View Full Version : Xt Restoring
το φιδακι ο διαμαντης.o-ring ενισχυμενη με κωδικο 520...
184511
η συσκευασια περιλαμβανει και κλεισιμο με ασφαλεια και τον κλασικο πειρο με κεφαλωμα...
184512
εγω προτιμησα την κλασικη ασφαλεια...ολα αυτα βεβαια αφου μετρησα και κοντηνα την αλυσιδα.τροχισα τον πειρο με το dremel και τον εβγαλα...
184513
η κορνουλα στη θεση της,βαμενη και με γυαλισμενο στεφανι...
184514
Σπυρο καλη χρονια
ειδα ενα ποστ που λες για ποιον εξηγεις και τι!
φυσικα υπαρχουν ανθρωποι που αυτα που γραφεις μπορει να τα περνανε ετσι γιατι τα ξερουν ηδη και τα εχουν ζησει!
βεβαια εγω εχω ηδη μαθει πολλα διαβαζοντας 2 δουλειες σου και ακομα περισσοτερα διαβαζοντας απο τους αλλους!
οποτε καλα κανεις και σε ευχαριστω για αυτο!
καλη συνεχεια
danaos75
02/01/2010, 21:08
Σπύρο πολυ καλή δουλειά και μου έχεις δώσει και κανα δυο ιδεες για το δικό μου ΧΤ. Μπράβο
συνέχισε την καλή δουλεια, και το φωτο ρεπορταζ
:wave2:
ωραιος κ μερακλης παμε προχωρα το να το δουμε τελειωμενο !!!!!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ολους.ευχομαι τιποτα να μην ταραξει τηνοικογενειακη σας γαληνη.συνεχιστε να παρακολουθειτε και να δινετε κουραγιο...
mimakoulinakos
04/01/2010, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
και το κερασακι στην τουρτα ειναι η τοποθετηση OHLINS αυτοκολητου που εφτιαξα μονος μου... στειλε μου βρε σπυρο και μενα ενα που το εχω ακομα κα'ι'μο!
Αρχικά δημιουργήθηκε από mimakoulinakos
στειλε μου βρε σπυρο και μενα ενα που το εχω ακομα κα'ι'μο!
εσενα σε τιμωρω.αν δεν ερθεις απο δω να σε χωσω σε καμια αγγαρεια αυτοκολλητο δεν παιρνεις.:rotflmao: :lol:
στειλε πμ τη διευθυνση...:wave2:
επιτελους βρηκα το o-ring που μπαινει στο πλακακι που καταληγει το μαρκουτσι λαδιου απο το λαιμο στα καρτερ.η διαφορετικη βιδα ειναι γιατι η αλλη ηταν με φαγωμενο σπειρωμα...
184677
SpeakeasyBlues
04/01/2010, 15:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
μπηκε και η πισω δαγκανα αφου χρειαστηκε να ξαναβγει ο πισω τροχος βεβαιως-βεβαιως...
Tωρα, ολοι μπραβο λενε, αλλα θεωρω επισης "καλο" να παρατηρησω οτι οι ζαντες ειναι σε μαυρα χαλια και σχεδον ολες οι ακτινες σκουριασμενες καθως και οι πολλες αλλες βιδες που βλεπω στα διαφορα σταδια μονταρισματος, εαν το παραβλεψεις, δυστυχως ακυρωνεις (κατ' εμε) την ολη σου καλη προσπαθεια.
sapila racing
04/01/2010, 16:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
εγω προτιμησα την κλασικη ασφαλεια...ολα αυτα βεβαια αφου μετρησα και κοντηνα την αλυσιδα.τροχισα τον πειρο με το dremel και τον εβγαλα...
Σπύρο αυτες φεύγουν εύκολα και δεν το παιρνει χαμπάρι κανείς και ειδικά στα μονοκύλινδρα που σκορτσάρουν άγρια.
Καλύτερα να βάζεις τον πριτσινωτό συνδετικό κρίκο. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SpeakeasyBlues
Tωρα, ολοι μπραβο λενε, αλλα θεωρω επισης "καλο" να παρατηρησω οτι οι ζαντες ειναι σε μαυρα χαλια και σχεδον ολες οι ακτινες σκουριασμενες καθως και οι πολλες αλλες βιδες που βλεπω στα διαφορα σταδια μονταρισματος, εαν το παραβλεψεις, δυστυχως ακυρωνεις (κατ' εμε) την ολη σου καλη προσπαθεια.
καλε μου φιλε εκτιμαω τις παρατηρησεις το ιδιο με τα bravo.αν διαβαζες προσεχτικα ομως θα εβλεπες οτι ο ιδιοκτητης ειναι αυτος που δεν δαπανα χρηματα γι αυτο και δεν γινονται ολα τελεια.δεν μπορω να βαζω απο την τσεπη μου πχ να αλλαξω εγω τις ακτινες η τις βιδες.σε αντιθεση το xlr που εφτιαξα ο ιδιοκτητης τα εχωνε και ολα γινονταν οπως επρεπε...ηδη εχω ξεπερασει τον εαυτο μου και εχω μπλεξει με δουλειες που συνηθως δεν κανω.πχ εφτιαξα τα αυτοκολητα μονος μου δωρεαν και γυaλισα οτι μπορουσα με το dremel παλι δωρεαν...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σπύρο αυτες φεύγουν εύκολα και δεν το παιρνει χαμπάρι κανείς και ειδικά στα μονοκύλινδρα που σκορτσάρουν άγρια.
Καλύτερα να βάζεις τον πριτσινωτό συνδετικό κρίκο. :wave2:
καλα που μου το ειπες,αυριο κιολας θα το αλλαξω...:wave2:
το φτερο σημαδευτηκε και ειναι ετοιμο για κοπη με το dremel.
184690
κοπηκε και ξανατοποθετηθηκε.στο μερος που κοπηκε θα γινει και μια ψιλη λωριδα πισας...
184692
μπηκε και η ουριτσα με τις χειρολαβες...
184693
εδω ειναι τα γλεντια.η πανω μανετα που ειναι σαν γκλιτσα ειναι η παλια.η καινουργια κατω brembo τροχιστηκε γιατι δεν χωραγε στην τρομπα.τωρα θα τριφτουν ολα και θα βαφτουν...
184694
Jason o Tarifas
05/01/2010, 13:04
nice! συνεχισε ετσι! φοβερη δουλεια χαρας την ιπομονη σου! :a18
Tomahawk
06/01/2010, 02:09
Να σε ρωτήσω, με το βαθούλωμα στο ένα καλάμι τι έκανες τελικά?
μπράβο φίλε!συνέχισε τη κάλη δουλειά.:)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tomahawk
Να σε ρωτήσω, με το βαθούλωμα στο ένα καλάμι τι έκανες τελικά?
αλλαξα λαδια και τσιμουχα.στα λειτουργικα του καθηκοντα δεν φαινεται να εχει προβλημα.θα δειξει.αν ηταν δικο μου μηχανακι θα το αλλαζα.(οπως και πολλα αλλα)...
η τρομπα, το καπακι της και το σιδερακι συγκρατησης τριφτηκαν και ειναι ετοιμα για βαψιμο...
184850
και μονταρισμενη.χαλαλι το τριψιμο με το dremel το αποτελεσμα ειναι καλο...
184879
και μια απο την αλλη πλευρα...
184880
mimakoulinakos
07/01/2010, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
καλα που μου το ειπες,αυριο κιολας θα το αλλαξω...:wave2: και γω στο δικο μου με φουρκετα το ειχα παντα δεν μου αρεσει ο τροπος πριτσινοματος που κανουν και νομιζω οτι ειναι πιο ανασφαλης.δεν θελω να παω κοντρα στην αποψη του sapila εξ αλλου ολοι το ιδιο λενε αλλα ειναι πως θα σου κατσει κατι!
ηρθαν και καποιες λεπτομερειες απο ανταλλακτικα.τα εξαερωτηρακια απο τις δαγκανες των φρενων brembo παρακαλω,ενα oring του κυκλωματος λιπανσης και το παξιμαδι ασφαλισης του γραναζιου της αλυσιδας...
185073
εδω τα εξαερωτηρακια στην μπροστινη δαγκανα και με το σωληνακι υψηλης τοποθετημενο...
185074
το παξιμαδι του γραναζιου τοποθετημενο.απο πισω λειπει μια ευκαμπτη ασφαλεια που γυρνωντας τα αυτακια της ασφαλιζει το παξιμαδι...
185075
η μανετα του συμπλεκτη με τη βαση της περιμενει να τριφτει και να βαφτει με τη σειρα της...
185076
με αυτα τα λαμακια θα κανω πατεντα για να βαλω μικρα φλασακια ανθρακονημα εμπρος...
185077
τα πισω φλασακια τοποθετηθηκαν με αποστατες κατω απο την ουρα ωστε να μην βρισκουν στην εξατμιση αλλα ουτε και στο πλαστικο της ουρας...
185078
ανοιχτηκαν οι διακοπτες και καθαριστηκαν οι επαφες.στη συνεχεια περαστηκαν μια σιλικονουχα αλοιφη για πλαστικα εξωτερικα....
185079
οι διακοπτες,η τρομπα φρενου και τα χερουλια τοποθετηθηκαν στο τιμονι...στο τιμονι λεω που κοιτατε απο πισω?...:rotflmao:
185080
κατω απο την ουρα εβαλα ενα λαμακι συγκρατησης της φισας και εκοψα ενα κοματι σιτα για το φοβο των ιουδεων μιας και δεν υπαρχει το βιδωτο καπακι με το στομιο...
185081
FRAGISCOS
09/01/2010, 15:47
Mπραβο Σπυρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:beer: :beer:
Μπραβο ωραιο πραγμα να ''πιανουν τα χερια σου".....:)
Jason o Tarifas
09/01/2010, 17:04
Μια πληροφορια. Τα φλασακια ποσο και απο που γιατι ενδιαφερομαι!
Ευχαριστω εκ τον πρωτερων!
Συνεχισε ετσι!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Jason o Tarifas
Μια πληροφορια. Τα φλασακια ποσο και απο που γιατι ενδιαφερομαι!
Ευχαριστω εκ τον πρωτερων!
Συνεχισε ετσι!!!!
απο 5 ? το κοματι ως.........αυτα δεν ειναι led και εχουν λαμπακια ψειρες πορτοκαλι.τα βρισκεις σε ολα τα καταστηματα με αξεσουαρ μοτοσυκλετων...
Jason o Tarifas
09/01/2010, 18:50
Σε ευχαριστω πολυ!
επισης κι εγω να εκφρασω τον θαυμασμο και την συγκινηση για την δουλεια που κανεις
μπηκε και η βαμενη μανετα και βαση συμπλεκτη μαζι με την ντιζα της...
185149
για να βαλω λαδια χρειαζομαι βενζινη(ξηρο καρτερ) δηλαδη ρεζερβουαρ...
185150
μπηκαν και τα πλαινα προστατευτικα...
185151
πηγαινοντας να βαλω τα πλαινα πλαστικα ειδα οτι μου λειπουν οι πλαστικες φωλιες που κουμπωνουν πανω στο σκελετο.και επειδη ο ιδιοκτητης δεν..........................................
πηρα λαστιχενια κυλινδρακια απο σετακι υδραυλικων...
185152
και με το dremel ανοιξα στο κεντρο και περιμετρικα ενα αυλακι για να κουμπωνουν στο σκελετο...
185153
εδω τοποθετημενα πανω στο σκελετο...:winka:
185154
μπηκε και η πισω γλυστρα-οδηγος της αλυσιδας αφου καθαριστηκε απο τα γρασα και βαφτηκε...
185156
η αφεντομουτσουναρα μου την ωρα που βαζω τα φρεσκα λαδακια.βαζουμε πρωτα 1lt με ανοικτη λιγο τη βιδουλα εξαερωσης πανω στο καπακι του φιλτρου λαδιου.βαζουμε εμπρος σβηνουμε και μετα συμπληρωνουμε το υπολοιπο.το βιδακι το σφιγγουμε μολις βγαλει καθαρο λαδακι χωρις φυσαλιδες...
185158
μπηκε και η μασκουλα και συμπληρωθηκε το κουστουμακι μας...
185160
και μια απο την αλλη.σε εκρεμοτητα εχουμε...
περιμενουμε τη σελα απο τον ταπετσερη...
πατεντα για τα μπροστα φλας...
εξαερωση στα φρενα...
λεβιες ταχυτητων...
βιδες στο πηρουνι...
μια βιδα βασης...
(υπαρχει περιπτωση να αλλαχτουν στεφανια και ζαντες με ανοξειδωτα)...
μεινετε συντονισμενοι,ευχαριστω για τα μηνυματα σας...
185163
mimakoulinakos
11/01/2010, 08:05
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΠΥΡΟ!!!
Γεια σου ρε Σπύρο με τα ωραία σου.:winka:
Μπράβο, πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
:a18:
nikos1400
11/01/2010, 17:02
Μπραβο για την δουλεια σου!
αλλα θα μου επιτρεψεις μια ερωτηση...
:confused:
γιατι αυτη τη μασκα ??
+1 για τη μασκα, Αλλα την εχω πατησει κ εγω.Αντε να δουμε κ τη σελα........:beer:
παιδια το μηχανακι ειχε μια πολυ ωραια μασκουλα που με λιγη φανοποιια θα γινοταν jet.αλλα αλλος αποφασιζει για το αισθητικο κομματι(κουστουμια,χρωμα,αυτοκολητα,σελα)καθως και για τα ανταλακτικα που θα μπουν η οχι...
anyway το μηχανακι πηρε με τη μια μπρος χωρις διαροες και παρατραγουδα,αλλα μαλλον το καρμπυρατερ θα ρυθμιστει εκ νεου.εγω ακολουθησα τις οδηγιες του κατασκευαστη στη ρυθμιση αλλα ο ιδιοκτητης μου ειμε οτι το μοτερ ειναι υπερκυβισμενο με εμβολο wosner οποτε και οι απαιτησεις σε καυσιμο ειναι αλλες.η πρωτη βολτα θα δειξει...
σημερα ηρθε και η σελα μονοχρωμη δερματινη με ραφες,κοστος 40?...
185388
και μια απο την αλλη...
185389
nihristo
13/01/2010, 00:23
Συγχαρητήρια! Το έκανες κουκλάκι κ αυτό. :beer:
και ξανά μπράβο για τη δουλεια σου!
μια παρατηρηση μονο νομιζω οτι το μπροστα ελαστικο ειναι τοποθετημενο αναποδα..
Ωραιος......Fat bar φοραει το XT?:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
Ωραιος......Fat bar φοραει το XT?:wave2:
PAZZAZ εχω και ενα ιδιο χρυσο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από broum
και ξανά μπράβο για τη δουλεια σου!
μια παρατηρηση μονο νομιζω οτι το μπροστα ελαστικο ειναι τοποθετημενο αναποδα..
φιλε μου εχεις δικιο το μπροστινο ελαστικο ειναι αναποδα.απλα επειδη τα πηγαμε στο λαστιχα σκετα ζαντες και απο το δισκοφρενο δεν εβγαζε ακρη το εβαλε αναποδα.ετσι και αλλιως θα ξαναβγουν οι τροχοι γιατι μαλλον θα αλλαχτουν ζαντες και ακτινες...ευχαριστω για την παρατηρηση ασφαλειας που εκανες...:wave2:
185468
αρχισαν και οι λεπτομερειες καλοπισμου.εδω αλλαχτηκε το λαστιχενιο σιριτι του ρεζερβουαρ με καινουργιο...
185469
οι χουφτες δεν μπορουν να μπουν γιατι δεν ταιριαζουν οι βασεις τους στο fatbar τιμονι.μεχρι να βρω λυση εβαλα αντιβαρα flat...
185470
δοκιμη και σε ενα λεβιε ταχυτητων που ειχα σπιτι.αν και μαλλον θα μπει ο νικελ που φοραγε(αν τον βρω)...
185471
και μια γενικη απο το σταδιο που βρισκομαστε μεχρι στιγμης...
185472
Απιστευτο......τελειο.........τοσο ωραιο που η γουβιτσα στην εξατμηση μου χτυπαει στο ματι.......
Δεν γινεται να την φερεται στα ισα της?????:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από MAG/FMX
Απιστευτο......τελειο.........τοσο ωραιο που η γουβιτσα στην εξατμηση μου χτυπαει στο ματι.......
Δεν γινεται να την φερεται στα ισα της?????:p
η γουβα ειναι για ροπη στα χαμηλα...:rotflmao:
2stroker
13/01/2010, 22:28
πολυ ομορφο!!μπραβο φιλε!!:beer:
nihristo
13/01/2010, 23:03
άντε και κανένα restoring σε ιταλικό...
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nihristo
άντε και κανένα restoring σε ιταλικό...
:beer:
αυτο ηταν χτυπημα κατω απο τη μεση.μη μου ξυνεις πληγες.cuore sportivo...
Jason o Tarifas
14/01/2010, 09:35
Κουκλα την εκανες!
Παντα τετοια!
:a18: :a20:
mimakoulinakos
14/01/2010, 11:26
μπραβο σπυρο εισαι τελειος!!!
Πολυ ωραιο:beer: :beer:
Mονο η μασκα το χαλαει λιγο(κατα τη γνωμη μου!)
αρχησα εξαερωση εμπρος.με σωληνακι που καταληγει σε μπουκαλακι για να μην τα κανουμε ολα μ...νι και ψεκασμα με νερακι σε λαστιχα και ζαντες με νερο για τον ιδιο λογο...
185585
και μια απο τα ιδια πισω.το εξαερωτηρακι πισω θα αλλαχτει με καινουργιο.φρενα τελος...
185586
η ωρα για τα μπροστα φλας.ξεχειλωμα της βασης απο αλουμινιο για να χωρεσει η βιδα του φλας...
185587
καλη ειναι...καπως ετσι...σκατα...
185588
ταιριασμα πανω στη μασκα και σημαδεμα για κοψιμο...
185589
κομενη η βαση θα μπει καπως ετσι,αφου βαφτει πρωτα βεβαιως-βεβαιως...
185590
προχειρα βαλμενη μιας και τα βιδακια στο πηρουνι θα αλλαχτουν με καινουργια...
185591
και μια απο μπροστα με τα φλας ετοιμα και απο τις δυο μεριες.βεβαια θα φτιαξω αποστατες να τα βγαλω λιγο πιο εξω απο τη μασκα...
185592
το σωληνακι υψηλης ειναι κατα τη γνωμη μου λιγο μεγαλυτερο απο οτι πρεπει και η κουρμπα του οταν κινιεται το ψαλιδι γρατζουναει το ψαλιδι(στον κοκκινο κυκλο)...
185720
ψαχνωντας στα ραφια μου βρηκα μια πλαστικη βαση που στην προηγουμενη ζωη της κραταγε στη θεση του μαρσπιε απο ενα saxo vts.με λιγο dremel lifting.....
185721
βαμενη και τοποθετημενη κραταει τωρα το σωληνακι και αφηνει τον απαιτουμενο αερα απο το ψαλιδι...
185723
μπηκε και ο λεβιες ταχυτητων,ενω αλλαχτηκε και το εξαερωτηρακι της πισω τρομπας και ξαναγινε εξαερωση...
185724
SpyrosAfricaner
16/01/2010, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
μπηκε και ο λεβιες ταχυτητων,ενω αλλαχτηκε και το εξαερωτηρακι της πισω τρομπας και ξαναγινε εξαερωση... Σπυρακο το εργαλειο εγινε αψογο....οχι πως υπηρχε αμφιβολια εξ αρχης..!!! Πιανουν τα χερια σου και καλα μαλιστα...!!! Να υποθεσω οτι το αφεντικο εμεινε ευχαριστημενο..!!!!
μπραβο ρε Σπυρο...
ευγε!
:beer:
το project τελειωσε,σημερα το πρωι ειχα το αχαρο καθηκον να παραδωσω το μηχανακι.τα ιδια παλι χαρμολυπη.χαρα για το αποτελεσμα,λυπη γιατι τωρα δεν εχω με τι να ασχοληθω.θα κουλαρω για λιγο και μετα παιζουν δυο προτασεις (TDM 850,XL600R)αν δεν κανω τιποτα απο αυτα θα βαλω μεσα τη γρια μου για full lifting.
η ανακατασκευη κρατησε περιπου 3 μηνες...
κοστησε ανταλλακτικα και υλικα περιπου 650?...
χειροτερη και καλυτερη στιγμη η σημερινη μερα.
εδω θελω να πω σε οσους θελουν να κανουν κατι τετοιο στο μηχανακι τους να ειναι συνηδητιποιημενοι.η ανακατασκευη απαιτει τρια βασικα πραγματα.ΜΕΡΑΚΙ-ΧΡΟΝΟ-ΧΡΗΜΑ...οτιδηποτε αν λειψει απο τα τρια το αποτελεσμα δεν ειναι αρτιο.ετσι και σε αυτο το XTακι αν ειχε πεσει λιγο παραπανω παρας σε ανταλλακτικα λεπτομερειας το αποτελεσμα θα ηταν καλυτερο...
να ευχαριστησω οσους με διαβασαν,οσους μου εστελναν μηνυματα και κυριως αυτους που μου εκαναν επικοδομητικες παρατηρησεις...
185783
παει εφυγε,καλα και ασφαλη χιλιομετρα σου ευχομαι Ηλια,να το χαρεις και να τo προσεχεις...
185785
devil's animal
17/01/2010, 13:24
:a012: :a012: :a012: :a012: :a012:
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
το project τελειωσε,σημερα το πρωι ειχα το αχαρο καθηκον να παραδωσω το μηχανακι.τα ιδια παλι χαρμολυπη.χαρα για το αποτελεσμα,λυπη γιατι τωρα δεν εχω με τι να ασχοληθω.θα κουλαρω για λιγο και μετα παιζουν δυο προτασεις (TDM 850,XL600R)αν δεν κανω τιποτα απο αυτα θα βαλω μεσα τη γρια μου για full lifting.
η ανακατασκευη κρατησε περιπου 3 μηνες...
κοστησε ανταλλακτικα και υλικα περιπου 650?...
χειροτερη και καλυτερη στιγμη η σημερινη μερα.
εδω θελω να πω σε οσους θελουν να κανουν κατι τετοιο στο μηχανακι τους να ειναι συνηδητιποιημενοι.η ανακατασκευη απαιτει τρια βασικα πραγματα.ΜΕΡΑΚΙ-ΧΡΟΝΟ-ΧΡΗΜΑ...οτιδηποτε αν λειψει απο τα τρια το αποτελεσμα δεν ειναι αρτιο.ετσι και σε αυτο το XTακι αν ειχε πεσει λιγο παραπανω παρας σε ανταλλακτικα λεπτομερειας το αποτελεσμα θα ηταν καλυτερο...
να ευχαριστησω οσους με διαβασαν,οσους μου εστελναν μηνυματα και κυριως αυτους που μου εκαναν επικοδομητικες παρατηρησεις...
ειπαμε σπυρο ειπαμε... θα παιξει tdm850... δωσε λιγο χρονο να πληρωθουμε και να βρουμε και μεσον μετακινησης για οσο καιρο παρει να ερθει στα ισια της η μηχανη και θα ανοιξουμε μαζι νεο thread... :beer: :D :D
DimChios
17/01/2010, 14:23
Για αλλη μια φορα μπραβο Σπυρο!!!
Αξιος! Οσο για το επομενο εγω ψηφιζω XL600R
:a8: :a25: :a026:
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Για αλλη μια φορα μπραβο Σπυρο!!!
Αξιος! Οσο για το επομενο εγω ψηφιζω XL600R
:a8: :a25: :a026:
:beer: :beer: :beer:
οοοουυυυυυυ 666.... ντροπη ρε... εχεις κατι μαζι μου(και καλα)??? :blush: :smilea:
παντως και γω θα ηθελα να δω restoring το xl600r :winka:
stavrouliasp
17/01/2010, 17:25
Εμείς σε ευχαριστούμε Σπύρο για τη δυνατότητα που μας έδωσες να παρακολουθήσουμε και αυτό το καταπληκτικό project από μακρυά!
Είχες που είχες τις δουλιές σου, είχες και να ανεβάζεις πράγματα στο forum....
Και πάλι μπράβο!!! :wave2:
DONTAKOS
17/01/2010, 18:59
:a19: :a19: :a19: :a19:
Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!
Περιμενουμε οτι αλλο κανεις
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.