View Full Version : Honda Bros
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
15
16
kostas251
26/07/2012, 20:52
Παιδιά σε ένα bros που είδα η ανάρτηση πίσω ήταν πολύ μαλακή πιστεύω με 2 άτομα σε καμιά λακούβα να ακουμπά βέβαια είναι στο 1 και πάει μέχρι το 7 που είδα θα έχει σημαντική διαφορά η θέλει επισκευή και πόσο κάνει περίπου .
chr1s_86
26/07/2012, 21:10
Η ρύθμιση που είδες είναι της προφόρτισης του ελατηρίου. Θα έχει διαφορά στην προφόρτιση αλλά το πρόβλημα συνήθως δεν είναι στο ελατήριο που είναι οριακά ΟΚ αλλά στο αμορτισέρ (ο "κύλινδρος" που βλέπεις μέσα από το ελατήριο) το οποίο δεν έχει πλέον αποσβέσεις μετά από τόσα χρόνια.
Υπάρχουν μαγαζιά που κάνουν επισκευή στο αμορτισέρ αλλά δεν έχω άποψη για τη δουλειά τους. Πριν κάμποσες σελίδες πρέπει να έχω γράψει τις τιμές που μου έδωσε ένα μαγαζί, πιθανώς να πάω κάποια στιγμή οπότε και θα γίνουν τα ανάλογα σχόλια...
Παιδιά σε ένα bros που είδα η ανάρτηση πίσω ήταν πολύ μαλακή πιστεύω με 2 άτομα σε καμιά λακούβα να ακουμπά βέβαια είναι στο 1 και πάει μέχρι το 7 που είδα θα έχει σημαντική διαφορά η θέλει επισκευή και πόσο κάνει περίπου .
Πουλαω το καμαρι μου,οταν το δεις θα καταλαβεις!
Για οποιον ενδιαφερεται!!!
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2687426/
sonata1316
02/08/2012, 01:58
Απο Louis.de ζελατινούλα μαζί με μεταφορικά για το bros στα 44 γιούργια...!!!
Καλή τιμή is it not?
http://www.louis.de/_3081e49f8ffdf6d7eeafa458aa419a9623/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=450&wgr=260&list_total=21&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006536
Παρεμπιπτόντως εμείς παραγγέλλνουμε για το NTV και μας ταιριάζει έτσι; Δεν έχει διαφορά απο τα τα δικά μας ε; Γιατί βραχυκύκλωσα λιγάκι!
Βασικά ''Including stainless steel universal mounting kit.'' αλλα μεγάλη λίστα, αργά το βράδυ και μπερδεύτηκα!
chr1s_86
02/08/2012, 10:18
Δες εδώ (http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=LS.10006508)κι εδώ (http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=LS.10006509)για να γλυτώσεις τα μεταφορικά... (μπορεί να έχει και ίδια με αυτή που βρήκες)
sonata1316
02/08/2012, 17:03
Δες εδώ (http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=LS.10006508)κι εδώ (http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=LS.10006509)για να γλυτώσεις τα μεταφορικά... (μπορεί να έχει και ίδια με αυτή που βρήκες)
Ευχαριστώ μα η φιμέ που με έδωσες link δεν είναι ούτε αυτή που μ'αρέσει και βγαίνει και 38€ με μεταφορικά.
Με 6€ παραπάνω παίρνω αυτήν που λυμπίστικα οπότε μάλλον καταλήγω εκεί!
kostas251
15/08/2012, 08:47
Παιδιά τα σινεμπλοκ του πίσω τροχού τα έχουν φτύσει ξέρεται πόσο έχουν καινούργια και τι διαδικασία θέλει για να αλλαχτούν
http://www.moto.gr/forums/showthread.php/96232-Honda-Bros?p=2125100&viewfull=1#post2125100 :wave2:
jj okocha
21/08/2012, 14:43
οσον αφορα τη ζημια στον αξονα...αυτο που χα παρει-650- ειχε ηλεκτροκολλημενο !!,μπροστα γραναζι,λογω φθορας στον αξονα,ολο το μοτερ βιδες,και αλλαγη αξονα -μονο απο xrv650-απο xlv δεν εκανε(το δοκιμασε ο μηχανικος μηπως γλιτωναμε χρονο,απο ιαπωνια 3 μηνες εκανε)ολο το μαλλι σε honda εξουσιοδοτημενο κανα 700αρι μου πε ο μεκανικ,ευτυχως το καλυψε η προφορικη!!!εγγυηση που μου χε δωσει το μαγαζι!!με πμ αν αναρωτιεται κανεις για το μαγαζι.μιλαμε εκτος του αξονα οτι αλλο συνεπαγεται,φλατζες-λαδια-ρυθμιση.
chr1s_86
22/08/2012, 03:19
οσον αφορα τη ζημια στον αξονα...αυτο που χα παρει-650- ειχε ηλεκτροκολλημενο !!,μπροστα γραναζι,λογω φθορας στον αξονα,ολο το μοτερ βιδες,και αλλαγη αξονα -μονο απο xrv650-απο xlv δεν εκανε(το δοκιμασε ο μηχανικος μηπως γλιτωναμε χρονο,απο ιαπωνια 3 μηνες εκανε)ολο το μαλλι σε honda εξουσιοδοτημενο κανα 700αρι μου πε ο μεκανικ,ευτυχως το καλυψε η προφορικη!!!εγγυηση που μου χε δωσει το μαγαζι!!με πμ αν αναρωτιεται κανεις για το μαγαζι.μιλαμε εκτος του αξονα οτι αλλο συνεπαγεται,φλατζες-λαδια-ρυθμιση.
Δηλαδή πήρες από μαγαζί ένα Bros με ηλεκτροκολλημένο το εμπρός γρανάζι και όταν τους το είπες σου κάλυψαν όλο το κόστος της αλλαγής του άξονα;; Ναι θα ήθελα να μάθω πιο μαγαζί είναι.
chr1s_86
22/08/2012, 03:21
Ερώτηση!
Η μπροστινή ζάντα του PGM μπαίνει στο απλό Bros ή έχει αλλαγές;
Αν ναι έχει κανείς εδώ να μου δώσει/πουλήσει;
GiannisBlessed
25/08/2012, 16:49
αν θες εχω του απλου...
τι θες να κανεις??
KostasV2
25/08/2012, 17:14
αν θες εχω του απλου...
τι θες να κανεις??
Μάλλον τη θέλει επειδή είναι πιό φαρδιά (3,5" αντί 2,5")...
@ chr1s: Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά πρέπει να μπαίνει όπως είναι.
chr1s_86
25/08/2012, 18:39
Μάλλον τη θέλει επειδή είναι πιό φαρδιά (3,5" αντί 2,5")...
Ακριβώς! ;)
sernodas2
26/08/2012, 13:02
Ερώτηση!
Η μπροστινή ζάντα του PGM μπαίνει στο απλό Bros ή έχει αλλαγές;
Αν ναι έχει κανείς εδώ να μου δώσει/πουλήσει;
μπαίνει κουτι εχω βαλει εγω στο δικο μου ;)
chr1s_86
26/08/2012, 17:23
μπαίνει κουτι εχω βαλει εγω στο δικο μου ;)
:a013: :beer:
sernodas2
27/08/2012, 21:41
λιγο την βοηθεια σας ρε παλικαρια.....
εχω στα χερια μου την κατω γλιστρά κ δεν μπορώ να την βάλω πουθενά ισως λείπει κ κατι αλλο απ το μοτο μου κατι που εκει πανω παει η γλιστρά??? :confused::confused:
παραθέτω φώτο για να μπορέσετε κ σεις να βοηθήσετε
πράσινη γραμμή: σκελετος
κόκκινη γραμμη : 13αρα βιδα που βιδώνει στο σκελετό κ κρατα την εξάτμιση
κίτρινη γραμμή : αξατμιση
μπλε γραμμη : αυτοσχεδια γλιστρα(κομματάκι απο μεταφορική ταινία βιομηχανικού τύπου)
266981266982
KostasV2
27/08/2012, 21:57
Δεν ξέρω πόσο μπορεί να σε βοηθήσει, αλλά δες τη σχετική σελίδα στο parts book: http://homepage.eircom.net/~hondabros/partsfiche/SWING%20ARM.html
Έχεις και το νούμερο 4, ή μόνο τη γλίστρα;
sernodas2
27/08/2012, 22:04
Δεν ξέρω πόσο μπορεί να σε βοηθήσει, αλλά δες τη σχετική σελίδα στο parts book: http://homepage.eircom.net/~hondabros/partsfiche/SWING%20ARM.html
Έχεις και το νούμερο 4, ή μόνο τη γλίστρα;
μονο την γλιστρά εχω κ οτι βλεπεις στης παραπανω φώτο:(
οπότε αναζητάτε κ το 4??
KostasV2
27/08/2012, 22:11
Μάλλον... Είναι η βάση της γλίστρας.
GiannisBlessed
29/08/2012, 02:59
δεν νομιζω.
το 4 ειναι βαση της γλυστρας ΚΑΙ εχει πανω του ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ τα παξιμαδια που βιδωνει το πλαινο σταντ.
οποτε αν εχεις σταντ μαλλον εχεις και το 4.
δες και αυτο αν θες για περισοτερη ησυχια και μεγαλυτερη αντοχη.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=124141&highlight=%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82+bros%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CF%82
στο ποστ #23 στην δευτερη σελιδα φαινεται και η βαση 4.
υ.γ. εχω την αισθηση οτι η βαση του σταντ σου ειναι λιγο ξεβιδωμενη.
sernodas2
29/08/2012, 22:33
δεν νομιζω.
το 4 ειναι βαση της γλυστρας ΚΑΙ εχει πανω του ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ τα παξιμαδια που βιδωνει το πλαινο σταντ.
οποτε αν εχεις σταντ μαλλον εχεις και το 4.
δες και αυτο αν θες για περισοτερη ησυχια και μεγαλυτερη αντοχη.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=124141&highlight=%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82+bros%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CF%82
στο ποστ #23 στην δευτερη σελιδα φαινεται και η βαση 4.
υ.γ. εχω την αισθηση οτι η βαση του σταντ σου ειναι λιγο ξεβιδωμενη.
δεν ξερω.... το σταντ επανω ειναι, κ βιδωμένο. η γλιστρά που παρελαβα απ τον honda αντιπροσωπεία με κωδικο 52181-ΜΝ8-003 δεν μπαινει πουθενα ετσι οπως εχει το πραγμα......:confused::confused:
(ελπιζω να μην εχω χαζεψει απ τα τωρα:lol:)
chr1s_86
29/08/2012, 22:43
Μάλλον... Είναι η βάση της γλίστρας.
+1, το 4 από το πρώτο σχήμα μάλλον λείπει από το μηχανάκι, η βάση του σταντ είναι άλλο ανταλλακτικό (LINK (http://homepage.eircom.net/~hondabros/partsfiche/STANDS.html). κατα τύχη πάλι το 4 :p)
GiannisBlessed
30/08/2012, 04:03
ΤΟ 4 που ειναι βαση εσωτερικη ειναι η βαση της γλυστρας ΚΑΙ βαση της βασης του σταντ.
η βαση του σταντ(το 4 που εβαλε ο chr1s δλδ) κρατιεται με δυο αλενοβιδες που δεν ειναι βιδωμενες στο πλαισιο αλλα μπαινουν μεσα σε αυτο και βιδωνουν σε παξιμαδια που βρισκονται κολλημενα πανω στην βαση της γλυστρας μεσα και πισω απο το πλασιο.
δειτε την φωτο στο θρεντ που εβαλα και φαινονται ξεκαθαρα 2 παξιμαδια.
εκει πιανουν οι αλεν βιδες της βασης του σταντ!!:cry:
αν εχεις πολυ καιρο να κοιταξεις εκει κατω μην εκπλαγεις αν δεν βρεις την βαση ολοκληρη.μην σου πω να μην την βρεις και καθολου.
καπου ειχα διαβασει οτι μπορει μεχρι και το πλαισιο να σου κοψει.νομιζω στο μανιουλ το ελεγε.
chr1s_86
30/08/2012, 10:26
καπου ειχα διαβασει οτι μπορει μεχρι και το πλαισιο να σου κοψει.νομιζω στο μανιουλ το ελεγε.
:eek:
Αρά το σταντ από που κρατιέται τώρα αν λείπει η "μέσα" βάση; Δεν αποκλείεται να έχουν μπει παλιότερα τίποτα σκέτα παξιμάδια εκεί πέρα :confused:
sernodas2
30/08/2012, 11:53
δλδ η βαση του σταντ ειναι κ βαση της γλιστρας? κ μενα μου λειπει η μιση αφου την έκοψε η αλυσίδα μιας κ δεν ειχε γλιστρα? καλα καταλαβα??
θα καθαρισω καλα κ θα κανω κομματάκια το σταντ κ τα ξαναλεμε....
παντος το μονο που εχει ειναι, το σταντ στην θεση του, κ μια 13αρα βιδα στο σκελετο που κρατα την εξάτμιση
(αν εχεις καταλαβει καποιος αυτο που μου λειπει , κ το εχει σε καμια κουτα διαθεσημο,το αγοραζα:) )
GiannisBlessed
30/08/2012, 14:16
:eek:
Αρά το σταντ από που κρατιέται τώρα αν λείπει η "μέσα" βάση; Δεν αποκλείεται να έχουν μπει παλιότερα τίποτα σκέτα παξιμάδια εκεί πέρα :confused:
λοιπον λοιπον ψυχραιμια.:lol:
οταν φαει για τα καλα τα ψωμια της η γλυστρα κοβεται και την κανει ΞΑΦΝΙΚΑ απο την βαση της.αυτο εχει σαν αποτελεσμα απο την μια στιγμη στην αλλη να αλλαξει ο ηχος της αλυσιδας.
ακουγεται οτι καπου τριβεται.
απο την στιγμη που θα το παθεις αυτο δεν εχεις και πολυ χρονο.
στην φωτο εδω μπορειται να δειτε την φθορα λιγο πανω απο την 8ρα βιδα.ειναι φθορα 1-2 ημερων με χρηση μερικων χιλιομετρων σε μικρη πολη.
