PDA

View Full Version : Πάμε σιγά σιγά για την αλλαγή.



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12

AristidisZ
24/11/2022, 11:41
Δε με ξέρεις καλά και θα ξαφνιαστείς. :p Χθες σταμάτησε δίπλα μου στο φανάρι ένας τύπος με φορτηγάκι και μου είπε:
"Παλικάρι είμαστε επαγγελματίες, έχουμε και δουλειές. Μας πας έτσι από το Μαρούσι."

Έκανα στην άκρη και πέρασε με 2" κόκκινο στο επόμενο φανάρι. Τείνω να μαθαίνω τους χρόνους στα φανάρια, οπότε δεν επιταχύνω πολύ όταν ξέρω ότι θα με πιάσει το επόμενο φανάρι κι αυτό δεν το αντιλαμβάνονται όσοι πάνε τέρμα γκάζι-τέρμα φρένο και χάνουν χρόνο ακινητοποιημένοι και στην επιτάχυνση από στάση.


Αμάν ρε πόσο αργός είσαι;; έχει πάρει διαστάσεις urban myth το θέμα. Και εγώ αργός είμαι , αλλά εσύ τι εννοείς στροφές με 30, ποτέ πάνω από 100 στην ευθεία;;:D

Με φώναξε κανείς ; :D

doctor_john
24/11/2022, 11:53
Απλά δεν τρέχω, όταν δεν χρειάζεται. Βλέπω να ανάβει πράσινο φανάρι στα 400 μέτρα, ξέρω ότι κρατάει λίγα δευτερόλεπτα. Έχω δύο επιλογές: Ή να πάω του σκοτωμού και να περιμένω 30" σταματημένος ή να πάω αργά και να περάσω με το επόμενο πράσινο εν κινήσει, αφήνοντας και 2" για τους παράνομους του κάθετου δρόμου. Ε, ο μέσος οδηγός δεν τα υπολογίζει αυτά και αρχίζει να παίζει φώτα και να κορνάρει. Κάνω στην άκρη, προσπερνάει και μετά από λίγα δευτερόλεπτα τον περνάω ξανά διότι χάνει χρόνο μέχρι να επιταχύνει από στάση. Ε μετά τσατίζεται, γιατί έχει κι άλλα φανάρια μπροστά, που επίσης ξέρω χονδρικά πόσο διαρκούν. Δεν καταλαβαίνει ότι χάνει χρόνο με την ακινητοποίηση.

Κινούμαι σταθερά με 2α-3η, ενώ ο άλλος είναι νεκρό έως 4η.

Σε λεωφόρο, με το αμάξι ψιλοξερω ποια λωρίδα ανοίγει σε ποιο σημείο. Δεν πέφτεις πάντα μέσα, αλλά στις πιο πολλές φορές τα καταφέρνεις, επειδή υπάρχουν αιτίες που κολλάει μία λωρίδα (αριστερές στροφές, πλευρική είσοδος οχημάτων κλπ). Άντε τώρα ο άλλος να σε βλέπει να κόβεις από μακριά σε κάθε φανάρι, να σε προσπερνάει, αλλά επειδή δεν ξέρει να επιλέγει λωρίδες, να σε ξαναβρίσκει μπροστά του.

Δεν το σκέφτεσαι άσχημα, ξεχνάς όμως ότι οι υπόλοιποι μπορεί να βολεύονται να κυλίσουν με την φόρα που ήδη έχουν
μέχρι το φανάρι και εσύ τους υποχρεώνεις σε εμπλοκή ταχύτητας.
Επίσης μπορεί να στρίβουν σε μια απο τις λωρίδες στο φανάρι που γίνεται κόκκινο μετά της ευθείας.
Κοντράρεις το ρεύμα, όπως είναι παράλογο να προσπαθείς να τρέξεις όταν όλοι πηγαίνουν με λίγα, έτσι και να πηγαίνεις αργά όταν όλοι κινούνται γρήγορα.

Μου κάνει εντύπωση που είσαι προσεκτικός με όσα διαχειρίζεσαι εσύ και δείχνεις να αγνοείς όσα διαχειρίζονται οι γύρω σου.
Μη με παρεξηγήσεις αλλά είσαι σίγουρος ότι η παιδεία, οι ικανότητες, το όχημα και η διάθεση όσων είναι πίσω σου
είναι αντίστοιχες με τα δικά σου χαρακτηριστικά;

CorpseAlive
24/11/2022, 11:56
Δεν το σκέφτεσαι άσχημα, ξεχνάς όμως ότι οι υπόλοιποι μπορεί να βολεύονται να κυλίσουν με την φόρα που ήδη έχουν
μέχρι το φανάρι και εσύ τους υποχρεώνεις σε εμπλοκή ταχύτητας.
Επίσης μπορεί να στρίβουν σε μια απο τις λωρίδες στο φανάρι που γίνεται κόκκινο μετά της ευθείας.
Κοντράρεις το ρεύμα, όπως είναι παράλογο να προσπαθείς να τρέξεις όταν όλοι πηγαίνουν με λίγα, έτσι και να πηγαίνεις αργά όταν όλοι κινούνται γρήγορα.

Μου κάνει εντύπωση που είσαι προσεκτικός με όσα διαχειρίζεσαι εσύ και δείχνεις να αγνοείς όσα διαχειρίζονται οι γύρω σου.
Μη με παρεξηγήσεις αλλά είσαι σίγουρος ότι η παιδεία, οι ικανότητες, το όχημα και η διάθεση όσων είναι πίσω σου
είναι αντίστοιχες με τα δικά σου χαρακτηριστικά;

Οκ ας μην ξεχειλώσουμε ΕΝΤΕΛΩΣ το θέμα.
Απαντήσεις περί αυτού είτε σε PM είτε σε άλλο θέμα για το πως πρέπει να οδηγάμε σε διήθηση εντός πόλεως.

DoctoR_k6
24/11/2022, 12:21
Ο Νεοσσος δεν ενοχλει ποτε στον δρομο.
Οσες φορες τον εχω περασει (δεξια κ αριστερα) δεν μου δημιουργησε θεμα.
Βλεπει καθρεπτες μαλλον καλα... :D

Πεντελη - Ν. Μακρη καλο πιστακι αλλα με προσοχη.
Προς Διονυσο γλιστραει καπως παραπανω.

Τι εχουν τα 1000 ρε παιδια? Μια χαρα δουλευουν...:D

CorpseAlive
24/11/2022, 13:02
Πάντως μετά από μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με το έτερον ήμιση , υπάρχει μια πιθανότητα να έλυσα το θέμα δικάβαλο και ταξίδι.
Αγορά Mt03 για την σύζυγο και κάτι ινδιάνικο αλλά πιο Budget εγώ.
Επομένως αυτό είναι το σχήμα 3 στην κουβέντα.

Τα λόγια της ήταν συγκεκριμένα, έτσι που σε βλέπω να έχεις πορωθεί τόσο με τις μηχανές , αρχίζυον να αρέσουν και σε μένα

νεοσσός
24/11/2022, 14:03
Ο Νεοσσος δεν ενοχλει ποτε στον δρομο.
Οσες φορες τον εχω περασει (δεξια κ αριστερα) δεν μου δημιουργησε θεμα.
Βλεπει καθρεπτες μαλλον καλα... :D
Οποιοσδήποτε το ίδιο θα έκανε, αν έβλεπε να καταφθάνει Beverly 350 με 120.
:lol:

νεοσσός
24/11/2022, 14:11
Με φώναξε κανείς ; :D
Έλα κι εσύ το Σάββατο στην "Αργή Πεντέλη" .

Volpad
24/11/2022, 14:39
Εδώ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&make=20&model=7066) είσαι....

CorpseAlive
24/11/2022, 14:56
Εδώ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&make=20&model=7066) είσαι....

Ναι είναι ένα Dream Bike ειδικά το Testatreta , αλλά no abs?

Volpad
24/11/2022, 14:57
Και?

CorpseAlive
24/11/2022, 14:57
Και?

Να ξανα ανεβάσω το βιντεάκι με το ''δώσε γκάζι μωρή ανάπηρη'' ή μπήκες στο θέμα ?
:lol:

KotsosDR
24/11/2022, 15:04
Εδώ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&make=20&model=7066) είσαι....


"Είμαι φουλ εμμονικός με την κατάσταση της μηχανής που καβαλάω γενικά και ένα κλικ αλλαγή στον ήχο ή στην συμπεριφορά μπορεί να με στείλει σε γιατρό. "

τον φαντάζομαι να ακούει το ντέφι και να βγάζει φλύκταινες απο τις αμφιβολίες :lol: (καλοπροαίρετο το σχόλιο , μη παρεξηγηθώ)

doctoras
24/11/2022, 15:14
Να ξανα ανεβάσω το βιντεάκι με το ''δώσε γκάζι μωρή ανάπηρη'' ή μπήκες στο θέμα ?
:lol:

η σαβούρντα δεν οφειλόταν στο οτι δεν είχε abs το παπί.....;)


το τρειλερ έφταιγε :lol:

Volpad
24/11/2022, 15:20
Να ξανα ανεβάσω το βιντεάκι με το ''δώσε γκάζι μωρή ανάπηρη'' ή μπήκες στο θέμα ?
:lol:

Να πηγαίνεις αργά και προσεκτικά για να μην χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις το ABS και θα είσαι κομπλέ...

ΟΚΤΑΝΙΟ
24/11/2022, 17:56
Ναι είναι ένα Dream Bike ειδικά το Testatreta


Ειχε 16,500 καινουριο, ζηταει 15.000 μετα απο 16 χρονια και 30,000 χλμ? :lol:

basilis_k6
24/11/2022, 18:18
Αγορά Mt03 για την σύζυγο και κάτι ινδιάνικο αλλά πιο Budget εγώ.

για κανένα λογο. το λιγοτερο που θα χασεις ειναι τον υπνο σου, trust me, i know.

motojojo
25/11/2022, 08:30
Α και kudos σε όποιον προτείνει χιλιάρι τετρακυλινδρο για μέσα στην Αθήνα! Θα παει πολυ καλα αυτό!

Κατεβαίνω συντομα στας Αθήνας με τετρακύλινδρο 600αρι και μάλιστα αερολαδοψυκτο!
Πόσο καλά αναμένεται να πάει; :rolleyes: :lol:

katsar
25/11/2022, 09:38
Πιστεύω πως ο καλύτερος συμβιβασμός είναι να έχεις το όχημα που θέλεις για σένα,να βρεθεί μια φόρμουλα μεταξύ σας ώστε να κάνεις 2-3 ολιγοήμερα ταξιδάκια τον χρόνο μόνος να το ευχαριστιέσαι στο μαξιμουμ.
Οδηγάς όσο και όπως θέλεις.Το δικαιούσαι,εργάζεσαι σκληρά από ότι καταλαβαίνω.
Φυσικά αυτό θα το πληρώνεις ακριβά με αντίστοιχα ταξιδάκια με την σύζυγο και ΙΧ,ε κάποιο καλό δωράκι που και που,τα ξέρεις.
Εκτός βέβαια και αν σε γεμίζει και το θέλεις και ο ίδιος το ταξίδι δικάβαλο. :wave2:

DoctoR_k6
25/11/2022, 09:47
Κατεβαίνω συντομα στας Αθήνας με τετρακύλινδρο 600αρι και μάλιστα αερολαδοψυκτο!
Πόσο καλά αναμένεται να πάει; :rolleyes: :lol:

Αυτο κ αν δεν εχει θεμα...

Στη γυναικα μοτο...? Τολμηρος!!!

lospsi
25/11/2022, 10:00
Πάντως, έχει χαθεί λίγο η μπάλα και νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί κι εσύ. Θα σου πω μια γνώμη λοιπόν και άμα θες σκέψου την.

Είναι δεδομένο ότι έχεις βαρεθεί το Transalp και γουστάρεις περισσότερη μοτοσυκλέτα, από την άλλη πας πέρα δώθε στα θέλω σου (μια ονοφ, μια sport touring, μια naked για καυλα, κτλ) - λογικό μιας και ακούς πολλές γνώμες χωρίς να έχεις την εμπειριά να τις φιλτράρεις. Πήγαινε λοιπόν ΤΩΡΑ σε ένα μαγαζί, κάνε ανταλλαγή το 700 με ότι γουστάρεις περισσότερο σε μτχ 1-2 ετών (Multistrada, Tracer, F800, έχουν ειπωθεί πολλά, διαλέγεις αυτό που θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση και το γουστάρεις) και βλέπεις στην πορεία τι και πως. Καλώς ή κακώς, αν δεν δοκιμάσεις δεν θα μάθεις τι σου αρέσει και τι όχι, το μαγαζί θα σου κάνει άμεσα την αλλαγή που φαίνεται ότι αποζητάς ενώ τυχόν αλλαγή πλεύσης μετέπειτα θα σου στοιχίσει λιγότερο;)

peterTHErider
25/11/2022, 11:11
Αυτό θα βοηθήσει!

CorpseAlive
25/11/2022, 12:40
Ξέρω ότι φαίνεται ότι έχω μπερδευτεί.
Ωστόσο, αν κάποιος παρατηρήσει την πορεία μου στο φορουμ , τα Posts/Replies μου θα καταλάβει ότι το μόνο που άλλαξε είναι η εμπειρία μου στους 2 τροχούς και το ότι πλέον δεν το φοβάμαι τόσο το μηχανάκι.
Π.χ. εξ αρχής έλεγα για Naked/Bobber λόγω του ότι μάρεσε το στυλ.
Πλέον φεύγουν τα Bobber από την εξίσωση γιατί πέραν του στυλ θέλω και επιδόσεις.
Τελικά κατέληξα σε On/Off γιατί τότε το Budget ήταν πιο περιορισμένο και συν τοις άλλοις ήθελα μία για όλα. Για αυτό και πήγα σε Transalp.

Μετά έκανα αυτό το ποστ που είπα τα εξής: Θέλω κάτι πιο δυνατό και όρθια θέση οδήγησης και μαξ 3 κυλίνδρους.
Θεωρώ ότι σε αυτό έχω παραμείνει .
Το βλέπουμε σιγά σιγά το θέμα να εξελίσσεται γιατί εξελίσσεται και η άποψη μου. π.χ. το να πάρει η γυναίκα μηνχαή είναι κάτι που μπήκε πρόσφατα στην κουβέντα και δεν με χαλάει καθόλου σαν σκέψη.
Πάντως εξ αρχής ήθελα να γίνει χαμός στο θέμα.
Δεν λαμβάνω όλων τις απόψεις το ίδιο προφανώς και δεν συμφωνώ με πολλούς από εσάς. ΑΛΛΑ θεωρώ πως είναι γόνιμο να υπάρχουν όλες οι απόψεις γιατί σίγουρα θα εξετάσουμε πράγματα που δεν μπορώ να σκεφτώ ο ίδιος.
Επομένως δεν με μπερδεύει κανείς, ίσα ίσα με βάζει να σκεφτώ και να απορρίψω πράγματα με αποτέλεσμα να κατασταλάξω και εγώ πιο σίγουρα σε κάτι που όντως θα μου προσφέρει τα μέγιστα.

CorpseAlive
25/11/2022, 13:14
Επίσης , όποιος έχει χρόνο και διάθεση, αύριο με τον Νεοσσό θα κάνουμε μια βόλτα στη Πεντέλη!
Δείτε το θέμα στο ανάλογο Section !

Volpad
25/11/2022, 13:19
Θέλω να θέσω το εξής ερώτημα.

Γιατί είσαι τόσο σίγουρος οτι θές όρθια θέση?
τα γυμνά πχ, δεν έχουν ακριβώς όρθια θέση.

CorpseAlive
25/11/2022, 13:27
Θέλω να θέσω το εξής ερώτημα.

Γιατί είσαι τόσο σίγουρος οτι θές όρθια θέση?
τα γυμνά πχ, δεν έχουν ακριβώς όρθια θέση.

Ανάλογα το γυμνό.
Το Mt10 και το 09 δεν έχει την φουλ σφιχτή επιθετική στάση του Streetfighter.
Γενικά νομίζω τα τιμονάτα γυμνά δεν έχουν αυτό το σκύψιμο των κλιπονάτων.

Volpad
25/11/2022, 13:43
Σαφώς, αλλα δεν έχουν μόνο τα γυμνά αυτή τη θέση. Την έχουν και τα ST.
Δες το Z1000SX πχ ή το VFR800...

To S4rs ας πούμε, είναι πιο σκυφτό απο τα παραπάνω...

https://cycle-ergo.com/

lykourgi
26/11/2022, 08:39
Αφού μπήκαν στην κουβέντα και γυμνά στρογγυλοφάναρα, γιατί δεν κοιτάς και XJR1300 ή CB1300;
Παρά τα κυβικά τους είναι κατάλληλα για Αθήνα (πολλή ροπή χαμηλά).
Επίσης έχουν το πλεονέκτημα ότι βρίσκεις πολύ προσεγμένα μτχ. Συνήθως τα αγοράζουν για ήρεμη χρήση.

patsavour
26/11/2022, 08:50
Αφού μπήκαν στην κουβέντα και γυμνά στρογγυλοφάναρα, γιατί δεν κοιτάς και XJR1300 ή CB1300;
Παρά τα κυβικά τους είναι κατάλληλα για Αθήνα (πολλή ροπή χαμηλά).
Επίσης έχουν το πλεονέκτημα ότι βρίσκεις πολύ προσεγμένα μτχ. Συνήθως τα αγοράζουν για ήρεμη χρήση.

Επίσης είναι και ότι πρέπει για την πόλη ειδικά το καλοκαίρι, καί οικονομικά επίσης δεν ξεπερνάνε τα 10 λίτρα/100,αν δεν έχει πολλά φανάρια.

doctor_john
26/11/2022, 09:12
Πέρναγα μερικά χλμ χώμα σε διακοπές με CB1200. :D
Απροβλημάτιστο το καημένο αλλά ρε συ lykourgi δεν τον λυπάσαι; είναι ζώα ρε συ.
Θα κατέβει με μικρή εμπειρία παγωμένη κατηφόρα με το εργοστάσιο; Ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν να καβαλάει ταύρο;
Εδώ σε ταξίδι υπάρχουν φορές που λες: κοίτα το ζώο τι βγάζει, βάζει κ.λπ.

νεοσσός
26/11/2022, 09:23
Ωραία τα muscle bikes, όπως έγραψα και πιο πριν, θα ήθελα κάποια στιγμή να είχα για μικρό χρονικό διάστημα Yamaha V-Max, Suzuki GSX 1400 (από τα λίγα στρογγυλοφάναρα που μου αρέσουν), Triumph Rocket III. Αλλά νομίζω ότι μετά τους πρώτους μήνες του ενθουσιασμού όπου θα σου αρέσουν όλα, θα κυριαρχήσει η ταλαιπωρία και φυσικά θα αρχίσεις να μην δικαιολογείς στον εαυτό σου τα πολλαπλάσια έξοδα συντήρησης και χρήσης. Επειδή ο βασικός λόγος που μου αρέσουν είναι η ροπή, θεωρώ ότι μετά από αρκετά χρόνια που θα έχουν γίνει προσιτές οι μεσαίες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, θα έχεις ακόμα μεγαλύτερη ροπή από στάση, χωρίς τα μειονεκτήματα των πολλών σεσέ.

Για τον ίδιο λόγο, θεωρώ το MT-10 ειδικής χρήσης, για Σαββατοκύριακα. Το Tracer 9 θα μπορούσε να κάνει τα πάντα, με κάποιους συμβιβασμούς στην πόλη.

lykourgi
26/11/2022, 10:07
Επίσης είναι και ότι πρέπει για την πόλη ειδικά το καλοκαίρι, καί οικονομικά επίσης δεν ξεπερνάνε τα 10 λίτρα/100,αν δεν έχει πολλά φανάρια.


Πέρναγα μερικά χλμ χώμα σε διακοπές με CB1200. :D
Απροβλημάτιστο το καημένο αλλά ρε συ lykourgi δεν τον λυπάσαι; είναι ζώα ρε συ.
Θα κατέβει με μικρή εμπειρία παγωμένη κατηφόρα με το εργοστάσιο; Ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν να καβαλάει ταύρο;
Εδώ σε ταξίδι υπάρχουν φορές που λες: κοίτα το ζώο τι βγάζει, βάζει κ.λπ.

Δεν ζητάει οικονομικό μηχανάκι ο άνθρωπος. Στην μεγάλη κατηγορία κινείται, έτσι κι αλλιώς.
Εδώ σκέφτεται Ντουκάτι, αυτά θα τον χαλάσουν;

CorpseAlive
26/11/2022, 10:44
Δεν ζητάει οικονομικό μηχανάκι ο άνθρωπος. Στην μεγάλη κατηγορία κινείται, έτσι κι αλλιώς.
Εδώ σκέφτεται Ντουκάτι, αυτά θα τον χαλάσουν;

Όχι τετρακύλινδρα.
Μαξ 3 κυλίνδρους.
Όχι πάνω από 1000cc.

doctor_john
26/11/2022, 11:08
Δεν λέω για το κόστος, αυτός ο όγκος και η γεωμετρία είναι ευκίνητος σαν duc? απορώ που τα συγκρίνεις.

CorpseAlive
26/11/2022, 11:20
Από τα γυμνά που κοιτάω σοβαρά είναι το XSR 900 (το οποίο να είμαι ειλικρινής κοντράρει την Multi στο κεφάλι μου)
Τα νέα γυμνά της Ducati οπτικά δε μαρέσουν, κινούνται σε πιο Sport στυλ από όσο θα ήθελα.
Τώρα γλυκοκοιτάω και από Triumph αλλά με σοβαρή αμφιβολία λόγω απαράδεκτης αντιπροσωπείας.
Και το CB650R Από Honda.
Το BMW μου κάθεται κάπως λόγω κυβικών του.

aris19
26/11/2022, 11:46
Αφού μπήκαν και τα γυμνά στο παιχνίδι, δες και το F900R. Το πήρα τον Απρίλιο του 2021 και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δες τις εντυπώσεις μου εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157613&page=5&p=3101869&viewfull=1#post3101869) και σε ένα ποστ λίγο παρακάτω από αυτό. Πιο πάνω γράφει εντυπώσεις και ο Viking που είναι επίσης κάτοχος. Για οτιδήποτε άλλο στείλε μου προσωπικό μήνυμα

CorpseAlive
26/11/2022, 11:50
Αφού μπήκαν και τα γυμνά στο παιχνίδι, δες και το F900R. Το πήρα τον Απρίλιο του 2021 και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δες τις εντυπώσεις μου εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157613&page=5&p=3101869&viewfull=1#post3101869) και σε ένα ποστ λίγο παρακάτω από αυτό. Πιο πάνω γράφει εντυπώσεις και ο Viking που είναι επίσης κάτοχος. Για οτιδήποτε άλλο στείλε μου προσωπικό μήνυμα

Σε γυμνό θα πάω καθαρά σε στρογγυλοφάναρο!
Είναι ίσως το πιο βασικό πράγμα που έχω ένα ιδιαίτερο φετιχ.

doctoras
26/11/2022, 11:52
Από τα γυμνά που κοιτάω σοβαρά είναι το XSR 900 (το οποίο να είμαι ειλικρινής κοντράρει την Multi στο κεφάλι μου)
Τα νέα γυμνά της Ducati οπτικά δε μαρέσουν, κινούνται σε πιο Sport στυλ από όσο θα ήθελα.
Τώρα γλυκοκοιτάω και από Triumph αλλά με σοβαρή αμφιβολία λόγω απαράδεκτης αντιπροσωπείας.
Και το CB650R Από Honda.
Το BMW μου κάθεται κάπως λόγω κυβικών του.

Το xsr900 μαζεύει πολύ γρήγορα χλμ, θέλει το στυλ αναβάτη να ειναι αθλητικό. Αργά δε το πας με αυτό το μηχανάκι

Αντιθέτως το cb650r έχει και αυτό ωραία στοιχεία αισθητικά για να παντρέψει την διαχρονικότητα αλλα ειναι τοσο σπορ όσο χρειάζεται στον δρόμο, ρολάρει ωραία χωρις να σε πριζωνει.
στην πίστα θα μπαίνει με ταχύτητα στην στροφή γιατί ως φυσικό μαζεύει πιο αργά χλμ από 1000ρια
Επίσης ένα ωραίο σπορτ νακετ είναι το τραιουμφ τριντεντ 660
Πιο ροπάτο και ευκίνητο από το cb650r αλλά και πιο μικροκαμωμένο

CorpseAlive
26/11/2022, 11:55
Το xsr900 μαζεύει πολύ γρήγορα χλμ, θέλει το στυλ αναβάτη να ειναι αθλητικό. Αργά δε το πας με αυτό το μηχανάκι

Αντιθέτως το cb650r έχει και αυτό ωραία στοιχεία αισθητικά για να παντρέψει την διαχρονικότητα αλλα ειναι τοσο σπορ όσο χρειάζεται στον δρόμο, ρολάρει ωραία χωρις να σε πριζωνει.
στην πίστα θα μπαίνει με ταχύτητα στην στροφή γιατί ως φυσικό μαζεύει πιο αργά χλμ από 1000ρια
Επίσης ένα ωραίο σπορτ νακετ είναι το τραιουμφ τριντεντ 660
Πιο ροπάτο και ευκίνητο από το cb650r αλλά και πιο μικροκαμωμένο

Απλά το XSR λέγεται είναι πιο ήπιο από το π.χ. mt09 που φοράνε το ίδιο μοτέρ.
Αυτό για 2 λόγους
1ον έχει μακρύτερο ψαλίδι
2ον είναι πιο βαρύ.
Αν το MT-09 έχει έναν Linear κινητήρα και το XSR Θεωρείται πιο ήπιο από το MT τότε στο κεφάλι μου είναι μια καλή επιλογή.
Επιλογή που υπενθυμίζω ακυρώνει εντελώς το δικάβαλο .

doctoras
26/11/2022, 12:10
Απλά το XSR λέγεται είναι πιο ήπιο από το π.χ. mt09 που φοράνε το ίδιο μοτέρ.
Αυτό για 2 λόγους
1ον έχει μακρύτερο ψαλίδι
2ον είναι πιο βαρύ.
Αν το MT-09 έχει έναν Linear κινητήρα και το XSR Θεωρείται πιο ήπιο από το MT τότε στο κεφάλι μου είναι μια καλή επιλογή.
Επιλογή που υπενθυμίζω ακυρώνει εντελώς το δικάβαλο .

Γεωμετρικές είναι η διάφορες το μοτερ και ρυθμίσεις του το ίδιο εκρηκτικές.
Αν είναι οκ αυτό για σένα είναι οκ, αν αναζητάς ένα πιο βόλταδικο με γκάζι νομίζω δεν είναι αυτό που θα ήθελες

STF
26/11/2022, 12:21
Από τα γυμνά που κοιτάω σοβαρά είναι το XSR 900 (το οποίο να είμαι ειλικρινής κοντράρει την Multi στο κεφάλι μου)
Τα νέα γυμνά της Ducati οπτικά δε μαρέσουν, κινούνται σε πιο Sport στυλ από όσο θα ήθελα.
Τώρα γλυκοκοιτάω και από Triumph αλλά με σοβαρή αμφιβολία λόγω απαράδεκτης αντιπροσωπείας.
Και το CB650R Από Honda.
Το BMW μου κάθεται κάπως λόγω κυβικών του.


Απλά το XSR λέγεται είναι πιο ήπιο από το π.χ. mt09 που φοράνε το ίδιο μοτέρ.
Αυτό για 2 λόγους
1ον έχει μακρύτερο ψαλίδι
2ον είναι πιο βαρύ.
Αν το MT-09 έχει έναν Linear κινητήρα και το XSR Θεωρείται πιο ήπιο από το MT τότε στο κεφάλι μου είναι μια καλή επιλογή.
Επιλογή που υπενθυμίζω ακυρώνει εντελώς το δικάβαλο .

Όπως σου ξαναέγραψα, στα προηγούμενης γενιάς τα XSR900 ήταν πιο καγκούρικα λόγω θέσης οδήγησης (τα έχω οδηγήσει και τα τρία με τον CP3 δλδ και το Tracer 900).

Στα νέας γενιάς έχω οδηγήσει ΜΟΝΟ το XSR900 οπότε δε ξέρω αν έχει πιο ήπιο χαρακτήρα λόγω μακρύτερου ψαλιδιού ή κινητήρα (για το δεύτερο αμφιβάλλω, για το πρώτο δεν γνωρίζω). Αυτό που ξέρω -ασχέτως σύγκρισης με το ΜΤ-09- είναι πως το XSR900 πρέπει να έχεις πείρα για να το πας, δεν είναι εύκολη μηχανή. Έχει απίστευτες επιταχύνσεις λόγω QS και απίστευτη έκρηξη ο κινητήρας. Είναι κανίβαλος έτσι και αλλιώς.

Και μια γενική τοποθέτηση που έχω επαναλάβει νωρίτερα σε προηγούμενο σχόλιο στο παρόν θέμα, αλλά τη διατυπώνω με συμπάθεια.
Δεν συμφωνώ απόλυτα στις αγορές μοτοσυκλέτας με το συναίσθημα. Ναι μεν, αλλά... ακόμη και σε μια συναισθηματική επιλογή τίθενται κάποια όρια. Μοτοσυκλέτες μη κατάλληλες για τη χρήση ή που υπερβαίνουν κατά πολύ τις δυνατότητες που ΜΟΝΟ η εμπειρία ετών μπορεί να δώσει, τείνουν να γίνουν δυσάρεστες στη χρήση και ακόμη χειρότερα να επιφέρουν ατυχείς στιγμές.

Εγώ στη θέση σου δεν θα έφευγα από τους δυο κυλίνδρους και επίσης μιλώντας για γυμνά δε θα έφευγα από τα 750cc για κανέναν λόγο. Το να μαθαίνεις μια μοτοσυκλέτα της οποίας σταδιακά μπορείς (πιθανόν) να φτάσεις τα όρια της, είναι μια διαδικασία εκπαίδευσης και διασκέδασης. Τα 3K του CP3 (οριακό ναι δίνω για το Tracer 900) και τα 4Κ των 1000cc -είναι ισχυρή μου πεποίθηση- πως δεν είναι ακόμη για εσένα και ξέρω ότι γράφοντας σου το πιθανότερο είναι να σε εξιτάρω περισσότερο να πας προς τα εκεί γιατί είναι στη φύση του μοτοσυκλετιστή να αναζητά τα όρια του. Όμως οφείλω να στο γράψω.

Όπως επίσης ξαναέγραψα, αν πας από τώρα -τόσο νωρίς- σε τέτοια μοντέλα τι θα κάνεις σε 10 χρόνια; Υπάρχει μια πορεία που οφείλεις να διανύσεις, δεν είναι οικονομικό το θέμα. Δηλαδή υποθετικά συζητώντας, ΑΝ σου άρεσε το Tuono V4 και ΑΝ μπορούσες να το αγοράσεις το να σου συστήσω να το πάρεις και το πάρεις τελικά... για εμένα θα ήταν σα να σε στέλνω να φας το κεφάλι σου (ακραίο το παράδειγμα χάριν συζήτησης). Από ΤΑ700 δεν πας σε Tuono V4 με 1-2 χρόνια μοτοσυκλετιστικής εμπειρίας, είναι πολύ απλό και ξεκάθαρο.

νεοσσός
26/11/2022, 12:27
Όταν οδήγησα το MT-09 SP με τον πρώτο CP3, είδα ότι λόγω ομαλής-γραμμικής λειτουργίας σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, μπορεί να πάει ήπια και να ευχαριστηθείς αστική μετακίνηση. Τώρα ναι, αν ο άλλος ανοίγει τέρμα γκάζι και δουλεύει με τη μία πάνω από 6.000 rpm, θα αιφνιδιαστεί μοιραία, αν δεν έχει μυηθεί σε ισχυρές μοτοσυκλέτες.

Πιστεύω όμως ότι με σύνεση, μπορείς να το εξερευνήσεις σταδιακά, χωρίς να ψάχνεις τα όριά του από τους πρώτους μήνες κατοχής. Άλλωστε αν το δουλεύεις με την ήπια χαρτογράφηση στο γκάζι, θυμίζει MT-07.

CorpseAlive
26/11/2022, 12:40
Όπως σου ξαναέγραψα, στα προηγούμενης γενιάς τα XSR900 ήταν πιο καγκούρικα λόγω θέσης οδήγησης (τα έχω οδηγήσει και τα τρία με τον CP3 δλδ και το Tracer 900).

Στα νέας γενιάς έχω οδηγήσει ΜΟΝΟ το XSR900 οπότε δε ξέρω αν έχει πιο ήπιο χαρακτήρα λόγω μακρύτερου ψαλιδιού ή κινητήρα (για το δεύτερο αμφιβάλλω, για το πρώτο δεν γνωρίζω). Αυτό που ξέρω -ασχέτως σύγκρισης με το ΜΤ-09- είναι πως το XSR900 πρέπει να έχεις πείρα για να το πας, δεν είναι εύκολη μηχανή. Έχει απίστευτες επιταχύνσεις λόγω QS και απίστευτη έκρηξη ο κινητήρας. Είναι κανίβαλος έτσι και αλλιώς.

Και μια γενική τοποθέτηση που έχω επαναλάβει νωρίτερα σε προηγούμενο σχόλιο στο παρόν θέμα, αλλά τη διατυπώνω με συμπάθεια.
Δεν συμφωνώ απόλυτα στις αγορές μοτοσυκλέτας με το συναίσθημα. Ναι μεν, αλλά... ακόμη και σε μια συναισθηματική επιλογή τίθενται κάποια όρια. Μοτοσυκλέτες μη κατάλληλες για τη χρήση ή που υπερβαίνουν κατά πολύ τις δυνατότητες που ΜΟΝΟ η εμπειρία ετών μπορεί να δώσει, τείνουν να γίνουν δυσάρεστες στη χρήση και ακόμη χειρότερα να επιφέρουν ατυχείς στιγμές.

Εγώ στη θέση σου δεν θα έφευγα από τους δυο κυλίνδρους και επίσης μιλώντας για γυμνά δε θα έφευγα από τα 750cc για κανέναν λόγο. Το να μαθαίνεις μια μοτοσυκλέτα της οποίας σταδιακά μπορείς (πιθανόν) να φτάσεις τα όρια της, είναι μια διαδικασία εκπαίδευσης και διασκέδασης. Τα 3K του CP3 (οριακό ναι δίνω για το Tracer 900) και τα 4Κ των 1000cc -είναι ισχυρή μου πεποίθηση- πως δεν είναι ακόμη για εσένα και ξέρω ότι γράφοντας σου το πιθανότερο είναι να σε εξιτάρω περισσότερο να πας προς τα εκεί γιατί είναι στη φύση του μοτοσυκλετιστή να αναζητά τα όρια του. Όμως οφείλω να στο γράψω.

Όπως επίσης ξαναέγραψα, αν πας από τώρα -τόσο νωρίς- σε τέτοια μοντέλα τι θα κάνεις σε 10 χρόνια; Υπάρχει μια πορεία που οφείλεις να διανύσεις, δεν είναι οικονομικό το θέμα. Δηλαδή υποθετικά συζητώντας, ΑΝ σου άρεσε το Tuono V4 και ΑΝ μπορούσες να το αγοράσεις το να σου συστήσω να το πάρεις και να το πάρεις για εμένα θα ήταν σα να σε στέλνω να φας το κεφάλι σου (ακραίο το παράδειγμα χάριν συζήτησης). Από ΤΑ700 δε πας σε Tuono V4 με 1-2 χρόνια μοτοσυκλετιστικής εμπειρίας, είναι πολύ απλό και ξεκάθαρο.

Δεν είμαι αντιδραστικός. Το ακούω αυτό που μου λες .
Χαζή ερώτηση ξέρω, αλλά και το XSR900 είναι μοντέλο εμπορικό τύπου Tracer που σημαίνει ότι δεν παίζει Test Drive?
Έστω να κάτσω πάνω του να το δω γιατί μπορεί να μην μου κάθεται καλά λόγω σωματότυπου.

KotsosDR
26/11/2022, 12:51
Όχι τετρακύλινδρα.
Μαξ 3 κυλίνδρους.
Όχι πάνω από 1000cc.



Από τα γυμνά που κοιτάω σοβαρά είναι το XSR 900 (το οποίο να είμαι ειλικρινής κοντράρει την Multi στο κεφάλι μου)
Τα νέα γυμνά της Ducati οπτικά δε μαρέσουν, κινούνται σε πιο Sport στυλ από όσο θα ήθελα.
Τώρα γλυκοκοιτάω και από Triumph αλλά με σοβαρή αμφιβολία λόγω απαράδεκτης αντιπροσωπείας.
Και το CB650R Από Honda.
Το BMW μου κάθεται κάπως λόγω κυβικών του.

Το cbr είναι 4κυλινδρο

CorpseAlive
26/11/2022, 12:57
Το cbr είναι 4κυλινδρο

το 650? Όντως?
Άκυρο λοιπον.

KotsosDR
26/11/2022, 12:59
το 650? Όντως?
Άκυρο λοιπον.

Αν συμβιβαστείς με την ιδέα της triumph ρίξε μια ματιά στο trident 660, έχω την εντύπωση ότι καλύπτει όλα σου τα θέλω με το παραπάνω

CorpseAlive
26/11/2022, 13:03
Αν συμβιβαστείς με την ιδέα της triumph ρίξε μια ματιά στο trident 660, έχω την εντύπωση ότι καλύπτει όλα σου τα θέλω με το παραπάνω

Απλα έιμαι 183 και 115 κιλά.
Νιώθω ότι θα λιώσει από κάτω μου το συγκεκριμένο.

KotsosDR
26/11/2022, 13:18
Απλα έιμαι 183 και 115 κιλά.
Νιώθω ότι θα λιώσει από κάτω μου το συγκεκριμένο.

Αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις , φυσικά αυτό ισχύει για όλα τα άλλα που κοιτάς σε γυμνά

https://youtu.be/f-pW29JJ_5s

patsavour
26/11/2022, 13:51
Πέρναγα μερικά χλμ χώμα σε διακοπές με CB1200. :D
Απροβλημάτιστο το καημένο αλλά ρε συ lykourgi δεν τον λυπάσαι; είναι ζώα ρε συ.
Θα κατέβει με μικρή εμπειρία παγωμένη κατηφόρα με το εργοστάσιο; Ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν να καβαλάει ταύρο;
Εδώ σε ταξίδι υπάρχουν φορές που λες: κοίτα το ζώο τι βγάζει, βάζει κ.λπ.

1200????ποτε βγηκε τετοιο??

doctoras
26/11/2022, 14:01
1200????ποτε βγηκε τετοιο??

Είσαι και παλαιουρας, ντροπή
Πριν γίνει 1300

patsavour
26/11/2022, 14:17
Είσαι και παλαιουρας, ντροπή
Πριν γίνει 1300

ρε το ψαχνω και δεν το βρισκω,ή εχω παθει αλτσχαιμερ,ή πριν το 1300,ηταν 1100.

motojojo
26/11/2022, 14:20
Τελικά αλλάξανε τα δεδομένα; Πάει το ταξιδιάρικο μουλτι;

Απ'ότι κατάλαβα υπάρχει το ενδεχόμενο αγοράς για προσωπική χρήση - άσκηση; Σε αυτή την περίπτωση εγω προσωπικά (που πάνω κάτω την ίδια εμπειρία έχουμε) δεν θα ξέφευγα από τα 100 άλογα. 78 έχω και είναι φορές που με ξεπερνάνε. Τις τελευταίες μέρες σε ελληνική άσφαλτο αρκετά συχνά.

Άν έψαχνα κάτι σπορ θα πήγαινα ειτε σε street tripple 765 είτε σε tuono 660. Αν έμενα Γερμανία με ένα από αυτά θα άλλαζα το μπαντιτ.
Μάλλον το Tuono είναι πιο κοντά σε αυτο που θα χρειαζόμουν.
Και με το cb650R μπορείς να κάνεις καλό παιχνίδι.

Δεν χρειάζεσαι τα άπειρα άλογα για να στριψεις/ευχαριστηθείς. Ίσα ισα από ένα σημείο και μετά μάλλον λειτουργούν σε βάρος της ευχαρίστησης.

Κανίβαλους τύπου XSR900 θα τους απέφευγα. Θα προτιμούσα κάτι πιο φιλικό που θα με βοηθήσει να προσεγγίσω πιο εύκολα τα όρια μου. Το τουόνο δείχνει ιδανικό.

Το να δωσεις μια περιουσία για ένα κτήνος που δεν πολυκατέχεις πιο πολύ τη ματαιοδοξία ικανοποιεί παρά την όρεξη για πραγματική οδήγηση.

STF
26/11/2022, 14:20
Δεν είμαι αντιδραστικός. Το ακούω αυτό που μου λες .
Χαζή ερώτηση ξέρω, αλλά και το XSR900 είναι μοντέλο εμπορικό τύπου Tracer που σημαίνει ότι δεν παίζει Test Drive?
Έστω να κάτσω πάνω του να το δω γιατί μπορεί να μην μου κάθεται καλά λόγω σωματότυπου.

To XSR 900 παίζει να είναι το μοντέλο με τη μεγαλύτερη αναμονή από όλη τη γκάμα της Yamaha, οπότε με σιγουριά σου λέω ότι δε θα υπάρχει test ride. Για να κάτσεις πάνω του θα ρωτήσω τον φίλο μου αν μπορεί να βρεθούμε και οι 3 μαζί κάποιο βράδυ καθημερινής να το δεις και να κάτσεις στατικά πάνω του. Είναι γιατρός οπότε μόνο βράδυ καθημερινής... συνήθως Πέμπτη είναι καλή μέρα.

doctoras
26/11/2022, 14:44
ρε το ψαχνω και δεν το βρισκω,ή εχω παθει αλτσχαιμερ,ή πριν το 1300,ηταν 1100.

Στην νεότερη ιστορία, μετά τα μοντέλα 80, με τα 750/900/1100 boldor της

Η χοντα έφτιαξε την άλλοτε ρέπλικα cb1000sf κάπου στο ‘92 αν θυμάμαι καλα
Κάπου στο 1998 ήρθε το cb1200 με διπλές εξατμίσεις και καρμπς. Με το 1300 να διαδέχεται αμέσως μετά

STF
26/11/2022, 14:52
Όταν οδήγησα το MT-09 SP με τον πρώτο CP3, είδα ότι λόγω ομαλής-γραμμικής λειτουργίας σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, μπορεί να πάει ήπια και να ευχαριστηθείς αστική μετακίνηση. Τώρα ναι, αν ο άλλος ανοίγει τέρμα γκάζι και δουλεύει με τη μία πάνω από 6.000 rpm, θα αιφνιδιαστεί μοιραία, αν δεν έχει μυηθεί σε ισχυρές μοτοσυκλέτες.

Πιστεύω όμως ότι με σύνεση, μπορείς να το εξερευνήσεις σταδιακά, χωρίς να ψάχνεις τα όριά του από τους πρώτους μήνες κατοχής. Άλλωστε αν το δουλεύεις με την ήπια χαρτογράφηση στο γκάζι, θυμίζει MT-07.

Ισχύει αλλά το γκάζι είναι γλυκό. Είναι αδύνατο περιστασιακά να μη το χρησιμοποιήσεις και το γκάζι υπό συνθήκες δεν συγχωρεί σε συνδυασμό μάλιστα με το "όσα φέρνει το δευτερόλεπτο δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος"....
Έπειτα αν είναι να ΜΗΝ το χρησιμοποιείς σαν 3Κ/900cc αλλά σαν 2Κ/700cc... ποιος ο λόγος να το πάρεις; Θα ξαναγυρίσουμε στη γλύκα του γκαζιού.

Έχει δεν έχει περάσει κανά δίμηνο που "κυνηγήθηκα" με ένα R1 και ένα MT-09 στο δρόμο από Ελευσίνα προς Βίλια, ακριβώς επειδή η μηχανή μπορούσε και "τσίμπησα" στη πρόκληση. Όμως τα παιδιά το "είχαν" σαφώς περισσότερο από εμένα και σε κάποια στροφή αυτό που με έσωσε ήταν η πείρα των 35 ετών οδήγησης. Δεν είμαι πιστάκιας ούτε ορκισμένος κάγκουρας, είχα την ικανότητα να το "σώσω", δεν είχα την ικανότητα και τη φυσική κατάσταση να τους ακολουθώ με αυτούς τους ρυθμούς περισσότερο από 5 λεπτά... οπότε το συμπέρασμα είναι πως η εμπειρία είναι σημαντικό πράγμα και υπό συνθήκες σώζει. Εμπειρία αποκτάς με το χρόνο και αφού έχεις αλλάξει κάποιες μηχανές.

lospsi
26/11/2022, 20:38
Στην νεότερη ιστορία, μετά τα μοντέλα 80, με τα 750/900/1100 boldor της

Η χοντα έφτιαξε την άλλοτε ρέπλικα cb1000sf κάπου στο ‘92 αν θυμάμαι καλα
Κάπου στο 1998 ήρθε το cb1200 με διπλές εξατμίσεις και καρμπς. Με το 1300 να διαδέχεται αμέσως μετά

Νομίζω πως είσαι λάθος και έχει δίκιο ο panavour.
Το cb έβγαινε 1000 (cb1000sf) και μετά κατευθείαν έγινε 1300.

doctor_john
26/11/2022, 22:40
Εγώ την έκανα με το gsx 1200.. δεν φταίω.. το έσκισαν εκείνη την εποχή με τα ασπρα μπλε.. εμένα το zrx μου άρεσε :blush:

doctoras
27/11/2022, 07:38
έχετε δίκιο το παίρνω πίσω παναβουρη

ορθώς είπε ο lospi απο το 1000sf πήγε στα 1300 με την χρονολογική σειρά που ανέφερα(πανω-κάτω) παραπάνω

KotsosDR
27/11/2022, 10:56
Corpse Alive δε στο προτείνω, απλά στο δείχνω ...:evil:

https://youtu.be/aDi0lY8nos0

Acacius
27/11/2022, 23:37
Corpse Alive δε στο προτείνω, απλά στο δείχνω ...:evil:

https://youtu.be/aDi0lY8nos0

Πω πω ήχο το άτιμο...

CorpseAlive
29/11/2022, 21:31
Ένα μικρό Update.

Γύμνα που είναι κοντά στα κυβικά και όγκο στο MT-07 θα μου είναι 2 νούμερα μικρότερα. Επομένως , δεν τα κοιτάω.
Το είδα στην βόλτα μας με τον Νεοσσο και τα παιδιά και πραγματι θα ήμουν λίγο αστείος πάνω της.
Αν και πολύ ωραίο μηχανάκι.

Το NC ήταν όντως πολύ ωραιότερο από κοντά , αλλά το πιο παλιό μοντέλο (αυτό που έχει ο Νίκος) το καινούριο κάπως έμπασε στο πλύσιμο και μίκρυνε και αυτό.

Ντουκατάρα του Volpad ήταν άρρωστο μηχανάκι. Πολύς όγκος για διηθήσεις μέσα στην πόλη αλλά ο ήχος ρε φίλε σε πλήρωνε.

νεοσσός
29/11/2022, 21:58
Θεωρώ ότι για να καλύψεις την επιθυμία σου για πλεόνασμα ισχύος πρέπει να κοιτάς μοτοσυκλέτες με περισσότερους από 80 ίππους. Τώρα αν θα κινδυνεύεις με τα 110+ άλογα της Multistrada και του Tracer 900, το ξέρει το μυαλό σου και η συνετή διαχείριση της περιέργειάς σου.

AristidisZ
29/11/2022, 22:08
Δικηγόρε κανόνισε να τους κοβιντιασες στην βόλτα :bawl:

CorpseAlive
29/11/2022, 22:20
Δικηγόρε κανόνισε να τους κοβιντιασες στην βόλτα :bawl:

Ελπίζω πως όχι, αν και οι επίτιμοι να κολλήσουν είναι η μισή μου οικογένεια γιατί βγήκα θετικός μετά από οικογενειακό τραπέζι.

doctor_john
29/11/2022, 22:57
Θεωρώ ότι για να καλύψεις την επιθυμία σου για πλεόνασμα ισχύος πρέπει να κοιτάς μοτοσυκλέτες με περισσότερους από 80 ίππους. Τώρα αν θα κινδυνεύεις με τα 110+ άλογα της Multistrada και του Tracer 900, το ξέρει το μυαλό σου και η συνετή διαχείριση της περιέργειάς σου.

Πολύ θα ήθελα να είμαι τόσο συνειδητοποιημένος τόσα χρόνια ενασχόλησης ώστε να μπορώ να απαντήσω σε αυτό.
Αυτό που ξέρω είναι ότι 90hp με 10Kg ροπή είμαι ερωτευμένος, 130hp με 8Kg την ξεχνάω και παίρνω ταξί..

νεοσσός
29/11/2022, 23:08
Πολύ θα ήθελα να είμαι τόσο συνειδητοποιημένος τόσα χρόνια ενασχόλησης ώστε να μπορώ να απαντήσω σε αυτό.
Αυτό που ξέρω είναι ότι 90hp με 10Kg ροπή είμαι ερωτευμένος, 130hp με 8Kg την ξεχνάω και παίρνω ταξί..
Έχεις δίκιο. Απάντησα κάνοντας πολύ χονδρική αναγωγή στην αναμενόμενη ροπή που θα έχει ένας κινητήρας, για δεδομένη ιπποδύναμη. Αλλά τα μεγέθη δεν είναι ανάλογα, ούτε το πώς βγαίνει η ροπή είναι κάτι που καταλαβαίνει κάποιος από τη μέγιστη ισχύ. Άλλωστε υπάρχουν κι άλλες παράμετροι, όπως το βάρος της μοτοσυκλέτας και οι σχέσεις μετάδοσης.

Έχοντας όμως μιλήσει λίγο περισσότερο με τον CorpseAlive και βλέποντας πώς οδηγεί, νομίζω ότι θέλει κάτι σχετικά δυνατό ή έστω ροπάτο, που συνήθως δεν απαντάται σε κινητήρες κάτω από 80 ίππους. Διαφορετικά νομίζω ότι θα το βαρεθεί γρήγορα κι ας είναι πιο ισχυρό από το Transalp. Π.χ. το NC 750Χ μπορεί να είναι ιδανικό για την καθημερινή χρήση που κάνει, αλλά δεν θα του δώσει το γκάζι που θέλει, παρόλο που θα του δώσει επιπλέον ροπή χαμηλά και ομαλή λειτουργία, στοιχεία χρήσιμα για ενδοαστική μετακίνηση.

CorpseAlive
29/11/2022, 23:15
Έχεις δίκιο. Απάντησα κάνοντας πολύ χονδρική αναγωγή στην αναμενόμενη ροπή που θα έχει ένας κινητήρας, για δεδομένη ιπποδύναμη. Αλλά τα μεγέθη δεν είναι ανάλογα, ούτε το πώς βγαίνει η ροπή είναι κάτι που καταλαβαίνει κάποιος από τη μέγιστη ισχύ. Άλλωστε υπάρχουν κι άλλες παράμετροι, όπως το βάρος της μοτοσυκλέτας και οι σχέσεις μετάδοσης.

Έχοντας όμως μιλήσει λίγο περισσότερο με τον CorpseAlive και βλέποντας πώς οδηγεί, νομίζω ότι θέλει κάτι σχετικά δυνατό ή έστω ροπάτο, που συνήθως δεν απαντάται σε κινητήρες κάτω από 80 ίππους. Διαφορετικά νομίζω ότι θα το βαρεθεί γρήγορα κι ας είναι πιο ισχυρό από το Transalp. Π.χ. το NC 750Χ μπορεί να είναι ιδανικό για την καθημερινή χρήση που κάνει, αλλά δεν θα του δώσει το γκάζι που θέλει, παρόλο που θα του δώσει επιπλέον ροπή χαμηλά και ομαλή λειτουργία, στοιχεία χρήσιμα για ενδοαστική μετακίνηση.

Στα καθημερινά μου είμαι ήσυχο παιδί μην με βλέπεις έτσι στα βουνά...
Αλλά ναι, ένα NC με 90 Ιππους δεν θα με χάλαγε καθόλου.
Και πριν πεταχτεί κάποιος και πει Transalp 750
OXI.
Δεν θα αποδίδει 90 άλογα ΠΟΤΕ .
Αν τα δίνει θα τα δίνει στι 9.000 στροφές και μετά συγχωρήσεως να τα χέσω τότε.

Υ.γ.
Νεοσσέ, με το που σκάσει αρνητικό τέστ κανονίζουμε την επόμενη βόλτα (ίσως και λίγο μεγαλύτερη οψόμεθα)

Volpad
29/11/2022, 23:55
Και εγώ πάντως όπως τον είδα τον δικηγόρο, συμφωνώ με τον νεοσσο.

Θέλει κάτι περι τα 100 άλογα με ροπή κυρίως στις μεσαίες και τις ψηλές για να βγάζει γούστα στο βουνό, αλλά να δουλεύει και τη πόλη σχετικά άνετα...

Πάνε αγόρι μου και πάρε ένα multi 950s μεταχειρισμένο... μια χαρά θα είσαι...

Volpad
30/11/2022, 00:00
Btw, τον όγκο τον συνηθίζεις για τις διεισδύσεις. Το να κολλήσεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε κάποιο φανάρι δεν μειώνει το χρόνο που θα φτάσεις στο προορισμό σου γιατί ούτως ή άλλως θα σταματούσες στο φανάρι.
Δεν είναι τόσο το πρόβλημα ο όγκος. Το κουμαντάρεις αυτό. Τα προβλήματα είναι 2.
Η κατανάλωση εντός πόλης είναι πολύ ψηλά δεδομένου ότι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά καλά μέχρι να φτάσω στη δουλειά μου.
Το καλοκαίρι, ανεβάζει θερμοκρασίες αν σταματάς συνέχεια. Μόλις ανοίξεις λίγο για 20 μέτρα ή θερμοκρασία πέφτει στους 85, αλλα μόλις σταματήσεις, σκάνε κάτι 120αρες....

CorpseAlive
30/11/2022, 00:24
Και εγώ πάντως όπως τον είδα τον δικηγόρο, συμφωνώ με τον νεοσσο.

Θέλει κάτι περι τα 100 άλογα με ροπή κυρίως στις μεσαίες και τις ψηλές για να βγάζει γούστα στο βουνό, αλλά να δουλεύει και τη πόλη σχετικά άνετα...

Πάνε αγόρι μου και πάρε ένα multi 950s μεταχειρισμένο... μια χαρά θα είσαι...

Μετά και από κουβέντα με τον Χορχόδειλο, το μεταχειρισμένο φαίνεται πιο Safe επιλογή, κυρίως από την άποψη ότι αν αλλάξω γνώμη δεν θα χάσω σε μεταπώληση και ότι μπορώ να παίξω μπάλα σε πολύ καλύτερες τιμές αφού θα πληρωθούν Cash.
Γρήγορη ερώτηση το Multi 950 S του 2018 με του 2020 είναι άλλα μοντέλα? Αν ναι τι διαφορές έχουν γνωρίζει κάποιος?

Volpad
30/11/2022, 00:36
Αν δεν κάνω λάθος το 2019 έγινε αλλαγή στο μοντέλο και προσέθεσαν ηλεκτρονικά βοηθήματα ίδια με του μεγάλου.
Γκρίνιαζαν οι ντουκατεοι ότι το παλιό (πριν το 19) δεν είχε τόσα ηλεκτρονικά όσα έπρεπε...

CorpseAlive
30/11/2022, 00:39
Αν δεν κάνω λάθος το 2019 έγινε αλλαγή στο μοντέλο και προσέθεσαν ηλεκτρονικά βοηθήματα ίδια με του μεγάλου.
Γκρίνιαζαν οι ντουκατεοι ότι το παλιό (πριν το 19) δεν είχε τόσα ηλεκτρονικά όσα έπρεπε...

Άρα σε αναζήτηση για μοντέλα μετά το 19.
Ευχαριστώ !

lospsi
30/11/2022, 06:57
Άρα σε αναζήτηση για μοντέλα μετά το 19.
Ευχαριστώ !

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/326530626-ducati-multistrada-950
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/328274855-ducati-multistrada-950

(δεν έχει και πολλά...)

BManos73
30/11/2022, 07:51
Μετά και από κουβέντα με τον Χορχόδειλο, το μεταχειρισμένο φαίνεται πιο Safe επιλογή, κυρίως από την άποψη ότι αν αλλάξω γνώμη δεν θα χάσω σε μεταπώληση και ότι μπορώ να παίξω μπάλα σε πολύ καλύτερες τιμές αφού θα πληρωθούν Cash.
Γρήγορη ερώτηση το Multi 950 S του 2018 με του 2020 είναι άλλα μοντέλα? Αν ναι τι διαφορές έχουν γνωρίζει κάποιος?

Του 21 νομίζω και μετά που οδήγησες ΑΛΛΑΞΕ σε διάφορα σημεία.
Σέλα (έγινε πιο χαμηλή και πιο στενή στο καινούργιο) και έχει τεράστια διαφορά
Συμπλέκτης (ο παλιός ήταν λίγο πιο ατσούμπαλος και πού και πού δεν έμπαινε ταχύτητα)
(...) δεν θυμάμαι σε τί άλλο

Δεν είναι μεγάλες οι διαφορές για εμένα αλλά η σέλα σίγουρα για πιο κοντούς είναι σημαντική.
πχ. στο δικό μου φίλος με το ζόρι το σήκωνε απο την πλαινή στέκα (ήταν με τις μύτες) ενώ το καινούργιο του φαινόταν πανεύκολο γιατί πλέον πατάει όλο το πόδι.

Προσωπικά μόνο το S θα κοιτούσα (που το έχω). Οι αναρτήσεις είναι καταπληκτικές. Τα υπόλοιπα είναι φρού φρού και αρώματα. Το BT και να καταφέρεις να το δουλέψεις δεν προσφέρει τίποτα για παράδειγμα.

Το δικό μου για να ξέρεις απο τιμές το βρήκα 13.000-14.000 (γιατί ήθελε λάστιχα - σερβις) με τα πάντα όλα.

Βρές να οδηγήσεις και το παλιό μήπως κάτι σε ενοχλεί.
Και δεν έχω ακούσει καλά λόγια για την "αστεία" αντιπροσωπεία. Μπορεί να κάνω λάθος.

doctoras
30/11/2022, 11:24
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/326530626-ducati-multistrada-950
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/328274855-ducati-multistrada-950

(δεν έχει και πολλά...)

αν το μεταχειρισμένο κάνει 16k και το καινουργιο 19k, θα πήγαινα στο καινούργιο

αν απο τα '18ρια που κοστίζουν 10-12k ειναι προσεγμένα, πρώτα χέρια κλπ θα είχε βάση για μπατζετ μεταχειριμένου

Panos76
30/11/2022, 11:34
αν το μεταχειρισμένο κάνει 16k και το καινουργιο 19k, θα πήγαινα στο καινούργιο

αν απο τα '18ρια που κοστίζουν 10-12k ειναι προσεγμένα, πρώτα χέρια κλπ θα είχε βάση για μπατζετ μεταχειριμένου

Άσχετο, είδα σήμερα ένα μες στη βροχή στην Αττική Οδό, κύμβαλον, να πηγαίνει αγέρωχα και να μη μασάει μία στις στροφές, κουκλί._

lospsi
30/11/2022, 12:17
αν το μεταχειρισμένο κάνει 16k και το καινουργιο 19k, θα πήγαινα στο καινούργιο

αν απο τα '18ρια που κοστίζουν 10-12k ειναι προσεγμένα, πρώτα χέρια κλπ θα είχε βάση για μπατζετ μεταχειριμένου

Δεν έχω παρακολουθήσει τις τιμές, είναι στο χέρι των ενδιαφερόμενων να τα βρουν. Καλως ή κακώς, μτχ 2019+ είναι ελάχιστα στο car.

DoctoR_k6
30/11/2022, 13:16
Μετά και από κουβέντα με τον Χορχόδειλο ...

Αυτος ειναι αυτοκινητας...μην του μιλας. :D

CorpseAlive
30/11/2022, 13:20
Αυτος ειναι αυτοκινητας...μην του μιλας. :D

2 Nc είδα εγώ πάντως να καβαλάει. Δεν ξέρω τι λες.

νεοσσός
30/11/2022, 13:50
:lol:

Επίσης έχει το ιστορικό ρεκόρ να αγοράσει και να πουλήσει μοτοσυκλέτα μέσα σε 4 μέρες.

PaNick67
30/11/2022, 17:19
2 Nc είδα εγώ πάντως να καβαλάει. Δεν ξέρω τι λες.

Αν πιστεύεις ότι οι "40ρες ίσον με δύο 20ρες" έχεις δίκιο. :bawl:

ΥΓ. Ο χορχοδειλος δεν είχε Φιέστα;
Το Jazz πόθεν προέκυψε; :rolleyes:

Bowleno
30/11/2022, 18:24
Αν πιστεύεις ότι οι "40ρες ίσον με δύο 20ρες" έχεις δίκιο. :bawl:

ΥΓ. Ο χορχοδειλος δεν είχε Φιέστα;
Το Jazz πόθεν προέκυψε; :rolleyes:

Σε παραπέμπω στην απάντηση του Νεοσσού πιο πάνω....:lol:

νεοσσός
30/11/2022, 18:56
ΥΓ. Ο χορχοδειλος δεν είχε Φιέστα;
Το Jazz πόθεν προέκυψε; :rolleyes:


Τι τζαζ και μπλουζ, ένα fiesta st δεν είχες;;

Πλίτσερ έχεις μπερδέψει τον κόσμο. Από ατίθασος νεανίας που άλλαζε μοτοσακά σαν τα πουκάμισα, έχεις καταντήσει οικογενειάρχης με διπλό NC.

νεοσσός
30/11/2022, 19:10
Παίζει να του κάνει κάτι τέτοιο (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161670) με ασφάλτινο λάστιχο;

CorpseAlive
30/11/2022, 20:03
Παίζει να του κάνει κάτι τέτοιο (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161670) με ασφάλτινο λάστιχο;

Οχι.
Δεν παίζει να πάω σε μηχανή προ του 18-19.

karateo
03/12/2022, 22:56
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325756359/?fbclid=IwAR2nmLU5s1HP71qvrVwuS9JBhGYEvVhnIRIFLVkxQDqvIWWslDknLGP_hKQ

ptc
03/12/2022, 23:23
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325756359/?fbclid=IwAR2nmLU5s1HP71qvrVwuS9JBhGYEvVhnIRIFLVkxQDqvIWWslDknLGP_hKQ

Κάτι λίγο άσχετο, ρίξτε μια ματιά στις αγγελίες χρήστη. :eek:

CorpseAlive
04/12/2022, 03:16
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325756359/?fbclid=IwAR2nmLU5s1HP71qvrVwuS9JBhGYEvVhnIRIFLVkxQDqvIWWslDknLGP_hKQ

Για 950 κοιτάω MAX .
Δεν ανεβαίνω πάνω από 1000ρι.
Αν και σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά δεύτερης για πίστα/βόλταδικη.
Είτε γυμνό είτε πιο SS, τύπου 600ρι για να μπορώ να βγάζω γούστα από μεσαίες.
GSXR 600 , CBR 600 F, Hornet 900 , Z750 κλπ κλπ με γνώμονα ξεκάθαρα την ταχύτητα.

H βόλτα στην Πεντέλη με έκανε να θέλω να κυνηγήσω πολύ παραπάνω την εκπαίδευση μου στην πιο γρήγορη οδήγηση.

Εκεί δεν έχω καταλήξει μέσα μου ακόμα απόλυτα, γιατί το να έχω δύο μηχανές είναι και αυτό κάτι που μου αρέσει σαν σκέψη και να το έχω πιο χομπίστικα και να μην εγκλωβιστώ σε μία μηχανή για όλα.

Ολοι μου λέτε να βρω τι μου αρέσει αλλά το πρόβλημα είναι ότι τον τελευταίο καιρό νιώθω σαν διαβητικός σε ζαχαροπλαστείο και γοητεύομαι από πολλά στυλ μηχανών.
Ίσως επειδή νιώθω ότι μπορώ να τα οδηγήσω καλύτερα και έχω μια Α αυτοπεποίθηση και για μηχανές που με ''φόβιζαν'' παλαιότερα.

karateo
04/12/2022, 07:22
Για 950 κοιτάω MAX .
Δεν ανεβαίνω πάνω από 1000ρι.
Αν και σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά δεύτερης για πίστα/βόλταδικη.

Το είχα διαβάσει, όπως και ότι δεν κοιτάς παλαιότερα μοντέλα.
Απλά το είδα σε άριστη κατάσταση και σε καλή τιμή νομίζω.

Τί 950 τί 1200 έτσι? :p

Στο αρχικό σου ποστ πιο κοντά είναι το 1200άρι για καθημερινό παρά ένα δεύτερο naked για γούστα που κάθε μέρα θα περιμένεις να έρθει το ΣΚ να το βγάλεις έξω ΑΝ έχει καλό καιρό, ΑΝ υπάρχει ελεύθερος χρόνος, ΑΝ... :D

Nitse3
04/12/2022, 08:35
Κάτι λίγο άσχετο, ρίξτε μια ματιά στις αγγελίες χρήστη. :eek:

Έβγαλε ολική την Τζουλιέτα:-)

AUFGEBRACHT
07/12/2022, 19:11
Το μηχανάκι είναι σαφώς πιο αδύναμο από το V2, Tracer 9 κλπ αλλά μέχρι τις 6000rpm δεν θα δεις ιδιαίτερη διαφορά.
Σε σχέση με το F850GS η διαφορά είναι ανεπαίσθητη.
Βασικη προϋπόθεση να έχει το πακέτο με τα riding modes καθώς το dynamic πρόγραμμα σε σχέση με το road μεταμορφώνει το μηχανάκι.
Πηγή: Έχω F750GS και έχω οδηγήσει πολλές φορές F850GS439127

Άσχετο...ο ανεμοθώρακας της 750 στη φωτό είναι εργοστασιακός, ή aftermarket;

karateo
08/12/2022, 20:17
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323277918-ducati-multistrada-950

Αυτό 15.000 το είχε νομίζω?

CorpseAlive
08/12/2022, 21:27
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323277918-ducati-multistrada-950

Αυτό 15.000 το είχε νομίζω?

Μόνο σε μένα έχει φανεί πως έχει φάει κακό πέσιμο? Από το καπάκι κινητήρα?
Την είχα τσεκάρει αλλά 1ον είναι Χανιά.
2ον μου είχε φανεί πολύ κακό αυτό με το καπάκι κινητήρα ειδικά που δεν το αναφέρουν καθόλου

peterTHErider
08/12/2022, 21:52
Μόνο σε μένα έχει φανεί πως έχει φάει κακό πέσιμο? Από το καπάκι κινητήρα?
Την είχα τσεκάρει αλλά 1ον είναι Χανιά.
2ον μου είχε φανεί πολύ κακό αυτό με το καπάκι κινητήρα ειδικά που δεν το αναφέρουν καθόλου

Δεν νομίζω να είναι πέσιμο.σαν τσαμπουκάς από τη μπότα μου φαίνεται.
Αν ήταν πέσιμο θα είχε και κάποιο άλλο σημαδάκι κάπου από τη δεξιά πλευρά αλλά ακόμα και το ίδιο το σημάδι το δείχνει.
Το οτι είναι χανιά δεν είναι πρόβλημα.στη βάζει στο καράβι και πρωί πρωί την παραλαμβάνεις από τον πειραιά.
Πριν κανά 6μήνο την είχε 14.500 και την ήθελε ένα φιλαράκι μου που του έκανε πρόταση στα 14000 και θα την αγόραζε με κλειστά μάτια αλλά τότε δεν κατέβαζε ούτε 1 ευρώ.
Σε αυτήν την τιμή και με την μπαγκαζιέρα είναι πολύ καλό deal.

patsavour
09/12/2022, 13:14
Περίμενε κάνα εξάμηνο που θα παρακαλάει για 10.

skritikos
09/12/2022, 13:32
Ακριβώς, δεν ξέρω το συγκεκριμένο αλλά σε όσα χλμ έχω βάλει με ίδιο μου έβγαζε το λάδι η μόνιμη επαφή με το καπάκι εκεί. Εξέχει Π Α Ρ Α πολύ.
Και για το συγκεκριμένο, φαίνεται σαν φθορά από τον ίδιο λόγο. Προσωπικά δεν θα το είχα αφήσει ποτέ να συμβεί με κάποιο προστατευτικό, αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που απλά απολαμβάνουν τα χλμ τους.

Για μένα το στενάχωρο είναι πως πουλάνε μια μοτοσυκλέτα τέτοιας κλάσης και τιμής και δεν έχουν βγάλει την εξάτμιση να την καθαρίσουν/γυαλίσουν.
Έμποροί....

CorpseAlive
09/12/2022, 14:03
Θα δώσω που θα δώσω ένα ποσό σοβαρό, ας είναι κάτι άψογο.
Είμαι αυτής της άποψης και για αυτό δεν κοίταζα μεταχειρισμένη.
Τέσπα οψόμεθα , δεν βιάζομαι θα την πετύχω όπως την θέλω.

dankannn
09/12/2022, 14:09
Δεν νομίζω να είναι πέσιμο.σαν τσαμπουκάς από τη μπότα μου φαίνεται.
Αν ήταν πέσιμο θα είχε και κάποιο άλλο σημαδάκι κάπου από τη δεξιά πλευρά αλλά ακόμα και το ίδιο το σημάδι το δείχνει.
Το οτι είναι χανιά δεν είναι πρόβλημα.στη βάζει στο καράβι και πρωί πρωί την παραλαμβάνεις από τον πειραιά.
Πριν κανά 6μήνο την είχε 14.500 και την ήθελε ένα φιλαράκι μου που του έκανε πρόταση στα 14000 και θα την αγόραζε με κλειστά μάτια αλλά τότε δεν κατέβαζε ούτε 1 ευρώ.
Σε αυτήν την τιμή και με την μπαγκαζιέρα είναι πολύ καλό deal.

Καθαρα μποτα ειναι αυτο , οπως λεει και ο peterTHErider

STF
10/12/2022, 09:36
Η προσωπική μου γνώμη για τη Ducati της αγγελίας είναι πως είτε δεν είναι μια προσεγμένη μοτοσυκλέτα, είτε... τα χιλιόμετρα δεν είναι τα αναφερθέντα. Μπορεί -πάντα- να κάνω και λάθος στις εκτιμήσεις μου αλλά το παρουσιαστικό της δεν με εμπνέει θετικά.

aris19
10/12/2022, 10:36
Παρά το ότι έχεις κολλήσει με το Multi, εγώ επιμένω και σε αυτό: https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/328748919-bmw-f-850-gs . Με όλο τον προαιρετικό εξοπλισμό της BMW. Για να το έχει στο car λογικά είναι ετοιμοπαράδοτο. Mην σε ανησυχεί το "Stock Center", είναι η επίσημη αντιπροσωπεία BMW (αυτοκίνητα και μοτο) στη Θεσσαλονίκη, από εκεί πήρα και τη δική μου. Ο πωλητής γενικά είναι φιλικός και χωρίς το αφ' υψηλού στυλάκι που έχουν οι συνάδελφοι του στις πωλήσεις αυτοκινήτων, οπότε αν ενδιαφέρεσαι πάρε ενα τηλέφωνο. Μου έχει αναφέρει ότι έχει πουλήσει και μηχανάκια εκτός Θεσσαλονίκης χωρίς να έχει δει τον αγοραστή, οπότε αν δεις το μηχανάκι και το πάρεις απόφαση μπορεί να μη χρειαστεί καν να ανέβεις. Αν χρειαστείς κάτι μπορώ να περάσω μια βόλτα απο εκεί. Οπότε το κλείνεις τώρα και το παίρνεις Γενάρη, μην πληρώνεις και τέλη 2022 :evil:

Edit: Μάλλον άκυρο αυτό που είπα για ετοιμοπαράδοτο. Στις αγγελίες τους έχει δυο αγγελίες για 1250 GS που αναφέρει στον τίτλο ότι είναι ετοιμοπαράδοτα, στην συγκεκριμένη αγγελία δεν το γράφει.

Taz
10/12/2022, 22:22
Άσχετο...ο ανεμοθώρακας της 750 στη φωτό είναι εργοστασιακός, ή aftermarket;



Aftermarket (MRA Vario touring).
Είχα δοκιμάσει και έναν givi airflow αλλά μου έκανε buffeting (οποίος ενδιαφέρεται είναι προς πώληση).
Ο μαμά ανεμοθώρακας μάλλον είναι κάποιο εσωτερικό αστείο της BMW.