Σύνδεση

View Full Version : Επαναφορά Yamaha FZ06 απο ακινησία.



Σελίδες : 1 [2] 3

kouk
22/03/2025, 10:20
Μπράβο Πέτρο
Ωραίος
Πολύ καλός

D3300
22/03/2025, 17:55
Αυτές που πήρα είναι 43*55*11. Αύριο-μεθαύριο θα σου πω κι αν είναι οι σωστές. :bawl:

41/53/10.5 φοράει το XJ6

ptc
22/03/2025, 20:57
Σημερα ασχοληθηκα με τα καλαμια. Ξεκινησα με το να παρκαρω τη μηχανη στην ακρη του πεζοδρομιου ωστε να μπορω να τραβηξω τα καλαμια εκμεταλλευομενος τη διαφορα υψους με την ασφαλτο. Χρησιμοποιησα ενα μηχανικο γρυλο κατω απο το λαιμο της εξατμισης. Η μηχανη σταθεροποιηθηκε πολυ ευκολα, αν και το φοβομουν λιγο. Εβγαλα τη ροδα και την πηγα μαζι με το καινουριο λαστιχο στο γειτονικο βουλκανιζατερ. Μια δουλεια εγινε...
Μετα με τα καλαμια πανω στη μηχανη ξεσφιξα πρωτα την κατω βιδα (που κραταει τη φλογερα) και μετα το επανω καπακι. Αυτα εγιναν με το καλαμι πανω στη μηχανη για ευκολια λογω ελλειψης μεγγενης.

460868

Εβγαλα καλαμια και ξεκινησα την αποσυναρμολογηση. Ειχα διαβασει αρκετες φορες το manual και ειχα δει αρκετα σχετικα βιντεο, οποτε ολα προχωρησαν χωρις κανενα προβλημα. Ειχα αρχισει να χαιρομαι γιατι φαινοταν οτι θα τα καταφερω τελικα. Παρενθεση εδω, καποιος προηγουμενος μαστορας ειχε κανει μαλακια καθως τα ελατηρια ηταν μεσα στα καλαμια αναποδα (τα πανω-κατω).

460870

Καθαρισα το εσωτερικο των καλαμιων με καθαριστικο σπρει φρενων. Ξεκινησα μετα τη συναρμολογηση. Η τσιμουχα μπηκε με μεμβρανη -συμφωνα με το manual- για να μην τραυματιστει απο το καλαμι.

460869

Και καπου εδω καταλαβα οτι υπαρχει θεμα. Το εργαλειο τοποθετησης τσιμουχας το ειχα παραγγειλει σε λαθος διαμετρο. Για καποιο λογο πηρα το 40-41 ενω το καλαμι ειναι 43mm (οποτε χρειαζομουν το επομενο μεγεθος 42-43). Το εργαλειο που ειχα ειναι αυτο.

460871

Με τσιμουχα 43mm και εργαλειο 41 κατι δε θα πηγαινε καλα... :cry:
Ξενερωμα μεγαλο η πρωτη αντιδραση. Εκανα μια προσπαθεια να χρησιμοποιησω κατσαβιδι με σφυρι για να τοποθετησω την τσιμουχα. Δυστυχως ενιωσα οτι ετσι θα τραυματιζα το λαστιχο, οποτε γρηγορα το παρατησα. Ειχε ηδη περασει και η ωρα οποτε εβαλα την ουρα στα σκελια και επανασυναρμολογησα τα καλαμια (χωρις να βαλω λαδι) και εδεσα το μπροστινο ωστε να παρκαρω τη μηχανη. Χασαμε μια μαχη αλλα οχι τον πολεμο. :winka:

Αν δεν ειχα παρει το λαθος εργαλειο θα ειχα τελειωσε σε λιγοτερο απο μια ωρα απο τη στιγμη που πηρα την αποφαση να σταματησω. Οποτε δεν προκειται για περιπτωση οπου κατι μου φανηκε τεχνικα δυσκολο, απλα δεν ειχα το σωστο εξοπλισμο. Η μαλακια ειναι οτι αντιστοιχα εργαλεια εδω τα ζητανε πανω απο 50€, οποτε θα δωσω παλι παραγγελια απο Κινα που σημαινει υπομονη αλλο μισο μηνα. Θα μπορουσα να παω τα καλαμια και στο μηχανικο μου και να τα εχω ετοιμα σε μιση ωρα, αλλα ειναι θεμα τιμης. :p

Αν υπαρχει καμια αλλη μεθοδος για να γινει σωστα η δουλεια χωρις αυτο το εργαλειο ειμαι ολος αυτια. Σε βιντεο ειδα να χρησιμοποιουν σωληνα υδραυλικων αντιστοιχης διαμετρου αλλα σε μαγαζι υδραυλικων που πηγα ειχε 40, 45 και 50mm, οχι κατι ενδιαμεσο.

doctoras
22/03/2025, 21:19
μεσα στο παιχνίδι είνα και οι στραβές
αυτό θα πρότεινα και εγω, μέσω πλαστικών σωλήνων των υδραυλικών ψάξου στα eshops για περισσότερη ποικιλία

telegonos
22/03/2025, 22:27
Τι εννοείς, τα ελατήρια ήταν ανάποδα;

Εχω δει, πολλές φορές, τα μάνιουαλ να λένε το πυκνό μέρος κάτω, το αραιό μέρος πάνω.

Αυτό σημαίνει ότι έχει κινούμενη (άρα μη-αναρτώμενη) την πυκνή, άρα μεγάλη μάζα του ελατηρίου, και ακίνητη την άλλη άκρη, με την αραιή μεριά, άρα την μικρή μάζα του ελατηρίου την έχει αναρτώμενη.

Δεν μου φαίνεται σωστό αυτό. Γιατί να έχει μη-αναρτώμενη την βαρειά μεριά του ελατηρίου;

Αν το βάλεις με την αραιή μεριά κάτω, και την πυκνή πάνω, έχει μη-αναρτώμενη την ελαφριά μεριά και αναρτώμενη την βαριά μεριά, άρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΤΣΙ.

Για την συμπίεση και την συμπεριφορά του ελατηρίου, δεν παίζει ρόλο πως είναι, έτσι κι αλλιώς, ίσα-ίσα, με την βαρειά μεριά ακίνητη, θα έχεις μικρότερο φαινόμενο κυματικής-ελαστικής μεταφοράς της δύναμης κατά την συμπιέσή του. Ούτε για το λάδι που εκτοπίζει και τον αέρα που απομένει στο καλάμι να συμπιεστεί, αφού ο όγκος του ελατηρίου παραμένει ο ίδιος, όπως και να το βάλεις.

Σκέψου το, εγώ ΠΑΝΤΑ τα βάζω το αραιό μέρος κάτω, για τους παραπάνω λόγους.

ptc
22/03/2025, 22:37
Τι εννοείς, τα ελατήρια ήταν ανάποδα;


Αν και προφανως ξερεις τι εννοω, οποτε η ερωτηση ειναι ρητορικη.

460872

Για να το πουμε αλλιως, ετσι τα εβγαζε η Yamaha απο το εργοστασιο.

o_gavros
23/03/2025, 05:15
πολύ δυνατός, μόνο και μόνο που όλα αυτά κανείς στο πεζοδρόμιο!
το μηχανάκι το έχεις σχεδόν ετοιμάσει να ξέρεις.
επίσης, έχεις μπει πολύ δυναμικά στη συλλογή εργαλείων.
δεν ξέρω πολλους που έχουν/είχαν εργαλείο τοποθέτησης τσιμουχων στην πρώτη τους απόπειρα! κι ας ήταν λάθος νούμερο.
αν δε θυμάμαι λάθος,το δικό μου πρέπει να είναι για κάποιο εύρος και όχι φιξ διάμετρος.οπως της φωτό παρακάτω

460873


επίσης #2, επειδή από τη φωτό δεν μπορώ να διακρίνω, τις τσιμουχες κάθε είδους, καλό είναι να τις περνάμε λίγο λαδακι με το δάχτυλο προτού τις τοποθετήσουμε. Κάνει τη ζωή μας ευκολότερη αλλά και την ίδια την τοποθέτηση ασφαλέστερη. Λίγο να αφαιρεθείς ή κάπου να μαγκωσει, διπλώνουν ή/και πληγώνονται εύκολα.
επίσης #3, τεράστια προσοχή στη φορά τοποθέτησης της τσιμουχας. η κλειστή μεριά προς τη μεριά της πίεσης πάντα.

viper1
23/03/2025, 07:30
Αν αναφέρεσαι ατις ξύστρες περνά τις παλιές πάνω από τις καινούργιες και με λίγη προσπάθεια και λαδακι θα μπουν

ptc
23/03/2025, 11:20
πολύ δυνατός, μόνο και μόνο που όλα αυτά κανείς στο πεζοδρόμιο!..

H αληθεια ειναι οτι το πεζοδρομιο ανεβαζει το επιπεδο δυσκολιας. Μονο για να βγαλω και να μαζεψω τα πραγματα τρωω τρια τεταρτα. Ευτυχως ειναι ενα παρκακι πισω απο το σπιτι που δεν παταει ψυχη οποτε τουλαχιστον εχω ησυχια. Μπορω να φανταστω ποσο πιο ευκολη και πιο ευχαριστη θα ηταν η ολη διαδικασια αν ειχα το χωρο μου. Ισως στο μελλον οργανωθει κατι, υπαρχει χωρος στο σπιτι στο χωριο.

Σχετικα με τα #2 & #3, ειμαστε τσεκ και στα δυο. Γενικα δουλευω ακολουθωντας το manual της Haynes οποτε ειμαι προβλεπε.


Αν αναφέρεσαι ατις ξύστρες περνά τις παλιές πάνω από τις καινούργιες και με λίγη προσπάθεια και λαδακι θα μπουν

Το δοκιμασα κι αυτο στο ενα καλαμι, αλλα εβλεπα οτι με το κατσαβιδι πληγωνοταν η παλια και φοβομουν μην φτασει κανα χτυπημα και στην καινουρια. Καπου ειδα και μια πατεντα που εφτιαχνε ενα δαχτυλιδι τυλιγοντας μπολικη μονωτικη ταινια στο καλαμι λιγο πανω απο την ξυστρα. Αλλα με τι θα το χτυπησεις αυτο μετα;

Εγω την παραγγελια για το εργαλειο την εβαλα παντως.

ptc
23/03/2025, 17:52
Πιθανως να εχετε ηδη καταλαβει οτι δεν ειμαι και ο πιο υπομονετικος ανθρωπος. Οταν ξεκιναω κατι θελω να το τελειωνω γρηγορα. Μολις κοιμηθηκε ο μικρος για μεσημερι κατεβηκα στη μηχανη και εβγαλα τα καλαμια. Σκεπασα τη μηχανη με το μπροστινο στον αερα και ανεβασα τα καλαμια σπιτι να δουλεψω.

Αυτο που εκανα τελικα ηταν το κολπο με τη μονωτικη (https://youtu.be/xsJaGyiT2DE?t=149). Δεν ηταν τοσο ευκολο οσο στο βιντεο αλλα εν τελει δουλεψε. Ζυγισα 467gr νερο σε μια κανατα, σημειωσα τη σταθμη και ετσι ειχα τα επιθυμητα ml λαδιου. Γεμισμα και κλεισιμο. Ισα-ισα που τελειωσα μεχρι να σηκωθει ο μικρος. Προλαβα να ακυρωσω και την παραγγελια του εργαλειου απο το Temu. :p

460886

Οποτε την επομενη φορα που θα ασχοληθω μπαινουν στη μηχανη καλαμια και μπροστινος τροχος και πλεον η μονη δουλεια που εχει μεινει ειναι τοποθετηση πισω ελαστικου και αλυσιδα (που θα γινουν την ιδια μερα φυσικα). Πλησιαζει η ωρα της κρισης, να βγουμε στο δρομο και να δουμε τι πουλια πιασαμε...

o_gavros
23/03/2025, 18:38
:rockon:

doctoras
23/03/2025, 19:58
Μπράβο το πας μια χαρά!



Το πρόβλημα με το πεζοδρόμιο είναι να χρειαστεί να πεταχτείς να παρεις κάτι από το διαμέρισμα…που να αφήσεις την πραμάτεια που τα εργαλεία, που τα ανταλλακτικά κλπ…και αν αυτό πρέπει να επαναληφθεί 2-3 φορές, το σιχτιρισμα είναι κοντά.
Όποιος μπορεί να βρει κλειστό χώρο: είτε ιδιωτικό, είτε δανεικό, είτε φιλικό κλπ κάνει την δουλειά όμορφα και ψυχοθεραπευτικα.

dumutrus
23/03/2025, 20:06
Πέτρο ωραία το πας συνέχισαι.Για τις τσιμούχες μπορείς να χρεισιμοποιήσεις τις παλιές για να τοποθετήσεις τις καινούριες.

taisteal
23/03/2025, 21:10
Ωραίος

:beer::beer::beer:

ptc
24/03/2025, 13:18
Σας εχω ζαλισει λιγο, αλλα λογω τετραημερου μπορεσα να ασχοληθω παραπανω. :D

Εννιαμιση ημουν κατω και επιασα δουλεια. Κουμπωσα τα καλαμια και μπροστινο τροχο με το καινουριο λαστιχο. Εριξα και ενα καθαρισμα με σπρει φρενων σε μπροστινες δαγκανες (εστω εξωτερικα) και δισκους. Βιδωμα το ντεποζιτο που μεχρι τωρα το ειχα "καλοκαιρινο" να μπαινοβγαινει ευκολα, σελα στη θεση της και τελος εβαλα τους καινουριους καθρεφτες (οι παλιοι ηταν ψευτονικελ και ειχαν ψωριασει).

Την εβαλα μπρος και την αφησα να ανεβασει θερμοκρασια. Και για πρωτη φορα την καβαλησα και κινηθηκε με τη δικη της δυναμη. Εκανα ενα γυρο το παρκακι που δουλευω (100μ ολο κι ολο) μιας και ειμαστε χωρις πινακιδα. Αλλα η αληθεια ειναι οτι ενιωσα μεγαλη ευχαριστηση. Εκεινη την ωρα βγηκε τυχαια η γυναικα μου στο πισω μπαλκονι και με ειδε. Μετα μου ειπε πως ειχα ενα φοβερο χαμογελο στο προσωπο. :)

Πεμπτη εχει ραντεβου στη ΔΟΥ ο ιδιοκτητης για την πινακιδα. Μεσα στη βδομαδα θα μπει και η αλυσιδα με το πισω λαστιχο. Και παμε για test ride και ΚΤΕΟ. :beer:

460924

ΥΓ: Η μαυριλα στον τεταρτο λαιμο ειναι απο παραφλου που μου χυθηκε ενω συμπληρωνα χωρις χωνι. :rolleyes:

o_gavros
24/03/2025, 14:37
δεν έχεις ανοίξει τις δαγκάνες ακόμη;.

ptc
24/03/2025, 14:49
Σχετικά με τις δαγκάνες.


Ειναι κατι που το εχω κατα νου, εχω αλλωστε βγαλει τις μπροστινες δαγκανες για να τσεκαρω την κατασταση. Θα φανει απο τη λειτουργια των φρενων οταν ερθει η ωρα του test ride το πώς θα κινηθω.
Σκοπος μου δεν ειναι να κανω ολικη ανακατασκευη, αλλα να παραδωσω στο μελλοντικο αγοραστη μια πληρως λειτουργικη και ασφαλη μηχανη χωρις αμεσες αναγκες συντηρησης. Αν οντως νιωσω πως υπαρχει προβλημα στην αποδοση των φρενων θα προχωρησω περαιτερω.

o_gavros
24/03/2025, 14:57
και πρόβλημα να μην έχουν, τα έμβολα μαζεύουν πολύ μουργα γύρω τους. η οποία δεν φεύγει έτσι απλά με το σπρέι.
το καθάρισμα που θα κάνεις εσύ αν τις λύσεις, είναι κάτι που κανένα συνεργείο δεν θα κάνει.
χώρια που θα σου μείνει και η ικανοποίηση για το επιπλέον που έμαθες.

telegonos
24/03/2025, 15:25
κανένα συνεργείο δεν θα κάνει.

Λάθος.

Nikos77
24/03/2025, 16:11
και πρόβλημα να μην έχουν, τα έμβολα μαζεύουν πολύ μουργα γύρω τους. η οποία δεν φεύγει έτσι απλά με το σπρέι.
το καθάρισμα που θα κάνεις εσύ αν τις λύσεις, είναι κάτι που κανένα συνεργείο δεν θα κάνει.
χώρια που θα σου μείνει και η ικανοποίηση για το επιπλέον που έμαθες.

Συμφωνώ...1 στα 100 συνεργεία θα κάνουν καθάρισμα γρασσαρισμα.
Με τόση ακινησια και με τέτοιο υγρό πάνω στα δοχεία υγρων πρέπει να γίνει η εργασία αυτη

Bowleno
24/03/2025, 17:28
και πρόβλημα να μην έχουν, τα έμβολα μαζεύουν πολύ μουργα γύρω τους. η οποία δεν φεύγει έτσι απλά με το σπρέι.
το καθάρισμα που θα κάνεις εσύ αν τις λύσεις, είναι κάτι που κανένα συνεργείο δεν θα κάνει.
χώρια που θα σου μείνει και η ικανοποίηση για το επιπλέον που έμαθες.

Αυτό ξαναπεστο, όταν μου είχε λύσει τις δαγκάνες του Strada ο Μάκης (στο πεζοδρόμιο κιόλας, παρακαλώ) φύλλο και φτερό, ενώ είχα απλά για να αλλάξουμε υγρά, δεν πίστευα το πόση βρώμα/μούργα βγήκε από μέσα τους!!!

ptc
27/03/2025, 11:11
Ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, οδική βοήθεια, νέα άδεια και πινακίδα, έτοιμα. :a25:

Αν δε γαμηθει πολυ ο καιρος θα μπορουσα Σαββατο να βάλω αλυσίδα και πίσω λάστιχο και να παω για το ΚΤΕΟ. Αλλα μαλλον θα γαμηθει. :rolleyes:

ptc
27/03/2025, 18:35
Καταφερα να φυγω απ'τη δουλεια δυο ωριτσες νωριτερα, μιας και το μυαλο ηταν στη μηχανη. Κατευθειαν αλλαξα και κατεβηκα να πιασω δουλεια. ΕΒγαλα τον πισω τροχο και τον πηγα με το λαστιχο στο βουλκανιζατερ. Παραλληλα εβαλα ξανα την καρινα στη μηχανη.

Εχω διαπιστωσει πως η γκαζιερα δεν εχει σωστη επαναφορα (κολλαει λιγο), οποτε ανοιξα για να δω τι παιζει. Λιπανση ντιζας και σκουριασμενο τιμονι οι δυο πιθανες αιτιες απ΄ο,τι διαβασα. Δυο στα δυο στην περιπτωση μας, αφου και η ντιζα εχει προφανως πολλα χρονια να λιπανθει αλλα και μπολικη σκουρια κατω απο την γκαζιερα βρηκα. Το κακο ειναι οτι εκεινη την ωρα αρχισε να βρεχει οποτε αναγκαστηκα να τα μαζεψω και να σταματησω για σημερα.

461035

Εχω μιλησει με το μηχανικο μου, Σαββατο θα παω για την αλυσιδα. Εκρινα οτι δεν αξιζει να επενδυσω σε τροχο για αυτη τη δουλεια. Αλλωστε δεν ειναι και τιποτα τεχνικα δυσκολο, να πεις οτι θα μαθω κατι φοβερο. Ξερω πως ειναι δουλεια που αν ειχα τροχο θα την εκανα μονος μου.

Εκτος της αλυσιδας εχει μεινει πλεον το καθαρισμα του τιμονιου / δεσιμο της γκαζιερας για να κανουμε το test ride πριν το ΚΤΕΟ.

geioann
27/03/2025, 18:52
Αντί για τροχό μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κάποιο Dremel αν έχεις φυσικά. Διαφορετικά ναι, δεν αξίζει

katsar
28/03/2025, 21:06
Κάνε κάτι και για τους σκουριασμένους λαιμούς,εύκολη διαδικασία ,τα ξέρεις είμαι σίγουρος πως και γιατί .
Επίσης αν πάει για πούλημα το όχημα κερδίζει πόντους ακόμα και αν δεν γυαλίσουν εντελώς, καλή βόλτα!!

ptc
28/03/2025, 22:39
Κάνε κάτι και για τους σκουριασμένους λαιμούς,εύκολη διαδικασία ,τα ξέρεις είμαι σίγουρος πως και γιατί .
Επίσης αν πάει για πούλημα το όχημα κερδίζει πόντους ακόμα και αν δεν γυαλίσουν εντελώς, καλή βόλτα!!

Έχεις δίκιο. Το κρατάω κατά νου.

Έχει βρεθεί ενδιαφερόμενος από γνωστό, ο οποίος την έχει δει ήδη σε φωτογραφία. Αν δεν προχωρήσει και τελικά ανεβάσω αγγελία θα το κάνω- αν βρω το χρόνο.

RaGe_Raptor
29/03/2025, 12:00
Πως μου διέφυγε αυτό το θρεντ-διαμάντι!
Πετρο ρισπεκτ,ειδικα αφού τα κάνεις σε πεζοδρόμιο/παγκάκι/παρκάκι!!!
:beer:

ptc
30/03/2025, 13:01
Πρώτη βόλτα σήμερα, εντός των τειχών φυσικά.
Όλα φαίνεται να δουλεύουν σωστά. Το μοτέρ βελούδο, είχα καιρό να οδηγήσω 4Κ.

Το πιο μεγάλο μου άγχος ήταν τα καλάμια και φαίνεται πως έγινε σωστά η δουλειά. Στο τέλος της βόλτας ήταν ολόστεγνα.

Παρεμπιπτόντως, ωραίο λαστιχάκι τσιμπήσαμε...

461093

grinderx
30/03/2025, 13:07
Μπράβο ρε Πετράν! Προσωπικά δεν έχω υπομονή (ούτε χρόνο) για τέτοια πρότζεκτ. Διπλό το μπράβο λοιπόν! ;)

doctoras
30/03/2025, 19:31
Τώρα φταίω εγω να πω, καλορίζικο Πέτρο :D

RaGe_Raptor
30/03/2025, 19:33
Ψήσου να επαναφέρεις τους λαιμους :cool:

taisteal
30/03/2025, 19:55
Πως μου διέφυγε αυτό το θρεντ-διαμάντι!
Πετρο ρισπεκτ,ειδικα αφού τα κάνεις σε πεζοδρόμιο/παγκάκι/παρκάκι!!!
:beer:

Πραγματικά απορώ πως μπορείς να κάνεις τέτοιες δουλειές στο δρόμο.
Απαλεψιά
Με τόσο κόπο που έβαλες κράτα το για σένα το μηχανάκι

Nitse3
30/03/2025, 21:32
Ωραίος Πέτρο!!!

ptc
30/03/2025, 21:36
Κάνε κάτι και για τους σκουριασμένους λαιμούς,εύκολη διαδικασία ,τα ξέρεις είμαι σίγουρος πως και γιατί .
Επίσης αν πάει για πούλημα το όχημα κερδίζει πόντους ακόμα και αν δεν γυαλίσουν εντελώς, καλή βόλτα!!


Ψήσου να επαναφέρεις τους λαιμους :cool:

Θα με βαλετε να ψαχνω βιντεο. Εχετε καποια μεθοδο ή συγκεκριμενο προϊον να προτεινετε;



Τώρα φταίω εγω να πω, καλορίζικο Πέτρο :D


Με τόσο κόπο που έβαλες κράτα το για σένα το μηχανάκι

Θα ειναι ψεμα να πω οτι δεν μου περασε απο το μυαλο. Να μπορεις να εχεις μια τετοια μηχανη με λιγοτερο απο 1800€ κοστος ειναι μεγαλη προκληση. Αλλα με το ζορι κουνιεται το πρωτο μου μια φορα το μηνα, τι να το κανω και το δευτερο;

katsar
30/03/2025, 21:42
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156818&highlight=%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%B9

Εδώ ο φίλος Tsber τα δείχνει ωραία !
Προσωπικά έχω κάνει ότι γράφουν τα παιδιά με μαύρο Harpic ( υπάρχουν και πιο ειδικά προιόντα ) και μετά glanol και αγάπη .
ΟΚ δεν έγιναν τέλειοι -μετράει και το υλικό αλλά καμία σχέση.

εντι κανένα καλό κόφτη το χτύπησες ;; :wave2::smokin:

ΓιώργοςΤΤ
30/03/2025, 21:43
Καλό πλύσιμο με νερό και σφουγγάρι. Βάζεις μπρος να στεγνώσουν γρήγορα. Autosol υγρό, το αλείφεις και το αφήνεις πέντε λεπτά. Σκουπίζεις με στεγνό πανί και έτοιμος.

Εναλλακτικά πλύσιμο, στέγνωμα και τρίψιμο με σύρμα κουζίνας.

telegonos
30/03/2025, 23:17
Θα με βαλετε να ψαχνω βιντεο. Εχετε καποια μεθοδο ή συγκεκριμενο προϊον να προτεινετε;

Για αρχή πάρε ένα μαγνήτη, και δες αν τραβάει τους λαιμούς.

Αν ΔΕΝ τους τραβάει, τότε είναι ανοξείδωτοι, και με απλό τρίψιμο με μαλακή συρματόβουρτσα, θα καθαρίσουν από τα υλικά που έχουν κάτσει και ψηθεί πάνω στο μέταλλο.

Αν τους τραβάει, δεν είναι ανοξείδωτοι, και δεν έχει νόημα να τους γυαλίσεις.

Kickstart
31/03/2025, 10:11
Μπραβο! το φιλί της ζωής έδωσες στο φεϊζεράκι.

για τους λαιμούς μαυρο Harpic (οπωσδήποτε με χοντρα μακριά γάντια κουζινας) και μετα περασμα με glanol αστο πάνω για 3-4 λεπτα και τριψε με σφουγγαρακι απαλο...αν εχεις σβουράκι και το προσαρμόσεις σε δραπανο ακόμα καλύτερα.

το καλύτερο θα ηταν να τους παρεις στον πάγκο τους λαιμούς και να δεις φοβερο αποτέλεσμα αλλα πιο μπελαλιδική δουλεια με τα λυσε-δεσε...
παντως κι ετσι πανω οπως ειναι να το κανεις θα δειξει πολυ διαφορετικά το μηχανάκι...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: αν και οταν τους κάνεις τους λαιμούς μην το βγάλεις κατευθειαν βολτα το μηχανάκι και το πλακώσεις...ζεστανε το καλά πριν την πρώτη βόλτα γιατί αλλιώς παίρνουν πορτοκαλί χρώμα οι λαιμοί.

ptc
31/03/2025, 13:08
Πάντως ρε παιδιά δεν είναι λογικό αυτό που λέτε. Δλδ να ξοδέψω κι άλλα χρήματα και χρόνο σε ένα μηχανάκι που θα το δώσω;


Πήγα και τα πήρα ήδη. :D
461104

RaGe_Raptor
31/03/2025, 13:37
Πάντως ρε παιδιά δεν είναι λογικό αυτό που λέτε. Δλδ να ξοδέψω κι άλλα χρήματα και χρόνο σε ένα μηχανάκι που θα το δώσω;


Πήγα και τα πήρα ήδη. :D
461104


:bawl:

ptc
31/03/2025, 18:31
Ρε σεις... Δεν το πίστευα! :eek:

461121

Μιλάμε δεν έτριψα πάνω από δύο λεπτά! Πραγματικά έμεινα άφωνος με το Harpic! :a23:

doctoras
31/03/2025, 21:07
δε σε προλαβάινουμε :beer:

πάντως 1800 που είδα παραπάνω δεν θα το πουλούσα, κοστίζει αρκετά παραπάνω

Nikos77
31/03/2025, 21:27
Ωραίο αποτέλεσμα.
Αυτό που πιστευω οτι πρέπει να κάνεις είναι αυτό που σου λέγαμε για τα φρένα μπροστά.
Κανένας μάστορας δε θα τα καθαρίσει στον επόμενο αγοραστη και πιστεύω αξίζει μια περιποίηση εκεί μετά από τόσα χρόνια.
Βάλτο στο πρόγραμμα

ptc
31/03/2025, 21:45
δε σε προλαβάινουμε :beer:

πάντως 1800 που είδα παραπάνω δεν θα το πουλούσα, κοστίζει αρκετά παραπάνω

Αυτο ειναι χονδρικα το ποσο που θα μου εχει στοιχισει η μηχανη αφου τελειωσω και με το ΚΤΕΟ.
Φυσικα δεν ειναι το ποσο που θα την πουλησω.


Ωραίο αποτέλεσμα.
Αυτό που πιστευω οτι πρέπει να κάνεις είναι αυτό που σου λέγαμε για τα φρένα μπροστά.
Κανένας μάστορας δε θα τα καθαρίσει στον επόμενο αγοραστη και πιστεύω αξίζει μια περιποίηση εκεί μετά από τόσα χρόνια.
Βάλτο στο πρόγραμμα

Με βρηκατε βολικο και με στριμωχνετε... ;)
Αν μεινει στην κατοχη μου αρκετα θα το βαλω κι αυτο στο προγραμμα.

ptc
02/04/2025, 14:37
Φτασαμε σε μια μερα οροσημο για το project. Σημερα περασαμε ΚΤΕΟ. Ο τεχνικος σχολιασε μαλιστα την αριστη κατασταση της μηχανης (σε σχεση με την ηλικια της φανταζομαι).

461171

Οι δουλειες που εγιναν στη μηχανη για να φτασουμε εδω ειναι οι παρακατω.

1)Πλυσιμο
2)Αλλαγη λαδιου και φιλτρου λαδιου
3)Ελεγχος και καθαρισμος φιλτρου αερα
4)Αδειασμα και καθαρισμος ντεποζιτου
5)Καθαρισμος αντλιας καυσιμου
6)Αλλαγη φιλτρου καυσιμου
7)Αλλαγη υγρων φρενου
8)Καθαρισμος ψυγειου και αλλαγη παραφλου
9)Αλλαγη μπαταριας
10)Αλλαγη μουζι (ιριδιου)
11)Σερβις μπροστινης αναρτησης (τσιμουχες/ξυστρες/λαδι)
12)Αλλαγη ελαστικων (μτχ)
13)Αλλαγη αλυσιδας (μτχ)
14)Καθαρισμος χειριστηριου φλας
15)Καθαρισμος και λιπανση γκαζιερας/ντιζας γκαζιου
16)Προσθηκη υγρου καθαρισμου injection
17)Γυαλισμα λαιμων εξατμισης
18)Αλλαγη πλαϊνων αυτοκολλητων
19)Τοποθετηση bagster
20)Ελεγχος ΚΤΕΟ

Θα ηθελα τη γνωμη σας για το τι θα θεωρουσατε ως τιμια τιμη για αυτη τη μηχανη. Ειναι FZ6N MY06, με 16670χλμ, δευτερο χερι (μεταβιβαστηκε το 2011). Δεν υπαρχει ιστορικο συντηρησης, περα βεβαια απο τις προσφατες εργασιες. Απο εξτρα η μηχανη εχει σωληνακια υψηλης και καρινα Puig. Θα ηθελα μια τιμη που να την καθιστα "ευκαιρια" και οχι μια τιμη που θα πρεπει να περιμενω μισο χρονο για να φυγει.

dumutrus
02/04/2025, 14:47
Μπράβο Πέτρο και με το καλό το επόμενο.

Phantom
02/04/2025, 15:06
Θα ηθελα τη γνωμη σας για το τι θα θεωρουσατε ως τιμια τιμη για αυτη τη μηχανη. Ειναι FZ6N MY06, με 16670χλμ, δευτερο χερι (μεταβιβαστηκε το 2011). Δεν υπαρχει ιστορικο συντηρησης, περα βεβαια απο τις προσφατες εργασιες. Απο εξτρα η μηχανη εχει σωληνακια υψηλης και καρινα Puig. Θα ηθελα μια τιμη που να την καθιστα "ευκαιρια" και οχι μια τιμη που θα πρεπει να περιμενω μισο χρονο για να φυγει.

ΧΩΡΙΣ να είμαι ειδικός (το τονίζω), νομίζω κάπου στα 3.500 ευρώ +/- 500 είναι μια καλή τιμή..

taisteal
02/04/2025, 15:16
3000

ΓιώργοςΤΤ
02/04/2025, 15:17
2.499€, θα φύγει σε μια εβδομάδα.

svaboda
02/04/2025, 15:27
Το κάνουμε τράμπα με το δικό μου, το κάνεις πένα και ξαναλλάζουμε :D

pektis
02/04/2025, 15:53
2800 με 3000 ειναι μια λογικη τιμη...(με βαση αυτα που βλεπω στο car)
Καλυτερα να το κρατησεις!!
Λογω λιγων χιλιομετρων μπορεις να βαλεις και 3500..(ειναι καινουργιο απο χιλιομετρα):D

ptc
02/04/2025, 16:17
Προσωπικα σκεφτομουν μια τιμη στο ευρος 2500-2900€.
Να το κρατησω δε γινεται. Δε μου ταιριαζει κιολας ως μηχανη, εκτος κι αν αλλαξω το γραναζωμα τοσο πολυ που την κανω να τελικιαζει στα 150. :lol:

@svaboda για τι μηχανη μιλαμε; :D

svaboda
02/04/2025, 16:21
Προσωπικα σκεφτομουν μια τιμη στο ευρος 2500-2900€.
Να το κρατησω δε γινεται. Δε μου ταιριαζει κιολας ως μηχανη, εκτος κι αν αλλαξω το γραναζωμα τοσο πολυ που την κανω να τελικιαζει στα 150. :lol:

@svaboda για τι μηχανη μιλαμε; :D
Εγώ θα το ξεκίναγα 3100€ αλλά δε θα έπεφτα κάτω από 2800 είναι πολύ λίγα τα χλμ.

RaGe_Raptor
02/04/2025, 16:56
Δυστυχώς είναι αρκετά παλιό, δεν έχει και κάνα "status" στον μοτοσικλετισμό, οπότε πρέπει κάποιος να εκτιμήσει τη δουλειά σου (από την άποψη του ότι "δεν θέλει €" ως ατάκα).

Nitse3
02/04/2025, 17:09
Αν έχει το 2 μπροστά πιστεύω θα φύγει σχετικά γρήγορα. Ξεκινάς με 2950 και αναλόγως κρίνεις.

katsar
02/04/2025, 18:38
Καλησπέρα.
Πιστεύω πως 3 χιλιάδες ευρώ είναι μια καλή τιμή εκκίνησης με βάση της υπάρχουσες (ανεβασμένες) τιμές στα μτχ.
Με 2.500 θα το αγόραζα αν έψαχνα ένα γκαζίαρικο όχημα σχετικά προσεγμένο και είχα σφιχτό μπάτζετ.Να σκεφτείς πως τα Χόρνετ 600 π.χ ξεκινάν από 2 χιλιάρικα.

doctoras
03/04/2025, 07:51
Νομίζω ότι είσαι ο αρμοδιότερος όλων (λόγω ιστορικού σε αγοραπωλησίες) για το pricing και προώθηση της πώλησης.

Προσωπικά θα έπαιρνα: την μέση τιμή από car.gr βάση ηλικίας της μοτο και βάση των χαρακτηριστικών, φυσική και λειτουργική κατάσταση + ιστορικό (2ρο χέρι) θα έβγαζα την τιμή.. η οποία βάση των παραπάνω θα ήταν αιτιολογημένη προς τους υποψήφιους


* 2ρο και τρίτο ακόμη χέρι είναι μια χαρά, αρκεί να μην έχουν περάσει ως ανταλλαγή από έμπορο (για την υποψία των χλμ).

viper1
03/04/2025, 13:51
Αν θέλεις να φύγει πάνω από 2500 δεν
Αν ήταν με το μισό φαιρινκ ίσως κάτι παραπάνω στα 3κ δίνουν τα S2 με το μαύρο μοτέρ και μιλάω πάντα για τιμές πώλησης λογικές όχι ότι νομίζει ο καθένας

ptc
10/04/2025, 21:10
Εχω καλα και κακα νεα. Κυριως κακα. :p

Την Κυριακη ανεβασα αγγελια με τιμη στα 2600€. Πρωτο μηνυμα στο viber μετα απο μιαμιση ωρα που ειχα ανεβασμενη την αγγελια. Το παιδι ενδιαφεροταν σοβαρα και μου ειπε να παμε σε μηχανικο. Το βαλαμε στο προγραμμα. Μεχρι το βραδυ ειχα αλλα δυο τηλεφωνα και μετα ανεβασα την τιμη (για να περιορισω το ενδιαφερον αλλα και παραλληλα να δω πώς θα συνεχιζε η αγγελια με την τιμη πλεον στα 2800). Δεν ειχα αλλο τηλεφωνο αλλα τα παρκαρισματα συνεχισαν να ανεβαινουν με καλο ρυθμο. Μου φανηκε τιμη που και αυτη θα ειχε λογικη. Αυτα ειναι τα καλα νεα, παμε και στο κυριως πιατο.

Τη μερα που ηταν κανονισμενος ο ελεγχος παω στη μηχανη, βαζω μπρος και ξεκιναω. Στο τριτο φαναρι δε μπαινει η πρωτη. Δε μου το ειχε ξανακανει. Κυριολεκτικα σα να εβρισκα τοιχο, σα να μην υπηρχε αλλη ταχυτητα απο κατω. Ξεκιναω με δευτερα, λιγο παρακατω μπαινει και η πρωτη. Μην τα πολυλογω, αυτο εγινε αλλες 3-4 φορες. Φτανω στο συνεργειο, λεω στον αγοραστη εγινε αυτο κι αυτο. Καταλαβαινω αν δε με πιστευεις πως συνεβη σημερα πρωτη φορα, αλλα ειλικρινα δεν ηρθα για να κοροϊδεψω κανεναν. Θα ηταν αλλωστε βλακεια να παω για τεχνικο ελεγχο με μηχανη που ξερω πως δεν μπαινει η πρωτη. Anyway, το παιδι τερμα ξενερωμενο μου λεει αν δεν ειχε καποιο θεμα θα την επαιρνα. Φαινοταν οτι το ειχε ηδη αποφασισει. Ανεβαινω στη μηχανη και γυρναω με 5μιση ταχυτητες σπιτι. Παλι η πρωτη αλλοτε να μπαινει, αλλοτε να μην μπαινει. Σε καποια φαση μου φανηκε πως δυσκολευε και η δευτερα να μπει. Δεν ασχοληθηκα καθολου με το να κοιταξω τι μπορει να συμβαινει γιατι ημουν σκαστος απο τη δουλεια και ειχα ηδη αργησει. Σκεπασα τη μηχανη και εφυγα. Τωρα σκεφτομαι βλαβες που να εχουν λογικη για μια μηχανη που προερχεται απο ακινησια. Το πρωτο που παει το μυαλο ειναι η ντιζα. Ισως καποιο θεμα με το ποδοστηριο; Να εβγαλε ξαφνικα θεμα το σασμαν; Οκ, δεν ειναι απιθανο αλλα εχει λογικη για μια μηχανη που καθοταν;

Απο τη μια ξενερωσα, απο την αλλη ομως χαρηκα γιατι ηταν η τελευταια ευκαιρια να παρουσιαστει το προβλημα σχετικα αναιμακτα. Αν δλδ δεν εβγαινε σημερα και εβγαινε σε δυο-τρεις βολτες μπορει η μηχανη να ειχε ηδη πουληθει και μετα να ειχαμε αλλα μπερδεματα. Φοβερο timing παντως, τη μηχανη την ειχα κανει ηδη τρεις βολτες και δεν ειχε καποιο θεμα. Και σημερα συνεβη αυτο σε διαδρομη δεκαπεντε λεπτων. Για πειτε, τι αλλο μπορει να ειναι περα απο ντιζα; *

Το καλο ειναι οτι οπως φανηκε η μηχανη μπορει να φυγει σε καλουτσικη τιμη. Οποτε με παιρνει να ζητησω και επαγγελματικη βοηθεια αν χρειαστει.

*ΥΓ: Βρηκα αυτο το νημα (https://www.600riders.com/threads/unable-to-shift-into-1st-gear.56865/) που μου φαινεται εξαιρετικα σχετικο. Ολα οσα περιγραφονται στο τεταρτο σχολιο μου ακουγονται λογικα για μια μηχανη που ηταν σε ακινησια. Θα ξεκινησω με αυτα και βλεπουμε. Ευκαιρια να παμε στο δευτερο επιπεδο του μαστορεματος, τη διαγνωση προβληματος.

Και κατι ακομα. Σε καποια φαση (μετα την αλλαγη λαδιου) ανοιξα το βιβλιο σερβις της μηχανης και στην πρωτη σελιδα εχει σημειωσει καποιος "ΟΧΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΛΑΔΙ". Εγω εχω βαλει συνθετικο 10w40, θεωρωντας οτι ειναι το καλυτερο για ενα υψηλοστροφο μοτερ οπως του FZ6 (R6). Αυτο προτειναν και σε ολα τα σχετικα φορα. Γιατι η σημειωση αυτη στο βιβλιο;

telegonos
10/04/2025, 21:58
Μπας και κόβεται η ντίζα και είναι στα τελευταία της; Οταν είναι στα τελευταία της, μένουν λίγα μόνο σύρματα, τα υπόλοιπα τοπικά ξετυλίγονται, οποτε η ντίζα συνολικά μακραίνει λίγο. Μακραίνει η ντίζα, δεν κάνει σωστή αποσύμπλεξη, δεν μπαίνει εύκολα η ταχύτητα και πάντα η πρώτη είναι η πιο δύσκολη σε αυτό.

Είναι κρύο, γυρνάς κλειδί, κενή μέσα και μιζάρεις. Μπας και την ώρα που μιζάρεις παρατηρείς ένα άπαξ απότομα τίναγμα στην μανέτα του συμπλέκτη;


Σε καποια φαση (μετα την αλλαγη λαδιου) ανοιξα το βιβλιο σερβις της μηχανης και στην πρωτη σελιδα εχει σημειωσει καποιος "ΟΧΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΛΑΔΙ". Εγω εχω βαλει συνθετικο 10w40, θεωρωντας οτι ειναι το καλυτερο για ενα υψηλοστροφο μοτερ οπως του FZ6 (R6). Αυτο προτειναν και σε ολα τα σχετικα φορα. Γιατι η σημειωση αυτη στο βιβλιο;

Γιατί καίγαν λάδι (τα R6), και είχε βγάλει η Yamaha bulletin να μην βάζουν συνθετικά.

doctoras
10/04/2025, 22:15
Μου φαίνεται περίεργο να θέλει ειδική ρύθμιση η ντιζα που ενώ δουλεύει χωρίς Θορύβους στις υπόλοιπες ταχύτητες να σου μασάει την πρώτη, ασυνήθιστο για γιαπωνέζικο, όμως δεν αποκλείεται κιολας μιας και τα κιβώτιο Yamaha η πρώτη τους είναι ιδιαίτερα θορυβώδη συγκριτικά

Λάδι δεν νομίζω, ακόμη βελουδένιο είναι δε πρόλαβε να χαλάσει τις ιδιότητες του

Αν δεν τα παραπάνω,
Ίσως να δεις τα δισκάκια συμπλέκτη

Περιπτώσεις αστοχίας σε γρανάζι πρώτης, κάρτερ που αρπάξε μεταλλικά τμήματα κλπ θα συνοδευοντουσαν από ανάλογη ηχητική υπόκρουση

grinderx
10/04/2025, 22:26
Γιατί καίγαν λάδι (τα R6), και είχε βγάλει η Yamaha bulletin να μην βάζουν συνθετικά.
Λοιπόν αυτό μου το είπε κι ο μηχανικός που πάω (εξουσιοδοτημενος Yamaha στη Νέα Ιωνία, σύνορα με Καλογρέζα. από εδώ τον βρήκα) για το XJ6 μου που έχει detuned κινητήρα από το Fazer που έχει τον κινητήρα του R6. Έχω στείλει και email στη Yamaha Βρετανίας, αλλά ακόμα δε μου έχουν απαντήσει.

grinderx
10/04/2025, 22:29
Ωπα γράψε λάθος. Ξαναείδα το email μου και λένε κι αυτοί για ημισυνθετικό τελικά.

Nikos77
11/04/2025, 10:22
Ημισυνθετικο βάζω και γω σε παρόμοιο μηχανάκι gsr 600

ptc
11/04/2025, 10:27
Γιατί καίγαν λάδι (τα R6), και είχε βγάλει η Yamaha bulletin να μην βάζουν συνθετικά.


Ωπα γράψε λάθος. Ξαναείδα το email μου και λένε κι αυτοί για ημισυνθετικό τελικά.


Ημισυνθετικο βάζω και γω σε παρόμοιο μηχανάκι gsr 600

OK, αρα για αρχη ξοδεψα λιγα ευρω παραπανω χωρις λογο. Υπαρχει καμια περιπτωση να επηρεαζει αυτο καπως τη λειτουργια του κιβωτιου; Φανταζομαι πως οχι.

Volpad
11/04/2025, 10:30
ναι.
Απο προσωπική εμπειρία, τα συνθετικά λάδια σκληραίνουν το κιβώτιο.
Δεν ξέρω όμως αν μπορούν να προκαλέσουν το θέμα που αναφέρεις.

Παρόλα αυτά, εγώ θα άλλαζα μία μερίδα λάδια, just to be sure...

Nikos77
11/04/2025, 10:36
Δες πάντως τη ντιζα συμπλέκτη και τη λειτουργία της. Παίζει σημαντικό ρόλο. Δες τζόγο, λίπανση (έχω εργαλειο αν θες), φαγωμένα συρματα

ptc
11/04/2025, 10:40
Δες πάντως τη ντιζα συμπλέκτη και τη λειτουργία της. Παίζει σημαντικό ρόλο. Δες τζόγο, λίπανση (έχω εργαλειο αν θες), φαγωμένα συρματα

Ναι, απο την ντιζα θα ξεκινησω και μετα γρασαρισμα τις "αρθρωσεις" του ποδοστηριου. Απλα μεχρι να βρω χρονο να ασχοληθω σκεφτομαι ενδεχομενα.

Ευχαριστω για την προταση για το εργαλειο αλλα βρισκομαι Θεσσαλονικη.

grinderx
11/04/2025, 11:36
ναι.
Απο προσωπική εμπειρία, τα συνθετικά λάδια σκληραίνουν το κιβώτιο.
Δεν ξέρω όμως αν μπορούν να προκαλέσουν το θέμα που αναφέρεις.

Παρόλα αυτά, εγώ θα άλλαζα μία μερίδα λάδια, just to be sure...
Θα περίμενα το αντίθετο :hmm:

toyar
11/04/2025, 13:22
τσεκαρε και τον τζογο της αλυσιδας

fz600
11/04/2025, 13:40
Συγχαρητήρια φίλε, τα κατάφερες μία χαρά! Έχουμε το ίδια μηχανή είναι το S1 2007, πριν λίγους μήνες, έκανα της ίδιες εργασίες όλες στον δρόμο (τα ανταλακτικά όλα YAMAHA)...συν αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (από τρία συρματάκια κρατιόταν), λάδια μόνο ημίσυνθετικά YAMALUBE 10-40W (15-40W ήθελα, αλλά μου έστειλαν λάθος) , και διπλό ορθοστάτη yamaha, το γυμνό δεν έχει (με βόλεψε πάρα πολύ). Το δυσάρεστο με το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ότι, κάποια στιγμή καίνε τα πηνία η τον ανορθωτή, η και τα δυό μαζί ταυτόχρονος όπως και έγινε σε εμένα:cry:...450 γιούρα τα πηνία γνήσια εκ Ολλανδίας και ένα μήνα αναμονή συν ανορθωτή της tourmax 70 ευρώ (το μόνο ανταλακτικό που έβαλα και δεν ήταν yamaha, o γνήσιος κόστιζε 250 γιούρα, και αυτός από Holland και ένα μήνα αναμονή)...σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι γνωστό ότι τα fz6 έχουν θορυβώδες κιβώτιο, ιδικά η 1η...χρείαζετε κανά τρίλεπτο ζέσταμα, εκτός και αν το τσουλίσεις και βάλεις την 1η...αυτά φίλε μου, καλή συνέχεια! υγ: το δικό μου έχει 26.000χιλ. και κάτι ψιλά

THRESH
11/04/2025, 15:35
Συγχαρητήρια φίλε, τα κατάφερες μία χαρά! Έχουμε το ίδια μηχανή είναι το S1 2007, πριν λίγους μήνες, έκανα της ίδιες εργασίες όλες στον δρόμο (τα ανταλακτικά όλα YAMAHA)...συν αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (από τρία συρματάκια κρατιόταν), λάδια μόνο ημίσυνθετικά YAMALUBE 10-40W (15-40W ήθελα, αλλά μου έστειλαν λάθος) , και διπλό ορθοστάτη yamaha, το γυμνό δεν έχει (με βόλεψε πάρα πολύ). Το δυσάρεστο με το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ότι, κάποια στιγμή καίνε τα πηνία η τον ανορθωτή, η και τα δυό μαζί ταυτόχρονος όπως και έγινε σε εμένα:cry:...450 γιούρα τα πηνία γνήσια εκ Ολλανδίας και ένα μήνα αναμονή συν ανορθωτή της tourmax 70 ευρώ (το μόνο ανταλακτικό που έβαλα και δεν ήταν yamaha, o γνήσιος κόστιζε 250 γιούρα, και αυτός από Holland και ένα μήνα αναμονή)...σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι γνωστό ότι τα fz6 έχουν θορυβώδες κιβώτιο, ιδικά η 1η...χρείαζετε κανά τρίλεπτο ζέσταμα, εκτός και αν το τσουλίσεις και βάλεις την 1η...αυτά φίλε μου, καλή συνέχεια! υγ: το δικό μου έχει 26.000χιλ. και κάτι ψιλά

mutant σε fz6 ? Αν εξαιρέσουμε το στυλιστικό που είναι ξεκάθαρα περι ορέξεως, πως ανταποκρίνονται ?

fz600
11/04/2025, 20:54
mutant σε fz6 ? Αν εξαιρέσουμε το στυλιστικό που είναι ξεκάθαρα περι ορέξεως, πως ανταποκρίνονται ?

Πολύ καλά ελαστικά, στο νησί η άσφαλτος είναι γυαλί και κάκιστης ποιότητας, και έχουν καλή πρόσφυση...

ptc
12/04/2025, 11:36
...

Ωραιο το εργαλειο, φιλε. Σαν καινουριο το εχεις. Κριμα που εισαι μακρια και δεν μπορουμε να κανουμε καμια βολτα. :beer:


Επι του θεματος, αλλαχτηκε η ντιζα και εγινε λιπανση στο ποδοστηριο (αξονας και μπιλιες). Σαν καινουριο, κανενα θεμα πλεον. Με την καινουρια ντιζα μου φανηκε λιγο πιο βαρυς ο συμπλεκτης παντως, παρα το οτι λιπανθηκε κι αυτη.

461372


τσεκαρε και τον τζογο της αλυσιδας

Εχει ελεγχθει η αλυσιδα, ειναι προβλεπε σε ολο το μηκος της.

ΓιώργοςΤΤ
12/04/2025, 12:26
Αν η ντιζα είναι βαριά, μάζεψε μπόσικα από κάτω και δώσε λίγο επάνω.

RaGe_Raptor
12/04/2025, 12:50
Ωραιο το εργαλειο, φιλε. Σαν καινουριο το εχεις. Κριμα που εισαι μακρια και δεν μπορουμε να κανουμε καμια βολτα. :beer:


Επι του θεματος, αλλαχτηκε η ντιζα και εγινε λιπανση στο ποδοστηριο (αξονας και μπιλιες). Σαν καινουριο, κανενα θεμα πλεον. Με την καινουρια ντιζα μου φανηκε λιγο πιο βαρυς ο συμπλεκτης παντως, παρα το οτι λιπανθηκε κι αυτη.

461372



Εχει ελεγχθει η αλυσιδα, ειναι προβλεπε σε ολο το μηκος της.

Ωραίος ο Πέτερ!
Μήπως η καινούργια ντιζα ειχε τεφλον και δεν χρειαζόταν λίπανση, τουλάχιστον για αρχή?

Nikos77
12/04/2025, 13:33
Πρέπει στη πάνω μεριά να έχει μπόσικα η μανέτα. Νομιζω 2-3 mm. Να μην είναι σφιχτή

ptc
12/04/2025, 13:57
Αν η ντιζα είναι βαριά, μάζεψε μπόσικα από κάτω και δώσε λίγο επάνω.

Ακόμα κι αν το freeplay της μανέτας είναι εντός specs του manual; 10-15 mm λέει και εκεί ρυθμίστηκε.

Εγώ σκέφτομαι μήπως παίζει ρόλο που δεν είναι μαμά η ντίζα.

Rage δεν ξέρω αν ήταν τεφλόν.

Nikos77
12/04/2025, 15:03
Αφού έχει μπόσικα πάνω είναι οκ.
Κάτω είναι σωστά σφιγμένη?

svaboda
12/04/2025, 15:11
Ακόμα κι αν το freeplay της μανέτας είναι εντός specs του manual; 10-15 mm λέει και εκεί ρυθμίστηκε.

Εγώ σκέφτομαι μήπως παίζει ρόλο που δεν είναι μαμά η ντίζα.

Rage δεν ξέρω αν ήταν τεφλόν.

Θα μπορούσε άλλαξα πρόσφατα με μία λίγο πιο κοντή και άλλαξε αρκετά η αίσθηση της.

grinderx
15/04/2025, 12:12
Ωπα γράψε λάθος. Ξαναείδα το email μου και λένε κι αυτοί για ημισυνθετικό τελικά.
Μόλις πήρα κι άλλη απάντηση για το θέμα λάδια σε αυτού του τύπου τα μηχανάκια (FZ, XJ6, κτλ). Εδώ όλος ο διάλογος:

Yamaha UK We have discussed your case internally and we recommend using semi-synthetic engine oil for your specific vehicle.
Me: Is there any specific reason for avoiding the use of fully synthetic engine oil and instead sticking with semi-synthetic for the XJ6?
Yamaha UK: There is no specific reason to avoid fully synthetic other then the premium price.

katsar
15/04/2025, 16:27
Ναι,η τσέπη μας τους ένοιαξε :lol:

grinderx
15/04/2025, 20:41
Έχοντας ζήσει στο νησί ~15 χρόνια η απάντησή τους δε μου φαίνεται καθόλου περίεργη.

katsar
15/04/2025, 21:15
Εμένα πάλι για ένα μοτέρ που βρωμάει η πιάτσα πως καίει λάδια και θέλει ημισυνθετικό μήπως κάψει λιγότερα η απάντηση
''There is no specific reason to avoid fully synthetic other then the premium price.'' μου φαίνεται πολύ περίεργη .

εντιτ δεν γνωρίζω αν όντως καίει , θεωρώ πως ισχύει από αυτά που διάβασα εδώ.

grinderx
15/04/2025, 21:27
Εμένα πάλι για ένα μοτέρ που βρωμάει η πιάτσα πως καίει λάδια και θέλει ημισυνθετικό μήπως κάψει λιγότερα η απάντηση
''There is no specific reason to avoid fully synthetic other then the premium price.'' μου φαίνεται πολύ περίεργη .

εντιτ δεν γνωρίζω αν όντως καίει , θεωρώ πως ισχύει από αυτά που διάβασα εδώ.
Το έγραψα κι εγώ πριν πως ο μηχανικός μου όταν τον ρώτησα πριν 2-3 βδομάδες μου είπε ότι το XJ6 με πλήρως συνθετικό θα καίει. Μου έκανε εντύπωση, γι' αυτό και έστειλα στη Yamaha UK.

Από εκεί κι έπειτα όσο το έψαξα στο γούγλη και σε διάφορα φόρα γι' αυτά τα μοτέρ (FZ, XJ6) άλλοι προτιμάνε τα ημισυνθετικά, άλλοι τα πλήρες συνθετικά. Δεν έχω δει αναφορά σε προβλήματα.

Κι ο δικός μας STF έχει γράψει πως σε Yamaha έβαζε Castrol πλήρως συνθετικό. Δες και τη συζήτηση από εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=78222&page=72&p=3235498&viewfull=1#post3235498) και κάτω (δεν είναι και πολλά τα μηνύματα).

katsar
15/04/2025, 21:40
Εννοείτε πως σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου να γράψεις όλη την εμπειρία με την επικοινωνία που είχες :beer:

Επειδή ξεφύγαμε από το κυρίως θέμα -και φταίω εγώ - θέλω να καταλήξω μην το δένεις και κόμπο επειδή σου το έγραψε η εταιρία ,η Γιαμάχα συγκεκριμένα έχει επιβαρυμένο παρελθόν με σπασμένα μοτέρ R1,
κάτι φειζερ 1000 ,κάτι tdm που αγαπάνε το μοτούλ :wave2:

Και εγώ Γιαμάχες καβαλάω συνεχόμενα από το ...2002 ως τώρα ,δεν έγραψα με εμπάθεια :wave2:

grinderx
15/04/2025, 21:54
:beer:

kostaskk
15/04/2025, 22:04
Μήπως απαντάει το bot στα email?

ptc
16/04/2025, 16:53
Το Σαββατο ανεβηκε η αγγελια στα 2800, τη Δευτερα το πρωι ειχα τηλεφωνο απο αγοραστη. Ηρθε με φιλο του μηχανικο, την ελεγξαν και η μηχανη πουληθηκε. Μαλλον φτηνα την εδωσα τελικα, αλλα δεν το εκανα για το κερδος ετσι κι αλλιως.
Μιας και τελικα μου βγηκε σχετικα οικονομικα το project θεωρησα σωστο να δωσω στον ιδιοκτητη παραπανω απο τα 1000€ που ειχαμε πει. Οπως ειχε συμφωνησει να παρει λιγοτερα σε περιπτωση που το κοστος ξεφευγε, τωρα που εγινε το αντιστροφο του εδωσα κι εγω 1300€. Με τα εξοδα μου στα 800€ αυτο σημαινει -οτι περα απο την εμπειρια- μου εμειναν και 700€ στην τσεπη. Τελος καλο, ολα καλα.

Σας ευχαριστω ολους για την υποστηριξη και τη βοηθεια. :beer:

Tsber
16/04/2025, 16:59
Από τα καλύτερα θέματα ever από την αρχή μέχρι το τέλος :beer:

RaGe_Raptor
16/04/2025, 17:01
Δώρο Πάσχα, λουκουμάκι :D

svaboda
16/04/2025, 17:11
Μπραβο ρε ptc, είναι για sticky το θέμα!

ΓιώργοςΤΤ
16/04/2025, 17:40
Συγχαρητήρια! Κέρδισες και εσύ και ο φίλος σου.

Αν ήμουν επάνω θα σου έδινα το ΤΤ για level 2, που έχει πιο πολλές προκλήσεις.

doctoras
16/04/2025, 20:43
Μπράβο Πέτρο κυρίως στο ότι σώθηκε ένα μηχανάκι που προδιαγεγραμμένα αν δεν γινόταν το recovery δε θα απέφευγε το scrap

Ως πωλητής το είχες ήδη και από τα προηγούμενα,
τώρα άρπαξες και ένα γαλόνι στην χομπιστικη μηχανολογία που είναι μέρος του υγιούς μοτοσυκλετισμου

ptc
17/04/2025, 17:40
Το παιδι που την αγορασε μου ειπε οτι ασχολειται ερασιτεχνικα με το detailing. Και σημερα μου εστειλε τις παρακατω φωτογραφιες.
Πηγε σε καλα χερια το κοριτσι. :)

461516

461517

ptc
17/04/2025, 17:47
Ένα πριν και μετά.

461518

grinderx
17/04/2025, 22:05
Μπράβο!!! :rockon:

zephyr1
18/04/2025, 16:39
Το παιδι που την αγορασε μου ειπε οτι ασχολειται ερασιτεχνικα με το detailing. Και σημερα μου εστειλε τις παρακατω φωτογραφιες.
Πηγε σε καλα χερια το κοριτσι. :)

461516

461517

Τυχερος αγοραστης.:beer:

pektis
23/04/2025, 13:24
Μπραβο!
Μια ημι-φιμε ζελατινα θα ηθελε κατα την γνωμη μου μπροστα από τα οργανα και θα ηταν τελεια!:beer:

ptc
25/04/2025, 20:22
Στη Χρυσούπολη Καβάλας κάθε χρόνο διοργανωνεται το Holy Ride. Μοτοσυκλετιστες συγκεντρωνονται και συνοδευουν το Αγιο Φως σε ολες τις εκκλησιες. Ο νεος ιδιοκτητης του fazer ειναι ενας απο τους διοργανωτες αυτης της εκδηλωσης. Το παρακατω βιντεο δινει μια καλη εικονα της τρελας που επικρατει. Το μηχανακι του νηματος ειναι με την πινακιδα ΝΥΙ654 και φαινεται στο 0:15, στο 1:35, στο 5:40 και μετα το 12:40.


https://www.youtube.com/watch?v=OpUDBv9g_Dw

Φετος υπολογιζουν οτι ειχαν περι τις 300 συμμετοχες.