Σύνδεση

View Full Version : Παραλειπόμενα των ΛΑΔΟΛΟΓΙΩΝ !!!



Σελίδες : 1 2 [3] 4

dirtbird
02/10/2008, 21:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
.....Τελικά μόνο το εργαστήριο ανάλυσης λαδιών στο Βέλγιο μπορεί να αναλύσει τις λιπαντικές ικανότητες .....

To άνω ή το κάτω? :confused: :confused: :bigcry:

stefanos
02/10/2008, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
Τελικά μόνο το εργαστήριο ανάλυσης λαδιών στο Βέλγιο μπορεί να αναλύσει τις λιπαντικές ικανότητες κάθε προϊόντος κ να βγάλει συμπεράσματα με ανταγωνιστικά προϊόντα .


Να βγάλει συμπεράσματα για συγκεκρινένες πρότυπες δοκιμές προιόντων οχι απαραίτητα για την αποτελεσματικότητα στην λίπανση του κινητήρα σου. :p :p

Tpap
02/10/2008, 23:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Τελικά με φαίνεται πως το ερώτημα "Αξίζει να πλερώνω την (τις περισσότερες φορές εξοργιστική) διαφορά για special full(?) synthetic motorcycle oil ή οχι?" θα βασανίζει στον αιώνα των αιώνων τον τίμιο, πλην πτωχό μοτοσυκλετιστή...

Φίλε μου, γιατί δεν τα κάνεις πιο εύκολα τα πράγματα για τον εαυτό σου...?
Γιατί τόσος μεγάλος προβληματισμός...?

Ο κατ/στής της μηχανής σου έχει ξοδέψει αρκετές εργατώρες για να μην προβληματίζεσαι και αγχώνεσαι...
Διάβασε το μάνουαλ, ΒΑΛΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ και κάνε ότι λέει κατά γράμμα.
Μετά βάλε μπροστά και πήγαινε την βόλτα σου ήσυχος. Τόσο απλά. :wave2:


(το νταονχιλ που βγάζετε είναι πολύ δυνατό...) :wave2:

gcrook
02/10/2008, 23:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap


Ο κατ/στής της μηχανής σου έχει ξοδέψει αρκετές εργατώρες για να μην προβληματίζεσαι και αγχώνεσαι...
Διάβασε το μάνουαλ, ΒΑΛΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ και κάνε ότι λέει κατά γράμμα.
Μετά βάλε μπροστά και πήγαινε την βόλτα σου ήσυχος. Τόσο απλά. :wave2:



??
Η Σουζουκι ας πουμε εχει ξοδεψει απειρα λεφτα και εργατοωρες για να μπορεσει να εξελιξει κινητηρες ωστε να δουλευουν ακριβως με το ιδιο λαδι (motul 5100) .Απο τα παπια μεχρι τα σουπερσπορτ.
Αρα ειμαστε σιγουροι οτι αναγκες λιπανσης ενος Shogun καλυπτονται με το ιδιο λαδι που καλυπτει και τις αναγκες ενος SV και ενος GSXR.

Το τι προτεινει ο κατασκευαστης για λιπανση δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το τι λιπαντικο ειναι τελικα καταλληλοτερο και σαν ποιοτητα αλλα και σαν ρευστοτητα για το εκαστοτε μηχανακι.

ΙΠΠΕΑΣ
03/10/2008, 00:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κύριοι ...

Ας λύσουμε (απαξ και διά παντός) μια τραγική παρεξήγηση ..!! :D

ΚΑΝΕΙΣ (κατά την γνώμη μου) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΑΔΟΛΟΓΟΣ" !!
(πόσα μάλλον ο υποφαινόμενος...)

Το να ξέρεις 2-3 πράγματα σχετικά με τα λάδια ΔΕΝ σημαίνει ότι αυτομάτως ξέρεις ποιο είναι το καλύτερο λάδι της αγοράς, ούτε ποια μάρκα ταιριάζει στο Χ μηχανάκι, ούτε αν το Α λάδι έχει όντως αυτά που υπόσχεται, ούτε οτιδήποτε άλλο ... :smokin:

Ευχαριστούμε ειδικά εσένα για την ενημέρωση που παρέχεις σε αυτό το σημαντικό θέμα, εδώ και πολύ καιρό. :a23:

Δεν ξεχνώ και τους άλλους συναδέλφους που έχουν καταθέσει τη γνώμη τους. :a23:

Tpap
03/10/2008, 00:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Το τι προτεινει ο κατασκευαστης για λιπανση δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το τι λιπαντικο ειναι τελικα καταλληλοτερο και σαν ποιοτητα αλλα και σαν ρευστοτητα για το εκαστοτε μηχανακι.

κρόκη, θες να με τρελάνεις?

Ωραία, λοιπόν έχεις δίκιο. Και η σουτσούκι δεν ξέρει τι κάνει. Πως είναι σε θέση να καταλάβει ο κάθε ένας σουτζουκάκιας ποιό είναι το κατάλληλο για το μοτεράκι του. Εστω πάλι, ότι εσύ και εγώ --επειδή έχουμε χημείο στο υπόγειο κι αρκετούς κινητήρες για δοκιμές-- ότι ΞΕΡΟΥΜΕ τι λάδια πρέπει να ΚΑΙΕΙ το σοκούν ή το τσιεσεξαρ, πώς θα το εξηγήσουμε σε όλον αυτόν τον πτωχό πλήν τίμιο και αμαθή κόσμο...?

Τι απάντάς λοιπόν τότε στον φίλο λιο5, για τον εύλογο και απόλυτα λογικό προβληματισμό του...?

Βλέπεις, δεν είναι έτσι όπως τα λες φίλε κρόκη. :wave2:

gcrook
03/10/2008, 00:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
κρόκη, θες να με τρελάνεις?

Ωραία, λοιπόν έχεις δίκιο. Και η σουτσούκι δεν ξέρει τι κάνει. Πως είναι σε θέση να καταλάβει ο κάθε ένας σουτζουκάκιας ποιό είναι το κατάλληλο για το μοτεράκι του. Εστω πάλι, ότι εσύ και εγώ --επειδή έχουμε χημείο στο υπόγειο κι αρκετούς κινητήρες για δοκιμές-- ότι ΞΕΡΟΥΜΕ τι λάδια πρέπει να ΚΑΙΕΙ το σοκούν ή το τσιεσεξαρ, πώς θα το εξηγήσουμε σε όλον αυτόν τον πτωχό πλήν τίμιο και αμαθή κόσμο...?

Τι απάντάς λοιπόν τότε στον φίλο λιο5, για τον εύλογο και απόλυτα λογικό προβληματισμό του...?

Βλέπεις, δεν είναι έτσι όπως τα λες φίλε κρόκη. :wave2:
Δεν αντιλεγω.
Κοιτα τι θελω να πω.
Επειδη ειπες προηγουμενως οτι ο κατασκευαστης εχει κανει ερευνα σχετικα με το τι λαδι ειναι καλο να βαζουμε στον καθε κινητηρα, θα σε παρακαλουσα να μου πεις τι ακριβως κοινο εχουν οι κινητηρες απο μερικες δεκαδες εντελως διαφορετικα μηχανακια εντελως διαφορετικων χρονολογιων κατασκευης ωστε το βελτιστο λαδι για αυτους να θεωρειται το motul5100.

Αν εγω βαλω ημισυνθετικο ιδιου ιξωδους της igol παει να πει οτι χρησιμοποιω λαδι ακαταλληλο (η μη βελτιστο) για την λιπανση του κινητηρα μου συμφωνα παντα με τον κατασκευαστη;
Ασχετα αν ειναι καλυτερο η χειροτερο απο το 5100.

Ξεχνα για λιγο την απορια του φιλου πιο πανω, και απαντησε μου αν ο μπουσουλας της Σουζουκι θεωρεις εσυ προσωπικα οτι εχει να κανει με ερευνα (γιατι εδω ειναι το ζουμι).

Tpap
03/10/2008, 01:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Ξεχνα για λιγο την απορια του φιλου πιο πανω, και απαντησε μου αν ο μπουσουλας της Σουζουκι θεωρεις εσυ προσωπικα οτι εχει να κανει με ερευνα (γιατι εδω ειναι το ζουμι).

Λογική η απόρία σου.
Και θα απαντήσω λογικά:
θεωρώ προφανές το ότι έχουν κάνει έρευνα. Και από την άλλη, βεβαίως, είναι προφανές ότι διαφορετικοί κινητήρες έχουν διαφορετικές ανάγκες λιπάνσεως. Ε, για κάποιους κινητήρες της θα είναι όβερκιλ, για κάποιους η λίπανση θα ικανοποιητική, για κάποιους άλλους θα είναι απλά επαρκής.

Δεν θα είναι σε κανένα όμως κινητηράκι της ανεπαρκής. Σ'ακούω.

gcrook
03/10/2008, 01:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Λογική η απόρία σου.
Και θα απαντήσω λογικά:
θεωρώ προφανές το ότι έχουν κάνει έρευνα. Και από την άλλη, βεβαίως, είναι προφανές ότι διαφορετικοί κινητήρες έχουν διαφορετικές ανάγκες λιπάνσεως. Ε, για κάποιους κινητήρες της θα είναι όβερκιλ, για κάποιους η λίπανση θα ικανοποιητική, για κάποιους άλλους θα είναι απλά επαρκής.

Δεν θα είναι σε κανένα όμως κινητηράκι της ανεπαρκής. Σ'ακούω.

Ε μα..
Χαιρω πολυ!
Αμα ειναι ο κατασκευαστης να ξοδεψει εργατοωρες για να αποφανθει οτι οποιοδηποτε συγχρονο λιπαντικο θα ειναι ουτως η αλλως επαρκες για την λιπανση του κινητηρα...:lol:

stefanos
03/10/2008, 09:03
Δεν έχω ακούσει πάντως κάποιος κινητήρας να έχει πάθει κάτι απο φτηνό λάδι.:p

dirtbird
03/10/2008, 09:27
:) :) :)

Lio
03/10/2008, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Φίλε μου, γιατί δεν τα κάνεις πιο εύκολα τα πράγματα για τον εαυτό σου...?
Γιατί τόσος μεγάλος προβληματισμός...?

Ο κατ/στής της μηχανής σου έχει ξοδέψει αρκετές εργατώρες για να μην προβληματίζεσαι και αγχώνεσαι...
Διάβασε το μάνουαλ, ΒΑΛΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ και κάνε ότι λέει κατά γράμμα.
Μετά βάλε μπροστά και πήγαινε την βόλτα σου ήσυχος. Τόσο απλά. :wave2:


(το νταονχιλ που βγάζετε είναι πολύ δυνατό...) :wave2:

Φίλε Tpap οι προβληματισμοί μου είναι περισσότερο εγκυκλοπαιδικής φύσεως (επειδή με αρέσει να τρώγομαι) με φιλοσοφικές προεκτάσεις... (κουβέντα να γίνεται δηλαδής)...

Ο κατασκευαστής του αρχαίου καικιού μου γράφει στο μανιουαλ "Engine oil API SE, SF" για το μοντέλο του 95, ενω για του 2000 (που δεν έχει καμία διαφορά στον κινητήρα) το επεκτείνει και σε "API SE, SF, SG or higher". Ούτε κουβέντα για motorcycle oil. Άρα καλύπτεται και με λάδι απο το βενζινάδικο (όπως κάνει και ο stefanos)...

(ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια)

OldMan
03/10/2008, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Ούτε κουβέντα για motorcycle oil.
Έχουμε πει (αναρωτηθεί..) αρκετές φορές αν :

α. Υπάρχει ανάγκη για (ξεχωριστό) Motorcycle Oil ??

β. Τα Motorcycle Oils είναι όντως τέτοια ή απλά λάδια της "σειράς" (sic!) σε διαφορετική συσκευασία ??

:winka:

stefanos
03/10/2008, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Έχουμε πει (αναρωτηθεί..) αρκετές φορές αν :

α. Υπάρχει ανάγκη για (ξεχωριστό) Motorcycle Oil ??

β. Τα Motorcycle Oils είναι όντως τέτοια ή απλά λάδια της "σειράς" (sic!) σε διαφορετική συσκευασία ??

:winka:

Αν τα Motorcycle Oils κόστιζαν 1.50?/lt εγώ δεν θα αναρωτιόμουνα καθόλου πάντως:smokin:

dirtbird
03/10/2008, 18:31
τιντουτοι ρε πστμου.....:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Tpap
03/10/2008, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
τιντΟΙούτοι ρε πστμου.....:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Μην τα βάζεις με τον κρόκη, ρε.

Δεν παίρνει.

Είναι καλό παιδί όμως.

ARISPEED1
03/10/2008, 22:25
Ενημερωτικά, τα υψηλότερα ποσοστά κέρδους τα εχουν οι εταιρείες απο τα προϊόντα ΜΟΤΟ ,κ συγκεκριμένα απο τα 100% συνθετικά λιπαντικά κ απο τα σπρεϊ .

gcrook
04/10/2008, 01:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μην τα βάζεις με τον κρόκη, ρε.

Δεν παίρνει.

Είναι καλό παιδί όμως.

edit: Δεν πειραζει λεγε.Εγω να ξερεις οτι δεν ακυρωνω ανθρωπους.:rotflmao:

ASTRAKITCAR
05/10/2008, 10:31
στο αυτοκινητο μου ειχα κανει 90.000km,κατεβασα καρτερ για να βαλω τον αισθητηρα θερμοκρασιας λαδιου,μαζι με το οργανο στην καμπινα του αυτοκινητου.

εβαζα συνθετικο λαδι και τα αλλαζα παντα με φιλτρο λαδιου καθε 7500km στο κοντερ.

το καρτερ ειχε πολυ μακα σε σημειο που ο μηχανικος με ρωτησε αν αλλαζα λαδια καθε 10.000km και αν εβαζα λαδια της πλακας...


κατεληξα να βαζω amsoil θεωρωντας οτι στα χαρτια εχουν πολυ καλα specs και τα παιρνω απο τον αντιπροσωπο σε πολυ καλη τιμη.

επομενο βημα σε 1500km περιπου να δοκιμασω τα συνθετικα της εταιρειας στο μηχανακι μου(kawasaki versys 08).

εβαζα motul 8100 5/40 στο αυτοκινητο για πολλα χρονια αν αυτο λεει κατι.

παντως για μοτοσυκλετες προτεινω amsoil,spectro,mobil(αν και φευγει πολυ σε τιμη),

για αυτοκινητα amsoil,mobil,elf,fuchs.

εχω δοκιμασει ορισμενα απο αυτα αλλα τα προτεινω βαση των specs που βλεπω στα site των εταιρειων.

Desperado
26/11/2008, 11:14
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Τα λάδια τελικά με προδιαγραφές SJ και οι μεταγενεστερες έχουν χαμηλότερη ικανότητα λίπανσης από τις SG κ τις προγενεστερες για μοτοσυκλέτες πάντα, με υγρού τύπου κάρτερ? Γιατί κάτι τέτοιο κατάλαβα στις λαδολογίες....

DrBig
05/01/2009, 22:14
Ενα περιεκτικο αρθρο.

http://www.vfrworld.com/tex_vfr/tech/oil.htm

nikos force
05/06/2009, 13:56
εψαξα αρκετα για να το βρω να δηλωσω οτι εμενα τα ΤΟΡΚΟ μου τα ''καει'' ...

OldMan
05/06/2009, 14:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
εψαξα αρκετα για να το βρω να δηλωσω οτι εμενα τα ΤΟΡΚΟ μου τα ''καει'' ...
Στα φρύδια μας ...!!! :smokin:

(στον Ορκωτό να τα πεις...)

fantacid
05/06/2009, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Στα φρύδια μας ...!!! :smokin:

(στον Ορκωτό να τα πεις...)


να μου κρατησεις ενα σφηνοποτηρο για τις 4+κατι....

:smokin:

nikos force
05/06/2009, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

(στον Ορκωτό να τα πεις...) [/B] για αυτον το εγραψα :D :D :D :D :D

eXJey
09/06/2009, 00:29
Έχω πρόβλημα ακατανόητης αμάθειας.

OldMan, τα διάβασα, τα ξαναδιάβασα, αλλά συμπέρασμα για το τι λάδι να βάλω στο xj900 '84 μου, δεν έβγαλα. Βάλε ένα χεράκι... Βασικά λείπουν και τα εγχειρίδια (τα φύλαγα επί 25ετίας, αλλά ξεφύγαμε και πάμε για 30 έτη τώρα). Χρήση καλοκαιρινή, ειλικρινά μια απάντηση γιατί κάθε μαστόρι βάζει ότι να' ναι. Αν είμαι off topic ζητώ συγνώμη.

OldMan
09/06/2009, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
OldMan, τα διάβασα, τα ξαναδιάβασα, αλλά συμπέρασμα για το τι λάδι να βάλω στο xj900 '84 μου, δεν έβγαλα.
Μάλιστααααα ....

Ίσως αν σκεφτόσουν ότι οι προδιαγραφές λίπανσης των κινητήρων συμβαδίζουν (για την ακρίβεια, είναι λίγο προγενέστερες...) με τις προδιαγραφές των λαδιών που κυκλοφορούσαν στην αγορά όταν σχεδιάστηκε το μοτέρ ...??? :winka:

nikos force
09/06/2009, 13:18
πολυ αλα ''πυθια'' απαντηση :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

eXJey
09/06/2009, 14:05
Εκτός από άνθρωπος με πολύ χιούμορ, είναι ολοφάνερο ότι γνωρίζεις πολλά πράγματα για κινητήρες. Ειλικρινά, θα μ'ενδιέφερε η γνώμη σου για το τι λάδι να έβαζα στο παλιό μου μοτόρι που βλέπει μηχανάκια 5ετίας να είναι στα service καθημερινά, και γελά.

Οι τεχνικές γνώσεις για τα λάδια που μας ανέφερες, είναι πολύ πολύ χρήσιμες. Μόνο όμως στον βαθμό που σαν οδηγοί, καλούμαστε να σεβόμαστε πλέον περισσότερο το εργοστάσιο κάτω από τα πόδια μας, και εν τέλη το ερώτημα του καθενός μας γεννάται αναπόφευκτα: τι στο καλό λάδι να βάλω στην καλή μου;

Ενας φίλος είπε πολύ απλά "αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής", και νομίζω έχει δίκιο. Ομως πολλά εγχειρίδια λένε μόνο γενικόλογα, οι μάστορες σε κάθε πόλη δείχνουν να πουλάνε αυτό που βρίσκεται στο ράφι τους χωρίς να τρελαίνονται και ιδιαίτερα, για να μην πω ότι εκμετταλεύονται απλά την άγνοια των περισσοτέρων από εμάς.

Η αγάπη δεν φτάνει μόνο για την μοτοσικλέτα. Οσο καλή θέληση και σεβασμός υπάρχει για το δίτροχο, χρειαζόμαστε πάντα κάποιον να μας συμβουλεύει, όσο κι αν περάσουν τα χρόνια και τα χιλιόμετρα μακρύνουν αρκετά.

Τα posts σου είναι πάντα ενθουσιώδη και σοβαρά ταυτόχρονα, έτσι οι συμβουλές σου ακόμη πιο πολύτιμες.

Η γνώμη σου πάντα σεβαστή. Το συγκεκριμένο μοτόρι σίγουρα το ξέρεις γιατί δείχνεις και άνθρωπος κάποιας ηλικίας, οπότε, περιμένω ακόμη να μου προτείνεις τι θα έβαζες αν ήταν δική σου (εφόσον το θέλεις βέβαια, αλλοίμονο, και προσωπικά πιστεύω ότι μόνο να βοηθάς θέλεις και τίποτα άλλο).


Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μάλιστααααα ....

Ίσως αν σκεφτόσουν ότι οι προδιαγραφές λίπανσης των κινητήρων συμβαδίζουν (για την ακρίβεια, είναι λίγο προγενέστερες...) με τις προδιαγραφές των λαδιών που κυκλοφορούσαν στην αγορά όταν σχεδιάστηκε το μοτέρ ...??? :winka:

eXJey
09/06/2009, 14:14
έτσι δείχνει ο κινητήρας (στην περίπτωση που το look της σε παραπέμπει σε κάποια συγκεκριμένη πολιτική της yamaha για προτεινόμενο λάδι - λέω, αν).

Σε κάποιο ξένο forum διάβασα για 10-40 τύπο, όμως δεν έχω απολύτως κανένα λόγο να εμπιστευτώ ένα φαινομενικά πολύξερο ξένο site, από ένα ελληνικό όπως αυτό εδώ, με τόσα πολλά μέλη και τόση πολλή καθημερινή δραστηριότητα.


165698

OldMan
09/06/2009, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
έτσι δείχνει ο κινητήρας (στην περίπτωση που το look της σε παραπέμπει σε κάποια συγκεκριμένη πολιτική της yamaha για προτεινόμενο λάδι - λέω, αν)
Τον ξέρω τον κινητήρα (όπως και το μηχανάκι..) :winka:

Αν έβαζες ένα ημισυνθετικό προδιαγραφών SE (αν βρεις, αλλιώς SF) 15W50 τον χειμώνα και 10W40 το καλοκαίρι, θα είσαι Ικαι εσύ και το μοτέρ) μια χαρά ...!!

(εξαρτάται πάντα από την κατάσταση που βρίσκεται ένα μοτέρ 25ετίας...) :beer:

dukeandthecity
09/06/2009, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
.... Το συγκεκριμένο μοτόρι σίγουρα το ξέρεις γιατί δείχνεις και άνθρωπος κάποιας ηλικίας....

αυτο το έκανες γαργάρα, έτσι ?:D :D

sapila racing
09/06/2009, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Τον ξέρω τον κινητήρα (όπως και το μηχανάκι..) :winka:

Αν έβαζες ένα ημισυνθετικό προδιαγραφών SE (αν βρεις, αλλιώς SF) 15W50 τον χειμώνα και 10W40 το καλοκαίρι, θα είσαι Ικαι εσύ και το μοτέρ) μια χαρά ...!!

(εξαρτάται πάντα από την κατάσταση που βρίσκεται ένα μοτέρ 25ετίας...) :beer:

Αντώνη μήπως μπερδεύτηκες και τα εγραψες ανάποδα?

Καλύτερα 10-40 χειμώνα 15-50 καλοκαίρι, συμφωνούμε πιστευω.

Αν θυμάμαι καλά αυτό το μοτέρ είχε κι ενα θέμα με την αναπνοή του κάρτερ και το βελτίωσαν αργότερα μ' ενα τσουμπλεκι, απ οτι έλεγαν ήθελε τεράστια βόλτα μεχρι να ξεθολώσει το ματι του :lol:

Tpap
09/06/2009, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αντώνη μήπως μπερδεύτηκες και τα εγραψες ανάποδα?

Ό παλιάνθρωπος ΠΟΤΕ δεν μπερδεύεται.

Απλά σε δοκιμάζει. :rotflmao: :rotflmao:

OldMan
11/06/2009, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ό παλιάνθρωπος ΠΟΤΕ δεν μπερδεύεται.
Απλά σε δοκιμάζει. :rotflmao: :rotflmao:
Άσταδιάλα ρε ....!!! :smokin:


Όντως μπερδεύτηκα, Άρη .. :blush:

(πολλές φορές τα "αυτονόητα" μας εκδικούνται ...) :(

OldMan
11/06/2009, 09:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
Εκτός από άνθρωπος με πολύ χιούμορ....
είναι ολοφάνερο ότι γνωρίζεις πολλά πράγματα για κινητήρες.....
Ειλικρινά, θα μ'ενδιέφερε η γνώμη σου...
Οι τεχνικές γνώσεις για τα λάδια που μας ανέφερες, είναι πολύ πολύ χρήσιμες....
χρειαζόμαστε πάντα κάποιον να μας συμβουλεύει....
Τα posts σου είναι πάντα ενθουσιώδη και σοβαρά ταυτόχρονα...
οι συμβουλές σου ακόμη πιο πολύτιμες....
Η γνώμη σου πάντα σεβαστή...
προσωπικά πιστεύω ότι μόνο να βοηθάς θέλεις και τίποτα άλλο...
Έτσι θέλω να μΕ μιλάτε, ρεμάλια....!!! :winka:



Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
δείχνεις και άνθρωπος κάποιας ηλικίας...
Συγχωρείσαι τέκνον μου ...:beer:

Tpap
11/06/2009, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Έτσι θέλω να μΕ μιλάτε, ρεμάλια....!!! :winka:

ρε δε μας χε.....ρετάς, λέω 'γώ...???


Και κοίτα αμα κατέβεις κατά δώ, να ειδοποιήσεις ενωρίτερα 2-3 μέρες, να έχω φρέσκιες φούσκες, γυαλιστερές και κυδώνια. Και αχινούς, ρε.

:wave2: :beer: :beer:

road spirit
09/07/2009, 15:06
αγαπητοί μου λαδολόγοι :lol:

μια ερώτηξις: είναι δυνατόν να ισχυριστεί κάποιος ότι ο κινητήρας τάδε απαιτεί ορυκτέλαιο ή ημισυνθετικό και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπει φουλ συνθετικό, διότι σε αυτή τη περίπτωση (φουλσυνθετικ) θα πάθει ζημιά ο κινητήρας ??

(χωρίς να κάνουμε καμία αναφορά σε ιξώδη, προδιαγραφές SF, SG, SH, SJ κλπ κλπ. απλά και μόνο διακρίνοντας μεταξύ ορυκτελαίου και φουλσυνθετικ)

προσέξτε, δεν αναφερόμαστε στο οικονομικό του θέματος και στο περιττό (οτι ναι, ενας κινητήρας χαμηλών επιδόσεων δεν έχει ανάγκη για φουλ συνθετικά κλπ). Εδω πάμε στο άλλο άκρο και μου φαίνεται δύσκολο να το δεχτώ.

Πως ένα θεωρητικά ανώτερο λιπαντικό μπορεί να σου κάνει ζημιά στο κινητήρα?



oldman να είσαι τρυφερός plzz :lol:


edit: δεν τον πρόλαβα online γκαμώτ :wacko:

sapila racing
09/07/2009, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
αγαπητοί μου λαδολόγοι :lol:

μια ερώτηξις: είναι δυνατόν να ισχυριστεί κάποιος ότι ο κινητήρας τάδε απαιτεί ορυκτέλαιο ή ημισυνθετικό και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπει φουλ συνθετικό, διότι σε αυτή τη περίπτωση (φουλσυνθετικ) θα πάθει ζημιά ο κινητήρας ??

(χωρίς να κάνουμε καμία αναφορά σε ιξώδη, προδιαγραφές SF, SG, SH, SJ κλπ κλπ. απλά και μόνο διακρίνοντας μεταξύ ορυκτελαίου και φουλσυνθετικ)

προσέξτε, δεν αναφερόμαστε στο οικονομικό του θέματος και στο περιττό (οτι ναι, ενας κινητήρας χαμηλών επιδόσεων δεν έχει ανάγκη για φουλ συνθετικά κλπ). Εδω πάμε στο άλλο άκρο και μου φαίνεται δύσκολο να το δεχτώ.

Πως ένα θεωρητικά ανώτερο λιπαντικό μπορεί να σου κάνει ζημιά στο κινητήρα?


Φαντάζομαι οτι μιλάς για προβλήματα πατιναρίσματος στον συμπλέκτη με τα energy saving φουλ συνθετικά λάδια.
Δεν πρόκειται για θέμα ζημιάς στον κινητήρα, ο κινητήρας δεν θα πάθει τίποτα, απλά το μηχανάκι θα μένει σταματημένο ενω εσυ αλλάζεις ταχύτητες κανονικά. :lol:

road spirit
09/07/2009, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Φαντάζομαι οτι μιλάς για προβλήματα πατιναρίσματος στον συμπλέκτη με τα energy saving φουλ συνθετικά λάδια.
Δεν πρόκειται για θέμα ζημιάς στον κινητήρα, ο κινητήρας δεν θα πάθει τίποτα, απλά το μηχανάκι θα μένει σταματημένο ενω εσυ αλλάζεις ταχύτητες κανονικά. :lol:

Άρη δεν ήμουν μπροστά στη κουβέντα και δεν ξέρω. Μου το μετέφερε φίλος ο οποίος πήγε σε εξουσιοδοτημένο σερβις της μάρκας του για αλλαγή λαδιών, κρατώντας στο χέρι τα λάδια επιλογής του (full συνθετικά torco :lol: ) και η απάντηση του μηχανικού μόλις τα είδε ήταν λέει "ΟΧΙ ΜΗ ! θα σπάσει το μοτέρ με φουλ συνθετικά"

αυτιά .... :rolleyes:

stefanos
09/07/2009, 16:01
Δεν νομίζω το λάδι να φταίει για σπασμένο μοτέρ.
Εκτός αν πατήσεις τα λάδια σου και πέσεις με αποτέλεσμα να σπάσει το μοτέρ.
Αλλά και τα ορυκτέλαια εάν τα πατήσεις θα πέσεις.
Ακόμα και πεζός μπορείς να σπάσεις κανα ποδάρι ακόμα και χωρίς να κουβαλάς το μοτέρ μαζί σου.
Τέλος πάντων μάστορας είναι ο άνθρωπος κάτι θα ξέρει παραπάνω.

tai
09/07/2009, 16:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Και κοίτα αμα κατέβεις κατά δώ, να ειδοποιήσεις ενωρίτερα 2-3 μέρες, να έχω φρέσκιες φούσκες, γυαλιστερές και κυδώνια. Και αχινούς, ρε.


:eyepop:



σου μίλησε για προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας??:confused:


Αντωνη??:sick:

μην μασας ρε!!
Καλή ψυχολογία εξ Β.ανατολών και ενας φίλος φαρμακοποιός, και θα τα φτιάξουμε ρε καρντάση ΟΛΑ !!:D


δεν είναι ανάγκη να πεθάνεις απο τα τριγλικερίδια και την χοληστερίνη:smilea:








:wave2:

:rotflmao: :rotflmao:

sapila racing
09/07/2009, 16:05
Εχει μια λογική μόνο αν επρόκειτο για αλλαγή λαδιών στο στρώσιμο, οχι και να σπάσει βέβαια!

Ασε να ρθει ο Oldman που βρίζει και ωραία :lol:

tai
09/07/2009, 16:38
η μόνη "λογική" ειναι στο κέρδος από τα λάδια που πουλά ο "αντιπρόσωπος":)
βγάζουμε άχρηστα ή επικίνδυνα ΟΛΑ τα αλλα και πουλάμε τα δικά μας

OldMan
10/07/2009, 13:15
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ρε χαζοχαρούμενα ....

Δεν πάτε αλλού (π.χ. στο μαγαζί του road spirit..) να παίξετε ..??? :smokin:




Υ.Γ.
Καλά ρε Γιάννη, τις Ουρσουλίνες έβγαλες ??? :look:

Απλά, οι "μάστορες" προτιμούν τα ημι-συνθετικά γιατί μπορούν και "καλύπτουν" (ηχητικά και μόνο) κάποιες "ατέλειες" του μοτέρ (που συνήθως εμφανίζονται μετά το service..!!) :winka:

(αν μπορούσαν να συστήσουν και ορυκτέλαιο, θα το κάνανε με το κεφάλι ψηλά ...)

catmaster
10/07/2009, 13:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Απλά, οι "μάστορες" προτιμούν τα ημι-συνθετικά γιατί μπορούν και "καλύπτουν" (ηχητικά και μόνο) κάποιες "ατέλειες" του μοτέρ (που συνήθως εμφανίζονται μετά το service..!!) :winka:

(αν μπορούσαν να συστήσουν και ορυκτέλαιο, θα το κάνανε με το κεφάλι ψηλά ...)

άμα εγώ κατάλαβα τώρα γρι να με χέσετε ....


(μιλάμε για ίδιο ιξώδες αλλά σε ημί η φούλ συνθετικό αλλάζει ο ήχος ;;; )

:eyepop: :hypnotize :alien:

BELZEBOYLIS
10/07/2009, 13:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ρε χαζοχαρούμενα ....

Δεν πάτε αλλού (π.χ. στο μαγαζί του road spirit..) να παίξετε ..??? :smokin:




Υ.Γ.
Καλά ρε Γιάννη, τις Ουρσουλίνες έβγαλες ??? :look:

Απλά, οι "μάστορες" προτιμούν τα ημι-συνθετικά γιατί μπορούν και "καλύπτουν" (ηχητικά και μόνο) κάποιες "ατέλειες" του μοτέρ (που συνήθως εμφανίζονται μετά το service..!!) :winka:

(αν μπορούσαν να συστήσουν και ορυκτέλαιο, θα το κάνανε με το κεφάλι ψηλά ...)



αααα για αυτό κάνουν τσικι τσικι τα BMW μετά το σέρβις ! Επειδή βάζουν απλό ορυκτέλαιο !!!!!:wave2: :lol:

road spirit
10/07/2009, 13:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ρε χαζοχαρούμενα ....

Δεν πάτε αλλού (π.χ. στο μαγαζί του road spirit..) να παίξετε ..??? :smokin:
come to δώθε, κερνάμε μπύρες




Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Υ.Γ.
Καλά ρε Γιάννη, τις Ουρσουλίνες έβγαλες ??? :look:

Απλά, οι "μάστορες" προτιμούν τα ημι-συνθετικά γιατί μπορούν και "καλύπτουν" (ηχητικά και μόνο) κάποιες "ατέλειες" του μοτέρ (που συνήθως εμφανίζονται μετά το service..!!) :winka:

(αν μπορούσαν να συστήσουν και ορυκτέλαιο, θα το κάνανε με το κεφάλι ψηλά ...) μιλάς με γρίφους γέροντα


έτερη πηγή (και αυτή εξουσιοδοτημένη) ανέφερε ότι "δεν θα έχει σασμάν" και ότι "θα καίει λίγο παραπάνω λαδάκι"


:dizzy:

road spirit
10/07/2009, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από BELZEBOYLIS
αααα για αυτό κάνουν τσικι τσικι τα BMW μετά το σέρβις ! Επειδή βάζουν απλό ορυκτέλαιο !!!!!:wave2: :lol: εσυ τώρα ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΣΕΣ ?? :mad:






















:lol:

OldMan
10/07/2009, 14:22
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Σιγά καλέ λυσσάρες...!!! :blush:


@ Άκη: Ναι (ίδιο ιξώδες - άλλος ήχος)


@ Γιαννάκη : Αναφέρεσαι στα "πρόσθετα" που έχουν κάποια full synthetic, τα οποία όντως στα περισσότερα μηχανάκια δημιουργούν πρόβλημα "πατιναρίσματος" καθώς και στο ότι η δομή των full synthetic είναι τέτοια (εργαστηριακά πολωμένα μακρομόρια) που "σπάζουν" (προσοχή: ΔΕΝ ΛΕΠΤΑΙΝΟΥΝ) πιο γρήγορα (άρα, "τσιμπάει" λάδι το μοτέρ..)


@ Κωστάκη : Όσο λαλάκα σε άφησα, τόσο λαλάκα σε βρίσκω ...

BELZEBOYLIS
10/07/2009, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Σιγά καλέ λυσσάρες...!!! :blush:


@ Άκη: Ναι (ίδιο ιξώδες - άλλος ήχος)


@ Γιαννάκη : Αναφέρεσαι στα "πρόσθετα" που έχουν κάποια full synthetic, τα οποία όντως στα περισσότερα μηχανάκια δημιουργούν πρόβλημα "πατιναρίσματος" καθώς και στο ότι η δομή των full synthetic είναι τέτοια (εργαστηριακά πολωμένα μακρομόρια) που "σπάζουν" (προσοχή: ΔΕΝ ΛΕΠΤΑΙΝΟΥΝ) πιο γρήγορα (άρα, "τσιμπάει" λάδι το μοτέρ..)


@ Κωστάκη : Όσο λαλάκα σε άφησα, τόσο λαλάκα σε βρίσκω ...


με στεναχωρείς :( ....νόμιζα ότι έχω ανέβει επίπεδο ότι έχω και βούλα πλέον .....:lol:

MikeG
10/07/2009, 14:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Σιγά καλέ λυσσάρες...!!! :blush:


@ Άκη: Ναι (ίδιο ιξώδες - άλλος ήχος)


@ Γιαννάκη : Αναφέρεσαι στα "πρόσθετα" που έχουν κάποια full synthetic, τα οποία όντως στα περισσότερα μηχανάκια δημιουργούν πρόβλημα "πατιναρίσματος" καθώς και στο ότι η δομή των full synthetic είναι τέτοια (εργαστηριακά πολωμένα μακρομόρια) που "σπάζουν" (προσοχή: ΔΕΝ ΛΕΠΤΑΙΝΟΥΝ) πιο γρήγορα (άρα, "τσιμπάει" λάδι το μοτέρ..)





Ο πάνσοφος γέροντας ελάλησε βγαίνοντας από το πάτο της νταμιτζάνας & με επιβεβαίωσε :smokin:

OldMan
10/07/2009, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ο πάνσοφος γέροντας ελάλησε βγαίνοντας από το πάτο της νταμιτζάνας & με επιβεβαίωσε :smokin:
Αν τό ήξερα, θα έλεγα διαφορετικές λαλακίες ...:(

MikeG
10/07/2009, 14:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αν τό ήξερα, θα έλεγα διαφορετικές λαλακίες ...:(


Ε γιατί τώρα με αποπαίρνεις...? :cry: :cry: :wacko:






* Ένα πουλάκι πετούμενο με είπε ότι ίσως σκάσεις μύτη...

road spirit
10/07/2009, 14:50
THNX !

KaTaNaS
10/07/2009, 15:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Τον ξέρω τον κινητήρα (όπως και το μηχανάκι..) :winka:

Αν έβαζες ένα ημισυνθετικό προδιαγραφών SE (αν βρεις, αλλιώς SF) 15W50 το καλοκαίρι, θα είσαι Ικαι εσύ και το μοτέρ) μια χαρά ...!!


Αντώνη μου τα ίδια να βάλω και στην τσαγιέρα μου GSX750 F ;

ή σε 20-50 ; (για τωρα - καλοκαιρακι λέω)

να θυμισω πως ειναι ο ελαιόψυκτος που φορουσαν και τα gsx-άρια 7.5 του 88 !


Εdit:

μου απαντάς στις λαδολογίες Άρχοντα μου!

Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

Η SF αφορά κινητήρες κατασκευής 1980 έως 1888 και είναι βελτιωμένη σε όλες τις κατυγορίες προστασίας. Μπορεί να αντικαταστήσει τα προγενέστερα λάδια των SE, SD κ.λ.π.

Η SG αφορά κινητήρες κατασκευής 1989 έως 1993 και είναι ακόμη πιο βελτιωμένη από άποψη προστασίας κινητήρα αλλά και από άποψη "μείωσης" στην περιεκτικότητα του λιπαντικού διάφορων πρόσθετων, τα οποία κάνανε μεγάλο καλό στο μοτέρ μας, αλλά μεγάλο κακό στο περιβάλλον και σε μας τους ίδιους....


άρα με SF ή SG είμαι καλυμένος!

sapila racing
10/07/2009, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
Αντώνη μου τα ίδια να βάλω και στην τσαγιέρα μου GSX750 F ;

ή σε 20-50 ; (για τωρα - καλοκαιρακι λέω)

να θυμισω πως ειναι ο ελαιόψυκτος που φορουσαν και τα gsx-άρια 7.5 του 88 !


Εdit:

μου απαντάς στις λαδολογίες Άρχοντα μου!



άρα με SF ή SG είμαι καλυμένος!

Σταύρο 20-50 είναι οτι πρέπει για το καλοκαίρι. Με 15-50 είσαι ΟΚ για όλο το χρόνο.

Ωραίο μοτερ του GSX750F ροπάτο αλλά με 100 αλογάκια, μια χαρά!

alexioannides
10/07/2009, 17:31
agip10-60???:confused: :wave2:

Tpap
10/07/2009, 19:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
αγαπητοί μου λαδολόγοι :lol:
μια ερώτηξις: είναι δυνατόν να ισχυριστεί κάποιος ότι ο κινητήρας τάδε απαιτεί ορυκτέλαιο ή ημισυνθετικό και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπει φουλ συνθετικό, διότι σε αυτή τη περίπτωση (φουλσυνθετικ) θα πάθει ζημιά ο κινητήρας ??

Όχι φίλε τσιοβάνι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Τουλάστιχον ζημιά, είναι σίγουρο ότι δεν θα πάθει...

@Tai: μη ζηλεύεις ρε, θα έχω και για σένα...:lol:

tai
11/07/2009, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap


@Tai: μη ζηλεύεις ρε, θα έχω και για σένα...:lol:
Και μετα, αντε να βρούμε καταδεκτικά κορμιά, να κάνουν ψυχικά!:blush: :evil:

skolix
29/08/2009, 23:09
Καλησπέρα και από μένα.

Μερικές απορείες καθώς ή κάτι δεν κατάλαβα καλά ή ξέχασα τi διάβαζα τόσες ώρες...

1)Έστω ότι έχουμε Χ Υ Ζ διαφορετικές μάρκες λαδιών, η οποίες κυκλοφορούν στο ελληνικό εμπόριο , και όλες καλύπτουν προδιαγραφές API SG (τουλάχιστον έτσι αναγράφουν στην συσκευασία τους) και όλα είνα 10W-40.Χωρίς να αναγράφουν το παραμικρό για την σύστασή τους μπορούμε να πούμε ότι κάποιο είναι ποιοτικότερο 'η καλύτερο απο το άλλο?

2 )Υπάρχει περίπτωση η σύσταση των προιόντων να διαφέρει ανα παρτίδα?

3)Υπάρχει περίπτωση οι ίδιες μάρκες να έχουνε διαφορετική σύσταση για τα συγκεκριμένα προιόντα τους,ανάλογα με την νομοθεσία σε διαφορετικές χώρες ?

Και μια διαφορετικής φύσης

Πριν αρκετό καιρό που είχα ανοιξει το μοτέρ στο μηχανάκι μου , στα τοιχωματα του καρτερ και κυρίως στα σημεία που δεν λιμναζε το λάδι μια επίστρωση που σε ορισμένα σημεία ήταν πολύ παχια.Τα καθάρισα σχεδόν όλα.Είναι υπολήματα από τα πρόσθετα του λαδιού 'η είναι κατι άλλο ? Δημιουργεί πρόβλημα στην λύπανση των επιφανειών που βρίσκονται σε διαρκή τριβή?

OldMan
31/08/2009, 11:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από skolix
Έστω ότι έχουμε Χ Υ Ζ διαφορετικές μάρκες λαδιών, η οποίες κυκλοφορούν στο ελληνικό εμπόριο , και όλες καλύπτουν προδιαγραφές API SG (τουλάχιστον έτσι αναγράφουν στην συσκευασία τους) και όλα είνα 10W-40.Χωρίς να αναγράφουν το παραμικρό για την σύστασή τους μπορούμε να πούμε ότι κάποιο είναι ποιοτικότερο 'η καλύτερο απο το άλλο?
Όχι..


Αρχικά δημιουργήθηκε από skolix
Υπάρχει περίπτωση η σύσταση των προιόντων να διαφέρει ανα παρτίδα?
Ναι..



Αρχικά δημιουργήθηκε από skolix
Υπάρχει περίπτωση οι ίδιες μάρκες να έχουνε διαφορετική σύσταση για τα συγκεκριμένα προιόντα τους,ανάλογα με την νομοθεσία σε διαφορετικές χώρες ?
Ναι...


Αρχικά δημιουργήθηκε από skolix
Πριν αρκετό καιρό που είχα ανοιξει το μοτέρ στο μηχανάκι μου , στα τοιχωματα του καρτερ και κυρίως στα σημεία που δεν λιμναζε το λάδι μια επίστρωση που σε ορισμένα σημεία ήταν πολύ παχια.Τα καθάρισα σχεδόν όλα.Είναι υπολήματα από τα πρόσθετα του λαδιού 'η είναι κατι άλλο ? Δημιουργεί πρόβλημα στην λύπανση των επιφανειών που βρίσκονται σε διαρκή τριβή?
Είναι υπολείματα του λαδιού (όχι των πρόσθετων) και δεν δημιουργούν πρόβλημα στην λίπανση (αρκεί να μην ανακατευτούν με το υπόλοιπο λάδι..)

skolix
31/08/2009, 12:11
Ευχαριστώ για την απάντηση.

jfx
29/09/2009, 22:29
εχουμε ενα μηχανακι με 20χιλιαδες χιλιομετρα, εξακοσαρι σουπερσπορτ (R6 06)

απο το πρωτο χιλιομετρο του βαζανε ημισυνθετικά, μεχρι και τωρα.

Θα υπαρχει κανενα οφελος να γυρισω τωρα σε φουλ συνθετικά;


σχετικα με το θεμα διαβασα σε αγγλόφωνα φορουμς 2 πραγματα:
1) δε το πολυπιστευω αλλά γραφανε καποιοι ότι μετα απο πολλά χιλιομετρα , οι φλαντζες εχουνε "ποτισει" με το ημισυνθετικό λαδι, κι αν αλλαξεις σε συνθετικό περα απο τα 3-4 χιλιαδες χλμ ξερω γω θα εχουνε προβλημα οι φλατζες και μπορεί να δακρίζουν.

2) τα ημισυνθετικά ειναι καλύτερα για μηχανακια που καθονται σχετικά περισσότερο καιρό χωρις να παιρνουν μπρος, οπως και το εν λογω μηχανακι οπου μπορει να περασουν και 1,5 - 2 βδομαδες καμια φορα χωρις να παρει μπρος ή τουλαχιστον να δουλεψει για πολύ ωρα.
αυτο γιατι λεει προστατευουν περισσοτερο απο τη σκουρια.


Γνώμες; να βαζω συνθετικά ή να μεινω σε semi synthetic; ευχαριστώ.

Tpap
30/09/2009, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
1. Θα υπαρχει κανενα οφελος να γυρισω τωρα σε φουλ συνθετικά;


2. Γνώμες; να βαζω συνθετικά ή να μεινω σε semi synthetic; ευχαριστώ.

1. κανένα.

2. μείνε.

:wave2:

reinmeister
30/09/2009, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
1. κανένα.

2. μείνε.

:wave2:

μου την σπανε οι πολυλογαδες...:lol:

Tpap
30/09/2009, 15:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μου την σπανε οι πολυλογαδες...:lol:

εμένα πάλι δεν με ενοχλούν...:rotflmao:

nikos force
06/10/2009, 11:22
οι ιδιοτητες του καθε λαδιου , υπαρχει περιπτωση να μεταβάλλονται απο μοτερ σε μοτερ ,εξαιτιας των διαφορετικων κραμματων στα μεταλλα που εχει η καθε κατασκευη ?

Tpap
12/10/2009, 16:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
οι ιδιοτητες του καθε λαδιου , υπαρχει περιπτωση να μεταβάλλονται απο μοτερ σε μοτερ ,εξαιτιας των διαφορετικων κραμματων στα μεταλλα που εχει η καθε κατασκευη ?

Σαφέστατα.
Διαφορετικά κράμματα - διαφορετικές και οι οξειδώσεις τους. Οι οποίες προσβάλουν το λάδι. Και προφανώς μεταβάλλουν μέρος ιδιοτήτων του.

Υπάρχουν τόσοι άλλοι παράγοντες που μεταβάλλουν -και ίσως αλλάζουν- της ιδιότητες του λαδιού κατά πολύ περισσότερο, από όσο σε προβληματίζει το παραπάνω...:wave2:


(μέυ δε φόρς μπή γοίδ γιού Νίκο...:D )

nikos force
27/10/2009, 12:42
:D

back ...Αλλη μια ερωτηση ... οτι λεμε για τα λαδια ,αφορα και λαδια κιβωτιου ????? η ισχυει κατι διαφορετικο

OldMan
29/10/2009, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
... οτι λεμε για τα λαδια ,αφορα και λαδια κιβωτιου ?????
Ναι ρε Λάκη ...!!! :smokin:

nikos force
29/10/2009, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ναι ρε Λάκη ...!!! :smokin: beautiful-beautiful

npat
10/05/2011, 09:58
Και μια και ξανα-ήρθαμε στην επικαιρότητα, το παρακάτω μπορεί να είναι χρήσιμο...


225882

ullyses
19/08/2014, 18:29
διάβασα ότι :

όσο μικρότερη η διαφορά του Ιξώδους από 40C με 100C τόσο καλύτερο είναι το λάδι και συνεπάγεται και μεγάλος Δείκτης Ιξώδους.

πάω και ψάχνω κάποια λάδια και βλέπω ότι
το 20w50 έχει Δ.Ι = 120 και στους 40C=173 , 100C=18 και
το 10w40 έχει Δ.Ι = 155 και στους 40C=98 , 100C=14,5

και λέω ότι άρα καλύτερα να προτιμήσω το 10w40.

μετά όμως λέμε ότι για καλοκαίρι και υψηλές θερμοκρασίες να προτιμήσουμε 20w50.

οπότε τελικά; μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

συγκεκριμένα ψάχνω για xv 250 (virago) του 97 για καθημερινή χρήση στην κίνηση της Αθήνας και δικάβαλο (το χρησιμοποιώ στην δουλειά μου).

AUFGEBRACHT
27/03/2021, 21:08
Ελπίζοντας να μην έχω μπελάδες με την Εφορεία Αρχαιοτήτων, καθ' ότι το τελευταίο post στο παρόν νήμα ήταν προ επταετίας, ερώτηση λαδολογίας:

Έστω ότι είμαστε μεταξύ 3 λαδιών, τα οποία είναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα του κάθε κατασκευαστή, κατεβάζουμε τα δελτία δεδομένων του κάθε λαδιού που είναι αναρτημένα, και καταγράφουμε τα δεδομένα σε ένα excel. Από μια "ψυχρή" καταγραφή αριθμών, μπορούμε να πούμε ότι κάποιο από τα λάδια αυτά έχει καλύτερα χαρακτηριστικά και ξεχωρίζει;

426805

panavour
27/03/2021, 21:22
oxi

karellen
27/03/2021, 22:33
Ελπίζοντας να μην έχω μπελάδες με την Εφορεία Αρχαιοτήτων, καθ' ότι το τελευταίο post στο παρόν νήμα ήταν προ επταετίας, ερώτηση λαδολογίας:

Έστω ότι είμαστε μεταξύ 3 λαδιών, τα οποία είναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα του κάθε κατασκευαστή, κατεβάζουμε τα δελτία δεδομένων του κάθε λαδιού που είναι αναρτημένα, και καταγράφουμε τα δεδομένα σε ένα excel. Από μια "ψυχρή" καταγραφή αριθμών, μπορούμε να πούμε ότι κάποιο από τα λάδια αυτά έχει καλύτερα χαρακτηριστικά και ξεχωρίζει;

426805

Data->Data tools->What-If Senario->Senario Manager.
Ή Goal Seeker :D

Bowleno
27/03/2021, 22:51
Ελπίζοντας να μην έχω μπελάδες με την Εφορεία Αρχαιοτήτων, καθ' ότι το τελευταίο post στο παρόν νήμα ήταν προ επταετίας, ερώτηση λαδολογίας:

Έστω ότι είμαστε μεταξύ 3 λαδιών, τα οποία είναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα του κάθε κατασκευαστή, κατεβάζουμε τα δελτία δεδομένων του κάθε λαδιού που είναι αναρτημένα, και καταγράφουμε τα δεδομένα σε ένα excel. Από μια "ψυχρή" καταγραφή αριθμών, μπορούμε να πούμε ότι κάποιο από τα λάδια αυτά έχει καλύτερα χαρακτηριστικά και ξεχωρίζει;

426805

Επί της ουσίας, όχι. Μόνο σε χρήση θα "νιώσεις" τις όποιες διαφορές....

toyar
28/03/2021, 06:57
Ξεχωρίζει το φθηνοτερο και πιο εύκολα διαθεσιμο
Το δοκιμάζεις κι αν σ αρέσει το κρατάς αλλιώς πας στο επομενο

parkaris
28/03/2021, 07:39
θα έλεγα πως αυτό με το μεγαλύτερο flash point , εχει και τις λιγότερες απώλειες λόγω αναθυμιάσεων "noack" , αρα σε βάριά χρήση ίσως δεις και λιγότερες απώλειες λαδιού

Tallyban
28/03/2021, 08:37
Δυστυχώς από αυτα τα χαρακτηριστικά κανενα δε σου εξασφαλίζει ότι ο συμπλέκτης θα λειτουργεί σωστά.
Κανεις "δοκιμές" με διάφορες μάρκες ιξωδη,ανεξαρτήτως τιμής και διαφήμισης,και αποφασίζεις.
Φυσικά πάντα το μπουκάλι πρέπει να γράφει 4Τ.

katsar
28/03/2021, 08:51
Να πω και εγώ μια άποψη,κάτοχος λαδιέρας και αναγκαστικά έκανα πολλές κουβέντες με άλλους κατόχους και δοκιμές μόνος.
Τα αλλάζω κάθε 2.5-3 χιλιάδες οπότε είχα ευκαιρία να δοκιμάσω 3 διαφορετικές μάρκες στην πορεία μου με το μηχανάκι.
Παρατήρησα πως πολλές φορές τα ίδια λάδια δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά ακόμα και στο διο μοντέλο αλλά σε διαφορετική μηχανή.
Άλλοι π.χ μου ορκίζονται στα Motul,άλλοι σε κάτι ακριβά motorex,κοκ.
Μέσω δοκιμών εκφέρουν άποψη και αυτοί,ακόμα και η κατανάλωση είχε διαφορές από μοτέρ σε μοτέρ.
Τελικά κατέληξα σε αυτό που ταίριαζε καλύτερα στο πόδι και το αυτί μου.

stefanos
28/03/2021, 09:56
Ελπίζοντας να μην έχω μπελάδες με την Εφορεία Αρχαιοτήτων, καθ' ότι το τελευταίο post στο παρόν νήμα ήταν προ επταετίας, ερώτηση λαδολογίας:

Έστω ότι είμαστε μεταξύ 3 λαδιών, τα οποία είναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα του κάθε κατασκευαστή, κατεβάζουμε τα δελτία δεδομένων του κάθε λαδιού που είναι αναρτημένα, και καταγράφουμε τα δεδομένα σε ένα excel. Από μια "ψυχρή" καταγραφή αριθμών, μπορούμε να πούμε ότι κάποιο από τα λάδια αυτά έχει καλύτερα χαρακτηριστικά και ξεχωρίζει;

426805

Οι διαφορές είναι μικρές , ένα κριτήριο είναι ο Δείκτης Ιξώδους που ουσιαστικά δείχνει πόσο επηρεάζει η θερμοκρασία το ιξώδες (όσο μεγαλύτερος τόσο καλύτερα)
Στην προκειμένη οι διαφορές του Α και Β είναι μικρή.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα τιμής και ποσότητας προσθέτων.

TONYBANDIT
28/03/2021, 11:53
Έχοντας επαγγελματική σχέση με τον χώρο των λιπαντικών για 15 χρόνια στις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου να καταθέσω και εγώ την άποψη μου.

Τα λιπαντικά μοτοσυκλέτας στην περίπτωση μας είναι 2 πράγματα βασικο

TONYBANDIT
28/03/2021, 12:05
Λάδι συν πρόσθετα.Βασικο λάδι κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν πρωτογενές και κάποιες αναγεννημένο.Τα πακέτα πρόσθετων τα φτιάχνουν 2 εταιρείες στον κόσμο.Δηλ θέλεις ένα 10w40 sh jaso ma2 πρέπει να βάλεις αυτές τις ποσότητες και τέλος.
Η διαφορά ενός ποιοτικού λιπαντικού με ένα λιγότερο είναι εκεί.Η νομοθεσία είναι λίγο χύμα ο ανταγωνισμός μεγάλος και όλα γίνονται αχταρμας.
Οι μεγάλες εταιρείες πιστεύω και από αυτά που ξέρω ρισκάρουν λιγότερο την ποιότητα τους

Tallyban
28/03/2021, 12:10
Αν είναι μόνο δύο εταιρείες στο κόσμο λογικά αν παράγουν και διαθέτουν λιπαντικά θα είναι τα καλυτερα

TONYBANDIT
28/03/2021, 12:11
καθώς έχουν τμήμα έρευνας και εξέλιξης το οποίο στο τέλος βέβαια το πληρώνει ο τελικός καταναλωτής.

Υγ.παρακαλω κάποιον διαχειριστή να το κάνει ένα μύνημα γιατί γράφω από κινητό.Ζητω συγνώμη .

TONYBANDIT
28/03/2021, 12:14
Αν είναι μόνο δύο εταιρείες στο κόσμο λογικά αν παράγουν και διαθέτουν λιπαντικά θα είναι τα καλυτερα
Εταιρείες πρόσθετων είναι 2 τώρα μπορεί και μια καθώς έχω φύγει αρκετά χρόνια από το χώρο.

panavour
28/03/2021, 13:17
Λάδι συν πρόσθετα.Βασικο λάδι κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν πρωτογενές και κάποιες αναγεννημένο.Τα πακέτα πρόσθετων τα φτιάχνουν 2 εταιρείες στον κόσμο.Δηλ θέλεις ένα 10w40 sh jaso ma2 πρέπει να βάλεις αυτές τις ποσότητες και τέλος.
Η διαφορά ενός ποιοτικού λιπαντικού με ένα λιγότερο είναι εκεί.Η νομοθεσία είναι λίγο χύμα ο ανταγωνισμός μεγάλος και όλα γίνονται αχταρμας.
Οι μεγάλες εταιρείες πιστεύω και από αυτά που ξέρω ρισκάρουν λιγότερο την ποιότητα τους


Εταιρείες πρόσθετων είναι 2 τώρα μπορεί και μια καθώς έχω φύγει αρκετά χρόνια από το χώρο.



Ξερεις αν εχει διαφορα στην ποιοτητα το πρωτογενες ,απ το αναγεννημενο?
Ξερεις ποιες ηταν οι εταιρειες προσθετων?

TONYBANDIT
28/03/2021, 22:02
Ξερεις αν εχει διαφορα στην ποιοτητα το πρωτογενες ,απ το αναγεννημενο?
Ξερεις ποιες ηταν οι εταιρειες προσθετων?

Θεωρητικά ελάχιστη στην πράξη ο Θεός βοηθός αυτά οι εταιρείες τα κρατούν επτασφράγιστο μυστικό.
Η μία εταιρεία νομίζω λεγόταν tectyl.
Είναι αμερικανική χημική.
Πάντως επειδή βλέπω και ψάχνεσαι όπως και πολλοί άλλοι διάλεξε ένα καλό επώνυμο λάδι στο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής της μότο σου και άστο να κάνει την δουλειά του.
Περισσότερο ψυχολογικό είναι το θέμα παρά ουσιαστικό.Εχω φίλο που σε παπί βάζει φουλ συνθετικό motul,και άλλος σε superbike λάδι από τα Lidl.
Και οι δύο δηλώνουν ευχαριστημένοι.

TONYBANDIT
28/03/2021, 22:07
Γράψτε λάθος Ethyl όχι tectyl

Tallyban
29/03/2021, 08:25
Μάλλον πρέπει να ξεχωρίσουμε τις χημικές εταιρείες που παρασκευάζουν τα πρόσθετα (και)για τα λιπαντικά
(γνωρίζω τουλάχιστον πεντ-εξι )από τις εταιρείες που δίνουν ολοκληρωμένο το πακέτο στους παρασκευαστές ανά το κόσμο για να παρ αξουν λιπαντικό συγκεκριμένης προδιαγραφής.
Όντως,αυτές οι εταιρείες (μια ,δύο,τρεις;) πρεπει
ναι κάτι σαν μονοπώλιο αφού μόλις βγει η νέα προδιαγραφή από τα αρμόδια ινστιτούτα,όλως τυχαίως έχουν ήδη έτοιμο το πακέτο πρόσθετων
για να αγοράσει ο "λαός" των παρασκευαστών ανά το κόσμο..
Κάτι σαν, βγήκε ιός και έχουμε το εμβόλιο,φυτέψτε αυτό το σπόρο έχουμε το φυτοφάρμακο,αγοραστε οικόπεδα εντός σχεδιου
(από εμάς που τα βάλαμε στο σχέδιο)κτλ...

motojojo
29/03/2021, 09:04
Οι προδιαγραφές από τα ινστιτούτα δεν ξεφυτρώνουν έτσι στο άσχετο. Προφανώς και οι σχετικές εταιρείες γνωρίζουν τι προδιαγραφές θα εφαρμοστούν και πότε. Δεν είναι μυστικό ούτε κάποιου είδους συνομωσία.

TONYBANDIT
29/03/2021, 10:49
Μάλλον πρέπει να ξεχωρίσουμε τις χημικές εταιρείες που παρασκευάζουν τα πρόσθετα (και)για τα λιπαντικά
(γνωρίζω τουλάχιστον πεντ-εξι )από τις εταιρείες που δίνουν ολοκληρωμένο το πακέτο στους παρασκευαστές ανά το κόσμο για να παρ αξουν λιπαντικό συγκεκριμένης προδιαγραφής.
Όντως,αυτές οι εταιρείες (μια ,δύο,τρεις;) πρεπει
ναι κάτι σαν μονοπώλιο αφού μόλις βγει η νέα προδιαγραφή από τα αρμόδια ινστιτούτα,όλως τυχαίως έχουν ήδη έτοιμο το πακέτο πρόσθετων
για να αγοράσει ο "λαός" των παρασκευαστών ανά το κόσμο..
Κάτι σαν, βγήκε ιός και έχουμε το εμβόλιο,φυτέψτε αυτό το σπόρο έχουμε το φυτοφάρμακο,αγοραστε οικόπεδα εντός σχεδιου
(από εμάς που τα βάλαμε στο σχέδιο)κτλ...

Αν εξαιρέσεις κάποιες μεγάλες εταιρείες που έχουν r&d με αγώνες κλπ οι υπόλοιποι παίρνουν έτοιμα πακέτα πρόσθετων και ουσιαστικά είναι φασον.

Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό αρκεί να μπαίνει στο μπουκάλι ότι πρέπει.

AUFGEBRACHT
29/03/2021, 19:17
Data->Data tools->What-If Senario->Senario Manager.
Ή Goal Seeker :D

Ξέρει το excel από flash point και viscosity σε λάδια;... Τρέλανέ με Νίκο!!!

karellen
29/03/2021, 19:23
Ξέρει το excel από flash point και viscosity σε λάδια;
:bawl:

AUFGEBRACHT
29/03/2021, 19:29
Επί της ουσίας, όχι. Μόνο σε χρήση θα "νιώσεις" τις όποιες διαφορές....

Για να προχωρήσω περισσότερο τον συλλογισμό σου, επί της ουσίας κυριολεκτικά, ο μόνος τρόπος για να καταλάβεις πραγματικά ποιο είναι το καλύτερο, θα ήταν είτε ανάλυση του λαδιού μετά από Χ χιλιόμετρα, ή λύσιμο του κινητήρα για να διαπιστώσεις φθορές... μια φορά έβαλα ημισυνθετικό Motul στο μηχανάκι κι ορκίστηκα να μην ξαναβάλω, άλλαζες ταχύτητα κι άκουγες ένα βάρβαρο γκαπ-γκουπ, άλλαξα σε Castrol και το κιβώτιο σχεδόν βουτυρένιο. Δεν σημαίνει όμως απαραίτητα ότι το Motul ήταν χειρότερο λιπαντικό όσον αφορά τις λιπαντικές του ιδιότητες και την προστασία που πρέπει να προσφέρει σε έναν κινητήρα και τα μέρη του.

Το ερώτημα είναι για να το επαναδιατυπώσω, εάν είσαι ανάμεσα σε 2-3 λάδια τα οποία σου έχουν αφήσει καλή αίσθηση και τιμολογιακά δεν έχουν μεγάλες διαφορές, αν τα χαρακτηριστικά τους σαν ψυχρά νούμερα, υποδηλώνουν ότι κάποιο έχει καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Όπως ανέφερε κάποιο εύστοχα, το flash point μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι ίσως να "καίει" λιγότερο και να έχεις λιγότερες απώλειες.

AUFGEBRACHT
29/03/2021, 19:31
Έχοντας επαγγελματική σχέση με τον χώρο των λιπαντικών για 15 χρόνια στις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου να καταθέσω και εγώ την άποψη μου.

Τα λιπαντικά μοτοσυκλέτας στην περίπτωση μας είναι 2 πράγματα βασικο


Θα ήταν μεγάλη βλασφημία να αναφέρω ότι το excel που παρέθεσα αφορούσε λάδια για αυτοκίνητο;... :D

Bowleno
29/03/2021, 21:21
Θα ήταν μεγάλη βλασφημεία να αναφέρω ότι το excel που παρέθεσα αφορούσε λάδια για αυτοκίνητο;... :D

Μολόγα τέτοια εσύ, να σε περιλάβει μετά ο γέρος με την γνωστή βίτσα και θα έχει και δίκιο:cry:
:lol:

TONYBANDIT
30/03/2021, 05:29
Θα ήταν μεγάλη βλασφημεία να αναφέρω ότι το excel που παρέθεσα αφορούσε λάδια για αυτοκίνητο;... :D

Η εξέλιξη των λιπαντικών αυτοκινήτων είναι πολύ πιο μπροστά από των μοτοσικλετών.Ο λόγος είναι ότι τα αυτοκίνητα θέλουν χαμηλά ιξωδη για οικονομία και ρύπους και μεγάλα διαστήματα αλλαγής.
Στις μοτοσικλέτες η μόνη προδιαγραφή που μπήκε είναι η jaso ma ma2 για να μην έχει πολύ αντιτριβικο και πατιναρουν οι δίσκοι.