PDA

View Full Version : Honda Bros



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16

eko
12/06/2013, 20:17
Βρε παλληκαρια καμμιά ουρά που θα βρούμε. Προσπαθώ να την κράτησω αλλα σύντομα βλέπω να μα αποχαιρετά :cry:

pararos
10/07/2013, 22:08
σημερα προχωρησα σε αλλαγη πισω αμορτισερ,μετα απο πολυ διαβασμα-δοκιμες απο αλλα παλικαρια με bros κατεληξα στο αμορτισερ απο honda cb1.με 1,5 περιπου ποντο μακρυτερο απο το μαμα που κερδισα κ το επιθυμητο υψος στον κωλο χωρις να κοβω και να ραβω υποπλαισια και με μια μικρη επεξεργασια στο ενα ακρο του αμορτισερ,δε χωραγε στο πλαισιο και κατεβηκε στη φρεζα στις διαστασεις του μαμα και καινουριο συνεμπλοκ πρεσαριστο.εμφανισιακα αψογο,ουτε πολυ ψηλο ουτε και σαυρα οπως του μαμα.απο διαφορες στο δρομο με μια μικρη βολτα που εκανα καμια.σιγουρα θα εχει αλλαξει προς χειροτερο ή προς το καλυτερο αλλα δε με πολυ νοιαζει κιολας μιας και δε κανω αγωνες.:p .σημασια εχει πως με βολεψε και μου αρεσει επιτελους αυτη η ουρα.

pararos
13/07/2013, 12:29
295483

webassasin
14/07/2013, 21:44
Κουκλα!

angelodaegio
18/07/2013, 09:56
θελω να κανω ερωτηση επειδη ειμαι ασχετος!!πως ξεχωριζεις bros πρωτης και δευτερης γενιας και τι ειναι το pgn?

KostasV2
18/07/2013, 19:32
θελω να κανω ερωτηση επειδη ειμαι ασχετος!!πως ξεχωριζεις bros πρωτης και δευτερης γενιας και τι ειναι το pgn?

Το δεύτερης γενιάς έχει άλλες ζάντες (χρυσές με μονά μπράτσα), και το pgm είναι ανάφλεξη με τρισδιάστατο χάρτη και tps στα καρμπυρατέρ.

oraiakoimomeni
22/07/2013, 13:10
Παιδια καλησπερα.Ψαχνοντας ειδα αυτη εδω την αγγελια.οπτικα τουλαχιστον φαινεται οκ αλλα επειδη δεν ξερω τιποτα μπορειτε να μου πειτε καποια γνωμη? http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/3718744/

Επισης καποιο μηχανικο που να ξερει καποια πραγματα για ενα μηχανακι τοσων χρονων? Ευχαριστω πολυ!

KostasV2
22/07/2013, 17:43
Παιδια καλησπερα.Ψαχνοντας ειδα αυτη εδω την αγγελια.οπτικα τουλαχιστον φαινεται οκ αλλα επειδη δεν ξερω τιποτα μπορειτε να μου πειτε καποια γνωμη? http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/3718744/

Επισης καποιο μηχανικο που να ξερει καποια πραγματα για ενα μηχανακι τοσων χρονων? Ευχαριστω πολυ!

Καλό φαίνεται, αλλά πολλά λεφτά για τόσο παλιό μηχανάκι (1989), δεν νομίζεις;
Εκτός κι αν είναι απωθημένο ή το γουστάρεις πολύ, οπότε πάσο... :D

harris_x
24/07/2013, 15:26
γι' αυτό:


cb1 vS bros γνωμες???

εδώ... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136679)

angelodaegio
30/07/2013, 11:40
δινω 500 ε σε οποιον πουλαει bros σε καλη κατασταση.

Anritsu
30/07/2013, 12:02
Καλό φαίνεται, αλλά πολλά λεφτά για τόσο παλιό μηχανάκι (1989), δεν νομίζεις;
Εκτός κι αν είναι απωθημένο ή το γουστάρεις πολύ, οπότε πάσο... :D

Ειδικά για το 400 είναι πάρααααααααααααα πολλά . Ειδικά στις μέρες μας

DHMHTRHS D
05/08/2013, 08:14
με 5 κατοσταρικα αν βρεις μπρος της προκοπης απο κανεναν π δεν ξερει θα το παρεις σαν να κλεβεις παγκαρι εκκλησιας ειναι . γιατι οσο παλια και να ναι ειναι πολυ αξιοπιστη και μπροστα απ τν εποχη της συν οτι ειναι μηχανη κ οχι παπακι... καλυτερα δωσε ενα πιο αξιοπρεπες ποσο να ναι τζιτζι γιατι πιο πολυ θα σ παει να την φερεις στα ισα της

sernodas2
14/10/2013, 18:50
γεια σας κ χαρα σας!!!
προχτες βγηκα βολτα κ γυρισα χωρις το αντιβαρο του τιμονιου :(

μηπως υπαρχη κανενα σε καμια κουτα ???

η κλιπον χαμηλα μαζι με τα αντιβαρα

αν εχεις καποιος ασ στειλει πμ

ευχαριστω!!!:wave2:

pararos
04/11/2013, 17:55
παιδες το bros εβγαινε με 33 αλογα και με 37?κ πως τα ξεχωριζουμε?

GiannisBlessed
05/11/2013, 02:03
παιδες το bros εβγαινε με 33 αλογα και με 37?κ πως τα ξεχωριζουμε?

που το ειδες αυτο?

harris_x
05/11/2013, 08:10
που το ειδες αυτο?
δεν νομίζω πως αυτό έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία, το είδε, το άκουσε, αν ξέρει κάποιος του απαντάει :winka:

GiannisBlessed
05/11/2013, 12:29
δεν νομίζω πως αυτό έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία, το είδε, το άκουσε, αν ξέρει κάποιος του απαντάει :winka:

εχεισημασια για εμενα για να δω ποια η πηγη της συγκεκριμενης πληροφορειας.
ετσι θα μπορω να εχω μια καλυτερη ιδεα για την αξιοπιστια της.
παντως εγω ξερω οτι υπηρχε 400ρι με 37 και 650ρι με 55 (καπου εκει τεσπα)
και υπηρχε το απλο και το pgm τα οποια δεν ειχαν διαφορες στην ιπποδυναμη.

harris_x
05/11/2013, 12:40
εχεισημασια για εμενα για να δω ποια η πηγη της συγκεκριμενης πληροφορειας.
ετσι θα μπορω να εχω μια καλυτερη ιδεα για την αξιοπιστια της.
παντως εγω ξερω οτι υπηρχε 400ρι με 37 και 650ρι με 55 (καπου εκει τεσπα)
και υπηρχε το απλο και το pgm τα οποια δεν ειχαν διαφορες στην ιπποδυναμη.
:beer:

pararos
05/11/2013, 14:38
αμα το googlaρεις το ενα λεει 31,το αλλο 33 το αλλο 37 και ενα παλιο μοτο που εχωτο δινει με 37...τελικα τι ισχυει?

GiannisBlessed
05/11/2013, 22:33
νομιζω οτι ισχυει το οτι κανεις δεν ξερει ακριβως ποσο ειναι!!

pararos
07/11/2013, 22:45
που θα βρουμε λαστιχακια απο τα ποτηρακια των καρμπυρατερ...μου γλειφει βενζινα το ενα...

SHOOTER045
07/11/2013, 23:02
αν δεν βρισκεις ακριβως τα ιδια(πατουρα)
βρισκεις ισια η μεγαλυτερα στο ιδιο παχος,το κοβεις τσιμπας στην αρχη λιγο κολλα στιγμης,συνεχιζεις μεσα στο αυλακι εφαρμοζοντας κολλα σε ενα δυο σημεια και σιγουρα στο τελος,κρατωντας μεχρι να στεγνωσει
και εχεις ετοιμο το λαστιχακι που ψαχνεις
δεν το παιζω επιστημονας
το ειδα εδω μεσα και ειπαν οτι δουλευει

tsirigaki
08/11/2013, 09:05
Καλημέρα και από εμένα.....
Εδώ και μερικές μέρες είμαι ο ευτυχής κάτοχος ενός Honda Bros 650.
Έχω ξεκινήσει ήδη τα μαζέματα γιατί η μηχανή δεν ήταν και τόσο προσεγμένη.....
Καταρχήν την ξεβρόμισα (πολύ βρομιά ρε παιδιά) και αμέσως είδα πως η κάτω γλίστρα της αλυσίδας ήταν κομμένη και μόλις που κρατιόταν στη θέση της.... Έτσι η λύση δόθηκε με ένα κομμάτι τεφλόν που με το μαγικό εργαλείο (άλλοι το λένε και Μέγα Αλέξανδρο), γωνιακό τροχό, ήρθε στο σχήμα και τις διαστάσεις του γνήσιου....
Σειρά πήραν τα όργανα στα οποία ήταν σπασμένη η βελόνα του κοντέρ και το στροφόμετρο δούλευε τρελά... Έτσι αφού λύθηκαν από τη βάση τους, ανοίχθηκαν προσεκτικά γύρω γύρω τα στεφάνια και αφού κόλλησα προσεκτικά την βελόνα του κοντέρ (τα εύκολα πρώτα), μετά έλυσα τελείως το στροφόμετρο και κόλλησα το ελατήριο του εσωτερικά με βάση αυτή εδώ τη σελίδα http://www.nighthawk750.com/maint/tach-repair.html , που είναι βέβαια για το nighthawk αλλά τελικά και το bros(hawk) είχε το ίδιο πρόβλημα.....
Επόμενο πρόβλημα ήταν το όχι και πολύ καλό πίσω φρένο που προερχόταν από την τρόμπα που είχε μια μικρή διαρροή, η οποία όμως μετά από μερικές μέρες έσκασε τελείως (τι να πω..... μάλλον την πείραξε η αλλαγή κλίματος) και τώρα έχω ήδη παραγγείλει από ebay κιτ επισκευής και το περιμένω.....
Και επειδή εδώ δεν σταματάνε τα προβλήματα, χθες που ανοίξαμε τα καρμπιρατέρ είδαμε ότι και τα διαφράγματα είναι σαν ελβετικό τυρί, παρόλο που δουλεύανε μια χαρά..... και εδώ θέλω τη βοήθειά σας..... Ποιες είναι οι λύσεις μου; Τη λύση της Honda δεν τη σκέφτομαι καθόλου γιατί τα περίπου 130ε για κάθε καρμπ νομίζω ότι μπορώ να βρω κάπου πιο χρήσιμα να πάνε.... Ταιριάζει μήπως το διάφραγμα από κάποιο άλλο μηχανάκι; Βρήκα και κάποιες εταιρείες που φτιάχνουν και πουλάνε μόνο τις μεμβράνες αλλά περιμένω απάντηση ακόμα.... Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.

tsirigaki
08/11/2013, 09:06
...

tsirigaki
08/11/2013, 09:09
,,,

motomaniac
08/11/2013, 13:26
γεια σου Μιχαλιο κι απο δω. δεν μπορω να βοηθησω σε κατι μιας και δεν τα ξερω αλλα μου κανει τρελη εντυπωση το οτι δουλευε με τρυπιες μεμβρανες... απο τα φρενα η τρομπα η η δαγκανα εχει προβλημα?

tsirigaki
08/11/2013, 13:52
Είχαν και οι δυο μεμβράνες από 3-4 σκισίματα λόγο πολυκαιρίας. Απ' ότι μου είπε ο φίλος που το φτιάχνει μάλλον δεν άνοιγαν όπως έπρεπε αλλά εγώ αφού δεν είχε μέτρο σύγκρισης δεν μπορούσα να το καταλάβω... Πάντως ρεταρίσματα κτλ δεν μου έκανε..... Στο φρένο διαρροή έχει η τρόμπα... η δαγκάνα προς το παρόν δεν φαίνεται να έχει κάτι...

motomaniac
08/11/2013, 14:33
Είχαν και οι δυο μεμβράνες από 3-4 σκισίματα λόγο πολυκαιρίας. Απ' ότι μου είπε ο φίλος που το φτιάχνει μάλλον δεν άνοιγαν όπως έπρεπε αλλά εγώ αφού δεν είχε μέτρο σύγκρισης δεν μπορούσα να το καταλάβω... Πάντως ρεταρίσματα κτλ δεν μου έκανε..... Στο φρένο διαρροή έχει η τρόμπα... η δαγκάνα προς το παρόν δεν φαίνεται να έχει κάτι...

εχω κατι τρομπες.. δες αποσταση απο τρυπα σε τρυπα.. α ηταν κι ο μητσος εδω μιας κι ειπα για τρομπες..

KostasV2
08/11/2013, 20:27
Γνήσιο 650! Σπάνιο φαινόμενο... :D
Για τα διαφράγματα, ψάξε στον Μπέη μια εταιρία 6Sigma (καλά πρέπει να θυμάμαι...). Τους στέλνεις τα σκισμένα και βάζουν τις βελόνες σου σε καινούρια, σχετικά οικονομικά. Αλλιώς κολλάς με κυανοακρυλική για όσο αντέξουν...
Βλέπω γνήσιο σωληνάκι φρένου μπροστά. Άλλαξε το γρήγορα! Είναι πλέον 25 χρονών...

Α, και καλορίζικο!

tsirigaki
08/11/2013, 23:14
Αν μπορεις στείλε μου κάποια στοιχεία για αυτόν τον Μπέη... το σωληνάκι είναι αλλαγμένο με ηψηλής...
Ευχαριστώ

KostasV2
09/11/2013, 00:41
Τελικά δεν θυμόμουν καλά... Αυτούς έλεγα: http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&keyword=NT650&product_id=4231

Αλλά υπάρχει κι αυτή η εταιρία: http://www.motorradbay.de/ntv650_revere_rc33-1330805_-diaphragm__libranen__piston-honda-p-2228-2.html

Στο Hawk GT forum έχουν δοκιμάσει και τα 2, χωρίς προβλήματα λένε...

GiannisBlessed
09/11/2013, 05:06
εχω επισκευασει σε μπροσακι πολλαπλες τρυπες με ιατρικο σελοταιπ.(ειναι ενα σαν γαζα ουσιαστικα) και κολλα στιγμης.
ειναι σαν να δουλευεις πολυεστερα...
η επισκευη εγινε πριν κανα 2 χρονια και ακομα καλα κρατει.

tsirigaki
09/11/2013, 17:13
Κώστα αυτές είναι οι εταιρίες που είπα ότι περίμενα τιμές.... Η πρώτη θέλει 98ε με τα μεταφορικά και η δεύτερη 68ε.
Γιάννη αυτός ο τρόπος δεν θα τις έκανε σχετικά άκαμπτες; Πως γίνεται να δουλεύει;;;;

motomaniac
09/11/2013, 23:59
Μιχαλη χαζευα αγγελιες και παιζουν καρμπς απο τρανσαλπ στο εμποριο. δεν σας κανουν?

tsirigaki
10/11/2013, 11:56
Δεν γνωρίζω Δημήτρη. Αν ξέρει κάποιος ας μας πει.... Φαντάζομαι όμως ότι θα είναι ίδια.

GiannisBlessed
10/11/2013, 12:40
ναι λιγο πιο ακαμπτες εγιναν αλλα δεν επιρρεαζουν.
το μπαλωμα ειναι οσο πιο μικρο γινεται.
δοκιμασε το και βλεπεις.δεν εχεις να χασεις κατι στο κατω κατω.:beer:

pararos
24/11/2013, 20:14
εχουν αρχισει οι κατασκευες στο bros μιας και δε πουληθηκε και στην κατασταση που το ειχα καλυτερα...τωρα παμε για ριζικες αλλαγες.απο πια μηχανακια περνει μπροστινο συστημα με διπλα δισκοφρενα?να ταιριαζει στις δικες του πλακες χωρις να χρειαστει τορνο για να φτιαξω λαιμο...

motomaniac
24/11/2013, 20:27
εχουν αρχισει οι κατασκευες στο bros μιας και δε πουληθηκε και στην κατασταση που το ειχα καλυτερα...τωρα παμε για ριζικες αλλαγες.απο πια μηχανακια περνει μπροστινο συστημα με διπλα δισκοφρενα?να ταιριαζει στις δικες του πλακες χωρις να χρειαστει τορνο για να φτιαξω λαιμο...

ποσα χιλιοστα ειναι τα καλαμια σου?

pararos
24/11/2013, 20:38
41mm

KostasV2
24/11/2013, 22:03
CBR F2/F3 είναι κλασική μετατροπή... Πρέπει να μπαινουν κι από Super four. Του NSR είναι κοντά τα καλάμια. Εναλλακτικά, μπαίνει αρκετά εύκολα ολόκληρο μπροστινό από 600F4 ή 600RR... Γενικά, σχεδόν όλα τα μπροστινά Honda από '90 και μετά, μπορούν να μπουν, άλλα κατ'ευθείαν κι άλλα με λίγη δουλειά.

motomaniac
25/11/2013, 09:17
CBR F2/F3 είναι κλασική μετατροπή...Γενικά, σχεδόν όλα τα μπροστινά Honda από '90 και μετά, μπορούν να μπουν, άλλα κατ'ευθείαν κι άλλα με λίγη δουλειά.

αυτο! αλλα τα πρωτα ειναι η φθηνοτερη λυση στην ελλαδα. και μην δωσεις πανω απο 150 για ολα μαζι. και ροδα μαζι.,

pararos
25/11/2013, 14:22
σε usd τι μου προτεινετε?με μετατροπη φυσικα

MAKIS-RR
25/11/2013, 15:04
σε usd τι μου προτεινετε?με μετατροπη φυσικα
εχω ενα zxr 400 κομπλε με αξονα ροδες ολα. η τιμονοπλκα ειναι απο rgv ομως και θελει μια προσθηκη η μετατροπη. και η μια δισκοπλακα εχει ενα φαγωμα. αν δεν βρεις πες.

DHMHTRHS D
28/11/2013, 14:14
tou 650 h pisw anartish tairiazei ?

hlektronio
12/12/2013, 11:53
γειά
θέλω να ελέγξω την λειτουργία του ρελέ της αντλίας βενζίνης
είδα αυτό http://hawkworks.net/manual/18.html#18-8-fuel-pump-relay
αλλά δεν το πολύ καταλαβαίνω , αν και νομίζω ότι έτσι ελέγχονται τα καλώδια που πάνε στον ρελέ και όχι ο ίδιος.
επίσης
η αντλία δουλεύει με το που γυρίσεις το κλειδί στην ανάφλεξη ή με το που πατήσεις την μίζα

φχαρστώ

pararos
14/01/2014, 18:56
υπαρχει πουθενα η διασταση την μαμας εξατμισης?το καζανακι με ενδιαφερει πιο πολυ...ή αν καποιος εχει να μετρησει στο περιπου...

geco
18/01/2014, 00:27
Τελικά δεν θυμόμουν καλά... Αυτούς έλεγα: http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&keyword=NT650&product_id=4231

Αλλά υπάρχει κι αυτή η εταιρία: http://www.motorradbay.de/ntv650_revere_rc33-1330805_-diaphragm__libranen__piston-honda-p-2228-2.html

Στο Hawk GT forum έχουν δοκιμάσει και τα 2, χωρίς προβλήματα λένε...

Και στις δύο διευθύνσεις λένε πως οι μεμβράνες είναι γιά το 650, κάνουν οι ίδιες και στο 400; Η Ηonda δίνει διαφορετικό κωδικό ανταλλακτικού γιά μεμβράνες μαζί με τα σλάιντ. Τα έχουμε δοκιμάσει με επιτυχία;
Ευχαριστώ

tsirigaki
18/01/2014, 18:01
Εγώ αγόρασα αυτές τελικά http://www.motorradbay.de/ntv650_revere_rc33-1330805_-diaphragm__libranen__piston-honda-p-2228-2.html .
Δεν χάνεις κάτι να τους στείλεις email για να σου πουν αυτοί αν κάνουν ή αν έχουν κάποιο άλλο κωδικό που να κάνει.

geco
18/01/2014, 21:41
Γιά ποιό μοντέλο τις αγόρασες;

tsirigaki
19/01/2014, 14:58
Για το 650.

motomaniac
19/01/2014, 15:08
τι παιζει εδω? http://www.ricardo.gr/buy/autokinita-mixanes/mixanes/honda/honda-bros-750cc/v/an722078348/

KostasV2
19/01/2014, 15:14
τι παιζει εδω? http://www.ricardo.gr/buy/autokinita-mixanes/mixanes/honda/honda-bros-750cc/v/an722078348/

Με λίγη περιποίηση σε αναρτήσεις κλπ., θα κάνει πλάκα σε πολλούς "γρήγορους"...

(Αν και τα έχει φουσκώσει λιγάκι ο πωλητής. Περίπου 55-60 άλογα τροχό και 165-170 κιλά είναι τα πραγματικά νούμερα.)

geco
22/01/2014, 17:10
Eπειδή σίγουρα αφορά και άλλους, σας ενημερώνω σχετικά με τις μεμβράνες των σλάϊντ στα Bros 400.

O motorradbay.de απάντησε ότι ΔΕΝ έχει γιά τα 400 αλλά ΜΟΝΟ γιά 650 !

Ο nrp-carbs.co.uk απάντησε ότι διαθέτει μεμβράνες γιά τα 400, σε τιμή 76,45£ το ζευγάρι, όλα μαζί (VAT+ταχυδρομικά έξοδα με priority airmail)

Kαλή τύχη στη ... συναρμολόγηση !!!

geco
29/01/2014, 13:19
Η Έρευνα γιά μεμβράνες Bros 400 συνεχίζεται!

Ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος (Εξουσιοδοτημένο Service Honda, Λ. Αλεξάνδρας 69) είπε ότι ταιριάζουν γάντι τα καρμπυρατέρ του Τρανσάλπ 600! Μπαίνει το ορίτζιναλ φιλτροκούτι & φίλτρο αέρα και παίρνει λίγη δύναμη παραπάνω! (Βρίσκω στο car.gr στα 100-150€)


Βρήκα ατην Ιρλανδία μτχ καρμπυρατέρ 400, στα~70€ μαζί με τα έξοδα αποστολής. Περιμένω επιβεβαίωση ότι οι φούσκες είναι ΟΚ.

Μίλησα στο τηλέφωνο με τον κ. Σπύρο Δημητρίου, Οδυσσέως 30, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310-535361. Μάλλον έχει, γιαπωνέζικες Keyster (θέλει δείγμα, γιά σιγουριά) στα ~60€ το ζευγάρι.

Θα ενημερώσω, γιατί μετά από 1253 μηνύματα εδώ μέσα, όλα είναι εντελώς φλού σε αυτό το ζήτημα και όλο και κάποιος θα χρειαστεί!

Ευχαριστώ

daculas
29/01/2014, 20:40
Πριν χρόνια που είχα bros, θυμάμαι ένα μαγαζί στο κουκακι που έφερνε με παραγγελία ανταλλακτικά καινούργια από Ιαπωνία. Γελαγώτης λεγόταν, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα

geco
30/01/2014, 01:39
Αγαπητέ φίλε,
Ο Γελαγώτης υπάρχει ακόμα εκεί στη Δημητρακοπούλου και ανήκει στο επίσημο δίκτυο Σαρακάκη-Honda.
Nα διευκρινήσω ότι συνταξιοδοτήθηκα μετά από 35 χρόνια στο χώρο των δικύκλων. Ανάμεσα στις θέσεις που πέρασα ήταν και αυτή του διευθυντή αντ/κών Honda ...
Ξέρω που να βρώ το κάθε τι, το θέμα είναι να το βρώ φθηνά !

KostasV2
30/01/2014, 19:29
Πριν χρόνια που είχα bros, θυμάμαι ένα μαγαζί στο κουκακι που έφερνε με παραγγελία ανταλλακτικά καινούργια από Ιαπωνία. Γελαγώτης λεγόταν, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα

Υπάρχει το μαγαζί, και οι άνθρωποι εκεί είναι και πραγματικοί γνώστες του αντικειμένου.

hlektronio
31/01/2014, 14:37
μια ερώτηση
οι ζάντες του απλού bros κουμπώνουν στο bros pgm?
έχω 18αρα πίσω και θέλω να βάλω την 17αρα του απλού
γίνετε?

KostasV2
31/01/2014, 17:48
μια ερώτηση
οι ζάντες του απλού bros κουμπώνουν στο bros pgm?
έχω 18αρα πίσω και θέλω να βάλω την 17αρα του απλού
γίνετε?

Ναι, αλλά ειναι λίγο διαφορετικές στην εμφάνιση.

hlektronio
31/01/2014, 20:26
χωρίς πατέντες?

KostasV2
31/01/2014, 20:49
χωρίς πατέντες?

Ναι. Αν ήταν να κάνεις πατέντες, έβαζες κι από VFR... ;)

sernodas2
31/01/2014, 23:05
μια ερώτηση
οι ζάντες του απλού bros κουμπώνουν στο bros pgm?
έχω 18αρα πίσω και θέλω να βάλω την 17αρα του απλού
γίνετε?

+1 akoma .egw exw kanei to anapodo,dld apo 17ara pou eixa ebala thn 18ara k opos leei k o kostasv2 xwris patenta!!!!

hlektronio
31/01/2014, 23:32
σας ευχαριστώ και τους δυο.

@ sernodas2

τι λάστιχα βρίσκεις στην 18αρα?
που και πόσο?

sernodas2
01/02/2014, 12:01
σας ευχαριστώ και τους δυο.

@ sernodas2

τι λάστιχα βρίσκεις στην 18αρα?
που και πόσο?


px http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/rshop.pl

hlektronio
01/02/2014, 19:34
px http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/rshop.pl

ααα απο εξωτερικό
οκ φχαρστώ anyway

chr1s_86
03/02/2014, 20:33
γειά
θέλω να ελέγξω την λειτουργία του ρελέ της αντλίας βενζίνης
είδα αυτό http://hawkworks.net/manual/18.html#18-8-fuel-pump-relay
αλλά δεν το πολύ καταλαβαίνω , αν και νομίζω ότι έτσι ελέγχονται τα καλώδια που πάνε στον ρελέ και όχι ο ίδιος.
επίσης
η αντλία δουλεύει με το που γυρίσεις το κλειδί στην ανάφλεξη ή με το που πατήσεις την μίζα

φχαρστώ



Αν δουλεύει η αντλία σου πριν βάλεις μπροστά αφού γυρίσεις το κλειδί στο on τότε έχουν παρακάμψει το ρελε και δουλεύει συνεχώς. Μπορεί να είχε χαλάσει το ρελε παλιότερα και να βραχυκύκλωσαν τα καλώδια που πάνε σε αυτό για να δουλεύει η αντλία. Λογικά δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα, νομίζω το ρελε υπάρχει για την περίπτωση που πέσει το μηχανάκι (μακριά από μας) και μείνει στο πλάι με την αντλία να δουλεύει.

chr1s_86
03/02/2014, 20:35
υπαρχει πουθενα η διασταση την μαμας εξατμισης?το καζανακι με ενδιαφερει πιο πολυ...ή αν καποιος εχει να μετρησει στο περιπου...

Θα μετρήσω αύριο και θα ενημερώσω σχετικά!

geco
12/02/2014, 02:49
Έγραψα :


Η Έρευνα γιά μεμβράνες Bros 400 συνεχίζεται!

Μίλησα στο τηλέφωνο με τον κ. Σπύρο Δημητρίου, Οδυσσέως 30, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310-535361. Μάλλον έχει, γιαπωνέζικες Keyster (θέλει δείγμα, γιά σιγουριά) στα ~60€ το ζευγάρι.

Θα ενημερώσω, γιατί μετά από 1253 μηνύματα εδώ μέσα, όλα είναι εντελώς φλού σε αυτό το ζήτημα και όλο και κάποιος θα χρειαστεί!



Σας ενημερώνω ότι η Έρευνα γιά μεμβράνες Bros 400 ολοκληρώθηκε επιτυχώς!

Ο κ. Σπύρος Δημητρίου με ειδοποίησε αμέσως μόλις έλαβε το δείγμα και μου έστειλε χθές ένα ζευγάρι μεμβράνες που παρέλαβα σήμερα 11/02/2014 !

Οφείλω να τον ευχαριστήσω και από εδώ μέσα γιά την ευγένεια, τον επαγγελματισμό και την υποδειγματική του εξυπηρέτηση!

Άλλο ένα Μπροσάκι σύντομα ξανά στο δρόμο !!!:D:D:D

tsirigaki
13/03/2014, 22:40
Καλησπέρα.
Πως θα μπορώ να επαναφέρω τα καπάκια της μηχανής του Bros μου στην εργοστασιακή τους κατάσταση. Τώρα έχει περάσει η οξείδωση κάτω από το εργοστασιακό βερνίκι και τα έχει θαμπώσει.
Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν τα θέλω τελείως βουρτσισμένα σαν καθρέπτη αλλά το εργοστασιακό γυάλισμα που ήταν περίπου σαν το σκελετό.
Ευχαριστώ

KostasV2
13/03/2014, 23:04
Το ίδιο θέμα είχα κι εγώ. Τώρα που είχα κατεβάσει το μοτέρ, βρήκα την ευκαιρία να τα σουλουπώσω. Για να μείνουν κάπως ματ, κάνε τα συνηθισμένα τριψίματα, κι απλά μην φτάσεις σε γυαλόχαρτο 1200-1500 που χρησιμοποιούν συνήθως, αλλά σταμάτα σε 800-1000 πριν την αλοιφή.

tsirigaki
13/03/2014, 23:14
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Έχει κάποια φώτο από το αποτέλεσμα;

KostasV2
13/03/2014, 23:38
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Έχει κάποια φώτο από το αποτέλεσμα;

Μπα, τα χέρια μου είχαν πολλή μουτζούρα για να έπιανα τη φωτογραφική... :D Η διαφορά πάντως, είναι μεγάλη.

brosman
22/03/2014, 14:38
Χαιρετώ άπαντες Brosάκηδες!!! Κάτοχος τώρα 650 PGM (πέρασε απ' τα χέρια μου και το απλό). Αν και παρακολουθώ καιρό το φόρουμ είναι το παρθενικό μου ποστ. :look: Στο θέμα μας όμως. Λοιπόν, όταν έφτιαξα τα δικά μου καπάκια (με το μοτέρ πάνω), ούτε γω τα ήθελα καθρέφτη. Οπότε τα έτριψα μέχρι 1000άρι γυαλόχαρτο και μετά αλοιφή στο χέρι με μαλακό πανί. Και ιδού το αποτέλεσμα:312630312631

kcrete
30/03/2014, 13:49
Γεια σας και απο μενα!!! Επιστροφη στη μεγαλη οικογενεια των brosακιδων.
Αυριο παραλαμβανω τελικα ενα 400 pgm σε αθλια κατασταση αλλα θα το κανω κουκλα... ελπιζω. Αν καποιος εχει πισω ζαντα απο pgm θα χαρω πολυ, γιατι ο προηγουμενος την εχει αλλαξει με του απλου και θελω να το κανω οσο πιο μαμα γινεται. Τη μηχανη την ειχα φοιτητης το 1993 και ηταν μεγαλος ερωτας τοτε (και τωρα!!!). Απειρες βολτες, πειραγματα και ταξιδακια. Χαιρομαι λοιπον που ξαναμπαινω στην παρεα σας

kostas251
30/03/2014, 20:49
Το τελευταίο μήνα παρατηρώ ότι στις μπουκάλες και στον σκελετό αρχίζει να θαμπώνει πολύ άσχημα όταν πέφτει νερό γυαλίζει κανονικά αλλά με το που φύγει πάλι θαμπώνει ξέρεται καμία αλοιφή που να βοηθήσει την κατάσταση και ξέρεται γιατί έγινε αυτό να τονίσω ότι δεν χρησιμοποιώ καμία κρέμα η τίποτα άλλο που μπορεί να έπεσε και να αλλοίωσε την γυαλάδα.

kostas251
30/03/2014, 20:52
313110


313111

geco
30/03/2014, 21:48
Αγαπητέ Κώστα,

έγώ έχω πάρει αυτή την αλοιφή της 3Μ και κάνει θαύματα! Είχε κανένα 35άρι € αλλά κρατάει χρόνια τώρα ... Την χρησιμοποιεί ο πλούσιος στο κότερο! (Βάζει τους μαύρους και τρίβουνε!)

Αν ζορίζεσαι οικονομικώς, έλα να δοκιμάσουμε με την δική μου! Φυσικά χωρίς χρέωση. (Μην φέρεις και όλο το φόρουμ μαζί, σε παρακαλώ)
http://www.shop3m.com/3m-marine-metal-restorer-and-polish-09019-18-oz-paste.html

kostas251
30/03/2014, 21:59
Άμα τα βγάλει αυτά χαλάλι τα 35 ευρώ θα ήθελα να το δοκιμάσω πριν την αγοράσω το πρόβλημα είναι ότι μένω Ιταλία σε ευχαριστώ πάντως!!

kostas251
30/03/2014, 22:05
Και κάτι ακόμα θα πρέπει να την βάζω συνεχεία ?

geco
30/03/2014, 22:52
Και κάτι ακόμα θα πρέπει να την βάζω συνεχεία ?

Όχι! Κρατάει αρκετά!

geco
30/03/2014, 22:55
θα ήθελα να το δοκιμάσω πριν την αγοράσω το πρόβλημα είναι ότι μένω Ιταλία

Σίγουρα έχει και στην Ιταλία!

motomaniac
31/03/2014, 08:59
δοκιμασε την autoglym metal polish, η την sonax.

kostas251
05/04/2014, 00:54
Σας ευχαριστώ για τι απαντήσεις σας!!
Τώρα με προβληματίζει ένα άλλο πράγμα βρήκα ένα μοτέρ 650 και σκέπτομαι να το κουμπώσω επάνω θα ήθελα να μάθω αν η πλεξούδα είναι ίδια επίσης μια άλλη λύση που σκέφτηκα για να είμαι πιο νόμιμος είναι να βάλω μόνο κιλινδροπίστονα από 650 αλλά δεν ξέρω άμα θα πρέπει να αλλάξω και μπιέλες και στρόφαλο περιμένω απαντήσεις.:smokin:

kostas251
05/04/2014, 01:00
http://www.car.gr/parts/view/3322451/

GiannisBlessed
05/04/2014, 02:03
Σας ευχαριστώ για τι απαντήσεις σας!!
Τώρα με προβληματίζει ένα άλλο πράγμα βρήκα ένα μοτέρ 650 και σκέπτομαι να το κουμπώσω επάνω θα ήθελα να μάθω αν η πλεξούδα είναι ίδια επίσης μια άλλη λύση που σκέφτηκα για να είμαι πιο νόμιμος είναι να βάλω μόνο κιλινδροπίστονα από 650 αλλά δεν ξέρω άμα θα πρέπει να αλλάξω και μπιέλες και στρόφαλο περιμένω απαντήσεις.:smokin:

αν ψαξεις καπου καλα εδω μεσα εχω κανει θρεντ για το θεμα.
γενικα τα μοτερ ειναι τελιως διαφορετικα.
κεφαλες αλλες εκεντροφοροι βαλβιδες αλλες μεταδωση τα απαντα αλλα.βολαν αλλο στροφαλος αλλος.και τα καρτερ εχουν καποιες διαφορες στα στοματα.
οποτε δεν αξιζει με την καμια.καλυτερα να κουμπωσεις μοτερ πανω.

kcrete
05/04/2014, 07:08
+1 akoma .egw exw kanei to anapodo,dld apo 17ara pou eixa ebala thn 18ara k opos leei k o kostasv2 xwris patenta!!!!

Καλημερα.
Ψαχνω μια 18αρα ζαντα πισω για το pgm. Αν ακουσετε 'η αν ξερετε κατι στειλτε μνμ. Καθε βοηθεια χρησιμη!!!
Ευχαριστωωωωωωωωωωω

KostasV2
05/04/2014, 14:42
Σας ευχαριστώ για τι απαντήσεις σας!!
Τώρα με προβληματίζει ένα άλλο πράγμα βρήκα ένα μοτέρ 650 και σκέπτομαι να το κουμπώσω επάνω θα ήθελα να μάθω αν η πλεξούδα είναι ίδια επίσης μια άλλη λύση που σκέφτηκα για να είμαι πιο νόμιμος είναι να βάλω μόνο κιλινδροπίστονα από 650 αλλά δεν ξέρω άμα θα πρέπει να αλλάξω και μπιέλες και στρόφαλο περιμένω απαντήσεις.:smokin:

Ό,τι σου απάντησε κι ο Γιάννης. Η πλεξούδα είμαι 99% σίγουρος ότι είναι ίδια, όμως θα χρειαστείς μια ηλεκτρονική από 650, γιατί το μοτέρ δε νομίζω να πολυσυμπαθεί τον κόφτη στις 10.200 που έχει το 400...

kostas251
05/04/2014, 17:16
Οκ ευχαριστώ:beer: δεν περίμενα να είναι τόσο εύκολο δηλαδή βγάζω το 400αρι βάζω το 650 συνδέω πλεξούδα καρμπιρατέρ και είναι έτοιμο?

KostasV2
05/04/2014, 17:46
Οκ ευχαριστώ:beer: δεν περίμενα να είναι τόσο εύκολο δηλαδή βγάζω το 400αρι βάζω το 650 συνδέω πλεξούδα καρμπιρατέρ και είναι έτοιμο?

Ναι. :)

brosman
05/04/2014, 18:22
Σας ευχαριστώ για τι απαντήσεις σας!!
Τώρα με προβληματίζει ένα άλλο πράγμα βρήκα ένα μοτέρ 650 και σκέπτομαι να το κουμπώσω επάνω θα ήθελα να μάθω αν η πλεξούδα είναι ίδια επίσης μια άλλη λύση που σκέφτηκα για να είμαι πιο νόμιμος είναι να βάλω μόνο κιλινδροπίστονα από 650 αλλά δεν ξέρω άμα θα πρέπει να αλλάξω και μπιέλες και στρόφαλο περιμένω απαντήσεις.:smokin:

Ξέχνα καλύτερα τα κυλινδροπίστονα κλπ, θα μπλέξεις αφού τα μοτέρ έχουν διαφορετικές διαστάσεις (διάμετρος x διαδρομή). Προχώρα με αλλαγή ολόκληρου μοτέρ και πάλι νόμιμος θα είσαι άμα το δηλώσεις.
Η πλεξούδες των 400-650 είναι ίδιες (προυπόθεση να μην είναι η μία από pgm, αν και γιαυτό δεν είμαι 100% σίγουρος). Εκτός από την ηλεκτρονική, διαφορετικά είναι και τα καρμπυρατέρ (32άρια του 400, 36άρια του 650), οπότε καλό είναι να αλλαχτούν και αυτά. :smokin:

GiannisBlessed
05/04/2014, 23:31
Ξέχνα καλύτερα τα κυλινδροπίστονα κλπ, θα μπλέξεις αφού τα μοτέρ έχουν διαφορετικές διαστάσεις (διάμετρος x διαδρομή). Προχώρα με αλλαγή ολόκληρου μοτέρ και πάλι νόμιμος θα είσαι άμα το δηλώσεις.
Η πλεξούδες των 400-650 είναι ίδιες (προυπόθεση να μην είναι η μία από pgm, αν και γιαυτό δεν είμαι 100% σίγουρος). Εκτός από την ηλεκτρονική, διαφορετικά είναι και τα καρμπυρατέρ (32άρια του 400, 36άρια του 650), οπότε καλό είναι να αλλαχτούν και αυτά. :smokin:

ναι με τα καρμπ του 400 δουλευει αλλα χανει αποδοση.
δες αν 8ες εδω
http://motocikleta.gr/distribution/topic9931.html

και εδω
σελιδα 3-4
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=101442&page=3&highlight=%CF%84%CE%BF+bros%CE%B1%CE%BA%CE%B9+%CE%BC%CE%BF%CF%85

το bros παταει ετσι vstrom 650,monster 600,africa twin
ουσιαστικα παει περιπου σαν sv 650 μαμα.
παει πολυ καλυτερα απο μαμα 650.

GiannisBlessed
05/04/2014, 23:38
Ό,τι σου απάντησε κι ο Γιάννης. Η πλεξούδα είμαι 99% σίγουρος ότι είναι ίδια, όμως θα χρειαστείς μια ηλεκτρονική από 650, γιατί το μοτέρ δε νομίζω να πολυσυμπαθεί τον κόφτη στις 10.200 που έχει το 400...

το δικο μου το ειχα για κανα 2 χρονια με την 400ρα και αν θυμαμαι καλα ειχε και περισοτερο αβανσ και ο κοφτης ηταν πιο ψηλα.δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα ουτε μετα απο τοσα χρονια ο επομενος ιδιοκτητης με τον κοφτη.αρα μενει μονο το οτι εχεις περισοτερο γκαζι.

kostas251
06/04/2014, 15:18
Και το μοτέρ από africa μπαίνει εύκολα επειδή βρήκα ένα στην ίδια τιμή με το 650 και σκέπτομαι αφού το κάνω να το κάνω καλά!

geco
07/04/2014, 00:46
Υes please!
Και πες μας λεπτομέρειες: Τι ακριβώς χρειάστηκε ; (π.χ. Γρανάζωμα; Φίλτρα αέρος; Μετατροπή στις εξατμίσεις; Άλλο; ) Τι συνολικό κόστος εφτασε; Και το σημαντικότερο: Πως είναι οδηγικά; Αξίζει τον κόπο & το έξοδο;
Άντε γιά να οργανωθούμε και οι υπόλοιποι ...

Ευχαριστώ!

kostas251
07/04/2014, 02:23
Βασικά ήταν ερώτηση:)

geco
07/04/2014, 15:46
Και η δική μου τι ήταν, απάντηση; :lol:

brosman
07/04/2014, 23:19
ναι με τα καρμπ του 400 δουλευει αλλα χανει αποδοση.
δες αν 8ες εδω
http://motocikleta.gr/distribution/topic9931.html

και εδω
σελιδα 3-4
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=101442&page=3&highlight=%CF%84%CE%BF+bros%CE%B1%CE%BA%CE%B9+%CE%BC%CE%BF%CF%85

το bros παταει ετσι vstrom 650,monster 600,africa twin
ουσιαστικα παει περιπου σαν sv 650 μαμα.
παει πολυ καλυτερα απο μαμα 650.

Προφανώς και δουλεύει με τα καρμπς και την ηλεκτρονική από το 400, αφού όμως κάνει τη μετατροπή σε 650, να την κάνει ολοκληρωμένη.
Επίσης με φιλτράκι αέρα K&N σε συνδυασμό με ελεύθερη εξάτμιση βελτιώνεται και η αναπνοή του κινητήρα μειώνοντας παράλληλα το βάρος.

Το sv650 είναι καμμιά 20αριά ίππους δυνατότερο. Για να φτάσει εκεί το bros...πάμε αλλού. Mιλάμε για αύξηση κυβισμού, ελαφρώματα στο μοτέρ κά. Υψηλό κόστος και από αξιοπιστία τι γίνεται? :nono:

jj okocha
08/04/2014, 06:31
απο 46 +- τροχο στους 70?αντε πες 65 ,η αξιοπιστια παει περιπατο απλα,μαλλον 750 μοτερ συμφερει καλυτερα..:)

brosman
08/04/2014, 10:38
Λίγη ιστορία... Το μοτέρ αυτό ξεκίνησε την καριέρα του κάπου στο 1983 ως VT500. Κατόπιν μεγάλωσε σε 600 (Transalp, Shadow, Revere) και πιστεύω έφτασε στο απόγειο του ως 650 (Africa, Hawk/Bros, Transalp). Στα 750cc βελτιώθηκε λίγο η δύναμη και αρκετά η ροπή, όμως..... απέκτησε κραδασμούς ενώ ανέβηκε αισθητά η κατανάλωση. Ο κινητήρας αυτός δεν έχει σχεδιαστεί για 750 κυβικά και το φωνάζει. Απόδειξη, η ίδια η Honda στην τελευταία έκδοση με την 4βάλβιση κεφαλή και τον ψεκασμό έφτασε τον κυβισμό μέχρι τα 680cc.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι κινητήρες των Transalp και Africa ως ον-οφ έχουν άλλες σχέσεις (πιό απλωμένες) και βαρύτερα βολάν. Έτσι ένας ήδη αργόστροφος (για τα σημερινά δεδομένα) κινητήρας γίνεται ακόμα πιό αργόστροφος. Κατ' εμέ λοιπόν η σωστότερη μετατροπή ενός 400 είναι σε 650. Βέβαια περί ορέξεως... :)

motomaniac
08/04/2014, 10:57
Λιγη ιστορία... Το μοτέρ αυτό ξεκίνησε την καριέρα του κάπου στο 1983 ως VT500. Κατόπιν μεγάλωσε σε 600 (Transalp, Shadow, Revere) και πιστεύω έφτασε στο απόγειο του ως 650 (Africa, Hawk/Bros, Transalp). Στα 750cc βελτιώθηκε λίγο η δύναμη και αρκετά η ροπή, όμως..... απέκτησε κραδασμούς ενώ ανέβηκε αισθητά η κατανάλωση. Ο κινητήρας αυτός δεν έχει σχεδιαστεί για 750 κυβικά και το φωνάζει. Απόδειξη, η ίδια η Honda στην τελευταία έκδοση με την 4βάλβιση κεφαλή και τον ψεκασμό έφτασε τον κυβισμό μέχρι τα 680cc.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι κινητήρες των Transalp και Africa ως ον-οφ έχουν άλλες σχέσεις (πιό απλωμένες) και βαρύτερα βολάν. Έτσι ένας ήδη αργόστροφος (για τα σημερινά δεδομένα) κινητήρας θα γίνει ακόμα πιό αργόστροφος. Κατ' εμέ λοιπόν η σωστότερη μετατροπή ενός 400 είναι σε 650. Βέβαια περί ορέξεως... :)

η γιατι οχι με μοτερ απο ΤΑ680 κομπλε με τα ηλεκτρικα του? και να το χονρτυνω κι αλλο, με αλλες σχεσεις στο σασμαν. κι αλαφρωμα η αλλο βολαν. δεν θα γινοταν δουλεια? νταξει ειμαι ονειροπολος, ξερω οτι δεν συμφερει.. γι'αυτο θα επαιρνα ενα vfr400 που εχει και πιο ωραιες ζαντες και θα το μετετρεπα σε naked. πιο ευκολο πιο φτηνο πιο σωστο.