Σύνδεση

View Full Version : DUKE III vs ALL



Σελίδες : 1 2 [3]

byron
14/03/2008, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Βύρωνα, θα το ξαναγράψω μιας κ μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

ΔΕΝ κάνω συγκρίσεις. Πολύ δε περισότερο δεν το συνέκρινα με το καινούργιο ΚΤΜ.
Ισα-ίσα ανέφερα οτι είναι πολλά τα χρήματα και ΔΕΝ το κοιτώ καν...

Τώρα για το BUELL είναι ένα muscle/streetfighter bike και πεδίο του είναι πόλεις...και δεν θες εκεί απόλυτες τιμές ιπποδύναμης, ούτε πολυκύλινδρα μοτέρ. Τα 100 αλογάκια του είναι υπεραρκετά σε συνδυασμό με τα ποσά και την κατανομή της ροπής του στην κλίμακα στροφών, η γεωμετρία του, το μήκος του, τα φρένα του, το ελάχιστο φάρδος του, ο τρόπος που επιταγχύνει, και η ευκολία οδήγησης/φιλικότητα του είναι θέματα που πρέπει να λάβει κανείς υπ οψιν του...
ένα μηχανάκι που ξεκινάς χαλαρά με 2α και περνάς αλλαγή σε 4η...

πότε θα σταματήσουμε να τα μετράμε όλα με τις μέγιστες τιμές ισχύος στα κόκκινα?
έτσι κι αλλιώς ΔΕΝ οδηγάμε τα μηχανάκια μας στα δυναμόμετρα παρά στους δρόμους...

Και προσωπικά για να κλείσω το θέμα, αν θα έπερνα μηχανάκι της αυτής κατηγορίας για εδώ μέσα, μάλλον αυτό θα επέλεγα.

Προφανώς δεν έγινες κατανοητός γιατί στο αρχικό σου ποστ έκανες μια σύγκριση ή έτσι φάνηκε.

Στα υπόλοιπα που λες δεν έχω να προσθέσω τίποτα απ΄τη στιγμή που επιλέγεις με τελείως διαφορετικά κριτήρια απ΄τα δικά μου.
Εγώ δεν θα λάμβανα υπ΄όψη (και δεν τις λαμβάνω) τις απόλυτες ιπποδυνάμεις, αλλά.......το made in USA περιτύλιγμα που προσφέρει το Buell δεν το μασάω.
Προσφέρει ένα κινητήρα 50ετίας, με μετριότατη ποιότητα κατασκευής, αναρτήσεις της σειράς, και με σημαία τον περιμετρικό δίσκο. Και όλο αυτό το αποτιμά στα 14.900?. Και αν θελήσεις να το κάνεις λίγοοοοο πιο γρήγορο με καμμιά εξάτμιση (; ) μιας και τα 80-85 ρόδα είναι λίγα για τον ρόλο που θέλει να παίξει, πάς εύκολα στα 17.000?.

Να θεωρείς τα 17.000? του ΚΤΜ υπερβολικά σε σύγκριση με ένα γιαπωνέζικο να το καταλάβω. Να τα θεωρείς υπερβολικά σε σχέση με τα 15.000? του Buell με τη καμμία...:wave2:

makis206
14/03/2008, 14:35
Τώρα που οι διαμάχες έγιναν αντιπαραθέσεις μπορώ να μιλήσω άφοβα :rotflmao:


Και γ@μώ τα μηχανάκια !! Το είδα, το καβάλησα (στη βιτρίνα) το ερωτεύτηκα !!

Πολλά τα 10 για τη χρηστικότητα που προσφέρει μιας και η κ@ύλα δεν είναι ο μόνος λόγος που θα μ'έκανε ν'αγοράσω μια μηχανή αλλά αυτό το πραγματάκι ΤΟ ΘΕΛΩ !!

:a8: :a25: :a25: :a25: :a8:

Αν είχε ένα κύλινδρο ακόμα τώρα θά'μουνα Ευρωπαίος :a23: :a23: :a20:


Μαύρο-πορτοκαλί ε ;:smokin:

devil's animal
14/03/2008, 14:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Τώρα που οι διαμάχες έγιναν αντιπαραθέσεις μπορώ να μιλήσω άφοβα :rotflmao:


Και γ@μώ τα μηχανάκια !! Το είδα, το καβάλησα (στη βιτρίνα) το ερωτεύτηκα !!

Πολλά τα 10 για τη χρηστικότητα που προσφέρει μιας και η κ@ύλα δεν είναι ο μόνος λόγος που θα μ'έκανε ν'αγοράσω μια μηχανή αλλά αυτό το πραγματάκι ΤΟ ΘΕΛΩ !!


Αν είχε ένα κύλινδρο ακόμα τώρα θά'μουνα Ευρωπαίος :a23: :a23: :a20:


Μαύρο-πορτοκαλί ε ;:smokin:


πηγαινε να σπαμμαρεις αλλου ρε.
:mad: :mad:



εδω ειναι σοβαρο thread. :look:






















:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

makis206
14/03/2008, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
πηγαινε να σπαμμαρεις αλλου ρε.
:mad: :mad:
εδω ειναι σοβαρο thread. :look:
:rotflmao: :rotflmao:

Το είδες από κοντά ρε ;:a8:

Είδες την ψαλιδάρα ;:a8:

Τα Μαρκεζινάκια ;:a8:

Την ουρίτσα του ;:a8:

Τα WP του τα όμορφα ;:a8:



:a32: :a32: :a49: :a32: :a32:

Alki_Viades
14/03/2008, 15:17
Σαν πρωην κατοχος duke II εχω να πω τα εξης: το 2002 τον ειχα αγορασει 9850 ευρω, με τα οποια τοτε σιγουρα μπορουσες να αγορασεις περισσοτερα πραγματα απ'οτι τωρα (ρουχα, φαγητο, διαμονη, διασκεδαση, οτιδηποτε) αρα ειχαν σιγουρα μεγαλυτερη αξια απο τα 10000 που κοστιζει το duke III.

Δε λεω πως ειναι λιγα τα λεφτα, αλλα γιατι τοσος ντορος τωρα κι οχι τοτε;

Καπου διαβασα πως 10Κ συν οτι βαλεις θα παει πολλα, δεν ισχυει αυτο γιατι πολυ απλα η μηχανη δεν χρειαζεται ΤΙΠΟΤΑ! Απο αναρτησεις και περιφερειακα εχει απο τη μανα του οτι καλυτερο, μονο τελικα μπορει καποιος να θελει να αλλαξει για καλυτερο θορυβο, χωρις ουσιαστικο κερδος σε δυναμη (και το ιδιο ισχυει και για ολους τους ανταγωνιστες)

Οσο για τις συγκρισεις με xtx, xr, husaberg, vor, tdm(!) κτλ περιτευουν, το θεμα ειναι τι μηχανη γουσταρεις και για ποια χρηση τη θες, τα υπολοιπα ειναι ανουσια. Παντως εγω δεν μετανοιωσα ουτε cent απ'οτι εδωσα, με την πρωτη ευκαιρια το ΙΙΙ το χτυπαω α-νε-τα :D

flwros
15/03/2008, 17:05
sωστος ο αλκιβιαδης!κ ερχομαι να προσθεσω..σιγα μην επερνα bu"rd"ell !!τι ειμαι?κανας παλιοgay,εγωκεντρικος βου-που? στην τελικη εγω ξερω που παιρνει λαδια "τουλαχιστον"

mats8282
18/03/2008, 09:53
Εμενα παντως εμφανισιακα δεν μου αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ ο Δουκας....Ειδικα αυτη η εξατμιση απο κατω με τσαντιζει....Βιτσια ειναι αυτα βεβαια και εξυπηρετει στο χαμηλο κεντρο βαρους αλλα δεν μου καθεται στο ματι καθολου καλα....Μαπα το καρπουζι....Δεν ξερω αν απο κοντα ειναι πιο εμφανισιμος και απλα δεν φαινεται καλα στις φωτογραφιες....



Αμα πηγαινα ποτε για μονοκυλινδρο σε αυτα τα λεφτα θα επερνα....


124295

devil's animal
18/03/2008, 14:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
Εμενα παντως εμφανισιακα δεν μου αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ ο Δουκας....Ειδικα αυτη η εξατμιση απο κατω με τσαντιζει....Βιτσια ειναι αυτα βεβαια και εξυπηρετει στο χαμηλο κεντρο βαρους αλλα δεν μου καθεται στο ματι καθολου καλα....Μαπα το καρπουζι....Δεν ξερω αν απο κοντα ειναι πιο εμφανισιμος και απλα δεν φαινεται καλα στις φωτογραφιες....



Αμα πηγαινα ποτε για μονοκυλινδρο σε αυτα τα λεφτα θα επερνα....


υποκειμενικη ειναι η ομορφια αλλα αυτο που εβαλες ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ομορφο!
:beer: :beer: :beer:

Nikker
26/03/2008, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

Να θεωρείς τα 17.000? του ΚΤΜ υπερβολικά σε σύγκριση με ένα γιαπωνέζικο να το καταλάβω. Να τα θεωρείς υπερβολικά σε σχέση με τα 15.000? του Buell με τη καμμία...:wave2:

Γιατί να μην δικαιολογεί το κόστος παραγωγής του το Buell?

Πρώτον, αλουμινένιο σασί.Ας φορέσεις αλουμίνιο σε ένα TDM900 να δεις πόσο θα πάει.

Έπειτα, το στήσιμο της μηχανής είναι απλά κορυφαίο.Βενζίνη μέσα στο σασί, λάδια στο ψαλίδι, εξατμήσεις κάτω απο την μηχανή, απίστευτα μαζεμένο μεταξόνιο και φοβερά καλοζυγισμένη μηχανή.
Κινητήρας που δίνει την δύναμη του απλόχερα...συγκριτικά με το 1200GS που βγάνει 100 άλογα στις 7000 στροφές το Buell τα βγάζει στις 6000rpm.

Τέλος το φρένο της Buell είναι μία καινοτομία πολύ απλή στην λογική που ειναι απίστευτο πως δεν την είχανε σκεφτεί 100 χρόνια τώρα.Πιο αποδοτικό, πιο αποτελεσματικό με λιγότερες φθορές σε τακάκια και δισκόφρενο.ZLT λέγεται και βασίζεται σε μία πολύ απλή φυσική σκέψη...την οποία υοθετεί και η Brembo τώρα.

Η ΚΤΜ που λέτε...τώρα ξεκινάει να ακολουθεί το στήσιμο που τα Buell έχουνε υοθετήσει εδώ και 20 χρόνια.Με βενζίνη κάτω απο την σέλα, λάδια σε ψαλίδι (690 SMC?), εξατμήσεις απο κάτω (Νέος Δούκας?το RC8?).

Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μοντέλα της Buell, πάντως τον Ulysses τον θεωρώ κορυφή στην κατηγορία του.

Tpap
26/03/2008, 11:59
άσε μας ρε φίλε.

Μόνο το ΚΤΜ δικαιολογεί τα λεφτά του.
Και μόνο αυτό συγκεντρώνει ευρηματικές --που να αξίζουν να πληρώσεις-- πατέντες.

byron
26/03/2008, 12:31
Δεν ξέρω άν το Ulysess είναι καλύτερο απ΄το GS. Μπορεί και να είναι. Αλλή κατηγορία όμως το touring και άλλη κατηγορία τα street fighter. Και το ΧΒ δεν είναι touring....

Στοχεύει σε μια κατηγορία που εκτός των φθηνότερων Japan, έχει ανταγωνισμό από τα επίσης φθηνότερα Super Duke, Tuono, και του πιο ακριβού Brutale.
Πως να το κάνουμε δλδ; Στην κατηγορία που θέλει να παίξει, και τα άλογα έχουν σημασία και τα περιφερειακά και ο τρόπος που λειτουργεί το μοτερ.

ΥΓ 1. Το TDM έχει αλουμινένιο σκελετό.
ΥΓ 2. Το ότι χρησιμοποιεί τον σκελετό ή το ψαλίδι για αποθηκευτικούς χώρους δεν λέει και τίποτα. Τα ξηρά κάρτερ έχουν ανακάλυφθεί εδώ και πολλές δεκαετίες
ΥΓ3. Η εξάτμιση από κάτω, ΔΕΝ είναι καμμιά πατέντα της Buell. Και το srx μου εξάτμιση από κάτω είχε.

OzZzZzY
26/03/2008, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το είδες από κοντά ρε ;:a8:

Είδες την ψαλιδάρα ;:a8:

Τα Μαρκεζινάκια ;:a8:

Την ουρίτσα του ;:a8:

Τα WP του τα όμορφα ;:a8:



:a32: :a32: :a49: :a32: :a32:



πες και για την σελα του :D :D :D

devil's animal
26/03/2008, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το είδες από κοντά ρε ;:a8:

Είδες την ψαλιδάρα ;:a8:

Τα Μαρκεζινάκια ;:a8:

Την ουρίτσα του ;:a8:

Τα WP του τα όμορφα ;:a8:





Μανωλιο δεν εχω προλαβει να παω να το δω...:sad: :sad:

ευελπιστω στην εκθεση που θα γινει σε 4 μερουλες...:D :D


αν το δινουν και test ride....:a54: :a46: :a08: :a30: :a25: :a2:

makis206
26/03/2008, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
πες και για την σελα του :D :D :D

Ο παράδεισος του παρτάκια !:a25:


:rotflmao: :rotflmao:

makis206
26/03/2008, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
αν το δινουν και test ride....:a54: :a46: :a08: :a30: :a25: :a2:

Εγώ το πήγα μια γρήγορη τσάρκα πριν λίγες μέρες, ήταν ολοκαίνουργιο και σχεδόν απάτητο για ν'αρχίσω να του πίνω το αίμα, κρίμα θα ήταν.

Σε γενικές γραμμές μου άρεσε, ωραίο στησιματάκι, τα φρενάκια του είχαν αρκετά καλή αίσθηση και τα τακάκια δεν είχαν σημαδέψει το δίσκο ακόμα, ζωηρό μου φάνηκε το μοτέρ χαμηλά, δεν είχε ιδιαίτερους κραδασμούς για μονοκύλινδρο 700 κυβικών, μια χαρούλα, ο καγκουράκος πιτσιρικάς βρήκε το κόσμημα της ζωής του !

Για εμάς τους 30ρηδες όμως..:lol:

Κι ένα μικρό παραπονάκι, θέλει aftermarket εξάτμιση επειγόντως ! Δεν θα πλερώνουμε Duke III για ν'ακούμε ΧΤΧ κύριοι !:evil:

:lol: :beer: :beer:

devil's animal
27/03/2008, 08:05
αν αυτα που γραφονται ΕΔΩ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=56079) ειναι αληθεια...


τοτε τα 690 μοταρντ της ΚΤΜ (ειτε λεγονται Δουκας ειτε SMC) θα ειναι απλα ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!

78 ΑΛΟΓΑ η μοτερουκλα και γενικα πιο ασπαστο απο το προηγουμενο. δεν ξερω τι αλλο μπορουν να ζητησουν οι κατα τον κοσμο φανατικοι της μαρκας και μη.



και οσο για το χρηματικο νομιζω οτι απλα....ΑΞΙΖΕΙ!!!







ετσι για να να αναψει λιγο και η διαμαχη....































πω,ρπμ πριζωθηκα ασχημα. Θα παω να κανω κανενα test ride μΕ φαινεται!!!
:lol: :lol:

Nikker
27/03/2008, 08:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

ΥΓ 1. Το TDM έχει αλουμινένιο σκελετό.
\

Ουπς...

Julius
27/03/2008, 11:03
perasa exthes apo to magazi enos filou kai ton eida apo konta (ton douka)


meta apo kana dyoro mou eipe....... tha kateveis gia na kliso h' tha se kliso mesa????





ante geia einai lemeeeeeeeeeeeeeeeee


:bigcry: (9700!!!)


:wave2:

fethry
27/03/2008, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
perasa exthes apo to magazi enos filou kai ton eida apo konta (ton douka)

meta apo kana dyoro mou eipe....... tha kateveis gia na kliso h' tha se kliso mesa????

Ακόμα μέσα είσαι ε? :rotflmao: :rotflmao:

OzZzZzY
27/03/2008, 23:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Εγώ το πήγα μια γρήγορη τσάρκα πριν λίγες μέρες, ήταν ολοκαίνουργιο και σχεδόν απάτητο για ν'αρχίσω να του πίνω το αίμα, κρίμα θα ήταν.

Σε γενικές γραμμές μου άρεσε, ωραίο στησιματάκι, τα φρενάκια του είχαν αρκετά καλή αίσθηση και τα τακάκια δεν είχαν σημαδέψει το δίσκο ακόμα, ζωηρό μου φάνηκε το μοτέρ χαμηλά, δεν είχε ιδιαίτερους κραδασμούς για μονοκύλινδρο 700 κυβικών, μια χαρούλα, ο καγκουράκος πιτσιρικάς βρήκε το κόσμημα της ζωής του !

Για εμάς τους 30ρηδες όμως..:lol:

Κι ένα μικρό παραπονάκι, θέλει aftermarket εξάτμιση επειγόντως ! Δεν θα πλερώνουμε Duke III για ν'ακούμε ΧΤΧ κύριοι !:evil:

:lol: :beer: :beer:


μια ακραπα στο πλαι σαν αυτη που φορανε τα αλλα 690 να πυροβολαει :D