PDA

View Full Version : Suzuki V-Strom 800 2023



Σελίδες : 1 [2] 3

νεοσσός
08/12/2022, 19:20
Τα RX-8 καίνε περί τα 18L/100 km μέσα στην πόλη. Στη γειτονιά μου έχω δύο με κατατεθειμένες πινακίδες, που τα κυκλοφορούν περιστασιακά, ίσα για τη συντήρηση ή βγάζουν πίνακες για 3 μήνες το χρόνο. Σαν δεύτερο αμάξι είναι ΟΚ, διαφορετικά καταλήγεις χορηγός του βενζινά.

Tsber
08/12/2022, 19:57
Wankel θα φοραει το στρωμα του 23 ?

Καιρός να εκμεταλλευτεί το στοκ η Σουζούκι:

https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_RE5

:D

RaGe_Raptor
08/12/2022, 19:58
Wankel θα φοραει το στρωμα του 23 ?

ας βάλουμεκαικάτι σχετικό με το θέμα,βρε παιδιά!

AUFGEBRACHT
08/12/2022, 22:06
Ο θερμοσίφωνας πάνω στο τιμόνι τι ρόλο παίζει;....

toyar
08/12/2022, 22:13
τη δεκαετια του 80 για να παρεις καινουριο αμαξι επρεπε να τσονταρουν 2 οικογενειες και 3 γενιες
και επαιρνες κατι ειδικες εκδοσεις μονο για ελλαδα με μοτερ 1100 σε οικογενειακο καραβι

Volpad
08/12/2022, 23:25
Ο θερμοσίφωνας πάνω στο τιμόνι τι ρόλο παίζει;....

Πυροσβεστήρας είναι... άμα κάνει μπαμ ανοίγει αυτόματα...

stefanos
08/12/2022, 23:45
Ο θερμοσίφωνας πάνω στο τιμόνι τι ρόλο παίζει;....

https://www.youtube.com/watch?v=natnFOAwIRk

Από το σχετικό θέμα

Tallyban
27/01/2023, 19:01
Σε συζήτηση στη παρέα όταν ζήτησα γνώμες γιατί έχει σαμπρέλα μπροστά,πήρα απάντηση (από χωματερό) ότι στο χώμα υπάρχει περίπτωση να βρει το πλαϊνό της ζάντας και να χάσει αέρα το τιουμπλες.
Λογικό μου φαίνεται.

stefanos
28/01/2023, 11:50
Σε συζήτηση στη παρέα όταν ζήτησα γνώμες γιατί έχει σαμπρέλα μπροστά,πήρα απάντηση (από χωματερό) ότι στο χώμα υπάρχει περίπτωση να βρει το πλαϊνό της ζάντας και να χάσει αέρα το τιουμπλες.
Λογικό μου φαίνεται.

Δεν είναι λογικό, είναι μια πραγματικότητα δεδομένου ότι στο χώμα χαμηλώνουμε την πίεση προκειμένου να υπάρχει πρόσφυση https://www.youtube.com/watch?v=kIpoNTutX_U περίπου στο 3:00.
Και για τον παραπάνω λόγο μπαίνουν και κόντρες για να μην κόβεις βαλβίδα στα λάστιχα με σαμπρέλα.

Dr.Monty
28/01/2023, 14:17
Δεν είναι λογικό, είναι μια πραγματικότητα δεδομένου ότι στο χώμα χαμηλώνουμε την πίεση προκειμένου να υπάρχει πρόσφυση https://www.youtube.com/watch?v=kIpoNTutX_U περίπου στο 3:00.
Και για τον παραπάνω λόγο μπαίνουν και κόντρες για να μην κόβεις βαλβίδα στα λάστιχα με σαμπρέλα.

offtopic: Στεφανε τι βιντεαρα πόσταρες?? Θενξ. Ξερεις ο "Ευθύμης" αν εχει δικο του καναλι ή ποιος ειναι να τον ψάξουμε?

Tallyban
28/01/2023, 19:05
Σε βαρύ μηχανάκι σε χρήση κρος κάντρι πόσο χαμηλώνουν τη πίεση;

STF
29/01/2023, 23:08
offtopic: Στεφανε τι βιντεαρα πόσταρες?? Θενξ. Ξερεις ο "Ευθύμης" αν εχει δικο του καναλι ή ποιος ειναι να τον ψάξουμε?

Ο Ευθύμης ζει και εργάζεται στη Νάξο κυρίως (από όσο ξέρω). Αυτός ευθύνεται για την υλοποίηση του Naxos Rally και έχει ανεβάσει και ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο από την εμπειρία του με συμμετοχή που είχε σε εκδήλωση της KTM στη Τασμανία το 2019.

Το κανάλι του στον σωλήνα: https://www.youtube.com/@EfthymisAlibertis

STF
29/01/2023, 23:22
Σε βαρύ μηχανάκι σε χρήση κρος κάντρι πόσο χαμηλώνουν τη πίεση;

Θα έλεγα αν μιλάμε για βαριά μοτοσυκλέτα (200-220 κιλά) μέχρι 22-23psi πίσω και μέχρι 20-21psi εμπρός, κάποιοι όμως μπορεί να σου πουν και χαμηλότερα ή υψηλότερα.
Αυτά όλα είναι λίγο ρευστά από μοτό σε μοτό, εξαρτάται και από τις σαμπρέλες που έχουν φορεθεί και από το αν υπάρχουν κόντρες για να μη κοπούν βαλβίδες, όπως προαναφέρθηκε.

Tallyban
30/01/2023, 20:02
300 κιλά κατ' ελάχιστο (αναβάτης +βενζίνη),ανοιχτός χωματόδρομος με 60-80χαω και 20psi μπροστα δε το έκανα με τίποτα , ζητούνται τολμηροί.

KotsosDR
31/01/2023, 18:15
12.195 η βασική έκδοση Ελλάδα...

mr.mister
31/01/2023, 18:50
Βλεπω την Honda να κανει παρτυ φετος.

Οχι μονο σε αυτη την κατηγορια αλλα και
Hornet 750=8.750
GSX-8S=10K

giorgosb
01/02/2023, 10:38
12.195 η βασική έκδοση Ελλάδα...

Δεν θα λεγα ότι είναι και βασική έκδοση, μάλλον η πιο πλούσια. Αν ακολουθήσει τον δρόμο του 1050DE και βγει έκδοση με χυτές ζάντες, θα ναι φθηνότερη.

Επίσης έχει στάνταρ ποδιά και χούφτες. Στο Transalp θες +1.000€ γι αυτά τα αξεσουάρ.

doctoras
01/02/2023, 15:19
Δεν θα λεγα ότι είναι και βασική έκδοση, μάλλον η πιο πλούσια. Αν ακολουθήσει τον δρόμο του 1050DE και βγει έκδοση με χυτές ζάντες, θα ναι φθηνότερη.

Επίσης έχει στάνταρ ποδιά και χούφτες. Στο Transalp θες +1.000€ γι αυτά τα αξεσουάρ.

φέτος μάλλον δε θα υπάρξει, γιατί θα συνεχίσουν κατασκευάζονται οι τελευταίες παρτίδες 650
λογικά απο το '24 θα υπάρξουν νεότερα, εκτός και δεν ισχύσει τίποτα απο τα παραπάνω

skritikos
01/02/2023, 19:38
φέτος μάλλον δε θα υπάρξει, γιατί θα συνεχίσουν κατασκευάζονται οι τελευταίες παρτίδες 650
λογικά απο το '24 θα υπάρξουν νεότερα, εκτός και δεν ισχύσει τίποτα απο τα παραπάνω

Από την στιγμή που το 650 συνεχίζει να περνά τις προδιαγραφές δεν έχουν λόγο να το σταματήσουν. Πουλάει ακόμη σε άλλες χώρες.
Σίγουρα θα επικεντρωθούν στην 800 πλατφόρμα από εδώ περισσότερο όμως με νέα μοντέλα και εκδόσεις.

STF
01/02/2023, 21:05
Πάντως για το 1050DE που μίλησα με υπεύθυνο άνθρωπο από τα κεντρικά το περιμένουν μετά τον Ιούλιο του 23. Οπότε δε θα μου φανεί απίθανο το 800 να το δούμε το Φθινόπωρο ή και αργότερα.

skritikos
02/02/2023, 17:34
Και σε μένα τα ίδια είπανε, και ένα μεγάλο OXI για την εισαγωγή του V-Strom 250SX που θεωρώ πως θα πουλούσε στην νέα κατάσταση πραγμάτων.

Tallyban
04/02/2023, 18:03
Γνωρίζει κανείς πόσο ζυγίζει αυτός ο νέος κινητήρας;

doctoras
04/02/2023, 18:31
Γνωρίζει κανείς πόσο ζυγίζει αυτός ο νέος κινητήρας;

Ποιος να ξέρει βρε μάστορα μου, αυτές οι πληροφορίες που ζητάς θέλουν γερή ανασκαφή στα κιτάπια του R&D της εταιρείας. Βρες το και φερτο μας

Σίγουρα θα είναι ελαφρύτερο από τον V2, ποσο; απο γραμμάρια μέχρι 2-3 κιλά εικάζω

Tallyban
04/02/2023, 18:33
Με ενδιαφέρει να μάθω .
NC750 το απλό είναι εξήντα δυόμιση κιλά.

doctoras
04/02/2023, 18:49
Με ενδιαφέρει να μάθω .
NC750 το απλό είναι εξήντα δυόμιση κιλά.

Αλλο πράμα πας να συγκρίνεις…..και θα έπρεπε να είχες μάθει τοσο καιρό εδώ μέςα. Ένα υπότετράγωνο μοτερ με μεγάλη διαδρομή πιστονιού και μεγάλο κάρτερ θα είναι μεγαλύτερης μάζας μοτέρ και βάρους από τα δικύλινδρα υψηλών προδιαγραφών

Bowleno
04/02/2023, 19:28
Αλλο πράμα πας να συγκρίνεις…..και θα έπρεπε να είχες μάθει τοσο καιρό εδώ μέςα. Ένα υπότετράγωνο μοτερ με μεγάλη διαδρομή πιστονιού και μεγάλο κάρτερ θα είναι μεγαλύτερης μάζας μοτέρ και βάρους από τα δικύλινδρα υψηλών προδιαγραφών

Προφανώς πιστεύει ότι τον ρίξανε οι γύφτοι στην μοιρασιά :cry::lol:

Ρε Taliyban...
Δεν έχεις βαρεθεί να κάνεις ερωτήσεις άνευ ουσίας και να παίρνεις ανάλογες τρολοαπαντήσεις;

Tallyban
04/02/2023, 19:30
Όποιος ξέρει πόσα κιλά είναι οι νέοι δικυλινδροι 750 κινητήρες των Ντόχα και Σουτζούκι ας το παραθεσει,με ενδιαφέρει και δε μπορώ να το βρω κάπου.

THRESH
05/02/2023, 18:22
Όποιος ξέρει πόσα κιλά είναι οι νέοι δικυλινδροι 750 κινητήρες των Ντόχα και Σουτζούκι ας το παραθεσει,με ενδιαφέρει και δε μπορώ να το βρω κάπου.

αν και Ντόχα φαντάζομαι οτι εννοείς Χόντα , είναι πολύ νωρίς ακόμα για τέτοιες λεπτομέρειες.

Tallyban
15/02/2023, 18:33
Του τενερε 700 ο κινητήρας ας είναι 52 κιλά,του Τουαρέγκ άγνωστο.

skritikos
15/02/2023, 18:55
Γιατί σε απασχολεί τόσο το βάρος των κινητήρων που αναφέρεις;
Κάποιο project/κατασκευή;

billy84
16/02/2023, 08:38
Γιατί σε απασχολεί τόσο το βάρος των κινητήρων που αναφέρεις;
Κάποιο project/κατασκευή;


Θέλει να κάνει υπολογισμούς για το αν θα αντέξει το πλαίσιο το βάρος. Ως γνωστόν οι εταιρείες δε γνωρίζουν και πολύ καλά τι κάνουν!:lol:

skritikos
16/02/2023, 08:44
Θέλει να κάνει υπολογισμούς για το αν θα αντέξει το πλαίσιο το βάρος. Ως γνωστόν οι εταιρείες δε γνωρίζουν και πολύ καλά τι κάνουν!:lol:

Λες και έχουμε δει πολλά κομμένα πλαίσια από τους γιαπωνέζους!

Γνωστός έχει Yamaha DT200 από το 1996. Ούτε ξέρω πόσες ανακατασκευές κινητήρα μετά και άπειρο χώμα και το πλαίσιο είναι ακόμη σαν καινούργιο (με μια νορμάλ φροντίδα φυσικά).

DoctoR_k6
16/02/2023, 09:07
Θέλει να κάνει υπολογισμούς για το αν θα αντέξει το πλαίσιο το βάρος. Ως γνωστόν οι εταιρείες δε γνωρίζουν και πολύ καλά τι κάνουν!:lol:

Εδω βαλανε ενα δισκοφρενο στο NC ρε συ...τι να λεμε τωρα.

Λειπει κ ο Νεοσσος ο big brother να μας τα θυμιζει.
Που χαθηκε αυτο το παιδι...?

giorgosb
16/02/2023, 09:15
Λειπει κ ο Νεοσσος ο big brother να μας τα θυμιζει.
Που χαθηκε αυτο το παιδι...?

Και τον Παπασούζα νομίζω έχουμε ν ακούσουμε καιρό..

billy84
16/02/2023, 11:57
Εδω βαλανε ενα δισκοφρενο στο NC ρε συ...τι να λεμε τωρα.

Λειπει κ ο Νεοσσος ο big brother να μας τα θυμιζει.
Που χαθηκε αυτο το παιδι...?


Και τον Παπασούζα νομίζω έχουμε ν ακούσουμε καιρό..



Μακάρι να είναι καλά τα παιδιά, αυτό μόνο.

Tallyban
16/02/2023, 18:46
Άμα είναι πιο ελαφριοι ~50κιλα αποκλείεται να βγάζουν τα χιλιόμετρα που βγάζει το nc για πλάκα.

runner
18/02/2023, 01:42
Εδω βαλανε ενα δισκοφρενο στο NC ρε συ...τι να λεμε τωρα.

Λειπει κ ο Νεοσσος ο big brother να μας τα θυμιζει.
Που χαθηκε αυτο το παιδι...?

Εδω που τα λεμε βεβαια, τα ιδια έλεγαν καποιοι για το cb500x που το ειχαν με ενα δισκοφρενο και το 2022 το εβγαλαν με διπλο. Σε ολα τα reviews θα ακουγες οτι ειναι μια χαρα και ο ενας δισκος και δεν χρειαζεται δευτερο κλπ και τωρα που μπηκε και ο δευτερος λενε δυναμωσε, δεν θα ζεστενονται και αλλα τετοια. Πως το ελεγε ο λαος; Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμαστάρια. Καποια στιγμη θα μπει και στο NC δευτερος.

peterTHErider
18/02/2023, 08:46
Εδω που τα λεμε βεβαια, τα ιδια έλεγαν καποιοι για το cb500x που το ειχαν με ενα δισκοφρενο και το 2022 το εβγαλαν με διπλο. Σε ολα τα reviews θα ακουγες οτι ειναι μια χαρα και ο ενας δισκος και δεν χρειαζεται δευτερο κλπ και τωρα που μπηκε και ο δευτερος λενε δυναμωσε, δεν θα ζεστενονται και αλλα τετοια. Πως το ελεγε ο λαος; Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμαστάρια. Καποια στιγμη θα μπει και στο NC δευτερος.

Του χρόνου το nc θα πάρει και διπλό δισκόφρενο και upside down και άλλα.
Υπάρχει ένας κανόνας στα reviews,αν θες να μάθεις τα πραγματικά μειονεκτήματα ενός μοντέλου περίμενε να κάνουν review το νέο του μοντέλο...τότε θα ακούσεις για όλες τις βελτιώσεις και που έπασχε το προηγούμενο...

stefanos
18/02/2023, 08:52
Εδω που τα λεμε βεβαια, τα ιδια έλεγαν καποιοι για το cb500x που το ειχαν με ενα δισκοφρενο και το 2022 το εβγαλαν με διπλο. Σε ολα τα reviews θα ακουγες οτι ειναι μια χαρα και ο ενας δισκος και δεν χρειαζεται δευτερο κλπ και τωρα που μπηκε και ο δευτερος λενε δυναμωσε, δεν θα ζεστενονται και αλλα τετοια. Πως το ελεγε ο λαος; Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμαστάρια. Καποια στιγμη θα μπει και στο NC δευτερος.

Θα έβαζαν διπλό αν ήταν το ίδιο part number. Από την άλλη ούτε το βάρος ούτε οι επιδόσεις δικαιολογούν το επιπλέον κόστος.
Βέβαια πάντα υπάρχει το marketing στη μέση.

stefanos
18/02/2023, 09:03
Του χρόνου το nc θα πάρει και διπλό δισκόφρενο και upside down και άλλα.
Υπάρχει ένας κανόνας στα reviews,αν θες να μάθεις τα πραγματιμά μειονεκτήματα ενός μοντέλου περίμενε να κάνουν review το νέο του μοντέλο...τότε θα ακούσεις για όλες τις βελτιώσεις και που έπασχε το προηγούμενο...

Κολοκύθια reviews.Πάντα το καινούργιο μοντέλο λύνει τα "προβλήματα" του προηγούμενου προκειμένου να πουλήσει.
Στις περισσότερες περιπτώσεις η honda τουλάχιστον, μόλις πάρει μερίδιο στην αγορά μειώνει το κόστος παραγωγής δια της αφαίρεσης ακριβών εξαρτημάτων στα επόμενα μοντέλα
διατηρώντας ή και αυξάνοντας βέβαια την τιμή πώλησης.
Δεν έχω διαβάσει σε κανένα review παράπονα.:)

katsar
18/02/2023, 09:18
Όσο και να μην έχει επιδόσεις το ίδιο σταματάς από τα 150χλμ/ω με ένα/δύο δίσκους;
Προσωπικά δεν θα χαλούσε την παντρειά αν με ενδιέφερε για αγορά αλλά νομίζω καλό είναι να έχει 2 δίσκους οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα με τέτοιο βάρος και δυνατότητα να κινηθεί με 160 χλμ -τυχαίο νούμερο.

billy84
18/02/2023, 10:24
Εδω που τα λεμε βεβαια, τα ιδια έλεγαν καποιοι για το cb500x που το ειχαν με ενα δισκοφρενο και το 2022 το εβγαλαν με διπλο. Σε ολα τα reviews θα ακουγες οτι ειναι μια χαρα και ο ενας δισκος και δεν χρειαζεται δευτερο κλπ και τωρα που μπηκε και ο δευτερος λενε δυναμωσε, δεν θα ζεστενονται και αλλα τετοια. Πως το ελεγε ο λαος; Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμαστάρια. Καποια στιγμη θα μπει και στο NC δευτερος.



Και το μακρινό 2007 όταν είχε βγει το Ζ750 με USD έναντι του παλιότερου μοντέλου τα ίδια έλεγαν τα πληρωμένα reviews. Ουσιαστικά όμως ήταν μια η άλλη. Και στα NC από το 2016 και μετά έβαλαν άλλο μπροστινό το οποίο ήταν dual bending valve ή κάπως έτσι και το ανέφεραν σαν μεγάλη διαφορά. Στην ουσία είναι πολύ χειρότερο μαμά από ένα απλό μπροστινό από NC700 το οποίο φοράει αφτερμάρκετ ελατήρια με κόστος μαξ 180 ευρώ τοποθετημένα. Το ίδιο και στα λάστιχα. Κάθε νέο ελαστικό που βγαίνει είναι 5 φορές καλύτερο από το προηγούμενο και βγάζει 20% περισσότερα km. Αν προσθέσεις κάθε χρόνο +20% την τελευταία δεκαετία μόνο, θα βρεις ότι ένα σύγχρονο σπορ ελαστικό σε Hayabusa θα έπρεπε να αντέχει τουλάχιστον 80.000km :lol:

Οι εταιρείες αυτές στο τμήμα μάρκετινγκ δεν έχουν χαζούς, αυτό είναι το μόνο σίγουρο που πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας. Θα σου δώσουν το ίδιο ή παρόμοιο αποτέλεσμα στην πράξη με το ίδιο κόστος (ή και χαμηλότερο) και θα νομίζεις ότι τους έκλεψες επειδή αγόρασες το ίδιο μηχανάκι με υπερβελτιωμένα φρένα και αναρτήσεις. Σύντομα όμως θα βάλεις ελατήρια και στο ''βελτιωμένο μοντέλο'' γιατί παραείναι μαλακά και τερματίζουν. Οπότε το αφήγημα του USD θα πάει περίπατο. Γιατί στην ουσία δεν βγάζουν το μπροστινό του CBR600RR και στο βάζουν αυτούσιο, αλλά σου βάζουν ένα μπάτζετ μπροστινό για CB500X που απλά είναι USD (για να νομίζει ο κόσμος ότι θα κάνει το κάτι παραπάνω και λόγω ομορφιάς φυσικά).

THRESH
18/02/2023, 11:43
Κολοκύθια reviews.Πάντα το καινούργιο μοντέλο λύνει τα "προβλήματα" του προηγούμενου προκειμένου να πουλήσει.
Στις περισσότερες περιπτώσεις η honda τουλάχιστον, μόλις πάρει μερίδιο στην αγορά μειώνει το κόστος παραγωγής δια της αφαίρεσης ακριβών εξαρτημάτων στα επόμενα μοντέλα
διατηρώντας ή και αυξάνοντας βέβαια την τιμή πώλησης.
Δεν έχω διαβάσει σε κανένα review παράπονα.:)

Έχουμε το τέλειο μηχανάκι δηλαδή? Είναι σαν την Porsche 911 , που κάθε γενιά έχει λύσει την υποστροφή αλλά σε κάθε επόμενο μοντέλο λένε για το πόσο έχει βιδωθει το μπροστινό...

Λίγο δύσκολο, όσο πετυχημένο και καλοπουλημενο να είναι ένα μοντέλο,
κάποιο σημείο κριτικής θα υπάρχει από κοινό
και τύπο.

Ρίξτε μια ματιά αν θέλετε στη ματιά και δη στα παράπονα (λίγο ή πολύ) ειδικού τύπου/ αναβατών ανά γενεά https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb500x/2022/

ΥΓ για παράδειγμα, το δισκόφρενο μονό, ήταν 310mm και έγιναν 2 σαν μονάδες αλλά μειώθηκαν σε 296mm , κ μπορεί να έχουμε αλλαγές σε τρόμπα/δαγκάνα.

peterTHErider
18/02/2023, 13:17
Κολοκύθια reviews.Πάντα το καινούργιο μοντέλο λύνει τα "προβλήματα" του προηγούμενου προκειμένου να πουλήσει.
Στις περισσότερες περιπτώσεις η honda τουλάχιστον, μόλις πάρει μερίδιο στην αγορά μειώνει το κόστος παραγωγής δια της αφαίρεσης ακριβών εξαρτημάτων στα επόμενα μοντέλα
διατηρώντας ή και αυξάνοντας βέβαια την τιμή πώλησης.
Δεν έχω διαβάσει σε κανένα review παράπονα.:)

Το ίδιο λέμε,σου αναφέρουν τα προβλήματα του προηγούμενου που έλυσαν!που είχε ΑΛΛΑ δεν είχαν αναφέρει όταν του κάνανε review.
Για το μοντέλο που παρουσιάζουν δεν θα ακούσεις παράπονα,θα ακούσεις για το παλιό όμως...

Bowleno
18/02/2023, 13:51
Το ίδιο λέμε,σου αναφέρουν τα προβλήματα του προηγούμενου που έλυσαν!που είχε ΑΛΛΑ δεν είχαν αναφέρει όταν του κάνανε review.
Για το μοντέλο που παρουσιάζουν δεν θα ακούσεις παράπονα,θα ακούσεις για το παλιό όμως...

Για το μοντέλο που παρουσιάζουν θα ακούσετε παράπονα όταν παρουσιάσουν το επόμενο.....:cry:


(ξέρω, στα κρύα και γρήγορα)

peterTHErider
18/02/2023, 14:05
Για το μοντέλο που παρουσιάζουν θα ακούσετε παράπονα όταν παρουσιάσουν το επόμενο.....:cry:


(ξέρω, στα κρύα και γρήγορα)

:plaf::plaf::plaf:

lleonidas
22/02/2023, 18:40
https://m.youtube.com/watch?v=Yu2QXp_cobo

Tallyban
18/03/2023, 22:04
Συγκριτικό Strom 19" vs Strom 21" υπάρχει πουθενά;

DoctoR_k6
30/03/2023, 22:31
Κ για πιο απαιτητικούς (https://www.advpulse.com/adv-news/new-hrt-upgrade-kits-give-v-strom-800de-an-off-road-boost/)...:D

basilis_k6
02/05/2023, 15:03
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ypodehomaste-stin-ellada-ta-prota-suzuki-v-strom-800-de

ειναι διαμάντι το άτιμο αλλα ειναι ασχημο. γιατι ρε σουζι?

giannis323
02/05/2023, 16:40
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ypodehomaste-stin-ellada-ta-prota-suzuki-v-strom-800-de

ειναι διαμάντι το άτιμο αλλα ειναι ασχημο. γιατι ρε σουζι?

Τι να πει το βστρομ το 650 που είχε βγάλει με δίπλα φανάρια και σε χρώμα καναρίνι...μπλιααααχχχ.Αυτο φαίνεται μια χαρά και από κοντά ίσως φαίνεται και ομορφότερο όπως την πάτησα με το νέο Τουαρέγκ(με εξαίρεση το φανάρι του φυσικά).

basilis_k6
02/05/2023, 16:51
Τι να πει το βστρομ το 650 που είχε βγάλει με δίπλα φανάρια και σε χρώμα καναρίνι...μπλιααααχχχ.Αυτο φαίνεται μια χαρά και από κοντά ίσως φαίνεται και ομορφότερο όπως την πάτησα με το νέο Τουαρέγκ(με εξαίρεση το φανάρι του φυσικά).
το τουαρεγκ ειναι ασχημο μπρος πισω. το κοιτας και αναρωτιέσαι πως γινετε να γράφει πανω απρίλια. δεν ειχε βγάλει ασχημο μηχανάκι ποτε!

Nitse3
18/05/2023, 19:03
Το είδα σήμερα στον Νικητακη στο τσιμεντι χρώμα. Εμένα που μου αρέσει η γιαπωνέζικη αισθητική μου φάνηκε πολύ καλύτερο από κοντά στις φωτογραφίες πιστεύω ότι αδικείται. Ήταν και το γυμνό δίπλα σε άσπρο με γαλάζιο σκελετό και ζάντες. Αυτό μου άφησε ανάμεικτη εντύπωση αλλά τώρα που το σκέφτομαι σε σχέση με mt, cb hornet και το kawa το Ζ μάλλον είναι λίγο καλύτερο. Αισθητικά πάντα μιλάω.

Tallyban
27/05/2023, 20:03
Ένα κίτρινο που είδα ξωφαλτσα στη σουτζούκι Καλλιρόης το 1000 ή το 800 είναι;

πυξιδας990
27/05/2023, 22:54
Συγκριτικό
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2225375/transalp-v-strom-tuareg-kontrarontai-sklira-sti-mesaia-periohi

basilis_k6
27/05/2023, 23:37
Συγκριτικό
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2225375/transalp-v-strom-tuareg-kontrarontai-sklira-sti-mesaia-periohi

Ξεκινώντας από την Tuareg, θα έλεγα ότι μοτοσικλέτα της Aprilia είναι η πιο «ειδική» κατασκευή από τις τρεις. Ο χωμάτινος προσανατολισμός της είναι ξεκάθαρος αν και δεν υπολείπεται στην άσφαλτο. Ωστόσο, το μικρότερο μοτέρ με την αδιόρατη «τρύπα» στις μεσαίες και κάποιες λεπτομέρειες, όπως ο πολύ σκληρός λεβιές επιλογής ταχυτήτων, της αφαιρούν από πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις. Είναι όμως η πιο εμφανίσιμη από τις τρεις.

ε τι να διαβάσεις μετά απο αυτο...

BabisStinson
28/05/2023, 07:36
Ε από τις 3 μάλλον την Tuareg θα γυρίσεις να δεις στον δρόμο! Σιγά μην γυρίσεις να δεις το Transalp. Επίσης το σχέδιο είναι υποκειμενικό, δεν είπε και ότι είναι η πιο γρήγορη από τις τρεις.

Tallyban
10/06/2023, 19:03
Το είδα στο δρόμο σήμερα.
Εντυπωσιακό και μοντέρνο μπροστά και στο πλάι, δυστυχώς από πίσω(με το παπί ήμουν και με προσπέρασε)πολύ φτηνιαρικο, απογοήτευση.

Tallyban
01/07/2023, 19:37
Ρε(στην υγειά μας) παιδιά γνωρίζει κανείς τι βήμα αλυσίδας έχει το νέο στρομ;

Tallyban
02/07/2023, 19:56
Το αμερικάνικο σάιτ αναφέρει ότι μέσα στο 2024 αναμένεται στρομ με 19" μπροστά.

basilis_k6
02/07/2023, 21:02
Το αμερικάνικο σάιτ αναφέρει ότι μέσα στο 2024 αναμένεται στρομ με 19" μπροστά.

Μα το εχει δηλωσει η suzuki πως ακολουθει η απλη εκδοση. Αυτο ειναι το de. Το απλο θα εχει μπράτσα και αναγκαστικα θα παει σε 17 η 19.

basilis_k6
03/07/2023, 01:55
Το αμερικάνικο σάιτ αναφέρει ότι μέσα στο 2024 αναμένεται στρομ με 19" μπροστά.
https://www.motorcycle.com/bikes/new-model-preview/new-street-focused-suzuki-v-strom-800-variant-coming-for-2024-44592058

Αυτό λες; Έχει πολλές πληροφορίες. Μάλλον πάμε σε παρουσίαση εντος καλοκαιριου η σεπτεβρη! Αυτη η μηχανη νομίζω ειναι ακριβως αυτο που περιμενουν οι περισσοτεροι. Με 11500 και αντιστοιχο εξοπλισμο (ελπιζω και cruise control μετα το παγκοσμιο κραξιμο) παει για κορυφη κατηγοριας με το καλημερα.

STF
03/07/2023, 03:27
Ρε(στην υγειά μας) παιδιά γνωρίζει κανείς τι βήμα αλυσίδας έχει το νέο στρομ;

DID 525HV3, 126 links

Tallyban
04/07/2023, 18:59
Ευχαριστώ για τη απάντηση.

Tallyban
26/07/2023, 19:31
Φαντάσου να έχεις ολοκαίνουργιο το 800 και να μείνεις από σαμπρέλα εθνική μες το λιοπυρι με το τριβαλιτσο.
Και το χειρότερο να εμφανιστεί κάνας μπατιρης με κουρέλι 650 του 2004 και καλά για βοήθεια (για να χαζέψει το μηχανάκι).

azar41
27/07/2023, 07:26
Και το 650 του μπατίρη μάλλον με σαμπρέλα θα είναι ,οπότε θα τον βοηθήσει τον άνθρωπο,μην ανχώνεσαι!:)

runner
27/07/2023, 19:03
Φαντάσου να έχεις ολοκαίνουργιο το 800 και να μείνεις από σαμπρέλα εθνική μες το λιοπυρι με το τριβαλιτσο.
Και το χειρότερο να εμφανιστεί κάνας μπατιρης με κουρέλι 650 του 2004 και καλά για βοήθεια (για να χαζέψει το μηχανάκι).

:lol: Και θα μιλαγες στον πλεμπαιο; Τον φτωχομπινε; :lol:

https://youtu.be/zLQyNBOuiVo?t=4

Tallyban
27/07/2023, 19:24
Δε ξέρω, εκτός από ένα παπί δεν έχω πάρει ποτέ καινούργιο.

giorgosb
18/08/2023, 17:46
"Η μοτοσυκλέτα της Suzuki διέπρεψε στο μεγάλο συγκριτικό test του γερμανικού περιοδικού Motorrad.

Για την ακρίβεια, το Suzuki V-Strom 800DE ανακηρύχθηκε «Alpine Masters Winner 2023», στο ομώνυμο τεστ σύγκρισης που διεξήχθη από το προαναφερθέν περιοδικό, όπου το ευέλικτο adventure tourer επικράτησε έναντι 16 μοτοσυκλετών διαφορετικών κατηγοριών τιμής και τύπου."

https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/35342-suzuki-v-strom-800de-nikitis-sto-alpen-masters-2023?m=1

giorgosb
14/09/2023, 14:38
Φωτογραφία της έκδοσης με 19αρη τροχό

446179

https://www.2wo.gr/news/nea-montela/10817-suzuki-v-strom-800-me-mprostino-troxo-19-intson-kai-xytes-zantes

basilis_k6
14/09/2023, 14:51
https://www.motorcycle.com/bikes/new-model-preview/2024-suzuki-v-strom-800-photos-leaked-44594647

στανταρ η μεγαλη ζελατινα, δεν εχει χουφτες και ποδια. βλέπω επιτέλους ακτινικες δαγκανες η με γελουν τα ματια μου?

giorgosb
14/09/2023, 15:37
βλέπω επιτέλους ακτινικες δαγκανες η με γελουν τα ματια μου?

Δεν έχεις κι άδικο.. Λες;

446183

DoctoR_k6
14/09/2023, 16:00
Λογικα τις monoblock θα εχει.
Θραυση θα κανει λεμε η Suzukαρα!! :D

Tallyban
14/09/2023, 18:59
Αυτοί που πήραν αυτό με τον 21",θα κλαίνε τώρα.

doctor_john
14/09/2023, 20:15
Όντως το ξημέρωμα στα βουνά είναι συγκινητικό.

Μήπως να αρχίσουμε να το λέμε εμείς Τ-Strom να μην ξεφτιλίζονται οι σιντοϊσται; Οκ. κάνανε μια γυφτιά, υπάρχει λόγος να την συντηρούμε εμείς;
Μια χαρά μοτοσυκλέτα, κρίμα είναι.

basilis_k6
14/09/2023, 22:48
Αυτοί που πήραν αυτό με τον 21",θα κλαίνε τώρα.

δεν νομιζω. εκτος αν δεν θελουν και τοσο χωμα και αυτο ερθει στα 10.500 σε σωστο χρωματισμο. αν κρινω απο το μπλε της φωτο.... μαλλον το ίδιο τσιρκο θα ειναι. ελπιζω τουλαχιστον να φερουν ενα σωστο ορθόδοξο φουλ μαυρο. λογικα το απλο θα εχει 11.200 αλλα η μεγαλη απορια ειναι αν θα βαλουν cruise control.

Acacius
15/09/2023, 00:00
Μήπως να αρχίσουμε να το λέμε εμείς Τ-Strom να μην ξεφτιλίζονται οι σιντοϊσται; Οκ. κάνανε μια γυφτιά, υπάρχει λόγος να την συντηρούμε εμείς;
Μια χαρά μοτοσυκλέτα, κρίμα είναι.

Σαν δικύλινδρο σε σειρά θα μπορούσε να ονομαστεί I-Strom, αλλά μπορώ να σκεφτώ μια εταιρεία που θα είχε κάποιες αντιρρήσεις.

Lioulios
15/09/2023, 00:45
Την επομενη χρονια , θα βαψουν και το υποπλαίσιο μαύρο .

doctoras
15/09/2023, 07:06
η συνήθεια είναι μεγάλη δύναμη
σε 2-3 χρόνια στον μ.ο. αυτό το μούτρο θα φαίνεται ταιριαστό

DoctoR_k6
15/09/2023, 08:22
Παλι χαμο θα κανει το V-Strom.
Tο εμφανισιακο συνηθιζεται αν το υπολοιπο ειναι αξιολογο.
Νταξ δεν ειναι κ πολυ ασχημο...
Πιο πολυ με χαλανε οι ζαντες οι χυτες σχεδιαστηκα παρα τα υπολοιπα.
Θα μπορουσε να το βγαλει με ακτινες αλλα tubeless.
Να μπορεις να το επιδιορθωσεις στο μπαμ αν σε πιασει λαστιχο...τι σαμπρελες κ μλκιες.

sheanachai
15/09/2023, 10:03
Παλι χαμο θα κανει το V-Strom.
Θα μπορουσε να το βγαλει με ακτινες αλλα tubeless.
Να μπορεις να το επιδιορθωσεις στο μπαμ αν σε πιασει λαστιχο...τι σαμπρελες κ μλκιες.

Αυτό.

billy84
15/09/2023, 13:32
Φωτογραφία της έκδοσης με 19αρη τροχό

446179

https://www.2wo.gr/news/nea-montela/10817-suzuki-v-strom-800-me-mprostino-troxo-19-intson-kai-xytes-zantes



Επιτέλους κάτι όμορφο-σύγχρονο που ταιριάζει στη χρήση που κάνω! Λέτε να γίνω σουζουκάκιας?:a016:

basilis_k6
15/09/2023, 14:20
Επιτέλους κάτι όμορφο-σύγχρονο που ταιριάζει στη χρήση που κάνω! Λέτε να γίνω σουζουκάκιας?:a016:

Ο μονος ανθρωπος που πραγματικά πρεπει να παρει το de κοιταει το απλο. Ρε ανωμαλια στον κοσμο

DoctoR_k6
15/09/2023, 14:38
Ο μονος ανθρωπος που πραγματικά πρεπει να παρει το de κοιταει το απλο. Ρε ανωμαλια στον κοσμο

Χωρις tubeless ειναι λιγο μλκια...
Αλλιως το 21 μπροστα ειναι καλη φαση.
Βεβαια δεν ξερω πως θα ανταποκρινεται στα πολλα χλμ >160...

basilis_k6
15/09/2023, 14:55
Χωρις tubeless ειναι λιγο μλκια...
Αλλιως το 21 μπροστα ειναι καλη φαση.
Βεβαια δεν ξερω πως θα ανταποκρινεται στα πολλα χλμ >160...

στο μπροστινο αλλαζεις σαμπρελα σε 10 λεπτα. μιλαμε για κατι που θα το παθεις βαρια μια φορα το χρονο με σκληρη χρηση.

billy84
15/09/2023, 14:59
Ο μονος ανθρωπος που πραγματικά πρεπει να παρει το de κοιταει το απλο. Ρε ανωμαλια στον κοσμο


Η σαμπρέλα για τη χρήση μου είναι μειονέκτημα, όπως και ο 21 τροχός μπροστά. Έχει επικρατήσει στο μυαλό όσων με παρακολουθούν ότι πάω φουλ χώμα άρα πρέπει να πάρω κάτι πιο χωμάτινο! Όμως αν το δεις ρεαλιστικά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Οι μεγάλες μονοήμερες που κάνω έχουν 5-10% χώμα και 90% άσφαλτο! Μπορεί αθροιστικά τα χωμάτινα km που κάνω να είναι πολλά ετησίως, όμως παραμένουν ελάχιστο ποσοστό στα συνολικά μου km.

Θα συμφωνήσω στο ότι είμαι ανώμαλος αλλά για άλλους λόγους όχι για το ότι θα ήθελα tubeless και 19 ζάντα!:lol:

billy84
15/09/2023, 15:01
στο μπροστινο αλλαζεις σαμπρελα σε 10 λεπτα. μιλαμε για κατι που θα το παθεις βαρια μια φορα το χρονο με σκληρη χρηση.


Σιγά που αλλάζω μόνος μου σε 10 λεπτά. Και αν φυσικά φοράω μαλακό λάστιχο ώστε να μπορώ να το βγάλω. Που αν φοράς μαλακό λάστιχο και κάνεις τα χιλιόμετρά μου δεν πρόκειται να μη μείνεις τουλάχιστον 5 φορές μέσα στη χρονιά από λάστιχο στο βουνό!:D

DoctoR_k6
15/09/2023, 15:09
Η σαμπρέλα για τη χρήση μου είναι μειονέκτημα, όπως και ο 21 τροχός μπροστά. Έχει επικρατήσει στο μυαλό όσων με παρακολουθούν ότι πάω φουλ χώμα άρα πρέπει να πάρω κάτι πιο χωμάτινο! Όμως αν το δεις ρεαλιστικά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Οι μεγάλες μονοήμερες που κάνω έχουν 5-10% χώμα και 90% άσφαλτο! Μπορεί αθροιστικά τα χωμάτινα km που κάνω να είναι πολλά ετησίως, όμως παραμένουν ελάχιστο ποσοστό στα συνολικά μου km.

Θα συμφωνήσω στο ότι είμαι ανώμαλος αλλά για άλλους λόγους όχι για το ότι θα ήθελα tubeless και 19 ζάντα!:lol:

Εγω γι αυτο το λεω...οτι σαμπρελα κ τερμα γκαζι δεν βοηθαει.
Καλυτερα tubeless να ξερεις οτι το επιδιορθωνεις σε 1 λεπτο χρονομετρημενα!!
Ασε που με 19αρα πας ασφαλεστερα με τον τροπο σου...η τηλεμεταφορα δεν υφισταται ακομα! :lol:

basilis_k6
15/09/2023, 15:11
Σιγά που αλλάζω μόνος μου σε 10 λεπτά. Και αν φυσικά φοράω μαλακό λάστιχο ώστε να μπορώ να το βγάλω. Που αν φοράς μαλακό λάστιχο και κάνεις τα χιλιόμετρά μου δεν πρόκειται να μη μείνεις τουλάχιστον 5 φορές μέσα στη χρονιά από λάστιχο στο βουνό!:D

με χοντρη σαμρελα δεν θα μεινεις παρα μονο αν παρεις πρόκα μεσα. μαλακα ειναι τα περισσοτερα με τακουνι, στο ορθιο σταντ θα σου παρει 15 λεπτα την πρωτη φορα και ουτε δεκα την επομενη. μια τρομπα ηλεκτρικη xiaomi θες μαζι για να φουσκωσεις γρηγορα.


Η σαμπρέλα για τη χρήση μου είναι μειονέκτημα, όπως και ο 21 τροχός μπροστά. Έχει επικρατήσει στο μυαλό όσων με παρακολουθούν ότι πάω φουλ χώμα άρα πρέπει να πάρω κάτι πιο χωμάτινο! Όμως αν το δεις ρεαλιστικά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Οι μεγάλες μονοήμερες που κάνω έχουν 5-10% χώμα και 90% άσφαλτο! Μπορεί αθροιστικά τα χωμάτινα km που κάνω να είναι πολλά ετησίως, όμως παραμένουν ελάχιστο ποσοστό στα συνολικά μου km.



Θα συμφωνήσω στο ότι είμαι ανώμαλος αλλά για άλλους λόγους όχι για το ότι θα ήθελα tubeless και 19 ζάντα!:lol:
και 5% αξιζει το de. ειναι απολαυση το τακουνι στο χωμα και δεν σε κοβει τοσο στο δρομο αν πηγανεις με 120-130. λογικα αφου κανεις πολλα χλμ δεν το σκιζεις στην εθνικη γιατι καις πολυ. βεβαια μπορεις να φορεσεις και τακουνι στη 19αρα ανετα δεν ειναι θεμα. το στραβωμα ομως ειναι και επειδη ειχα στραβες ζαντες στα πολλα χλμ κουναει. οι αλουμινιου στραβωνουν ευκολα ειτε κανεις χωμα ειτε κανεις ειδικη διαδρομη δηλαδη ελληνικη πόλη με λακουβες :lol:
αμα παρεις το απλο θα σε κραζω να ξερεις. :D

DoctoR_k6
15/09/2023, 15:16
... λογικα αφου κανεις πολλα χλμ δεν το σκιζεις στην εθνικη γιατι καις πολυ...

Τι δεν κανει στην εθνικη...? :bawl:
Πως νομιζεις ξεκιναει πρωι πρωι κ μετα απο λιγο εχει φτασει 300-400 χλμ μακρια...?
Οχι το σκιζει...του πινει το αιμα.

billy84
15/09/2023, 15:35
με χοντρη σαμρελα δεν θα μεινεις παρα μονο αν παρεις πρόκα μεσα. μαλακα ειναι τα περισσοτερα με τακουνι, στο ορθιο σταντ θα σου παρει 15 λεπτα την πρωτη φορα και ουτε δεκα την επομενη. μια τρομπα ηλεκτρικη xiaomi θες μαζι για να φουσκωσεις γρηγορα.


και 5% αξιζει το de. ειναι απολαυση το τακουνι στο χωμα και δεν σε κοβει τοσο στο δρομο αν πηγανεις με 120-130. λογικα αφου κανεις πολλα χλμ δεν το σκιζεις στην εθνικη γιατι καις πολυ. βεβαια μπορεις να φορεσεις και τακουνι στη 19αρα ανετα δεν ειναι θεμα. το στραβωμα ομως ειναι και επειδη ειχα στραβες ζαντες στα πολλα χλμ κουναει. οι αλουμινιου στραβωνουν ευκολα ειτε κανεις χωμα ειτε κανεις ειδικη διαδρομη δηλαδη ελληνικη πόλη με λακουβες :lol:
αμα παρεις το απλο θα σε κραζω να ξερεις. :D


Μα τις περισσότερες φορές από πρόκες την παθαίνεις και μένεις εκεί που είσαι με σαμπρέλα. Πάτησα μέσα σε 1,5 μήνα δύο να φανταστείς. Και στις 2 περιπτώσεις δεν το κατάλαβα καν, συνέχισα τη βόλτα και το είδα μετά από 3 μέρες που λάδωνα αλυσίδα. Ε με σαμπρέλα θα είχα μείνει εκεί και φυσικά σχεδόν πάντα την πατάς πίσω που δε βγαίνει το λάστιχο με τίποτα ειδικά αν είσαι μόνος (ειδικά αυτά με σκληρό σκελετό που συνήθως βάζεις). Με χυτή ζάντα απλώς πας σιγά στο χώμα, και σιγά πρέπει να πηγαίνεις ούτως ή άλλως ειδικά μόνος.

doctoras
16/09/2023, 08:46
όλα γίνονται
πάρε το 800de(λόγω περισσοτέρων χωμάτινων προδιαγραφών) και βάλε τις ζαντες απο το 650xt
446245
και customαρεις και έχεις μοναδικό όχημα :smokin:


τα suzuki είναι τα τιμιότερα ιαπωνωνέζικα, όταν ταιριάζει το μοντέλο με τις αναζητήσεις σου, με κλειστά τα μάτια

giorgosb
06/10/2023, 12:48
Suzuki V-Strom 800RE

- Ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες
- Ύψος σέλας 825mm
- Quickshifter διπλής κατεύθυνσης

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/suzuki-v-strom-800re-nea-fthinoteri-ekdosi-asfaltinoy-haraktira

446766

446767

446768

446769

446770

STF
06/10/2023, 12:57
Θεωρώ σημαντική έλλειψη πλέον την απουσία του Cruise Control του οποίου η παρουσία στη μεσαία κατηγορία έχει μεγαλύτερο νόημα από ποτέ. Έχασε και την ευκαιρία να διαφοροποιηθεί η Suzuki σε αυτή τη κατηγορία τιμής. Με ride by wire είναι πολύ χαμηλό το κόστος μια τέτοιας προσθήκης. Κρίμα.

STF
06/10/2023, 13:20
Με μπερδεύουν λίγο οι φωτογραφίες. Υδραυλική προφόρτιση πίσω θα έχει τουλάχιστον;

basilis_k6
06/10/2023, 14:19
1000 λίρες κατω απο το DE στην αγγλία. λογικα 1000ε κατω στην Ελλάδα. στα 11.200 ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη στη μεσαια κατηγορία. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΥΡΟ. κριμα που για το υποπλαίσιο δεν εμεινε λίγο χρωμα στο πινελο να το περασουν και αυτο. :moutza:

Show a Separate Function Fork – Big Piston (SFF-BP) inverted front forks deliver stable damping characteristics that make them suitable for long touring, with a spring rate that is optimised for both solid cornering performance as well as straight-line stability. The spring preload can be adjusted, allowing the suspension to be set to best match the rider’s preference or the usage conditions. The rear shock absorber can be adjusted for spring preload and rebound damping, with a remote adjuster making setting the spring preload easier. This is particularly beneficial when preparing to ride with a passenger or luggage.

20L fuel tank

Four-piston, radially-mounted front brake calipers bite onto 310mm discs to provide sure stopping power and controllable braking for optimal on-road performance. The rear brake has a 260mm outer diameter disc and uses a single-piston pin-slide caliper. The system is also switchable, so the ABS on the V-Strom 800RE offers two mode settings. Mode 1 provides minimal intervention, suited for riding on looser surfaces. Mode 2 is ideal for city riding and regular road conditions.

the screen’s three-step height adjustment lets it be raised or lowered in 15mm increments using a hex key.


το γιατι λειπει το cruise control ειναι απλα ανεξηγητο. ειναι κριμα, πολυ κριμα. θα ηταν η πιο ολοκληρωμένη προταση του 2024.

basilis_k6
06/10/2023, 15:27
446793

Nostradamus
07/10/2023, 18:16
Έκανα test ride σήμερα. Ο κινητήρας του είναι πραγματικά απολαυστικός.
Τα φρένα του ωραιότατα, το shifter έχει πλάκα, οι αναρτήσεις του χαλί (αν και αρκετά μαλακό για τα γούστα μου), ποιοτικη αίσθηση σε ότι ακουμπάς. Δεν ξέρω πως στρίβει, αλλά γενικά είναι πολύ ευχάριστο ακόμη και στην κίνηση μέσα στην πόλη.
Να έρθει τώρα με τον 19" και με βλέπω να ψήνομαι πάρα πολύ για αγορά.

basilis_k6
07/10/2023, 18:54
Έκανα test ride σήμερα. Ο κινητήρας του είναι πραγματικά απολαυστικός.
Τα φρένα του ωραιότατα, το shifter έχει πλάκα, οι αναρτήσεις του χαλί (αν και αρκετά μαλακό για τα γούστα μου), ποιοτικη αίσθηση σε ότι ακουμπάς. Δεν ξέρω πως στρίβει, αλλά γενικά είναι πολύ ευχάριστο ακόμη και στην κίνηση μέσα στην πόλη.
Να έρθει τώρα με τον 19" και με βλέπω να ψήνομαι πάρα πολύ για αγορά.

το de εκανες βολτα προφανως. το μοτερ του ειναι απολαυση πραγματικα.

Nostradamus
07/10/2023, 23:04
Ναι το DE. Στο Σφακιανάκη θεωρούν ότι θα είναι οριακά κάτω από τα 12 χιλιάρικα αυτό με το 19αρι μπροστινό. Εκτός και αν γίνει καμία προωθητική ενέργεια και είναι κοντά στα 11.5 (αλλά δύσκολα). Μπορεί λέει να είναι εδώ και πριν τα Χριστούγεννα αλλά μάλλον αρχές του '24..
Είχε και ένα "φορτωμένο" με τριβαλιτσο, κάγκελα, την μεγάλη ζελατίνα κτλ.. επίσης το μαύρο μπλε με τις χρυσές ζάντες είναι πραγματικά πολύ πολύ όμορφο στα μάτια μου. Πολύ καλύτερο από φωτογραφίες.

Για να δούμε..