Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 115

Θέμα: V-strom 1000 H 650

  1. #31
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Κύριοι, δεν τίθεται θέμα καν συγκρίσεως Βαραδέρνω με Στρώμα...

    Χωρίς να μου αρέσει ΚΑΝΕΝΑ από τα δύο μπορώ να πω απλά -και πολύ γενικά- ότι το στρώμα δεν πλησιάζει σε κανένα σημείο το βαραδέρνω...

    όποτε θέτε, μπαίνουμε και σε λεπτομέρειες

  2. #32
    Μέλος Το avatar του/της miketzif
    Εγγραφή
    17/06/2008
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vstrider
    Για μισό λεπτο...
    μέτρο χαρακτηρισμού μίας μηχανής ως "καλής" ή όχι είναι μόνο η αξία και η ευκολία μεταπώλησης?
    ΟΧΙ βέβαια!!
    το 1000αρι όντως είναι λιγάκι δύσκολο να μεταπωληθεί και δεν θα το δώσεις πολλά λεφτα. Αυτός που θα το πάρει λιγο-πολύ το ξέρει... Και αν όχι, καλά θα κάνει να το σκεφτεί αν είναι να αλλάξει μηχανάκι σε ένα χρόνο.
    Είναι όμως μία μηχανή που ανεξάρτητα marketing και πωλήσεων (για όσους τους ενδιαφέρουν) και κατά τη προσωπική μου άποψη τεξιδεύει-στρίβει-επιταχύνει με εκπληκτικό τρόπο!
    Το έχω 3,5 χρόνια και δεν έχω σκοπό να το δώσω γιατί δεν βλέπω να υπάρχει κάτι που να με ενδιαφέρει (το tiger 1050 να πω την αλήθεια το καλοβλέπω )
    Οταν λοιπόν το δώσω, και προσωπικά πάντοτε, δεν με ενδιαφέρει αν θα έχω χάσει 1500-2000 ευρώ γιατί για 5 χρόνια είχα αυτό το παραπάνω που μου έδιναν τα 1000 κυβικά έναντι των 650 και πιστέψτε με είναι πολλά.
    Συμφωνώ επίσης ότι οποιαδήποτε σύγκριση του dl1000 με το varadero είναι αφελής
    Το DL1000 είναι πολύ καλύτερη μηχανή!! αλλά το vara θα πουληθεί πιο εύκολα.
    Οποιον λοιπόν τον ενδιαφέρει πρώτα απ΄όλα και περισσότερο απ΄όλα η μεταπώληση τότε να μην πάρει dl1000.

    Διαφωνώ.
    Το παραπάνω που σου δίνει το 1000 έναντι του 650 είναι δυσανάλογο με το πόσο που πληρώνεις το 1000. πάρε παραδειγμα το varadero με το trasalp προηγούμενο. Το varadero είναι 1000 κυβικά και το trasalp 650. Στην περίπτωση του στόρμ το 650 είναι παράπανω από από 650 στην ουσία ενώ το χίλια είναι 1000.
    το γεγονός τώρα ότι το μηχανάκι είναι στο τέλος της ζωής του ως προς την μεταπώληση έχει να κάνει και με το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του που σημαίνει χασούρα πολύ μεγαλύτερη από 1500-2000 € που λές.

    Φίλος μου αγόρασε χιλιάρι στορμ τριών έτων με 24.000 περίπου πρίν από 10 μέρες περίπου από Πάτρα με αρκετά έξτρα, κάγγελά, ζελατίνες κ.λπ. 6500 €.

    φαντάσου τώρα όταν θα βγεί π.χ. στορμ 2 που θα πάνε οι τιμές και συν της άλλης υπολόγισε ότι γιατον περισσότερο κόσμο είναι πιο εύκολη η απόκτηση 650 cc από 1000 καινούργιου ή μεταχηρισμένου.

    Εγώ προσωπκά προτιμώ να δωσω τα ίδια λεφτά και να πάρω μικροτερο μηχανακι αλλά καινούργιο που θα το πατίσω πρώτος, θα το στρώσω έγω, θα επιλέξω το χρώμα εγώ κλπ πάρα μεταχηρισμένο μεγαλύτερο που δεν ξέρω στην ουσία πως είναι δουλεμένο, χώρια που στην περίπτωση του 650 έιναι ένα πόλυ δυνατό μηχνακι στην κατηγορία των 650.

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
    το μηχανακι στρομ λεγεται, οχι στορμ...


  4. #34
    Μέλος Το avatar του/της miketzif
    Εγγραφή
    17/06/2008
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
    το μηχανακι στρομ λεγεται, οχι στορμ...

    για όλα φταίει ο δαίμων του πληκτρολογίου

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Κύριοι, δεν τίθεται θέμα καν συγκρίσεως Βαραδέρνω με Στρώμα...

    Χωρίς να μου αρέσει ΚΑΝΕΝΑ από τα δύο μπορώ να πω απλά -και πολύ γενικά- ότι το στρώμα δεν πλησιάζει σε κανένα σημείο το βαραδέρνω...

    όποτε θέτε, μπαίνουμε και σε λεπτομέρειες
    Το κερνάω πάντως ένα τσαγάκι χαλαρά!
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  6. #36
    Καλό το Βαραδέρνει αλλά το ξέρατε ότι :

    O chuck norris μπορεί και διαιρεί με το μηδέν..? Επίσης..
    Ο chuck norris δεν κάνει push-ups ..η γη μετακινείται κάτω απ' τα χέρια του..:rotflmao: :rotflmao:

    Μήπως θα έπρεπε ορισμένοι να καταλάβουν ότι με το να αγοράζεις και να πουλάς συνεχώς το μόνο που κάνεις είναι να χάνεις λεφτα;
    Κορόιδααα!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχκηφκξγηδκξφγηκχαχα α

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
    Διαφωνώ.
    Το παραπάνω που σου δίνει το 1000 έναντι του 650 είναι δυσανάλογο με το πόσο που πληρώνεις το 1000. πάρε παραδειγμα το varadero με το trasalp προηγούμενο. Το varadero είναι 1000 κυβικά και το trasalp 650. Στην περίπτωση του στόρμ το 650 είναι παράπανω από από 650 στην ουσία ενώ το χίλια είναι 1000.
    το γεγονός τώρα ότι το μηχανάκι είναι στο τέλος της ζωής του ως προς την μεταπώληση έχει να κάνει και με το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του που σημαίνει χασούρα πολύ μεγαλύτερη από 1500-2000 € που λές.

    Φίλος μου αγόρασε χιλιάρι στορμ τριών έτων με 24.000 περίπου πρίν από 10 μέρες περίπου από Πάτρα με αρκετά έξτρα, κάγγελά, ζελατίνες κ.λπ. 6500 €.

    φαντάσου τώρα όταν θα βγεί π.χ. στορμ 2 που θα πάνε οι τιμές και συν της άλλης υπολόγισε ότι γιατον περισσότερο κόσμο είναι πιο εύκολη η απόκτηση 650 cc από 1000 καινούργιου ή μεταχηρισμένου.

    Εγώ προσωπκά προτιμώ να δωσω τα ίδια λεφτά και να πάρω μικροτερο μηχανακι αλλά καινούργιο που θα το πατίσω πρώτος, θα το στρώσω έγω, θα επιλέξω το χρώμα εγώ κλπ πάρα μεταχηρισμένο μεγαλύτερο που δεν ξέρω στην ουσία πως είναι δουλεμένο, χώρια που στην περίπτωση του 650 έιναι ένα πόλυ δυνατό μηχνακι στην κατηγορία των 650.
    Διαφωνείς, αλλά δεν βλέπω που...
    Λες αυτό που λέω και εγώ με άλλα λόγια.
    Αλλά, το παραπάνω που κατά τη δική σου άποψη είναι "λίγο" συγκριτικά με το 650 για μένα έχει μεγάλη διαφορα και δεν είναι καθόλου "λίγο"...
    Ξαναλέω λοιπόν, οτι η ευκολία και η αξία μεταπώλησης δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας για να χαρακτηριστεί μία μηχανή ως "καλή" ή όχι. Αν ήταν ό μόνος (που δεν είναι και είναι λογικό) τότε το dl1000 δεν θα ήταν καλή μηχανή.
    Τη μηχανή μου τη πήρα καινούργια, την οδήγησα πρώτος, θα συνεχίσω να την οδηγώ όσο δεν υπάρχει κάτι σε 1000 που να μου αρέσει περισσότερο και όταν έρθει η στιγμή να τη δώσω τότε (εν γνώσει μου) θα έχω χάσει 2000 ευρό. Εχοντας όμως κερδίσει όλο αυτά τα χρόνια εκείνο που δεν μπορούσε εκ των πραγμάτων να δώσει το 650 και δεν είναι καθόλου λίγο.
    Εχοντας έτσι αρχικά την επιλογή να διαλέξω μεταξύ 650 ή 1000 διάλεξα 1000 γιατί μου δίνει περισσότερα τα οποία αντισταθμίζονται σε βάθος χρόνου από την χασούρα που θα έχω όταν το δώσω.
    Και εν κατακλείδι ... έχασα 2000. Ε και?
    Εδώ και 3,5 χρόνια ανοίγω γκάζι και χαιρετώ (με τη καλή έννοια) τα 650 (που είναι πολύ καλή μηχανή) και όχι μόνο και φεύγω για πιο άνετα και γρήγορα ταξίδια.
    ΑΥΤΟ είναι που για μένα μετράει!

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Terens...
    Η λογική είναι ο δικηγόρος του ανθρώπου...την χρησιμοποιεί όπως τον βολεύει για να αποδείξει (στον ευατόν του κυρίως...) αυτό που ήδη έχει πιστέψει και υποστηρίζει...

    Μπορώ βήμα προς βήμα να σου αντικρούσω ότι έχεις γράψει, αλλά αυτό απαιτεί χρόνο που τώρα στην δουλειά δεν είναι διαθέσιμος...ίσως αν δεν βαριέμαι το απογεύμα...

    ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΣΟΑΔΕΙΟ......ΚΑΙ ΜΙΣΟΓΕΜΑΤΟ......!!!!!!


    Δέν έχεις άδικο σέ αύτό..........


    Άπό έκεί καί πέρα ,δέ νοιώθω τήν άνάγκη νά ύποστηρίξω τίποτε άφού τό varadero
    τό έχω ήδη γιά σέντρα........γιατί δέ μούκατσε.....!!!!
    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ DL1000......!!

    Έχοντας βαρεθεί νά άλλάζω μηχανάκια.........προσπάθησα νά είμαι όσο πιό
    άντικειμενικός γίνεται.....!!!!

    Άν πρόσεξες...........προτείνω v-strom 650..........καί όχι...........VARADERO.........!!!!!!!!


    ΣΟΥ ΛΕΕΙ.............ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ......???


    Έχεις δεί πολλούς πού προτείνουν άλλο μηχανάκι άπό αύτό πού έχουν......???


    Δέν έχω φίλε μου νά άποδείξω τίποτε στόν έαυτό μου...........ούτε μέ βολεύει κάτι......!!!!


    Ήταν λάθος μου πού πούλησα τό 650............άλλά όταν έχεις γιά χόμπυ...τήν άλλαγή,
    αύτά παθαίνεις...........!!!!

    Ή κουβέντα λοιπόν δέν έχει νά κάνει μέ τό έγώ κανενός..........

    ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ...........νά μπείς σέ αύτήν τή διαδικασία εύχαρίστως νά συζητήσουμε
    γιατί ...........

    ΤΟ VARADERO HTAN KAI ΘΑΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΑΟ ΤΟ DL1000.....!!!!!



  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    Το κερνάω πάντως ένα τσαγάκι χαλαρά!

    TO ZHTOYMENO OΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ..........


    Τό άν έχει καλύτερο τετρακοσσάρι 2 δέκατα.............ή
    15-20 κμ τελική παραπάνω....???


    Κανείς δέν παίρνει αύτές τίς μηχανές γιά αύτό τό λόγο.........!!!!!!!!!!


    ΥΓ. Έπειδή μερικοί δέν έχετε έπαφή μέ τό περιβάλλον...........πάτε νά δείτε στίς άγγελίες
    πόσο πουλιέται ένα dl1000 στίς άγγελίες ,2007 μοντέλλο ,μέ 8500κμ. καί μέ πάνω
    άπό χιλιάρικο έξτρα....!!!!
    Καί έντός έγγυήσεως παρακαλώ......







  10. #40
    Μέλος Το avatar του/της miketzif
    Εγγραφή
    17/06/2008
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vstrider
    Διαφωνείς, αλλά δεν βλέπω που...
    Λες αυτό που λέω και εγώ με άλλα λόγια.
    Αλλά, το παραπάνω που κατά τη δική σου άποψη είναι "λίγο" συγκριτικά με το 650 για μένα έχει μεγάλη διαφορα και δεν είναι καθόλου "λίγο"...
    Ξαναλέω λοιπόν, οτι η ευκολία και η αξία μεταπώλησης δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας για να χαρακτηριστεί μία μηχανή ως "καλή" ή όχι. Αν ήταν ό μόνος (που δεν είναι και είναι λογικό) τότε το dl1000 δεν θα ήταν καλή μηχανή.
    Τη μηχανή μου τη πήρα καινούργια, την οδήγησα πρώτος, θα συνεχίσω να την οδηγώ όσο δεν υπάρχει κάτι σε 1000 που να μου αρέσει περισσότερο και όταν έρθει η στιγμή να τη δώσω τότε (εν γνώσει μου) θα έχω χάσει 2000 ευρό. Εχοντας όμως κερδίσει όλο αυτά τα χρόνια εκείνο που δεν μπορούσε εκ των πραγμάτων να δώσει το 650 και δεν είναι καθόλου λίγο.
    Εχοντας έτσι αρχικά την επιλογή να διαλέξω μεταξύ 650 ή 1000 διάλεξα 1000 γιατί μου δίνει περισσότερα τα οποία αντισταθμίζονται σε βάθος χρόνου από την χασούρα που θα έχω όταν το δώσω.
    Και εν κατακλείδι ... έχασα 2000. Ε και?
    Εδώ και 3,5 χρόνια ανοίγω γκάζι και χαιρετώ (με τη καλή έννοια) τα 650 (που είναι πολύ καλή μηχανή) και όχι μόνο και φεύγω για πιο άνετα και γρήγορα ταξίδια.
    ΑΥΤΟ είναι που για μένα μετράει!
    Σε προηγούμενο post αναφέρω ότι η επιλογή είναι προσωπική υποκειμενική και κυρίως σεβαστή. (για τυχόν παρεξηγησεις)

    1) Δεν αναφέρω πουθενά οτι το 1000 δεν είναι καλό μηχνακι και κυρίως δεν είπα ποτέ ότι είναι κακό.
    2) Η διαφωνία μου αν διαφάσεις προσεκτικά το ποστ είναι στο ότι ανέφερες μια χασούρα στην μεταπώληση της τάξεως των 1500-2000 ? ενώ εγώ νομίζω ότι θα έιναι μεγαλύτερη.
    3) απλά πιστεύω οτι το 650 σου δίνει περισότερα πραγματα από αυτά που πληρωνεις και το λέω αυτό διότι υπηρξα κατοχος GS 650του 04 (μονοκύλινδρο ) και το είχα πληρώσει χρυσό (8000 ? ) χώρια τα εχτρα ενώ το στρομ το αγόρασσα 7.195 ?
    και 4) για να μην κουράζω το θεμα δεν είναι αν είναι καλύτερο το 650 ή το 1000 αλλά αν κάποιος υποψήφιος αγοραστής προτημίσει το ένα η το άλλο, και πρσωπική μου γνώμη και προτιμηση είναι το 650 λαμβάνοντας σοβαρά υπόψην ότι το 1000 είναι στο τέλος της ζωής του. Αν εξακολουθούσε να βρίσκεται σε παραγωγή τα πράγματα θα άλλαζαν.

  11. #41
    Μέλος Το avatar του/της miketzif
    Εγγραφή
    17/06/2008
    Μηνύματα
    89
    όσο για το πόσο άνετα μπορείς να φύγεις πιο γρήγορα από το 650 σε μια πίστα είναι το μόνο βεβαιο. Αν κανουμε ενα ταξίδι μαζί δεν θα πηγένουμε τα ίδια? (εκτός αν σου αρέσει να ταξιδεύεις με 190+ οπότε πάσο), δεν στριβουν το ίδιο τα μηχανακια? νομίζω πως ναι γιατί φοράνε τα ίδια λαστιχα τις ίδιες αναρήσεις έχουν σχεδόν τα ίδια κιλά το ίδιο πλαίσιο το ίδιο τιμόνι κ.ο.κ.
    Καταλαβάινω φίλε vstrider οτι γουστάρεις γκάζι( όπως όλοι άλλωστε) και καλά κάνεις και έχει το 1000 γιατι το γουστάρεις πρώτα εσύ. Θέλω 'ομως να σου κάνω μια ερωτηση και να μου απαντήσεις όσο πιο ειλικρινα γίνεται. Αν δεν έιχες μηχανη σήμερα ποια από τις δύο θα αγόραζες?

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
    όσο για το πόσο άνετα μπορείς να φύγεις πιο γρήγορα από το 650 σε μια πίστα είναι το μόνο βεβαιο. Αν κανουμε ενα ταξίδι μαζί δεν θα πηγένουμε τα ίδια? (εκτός αν σου αρέσει να ταξιδεύεις με 190+ οπότε πάσο), δεν στριβουν το ίδιο τα μηχανακια? νομίζω πως ναι γιατί φοράνε τα ίδια λαστιχα τις ίδιες αναρήσεις έχουν σχεδόν τα ίδια κιλά το ίδιο πλαίσιο το ίδιο τιμόνι κ.ο.κ.
    Καταλαβάινω φίλε vstrider οτι γουστάρεις γκάζι( όπως όλοι άλλωστε) και καλά κάνεις και έχει το 1000 γιατι το γουστάρεις πρώτα εσύ. Θέλω 'ομως να σου κάνω μια ερωτηση και να μου απαντήσεις όσο πιο ειλικρινα γίνεται. Αν δεν έιχες μηχανη σήμερα ποια από τις δύο θα αγόραζες?
    Αν δεν είχα τώρα μηχανάκι, ειλικρινά δεν θα αγόραζα καμία από τις δύο
    Την προτίμησή μου την έχω γράψει σε προηγούμενα post
    Μου αρέσει πάντως το 1000 και δεν το μετάνιωσα καθόλου που το αγόρασα τότε!
    Επίσης -να ξαναπώ- ότι το 650 είναι πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα και καταλαβαίνω τους λόγους που προτιμάται και έχει γίνει εμπορική επιτυχία.
    Και ναι... σταμάτησε η παραγωγή του, οπότε...
    Χαιρετώ

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
    όσο για το πόσο άνετα μπορείς να φύγεις πιο γρήγορα από το 650 σε μια πίστα είναι το μόνο βεβαιο. Αν κανουμε ενα ταξίδι μαζί δεν θα πηγένουμε τα ίδια? (εκτός αν σου αρέσει να ταξιδεύεις με 190+ οπότε πάσο), δεν στριβουν το ίδιο τα μηχανακια? νομίζω πως ναι γιατί φοράνε τα ίδια λαστιχα τις ίδιες αναρήσεις έχουν σχεδόν τα ίδια κιλά το ίδιο πλαίσιο το ίδιο τιμόνι κ.ο.κ.
    Καταλαβάινω φίλε vstrider οτι γουστάρεις γκάζι( όπως όλοι άλλωστε) και καλά κάνεις και έχει το 1000 γιατι το γουστάρεις πρώτα εσύ. Θέλω 'ομως να σου κάνω μια ερωτηση και να μου απαντήσεις όσο πιο ειλικρινα γίνεται. Αν δεν έιχες μηχανη σήμερα ποια από τις δύο θα αγόραζες?
    Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...

    Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....

    Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
    Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
    Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....

    Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...

    Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
    Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...

    Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....

    Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
    Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
    Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....

    Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...

    Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
    Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...
    σωστός!!!

  15. #45
    Μέλος Το avatar του/της miketzif
    Εγγραφή
    17/06/2008
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...

    Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....

    Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
    Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
    Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....

    Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...

    Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
    Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...
    Ρε πάιδες επί της ουσίας δεν διαφωνούμε, ούτε έχει να κάνει με τις επιλογές μας. Ο καθένας κάνει ότι γουσταρει ή αγοράζει ότι γουσταρει εφόσον αυτός ικανοποιείται με αυτό. Απλά αναλύουμε τα κρητήρια που πρέπει να έχει ένας αγοραστης προκειμένου να επιλέξει μεταξύ των δύο μοτό. Αυτό είναι το θέμα μας. Υπάρχουν και άλλες μηχανες σαφως καλύτερρες ή σαφώς χειρότερες. Η απόρία για κάθε υποψήφιο αγοραστή που έχει κατασταλάξει στο στρομ είναι πιο από τα δύο και η απάντηση σχεδόν απ΄' ολους είναι το 650 για όλους τους λόγους που εχουν όλοι αναφέρει, τόσο απλό. και για να μην νομίζεται επειδή έχω το 650 ότι είμαι προκατηλημένος αν εξακολουθούσε να κυκλοφορεί το χίλια ή αν ήταν άμεσα να βγεί αντικαταστάστης ενδεχομένως η επιλογή να ήταν άλλη.

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-STROM 1000 or 650?
    από SAGITTA στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2006, 23:04
  2. V-STROM 1000 Πρώτη εντύπωση...
    από THEOD στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 19:54
  3. vstrom 1000 h 650
    από arhagellos στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 08:51
  4. V-strom 1000 Ή 650 Για Πειτε Ρε Παιδια
    από TARAXIAS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2005, 01:24
  5. αποριες για v-strom 1000
    από jzer στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2004, 21:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF