PDA

View Full Version : Versys Vs Vstrom



Σελίδες : 1 2 3 [4]

Elle
26/06/2008, 21:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
kalhspera..an telika katelhkses kai to phres to versys giati den kathesai me vstrom se fanari na dokimaseis thn tyxh toy..egw soy fernw kai to diko moy kai as to odhghsei opoios thelei kai kserei mazi me ena versys..kai toympano na einai to paw opws thelei,,kai stamathmeno kai rolarista..kai telikh..

Καλά σου λέει, χαλάρωσε λίγο... Τι είναι αυτά;

epp1640
26/06/2008, 23:47
ils sont fous les vestomens.. :rolleyes: :rotflmao:

Elle
27/06/2008, 20:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
ils sont fous les vestomens.. :rolleyes: :rotflmao:

Ωχ! :eyepop: Τι θα πει αυτό; Ελληνικά PLZ!:rolleyes:

Mylon
27/06/2008, 20:25
Καλησπέρα παλικάρια. Διαφορές μεταξύ versys κ στρώματος υπάρχουν αλλά όχι τόσες πολλές κ φοβερές, για παράδειγμα το στρώμα πάει άνετα off ενώ το versys δεν θα το λεγα(τόσο πολύ) ειναι κυρίως για πόλη εκτός αμα κουβαλάς αυτή την ωραία τρέλα που πάς παντου με οποιοδήποτε μηχανάκι!

Elle
27/06/2008, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mylon
Καλησπέρα παλικάρια. Διαφορές μεταξύ versys κ στρώματος υπάρχουν αλλά όχι τόσες πολλές κ φοβερές, για παράδειγμα το στρώμα πάει άνετα off ενώ το versys δεν θα το λεγα(τόσο πολύ) ειναι κυρίως για πόλη εκτός αμα κουβαλάς αυτή την ωραία τρέλα που πάς παντου με οποιοδήποτε μηχανάκι!

Τι κάνει το VStrom; Πάει χώμα; Μήπως εννοείς χαλικόδρομο γιατί πίστεψέ με αν επιδιώξεις κάτι παραπάνω θα βρεθείς προ εκπλήξεων. Τώρα για το versys δεν γνωρίζω τι κάνει. Αυτά τα On off μηχανάκια πίστεψέ με δεν είναι 100% ο,τι λέει το όνομά τους... 90% on και 10% off. Με τέτοιο βάρος και λάστιχα μην περιμένεις τίποτε το ιδιαίτερο χώρια που κινδυνεύουν να στραβώσουν οι ζάντες. Τα endura γιατί έχουν ακτίνες; Για σκέψου...

delavale
27/06/2008, 21:18
Όντας κάτοχος Vstrom και πρών κάτοχος ΧΤ,δε θεωρώ οτι έχω ζοριστεί ιδιαίτερα οδηγώντας στην πόλη,όσο για το Versys το έχω οδηγήσει,καλή ροπή,ωραίο στήσιμο,αλλά σκληρό και δε συγκρίνεται στην άνεση και στη χαλαρότητα που σου δίνει το vstrom,εάν κάποιος αποζητά επιδόσεις και στρίψιμο,μπορεί να κοιτάξει αλλού,gsr600-hornet.......

epp1640
27/06/2008, 21:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Elle
Ωχ! :eyepop: Τι θα πει αυτό; Ελληνικά PLZ!:rolleyes:

Είναι τρελλοί αυτοί οι Ρωμαίοι.. ε βεστρομάδες ήθελα να πω.. :D

Elle
27/06/2008, 21:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Είναι τρελλοί αυτοί οι Ρωμαίοι.. ε βεστρομάδες ήθελα να πω.. :D

:lol: :rotflmao: :lol: :a19:

thornet
18/01/2009, 10:02
Λοιπόν κύριοι,

Πιστεύω ότι και οι δυο μηχανές είναι κορυφαίες.
Honda, Yamaha κλπ τις βλέπουν με τα κυάλια.

Και οι δυο μηχανές είναι street σχετικά με τον ανταγωνισμό

Το Vstorm έχει πολύ καλό σκελετό και πλούσιο εξοπλισμό και γι αυτό υπερέχει σε ταξίδι. Φαίνεται και μια μικρή υπεροχή στο φινίρισμα στις λεπτομέρειες.

Το Versys είναι πιο "στριτάδικο" με καλύτερα φρένα, αναρτήσεις και αρκετά χαμηλότερο βάρος.
Η αμερικάνικη Kawasaki το κατατάσσει στα Sport!! και όχι στα Dual Purpose ή στα On Off. Άλλωστε έχει street ελαστικά. Γι αυτό υπερέχει στην πόλη και την σπορ οδήγηση.

Θεωρώ την εμφάνιση του Versys πιο νεανική ενώ του Vstorm πιο συντηρητική και "βαριά".
Στα 30 μου θα ήθελα το Versys, αλλά στα 50 σίγουρα το Vstorm!

Όποια και να διαλέξεις πάντως σίγουρα θα έχεις κάνει πετυχημένη αγορά!!

Εγώ λόγω ηλικίας προτίμησα το Versys.

thornet
18/01/2009, 14:02
Που να βγει και το 1000!!


152558

WWW
18/01/2009, 16:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Μακράν.... Θα ρίξω πολύ γέλιο με τα VStrom φέτος... Λυπάμαι αλλά το νέο είναι αλλού. Είναι πανάλαφρο σε σχέση με το Vstrom όχι μόνο σε κιλά αλλά κυρίως σε αίσθηση... Δεν έχει νόημα καμία είδους κόντρα... :wave2: :wave2:


Φίλε Johnpan το φέτος πέρασε κι έγινε πέρισυ.

Για λέγε τελικά γέλασες πέρισυ με τα Vstrom :smokin: :smokin:

NSV RANGER
18/01/2009, 18:35
yparxoyn kai vstrom poy einai "dynatotera" apo kapoia alla kai to tuning einai sto aima..oxi sto mhxanaki..yparxoyn v strom poy ikanopoioyn kai to taksidi kai ama tyxei kai theleis na deis pws paei to diko soy sygkritika me alla h me kapoias allh markas to "dokimazeis"...an to thes gia pswnia kai na pas me 60 gia na les oti eisai "asfalhs" tote pare ena tetrarodo penthntari kai tha zhseis mia zwh...kai prokaleis perissotero legontas oti to vstrom kanei mono gia ayto h mono gia to allo..o kathenas to xei gia th xrhsh toy..kai opws toy kanei etsi ton ikanopoiei..

costas_versys
18/01/2009, 19:34
Μετά από δοκιμή και των 2 κατέληξα στο VERSYS το οποίο και πήρα χωρις δεύτερη σκέψη. Ακόμα και μετά από 8 μήνες που το οδηγώ, ούτε που ξαναγυρνώ στην απόφασή μου έναντι του Vstrom. Είναι πάρα πολύ καλό. Με κάλυψε πλήρως. 2-3 πραγματάκια να είχε κάνει παραπάνω η Kawasaki στο Versys και θα έλεγα ότι θα με κάλυπτε απόλυτα.

- λίγο καλύτερο κιβώτιο να είχε
- η θέση μαρσιπιέδων να μην ενοχλούσε στα πόδια
- ο ανεμοθώρακας μπορούσε να ήταν πιο αποτελεσματικός

Οσο για το υπόλοιπο σύνολο, θα έλεγα ότι έχει πολύ καλά στοιχεία.

VERSYS λοιπόν και πάλι VERSYS

senior
22/01/2009, 17:57
:evil: λοιπον μπηκα σε χωμα με το versys δικαβαλος χαλαρα με 40 50 χλμ κανενα προβλημα δε γληστρισε καν πουθενα σα να πηγαινα με το χτ 600 που ειχα παλια ουτε κατω βρισκει τελεια

vstromgr
23/01/2009, 09:33
Nομίζω ότι όταν λένε χώμα οι συμφορουμίτες εννοούν ότι κάπου που δεν μπορείς να πηγαίνεις με 50 χμ ανά ώρα .
Σε βατό χωματόδρομο μπορεί να πάει κανείς και με 911 (αν δεν το λυπάται) J

Προσωπικά νομίζω ότι η μικρή διάμετρος στις ρόδες (και τα street λάστιχα) αποτρέπουν πρωτογενώς την off χρήση του versys.

Orfeus
23/01/2009, 09:50
Εγω προτου παρω το μπρικι που εχω τωρα,ειχα ξεκινησει για ενα απο τα 2.Η Σουζουκι μου επαιρνε το παλιο μου και ειχα και δωρα,απ'ολα...Εμενα ομως μου αρεσε το Versys...Ελα ομως που ο κυριος στη Μιχαλακοπουλου,αρχικα δεν το επαιρνε και μετα για να μη φανει η αρνηση του, μου εβγαλε το δικο μου με κομμενο πλαισιο...Το μηχανακι τελικα πουληθηκε σε αντιπροσωπεια σε λογικη τιμη.Το ζητημα ειναι οτι εγω πηγαινα για το Versys οταν ειχε πρωτοβγει και αντι ο καλος κυριος να καταλαβει οτι ηταν συμφερον του να μου πουλησει εστω και με ανταλλαγη(σε μια εποχη που αγωνιζοταν να εδραιωθει στην αγορα το μοντελο)αυτος δεν εκανε κανενα σκοντο.
Ετσι τελικα κατεληξα με ενα ασφαλτινο μοντελο,παροτι γουσταρα ενα μηχανακι που θεωρω νεωτεριστικο και τοσο ασχημο που το ερωτευεσαι...(και μεταξυ μας δε με ενεπνευσε ποτε για νεροφαγωματα και κροκαλες)

senior
23/01/2009, 11:38
απλα περνας απο ενα βατο χωματοδρομο ανετα πιο ευκολα απο bmw 1200 η varadero που ειναι πιο χωματινα υποτιθεται τωρα σε ασχημο χωματοδρομο πηγαινεις με 10 αγχομενος αλλα και παλι περνας πας παντου δηλαδη με λιγη προσοχη αυτο δεν ειναι on-off για το v storm δεν ξερω δεν το εχω οδηγησει σε χωμα αλλα εχει μικροτερη αποσταση απο το εδαφος και καθονται πιο πολη η αναρτησεις του οταν καθεσαι πανω οποτε χαμηλωνη κιαλλο

thornet
24/01/2009, 13:31
Που έχει χώμα ορές παιδιά....;;;!!!

Και καλά εγώ που είμαι σε νησί.....
Εσείς οι Αθήναιανς που το είδατε το χώμα;

Οι μηχανές μου από τω καιρώ εκείνω έως σήμερα ήτο:

81 ~ 83 : Benelli 50
83 ~ 90 : RD 200
90 ~ 97 : SRX4
97 ~ 00 : CB 400 SF
00 ~ 01 : XT 600
01 ~ 05 : CB 600 Hornet
05 ~ 08 : KLE 500
08 ~ .... : Versys
και από 95 ~ ..... Ζ50

Και τα εννιά αστέρια .... καλύτερο στο χώμα το KLE με διαφορά
Καλύτερο σε άσφαλτο το Versys με διαφορά ακόμα και απ' το Hornet...

SVX
24/01/2009, 13:35
με το συμπαθειο.... αλλα .... Το VERSYS δεν ειναι λιγο..."μικροκαμωμενο"?
οπως και τα καινουρια Pegaso.... ή μου φαινεται εμενα.....



εχω την εντυπωση οτι αν ανεβω θα το "κρυψω" το μηχανακι...
ενω το Vstrom ειναι ολιγον τι πιο ...."αλογακι":ninja:

vstromgr
24/01/2009, 22:24
ενα σοβαρό θέμα αισθητικής θιγει ο συνφορουμιτης SVX
αν τα κυβικα΄του αναβάτη ειναι πολλά τοτε το μεγάλο στρωμ τα καμουφλαρει

είμαι ένας αναποφάσιστος επι του παροντος αλλά επειδή είχα στρωμ (χωρις κανενα παραπονο ή παρατραγουδο) θεωρώ ότι ΔΕΝ πρέπει να ξαναπάρω

An kai για λόγους πρακτικότητας είναι πολύ καλό..... τώρα κοιτάω versys mana bandit f800gs αλλα πιο πολύ μου αρεσει η αντιπρακτική breva

costas_versys
24/01/2009, 23:11
Για όσους είναι παθιασμένοι με το Versys & με τις επιδόσεις σε δρόμους σαν την Αττική οδό, σας προτρέπω να δείτε ένα σχετικό video: http://www.youtube.com/watch?v=QpJFxJV2zTw

vstromgr
24/01/2009, 23:45
Τι ασφάλεια ζωής έχει ο φίλος στην αττική οδό???

SVX
24/01/2009, 23:51
αν σκεφτουμε λογικα...το VERSYS ηρθε να αλλαξει τα θρυλικα KLE .....που και τοτε στην εποχη τους φαινοντουσαν...διαστημικου σχεδιασμου...!!! αρα υποθετω και τα ριζοσπαστικα στοιχεια του Versys θα τα συνηθησουμε αργα η γρηγορα... (αλλαζει το Versys το 2009?γιατι το Vstrom μονο χρωμα και αυτοκολλητα μπορεσαν να ανανεωσουν... :rolleyes: )

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ...ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Versys - Vstrom - Gs F650! :wave2:

http://www.youtube.com/watch?v=dreoYlnlVQw

vagtav
24/01/2009, 23:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas_versys
Για όσους είναι παθιασμένοι με το Versys & με τις επιδόσεις σε δρόμους σαν την Αττική οδό, σας προτρέπω να δείτε ένα σχετικό video: http://www.youtube.com/watch?v=QpJFxJV2zTw

Να το πώ, να μην το πω....

costas_versys
25/01/2009, 00:17
..για πες

vagtav
25/01/2009, 00:36
Αν εσύ έβγαλες συμπέρασμα για τις επιδόσεις και το στήσιμο της μηχανής από αυτό το βίντεο τότε πάω πάσο.
Εγώ είδα έναν ανόητο που κινείται απλά γρήγορα ανάμεσα από ιχ στην Α.Ο. σε ώρα αιχμής.
Δεν είναι ανάγκη να διαφημίζουμε την καγκουριά. Μπορούμε και μόνοι μας....


Καμία διάθεση αντιπαράθεσης.
Ευχαριστώ

stefkeft
30/04/2009, 21:48
μια ερωτησουλα.. για τα φρενα του versys.. εχω διαβασει αλλου οτι ειναι πολυ αδυναμα για το μηχανακι αυτο......., και αλλου οτι ειναι κορυφαια και μαλιστα ελαφρως καλυτερα του strom... (..συγκεκριμενα για αλλη μια φορα το μοτοτριτι γραφει οτι οσο ανεβαινουν τα χλμ τοσο δεν ικανοποιουν και ειδικα κοντα στις τελικες.. ενω το 0-300 γραφει οτι ειναι πολυ καλα σε ολες τις συνθηκες.. το ιδιο λενε οι περισσοτεροι χρηστες καθως και οι δημοσιογραφοι ειδικου τυπου των παρακατω βιντεο...

μπορει να μου πει καποιος που εχει οδηγησει τη μηχανη τι παιζει..??

2. διαβασα για τρεμουλιασμα στα μαρσπιε.. αλλα οχι απο ολους τους ιδιοκτητες.. μηπως ειναι κατι που φευγει με το στρωσιμο η το παιρνεις "προικα" μαζι με το versys??

3.επισης το μοτοτριτι γραφει για τις αναρτησεις αρνητικα σχολια... τι γνωμη εχετε?


ευχαριστω εκ των πρωτερων για το χρονο σας θα εκτιμουσα οποιοδηποτε βοηθεια..

καλα χλμ σε ολους:beer:

http://www.youtube.com/watch?v=dreoYlnlVQw

http://www.youtube.com/watch?v=p4ziXisHodU

Υ.Γ. ..για την ιστορια.. το πρωτο βιντεο ειναι ενα συγκριτικο απο το MCN του versys με το v- strom και βγαζει πρωτο το versys λογω του πιο fun χαρακτηρα του... ολα αυτα ομως στους δρομους του εξωτερικου...

stefkeft
06/05/2009, 20:00
....τωρα που τα οδηγησα και τα 2 διαπιστωσα οτι ειναι τελειως διαφορετικα!! μου αρεσουν και τα 2 για διαφορετικους λογους και δεν μπορω να παρω αποφαση :? το βασανιζω 3 μηνες με το ψαξιμο και δεν καταληγω..

το VERSYS ειναι παναλαφρο και σε καμια περιπτωση δεν ενιωσα οτι ειχα 200 κιλα απο κατω μου. ωραια, ελαφρως επιθετικη θεση οδηγησης ,ειναι πολυ φιλικο και το μαθαινεις πολυ γρηγορα..
εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις κατι που νομιζω δεν εχει το v strom (ε?)
δεν μου αρεσε η αισθηση του πισω φρενου χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι ασφαλες...

ααα ναι και αυτο που ειπα παραπανω... ηχος χαλιααα...

V-strom θεση-λες και εισαι σε χαρλει :lol: πιο χαλαρη απο του versys και πιο ξεκουραστη μαλλον σε μεγαλα ταξιδια (..αυτη την εντυπωση μου εδωσε και ειδικα η θεση συνεπιβατη ειναι πιο ανετη απο του versys..)
η αναρτησεις μου φανηκαν πιο μαλακες απο του vesrsys και επισης εχω την εντυπωση πως το ολο συνολο αποσβενε καλυτερα τις λακουβιτσες και τα σαμαρακια.. ομως σου αφηνε μια αισθηση νωχελικοτητας αντiθετα με το versys που σε ενεπνεε για πιο σπορ οδηγηση.... παντως για το βαρος και τον ογκο του στριβει και κυριως γερνει πολυ ευκολα σε μετριες στροφες..
τα φρενα ειχαν καλυτερη αισθηση και κυριως το πισω αλλα αν ειναι να μπλοκαρει με το παραμικρο αυτο μπορει να γυρισει σε μειονεκτημα
ο ηχος μπασος και ταξιδιαρικος με κερδισε αμεσως!!

το μεγαλυτερο μειονεκτημα του ειναι το βαρος και ο ογκος που γινονται αισθητα... με τα καλα του στην ευθεια και τα κακα του στις επιτοπιες μανουβρες -στην πολη...

δεν μπορει να το χωρεσει το μυαλο μου οτι και οι 2 μηχανες ζυγιζουν σχεδον το ιδιο.... μηπως κρυβει κιλακια η suzuki??

VGER
06/05/2009, 21:43
Πάντως εμένα έχοντας περάσει τα χέρια μου ΚΑΙ από τα 2, θα σου έλεγα ΤΙ ΘΕΣ από τη μηχανή:
α) Αν θες ένα πολυμηχάνημα το οποίο θα το χρησιμοποιείς πιο πολύ στην πόλη από τα ταξίδια, τότε Versys,
β) Αν είσαι ταξιδιάρης τύπος, τότε V-strom.

Να επισημάνω τα εξής:
α) Η θέση οδήγησης του Versys μου φάνηκε λίγο περίεργη και ασυνήθιστη στην αρχή, τώρα πλέον απορώ πώς βολευόμουνα τόσα χρόνια σε άλλα μηχανάκια, και
β) Το πίσω φρένο είναι καθαρά θέμα συνήθειας. Αν το μάθεις το μηχανάκι, τότε δε θα χεις κανένα πρόβλημα.
γ) Πάνω απ' όλα η μεγιστοτεράστια διαφορά μεταξύ των 2 είναι η αίσθηση των κιλών, όπως προείπες. Το Versys σε κάθε περίπτωση το νιώθεις πιο παιχνίδι από το V-strom, το οποίο θέλει περισσότερο χρόνο για να το συνηθίσεις, αλλά παρ' όλα αυτά πάντα θα έχεις την αίσθηση ότι αυτό που καβαλάς όπως είπες..."μήπως κρύβει κιλάκια";;;:rolleyes:

VGER
06/05/2009, 21:54
;)

vangelis 64
07/05/2009, 07:23
Το Versys το είχα κάνει μια χαλαρή βολτούλα και δεν μπορώ να πω πολλά,μού άρεσε όμως το στήσιμό του,η απόκριση τού γκαζιού και τα φρένα.
Ένα αρνητικό που βρήκα(και που διάβασα αργότερα σε τεστ)ήταν η θέση τών μαρσπιέ που,μέχρι να τα συνηθίσεις σε βαράγανε στο καλάμι.
Δεν ξέρω πώς θα ταξιδεύει με μια μεγαλύτερη ζελατίνα,αυτή που έχει πάντως υστερεί τού VStrom.

Το Στρομ είναι ένα πολύ καλό πακέτο τιμής-απόδοσης,προσωπικά δεν μού άφησε κανένα παράπονο στον ενάμιση χρόνο που συμβιώσαμε,

Αρχικά δημιουργήθηκε από stefkeft

εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις κατι που νομιζω δεν εχει το v strom (ε?)
Λάθος νομίζεις,ρυθμιζόμενες έχει,τίς οποίες όταν έσφιξα λίγο το μηχανάκι έστριβε πολύ καλά για τον όγκο και τη γεωμετρία του.

Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η όρθια(ή σχετικά όρθια)θέση οδήγησης θεωρείται ξεκούραστη.
Έτσι νόμιζα κι εγώ αλλά στην πράξη είδα άλλα.:wacko:

STROMRIDER
09/05/2009, 20:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Ως νέος, νεότατος, παλιόψαρο στο θέμα μοτό, μια που δεν ψάχνω για μηχανή για μέσα στην Αθήνα αλλά για βόλτα ή ταξίδι η σύγκριση Vstrom-Versys μου φάνηκε αυτονόητη. Είναι δικύλινδρα, έστω και αν το ένα είναι V και το άλλο σε σειρά (ΟΚ έχει μια διαφορά στο πως αποδίδουν τη δύναμη θεωρητικά, γιατί στην πράξη οι δυναμομετρήσεις άλλα λένε) είναι στα ίδια κυβικά, είναι περίπου στα ίδια κιλά, είναι και τα δύο με σχετικά αργή γεωμετρία εμπρός, έχουν σχετικά μεγάλο όγκο, μεγάλη σέλα με περίπου το ίδιο ύψος, συγκρίσιμες επιδόσεις (ένα-δυό δέκατα εδώ και εκεί δεν είναι σοβαρή διαφορά) και πλασάρονται ως "μεγάλων αποστάσεων". Και τα δύο, στις διαφημίσεις τους δείχνονται σε ορεινό δρόμο... Δηλαδή η εταιρείες τα πουλάνε ως soft τουριστικά με δυνατότητα για στρίψιμο και οδηγούν από μόνες τους στη σύγκριση. Το Vstrom βέβαια έχει χωμάτινες διαστάσεις ελαστικών και 11 πόντους μεγαλύτερο μεταξόνιο, όπως και μοχλικό πίσω... Σε αντίθεση με την SS διάσταση ελαστικών του Versys, που το τοποθετεί στο σπορ άκρο της κατηγορίας, μαζί με το multistrada. Η κοντή κλιμάκωση των 3 πρώτων σχέσεων το κάνει και πιο 'ζωηρό' στην πόλη και η έλλειψη μοχλικού δείχνει τον περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα που ήθελε η Kawasaki να προσδώσει. Κρίσιμο στοιχείο που οδηγεί στη σύγκριση είναι και ότι το Versys με ABS είναι στα ίδια λεφτά με το Vstrom με ABS. Όσο και οι παλιοί να μη συμφωνείτε με τη χρήση του, για εμάς τα νεούδια είναι ανεκτίμητο, κάποια χαζοπτώση θα γλιτώσουμε.

Το θέμα είναι λοιπόν υποκειμενικό. Στατικά, το Versys δείχνει πολύ ελαφρύτερο και εν κινήσει στην πόλη μάλλον πιο ευέλικτο. Βοηθάει ότι σε αφήνει να έχεις πιο κλειστά τα πόδια και δεν σου κόβει την ορατότητα ο όγκος του... ΟΚ είπαμε είμαι νέος, ψυχολογικά με βόλεψε. Αλλά, παρ' όλο που είμαι κοντά 1,90 στο φανάρι πατούσα κάτω με τη μύτη του ποδιού επειδή τα μαρσπιέ δεν βολεύουν εκεί που είναι και βγάζει τα πόδια πολύ έξω. Και το stand αν δεν εξαρθρώσω τον αστράγαλο δεν κατεβαίνει χωρίς να κοπανηθεί το πόδι στο μαρσπιέ. Εργονομικά δηλαδή, το άκρο αντίθετο με το αδερφάκι ER-6 που είναι απίστευτα βολικό. To Vstrom σε τοποθετεί πιο "αραχτά" με τα πόδια πιο ανοιχτά και λίιιγο πιο όρθιο και μη έχοντας συνηθίσει τόσο όγκο μπροστά μου δε με άφησε να χαλαρώσω στη βόλτα, αλλά κινούμενος δε το ένιωθα πιο βαρύ (σταματημένο ναι) αλλά αφήνει να πατήσω σωστά κάτω, πράγμα που θα είναι και χρήσιμο για κανένα ξεπαρκάρισμα σε κατηφόρα (άντε να τραβήξω το Versys που δε θα φτάνω να βάλω πόδι κάτω). Επίσης η σέλα του συνοδηγού φαίνεται πιο άνετη στο Vstrom (σημαντικό κριτήριο για εμένα). Σε γερό στροφηλίκι, δεν ξέρω ποιό θα φύγει και ποιό θα κερδίσει την απόλυτη κόντρα (λίγο στην πόλη τα πήρα - άσε που δεν ξέρω να στρίψω τάπα έτσι και αλλιώς), αλλά τι σημασία έχει; Σημαντικότερο είναι να σε ευχαριστεί και να σε βολεύει αυτό που πήρες... Και ας σε περάσει και κάποιος κάπου, βαθμούς παραπάνω στον τερματισμό δεν παίρνει :D ούτε μεγαλώνει το πουλάκι του... Εξ' 'αλλου τόσα χρόνια με το αυτοκίνητο, έχω διαπιστώσει ότι σε τέτοιες 'κόντρες' κερδίζει όποιος μπορεί να αξιοποιήσει το όχημά του καλύτερα. Και ferrari να έχεις, αν είσαι κότα σε περνάνε τα seicento (δεν έχω κανένα από τα δύο οχήματα, τυχαίο παράδειγμα).

Πάντως σαν ποιότητα βαψίματος πλαισίου, χρώματος πλαστικών, αίσθηση διακοπτών κλπ, όπως επίσης και τακτοποίησης καλωδίων στο σασί (ότι φαίνεται απ' έξω και χωρίς να είμαι ειδικός) το Vstrom δείχνει καλύτερα φτιαγμένο. Στο Versys είχε κάτι καλωδιάκια χύμα έξω από τις σωληνώσεις τους. Λίγο καλύτερο φινίρισμα δεν θα ήταν κακό. Στα μεγάλα συν του Vstrom (για εμένα) ότι μπορεί να φορτωθεί τριβάλιτσο ενώ ακόμα για το Versys δεν έχει βγει τέτοιο σύστημα, είναι ή μία πίσω ή δύο πλάι. Επίσης το ότι έχει καγκελάκια/μανιταράκια σε θέσεις που δείχνουν ότι προστατεύουν τα πλαστικά του καλύτερα από το ένα μακρόστενο μανιτάρι που έχει η Kawasaki (κάγκελα για Versys δεν έχω δει ακόμα). Θα μου πείτε που κόλλησα εγώ τώρα, αλλά στα 36 μου παρά κάτι, δεν έχω όρεξη για γόνατα κάτω... Απλά για χαλαρή βόλτα σε όποιο δρόμο με βγάλει το κέφι μου και τέλος πάντων αν τύχει και η κακιά στιγμή να μην στοιχίσει ο κούκος αηδόνι! Σαν ευχαρίστηση οπτική προϊόντος και σαν αίσθηση ποιότητας, το Suzuki με άφησε πιο ευχαριστημένο. Αλλιώς όμορφα τα βρίσκω και τα δύο. Και μάλλον, αν επιτέλους στρώσει λίγο η δουλειά, θα κινηθώ προς το Vstrom.








+1000 :beer: :beer: :beer:

POEXANIA
20/05/2009, 17:36
Εγώ πάντως αγόρασα το Versys, δεν το έχω ¨τρέξει" ακόμα(ακολουθώ το manual που λέει να το στρώσεις πρώτα), πάντως είμαι προς το παρον ευχαριστημένος μιας και είναι άνετο. Οσοι κάτσαν συνοδηγοί μου είπαν ότι τους αρέσει η πίσω θέση γιατί δεν τους κόβω τη θέα(δεν ξέρω βέβαια με τον αέρα). Για τρέλες πάντως εκτος δρόμου σίγουρα δεν είναι, και θέλει πολύ προσοχή σε τέτοιες συνθήκες μη σε φουντάρει(το είχα υπόψην όταν την αγόραζα). Σίγουρα κάποιος κάτω απο 1,85 θα έχει πρόβλημα να την οδηγήσει, εγώ είμαι 1,93, και βλέπω τεράστια διαφορά στο ύψος σε σχέση με την προηγούμενη μου μηχανή, όταν κατεβαίνω κάποιο πεζοδρόμιο πχ και πατάω κάτω για να μην την επιβαρύνω, σχεδόν δε φτάνω, γενικά πάντως έχω τον έλεγχο.

Η οδήγηση στην πόλη, είναι σίγουρα άνετη, οι καθρέπτες και το τιμόνι δεν βρίσκουν ποτέ στους καθρέπτες των αυτοκινήτων, οπότε κάνεις έυκολα τα σλάλομ σου για να πας μπροστά στο φανάρι και να ξεφύγεις απο το μποτιλιάρισμα.

Tip: Σε σχέση με τις άλλες μου μηχανές, Djebel(καλά αυτή δεν είναι για σύγκριση) και bmw f650, είναι αυτή που παρόλο που βρίσκεται σε μεβάλο ύψος η θέση, ενοχλεί λιγότερο ο συνεπιβάτης στη ευστάθεια, ακόμα και όταν είναι βαρύς.

Αυτά είναι μερικά τα οποία συμπέρανα, θα τη δώ και μετά το στρώσιμο και θα αναφερω και οτιδήποτε άλλο παρατηρήσω.

before
25/07/2009, 20:19
Aυταααααααααααααααααα

Λοιπον, με λιγα λογια, συνοπτικα

Η συγκριση versys vs v-strom, ειναι ΑΚΥΡΗ

Ειναι σαν να λεμε, ποιο ειναι καλυτερο το cbr ή το hornet?Το crypton-X ή μια goldwing?Το XR125 ή μια electra glide

Αν δεν καταλαβατε ακομα τι εννοω, τα μηχανακια βρισκονται σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το αν μερικοι εδω(Ελλαδα) προσπαθουν να το ''στριμωξουν'' στην κατηγορια των μεσαιων on-off, καλυτερα να κατσουν στα αυγα τους

Το versys ανηκει στην ιδια κατηγορια που ανηκουν και τα multistrada 620, tiger 1050, tre-k 899, ktm 990smt
Δηλαδη ψηλα street, ''βαρια'' supermotard με προστασια απο τον αερα, on/off με street λαστιχα/ζαντες και σφιχτες αναρτησεις
Πειτε το οπως θελετε εσεις, αλλα δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με κατι ΟΝ-off τυπου v-strom & translap, για εναν απλο και μονο λογο
Δεν παραμυθιαζουν το κοινο οτι ΔΗΘΕΝ πανε χωμα, αλλα επειδη γνωριζουν πολυ καλα οτι θα περασουν την ζωη τους ΜΟΝΟ πανω στην ασφαλτο, τα προικισανε με 17αρες ζαντες και street στησιμο μοτοσυκλετας, αλλα καρα ανετη ΨΗΛΗ θεση οδηγησης και για τους δυο
Και κυριως σε στροφιλικια κανουν ΠΑΠΑΔΕΣ

DJTaurus
22/10/2010, 09:24
Παιδια εγω εχω μεγαλυτερο διλημμα....η μονη εμπειρια που εχω απο μηχανες ειναι ενα 125 an suzuki που χρησιμοποιησα ελαχιστα στο λυκειο και καμια βολτα με την v strom 650 του πατερα μου.Αυτοκινητο οδηγαω 10 χρονια (μια διλιτρη alfa romeo) και εχω πολυ καλη αισθηση της προσφυσης και να το διορθωνω οταν κανω καμια χαζομαρα.Πλεον καθως μεγαλωνω οδηγαω ολο και πιο συντηρητικα.....δεν εχουμε κ λεφτα για βενζινες οποτε οι μαγκιες κομμενες. ....για να μην σας κουραζω το διλημμα εχει να κανει με το πως θα μπω στον μαγικο κοσμο της μηχανης....με scooter ή με καποια μεταχειρισμενη εξαμισαρα..?....επειδη κυριως οι μετακινησεις θα ειναι αστικες εχω φιλους που μου λενε να παρω ενα beverly 300 η ενα yamaha xman 250 διοτι σε σχεση με μια μηχανη καιει λιγοτερο,βρισκεις πιο ευκολα parking,την βγαζεις πιο καθαρος στην βροχη,εχεις μικροτερα ασφαλιστρα,προφανως μεγαλυτερη ευελιξια στην πολη και εχεις το κεφαλι σου ησυχο οταν την παρκαρεις σε περιπτωση που θα στην ριξουν θα εχεις μικροτερες φθορες και φυσικα περισσοτερους αποθηκευτικους χωρους....ολα αυτα ειναι σχετικα αν συγκρινουμε το scooter με το Versys το οποιο εχει επισης μικρη καταναλωση,ειναι εξισου ευελικτο στην κινηση της πολης και αρκετα μικρη μηχανη σε θεμα παρκαρισματος.Το δευτερο διλημμα εαν τελικα επιλεξω μηχανη ειναι μεταξυ v strom και GS 650.....για την GS μου ειπαν οτι αξιζει απο F800 κ πανω ενω την v strom που την εχω οδηγησει δεν με εμπνεει για στροφιλικια....με την λιγη εμπειρια που εχω μου φαινεται αρκετα βαρια κ δεν με βολεψε μεσα στην κινηση της πολης....απο την αλλη η Versys φαινεται ιδανικη για καποιον πρωταρη αν και ο φιλος μου μου λεει η F800 ειναι η καλυτερη της κατηγοριας....χαιρω πολυ κανει και 10.000 ευρω αν και δεν με ενδιαφερουν οι χωματινες ικανοτητες της....μιας και εχω συνηθησει απο alfa romeo δε με νοιαζουν οι τελικες...θελω ροπες χαμηλα και στησιμο στις στροφες με καλη πληροφορηση απο το τιμονι....επισης μου ειπε οτι η versys εχει φοβερες ροπες αλλα ψηλα ειναι ψοφια κ μετα τα 170 δεν ανεβαζει ευκολα σε αντιθεση με την strom που ψηλα φυσαει.Σε θεμα design δεν το συζητω προτιμω την Versys με τα χιλια αν κ μου ειπε οτι δεν εχει τοσο ανετη θεση οδηγησης και νιωθεις καπως περιεργα τα ποδια στο κατω μερος...ειμαι γυρω στο 1.90 δε νομιζω να εχω καποιο προβλημα.Απο θεμα εμφανισης το μονο που με ξενερωνει στην Versys ειναι η απουσια σχαρας πισω και το οτι με την μπαγκαζιερα χαλαει το design.Οποιος εχει ορεξη να με κατευθυνει στα παραπανω η να μου προτεινει καποια αλλη μηχανη θα του ειμαι υποχρεος.

Αταίριαστος
22/10/2010, 16:59
DJ σε καλό δρόμο είσαι, ορθά σκεπτόμενος νέος ακούγεσαι και έχεις περίπου καταλήξει τι θα... καβαλήσεις...
υποθέτω ότι είσαι γύρω στα 25 ;;
Είμαι 43 και οδηγάω v-strom σαν το μπαμπά και το πήρα ως φθηνό, καθημερινό μέσο μετακίνησης στη δουλειά μου, επί 4,5 χρόνια μια χαρά με εξυπηρετεί..
ΟΜΩΣ:
Πάντα μου άρεσε να κάνω σούζες,
πρίν το στρομ έστριβα και έπαιζα με KTM LC4s/m..
μου έχουν λείψει τα παιχνίδια... δε φαντάζεσαι πόσο..

θα το έπαιρνα το VERSYS γιατί είναι ωραίο playbike, made in Japan.
Το παλιό μοντέλο (1-2 ετών) πουλιέται φθηνά και δεν είναι ταλαιπωρημένο ως μεταχειρισμένο (το πρώτο σου μηχανάκι είναι, όσο να'ναι πάνω του θα μάθεις).
Εναλλακτικά, αν θα κινείσαι συνεχώς σε αστικό περιβάλλον, θα σου πρότεινα να πάρεις μονοκύλινδρο (DR-Z400s/m, FMX650, XTX660) φθηνά και αξιόπιστα μηχανάκια για να μάθεις να στρίβεις και να φρενάρεις με ασφάλεια.
Σκούτερ δεν γουστάρω ακόμη (ίσως άμα γίνω 70+) κανένα σουζάκι έχω νοσταλγήσει να κάνω...

