Σελίδα 1 από 14 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 201

Θέμα: Επαναφορά Yamaha FZ06 απο ακινησία.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161

    Επαναφορά Yamaha FZ06 απο ακινησία.

    Ενας συναδερφος εχει ενα FZ06 το οποιο εχει μεινει σε ακινησια για καποια χρονια. Το αφησε στην ακρη οταν εμεινε η γυναικα του εγκυος στο πρωτο τους παιδι και δεν εχει κινηθει απο τοτε (συνολικα μιλαμε για καπου στα 6 χρονια). Σκεφτομαι να το παρω και να δουλεψω πανω του ωστε να το φερω σε λειτουργικη κατασταση. Ο λογος ειναι κυριως για να ασχοληθω με τα βασικα της συντηρησης σε μια μηχανη μιας και εχει λιγο καιρο που εχω αρχισει να ασχολουμαι με τα μηχανολογικα θεματα ο ιδιος. Οποτε το βλεπω ως μια καλη ευκαιρια να εξασκηθω σε καποιες βασικες εργασιες συντηρησης. Σε δευτερη φαση μπορει να βγει και ενα χαρτζιλικι κατα τη μεταπωληση, αλλα αυτο ειλικρινα δεν ειναι ο σκοπος.

    Η μηχανη ηταν πληρως λειτουργικη πριν σταματησει να τη χρησιμοποιει αλλα δεν εκανε καμια προετοιμασια για την αποθηκευση της μηχανης. Απλα καποια στιγμη την παρκαρε και απο τοτε δεν την ξανακουνησε. Οι εργασιες που σκεφτομαι οτι θα πρεπει να γινουν ειναι οι παρακατω:

    -Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου.
    -Αλλαγη μπαταριας.
    -Αλλαγη υγρου φρενων.
    -Αλλαγη υγρου συστηματος ψυξης.
    -Συντηρηση αλυσιδας αν σωζεται, εναλλακτικα αλλαγη αλυσιδογραναζων.
    -Αλλαγη ελαστικων (αυτο οχι απο εμενα ).
    -Αδειασμα και καθαρισμος ντεποζιτου, αλλαγη φιλτρου καυσιμου, ελεγχος αντλιας καυσιμου, τοποθετηση καθαριστικου injection.
    -Καθαρισμος μηχανης, συντηρηση πλαστικων.


    Ειναι μοντελο που εχει πουλησει πολυ οποτε βλεπω πως υπαρχει μπολικο υλικο στο youtube για αναλογες εργασιες. Επισης υπαρχει διαθεσιμο online και το service manual.

    Παμε στις ερωτησεις....
    -Ειναι καποια αλλη εργασια που θα επρεπε να γινει και μου διαφευγει; Μιλαω για προληπτικες εργασιες- προφανως αφου γινουν ολα αυτα και παω να βαλω μπρος για να ελεγξω τη σωστη λειττουργια, μπορει να βγουν και αλλα προβληματα που θα πρεπει να αντιμετωπιστουν μετα.
    -Πανω στο τελευταιο, τι αλλο πιστευετε πως ειναι πιθανο να βρω μπροστα μου σε μια τετοια μηχανη; Με λιγα λογια τι μπορει να εχει χαλασει απο την ακινησια;
    -Πιστευετε πως ειναι κατι που μπορω να φερω εις περας εχοντας πολυ στοιχειωδεις μηχανολογικες γνωσεις;
    -Ποια θα ηταν μια νορμαλ τιμη αγορας; Η μηχανη εχει λιγα χιλιομετρα (αν θυμαται καλα ο ιδιοκτητης 27000χλμ) και ηταν δευτερο χερι. Μοντελο απο μια φωτο που ειχα δει πρεπει να ειναι καπου 07-09.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.038
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ενας συναδερφος εχει ενα FZ06 το οποιο εχει μεινει σε ακινησια για καποια χρονια. Το αφησε στην ακρη οταν εμεινε η γυναικα του εγκυος στο πρωτο τους παιδι και δεν εχει κινηθει απο τοτε (συνολικα μιλαμε για καπου στα 6 χρονια). Σκεφτομαι να το παρω και να δουλεψω πανω του ωστε να το φερω σε λειτουργικη κατασταση. Ο λογος ειναι κυριως για να ασχοληθω με τα βασικα της συντηρησης σε μια μηχανη μιας και εχει λιγο καιρο που εχω αρχισει να ασχολουμαι με τα μηχανολογικα θεματα ο ιδιος. Οποτε το βλεπω ως μια καλη ευκαιρια να εξασκηθω σε καποιες βασικες εργασιες συντηρησης. Σε δευτερη φαση μπορει να βγει και ενα χαρτζιλικι κατα τη μεταπωληση, αλλα αυτο ειλικρινα δεν ειναι ο σκοπος.

    Η μηχανη ηταν πληρως λειτουργικη πριν σταματησει να τη χρησιμοποιει αλλα δεν εκανε καμια προετοιμασια για την αποθηκευση της μηχανης. Απλα καποια στιγμη την παρκαρε και απο τοτε δεν την ξανακουνησε. Οι εργασιες που σκεφτομαι οτι θα πρεπει να γινουν ειναι οι παρακατω:

    -Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου.
    -Αλλαγη μπαταριας.
    -Αλλαγη υγρου φρενων.
    -Αλλαγη υγρου συστηματος ψυξης.
    -Συντηρηση αλυσιδας αν σωζεται, εναλλακτικα αλλαγη αλυσιδογραναζων.
    -Αλλαγη ελαστικων (αυτο οχι απο εμενα ).
    -Αδειασμα και καθαρισμος ντεποζιτου, αλλαγη φιλτρου καυσιμου, ελεγχος αντλιας καυσιμου, τοποθετηση καθαριστικου injection.
    -Καθαρισμος μηχανης, συντηρηση πλαστικων.


    Ειναι μοντελο που εχει πουλησει πολυ οποτε βλεπω πως υπαρχει μπολικο υλικο στο youtube για αναλογες εργασιες. Επισης υπαρχει διαθεσιμο online και το service manual.

    Παμε στις ερωτησεις....
    -Ειναι καποια αλλη εργασια που θα επρεπε να γινει και μου διαφευγει; Μιλαω για προληπτικες εργασιες- προφανως αφου γινουν ολα αυτα και παω να βαλω μπρος για να ελεγξω τη σωστη λειττουργια, μπορει να βγουν και αλλα προβληματα που θα πρεπει να αντιμετωπιστουν μετα.
    -Πανω στο τελευταιο, τι αλλο πιστευετε πως ειναι πιθανο να βρω μπροστα μου σε μια τετοια μηχανη; Με λιγα λογια τι μπορει να εχει χαλασει απο την ακινησια;
    -Πιστευετε πως ειναι κατι που μπορω να φερω εις περας εχοντας πολυ στοιχειωδεις μηχανολογικες γνωσεις;
    -Ποια θα ηταν μια νορμαλ τιμη αγορας; Η μηχανη εχει λιγα χιλιομετρα (αν θυμαται καλα ο ιδιοκτητης 27000χλμ) και ηταν δευτερο χερι. Μοντελο απο μια φωτο που ειχα δει πρεπει να ειναι καπου 07-09.
    To ψαλίδι είναι με ορθογωνική διατομή ή με 6γωνη διατομή; Το όργανο είναι με κυκλικό LCD στροφόμετρό ή με κλασσικό στροφόμετρο με βελόνα στα δεξιά και οθονούλα LCD στα αριστερά;

    Μετά από τόσα χρόνια ακινησίας, ΕΓΩ , θα έβγαζα τα μπουζί και θα ψέκαζα μερικές σταγόνες λάδι σε κάθε κύλινδρο. Μετά θα γύριζα τον κινητήρα με το χέρι, από το καπάκι του άκρου του στροφαλοφόρου στην δεξιά μεριά, πρωτον να δω αν γυρνάει, δεύτερον να λαδωθούν κύλινδροι και ελατήρια πιστονιών.

    Γιατί να μην γυρίσει; Τόσα χρόνια ακίνητο, κάποιες από τις βαλβίδες είχαν κάτσει σε συμπιεσμένη κατάσταση. Υπάρχει πάντα μια μικρή πιθανότητα, να έχουν κολλήσει στην ανοικτή θέση, και άμα πας να μιζάρεις κανονικά θα συμβεί ζημιά. Γυρνώντας με το χέρι, θα το προλάβεις αυτό.

    ΜΕΤΑ από όλα αυτά, θα το μιζάριζα να διώξει τα περισεύματα λιπαντικού από τους κυλίνδρους, θα ξανάβαζα τα μπουζί, φρέσκια βενζίνη, έλεγχο στάθμες ψυκτικού και λαδιού, και θα προσπαθούσα να το βάλω μπροστά. ΑΦΟΥ θα έπαιρνε μπροστά, θα άλλαζα όλα αυτά που γράφεις, όχι ΠΡΙΝ.

    Στα ψεκαστά η βενζίνη μέσα στο κύκλωμα, διατηρείται για πολύ καιρό, δεν είναι όπως τα καρμπυρατέρ που χαλάει και φράζει τα ζιγκλέρ. Οπότε απλά θα έβγαζα την παλιά βενζίνη από το ντεπόζιτο, δεν θα ασχολιόμουν και πολύ να αδειάζω βενζίνη από όλο το κύκλωμα του ψεκασμού, εκτός αν αρνιόταν πεισματικά να πάρει μπρος.

    Ανάλογα βέβαια και τι βλέπεις να κάνει.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    683
    Στην ερώτηση τί άλλο μπορεί να έχει:

    1. Κολλημένα φρένα
    2. Χαλασμένες αντλίες φρένων
    3. Χαλασμένες τσιμούχες αναρτήσεων
    4. Διαρροή από οπουδήποτε έχει λαστιχάκι.

    Δεν χρειάζονται φοβερές γνώσεις να επανέλθει αλλά σίγουρα χρειάζεται υπομονή και μια καλή συλλογή με εργαλεία.

    Δυστυχώς πλέον δεν φεύγουν εύκολα αυτές οι μηχανές. Αν το δεις σαν ευκαιρία να ασχοληθείς και να μάθεις καλώς. Αν σκοπό έχεις την μεταπώληση δεν αξίζει.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    To ψαλίδι είναι με ορθογωνική διατομή ή με 6γωνη διατομή; Το όργανο είναι με κυκλικό LCD στροφόμετρό ή με κλασσικό στροφόμετρο με βελόνα στα δεξιά και οθονούλα LCD στα αριστερά;
    ...
    Ανάλογα βέβαια και τι βλέπεις να κάνει.
    Σχετικα με το μοντελο θα κανονισω να δω τη μηχανη και θα επανελθω. Μου ειχε δειξει μια φωτο απο μια τυχαια βολτα, οποτε δε θυμαμαι λεπτομεριες.
    Καταλαβα τι λες και μου ακουγεται πολυ καλη η προταση σου. Θα μου φυγει και ενα αγχος για το αν αξιζει να ασχοληθω αν κανω αυτη τη διαδικασια και δω οτι παιρνει μπρος.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Στην ερώτηση τί άλλο μπορεί να έχει:

    1. Κολλημένα φρένα
    2. Χαλασμένες αντλίες φρένων
    3. Χαλασμένες τσιμούχες αναρτήσεων
    4. Διαρροή από οπουδήποτε έχει λαστιχάκι.

    Δεν χρειάζονται φοβερές γνώσεις να επανέλθει αλλά σίγουρα χρειάζεται υπομονή και μια καλή συλλογή με εργαλεία.

    Δυστυχώς πλέον δεν φεύγουν εύκολα αυτές οι μηχανές. Αν το δεις σαν ευκαιρία να ασχοληθείς και να μάθεις καλώς. Αν σκοπό έχεις την μεταπώληση δεν αξίζει.
    Το 3 τωρα που το λες μου ακουγεται πολυ πιθανο. Και δεν ειναι δουλεια που θα την εκανα μονος μου. Βεβαια για να φανει αυτο θα πρεπει πρωτα η μηχανη να αρχισει ξανα να κινειται ωστε να φανει με τη χρηση αν υπαρχει καποια διαρροη.

    Ο σκοπος δεν ειναι η μεταπωληση, βασικα αν απλα ηξερα οτι απ' αυτη τη διαδικασια δε θα χασω λεφτα θα το εκανα χωρις δευτερη σκεψη.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    683
    Λεφτά θα χάσεις και σίγουρα αρκετά. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σχεδόν αδύνατο να προβλέψεις το κόστος.

    Εγώ θα το έκανα μόνο αν είχα σκοπό να κρατήσω την μοτοσυκλέτα για εμένα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.564
    βασικη παραμετρος ειναι ποσο στο δινει(θεωρουμε οτι δε χρωσταει τελη)
    μια πρωτη οπτικη εκτιμηση κοστους ειναι να δεις αν θελει αλυσιδογραναζα και φρενα (λαστιχα θελει σιγουρα)
    αρθροιζεις ολα τα παραπανω χωρις να λερωσεις χερια και μετα βλεπεις αν αξιζει να το επαναφερεις
    συμφωνω οτι το μηχανακι αυτο ειναι μονο για προσωπικη χρηση γιατι ειναι αντιεμπορικο λογω καταναλωσης

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.660
    Έβγαλες λεφτά απο την κτμ και θα τα ακουμπήσεις στη γιαμαχα;

    Δεν πιστεύω ότι είναι αντιεμπορικό. Το ότι ο καθένας ζητάει τον πατέρα και τη μάνα του δεν το κάνουν αντιεμπορικό.

    Αν η τιμή του είναι παραπλήσια στα λεφτά που θα έπαιρνες αν το εκοβες ανταλλακτικά μάλλον αξίζει το ρίσκο. Η διαδικασία που περιγράφει ο Τελέγονος δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα.

  8. #8
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.131
    επιπροσθέτως όλων των ανωτέρω και εφόσον το μηχανάκι τσουλισει, εγώ θα άνοιγα και τις δαγκάνες/τρόμπα φρένων για έλεγχο και καθαργιοτητες.
    το μηχανάκι ήταν αστέρι αλλά νομίζω έχει παρέλθει η εποχή της ζήτησης του. αυτό για τα της μεταπώλησης.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SONone
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    1.503
    το θεμα ειναι ποσο στο δινει?
    και αν γουστάρεις να το κρατήσεις,
    αν στο δινει κατω απο 1000€ παρτο γιατι με ακομα 1000€ θα εχεις κατι που θα το κρατήσεις μια ζωη. (αν δεν ειχε θεμα στο μοτερ οταν το παρατησε.)
    αν ειναι να το παρεις για μεταπώληση οπως ειπαν και παραπανω, μην το παρεις.

  10. #10
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    457
    Αυτό που δεν γράφεις είναι αν η μοτοσυκλέτα όλο αυτό το διάστημα βρισκόταν σε στεγασμένο χώρο ή εκτεθειμένη στα στοιχεία της φύσης.
    Αν βρισκόταν σε γκαράζ το πιο πιθανό είναι να χρειαστεί μια μπαταρία και φρέσκια βενζίνη για να την θέσεις σε λειτουργία, τα υπόλοιπα τα κάνεις μετά.
    Αν βρισκόταν έξω τότε πάει μακριά η βαλίτσα.
    Όλα εξαρτώνται από τη τιμή που θα στο πουλήσει.
    Προσωπικά αν η τιμή είναι κοντά στο χιλιάρικο θα την έπαιρνα , είναι απίστευτα αξιόπιστα αυτά τα τετρακύλινδρα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Με απογοητεύσατε λίγο. Αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρετε.

    Πρέπει να δω τη μηχανή από κοντά και να μάθω για τα τέλη. Η μηχανή βρίσκεται σε πυλωτή.

    Πάντως το χιλιάρικο μου φαίνεται λίγο, τόσο πουλάνε μηχανάκια χτυπημένα για ανταλλακτικά. Εγώ είχα στο μυαλό μου 1300-1500 ως δίκαιη τιμή. Με ένα χιλιάρικο περιθώριο για επισκευές πάμε στα 2500 που είναι χαμηλή τιμή για τέτοια μηχανή, όσο μη εμπορική κι αν είναι.

    Δε με ενδιαφέρει να την κρατήσω πάντως, για την εμπειρία θα το έκανα.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.038
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Με απογοητεύσατε λίγο. Αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρετε.

    Πρέπει να δω τη μηχανή από κοντά και να μάθω για τα τέλη. Η μηχανή βρίσκεται σε πυλωτή.

    Πάντως το χιλιάρικο μου φαίνεται λίγο, τόσο πουλάνε μηχανάκια χτυπημένα για ανταλλακτικά. Εγώ είχα στο μυαλό μου 1300-1500 ως δίκαιη τιμή. Με ένα χιλιάρικο περιθώριο για επισκευές πάμε στα 2500 που είναι χαμηλή τιμή για τέτοια μηχανή, όσο μη εμπορική κι αν είναι.

    Δε με ενδιαφέρει να την κρατήσω πάντως, για την εμπειρία θα το έκανα.
    Δεν ξέρω γιατί σου τα λένε τόσο απογοητευτικά.

    Το fazer600 είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα. Την χρησιμοποιούσα στην προηγούμενη εργασία μου, και έχω αρκετή εμπειρία από αυτήν.

    Εχει ένα καταπληκτικό μοτέρ, το πας σιγά σε καθημερινή κίνηση, πάει σιγά, ωραία και όμορφα. Το πας γρήγορα, παει σαν supersport 600 του 2000+. Εχει καλή σέλα, φορτώνει και δεύτερο άτομο. Κάνει και καθημερινό, κάνει και sport, κάνει και touring (αν είναι το μοντέλο με fairing), κι όλα αυτά, χωρίς να ζητάει πολλά πράγματα, όντας άνετο, οικονομικό και ευκολοδήγητο.

    Τα μοναδικά δύο μειονεκτήματα που του είχα βρει εγώ, ήταν το χαλαρό μπροστινό, που βυθιζόταν-ξεβυθιζόταν στο παραμικρό παίξιμο του γκαζιού ή του φρένου, και το καπάκι του συμπλέκτη που ακουμπάει στην γάμπα και το καλοκαίρι στην κίνηση όταν φοράς λεπτό ή καθόλου ρούχο σου καίει το πόδι, θα μου πεις τι δουλειά έχεις σε μηχανή με λεπτό ρούχο, σωστό.

    A κι ένα μειονέκτημα συντήρησης, έχει την μπαταρία κάτω από το ντεπόζιτο, το οποίο είναι σχεδιασμένο να σηκώνεται με μεντεσέ στο πίσω μέρος, ωραία μέχρι εδώ, ΕΚΤΟΣ αν έχεις το μοντέλο με fairing, στο οποίο το fairing ΔΕΝ αφήνει το ντεπόζιτο να ανέβει LoL. Προφανώς το fairing ηταν δεύτερη εκ των υστέρων σχεδίαση, και η πρώτη αρχική ήταν για το γυμνό μοντέλο, ξεπερνιέται πάντως, λύνοντας και την βίδα του μεντεσέ και κάνοντας το ντεπόζιτο λίγο πίσω πριν το κάνεις πάνω.

    Αν έχει αποθηκευτεί σε καλές συνθήκες, δλδ δεν το έβρεχε η βροχή, δεν το έκαιγε ο Ηλιος, δεν θα έχεις πρόβλημα να το φτιάξεις λειτουργικό. Και με κανά πιο παχύ λάδι στο πηρούνι, φαντάζομαι εξαλείφεται το θέμα του πολύ μαλακού, όταν το κάνεις καλό και αρχίσεις να το οδηγάς.

    Με κανά χιλιάρικο, ο ιδιοκτήτης ΚΑΙ ξεφορτώνεται κάτι που μόνο πρόβλημα του είναι ΚΑΙ λεφτά βάζει στην τσέπη, και εσύ αποκτάς μια μηχανή που μπορεις να έχεις ΜΙΑ ΖΩΗ για κύρια μοτοσυκλέτα. Αν έχεις και κάτι πιο εξειδικευμένο για ειδικές χρήσεις, άλλο θέμα, δεν ενδιαφέρει εδώ. Οπότε με κανά 1000ρικο είστε όλοι κερδισμένοι. Αν δεν το καταλαβαίνει αυτό ο ιδιοκτήτης, δεν θα κάτσεις να στεναχωρηθείς εσύ.

    Τα άλλα όλα, τις διαδικασίες στην επαναφορά του, θα τις βρεις, δεν είναι δα και καμιά δύσκολη μοτό.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SONone
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    1.503
    1000€ σου δινω το cbr 600 1999 που εχω και καθετε απο τις 21/02/2022 σε πυλωτή. (μπαταρια, λαδια, καθαρισμα καρμπς γιατι δεν παιρνει προς πηγα προχθες δλδ μπας και το κυκλοφορούσα) και τα λαστιχα S22 ειναι με 3000 χλμ του τα εβαλα τον Δεκέμβρη του '21

    σοβαρα αν το θες πες μου

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.038
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SONone Προβολή μηνύματος
    1000€ σου δινω το cbr 600 1999 που εχω και καθετε απο τις 21/02/2022 σε πυλωτή. (μπαταρια, λαδια, καθαρισμα καρμπς γιατι δεν παιρνει προς πηγα προχθες δλδ μπας και το κυκλοφορούσα) και τα λαστιχα S22 ειναι με 3000 χλμ του τα εβαλα τον Δεκέμβρη του '21

    σοβαρα αν το θες πες μου
    Δεν στελνεις καμιά φωτό, μπας και το θέλω εγω αυτό;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.859
    Κατανάλωση από 6 λίτρα και πάνω αν θυμάμαι καλά. Και δεν έχει ροπή στα χαμηλά.. δλδ πρέπει να ανεβάσεις πολλές στροφές για να φύγει Κάπος γρήγορα,,, λογικό αφού φοράει μοτέρ r6 detuned.
    Αρκετά αξιόπιστο,, πρέπει να είχε και κάτι εκδώσεις s1, s2 που ήταν φιμωμενα-ποιο λίγα αλογα

Σελίδα 1 από 14 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα: Μεταβίβαση μετά από ακινησία...
    από stam2 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2015, 14:58
  2. XT 600 από ακινησία... Να το πάρω;
    από dimitrisag στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 107
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2014, 13:21
  3. Πρόβλημα τροφοδοσίας μετά από ακινησία.
    από Acacius στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2013, 20:57
  4. Yamaha: αποχωρεί απο τα WSBK το 2012
    από golis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2011, 09:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF