View Full Version : Kawasaki Zephyr 750
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
sapila racing
27/01/2013, 14:06
Ωραίος κWλος!
:beer:
vforever
27/01/2013, 14:35
Θα βγει πανεμορφο και το τεποζιτο με την ουρα θα εχουν απολυτη συμμετρια :beer:
Καλη συνεχεια!
Τα γράμματα υπάρχουν είναι σχεδόν σβησμένα.
Χρηστο το σκέφτηκα και το έψαξα στις δουλείες σας αλλά όλοι χρησιμοποιείται κομπρεσέρ και πιστόλι και ειδικά χρώματα, εγώ δεν έχω κομπρεσέρ οπότε πάω σε λύση έτοιμη με σπρέι. Και δέν ξέρω καλά τα έτοιμα υλικά και την προεργασία. (μόνο τον ίδιο φούρνο με εσένα διαθέτει το κατάστημα χε χε)
Θα κρατήσει το χρώμα στους διακόπτες? Δεν τρίβεται με την χρήση?
Για τα γράμματα δες τι έκανε ο συμforumίτης S-ex-rc Pig στην ανακατασκευή Yamaha SRX400 σελ. 30.
Όαον αφορά στην ουρά φαίνεται ότι θα γίνει πολύ ωραία. Μπράβο.
Για τα γράμματα δες τι έκανε ο συμforumίτης S-ex-rc Pig στην ανακατασκευή Yamaha SRX400 σελ. 30.
Click (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=118811&page=12&p=2049850&viewfull=1#post2049850)
Επειδή κάπου έχασα τη μπάλλα με την ουρά/σέλα...
Την έφτιαξες εσύ και πώς; με τί πατρόν;
...ή την αγόρασες - και από πού;
Μερσί
Μ.
Για τα γράμματα δες τι έκανε ο συμforumίτης S-ex-rc Pig στην ανακατασκευή Yamaha SRX400 σελ. 30.
Όαον αφορά στην ουρά φαίνεται ότι θα γίνει πολύ ωραία. Μπράβο.
:a23:
Click (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=118811&page=12&p=2049850&viewfull=1#post2049850)
:a23::a23:
Εάν τελικά πάμε για βάψιμο, αυτή θα είναι πολύ ωραία λύση για τα γράμματα!!!!
Επειδή κάπου έχασα τη μπάλλα με την ουρά/σέλα...
Την έφτιαξες εσύ και πώς; με τί πατρόν;
...ή την αγόρασες - και από πού;
Μερσί
Μ.
Η ουρά είναι το μαμά πλαστικό το οποίο μια και κόντυνε το υποπλαισιο είναι πλέον πολύ στενό για να κάτσει.
Επίσης με την αλλαγή τις σέλας και την αφαίρεση των πλαϊνών καπακιών θα συμπληρωθεί με εποξική ρητίνη για να φτάσει μέχρι το ντεπόζιτο και να κουμπώσει εκεί.
Έφτιαξα πρόχειρα με χαρτόνι το πατρόν, θα συνεχίσω με πολυουρεθάνη να φτιάξω το τελικό καλούπι, και θα ρίξω την ρητίνη στο τέλος
Προς το παρών την έχω διακόψει την διαδικασία γιατί θέλω να τελειώσω με ηλεκτρικά, να ανεβάσω τον κινητήρα να καθίσει στο πλαίσιο, και παράλληλα ασχολούμαι με το ντεπόζιτο
Από κάτω είναι βαμμένο με εποξικό αστάρι, μαύρο διπλής και επάνω μόνο μέταλλο τριμμένο χοντρό να φαίνονται τα νερά του και περασμένο όλο με βερνίκι, έκανα μια μεγάλη μαλακία είχα την φαεινή ιδέα να βάψω κάτω απο την τάπα μαύρο για περισσότερη προστασία...... αλλά ο παπάρας δεν μέτρησα μέχρι που φτάνει το στεφάνι τις τάπας και... μου φαίνεται 2 χιλιοστά μαύρο γύρο γύρο :cry::cry::cry:
Πάμε πάλι για τρίψιμο με 1000 – 1500 και εάν δεν φαίνεται πατούρα πάλι βερνίκωμα αλλιώς το βγάζω όλο το βερνίκι από επάνω και το ξανά περνάω. :a018:
Προσπαθώ όσο είναι δυνατό να κάνω περισσότερα πράγματα μόνος, αρχικά λόγο κόστους αλλά και γιατί γουστάρω. Τα χρώματα είναι σε σπρέι φτιαχτά και πραγματικά απείρως καλύτερα απ’ότι έχω δει σε έτοιμο σπρέι. Το κόστος είναι περίπου 14 ευρό έκαστο (14 χρώμα + 14 βερνίκι) + 10 το αστάρι. Δηλαδή το βάψιμο θα πάει περίπου 38 ευρο αλλά έχει περισσέψει αρκετό χρώμα και βερνίκι που πρέπει να αναλωθεί άμεσα αλλιώς αχρηστεύεται.
sapila racing
08/02/2013, 09:10
Πολύ μου αρέσει το τεπόζιτο! :eek:
πολυ μ αρεσει μαστορη:beer:
εχω ενα ρεζερβουαρ απο zundapp το αναλαμβανεις?
πολυ μ αρεσει μαστορη:beer:
εχω ενα ρεζερβουαρ απο zundapp το αναλαμβανεις?
:D :D :D
astroman76
09/02/2013, 10:56
Dont call me Caferacer... im a Tarzan style!!!!
Το Σάββατο το βράδυ δεν είχα τι να κάνω και ανέβασα κινητήρα..... :rolleyes:
Μόνωσα σκελετό, έφτιαξα μια μίνι τσουλήθρα (είναι 85 κιλά το κινητηράκι) και με ιμάντες τον ακούμπησα στην θέση του (μου έφυγε ο κ@λος)
Έλα όμως που δεν καθότανε σωστά, και δώστου από εδώ και σήκωμα απο εκει και την μυριστικά την δουλεία μετά απο καμία ώρα σπρώξιμο και έβγαλα την «μόνωση» του σκελετού και...... :hmm:
Βρίσκει ο κινητήρας στο ψαλίδι #$#%#$%#^%$^$%^%%^#$% :a018::a018: :a52:
Εκεί που το μαμά ψαλίδι έχει μια εγκοπή το κόσμημα απο το ZRX δέν έχει με αποτέλεσμα να ακουμπάει για 1-2 χιλιοστά. Πάμε πάλι $%%$^%^$%^$%%^@&%$ :a018::a018::a52::a52:
Και εκεί που έκανα ένα βήμα μπροστά βρέθηκα δύο βήματα πίσω γαμώ το φελέκι μου. Λίγο το κακό αλλά πρέπει να λύσω τα πάντα από πίσω να βγάλω το ψαλίδι να το πάω μηχανουργείο να μου το φάνε όσο πρέπει. :a35:
Φωτο 2 το πρωί, ιδρωμένος και με τα νεύρα κόσκινο
:a52:
δεν μπορεις να το φας μονος σου?
sapila racing
11/02/2013, 15:36
δεν μπορεις να το φας μονος σου? +1074
Πιασε την λίμα και φτιαξτο μόνος σου. Μετα το περνας κι ενα χρωματακι για το ματι κι ετοιμο.
άνετα μπορώ να το φαω μόνος με το dremel, έλεγα για έξω για ποιο φακτορι δουλεία αλλά εκεί που είναι δεν φαίνεται όποτε μόνος θα το κάνω (θα φάω με dremel, θα σενιάρω με λίμα).
μετά μόνωση, ασταρακι αλουμινίου έχουμε και λίγο χρωματάκι και λίγο βερνικάκι έτοιμοοοοοοο
το καλό είναι οτι το ύψος είναι γ@μώ και η εξάτμιση θα πέφτει ΟΚ, ίσως να ψαχτώ και σε ποιο κοντό αμορτισέρ που έχει και περισσότερη ποικιλία
αλλά κάθε πράγμα στον καιρό του.
σε τετοια θεματα κι εφοσον χρειαζοσουν βοηθεια αν ελεγες εδω μεσα οτι θελεις δυο χερια για να βαλεις το μοτερ πανω πιστευω οτι θα εβρισκες καποιον. κι οχι να παιδευεσαι με ραμπες και αναβατορια ;)
καλο κουραγιο :beer:
σε τετοια θεματα κι εφοσον χρειαζοσουν βοηθεια αν ελεγες εδω μεσα οτι θελεις δυο χερια για να βαλεις το μοτερ πανω πιστευω οτι θα εβρισκες καποιον. κι οχι να παιδευεσαι με ραμπες και αναβατορια ;)
καλο κουραγιο :beer:
Και εγω αυτο του ειπα το πρωι της Κυριακης που με πηρε τηλ....... :(
Καθοταν και παιδευοταν τσαμπα και βερεσε...... :moutza:
κι εγω προσωπικα αν ζητουσε βοηθεια και ηταν κοντα μου θα πηγαινα. γιαυτο εγραψα το παραπανω ποστ. :)
update....
Πρόχειρα επάνω η εξάτμιση για να δώ που θα πέσει κόψιμο
Το ντεπόζιτο, ξεβαμμένο πάλι σε αναμονή πλαστικοποίησης και μετά βερνικιού
:ninja:
Αψογο, εργο τέχνης.
Να ξεκινάς να το γυαλίζεις χωρίς τελειωμό.
update....
Πρόχειρα επάνω η εξάτμιση για να δώ που θα πέσει κόψιμο
Το ντεπόζιτο, ξεβαμμένο πάλι σε αναμονή πλαστικοποίησης και μετά βερνικιού
:ninja:
φιλε ειναι οντως κουκλα.τα λογια περιτα
vforever
12/02/2013, 22:32
:a20: :a18:
astroman76
12/02/2013, 23:53
Ψαξε για Αμορτιστερ χωρις δοχειο για πιο κλασσικο Λοοκ ισως ενα σετακι ΚΟΝΙ η YSS η εξατμηση φωναζει για μεγαφονο!!!!
Ε...... Ε...... Καλο φαινετε ! :p
DimChios
13/02/2013, 08:07
update....
Πρόχειρα επάνω η εξάτμιση για να δώ που θα πέσει κόψιμο
Το ντεπόζιτο, ξεβαμμένο πάλι σε αναμονή πλαστικοποίησης και μετά βερνικιού
:ninja:
HOLLY SHIT!
:eyepop::eyepop::eyepop::eyepop:
Πολύ όμορφο ρε!
σε τετοια θεματα κι εφοσον χρειαζοσουν βοηθεια αν ελεγες εδω μεσα οτι θελεις δυο χερια για να βαλεις το μοτερ πανω πιστευω οτι θα εβρισκες καποιον. κι οχι να παιδευεσαι με ραμπες και αναβατορια ;)
καλο κουραγιο :beer:
Εχεις δίκιο και ευχαριστώ για την προσφορά αλλά μου την έδωσε να ανεβάσω για να το δώ
:)
κ@υλ@........
και εγώ έχω την ίδια άποψη :lol:. Μου κάνει το χαρτί και βγαίνει όπως θέλω η κούκλα
πανεμορφο!!:eek:
:winka:
Αψογο, εργο τέχνης.
Να ξεκινάς να το γυαλίζεις χωρίς τελειωμό.
Μόλις κλείσουν οι εξατμίσεις θα ταπώσω τα υπόλοιπα και θα ασχοληθώ εκτενέστερα με το καθάρισμα του κινητήρα. ήδη έχω πάρει την πολύ βρώμα αλλά με τα 85 κιλάκια του δέν ήταν πολύ εύκολος ο χειρισμός στην αυτοσχέδια βάση.
φιλε ειναι οντως κουκλα.τα λογια περιτα
:D
:a20: :a18:
:D:beer:
ΩΡΑΙΟ :a20:
:D
Ψαξε για Αμορτιστερ χωρις δοχειο για πιο κλασσικο Λοοκ ισως ενα σετακι ΚΟΝΙ η YSS η εξατμηση φωναζει για μεγαφονο!!!!
Θα αλλάξουν τα αμορτισέρ, αυτά που έχει επάνω είναι σε πολύ μέτρια κατάσταση.
Εξάτμιση έχω δυο πράγματα στο μυαλό μου :smokin:
Ε...... Ε...... Καλο φαινετε ! :p
Nα το ετοιμασω να παμε καμια βολτα bro
HOLLY SHIT!
:eyepop::eyepop::eyepop::eyepop:
Πολύ όμορφο ρε!
:D
sapila racing
13/02/2013, 08:46
:beer: προχωρα σε θελει ολη η χωρα!
:eyepop::eyepop:
Γ@μ@ει.....Julie το μηχάνημα είναι εργο τέχνης σε ρόδες
:a012: :a013:
:beer: προχωρα σε θελει ολη η χωρα!
:tomates:
:eyepop::eyepop:
Γ@μ@ει.....Julie το μηχάνημα είναι εργο τέχνης σε ρόδες
:a012: :a013:
:tooth:
Pardalotzatziki
13/02/2013, 12:25
update....
Πρόχειρα επάνω η εξάτμιση για να δώ που θα πέσει κόψιμο
Το ντεπόζιτο, ξεβαμμένο πάλι σε αναμονή πλαστικοποίησης και μετά βερνικιού
:ninja:
Κουκλα...μια χαρα παει...
:beer: :beer:
ιδέες για τελικό..... (αλλά δέν θέλω να χαλάει τον κόσμο)
sapila racing
13/02/2013, 12:37
ιδέες για τελικό..... (αλλά δέν θέλω να χαλάει τον κόσμο)
Δεν γίνεται να είναι τόσο κοντό σαν το 2ο και να μην κάνει φασαρία, άσε που δεν θα δουλεύει καλά.
Στο στυλ της kerker που ηταν και η πρωτη επιλογή των παγκόσμιων με τα Kawa μπορείς πιστεύω να φτιάξεις και να ειναι καλη σε εμφάνιση αλλά και σε ήχο.
Το μοτέρ αυτό είναι διβάλβιδο και με ανοιχτή εξάτμιση έχει βαρύ και μπάσο ήχο στις χαμηλές και μεσαίες.
Βαραει συναγερμούς με 1500 στροφές χωρίς γκάζι για να καταλάβεις....:a13:
Δεν γίνεται να είναι τόσο κοντό σαν το 2ο και να μην κάνει φασαρία, άσε που δεν θα δουλεύει καλά.
Στο στυλ της kerker που ηταν και η πρωτη επιλογή των παγκόσμιων με τα Kawa μπορείς πιστεύω να φτιάξεις και να ειναι καλη σε εμφάνιση αλλά και σε ήχο.
Το μοτέρ αυτό είναι διβάλβιδο και με ανοιχτή εξάτμιση έχει βαρύ και μπάσο ήχο στις χαμηλές και μεσαίες.
Βαραει συναγερμούς με 1500 στροφές χωρίς γκάζι για να καταλάβεις....:a13:
τεχνικα δεν εχω γνωμη.μονο απο πλευρα εμφανισης:a014:
update....
Πρόχειρα επάνω η εξάτμιση για να δώ που θα πέσει κόψιμο
Το ντεπόζιτο, ξεβαμμένο πάλι σε αναμονή πλαστικοποίησης και μετά βερνικιού
:ninja:
Κοσμημα το kawa,τελικα του εδωσες ξεχωριστο χαρακτηρα,ανυπομονω να το δω τελειωμενο και με τον ηλιο να κανει αντανακλασεις επανω:beer:
Οχι οτι με χαλαει η νυχτερινη φωτο που εβαλες:a013:
Δεν γίνεται να είναι τόσο κοντό σαν το 2ο και να μην κάνει φασαρία, άσε που δεν θα δουλεύει καλά.
Στο στυλ της kerker που ηταν και η πρωτη επιλογή των παγκόσμιων με τα Kawa μπορείς πιστεύω να φτιάξεις και να ειναι καλη σε εμφάνιση αλλά και σε ήχο.
Το μοτέρ αυτό είναι διβάλβιδο και με ανοιχτή εξάτμιση έχει βαρύ και μπάσο ήχο στις χαμηλές και μεσαίες.
Βαραει συναγερμούς με 1500 στροφές χωρίς γκάζι για να καταλάβεις....:a13:
Eάν είχα τις μαμά εξαγωγές θα πήγαινα στην δεύτερη λύση (4 σε 2) σίγουρα... τώρα θέλει λίγο ψάξιμο
Κοσμημα το kawa,τελικα του εδωσες ξεχωριστο χαρακτηρα,ανυπομονω να το δω τελειωμενο και με τον ηλιο να κανει αντανακλασεις επανω:beer:
Οχι οτι με χαλαει η νυχτερινη φωτο που εβαλες:a013:
Χα δέν είναι νυχτερινές από άποψη απλά «δουλεύω» αφότου κοιμηθούν τα πιτσιρίκια :)
sapila racing
13/02/2013, 13:47
Eάν είχα τις μαμά εξαγωγές θα πήγαινα στην δεύτερη λύση (4 σε 2) σίγουρα... τώρα θέλει λίγο ψάξιμο
Aν δεν κανω λαθος εχεις το 4 σε 1 απο ZR7, απλά δεν εχεις τελικό. Σωστα?
Ε φτιάχνεις ενα τελικό που να ειναι ομορφο και ησυχο (αφου εισαι τετοιος τύπος) και ολα καλα, κερδίζει αρκετά και σε βάρος σε σχέση με το 4 σε 2. Μαλιστα μπορείς εύκολα να ταιριάξεις κι απο αλλο μηχανάκι.
Τωρα αν θέλεις και μαύρο look, ε ολα δικά σου τα θέλεις!
Aν δεν κανω λαθος εχεις το 4 σε 1 απο ZR7, απλά δεν εχεις τελικό. Σωστα?
Ε φτιάχνεις ενα τελικό που να ειναι ομορφο και ησυχο (αφου εισαι τετοιος τύπος) και ολα καλα, κερδίζει αρκετά και σε βάρος σε σχέση με το 4 σε 2. Μαλιστα μπορείς εύκολα να ταιριάξεις κι απο αλλο μηχανάκι.
Τωρα αν θέλεις και μαύρο look, ε ολα δικά σου τα θέλεις!
χαχα χα χα χα αχ χαχα ναι απο ZR7. Το έχω και το τελικό του αλλά ειναι σαν μπαζούκα
παω απο racegun & racetech με το σχεδιο και βλέπουμε
hidefnick
13/02/2013, 14:36
Αμα δεν βάλεις gunner....
281906
Μπορείς και star treck:
281907
:uplate:
Αμα δεν βάλεις gunner....
281906
Μπορείς και star treck:
281907
:uplate:
tailgunner και σε καθε βολτα θα μαζεύεις και τα ζαρζαβατικά της εβδομάδας χαλαρά :tomates: :tomates: :tomates: :tomates:
dimmie_72
13/02/2013, 14:56
Ψαξε για Αμορτιστερ χωρις δοχειο για πιο κλασσικο Λοοκ ισως ενα σετακι ΚΟΝΙ η YSS η εξατμηση φωναζει για μεγαφονο!!!!
έπαιζε το δοχείο και στην ίδια εποχή συνήθως σε aftermarket. ;)
κι ομως δεν μπορω να διαλεξω ποια εξατμιση θα εβαζα απο τις δυο φωτο που παρεθεσες. και η κερκερ με στοιχειωνει και η αλλη μαρεσει παρα πολυ λογω λουκ. τετοια μηχανακια τον θελουν τον θορυβο. σιγα καθημερινο θα το εχεις; μια στο τοσο που θα το κανεις βολτα θα το φχαριστιεσαι απο πλευρας μελωδιας.
α και πουσαι ισως να παρεις και το κυπελο στις "μελωδικες εξατμισεις" :lol:
γερα :beer:
sapila racing
13/02/2013, 19:10
Κανονικά πρέπει να βάλεις μια τέτοια. :)
http://www.erre-sc.com/en/scarichi-marving/38365-gruppo-scarico-completo-4-1-marving-master-omologato-per-kawasaki-gpz-750.html
Το μηχανάκι είναι Japan καραJapan, τα pea shooters είναι για Εγγλέζικα που καπνίζουν και στο τέλος μένουν κιόλας. :D
sapila racing
13/02/2013, 19:13
Αν δεν ησουν τόσο κύριος να θέλεις και ησυχία έβαζες αυτην. :evil:
http://www.erre-sc.com/en/scarichi-marving/38363-gruppo-scarico-completo-4-1-marving-racing-per-kawasaki-gpz-750.html
Ετσι ηταν τα 'καλά' μηχανάκια το 80.
Κανονικά πρέπει να βάλεις μια τέτοια. :)
http://www.erre-sc.com/en/scarichi-marving/38365-gruppo-scarico-completo-4-1-marving-master-omologato-per-kawasaki-gpz-750.html
Το μηχανάκι είναι Japan καραJapan, τα pea shooters είναι για Εγγλέζικα που καπνίζουν και στο τέλος μένουν κιόλας. :D
Ρε φυτιλια που αναβεις... η marving μαμαει παντως
την αλλη σιγουρα την εφτιαξε υδραυλικος:lol:
motomaniac
13/02/2013, 19:37
ψηνεσαι Μανο?? χαχαχαχα
hidefnick
13/02/2013, 21:34
Μαζεμα οι λαιμοί και κοντό σιλανσιέ....
281919
281920
και γω τυπου μεγαφωνο εξατμιση ψαχνω για το xr.δωσε λεπτομερειες για υλικα-τιμες...τους λαιμους θα τους φτιαξω μονος μου...
Αν δεν ησουν τόσο κύριος να θέλεις και ησυχία έβαζες αυτην. :evil:
http://www.erre-sc.com/en/scarichi-marving/38363-gruppo-scarico-completo-4-1-marving-racing-per-kawasaki-gpz-750.html
Ετσι ηταν τα 'καλά' μηχανάκια το 80.
OOOOOOO Ι λικε λεμεε
αυτό θελω!
sapila racing
14/02/2013, 08:54
OOOOOOO Ι λικε λεμεε
αυτό θελω!
Eτσι σε θέλω! :D
Παντως αν την θέλεις έτσι έυκολα σου φτιάχνει ενα τετοιο τελείωμα για την 4 σε 1 που εχεις ο Racetech η αλλος, απλά θα ειναι χρώμιο.
Θα κάνει τρελλό ήχο και θα βγάζει και φωτιες στα κλεισίματα γκαζιού το βράδυ. Ετσι όπως πρέπει! :evil:
Eτσι σε θέλω! :D
Παντως αν την θέλεις έτσι έυκολα σου φτιάχνει ενα τετοιο τελείωμα για την 4 σε 1 που εχεις ο Racetech η αλλος, απλά θα ειναι χρώμιο.
Θα κάνει τρελλό ήχο και θα βγάζει και φωτιες στα κλεισίματα γκαζιού το βράδυ. Ετσι όπως πρέπει! :evil:
τους εστειλα email (για το τελικό). την εβγαλα φοτο και παω πειραια να ρωτήσω (μαλλον το απόγευμα)
:kiss:
Δες και στον από κάτω.
http://www.ninosrd.gr/main.swf
Αποφάσισα μαμά όργανα κλπ, αυτό όμως ήταν ένα πρόβλημα με τις πλάκες το ΖΧ όποτε......
Πλακάκι αλουμινίου 6χιλιοστά, σέγα & dremel
Πατρόν με χαρτί
Πρόχειρο τεστ πώς θα είναι όλα επάνω.... ολα ΟΚ
τώρα ξύλωμα να βαφτούν.
Εδώ να σημειώσω ότι το πλακάκι το αγόρασα από εδώ.... http://www.geladakis.gr/ οι άνθρωποι ούτε με είχαν ξαναδεί ούτε με ήξεραν ούτε κανένας άπλετης υποσχόμενος για τρελές πωλήσεις είμαι....... ήταν εξυπηρετικότατοι.
Το πλακάκι είχε δύο ευρό και δεν μου κράτησαν χρήματα Επίσης μου είπε οτι εάν δέν τα καταφέρω να του στείλω σκαναρισμένο το πατρόν να μου το κόψει στην υδροκοπή και ότι μπορώ εάν προκύψει κάτι άλλο να του στείλω τα σχέδια με email να μου το ετοιμάζει ώστε να μην «τρέχω».
Να το έχετε υπόψη σας ότι χρειαστείτε είναι πολύ σωστός και σοβαρός επαγγελματίας.
πολύ μου αρέσει το μαμά μούτρο.....
(εδώ μα φλασάκια KTM παρακαλώ) και οδηγό μοντέλο 1:3 :lol:
Γινεται πολυ ομορφο....
αν και μαλλον το ομορφαινει και ο μικρος αναβατης!!!!
astroman76
19/02/2013, 13:36
θα γηνει πολυ καλο... εγω αγορασα αυτα εδω για το Ζεφιρ http://www.ebay.com/itm/New-Universal-2-x-Motorcycle-Turn-Signal-Indicator-Chrome-Turning-Orang-Light-EA-/360584020367?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53f47b818f&vxp=mtr θα βαλω φοτο μολις τα φορεσω σημερα...
θα γηνει πολυ καλο... εγω αγορασα αυτα εδω για το Ζεφιρ http://www.ebay.com/itm/New-Universal-2-x-Motorcycle-Turn-Signal-Indicator-Chrome-Turning-Orang-Light-EA-/360584020367?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53f47b818f&vxp=mtr θα βαλω φοτο μολις τα φορεσω σημερα...
Γιάννη πολύ ωραία!!! Βάλε φωτό φίλε
Εγώ προς το παρών θα βάλω αυτά που έχω διαθέσιμα και αχρησιμοποίητα απο το KTM τουλάχιστον μέχρι να τελειώσω με την ουρά.
astroman76
19/02/2013, 22:04
282661
282662
282661
282662
Δεν θα σε πειράζει που θα φοράμε τα ίδια φλας έτσι??? ;)
Τελικά παρόλο το τρίψιμο δεν καθάριζαν τελείως τα καπάκια του κινητήρα και έτσι......
GIXXERAKIAS
26/02/2013, 09:23
Πολύ καλύτερο από το τρίψιμο.....:beer:
Και μετά απο σχετική μελέτη (Σπυρακο είσαι αρχηγός), ξεκίνησα το παιχνίδι με την εποξική ρητίνη για να φτιάξω σιγά το μέρος που φιλοδοξώ να φιλοξενήσει τα ηλεκτρικά την μοτοσικλέτας (κάτω απο την σέλα, στο τρίγωνό μεταξύ σέλλας πλαισίου και υποπλαισίου ).....
καλούπι – βάση απο χαρτί και αλουνιμοταινία
πατρόν για να κοπούν 4-5 στρώσεις απο το «ύφασμα»
Έτοιμο το σάντουιτς..... το κόκκινο είναι μαρκαδόρος που σημάδευα το ύφασμα αλλά θα στοκαριστεί – τριφτεί – βαφτεί οπότε δέν με απασχολεί.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή αλλά θέλει προσοχή για να μην γίνουν όλα μπάχαλο
Περνάς με το πινέλο μια καλή στρώση ζουμί και μετά βάζεις το ύφασμα να πατήσει καλά και πάλι ζουμί και πάλι ύφασμα κλπ κλπ ανάλογα πόσο σκληρό και χοντρό θέλεις να το κάνεις. Εγω εδώ στην βάση έβαλα οριακά 4ης στρώσεις γιατί θα πέσουν και τα πλαϊνά και θα δέσουν όλα μαζί και δεν ήθελα να γίνει πολύ χοντρό και άκαμπτο.
Αφήνει αρκετό χώρο!!! Ίσως τελικά να χωρέσει και η μπαταριούλα που θέλω να βάλω εκεί.... :)
Και μετά απο σχετικό μέτρημα, ζύγισμα, μελέτη, επίβλεψη κλπ ξεκίνησα τις εργασίες αποκατάστασης της ουράς
To be continued που λέν και στο χωριό μου. :wave2:
Σχόλια παρατηρήσεις επισημάνσεις κλπ είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα ρε. :a10:
Δεν θα σε πειράζει που θα φοράμε τα ίδια φλας έτσι??? ;)
Τελικά παρόλο το τρίψιμο δεν καθάριζαν τελείως τα καπάκια του κινητήρα και έτσι......
Βγαλε το χρωμα απο τα γραμματα :D Το τεποζιτο τα Σ Π Α Ε Ι να ξερεις μαλλον στο κλεβω :D
Βγαλε το χρωμα απο τα γραμματα :D Το τεποζιτο τα Σ Π Α Ε Ι να ξερεις μαλλον στο κλεβω :D
Ναι ναι θα βγούνε εννοείτε αλλά είναι «χειρουργική» δουλεία και θα γίνει σε φάση zen, και όχι τώρα που γίνεται χαμός.
Το ντεπόζιτο δεν έχει πέσει το τελικό χέρι βερνίκι (δεν θα αλλάξει οπτικά όμως), περιμένω να τελειώσω με τις προσαρμογές και μετά για να μην το κάνω χάλια.
:beer:
lamogio εχεις αρχισει και με ανησυχεις,βλεπω να μενω χωρις δουλεια:bawl:
γαματοοοοοο:beer:
lamogio εχεις αρχισει και με ανησυχεις,βλεπω να μενω χωρις δουλεια:bawl:
γαματοοοοοο:beer:
Ναι οκεικ ρε
Γράψτε εκει κάνα μπούσουλα με τον Χρήστο ρε να ξεστραβωνόμαστε λέμε
:beer::beer::beer:
Ναι οκεικ ρε
Γράψτε εκει κάνα μπούσουλα με τον Χρήστο ρε να ξεστραβωνόμαστε λέμε
:beer::beer::beer:
ποιος ειναι ο χρηστος?:p
ποιος ειναι ο χρηστος?:p
Ένας τρελός επιστήμονας κλεισμένος σε καταφύγιο που καθαρίζει σκουριές με ρακοβολή
:p
astroman76
26/02/2013, 12:35
OOOO!!!!!!!!!! :eek:
στην θεση σου θα εκανα μερικες τρυπες στο καπακι του εμπρος γραναζιου οχι σουρωτιρι αλλα κατι να σπασει το στοκ λοοκ! φυσικα και δεν με πηραζει για τα φλας!
αλλη μια ιδεα ειναι μασιπιε αναβατη απο καποιο ΜΧ/εντουρο μηχανακι....
ποιος ειναι ο χρηστος?:p
Ένας τρελός επιστήμονας κλεισμένος σε καταφύγιο που καθαρίζει σκουριές με ρακοβολή
:p
:bawl:
Κουκλα θα γινει !!!
Ο πολυεστερας βγηκε μια χαρα!!!:beer:
:bawl:
Κουκλα θα γινει !!!
Ο πολυεστερας βγηκε μια χαρα!!!:beer:
Χάλια φαίνεται, αλλά είναι η βάση που θα κολληθούν τα πλαϊνά και ακόμα έχει πολύ δουλεία….
Η ιδέα μου : Να στερεωθεί η σέλα με μεντεσέ μπροστά και δύο περαστές βίδες πίσω στην σέλα, ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση στα ηλεκτρικά (όταν μπουν στην τελική τους θέση).
Η πρώτη προσπάθεια αν και οπτικά και λειτουργικά είναι τέλεια, απορίφθηκε γιατί έχει τζόγο ο μονός μεντεσές (και μπροστά δέν θα είναι 100% σταθερή η σέλα). :a06:
Οπότε ή θα βρω έναν διπλό (πχ http://sip20.sip-scootershop.com/wwimages/9749bf7b-2d61-4676-9d11-8b94d253a78c.jpg) ή θα βάλω δύο μικρότερους.
Μέσα στην εβδομάδα θα πάρω τα carb αγκαλιά πρός αναζήτηση οβάλ φιλτροχοάνων. Ανυπομονώ να το ακούσω να λειτουργεί. :vroum:
Φαλτσόκοψα και την εξάτμιση για να μην βρίσκει στο ψαλίδι και μέχρι να τεριάξει το σωστό τελικό θα κάνω έτσι τις δοκιμές μου.... χε χε χε:eleison:
astroman76
04/03/2013, 11:53
Λιγο ψηλα δεν την εχεις την σελα?
επισης δεν ξερω τι θα βαλεις στο τεποζιτο αλλα ειπαρχουν αυτα εδω που θα πανε με το λοοκ εποχης 70 εχω 2 σετακια και φενοντε πολυ ωραια http://www.ebay.com/itm/Pair-Kawasaki-KZ200-KZ750-B1-B4-KZ1000-A1-A2-Z1A-Z1B-Fuel-Gas-Tank-Emblem-Decals-/170996803314?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27d03426f2&vxp=mtr ψαξε στο ebay για kawasaki emblem ειπαρχουν με $5.99 απλα σου εβαλα αυτη την διμοπρασια γιατι τα δηχνει καλητερα....
Λιγο ψηλα δεν την εχεις την σελα?
Είναι οφθαλμαπάτη :lol: , έρχεται μια ευθεία με την γραμμή του ντεπόζιτου
Θα πέφτει όπως στην φωτογραφία παρακάτω.
Το κενό που δημιουργεί με τον σκελετό θα φιλοξενήσει όλα τα ηλεκτρικά
επισης δεν ξερω τι θα βαλεις στο τεποζιτο αλλα ειπαρχουν αυτα εδω που θα πανε με το λοοκ εποχης 70 εχω 2 σετακια και φενοντε πολυ ωραια http://www.ebay.com/itm/Pair-Kawasaki-KZ200-KZ750-B1-B4-KZ1000-A1-A2-Z1A-Z1B-Fuel-Gas-Tank-Emblem-Decals-/170996803314?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27d03426f2&vxp=mtr ψαξε στο ebay για kawasaki emblem ειπαρχουν με $5.99 απλα σου εβαλα αυτη την διμοπρασια γιατι τα δηχνει καλητερα....
Τα ίδια σκεφτόμαστε, old school logo ή αυτοκόλλητο μαύρο γυαλιστερό βινίλιο όπως περίπου το kv παρακάτω (με την ρίγα να τρέχει σε όλο το ντεπόζιτο αλλά στο σωστό ύψος οχι χαμηλα) ή μαμά όπως τoυ link σου
astroman76
04/03/2013, 15:28
α οκ δεν ειδα οτι θα εχει καλημα απο κατω.. ωραιο φενετε Δεν σε φοβαμαι εσενα το εχεις!!!! :)
motomaniac
04/03/2013, 15:55
φανταστικο γινεται!
Γιώργος Πλ.
04/03/2013, 16:16
Άριστο θα γένη
Εγώ πάλι τρελαίνομαι όταν βλέπω ακτίνες λόγο ηλικίας μάλλον
Τώρα όσων αφορά τη στήριξη του καθίσματος θα πρότεινα κάτι άλλο
Ίσως κάτι με νυχάκια εμπρός και πύρους ή στη χειρότερη βίδες πίσω
Τες πα στερέωσε το κάθισμα όσο πιο καλά μπορείς
giannhs1973
04/03/2013, 20:03
<<Μέσα στην εβδομάδα θα πάρω τα carb αγκαλιά πρός αναζήτηση οβάλ φιλτροχοάνων. Ανυπομονώ να το ακούσω να λειτουργεί. :vroum:>>
Οβάλ για μην βρίσκουν στο σκελετό? Εγω οι μόνες που βρήκα ηταν οι : K&N RC-2550 Round Tapered Universal Air Filter 1.875 in (48 mm)
http://www.ebay.com/itm/K-N-RC-2550-Round-Tapered-Universal-Air-Filter-1-875-in-48-mm-/160673767792?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2568e72170&vxp=mtr
Να έχεις μόνο υπ' όψιν σου οτι ταλαιπωρήθηκα πάρα πάρα πολύ για να δω επιτέλους το μηχανάκι σωστά ρυθμισμένο με τις φιλτροχωανες...
Γιώργος Πλ.
04/03/2013, 20:47
Δες και αυτές
http://www.ebay.com/itm/300739395792?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
<<Μέσα στην εβδομάδα θα πάρω τα carb αγκαλιά πρός αναζήτηση οβάλ φιλτροχοάνων. Ανυπομονώ να το ακούσω να λειτουργεί. :vroum:>>
Οβάλ για μην βρίσκουν στο σκελετό? Εγω οι μόνες που βρήκα ηταν οι : K&N RC-2550 Round Tapered Universal Air Filter 1.875 in (48 mm)
http://www.ebay.com/itm/K-N-RC-2550-Round-Tapered-Universal-Air-Filter-1-875-in-48-mm-/160673767792?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2568e72170&vxp=mtr
Να έχεις μόνο υπ' όψιν σου οτι ταλαιπωρήθηκα πάρα πάρα πολύ για να δω επιτέλους το μηχανάκι σωστά ρυθμισμένο με τις φιλτροχωανες...
Διάβασα οτι θέλει Οβάλ γιατί τα 1-2 & 3-4 κάρβ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Θα πάω πρώτα στην τεκνομοτο να δώ απο DNA τι παίζει και μετά βλέπουμε.
Δες και αυτές
http://www.ebay.com/itm/300739395792?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
!!!! Ωραία και σε καλή τιμή εαν δουλεύουν κιόλας είναι καλή περίπτωση αλλά για ποιο μοντέρνες κατασκευές. :beer:
<<Μέσα στην εβδομάδα θα πάρω τα carb αγκαλιά πρός αναζήτηση οβάλ φιλτροχοάνων. Ανυπομονώ να το ακούσω να λειτουργεί. :vroum:>>
Οβάλ για μην βρίσκουν στο σκελετό? Εγω οι μόνες που βρήκα ηταν οι : K&N RC-2550 Round Tapered Universal Air Filter 1.875 in (48 mm)
http://www.ebay.com/itm/K-N-RC-2550-Round-Tapered-Universal-Air-Filter-1-875-in-48-mm-/160673767792?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2568e72170&vxp=mtr
Να έχεις μόνο υπ' όψιν σου οτι ταλαιπωρήθηκα πάρα πάρα πολύ για να δω επιτέλους το μηχανάκι σωστά ρυθμισμένο με τις φιλτροχωανες...
Βάλε και καμιά ποίο μεγάλη να χαζέψουμε. Τι χρονιά είναι? Με τα κοντά που έχεις βάλει λειτουργεί καλά τώρα ??
Εγώ έλεγα για τέτοια αλλά 50αρια (αυτά ειναι 54αρια).......
http://www.ebay.com/itm/180954168543
και ένα αναθυμιάσεων σαν αυτό που έχει βάλει και εσύ
ωραια πραματα,η λυση του μεντεσε ειναι καλη αλλα μπορεις να την κανεις να ανοιγει και στα πλαγια αντι για μπρος πισω;)
καλη συνεχεια:wave2:
Γιώργος Πλ.
05/03/2013, 11:10
ωραια πραματα,η λυση του μεντεσε ειναι καλη αλλα μπορεις να την κανεις να ανοιγει και στα πλαγια αντι για μπρος πισω;)
καλη συνεχεια:wave2:
Σωστός ο Σπύρος αν μπορείς κάντο έτσι αν δεν το κατάλαβες και θες να σου στύλο μερικές κοντινές από το δικό μου να το δεις
ωραια πραματα,η λυση του μεντεσε ειναι καλη αλλα μπορεις να την κανεις να ανοιγει και στα πλαγια αντι για μπρος πισω;)
καλη συνεχεια:wave2:
Εκεί νομίζω θα παιδευτώ περισσότερο (και με αμφίβολο αποτέλεσμα) λόγο του ότι ο σκελετός δεν συμπίπτει με την σέλα παρά μόνο στο πίσω μέρος που θα βιδώνει.
;)
Σωστός ο Σπύρος αν μπορείς κάντο έτσι αν δεν το κατάλαβες και θες να σου στύλο μερικές κοντινές από το δικό μου να το δεις
Ανέβασε καμιά φωτογραφία Γιώργο να το δούμε.
:a01:
giannhs1973
05/03/2013, 21:28
Βάλε και καμιά ποίο μεγάλη να χαζέψουμε. Τι χρονιά είναι? Με τα κοντά που έχεις βάλει λειτουργεί καλά τώρα ??
Εγώ έλεγα για τέτοια αλλά 50αρια (αυτά ειναι 54αρια).......
http://www.ebay.com/itm/180954168543
και ένα αναθυμιάσεων σαν αυτό που έχει βάλει και εσύ
Είναι c1 (1991), φώτο έχω στο προφίλ μου, δεν βάζω εδώ να μην σου χαλάσω το θέμα. Ναι ,τώρα λειτουργεί πολύ καλά,αλλά μετά από πολλές προσπάθειες, καμένες ,ναι καμένες μεμβράνες καρμπιρατέρ (120 ευρώ η μία) και αλλαγή 3 μηχανικών. Δυστυχώς δεν την κατέχω την μηχανολογία για να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες.Απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα σε καρμπιρατέρ υποπίεσης είναι οτι χωρίς το φιλτροκούτι δεν δημιουργείται η καταληλη πίεση για να σηκωθούν οι μεμβράνες... :confused:
Έχεις δίκιο ότι είναι πολύ κοντά τα 1-2 και 3-4, κι εγώ ψιλοπατέντα έκανα. Να υπολογίσεις όμως και το μήκος γιατι στα 1 και 4 είναι πολύ κοντά ο σκελετός.
Το αναθυμιάσεων που έχω είναι αυτό http://www.ebay.com/itm/Z1-900-KZ900-KZ1000-PARTS-Crank-Case-Breather-Filter-/160984724856?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item257b6ff578&vxp=mtr
αλλά υπάρχουν και πιο φτηνά :http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=12MM+BLACK+MINI+OIL+AIR+INTAKE+CRANKCASE+VENT+VALVE+COVER+BREATHER+FILTER&_sacat=0&_from=R40
Δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί,αλλά αν χρειάζεσαι parts list ή haynes manual πεστο να σου στείλω.
Παιδιά όπως είπα δεν είμαι μηχανικός, οπότε αν πέταξα καμιά βλακεία:blush: συχωρεμένος...
Είναι c1 (1991), φώτο έχω στο προφίλ μου, δεν βάζω εδώ να μην σου χαλάσω το θέμα. Ναι ,τώρα λειτουργεί πολύ καλά,αλλά μετά από πολλές προσπάθειες, καμένες ,ναι καμένες μεμβράνες καρμπιρατέρ (120 ευρώ η μία) και αλλαγή 3 μηχανικών. Δυστυχώς δεν την κατέχω την μηχανολογία για να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες.Απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα σε καρμπιρατέρ υποπίεσης είναι οτι χωρίς το φιλτροκούτι δεν δημιουργείται η καταληλη πίεση για να σηκωθούν οι μεμβράνες... :confused:
Έχεις δίκιο ότι είναι πολύ κοντά τα 1-2 και 3-4, κι εγώ ψιλοπατέντα έκανα. Να υπολογίσεις όμως και το μήκος γιατι στα 1 και 4 είναι πολύ κοντά ο σκελετός.
Το αναθυμιάσεων που έχω είναι αυτό http://www.ebay.com/itm/Z1-900-KZ900-KZ1000-PARTS-Crank-Case-Breather-Filter-/160984724856?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item257b6ff578&vxp=mtr
αλλά υπάρχουν και πιο φτηνά :http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=12MM+BLACK+MINI+OIL+AIR+INTAKE+CRANKCASE+VENT+VALVE+COVER+BREATHER+FILTER&_sacat=0&_from=R40
Δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί,αλλά αν χρειάζεσαι parts list ή haynes manual πεστο να σου στείλω.
Παιδιά όπως είπα δεν είμαι μηχανικός, οπότε αν πέταξα καμιά βλακεία:blush: συχωρεμένος...
Γιαννη, ευχαριστώ για τις πληροφορίες !! :a10::a013:
Λοιπόν εχθές παρέλαβα.......... μπαταρία 12cells lifepo4 απο κινέζο
http://www.ebay.co.uk/itm/200869600284 :a25::a25:
είναι πολύ μικρότερη απο την μαμά και χωράει παντού, εάν έχει αυθεντικά Α123 26650 lifepo4 cells έχει πάρα πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, αποφορτίζετε ελάχιστα σε αναμονή, φορτίζεται εύκωλα και γρήγορα με B6 φορτιστή κλπ κλπ (υπάρχουν σχετικές πληροφορίες στο web)
Τήν έβαλα επάνω στο scooter να την δοκιμάσω (όσο γίνεται) μέχρι να πάει ο ζέφυρος στο συνεργείο για καδένα και να γυρήσει όπου θα κάνω τις προσαρμογές στα ηλεκτρικά και θα βάλω τα καπάκια και την σέλα στην τελική της θέση.
Το κόστος της μπαταρίας με τον κονέκτορα 105 euro για τα 12 cells αν και ο κινέζος μου είπε οτι θα μπορούσα να βάλω και 8cells με λιγότερο κόστος και πολύ ποιο μικρό όγκο.
Πάρτε και μια φωτό στο προ προ προ τελευταίο στάδιο. :lol:
Το επόμενο στάδιο είναι καθάρισμα carb, και τοποθέτηση με της φιλτροχοάνες επάνω στην μοτοσικλέτα και μετά συνεργείο για ρύθμισμα και αλλαγή καδένας εκκεντροφόρου (που βάραγε απο πρίν)
Σάς είπα ότι άκουσα εχθές (κατα λάθος :plaf: δοκίμαζα τα ηλεκτρικά της) μισή μιζιά και συγκινήθηκα. :a46: έβαλα και τα μαμά φλας στα πλαίσια της δοκιμής
Λιγο ψηλα δεν την εχεις την σελα?
Τελικά Astro έχεις δίκαιο, με το μεντεσέ η σέλα βρήκε ψιλότερα και είναι άσχημη........ θα διορθωθεί άμεσα
:beer:
giannhs1973
06/03/2013, 17:25
Μπορεις να γραψεις περισσοτερες λεπτομέρειες γι'αυτη την μπαταρία ???
Τελικά Astro έχεις δίκαιο, με το μεντεσέ η σέλα βρήκε ψιλότερα και είναι άσχημη........ θα διορθωθεί άμεσα
:beer:
αμα μπει ο μεντεσες αναποδα? και λιγο τραβηγμενος προς τα πισω ωστε να μπορει να ανοιγει
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.