Αταίριαστος
22/10/2010, 17:04
Ξέχασα να γράψω ότι στο V-strom δεν έχω βάλει μπαγκαζιέρα και ούτε πρόκειται να βάλω σε μοτοσυκλέτα μου.

DJTaurus
22/10/2010, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
Ξέχασα να γράψω ότι στο V-strom δεν έχω βάλει μπαγκαζιέρα και ούτε πρόκειται να βάλω σε μοτοσυκλέτα μου. Στο v strom του παει....στο versys του χαλαει το design.

Αταίριαστος
23/10/2010, 16:18
ν θες τη γνώμη μου, αισθητικά μόνο στα σκούτερ "πηγαίνει" η "βαλίτσα", ούτε καν στα μαστόδοντα σπόρ-τούρινγκ..

a_christoforos
05/08/2021, 02:06
To ξεθάβω λίγο γιατί με ενδιαφέρουν αυτά τα μηχανάκια λόγο της χαμηλής σχετικά τιμής που μπορείς να τα βρεις 3.500-4000. Από όσο διάβασα και κατάλαβα η kawa είναι πιο πόλης ενώ η Suzi πιο ταξιδιάρικη. Κλείνω προς Kawa γιατί το θέλω κυρίως πόλη και άντε καμιά βόλτα με το ζόρι στα 100χλμ. Αυτό που με ενδιαφέρει και δεν σχολιάστικε νομίζω είναι το κόστος συντήρησης και η κατανάλωση. Επίσης γενικά δεν διάβααα κάτι για σοβαρά προβλήματα και στα δύο. Βασικά πήγαινα για BMW gs650 αλλά διάβασα για το πρόβλημα με το κόμπλερ και την αντλία και έκανα πίσω. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε περίπου πόσο κοστίζει ένα σέρβις και κάθε πότε...

Tallyban
05/08/2021, 08:15
Αφού μπορείς να ανέβεις στα 4000 και δε σε ενδιαφέρουν τα μακρινά ταξίδια κάνε την υπέρβαση και πήγαινε για 300Χ(αυτά που είναι από στοκ,αν υπάρχουν ακόμα).
Σε πέντε χρόνια θα έχεις μηχανή 5 ετων και όχι 15.
Παρεμπιπτόντως το 300Χ έχει περισσότερους χώρους από το 650 για δύο άτομα λόγω μεταξονιου.

νεοσσός
05/08/2021, 09:51
Επίσης γενικά δεν διάβααα κάτι για σοβαρά προβλήματα και στα δύο.
Το Versys 650 σε κάποιες παρτίδες είχε σοβαρό θέμα με τις βαλβίδες. Θα σου τα πουν καλύτερα ο Γιάννης και ο σαπίλας, αλλά απ' όσο θυμάμαι το πρόβλημα υπήρχε κυρίως σε γενιές μέχρι το 2010. Λέγεται ότι πρακτικά εξαλείφθηκε σε μοντέλα μετά το 2017.

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158647
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158383&p=3042799&viewfull=1#post3042799 (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158647)
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158383&p=3042777&viewfull=1#post3042777

patsavour
05/08/2021, 10:00
To ξεθάβω λίγο γιατί με ενδιαφέρουν αυτά τα μηχανάκια λόγο της χαμηλής σχετικά τιμής που μπορείς να τα βρεις 3.500-4000. Από όσο διάβασα και κατάλαβα η kawa είναι πιο πόλης ενώ η Suzi πιο ταξιδιάρικη. Κλείνω προς Kawa γιατί το θέλω κυρίως πόλη και άντε καμιά βόλτα με το ζόρι στα 100χλμ. Αυτό που με ενδιαφέρει και δεν σχολιάστικε νομίζω είναι το κόστος συντήρησης και η κατανάλωση. Επίσης γενικά δεν διάβααα κάτι για σοβαρά προβλήματα και στα δύο. Βασικά πήγαινα για BMW gs650 αλλά διάβασα για το πρόβλημα με το κόμπλερ και την αντλία και έκανα πίσω. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε περίπου πόσο κοστίζει ένα σέρβις και κάθε πότε...

ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΠΛΕΚΕΙΣ με μεταχειρισμενα 10-15τιας. με 4800 με τα νουμερα μεσα παιρνεις το CF MOTO 650 MT στοκ του 18 με 2 χρονια εγγυηση,που ειναι ο κλωνος του βερσυς με τον ιδιο κινητηρα αντιγραφο του.Μαθε μπαλιτσα που ελεγε κι ο αλεφαντος.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31853052-cfmoto-650mt

Thanos_Venetis
22/08/2024, 12:53
Ξανά ανοίγω το θέμα γιατί είμαι στο ίδιο δίλημμα. Ψάχνω πρώτη μηχανή για all around, κυρίως όμως για ταξιδακια. Οι επιλογές είναι v-strom, versys, και οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε στα 650+- κυβικά, εκεί στα 3.5-4 χιλιάρικα που να πηγαίνει απροβλημάτιστα σε δρόμους, και σε βατούς χωματόδρομους.