PDA

View Full Version : Το νήμα των σύντομων απαντήσεων.



Σελίδες : 1 [2] 3 4

RaGe_Raptor
30/09/2024, 16:42
Ευχαριστώ! Το 4 είναι ο θερμοστάτης?

Το 4 μοιάζει για αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού ή πιο επιστημονικά "φούσκα νερου"

geioann
30/09/2024, 16:48
Το 4 μοιάζει για αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού ή πιο επιστημονικά "φούσκα νερου"

Άλλο ο θερμοστάτης που ανάβει το βεντιλατερ και άλλο ο συγκεκριμένος αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού?

RaGe_Raptor
30/09/2024, 16:59
Άλλο ο θερμοστάτης που ανάβει το βεντιλατερ και άλλο ο συγκεκριμένος αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού?

Ο θερμοστάτης προσπαθεί να σταθεροποιησει την θερμοκρασία ψυκτικού (2ο συνθετικό της λέξης) .

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας δίνει πληροφορια στην ecu για να δώσει εντολή να ανοίξει το βεντιλατερ οταν το ψυκτικο πιάσει μια προκαθορισμενη θερμοκρασία.

Πχ στο gsxr υπο κσ Ο θερμοστάτης κρατάει την θερμοκρασία στους 78 βαθμούς

Η ecu δίνει εντολή να ανοίξει το βεντιλατερ στους 104 βαθμούς.

RaGe_Raptor
30/09/2024, 17:03
456259
456260

geioann
30/09/2024, 17:34
Ωραίος! Σε ευχαριστώ πολύ! :beer: :beer:

asxetost
15/10/2024, 11:31
Άλλη μια φορά, μήπως έχετε μια τυρόπιτα να πάρω κανα ευρώ;;
Το λοιπόν, πολύ συχνά όταν κατεβάζω και ενώ έχω συγχρονίσει στροφές, έχω αποσυμπλεξει όλα καλά, κάνει αναπηδήσεις ο πίσω τροχός, στην αρχή νόμιζα οτι τον μπλοκαρα με το φρένο αλλά επειδή το έχω στο νου μου τους τελευταίους μήνες οριακά δεν πατάω σχεδόν καθόλου φρένο ή πολύ λίγο.
Η αλυσίδα είναι κομπλέ, το βήμα επίσης, να ναι θέμα σκληρότητας ανάρτησης;

RaGe_Raptor
15/10/2024, 11:34
Χρειάζεσαι εναν slipper συμπλέκτη :cool:

harris_x
15/10/2024, 11:36
Ή να αφήνεις τον συμπλέκτη πιο ομαλά.

asxetost
15/10/2024, 11:39
Ναι αλλά οι στροφές έχουν συγχρονίσει βασικά, πάντα βοηθάω με γκάζι πριν αποσυμπλέξω, δεν σέρνω το μοτερ δηλαδή να συγχρονίσει τον τροχό, απλά με το που πάω να πατήσω το παραμικρό πίσω φρένο αναπηδάει.

Dimmanoukas
15/10/2024, 12:45
Δεν είναι το abs?
Εννοώ το μηχανάκι έχει abs?
Αυτή η συμπεριφορά στο φρένο (να κλωτσαει) έχει να κάνει με το abs

Και εγώ το νιώθω στο clx που έχω και ασυναίσθητα στα κατεβάσματα κλωτσαει
Εγώ δεν κάνω rev matcing αλλά πρέπει να έχω συμπλέκτη ολίσθησης?

asxetost
15/10/2024, 13:07
Δεν είναι το abs?
Εννοώ το μηχανάκι έχει abs?
Αυτή η συμπεριφορά στο φρένο (να κλωτσαει) έχει να κάνει με το abs

Και εγώ το νιώθω στο clx που έχω και ασυναίσθητα στα κατεβάσματα κλωτσαει
Εγώ δεν κάνω rev matcing αλλά πρέπει να έχω συμπλέκτη ολίσθησης?

Όχι είναι χωρίς abs.

husky21
15/10/2024, 13:19
Αναμεσα σε Ebc,Sbs,Dp τι θα προτιμουσατε για τακακια
για δαγκανα Μ4??

Υ.Γ. Μιλαμε για HH και στις 3 περιπτωσεις

karellen
15/10/2024, 13:20
Δεν είναι το abs?
Εννοώ το μηχανάκι έχει abs?
Αυτή η συμπεριφορά στο φρένο (να κλωτσαει) έχει να κάνει με το abs

Και εγώ το νιώθω στο clx που έχω και ασυναίσθητα στα κατεβάσματα κλωτσαει
Εγώ δεν κάνω rev matcing αλλά πρέπει να έχω συμπλέκτη ολίσθησης?

Όχι είναι διαφορετικό πράγμα του asxetou και η απάντηση είναι όπως την είπαν ο rage και ο Xaris.

Volpad
15/10/2024, 13:49
Πάμε.

Το φαινόμενο αυτό (το "κλωτσάει"), έχει να κάνει με το οτι ο κινητήρας, δίνει στον τροχό λιγότερες στροφές απο αυτές με τις οποίες θα γυρνούσε άν κινούταν ελεύθερα (πχ συμπλεκταρισμένος).

Όταν μπλοκάρει ο τροχός απο τα φρένα, το πίσω λάστιχο ακινητοποιείται και απλά γλιστράει χωρίς να επηρεάζεται κάτι άλλο στη μοτοσυκλέτα.
Rev matching στο κατέβασμα, κάνεις για τη σχέση των στροφών του κινητήρα με τις στροφές του πίσω τροχού.
Όχι όμως και για τις στροφές του πίσω τροχού σε σχέση με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι σε σχέση με την ταχύτητά της μοτοσυκλέτας.

Για παράδειγμα.
Έστω οτι η μοτοσυκλέτα σου, με 5η και 7χιλιάδες στροφές, έχει ταχύτητα 150 χιλιόμετρα την ώρα. Με 5η και 5 χιλιάδες στροφές έχει 120.
Είσαι με 6η ταχύτητα και 180 χιλιόμετρα. Κατεβάζεις σε 5η την ώρα που φρενάρεις.
Την ώρα που αφήνεις το συμπλέκτη τελείως, οι στροφές του κινητήρα είναι 7 χιλιάδες. Λόγω των φρένων όμως, η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

Ο τροχός, που οδηγείται απο το κινητήρα, θέλει να πάει με 150, αλλα η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

Μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα απο τις 7000 στις 5000 οπου η ταχύτητα του τροχού θα είναι ίδια με αυτή της μοτοσυκλέτας, θα υπάρχει ένα "περίεργο" γλίστρημα.
Το περίεργο είναι, γιατι η αλυσίδα έχει τζόγο. όσο παίζει λοιπόν η αλυσίδα, το λάστιχο μία πιάνει στο δρόμο, μία γλιστράει.
Αυτό φορτίζει το αμορτισέρ, που με τη σειρά του (με τη βοήθεια του κινητήρα), φορτίζει και αποφορτίζει την αλυσίδα.

Αν εμείς αφήνουμε το συμπλέκτη ομαλά κατα το κατέβασμα, ωστε να τον αφήσουμε τελείως, όταν πλέον οι στροφές του κινητήρα είναι αντίστοιχες με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι για την τρέχουσα ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, όλο αυτό, το αποσβένουν οι δίσκοι, βοηθώντας τον κινητήρα, να κατεβάσει τις στροφές του εκεί που πρέπει ομαλά.

Το slipper clutch ή στα ελληνικά, μονόδρομος συμπλέκτης, κάνει ακριβώς αυτό, αυτόματα. Όταν η ταχύτητα του κινητήρα είναι μεγαλύτερη απο αυτή που πρέπει, αφήνει τους δίσκους λίγο ανοιχτούς, ωστε να γλιστράνε, ενώ στην αντίθετη περίπτωση, πιέζει τους δίσκους περισσότερο.

Dimmanoukas
15/10/2024, 13:52
Σας ευχαριστώ όλους για τη γνώση που μοιράζεστε.

:beer:

CorpseAlive
15/10/2024, 13:58
Πάμε.

Το φαινόμενο αυτό (το "κλωτσάει"), έχει να κάνει με το οτι ο κινητήρας, δίνει στον τροχό λιγότερες στροφές απο αυτές με τις οποίες θα γυρνούσε άν κινούταν ελεύθερα (πχ συμπλεκταρισμένος).

Όταν μπλοκάρει ο τροχός απο τα φρένα, το πίσω λάστιχο ακινητοποιείται και απλά γλιστράει χωρίς να επηρεάζεται κάτι άλλο στη μοτοσυκλέτα.
Rev matching στο κατέβασμα, κάνεις για τη σχέση των στροφών του κινητήρα με τις στροφές του πίσω τροχού.
Όχι όμως και για τις στροφές του πίσω τροχού σε σχέση με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι σε σχέση με την ταχύτητά της μοτοσυκλέτας.

Για παράδειγμα.
Έστω οτι η μοτοσυκλέτα σου, με 5η και 7χιλιάδες στροφές, έχει ταχύτητα 150 χιλιόμετρα την ώρα. Με 5η και 5 χιλιάδες στροφές έχει 120.
Είσαι με 6η ταχύτητα και 180 χιλιόμετρα. Κατεβάζεις σε 5η την ώρα που φρενάρεις.
Την ώρα που αφήνεις το συμπλέκτη τελείως, οι στροφές του κινητήρα είναι 7 χιλιάδες. Λόγω των φρένων όμως, η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

Ο τροχός, που οδηγείται απο το κινητήρα, θέλει να πάει με 150, αλλα η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

Μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα απο τις 7000 στις 5000 οπου η ταχύτητα του τροχού θα είναι ίδια με αυτή της μοτοσυκλέτας, θα υπάρχει ένα "περίεργο" γλίστρημα.
Το περίεργο είναι, γιατι η αλυσίδα έχει τζόγο. όσο παίζει λοιπόν η αλυσίδα, το λάστιχο μία πιάνει στο δρόμο, μία γλιστράει.
Αυτό φορτίζει το αμορτισέρ, που με τη σειρά του (με τη βοήθεια του κινητήρα), φορτίζει και αποφορτίζει την αλυσίδα.

Αν εμείς αφήνουμε το συμπλέκτη ομαλά κατα το κατέβασμα, ωστε να τον αφήσουμε τελείως, όταν πλέον οι στροφές του κινητήρα είναι αντίστοιχες με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι για την τρέχουσα ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, όλο αυτό, το αποσβένουν οι δίσκοι, βοηθώντας τον κινητήρα, να κατεβάσει τις στροφές του εκεί που πρέπει ομαλά.

Το slipper clutch ή στα ελληνικά, μονόδρομος συμπλέκτης, κάνει ακριβώς αυτό, αυτόματα. Όταν η ταχύτητα του κινητήρα είναι μεγαλύτερη απο αυτή που πρέπει, αφήνει τους δίσκους λίγο ανοιχτούς, ωστε να γλιστράνε, ενώ στην αντίθετη περίπτωση, πιέζει τους δίσκους περισσότερο.

Φίλε θα φέρω κάτι κιτάκια που έχω στην αποθήκη , θες να βρεθούμε να στα δείξω από κοντα?
:evil:

Volpad
15/10/2024, 13:59
Φοβάμαι μην καρφώσω κατα λάθος και σπάσω κάνα σαζμάν... :lol:

o_gavros
15/10/2024, 14:03
το εργαλείο μπισταει κι εσείς θέτε να το χαλάσετε

Volpad
15/10/2024, 14:06
το εργαλείο μπισταει κι εσείς θέτε να το χαλάσετε

Όχι εγώ... ο μπεμβεδάκιας απο πάνω...

CorpseAlive
15/10/2024, 14:09
το εργαλείο μπισταει κι εσείς θέτε να το χαλάσετε

Μοιράζω Free Hugs σε μία καλύβα πάνω στο βουνό με ρύζι.

Volpad
15/10/2024, 14:11
Αναμεσα σε Ebc,Sbs,Dp τι θα προτιμουσατε για τακακια
για δαγκανα Μ4??

Υ.Γ. Μιλαμε για HH και στις 3 περιπτωσεις

Brembo SR (https://www.bikehps.com/acatalog/Brembo-Brake-Pads-for-Brembo-Calipers.html?srsltid=AfmBOoqSDcVqR8rPDwZechlKewZRJ2tcJm_An7d6irsLMy1GPsFJUaYD)

(τυχαίο link)

husky21
15/10/2024, 14:18
Brembo SR (https://www.bikehps.com/acatalog/Brembo-Brake-Pads-for-Brembo-Calipers.html?srsltid=AfmBOoqSDcVqR8rPDwZechlKewZRJ2tcJm_An7d6irsLMy1GPsFJUaYD)

(τυχαίο link)

Τα εχω βαλει κ ηταν απαραδεκτα
χειροτερο φρενο απο μαμα και κρατησαν πολυ λιγα χλμ

Volpad
15/10/2024, 14:24
Τα εχω βαλει κ ηταν απαραδεκτα
χειροτερο φρενο απο μαμα και κρατησαν πολυ λιγα χλμ

Τι να σου πώ.
Εγώ τα φοράω πολύ καιρό τώρα και έχω μόνο καλά λόγια να πώ...
Ναι, τρώγονται σχετικά γρήγορα, αλλα η αίσθηση που δίνουν στη μανέτα γαμάει... Σα να πιάνεις το δίσκο με το χέρι είναι.

Βαίβαια εγώ δεν φοράω Μ4, αλλα δεν νομίζω οτι παίζει κανένα ρόλο...

Δεν έχω κάτι άλλο να προτείνω.

husky21
15/10/2024, 14:26
Θενκς ενιγουει..Γουστα ειναι αυτα:beer:

doctor_john
15/10/2024, 14:34
Τι έχω χάσει ; Πως καταλαβαίνει ο slip όταν ανοίγω και κλείνει :D

Μέχρι τώρα ξέρω πως ο μονόδρομος περιγράφει τον συμπλέκτη πάνω σε καστάνια.
Οι στροφές από τον κινητήρα την σφίγγουν και περνάνε στον τροχό, οι στροφές του τροχού την γλιστράνε.
Για αυτό δεν χρειαζόμαστε σκληρά ελατήρια στον slip και γι'αυτό οι δίσκοι κρατάνε λίγο παραπάνω.

Volpad
15/10/2024, 14:36
Τι έχω χάσει ; Πως καταλαβαίνει ο slip όταν ανοίγω και κλείνει :D

Μέχρι τώρα ξέρω πως ο μονόδρομος περιγράφει τον συμπλέκτη πάνω σε καστάνια.
Οι στροφές από τον κινητήρα την σφίγγουν και περνάνε στον τροχό, οι στροφές του τροχού την γλιστράνε.
Για αυτό δεν χρειαζόμαστε σκληρά ελατήρια στον slip και γι'αυτό οι δίσκοι κρατάνε λίγο παραπάνω.

Γιατι ρε εγώ τι έγραψα? :bawl:

RaGe_Raptor
15/10/2024, 15:06
Γιατι ρε εγώ τι έγραψα? :bawl:

Δεν ξερω πόσα είδη slipper υπάρχουν, ξερω σίγουρα τι φοραει το GSX-R. Είναι λοιπόν τύπου ραμπας οπως αυτό που δείχνει ο Ari


https://youtu.be/wJOGKCbvMo8?si=XA06ES73d_MmYYqX

asxetost
15/10/2024, 15:10
Πάμε.

Το φαινόμενο αυτό (το "κλωτσάει"), έχει να κάνει με το οτι ο κινητήρας, δίνει στον τροχό λιγότερες στροφές απο αυτές με τις οποίες θα γυρνούσε άν κινούταν ελεύθερα (πχ συμπλεκταρισμένος).

Όταν μπλοκάρει ο τροχός απο τα φρένα, το πίσω λάστιχο ακινητοποιείται και απλά γλιστράει χωρίς να επηρεάζεται κάτι άλλο στη μοτοσυκλέτα.
Rev matching στο κατέβασμα, κάνεις για τη σχέση των στροφών του κινητήρα με τις στροφές του πίσω τροχού.
Όχι όμως και για τις στροφές του πίσω τροχού σε σχέση με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι σε σχέση με την ταχύτητά της μοτοσυκλέτας.

Για παράδειγμα.
Έστω οτι η μοτοσυκλέτα σου, με 5η και 7χιλιάδες στροφές, έχει ταχύτητα 150 χιλιόμετρα την ώρα. Με 5η και 5 χιλιάδες στροφές έχει 120.
Είσαι με 6η ταχύτητα και 180 χιλιόμετρα. Κατεβάζεις σε 5η την ώρα που φρενάρεις.
Την ώρα που αφήνεις το συμπλέκτη τελείως, οι στροφές του κινητήρα είναι 7 χιλιάδες. Λόγω των φρένων όμως, η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

Ο τροχός, που οδηγείται απο το κινητήρα, θέλει να πάει με 150, αλλα η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

Μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα απο τις 7000 στις 5000 οπου η ταχύτητα του τροχού θα είναι ίδια με αυτή της μοτοσυκλέτας, θα υπάρχει ένα "περίεργο" γλίστρημα.
Το περίεργο είναι, γιατι η αλυσίδα έχει τζόγο. όσο παίζει λοιπόν η αλυσίδα, το λάστιχο μία πιάνει στο δρόμο, μία γλιστράει.
Αυτό φορτίζει το αμορτισέρ, που με τη σειρά του (με τη βοήθεια του κινητήρα), φορτίζει και αποφορτίζει την αλυσίδα.

Αν εμείς αφήνουμε το συμπλέκτη ομαλά κατα το κατέβασμα, ωστε να τον αφήσουμε τελείως, όταν πλέον οι στροφές του κινητήρα είναι αντίστοιχες με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι για την τρέχουσα ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, όλο αυτό, το αποσβένουν οι δίσκοι, βοηθώντας τον κινητήρα, να κατεβάσει τις στροφές του εκεί που πρέπει ομαλά.

Το slipper clutch ή στα ελληνικά, μονόδρομος συμπλέκτης, κάνει ακριβώς αυτό, αυτόματα. Όταν η ταχύτητα του κινητήρα είναι μεγαλύτερη απο αυτή που πρέπει, αφήνει τους δίσκους λίγο ανοιχτούς, ωστε να γλιστράνε, ενώ στην αντίθετη περίπτωση, πιέζει τους δίσκους περισσότερο.

:beer:Θενξ άλλη μια φορά, μου κάνει εντύπωση οτι πολλές φορές στα κατεβάσματα καταλάθος κάνω λίγο κάτι σαν μπάντα, που με κάνει να νομίζω οτι η αποσυμπλεξη γίνεται κομπλε, θα αρκεστώ στο οτι ξέρετε 5 πράγματα παραπάνω και εκτιμώ οτι τα μοιράζεστε :beer:

Volpad
15/10/2024, 15:11
Δεν ξερω πόσα είδη slipper υπάρχουν, ξερω σίγουρα τι φοραει το GSX-R. Είναι λοιπόν τύπου ραμπας οπως αυτό που δείχνει ο Ari


https://youtu.be/wJOGKCbvMo8?si=XA06ES73d_MmYYqX

Δεν έχει σημασία... Όλα το ίδιο κάνουν...

RaGe_Raptor
15/10/2024, 15:14
Δεν έχει σημασία... Όλα το ίδιο κάνουν...

Έτσι όπως περιγράφετε τον μονόδρομο με καστανια, μου δίνει την εντύπωση ότι το φρένο κινητήρα πάει περίπατο κι αυτό δεν είναι επιθυμητό. Αυτο που κάνουν οι ράμπες είναι να ανοίγουν λίγο το clutch pack και να πατιναρουν οι δίσκοι. Μάλιστα σε μερικούς συμπλέκτες ρυθμίζεται (το ποσό θα ανοίγουν)

Volpad
15/10/2024, 15:22
Το ίδιο λέμε όλοι.

Οι σλίπερ όλοι το ίδιο πράγμα κάνουν.
Μπορείς να τους περιγράψεις σα καστάνια, αλλα δεν έχει καμία σχέση με το πώς δουλεύουν οι καστάνιες...
Δεν είναι τελείως ελευθεροι οι δίσκοι. Υπάρχει engine braking και προφανώς υπάρχουν και slippers που ρυθμίζονται (πχ αλλάζοντας το ελατήριο).

Αυτό που έγραψα όμως, δεν ήταν για το πώς δουλεύουν οι slippers αλλα για το ποιό πρόβλημα βοηθούν να λυθεί, μίας και αυτό ήταν το θέμα της ερώτησης.
Θέτε να αναλύσουμε τους slippers? βεβαίως, αλλα το νήμα των σύντομων απαντήσεων δεν είναι το σωστό νήμα.
Προσπάθησα να γράψω μία "γενικούρα"

harris_x
15/10/2024, 15:27
Αναμεσα σε Ebc,Sbs,Dp τι θα προτιμουσατε για τακακια
για δαγκανα Μ4??

Υ.Γ. Μιλαμε για HH και στις 3 περιπτωσεις

DP μονο

RaGe_Raptor
15/10/2024, 15:41
DP μονο

+999

Η x race titanium σειρά είναι φοβερή

RaGe_Raptor
15/10/2024, 15:42
Το ίδιο λέμε όλοι.

Οι σλίπερ όλοι το ίδιο πράγμα κάνουν.
Μπορείς να τους περιγράψεις σα καστάνια, αλλα δεν έχει καμία σχέση με το πώς δουλεύουν οι καστάνιες...
Δεν είναι τελείως ελευθεροι οι δίσκοι. Υπάρχει engine braking και προφανώς υπάρχουν και slippers που ρυθμίζονται (πχ αλλάζοντας το ελατήριο).

Αυτό που έγραψα όμως, δεν ήταν για το πώς δουλεύουν οι slippers αλλα για το ποιό πρόβλημα βοηθούν να λυθεί, μίας και αυτό ήταν το θέμα της ερώτησης.
Θέτε να αναλύσουμε τους slippers? βεβαίως, αλλα το νήμα των σύντομων απαντήσεων δεν είναι το σωστό νήμα.
Προσπάθησα να γράψω μία "γενικούρα"

Διευκρίνησα κάτι που θα μπορούσε να παρανοηθει εύκολα. The end απο εδω :wave2:

husky21
15/10/2024, 17:45
+999

Η x race titanium σειρά είναι φοβερή

Επειδη λογικα δεν θα μπει πιστα θα κανουν δουλεια αυτα
για καθε μερα;

RaGe_Raptor
15/10/2024, 17:47
Επειδη λογικα δεν θα μπει πιστα θα κανουν δουλεια αυτα
για καθε μερα;

Κανένα πρόβλημα δεν έχω. Οσο μπορω να αντιληφθώ, δουλεύουν άψογα από κρύα έως πολύ ζεστά.

harris_x
15/10/2024, 18:14
Επειδη λογικα δεν θα μπει πιστα θα κανουν δουλεια αυτα
για καθε μερα;

Μια χαρά κάνουν

kordix
16/10/2024, 10:24
Ηλεκτροστατική σε στεφάνι ακτινωτού τροχού που να πάω?Να προτιμήσω τον γνωστό που έχει μαγαζί στην Πειραιώς και στο ποτάμι?

Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση?

george.S
16/10/2024, 10:39
https://maps.app.goo.gl/DNDMMM2hAHtjwJne7

husky21
16/10/2024, 12:07
Ξερουμε καταστημα που να φερνει προιοντα της
R&G ?

Dimmanoukas
18/10/2024, 22:15
Σε επικοινωνία με κάποιες αντιπροσωπείες σήμερα ένας μου ανέφερε το εξής και θέλω να ξέρω εάν ισχύει.

Περιμένουμε καινούργιο στοκ το οποίο θα έχει euro5+ προδιαγραφές.

Τον ρωτάω εάν έχετε ένα με Euro 5 απλό τι γίνεται?

Μου λέει έχουμε ενημέρωση από Γενάρη ότι δεν θα μπορούμε να ταξινομήσουμε απλό euro 5, οπότε ένα κάποια αντιπροσωπεία έχει αγοράσει την μοτό πρέπει να την ταξινομήσει και έπειτα να την πουλήσει στο 2025 (αν δεν προλάβει βέβαια εντός του 2024 κανονικά).

Άρα λογικά θα παίξουν προσφορές από Γενάρη σε new old stock προϊόντα.

Ξέρετε εάν ισχύει κάτι τέτοιο? Κυρίως ρωτάω για την αδυναμία ταξινόμησης
Ευχαριστώ προκαταβολικά

Phantom
19/10/2024, 01:30
Ξέρετε εάν ισχύει κάτι τέτοιο? Κυρίως ρωτάω για την αδυναμία ταξινόμησης
Ευχαριστώ προκαταβολικά

Δεν θα είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό. Οπότε αν στο είπαν, ναι μπορεί να ισχύει.
Απλά, εάν η αντιπροσωπεία δεν έχει πολύ μεγάλο στοκ, μην περιμένεις ιδιαίτερες προσφορές.
Θα ταξινομήσει (βγάλει πινακίδες) στις μότο που έχει στοκ το Δεκέμβριο, και αφού πληρώσει τα έξοδα ταξινόμησης και τέλη κυκλοφορίας, θα έχει μπροστά της ένα ολόκληρο χρόνο να πουλήσει τη μότο σε ιδιώτη, χρεώνοντας τον φυσικά το ποσό της ταξινόμησης κτλ που έχει πληρώσει ήδη προκαταβολικά.

Dimmanoukas
19/10/2024, 07:45
@Phantom
Αυτό που λες έχει λογική.

Ειδικά εάν το νέο μοντέλο τσιμπήσει λίγο σε τιμή, τότε δίνοντας το παλιό στην τρέχουσα φαντάζει από μόνο του ευκαιρία.

Bowleno
19/10/2024, 07:46
Σε επικοινωνία με κάποιες αντιπροσωπείες σήμερα ένας μου ανέφερε το εξής και θέλω να ξέρω εάν ισχύει.

Περιμένουμε καινούργιο στοκ το οποίο θα έχει euro5+ προδιαγραφές.

Τον ρωτάω εάν έχετε ένα με Euro 5 απλό τι γίνεται?

Μου λέει έχουμε ενημέρωση από Γενάρη ότι δεν θα μπορούμε να ταξινομήσουμε απλό euro 5, οπότε ένα κάποια αντιπροσωπεία έχει αγοράσει την μοτό πρέπει να την ταξινομήσει και έπειτα να την πουλήσει στο 2025 (αν δεν προλάβει βέβαια εντός του 2024 κανονικά).

Άρα λογικά θα παίξουν προσφορές από Γενάρη σε new old stock προϊόντα.

Ξέρετε εάν ισχύει κάτι τέτοιο? Κυρίως ρωτάω για την αδυναμία ταξινόμησης
Ευχαριστώ προκαταβολικά


Ισχύει αυτό που είπε ο Phantom, το είχαμε κάνει στην Isuzu όταν δούλευα εκεί.
Προσφορές μην περιμένεις τίποτα τρελό, πλέον καμία αντιπροσωπεία δεν κρατάει "μεγάλο" στοκ για αυτόν ακριβώς τον λόγο (αλλαγές προδιαγραφών ρύπων)
άντε να στις ακριβές μοτό να υπάρχει μια μείωση 500-600 ευρώ έναντι του εκάστοτε νέας προδιαγραφής.

D3300
19/10/2024, 08:05
Ισχύει αυτό που είπε ο Phantom, το είχαμε κάνει στην Isuzu όταν δούλευα εκεί.
Προσφορές μην περιμένεις τίποτα τρελό, πλέον καμία αντιπροσωπεία δεν κρατάει "μεγάλο" στοκ για αυτόν ακριβώς τον λόγο (αλλαγές προδιαγραφών ρύπων)
άντε να στις ακριβές μοτό να υπάρχει μια μείωση 500-600 ευρώ έναντι του εκάστοτε νέας προδιαγραφής.

Ισχύει.

TheRegulator
03/11/2024, 14:01
Ετοιμαζομαι να αγορασω αγωνιστικα φαιρινγκ.
Προσανατολιζομαι στα tovami απο την Racing products (εχω μιλησει ηδη μαζι τους και το customer service ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.

Στην συζητηση επανω μου ειπαν οτι ειτε θα πρεπει να ανοιξω τρυπα για τον καταλυτη ή καλυτερα να παω σε decat συστημα.
Τι πρεπει να κανω για να το κανω decat? (Πρεπει να κανω προγραμμα οπωσδηποτε? Θα ανοιξω ασκους του αιολου που δεν χρειαζεται?) Εχει καποιος ιδεα για να την βγαλω οσο πιο φθηνα γινεται?

grinderx
03/11/2024, 14:38
Προσωπικά δε μου αρέσει να επεμβαίνω τόσο πολύ και ειδικότερα όσον αφορά καταλύτες και τα ρέστα. Αλλά αυτή είναι γενικότερη φιλοσοφία που εχω για οποιαδήποτε συσκευή, όχι μόνο μοτοσυκλέτες (ή αυτοκίνητα).

TheRegulator
03/11/2024, 14:42
Προσωπικά δε μου αρέσει να επεμβαίνω τόσο πολύ και ειδικότερα όσον αφορά καταλύτες και τα ρέστα. Αλλά αυτή είναι γενικότερη φιλοσοφία που εχω για οποιαδήποτε συσκευή, όχι μόνο μοτοσυκλέτες (ή αυτοκίνητα).

Συμφωνώ απόλυτα αλλά μιλάμε για μετατροπή σε αγωνιστικό.

grinderx
03/11/2024, 14:47
Συμφωνώ απόλυτα αλλά μιλάμε για μετατροπή σε αγωνιστικό.
Το κατάλαβα, αλλά ακόμα κι έτσι κι επειδή τίθεται θέμα χρημάτων η μετατροπή σε decat θα κοστίσει αρκετά αν δεν κάνω λάθος. Εκτός κι αν τα χω μπλεγμένα με τις λιγοστές μου γνώσεις πάνω στα μηχανάκια.

RaGe_Raptor
03/11/2024, 15:01
Πήγαινε το σε έναν με δυναμόμετρο που ξέρει τί κάνει να σου κάνει ένα φλασάρισμα με την καινούρια decat εξάτμιση. Πουλα τα ixil (ή κάπως έτσι?)

TheRegulator
03/11/2024, 16:29
Ευχαριστώ και τους δυο σας.
Δεν θέλω να ξεφύγει το κόστος γιατί το νίντζα θα είναι ναι μεν με αγωνιστικό κουστούμι αλλά θα είναι το μηχανάκι προπόνησης… ούτε ττχ ούτε τίποτα.

Ρεϊτζ η ιξιλ κάνει 250 καινούργια όποτε Κλάιν. Δεν έχω ιδέα ποιος θα μπορούσε να το φλασαρε Ελβετία. Αυτό είναι το θέμα μου!

Υγ έχω μπόλικα νέα σχετικά με την πίστα!

RaGe_Raptor
03/11/2024, 16:44
Ευχαριστώ και τους δυο σας.
Δεν θέλω να ξεφύγει το κόστος γιατί το νίντζα θα είναι ναι μεν με αγωνιστικό κουστούμι αλλά θα είναι το μηχανάκι προπόνησης… ούτε ττχ ούτε τίποτα.

Ρεϊτζ η ιξιλ κάνει 250 καινούργια όποτε Κλάιν. Δεν έχω ιδέα ποιος θα μπορούσε να το φλασαρε Ελβετία. Αυτό είναι το θέμα μου!

Υγ έχω μπόλικα νέα σχετικά με την πίστα!

Βάλε τα όλα "μαμά" , "της μάνας του" τότε. Δεν χρειάζεσαι όλη την απόδοση που μπορείς να ξεζουμίσεις από το 600αράκι για προπόνηση. Δεν θα χάσεις κι αγωνα,δα....

Περιμένω τα νέα σου!

TheRegulator
03/11/2024, 17:26
Άρα ανοίγουμε τρύπα στο κουστούμι! Οκ θα ψάξω να βρω dremel

Chris_symphony
04/11/2024, 10:38
Καλημέρα κ καλή εβδομάδα.
Προχθές έπλυνα κ λάδωσα την αλυσίδα στο tracer που έχω. Έβαλα πρώτη φορά το λάδι της Ipone το X trem Chain.
Είναι λογικό να φαίνεται έτσι ξερό το λάδι ή φυσιολογικό?? Είναι λαδωμένη κ έχω κάνει 4χλμ κ φαίνεται έτσι.
Δηλώνω λίγο νουμπας στην αλυσίδα μηχανής. Καθώς του ποδηλάτου ήταν αλλιώς.

457658
457659

Tsber
04/11/2024, 10:46
Καλημέρα κ καλή εβδομάδα.
Προχθές έπλυνα κ λάδωσα την αλυσίδα στο tracer που έχω. Έβαλα πρώτη φορά το λάδι της Ipone το X trem Chain.
Είναι λογικό να φαίνεται έτσι ξερό το λάδι ή φυσιολογικό?? Είναι λαδωμένη κ έχω κάνει 4χλμ κ φαίνεται έτσι.
Δηλώνω λίγο νουμπας στην αλυσίδα μηχανής. Καθώς του ποδηλάτου ήταν αλλιώς.

457658
457659

Ναι, είναι νορμάλ, άλλα με ένα απλό σκούπισμα με οποιοδήποτε πανάκι θα είναι καθαρή οπτικά και δεν θα "πετάξει" το έξτρα υλικό στη ζάντα σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Αν φωτίσεις με τον φακό του κινητού ανάμεσα στα links θα δεις ότι υγροποιείται και λιπαίνει άψογα εκεί που πρέπει :)

Chris_symphony
04/11/2024, 10:50
Ναι, είναι νορμάλ, άλλα με ένα απλό σκούπισμα με οποιοδήποτε πανάκι θα είναι καθαρή οπτικά και δεν θα "πετάξει" το έξτρα υλικό στη ζάντα σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Αν φωτίσεις με τον φακό του κινητού ανάμεσα στα links θα δεις ότι υγροποιείται και λιπαίνει άψογα εκεί που πρέπει :)

Σε υπερ ευχαριστώ για την απάντηση! Έβλεπα με το λάδι της motul, είχε άλλο οπτικό αποτέλεσμα κ να πω την αλήθεια τρόμαξα λίγο. Λεω τι έγινε, ακόμα δεν την λάδωσα ξεράθηκε!

Tsber
04/11/2024, 11:02
Σε υπερ ευχαριστώ για την απάντηση! Έβλεπα με το λάδι της motul, είχε άλλο οπτικό αποτέλεσμα κ να πω την αλήθεια τρόμαξα λίγο. Λεω τι έγινε, ακόμα δεν την λάδωσα ξεράθηκε!

Να είσαι καλά, αυτό χρησιμοποιώ κι εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος σε δρόμο - πίστα - ταξίδια!

Και σκουπίζω πάντα την αλυσίδα, είναι μόνο λίγα δευτερόλεπτα αλλά μετράει γιατί πάντα βάζω παραπάνω ποσότητα περίπου όπως έκανες κι εσύ.

Όταν έχω χρόνο και λαδώνω με την ησυχία μου την αφήνω όλη νύχτα έτσι και τη σκουπίζω το επόμενο πρωί :D

Πολύ καλό είναι και το ομώνυμο καθαριστικό αν ποτέ χρειαστείς βαθύ καθαρισμό αλλά και για απλό σκούπισμα πριν το λάδωμα.

Chris_symphony
04/11/2024, 11:05
Να είσαι καλά, αυτό χρησιμοποιώ κι εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος σε δρόμο - πίστα - ταξίδια!

Και σκουπίζω πάντα την αλυσίδα, είναι μόνο λίγα δευτερόλεπτα αλλά μετράει γιατί πάντα βάζω παραπάνω ποσότητα περίπου όπως έκανες κι εσύ.

Όταν έχω χρόνο και λαδώνω με την ησυχία μου την αφήνω όλη νύχτα έτσι και τη σκουπίζω το επόμενο πρωί :D

Πολύ καλό είναι και το ομώνυμο καθαριστικό αν ποτέ χρειαστείς βαθύ καθαρισμό αλλά και για απλό σκούπισμα πριν το λάδωμα.

K γω το πήρα γτ διάβαζα ότι είναι από τα καλύτερα..
Να πως την αλήθεια δεν την σκούπισα, απλά την άφησα 2-3 μέρες πάνω κ μετά το οδήγησα.
Ναι το έχω στο πρόγραμμα για το καθαριστικό. Τώρα την καθάρισα με παραφινέλαιο

grinderx
06/11/2024, 00:18
Έχει κανείς άποψη για τα παρακάτω (με σειρά προτίμησης):

https://www.youtube.com/shorts/KTvyUThiwpU
https://www.youtube.com/watch?v=UbzbquhlfUI
https://www.youtube.com/watch?v=PaIHdHVk1jY

o_gavros
06/11/2024, 01:47
με σειρά εμφάνισης:
1) είδα 15δευτερολεπτα μόλις από το βίντεο και το έκλεισα. Εγώ, δεν θα εμπιστευομουν ένα "σκληρό" σώμα όπως αυτή η βίδα, να παίξει το ρόλο του μέσου βουλκανισμου του ελαστικού μου. προσωπική άποψη.
2) υπάρχουν σαφώς πιο εργονομικά κιτ να διαλέξεις σε αυτή τη λογική. επειδή η διαδικασία δεν είναι κομμάτι κέικ να την ολοκληρώσεις, αυτά τα σουβλιά του σετ με τη στρογγυλή λαβή, θεωρώ ότι δεν θα το έκαναν ευκολότερο το να τρυπήσεις για να βάλεις το μακαρόνι,λόγω σχήματος λαβής. Θα βρεις ανάλογα σετ με λαβές τύπου Τ.
κάποια προσφέρουν και αμπούλες για να φουσκωσεις μερικώς το σκασμένο μέχρι τη στάση σε βενζινάδικο. Πλέον με τις ηλεκτρικές τρόμπες, όπως της Χιαμομι, αυτό το πρόβλημα λύνεται εύκολα. έχω ένα τέτοιο σετ κάτω από τη σέλα πάντα.
3) φαντάζομαι είναι σαν αυτό που λέγαμε παλιά ως "φαστ" η λειτουργία του. Αυτό για μένα πάντα ήταν λύση στην αναβροχια καλό και το χαλάζι.

sanctusan
06/11/2024, 07:52
Έχει κανείς άποψη για τα παρακάτω (με σειρά προτίμησης):

https://www.youtube.com/shorts/KTvyUThiwpU
https://www.youtube.com/watch?v=UbzbquhlfUI
https://www.youtube.com/watch?v=PaIHdHVk1jY

https://toofast.gr/set-episkeyis-elastikon-s450-givi?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoae5BhCNARIsADVLzZf-ppfiXBERat4lSnp0yuLYbZYXRYiZdDb15bFqXfoM46HevjO2DNIaAra5EALw_wcB

Αυτό έχω,δεν μου έχει χρειαστεί ευτυχώς

karellen
06/11/2024, 08:04
με σειρά εμφάνισης:
1) είδα 15δευτερολεπτα μόλις από το βίντεο και το έκλεισα. Εγώ, δεν θα εμπιστευομουν ένα "σκληρό" σώμα όπως αυτή η βίδα, να παίξει το ρόλο του μέσου βουλκανισμου του ελαστικού μου. προσωπική άποψη.
2) υπάρχουν σαφώς πιο εργονομικά κιτ να διαλέξεις σε αυτή τη λογική. επειδή η διαδικασία δεν είναι κομμάτι κέικ να την ολοκληρώσεις, αυτά τα σουβλιά του σετ με τη στρογγυλή λαβή, θεωρώ ότι δεν θα το έκαναν ευκολότερο το να τρυπήσεις για να βάλεις το μακαρόνι,λόγω σχήματος λαβής. Θα βρεις ανάλογα σετ με λαβές τύπου Τ.
κάποια προσφέρουν και αμπούλες για να φουσκωσεις μερικώς το σκασμένο μέχρι τη στάση σε βενζινάδικο. Πλέον με τις ηλεκτρικές τρόμπες, όπως της Χιαμομι, αυτό το πρόβλημα λύνεται εύκολα. έχω ένα τέτοιο σετ κάτω από τη σέλα πάντα.
3) φαντάζομαι είναι σαν αυτό που λέγαμε παλιά ως "φαστ" η λειτουργία του. Αυτό για μένα πάντα ήταν λύση στην αναβροχια καλό και το χαλάζι.

Αυτά ακριβώς,τίποτε άλλο.

Το ότι βάζει ο άλλος ούπα γυψοσανίδας με ξεπερνάει.:eek:

grinderx
06/11/2024, 09:32
Αυτά ακριβώς,τίποτε άλλο.

Το ότι βάζει ο άλλος ούπα γυψοσανίδας με ξεπερνάει.:eek:
Ούπα;;; Αν εννοείς τις «βίδες» στο πρώτο link, έχουν κόλλα που διαστέλλεται κατά την εφαρμογή στο λάστιχο. Το είχα δει σε βίντεο Έλληνα αναβάτη που το εξηγούσε, αλλά δεν το έβρισκα όταν το έψαχνα για να το ποστάρω.

karellen
06/11/2024, 09:57
Το ούπα το είπα αστειευόμενος για να τονίσω τη μη αναγκαιότητα τέτοιας λύσης,με τόσο ογκώδες μπαλωτικό που μεγαλώνει κι άλλο την τρύπα.
Πιστεύω η δεύτερη λύση είναι η πιο πρακτική,την έχω εφαρμόσει 2 φορές με επιτυχία.

grinderx
06/11/2024, 10:03
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απλώς ψάχνω για κάτι μικρό/πρακτικό να έχω κάτω από τη σέλα για γρήγορη επισκευή (κυρίως αν είμαι στο δρόμο και γίνει η στραβή, φτου σκόρδα :cry: :p).

harris_x
06/11/2024, 11:11
Έχει κανείς άποψη για τα παρακάτω (με σειρά προτίμησης):

https://www.youtube.com/shorts/KTvyUThiwpU
https://www.youtube.com/watch?v=UbzbquhlfUI
https://www.youtube.com/watch?v=PaIHdHVk1jY

Αν είσαι στο δρόμο και γίνει η στραβή, χρειάζεσαι κορδόνι (https://www.skroutz.gr/s/33418545/Kit-Episkeyis-Elastikon-6tmch-06-43-0040-001894.html) ή λαστιχένια βιδάκια (https://www.skroutz.gr/s/46274381/AMiO-Kit-Episkeyis-Elastikon-03227.html).

Όμως θα πρέπει και να φουσκώσεις ξανά το λάστιχο:
Αν δεν έχεις αυτό: Xiaomi Mi Portable Electric Air Compressor (https://www.skroutz.gr/s/48611234/Xiaomi-Mi-Portable-Electric-Air-Compressor-2-BHR7112GL-Trompa-Aeros-CHeriou-me-Manometro.html)
Θα χρειαστείς αμπούλες (https://toofast.gr/ampoyles-aeros-co2-episkeyis-elastikon-air-kit?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAxKy5BhBbEiwAYiW--35RguVb8e_xYGDM0Lg0PhIhvM4f4rdoULw4d0elc7sqTnvamuWYkRoCELUQAvD_BwE) οι οποίες χρειάζονται ανταπτοράκι (https://www.skroutz.gr/s/36097504/Force-Puff-751075-Kefali-gia-Ampoula-Co2.html) για να μπορέσεις να τις χρησιμοποιήσεις.

Οπότε, αν δεν έχεις το τρομπάκι της Xiaοmi ή δε μπορείς να το έχεις μαζί σου, καλύτερα είναι να πάρεις κατ’ευθείαν ένα κιτ επισκευής (https://www.skroutz.gr/s/40862798/AGVpro-Set-Episkeyis-Elastikon-Motosykletas-15tmch-GVR24024.html) που είναι πλήρες.

grinderx
06/11/2024, 11:17
Αν είσαι στο δρόμο και γίνει η στραβή, χρειάζεσαι κορδόνι (https://www.skroutz.gr/s/33418545/Kit-Episkeyis-Elastikon-6tmch-06-43-0040-001894.html) ή λαστιχένια βιδάκια (https://www.skroutz.gr/s/46274381/AMiO-Kit-Episkeyis-Elastikon-03227.html).

Όμως θα πρέπει και να φουσκώσεις ξανά το λάστιχο:
Αν δεν έχεις αυτό: Xiaomi Mi Portable Electric Air Compressor (https://www.skroutz.gr/s/48611234/Xiaomi-Mi-Portable-Electric-Air-Compressor-2-BHR7112GL-Trompa-Aeros-CHeriou-me-Manometro.html)
Θα χρειαστείς αμπούλες (https://toofast.gr/ampoyles-aeros-co2-episkeyis-elastikon-air-kit?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAxKy5BhBbEiwAYiW--35RguVb8e_xYGDM0Lg0PhIhvM4f4rdoULw4d0elc7sqTnvamuWYkRoCELUQAvD_BwE) οι οποίες χρειάζονται ανταπτοράκι (https://www.skroutz.gr/s/36097504/Force-Puff-751075-Kefali-gia-Ampoula-Co2.html) για να μπορέσεις να τις χρησιμοποιήσεις.

Οπότε, αν δεν έχεις το τρομπάκι της Xiaοmi ή δε μπορείς να το έχεις μαζί σου, καλύτερα είναι να πάρεις κατ’ευθείαν ένα κιτ επισκευής (https://www.skroutz.gr/s/40862798/AGVpro-Set-Episkeyis-Elastikon-Motosykletas-15tmch-GVR24024.html) που είναι πλήρες.
Ευχαριστώ. Μπράβο, τέτοια βιδάκια που είναι από καουτσουκ δείχνουν τέλεια! Θα τα παραγγείλω και για τα αυτοκίνητο αν είναι :a013:

Την τρόμπα της Xiaomi την έχω (την πιο τελευταία έκδοση που έχει βγει) και πραγματικά είναι σούπερ για τα πάντα (αυτοκίνητο, μοτό, μπάλες, κτλ)! :a013:

DoctoR_k6
06/11/2024, 11:31
Εγω πηρα τωρα τελευταια αυτο (https://www.motoraid.eu/travel-equipment/kit-episkeyis-elastikon/repair-motoraid?_gl=1*1w6pd8x*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiAxKy5BhBbEiwAYiW--7uMz3nHI3HC7ZzCR5MqXs4RG09j6KUPEeJeitCsM_pagjZ_G2iahxoCilEQAvD_BwE).
Καπου εχασα το παλιο μου.
Με εχει σωσει σε ταξιδια και βολτες ολα αυτα τα χρονια που εκατσε φουιτ... :D

grinderx
06/11/2024, 11:38
Εγω πηρα τωρα τελευταια αυτο (https://www.motoraid.eu/travel-equipment/kit-episkeyis-elastikon/repair-motoraid?_gl=1*1w6pd8x*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiAxKy5BhBbEiwAYiW--7uMz3nHI3HC7ZzCR5MqXs4RG09j6KUPEeJeitCsM_pagjZ_G2iahxoCilEQAvD_BwE).
Καπου εχασα το παλιο μου.
Με εχει σωσει σε ταξιδια και βολτες ολα αυτα τα χρονια που εκατσε φουιτ... :D
Ευχαριστώ. Εν τω μεταξύ αυτά τα λαστιχένια βιδάκια με ένα γούγλισμα (https://www.google.com/search?q=amio+%CE%B2%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82+%CE%BA%CE%B1%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%BA) τα βρήκα από 2.90€ σε Ελληνικά καστήματα ;)

PortisHead
06/11/2024, 12:20
Αν είσαι στο δρόμο και γίνει η στραβή, χρειάζεσαι κορδόνι (https://www.skroutz.gr/s/33418545/Kit-Episkeyis-Elastikon-6tmch-06-43-0040-001894.html) ή λαστιχένια βιδάκια (https://www.skroutz.gr/s/46274381/AMiO-Kit-Episkeyis-Elastikon-03227.html).

Όμως θα πρέπει και να φουσκώσεις ξανά το λάστιχο:
Αν δεν έχεις αυτό: Xiaomi Mi Portable Electric Air Compressor (https://www.skroutz.gr/s/48611234/Xiaomi-Mi-Portable-Electric-Air-Compressor-2-BHR7112GL-Trompa-Aeros-CHeriou-me-Manometro.html)
Θα χρειαστείς αμπούλες (https://toofast.gr/ampoyles-aeros-co2-episkeyis-elastikon-air-kit?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAxKy5BhBbEiwAYiW--35RguVb8e_xYGDM0Lg0PhIhvM4f4rdoULw4d0elc7sqTnvamuWYkRoCELUQAvD_BwE) οι οποίες χρειάζονται ανταπτοράκι (https://www.skroutz.gr/s/36097504/Force-Puff-751075-Kefali-gia-Ampoula-Co2.html) για να μπορέσεις να τις χρησιμοποιήσεις.

Οπότε, αν δεν έχεις το τρομπάκι της Xiaοmi ή δε μπορείς να το έχεις μαζί σου, καλύτερα είναι να πάρεις κατ’ευθείαν ένα κιτ επισκευής (https://www.skroutz.gr/s/40862798/AGVpro-Set-Episkeyis-Elastikon-Motosykletas-15tmch-GVR24024.html) που είναι πλήρες.

Ενταξει.ΣΟΚ.
Αγνοούσα την ύπαρξη αυτων των βιδών απο καουτσουκ.
Τελειο λεμε.

Επισης για να μην εχετε 3-4 αμπουλες μαζι σας, πηγαινετε σε καταστηματα με ναυτιλιακα και προμηθευτειτε 1 μεγαλη.

grinderx
06/11/2024, 12:44
Ενταξει.ΣΟΚ.
Αγνοούσα την ύπαρξη αυτων των βιδών απο καουτσουκ.
Τελειο λεμε.

Επισης για να μην εχετε 3-4 αμπουλες μαζι σας, πηγαινετε σε καταστηματα με ναυτιλιακα και προμηθευτειτε 1 μεγαλη.
Το κακό που βλέπω με αυτές τις αμπούλες είναι ότι δε μπορείς να τις αποθηκεύεις κάτω από τη σέλα για λόγους ασφαλείας (πχ, υψηλή θερμοκρασία).

sanctusan
18/11/2024, 07:26
Ξέρετε αν το motocard έχει τελωνεία και έξτρα χρεώσεις;

RaGe_Raptor
18/11/2024, 08:19
Ξέρετε αν το motocard έχει τελωνεία και έξτρα χρεώσεις;

Δεν έχει.

D3300
18/11/2024, 09:31
Ερώτηση:
Η τρύπα που ανοίγει το σουβλί και το κορδόνι, επανέρχονται με εσωτερικό μπάλωμα σε βουλκανιζατέρ ή πάμε για καινούριο λάστιχο?
Το γράφω γιατί η τρύπα μετά γίνεται σεβαστών διαστάσεων.

sanctusan
18/11/2024, 09:36
Ερώτηση:
Η τρύπα που ανοίγει το σουβλί και το κορδόνι, επανέρχονται με εσωτερικό μπάλωμα σε βουλκανιζατέρ ή πάμε για καινούριο λάστιχο?
Το γράφω γιατί η τρύπα μετά γίνεται σεβαστών διαστάσεων.

Σούβλα για αρνί θα του βάλεις;
Όσο μικρή και να είναι η τρύπα, το συβλί δεν την ανοίγει άλλο. Υπάρχει μεγάλη ελαστικότητα.

Μη βάλει μπάλωμα, βάλε το αποκαλούμενο "μανιτάρι".

Bowleno
18/11/2024, 09:38
Ερώτηση:
Η τρύπα που ανοίγει το σουβλί και το κορδόνι, επανέρχονται με εσωτερικό μπάλωμα σε βουλκανιζατέρ ή πάμε για καινούριο λάστιχο?
Το γράφω γιατί η τρύπα μετά γίνεται σεβαστών διαστάσεων.

Αν γίνει σωστά, ούτε μπάλωμα χρειάζεται....μόνο εάν εξαρχής, γίνει τρύπα "σεβαστών διαστάσεων" π.χ. αν πατήσεις μπουλόνι ξηλωμένης κολώνας φωτισμού και έχουν αμελήσει να τα βγάλουν (ναι, μου έχει τύχει αρκετά χρόνια πριν) αλλά εκεί πας κατευθείαν για καινούργιο λάστιχο.

harris_x
18/11/2024, 09:51
Είχα κάνει κορδόνι στο πίσω, δε το μπαλωσα ποτέ, και έκανα και 2 track days στα Μέγαρα.

Δεν έχει ανάγκη.

Βέβαια εξαρτάται και από τι πάτησες ;)

Tsber
18/11/2024, 10:02
Είχα κάποτε κι εγώ μανιτάρι στο πίσω λάστιχο και δεν είχα κάποιο πρόβλημα - η τρύπα ήταν σχετικά μεγάλη από βίδα αλλά η επισκευή έγινε από λαστιχά.

Road Pirat
18/11/2024, 13:49
Στα road 5 είχα δύο κορδόνια, έκανα κοντά 20000 με αυτά, δεν είχα ποτέ θέμα, το μανιτάρι είναι καλύτερο αλλά θα πρέπει να βγει το λάστιχο και να το ζυγίσει μετά

Tsber
19/11/2024, 10:35
Καλημέρα παιδιά, θέλω να τσεκάρω την ασφάλεια του συναγερμού, πού πρέπει να κοιτάξω για να τη βρω;

Λογικά δεν πρέπει να είναι στην ασφαλειοθήκη και οι μπλε στο κέντρο και πάνω πρέπει να είναι για τα φλας:

458252

Volpad
19/11/2024, 10:56
Ακολούθησε το καλώδιο του συναγερμού που πηγαίνει προς την παροχή. Λογικά θα έχει ασφαλειοθήκη κάπου πάνω του.

Tsber
19/11/2024, 11:32
Ακολούθησε το καλώδιο του συναγερμού που πηγαίνει προς την παροχή. Λογικά θα έχει ασφαλειοθήκη κάπου πάνω του.

Ευχαριστώ Ανδρέα, πολύ "νοικοκυρεμένα" τα βλέπω τα καλώδια και θα χρειαστεί ένα ελαφρύ ξήλωμα μάλλον!

Volpad
19/11/2024, 13:13
Κοίτα κοντά στην μπαταρία πρώτα. Αν είναι συνδεδεμένος εκεί (που οι πιθανότητες λένε πως εκεί θα είναι), ψάξε στα καλώδια που φεύγουν απο εκεί, μηπως δείς κουτάκι εκεί κοντά.

grinderx
19/11/2024, 16:38
Με αφορμή μεταξύ άλλων και αυτού (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161307&page=102&p=3231304&viewfull=1#post3231304) του μηνύματος να ρωτήσω:

Αυτοί οι USB φορτιστές (και ιδιαίτερα κάτι των 5-10€ από skroutz) απλώς συνδέονται πάνω στην μπαταρία; Δεν χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο όταν έχεις μπαταρία (η)λιθίου* και δίκτυο αντιστάσεων (λόγω LED λαμπών);;

* Εγώ δηλαδή :p

Volpad
19/11/2024, 16:49
Εγώ έχω πάρει ένα βολτόμετρο με 2 usb θύρες. Απο εκεί φορτίζω το κινητό μου όταν το έχω στη βάση για GPS.

Την παροχή του, δεν την έχω βάλει στη μπαταρία απευθείας, αλλα πάνω στο ασφαλειοκούτι, με τη δικιά του ασφάλεια. (είχε κενό χώρο).
Με αυτόν τον τρόπο, κόβεται η παροχή όταν η μοτοσυκλέτα δεν είναι στο on.

grinderx
19/11/2024, 18:54
Ωραίος, ευχαριστώ! :)

Ποιο έχεις πάρει;

dumutrus
19/11/2024, 21:26
Παντελή τα φλάς δεν έχουν λόγο να έχουν εξτρά ασφάλεια τα ασφαλίζει ο κατασκευαστής στη μανίσια ασφαλιοθήκη πιστέυω ότι είναι ή μπλέ ασφάλεια που φαίνεται ξέρω οτί εχείς αλλάξει φλασάκια αλλά στο ξαναλέω δεν υπαρχεί λόγος να έχει βάλει εξτρά ασφάλεια

mp-giorgos
19/11/2024, 21:41
Οι ασφαλειες που φαινονται με τα κιτρινα καλωδια ειναι σε περιπτωση που σκοπιμα βραχυκυκλωσουν τα φλας και ενεργοποιηθει ο συναγερμος, να καουν αυτες οι ασφαλειες ωστε να μην καει η ασφαλεια που τροφοδοτει το συναγερμο και βγει εκτος.Καπου πρεπει να εχει αλλη ασφαλεια.

Volpad
19/11/2024, 22:33
Ωραίος, ευχαριστώ! :)

Ποιο έχεις πάρει;

Ένα no name κινέζικο....

grinderx
19/11/2024, 23:27
Ένα no name κινέζικο....
:a013:

Tsber
20/11/2024, 00:18
Παντελή τα φλάς δεν έχουν λόγο να έχουν εξτρά ασφάλεια τα ασφαλίζει ο κατασκευαστής στη μανίσια ασφαλιοθήκη πιστέυω ότι είναι ή μπλέ ασφάλεια που φαίνεται ξέρω οτί εχείς αλλάξει φλασάκια αλλά στο ξαναλέω δεν υπαρχεί λόγος να έχει βάλει εξτρά ασφάλεια


Οι ασφαλειες που φαινονται με τα κιτρινα καλωδια ειναι σε περιπτωση που σκοπιμα βραχυκυκλωσουν τα φλας και ενεργοποιηθει ο συναγερμος, να καουν αυτες οι ασφαλειες ωστε να μην καει η ασφαλεια που τροφοδοτει το συναγερμο και βγει εκτος.Καπου πρεπει να εχει αλλη ασφαλεια.

Ευχαριστώ παιδιά :beer:

Θα τσεκάρω και τις δύο οψιόν, όσο μπορώ τουλάχιστον!

Chris_symphony
21/11/2024, 07:30
Καλημέρα καλημέρα!!
Ερώτηση. Ξέρουμε το champion helmets αν πληρώνεις έξτρα τελωνείο? Εχω στείλει mail αλλά δεν απαντάει κανείς!
Θέλω να πάρω αυτό το κράνος! https://www.championhelmets.com/en/scorpion-exo-1400-evo-2-carbon-air-reika-black-silver-blue.html

doctor_john
21/11/2024, 07:37
Νομίζω όχι, σου δείχνει ξεκάθαρα το φόρο σε ευρώ.

458322

Chris_symphony
21/11/2024, 07:45
Νομίζω όχι, σου δείχνει ξεκάθαρα το φόρο σε ευρώ.

458322

Σε ευχαριστώ για την απάντηση!
Ναι το είδα αυτό. Κ γω καταλαβαίνω ότι δεν έχει! Ένας φίλος μου είπε πως πρέπει να έχει.

doctor_john
21/11/2024, 07:53
κάτι ξέρει.. :lol:


When shipping outside of EU there could be extra charges at the customs.


Champion Helmets
Ettenseweg 2
4706 PB Roosendaal
The Netherlands
Tel:+31 165 745054
Web: www.championhelmets.com
Email: info@championhelmets.com

Chris_symphony
21/11/2024, 08:14
κάτι ξέρει.. :lol:



Champion Helmets
Ettenseweg 2
4706 PB Roosendaal
The Netherlands
Tel:+31 165 745054
Web: www.championhelmets.com
Email: info@championhelmets.com

Ναι αλλά λέει εκτός ΕΕ. Εμείς είμαστε στην ΕΕ. Εκτός κ αν τα στέλνουν από τπτ Κίνα Ολλανδία κ μετά Ελλάδα.

DoctoR_k6
21/11/2024, 08:34
Υπαρχει και αλλου το μοντελο αυτο με καλη τιμη...αν υπολογισεις τα μεταφορικα.
Εκτος και αν θες το συγκεκριμενο και το full black δεν σου αρεσει.

https://www.papastavroushops.gr/Product/exo-1400-evo-ii-scorpion-carbon-air-solid-black_exo14026103-carbon-bl?srsltid=AfmBOooBPlBq6CaJCu4yvkZl8cTkqaZEehxWtO0Z9rXCTJIJs0guUpUO
https://www.tradeinn.com/motardinn/gr/scorpion-exo-1400-evo-ii-carbon-air-solid-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/141023004/p?tqw=M&_gl=1*f5j8f1*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAiArva5BhBiEiwA-oTnXe3guLnkUaSYPYGulqq64iTuYFek0V0FLyFOmWE-UQlSTix95YrdTxoCIcgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

KostasRS
21/11/2024, 08:45
Με αφορμή μεταξύ άλλων και αυτού (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161307&page=102&p=3231304&viewfull=1#post3231304) του μηνύματος να ρωτήσω:

Αυτοί οι USB φορτιστές (και ιδιαίτερα κάτι των 5-10€ από skroutz) απλώς συνδέονται πάνω στην μπαταρία; Δεν χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο όταν έχεις μπαταρία (η)λιθίου* και δίκτυο αντιστάσεων (λόγω LED λαμπών);;

* Εγώ δηλαδή :p

βρήκα σε μια ομάδα στο FB το παρακάτω:
458323
και μάλλον έχει δίκιο ο τύπος...
Η προέκταση που έχω βάλει της optimate γράφει ότι 1 ώρα μετά που θα σβήσεις την μοτο η παροχή ρεύματος σταματάει και δεν υπάρχουν απώλειες...
κάποια στιγμή θα το τσεκάρω (όταν βρω κανένα πολύμετρο :)) και θα επανέλθω.

Chris_symphony
21/11/2024, 08:51
Υπαρχει και αλλου το μοντελο αυτο με καλη τιμη...αν υπολογισεις τα μεταφορικα.
Εκτος και αν θες το συγκεκριμενο και το full black δεν σου αρεσει.

https://www.papastavroushops.gr/Product/exo-1400-evo-ii-scorpion-carbon-air-solid-black_exo14026103-carbon-bl?srsltid=AfmBOooBPlBq6CaJCu4yvkZl8cTkqaZEehxWtO0Z9rXCTJIJs0guUpUO
https://www.tradeinn.com/motardinn/gr/scorpion-exo-1400-evo-ii-carbon-air-solid-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/141023004/p?tqw=M&_gl=1*f5j8f1*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAiArva5BhBiEiwA-oTnXe3guLnkUaSYPYGulqq64iTuYFek0V0FLyFOmWE-UQlSTix95YrdTxoCIcgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Το έχει ένας φίλος σε φουλ μπλακ κ να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει..

PortisHead
21/11/2024, 09:16
βρήκα σε μια ομάδα στο FB το παρακάτω:
458323
και μάλλον έχει δίκιο ο τύπος...
Η προέκταση που έχω βάλει της optimate γράφει ότι 1 ώρα μετά που θα σβήσεις την μοτο η παροχή ρεύματος σταματάει και δεν υπάρχουν απώλειες...
κάποια στιγμή θα το τσεκάρω (όταν βρω κανένα πολύμετρο :)) και θα επανέλθω.

Εχω εναν τετοιον της πλακας, με 5-6 ευρω, απευθειας πανω στους πολους της μπαταριας, απλα εχει και διακοπτη ON-OFF.
Μπαταρια αλλαζω καθε 5 χρονια, με φθηνή, Ταϊβαν - Κινα κλπ.
Κανενα προβλημα λοιπον.
Αααα εχω japan moto :lol: