετάφραση :wave2:
440129

AristidisZ
15/12/2022, 08:26
είδα το χορνετάκι μου και συγκινήθηκα :cry:

THRESH
15/12/2022, 18:26
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb750-hornet/2023/

https://www.youtube.com/watch?v=GMaBR6o9vCY (https://www.youtube.com/watch?v=GMaBR6o9vCY&t=259s)

+ μοτέρ , βάρος , ηλεκτρονικά, τιμή
- συμπεριφορά , ανάρτηση , απόκριση

8/10

ΥΓ κάνει και μια μίνι σύγκριση βάσει εμπειριών του με τα υπολοιπες προτάσεις της κατηγορίας.

mr.mister
20/12/2022, 17:19
μια χαρα τιμουλα τελικα
8.750 €
https://www.honda-motorcycles.gr/range/CB750-HORNET/technical/

doctor_john
20/12/2022, 17:50
τι μια χαρά ρε συ, 9000ε για αυτή την μοτό;

mr.mister
20/12/2022, 18:40
τι μια χαρά ρε συ, 9000ε για αυτή την μοτό;
Το MT-07 που ειναι ο κυριος ανταγωνιστης του με 20 λιγοτερα αλογα και υστερει στα παντα κανει 7.5Κ

doctor_john
20/12/2022, 19:11
Και αυτό δικαιολογεί 1500ε πάνω; Δεν νομίζω ότι ο ανταγωνιστής του είναι μια μοτό 10ετίας, το gsx800s είναι πολύ πιο κοντά
και έχει ξεκάθαρο χαρακτήρα σαν σχέδιο.
Της honda ξεκινά με φάουλ την ονοματοδοσία του, κάτι που επηρεάζει πολύ το ήδη υπάρχον κοινό του hornet και είναι αδιάφορο,
σαν να είχε βγει παλαιότερα και δεν πήγε.
Χωρίς πλάκα δεν ξέρω πως δικαιολογούν τις επιλογές τους, είναι σαν αποτέλεσμα κάποιου συμβουλίου.

billy84
20/12/2022, 20:12
τι μια χαρά ρε συ, 9000ε για αυτή την μοτό;


Αν αναλογιστείς ότι τόσο έχει το NC750 της ίδιας εταιρείας που είναι ένα μοντέλο 10 ετών χωρίς ουσιαστικές διαφορές, με 35 άλογα κάτω και χειρότερα περιφερειακά, θεωρώ οτι το λες πολύ φθηνό το Hornet. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο σχεδιασμένο απο λευκό χαρτί, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε έξτρα κόστος R&D. Οκ σίγουρα άλλη κατηγορία απο το NC με λιγότερα πλαστικά αλλά και πάλι είναι εντυπωσιακά φθηνό αν αναλογιστείς πως είναι Honda + το συγκρίνεις με το υπάρχον μεσαίο της ίδιας εταιρείας.

Εγώ με αυτήν την τιμή αναρωτιέμαι αν έχουν γίνει σοβαρές εκπτώσεις σε σημεία που δε φαίνονται ή απλώς προσπαθούν να πλασαριστούν με σούπερ τιμή αρχικά και έπειτα να αυξήσουν όπως είχε κάνει η Yamaha με το Tracer.