View Full Version : Xt 600 E, συντήρηση
zandesiro
09/06/2015, 21:24
Αν ειναι να φιλτραριστει καποιο σωματιδιο η βρωμια, προτιμω να μεινει στο φιλτρο το οποιο θα το πεταξω σε χρονο dt και θα βαλω καινουργιο,παρα να παει στο καρμπυρατερ και να παλευω με τα εργαλεια....
Για το θεμα με την θερμοτητα και τον ηλιο, μιλησα με εναν αγγλο μια φορα (με εμπειρια στην Αφρικη) και μου ειπε απλα τυλιξε το με μια ασπρη μονωτικη ταινια και εισαι οκ,δε περνα ο ηλιος και ετσι το προβλημα της "εξατμισης" της βενζινης τελιωνει...
Το εχω κανει και θα φανει στο μελλον αν οντως κανει δουλεια...
@toyar Γτ μηδενική αντοχή; Ο ήλιος εκεί που είναι δεν το βλέπει. Οι κραδασμοι τι μπορεί να δημιουργήσουν; Δλδ θα έχω πρόβλημα και με το δοχείο υγρών πίσω φρένου; Πλαστικό είναι κι αυτό και σχεδόν στο ίδιο σημείο τοποθετημένο στα δεξια της μοτοσικλέτας.
Στα υπολοιπα Συμφωνώ αλλά ο κάλος που έχω με τη μηχανή να την έχω όσο πιο προσεγμένη γίνεται με οδηγησε στη σκέψη να βάλω το φιλτρακι σαν έξτρα. Δεν είναι και κάνα κοστος τεράστιο.
zandesiro
10/06/2015, 21:48
@toyar Γτ μηδενική αντοχή; Ο ήλιος εκεί που είναι δεν το βλέπει. Οι κραδασμοι τι μπορεί να δημιουργήσουν; Δλδ θα έχω πρόβλημα και με το δοχείο υγρών πίσω φρένου; Πλαστικό είναι κι αυτό και σχεδόν στο ίδιο σημείο τοποθετημένο στα δεξια της μοτοσικλέτας.
Εσυ στα αριστερα θα το βαλεις...Εκτος και αν εχεις acerbis τεποζιτο....
Δεν εχει θεμα με κραδασμους....Μην ανησυχης!
notakos600
11/06/2015, 07:48
Εσυ στα αριστερα θα το βαλεις...Εκτος και αν εχεις acerbis τεποζιτο....
Δεν εχει θεμα με κραδασμους....Μην ανησυχης!
Να ρωτήσω κάτι που με ενδιαφέρει.
Τεπόζιτα acerbis για το 600 υπάρχουν ακόμη;
Κι αν ναι από που;
Στα αριστερά το έβαλα... Δεξια ανεφερα για το δοχείο υγρών φρένου!!!
zannisvel
11/06/2015, 08:27
Να ρωτήσω κάτι που με ενδιαφέρει.
Τεπόζιτα acerbis για το 600 υπάρχουν ακόμη;
Κι αν ναι από που;
Νοτακο μιας και το κοιτουσα και για το δικο μου, το εχω βρει εδω και εχει πεσει και η τιμη του απο τη τελευταια φορα που ειχα μπει. Αλλα καθε φορα που το σκεφτομαι δε μπορω να δικαιολογησω το κοστος εφοσον το δικο του ειναι μια χαρα...
Acerbis (http://www.mcmotor.gr/products.php?pid=1684)
notakos600
11/06/2015, 08:33
Νοτακο μιας και το κοιτουσα και για το δικο μου, το εχω βρει εδω και εχει πεσει και η τιμη του απο τη τελευταια φορα που ειχα μπει. Αλλα καθε φορα που το σκεφτομαι δε μπορω να δικαιολογησω το κοστος εφοσον το δικο του ειναι μια χαρα...
Acerbis (http://www.mcmotor.gr/products.php?pid=1684)
Δαγκώνει λιγάκι (όπως πριν από χρόνια που το κοιτούσα).
Από μακροζωία τι λένε;
Το μεταλλικό κρατάει σχεδόν για πάντα και σε πτώση άντε να βουλιάξει, ενώ το πλαστικό θα σπάσει.
Μου τριβελίζει το μυαλό μου όμως...
zannisvel
11/06/2015, 08:43
Και ο ηλιος της Ελλαδας μπορει να του προκαλεσει καποιο προβλημα τυπου παραμορφωση η ξεθωριασμα? παντως ξερω οτι ειναι χωρισμενο στα δυο και ερχεται και με ρουμπινετο.
notakos600
11/06/2015, 14:00
Και ο ηλιος της Ελλαδας μπορει να του προκαλεσει καποιο προβλημα τυπου παραμορφωση η ξεθωριαδμα? παντως ξερω οτι ειναι χωριαμενο στα δυο και ερχεται και με ρουμπινετο.
Πλάκα-πλάκα μπορεί με τα λ7 που κοστίζει το πλαστικό, να αγοράσεις δύο μεταχείρω μεταλλικά.
notakos600
14/06/2015, 11:31
Μου κάνει κάτι δισταγμούς μεταξύ 3 και 4.000 στροφών.
Λέτε να παίζει σκισμένη μεμβράνη υποπίεσης, βρώμικα καρμπυρατέρ, κάτι άλλο;
Μέχρι τις 3.000 και μετά τις 4.000 στροφές όλα καλά.
zannisvel
14/06/2015, 12:34
Δε κανεις ενα καθαρισματακι στο carbs και να αλλαξεις και το μπουζι? Δε νομιζω οτι μπορει να θελεις κατι αλλο. Λογικα στο δευτερο carb της υποπιεσης κατι θα παιζει.
Ευκολα βγαινουν και ευκολα καθαριζονται.
Αν θυμαμαι καλα εχεις 2 ΧΤ αν θελεις να αποριψεις οποιοδηποτε αλλο θεμα θα μπορουσες να ανταλλαξεις carbs και να δεις αν στο κανει και με το αλλο (μια ιδεα δινω), απλα για να μη μπλεξεις με πολυμετρα και ρευματα.
notakos600
14/06/2015, 16:17
Δε κανεις ενα καθαρισματακι στο carbs και να αλλαξεις και το μπουζι? Δε νομιζω οτι μπορει να θελεις κατι αλλο. Λογικα στο δευτερο carb της υποπιεσης κατι θα παιζει.
Ευκολα βγαινουν και ευκολα καθαριζονται.
Αν θυμαμαι καλα εχεις 2 ΧΤ αν θελεις να αποριψεις οποιοδηποτε αλλο θεμα θα μπορουσες να ανταλλαξεις carbs και να δεις αν στο κανει και με το αλλο (μια ιδεα δινω), απλα για να μη μπλεξεις με πολυμετρα και ρευματα.
Μπουζί έχω αλλάξει, θα κοιτάξω το πράσινο καλώδιο της ηλεκτρονικής που είναι υπεύθυνο για το ένα από τα 2 αβάνς. Πιστεύω πως είναι ηλεκτρικό το θέμα. Δεύτερη κίνηση θα είναι η αλλαγή της μεμβράνης υποπίεσης. Δεν θέλω να βάλω χέρι στο άλλο ΧΤ γιατί δουλεύει τέλεια.
Pardalotzatziki
15/06/2015, 01:29
Φιλτρο βενζινης δεν εβαλα ποτε...και μια χαρα ειναι το ΧΤακι....
By the way, εχουμε γενεθλια. Αρχες Ιουνη 2000 πηρα το ΧΤακι για την βολτα μαγαζι-σπιτι :)
Περασανε 15 χρονια κιολας;;;;
Μου κάνει κάτι δισταγμούς μεταξύ 3 και 4.000 στροφών.
Λέτε να παίζει σκισμένη μεμβράνη υποπίεσης, βρώμικα καρμπυρατέρ, κάτι άλλο;
Μέχρι τις 3.000 και μετά τις 4.000 στροφές όλα καλά.
Εκει ειναι η περιοχη που ανοιγει το δευτερο καρμπ. Το παθαινω συχνα απο παλιοβενζινες γι αυτο κατεληξα σε μια εταιρια γιατι παλιοτερα πηδουσε σαν τρελο αν το κρατουσα στις 3000-3500 για λιγο.
Παιζει να ειναι αυτο.
Επισης μια φορα το ειχα παθει απο ελλειψη αερα. Πηγαινε λιγοτερος αερας μεσω του φιλτρου γιατι εκανα μια εξυπναδα(δε λεω τι χαχα) και δεν ειχε δυναμη να δωσει μολις ανοιγε το δευτερο καρμπ.
Σαν να πηγαινε να σβησει.
Κι εμένα μου κάνει σαν σκορτσαρισματα σ αυτο το εύρος στροφών αλλά ίσα που το καταλαβαίνεις αν κρατήσεις σταθερό το γκάζι και μόνο όταν είναι κρύο.. Όταν ζεσταθεί δεν κάνει τπτ.
Έβγαλαν να δω το φίλτρο αέρα και είναι σαν καινούριο κυριολεκτικά..
Επίσης μου κάνει τρελά σκασιματα απ την εξάτμιση εδώ και 2 εβδομάδες.. Παίζει να είναι επειδή οι λαιμοι είναι οι μαμά και ή εξάτμιση είναι πιο ελευθερη; Που μπορεί να οφείλονται αυτά τα σκασιματα; Το καρμπ το ρύθμισε ο μηχανικός (τον αέρα) όταν έβαλα το φίλτρο βενζίνης γτ μου είπε ότι θα έχει φτωχό μείγμα και θα μου τα κάνει αυτά αλλά και πάλι τα ίδια σκασιματα κάνει. Δεν άλλαξε τπτ.
Παίζει να είναι κι επειδή έβαλα βενζίνη από άλλο πρατήριο απ αυτό που βάζω συνήθως;
notakos600
15/06/2015, 10:17
Γιατί να γίνει φτωχό το μίγμα με το φίλτρο βενζίνης;
Δεν το καταλαβαίνω, αν και δεν το νομίζω.
Τέσπα, εχθές έλυσα την ουρά, έλεγξα τα καλώδια, ψέκασα με σπρέι επαφών τους κονέκτορες και δεν παρατήρησα κάτι.
Η μεμβράνη υποπίεσης αλλάζεται με τα καρμπυρατέρ επάνω;
Μάλλον όχι. Θα το ξαναδέσω και θα το ψάξω κάποια άλλη στιγμή.
Η μεμβράνη μαζί με το slide έχει 80-90 ευρώ.
notakos600
15/06/2015, 15:19
Έχει αλλάξει κανείς μεμβράνη υποπίεσης με τα καρμπυρατέρ επάνω στο μηχανάκι;
zannisvel
15/06/2015, 15:53
Έχει αλλάξει κανείς μεμβράνη υποπίεσης με τα καρμπυρατέρ επάνω στο μηχανάκι;
Δε νομιζω οτι μπορει να γινει ενω ειναι πανω στο μηχανακι.
Γιατι προσπαθεις να αποφυγεις το βγαλσιμο των carbs? Απο περιεργεια ρωταω μονο.
notakos600
15/06/2015, 15:56
Δε νομιζω οτι μπορει να γινει ενω ειναι πανω στο μηχανακι.
Γιατι προσπαθεις να αποφυγεις το βγαλσιμο των carbs? Απο περιεργεια ρωταω μονο.
1)Κάνει ζέστη και είναι μπελάς
2)Μπορεί να τα σκαλίσω και να μην δουλεύει καθόλου
3)Δεν σκαμπάζω από carbs.
zannisvel
15/06/2015, 16:19
To να βγαλεις το carb δεν ειναι τιποτα. Το εκaνα και γω στο ΧΤ και δεν το ειχα ξανακανει ποτε. Ειναι πολυ ευκολο. Μετα για να αλλαξεις τη μεμβρανη υποπιεσης το μονο που εχεις να κανεις ειναι να το ξεβιδωσεις απο πανω το καπακι και να βγαλεις τη μεμβρανη, ενα ελατηριο, ενα πλαστικο και μια βελονα. Και να τα ξαναβαλεις με τη σωστη σειρα. Δε θα ξερυθμιστει το carb.
Pardalotzatziki
18/06/2015, 23:15
Η μεμβράνη υποπίεσης αλλάζεται με τα καρμπυρατέρ επάνω;
Μάλλον όχι. Θα το ξαναδέσω και θα το ψάξω κάποια άλλη στιγμή.
Η μεμβράνη μαζί με το slide έχει 80-90 ευρώ.
Τι εκανες τελικα;
notakos600
19/06/2015, 04:38
Περιμένω τη μεμβράνη.
zannisvel
20/08/2015, 10:17
ΤΟ βαζω και εδω.
Κλώτσησε η βίδα του φίλτρου στο ΧΤ όταν άλλαζα τα λάδια μάλλον επειδή ήταν ζεστό το μοτέρ. Την πάτησα σαν αρχάριος.
1)Έχει 75000 χλμ, αφού θα χρειαστεί να βγει το πλαϊνό καπάκι θα ήταν καλή ιδέα να αλλαχτούν και δισκάκια ελατήρια;
2)Αν είναι να μπει helicoil μήπως να έβαζα και στις 2 πάνω βίδες του φίλτρου να είμαι σίγουρος για το μέλλον;
3)Μαζί με την εργοστασιακή φλατζα του καπακιου πρέπει να μπει και φλατζοκολλα;
Τη δουλειά θα τη κάνω μόνος μου απλά θα έρθει μάστορας για το helicoil.
Δυναμoκλειδο έχω.
Any help is appreciated!!
Pardalotzatziki
12/09/2015, 00:38
ΤΟ βαζω και εδω.
Τη δουλειά θα τη κάνω μόνος μου απλά θα έρθει μάστορας για το helicoil.
Δυναμoκλειδο έχω.
Any help is appreciated!!
Το καταφερες; Τι εγινε;;
Εχω και γω ενα προβλημα........μαλλον χρειαζομει τρομπα μπρ. φρενου καθως ολα τα αλλα αλλαχτηκαν και χανει πιεση.
Καινουρια 200 !!!!! Μεταχειρισμενη δεν ξερω...αλλα σιγουρα θα ειναι φτηνοτερη.
Τι προτεινετε;; Καινουρια θα ηθελα αλλα αν δωσω 200 τη βαψαμε...
οταν λες ολα αλλαχτηκαν εννοεις και σετ επισκευης της τρομπας;
Pardalotzatziki
13/09/2015, 11:23
οταν λες ολα αλλαχτηκαν εννοεις και σετ επισκευης της τρομπας;
Ναι, σετ εμβολακι και τα λαστιχακια επαναφορας πισω απο τα πιστονια της δαγκανα.
Και φυσικα καθαρισμα δαγκανας κλπ.
Εβαλα και τακακια και περιμενα λιγο να πατησουν, νεα εξαερωση και παλι χανει ολη την πιεση στην μανετα.
Σωληνακι μαλλον οχι γιατι δεν λαστιχαρει για να παω προς τα κει. Απλα αν το αφησω λιγη ωρα χωρις να το πατησω χανει την πιεση.
Για να επανελθει σε φυσιολογικο επιπεδο πρεπει να πατησω την μανετα 9-10 φορες και αυτο κραταει για 5 λεπτα.
Πρεπει να φτασει σχεδον τερμα η μανετα και παλι το φρενο ειναι στο 20% σε σχεση με πριν....
sapila racing
13/09/2015, 12:06
Ναι, σετ εμβολακι και τα λαστιχακια επαναφορας πισω απο τα πιστονια της δαγκανα.
Και φυσικα καθαρισμα δαγκανας κλπ.
Εβαλα και τακακια και περιμενα λιγο να πατησουν, νεα εξαερωση και παλι χανει ολη την πιεση στην μανετα.
Σωληνακι μαλλον οχι γιατι δεν λαστιχαρει για να παω προς τα κει. Απλα αν το αφησω λιγη ωρα χωρις να το πατησω χανει την πιεση.
Για να επανελθει σε φυσιολογικο επιπεδο πρεπει να πατησω την μανετα 9-10 φορες και αυτο κραταει για 5 λεπτα.
Πρεπει να φτασει σχεδον τερμα η μανετα και παλι το φρενο ειναι στο 20% σε σχεση με πριν....
Οταν αλλαζεις το εμβολάκι και την τσιμούχα του στην τρόμπα, πρέπει να καθαρίζεις με ενα ψιλό γυαλόχαρτο το εσωτερικό κυλινδράκι της τρόμπας.
Τυχόν επικαθήσεις προκαλούν διαρροές και χαλάνε και την τσιμούχα.
Pardalotzatziki
13/09/2015, 23:14
Οταν αλλαζεις το εμβολάκι και την τσιμούχα του στην τρόμπα, πρέπει να καθαρίζεις με ενα ψιλό γυαλόχαρτο το εσωτερικό κυλινδράκι της τρόμπας.
Τυχόν επικαθήσεις προκαλούν διαρροές και χαλάνε και την τσιμούχα.
Εμπιστευομαι τον μηχανικο μου, ευτυχως τα τελευταια 6-7 χρονια βρηκα πολυ καλο τεχνικο και δεν εχω ιστοριες.
Να μη γινω ο βλακας που ρωταει "καθαρισες την τρομπα;" :lol:
Απ οτι φαινεται η τρομπα ειναι η επομενη λυση...
Φιλε μου αρκετα μου φαινοντε τα 5.000χλμ για αλλαγη.
Εγω τα αλλαζω καθε 3.000 μαξ αλλα ειναι ολα μεσα στην πολη οποτε και πιο ''απαιτητικα'', μαζι με φιλτρο βεβαια...
Οι φυσουνες στα καλαμια μπαινουν ,επειδη το ΧΤ ειναι χωματινο μηχανακι και πηγαινει θεωρητικα σε μερη με χωματα/σκονες/πετραδακια, για να προστατευσουν τις τσιμουχες των καλαμιων.
Το κακο ειναι οτι αν θες να τις αλλαξεις πρεπει να βγαζεις τα καλαμια.
Οι αεραγωγοι ειναι οντως πανακριβοι γιατι ειναι το πιο ευπαθες σημειο μιας και σε πτωση σπανε απευθειας.Δυστυχως το δικο μου το πηρα με μια ρογμη στον δεξι αεραγωγο απο πτωση μαλλον.Το ενοχλητικο ηταν οτι ετριζε, αλλα του εβαλα στοκο απο την εσωτερικη μερια και τωρα δε τριζει...
Τους λαιμους εγω τους καθαρισα με συρμα απ'αυτο που εχουμε για τα λυπη της κουζινας(:lol: ) και WD40
Nα ρωτήσω με αλλαγή τσιμούχες στα καλάμια πρέπει να αλλάζουμε και ξύστρες, (φοράει φυσούνες )
ΤΟ βαζω και εδω.
Κλώτσησε η βίδα του φίλτρου στο ΧΤ όταν άλλαζα τα λάδια μάλλον επειδή ήταν ζεστό το μοτέρ. Την πάτησα σαν αρχάριος.
1)Έχει 75000 χλμ, αφού θα χρειαστεί να βγει το πλαϊνό καπάκι θα ήταν καλή ιδέα να αλλαχτούν και δισκάκια ελατήρια;
2)Αν είναι να μπει helicoil μήπως να έβαζα και στις 2 πάνω βίδες του φίλτρου να είμαι σίγουρος για το μέλλον;
3)Μαζί με την εργοστασιακή φλατζα του καπακιου πρέπει να μπει και φλατζοκολλα;
Τη δουλειά θα τη κάνω μόνος μου απλά θα έρθει μάστορας για το helicoil.
Δυναμoκλειδο έχω.
Any help is appreciated!!
1 μετρα το μηκος απο τα ελατήρια όταν είναι ασυμπίεστα. Αν είναι κατω απο τις προδιαγραφές για αλλαγή, αλλαξέ τα. Τα δισκακια να τ' αλλαξεις αμα αρχίσει να πατινάρει.
2. οχι δεν χρειάζεται.
3. όχι δεν χρειάζεται φλαντζοκολα, εκτός αν έχει χτυπηθεί ή πετσικάρει το καπάκι.
Για το σπείρωμα που χαλασε ξαναπέρνα σπειροτόμο ή κολαούζο (αναλόγως αν είναι αρσενική ή θυληκή η βίδα) με το ίδιο σπείρωμά και θα ναι οκ. 10 ευρω έχει ένας σπειροτόμος, λιγότερο ένας κολαούζος. Καθαρισε καλά τα γρέζια μετα.
zannisvel
01/10/2015, 16:42
Thanks για την απαντηση!
Για να μη μπω σε αυτη τη διαδικασια, θα προσπαθησω να παρω μια λιγο πιο μακρυα βιδα και να δοκιμασω να δω αν θα πιασει. Ετσι και αλλιως η συγκεκριμενη βιδα δε θελει και πολυ σφιξιμο. Τωρα οσο για το κολαουζο, οσες φορες και να εχω προσπαθησει δε τα εχω καταφερει και γι 'αυτο επελεξα τη λυση του heli coil.
zandesiro
09/10/2015, 18:12
Χαιρετω την παρεα....
Ο φωτισμος μου στο στροφομετρο εχει γινει σχεδον ανυπαρκτος..
Επειδη χειμωνιαζει σιγα σιγα και παντα ο χειμωνας προσφερετε για ψιλοκουτσουδουλια ,πριν κανω οτιδηποτε....Να ρωτησω ειναι ευκολο να το επισκευασω-αλλαξω το φωτισμο το στροφομετρου ή να ψαχνω για κανα μεταχειρισμενο...??
Thanks..
o_gavros
09/10/2015, 18:26
Thanks για την απαντηση!
Για να μη μπω σε αυτη τη διαδικασια, θα προσπαθησω να παρω μια λιγο πιο μακρυα βιδα και να δοκιμασω να δω αν θα πιασει. Ετσι και αλλιως η συγκεκριμενη βιδα δε θελει και πολυ σφιξιμο. Τωρα οσο για το κολαουζο, οσες φορες και να εχω προσπαθησει δε τα εχω καταφερει και γι 'αυτο επελεξα τη λυση του heli coil.
ριξε κανα σύρμα όταν το κάνεις.
ομοιοπαθής και θα θελα να χαζέψω τη φάση.
SHOOTER045
09/10/2015, 19:12
Χαιρετω την παρεα....
Ο φωτισμος μου στο στροφομετρο εχει γινει σχεδον ανυπαρκτος..
Επειδη χειμωνιαζει σιγα σιγα και παντα ο χειμωνας προσφερετε για ψιλοκουτσουδουλια ,πριν κανω οτιδηποτε....Να ρωτησω ειναι ευκολο να το επισκευασω-αλλαξω το φωτισμο το στροφομετρου ή να ψαχνω για κανα μεταχειρισμενο...??
Thanks..
Λογικά κάηκε το λαμπάκι
Απ ότι θυμάμαι πρέπει να το βγάλεις ολόκληρο να βγάλεις ντιζα,καλωδια και έχει 4 βίδες
Προσοχή στο άνοιγμα
καθόλου δύσκολο δεν είναι, λίγο υπομονή θέλει γιατί πρέπει να βγάλεις το κοντερ.
μη δίνεται βάση στα χρώματα τον καλωδίων δεν θυμάμαι αν είναι η σωστή σειρά, το λαμπάκι για το κοντέρ είναι αυτό που φαίνεται ξεκουμπωμένο(λείπει το λαμπάκι) στη φώτο τα άλλα τρία είναι φλας, νεκρά και μεγάλη σκάλα.
342594
zandesiro
09/10/2015, 19:54
καθόλου δύσκολο δεν είναι, λίγο υπομονή θέλει γιατί πρέπει να βγάλεις το κοντερ.
μη δίνεται βάση στα χρώματα τον καλωδίων δεν θυμάμαι αν είναι η σωστή σειρά, το λαμπάκι για το κοντέρ είναι αυτό που φαίνεται ξεκουμπωμένο(λείπει το λαμπάκι) στη φώτο τα άλλα τρία είναι φλας, νεκρά και μεγάλη σκάλα.
342594
Thanks!!
zannisvel
10/10/2015, 00:15
Αλλαξα και τα 2 λαμπάκια στο κοντέρ. Με λίγη προσοχή τις αλλαζεις και χωρίς να το βγαλεις. Είναι πολύ ευκολο. Σε οποιοδήποτε μαγαζί με ελεκτρολογικα ηλεκτρονικά θα βρεις λαμπάκια για 30 με 50 λεπτα το καθένα σε οτι χρωμα θέλεις. Αλλαξε τες κ τις 2 αν θέλεις να έχουν την ίδια φωτεινότητα. ΠΡΟΣΕΧΕ τις περόνες που ασφαλιζουν το πίσω μέρος απο το κοντερ γιατί είναι τόσο μικρές που αν σου πέσουν κάτω δε θα τις βρεις ποτε.
zannisvel
10/10/2015, 00:16
ριξε κανα σύρμα όταν το κάνεις.
ομοιοπαθής και θα θελα να χαζέψω τη φάση.
Αν ποιασει το κόλπο με τις πιο μακρυες βίδες σου παίρνω 2 και για σένα και τις βάζουμε.
:beer:
Pardalotzatziki
10/10/2015, 00:57
Τα λαμπακια στο δικο μου μαυριζανε σιγα-σιγα και σκοτεινιαζε. Τελευταια χρονια δεν το κανει.
Δεν χρειαζεται να βγει το κοντερ απο πανω, απλως βγαζετε τις ασφαλειες απο κατω και ανοιγετε το κατω μερος.
Τραβατε το λαστιχακι με το αντιστοιχο λαμπακι οπως φαινεται στην φωτο που ανεβασε ο thnasd και το αλλαζετε.
zannisvel
17/10/2015, 08:12
Χαιρετώ,
Ο διακόπτης που βρίσκεται πάνω στη μπροστά τρόμπα, έχει γίνει πολύ ευαίσθητος και μένει αναμενόμενο το φως του φρένου. Αν πιεζω τη μενατα προς τα μπροστά τότε σβήνει αλλά με το που ξανακάνει επαφή ξανά ανάβει. Πουλιέται σαν ξεχωριστό ανταλλακτικό?
Επισκευάζεται?
:beer:
SHOOTER045
17/10/2015, 08:19
Ζανη κολλάει και μένει πατημένο .
Ίσως με wd 40 στρώσει .
Αν έχει φαγωθεί το δοντάκι ίσως θέλει αλλαγή.
Σε κάποιες μανετες είναι βιδωμένη στην σταθερή κάτω πλευρά, αν είναι έτσι θα βρεις εύκολα
notakos600
17/10/2015, 10:12
Τι εκανες τελικα;
Σόρυ, τώρα το είδα. Ήρθε τον Ιούλιο η μεμβράνη, 80-90 ευρώ, αν θυμάμαι καλά, μεμβράνη μαζί με το slide είναι στο κουτάκι. Προσπάθησα να βγάλω τους ελαστικούς λαιμούς εισαγωγής στον κύλινδρο και από το φιλτροκούτι, αλλά τσάκιζαν τόσο πολύ που τους λυπήθηκα...
Έβγαλα πίσω τροχό, ανάρτηση, φιλτροκούτι και δούλεψα σαν άνθρωπος, έβγαλα τα κάρπυρατέρ, τα καθάρισα καλά εξωτερικά, φύσηξα ζιγκλέρ, παπαράκια, όλα.
Έλυσα τα 4 βιδάκια του καρμπυρατέρ υποπίεσης,άλλαξα μεμβράνη και slide και ακολούθησα την αντίστροφη διαδικασία για να βάλω τα πάντα στη θέση τους. Το πήγα βόλτα και όντως δεν υπάρχει δισταγμός όπως πριν, μάλιστα μου φάνηκε πως πάει και καλύτερα από πριν σε θέμα απόκρισης στο γκάζι. Ζαχάρωσα πολλά μηχανάκια και κάποια από αυτά τα αγόρασα κιόλας, αλλά σαν το ΧΤάκι δεν υπάρχει με όλα τα καλά του και τα κακά του. Βασικά αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου το κάνεις βίδες και το ξαναδένεις για πλάκα.
zannisvel
17/10/2015, 11:19
Ζανη κολλάει και μένει πατημένο .
Ίσως με wd 40 στρώσει .
Αν έχει φαγωθεί το δοντάκι ίσως θέλει αλλαγή.
Σε κάποιες μανετες είναι βιδωμένη στην σταθερή κάτω πλευρά, αν είναι έτσι θα βρεις εύκολα
Εχω ριξει ενα κουτακι WD-40.... Απλα αυτο το καιρο ειμαι τοσο πιεσμενος που δε βρισκω ουτε 2 ωρες να το βγαλω και να παω να ψαξω. Γι'αυτο ρωτησα μηπως ειναι κατι που μπορω να το παραγγειλω και να το φτιαξω μια Κυριακη. Ασε που ακομα δεν εχω δει τι θα γινει και με τη βιδα απο το καπακι του φιλτου...
Μήπως έχει σπάσει η σούστα που είναι πισω απο τη μανέτα και δεν επιστρέφει στην αρχική θέση με αποτέλεσμα να σπρώχνει τον διακόπτη;
zannisvel
17/10/2015, 12:36
Μήπως έχει σπάσει η σούστα που είναι πισω απο τη μανέτα και δεν επιστρέφει στην αρχική θέση με αποτέλεσμα να σπρώχνει τον διακόπτη;
Εχει σουστα πισω απο τη μανετα? Με πιανεις αδιαβαστο.
Έχει μια μικρή σούστα αλλα δεν είμαι σίγουρος οτι αυτή είναι η δουλειά της :lol:
SHOOTER045
17/10/2015, 14:24
Έχει μια μικρή σούστα αλλα δεν είμαι σίγουρος οτι αυτή είναι η δουλειά της :lol:
Η σούστα είναι για την μανετα, αν σκύψεις από κάτω θα την δεις, αν όχι ίσως αυτονομηθηκε.
Τσέκαρε και το διακοπτακη
Καλησπερα γνωριζει κανεις ποσο πρεπει να ειναι η ακτινες για motard μπρος και πισω?
Ειναι καλυτερες η ανοξειδοτες η σπανε πιο ευκολα?
Υπαρχουν ανοξειδοτα φυσιγκια?
Paschalis660
07/12/2015, 18:10
Σας Χαιρετω και με καλοσοριζω
Θα ηθελα μια βοηθεια....
Βλεπω στην μοτο μου ενα λαστιχακι που χρειαζεται αλλαγη.
Μπορει καποιος να μου πει πιο / τι ειναι γιατι δεν το βρισκω στο service manual.
Παρακαλω δειται Φωτο. ειναι στην δεξια πλευρα.347793
Ευχαριστω
Pardalotzatziki
07/12/2015, 23:30
Για οτι χρειαζεσαι κρατα αυτο το link
http://www.yamaha-motor.eu/gr/services/yamaha-online-catalogue/index.aspx
Μπες εδω, βρες το μοντελο που εχεις και θα τα βρεις ολα...:wave2:
Σας Χαιρετω και με καλοσοριζω
Θα ηθελα μια βοηθεια....
Βλεπω στην μοτο μου ενα λαστιχακι που χρειαζεται αλλαγη.
Μπορει καποιος να μου πει πιο / τι ειναι γιατι δεν το βρισκω στο service manual.
Παρακαλω δειται Φωτο. ειναι στην δεξια πλευρα.347793
Ευχαριστω
οι αναθυμιάσεις είναι που πάνε στο φιλτροκούτι. Ότι και σωληνάκι να βάλεις κάνει, καλύτερα ένα για κύκλωμα βενζίνης με την σωστή διάμετρο. Επι τη ευκαιρία άλλαξε και αυτους τους απαράδεκτους κολιέδες της μάνας του.
Paschalis660
08/12/2015, 17:00
οι αναθυμιάσεις είναι που πάνε στο φιλτροκούτι. Ότι και σωληνάκι να βάλεις κάνει, καλύτερα ένα για κύκλωμα βενζίνης με την σωστή διάμετρο. Επι τη ευκαιρία άλλαξε και αυτους τους απαράδεκτους κολιέδες της μάνας του.
Σας Ευχαριστω πολυ :D:D:D
Paschalis660
08/12/2015, 17:01
τελιο λινκ thaaanks
zannisvel
11/12/2015, 14:28
Τελικα το ΧΤ ειχε τη πρωτη του γνωριμια με μηχανικο... :(
Μπηκε για να φτιαχτει το σπειρωμα στο καπακι του φιλτρου οπου τελικα μπηκε helicoil, επισης αλλαχτηκαν δισκοι συμπλεκτη, ελατηρια, ενα ρουλεμανακι στη καμπανα (προληπτικα), φλατζα, λαδια, φιλτρα, μπουζι, και διορθωθηκε και το θεματακι με το διακοπτη της μανετας που αναβει το φρενο. Τελικα η μανετα ηθελε ρυθμιση γιατι το παταγε συνεχομενα.
Κοστος 200€ και μου εκοψε αποδειξη κανονικα.
Πολυ καλος και ευγενικος, απο τους λιγους μαστορες που σε θελουν για παρεα ενω φτιαχνουν το μηχανακι σου.
notakos600
11/12/2015, 17:29
Τελικα το ΧΤ ειχε τη πρωτη του γνωριμια με μηχανικο... :(
Μπηκε για να φτιαχτει το σπειρωμα στο καπακι του φιλτρου οπου τελικα μπηκε helicoil, επισης αλλαχτηκαν δισκοι συμπλεκτη, ελατηρια, ενα ρουλεμανακι στη καμπανα (προληπτικα), φλατζα, λαδια, φιλτρα, μπουζι, και διορθωθηκε και το θεματακι με το διακοπτη της μανετας που αναβει το φρενο. Τελικα η μανετα ηθελε ρυθμιση γιατι το παταγε συνεχομενα.
Κοστος 200€ και μου εκοψε αποδειξη κανονικα.
Πολυ καλος και ευγενικος, απο τους λιγους μαστορες που σε θελουν για παρεα ενω φτιαχνουν το μηχανακι σου.
Καλά χιλιόμετρα. :beer::beer:
zannisvel
11/12/2015, 19:37
Καλά χιλιόμετρα. :beer::beer:
Thanks!!!!!
Το ΧΤ το κράτησες Νοτακο ή έγινες 100℅ hondakias.
:beer:
notakos600
11/12/2015, 20:17
Thanks!!!!!
Το ΧΤ το κράτησες Νοτακο ή έγινες 100℅ hondakias.
:beer:
Το πολιτικό είναι στην Αθήνα και το χωματερό στην ορεινή Ηλεία, στο χωριό της γυναίκας μου.
Πάντα θα υπάρχει ένα τουλαχιστον ΧΤ 600 στο γκαράζ μου!
zannisvel
19/12/2015, 09:33
Σήμερα έχουμε επισκευή δαγκανας στο ΧΤ, καλό καθάρισμα, αλλαγή τις τσιμουχες, καινούρια τακακια, και εξαέρωση.
notakos600
19/12/2015, 09:55
Σήμερα έχουμε επισκευή δαγκανας στο ΧΤ, καλό καθάρισμα, αλλαγή τις τσιμουχες, καινούρια τακακια, και εξαέρωση.
Καλά μαστορέματα. :beer:
zannisvel
19/12/2015, 16:17
Καλά μαστορέματα. :beer:
:beer::beer:
Nενικήκαμεν
Καλησπέρα και καλη χρονιά σε όλους. Θα ήθελα τις γνώσεις σας σχετικά με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την μοτοσυκλέτα μου (yamaha xt 600 2002). Πριν κάνα χρόνο είχα ένα πρόβλημα με το ρελέ της μίζας. Για την ακρίβεια, αφού έβαλα την μηχανή μπροστά, η μίζα συνέχισε να γυρνάει ακόμα και αφού είχα κλείσει τον διακόπτη. Έβγαλα την μπαταρία και αφού συμβουλεύτηκα ένα αντίστοιχο topic του φορουμ, την ξαναβάζω μπροστά, συνεχίζει να γυρνάει η μίζα όπως και πριν, χτυπάω με ένα κατσαβίδι το ρελέ και ξεκολλάει. Σιγουρεύτηκα έτσι ότι ήταν το ρελεδάκι. Το αλλάζω και εδώ και ένα χρόνο ήταν όλα καλά. Πρόσφατα, ξαναέκανε το ίδιο. Έμπειρος πια χτυπάω το ρελέ, ξεκολλάει κι όλα καλά. Δεν το άλλαξα αφού υπέθεσα ότι ίσως ήταν από την αυξημένη υγρασία των ημερών. Για κάνα δυο βδομάδες ήταν όλα καλά, μέχρι σήμερα. Το πρωί λοιπόν, παίρνω κανονικά τη μηχανή και πάω σε μια δουλειά. Την σβήνω για δυο λεπτά, πάω να την ξαναβάλω μπροστά, ακούγεται ότι οπλίζει το ρελέ, αλλά τίποτα. Το χτυπάω με ένα κλειδί, μιζάρω, παίρνει τσακμάκι χωρίς κανένα ζόρι. Πηγαίνω στην επόμενη δουλειά, σβήνω την μηχανή, την ανάβω μετά από καμιά ώρα, μιζάρω, παίρνει τσακμάκι. Έρχομαι σπίτι, την αφήνω με σκοπό να την πάω αύριο στον μηχανικό για έλεγχο, την σβήνω, ξαναδοκιμάζω να μιζάρω, πάλι παίρνει μπροστά χωρίς να ζορίζεται, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Πάω πριν λίγο να τσεκάρω αν παίρνει μπροστά για να μπορέσω να την πάω αύριο, τίποτα. Οπλίζει το ρελέ, αλλά η μίζα δεν γυρνάει. Το χτυπάω μπας και έχει κολλήσει, τίποτα, έβαλα λίγο wd-40 στις επαφές μήπως έχει πάρει υγρασία, τίποτα.
Τα φώτα σας παρακαλώ!!!! Είναι το ρελεδάκι ή τίποτα άλλο?
notakos600
11/01/2016, 17:12
Ρελεδάκι ή καρβουνάκια.
Ρελεδάκι ή καρβουνάκια.
Αρχικά ευχαριστώ πολύ για την τόσο άμεση απάντηση. Αν ήταν τα καρβουνάκια της μίζας, δεν θα είχε δώσει κάποια ένδειξη ότι ζορίζεται να πάρει μπροστά? Θέλω να πω ότι ήταν πολύ ξαφνικό, μιας και το μηχανάκι έπαιρνε μπροστά με την πρώτη, ακόμα και την τελευταία φορά που πήρε μπροστά. Δεν ζοριζόταν καθόλου. Ακόμα και όταν το πρωτοπαρουσίασε και χτύπησα λίγο το ρελέ, μετά πήρε μπροστά χωρίς ζόρι, λες και δεν είχε συμβεί τίποτα.
notakos600
11/01/2016, 17:25
Αρχικά ευχαριστώ πολύ για την τόσο άμεση απάντηση. Αν ήταν τα καρβουνάκια της μίζας, δεν θα είχε δώσει κάποια ένδειξη ότι ζορίζεται να πάρει μπροστά? Θέλω να πω ότι ήταν πολύ ξαφνικό, μιας και το μηχανάκι έπαιρνε μπροστά με την πρώτη, ακόμα και την τελευταία φορά που πήρε μπροστά. Δεν ζοριζόταν καθόλου. Ακόμα και όταν το πρωτοπαρουσίασε και χτύπησα λίγο το ρελέ, μετά πήρε μπροστά χωρίς ζόρι, λες και δεν είχε συμβεί τίποτα.
Άλλαξε κατ' αρχήν το ρελέ κι αν ξανακάνει τα ίδια βγάλε τη μίζα και άλλαξε καρβουνάκια.
Τα παξιμάδια στο ρελέ τα έχεις σφίξει;
Άλλαξε κατ' αρχήν το ρελέ κι αν ξανακάνει τα ίδια βγάλε τη μίζα και άλλαξε καρβουνάκια.
Τα παξιμάδια στο ρελέ τα έχεις σφίξει;
Δεν τα έχω πειράξει καθόλου από την μέρα που το άλλαξα. Καλή σκέψη πάντως, θα το κοιτάξω κι αυτό, μήπως έχουν ξεσφίξει από τους κραδασμούς!
notakos600
11/01/2016, 18:11
Δεν τα έχω πειράξει καθόλου από την μέρα που το άλλαξα. Καλή σκέψη πάντως, θα το κοιτάξω κι αυτό, μήπως έχουν ξεσφίξει από τους κραδασμούς!
Μην αγχώνεσαι, θα το βρεις και θα το φτιάξεις το πρόβλημα.
Μην αγχώνεσαι, θα το βρεις και θα το φτιάξεις το πρόβλημα.
Η αλήθεια είναι ότι έχω αγχωθεί λίγο, γιατί η μοτοσυκλέτα είναι το κύριο μέσο μεταφοράς μου και αυτό το πρόβλημα εμφανίστηκε την πιο ακατάλληλη στιγμή λόγω πολλών υποχρεώσεων. Ελπίζω, όμως να είναι το ρελεδάκι για να είναι σύντομα ετοιμοπόλεμος ο xt-ουρας. Όπως και να 'χει σε ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σου!
Καλησπέρα και καλη χρονιά σε όλους. Θα ήθελα τις γνώσεις σας σχετικά με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την μοτοσυκλέτα μου (yamaha xt 600 2002). Πριν κάνα χρόνο είχα ένα πρόβλημα με το ρελέ της μίζας. Για την ακρίβεια, αφού έβαλα την μηχανή μπροστά, η μίζα συνέχισε να γυρνάει ακόμα και αφού είχα κλείσει τον διακόπτη. Έβγαλα την μπαταρία και αφού συμβουλεύτηκα ένα αντίστοιχο topic του φορουμ, την ξαναβάζω μπροστά, συνεχίζει να γυρνάει η μίζα όπως και πριν, χτυπάω με ένα κατσαβίδι το ρελέ και ξεκολλάει. Σιγουρεύτηκα έτσι ότι ήταν το ρελεδάκι. Το αλλάζω και εδώ και ένα χρόνο ήταν όλα καλά. Πρόσφατα, ξαναέκανε το ίδιο. Έμπειρος πια χτυπάω το ρελέ, ξεκολλάει κι όλα καλά. Δεν το άλλαξα αφού υπέθεσα ότι ίσως ήταν από την αυξημένη υγρασία των ημερών. Για κάνα δυο βδομάδες ήταν όλα καλά, μέχρι σήμερα. Το πρωί λοιπόν, παίρνω κανονικά τη μηχανή και πάω σε μια δουλειά. Την σβήνω για δυο λεπτά, πάω να την ξαναβάλω μπροστά, ακούγεται ότι οπλίζει το ρελέ, αλλά τίποτα. Το χτυπάω με ένα κλειδί, μιζάρω, παίρνει τσακμάκι χωρίς κανένα ζόρι. Πηγαίνω στην επόμενη δουλειά, σβήνω την μηχανή, την ανάβω μετά από καμιά ώρα, μιζάρω, παίρνει τσακμάκι. Έρχομαι σπίτι, την αφήνω με σκοπό να την πάω αύριο στον μηχανικό για έλεγχο, την σβήνω, ξαναδοκιμάζω να μιζάρω, πάλι παίρνει μπροστά χωρίς να ζορίζεται, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Πάω πριν λίγο να τσεκάρω αν παίρνει μπροστά για να μπορέσω να την πάω αύριο, τίποτα. Οπλίζει το ρελέ, αλλά η μίζα δεν γυρνάει. Το χτυπάω μπας και έχει κολλήσει, τίποτα, έβαλα λίγο wd-40 στις επαφές μήπως έχει πάρει υγρασία, τίποτα.
Τα φώτα σας παρακαλώ!!!! Είναι το ρελεδάκι ή τίποτα άλλο?
καπως παιρνει παραπάνω εργασία το ρελε της μιζας σου. Δοκίμασε να το μονώσεις καλύτερα
Αρχικά ευχαριστώ πολύ για την τόσο άμεση απάντηση. Αν ήταν τα καρβουνάκια της μίζας, δεν θα είχε δώσει κάποια ένδειξη ότι ζορίζεται να πάρει μπροστά? Θέλω να πω ότι ήταν πολύ ξαφνικό, μιας και το μηχανάκι έπαιρνε μπροστά με την πρώτη, ακόμα και την τελευταία φορά που πήρε μπροστά. Δεν ζοριζόταν καθόλου. Ακόμα και όταν το πρωτοπαρουσίασε και χτύπησα λίγο το ρελέ, μετά πήρε μπροστά χωρίς ζόρι, λες και δεν είχε συμβεί τίποτα.
Παρε ενα χοντρο καλωδιο πανω απο 2,5 χιλιοστα μονοκλονο καλυτερα και δωσε για λιγο απο μπαταρια κατευθεια πανω στην μιζα η αν δεν μπορεις, στο καλωδιο που φευγει απο ρελε και παει στην μιζα αν παει να παρει αλαξε παλι ρελεδακι και θα εισαι οκ (λενε οτι τα παλια ρελεδακια στρογκιλα ειναι καλητερα αλλα θα πρεπει να πας ομως στον ηλεκτρολογο να σου βαλει μια ασφαλεια ενδιαμεσα η εχε παντα ενα ρεζερβα σπιτι 7,5 ευρω κανει).
Αν παλι δεν παρει δοκιμασε με αλλη μπαταρια αν παλι δεν κανει τιποτα πας για καρβουνακια μιζας.
μέτρα και μπαταρία βασικά. Το ίδιο είχα κι εγώ. Εγώ ξήλωσα και τη μίζα και άλλαξα καρβουνάκια αλλά η γενική της όψη όταν την άνοιξα ήταν καλή. Η μπαταρία όμως αν και 6 μηνών τα είχε φτύσει.
notakos600
12/01/2016, 09:13
Μπαταρία-καλωδίωση-ρελές-καρβουνάκια...το τετράπτυχο!
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Το πρόβλημα λύθηκε - αλλαγή ρελεδάκι. Βέβαια αγόρασα ένα ιμιτασιόν καθώς για το γνήσιο ο Σπηλιώτης μου ζήτησε 78 ευρώ (για ένα ρελεδάκι???:moutza: ). Δυστυχώς δεν το γνώριζα αυτό για το παλιό το στρόγγυλο. Την επόμενη φορά θα το έχω υπόψιν μου!
notakos600
12/01/2016, 09:35
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Το πρόβλημα λύθηκε - αλλαγή ρελεδάκι. Βέβαια αγόρασα ένα ιμιτασιόν καθώς για το γνήσιο ο Σπηλιώτης μου ζήτησε 78 ευρώ (για ένα ρελεδάκι???:moutza: ). Δυστυχώς δεν το γνώριζα αυτό για το παλιό το στρόγγυλο. Την επόμενη φορά θα το έχω υπόψιν μου!
Εγώ έχω πάνω ένα κινέζικο 15 ευρώ και είναι μια χαρά.
Καλά χιλιόμετρα να έχεις. :beer:
Εγώ έχω πάνω ένα κινέζικο 15 ευρώ και είναι μια χαρά.
Καλά χιλιόμετρα να έχεις. :beer:
:beer:
zannisvel
12/01/2016, 15:52
Που ειναι το ρελε της μιζας στο ΧΤ? Αν γινει καμια στραβη να το εχω υπόψιν ?
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Το πρόβλημα λύθηκε - αλλαγή ρελεδάκι. Βέβαια αγόρασα ένα ιμιτασιόν καθώς για το γνήσιο ο Σπηλιώτης μου ζήτησε 78 ευρώ (για ένα ρελεδάκι???:moutza: ). Δυστυχώς δεν το γνώριζα αυτό για το παλιό το στρόγγυλο. Την επόμενη φορά θα το έχω υπόψιν μου!
οπως είπα και πριν να μονωσεις καλά το ρελε απο την υγρασία για να μην χαλάσει και αυτός
Που είναι η μπαταρία; Θα το δεις να βρίσκεται λίγο πιο μπροστά... Κάτω και μπροστά από το καρμπ..
οπως είπα και πριν να μονωσεις καλά το ρελε απο την υγρασία για να μην χαλάσει και αυτός
Να τυλίξω τα καλώδια στο μέρος της επαφής με μονωτική ταινία ας πούμε?
Μάλλον κοίταγμα η μίζα θέλει
Μάλλον κοίταγμα η μίζα θέλει
Πώς μπορεί να φταίει η μίζα αφού η μοτοσυκλέτα πριν εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα, αλλά και τώρα που άλλαξα το ρελεδάκι, παίρνει αμέσως μπροστά, χωρίς κανένα ζόρι, με το που πατήσεις το button?
notakos600
12/01/2016, 18:53
Πώς μπορεί να φταίει η μίζα αφού η μοτοσυκλέτα πριν εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα, αλλά και τώρα που άλλαξα το ρελεδάκι, παίρνει αμέσως μπροστά, χωρίς κανένα ζόρι, με το που πατήσεις το button?
Είσαι fixed, καλά χιλιόμετρα. :beer:
Σε παρόμοια περίπτωση με το δικό μου μετά από αλλαγή 2 ρελέ με τα φτηνά, κρατούσαν 2-3 μέρες μετά άνοιξα μίζα (καθάρισμα και καινούργια καρβουνάκια)που ήταν σε μέτρια κατάσταση αλλά συνέχισα να έχω πρόβλημα που τελικά το έλυσα με αλλαγή των 2 καλωδίων (μίζα>ρελέ[μαύρο] και ρελέ>μπαταριά[κόκκινο]) τουλάχιστον για 3-4 μήνες μετά που το πούλησα δεν είχα πρόβλημα. Το αναφέρω για να υπάρχει αλλά απο οτι έψαχνα και εγώ τότε που είχα το πρόβλημα 99% των περιπτώσεων ήταν απλά το ρελέ.
Σε παρόμοια περίπτωση με το δικό μου μετά από αλλαγή 2 ρελέ με τα φτηνά, κρατούσαν 2-3 μέρες μετά άνοιξα μίζα (καθάρισμα και καινούργια καρβουνάκια)που ήταν σε μέτρια κατάσταση αλλά συνέχισα να έχω πρόβλημα που τελικά το έλυσα με αλλαγή των 2 καλωδίων (μίζα>ρελέ[μαύρο] και ρελέ>μπαταριά[κόκκινο]) τουλάχιστον για 3-4 μήνες μετά που το πούλησα δεν είχα πρόβλημα. Το αναφέρω για να υπάρχει αλλά απο οτι έψαχνα και εγώ τότε που είχα το πρόβλημα 99% των περιπτώσεων ήταν απλά το ρελέ.
Σκέφτομαι να αλλάξω κι εγω τα δυο καλώδια με το που βρω λίγο χρόνο.
Να τυλίξω τα καλώδια στο μέρος της επαφής με μονωτική ταινία ας πούμε?
Nαι, τυλιξε καλά και τον ρελε.
notakos600
03/03/2016, 08:25
Ψάχνω για σετ επισκευής καρμπυρατέρ στο ΧΤ600E, mainjet 130 και secondary jet 120.
Ξέρει κανείς κάποιο μαγαζί εδώ πριν μπω ebay;
Thanks.
ζιγκλερ για keihin, κλπ συνηθως έβρισκα στον Γαλεο επι της Πειραιως στο υψος του μετρο κεραμεικος (μεχρι το 2010)
Παρε ενα τηλεφωνο, δεν χανεις τιποτα
http://www.xo.gr/profile/profile-910646609/el/
brainshaker
23/05/2016, 15:37
service manual για xt 600E του 2000 που μπορουμε να βρουμε ψαχνω παντού και δεν μπορω να βρω με τιποτα. Μόνο του 1990 εχω βρει
zandesiro
23/05/2016, 21:56
service manual για xt 600E του 2000 που μπορουμε να βρουμε ψαχνω παντού και δεν μπορω να βρω με τιποτα. Μόνο του 1990 εχω βρει
Owner manual και parts manual εχω!
Για ΧΤ600Ε!
Αν σε ενδιαφερει καποιο στειλε μου ενα email σου με πμ!
Καλησπερα σε ολους του φιλους δικυκλων γτ μας ενωνει η ιδια αγαπη.λοιπον θα ηθελα και εγω αν δεν σου ειναι κοπος φιλε zandeziro τα manual (mks0665@yahoo.gr).
Αγορασ και εγω λοιπον ενα yamahaki χτ 500ε και επειδη θελω να το κρατησω λιγο καιρο λεω να το προσεξω λιγακι!!!οποτε ολα τα τιπς που διαβασα σε αυτο το ποστ ειναι πολυ καλα και ευχαριστω ολους για τις συμβουλες.!!!!!!!
Pardalotzatziki
18/09/2016, 01:46
Hallo boys and girls.
Αρχισα να σκεφτομαι αλλαγη λαδιων. Εβαζα Motul χωρις να ειμαι απολυτα ικανοποιημενος, ειδικα στο κιβωτιο. Οσο περναει ο καιρος ή τα χιλιομετρα πεφτει η αποδοση τους
και θελει ζορι στις αλλαγες.
Εχει βαλει καποιος Yamalube; Διαβασα στο νετ αλλα δεν ξερω ποια εταιρια τα φτιαχνει για τη ΥΑΜΑΗΑ, αναφερουν πολλες.
Σκεφτομαι για Castrol, εχω βαλει μια φορα πριν χρονια. Valvoline τα εχω διαγραψει προ πολλου.
Αλλες περιπτωσεις ειναι Elf, Bel ray, Motorex.
Αν και εχει ξαναγινει συζητηση, αλλα δεν θυμαμαι τι ειπωθηκε, τι παιζεται με λαδια απο εταιριες οπως Shell, BP κλπ;;
Εγω εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος απο bell ray exp 15-50.
Pardalotzatziki
18/09/2016, 11:14
Εγω εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος απο bell ray exp 15-50.
Εχει και το Τhumper 10w40 που ειναι για μονοκυλινδρα.
Για κινητήρα 15-16 ετών και με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας προτιμώ 15w50! Η αληθεια πάντως ειναι πως δεν εχω δοκιμάσει τα 10w40
Pardalotzatziki
19/09/2016, 14:57
Για κινητήρα 15-16 ετών και με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας προτιμώ 15w50! Η αληθεια πάντως ειναι πως δεν εχω δοκιμάσει τα 10w40
10w40 εβαζα το χειμωνα, οταν αλλαζα 2 φορες το χρονο λαδια. Τωρα...βραστα. Οποτε μπορουμε χαχα
notakos600
22/09/2016, 09:58
Θέλω να αλλάξω ελατήρια στο μπροστινό.
Θυμάται κανείς πως μπαίνουν; οι αραιές σπείρες μπαίνουν επάνω ή κάτω;
Θέλω να αλλάξω ελατήρια στο μπροστινό.
Θυμάται κανείς πως μπαίνουν; οι αραιές σπείρες μπαίνουν επάνω ή κάτω;Προφανως μιλας για προοδευτικα ελατηρια Οι αραιες λοιπον σπειρες πανε κατω και οι πυκνες πανω
notakos600
22/09/2016, 10:41
Προφανως μιλας για προοδευτικα ελατηρια Οι αραιες λοιπον σπειρες πανε κατω και οι πυκνες πανω
Να είσαι καλά! :beer:
Panikas500
29/09/2016, 18:14
Εχω ενα yamaha xt 500e 2003...το πηρα ολοκαίνουριο...το καημενο πως το εχω καταντησει δε λέγεται! Ειπα να το αλαφρυνω μια μερα κ αρχισα να ξυλωνω και να κοβω καλωδια φλας φωτα διακοπτες τα παντα..η μιση πλεξουδα εμεινε.λετε να παρω αλλη πλεξουδα ?
MG-KTiNoS
29/09/2016, 18:36
Εχω ενα yamaha xt 500e 2003...το πηρα ολοκαίνουριο...το καημενο πως το εχω καταντησει δε λέγεται! Ειπα να το αλαφρυνω μια μερα κ αρχισα να ξυλωνω και να κοβω καλωδια φλας φωτα διακοπτες τα παντα..η μιση πλεξουδα εμεινε.λετε να παρω αλλη πλεξουδα ?
για άλλο μηχανάκι τη μπαλευεις????
lykourgi
29/09/2016, 18:40
..η μιση πλεξουδα εμεινε.λετε να παρω αλλη πλεξουδα ?
Όχι.
Συνέχισε να κόβεις αυτή που έχεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.