267136
εδω ειναι μια ξεκαθαρη φωτο χωρις μακα και γρασα.
οι βιδες της βασης του σταντ πανε ντουγρου μεσα απο το πλασιο (δεν εχει πασα το αλουμινιο) και βιδωνουν στα παξ(ρ)ιμαδια που ειναι κολλημενα στην βαση της γλυστρας.
η γλυστρα καθεται με μια 8ρα βιδα πανω στην βαση αυτη (στην φωτο εχει αλλαχτει με την μπλε αλεν)
267137
στην ερωτηση-υποθεση του chris.το κοβω κομματι δυσκολο να τα αλλαξαν και να εβαλαν απλα παξιμαδια.
οταν τρωγεται αυτη η βαση τρωγεται καθετα προς τα κατω.τα παξιμαδια ειναι προς τα αριστερα σε σχεση με την αλυσιδα και η πριονοαλυσιδα θα περασει διπλα τους και λογικα θα τα αφησει ανεπαφα.δεν βλεπω λογο λοιπον να παιδευτει να χωσει κανεις ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ παξιμαδια που θα θελουν και κοντρα στο σφιξιμο αν δεν εχει την κανονικη βαση.
επισης αν το μπροσακι του σερνομενου εις το τετραγωνο φιλου (:p) ηταν μονο με παξιμαδια τοσο καιρο εκει θα ηταν λιγο δυσκολο να μην εχει ακουσει την μαχη του αιωνα που θα γινονταν εκει κατω.
GiannisBlessed
30/08/2012, 16:20
κατι ακομα για αυτο το μαραφετακι.
εχω την εντυπωση.....
οταν αυτο ειναι φθαρμενο και μετραμε τζογο στην αλυσιδα η αλυσιδα ειναι φαινομενικα πιο χαλαρη απο οτι πρεπει και εμεις την τεντονουμε για να ειναι οκ.στην πραγματικοτητα καταληγει να ειναι πιο τεντωμενη απο οτι πρεπει.
ο τζογος της αλυσιδας που μας δινει η χοντα ειναι λογικα οταν αυτο το παπαρακι ειναι παρον και την κραταει πιο ψηλα την αλυσιδα.
sernodas2
30/08/2012, 23:53
ωραιος ο GiannisBlessed :beer::beer::beer:
εμ τωρα καταλαβα.... ποσο σιδεροφαγος ημουν :) (κατω εκει δεν εχει τπτ πλεον ) οποτε εμενε μου λειπει η βαση της γλιστρας.Που αυτη η βαση εχει πασο.Που εκει πανω βιδωνει το σταντ. Και πανω σε αυτη την βαση βιδωνει η γλιστραααα....
Ωραια....οποτε δλδ ειναι το 4 αυτο: http://homepage.eircom.net/~hondabros/partsfiche/SWING%20ARM.html
Η
Το 4 αυτο : http://homepage.eircom.net/~hondabros/partsfiche/STANDS.html
:a4::a9::a10:
GiannisBlessed
31/08/2012, 04:37
βγαλε το σταντ και λυσε τις δυο αλεν βιδες απο πισω μετα βαλε το χερι σου απο πισω και βγαλε την βαση η οτι εχει απομεινει απο αυτην και βαλε μια φωτο να δουμε.
αν θες βαση θες το 4 το πρωτο.
sernodas2
31/08/2012, 11:55
χε χε ρε που το έχουν κριμένο το λαλακι.... κ εγω εψαχνα βαση αλλου για αλλου
ιδού τα απομεινάρια της βασης267202
απο δω παιζει να βρω?? η να παω στην honda?
αν εχει κανεις....
GiannisBlessed
31/08/2012, 13:57
παρε εδω.
απο θεσσαλονικη.
γιαννης.
6977052105
TheJapanakos
13/09/2012, 10:19
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2741726/
αξιζει να το παρω? φοβαμαι πολυ τα 12 χρονια που εχει στην πλατη του και οσο γινεται δεν θελω να ασχοληθω με ανακαταστευκες κ πολλες αλλαγες. Επισης να σημειωθει οτι ειμαι απειρος στην μηχανη
nassosxlvbros
13/09/2012, 10:32
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2741726/
αξιζει να το παρω? φοβαμαι πολυ τα 12 χρονια που εχει στην πλατη του και οσο γινεται δεν θελω να ασχοληθω με ανακαταστευκες κ πολλες αλλαγες. Επισης να σημειωθει οτι ειμαι απειρος στην μηχανη
12; μάλλον 12 χρόνια το έχει ο τωρινός ιδιοκτήτης...σα μηχανάκι έχει στάνταρ τα διπλάσια...αυτό είναι μοντέλο 86-88...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ BROS κάτω από 20ετία...
universalgr1
13/09/2012, 12:39
Επίσης όταν πρόκειται να δώσεις 700 ευρώ για μοτοσυκλέτα,μην έχεις και πολλές προσδοκίες..
Αν δεν έχεις όρεξη να ασχοληθείς (γιατί το να μην γνωρίζεις δεν έχει σημασία).. δώσε κάτι παραπάνω,ψάξε ένα brosακι σε καλύτερη κατάσταση.
(γνώμη μου.)
sernodas2
13/09/2012, 14:02
12; μάλλον 12 χρόνια το έχει ο τωρινός ιδιοκτήτης...σα μηχανάκι έχει στάνταρ τα διπλάσια...αυτό είναι μοντέλο 86-88...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ BROS κάτω από 20ετία...
αντε να περασουν καμια 10αρια ακομα να μπουμε στα συλλεκτικα:D
chr1s_86
13/09/2012, 14:11
12; μάλλον 12 χρόνια το έχει ο τωρινός ιδιοκτήτης...σα μηχανάκι έχει στάνταρ τα διπλάσια...αυτό είναι μοντέλο 86-88...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ BROS κάτω από 20ετία...
+1, το μηχανάκι είναι μοντέλο '88, πρώτη χρονιά που κυκλοφόρησε το Bros. Θα έδινα max 500 μετά από έλεγχο στα σημεία που παρουσιάζονται προβλήματα γιατί βλέπω και κάτι διαρροές κτλ...
chr1s_86
13/09/2012, 14:13
αντε να περασουν καμια 10αρια ακομα να μπουμε στα συλλεκτικα:D
Τώρα είμαστε στα 24 οι περισσότεροι, και νομίζω είναι 25 τα χρόνια για τα κλασσικά... Λες του χρόνου να είμαστε στο Τατόι; :eek:
universalgr1
13/09/2012, 14:20
Τώρα είμαστε στα 24 οι περισσότεροι, και νομίζω είναι 25 τα χρόνια για τα κλασσικά... Λες του χρόνου να είμαστε στο Τατόι; :eek:
Νομίζω 27 είναι τα χρόνια.
sernodas2
14/09/2012, 13:24
Brosακιδες ευχαριτω για την βοηθεια που καταφερα να κανω αρκετα πραγματακια στο μοτο μου χαρης την βοηθεια σας
τελευταία έβαλα κ την γλιστρά κ μπορώ να πω πως ειχα χρονια να ακουσω το μοτο μου τοσο ήσυχο..
αλλαξα κ συνεμπλοκ κ τα αποτελεσματα ηταν φανταστικο
1οn αλλαζοντας (βαζοντας καλλιτερα μιας κ δεν ειχε μεινει σχεδον τπτ εκει μεσα:sick:)συνεμπλοκ τα αποτελεσματα ηταν πως σταματήσαν η κραδασμοί κ κατι ακομα που καταλαβα ειναι πως χωρις καλα συνεμπλοκ(κ πολλες φορες σχεδον καθολου) το μονο που θα καταφερει καποιος θα ειναι να <<φαει>> το καρε του εμπρος γραναζιου
οποτε το νου σας....
λεγονται πολλα για το καρε του αξανο του εμπρος γραναζιου,αστοχια υλικου,μονο μαμα γραναζι γιατι τα αλλα τρωνε το καρε λογο οτι ειναι ποιο σκληρο το μεταλο κ.α τετοια.... για μενα ο μονος φταιχτης στο φαγωμα του καρε του εμπρος αξονα ειναι τα σινεμπλοκ.
Αυτα διαπιστωσα κ ειπα να το πω:D
:beer::beer:
chr1s_86
14/09/2012, 13:39
για μενα ο μονος φταιχτης στο φαγωμα του καρε του εμπρος αξονα ειναι τα σινεμπλοκ.
Επίσης και η υπερβολικά τεντωμένη αλυσίδα...
sapila racing
14/09/2012, 13:45
Τώρα είμαστε στα 24 οι περισσότεροι, και νομίζω είναι 25 τα χρόνια για τα κλασσικά... Λες του χρόνου να είμαστε στο Τατόι; :eek:
Sorry που θα σας απογοητεύσω αλλά θα πρέπει να φτάσετε τα 30 χρόνια.
www.philpa.gr
www.fiva.org
:wave2:
chr1s_86
14/09/2012, 14:03
Sorry που θα σας απογοητεύσω αλλά θα πρέπει να φτάσετε τα 30 χρόνια.
www.philpa.gr
www.fiva.org
:wave2:
Ευχαριστούμε για τη διευκρίνηση, δεν ήμουν καθόλου σίγουρος και κακώς το έγραψα...
Ως το 2018 λοιπόν! :beer:
GiannisBlessed
14/09/2012, 20:21
Επίσης και η υπερβολικά τεντωμένη αλυσίδα...
+1
η οποια ειναι πολυ ευκολο ενα μαστορι που δεν ξερει τα χουγια του μονομπρατσου του μπρος να την καργαρει.
Καλησπέρα στην παρεά. Σήμερα το πρωι το BROS εν κινήσει σταματησε. Τα ηλεκτρικά δουλέυουν έχω φωτα νεκρά κόρνα φλάς. Η μίζα δεν γυρίζει (το κλάκ του ρελέ ακόυγεταί) και ακόμα και στην κατηφόρα δεν παίρνει μπροστα. Μπαταρία μετράει μία χαρά 13 volt. Εχει κανείς ιδεά τι να πρωτοκοιτάξω. Υπόψιν ότι η μηχανή δεν είναι καινόυρια.... Εϊναι ένα BROS PGM που έχει κάνει 400.000 Km χωρίς προβλήματα....Ευχαριστώ παίδες....
hlektronio
28/09/2012, 01:47
Εϊναι ένα BROS PGM που έχει κάνει 400.000 Km χωρίς προβλήματα....Ευχαριστώ παίδες....
για αρχη πες του "ευχαριστώ" μετα βαλε φοτο να το χαζεψουμε, τρίτο,η μιζα έχει καρβουνάκια εναπομείναντα?
chr1s_86
28/09/2012, 02:40
Καλησπέρα στην παρεά. Σήμερα το πρωι το BROS εν κινήσει σταματησε. Τα ηλεκτρικά δουλέυουν έχω φωτα νεκρά κόρνα φλάς. Η μίζα δεν γυρίζει (το κλάκ του ρελέ ακόυγεταί) και ακόμα και στην κατηφόρα δεν παίρνει μπροστα. Μπαταρία μετράει μία χαρά 13 volt. Εχει κανείς ιδεά τι να πρωτοκοιτάξω. Υπόψιν ότι η μηχανή δεν είναι καινόυρια.... Εϊναι ένα BROS PGM που έχει κάνει 400.000 Km χωρίς προβλήματα....Ευχαριστώ παίδες....
Σαν πολλά μου ακούγονται τα 400.000 km (ταξί ήταν; ) αλλά ας πάμε στο θέμα μας.
Στη θέση σου θα έκανα έλεγχο σε όλες τις ασφάλειες (κάτω από το φανάρι), έλεγχο στην ασφάλεια στο ρελε και θα βραχυκύκλωνα και το ρελέ να δω αν γυρίζει η μίζα...
Αφού φτάσουμε να γυρίζει η μίζα τσεκάρεις αν έχουν σπινθήρα τα μπουζί και μετά βλέπουμε...
Επίσης μιας και λες ότι δεν πήρε ούτε στην κατηφόρα με ταχύτητα, τσεκάρεις και αν λειτουργεί η αντλία βενζίνης... (βραχυκυκλώνοντας το μαύρο με το μαύρο-μπλε καλώδιο που πάνε στο ρελε της αντλίας)
Καλησπέρα παίδες.
Πιστός στην (κακιά) συνήθειά μου εξαφανίστηκα πολύ καιρό. Στο διάστημα αυτό έγιναν κάποιες αλλαγές στο BROSάκι μου, αλλά και κάποια πισωγυρίσματα..Δυστυχώς!
Μου αρέσει πολύ που το φόρουμ και ειδικά το τόπικ μας (βάζω και εμένα μέσα καταχρηστικά επειδή έχω καιρό να μπώ) βαστάει και μάλιστα ανασκοπώντας βρήκα πολλά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Ακόμη περισσότερο που πλέον το μοντέλο μας ζεί μια δεύτερη άνοιξη. Είναι απίστευτος ο αριθμός που βλέπω στους δρόμους.
GiannisBlessed
28/09/2012, 22:19
ισχυει αυτο...σε λιγα χρονακια παμε για 30 χρονων μηχανη και θα την βλεπεις να κυκλοφορει κανονικα στους δρομους και οχι τπτ ως αντικα με πολυ φροντιδα,μαλαξεις και προδερμ αλλα κατι χρεπακια με καμια αλλαγη λαδιων και γραφουν τις 100.000δες κμ για πρωινο!!
akis lagas
29/09/2012, 14:38
KALISPERES PEDES MOLIS PRIN 4 MERES EGINA KATOXOS ENOS BROS 400 TO PIRA STIN TIMI TON 1000 KAI MAZI PIRA KAI ENA AKOMA BROS KOMPLE .TORA VRIKA KINITIRA APO AFRIKA KAI PAO DEYTERA NA TON PARO .THA TO KANO POLI ASTERI EINAI H 10 MIXANI MOU KAI EIPANA IREMISO ARKETA KAI LOGO ILIKIAS ( 45 ) ALLA KAI LOGO KATASTASIS TON XRIMATON .
AN EINAI GIA KAFEDAKI KAMIA FORA EIMAI PARON
KostasV2
29/09/2012, 17:33
Καλώς ήρθες Άκη! Μοτέρ Africa,ε; Κι εγώ προς τα 'κει θα κινηθώ κάποια στιγμή... Καλές βόλτες!
harris_x
29/09/2012, 18:11
KALISPERES PEDES MOLIS PRIN 4 MERES EGINA KATOXOS ENOS BROS 400 TO PIRA STIN TIMI TON 1000 KAI MAZI PIRA KAI ENA AKOMA BROS KOMPLE .TORA VRIKA KINITIRA APO AFRIKA KAI PAO DEYTERA NA TON PARO .THA TO KANO POLI ASTERI EINAI H 10 MIXANI MOU KAI EIPANA IREMISO ARKETA KAI LOGO ILIKIAS ( 45 ) ALLA KAI LOGO KATASTASIS TON XRIMATON .
AN EINAI GIA KAFEDAKI KAMIA FORA EIMAI PARON
Άκη καλώς ήρθες :beer:
σε παρακαλώ να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με κεφαλαία.
Τα κεφαλαία δείχνουν πως φωνάζεις. :winka:
Παιδία ευχαριστώ για την βοήθεια, αλλά βρήκα το πρόβλημα...όυτε μίζα όυτε ρελέ όλα καλά και όμορφα. Σε κάποια επέμβαση που είχα κάνει παλαιότερα (το 2005) είχα αντικάταστήσει ένα κονέκτορα με ένα δικής μου κατασκευής.(κάνω και τέτοια) απλά ένα καλώδιακι από τα 10 έιχε κοπεί...καλό και για αντικλεπτικό σύστήμα...καθώς η μηχανή δεν παίρνει μπροστά όυτε στην κατηφόρα!...¨Οσο για τις φωτογραφίες έρχονται...
για αρχη πες του "ευχαριστώ" μετα βαλε φοτο να το χαζεψουμε, τρίτο,η μιζα έχει καρβουνάκια εναπομείναντα?
Ευχαριστώ για την βοηθεια έκανα τους ελένχους..η μίζα πράγματι γύριζε...αιτία την όλης φασαρίας ένα κομένο καλωδιο από την πλεξόυδα σε σημείο όπου υπάρχει φίσα...¨Ολα κομπλέ...σχετικά με τα χιλιόμετρα...το BROS αυτό έχει κάνει τα πάντα...σούζες, έντο χωρίς όρια, ξύσιμο μαρσπέδιων (όσο είχε μαμα ανάρτηση) και κάθε χρόνο έβγαζε 30.000 km( αφόυ πηγαίνα πάντου με αυτό). Είναι το BROS PGM που έκανε τεστ το ΜΟΤΟ κάποτε...δικό μου ήταν τότε και τους το έδωσα για δοκιμή. Να το φτύσω το μοναδικό πρόβλημα που είχε και με τυράνυσε ήταν η αντλία βενζίνης...όταν με τα πολλά βρήκα τι έφταιγε (έχω κάνει και την γνωστη πατέντα με το εξωτερικό ρελέ) απο τότε όλα κυλούν ησυχα και το κυριότερο πάντα παιρνει BROS...;)
Σαν πολλά μου ακούγονται τα 400.000 km (ταξί ήταν; ) αλλά ας πάμε στο θέμα μας.
Στη θέση σου θα έκανα έλεγχο σε όλες τις ασφάλειες (κάτω από το φανάρι), έλεγχο στην ασφάλεια στο ρελε και θα βραχυκύκλωνα και το ρελέ να δω αν γυρίζει η μίζα...
Αφού φτάσουμε να γυρίζει η μίζα τσεκάρεις αν έχουν σπινθήρα τα μπουζί και μετά βλέπουμε...
Επίσης μιας και λες ότι δεν πήρε ούτε στην κατηφόρα με ταχύτητα, τσεκάρεις και αν λειτουργεί η αντλία βενζίνης... (βραχυκυκλώνοντας το μαύρο με το μαύρο-μπλε καλώδιο που πάνε στο ρελε της αντλίας)
Για τον φίλο hlektronio που το ζήτησε. HONDA BROS PGM 400 1992269767269768
KostasV2
29/09/2012, 19:30
Ωραία εξατμισούλα Alex! :a013:
Πολυ καλή πράγματι , τιτανίου και με extra σιγαστήρα που κόβει decibel και δίνει ροπή χαμηλότερα. (εγώ το έχω χωρίς);)
Ωραία εξατμισούλα Alex! :a013:
akis lagas
30/09/2012, 08:02
Καλώς ήρθες Άκη! Μοτέρ Africa,ε; Κι εγώ προς τα 'κει θα κινηθώ κάποια στιγμή... Καλές βόλτες!
σε ευχαριστο φιλε μου
akis lagas
30/09/2012, 08:07
πεδες καλιημερες πως γινετε να φενετε η φοτο που εχω ανεβαση στο προφιλ μου εκει διπλα οπος φενετε σε εσασ κατο απο το ονομα ....??? α διτε και τιν κουκλα να μου πειιτε αν σας αρεσει
269867
chr1s_86
30/09/2012, 17:06
Παιδία ευχαριστώ για την βοήθεια, αλλά βρήκα το πρόβλημα...όυτε μίζα όυτε ρελέ όλα καλά και όμορφα. Σε κάποια επέμβαση που είχα κάνει παλαιότερα (το 2005) είχα αντικάταστήσει ένα κονέκτορα με ένα δικής μου κατασκευής.(κάνω και τέτοια) απλά ένα καλώδιακι από τα 10 έιχε κοπεί...καλό και για αντικλεπτικό σύστήμα...καθώς η μηχανή δεν παίρνει μπροστά όυτε στην κατηφόρα!...¨Οσο για τις φωτογραφίες έρχονται...
Αφού το βρήκες μια χαρά! :beer:
Είναι το BROS PGM που έκανε τεστ το ΜΟΤΟ κάποτε...δικό μου ήταν τότε και τους το έδωσα για δοκιμή.
Τι είπες τώρα! RESPECT! :a012::beer:
πεδες καλιημερες πως γινετε να φενετε η φοτο που εχω ανεβαση στο προφιλ μου εκει διπλα οπος φενετε σε εσασ κατο απο το ονομα ....??? α διτε και τιν κουκλα να μου πειιτε αν σας αρεσει
269867
Πολύ ωραίο και το ασημι!! Όπως και τα σχέδια που βλέπω ότι έχεις για το μοτέρ! :beer:
@pause Ξαναμαζευόμαστε βλέπω, μείνετε συντονισμένοι, κάτι θα κανονιστεί :beer:
(περάστε κι από δώ >http://www.moto.gr/forums/group.php?groupid=29 να γίνουμε πολλοί :D
akis lagas
30/09/2012, 18:53
Περασαμε και απο εκει
KostasV2
30/09/2012, 19:17
Εγώ το έβγαλα μια βόλτα σήμερα να μη μου παραπονιέται που το έχω για παπί... 90 χιλιόμετρα, τα πιό πολλά σε επαρχιακό. Έχω ξεσυνηθίσει ρε γμτ!
akis lagas
30/09/2012, 19:26
Ωραια διαδρομη θα ητανε .εγω πηγενω αγια αννα εκει να δεις τι γινετε
Ευχαριστώ παίδες για τα όμορφα λόγια σας..σωστά μάντεφες έπαιξε beer μετά το τέλος του χειρουργείου.
Οι κάτασκευές με τα μοτερ με ενδιαφέρουν και εμένα οπότε σας παρακολουθω με ζωηρο ενδιαφέρον!:beer:
Αφού το βρήκες μια χαρά! :beer:
Τι είπες τώρα! RESPECT! :a012::beer:
Πολύ ωραίο και το ασημι!! Όπως και τα σχέδια που βλέπω ότι έχεις για το μοτέρ! :beer:
@pause Ξαναμαζευόμαστε βλέπω, μείνετε συντονισμένοι, κάτι θα κανονιστεί :beer:
(περάστε κι από δώ >http://www.moto.gr/forums/group.php?groupid=29 να γίνουμε πολλοί :D
akis lagas
01/10/2012, 19:35
Καλησπερα πεδες .βλεπο οτι δεν υπαρχει κανενας ΕΝΕΡΓΟΣ ????
thanos_s
01/10/2012, 21:40
ειναι επειδη εχουμε λιωσει στη δουλεια πανω στα μπρος :P εγω το εχω μερικες ημερες και δεν τοχω αφησει σε ησυχια
chr1s_86
02/10/2012, 13:37
Καλησπερα πεδες .βλεπο οτι δεν υπαρχει κανενας ΕΝΕΡΓΟΣ ????
Τι εννοείς; Εδώ είμαστε :D
ειναι επειδη εχουμε λιωσει στη δουλεια πανω στα μπρος :P εγω το εχω μερικες ημερες και δεν τοχω αφησει σε ησυχια
Πήρες κι εσύ ; :a30::a30: :a013: :a013: :beer: :beer:
edit: τώρα είδα το http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127159&p=2240531&viewfull=1#post2240531
thanos_s
02/10/2012, 19:06
Τι εννοείς; Εδώ είμαστε :D
Πήρες κι εσύ ; :a30::a30: :a013: :a013: :beer: :beer:
edit: τώρα είδα το http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127159&p=2240531&viewfull=1#post2240531
το μισο ειναι στο γκαραζ σε ενα σεντονι, το αλλο μισο για ηλεκτροστατικη, κατι αλλα κομματια για πλυσιμο :D
akis lagas
04/10/2012, 09:24
oreoς ο φιλος
chr1s_86
04/10/2012, 14:45
Kαλημερες πεδια
Γεια σου κι εσένα! :beer:
Να υπενθυμίσω ωστόσο ότι μιας και είμαστε στην ενότητα "μοντέλα" το θέμα αυτό αφορά κουβέντα για τα μηχανάκια και όχι ψιλή κουβεντούλα. Το λέω για μην υπάρχει θέμα με τη διαχείριση και μας βάλουν χέρι. :cool:
Δείτε κι αυτό για συνάντηση: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131230 :beer: :beer:
akis lagas
05/10/2012, 11:33
Κλημερες πεδες σημερα αλαξα ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙΑ στο brosaki μου .Φορουσε τα BATLAX και τορα εβαλα λαστιχαρες΄΄......
pirelli diablo rosso II .............
πισο φορουσε 150/70/17----και τορα εβαλα ...160/60/17
μπροστα φορουσε 110/80/17----και τορα εβαλα ...120/60/17
ΤΟ ΒROS ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΞΥΡΑΦΗ /.............ΣΤΡΙΒΙ ΑΤΕΛΙΟΤΑ .ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΡΟΔΕΛΛΗ 250 ΕΥΡΟΠΟΥΛΑΚΙΑ .
χαλαλη τα 250 ευροπουλα ....τορα παμε για υψυλης σολινακια .
και βεβεα ειναι κατασκευασμενα τιν 30 βδομαδα του 2012...ζεσταζεστα φρεσκα
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ
http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_rosso_2.tab?tab=1
chr1s_86
05/10/2012, 15:34
Είναι εντάξει με το 120 μπροστά; Γιατί η ζάντα είναι στενή (2,5") και κανονικά πρέπει να φοράει 110/80 λάστιχο. Ακόμα και το 110/70 που έχω εγώ κάνει μεγάλη γωνία στις άκρες... (Το 120 πρέπει να είναι από 3" και πάνω αν θυμάμαι καλά ένα πίνακα που είχα δει...)
KostasV2
05/10/2012, 16:26
Αν η ζάντα εμπρός είναι η μαμά (2,5"), είναι όντως λάθος το 120/60. Συνοπτικά: 2,5" -> 110/80, 3"->110/70, 3,5"->120/70 ή 120/60...
Πίσω είναι οκ το 160/60.
akis lagas
05/10/2012, 17:55
Ειναι μια χαρα εγω προς το παρον δεν ειδα τιποτα και ο πετρος που τα βαλαμε ροτισαμε την μοτοροδα απο εκει που τα παραγγιλαμε ειναι μια χαρα μας ειπανε .με τον τεχνικο μου δεν εχουμε σχεσι πελατη αλλα ειμαστε πολυ φιλοι και δεν θα εκανε κατι που θα διακινδινευε εμενα .παειθ μια χαρα .
akis lagas
07/10/2012, 09:12
Καλημερα πεδια .ολα καλα με τα λαστιχα ...χτεσ πηγα και μια καλι βολτα και δεν εχουν απολυτοσ κανενα προβλιμα .ολα ελεχομενα γινοντε και το bros στριβει τρελα
chr1s_86
08/10/2012, 14:16
Καλημερα πεδια .ολα καλα με τα λαστιχα ...χτεσ πηγα και μια καλι βολτα και δεν εχουν απολυτοσ κανενα προβλιμα .ολα ελεχομενα γινοντε και το bros στριβει τρελα
ΟΚ, θα ήθελα να το δω κι από κοντά βέβαια πως κάθεται το λάστιχο στη ζάντα, ίσως αν βρεθούμε την ερχόμενη εβδομάδα....
Επίσης και κάτι προς όλους: αν βγάλετε ποτέ το προστατευτικό πλαστικό πάνω από την αλυσίδα τσεκάρετε καλά τη θέση από το σωληνάκι του πίσω φρένου γιατί η επαφή (ακόμα και μικρή) με την αλυσίδα το κόβει για πλάκα :dizzy::look::look:
harris_x
09/10/2012, 18:31
για τη συνάντησή σας εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131230)
akis lagas
10/10/2012, 20:56
ΠΕΔΙΑ ΘΕΛΟ ΓΝΟΜΕΣ ΣΑΣ ..........................
1.271230
2.271231
3.271232
ΠΙΟ ΧΡΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟ ....
ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΓΝΟΜΕΣΣΣΣΣΣ
KostasV2
10/10/2012, 23:35
ΠΕΔΙΑ ΘΕΛΟ ΓΝΟΜΕΣ ΣΑΣ ..........................
ΠΙΟ ΧΡΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟ ....
ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΓΝΟΜΕΣΣΣΣΣΣ
Εμένα μου αρέσει το ασημί που είναι τώρα...
Πολυμήχανος
11/10/2012, 00:20
Εμένα μου αρέσει το ασημί που είναι τώρα...
Συμφωνώ!
harris_x
11/10/2012, 08:18
Εμένα μου αρέσει το ασημί που είναι τώρα...
+675
chr1s_86
11/10/2012, 14:32
ΠΕΔΙΑ ΘΕΛΟ ΓΝΟΜΕΣ ΣΑΣ ..........................
1.271230
2.271231
3.271232
ΠΙΟ ΧΡΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟ ....
ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΓΝΟΜΕΣΣΣΣΣΣ
Το 2 μου αρέσει περισσότερο από τα 3 που έβαλες αλλά και το ασημί που ήδη έχεις είναι πολύ ωραίο! Γιατί να το αλλάξεις ;
akis lagas
11/10/2012, 14:57
Γιατι αθα φτιαξω το δευτερο που εχω .το ασιμη θα ανεβει ορεστιαδα για για να το εχο οταν θα πιγιενο εκει για διακοπες..ΑΛΛΑ και για να το εχει ο αδελφος μου ..τελικα πιστευο οτι το μαυρο με κερδισε .μαυρο ματ θα γινι ....και ειδη αρχισε το λισιμο βεβεα και τα καπακια τα πλαεινα του κινιτιρα θα γινουν μαυρα
271274,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΞΕΚΙΝΙΣΑΜΕΕΕΕΕΕ
Πολυμήχανος
11/10/2012, 15:26
Γνώμη μου τα παρακάτω:.
Είναι που είναι μικροκαμωμένο το μοτό, θα το βάψεις και μαύρο, πάει χάθηκε οπτικά, τελείως. ΜΗΝ.
Μαύρο ματ, δείχνει ωραίο για καμιά ώρα. Μετά λερώνεται και δείχνει φτηνιάρικο και ξεπεσμένο, σαν κάτι μοτό και αυτοκίνητα που έχουν 20 χρόνια στον ήλιο και έχουν ξεβάψει. ΜΗΝ.
Τα πλαινά καπάκια, μαύρα, τόσο ωραίο εργοστασιακό φινίρισμα και εσύ θα το χαραμίσεις, βάφοντάς τα; Τα παλιοσίδερα βάφουμε, όχι τα αλουμίνια που με τόσο κόπο έχει γυαλίσει η μαμά Honda. ΜΗΝ.
Στα καπάκια, αν έχεις φθορές, κάνε ένα ήπιο γυάλισμα. Όχι να γίνει καθρέπτης, απλά να φύγουν οι ατέλειες της φθοράς του χρόνου.
Χρώμα, εκτός του ανοικτού γκρί, εγώ θα το έβαφα κάτι φωτεινό, γιατί όπως είπα είναι πολύ μικροκαμωμένο το μοτό, θες ενα βάψιμο να το φουσκώνει λίγο οπτικά. Και λευκό ακόμα, θα το προτιμούσα.
KostasV2
11/10/2012, 17:03
Γιατι αθα φτιαξω το δευτερο που εχω .το ασιμη θα ανεβει ορεστιαδα για για να το εχο οταν θα πιγιενο εκει για διακοπες..ΑΛΛΑ και για να το εχει ο αδελφος μου ..τελικα πιστευο οτι το μαυρο με κερδισε .μαυρο ματ θα γινι ....και ειδη αρχισε το λισιμο βεβεα και τα καπακια τα πλαεινα του κινιτιρα θα γινουν μαυρα
271274,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΞΕΚΙΝΙΣΑΜΕΕΕΕΕΕ
ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτό στη φωτό, ΔΕΝ είναι μαύρο ματ. Είναι μολυβί, για την ακρίβεια λέγεται Tempest grey (NH119MU ο κωδικός του). Ήταν εργοστασιακό χρώμα στα Hawk GT που πουλιόταν στην Αμερική.
akis lagas
11/10/2012, 18:23
ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτό στη φωτό, ΔΕΝ είναι μαύρο ματ. Είναι μολυβί, για την ακρίβεια λέγεται Tempest grey (NH119MU ο κωδικός του). Ήταν εργοστασιακό χρώμα στα Hawk GT που πουλιόταν στην Αμερική.
σωστος ο φιλος αυτο ειναι το κιταξα και εγω .
εχει καθαρισει-ρυθμισει κανεις καρμπυρατερ?
Michelson
09/11/2012, 20:51
Καλησπέρα, έχω βρει ένα BROS 400 PGM μεταχειρισμένο του 1999 μοντέλο στα 400 ευρώ. Είναι νορμάλ αυτή η τιμή ή κάτι παίζει με τη μηχανή? Στη φωτογραφία φαίνεται κομπλέ και από ότι λέει είναι σε καλή κατάσταση, σωστά συντηρημένο και χωρίς προβλήματα. Διαφωτίστε με αν μπορείτε γιατί με 500 ευρώ μπάτζετ ήμουν αναγκασμένος να πάρω παπί, ενώ οι πάπιες δεν μ αρέσουν καθόλου. :p
thanos_s
10/11/2012, 00:58
Καλησπέρα, έχω βρει ένα BROS 400 PGM μεταχειρισμένο του 1999 μοντέλο στα 400 ευρώ. Είναι νορμάλ αυτή η τιμή ή κάτι παίζει με τη μηχανή? Στη φωτογραφία φαίνεται κομπλέ και από ότι λέει είναι σε καλή κατάσταση, σωστά συντηρημένο και χωρίς προβλήματα. Διαφωτίστε με αν μπορείτε γιατί με 500 ευρώ μπάτζετ ήμουν αναγκασμένος να πάρω παπί, ενώ οι πάπιες δεν μ αρέσουν καθόλου. :p
1999 δεν υπαρχει. Η παραγωγη σταματησε το 93. Αν δεν το ψαξεις ΚΑΛΑ με μηχανικο που ξερει να δει στη συγκεκριμενη μηχανη καποια σημεια (εκκεντρο, αξονα γραναζιου ) δεν μπορει καποιος να σου πει...Η τιμη ειναι τσαμπα αν οντως ειναι σε "καλη" κατασταση..
Michelson
10/11/2012, 05:00
Υποθέτω τότε ότι το 99 που αναφέρει θα είναι το έτος πρώτης κυκλοφορίας, γιατί μπορεί η παραγωγή να σταμάτησε το 93 αλλά θα είχαν μείνει στις αποθήκες για κάποια χρόνια μετά λογικά.
thanos_s
10/11/2012, 11:33
Υποθέτω τότε ότι το 99 που αναφέρει θα είναι το έτος πρώτης κυκλοφορίας, γιατί μπορεί η παραγωγή να σταμάτησε το 93 αλλά θα είχαν μείνει στις αποθήκες για κάποια χρόνια μετά λογικά.
Σε καμια αποθηκη...Απλα εκανε μερικες χιλιαδες χλμ στην ιαπωνια πριν ερθει Ευρωπη...
chr1s_86
10/11/2012, 13:12
εχει καθαρισει-ρυθμισει κανεις καρμπυρατερ?
Θέλεις να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο;
Δες κι εδώ για how to: http://hawkgtforum.com/forum/showthread.php?t=4844
chr1s_86
10/11/2012, 13:29
Υποθέτω τότε ότι το 99 που αναφέρει θα είναι το έτος πρώτης κυκλοφορίας, γιατί μπορεί η παραγωγή να σταμάτησε το 93 αλλά θα είχαν μείνει στις αποθήκες για κάποια χρόνια μετά λογικά.
Όπως τα λέει ο Θάνος είναι τα πράγματα, είναι όλα μεταχειρισμένα από Ιαπωνία. Στο wikipedia λέει ότι η παραγωγή ήταν έως 1991 αλλά αυτό δεν έχει και πολλή σημασία. Μιλάς για μηχανάκι 20 ετών και βάλε, με άγνωστα χιλιόμετρα και προηγούμενη χρήση. Αν είναι καλά συντηρημένο και χωρίς ελλείψεις θα κάνεις πολλά και ευχάριστα χιλιόμετρα. Αλλά όπως είναι λογικό όλο και κάτι μπορεί να χρειαστεί να ρυθμίσεις ή επιδιορθώσεις.
Διάβασε λίγο το θέμα από την αρχή και θα βρεις πολλές χρήσιμες πληροφορίες, κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να τις συγκεντρώσω σε ένα post..
Michelson
10/11/2012, 18:42
Κάτσε, δηλαδή μου λες ότι τα φέρνανε μεταχειρισμένα από Ιαπωνία και μας τα πουλούσαν για καινούρια? Η κάτι κατάλαβα λάθος ή αυτό είναι κοροιδία. Και ας πούμε ότι ο μηχανικός δεν βρίσκει κανά σημαντικό πρόβλημα στον κινητήρα και το παίρνω το μηχανάκι, τι μαζέματα μπορεί να θέλει και πόσο θα κοστίσουν? Γιατί άμα είναι να πληρώσω άλλα τόσα για να το φέρω στα ίσια του, τότε άστο καλύτερα. Δ εν είναι ότι δεν θα το έκανα αλλά δεν έχω τα λεφτά να το κάνω.. :(
michelson το μεταχειρισμενο ειναι μεταχειρισμενο,ειναι ολα μεσα!αλλιως πας σε καινουριο κ εχεις το κεφαλι σου ησυχο ασε που δεν ειναι παντα σιγουρο αυτο,η brossara εχει σταθει διπλα σε πολλα μηχανακια κ δε μασαει τα χαπια του,κ οτι του αλλαξεις δε στο ξαναβγαζει ποτε,εχω γνωστο ο οποιος εχει bros πανω απο 12 χρονια κ δεν του εχει αλλαξει τπτ κ παει παντου.λαδακι φιλτρακι μπουζι καλο ρυθμισμα κ τπτ αλλο!εγω το πηρα μεταχειρισμενο κ πριν το παρω του εριξα μια ματια οσο μπορουσα,οπου εφτανε το ματι μου κ οπου μπορουσε να ακουσει το αυτι μου.το μηχανακακι μου βγηκε αστερι.με κατι μικρες αλλαγες,οπως λαστιχα που ειδα οτι χρειαζοταν κ μια αντλια βενζινης που ειδα οτι εχανε...τα υπολοιπα ηταν αναλωσιμα,λαδια-μπουζι-τακακια!για μενα μου φαινονται λιγα τα 400€ αλλα ποτε δε ξερεις,οταν εχεις κατι καλο το σκεφτεσαι να το σκοτωσεις...αποψη μου!εγω πουλαω το δικο μου 1100€ γτ δεν εχει τπτ κ το δινω μονο κ μονο για αγορα μεγαλυτερου,αν ειχα την οικονομικη ανεση θα το κραταγα για παντα.παει παντου,ειναι οικονομικο,δεν του λειπει τπτ.αν τους φαινεται ακριβο ας πανε να παρουν παπι...;)
thanos_s
10/11/2012, 20:53
Κάτσε, δηλαδή μου λες ότι τα φέρνανε μεταχειρισμένα από Ιαπωνία και μας τα πουλούσαν για καινούρια? Η κάτι κατάλαβα λάθος ή αυτό είναι κοροιδία. Και ας πούμε ότι ο μηχανικός δεν βρίσκει κανά σημαντικό πρόβλημα στον κινητήρα και το παίρνω το μηχανάκι, τι μαζέματα μπορεί να θέλει και πόσο θα κοστίσουν? Γιατί άμα είναι να πληρώσω άλλα τόσα για να το φέρω στα ίσια του, τότε άστο καλύτερα. Δ εν είναι ότι δεν θα το έκανα αλλά δεν έχω τα λεφτά να το κάνω.. :(
Δεν πουληθηκε ποτε Καινουριο στην Ελλαδα το bros...μονο παραεισαγωγες μεταχειρισμενα κυριως...
chr1s_86
11/11/2012, 13:18
Κάτσε, δηλαδή μου λες ότι τα φέρνανε μεταχειρισμένα από Ιαπωνία και μας τα πουλούσαν για καινούρια? Η κάτι κατάλαβα λάθος ή αυτό είναι κοροιδία. Και ας πούμε ότι ο μηχανικός δεν βρίσκει κανά σημαντικό πρόβλημα στον κινητήρα και το παίρνω το μηχανάκι, τι μαζέματα μπορεί να θέλει και πόσο θα κοστίσουν? Γιατί άμα είναι να πληρώσω άλλα τόσα για να το φέρω στα ίσια του, τότε άστο καλύτερα. Δ εν είναι ότι δεν θα το έκανα αλλά δεν έχω τα λεφτά να το κάνω.. :(
Τα φέρνανε μεταχειρισμένα και τα πουλούσαν για μεταχειρισμένα... ;)
Τώρα για τα υπόλοιπα που λες κανείς δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά τι θα γίνει με το μηχανάκι. Ο μηχανικός θα δει και θα σου πει αυτά που ξέρει αλλά η συνέχεια δεν μπορεί να είναι γνωστή. Γενικά σε αυτά τα μηχανάκια πρέπει να μπορείς κατά τη γνώμη μου να κάνεις και 2-3 πράγματα μόνος σου για να μην πληρώνεις με το παραμικρό στα συνεργεία...
Προχθές συμπλήρωσα 800ml λάδι ενώ έχω ακόμα καμιά 600αριάχλμ για να συμπληρωθούν τα 3000χλμ από την προηγούμενη αλλαγή λαδιών... να ανησυχήσω??
chr1s_86
17/11/2012, 15:04
Προχθές συμπλήρωσα 800ml λάδι ενώ έχω ακόμα καμιά 600αριάχλμ για να συμπληρωθούν τα 3000χλμ από την προηγούμενη αλλαγή λαδιών... να ανησυχήσω??
Παρακολούθησε το, τα μοτέρ μας είναι 20+ χρονών και άγνωστης προηγούμενης κατάστασης/χρήσης/χλμ οπότε είναι λογικό να υπάρχει κατανάλωση λαδιού. Κι εγώ συμπληρώνω 2-3 φορές μέχρι την αλλαγή που κάνω στα 5000. (500ml ή λιγότερο την κάθε φορά, αναλόγως πως το έχω δουλέψει)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.