View Full Version : Honda Bros
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Καλημέρα παίδες. Είχα καιρό να γράψω λόγω δουλειών και τρεξιμάτων. Πήγα και κάποιες βολτούλες με το Brosάκι μου τώρα που του άλλαξα τα λαστιχάκια του..
Michelin Active στις μαμά διαστάσεις του, 200Ευρώ, και αφού τα έστρωσα ευλαβικά πήγα μια Λαύριο - Σούνιο - Αθήνα χτές. Το μηχανάκι άλλαξε συμπεριφορά σχεδόν εντελώς. Δίχως να είμαι σε καμια περίπτωση υπερβολικός το ένιωθα πολύ πιο καλά και μου έδινε εμπιστοσύνη αρκετή.
Αλλά ακόμα μένουν πολλά να γίνουν. Στις ευθείες παρατήρησα το εξής ανησυχητικό: Άνοιγα π.χ. την τρίτη ή την τετάρτη και μετά τις 7500-8000 στροφές πρίν ακόμα τα κόκκινα, το μηχανάκι μπούκωνε.
Εξηγούμαι: Σαν να έκανε διακοπές, έβηχε, διέκοπτε, κώλωνε ρε παιδί μου, δεν ανέβαζε και επιπλέον όταν προσπάθησα να "τερματίσω" την πέμπτη όχι μόνο δεν έδινε, αλλά κουνιόταν και ολόκληρο! Το πρώτο πράγμα που σκεφτηκα ήταν μήπως έχει να κάνει με την αλυσίδα και την αλλαγή ελαστικών. (Να ξέσφιξε?)
Για ρίχτε ιδέες παρακαλώ.
sernodas2
20/06/2011, 14:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από pause
Καλημέρα παίδες. Είχα καιρό να γράψω λόγω δουλειών και τρεξιμάτων. Πήγα και κάποιες βολτούλες με το Brosάκι μου τώρα που του άλλαξα τα λαστιχάκια του..
Michelin Active στις μαμά διαστάσεις του, 200Ευρώ, και αφού τα έστρωσα ευλαβικά πήγα μια Λαύριο - Σούνιο - Αθήνα χτές. Το μηχανάκι άλλαξε συμπεριφορά σχεδόν εντελώς. Δίχως να είμαι σε καμια περίπτωση υπερβολικός το ένιωθα πολύ πιο καλά και μου έδινε εμπιστοσύνη αρκετή.
Αλλά ακόμα μένουν πολλά να γίνουν. Στις ευθείες παρατήρησα το εξής ανησυχητικό: Άνοιγα π.χ. την τρίτη ή την τετάρτη και μετά τις 7500-8000 στροφές πρίν ακόμα τα κόκκινα, το μηχανάκι μπούκωνε.
Εξηγούμαι: Σαν να έκανε διακοπές, έβηχε, διέκοπτε, κώλωνε ρε παιδί μου, δεν ανέβαζε και επιπλέον όταν προσπάθησα να "τερματίσω" την πέμπτη όχι μόνο δεν έδινε, αλλά κουνιόταν και ολόκληρο! Το πρώτο πράγμα που σκεφτηκα ήταν μήπως έχει να κάνει με την αλυσίδα και την αλλαγή ελαστικών. (Να ξέσφιξε?)
Για ρίχτε ιδέες παρακαλώ.
τα λαστιχα θελουν στρώσιμο?δεν ξερω!!!!!!!!!!
ισως να εχεις θεμα την τροφοδοσία οσο αναφορά το μπούκωμα που αναφέρεις....](ρύθμιση-καθάρισμα καρμπ)
τωρα για το κούνημα που λες ζυγοστάθμιση έκανες?? ίσως απο κει κουνάει...
:wave2: :wave2:
GiannisBlessed
20/06/2011, 16:22
αυτα τα επαθε αμεσως μετα την αλλαγη ελαστικων?
@chris..ρε συ το ειχα δωσει σε εναν τυπα.και ειχε πει οτι δεν το θελει και θα μου το εδεινε πισω.αλλα δεν μου το εδωσε...
chr1s_86
20/06/2011, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
@chris..ρε συ το ειχα δωσει σε εναν τυπα.και ειχε πει οτι δεν το θελει και θα μου το εδεινε πισω.αλλα δεν μου το εδωσε...
No problem :)
Τα ελαστικά όταν φοριούνται καινούργια, ΠΡΕΠΕΙ να περνάνε ένα διάστημα περίπου 100 - 200 χλμ. τουλάχιστον που δεν πρέπει να : φρενάρουμε απότομα, να επιταχύνουμε απότομα η/και έντονα, να δίνουμε κλίσεις και να καταπονούμε γενικά το ελαστικό με πολύ βάρος και λακούβες (καλά αυτό είναι ψιλο αυτονόητο) ώστε να "καθίσει" πάνω στη ζάντα, να φύγουν σταδιακά το κερί και άλλα συντηρητικά που προφυλάσσουν το ελαστικό (και..γλιστράνε πολύ) και να αποδώσει τις όποιες τυχόν κατασκευαστικές του αστοχίες έγκαιρα δίχως να γκρεμοτσακιστούμε.
Μετά απο αυτά τα χλμ. που πρέπει να μην ζοριστεί το ελαστικό δεν σημαίνει πως το γέρνουμε..μαρσπιέδες φυσικά, ούτε το κάνουμε endo με τη μια, απλά σταδιακά αυξάνουμε τις κλίσεις και την καταπόνηση.
Είναι το ίδιο πανω - κάτω που ισχύει και για τα τακάκια, το στρώσιμο του κινητήρα κτλ.
Τώρα μετά απο μια επίσκεψη στο μάστορα, αντιλήφθηκα πως το πρόβλημα δεν είναι της αλυσίδας ή των ελαστικών, ούτε της ζυγοστάθμισης όπως φανταζομουν κι εγώ περίπου, αλλά των αναρτήσεων. Ιδίως το πίσω, αλλά και το μπροστά, είναι όσο μαλακά όσο..πάει ο νού σας! Εξ ου και τα κουνήματα και τα υπόλοιπα! Βέβαια μου έκανε μια πολύ καλή και δελεαστική προσφορά για αλλαγή και φούλ σέρβις για μπρός και πίσω αντίστοιχα και τώρα είμαι στα..κάρβουνα! Ανάθεμα στα φράγκα.
Όσο δε για το μπούκωμα είχατε δίκιο οι απο πάνω, μου είπε κι αυτός πως το πιθανότερο να πρόκειται για πρόβλημα σε σχέση με το καρμπυρατέρ.
GiannisBlessed
29/06/2011, 18:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από pause
Τα ελαστικά όταν φοριούνται καινούργια, ΠΡΕΠΕΙ να περνάνε ένα διάστημα περίπου 100 - 200 χλμ. τουλάχιστον που δεν πρέπει να : φρενάρουμε απότομα, να επιταχύνουμε απότομα η/και έντονα, να δίνουμε κλίσεις και να καταπονούμε γενικά το ελαστικό με πολύ βάρος και λακούβες (καλά αυτό είναι ψιλο αυτονόητο) ώστε να "καθίσει" πάνω στη ζάντα, να φύγουν σταδιακά το κερί και άλλα συντηρητικά που προφυλάσσουν το ελαστικό (και..γλιστράνε πολύ) και να αποδώσει τις όποιες τυχόν κατασκευαστικές του αστοχίες έγκαιρα δίχως να γκρεμοτσακιστούμε.
Μετά απο αυτά τα χλμ. που πρέπει να μην ζοριστεί το ελαστικό δεν σημαίνει πως το γέρνουμε..μαρσπιέδες φυσικά, ούτε το κάνουμε endo με τη μια, απλά σταδιακά αυξάνουμε τις κλίσεις και την καταπόνηση.
Είναι το ίδιο πανω - κάτω που ισχύει και για τα τακάκια, το στρώσιμο του κινητήρα κτλ.
Τώρα μετά απο μια επίσκεψη στο μάστορα, αντιλήφθηκα πως το πρόβλημα δεν είναι της αλυσίδας ή των ελαστικών, ούτε της ζυγοστάθμισης όπως φανταζομουν κι εγώ περίπου, αλλά των αναρτήσεων. Ιδίως το πίσω, αλλά και το μπροστά, είναι όσο μαλακά όσο..πάει ο νού σας! Εξ ου και τα κουνήματα και τα υπόλοιπα! Βέβαια μου έκανε μια πολύ καλή και δελεαστική προσφορά για αλλαγή και φούλ σέρβις για μπρός και πίσω αντίστοιχα και τώρα είμαι στα..κάρβουνα! Ανάθεμα στα φράγκα.
Όσο δε για το μπούκωμα είχατε δίκιο οι απο πάνω, μου είπε κι αυτός πως το πιθανότερο να πρόκειται για πρόβλημα σε σχέση με το καρμπυρατέρ.
για πες ποσο για το μαζεμα.και τι θα κανει για να τις βελτιωσει?
για το αλλε...με νεκρα πιανει κοφτη?πρωτη δευτερα τις φτανει στον κοφτη?
Μου είπε 350 Ευρώ για: α) αλλαγή ελατήρια και λάδια συν τσιμούχες κτλ. αν και εφόσον χρειάζεται (που μεταξύ μας μάλλον πρέπει να χρειάζεται) και β) πλήρης ανακατασκευή του πίσω αμορτισέρ (που είναι τώρα ρυθμισμένο στο 7 σε κλίμακα 1 - 7 μάλλον δηλ. στην σκληρότερη (???) και αν ανέβουν 2 άνδρες επάνω κάθεται τόσο που βρίσκει η αλυσίδα στο στάντ σχεδόν) με τα εργατικά μέσα. Πως σας φαίνεται? Πείτε αντικειμενικά δίχως πρόβλημα.
Όσο για το άλλο πρόβλημα, δεν τερματίζω την πρώτη και δεν ξέρω, αλλά απο 2α και μετά παρουσιάζει το πρόβλημα όπως σας το περιέγραψα πιο πάνω. Σημειωτέον πως το φαινόμενο δεν παρουσιάζεται στα κόκκινα, αλλά πιο πρίν.
Ευχαριστώ παίδες.
:beer:
GiannisBlessed
30/06/2011, 16:36
καλα μου φαινονται...
στο κ-shock αν δεν κανω λαθος ζητανε ενα 100ρι για rebuild. και μετα τα μπροστινα κανουν 5ε οι τσιμουχες και αλλο τοσο τα λαδια.λογικα θα βαλεις και ελλατιρια καινουρια μπρος πισω.δεν ξερω ποσα ακριβως αλλα οχι πανω απο 200
chr1s_86
30/06/2011, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
και μετα τα μπροστινα κανουν 5ε οι τσιμουχες
Μάλλον 50 εννοείς και οι 4 (για γνήσιες) ή γύρω στα 25 από ebay.... :p
Στο K-shock στη Ραγκαβή που ρώτησα, δεν ξέρω αν ο τυπάρας με είδε σαν κοτόπουλο έτοιμο για..σερβίρισμα, αλλά μου είπε κάτι αστρονομικά του στύλ..350Ε - 400Ε για total rebuilt στην πίσω μόνο με ελατήριο wp βέβαια, χωρίς τοποθέτηση και κάτι άλλα για μπροστά με περίπου 200Ε που σίγουρα θα φούσκωναν στην πορεία (τσιμούχες κτλ.) τα οποία συγκράτησα φυσικά μέχρι περίπου την έξοδό μου απο το κατάστημα, δηλ. για 3 μέτρα, μιας που μου φαινόταν τόσο προφανές πως ο "μάστορης" νόμιζε πως βρήκε ΤΟΝ μ@λ@κ@ να βγάλει τις διακοπές του..
Σόρυ αν κανενός εδώ μέσα είναι φίλος - κολλητός - μάστορας ή ότι άλλο, αλλά εγώ έχω μπεί δύο φορές στο εν λόγω κατάστημα, για διαφορετικά μηχανάκια, σε άσχετες περιόδους με σκοπό να κάνω δουλειά όχι για χαζοερωτήσεις και ανάθεμά με αν ξαναμπώ! Τι να πω;
Τώρα βέβαια και απο την άλλη δεν ξέρω τι δουλειά θα κάνει ο δικός μου ακόμα, αλλά σαν προσφορά μέχρι τώρα δεν νομίζω οτι είναι τόσο κακή. Το μόνο μου αποτρεπτικό είναι μήπως το σετάρω και μου..σκάσει καμιά η μηχανή (είπαμε είναι και του 1988) και μείνω με τις αναρτήσεις στο χέρι.
Ρε παιδια θελω να αντικαταστησω με νεα ολα τα λαστιχακια απο τα εμβολα της μπροστινης δαγκανας στο Bros μου...απο που ?
και κατι ακομα...κανα λινκ για ανταλακτικα και part numbers υπαρχει ??
Γιατι αυτο μας τελειωσε μαλλον>>>http://homepage.eircom.net/~hondabros/
chr1s_86
01/07/2011, 17:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Ρε παιδια θελω να αντικαταστησω με νεα ολα τα λαστιχακια απο τα εμβολα της μπροστινης δαγκανας στο Bros μου...απο που ?
Έχει μερικά σετάκια στο ebay, αλλιώς για γνήσια πας Τόγελο (Λιοσίων) ή Σαρακάκη (Λεωφ. Αθηνών) και παραγγέλνεις...
ebay 1 (http://www.ebay.co.uk/itm/Ft-Caliper-Seal-Set-Honda-BROS-650-RC31-88-90-/200511976296?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2eaf71f368)
ebay 2 (http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-caliper-seal-kit-HONDA-VFR400-NC30-BROS-650-/370522149015?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5644d75097)
Part numbers γενικά μπορείς να βρεις εδώ:LINK (http://www.cmsnl.com/nt650-hawk-gt-1988-usa_model1090/partslist/?q=hawk+g). Απλά έχε το νου σου γιατί είναι για το hawk gt και μερικά parts (πχ δαγκάνα μπροστά) είναι διαφορετικά...
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Ρε παιδια θελω να αντικαταστησω με νεα ολα τα λαστιχακια απο τα εμβολα της μπροστινης δαγκανας στο Bros μου...απο που ?
Εγώ είχα πάρει από το Σρακάκη, γύρω στα 3 ευρώ η κάθε μια x8 (δύο για κάθε πιστόνι, υγρών και dust) περίπου 24 ευρώ. Το eircom παίζει ακόμα, εδώ (http://homepage.eircom.net/~hondabros/partsfiche/CALIPER-FR.html) η δαγκάνα.
Αν θες έχω να σου δώσω καρύδι για να λύσεις την δαγκάνα σε δύο κομμάτια. :winka: Δε νομίζω ότι βγαίνουν αλλιώς τα πιστόνια.
Α, προφανώς μιας και θα λύσεις θα κάνεις και ένα καθάρισμα στην δαγκάνα και τα πιστόνια. Προσοχή βγάζοντας τα πιστόνια μην τα γδάρεις. Μην λύσεις την δαγκάνα και μετά προσπαθείς να βγάλεις τα πιστόνια (με πένσα, σκύλα κλπ). Ξεβίδωσε την από το καλάμι, βάλε ένα ξύλο ανάμεσα και άρχισε να πατάς τη μανέτα ώστε να βγουν αρκετά έξω και μετά θα τραβηχτούν εύκολα ακόμα και με το χέρι. Απλά πρόσεχε μην βγαίνει κάποιο από όλα έξω και βγει αυτό και μετά δεν μπορείς να βγάλεις τα άλλα.
Αν δεν βιάζεσαι μπορώ να έρθω και για βοήθεια μιας και το έχω ξανακάνει αλλά μετά τις 15/7 γιατί έχω εξεταστική...
ευχαριστω για τις απαντησεις ...παραγγεiλα απο ebay και μαλλον θα κανουν γυρω στις 10 μερες να ερθουν
θελω να τις αλλαξω γιατι η μια πλευρα της δαγκανας πιεζει πιο πολυ το τακακι της στη μερια της και εχει σαν αποτελεσμα να φρεναρει ο τροχος...εχω δικιο με τα λαστιχακια ...τι μπορει να συμβαινει...?
GiannisBlessed
01/07/2011, 19:06
στην skf στην φρατζη στο νέο κόσμο έχει τσιμουχες 2ε η μια.:beer:
Μπορουν τα λαστιχακια να παιξουν ρολο σε αυτο που αναφερω πιο πανω??
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Μπορουν τα λαστιχακια να παιξουν ρολο σε αυτο που αναφερω πιο πανω??
Σε συνδυασμό με βρώμικα πιστόνια της δαγκάνας ναι. Τα μεν έχουν μεγαλύτερη αντίσταση στο να σπρωχθούν οπότε βγαίνουν περισσότερο τα άλλα που είναι πιο χαλαρά. Άρα πιέζεται περισσότερο το ένα τακάκι από το άλλο.
@blest: οι τσιμούχες που λες δεν είναι αυτές των φρένων αλλά από προηγουμένως για τα καλάμια. Έχουν και τις dust seal εκτός από την κανονική;
ευχαριστω πολυ georgio για την απαντηση..θα δοκιμασω καθαρισμο και θα επανελθω
Α, επίσης αν έχεις το μοντέλο του '88 (J) -αριθμός πλαισίου NC25 100... - τότε τα πιστόνια στη δαγκάνα θα έχουν από πάνω ένα καπακάκι. Αλλιώς τα επόμενα ήταν σκέτα, σα σφηνοπότηρα.
Εχω το Κ που ειναι σκετα,και παλι ευχαριστω πολυ πραγματικα και ελπιζω καποια στιγμη να μαζευτουμε και να μοιραστουμε απο κοντα τις 'ανησυχιες' μας...
Εγω μενω Νεα Ιωνια ,αν εισαι κοντα κερναω καφεδακι
GiannisBlessed
01/07/2011, 22:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Σε συνδυασμό με βρώμικα πιστόνια της δαγκάνας ναι. Τα μεν έχουν μεγαλύτερη αντίσταση στο να σπρωχθούν οπότε βγαίνουν περισσότερο τα άλλα που είναι πιο χαλαρά. Άρα πιέζεται περισσότερο το ένα τακάκι από το άλλο.
@blest: οι τσιμούχες που λες δεν είναι αυτές των φρένων αλλά από προηγουμένως για τα καλάμια. Έχουν και τις dust seal εκτός από την κανονική;
Ναι για τα καλαμια μιλαω.δεν νομιζω να εχουν...θα περασω τωρα αυτην την εβδιμαδα γιατι παιζει λυσιμο μπροστα....αν καποιος θελει να αλλαξει τις τσιμουχες του και θελει να το κανει μονος του ας ερθει απο τον χωρο μου να παρακολουθησει την διαδικασια και γιατι οχι να δουλευει παραληλα στο δικο του!σεμιναριο μιλαμε κανονικο!!χαχα
Σημειωση.αν τα σκατωσει και βαλω χερι εγω τοτε πρεπει να παιξει κερασμα σουβλακι-μπυρα!!:smokin: :p
Ελπιζω να εχουμε και μαζι τον καθηγητη συμβατικων μπροστινων georgio (γιατι εγω ως τωρα σκαμπαζω μονο απο ¨αντισυμβατικα¨:D
sernodas2
02/07/2011, 12:55
geia sas wre paidia!!!!!
αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα
εχω ενα τρεμουλο στην μανετα του εμπρος φρενου στης χαμηλες ταχύτητες,δλδ εκει που εισαι με 20-30 χλμ κ πας να σταματησεις πιάνει αφήνει πιανει αφηνει
αλλάχτηκε΄΄ δισκος κ μπηκε καινουργιος(κ τωρα εχω 2 καλους καβατζα,το λεω μην τυχών χρειάζονται )
τακακια
τρομπα φρενου
σωληνάκια
ζαντα + ρουλεμαν τροχου
ρουλεμαν τιμονιου δεν τα βλεπω να εχουν τζογο κ δεν τα άλλαξα παρα τα έσφιξα λιγο ακόμα
εκει που πας χωρις φρενο ακους ενα τακ τακ τακ δλδ τα τακακια καπου ακουμπαν κ παρασύρονται κ ξανα επιστρέφουν
το μονο που μενει ειναι τα τσιμουχακια στα εμβολα νομιζω,κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτώ
εσεις????τι λετε????
αυτά γιατρέ μου
:( :( :(
chr1s_86
02/07/2011, 22:11
Τα έχεις αλλάξει σχεδόν όλα! Οπότε κάτι συμβαίνει στη δαγκάνα μάλλον, είτε τα τσιμουχάκια στα έμβολα ή κάποια άλλη φθορά :confused: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
[...]
Ελπιζω να εχουμε και μαζι τον καθηγητη συμβατικων μπροστινων georgio (γιατι εγω ως τωρα σκαμπαζω μονο απο ¨αντισυμβατικα¨:D
Τι μλκς! :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
Άιντε κατέβηκες;
Σημερα αλλαξα ρουλεμαν μπροστινου τροχου....σμπαραλια ηταν και τα δυο!!!
GiannisBlessed
05/07/2011, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Τι μλκς! :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
Άιντε κατέβηκες;
Ναι ρε!!κατω ειμαι!!ελα κοσμε να κανονισουμε μια συναντηση!!
Παιδιά κανονίστε μια συνάντηση να γουστάρουμε όλοι.
Τώρα που έφτιαξε και ο καιρός και χαλαρώνουν και οι δουλειές.:beer: :beer: :beer:
GiannisBlessed
07/07/2011, 01:54
προτείνω για αυτό το σάββατο.ποιοι δεν μπορούν?
chr1s_86
07/07/2011, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
προτείνω για αυτό το σάββατο.ποιοι δεν μπορούν?
Πόσταρε στις συναντήσεις-βόλτες και βάλε εδώ το link ή στείλε πμ σε όσους γράφουν στο thread...
Για να είμαστε OK με τους κανόνες του forum...:)
sernodas2
07/07/2011, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Πόσταρε στις συναντήσεις-βόλτες και βάλε εδώ το link ή στείλε πμ σε όσους γράφουν στο thread...
Για να είμαστε OK με τους κανόνες του forum...:)
σωστοςςςςςς!!!!
:beer: :beer: :beer: :beer:
Το φοβόμουν αυτό οτι θα γινόταν αυτό.
Αυτο το ΣΚ γ@μωτο θα είμαι εκτός Αθηνών..
:bigcry: :bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Εγώ πήρα αυτά (http://www.hordpower.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_28&products_id=35) της RaceTech και λάδια αυτά που προτείνει ο Hord*, της Maxima. Λάδια έβαλα 15άρια αλλά δεν ξέρω αν κάνουν και για εσένα γιατί εγώ έκανα και revalving με emulators της RaceTech, αν ψάξεις στο site θα τα βρεις. Ας πει καλύτερα για ιξώδες λαδιού κάποιος άλλος. Για ελατήρια έχω διαβάσει επίσης ότι είναι καλά της wp και τα προοδευτικά της hyperpro.
Για αποτελέσματα δεν μπορώ να σου πω γιατί δεν το έχω βγάλει ακόμα στο δρόμο ( :bigcry: ) αλλά απ' ό,τι έχω διαβάσει στο hawkgtforum (http://www.hawkgtforum.com/forum/) με το revalving είναι πολύ καλά τα αποτελέσματα (νομίζω ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις με το μαμά μπροστινό).
*ο Hord είναι Αμερικάνος και έφτιαχνε Bros (εκεί τα λένε Hawk) για να τρέχει σε αγώνες.
Τα ελατηρια μπαινουν και σε 400αρι????πρεπει να συνενοηθω με τον Hord?
m@stermind
10/07/2011, 15:34
κοιταω κατι αγγελιες και μου εκανε εντυπωση η εξης φωτογραφια..
τι μπορει να το εχει προκαλεσει(μιλαω για το σκουριασμα,καρβουνιασμα πριν το τελικο της εξατμισης..)
231160
chr1s_86
10/07/2011, 17:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από m@stermind
κοιταω κατι αγγελιες και μου εκανε εντυπωση η εξης φωτογραφια..
τι μπορει να το εχει προκαλεσει(μιλαω για το σκουριασμα,καρβουνιασμα πριν το τελικο της εξατμισης..)
Αυτή η εξάτμιση δεν είναι για BROS και μάλλον την έχουν κολλήσει σε λαιμούς από τελικό για BROS και την έχουν βάψει μαύρη στο σημείο των κολλήσεων.
Επίσης αυτά τα στρογγυλά δεν τα έχω ξαναδεί ποτέ σε λαιμούς από BROS, τα μαρσπιε είναι από άλλο μηχανάκι (CB1?) και το σωληνάκι της βενζίνης είναι περασμένο λάθος...
:)
231162
m@stermind
11/07/2011, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Αυτή η εξάτμιση δεν είναι για BROS και μάλλον την έχουν κολλήσει σε λαιμούς από τελικό για BROS και την έχουν βάψει μαύρη στο σημείο των κολλήσεων.
Επίσης αυτά τα στρογγυλά δεν τα έχω ξαναδεί ποτέ σε λαιμούς από BROS, τα μαρσπιε είναι από άλλο μηχανάκι (CB1?) και το σωληνάκι της βενζίνης είναι περασμένο λάθος...
:)
φοβερος :beer: :beer:
ευχαριστω πολυ :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Τα ελατηρια μπαινουν και σε 400αρι????πρεπει να συνενοηθω με τον Hord?
Ναι, μπαίνουν. Εξάλλου τα καλάμια είναι ίδια και στο 400 και στο 650. Μαζί θα σου στείλει και ένα σωλήνα ώστε να κόψεις αποστάτες και να πετύχεις σωστή προφόρτιση στο μπροστινό για τα sag. Επίσης και τα emulators μπαίνουν αν σε ενδιαφέρει, αλλά ανεβαίνει το κόστος.
Είδες το πμ; Θα έρθεις την Τετάρτη, να τα πούμε από κοντά να σου δώσω και το καρύδι για να λύσεις τη μπροστά δαγκάνα αν θες. :winka:
@m@stermind & chr1s_86: όντως περίεργοι οι λαιμοί... να είναι τρύπα για λ; Αλλά το transalp το 650 είχε καρμπυρατέρ οπότε ποιος λ, και οι λαιμοί στο 700 είναι καμία σχέση. Πάλι καλά που είναι κρυμμένοι, σκέτο δεν βλέπονται.
http://i34.tinypic.com/2cf5d2g.jpg
Ούτε στο Deauville βλέπω να υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Σε ποια άλλα μηχανάκια έχει φορέσει η Honda το ίδιο μοτέρ; :confused: :lol: Μπας και βγάλουμε άκρη λέω...
Αν και παίζει και να είναι πατέντα του ιδιοκτήτη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Ναι, μπαίνουν. Εξάλλου τα καλάμια είναι ίδια και στο 400 και στο 650. Μαζί θα σου στείλει και ένα σωλήνα ώστε να κόψεις αποστάτες και να πετύχεις σωστή προφόρτιση στο μπροστινό για τα sag. Επίσης και τα emulators μπαίνουν αν σε ενδιαφέρει, αλλά ανεβαίνει το κόστος.
Είδες το πμ; Θα έρθεις την Τετάρτη, να τα πούμε από κοντά να σου δώσω και το καρύδι για να λύσεις τη μπροστά δαγκάνα αν θες. :winka:
@m@stermind & chr1s_86: όντως περίεργοι οι λαιμοί... να είναι τρύπα για λ; Αλλά το transalp το 650 είχε καρμπυρατέρ οπότε ποιος λ, και οι λαιμοί στο 700 είναι καμία σχέση. Πάλι καλά που είναι κρυμμένοι, σκέτο δεν βλέπονται.
http://i34.tinypic.com/2cf5d2g.jpg
Ούτε στο Deauville βλέπω να υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Σε ποια άλλα μηχανάκια έχει φορέσει η Honda το ίδιο μοτέρ; :confused: :lol: Μπας και βγάλουμε άκρη λέω...
Αν και παίζει και να είναι πατέντα του ιδιοκτήτη.
Για Τεταρτη λιγο δυσκολο λογο δουλειας....την ελυσα τη μπροστινη δαγκανα και περιμενω λαστιχακια για rebuilt!!!!
nikosdeb
15/07/2011, 14:15
καλησπερα σε ολους!
+1 brosakias!
να τις χαιρομαστε! και πολλα πολλα χιλιομετρα στο κοντερ μας....:sun:
chr1s_86
15/07/2011, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikosdeb
καλησπερα σε ολους!
+1 brosakias!
να τις χαιρομαστε! και πολλα πολλα χιλιομετρα στο κοντερ μας....:sun:
Welcome ! :beer:
400 ή 650 ?
έχεις κάνει μετατροπές ή είναι γνήσιο; :)
nikosdeb
15/07/2011, 14:23
Να και μερικες φωτο απο την κοπελα μου :p
http://www.imagehosting.gr/di-A5A9.jpg
http://www.imagehosting.gr/di-E3JX.jpg
nikosdeb
15/07/2011, 14:30
400 pgm product 2.
μετατροπες μην φανταστεις τιποτα το ιδιαιτερο οτι βλεπεις κατι μασκουλες, εξατμισουλες, χρωματακι....
μηχανικα-καρμπυτατερ και τα σχετικα ειναι τελειως μαμα.
81000 χιλιομετρα γραφει το κοντερ και συνεχιζουμε...;)
οτι θελετε αλλο ρωτατε και απανταω ευχαριστως!
chr1s_86
15/07/2011, 14:51
Για πες για το bagster... από πού;;
nikosdeb
15/07/2011, 16:11
απο το luxus στην θεσσαλονικη.... πιο πολλες λεπτομερειες δεν γνωριζω γιατι ετσι το πηρα!
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Brosάκια!
Είχαμε μίνι συνάντηση τις προάλλες.
Ωραία η καλή σου και μου άρεσε ΠΟΛΥ το εξατμισόνι και το βάψιμο και φυσικά το Bagster αλλά το μασκάκι λίγο με χαλάει (το στρογγυλοφάναρο είναι αλλιώς).
Πάντως να την χαίρεσαι και να τα.. κατοστήσεις τα χλμ. !
nikosdeb
15/07/2011, 21:12
Ναι η αληθεια ειναι πως σκεφτομουν να βαλω το στρογγυλο (οταν το πηρα ειχε πανω αλλη αφτερμαρκετ μασκουλα η οποια δεν μου αρεσε) αλλα με ενα ψαξιμο στο ιντερνετ ειδα αυτη κ μπορω να πω πως με ετρωγε πολυ να την παρω. Παρολλα αυτα η φωτο την αδικει πολυ απο κοντα ειναι πολυ πιο ομορφη αν και συμφωνω οτι χαλαει λιγο τον all time classic χαρακτηρα του bros. Τοκαλο ειναι οτι υπαρχει το στρογγυλο στην αποθηκη μ κ σιγουρα καποια μερα θα με πιασει η τρελα να το αλλαξω...!
nikosdeb
15/07/2011, 21:21
Α! Και κατι αλλο που ξεχασα...
Τυχαινει κανεις να φοραει λαστιχα bridgestone bt090 στο brosaki? Εντυπωσεις? Δυστυχως δεν εχω πολλες επιλογες γιατι ειναι η παραξενη εκδοση με την 18αρα ζαντα πισω κ τα λαστιχα τετοιων διαστασεων τεινουν να εξαφανιστουν.
chr1s_86
16/07/2011, 17:25
Στις διαστάσεις του PGM υπάρχουν και τα GRPa της Dunlop. Βέβαια αυτά όπως και τα bt90 είναι σχετικά μαλακά λάστιχα και δεν ξέρω καθόλου τι χλμ βγάζουν...
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikosdeb
καλησπερα σε ολους!
+1 brosakias!
να τις χαιρομαστε! και πολλα πολλα χιλιομετρα στο κοντερ μας....:sun:
+1 :D
chr1s_86
16/07/2011, 19:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από SoulGR
+1 :D
:beer: :beer:
nikosdeb
18/07/2011, 17:14
παιδια σημερα περαστηκαν τα καινουρια ελαστικα! bridgestone bt090. απο τα πρωτα 30 χιλιομετρα που περπατησαν εντυπωσεις εξαιρετικες! βεβαια δεν θα μπορουσε να ηταν αλλιως αφου τον τελευταιο καιρο το μοτο θυμιζε περισσοτερο snowmobile που κανει καγκουριλικια σε παγωμενη λιμνη! μπορειτε να φανταστειτε την κατασταση των παλιων..... επιστροφη λοιπον στην οδηγικη απολαυση!!
sernodas2
20/07/2011, 17:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikosdeb
απο το luxus στην θεσσαλονικη.... πιο πολλες λεπτομερειες δεν γνωριζω γιατι ετσι το πηρα!
για μαθε αν μπορεις....
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikosdeb
Ναι η αληθεια ειναι πως σκεφτομουν να βαλω το στρογγυλο (οταν το πηρα ειχε πανω αλλη αφτερμαρκετ μασκουλα η οποια δεν μου αρεσε) αλλα με ενα ψαξιμο στο ιντερνετ ειδα αυτη κ μπορω να πω πως με ετρωγε πολυ να την παρω. Παρολλα αυτα η φωτο την αδικει πολυ απο κοντα ειναι πολυ πιο ομορφη αν και συμφωνω οτι χαλαει λιγο τον all time classic χαρακτηρα του bros. Τοκαλο ειναι οτι υπαρχει το στρογγυλο στην αποθηκη μ κ σιγουρα καποια μερα θα με πιασει η τρελα να το αλλαξω...!
γεια σου nikosdeb,
προσωπικά μου άρεσε το μασκάκι, από πού και πόσο το πήρες? Με το φώς που βγάζει είσαι ικανοποιημένος?
Οποιος ενδιαφερεται για φαναρι σαν και το παραπανω να κοιταξει εδω -->http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=120003
nikosdeb
24/07/2011, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από BROS650
γεια σου nikosdeb,
προσωπικά μου άρεσε το μασκάκι, από πού και πόσο το πήρες? Με το φώς που βγάζει είσαι ικανοποιημένος?
φιλε μου απο ebay το πηρα. ριξε μια ματια
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280572972289&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
περιπου 60 ευρω.
τωρα το φως που βγαζει η αληθεια ειναι πως δεν ειναι ικανοποιητικο. δηλαδη σε βραδινο ταξιδι, με χιλιομετρα στο κοντερ σου, με στροφιλικια, σε δρομο με ανεπαρκη φωτισμο θα εχεις προβλημα πιστευω. βεβαια το συγκρινω με την προηγουμενη μασκα που ειχα με xenon φως που εκανε την νυχτα μερα, πολυ πιθανον αυτη που εχω τωρα να εχει καλυτερο φως απο το στρογγυλο φαναρι του bros, δεν ξερω.....
και η υπερτατη μ@λ@κ1@ που δεν προσεξα ειναι οτι οι λαμπες ειναι 25 watt STANDART δηλαδη δεν ειναι τυπου αυκοκινητου. με πατεντα μπαινουν σιγουρα απλα φοβαμαι οτι εαν βαλω 35 watt h4 δεν θα φωτιζουν καλα, η εαν βαλω 75 watt θα καψει το πλαστικο απο τις μεγαλες θερμοκρασιες. η μονη λυση ειναι xenon h4 hi/low στα 35 watt οπου ψαχνομαι πολυ. εκει σιγουρα θα εχεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ φωτισμο. το μονο που δεν ξερω ειναι αν ο διακοπτης μπορει να αντεξει 2 ballast xenon και δεν θελω να μπλεξω με ρελε και καλωδιωσεις τωρα μεσα στην ζεστη:lol: :lol: :lol: .
ps. sernodas θα ρωτησω και θα σου πω δεν σε ξεχναω να ξερεις, απλα αυτες τις μερες δεν εχω πολυ χρονο
Καλώς τους καινούργιους! :beer: :beer: :beer:
Τι γίνεται; Όλο και πληθαίνουμε!
Μια παράκληση ρε παιδάκια, μην του βάζετε τέτοιες μάσκες, αφήστε του το στρογγυλό του φαναράκι... γούστα είναι αυτά βέβαια αλλά δεν πιστεύω ότι ταιριάζει το streetfighter φανάρι/μάσκα με το στυλ της μηχανής.
@ pause: ήσουν Παρασκευή πρωί Αιγάλεω; Νομίζω είδα το μηχανάκι σου. :winka:
@ nikosdeb: έχεις το pgm και έβαλες τα bt90 ε; Θέλω κι εγώ να τα βάλω αλλά δεν βγαίνουν ακριβώς στις διαστάσεις του απλού και το σκέφτομαι. Βγαίνουν με ένα κλικ μικρότερο προφίλ. Γράψε μας πάντως τις εντυπώσεις σου εν καιρώ ώστε να έχουμε μια ιδέα. :winka:
nikosdeb
24/07/2011, 19:12
georgio εξαιρετικα ελαστικα πραγματικα..... πολυ μαλακο και δεν χρειαζεται ζεσταμα για να πιασει. ενα σου λεω.... σε στροφες μεσα στην πολη με κακο και γλυστερο οδοστρωμα που συνηθιζα να μπαινω με αναποδα τιμονια, στις ιδιες αυτες στροφες τα bt90 δεν ξεκολλαν απο κατω. δηλαδη δυσκολα να παιξεις με το κολ@ρ@κ1 του bros αν εισαι παιχνιδιαρης. και grip απο το ξεκινημα, χωρις ζεσταμα, ποοοοοοολυ σημαντικο! βεβαια αμφιβαλλω για την μακροζωια τους επειδη ειναι πολυ μαλακα. θα δουμε ομως.....
στο προφιλ δεν θα εχεις προβλημα, αρκει το πελμα να ειναι σωστο και φυσικα η διαμετρος της ζαντας.
Για να αλλαξεις λαδια στα μπροστινα αμορτισερ πρεπει να τα κανεις ολα βιδες ή αρκει να βγαλεις τα λαδια απο τα βιδακια κατω χαμηλα και μετα να ξαναγεμισεις?Ποσότητα?500ml παλι?
nikosdeb
24/07/2011, 19:38
αν και εγω στην θεση σου θα πηγαινα σε αλλα ελαστικα νεοτερης τεχνολογιας bi-compound για συνδιασμο κρατηματος και μαροζωιας. εμενα η 18αρα ζαντα σε συνδιασμο με 150 πελμα μου αφηνε περιθοριο να επιλεξω μεσα απο 2 ειδη λαστιχα μιας εταιριας :mad: :mad:
εσυ με 17αρα και 150 ολες οι εταιριες και ολα τα ειδη (sport, sport touring, πιστας κτλ) ειναι ανοιχτα προς επιλογη :sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Για να αλλαξεις λαδια στα μπροστινα αμορτισερ πρεπει να τα κανεις ολα βιδες ή αρκει να βγαλεις τα λαδια απο τα βιδακια κατω χαμηλα και μετα να ξαναγεμισεις?Ποσότητα?500ml παλι?
Όχι όπως τα λες. Θεωρητικά θα πρέπει να αλλάξεις τις χάλκινες ροδέλες στεγανοποίησης που έχουν αυτές οι βιδούλες. Βγάζεις και τις τάπες τον καλαμιών επάνω. Σε αυτή τη φάση να έχεις σηκώσει κάπως τον μπροστινό τροχό στον αέρα αλλιώς η τάπα θα πεταχτεί και το μηχανάκι θα κάτσει μπροστά αφού θα τερματίσει η ανάρτηση.
Για καινούργια ποσότητα ναι 500ml. Τα manual λένε κάτι για 497 για τα μοντέλα '88 και 502 για τα επόμενα αλλά κλάιν μάιν.
@ nikosdeb: thanx για τις πληροφορίες. Μιας και κινούμε κατά βάσιν εντός πόλης με ενδιαφέρει να ζεσταίνεται γρήγορα το λάστιχο και να κρατάει από την αρχή. Τώρα για τη μακροζωία το βλέπουμε, μην φεύγουν κάθε 4.000 αλλά δεν έχω απαίτηση να μου βγάλει 20.000...
manos12379
01/08/2011, 11:03
Σας καλημερίζω κ πάλι μετά απο αρκετό καιρό!
Θέλω την βοήθεια σας!
Θα μπορούσαν να με βοηθήσουν όσοι γνωρίζουν.
Στο 650 brosάκι, κουμπώνουν τα κυλινδρομπίστονα απο transalp ή απο revere;
Απ΄Το 2ο νομίζω είναι τα ίδια αλλά θέλω κ την γνώμη πιό "ειδικών"!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
rasidanks
02/08/2011, 08:10
χαιρετουρες στην bros-ο-κοινοτητα.καινουριο μελος,καινουριος οδηγος με κα8ολου καινουριο bros.το βρηκα 400$ με αριστο μοτερ και το τσιμπησα.ομως:λειπουν κομματια.
πισω φαναρι,πισω πλαστικο οργανα και σταντ βρισκονται σε κανεναν?
sernodas2
02/08/2011, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από rasidanks
χαιρετουρες στην bros-ο-κοινοτητα.καινουριο μελος,καινουριος οδηγος με κα8ολου καινουριο bros.το βρηκα 400$ με αριστο μοτερ και το τσιμπησα.ομως:λειπουν κομματια.
πισω φαναρι,πισω πλαστικο οργανα και σταντ βρισκονται σε κανεναν?
kalos hrthes
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=119882
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1657967/
:beer: :beer: :beer:
καλησπερες!
παιδες ενδιαφερομαι για πλαστικα ξερετε που μπορω να βρω?
Την ουρά εννοείς; Στον Σαρακάκη, την επίσημη αντιπροσωπεία. Πας με αριθμό πλαισίου και κωδικό χρώματος, 330+ΦΠΑ θα σου έρθει... :eyepop:
άμα πας πάρε μια και για μένα, κάτσε μόνο να δω να σου πω τον κωδικό χρώματος... :rotflmao:
Στα σοβαρά, δες αν υπάρχει καμιά σε αγγελία -κάποιες έχει πάρει το μάτι μου- και φτιάξ' τη με πολυεστέρα, τις σπασμένες βάσεις και άλλα σπασιματάκια. Αυτό κάνω και εγώ.
θελει και η ουρα λιγο σημαζεμα αλλα με ενδιαφερει κυριως το φτερακι το μπροστινο,επεσα χτες και εσπασε:(
GiannisBlessed
16/08/2011, 14:02
εχω εγω φτερο! δες εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=118768) :beer:
Χρόνια πολλα για τις ημέρες και έχω να κάνω μια ερώτηση. Αυτή (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1607233/) η αγγελία είναι καλή; Ο τύπος την ανεβάζει συνέχεια εδώ και 4 μήνες και δεν έχει πουληθεί ακόμα το μηχανάκι. Δείχνει δελεαστικό...
sernodas2
18/08/2011, 00:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Andres
Χρόνια πολλα για τις ημέρες και έχω να κάνω μια ερώτηση. Αυτή (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1607233/) η αγγελία είναι καλή; Ο τύπος την ανεβάζει συνέχεια εδώ και 4 μήνες και δεν έχει πουληθεί ακόμα το μηχανάκι. Δείχνει δελεαστικό...
αποψη μου.
κοιτα το λεει ξεκαθαρα,θελει μαζεματακια εξωτερικα,στην δουλεια σου θα σε παει σιγουρα κ δεν θα ξεμενει μες στους δρομου,αλλοστε κ ο χριστιανος που το δινει το ανταλαση με παπι πραγμα που σημάνει πως αν κανεις μια χρησει παπι κ οχι ταξιδια ανω των 200 χιλ κ με ταχητητες 100-120 τοτε δεν θελει κ τπτ,λαστιχακια κ μαζεματα κ αν τα κανεις κ μονοσ σου τοτε κατεβαζεις ακομα το κοστος.με λιγα λογια το μηχανακη αυτο ειναι αξιόπιστο κ απο κει κ περα οσο λεφτα χωσεις το πασ κ ποιο περα.... vtr sp2 δεν θα γινει ποτε παντος :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
εχω εγω φτερο! δες εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=118768) :beer:
εχεις πμ!:D
GiannisBlessed
18/08/2011, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Andres
Χρόνια πολλα για τις ημέρες και έχω να κάνω μια ερώτηση. Αυτή (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1607233/) η αγγελία είναι καλή; Ο τύπος την ανεβάζει συνέχεια εδώ και 4 μήνες και δεν έχει πουληθεί ακόμα το μηχανάκι. Δείχνει δελεαστικό...
500 ευρο ειναι αυτα φιλε μου.τι μπορει να εχει τοσο ασχημο?αν δουλευει το μοτερ του χωρις ηχους μπαινουν ολες οι ταχυτητες κτλ τοτε αξιζει.το πολυ πολυ το πουλας για ανταλλακτικα 300 και εχεις χασει πολυ λιγα χρημματα.αν ψαχνεσαι,εχεις ορεξη και πιανουν τα χερια σου μπορεις ευκολα να διπλασιασεις την αξια του παντως.:wave2:
Χαιρετώ κι εγώ με την σειρά μου την "μεγάλη", όπως φαίνεται, παρέα της Bross. Αν κρίνεις ότι είχα 15 χρόνια ( από το δίπλωμα) να πιάσω μηχανή στα χέρια μου (μόνο παπί φίλων) και πήρα τώρα το Bross καταλαβαίνεται την εμπειρεία που έχω σαν οδηγός μηχανής! Θα έλεγε κανείς ότι ξεκίνησα ανάποδα πρώτα αμάξι και τώρα μηχανή λόγο... "Κρίσης". Αυτά τα λίγα για μένα, θα τα λέμε σίγουρα συχνά από εδώ και για το τέλος.... Δεν περίμενα το Brossακι να είναι τόσο τέλειο και φιλικό για έναν καινούργιο και ανίδεο (σαν εμένα) στον χώρο της μηχανής! ΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΒΟΛΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ.
GiannisBlessed
21/08/2011, 12:30
καλώς ήρθες φίλε στην παρέα!!πρώτα απ'όλα προσοχή πολύ στον δρόμο,πάντα όρθιος!!και μετά ριξε μια μάτια στο ρεζερβουάρ να δεις με πόσα σίγμα γράφεται το μπρος!! :D :beer:
nikosdeb
21/08/2011, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
καλώς ήρθες φίλε στην παρέα!!πρώτα απ'όλα προσοχή πολύ στον δρόμο,πάντα όρθιος!!και μετά ριξε μια μάτια στο ρεζερβουάρ να δεις με πόσα σίγμα γράφεται το μπρος!! :D :beer:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
GiannisBlessed
21/08/2011, 13:20
λάθος..
^Active^
24/08/2011, 00:14
Να καλησπερίσω και εγώ το forum και την οικογένεια :) Έχω ενα brosaki 400 εδώ και ένα χρόνο σχεδόν.
Δυστυχώς πρόσφατα είχα ατύχημα βγήκε αμάξι απο stop και με έριξε κάτω , εγώ την γλίτωσα με ένα σπάσιμο στο χέρι αλλά το brosaki μου έχει πληγωθεί αρκετά. Ψάχνω λοιπόν ντεπόζιτο πίσω πλαστικό φανάρι πίσω και τρόμπα πίσω φρένου , η ακόμα αν υπάρχει ολόκληρο μηχανάκι για ανταλλακτικά.
Όποιος συνάδελφος brosakias λοιπόν ξέρει κάτι ας ποσταρει εδώ η ας μου στείλει ένα μαιλ στο mtzavaras@hotmail.com
Ευχαριστώ πολύ!!
chr1s_86
24/08/2011, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από ^Active^
Να καλησπερίσω και εγώ το forum και την οικογένεια :) Έχω ενα brosaki 400 εδώ και ένα χρόνο σχεδόν.
Δυστυχώς πρόσφατα είχα ατύχημα βγήκε αμάξι απο stop και με έριξε κάτω , εγώ την γλίτωσα με ένα σπάσιμο στο χέρι αλλά το brosaki μου έχει πληγωθεί αρκετά. Ψάχνω λοιπόν ντεπόζιτο πίσω πλαστικό φανάρι πίσω και τρόμπα πίσω φρένου , η ακόμα αν υπάρχει ολόκληρο μηχανάκι για ανταλλακτικά.
Όποιος συνάδελφος brosakias λοιπόν ξέρει κάτι ας ποσταρει εδώ η ας μου στείλει ένα μαιλ στο mtzavaras@hotmail.com
Ευχαριστώ πολύ!!
Καλώς ήρθες, δες εδώ για ανταλλακτικά αν δεν έχει δωθεί : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?postid=2055373#post2055373
^Active^
24/08/2011, 11:38
Δυστυχώς έχει πουληθεί....
GiannisBlessed
24/08/2011, 15:45
exw trompa piso frenoy..εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=118768)
sernodas2
25/08/2011, 19:25
το βαζω κ δω που ειναι τα λημέρια του
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=117662
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikosdeb
απο το luxus στην θεσσαλονικη.... πιο πολλες λεπτομερειες δεν γνωριζω γιατι ετσι το πηρα!
εχουμε κανενα νεο?ενδιαφερομαι κ εγω φιλε....
nikosdeb
27/08/2011, 16:52
παιδια λιγο υπομονη συγγνωμη για την καθυστερηση, εχω φορτο εργασιων αυτο τον καιρο και δεν καταφερα να περασω απο το μαγαζι. σε 2 βδομαδες θα ειμαι free, σε αδεια, και θα σας ενημερωσω. (αλλωστε το χρωσταω και με το παραπανω στον sernodas που με βοηθησε παρα πολυ και δεν το ξεχναω :wave2: )
υπαρχει κανενα επισημο εγγραφο για τα τεχνικα χαρακτηριστικα του bros 400?ειναι μεγαλη αναγκη παιδες....πιο πολυ χρειαζομαι να γραφει τα αλογα σε hp ή kw!
Από όσο ξέρω 33hp το 400cc και 55hp το 650cc.
Το καλύτερο που έχω είναι η δυναμομέτρηση στο ΜΟΤΟ τότε.
http://imageshack.us/photo/my-images/706/0025e.jpg/
Κάτσε μπας και βρω κανένα διαφημιστικό της εποχής που μπορεί να λέει ιπποδύναμη.
nikosdeb
13/09/2011, 14:01
παιδια εχει κανεις fatbar στο bros? πως θα γινει να βαλουμε ενα γιατι με εχει κουρασει το σκυψιμο (με την καλη εννοια:lol: ) ???
Τι λαδι προτεινετε για τo μπροστινο του BROS..ιξωδες εννοω.
Εβαλα προσφατα μετα απο σερβις 10αρι αλλα..........κατι δεν μου αρεσει.Οπως μου ειπε και καποιος 'διαβαζει' το δρομο παρα πολυ.Νιωθεις και τα αορατα σαμαρακια.
Εννοειτε οτι εχω αλλαξει ρουλεμαν λαιμου.τιμονιου(δεν εχει μποσικο καθολου) ,ισια ζαντα (ζυγοσταθμιση),αξονας ,πελμα λαστιχου κτλ.
Αν βαλω 15αρι θα βελτιωθει κατι ή δεν θα καταφερω τιποτα?
chr1s_86
13/09/2011, 19:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikosdeb
παιδια εχει κανεις fatbar στο bros? πως θα γινει να βαλουμε ενα γιατι με εχει κουρασει το σκυψιμο (με την καλη εννοια:lol: ) ???
Θα χρειαστεί να αλλάξεις τιμονόπλακα ή να κάνεις μετατροπή σε αυτή που ήδη έχεις. Επίσης να τσεκαριστεί οτι θα φτάνουν τα καλώδια των διακοπτών και το σωληνάκι του φρένου στις νέες θέσεις τους... Εναλλακτική λύση του τιμονιού είναι τα ψηλότερα κλιπ ον, αν βρεις και σου δώσει κάποιος...
vasilis7
13/09/2011, 20:12
ξερει κανεις τι μεγεθος αλισιδα χριαζετε το bros 400???
chr1s_86
13/09/2011, 20:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Τι λαδι προτεινετε για τo μπροστινο του BROS..ιξωδες εννοω.
Εβαλα προσφατα μετα απο σερβις 10αρι αλλα..........κατι δεν μου αρεσει.Οπως μου ειπε και καποιος 'διαβαζει' το δρομο παρα πολυ.Νιωθεις και τα αορατα σαμαρακια.
Εννοειτε οτι εχω αλλαξει ρουλεμαν λαιμου.τιμονιου(δεν εχει μποσικο καθολου) ,ισια ζαντα (ζυγοσταθμιση),αξονας ,πελμα λαστιχου κτλ.
Αν βαλω 15αρι θα βελτιωθει κατι ή δεν θα καταφερω τιποτα?
με 15άρι το δικό μου βελτιώθηκε λίγο αλλά το πρόβλημα πρωτίστως είναι τα ελατήρια που δεν είναι σωστά για το βάρος του αναβάτη....
chr1s_86
13/09/2011, 20:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από vasilis7
ξερει κανεις τι μεγεθος αλισιδα χριαζετε το bros 400???
525 είναι, πόσους κρίκους δεν θυμάμαι...
vasilis7
13/09/2011, 23:05
+1 για τα ελατιρια ιδικα το πισω οποτε ανεβενει σινοδιγος και αλαζει η κλιση του δρομου ή εχει λακουβα μου βρισκει στον θολο.
vasilis7
13/09/2011, 23:16
αα και κατι αλλο 525 μου ειπες αλα εδω που κιταω για να αγορασω λεει πχ. 525χ110 με τι ''χ'' πρεπει να παρω??? εκτως αν ειναι αφτο που μου ειπες οτι δεν ξερεις.
chr1s_86
14/09/2011, 09:46
Ναι 110 που λέει είναι οι κρίκοι... Ρώτα στον Τόγελο αν πας, λογικά θα ξέρουν...
112 είναι.
Τι τα έχω βάλει στην αρχή τα link ο π00στης... :sad:
chr1s_86
14/09/2011, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
112 είναι.
Τι τα έχω βάλει στην αρχή τα link ο π00στης... :sad:
Έχεις δίκιο :smokin::wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
με 15άρι το δικό μου βελτιώθηκε λίγο αλλά το πρόβλημα πρωτίστως είναι τα ελατήρια που δεν είναι σωστά για το βάρος του αναβάτη....
εχω βαλει προοδευτικα ελατηρια της Hagon.Αυτη προτεινει 5αρι!!!
Τι λετε ?Να δοκιμασω 5αρι ή 15αρι?
Πολυμήχανος
15/09/2011, 20:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Τι λαδι προτεινετε για τo μπροστινο του BROS..ιξωδες εννοω.
Εβαλα προσφατα μετα απο σερβις 10αρι αλλα..........κατι δεν μου αρεσει.Οπως μου ειπε και καποιος 'διαβαζει' το δρομο παρα πολυ.Νιωθεις και τα αορατα σαμαρακια.
Εννοειτε οτι εχω αλλαξει ρουλεμαν λαιμου.τιμονιου(δεν εχει μποσικο καθολου) ,ισια ζαντα (ζυγοσταθμιση),αξονας ,πελμα λαστιχου κτλ.
Αν βαλω 15αρι θα βελτιωθει κατι ή δεν θα καταφερω τιποτα?
Αν σου διαβάζει υπερβολικά με 10ρι (το εκλαμβάνω ως ''μου περνάει ότι υπάρχει στον δρόμο στις αισθήσεις μου'') , με 15ρι που ειναι ακόμα πιο χοντρο θα γινει ακομα πιο ''διαβαστερό''.
Αν ΟΝΤΩΣ αυτό εννοείς με το ''διαβάζει'', δεν θα το σκληρύνεις κι άλλο. Θα το μαλακώσεις να γίνει λίγο πιο ''μαγικό χαλί''. Θα βάλεις 5ρι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Αν σου διαβάζει υπερβολικά με 10ρι (το εκλαμβάνω ως ''μου περνάει ότι υπάρχει στον δρόμο στις αισθήσεις μου'') , με 15ρι που ειναι πιο χοντρο θα γινει ακομα πιο ''διαβαστερό''.
Αν ΟΝΤΩΣ αυτό εννοείς με το ''διαβάζει'', δεν θα το σκληρύνεις κι άλλο. Θα το μαλακώσεις να γίνει λίγο πιο ''μαγικό χαλί''. Θα βάλεις 5ρι.
Αυτο ακριβως εννοω,θα δοκιμασω με 5αρι και θα επανελθω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.