Σύνδεση

View Full Version : K7 vs R1-07 pioeinai pio dinato?



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]

grigorisr1
04/10/2007, 08:24
η διαμαχη δεν εχει αλλο νοημα παιδια...


ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ CBR KAI ZX-10 μας τιν ειπανε :lol: :lol: :lol:


σα πεταμενες πουτσες ειναι και τα 2 :rotflmao:

Da.Vintage
04/10/2007, 11:06
Για τους ειδήμονες είναι σαν....


ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ...



:lol: :rotflmao: :lol:

yannis27
04/10/2007, 12:17
Για να μη πω για βυνίλιο...:lol: [/B][/QUOTE]




στροφη στη ποιοτητα:rotflmao: :rotflmao:

yannis27
04/10/2007, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Για τους ειδήμονες είναι σαν....


ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ...



:lol: :rotflmao: :lol:



:beer: :beer: :beer: Σωστος!!!!!!αρχοντα...δε σου φερνει κατι απο εκεινο το κερατο...
του βοδιου στη γκουερνικα????:dizzy: :dizzy:

Vourkoufales
04/10/2007, 13:00
:smokin:


107323

grigorisr1
04/10/2007, 13:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
:smokin:


απο πισω τρωγεται απο μπροστα ομως γαμησετα... :(

yannis27
04/10/2007, 13:20
:sun:


107324

grigorisr1
04/10/2007, 13:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis27
:sun:


καλα αυτο δε πεζεται?

Vourkoufales
04/10/2007, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
απο πισω τρωγεται απο μπροστα ομως γαμησετα... :(

Αφού μονο κώλο θα βλέπουν οι άλλοι λες να λενε οτι εχεις άσχημη μοτοσικλέτα! :D :D :D


107325

grigorisr1
04/10/2007, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
Αφού μονο κώλο θα βλέπουν οι άλλοι λες να λενε οτι εχεις άσχημη μοτοσικλέτα! :D :D :D

χαχαχα αντε να δουμε απο δυναμη τι θα λεει

Vourkoufales
04/10/2007, 13:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
χαχαχα αντε να δουμε απο δυναμη τι θα λεει

Λογικα θα είναι δυνατότερο απ τα 2 προηγούμενα αλλα πιστευω θα παραμείνει ενα δυσκολοδήγητο Kawasaki!

2 μπέκ στον κύλινδρο, Ηλεκτρονικό TCS, τα κόκκινα στις 13.000σ.α.λ.,

Και μερικά ακομα!

Engine: Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valves
per cylinder, inline-four
Displacement: 998cc
Bore x stroke: 76.0 x 55.0mm
Maximum torque: TBD
Compression ratio: 12.7:1
Fuel injection: DFI with 43mm Keihin throttle bodies
with oval sub-throttles, two injectors per cylinder
Ignition: TCBI with digital advance and torque
management
Transmission: Six speed
Final drive: TBD
Rake / trail: TBD
Front tire: 120/70 ZR17
Rear tire: 190/55 ZR17
Wheelbase: TBD
Front suspension / wheel travel: 43mm inverted fork
with DLC coating, adjustable rebound and compression
damping, spring preload adjustability and top-out
springs / TBD
Rear suspension / wheel travel: Uni-Trak® with
top-out spring, stepless, dual-range (high/low-speed)
compression damping, stepless rebound damping, fully
adjustable spring preload / TBD
Front brakes: Dual semi-floating 310mm petal discs
with dual four-piston radial-mount calipers
Rear brakes: Single 220mm petal disc with aluminum
single piston caliper
Overall length: TBD
Overall width: TBD
Overall height: TBD
Seat height: TBD
Dry weight: TBD
Fuel capacity: 4.5 gal.
Color choices: Lime Green / Flat Super Black
Metallic Diablo Black
Candy Plasma Blue / Flat Super Black
MSRP: $11,549
Warranty: 12 Months
Wholesale distributor: Kawasaki Motors Corp., U.S.A.
9950 Jeronimo Road
Irvine, California 92618
(949) 770-0400
www.kawasaki.com

*Specifications are subject to change.
__________________

2008 Kawasaki Ninja® ZX™-10R Features and
Benefits*


Key Features
- Race-Ready Engine
- Track-Tuned Handling
- Advanced Digital Ignition with Torque Management
- Compact Package with Massive Presence
- Aggressive Aerodynamic Styling

Four-Cylinder, DOHC Engine
- Very compact, narrow and lightweight design
- One-piece upper crankcase and cylinder casting saves
more than two pounds and offers increased rigidity
- Channels in the case route oil to various parts of
the engine, eliminating oil lines and saving weight
- About two pounds cut from the engine with a lighter
crankshaft that maintains the same inertial moment
- Oil pump reduction ratio refined for lower friction
- Lightweight Denso radiator with tightly packed cores
- Reshaped intake ports, exhaust ports and combustion
chambers improve flow efficiency and top-end power
- Exhaust ports are narrower at the midpoint and
larger at the opening
- Exhaust valves reduced in diameter from 25.5 to
24.5mm
- Cam profiles feature higher lift to deliver more
power at high rpm and make it easier to tune the
engine for racing

Fuel Injection
- New secondary injectors improve top-end power output
and power characteristics
- Oval cross-sectioned throttle bodies replace the
earlier round units, improve throttle response and
allow more precise throttle control
- Compact flat-type fuel pump from the ’07 ZX-6R
takes up less fuel tank space and permits the same
tank volume despite the additional space required for
the secondary injectors

Air intake
- Ram air intake duct was reshaped to reduce intake
noise and further improve intake efficiency
- New larger airbox with improved accessibility and
ease of maintenance
- New oval shaped velocity stacks deliver improved
flow efficiency

Ignition
- Advanced ignition management system helps curtail
sudden spikes in engine speed, enhancing the
rider’s control of torque delivery
- Sophisticated ECU logic based on extensive rider
testing
- Monitors throttle position, gear position and rate
of RPM change, then adjusts ignition advance to help
regulate torque production

Exhaust system
- New exhaust system features a pre-chamber under the
engine to reduce exhaust noise, and minimize silencer
volume
- Palladium catalyzer ensures the ZX-10R meets
Euro-III exhaust emissions standards
- Single orthogonal, titanium silencer, along with the
pre-chamber, lowers the bike’s center of gravity
and improves exhaust efficiency

Six-Speed Transmission
- Lower 1st, 4th and 5th gear ratios to suit the new
power characteristics, giving improved power feel in
the low and high-rpm ranges
- Harder acceleration with an one tooth larger rear
sprocket - final reduction ratio of 17/41

Chassis
- Optimized stiffness balance of the unique twin-spar
frame achieved by reshaping the frame’s pressed
parts, replacing concave pieces with convex pieces to
alleviate stress concentrations
- Wall thickness around the swingarm pivot was changed
to increase rigidity
- Ribbing added on the interior of the pivot plate
where it joins the frame’s upper cross member to
slightly slow down the frame feedback for a more
accurate feel
- Steering tube moved 10mm forward and length changed
- Relocated swingarm pivot for a slight front-rear
weight balance change

Sub-frame
- Two-piece, aluminum die-casting with lightweight
construction
- New narrow sub-frame layout contributes to the
compact and slim rear of the bike
- Mounted to the frame’s upper cross member, so
rear suspension feedback is transmitted more directly
to the rider

Swingarm
- Pressed beam swingarm delivers a level of feel and
feedback unobtainable with a cast swingarm
- New swingarm features a top-mounted stabilizer that
contributes to the superb high-speed stability of the
new chassis

Suspension
- DLC (Diamond Like Carbon) fork tube coating on the
fully adjustable 43mm inverted fork improves fork
action with less friction, smoother action and better
road holding
- Bottom mounted springs completely submerged in oil,
offer reduced frothing and improving damping
performance, fork action and road-following ability
- New mounting location for the Uni-Trak® rear
suspension linkage
- Fully adjustable shock now features dual (low- and
high-speed) compression damping, providing the
fine-tuning needed for racing

Brakes
- New Tokico radial mount brake calipers fitted with
dual pads for superb initial bite, increased control
and a progressive feel
- New 310mm petal discs with a 5.5mm disc thickness
provide better heat dispersion so the brake feel
remains constant and responsive during extended
periods of heavy use
- 220mm rear petal disc is gripped by a single-piston
caliper

Wheels
- New lighter yet stiffer squeeze-cast wheels feature
more precise dimensions with less wall thickness than
the previous gravity-cast units

Ergonomics
- Redesigned rear frame, tank and seat offer increased
contact with the bike and provide the rider very
accurate feedback regarding chassis performance and
road surface
- More flared around its top, the new tank makes it
easier for the rider to rest the inside of their arm
on the tank when leaning into a turn
- New seat is narrower in the front and shorter, front
to back, for a slimmer riding position, a shorter
reach to the pavement and excellent feedback from the
chassis
- Special rib on the end of new throttle under the
grip rubber improves grip and feel

Aerodynamic Bodywork
- Top of the front cowl is shorter but has a slight
step at the front to reduce wind blast on the
rider’s shoulders and generates a laminar flow
around the rider’s helmet for less turbulence at
higher speeds
- New front fender increases cooling efficiency by
directing air toward the radiator
- Recess added to the top of the fuel tank to
accommodate the helmet’s chin so it’s
easier to tuck in behind the new, flatter windscreen
- Smaller fairing sides reduce the influence of side
winds on the bike
- Redesigned mirrors with integrated turn signals and
Talbot-type reflecting surfaces are easily removable,
for easy track riding prep
- High mounting position of mirrors provides excellent
rearward visibility and helps to minimize damage if
the bike falls over
- Flush-surface of the tail’s underside reduces
turbulence at the rear of the bike and ensures laminar
airflow around the seat
- Larger rear inner fender keeps the bike cleaner and
allows the mud flap to be smaller and less obtrusive,
further improving aerodynamic qualities around the
rear of the machine
- New license plate holder and rear turn signals are
quickly detachable for racing
- New LED tail light makes the bike more visible to
motorists and provides the final styling flourish to
the evocative Ninja design

Race-quality steering damper
- Adjustable Öhlins steering damper with relief
valve and twin-tube design, developed specifically for
the Ninja ZX-10R is fitted as standard equipment to
ensure stable damping performance even under racing
conditions

Advanced Electronic Instrumentation
- Instrument cluster uses UV-blocking glass, so the
LED displays are brighter and easier to read
- Multifunction odometer, tripmeter, clock and lap
timer/stopwatch

Da.Vintage
08/10/2007, 07:45
Ρε σείς ... Τη τσεκουριά ποιός του την έσκασε στη μάσκα?????


:lol: :rotflmao: :lol:

Vourkoufales
08/10/2007, 11:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Ρε σείς ... Τη τσεκουριά ποιός του την έσκασε στη μάσκα?????


:lol: :rotflmao: :lol:

δεν είναι τσεκουρια! :nono: :nono: :nono:
































ο σχεδιαστής έβρησε τη μάνα του μηχανικού κ αυτός του πέταξε ενα ροπόκλειδο και όπως έσκυψε να το αποφύγει έσκασε στο μούτρο απ το Concept και μετα δε προλάβαιναν και το έβγαλαν ετσι! :rolleyes:

(ζητήτε σκηνοθέτης) :smokin:

Da.Vintage
09/10/2007, 07:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
δεν είναι τσεκουρια! :nono: :nono: :nono:

ο σχεδιαστής έβρησε τη μάνα του μηχανικού κ αυτός του πέταξε ενα ροπόκλειδο και όπως έσκυψε να το αποφύγει έσκασε στο μούτρο απ το Concept και μετα δε προλάβαιναν και το έβγαλαν ετσι! :rolleyes:

(ζητήτε σκηνοθέτης) :smokin:

Όπως και να έχει κάτι βαρύ του ήρθε στη μούρη με χιλιόμετρα...:lol:

Vourkoufales
09/10/2007, 11:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Όπως και να έχει κάτι βαρύ του ήρθε στη μούρη με χιλιόμετρα...:lol:

Λές να ήταν κάνα μυγάκι με κράνος? :rolleyes: :D

Da.Vintage
09/10/2007, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
Λές να ήταν κάνα μυγάκι με κράνος? :rolleyes: :D

Mπά άκου σενάριο το ετοιμάζει ο σχεδιαστής εντελώς κλειστό μπροστά...

Και έρχεται ο πρόεδρος της KAWASAKI o κ.Nahaemakamoutsiki και το βλέπει...παθένει ένα σοκ...
-Πού είναι το ram-air ρε άχρηστε....?
-Ώχ το ξέχασα ήταν απαραίτητο?
Και πετάει στο σχεδιαστή ένα γερμανοπολύγωνο 43-44...
Αυτός σκύβει και την τρώει το μηχανάκι στη μάσκα...



:lol: :rotflmao: :lol: :bigcry: :lol: :bigcry: :lol:

grigorisr1
09/10/2007, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Mπά άκου σενάριο το ετοιμάζει ο σχεδιαστής εντελώς κλειστό μπροστά...

Και έρχεται ο πρόεδρος της KAWASAKI o κ.Nahaemakamoutsiki και το βλέπει...παθένει ένα σοκ...
-Πού είναι το ram-air ρε άχρηστε....?
-Ώχ το ξέχασα ήταν απαραίτητο?
Και πετάει στο σχεδιαστή ένα γερμανοπολύγωνο 43-44...
Αυτός σκύβει και την τρώει το μηχανάκι στη μάσκα...



:lol: :rotflmao: :lol: :bigcry: :lol: :bigcry: :lol:


:lol: :lol: :rotflmao:

Tpap
03/12/2007, 21:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
τελικα το παλικαρι πηρε πρωτα το ρ1 και μετα το πουλισε και πηρε το κ7
αν σου λεει κατι αυτο :rolleyes: :rolleyes:

χαζευα για λιγο κ αυτο και το αλλο παρομοιο, και τι ανακαλυψα.......ρεεεε???

οτι ο γρηγορηςρ1 εγινε γρηγορηςκ7..!!!!!!
μηχανη και νικ,
παφ και ταλιρο...

1.και αν ΚΑΠΟΙΟΣ εχει 8-10 μηχανες τι κανει....?????
πως επιλεγει νικ....???
2.αν καποιος αλλαζει μηχανες τι κανει..??
αλλαζει νικ..??

δεν ξερω απαυτα, κ δεν ξερω τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις...

ernti
03/12/2007, 21:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Mπά άκου σενάριο το ετοιμάζει ο σχεδιαστής εντελώς κλειστό μπροστά...

Και έρχεται ο πρόεδρος της KAWASAKI o κ.Nahaemakamoutsiki και το βλέπει...παθένει ένα σοκ...
-Πού είναι το ram-air ρε άχρηστε....?
-Ώχ το ξέχασα ήταν απαραίτητο?
Και πετάει στο σχεδιαστή ένα γερμανοπολύγωνο 43-44...
Αυτός σκύβει και την τρώει το μηχανάκι στη μάσκα...



:lol: :rotflmao: :lol: :bigcry: :lol: :bigcry: :lol:


Ο Προεδρος της πρασινης εταιριας δεν ειναι πλεον αυτος ο Nahaemakamoutsiki, αλλα ο naxameenamounaki.
Αντε να μαθαινουμε και κατι με αφορμη τις κοντρες σας με τα χιλιαρια.

grigorisK7
04/12/2007, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
χαζευα για λιγο κ αυτο και το αλλο παρομοιο, και τι ανακαλυψα.......ρεεεε???

οτι ο γρηγορηςρ1 εγινε γρηγορηςκ7..!!!!!!
μηχανη και νικ,
παφ και ταλιρο...

1.και αν ΚΑΠΟΙΟΣ εχει 8-10 μηχανες τι κανει....?????
πως επιλεγει νικ....???
2.αν καποιος αλλαζει μηχανες τι κανει..??
αλλαζει νικ..??

δεν ξερω απαυτα, κ δεν ξερω τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις...


ε τι να κανω το αλλο nick πεταξε δισκακια yamapa βλεπεις.... δε μπορουσα ετσι....

SUZUKAKIAΣ
10/12/2007, 12:28
ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ.................
ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΜΟΥ............:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: