PDA

View Full Version : Παραλειπόμενα των ΛΑΔΟΛΟΓΙΩΝ !!!



Σελίδες : 1 2 3 [4]

Tallyban
30/03/2021, 08:37
Καλημέρα,ξέρει κανείς με ποια/ποιες εργαστηριακη διάταξη/διαδικασία (ASTM/DIN/JIS,κτλ) ελεγχεται και μετριέται η αντιτριβικοτητα του λιπαντικού;

TONYBANDIT
30/03/2021, 10:12
Καλημέρα,ξέρει κανείς με ποια/ποιες εργαστηριακη διάταξη/διαδικασία (ASTM/DIN/JIS,κτλ) ελεγχεται και μετριέται η αντιτριβικοτητα του λιπαντικού;

Οι προδιαγραφές sg, sh, sl κτλ είναι κατά api δηλ american petroleum institute όπου s αρχικό είναι βενζίνη για diesel αντίστοιχα είναι με c αρχικό cg, ch κτλ.
Στις μοτο η μόνη προδιαγραφή είναι η jaso japan automotive standard organization που αφορά μόνο τους δίσκους του συμπλέκτη και είναι η ma, ma2, ma2+.

panavour
30/03/2021, 10:55
Η εξέλιξη των λιπαντικών αυτοκινήτων είναι πολύ πιο μπροστά από των μοτοσικλετών.Ο λόγος είναι ότι τα αυτοκίνητα θέλουν χαμηλά ιξωδη για οικονομία και ρύπους και μεγάλα διαστήματα αλλαγής.
Στις μοτοσικλέτες η μόνη προδιαγραφή που μπήκε είναι η jaso ma ma2 για να μην έχει πολύ αντιτριβικο και πατιναρουν οι δίσκοι.

Παρα ταυτα η ΜΕΣΗ τιμη λιπαντικων αυτοκινητων ειναι μικροτερη απ
των μοτο.Η κοροιδια και το μαρκετινγκ σε ολο της το μεγαλειο.

TONYBANDIT
30/03/2021, 12:09
Η ποσότητα φέρνει το κέρδος

Tallyban
31/03/2021, 09:28
Αυτο-διορθωνομαι:πώς ελέγχεται και μετριέται η τριβή ολίσθησης του λιπαντικού πάνω στους δίσκους του συμπλέκτη

panavour
31/03/2021, 13:30
Αυτο-διορθωνομαι:πώς ελέγχεται και μετριέται η τριβή ολίσθησης του λιπαντικού πάνω στους δίσκους του συμπλέκτη

https://www.shell.com/business-customers/trading-and-supply/trading/shell-energy-europe/contact-shell-energy-europe.html

Tallyban
01/04/2021, 07:29
Ωραία ιδέα μου εδωσες.
Θα προτείνω στη παρέα μου να δοκιμάζουμε όλοι συγχρόνως το ίδιο λιπαντικό άλλης εταιρείας κάθε φορά ώστε να υπάρχει ικανό στατιστικό δείγμα.
Έτσι στατιστικά με όποιο λιπαντικό έχουμε οι περισσότεροι χαλιά συμπλεκτη-κιβωτιο μάλλον δεν θα έχουν την κατάλληλη συσκευή ελέγχου στα εργαστήρια τους.(ή την έχουν και δεν τη χρησιμοποιούν,η δε ξέρουν να τη χρησιμοποιήσουν)

TONYBANDIT
01/04/2021, 10:27
Ωραία ιδέα μου εδωσες.
Θα προτείνω στη παρέα μου να δοκιμάζουμε όλοι συγχρόνως το ίδιο λιπαντικό άλλης εταιρείας κάθε φορά ώστε να υπάρχει ικανό στατιστικό δείγμα.
Έτσι στατιστικά με όποιο λιπαντικό έχουμε οι περισσότεροι χαλιά συμπλεκτη-κιβωτιο μάλλον δεν θα έχουν την κατάλληλη συσκευή ελέγχου στα εργαστήρια τους.(ή την έχουν και δεν τη χρησιμοποιούν,η δε ξέρουν να τη χρησιμοποιήσουν)

Με το συμπάθειο που λένε και στο χωριό μου τι δουλειά κάνετε και έχετε τόσο χρόνο για ξοδεμα???

Tallyban
02/04/2021, 08:20
Βρέθηκε λύση στο μυστήριο:
Η συσκευή που ελέγχει την τριβή μεταξύ δίσκων συμπλέκτη και λιπαντικού είναι η SAE #2 Friction Test Machine και υπάρχει από το ...1967 αντικαθιστώντας τη συσκευή #1.
Μη χαίρεστε,κατασκευάστηκε για να ελέγχει την συμπεριφορά των δίσκων στα αυτόματα κιβώτια των αυτοκινήτων και όχι να δώσει κουράγιο στους ταλαίπωρους Χαρλειστες™ ότι κάποτε θα φτάσουν.

panavour
02/04/2021, 09:53
Βρέθηκε λύση στο μυστήριο:
Η συσκευή που ελέγχει την τριβή μεταξύ δίσκων συμπλέκτη και λιπαντικού είναι η SAE #2 Friction Test Machine και υπάρχει από το ...1967 αντικαθιστώντας τη συσκευή #1.
Μη χαίρεστε,κατασκευάστηκε για να ελέγχει την συμπεριφορά των δίσκων στα αυτόματα κιβώτια των αυτοκινήτων και όχι να δώσει κουράγιο στους ταλαίπωρους Χαρλειστες™ ότι κάποτε θα φτάσουν.

E πεστο ρε ανθρωπε μου,που δεν κοιμηθηκα ολο το βραδυ απ την ανησυχια.

Tallyban
02/04/2021, 12:28
Ερώτηση προς παλαιότερους:
Πότε είδατε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά
λιπαντικό με χαρακτηριστικό 4Τ;

panavour
02/04/2021, 19:38
Ερώτηση προς παλαιότερους:
Πότε είδατε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά
λιπαντικό με χαρακτηριστικό 4Τ;

τι εννοει ο ποιητης?

Bowleno
02/04/2021, 19:44
Ερώτηση προς παλαιότερους:
Πότε είδατε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά
λιπαντικό με χαρακτηριστικό 4Τ;

Από καταβολής... Λαδιών! :lol:
Γνωρίζεις καν τι σημαίνει;

TONYBANDIT
03/04/2021, 07:57
Για να ξεχωρίζουν από τα 2t που είναι για καυση το 4t σημαίνει 4 temps δηλ χρόνοι Τετράχρονο.

Bowleno
03/04/2021, 08:07
Για να ξεχωρίζουν από τα 2t που είναι για καυση το 4t σημαίνει 4 temps δηλ χρόνοι Τετράχρονο.

Τι ανακατεύεσαι εσύ ρε;:moutza::lol:
Το θέμα ήταν να μας πει αυτός που έκανε την ερώτηση.
Για να έκανε την ερώτηση έτσι όπως την έκανε, προφανώς δεν ξέρει...

Tallyban
03/04/2021, 08:27
Καλημέρα,για να ξεκινήσω εγώ πρέπει να ήταν της γνωστής εταιρείας στα κίτρινα μπουκαλάκια
από Πενσυλβανια,ΗΠΑ,αρχές δεκαετίας 80.
Κρατάω μια επιφύλαξη αν ήταν στα πλαστικά μπουκάλια με το μικρό στόμιο , ή, στο στρογγυλό χάρτινο δοχείο.

Bowleno
03/04/2021, 09:33
Καλημέρα,για να ξεκινήσω εγώ πρέπει να ήταν της γνωστής εταιρείας στα κίτρινα μπουκαλάκια
από Πενσυλβανια,ΗΠΑ,αρχές δεκαετίας 80.
Κρατάω μια επιφύλαξη αν ήταν στα πλαστικά μπουκάλια με το μικρό στόμιο , ή, στο στρογγυλό χάρτινο δοχείο.

Τα penzoil λες.... Αν μιλάς για το σήμα 4Τ η 2Τ αυτό υπάρχει από τότε που υπάρχουν στην αγορά δίχρονα και τετράχρονα μοτέρ. Όλες οι εταιρίες το είχαν και το έχουν;)

Tallyban
03/04/2021, 10:33
Δε νομίζω να υπάρχει πάρα πολύ παλιά η σημανση
2Τ-4Τ, αποκλείεται πριν το 2οΠΠ,αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό μας το λέει.

stefanos
03/04/2021, 10:53
Ο διαχωρισμός πρέπει να έγινε πρόσφατα (που λέει ο λόγος).
Το 90 κάτι μπορούσες να αγοράσεις καστορέλαιο για δίχρονα...
το cz που είχα εκείνη την εποχή έλεγε 50άρι motoroil το οποίο
ήταν τεχνολογικό απολίθωμα από την εποχή του 60, φαντάζομαι
εκεί 60 με 70 να άρχισαν να βγάζουν ταμπελάκια 2Τ.
Πριν πρέπει να βάζαν λάδι.

Tallyban
03/04/2021, 11:39
Ναι ,είναι γνωστό ότι παλιά ,πριν το 80,όλοι στα απλά δίχρονα 30αρι γενικής χρήσης έβαζαν.
Καστορέλαιο υπήρχε για αγωνιστική χρήση από πολύ παλιά,πιθανόν και για τετράχρονα αυτοκίνητα.(υπάρχει ακομα για χρήση καρτ,κλπ).
Απλά αναρωτιέμαι, κάποιος από τους ελάχιστους τυχερούς που είχε στη κατοχή του τέλη δεκαετίας εξήντα,αρχές 70 μηχανή με υγρό συμπλέκτη τι επιλογές είχε,λάδι αυτοκινήτου η 4Τ;
(50αρι το cz και στη μίξη και στη μετάδοση;)

azar41
03/04/2021, 17:27
https://products.liqui-moly.com/top-tec-atf-1100-1.html

Αυτό κάνει για κιβώτιο δίχρονου;
Η ένστασή μου αφορά την λειτουργία του συμπλέκτη.

toyar
03/04/2021, 20:35
αυτο ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου και δεν κανει για κανενα ειδος σασμαν με οδοντωτους τροχους με συμπλεκτη η οχι

panavour
03/04/2021, 20:42
δεν καταλαβαινω τους πειραματισμους ορισμενων.
δεν εχουν μανουαλι τα μηχανακια τους να δουν τι λαδι παιρνει το μοτορι τους?:(:(

azar41
03/04/2021, 23:15
Bρε ξέρουμε τι παίρνουν αλλά ο φίλος επέμενε να μάθει τι είναι αυτό που έχει,συζήτηση κάνουμε ,φυσικά και δεν θα το βάλει!

Tallyban
04/04/2021, 07:48
Αυτό όχι( γιατί γραφει συνθετικό DXIII)αλλά το απλό DXII λογικά δεν έχει πρόβλημα τουλάχιστον σε κρύο καιρο.(SAE20 ειναι).

OldMan
07/04/2021, 13:27
Ολα καλα, ολα ανθηρα..!! :smokin:

Tallyban
08/04/2021, 10:51
Ενημερώνω ότι συνεχίζω τη τεχνική αναζήτηση για τη άθλια λειτουργία του συμπλέκτη με πολλά λιπαντικά 4Τ τη αγοράς που πληρώνουμε χρυσά.
Μετά το εύρημα ότι όντως η μηχανή ελέγχου υπάρχει (SAE#2) ,τώρα εστιάζω στο ποιες εταιρείες την έχουν,τη χρησιμοποιουν και για δοκιμές 4Τ λιπαντικων,και τι τελικά φτάνει σε μας τους ταλαιπωρους που προσπαθούμε να βρούμε νεκρά στα φανάρια.

karellen
08/04/2021, 11:04
Το να μην βρίσκεις νεκρά στα φανάρια είναι θέμα μοτοσυκλέτας και όχι λαδιών.Από αρρύθμιστο συμπλέκτη έως και κατασκευή αυτού.
Στο KLR 600 του '86 οι ταχύτητες κουμπώνουν λουκούμι και η νεκρά μπαίνει κι ας έχει απομείνει μόνο μια τριχούλα στην ντίζα.
Το GS από την άλλη η πρώτη μπαίνει με κροτάλισμα σαν καρφωτή και η δε νεκρά για να βρεθεί θέλει πολλές διπλογκαζιές και άπειρα μπινελίκια.

DoctoR_k6
08/04/2021, 11:07
Αμα εχεις Σουζουκι βρισκεις νεκρα κ χωρις ντιζα κ χωρις λαδια...
Υπαρχουν μοτοσυκλετες που για να βρεις νεκρα πρεπει να κανεις ταμα.
Κ δεν φταινε τα λαδια...

o teos
08/04/2021, 11:40
Αμα εχεις Σουζουκι βρισκεις νεκρα κ χωρις ντιζα κ χωρις λαδια...
Υπαρχουν μοτοσυκλετες που για να βρεις νεκρα πρεπει να κανεις ταμα.
Κ δεν φταινε τα λαδια...

What he said:beer:

katsar
08/04/2021, 17:23
Έτσι.
GSX-R 750 του 1987 και έπαθα πλάκα την πρώτη φορά που το οδήγησα με το πόσο γλυκό είναι το κιβώτιο ,ούτε κρακ ούτε κρουκ.
Με τα παλιογιαμάχα που έμπλεξα :lol:

toyar
08/04/2021, 20:45
εγω ακουγα μια ζωη για τα βουτυρενια σασμαν honda και πηρα το cbf250 που το μονο του θεμα ειναι το δυσκολο σασμαν:bawl:

νεοσσός
08/04/2021, 21:29
Πολύ ωραία αίσθηση κιβωτίου στις αλλαγές έχει το KTM Duke 250. Βασικά μόνο η εμφάνιση και το κιβώτιο μου άρεσαν σε αυτό.

Tallyban
10/04/2021, 07:47
Όταν έχει συμβεί όχι μόνο μια φορά, και όχι μόνο σε μένα μόλις αλλάξεις λάδια (τύπο ή/και μάρκα)
να έχεις χαλια κιβώτιο και συμπλέκτη δε νομίζω να είναι θέμα ντιζας,ρύθμισης η σχεδίασης κιβωτίου.
Απλά σε κάποια λάδια 4Τ (ανεξαρτήτως τιμής) έχουν βάλει αυτοκινητου λάδια με ετικέτα 4Τ και όποιον πάρει ο χαρος.
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι,δε παθαίνει κάτι ο κινητήρας,απλά είναι σπαστικό στη χρήση και ενοχλητικό στη τσέπη.

stefanos
10/04/2021, 09:00
Όταν έχει συμβεί όχι μόνο μια φορά, και όχι μόνο σε μένα μόλις αλλάξεις λάδια (τύπο ή/και μάρκα)
να έχεις χαλια κιβώτιο και συμπλέκτη δε νομίζω να είναι θέμα ντιζας,ρύθμισης η σχεδίασης κιβωτίου.
Απλά σε κάποια λάδια 4Τ (ανεξαρτήτως τιμής) έχουν βάλει αυτοκινητου λάδια με ετικέτα 4Τ και όποιον πάρει ο χαρος.
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι,δε παθαίνει κάτι ο κινητήρας,απλά είναι σπαστικό στη χρήση και ενοχλητικό στη τσέπη.

Μου έχει τύχει αλλά πιθανόν να οφείλεται στις διαφορές στο ιξώδες ή στο ρυθμό που χάνει το ιξώδες το λάδι στη χρήση.
Και τις χειρότερες εντυπώσεις στον τομέα τις έχω από λάδια της honda και της yamaha για μοτό. Βέβαια σε τέτοια λάδια δεν ξέρεις
ποιος τα παράγει και συσκευάζει κάθε φορά οπότε δεν βγαίνει συμπέρασμα.
Παλιότερα πάντως δηλαδή πριν 15 χρόνια που άνοιξε το post :lol: έβρισκες αναλύσεις λαδιών μοτό αυτοκινήτων κλπ που ουσιαστικά είχαν
περιεκτικότητες προσθέτων παρόμοιες για διαφορετικές χρήσεις, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο χωρίς να υπάρχει ξεκάθαρο
συμπέρασμα. Τελικά κατέληξα ότι δεν βγαίνει άκρη ,χρειάζεται να υπάρχει λάδι στον κινητήρα και τέλος.

karellen
10/04/2021, 09:06
Όταν έχει συμβεί όχι μόνο μια φορά, και όχι μόνο σε μένα μόλις αλλάξεις λάδια (τύπο ή/και μάρκα)
να έχεις χαλια κιβώτιο και συμπλέκτη δε νομίζω να είναι θέμα ντιζας,ρύθμισης η σχεδίασης κιβωτίου.
Απλά σε κάποια λάδια 4Τ (ανεξαρτήτως τιμής) έχουν βάλει αυτοκινητου λάδια με ετικέτα 4Τ και όποιον πάρει ο χαρος.
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι,δε παθαίνει κάτι ο κινητήρας,απλά είναι σπαστικό στη χρήση και ενοχλητικό στη τσέπη.

Πάντως κανείς δεν μπορεί να σου πει σίγουρα ποιο είναι το καταλληλότερο λάδι για τη μηχανή σου,μόνος σου θα το διαπιστώσεις στην πορεία και όταν θα έχεις αλλάξει κάμποσες μάρκες. :smokin:

panavour
10/04/2021, 12:18
Μου έχει τύχει αλλά πιθανόν να οφείλεται στις διαφορές στο ιξώδες ή στο ρυθμό που χάνει το ιξώδες το λάδι στη χρήση.
Και τις χειρότερες εντυπώσεις στον τομέα τις έχω από λάδια της honda και της yamaha για μοτό. Βέβαια σε τέτοια λάδια δεν ξέρεις
ποιος τα παράγει και συσκευάζει κάθε φορά οπότε δεν βγαίνει συμπέρασμα.
Παλιότερα πάντως δηλαδή πριν 15 χρόνια που άνοιξε το post :lol: έβρισκες αναλύσεις λαδιών μοτό αυτοκινήτων κλπ που ουσιαστικά είχαν
περιεκτικότητες προσθέτων παρόμοιες για διαφορετικές χρήσεις, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο χωρίς να υπάρχει ξεκάθαρο
συμπέρασμα. Τελικά κατέληξα ότι δεν βγαίνει άκρη ,χρειάζεται να υπάρχει λάδι στον κινητήρα και τέλος.

Αυτα τα λαδια ,οπως και ολα τα λαδια με την φιρμα εταιρειας,(εφ οσον ειναι γνησια)τα παραγουν και τα συσκευαζουν γνωστα διυλιστηρια,και εταιρειες πετρελαιοειδων.
Δεν νομιζω η χοντα η γιαμαχα και οποιαδηποτε αλλη σοβαρη μαρκα ,θα εβαζε το ονομα της ,σε συνεργασια με τον μαστρο μητσο τον τανάλια ,στον βοτανικό.

stefanos
10/04/2021, 19:43
Αυτα τα λαδια ,οπως και ολα τα λαδια με την φιρμα εταιρειας,(εφ οσον ειναι γνησια)τα παραγουν και τα συσκευαζουν γνωστα διυλιστηρια,και εταιρειες πετρελαιοειδων.
Δεν νομιζω η χοντα η γιαμαχα και οποιαδηποτε αλλη σοβαρη μαρκα ,θα εβαζε το ονομα της ,σε συνεργασια με τον μαστρο μητσο τον τανάλια ,στον βοτανικό.

Δε διαφωνώ απλά φέτος τα φτιάχνει το ενα μεγάλο διυλιστήριο του χρόνου το επόμενο φτηνότερο. Εξάλλου οι εταιρείες που θεωρούμε καλές στα μοτολαδια δεν νομιζω να είναι μεγάλα διυλιστήρια

panavour
10/04/2021, 20:23
Δε διαφωνώ απλά φέτος τα φτιάχνει το ενα μεγάλο διυλιστήριο του χρόνου το επόμενο φτηνότερο. Εξάλλου οι εταιρείες που θεωρούμε καλές στα μοτολαδια δεν νομιζω να είναι μεγάλα διυλιστήρια

και αυτες απο κει τα παιρνουν και προσθετουν τα χαρμανια τους.

Tallyban
11/04/2021, 08:40
Καλά ,δεν είναι τόσο σίγουρο ότι μια εταιρεία που έχει πάρει τη δουλειά από ένα πελάτη το παρασκευάζει η ίδια ή υποκατασκευαστης της.
Από τη στιγμή που δε ξέρεις ποιος το κατασκευάζει το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να λειτουργεί σωστά συμπλέκτηςκαι κιβώτιο.
Αλλιώς θα βάζαμε λάδι αυτοκινητου που είναι και πιο φθηνό.

borgiriadis1
13/05/2022, 12:25
Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω κτ για τα λάδια γτ σαν να μπερδεύτηκα πολύ. Εγώ έχω το suzuki sv 1000s 2005 και επί χρόνια είχα την εντύπωση ότι βάζω συνθετικά bel ray 15w-50. Σμρ έστειλα τον αδερφό μου στο μαγαζί που παίρνω τα λάδια (γτ το πρωί που πέρασα ήταν κλειστό και έπρεπε να πάω για δουλειά) και ο μαγαζάτορας (που άσχετο με την συζήτηση άλλα είναι πολύ γνωστός μου) του έδωσε ημι-συνθετικά επειδή λέει αυτά βάζω τόσα χρόνια. Εγώ ο μλκς δεν έχω κανένα παλιό μπουκάλι για να το διασταυρώσω και μου έβαλε και την αμφιβολία τώρα και δεν μπορώ να θυμηθώ.
Αλλά το θέμα μου δεν είναι αυτό. Βασικά με τα λάδια που έβαζα εγώ ήμουν ικανοποιημένος (αλλά ποιος ξέρει τι έβαζα). Η ερώτηση μου έγκειται στο θέμα τώρα τι να βάλω (όπως έγραψα είναι γνωστός δεν είναι θέμα μπορώ να πάω να τα αλλάξω)? Να το θέσω ακόμα καλύτερα τι είναι καλύτερο να βάλω?
Στο internet Βρίσκω διάφορες απόψεις και έχω μπερδευτεί. Η χρήση που κάνω είναι οτι το ψιλοκινηγάω το μηχανάκι οπότε δουλεύει σε ψηλές στροφές και τα λάδια τα πετάω στα 3000 βαριά στα 3500 χλμ. Η μηχανή έχει 85000χλμ περίπου.

DoctoR_k6
13/05/2022, 12:28
Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω κτ για τα λάδια γτ σαν να μπερδεύτηκα πολύ. Εγώ έχω το suzuki sv 1000s 2005 και επί χρόνια είχα την εντύπωση ότι βάζω συνθετικά bel ray 15w-50. Σμρ έστειλα τον αδερφό μου στο μαγαζί που παίρνω τα λάδια (γτ το πρωί που πέρασα ήταν κλειστό και έπρεπε να πάω για δουλειά) και ο μαγαζάτορας (που άσχετο με την συζήτηση άλλα είναι πολύ γνωστός μου) του έδωσε ημι-συνθετικά επειδή λέει αυτά βάζω τόσα χρόνια. Εγώ ο μλκς δεν έχω κανένα παλιό μπουκάλι για να το διασταυρώσω και μου έβαλε και την αμφιβολία τώρα και δεν μπορώ να θυμηθώ.
Αλλά το θέμα μου δεν είναι αυτό. Βασικά με τα λάδια που έβαζα εγώ ήμουν ικανοποιημένος (αλλά ποιος ξέρει τι έβαζα). Η ερώτηση μου έγκειται στο θέμα τώρα τι να βάλω (όπως έγραψα είναι γνωστός δεν είναι θέμα μπορώ να πάω να τα αλλάξω)? Να το θέσω ακόμα καλύτερα τι είναι καλύτερο να βάλω?
Στο internet Βρίσκω διάφορες απόψεις και έχω μπερδευτεί. Η χρήση που κάνω είναι οτι το ψιλοκινηγάω το μηχανάκι οπότε δουλεύει σε ψηλές στροφές και τα λάδια τα πετάω στα 3000 βαριά στα 3500 χλμ.

Κανενα θεμα δεν θα εχεις.
Χρονια εβαζα Motul 15-50 ημισυνθετικα κ δεν τρεχει καστανο (Κ ο κοφτης βρισκεται στις 13750 οποτε καταλαβαινεις).
Δουλεψα τα κανονικα κ οταν ξαναλλαξεις βαλε φουλ η και ημισυνθετικα δεν εγινε κατι.
Εγω βαζω πλεον 10-40 το 7100 γιατι δεν τα αλλαζω τοσο συχνα οπως παλια.

borgiriadis1
13/05/2022, 13:23
Δεν λέω αν θα έχει θέμα, φαντάζομαι κι εγώ ότι δεν θα έχει. Αλλά το καλύτερο για το μηχανάκι μου δεν ξέρω ποιο είναι. Να καταλήξω δλδ (αφου βρήκα την μαρκα που εμένα μ αρέσει σαν συμπλέκτης) τι πρέπει να βάζω. Περισσότερο λόγο ψυχαναγκασμού γτ δεν μ αρέσουν οι αλλαγες.:rolleyes:

DoctoR_k6
13/05/2022, 14:22
Δεν λέω αν θα έχει θέμα, φαντάζομαι κι εγώ ότι δεν θα έχει. Αλλά το καλύτερο για το μηχανάκι μου δεν ξέρω ποιο είναι. Να καταλήξω δλδ (αφου βρήκα την μαρκα που εμένα μ αρέσει σαν συμπλέκτης) τι πρέπει να βάζω. Περισσότερο λόγο ψυχαναγκασμού γτ δεν μ αρέσουν οι αλλαγες.:rolleyes:

Θεωρητικα οτι λεει το manual ειναι το σωστο.
Οποτε οτι καλυτερο κ να βαλεις κακο δεν θα κανεις.
Ειδικα αν μιλαμε αλλαγες ανα 3Κ (κατω απο χρονο θεωρω).

borgiriadis1
22/05/2022, 10:44
Πάντως εγώ τλκ τα κρατησα τα λάδια (δεν προλαβα να τα αλλάξω ακόμα).
Βέβαια ακόμα δεν κατάλαβα τι θα ηταν καλύτερο να βάζω.
Και ξέρω οτι οι αλλαγές είναι πολύ σύντομες απλα λόγω κορονοιου τα τελευταία χρόνια τα 3000-3500 χλμ συμπίπτουν με 1ετος χρήσης γι αυτό το υιοθέτησα κιόλας.

stefanos
22/05/2022, 11:18
Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω κτ για τα λάδια γτ σαν να μπερδεύτηκα πολύ. Εγώ έχω το suzuki sv 1000s 2005 και επί χρόνια είχα την εντύπωση ότι βάζω συνθετικά bel ray 15w-50.

Τόσα χρόνια έβαζες ημισυνθετικό εκτός εάν έβαζες 10-40 ή 10-50 που βγάζει συνθετικά.
15-50 βγάζει μόνο synthetic blend https://www.belray.com/product/exs-synthetic-ester-4t-engine-oil/

borgiriadis1
22/05/2022, 18:51
Πιθανών να εχεις δίκιο αλλά αυτό το πουλάνε για 100% συνθετικό λάδι
https://www.skroutz.gr/s/8298070/Bel-Ray-Thumper-Racing-Synthetic-Ester-Blend-4T-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9B%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82-15W-50-4lt.html

Βέβαια ξέχασα να γράψω οτι το μπουκάλι απο εξω λέει synthetic blent και όχι part-synthetic όπως κάποια αλλά και ίσως γι αυτό να μπερδευτικα εξ αρχής (και όντως τοσα χρόνια να βάζω ημισυνθετικό νομίζοντας οτι είναι συνθετικό).

stefanos
22/05/2022, 19:57
Βέβαια ξέχασα να γράψω οτι το μπουκάλι απο εξω λέει synthetic blent και όχι part-synthetic όπως κάποια αλλά και ίσως γι αυτό να μπερδευτικα εξ αρχής (και όντως τοσα χρόνια να βάζω ημισυνθετικό νομίζοντας οτι είναι συνθετικό).

Δεν τρέχει και τίποτα αν και πώ την αλήθεια αυτές οι πολύ σύγχρονες προδιαγραφές με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος και όλο και λιγότερα πρόσθετα μου φαίνεται ότι είναι σε βάρος των παλαιότερων μοτοσυκλετών.
Το σκουτεράκι μου ας πούμε θέλει 10w-30 SAE SG jaso MB όχι energy conserving άντε βρές.

lykourgi
22/05/2022, 22:26
Πιθανών να εχεις δίκιο αλλά αυτό το πουλάνε για 100% συνθετικό λάδι
https://www.skroutz.gr/s/8298070/Bel-Ray-Thumper-Racing-Synthetic-Ester-Blend-4T-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9B%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82-15W-50-4lt.html

Βέβαια ξέχασα να γράψω οτι το μπουκάλι απο εξω λέει synthetic blent και όχι part-synthetic όπως κάποια αλλά και ίσως γι αυτό να μπερδευτικα εξ αρχής (και όντως τοσα χρόνια να βάζω ημισυνθετικό νομίζοντας οτι είναι συνθετικό).

Το ίδιο έχω πάθει και εγώ, σε δύο καταστήματα.
Επέμεναν ότι είναι πλήρως συνθετικά (τα blend). Τους παρέπεμψα στο σάιτ της Bel-Ray.
Ο ένας μάλλον αδιαφόρησε. Ο άλλος φάνηκε να προβληματίστηκε και μου είπε ότι θα το κοιτάξει.
Εγώ πάντως τα αγόρασα, αφού ήξερα τι ακριβώς παίρνω.