PDA

View Full Version : Παιδική Χαρά



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6

doctor_john
23/06/2024, 23:19
Εντάξει ρε συ, αυτοί οδηγούν αριστερά.








Είναι γνωστό ότι πας μαλλιά στη αριστερή :lol:

kostaskk
23/06/2024, 23:58
Στο πατινάζ όταν περιστρέφονται, η αν κάτσεις σε μια καρέκλα γραφείου περιστρεφόμενη και γυρνάς γύρο γύρο με κλειστά μαζεμένα τα χέρια περιστρέφεσαι ποιο γρήγορα, αν τεντωσεις τα χέρια η ταχύτητα περιστροφής μειώνεται πολύ, αν τα ξανά κλείσεις αυξάνεται πάλι,, το bmw είναι σαν να έχεις μόνιμα ανοικτά χέρια.
Για τον ίδιο λόγο όταν ελαφρωνουν ένα βολάν το κάνουν από την περιφέρεια του και όχι το κέντρο του.

Το βάρος σε χαμηλό σημείο δεν λέει κάτι, και τα σκούτερ έχουν χαμηλό, το ιδανικό είναι αν τραβήξεις μια νοητή γραμμή από τα κέντρα των τροχών το βάρος να είναι συγκεντρωμένο στο κέντρο τις γραμμής, και σε υψως όσο το κέντρο των τροχών,,,

Σαν μειωνεκτημα ξέχασα να πω και την περίπτωση πτώσης που έχεις τις κεφαλές να σέρνονται στον δρόμο ενώ αν κατά το σύρσιμο βρούνε σε κανένα πεζοδρόμιο....

RaGe_Raptor
24/06/2024, 00:50
Στο πατινάζ όταν περιστρέφονται, η αν κάτσεις σε μια καρέκλα γραφείου περιστρεφόμενη και γυρνάς γύρο γύρο με κλειστά μαζεμένα τα χέρια περιστρέφεσαι ποιο γρήγορα, αν τεντωσεις τα χέρια η ταχύτητα περιστροφής μειώνεται πολύ, αν τα ξανά κλείσεις αυξάνεται πάλι,, το bmw είναι σαν να έχεις μόνιμα ανοικτά χέρια.
Για τον ίδιο λόγο όταν ελαφρωνουν ένα βολάν το κάνουν από την περιφέρεια του και όχι το κέντρο του.

Το βάρος σε χαμηλό σημείο δεν λέει κάτι, και τα σκούτερ έχουν χαμηλό, το ιδανικό είναι αν τραβήξεις μια νοητή γραμμή από τα κέντρα των τροχών το βάρος να είναι συγκεντρωμένο στο κέντρο τις γραμμής, και σε υψως όσο το κέντρο των τροχών,,,

Σαν μειωνεκτημα ξέχασα να πω και την περίπτωση πτώσης που έχεις τις κεφαλές να σέρνονται στον δρόμο ενώ αν κατά το σύρσιμο βρούνε σε κανένα πεζοδρόμιο....

Τι σκοπεύεις να κερδίσεις σε μια μοτοσυκλέτα με το κβ τόσο χαμηλά όσο οι άξονες των τροχών?

peterTHErider
24/06/2024, 08:32
https://youtu.be/zhS2wS7yy0s?si=s5La6KI6M---KqVQ

Δες λίγο από το 14.10 κ μετά.. κάτσε να κλάψεις...

Στο 17.25 πάει να σκοτωθεί και το σώζει στο όριο.
Μας δείχνεις ένα βίντεο με μια παρέα που οι μισοί είναι ψιλό άσχετοι και οι άλλοι μισοί κάνουν βόλτα και αυτός νομίζει ότι κάνει αγώνα.
Αν θες βιντεακια υπάρχουν και με x-adv να προσπερνανε super sport.
Οι πομωνες που λες, ο τρόπος που στρίβουν είναι μέτριος και ο τροπος που αλλάζουν κατεύθυνση λόγο του κίνητηρα και της απόστασης των κυλινδρων από το κέντρο βάρους είναι κακός.
Μην μιλήσουμε για φρένα κλπ.
Και μόνο που μιλάς για βιλια είναι αστείο. Κάνα 2-3 φορές πέτυχα gs 1300 στις Σέρρες που γυρνούσαν 1.45+(επιτάφιος) αλλά είχαν να καμαρώνουν πως ξύνουν τους κυλίνδρους.(στους χρόνους που κάνανε κανονικά πίνεις με το ένα χέρι καφέ και με το άλλο τρως τυρόπιτα.)
Σιγα το δύσκολο για μοτοσυκλέτα που έχει πλάτος smart.

ΓιώργοςΤΤ
24/06/2024, 08:52
To βίντεο μου θυμίζει τους τύπους που σταματάνε δίπλα μου στο φανάρι με το αμάξι, ξεκινάνε σπινιάροντας και χαίρονται γιατί νομίζουν ότι πέρασαν Subaru ενώ στην πραγματικότητα τρέχουν μόνοι τους.....

Bowleno
24/06/2024, 09:20
Και μόνο που μιλάς για βιλια είναι αστείο. Κάνα 2-3 φορές πέτυχα gs 1300 στις Σέρρες που γυρνούσαν 1.45+(επιτάφιος) αλλά είχαν να καμαρώνουν πως ξύνουν τους κυλίνδρους.(στους χρόνους που κάνανε κανονικά πίνεις με το ένα χέρι καφέ και με το άλλο τρως τυρόπιτα.)
Σιγα το δύσκολο για μοτοσυκλέτα που έχει πλάτος smart.


Αυτές ακριβώς τις μ@λακίες λέει και ο γαμπρός μου για την γριά του (R53) και καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι :tooth:

Και φυσικά τον αφήνω στον νιρβάνα του, ποιος είμαι εγώ για να του τον χαλάσω; :cry::bawl:

panavour
24/06/2024, 09:27
Στο βίντεο, φαίνεται σαφώς ότι δυσκολεύεται με τα γιαπωνέζικα σε ισχύ.Και λογικό είναι λόγω αναλογίας κιλών ίππων.Απλως κάποια στιγμή τον άφησαν να περάσει για λόγους που αυτοί ήξεραν.Μην τρελαθουμε και πιστέψουμε ότι η μαούνα είχε καμμιά ελπίδα με τα σούπερ σπορ.Παντως ο τύπος το πάει καλά τηρουμένων των αναλογιών, αυτό να λέγεται.

harris_x
24/06/2024, 09:35
Πότε θα γίνει αντιληπτό ότι το να ξύνεις μαρσπιε και κυλίνδρους δε σημαίνει απαραίτητα ότι πας και γρήγορα;

Ποτέ μάλλον...

doctor_john
24/06/2024, 09:40
Έτσι είναι αυτό ρε συ, είναι βαρύ και έτσι μαμά όπως αυτό τραβάει όταν το πας στα όρια.
Το ήξερε όταν πήγαινε για την εσωτερική πως θα αναγκαστεί να το μαζέψει άγαρμπα, ήρθε και το αυτοκίνητο, δεν τον είδα να δαγκώνεται
πάντως, φρενάκια τα αμολάει και ανοίγει.
Με άλλου τύπου (πχ R1150R) ή πολύ στημένο το GS θα έβλεπες μικρότερο το "τράβηγμα; γλίστρημα;" από το τελείωμα του φρένου
μέχρι την συμπίεση της πίσω ανάρτησης που έχει πάλι γκάζι και ξεκινά να στρίβει.

Δεν λέω πως είναι SS ή πως έχει νόημα τόσο ρίσκο.
Αυτό που λέω είναι πως στέκονται ισάξια με τις αντίστοιχες άλλων εταιρειών εστιάζοντας στα δικύλινδρα ευρωπαϊκά.
Ο χαμός στο Passo della Futa με την εμφάνιση του πρώτου multistrada ήταν χαρακτηριστικός.
Πέρασαν χρόνια για να πάρουν κεφάλι στην έδρα τους. Αγαπημένες μοτό και οι δύο.

Είναι σαν τον περίεργο της παρέας, κάποιες φορές nerd, άλλες σαν χαρκοράς.. έχει το τρόπο του να ακολουθεί
και να κάνει τα δικά του όταν βολεύει. :D

Στο δεύτερο βίντεο στις αλλαγές σε κατηφορικό S που δείχνει, φαίνεται καλύτερα η κίνηση της μοτοσυκλετας
στο κλείσιμο (φρένα) - άνοιγμα πάνω στην αλλαγή. Αυτός πάει μαλλιά, σε ένα απο αυτά τέντωσα λίγο, πήγε να γίνει.

υγ: το παρακάτω είναι ο τύπος προπονημένος μετά απο 8 μήνες. Παίζει να έχουν κλινική οι γονείς του.. :lol:


https://www.youtube.com/watch?v=76FtEVGF8K0&ab_channel=OmeoBandit

George_M.
24/06/2024, 10:27
Μην μιλήσουμε για φρένα κλπ.


Στέκομαι σε αυτή την πρόταση κ επιβεβαιώνω την πλήρη άγνοια σου.

ΟΛΑ τα gs απο το 1994 κ δωθε έχουν απίστευτα φρένα της brembo με abs κ ενίοτε servo κ intergrale που απλά σταματάς με την ιδέα.

Taz
24/06/2024, 10:32
Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται ένα R1300GS στην πίστα.
Μια χαρά πάει αν ο οδηγός μπορεί να το πάει για ένα εργαλείο που ο σκοπός του απέχει παρασάγγας από το να κάνει χαμηλούς χρόνους μέσα σε πίστα


https://youtu.be/GEKwoIOn1hk?si=son-8x2-VNvchnvf

harris_x
24/06/2024, 10:40
Δεν καταλαβαίνω γιατί παλεύετε τόσο να αποδείξετε ότι στρίβει;

Όλα στρίβουν, άλλα πιο εύκολα, άλλα πιο δύσκολα.
Αν ο οδηγός έχει χέρια, στρίβει και με Harley.

νεοσσός
24/06/2024, 10:44
Και το αντίστροφο φυσικά. Όταν κάποιος δεν έχει τα σκυλ'ς και τρακ μπάηκ να του δώκεις, ε θα στρίπσει.
Σε κάποια από αυτά τα video συγκρίνεται πολύ έμπειρος οδηγός με ακατάλληλο μοτοσακό, με μερικούς λιγότερο έμπειρους με στριφτερά μοτοσακά.

George_M.
24/06/2024, 10:46
Όχι δεν προσπαθούμε αυτό,αλλά να δείξουμε πόσο εύκολα αλλάζει πορεία γεγονός το οποίο πολλοί δεν γνωρίζουν η πιστεύουν ότι λόγω όγκου είναι αδυνατο

harris_x
24/06/2024, 10:48
Όχι δεν προσπαθούμε αυτό,αλλά να δείξουμε πόσο εύκολα αλλάζει πορεία γεγονός το οποίο πολλοί δεν γνωρίζουν η πιστεύουν ότι λόγω όγκου είναι αδυνατο
Εύκολα σε σχέση με ποιο;

και αυτό θα φανεί απο τα βιντεάκια;


Να ανεβάσω κι εγώ μερικά βιντεάκια που δείχνουν πόσο έυκολα πάνε στο χώμα τα R1;

Taz
24/06/2024, 10:51
Δεν καταλαβαίνω γιατί παλεύετε τόσο να αποδείξετε ότι στρίβει;

Όλα στρίβουν, άλλα πιο εύκολα, άλλα πιο δύσκολα.
Αν ο οδηγός έχει χέρια, στρίβει και με Harley.

Θεωρώ πως όλοι θα συμφωνήσουν με αυτό.
Εγώ κατάλαβα πως η συζήτηση έχει να κάνει με αυτό που λέει ο George_M, ότι στρίβει πολύ πιο άνετα από ότι θα περίμενε κανείς βλέποντας τον όγκο του.
Αυτό έλειπε οποίος έχει GS να νομίζει ότι πήρε SS...

νεοσσός
24/06/2024, 10:54
Νομίζω ότι συμφωνούμε πως τα περισσότερα μοτοσακά μπορούν να προσφέρουν ευχαρίστηση σε ποικιλία καταστάσεων, ακόμα και σε κάποιες για τις οποίες δεν είναι ο βασικός προορισμός τους.

RaGe_Raptor
24/06/2024, 10:56
Παίρνει κλίση εύκολα λόγω χαμηλού κέντρου βάρους.
Λόγω όμως του χαμηλού κέντρου βάρους, χρειαζεται περισσότερη κλίση για να στρίψει.
Όλα είναι συμβιβασμός.

panavour
24/06/2024, 11:02
Στέκομαι σε αυτή την πρόταση κ επιβεβαιώνω την πλήρη άγνοια σου.

ΟΛΑ τα gs απο το 1994 κ δωθε έχουν απίστευτα φρένα της brembo με abs κ ενίοτε servo κ intergrale που απλά σταματάς με την ιδέα.

Οταν δουλευουν βεβαιως εχει πολυ καλα φρεναζ.Αλλα αρκετες φορες ΔΕΝ δουλευουν.Μπες σε αγγελιες και κοιτα σε ποσες περιπτωσεις ανω της δεκαετίας,οι ιδιοι οι ιδιοκτητες το αναφερουν στις αγγελιες οτι το σερβο ή το ABS ΔΕΝ δουλευει,και τα ποσα προβληματα εχουν σ αυτον τον τομεα γενικως,και σε πολυ μικροτερα χρονικα διαστηματα, που εχουν χιλιοαναφερθει στα διαφορα γκρουπ στο ιντερνετ.Να τα λεμε κι αυτα.Εχω κινεζικη μηχανή,και δεν εχω αλλαξει υγρα εδω και δυο χρονια,σπανια πλενω το μηχανακι,και το ΑBS της bosch λειτουργει.Γιατι αφου εχει το ιδιο η bmw ,παρουσιαζει ολο προβληματα???? Δικαιολογειται σε τοσο ακριβη μοτοσυκλεττα,οταν σε 250αρια μικρης αξιας σκουτερ,μοτοσυκλετακια κλπ,λειτουργουν ανελλιπως???ΑΝ δεν μπορει ολοκληρη bmw να τα λυσει,ας βαλει κι εκει ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ,και οριο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ,οπως εκανε με τον αξονα,που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ 30 χρονια να λυσει το προβλημα.ΕΛΕΟΣ ΠΧΙΑ.

Taz
24/06/2024, 11:08
Νομίζω ότι συμφωνούμε πως τα περισσότερα μοτοσακά μπορούν να προσφέρουν ευχαρίστηση σε ποικιλία καταστάσεων, ακόμα και σε κάποιες για τις οποίες δεν είναι ο βασικός προορισμός τους.

Σαφώς. Απλά κάποια είναι πιο πολυεργαλεία από κάποια άλλα. Δεν είναι τυχαίο ότι η κατηγορία των Adv έχει ανέβει τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια.

peterTHErider
24/06/2024, 11:19
Στέκομαι σε αυτή την πρόταση κ επιβεβαιώνω την πλήρη άγνοια σου.

ΟΛΑ τα gs απο το 1994 κ δωθε έχουν απίστευτα φρένα της brembo με abs κ ενίοτε servo κ intergrale που απλά σταματάς με την ιδέα.

Παρτο και έλα Σέρρες.άσχετος μπορεί να είμαι, συμφωνώ αλλά 2 φορές που πήρα gs 1250 στα χέρια μου και προσπάθησα να το πάω σε ρυθμούς που παω το multistrada έμεινα από φρένα... Τώρα τι μου λες εσύ...
Επίσης, η brembo έχει διάφορες σειρές από τρόμπες και δαγκάνες... Δεν είναι όλα τα ίδια...

Taz
24/06/2024, 11:28
Παρτο και έλα Σέρρες.άσχετος μπορεί να είμαι, συμφωνώ αλλά 2 φορές που πήρα gs 1250 στα χέρια μου και προσπάθησα να το πάω σε ρυθμούς που παω το multistrada έμεινα από φρένα... Τώρα τι μου λες εσύ...
Επίσης, η brembo έχει διάφορες σειρές από τρόμπες και δαγκάνες... Δεν είναι όλα τα ίδια...

Το Multistrada φοράει Stylema. Το R1250GS φοράει Hayes ή Brembo (όχι Stylema). Μέσα σε πίστα αμφιβάλω αν ακόμα και το R1300GS με τα sport Brembo (ανάθεμα αν κατάλαβα τι ακριβώς είναι αυτό) μπορεί να φρενάρει όπως το Multistrada.

peterTHErider
24/06/2024, 11:37
Το Multistrada φοράει Stylema. Το R1250GS φοράει Hayes ή Brembo (όχι Stylema). Μέσα σε πίστα αμφιβάλω αν ακόμα και το R1300GS με τα sport Brembo (ανάθεμα αν κατάλαβα τι ακριβώς είναι αυτό) μπορεί να φρενάρει όπως το Multistrada.

Η σύγκριση με το μουλτι αφορούσε το δρόμο φίλε μου.
Εγώ δεν λέω ότι δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα το gs.μια χαρά είναι, αλλά κοστίζει και αρκετά χρήματα οπότε αλίμονο αν δεν ήταν.
Αυτό που λέω είναι, πως ΔΕΝ είναι το σούπερ ντουπερ εργαλείο που νομίζουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες. Και σίγουρα δεν είναι στην κορυφή της κατηγορίας. Και το πόσα απίδια βάζει ο σάκος και αν έχει γίνει σοβαρή δουλειά φαίνεται στη γρήγορη οδήγηση.
Σε τουριστικούς ρυθμούς όλα καλά είναι.

panavour
24/06/2024, 11:41
Ρε παιδες,μην το κουραζουμε και το ξεχειλωνουμε,το θεμα.Ταχουμε ξαναπει.Το μηχανακι γι αυτο που ειναι,και γι αυτο που το αγοραζουν,(και ειναι στην κορυφη των πωλησεων στην κατηγορια του)μια χαρα ειναι.Ομως μην κανουμε την τριχα τριχιά,επειδη βλεπουμε καποιον να το πηγαινει στο οριο,στα ορια της βλακείας.Η bmw το εφτιαξε για φορτωμενα ταξιδια και για κει ειναι μανούλα.Αν προσπαθησεις να κανεις,κατι διαφορετικο (πολη,μοτοκρος,σκληρο εντουρο,αλματα,κοκκινα,κλπ ταρζανιες) θα τα παρεις συντομα στο χερι,ειτε απο κινητηρα ειτε απο αξονα κλπ.Καθε πραγμα ειναι καταλληλο γι αυτο που κατασκευαστηκε.ΤΕΛΟΣ.

Taz
24/06/2024, 11:45
Η σύγκριση με το μουλτι αφορούσε το δρόμο φίλε μου.
Εγώ δεν λέω ότι δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα το gs.μια χαρά είναι, αλλά κοστίζει και αρκετά χρήματα οπότε αλίμονο αν δεν ήταν.
Αυτό που λέω είναι, πως ΔΕΝ είναι το σούπερ ντουπερ εργαλείο που νομίζουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες. Και σίγουρα δεν είναι στην κορυφή της κατηγορίας. Και το πόσα απίδια βάζει ο σάκος και αν έχει γίνει σοβαρή δουλειά φαίνεται στη γρήγορη οδήγηση.
Σε τουριστικούς ρυθμούς όλα καλά είναι.

Το αν είναι στην κορυφή της κατηγορίας ή όχι θα το κρίνουν οι πωλήσεις. Οι επιδόσεις δεν είναι το μοναδικό κριτήριο που αγοράζει κάποιος μια μοτοσυκλέτα, ειδικά αυτής της κατηγορίας

peterTHErider
24/06/2024, 11:48
Το αν είναι στην κορυφή της κατηγορίας ή όχι θα το κρίνουν οι πωλήσεις. Οι επιδόσεις δεν είναι το μοναδικό κριτήριο που αγοράζει κάποιος μια μοτοσυκλέτα, ειδικά αυτής της κατηγορίας

Οχι, οι πωλήσεις θα κρίνουν αν αρέσει και βολεύει την πλειοψηφία των πελατών. Άλλο αυτό άλλο αν είναι το καλύτερο. Το πιο βολικό ναι.

harris_x
24/06/2024, 11:51
Οχι, οι πωλήσεις θα κρίνουν αν αρέσει και βολεύει την πλειοψηφία των πελατών. Άλλο αυτό άλλο αν είναι το καλύτερο. Το πιο βολικό ναι.

Αυτό.

Και μη ξεχνάμε ότι ο πολύς κόσμος δε θέλει ducati ή ktm γιατί φοβάται.

harris_x
24/06/2024, 11:51
Επιπλέον το telelever για τον αδαή είναι μεγάλο εργαλείο.

peterTHErider
24/06/2024, 11:53
Ρε παιδες,μην το κουραζουμε και το ξεχειλωνουμε,το θεμα.Ταχουμε ξαναπει.Το μηχανακι γι αυτο που ειναι,και γι αυτο που το αγοραζουν,(και ειναι στην κορυφη των πωλησεων στην κατηγορια του)μια χαρα ειναι.Ομως μην κανουμε την τριχα τριχιά,επειδη βλεπουμε καποιον να το πηγαινει στο οριο,στα ορια της βλακείας.Η bmw το εφτιαξε για φορτωμενα ταξιδια και για κει ειναι μανούλα.Αν προσπαθησεις να κανεις,κατι διαφορετικο (πολη,μοτοκρος,σκληρο εντουρο,αλματα,κοκκινα,κλπ ταρζανιες) θα τα παρεις συντομα στο χερι,ειτε απο κινητηρα ειτε απο αξονα κλπ.Καθε πραγμα ειναι καταλληλο γι αυτο που κατασκευαστηκε.ΤΕΛΟΣ.

Ούτε για αυτό ακριβώς το έφτιαξε. Αν θες κάτι τέτοιο πάρε το rt η το κ1600gtl.
Ειδικά το νέο gs1300 έχει αρκετά χωμάτινο προσανατολισμό.
Άλλο γιατί εξελίχθηκε ένα μηχανάκι άλλο γιατί νομίζουμε.

Taz
24/06/2024, 11:54
Οχι, οι πωλήσεις θα κρίνουν αν αρέσει και βολεύει την πλειοψηφία των πελατών. Άλλο αυτό άλλο αν είναι το καλύτερο. Το πιο βολικό ναι.


Ποιο είναι τότε το καλύτερο; Το πιο γρήγορο, το πιο άνετο, αυτό με τη λιγότερη κατανάλωση, που δεν σε ζεσταίνει στην κίνηση, με τους λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους κλπ
Υπάρχουν άπειρα κριτήρια και για τον καθένα έχουν διαφορετικό συντελεστή βαρύτητας.
Εσύ το λες βολικό, εγώ το λέω καλύτερο. Τώρα αν είναι καλύτερο για εσένα ή εμένα εξαρτάται από τις ανάγκες και τα θέλω του καθενός.

peterTHErider
24/06/2024, 12:01
Ποιο είναι τότε το καλύτερο; Το πιο γρήγορο, το πιο άνετο, αυτό με τη λιγότερη κατανάλωση, που δεν σε ζεσταίνει στην κίνηση, με τους λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους κλπ
Υπάρχουν άπειρα κριτήρια και για τον καθένα έχουν διαφορετικό συντελεστή βαρύτητας.
Εσύ το λες βολικό, εγώ το λέω καλύτερο. Τώρα αν είναι καλύτερο για εσένα ή εμένα εξαρτάται από τις ανάγκες και τα θέλω του καθενός.

Καλύτερο είναι κυρίως αυτό που είναι πιο άρτια εξελιγμένο και με τα ποιοτικότερα περιφερειακά. Και συνήθως αυτό φαίνεται στη γρήγορη οδήγηση.
Φυσικα και όλα αυτά που αναφέρεις μετράνε αλλά και σε αυτά δεν υπερτερεί κάπου το gs.

Όπως έχουν πει και διάφοροι πιο σχετικοί από μένα,στο μόνο που υπερτερεί ένα gs είναι πως λόγο του πολύ χαμηλού κέντρου βάρους βολεύει τους ηλικιωμένους να το σηκώσουν πολύ ευκολα από το πλαϊνό σταντ και να νιώθουν ασφάλεια με αυτό.
Αν είναι αυτό λόγος αγοράς πάω πάσο...

karellen
24/06/2024, 12:11
Οταν δουλευουν βεβαιως εχει πολυ καλα φρεναζ.Αλλα αρκετες φορες ΔΕΝ δουλευουν.Μπες σε αγγελιες και κοιτα σε ποσες περιπτωσεις ανω της δεκαετίας,οι ιδιοι οι ιδιοκτητες το αναφερουν στις αγγελιες οτι το σερβο ή το ABS ΔΕΝ δουλευει,και τα ποσα προβληματα εχουν σ αυτον τον τομεα γενικως,και σε πολυ μικροτερα χρονικα διαστηματα, που εχουν χιλιοαναφερθει στα διαφορα γκρουπ στο ιντερνετ.Να τα λεμε κι αυτα.Εχω κινεζικη μηχανή,και δεν εχω αλλαξει υγρα εδω και δυο χρονια,σπανια πλενω το μηχανακι,και το ΑBS της bosch λειτουργει.Γιατι αφου εχει το ιδιο η bmw ,παρουσιαζει ολο προβληματα???? Δικαιολογειται σε τοσο ακριβη μοτοσυκλεττα,οταν σε 250αρια μικρης αξιας σκουτερ,μοτοσυκλετακια κλπ,λειτουργουν ανελλιπως???ΑΝ δεν μπορει ολοκληρη bmw να τα λυσει,ας βαλει κι εκει ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ,και οριο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ,οπως εκανε με τον αξονα,που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ 30 χρονια να λυσει το προβλημα.ΕΛΕΟΣ ΠΧΙΑ.
Το σερβό έχει καταργηθεί από το 2007! Επι 17 συνεχόμενα χρόνια ΔΕΝ έχει παρατηρηθεί ούτε ένα φαινόμενο ελλειπών φρενων και το σύστημα συνδυασμένων φρενων 70-30 έχει αποδείξει ότι λειτουργεί άριστα, η 270 κιλών μοτοσυκλετα κοκαλώνει ακαριαία.

Μην γράφουμε λοιπόν ανακρίβειες, να διασταυρωνουμε και κάτι.

νεοσσός
24/06/2024, 12:23
Καλύτερο είναι κυρίως αυτό που είναι πιο άρτια εξελιγμένο και με τα ποιοτικότερα περιφερειακά. Και συνήθως αυτό φαίνεται στη γρήγορη οδήγηση.
...
Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το κριτήριο είναι υποκειμενικό;

Δεν κρίνονται όλα με το γυρολόγιο.

doctor_john
24/06/2024, 12:23
Mην κατηγορούμε τους ηλικιωμένους και οι πιτσιρικάδες το σηκώνουν..

454031

harris_x
24/06/2024, 12:34
Ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.

Ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει να οδηγεί, oπότε επιλέγει βάσει prestige και ευκολίας.
Οπότε παίρνει BMW.

:a08:

:a15:

Taz
24/06/2024, 12:35
Καλύτερο είναι κυρίως αυτό που είναι πιο άρτια εξελιγμένο και με τα ποιοτικότερα περιφερειακά. Και συνήθως αυτό φαίνεται στη γρήγορη οδήγηση.
Φυσικα και όλα αυτά που αναφέρεις μετράνε αλλά και σε αυτά δεν υπερτερεί κάπου το gs.

Όπως έχουν πει και διάφοροι πιο σχετικοί από μένα,στο μόνο που υπερτερεί ένα gs είναι πως λόγο του πολύ χαμηλού κέντρου βάρους βολεύει τους ηλικιωμένους να το σηκώσουν πολύ ευκολα από το πλαϊνό σταντ και να νιώθουν ασφάλεια με αυτό.
Αν είναι αυτό λόγος αγοράς πάω πάσο...

Εγώ πάντως που ήμουν μεταξύ του Multistrada V4 Gran Tour, KTM Super Adventure S , Triumph Tiger 1200 και R1300GS, δεν κατέληξα στο GS επειδή σηκώνεται πιο εύκολα από το πλαϊνό stand. :bawl:

CorpseAlive
24/06/2024, 12:58
Ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.

Ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει να οδηγεί, oπότε επιλέγει βάσει prestige και ευκολίας.
Οπότε παίρνει BMW.

:a08:

:a15:

Ναι χάρη μου ναι

peterTHErider
24/06/2024, 13:06
Εγώ πάντως που ήμουν μεταξύ του Multistrada V4 Gran Tour, KTM Super Adventure S , Triumph Tiger 1200 και R1300GS, δεν κατέληξα στο GS επειδή σηκώνεται πιο εύκολα από το πλαϊνό stand. :bawl:

Δεν μας λες όμως που υπερτερεί από τα μοντέλα που ανέφερες?
Εκτός από το πουλμουρ που και αυτό είναι υποσυζητηση....

peterTHErider
24/06/2024, 13:07
Ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.

Ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει να οδηγεί, oπότε επιλέγει βάσει prestige και ευκολίας.
Οπότε παίρνει BMW.

:a08:

:a15:

Για τα gs boxer λέμε πάντα έτσι.. :cool:
Τα rr μια χαρά μηχανάκια είναι... :evil:

harris_x
24/06/2024, 13:07
Ναι χάρη μου ναι

Κουλαδ' :tooth:

harris_x
24/06/2024, 13:20
Disclaimer: οι ιδιοκτήτες μπουρδελων, εγμ συγγνώμη, BMW της ομάδας συντονισμού, εξαιρούνται του παραπάνω σχολίου :tooth:

CorpseAlive
24/06/2024, 13:54
Disclaimer: οι ιδιοκτήτες μπουρδελων, εγμ συγγνώμη, BMW της ομάδας συντονισμού, εξαιρούνται του παραπάνω σχολίου :tooth:

Σχολιασμός για μπορδελα από κάτοχο ΚΤΜ ούτως ή άλλως λαμβάνεται με ελαφρά την καρδιά .

panavour
24/06/2024, 14:11
Το σερβό έχει καταργηθεί από το 2007! Επι 17 συνεχόμενα χρόνια ΔΕΝ έχει παρατηρηθεί ούτε ένα φαινόμενο ελλειπών φρενων και το σύστημα συνδυασμένων φρενων 70-30 έχει αποδείξει ότι λειτουργεί άριστα, η 270 κιλών μοτοσυκλετα κοκαλώνει ακαριαία.

Μην γράφουμε λοιπόν ανακρίβειες, να διασταυρωνουμε και κάτι.

Δεν με διαβαζεις προσεκτικα.ΕΙΠΑ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.Και επι SERVO και χωρις αυτο (που το καταργησε η bmw λογω προβληματων) το ΑBS της εταιρειας,για λογους που μονο η εταιρεια ξερει,εχει ανω του μεσου ορου προβληματα,εν σχεσει με τα ABS αλλων ομοειδων (τιμης) εταιρειων.Οταν ομως δουλευουν μια χαρα ειναι.ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

harris_x
24/06/2024, 14:18
Σχολιασμός για μπορδελα από κάτοχο ΚΤΜ ούτως ή άλλως λαμβάνεται με ελαφρά την καρδιά .

Τι να σου πω τώρα;

Ντροπή σου :a35:

Taz
24/06/2024, 15:30
Δεν μας λες όμως που υπερτερεί από τα μοντέλα που ανέφερες?
Εκτός από το πουλμουρ που και αυτό είναι υποσυζητηση....

Αν με ενδιέφερε το πουλμουρ θα έπαιρνα Ducati ή MV

Πάμε λοιπόν σε σχέση με το Multistrada. Προφανώς κάποια από τα παρακάτω δεν ισχύουν για τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά μπορεί να ισχύουν άλλα.
Άξονας αντί για αλυσίδα (με ότι σημαίνει αυτό +/-)
Σημαντικά περισσότερη ροπή που επιτρέπει σβέλτη κίνηση χωρίς να χρειάζεται να ανεβάσεις πολλές στροφές.
Ο αναβάτης δεν ζεσταίνεται τόσο πολύ ειδικά μέσα στην πόλη (ακόμα και με το σύστημα απενεργοποίησης των 2 πίσω κυλίνδρων)
Πιο άνετο σε ταξίδι
Αυτόματο σύστημα ρύθμισης ύψους
Πιο μικρή γωνιά στα γόνατα
Πιο στενό ανάμεσα στα πόδια
Σε περίπτωση στατικής πτώσης (χτύπα ξύλο αλλά κάποια στιγμή θα γίνει) με κάγκελα στον κινητήρα πρακτικά δεν παθαίνει τίποτα

Xlitos
24/06/2024, 16:13
Εχω οδηγησει 1100GS kai 1200GS πριν 15 χρονια.,Και τοτε εκανα παρεα με ατομο που γυρναγε 1.30+ Σερρες με το GS(τοτε ηταν καλος χρονος γενικα και φοβερος χρονος για μαστοδοντο) και εννοειται στο δρομο πηγαινε κομματια ο τυπος.

Οταν καναμε τραμπα πηρε αυτος το cbr600f που ειχα τοτε και εγω το GS αμεσως καταλαβα γιατι πηγαινε γρηγορα(περα το οτι ηταν πολυ καλος οδηγος).Καταρχην το 600f μου ειχε σουμιε αναρτησεις(χωρις ρυθμισεις μπροστινου).Σχεδον ολα τα Honda ειχαν χαλια αναρτησεις τοτε(εκτος απο τα CBR RR)

Ανεβηκα στο GS κα ιαμεσως εστριψα γρηγορα αφου το telelever σου δινει εμπιστοσυνη,το μπροστινο ελατηριο WP βιδωνε το μπροστινο ελαστικο στην ασφαλτο και σου εδινε προσφυση.Οταν το συμβατικο πιρουνι ειναι ειναι της πλακας δεν μπορεις να κανεις τιποτα.Στις ανωμαλιες ακομα και υπο κλιση το GS δε σε νοιαζει δε κουναει το παραμικρο,εχεις σταθεροτητα...αμαξιου.

Επισης ολα αυτα που αναφερθηκαν οτι λογω χαμηλου κεντρου βαρους ειναι πανευκολο στο γυροσκοπικο/εσακια κτλ

Μιλαμε βεβαια για μια εποχη που ο κοσμος εξω επαιρνε VARADERO..Και προφανως τα GS μπροστα στα VARADERO και αρκετα αλλα γιαπωνεζικα στριβανε τον κωλο τους.

Τοτε πριν 15 χρονια ηταν εκπληξη για οσους το ανακαλυπταν.Τωρα δεν εχει νοημα να συζηταμε κατι τετοιο,το επιπεδο συμβατικων αναρτησεων στα μαμα μοντελα εχει ανεβει,το επιπεδο των οδηγων επισης που ασχολουνται με την πιστα...Το μονο που εχει μεινει στο telelever ειναι οι ανωμαλιες υπο κλιση.Σε κακο δρομο με σαμαρακια κτλ ακομα και σημερα μπορει να πας λιγο πιο γρηγορα με το telelever

peterTHErider
24/06/2024, 16:23
Αν με ενδιέφερε το πουλμουρ θα έπαιρνα Ducati ή MV

Πάμε λοιπόν σε σχέση με το Multistrada. Προφανώς κάποια από τα παρακάτω δεν ισχύουν για τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά μπορεί να ισχύουν άλλα.
Άξονας αντί για αλυσίδα (με ότι σημαίνει αυτό +/-)
Σημαντικά περισσότερη ροπή που επιτρέπει σβέλτη κίνηση χωρίς να χρειάζεται να ανεβάσεις πολλές στροφές.
Ο αναβάτης δεν ζεσταίνεται τόσο πολύ ειδικά μέσα στην πόλη (ακόμα και με το σύστημα απενεργοποίησης των 2 πίσω κυλίνδρων)
Πιο άνετο σε ταξίδι
Αυτόματο σύστημα ρύθμισης ύψους
Πιο μικρή γωνιά στα γόνατα
Πιο στενό ανάμεσα στα πόδια
Σε περίπτωση στατικής πτώσης (χτύπα ξύλο αλλά κάποια στιγμή θα γίνει) με κάγκελα στον κινητήρα πρακτικά δεν παθαίνει τίποτα

Δεν εχει ζέστη στα πόδια το gs που έχεις 2 κυλίνδρους πάνω στα πόδια σου και πολλές φορές κοπανάς πάνω τους τα καλάμια σου?
Προφανώς την αυτόματη ρύθμιση ύψους την έβαλαν πρώτα κτμ και ντουκατι.
Άξονα και μάλιστα πολύ καλύτερο της BMW που περνει νερά έχει η triumph.
Η πιο μικρή γωνία στα πόδια όταν μιλάμε για χιλιοστά και αν είναι ανάξια λόγου.
Το πιο άνετο ταξίδι δεν ξέρω από που προκύπτει, νομίζω πως όλα αυτά είναι πολύ κοντα σε αυτό.

Taz
24/06/2024, 16:38
Δεν εχει ζέστη στα πόδια το gs που έχεις 2 κυλίνδρους πάνω στα πόδια σου και πολλές φορές κοπανάς πάνω τους τα καλάμια σου?
Προφανώς την αυτόματη ρύθμιση ύψους την έβαλαν πρώτα κτμ και ντουκατι.
Άξονα και μάλιστα πολύ καλύτερο της BMW που περνει νερά έχει η triumph.
Η πιο μικρή γωνία στα πόδια όταν μιλάμε για χιλιοστά και αν είναι ανάξια λόγου.
Το πιο άνετο ταξίδι δεν ξέρω από που προκύπτει, νομίζω πως όλα αυτά είναι πολύ κοντα σε αυτό.

1. Όχι δεν έχει ζέστη.
2. Κανένα από αυτά που λες δεν έχει αυτόματη ρύθμιση ύψους. Μόνο το HD έχει.
3. Ήμουν σαφής ότι αυτά που έγραψα ισχύουν συγκριτικά με το Multistrada. Πχ το KTM έχει και αυτό αρκουδοροπή

peterTHErider
24/06/2024, 20:16
1. Όχι δεν έχει ζέστη.
2. Κανένα από αυτά που λες δεν έχει αυτόματη ρύθμιση ύψους. Μόνο το HD έχει.
3. Ήμουν σαφής ότι αυτά που έγραψα ισχύουν συγκριτικά με το Multistrada. Πχ το KTM έχει και αυτό αρκουδοροπή

Τι εννοείς δεν έχει αυτόματη ρύθμιση?
Και το μουλτι και το 1290 στις επιλογές των προφορτισεων του αμορτισέρ έχει τα κλασσικά 1 κρανος-2κρανη-+αποσκευές και την ρύθμιση auto. Όπου σε ζυγίζει και φτιάχνει αυτόματα την προφορτιση.επίσης έχει επιλογή όταν σταματάς να χαμηλώνει αυτόματα για να πατάνε οι πιο κοντοί και μόλις ξεκινάει να επανέρχεται στις σωστές ρυθμίσεις.
Μουλτιστραντα v4s έχω για αυτό το λέω. Τώρα αν εννοείς κάτι άλλο δεν ξέρω.
Μπορεί να μην έχει την αρκουδοροπη,το μουλτι ν4 έχει απίστευτη γραμμικοτητα και ευστροφια που δεν σου λείπει ποτέ τίποτα. Αντίθετα, στο σπορ μετά τις 7000 που ανοίγουν τα κλαπετα και μπορείς να στροφαρεις έως τις 11000 θα καταλάβεις ότι σου λείπουν πολλά από την αρκουδοροπη του gs...

Johny the Fox
24/06/2024, 20:18
1. Όχι δεν έχει ζέστη.
2. Κανένα από αυτά που λες δεν έχει αυτόματη ρύθμιση ύψους. Μόνο το HD έχει.
3. Ήμουν σαφής ότι αυτά που έγραψα ισχύουν συγκριτικά με το Multistrada. Πχ το KTM έχει και αυτό αρκουδοροπή

εχεις λαθος.

https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2022-ducati-multistrada-v4-minimum-preload-automatic-lowering-suspension/

Taz
24/06/2024, 21:39
εχεις λαθος.

https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2022-ducati-multistrada-v4-minimum-preload-automatic-lowering-suspension/


Από το link που έβαλες

454040

Από όσο ξέρω πρέπει ο αναβάτης να πατήσει κάποιο κουμπί για να χαμηλώσει και δεν το κάνει αυτόματα όταν μειωθεί η ταχύτητα κάτω από κάποιο επίπεδο.

Για το KTM δεν μπορώ να βρω κάτι αντίστοιχο. Θα μπορούσατε να μου δείξετε στο site της KTM το σύστημα;

Johny the Fox
24/06/2024, 21:58
Το σύστημα λειτουργεί κατ'επικληση (κουμπί) όπως είναι λογικό
Θα πρέπει δλδ να είναι επιθυμητή η ελάττωση του υψους κατά 2 cm σε ταχύτητες κάτω των 90 km.Αντιθετα το ύψος επανέρχεται αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από 90χλμ.

Taz
24/06/2024, 22:02
Άρα λειτουργεί διαφορετικά από το GS που εφόσον ενεργοποιηθεί χαμηλώνει αυτόματα μόλις η ταχύτητα πέσει κάτω από 25km/h και σηκώνεται μόλις ξεπεράσει τα 50km/h χωρίς να απαιτεί καμία άλλη ενέργεια από τον αναβάτη.

Johny the Fox
24/06/2024, 22:09
Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το GS αλλά δεν καταλαβαίνω την υποχρεωτικοτητα του minimum preloading σε έναν αναβάτη πχ με 192 ύψος.Εγω σπάνια έως καθόλου το χρησιμοποιώ και είμαι 182.

Taz
24/06/2024, 22:12
Δεν είναι υποχρεωτικό. Αν θέλεις το ενεργοποιείς. Αν δεν το ενεργοποιήσεις η μηχανή μένει στην πάνω θέση συνέχεια (ρυθμίζοντας βέβαια αυτόματα το preload ανάλογα με το βάρος)

doctor_john
25/06/2024, 19:15
Την πέτυχα λίγο πριν την ολοκλήρωση του μοντέλου.

Σίγουρα κάπως ασφαλίζει, εξακολουθεί όμως να είναι εντυπωσιακή φωτό.

454056

McGyver
25/06/2024, 20:33
Με τούτα και μ' εκείνα, τα αυτόματα χαμήλωματα κλπ κλπ, δε μας έφταναν οι μικροτσούτσουνοι με τα μαστόδοντα θα έχουμε τώρα και τους μικροπόδαρους;

:bawl: :bawl:

harris_x
25/06/2024, 20:39
Με τούτα και μ' εκείνα, τα αυτόματα χαμήλωματα κλπ κλπ, δε μας έφταναν οι μικροτσούτσουνοι με τα μαστόδοντα θα έχουμε τώρα και τους μικροπόδαρους;

:bawl: :bawl:

:lol:

bulmont
25/06/2024, 22:05
Με τούτα και μ' εκείνα, τα αυτόματα χαμήλωματα κλπ κλπ, δε μας έφταναν οι μικροτσούτσουνοι με τα μαστόδοντα θα έχουμε τώρα και τους μικροπόδαρους;

:bawl: :bawl:

Ενοχλάμε;;;;;;;;;;;;;;

panavour
25/06/2024, 22:20
Ενοχλάμε;;;;;;;;;;;;;;

Καθολου,το αντιθετο μαλιστα.Ευπροσδεκτοι παντου και πάντα.

Johny the Fox
25/06/2024, 22:47
Με τούτα και μ' εκείνα, τα αυτόματα χαμήλωματα κλπ κλπ, δε μας έφταναν οι μικροτσούτσουνοι με τα μαστόδοντα θα έχουμε τώρα και τους μικροπόδαρους;

:bawl: :bawl:

Μην ξεχνάς και το σύστημα easy stand lift για εύκολο σήκωμα του μαστοδοντου από το πλαϊνό Σταντ454057

D3300
26/06/2024, 07:23
Δεν έχει σημασία το μέγεθος, αλλά πως δουλεύεις το μικρό...

karellen
26/06/2024, 08:13
Μην ξεχνάς και το σύστημα easy stand lift για εύκολο σήκωμα του μαστοδοντου από το πλαϊνό Σταντ454057

:lol:

Bowleno
26/06/2024, 12:59
Σε ειδα σημερα το πρωι στην ανοδο της Κηφισιας, βρε μισοπαλαβη με το καθικι για κρανος στραβοφορεμενο, πανω στο ηλεκτρικο μοτοποδηλατο των 25km/h ποτε στην διηθιση και ποτε στην αριστερη λωριδα, και σε θαυμασα.. Τι ναρκωτικα παιρνετε μερικοι ρε φιλε..


Άσε μας κουκλίτσα μου...η δικιά σου τουλάχιστο φόραγε κράνος έστω και το καθίκι.
Τυπακος σήμερα σε διασταύρωσημε Βουλιαγμένης στον Άλιμο έσφαξε στεγνά το κόκκινο με το πατίνι του!!! Στεγνά λέμε!τη Βουλιαγμένης!!!
Τον είδα και πάγωσα!


σε ειδα με το σκουτερ εσυ ξεκρανωτος ,και με το γκομενακι συνεπιβατη ,εγω με το φιεστα,να διασταυρωνομαστε σε διασταυρωση χωρις σημανση,σε δυο ιδιους σε πλατος δρομους γειτονιας στα κατω πατησια,εγω ερχομενος απο δεξιά,και να μου κορναρεις με θυμό.Κατεβαζω το παραθυρο ,σε ρωταω ''τι τρεχει ρε φιλε,ερχομαι απο δεξιά,εχω προτεραιοτητα,τι ζητας και κορναρεις???''.Και μου απαντας το ''επικό''.Και λοιπον??? τι κι αν εχεις προτεραιοτητα???κι αν εγω ειμαι τρελλος ?? ψυχοπαθης???
Και που να πιασουν μεγαλυτερες ζεστες,σου απαντησα και εφυγα.:bawl:



Έχετε καταλάβει ότι διανύουμε τον θερμότερο Ιούνιο όλων των εποχών; έχει βαρέσει πολύ κόσμο η ζέστη, ας προσέχουμε, λοιπόν.....

harris_x
26/06/2024, 13:08
Έχετε καταλάβει ότι διανύουμε τον θερμότερο Ιούνιο όλων των εποχών; έχει βαρέσει πολύ κόσμο η ζέστη, ας προσέχουμε, λοιπόν.....

Είπε ο "Ιαβέρης" του moto.gr και απομακρύνθηκε ησύχως... :bawl:

Panos76
26/06/2024, 13:08
Έχετε καταλάβει ότι διανύουμε τον θερμότερο Ιούνιο όλων των εποχών; έχει βαρέσει πολύ κόσμο η ζέστη, ας προσέχουμε, λοιπόν.....

H ζέστη φταίει για τον αξιακό μας κατακρημνισμό;

CorpseAlive
26/06/2024, 13:13
Είπε ο "Ιαβέρης" του moto.gr και απομακρύνθηκε ησύχως... :bawl:

:bawl::bawl::bawl::faint:

Bowleno
26/06/2024, 13:26
Είπε ο "Ιαβέρης" του moto.gr και απομακρύνθηκε ησύχως... :bawl:


Ούστ ρε :moutza::moutza::bawl::bawl:


H ζέστη φταίει για τον αξιακό μας κατακρημνισμό;

Απλώς η ζέστη επιτείνει τον κατακρημνισμό .....

harris_x
26/06/2024, 13:34
Ούστ ρε :moutza::moutza::bawl::bawl:

Άντε ρε, μας έχεις πρήξει... "προσέχετε", "εγώ δεν τρέχω", "μη τρέχετε", "δε χρειάζονται πολλά κ.εκ.".... κ.α. τέτοια ωραία :moutza::moutza:

:a43::a43::a43:

:a52::a52::a52::a52:

peterTHErider
26/06/2024, 14:09
σε ειδα με το σκουτερ εσυ ξεκρανωτος ,και με το γκομενακι συνεπιβατη ,εγω με το φιεστα,να διασταυρωνομαστε σε διασταυρωση χωρις σημανση,σε δυο ιδιους σε πλατος δρομους γειτονιας στα κατω πατησια,εγω ερχομενος απο δεξιά,και να μου κορναρεις με θυμό.Κατεβαζω το παραθυρο ,σε ρωταω ''τι τρεχει ρε φιλε,ερχομαι απο δεξιά,εχω προτεραιοτητα,τι ζητας και κορναρεις???''.Και μου απαντας το ''επικό''.Και λοιπον??? τι κι αν εχεις προτεραιοτητα???κι αν εγω ειμαι τρελλος ?? ψυχοπαθης???
Και που να πιασουν μεγαλυτερες ζεστες,σου απαντησα και εφυγα.:bawl:

Το πλάτος του δρόμου γιατί το αναφέρεις?
Δεν παίζει ρόλο για την παραχώρηση προτεραιότητας.
Αν δεν υπάρχει στοπ η κάποιο άλλο σήμα ισχύει η από δεξιά. Δεν μιλάμε για χωματόδρομο φυσικά.

CorpseAlive
26/06/2024, 14:10
Το πλάτος του δρόμου γιατί το αναφέρεις?
Δεν παίζει ρόλο για την παραχώρηση προτεραιότητας.
Αν δεν υπάρχει στοπ η κάποιο άλλο σήμα ισχύει η από δεξιά. Δεν μιλάμε για χωματόδρομο φυσικά.

Ως γνωστόν η τροχαία σε ένα ατύχημα πάει με την μεζούρα και όποιος τον έχει πιο χοντρό (τον δρόμο) κερδίζει.

panavour
26/06/2024, 14:51
Το πλάτος του δρόμου γιατί το αναφέρεις?
Δεν παίζει ρόλο για την παραχώρηση προτεραιότητας.
Αν δεν υπάρχει στοπ η κάποιο άλλο σήμα ισχύει η από δεξιά. Δεν μιλάμε για χωματόδρομο φυσικά.


Ως γνωστόν η τροχαία σε ένα ατύχημα πάει με την μεζούρα και όποιος τον έχει πιο χοντρό (τον δρόμο) κερδίζει.

Το ανεφερα για να τονισω οτι και οι δυο δρομοι δεν δικαιολογουν προνομιακή αντιληψη προτεραιοτητος,απο τους χρηστες τους.Διοτι καποιοι,εσφαλμενα θεωρουν οτι αν οδηγουν σ εναν δρομο πλατύτερο απο τον αλλον,αυτομάτως εχουν και προτεραιότητα.

CorpseAlive
26/06/2024, 15:13
Το ανεφερα για να τονισω οτι και οι δυο δρομοι δεν δικαιολογουν προνομιακή αντιληψη προτεραιοτητος,απο τους χρηστες τους.Διοτι καποιοι,εσφαλμενα θεωρουν οτι αν οδηγουν σ εναν δρομο πλατύτερο απο τον αλλον,αυτομάτως εχουν και προτεραιότητα.

Αν χρειάζεται κάτι που λες ξεχωριστή εξήγηση , συνήθως το λες εξ αρχής λάθος.
Επομένως λογική η απορία του Πέτρου.
Παμ' παρακάτω.

panavour
26/06/2024, 15:23
Αν χρειάζεται κάτι που λες ξεχωριστή εξήγηση , συνήθως το λες εξ αρχής λάθος.
Επομένως λογική η απορία του Πέτρου.
Παμ' παρακάτω.

ρωτησε,την θεωρω λογικη απορια,και απαντησα.Παρακατω δεν εχει παιδακι μου,ειναι γκρεμος.


https://youtu.be/1hGTfIX9l8o?si=MKsaMbgIOoU1PyZE

CorpseAlive
26/06/2024, 15:30
ρωτησε,την θεωρω λογικη απορια,και απαντησα.Παρακατω δεν εχει παιδακι μου,ειναι γκρεμος.


https://youtu.be/1hGTfIX9l8o?si=MKsaMbgIOoU1PyZE

https://www.youtube.com/watch?v=u5EXDwZNblg

Bowleno
26/06/2024, 16:29
Το πλάτος του δρόμου γιατί το αναφέρεις?
Δεν παίζει ρόλο για την παραχώρηση προτεραιότητας.
Αν δεν υπάρχει στοπ η κάποιο άλλο σήμα ισχύει η από δεξιά. Δεν μιλάμε για χωματόδρομο φυσικά.

Ο χωματόδρομος αν διαθέτει όνομα και βρίσκεται επίσημα στον χάρτη, μια χαρά προτεραιότητα εκ δεξιών διαθέτει.....

panavour
26/06/2024, 23:52
Ο χωματόδρομος αν διαθέτει όνομα και βρίσκεται επίσημα στον χάρτη, μια χαρά προτεραιότητα εκ δεξιών διαθέτει.....

ακριβως,ετσι διελυσε η γυναικα το avensis ,αφου νομισε οτι επειδη ηταν στην ασφαλτο ειχε προτεραιοτητα,και περασε ο αγροτης με το παλιο scania ερχομενος απο τον χωματοδρομο και το εκανε pizza napolitana.Eυτυχως χωρις θυματα.

PaNick67
27/06/2024, 12:21
Το ανεφερα για να τονισω οτι και οι δυο δρομοι δεν δικαιολογουν προνομιακή αντιληψη προτεραιοτητος,απο τους χρηστες τους.Διοτι καποιοι,εσφαλμενα θεωρουν οτι αν οδηγουν σ εναν δρομο πλατύτερο απο τον αλλον,αυτομάτως εχουν και προτεραιότητα.

Ενας τετοιος αφου επεσε πανω μου ισχυριστηκε ακριβως αυτο: Οτι νομιζε οτι ειχε προτεραιοτητα γιατι ηταν σε φαρδυ δρομο!

- Το ΣΤΟΠ δηλαδη δεν το ειδες; τον ρωτησα
-Εχει ΣΤΟΠ; , απαντησε και γυρισε το κεφαλι να το δει :bawl:

Ευτυχως που ημουν με το αμαξι μεν αλλα ο τυπος περασε αερα 3 στενα διοτι ηταν σε φαρδυ δρομο :facepalm:


Φωναξα αστυνομια να του κανει αλκοτεστ γιατι μου φανηκε πολυ περιεργο να μην δει 4 ΣΤΟΠ, αλλα απλα ηταν ενας ηλικιωμενος με το μυαλο καπου αλλου

CorpseAlive
08/07/2024, 10:13
Σε είδα GS τούμπανο με ζελεδιασμένα μέχρι αηδίας τα λάστιχα :eek:

ΜΗ βάζετε γυαλιστικά ελαστικών στις μοτοσικλέτες παιδιά και αν πηγαίνετε σε πλυντήρια να τους το λέτε, ειδικά σε πλυντήρια αυτοκινήτων!

*Φίλε με το GS το σημείωμα είναι από εμένα σε περίπτωση που είσαι δικός μας :)

Σκέψου πόσο όρθιο το πάει για να μην νιώθει το γλίστρημα...
Ωραίος πάντως για το σημείωμα ρε Παντελή!

panavour
08/07/2024, 11:00
και πως αλλιως θα τον δουν στην καφετερια ,αν ΔΕΝ γυαλιζουν τα λαστιχα???:bawl:

DoctoR_k6
08/07/2024, 11:21
και πως αλλιως θα τον δουν στην καφετερια ,αν ΔΕΝ γυαλιζουν τα λαστιχα???:bawl:

Απ τα ελαστικα δεν γ@μησε κανεις...

panavour
08/07/2024, 12:33
Απ τα ελαστικα δεν γ@μησε κανεις...

για να το λες ,κατι θα ξερεις.

DoctoR_k6
08/07/2024, 12:46
για να το λες ,κατι θα ξερεις.

Απορω πως δεν το ξερεις εσυ που εισαι και μεγαλος με μεγαλη εμπειρια...

panavour
08/07/2024, 13:03
Απορω πως δεν το ξερεις εσυ που εισαι και μεγαλος με μεγαλη εμπειρια...

δεν ηταν τοτε μοδα το γυαλισμα στα λαστιχα.

Manalishi
08/07/2024, 13:22
Απ τα ελαστικα δεν γ@μησε κανεις...

Ουτε με subwoofer...και για να μην πεταχτεί κανένας με πικρόχολο σχόλιο, ναι το ξέρω εκ πείρας....:cry: :cry: :cry:

mikes
08/07/2024, 20:05
Απ τα ελαστικα δεν γ@μησε κανεις...


Ουτε με subwoofer...και για να μην πεταχτεί κανένας με πικρόχολο σχόλιο, ναι το ξέρω εκ πείρας....:cry: :cry: :cry:

ναι, γιατι εμεις που ουτε γυαλισμενα ελαστιχα εχουμε, ουτε subwoofer, τον εχουμε κανει σαν σιγμα τελικο απ'το πολυ πηδημα...

:lol: :lol: :p

o_gavros
09/07/2024, 10:38
Γιαννη σε εκοψε κανεις με γιλεκο κιτρινο να περασουν οι φιλοι του και τα εχεις παρει ετσι? Ελα πες το!! :lol: :lol:
Κατέβα κάτω ρε κιτρινογιλεκακια να ανταλλάξουμε απόψεις :D

BLiTzER
09/07/2024, 11:39
Αχ, τι μου θύμισες! Μια φορά, βράδυ, στη Βασ. Αμαλίας, ένας ποδηλάτης με ανακλαστικό γιλέκο θεώρησε σωστό να μου κόψει τον δρόμο και να μου κάνει νόημα να σταματήσω για να περάσουν τα φιλαράκια του, ενώ είχα πράσινο. Αφού έσπρωξα το ποδήλατό του με την μπροστινή ρόδα μου 3-4 φορές και έστειλα στον διάολο αυτόν και την οικογένειά του άλλες τόσες, κατάλαβε ότι μάλλον το γιλέκο δε βοηθάει.

CorpseAlive
09/07/2024, 11:54
Αχ, τι μου θύμισες! Μια φορά, βράδυ, στη Βασ. Αμαλίας, ένας ποδηλάτης με ανακλαστικό γιλέκο θεώρησε σωστό να μου κόψει τον δρόμο και να μου κάνει νόημα να σταματήσω για να περάσουν τα φιλαράκια του, ενώ είχα πράσινο. Αφού έσπρωξα το ποδήλατό του με την μπροστινή ρόδα μου 3-4 φορές και έστειλα στον διάολο αυτόν και την οικογένειά του άλλες τόσες, κατάλαβε ότι μάλλον το γιλέκο δε βοηθάει.

Ζω για την στιγμή που θα φοράς και εσύ πορτοκαλί γιλέκο τώρα που πήρες ποδήλατο(ή θα πάρεις) .

Να φωνάζεις L’ etat c’est moi

BLiTzER
09/07/2024, 12:19
Ζω για την στιγμή που θα φοράς και εσύ πορτοκαλί γιλέκο τώρα που πήρες ποδήλατο(ή θα πάρεις) .

Να φωνάζεις L’ etat c’est moi

Σιγά μη φοράω και ισοθερμικό Tour de France και ιριδίζον γυαλί . :lol:

panavour
09/07/2024, 12:40
Σιγά μη φοράω και ισοθερμικό Tour de France και ιριδίζον γυαλί . :lol:

υπαρχει και ''tour de kiourka'' αμα γουσταρεις,για ξεκαρφωμα.

harris_x
09/07/2024, 13:29
Στα ΠΑΠΑΡΙΑ μας τι κάνουν όλοι οι γουαναμπηδες στις λέσχες.
Τι σχέση έχει αυτή η γαμημενη λογική του κοπαδιού με τσοπάνη, με το εδώ μέσο;

Όποιος δεν μπορεί να ακολουθεί ελεύθερα, έχει κι αλλού πορτοκαλιές.
Φουντωνω ναι, γιατί μπορεί ο φίλος που άνοιξε το θρεντ να μην είχε πρόθεση, αλλά αυτή η μαλακία για λογική που κάποιοι θέλουν οδηγό με αητινεραρυ ακριβείας σαν γερμανική αμαξοστοιχία για να πάνε βόλτα μέχρι τα Κιούρκα, προκαλεί λίγο εμετό.
Ας μείνει και ένας χώρος καθαρός από αυτά.

Στην επόμενη βόλτα θα έχω γιλέκο και θα πρέπει να με ακολουθείς :tooth:


θα πηγαίνω με 13km/h

stefanos
09/07/2024, 14:59
θα πηγαίνω με 13km/h

Με τόσα πάρα πολλά κυβικά είναι αδύνατο:cool:

harris_x
09/07/2024, 15:04
Με τόσα πάρα πολλά κυβικά είναι αδύνατο:cool:

έχω κανεί την αργή ευθεία σε 2h 53m 57sec, όλα είναι δυνατά :smokin:

harris_x
09/07/2024, 15:04
αλλα ναι, είναι πολλά και περιττα τα κυβικά :tooth:

Volpad
09/07/2024, 19:19
Έχει βάλει πίσω ένα τεράστιο γρανάζι με 85 δόντια.
Φαντάσου 6η στον κόφτη έχει 128 km/hr, για να μήν περνάει τα όρια ταχύτητας.

(ναι, μπήκα στο gearingcommander και επιβεβαίωσα οτι με 85 δόντια έχει τελική 128Km/hr στις 9500 στροφές)

harris_x
09/07/2024, 19:46
Έχει βάλει πίσω ένα τεράστιο γρανάζι με 85 δόντια.
Φαντάσου 6η στον κόφτη έχει 128 km/hr, για να μήν περνάει τα όρια ταχύτητας.

(ναι, μπήκα στο gearingcommander και επιβεβαίωσα οτι με 85 δόντια έχει τελική 128Km/hr στις 9500 στροφές)

Πες τα ρε Αντρέα γιατι δε με πιστέυουν

motojojo
09/07/2024, 20:16
Έχει βάλει πίσω ένα τεράστιο γρανάζι με 85 δόντια.
Φαντάσου 6η στον κόφτη έχει 128 km/hr, για να μήν περνάει τα όρια ταχύτητας.

(ναι, μπήκα στο gearingcommander και επιβεβαίωσα οτι με 85 δόντια έχει τελική 128Km/hr στις 9500 στροφές)

Πατωντας και οι δυο τροχοί κάτω ή μονο ο ένας; :evil:

harris_x
09/07/2024, 20:25
Πατωντας και οι δυο τροχοί κάτω ή μονο ο ένας; :evil:

454332

454333

MG-KTiNoS
10/07/2024, 19:06
Στα ΠΑΠΑΡΙΑ μας τι κάνουν όλοι οι γουαναμπηδες στις λέσχες.
Τι σχέση έχει αυτή η γαμημενη λογική του κοπαδιού με τσοπάνη, με το εδώ μέσο;

Όποιος δεν μπορεί να ακολουθεί ελεύθερα, έχει κι αλλού πορτοκαλιές.
Φουντωνω ναι, γιατί μπορεί ο φίλος που άνοιξε το θρεντ να μην είχε πρόθεση, αλλά αυτή η μαλακία για λογική που κάποιοι θέλουν οδηγό με αητινεραρυ ακριβείας σαν γερμανική αμαξοστοιχία για να πάνε βόλτα μέχρι τα Κιούρκα, προκαλεί λίγο εμετό.
Ας μείνει και ένας χώρος καθαρός από αυτά.

γερνάς.....
:cool: