Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 57

Θέμα: Διαφορα Street μηχανων με enduro

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489

    Διαφορα Street μηχανων με enduro

    καλησπερα...παρακαλω πολυ μην με παρεξηγησει κανεις τωρα μαθαινω...ευχαριστω..
    θα ηθελα να μου επισημανεται τις βασικες διαφορες... street μηνανων με enduro...τα + και τα - της υποθεσης....μοτερ....και γιατι τοση πολες χιλιαδες στροφες στις street..
    ευχαριστω και παλι!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Διαδρομές αναρτήσεων και διαφορετική φιλοσοφία κινητήρα που επιζητεί ροπές σε υψηλές στροφές.

    ΥΓ Το ΧΤ δεν είναι enduro.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    τι ειναι ?δεν μου ειπες ομως?

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Steve_athens
    Εγγραφή
    03/02/2008
    Μηνύματα
    109
    Λοιπον εχουμε κ λεμε τα + των street:πολυστροφα,υψηλες τελικες,πολλα αλογα,πιο ανετα για μεγαλες διαδρομες τα - :υψηλη καταναλωση καυσιμου,υψηλο κοστος συντηρησης,οχι πολυ καλη ικανοτητα ελιγμων στην κινηση,δεν εχουν ροπη χαμηλα,οχι τοσο ευκολοδηγητα για νεο οδηγο,δεν πατανε χωμα

    enduro: τα + τους:πηγαινουν χωμα,πολy καλοι ελιγμοι μεσα στη πολη,χαμηλη καταναλωση,χαμηλη συντηρηση,ροπη απο χαμηλα,πιο ευκολοδηγητα για νεο οδηγο
    τα -:δεν ειναι πολυστροφα,χαμηλοτερες τελικες απο τα street,λιγοτερα αλογα,συνηθως κραδασμοι στις χαμηλες στροφες(αν ειναι μονοκυλινδρα αισθητοι,στους δικυλινδρους ελαχιστοι)

    αυτα ειναι τα πολυ βασικα για τις κατηγοριες(αν ξεχασα κατι διορθωστε με)

    το ΧΤΧ ειναι super motard ενω το ΧΤR on-off/enduro
    Super motard και ξερο ψωμι!

  5. #5

  6. #6
    Με την ευκαιρία της ...απορίας του άψογου θα σας χαιρετήσω και εγώ στο forum.
    Οδηγω κάμποσα χρόνια μοτοσυκλέτα με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη μου. Ξεκίνησα στα 20 με ένα bandit 400, ένα μικρό πέρασμα από Transalp, 6 χρόνια με Africa 650, 4 χρόνια με το fazer και τώρα.... Adventure.

    Δεν κατατάσω το Transalp και το Africa στα εντούρο όπως σωστά είπε ο προ...γράψας, και για το KTM δεν μπορώ να εκφράσω ακόμα άποψη γιατί θα τα παραλάβω από εβδομάδα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.(Που μπλέξαμε ρε stavrogin ??)

    Όσον αφορά τώρα την απορία του φίλου μας.
    Εάν η απορία σου αφορά την τεχνολογία των κινητήρων τότε οι διαφορές είναι σημαντικές.
    Καλύτερα όμως και εάν θες πραγματικά να αρχίσεις να μαθαίνεις έννοιες όπως ταχύτητα, ιπποδύναμη, ροπή στρέψης κλπ, ρίξε μια ματιά σε κάτι τέτοιο,

    http://www.robotpig.net/automotive/thrust_01.php

    ή καλύτερα πάρε ένα βιβλίο

    Ο λόγος που έχουν διαφορές είναι γιατί οι αναβάτες των street θέλουν απεγνωσμένα γκάζι, ενώ των εντούρο θέλουν....φίλτρα αέρος για τη σκόνη.

    Τα + και τα - είναι σχετικά για τον καθένα μας. Λατρεύω να οδηγώ σε στροφιλίκια με ένα καλοστημένο μηχανάκι με φρενάρες και ελάχιστη κάλυψη από τον αέρα και εκείνη τη στιγμή δεν με ενδιαφέρει ούτε η κατανάλωση, ούτε ότι φτάνω στον προορισμό μου σαν τελικό S από το σκύψιμο. Εκείνη την ώρα κάνω κάτι που με τσιτώνει, με ευχαριστεί , με γεμίζει και είμαι εγώ....

    Όταν οδηγώ τις ...χωμάτινες, απολαμβάνω την διαδρομή, την επαφή με το βουνό κυρίως, τις όμορφες και λές γραμμές οδήγησης, την δυνατότητα να κινηθώ σε μέρη δύσβατα για τους άλλους και να στήσω τη σκηνή μου, τον συνεπιβάτη (που δεν θα γκρινιάζει) και πολλά άλλα
    Και τις δύο κατηγορίες σου εύχομαι να έχεις τη δυνατότητα να ανακαλύψεις στην μοτοσυκλετιστική σου πορεία.

    Ο μοτοσυκλετισμός είναι άποψη. Οι μοτοσυκλετες είναι το μέσο.

    Αν μιλάμε για αρχική επαφή με τον χώρο, μετακινήσεις εντός πόλεως και οικονομικές φύσεως θέματα, τότε ΧΤ.

    Αν η κουβέντα πάει αλλού τότε υπάρχουν αρκετά θέματα προς συζήτηση.

    Πάντα το κεφάλι μέσα στο κράνος και το μυαλό μέσα στο κεφάλι.

    Φιλικά

  7. #7
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Το εντουρο ειναι ενα μηχανακι που εξ' ορισμου δουλευει στα χαμηλα [υπαρχουν κι εξαιρεσεις] κι αυτο το κανει ιδανικο συνεργατη για τις καθημερινες μετακινησεις στα αστικα κεντρα. Εχει χαμηλη καταναλωση, ροπη απο τα χαμηλα, το υψος του καθιστα τον οδηγο σε θεση να μπορει να βλεπει τις κινησεις αλλων οχηματων και το λεπτο του παχος σε συνδυασμο με την τοποθετηση των καθρεπτων του επιτρεπουν να ελλισσεται ανετα. Εκει ομως που ειναι βασιλιας ειναι οι ερασιτεχνικες ειδικες. Δηλαδη χωμα, λοφισκοι, λασπη αλλα σε χαλαρους ρυθμους χωρις το πουσσαρισμα που επιβαλλει ενας αγωνας.
    Το street εξ' ορισμου ειναι πολυστροφο σε σχεση με ενα εντουρο [κι εδω υπαρχουν εξαιρεσεις φυσικα]. Το χαμηλο του υψος το καθιστα βασιλια στους ανοιχτους δρομους μιλωντας παντα για ενα οχημα που δεν εχει επιδοσεις ss. Η καταναλωση των street ποικιλλει παντως θα ηταν ασφαλες να πουμε οτι η χαμηλοτερη καταναλωση πολη για εντος πολης διαδρομες που θα δεις σ' ενα street θα ειναι η υψηλοτερη που θα συναντησεις σ' ενα εντουρο.
    Σε εκτος πολης διαδρομες και παντα σε ασφαλτο επιπεδου εθνικων οδων το street αποδιδει γραμμικα, κινειται με σταθεροτητα και ανεση, τη στιγμη που το εντουρο θα σε κουρασει [δεν τα φτιαχνουν αντικραδασμικα γμτ ] και στον πρωτο αερα θα ειναι φτερο στον ανεμο. Οταν ομως η ασφαλτος γινει κακοτραχαλη [επαρχιακο δικτυο] το εντουρο θα βυζαξει στο εδαφος και δε θα σε απογοητευσει. Επισης σε περιοχες οπως ο Ταυρος, ο Ρεντης κλπ το εντουρο θα σε βγαλει ασπροροσωπο καθως ευκολα θ' αποφυγεις τις λακουβες κι αν πεσεις και σε καμια μικρη δε θα χασει ευκολα τη σταθεροτητα του.
    Την ανεση ομως ταξιδι ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες που θα σου προσφερει το street δε θα το βρεις σε κανενα εντουρο.
    Εν κατακλειδει, μεσα στην πολη το εντουρο ειναι κατι σαν το παπι σου. Δε σπαει, δε χαλαει, εχει χαμηλη συντηρηση και καταναλωση και η ροπη την οποια βγαζει απ' τα χαμηλα ευνοει συνθηκες φορτωματος. Το street μεσα στην πολη ελλισσεται δυσκολοτερα αλλα σε καθε περιπτωση παρεχει ανεση στον οδηγο και λιγα ειναι τα μηχανακια που δεν παρεχουν εφαμιλλη ανεση και στο συνεπιβατη. Στα ταξιδια το χαμηλο υψος και οι επιδοσεις το καθιστουν ιδανικο συντροφο σε χαλαρες βολτες η και σε πουσσαρισμα και οι καταναλωσεις ειναι χαμηλες σχετικα.

    Παραδειγμα προς αποφυγην ειναι τα μηχανακια τυπου δρ Τζεκιλ και Μρ Χαιντ η αλλιως διεστραμμενα κοινως βλεπε ΜΤ :rotflmao:
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    Δεν μου απαντησε καποιος το xt δεν ειναι εντουρο? και τι ειναι?

  9. #9
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Το ΧΤ ειναι on-off

    Τωρα να σου εξηγησουμε τη διαφορα μεταξυ street και εντουρο ειναι παρα πολυ δυσκολο και ηδη τα παιδια που παραπανω προσπαθησαν να σου εξηγησουν εχουν γραψει αρκετα λαθη..

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    Καλα συγνωμη που ρωτησα...τοτε θα παω να παρω κανα βιβλιο για να μαθω..!τι διαφορα ον-οφ και την διαφορα...με τα street!

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
    Καλα συγνωμη που ρωτησα...τοτε θα παω να παρω κανα βιβλιο για να μαθω..!τι διαφορα ον-οφ και την διαφορα...με τα street!
    όλα ίδια είναι φιλαράκι......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
    Καλα συγνωμη που ρωτησα...τοτε θα παω να παρω κανα βιβλιο για να μαθω..!τι διαφορα ον-οφ και την διαφορα...με τα street!
    Καλυτερα την διαφορα ον με οφ.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  13. #13
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
    Δεν μου απαντησε καποιος το xt δεν ειναι εντουρο? και τι ειναι?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Steve_athens
    το ΧΤΧ ειναι super motard ενω το ΧΤR on-off/enduro
    Εγω νομιζω οτι σου απαντησε. Μην το παιρνεις προσβλητικα που σου ειπε να παρεις κανενα βιβλιο.

    Στην τελικη, το ερωτημα εχει και αντικειμενικη χροια και υποκειμενικη. Κανε test ride ενα ΧΤΧ, ενα ΧΤR, ενα KLE κι ενα CBF κι αποκομμισε μια προσωπικη αποψη.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  14. #14
    Δεν σου είπα να πάρεις βιβλίο φίλε μου για να βρεις τη διαφορά εντούρο με street.
    Η αναφορά στο βιβλίο και το λινκ που σου έγραψα είναι γιατί νόμισα ότι ήθελες να μάθεις τεχνολογικές διαφορές των δύο τύπων μηχανών μιας και μίλησες για χιλιάδες στροφές, μοτέρ κλπ , και για να βρεις τη διαφορά σε κατί πρέπει πρώτα να γνωρίζεις πώς λειτουργεί και για ποια χρήση προορίζεται.


    Το ΧΤ λοιπόν ανήκει στην κατηγορία των ψευδοεντούρο ή αλλιώς on/of μιας και βλέπω ότι μάλλον μόνο αυτό σε ενδιαφέρει.

    Καλές βόλτες από εμένα και sorry που ασχολήθηκα

  15. #15
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διαφορά Pirelli cosra με rosso?
    από Dantes στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2008, 17:57
  2. Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο μήνυμα: 03/09/2007, 20:28
  3. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Enduro ΜΗΧΑΝΗ
    από emix24 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2006, 18:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF