View Full Version : Suzuki V-Strom 800 2023
lleonidas
08/11/2022, 10:11
Suzuki V-Strom 800 2023 (https://www.moto.ch/suzuki-v-strom-800-mit-neuem-parallel-twin/)
Parallel twin, 776cc, 84 ίπποι, 230 κιλά, 20λιυρο ρεζερβουάρ,τροχοί 21/17,
439239
439240
patsavour
08/11/2022, 10:17
Ούλα ίδια γενικανε.
doctoras
08/11/2022, 10:33
τους ξέφυγε λίγο το βάρος αλλά φαίνεται και πιο γεροδεμένη κατασκευή, λογικά και εδώ βγάζει 2 μοντέλα το adve και το touring
επίσης για 10κυβ.εκ. μπαινει με το 55ευρώ τελών
λογικά σε κανα 5μηνο επι ελλην εδάφους θα ξεπουλήσει το συγκριτικό αναμεσα σε αυτό και το TA750
δε βλέπω να αναφέρει κάπου πανω στα πλαστικά vstrom
και επίσης έβαλαν το φανάρι του gsxs
Nostradamus
08/11/2022, 10:52
το γραφει με μικρα γραμματα στο μπροστα φτερο.
Ωραιο. το '23 ζωηρευει πολυ η μεσαια κατηγορια!
giorgosb
08/11/2022, 11:03
439248
439249
439250
Τα προβολάκια ταιριάζουν γάντι στο αντίστοιχο γυμνό αλλά όχι τόσο σε αυτό κατά τη γνώμη μου, είναι λίγο σαν να λείπει ο μπροστινός προβολέας από το σύνολο.
Κατά τ' άλλα λίγο στρουμπουλό αλλά ωραίο :)
KotsosDR
08/11/2022, 13:42
πολύ χαμηλά μου κάθεται στο μάτι η μάσκα με τους προβολείς... δεν θα το έλεγα όμορφο με τίποτα
basilis_k6
08/11/2022, 14:41
ντροπη
αυτο το μηχανάκι δεν έπρεπε ποτε να παρει το οκ να βγει στην παραγωγη. και δεν φταίει μονο το άθλιο σχεδιο.
Βεστρώμ χωρίς κινητήρα βε; Γιατί δεν το λένε παραστρώμ;
Ωραίο είναι πάντως. Πιο όμορφο από το απερχόμενο.
doctoras
08/11/2022, 15:43
πολύ τουμπανο διαβάζω εδώ
https://ultimatemotorcycling.com/2022/11/08/2023-suzuki-v-strom-800de-lineup-first-look-18-fast-facts/
220 διαδρομές, 220 αποσταση απο το έδαφος, 850 σέλα 24lt κάυσιμο,
ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με κάθετο αμορτισερ και μοχλικό όπως τα εντουρο (οι μονοι που κρατάνε την διάταξη)
πλήρη όργανα
439276
439277
Φαίνεται να έκαναν πολύ καλή δουλειά στην σουζη.
Σαν να μου θυμίζει λίγο bmw f850gs
Ωραιο. το '23 ζωηρευει πολυ η μεσαια κατηγορια!
Και ασχημαινει με το συγκεκριμενο:bawl:
DoctoR_k6
08/11/2022, 16:04
Εμενα μου αρεσει...φαινεται το προσεξανε παραπανω.
Δεν ειναι κακο αρκει να κρατηθεο σε λογικες τιμες.
Ειναι κ Σουζουκαρα (δε σπαει δε χαλαει :D ).
TONYBANDIT
08/11/2022, 16:28
Κώστα kordix να το επόμενο μηχανάκι σου
doctor_john
08/11/2022, 17:35
Τραγικό, πολύ κρίμα τέτοια υποβάθμιση. Κρατάνε και το όνομα, δεν καταλαβαίνουν ότι προσβάλει;
Θα έχει την ίδια τιμή με το αληθινό;
RaGe_Raptor
08/11/2022, 18:18
ατσα, και front axle offset η σουζουκάρα!
πολύ ενδιαφέρον σύνολο.
karellen
08/11/2022, 18:26
Με τα μεγάλα τι γίνεται θα τα συνεχίσει?
800 Ι2 και 1050 V2, vstrom αμφότερα?
Ενδιαφέρων γλωσσοδέτης.
Tallyban
08/11/2022, 18:41
Όταν θα βγει με 19" και χυτές ζάντες θα ξεπουλήσει.
doctoras
08/11/2022, 19:00
Με τα μεγάλα τι γίνεται θα τα συνεχίσει?
800 Ι2 και 1050 V2, vstrom αμφότερα?
Ενδιαφέρων γλωσσοδέτης.
Θα έρθει σύντομα και ο επόμενος Ι2 και για τα 1000ρια
Ξεχάστε τα V2 περισσότερο κόστος κατασκευής λιγότερο κέρδος ενώ τα νέα Ι2 θα πιάνουν καλύτερα αποτελέσματα εκπομπές ρύπων
Και θα είναι άμεσος ανταγωνιστής της αφρικα
Στην ορολογία διαχωρίζουν τον I2 (inline twin) από τον parallel twin, με την ειδοποιό διαφορά να εντοπίζεται στη διαφορά φάσης της κίνησης των εμβόλων. Παρόλο που αμφότεροι είναι στην πράξη δικύλινδροι σε σειρά, inline twin λέγεται εκείνος που έχει διαφορά φάσης 180° μεταξύ των εμβόλων.
basilis_k6
08/11/2022, 19:12
Θα έρθει σύντομα και ο επόμενος Ι2 και για τα 1000ρια
Ξεχάστε τα V2 περισσότερο κόστος κατασκευής λιγότερο κέρδος ενώ τα νέα Ι2 θα πιάνουν καλύτερα αποτελέσματα εκπομπές ρύπων
Και θα είναι άμεσος ανταγωνιστής της αφρικα
χαχα
η αφρικα ειναι πανεμορφη και η σουζουκι εχει να βγαλει ομορφη μηχανη απο τον προηγουμενο αιώνα. πολυ θελω να δω τον ανταγωνιστη της αφρικα
MartinEden
08/11/2022, 19:20
Τόσος ντόρος για το νέο Transalp, και έρχεται η Suzuki αθόρυβα, ταπεινά και παρουσιάζει ένα σύνολο με μεγαλύτερη ροπή, μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων, που by the way σε σύγκριση με το Transalp είναι και πλήρης ρυθμιζόμενη και με μεγαλύτερο ρεζεβουάρ. Βέβαια το Strom είναι αρκετά βαρύτερο σε σχέση με το Transalp αλλά και με 7 λιγότερους ίππους, που λογικά κάνει το Honda ποιο γρήγορο στην πράξη, αλλά αυτό θα το δείξουν τα μελλοντικά συγκριτικά που περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον.
doctoras
08/11/2022, 19:21
χαχα
η αφρικα ειναι πανεμορφη και η σουζουκι εχει να βγαλει ομορφη μηχανη απο τον προηγουμενο αιώνα. πολυ θελω να δω τον ανταγωνιστη της αφρικα
Ε τι ανυπομονείς να στο πω από τώρα να μη περιμένεις, θα είναι το πακέτο του 800 που βλέπεις, με ακόμη πιο μάτσο πλαίσιο αναρτήσεις φρένα και με μοτερ με 120 άλογα
Αρκετά σπεκσ για να το ανταγωνιστεί και γενικά η σουζη σου παρέχει πάντα περισσότερη μοτοσυκλέτα (για αυτούς που εκτιμούν τα τεχνικά ποιοτικά χαρακτηρίστηκα) για να πάρει το μερίδιο της από χοντα που πουλάνε ευκολότερα
Τώρα στο αισθητικό άλλο θέμα
Πανάσχημο... Εντωμεταξύ ρε σουζούκι θες να κάνεις το νέο Στρώμα πιο hardcore με enduro specs, φανάρι προσπαθείς να το κάνεις να φαίνεται Rally και πας και μου βάζεις σέλα καναπέ;
Α ρε Τ7 μόνο του θα παίζει μπάλα
The_Scientist
08/11/2022, 19:52
Ικανό μηχανάκι μοιάζει, με όσα άλογα πρέπει, αλλά οκ από εμφάνιση είναι αστείο το αποτέλεσμα.
Και σαν να μην έφτανε το τραγικό design, είναι και τα χρώματα τραγωδία
RaGe_Raptor
08/11/2022, 20:20
Πανάσχημο... Εντωμεταξύ ρε σουζούκι θες να κάνεις το νέο Στρώμα πιο hardcore με enduro specs, φανάρι προσπαθείς να το κάνεις να φαίνεται Rally και πας και μου βάζεις σέλα καναπέ;
Α ρε Τ7 μόνο του θα παίζει μπάλα
Ίσως ξεγελάει η γωνία λήψης.
Παρακάτω φαίνεται αρκετά στενό κ ιδιαίτερα σε σύγκριση με του gsx8s (στου αναβάτη δώσε βάση)
Σε πρώτη ματιά φαίνονται προσεγμένες κ μελετημένες κατασκευές. Θα δείξει.
439289
439290
Προσωπικά μου αρέσει. Το κράτησαν άνετο όπως αρμόζει στο όνομα Vstrom και είναι βελτιωμένο παντού. Έχει αναμενόμενα πιο τουριστικό προσανατολισμό απο το Τρανσαλπ με τη 17αρα ζάντα πίσω (και το υψηλότερο βάρος του) αλλά δε μου αρέσει καθόλου το θέμα σαμπρέλα σε βαρύ όχημα που θα φάει τη ζωή του κυρίως στην άσφαλτο. Τι να πω, σημεία των καιρών?
karellen
08/11/2022, 21:34
Τα κυβικά αλλά και οι ίπποι είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στους παλιούς β στρομάκηδες να αναβαθμιστούν.
Γιατί όμως 21" μπροστά ρε Suzuki?
Πιστεύω θα βγάλει για τους ταξιδιάρηδες και έκδοση με 19 σύντομα.
Τα κυβικά αλλά και οι ίπποι είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στους παλιούς β στρομάκηδες να αναβαθμιστούν.
Γιατί όμως 21" μπροστά ρε Suzuki?
Πιστεύω θα βγάλει για τους ταξιδιάρηδες και έκδοση με 19 σύντομα.
Aν κρινω απο το DE λογικα θα υπαρχει και εκδοση με 19αρα. Και στο 1050 ετσι ειναι νομιζω.
giorgosb
08/11/2022, 21:53
Τα κυβικά αλλά και οι ίπποι είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στους παλιούς β στρομάκηδες να αναβαθμιστούν.
Γιατί όμως 21" μπροστά ρε Suzuki?
Πιστεύω θα βγάλει για τους ταξιδιάρηδες και έκδοση με 19 σύντομα.
Λογικά θα βγει και η "απλή" έκδοση με 19αρες, όπως έγινε και με το 1050 (απλό και DE).
basilis_k6
08/11/2022, 22:00
Τα κυβικά αλλά και οι ίπποι είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στους παλιούς β στρομάκηδες να αναβαθμιστούν.
Γιατί όμως 21" μπροστά ρε Suzuki?
Πιστεύω θα βγάλει για τους ταξιδιάρηδες και έκδοση με 19 σύντομα.
καλως η κακως οι ανθρωποι ακομη αγοράζουν ομορφες μοτοσυκλετες. λιγες φορες εχει πουλησει μηχανακι που ειναι ασχημο. αυτο απλα δεν παει πουθενα.
doctor_john
09/11/2022, 08:24
Οι παρατηρήσεις που κάνετε δείχνουν ότι προσπαθούν να το κατευθύνουν σαν ADV, αν το είχαν με τακούνια θα έδειχνε καλύτερα.
Οφσετ, διαδρομές, πλαστικά, φώτα κ.λπ. δεν είναι κακοφτιαγμένο, έχει επιλογές που ενοχλούν. Και γιατί ενοχλούν; γιατί παρουσιάζονται
παράτυπα με το όνομα μιας πετυχημένης μοτό άλλου είδους.
Στα κιλά του και με τις επιδόσεις σε ψηλές στροφές δεν φαίνεται βολικό για adv.
Το 1050 με κερδίζει απέναντι σε τέρατα σχεδιασμού και ύφους ενώ δεν είναι πολύ διαφορετικό σε εμφάνιση.
Δεν καταλαβαίνω τι στο μέλλον βλέπουν και αντικαθιστούν έναν γλυκό κινητήρα, που θεωρούν πως δεν εξελίσσεται παράλληλα με τις επιταγές άλλο,
με έναν επίσης στείρο σχεδιαστικά που δεν έχει αντίστοιχη λειτουργία. Τι εξέλιξη θα κάνουν σε πουσαρισμένο παράλληλο;
giorgosb
09/11/2022, 09:16
Κάποιες φωτό από την έκθεση..
439300
439301
439302
KotsosDR
09/11/2022, 15:42
Πανάσχημο... Εντωμεταξύ ρε σουζούκι θες να κάνεις το νέο Στρώμα πιο hardcore με enduro specs, φανάρι προσπαθείς να το κάνεις να φαίνεται Rally και πας και μου βάζεις σέλα καναπέ;
Α ρε Τ7 μόνο του θα παίζει μπάλα
ε ναι... δηλαδή γιατί όχι (λέμε τώρα πρόχειρα με το paint...) :
439307
Είναι από τις περιπτώσεις που δε μπορώ να αποφασίσω αν μου αρέσει ή όχι. Θέλω να το δω από κοντά.
basilis_k6
09/11/2022, 16:41
οπως ειπε και καποιος πιο πισω, δεν φτανει που το σχέδιο ειναι τρισαθλιο, βαλανε και ακομα χειροτερα χρωματα!! κριμα γιατι στα χαρτια ειναι τουμπανο και τα μοτερ της suzuki δεν εχουν αντιπαλο.
giorgosb
09/11/2022, 21:16
Έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο, έτσι δεν είναι;
439321
doctor_john
09/11/2022, 21:22
ναι
Είναι από τις μηχανές που πρέπει κανείς να δει από κοντά. Δεν έχω αποφασίσει αν μου αρέσει ή όχι. Έχει καλά specs (με εξαίρεση το βάρος) αλλά κάπου σκοντάφτω στα πλαστικά τμήματα.
doctor_john
09/11/2022, 23:41
Σου θυμίζουν και εσένα καλής ποιότητας κουβά σφουγγαρίστρας; :)
Απλά, ανθεκτικά και με το χρώμα στο υλικό θα έπρεπε να είναι τα πλαστικά ενός ADV, αντικαθίστανται εύκολα.
Μη τους αδικήσουμε, συνάδει με τον χαρακτήρα του.
Τσακισμένο σχέδιο από το εργοστάσιο, για να μην φοβάσαι μην πάθει τίποτα στις τούμπες, έπεσες από δεξιά, ρίχτο και από αριστερά, έτοιμος, έφυγες :D
DoctoR_k6
10/11/2022, 09:46
Σου θυμίζουν και εσένα καλής ποιότητας κουβά σφουγγαρίστρας; :)
Απλά, ανθεκτικά και με το χρώμα στο υλικό θα έπρεπε να είναι τα πλαστικά ενός ADV, αντικαθίστανται εύκολα.
Μη τους αδικήσουμε, συνάδει με τον χαρακτήρα του.
Όλα αυτά τα κατάλαβες μέσα από φωτογραφίες? Ούτε καν από κοντά δηλαδή? Μωρέ μπράβο...
Είναι γνωστή η Σουζούκι για την ποιότητα κ των πλαστικών της κ των βαφών της.
doctor_john
10/11/2022, 10:28
Φωτογραφίες έχω στην διάθεση μου και αυτή την εντύπωση μου έδωσαν τα πλαστικά.
Επίσης αναρωτώμαι πολλά χρόνια γιατί δεν χρησιμοποιούν σύγχρονα πλαστικά σε αντίστοιχες εφαρμογές.
Ακριβώς επειδή είναι γνωστοί για τις απέθαντες επιλογές τους πάει προς τα εκεί το μυαλό μου.
Εσένα αν σου αρέσει υπερβολικά το άρωμα ενός καφέ που δεν σου αρέσει καθόλου η γεύση του
θα γυρίσεις να πεις ότι είναι χάλια και το άρωμα για να υποστηρίξεις την επιλογή σου;
DoctoR_k6
10/11/2022, 10:59
Φωτογραφίες έχω στην διάθεση μου και αυτή την εντύπωση μου έδωσαν τα πλαστικά.
Επίσης αναρωτώμαι πολλά χρόνια γιατί δεν χρησιμοποιούν σύγχρονα πλαστικά σε αντίστοιχες εφαρμογές.
Ακριβώς επειδή είναι γνωστοί για τις απέθαντες επιλογές τους πάει προς τα εκεί το μυαλό μου.
Εσένα αν σου αρέσει υπερβολικά το άρωμα ενός καφέ που δεν σου αρέσει καθόλου η γεύση του
θα γυρίσεις να πεις ότι είναι χάλια και το άρωμα για να υποστηρίξεις την επιλογή σου;
Αν δεν το δω από κοντά δεν μπορώ να κρίνω. Να ήμουν στην Eicma να σου πω. Τώρα από φωτό εγώ δεν εκφέρω άποψη στην ποιότητα των υλικών κ της βαφής παραμονο στο στυλιστικό. Που είναι κ υποκειμενικό...
giorgosb
10/11/2022, 14:51
Μικροσάιτ για το νέο V-Strom.. Υπάρχει και επιλογή προπαραγγελίας για τους αποφασισμένους.. :rolleyes:
https://www.suzuki.gr/motos/vstrom800de-moto/
basilis_k6
10/11/2022, 15:43
Μικροσάιτ για το νέο V-Strom.. Υπάρχει και επιλογή προπαραγγελίας για τους αποφασισμένους.. :rolleyes:
https://www.suzuki.gr/motos/vstrom800de-moto/
προπαραγγελία χωρις τιμη?
giorgosb
10/11/2022, 15:49
προπαραγγελία χωρις τιμη?
Για ανοιχτοχέρηδες, ορκισμένους V-Stromάκηδες..
KotsosDR
10/11/2022, 16:02
Α ρε suzukara ... νεο μοτερ , χωμα πλασάρεις (τον απογονο του DR και καλά ) , τα vstrom θα συνεχίσουν κανονικά... , τι το θές αυτο το πράμα ;
νομίζω ολοι θα ήθελαν κατι τέτοιο σε μούτρο εκτος τελικά απο τους σχεδιαστές της (και τις εμμονές τους με τον νταφυ ντακ..) , πόσο δύσκολο πιά ;
439327
basilis_k6
10/11/2022, 16:06
περι των 11κ+ ευρω το περιμενουν οι άγγλοι. καλη τιμη ειναι αν σκεφτεις οτι τοσο κανει πλεον το τενερε.
lleonidas
15/11/2022, 15:25
... Στόχος της Suzuki είναι να παραμείνει το V-Strom 650 στις δύο εκδόσεις, τόσο για το 2023 όσο και για το 2024...
Πηγή (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/32403-suzuki-v-strom-650-katargeitai-i-oxi?m=1)
Nostradamus
15/11/2022, 15:44
Εγω λογικα ειμαι στη μειοψηφια λοιπον. Το βρισκω παρα πολυ ωραιο (σημαντικα ομορφοτερο απο οποιοδηποτε v-strom 650 και 1000 των προγουμενων χρονων).
Πολυ κοντα στο 1050 XT, ξεκαθαρη αναφορα και τα δυο στο BIG και το μονο που θεωρω κακο ειναι οι χρωματισμοι.Α, και τα απαραδεκτα καγκελα στην φωτο του κιτρινου απο την EICMA.
Πραγματικα θα ειναι πολυ ψηλα στις επιλογες μου σε αυτη την κατηγορια.
Από το πλάι μου δίνει την εντύπωση ότι άλλη ομάδα σχεδιαστών σχεδίασε το εμπρός και άλλη το πίσω μέρος. Λίγο ασύνδετο σαν σχέδιο, και οι χρωματισμοί πλήν κίτρινου δεν το κολακεύουν. Παρόλα αυτά το θεωρώ αρκετά όμορφο, σίγουρα καλύτερο από το εντελώς άχρωμο και άγευστο Transalp 750 και το ακριδοειδές Tuareg 660.
Με όλες αυτές τις ακμές στα πλαστικά θυμίζει και λίγο stealth. Όπως ξαναέγραψα, μοτοσυκλέτα που πρέπει κανείς να δει από κοντά γιατί η ποιότητα επηρεάζει σημαντικά το μάτι προς κάθε κατεύθυνση. Εμένα μου αρέσει το γκρι λίγο περισσότερο.
*Ελπίζω να βγει και έκδοση με 19άρι τροχό και σωστά σεταρισμένη.
DoctoR_k6
16/11/2022, 16:51
Δεν ξερω αν το διαβασατε (https://www.cycleworld.com/story/blogs/ask-kevin/suzuki-new-parallel-twin-motorcycle-engine/)...
Λετε να εκανε κανα μαγικο η Σουζι παλι με το 800αρι το μοτερ?
Το έχω ξαναγράψει κάπου, νομίζω στο άλλο θέμα με το Τρανσαλπ. Το 12.8 συμπίεση δε σας φαίνεται αρκετό για ένα καθημερινό μεσαίο κομιούτερ? Αν θυμάμαι καλά 12.7 είχε το R1 2007 που είχα κάποτε.
DoctoR_k6: Είμαι σχεδόν βέβαιος πως και η Σουζούκι όπως και η Honda θα βγάλουν και μια έκδοση Supesport με αυτά τα μοτεράκια. Φυσικά δε θα έχουν τις δυνατότητες των κλασσικών 600-750 αλλά θα είναι διασκεδαστικότατα!
DoctoR_k6
16/11/2022, 17:30
Το έχω ξαναγράψει κάπου, νομίζω στο άλλο θέμα με το Τρανσαλπ. Το 12.8 συμπίεση δε σας φαίνεται αρκετό για ένα καθημερινό μεσαίο κομιούτερ? Αν θυμάμαι καλά 12.7 είχε το R1 2007 που είχα κάποτε.
DoctoR_k6: Είμαι σχεδόν βέβαιος πως και η Σουζούκι όπως και η Honda θα βγάλουν και μια έκδοση Supesport με αυτά τα μοτεράκια. Φυσικά δε θα έχουν τις δυνατότητες των κλασσικών 600-750 αλλά θα είναι διασκεδαστικότατα!
Ειναι αρκετη αλλα λογικα ολα τα μοτερ πλεον τα τσιμπανε για να αποδωσουν.
Το δικο μου εχει 12.5 (μην πω ειχε καινουριο :lol: ).
Λογικο ειναι να παιξει κατι αντιστοιχο του R7/RS660...Δεν νοειται να εγκαταλειφθει η κατηγορια.
Ειναι αρκετη αλλα λογικα ολα τα μοτερ πλεον τα τσιμπανε για να αποδωσουν.
Το δικο μου εχει 12.5 (μην πω ειχε καινουριο :lol: ).
Λογικο ειναι να παιξει κατι αντιστοιχο του R7/RS660...Δεν νοειται να εγκαταλειφθει η κατηγορια.
To Τρανσαλπ με 8 άλογα πάνω έχει 11 συμπίεση!:uplate::uplate::uplate: Ακόμη και ίδια άλογα στον τροχό να είναι (πες ότι είναι μούφα αυτά που δηλώνουν) είναι μεγάλη διαφορά. Μπορεί κάποιος γάτος στα τεχνικά να μας κάνει μια ανάλυση πάνω σε αυτό? Πως γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στη συμπίεση αλλά και και πως επηρεάζονται τα μοτέρ σε βάθος χρόνου. Χρειάζεται καλύτερα μέταλλα ένα μοτερ με υψηλή συμπίεση έναντι ενός με χαμηλότερη? Έχω απορίες!:lol:
doctoras
16/11/2022, 21:11
Δεν ειναι μόνο οι συμπιεσεις που θα κάνουν ένα μοτερ αποδοτικό αλλά και ένα σωρό ρυθμίσεις ξεκινώντας παντα από την αρχιτεκτονική του μοτερ
Η χοντα επέλεξε αλλο δρόμο, προερχόμενο από ΜΧ 450. Συμπίεση κλασική χοντα να καίει όλες βενζίνες σε ολες τις χωρεσ που θα απευθυνθεί.
Η σουζη πάει σε πιο παραδοσιακά αποδοτικά μοτερ αλλά με ενδιαφέρον ρυθμίσεις
Το 12.5 δεν είναι τίποτα για γιαπωνέζικο μοτερ με τα γαματα καλούπια, άξονες κλπ μηχανικά εξαρτήματα δοκιμασμένα χρόνια.
Οι υψηλότερες συμπιέσεις εδώ έχουν να κάνουν με την καθαρότερες καύσεις για καλύτερα αποτελέσματα στους εκπεμπόμενους ρύπους παρά με την απόδοση
Υψηλές συμπιέσεις όσον αφορα τη απόδοση απο 14 και πάνω
basilis_k6
16/11/2022, 21:37
To Τρανσαλπ με 8 άλογα πάνω έχει 11 συμπίεση!:uplate::uplate::uplate: Ακόμη και ίδια άλογα στον τροχό να είναι (πες ότι είναι μούφα αυτά που δηλώνουν) είναι μεγάλη διαφορά. Μπορεί κάποιος γάτος στα τεχνικά να μας κάνει μια ανάλυση πάνω σε αυτό? Πως γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στη συμπίεση αλλά και και πως επηρεάζονται τα μοτέρ σε βάθος χρόνου. Χρειάζεται καλύτερα μέταλλα ένα μοτερ με υψηλή συμπίεση έναντι ενός με χαμηλότερη? Έχω απορίες!:lol:
δεν ειμαι γατος οπότε βρηκα εναν και στον εφερα
https://www.youtube.com/watch?v=UV3RwBPqznU
AristidisZ
17/11/2022, 21:41
δεν ειμαι γατος οπότε βρηκα εναν και στον εφερα
https://www.youtube.com/watch?v=UV3RwBPqznU
Απλά φοβερό βίντεο…
DoctoR_k6
18/11/2022, 10:50
Κ ενα αρθρο (https://www.visordown.com/news/new-bikes/honda-transalp-vs-suzuki-v-strom-800de-adv-motorcycle-head-head)σχετικα με τα καινουρια μοτο των Honda/Suzuki.
Ετσι για να ειναι μαζεμενα διπλα διπλα.
kyriakosrod
18/11/2022, 23:47
Το suzuki έχει μεγάλη διαδρομή εμβολου και υψηλή συμπίεση. Η λογική λέει ότι θα είναι πιο ροπατο στις χαμηλομεσαιες από το honda και αντίστοιχα θα χάνει ψηλά. Επίσης η υψηλότερη συμπίεση δεν σημαίνει από μόνη της ότι θα έχεις περισσότερα άλογα. Απλά γίνεται πιο αποδοτικός ο κινητήρας. Δλδ παίρνεις περισσότερη ενέργεια από μια δεδομένη ποσότητα καυσίμου.
doctoras
19/11/2022, 08:49
Το suzuki έχει μεγάλη διαδρομή εμβολου και υψηλή συμπίεση. Η λογική λέει ότι θα είναι πιο ροπατο στις χαμηλομεσαιες από το honda και αντίστοιχα θα χάνει ψηλά. Επίσης η υψηλότερη συμπίεση δεν σημαίνει από μόνη της ότι θα έχεις περισσότερα άλογα. Απλά γίνεται πιο αποδοτικός ο κινητήρας. Δλδ παίρνεις περισσότερη ενέργεια από μια δεδομένη ποσότητα καυσίμου.
μεγάλη δεν έχει, εχει μεγαλύτερη απο του TA 750(84x70 έναντι 87x64), αυτό βοηθάει να πιάνει λίγο πιο χαμηλά την μέγιστη ροπή του. Η λίγο μεγαλύτερη μεγιστη ισχύ ερχεται απο την κατα 20cc μεγαλύτερο κύλινδρο
Μπορεί να είναι ρυθμισμένο 1000σαλ λιγότερα 8500 (έναντι 9500 του ΤΑ) την μέγιστη ισχύ, όμως στις υψηλές μουαγιέ ο DOHC πατάει καλύτερα τις τετραβάλβιδες κεφαλές, θα φανεί στα τεστ στον αυτοκινητόδρομο (εκτός και αν ο SOHC της χόντα κάνει παπαδες).
επίσης μια σημαντική διαφορά είναι η κατανάλωση όπου οπως λένε τα δημοσιεύματα ο sohc κερδίζει κατα κράτος(λογικό ακούγεται).
kyriakosrod
19/11/2022, 10:36
μεγάλη δεν έχει, εχει μεγαλύτερη απο του TA 750(84x70 έναντι 87x64), αυτό βοηθάει να πιάνει λίγο πιο χαμηλά την μέγιστη ροπή του. Η λίγο μεγαλύτερη μεγιστη ισχύ ερχεται απο την κατα 20cc μεγαλύτερο κύλινδρο
Μπορεί να είναι ρυθμισμένο 1000σαλ λιγότερα 8500 (έναντι 9500 του ΤΑ) την μέγιστη ισχύ, όμως στις υψηλές μουαγιέ ο DOHC πατάει καλύτερα τις τετραβάλβιδες κεφαλές, θα φανεί στα τεστ στον αυτοκινητόδρομο (εκτός και αν ο SOHC της χόντα κάνει παπαδες).
επίσης μια σημαντική διαφορά είναι η κατανάλωση όπου οπως λένε τα δημοσιεύματα ο sohc κερδίζει κατα κράτος(λογικό ακούγεται).
Ναι αυτό εννοούσα, μεγαλύτερη διαδρομή. Απ όσο βλέπω το honda ανακοινώνει μεγαλύτερη ισχύ. Όλα θα φανούν στον δρόμο τελικώς.
basilis_k6
19/11/2022, 11:40
με 1000 στροφες παραπανω ειναι λογικο να κατεβαζει στα ιδια κυβικα περισσοτερους ιππους. το θεμα ειναι αν ο κινητηρας ειναι ελαστικος αρκετα για το χαρακτηρα της μοτοσυκλέτας. 9500 στροφες για μεσαιο 2κυλινδρο καθημερινης χρησης? δεν ακουγεται οτι καλυτερο. θα ειναι θαυμα να εχει δυναμη απο τις 3κ που σιγουρα θα εχει το στρομ. Αν η χοντα (που σιγουρα εχει φροντισει να ειναι φιλικο και οικονομικο) εχει καταφερει να δουλευει καλα το ΤΑ στο φασμα 3-7κ rpm που θα περάσει το 99% της ζωης του χωρις να νιωθεις οτι σου λειπει το γκαζι, θα εχει κερδισει στον τομέα του μοτερ. Ευτυχως γιατι τη χοντα (αν συμβει) γιατι οι νεοτερες φημες το θέλουν πιο ακριβο (!) απο το suzuki με κατωτερο πακετο αναρτησεων. Και οι δυο παντως απογοητευουν με τον τροπο που διαχειρίζονται την νεα εποχη στα μεσαια ον οφφ. Η σουζουκι κρατάει το 650 για να δικαιολογησει την αλμυρη τιμη και η χοντα πουλάει για 12κ ενα δυνατο μοτερ πανω σε ενα μετριοτατο συνολο.
Αν η χοντα (που σιγουρα εχει φροντισει να ειναι φιλικο και οικονομικο) εχει καταφερει να δουλευει καλα το ΤΑ στο φασμα 3-7κ rpm που θα περάσει το 99% της ζωης του χωρις να νιωθεις οτι σου λειπει το γκαζι, θα εχει κερδισει στον τομέα του μοτερ.
Θέλω να το δω στις 2.000 rpm τι κάνει. Εκεί η Yamaha με τον τρικύλινδρο τα πάει περίφημα, καθώς και η Honda με το NC 750X.
doctor_john
19/11/2022, 12:10
Aν βρούμε πληροφορίες για τους εκκεντροφόρους θα δούμε πιο ρεαλιστικά πως θα αποδίδουν.
Η διαφορά που έχουν τα versys με τα er6-z650 στους εκκεντροφόρους, πόσες μοίρες είναι ταυτόχρονα ανοικτή εισαγωγή - εξαγωγή
δείχνει πολύ στην καθημερινότητα και περιορίζει λίγο αντίστοιχα την απόδοση στις ψηλές.
Τα strom και transalp έχουν νομίζω και τα δύο 270° στον στρόφαλο που τους δίνει κατα κάποιο τρόπο καλύτερες χαμηλές
και ίσως λίγο πιο αργό ανέβασμα στροφών από τον 180° των kawa.
basilis_k6
19/11/2022, 12:45
The V-STROM 800DE will arrive in Australia in July 2023 in a choice of three liveries: Champion Yellow No. 2, Glass Mat Mechanical Gray, or Glass Sparkle Black. The MSRP is $16,980 ($18,590 Ride Away*).
εχουν περιεργο τροπο κοστολογησης εκει και κατι εξοδα "on the road". δεν καταλαβαινω ακριβως τι σημαινει η τιμη αυτη αλλα στο περιπου ειναι 2,5κ πιο ακριβο απο το 650xt. Μιλάμε προφανως για την DE εκδοση που ειναι με ακτινες αρα στην ελλάδα παει για 12.500-12.900. Θεωρω οτι η εκδοση με χυτες θα ειναι στο ψυχολογικο οριο των 11.990.
Εχει κάποιος καμια πληροφορία ποτε και αν θα βγει το 800 χωρις το de? Η αν θα βγάλουν facelift το 650?
lleonidas
05/12/2022, 18:37
11.500€ η τιμή του σε Γαλλία και Ιταλία.
basilis_k6
05/12/2022, 19:35
11.500€ η τιμή του σε Γαλλία και Ιταλία.
αααααν καταφερει να το φερει στα ιδια ο δικος μας τοτε το απλο θα ερθει στα 10.500 και ειναι μια πολύ καλη τιμη για ενα τετοιο εργαλειο.
11.500€ η τιμή του σε Γαλλία και Ιταλία.
Ακριβαινει αυτή η κατηγορία...ας είναι καλά τα naked
πυξιδας990
06/12/2022, 16:54
Εδώ εκτιμήσεις
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-xl700-transalp-ktm-790-adventure-suzuki-v-strom-800de-anamenomenes-times-kai
Προσπαθει η μαυροσουζουκι να πουλησει λιγο τεχνολογια κινητηρα για να δικαιολογουνται οι τιμες των ιαπωνικων μοντελων σε συγκριση με τα φτηνοτερα CFMOTO 800.
kyriakosrod
06/12/2022, 20:47
Δλδ συγκρίνουμε suzuki με cfmoto? Από που απέκτησε τεχνογνωσία η CF moto για να πουλήσει σε ψηλές τιμές;
doctoras
06/12/2022, 22:44
Εδώ εκτιμήσεις
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-xl700-transalp-ktm-790-adventure-suzuki-v-strom-800de-anamenomenes-times-kai
Βάση του άρθρου του μοτομαγκ
Δυο σκέλη
1. Για οσους λένε για διαφορεσ Ευρωπαϊκών χωρών με τις τιμες σαρακακη ας τσεκάρουν και σε αυτό το άρθρο ότι οι διάφορες υφίστανται σε όλα τα μπραντς
2. Πως αλλάξανε τα χρόνια, με τις τιμες να εκτινάσσονται τα τελευταία 2-3 χρόνια για διάφορους λόγους
Θυμάμαι το ακριβότερο(δικαιολογημένα) vstrom 650 έναντι του ιαπωνεζικου ανταγωνισμού το 2005 που κόστιζε 8000, με δεδομένο όπως λέει το άρθρο θα φτάσουν στο 12k (παρότι μεγάλωσαν σε κυβικά, μπήκαν ηλεκτρονικά, καλύτερα περιφερειακά, δυνατότερα μοτερ), μιλάμε για διαφορά 50%
Τοσο κόστιζε τότε το varadero 1000, capanord1000
Σίγουρα είναι πιο εξελιγμένα τα μηχανάκια του σήμερα παρά τις φιμώσεις του γιουρο5, όμως η αγοραστική αξία εκτοξεύτηκε και η αγοραστική δυναμη του καταναλωτή καταρρακώθηκε.
Ετσι μπορούμε να πούμε πως σήμερα αγοράζεις λιγότερα κυβικά για τα λεφτά που θα δώσεις, η σου πουλάνε λιγότερα κυβικά για τα λεφτά που θα δώσεις.
* για τον xlitos
Με το οικονομικό εκτόπισμα που έχει η Suzuki και την πιστωτική της δυναμική προς του προμηθευτές της, αν αποφάσισε αντί να βαλει το r&d και την παραγωγή της να δουλέψει αντ αυτού να αγοράσει μοτερ από loncin και να το βάλει σε ένα πακέτο αντίγραφο του 800mt, θα κόστιζε φθηνότερα από 10k στην αγορά.
aetomenios
07/12/2022, 07:59
Όλα είναι σχετικά ας μην βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα.
Λίγο υπομονη χρειάζεται να έρθει για να ξέρουμε τι μας σερβίρουν.
Οι τιμές πάντα τραβάνε την ανηφόρα για πολλούς λόγους.
Μπορεί να έχουν το πάνω χέρι αλλα και εμείς ξέρουμε να απορρίπτουμε.
πυξιδας990
07/12/2022, 08:01
Βάση του άρθρου του μοτομαγκ
Δυο σκέλη
1. Για οσους λένε για διαφορεσ Ευρωπαϊκών χωρών με τις τιμες σαρακακη ας τσεκάρουν και σε αυτό το άρθρο ότι οι διάφορες υφίστανται σε όλα τα μπραντς
2. Πως αλλάξανε τα χρόνια, με τις τιμες να εκτινάσσονται τα τελευταία 2-3 χρόνια για διάφορους λόγους
Θυμάμαι το ακριβότερο(δικαιολογημένα) vstrom 650 έναντι του ιαπωνεζικου ανταγωνισμού το 2005 που κόστιζε 8000, με δεδομένο όπως λέει το άρθρο θα φτάσουν στο 12k (παρότι μεγάλωσαν σε κυβικά, μπήκαν ηλεκτρονικά, καλύτερα περιφερειακά, δυνατότερα μοτερ), μιλάμε για διαφορά 50% 7350 το ειχα παρει το 04 τοτε
Τοσο κόστιζε τότε το varadero 1000, capanord1000
Σίγουρα είναι πιο εξελιγμένα τα μηχανάκια του σήμερα παρά τις φιμώσεις του γιουρο5, όμως η αγοραστική αξία εκτοξεύτηκε και η αγοραστική δυναμη του καταναλωτή καταρρακώθηκε.
Ετσι μπορούμε να πούμε πως σήμερα αγοράζεις λιγότερα κυβικά για τα λεφτά που θα δώσεις, η σου πουλάνε λιγότερα κυβικά για τα λεφτά που θα δώσεις.
* για τον xlitos
Με το οικονομικό εκτόπισμα που έχει η Suzuki και την πιστωτική της δυναμική προς του προμηθευτές της, αν αποφάσισε αντί να βαλει το r&d και την παραγωγή της να δουλέψει αντ αυτού να αγοράσει μοτερ από loncin και να το βάλει σε ένα πακέτο αντίγραφο του 800mt, θα κόστιζε φθηνότερα από 10k στην αγορά.
η κτμ με την cf moto εχει φτιαξει μια εταιρια με γραμμη παραγωγης στην κινα και απ κει βγαινει το καινουριο 790 κτμ,οπως και το μτ800...
Βάση του άρθρου του μοτομαγκ
Δυο σκέλη
1. Για οσους λένε για διαφορεσ Ευρωπαϊκών χωρών με τις τιμες σαρακακη ας τσεκάρουν και σε αυτό το άρθρο ότι οι διάφορες υφίστανται σε όλα τα μπραντς
2. Πως αλλάξανε τα χρόνια, με τις τιμες να εκτινάσσονται τα τελευταία 2-3 χρόνια για διάφορους λόγους
Θυμάμαι το ακριβότερο(δικαιολογημένα) vstrom 650 έναντι του ιαπωνεζικου ανταγωνισμού το 2005 που κόστιζε 8000, με δεδομένο όπως λέει το άρθρο θα φτάσουν στο 12k (παρότι μεγάλωσαν σε κυβικά, μπήκαν ηλεκτρονικά, καλύτερα περιφερειακά, δυνατότερα μοτερ), μιλάμε για διαφορά 50%
Τοσο κόστιζε τότε το varadero 1000, capanord1000
Σίγουρα είναι πιο εξελιγμένα τα μηχανάκια του σήμερα παρά τις φιμώσεις του γιουρο5, όμως η αγοραστική αξία εκτοξεύτηκε και η αγοραστική δυναμη του καταναλωτή καταρρακώθηκε.
Ετσι μπορούμε να πούμε πως σήμερα αγοράζεις λιγότερα κυβικά για τα λεφτά που θα δώσεις, η σου πουλάνε λιγότερα κυβικά για τα λεφτά που θα δώσεις.
* για τον xlitos
Με το οικονομικό εκτόπισμα που έχει η Suzuki και την πιστωτική της δυναμική προς του προμηθευτές της, αν αποφάσισε αντί να βαλει το r&d και την παραγωγή της να δουλέψει αντ αυτού να αγοράσει μοτερ από loncin και να το βάλει σε ένα πακέτο αντίγραφο του 800mt, θα κόστιζε φθηνότερα από 10k στην αγορά.
Πολύ σωστός. Βασικά φτάσαμε να πληρώνουμε πάνω απο 10 χιλιάρικα τη μεσαία κατηγορία. Το πρόβλημα βέβαια υπάρχει κυρίως σε εμάς για την ώρα καθώς οι Ευρωπαίοι των πλούσιων χωρών θα αγοράσουν (και εκεί απευθύνονται). Βασικά το ζουμί είναι η εκτόξευση των τιμών σε όλα τα προϊόντα το οποίο μεσομακροπρόθεσμα θα φέρει ακόμα περισσότερα προβλήματα.
DoctoR_k6
07/12/2022, 09:56
Κ που να δειτε τι εχει το 23...αυξησεις τουλαχιστον 10% απο την παραγωγη κ δεν ξερουμε ποσο θα φτασει στον καταναλωτη.
Απο Ιαπωνια μερια ενημερωθηκαμε (στην εταιρια) οτι μπορει να αγγιξει το 15% η αυξηση στην παραγωγη λογω αυξησεων στα παντα (πρωτες υλες/μεταφορες κλπ κλπ).
Πως να μην αυξησει τιμες η Honda, Suzuki, Yamaha...?
Οποτε σε 3 χρονια θα λεμε καλη τιμη τα πηραμε τα V-Strom/TA750 κ αλλα μοτο (οσοι ψωνισουν τωρα).
Ξεχαστε το παρελθον κ ποσο αγοραζαμε το 2005. Δεν ξαναγυρναει ποτε!! :(
Γι αυτο θα μεινουμε με τις γριες μας...:lol:
* για τον xlitos
Με το οικονομικό εκτόπισμα που έχει η Suzuki και την πιστωτική της δυναμική προς του προμηθευτές της, αν αποφάσισε αντί να βαλει το r&d και την παραγωγή της να δουλέψει αντ αυτού να αγοράσει μοτερ από loncin και να το βάλει σε ένα πακέτο αντίγραφο του 800mt, θα κόστιζε φθηνότερα από 10k στην αγορά.[/QUOTE]
Και γιατί δεν το κάνει να σαρώσει;;
ο ιαπωνας επενδυει τα -πολλα- λεφτα του στο να εξελιξει το προιον του
ο ευρωπαιος βαζει κινεζικο μοτερ σε πολυδιαφημισμενο περιτυλιγμα
γι αυτο τα μεν προιοντα κυκλοφορουν 30 χρονια ενω τα δε ουτε 10
Έχω ακούσει από παλιούς να λένε ότι τη δεκαετία του '80, υπήρχαν αναφορές στον ειδικό τύπο που πρότειναν στον κόσμο να αγοράζει αυτοκίνητα ως επένδυση. Ήταν τόσο μεγάλος ο πληθωρισμός, ώστε θα μπορούσαν οι αγοραστές να τα πουλήσουν ακριβότερα μερικά χρόνια αργότερα, κερδίζοντας συνολικά χρήματα, παρόλο που θα έδιναν κάποια λεφτά για τη συντήρησή τους.
giorgosb
07/12/2022, 19:23
Δεν έχει ακουστεί κάτι ακόμα για "απλή" έκδοση με χυτές ζάντες ε;
AristidisZ
07/12/2022, 21:26
Κ που να δειτε τι εχει το 23...αυξησεις τουλαχιστον 10% απο την παραγωγη κ δεν ξερουμε ποσο θα φτασει στον καταναλωτη.
Απο Ιαπωνια μερια ενημερωθηκαμε (στην εταιρια) οτι μπορει να αγγιξει το 15% η αυξηση στην παραγωγη λογω αυξησεων στα παντα (πρωτες υλες/μεταφορες κλπ κλπ).
Πως να μην αυξησει τιμες η Honda, Suzuki, Yamaha...?
Οποτε σε 3 χρονια θα λεμε καλη τιμη τα πηραμε τα V-Strom/TA750 κ αλλα μοτο (οσοι ψωνισουν τωρα).
Ξεχαστε το παρελθον κ ποσο αγοραζαμε το 2005. Δεν ξαναγυρναει ποτε!! :(
Γι αυτο θα μεινουμε με τις γριες μας...:lol:
Η Ιαπωνία είναι περίεργη φάση
Δες ποσο είχε το γιεν (σε δολάρια) ένα χρόνο πριν
Και σε «μας» έχουν κάνει δυο αυξήσεις φέτος, αλλά και πάλι πιο φτηνά βγαίνουν τα ανταλλακτικά σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι
skritikos
07/12/2022, 21:34
Έχω ακούσει από παλιούς να λένε ότι τη δεκαετία του '80, υπήρχαν αναφορές στον ειδικό τύπο που πρότειναν στον κόσμο να αγοράζει αυτοκίνητα ως επένδυση. Ήταν τόσο μεγάλος ο πληθωρισμός, ώστε θα μπορούσαν οι αγοραστές να τα πουλήσουν ακριβότερα μερικά χρόνια αργότερα, κερδίζοντας συνολικά χρήματα, παρόλο που θα έδιναν κάποια λεφτά για τη συντήρησή τους.
Καλά το τι ανοησία έχουμε ακούσει σε αυτή την χώρα από ειδικούς και "ειδικούς". Δυστυχώς και από τους πολιτικούς, τους κατεξοχήν "ειδικούς"! Άκου επένδυση ένα όχημα! Ότι και να γίνεται σε μια αγορά ένα οποιοδήποτε όχημα παραμένει ένας βαθύς κουβάς όπου τα χρήματα μπαίνουν και ποτέ δεν ξέρουμε αν θα ξαναβγούν έστω κάποια από αυτά.
Όποιος σκέφτεται τέτοια ως επένδυση καλύτερα να τα φάει στα σουβλάκια. Τουλάχιστον θα του μείνουν τα κιλά!
ΥΓ. Εξαιρούνται συλλεκτικά πράγματα και λοιπές out of reach επιλογές των λίγων
Ισχύει η εξαίρεση, διότι τα ακριβά αμάξια εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής, καθώς και πολλά από τα ήδη χαρακτηρισμένα ως κλασσικά, εδώ και 10 χρόνια θεωρούνται από τις αποδοτικότερες επενδύσεις. Κάποια έχουν 200% απόδοση σε 10 χρόνια, αλλά έχεις το ρίσκο της κλοπής, καθώς και της συντήρησης. Πρέπει να κινούνται για ελάχιστα χιλιόμετρα σε τακτικά χρονικά διαστήματα, αλλά πάση θυσία να μην τρακάρουν.
Tallyban
08/12/2022, 07:39
Αυτοκίνητα με σασί που μπορούν να μείνουν πενήντα χρόνια στο δρόμο είναι επένδυση.
Κι όμως υπάρχεί αυτή τη στιγμή ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που πωλείται σε απίστευτα χαμηλές τιμές, δεδομένης της αξίας του και αποτελεί σίγουρα μια πολύ καλή επένδυση, με την προϋπόθεση ότι αυτός που θα το πάρει θα το συντηρεί σωστά και θα είναι εργοστασιακό
AristidisZ
08/12/2022, 11:22
Κι όμως υπάρχεί αυτή τη στιγμή ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που πωλείται σε απίστευτα χαμηλές τιμές, δεδομένης της αξίας του και αποτελεί σίγουρα μια πολύ καλή επένδυση, με την προϋπόθεση ότι αυτός που θα το πάρει θα το συντηρεί σωστά και θα είναι εργοστασιακό
Lada ;
Lada ;
Αχαχαχα
Mazda RX8 (βέβαια δύσκολο να βρεις μαμά με καλή συμπίεση, αλλά όχι ακατόρθωτο)
Σε κάποια χρόνια από τώρα θα πάρει τρελή αξία ο ροτορας (αν είναι βέβαια σωστά συντηρημένο)
DoctoR_k6
08/12/2022, 13:31
Αχαχαχα
Mazda RX8 (βέβαια δύσκολο να βρεις μαμά με καλή συμπίεση, αλλά όχι ακατόρθωτο)
Σε κάποια χρόνια από τώρα θα πάρει τρελή αξία ο ροτορας (αν είναι βέβαια σωστά συντηρημένο)
Κ αυτο ομως αν το πιστευεις αλλαξε. Πριν 3-4 χρονια εβρισκες πολυ καλες περιπτωσεις RX-8 στα 4-5Κ.
Κ ετσι τσιμπησε ο κουμπαρος μου ενα.
Πλεον οι τιμες εχουν ξεφυγει κ τα αντιστοιχα ''καλα '' παιζουν 8-9-10Κ κ τα ρεταλια 4Κ.
Οχι τπτ αλλο, αλλα με την βενζινη στα 2Ε κ το RX να καιει σε ταξιδι σε eco mode 11λ/100... :lol:
Δεν λεω για πολη...εριστικος.
Παντως να ξερετε παιρνει ανετα 2 παιδικα καθισματακια πισω κ εχει επαρκες πορτ-παγκαζ!! :bawl:
Κ αυτο ομως αν το πιστευεις αλλαξε. Πριν 3-4 χρονια εβρισκες πολυ καλες περιπτωσεις RX-8 στα 4-5Κ.
Κ ετσι τσιμπησε ο κουμπαρος μου ενα.
Πλεον οι τιμες εχουν ξεφυγει κ τα αντιστοιχα ''καλα '' παιζουν 8-9-10Κ κ τα ρεταλια 4Κ.
Οχι τπτ αλλο, αλλα με την βενζινη στα 2Ε κ το RX να καιει σε ταξιδι σε eco mode 11λ/100... :lol:
Δεν λεω για πολη...εριστικος.
Παντως να ξερετε παιρνει ανετα 2 παιδικα καθισματακια πισω κ εχει επαρκες πορτ-παγκαζ!! :bawl:
4-5 χιλιάρικα για rx8 και πριν 3-4 χρόνια τα ρετάλια πουλούσαν τόσο. Πήρε πρόσφατα ο αδερφός μου στα 7000 ένα που είναι σαν καινούριο με συμπίεση πάνω από 8.
Φυσικά μιλάω για επένδυση. Όχι να το πάρεις και να το έχεις καθημερινό. Να το πάρεις να κανεις καμία βολτα τα ΣΚ και να το συντηρείς για να μείνει σε εξαιρετική κατάσταση. Σ αυτή την περίπτωση, δεν πρόκειται να χάσει € και σίγουρα σε κάποια χρόνια μπορείς να βγάλεις και χρήματα αρκετά από την πώληση του.
Όντως με τα καθισματάκια τα παιδικά δοκιμασμένο και του αδερφού μου.
αυτα είχαν απαξιωθεί εντελώς πριν απο 4-5 χρόνια, ξαναπήραν οι τιμές τους την ανιούσα ? :eek:
Μιλάμε για ενδιαφέροντα αυτοκίνητα κάποτε που αγοράζονταν στα 40Κ (προ 10-15 ετών, Cosmo στα 231 άτια) και κατέληξαν να πωλούνται γύρω στα 5Κ -8Κ
Σίγουρα κάποιοι παρερμήνευσαν τις οδηγίες της Μαζντα ενώ θέλει κάποια στάνταρ πραγματάκια συντήρησης (κρύο, flood καυσίμου κτλ) και σίγουρα καίει (λάδι-βενζίνη).
Βενζίνη όχι υπερβολική αν υποθέσει κανείς οτι έχει ένα κουπέ 230 ίππων και ξεχάσει τον "εικονικό" κυβισμό του των 1308 κυβικών αλλά φίλος που το είχε , σε ρυθμό κυνήγι , ήταν εύκολα στο 15λ/100
ΥΓ δε μιλάμε καν για περιπτώσεις υγραερίου , που θυμάμαι συστήματα απο Αμερική στα 2300Ε και κάποιοι φυσικά "βρήκαν λύση" στα μισά λεφτά που απο περίεργεια, δε ρώτησα
ποτέ για τη κατάληξη αυτών των οχημάτων....
DoctoR_k6
08/12/2022, 16:37
4-5 χιλιάρικα για rx8 και πριν 3-4 χρόνια τα ρετάλια πουλούσαν τόσο. Πήρε πρόσφατα ο αδερφός μου στα 7000 ένα που είναι σαν καινούριο με συμπίεση πάνω από 8.
Φυσικά μιλάω για επένδυση. Όχι να το πάρεις και να το έχεις καθημερινό. Να το πάρεις να κανεις καμία βολτα τα ΣΚ και να το συντηρείς για να μείνει σε εξαιρετική κατάσταση. Σ αυτή την περίπτωση, δεν πρόκειται να χάσει € και σίγουρα σε κάποια χρόνια μπορείς να βγάλεις και χρήματα αρκετά από την πώληση του.
Όντως με τα καθισματάκια τα παιδικά δοκιμασμένο και του αδερφού μου.
Δεν ξερω ποσα χλμ μπορει να εχει του αδερφου σου η αν εχει γινει rebuild. Παιζουν πολλα ρολο. Απο 7+ συμπιεση εισαι σε καλο δρομο.
Εχουν πολλα ομως ακομα, μιζα αναβαθμισμενη, πολλαπλασιαστες, τα μπουζι, τα ρευματα τους. Ειναι δυσκολονα βρεθει κ καλο κ με χαμηλο κοστος.
Παντως κ τα 7Κ που λες δεν ειναι πολλα αν ειναι καλο.
Αν δεν ειναι χαλι ο κινητηρας με 2-2500 τον κανεις καινουριο. Αλλιως ενα 5χιλιαρο για καινουριο μοτερ...:D
Ετσι ειναι THRESH...ειχαμε ριξει πολυ ψαξιμο στα RX-8 κ τωρα ξαναπηρανε τα πανω τους.
Ειναι ομως οδηγικα απιστευτο. Ειχανε κανει οι Ιαπωνες τρομερη δουλεια.
doctoras
08/12/2022, 17:48
Ειναι ομως οδηγικα απιστευτο. Ειχανε κανει οι Ιαπωνες τρομερη δουλεια.
Για πές τις εντυπώσεις σου, ποιά είναι η αίσθηση σου απο το μοτερ?
Δεν ξερω ποσα χλμ μπορει να εχει του αδερφου σου η αν εχει γινει rebuild. Παιζουν πολλα ρολο. Απο 7+ συμπιεση εισαι σε καλο δρομο.
Εχουν πολλα ομως ακομα, μιζα αναβαθμισμενη, πολλαπλασιαστες, τα μπουζι, τα ρευματα τους. Ειναι δυσκολονα βρεθει κ καλο κ με χαμηλο κοστος.
Παντως κ τα 7Κ που λες δεν ειναι πολλα αν ειναι καλο.
Σαν καινούριο είναι βασικά. 30 + κάτι πραγματικά χιλιόμετρα.
Ένα τέτοιο όχημα, αξίζει θεωρώ να αγοραστεί σαν επένδυση. Από άνθρωπο βέβαια που, όπως προείπες, ξέρει πως να το συντηρήσει σωστά και δεν τσιγκουνεύεται στα ετήσια σέρβις, τους πολλαπλασιαστές κλπ κλπ. Βέβαια πρέπει να έχεις και χώρο να το παρκάρεις για να μην έχεις απρόοπτα.
DoctoR_k6
08/12/2022, 18:45
Για πές τις εντυπώσεις σου, ποιά είναι η αίσθηση σου απο το μοτερ?
Σαν μοτέρ δεν είναι ότι έχω εντυπωσιαστεί από την δύναμη. Βέβαια οδήγησα το μικρό όχι τα 231. Έχει τράβηγμα από χαμηλά...το περίμενα πιο νεκρό σκεπτόμενος τα κλασικά 4 κυλινδρα με 8-9000 τον κόφτη.
Απλά το στήσιμο που έχει είναι απίστευτο. Αυτό το 50-50 που λέγανε κ ότι κάθεσαι στο κέντρο...δώσε στροφές να το ευχαριστηθείς. Σαν καρτακι είναι. Θέση πιλότου. Κιβωτιο υπερπαραγωγή. Όποιος το οδηγήσει θα καταλάβει τι εννοώ.
Σαν καινούριο είναι βασικά. 30 + κάτι πραγματικά χιλιόμετρα.
Ένα τέτοιο όχημα, αξίζει θεωρώ να αγοραστεί σαν επένδυση. Από άνθρωπο βέβαια που, όπως προείπες, ξέρει πως να το συντηρήσει σωστά και δεν τσιγκουνεύεται στα ετήσια σέρβις, τους πολλαπλασιαστές κλπ κλπ. Βέβαια πρέπει να έχεις και χώρο να το παρκάρεις για να μην έχεις απρόοπτα.
Μπράβο. Αν είναι τόσο καλή περίπτωση. Είναι όπως έχεις ένα μότο για σαββατοκύριακο. Έτσι κ αυτό. Αν είχα περισσότερο χώρο κ χρήμα να διαθέσω για αμάξι καυλας θα το τσιμπουσα. Αν δεν με σκότωνε η γυναίκα...
Το χαλάσαμε το θέμα με τη Σουζουκαρα.
stefanos
08/12/2022, 18:50
Συντήρηση δεν υπάρχει στο rx8 και τα σέρβις και αναλώσιμα είναι σε λογικότατες τιμές.
Να το προσέχεις δεν χρειάζεται γιατί από τη μία είναι Γιαπωνέζικο, από την άλλη ο κινητήρας θα τα φτύσει έτσι κι αλλιώς και θα πρέπει να πάρεις καινούργιο η ανακατασκευασμένο από την Mazda.
To πρόβλημα είναι ότι χρειάζεται αρκετά βαθιά τσέπη για τη βενζίνη (το λάδι του είναι φτηνό).
Κατά τα άλλα πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
stefanos
08/12/2022, 19:12
Έχω ακούσει από παλιούς να λένε ότι τη δεκαετία του '80, υπήρχαν αναφορές στον ειδικό τύπο που πρότειναν στον κόσμο να αγοράζει αυτοκίνητα ως επένδυση. Ήταν τόσο μεγάλος ο πληθωρισμός, ώστε θα μπορούσαν οι αγοραστές να τα πουλήσουν ακριβότερα μερικά χρόνια αργότερα, κερδίζοντας συνολικά χρήματα, παρόλο που θα έδιναν κάποια λεφτά για τη συντήρησή τους.
Οι παλιοί σε γενικές γραμμές θυμούνται κάποια πράγματα αμυδρά, αλλά ξεχνούν κάποια άλλα ή κάνουν το κορόιδο.
Φυσικά μπορούσες να πουλήσεις ακριβότερα το μεταχειρισμένο σου γιατί από την μια ο πληθωρισμός από την άλλη οι υποτιμήσεις της δραχμής ξεφτιλίζανε το χρήμα.
Θυμάμαι 25% επιτόκιο στις καταθέσεις και όπως καταλαβαίνεις οι Τράπεζες δεν χαρίζανε ούτε τότε.
Συγκεκριμένα δεν δίναν καν δάνεια σε ιδιώτες εκείνες τις εποχές για αυτοκίνητα.
Lioulios
08/12/2022, 19:17
Wankel θα φοραει το στρωμα του 23 ?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.