Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 115

Θέμα: V-strom 1000 H 650

  1. #1

    V-strom 1000 H 650

    EXW TON EKSEIS ENDIASMO 1000 H 650 MPIN EIXA ENA AFRICA 750 KAI DEN THELW NA ALAKSW KATIGORIA.EPIDEI THA KINOUME KAI MESA STIN POLI THELW NA MATHO KATAPOSO EINAI FILIKO TO 1000 STIS KONTINES APO STASEIS KAI KATA POSO TO 650 A KAI GIA NA MHN TO KSEXASO THELW NA MOU PITE KAI GIA TA GKAZIA TOU 1000.

  2. #2
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Είμαστε ακριβώς η ίδια περίπτωση. Είχα Africa και πήρα το 1000άρι Strom.

    Το θέμα είναι που θα κινηθείς. Περισσότερο πόλη ή ταξίδια με μπαγκάζια και δικάβαλος. Με λίγα λόγια το θέμα σου είναι Case Study

    Vstrom 1000:
    (+) δύναμη, πολύ περισσότερη από το 650άρι, άσχετα αν στα χαμηλά μοιάζουν αρκετά. Η Torgue στο 1000άρι είναι εκπληκτική μετά τις 3000 στροφές όπου πραγματικά απογειώνεται.
    (+) Μπορείς να ταξιδέψεις ανετότερα από το 650 σε δύσκολους δρόμους και με πολύ μεγάλο φορτίο (2 κάβαλος - τριπλέτα).
    (+) Για ιστορικούς ίσως λόγους φορά τον γνωστό κινητήρα του σκληροπυρηνικού για την εποχή του TL, και ίσως αποτελεί τον καλύτερο V κινητήρα της κατηγορίας του.
    (+) Άν και υποκειμένικο, πιστεύω πως είναι ποιό όμορφο συγκριτικά με το 650. Πολλές περιοχές γεμίζουν πιο αρμονικά, όπως για παράδειγμα ο κόλος του με τις 2 εξατμίσεις.

    (-) Δεν βγαίνει με ABS, κάτι που χωρά αρκετή συζήτηση για το κατα πόσο στις Moto τελικά είναι πάντα επιθυμητό.
    (-) Είναι ποιο βαρύ από το 650 και θέλεις μεγαλύτερη προσοχή στον χωματόδρομο
    (-) Ένας κινητήρας V των 90 μοιρών και στα 1000 CC είναι πρακτικά αδύνατο να κινηθεί ομαλά κάτω από τις 3000 στροφές μέσα στην πόλη. Έτσι θα ακούς τριγμούς και Stuttering επειδή το θυρίο θέλει περισσότερες στροφές για να μπορέσει να ρολάρει με άνεση.
    (-) Μεγαλύτερη κατανάλωση από το 650 και αρκετά ακριβότερο.

    Επομένως, εξαρτάται τί θέλεις εσύ. Ένα πολύ δυνατό στην κατηγορία του 1000άρι, χωρίς να σε ενδιαφέρει το κόστος αγοράς και κίνησης καθώς και η σχετικά (κατ εμέ μη ενοχλητική) δυσκολία ρολαρίσματος στις πόλεις ????? Πάρε 1000.

    Αν όμως τα λεφτά είναι πρόβλημα, πρόκειται να κινηθείς περισσότερο στην πόλη και μια - δυο φορές τον χρόνο για ταξιδάκια τότε πάρε 650

    Αν η ηλικία σου ή η ιδιοσυγκρασία σου, σε κάνει να θέλεις γκάζια, τότε πάρε το 1000. Αν και στην περίπτωση αυτή θα σου συνιστούσα κάτι περισσότερο στρειτάδικο.΄

    Πάντως το 1000 πιστεύω τελικά πως είναι όπλο, αρκεί να μην έχεις οικονομικούς δισταγμούς.




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image1.jpg 
Προβολές:	2288 
Μέγεθος:	99,4 KB 
ID:	86188
    I had a dream ...

  3. #3
    Εγώ παιδιά μία P 150Ε vespa είχα, αλλά το V-strom... 1000!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	07-04-23_19-14.jpg 
Προβολές:	2266 
Μέγεθος:	39,8 KB 
ID:	86204
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  4. #4
    se euxaristo poly isoun katatopistikotatos kaiegw mallon pros to 1000 klino tha ta poume meta apo to test drive pou tha tou kano

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από santa marina
    se euxaristo poly isoun katatopistikotatos kaiegw mallon pros to 1000 klino tha ta poume meta apo to test drive pou tha tou kano


    ασε ρε την μπαχατελα το 1000 το 650 ειναι πιο βρωμογκαζο!!!


    εδω θα δεις και τι εννοώ!!!!!!






    ξέχασα το λινκ ο μ@λ@κας!!


    http://www.moto.gr/forums/showthread...&pagenumber=21

  6. #6
    Τεχνητό μέλος Το avatar του/της ekpaglos
    Εγγραφή
    13/04/2006
    Μηνύματα
    28
    Έχει ξανατεθεί το δίλλημα και με άλλους υποψήφιους αγοραστές v-strom και, νομίζω, ότι οι απόψεις συγκλίνουν στο εξής:

    Το 650 είναι πιο value for money αγορά για τον "τυπικό χρήστη", ήτοι καθημερινή χρήση κυρίως εντός πόλης και εκδρομικές αποδράσεις τα ΣΚ. (ΠΡΟΣΟΧΗ: υπάρχει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση, το 650 είναι πιο οικονομικό. Όσο για τα γκάζια- μεταξύ μας - τη διαφορά υπέρ του 1000 δε θα την αντιληφθείς, ούτε θα την κεφαλαιοποιήσεις στις αστικές μετακινήσεις.

    Από την άλλη, η προτιμήσεις μας δε διαμορφώνονται στη βάση μόνο ορθολογικών παραγόντων. Είναι η αισθητική μας άποψη, η φαντασιακή μας ταύτιση με μια μοτοσικλέτα που κατευθύνουν ενίοτε τις επιλογές μας (άλλο εάν προσπαθούμε συχνά να τις εξορθολογίσουμε).

    Θα ακούσεις διάφορα για τα υπέρ του ενός ή του άλλου. Είπαμε ο αστικός χρήστης που μία μηχανή για εντός και εκτός πόλης είναι ΟΚ και με το 650. Το 1000 σου δίνει κάτι παραπάνω σε κατά κανόνα λιγότερο συχνές περιστάσεις.
    Motorcycle Emptiness

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ekpaglos
    Έχει ξανατεθεί το δίλλημα και με άλλους υποψήφιους αγοραστές v-strom και, νομίζω, ότι οι απόψεις συγκλίνουν στο εξής:

    Το 650 είναι πιο value for money αγορά για τον "τυπικό χρήστη", ήτοι καθημερινή χρήση κυρίως εντός πόλης και εκδρομικές αποδράσεις τα ΣΚ. (ΠΡΟΣΟΧΗ: υπάρχει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση, το 650 είναι πιο οικονομικό. Όσο για τα γκάζια- μεταξύ μας - τη διαφορά υπέρ του 1000 δε θα την αντιληφθείς, ούτε θα την κεφαλαιοποιήσεις στις αστικές μετακινήσεις.

    Από την άλλη, η προτιμήσεις μας δε διαμορφώνονται στη βάση μόνο ορθολογικών παραγόντων. Είναι η αισθητική μας άποψη, η φαντασιακή μας ταύτιση με μια μοτοσικλέτα που κατευθύνουν ενίοτε τις επιλογές μας (άλλο εάν προσπαθούμε συχνά να τις εξορθολογίσουμε).

    Θα ακούσεις διάφορα για τα υπέρ του ενός ή του άλλου. Είπαμε ο αστικός χρήστης που μία μηχανή για εντός και εκτός πόλης είναι ΟΚ και με το 650. Το 1000 σου δίνει κάτι παραπάνω σε κατά κανόνα λιγότερο συχνές περιστάσεις.
    Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές διότι σε ειδικές, θεωρώ πως και το 650 για τις αστικές μετακινήσεις είναι και αυτό "too much" και ασφαλώς το 1000 σου δίνει πολύ παραπάνω ανεξάρτητα συχνών, ειδικών ή μη περιστάσεων. (Ακόμα και σε φαντασιωσικό επίπεδο). Βεβαίως, αυτό όπως είπες, κοστίζει!!
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές διότι σε ειδικές, θεωρώ πως και το 650 για τις αστικές μετακινήσεις είναι και αυτό "too much" και ασφαλώς το 1000 σου δίνει πολύ παραπάνω ανεξάρτητα συχνών, ειδικών ή μη περιστάσεων. (Ακόμα και σε φαντασιωσικό επίπεδο). Βεβαίως, αυτό όπως είπες, κοστίζει!!


    και ειδικα όταν μιλάμε για κατανάλωση!

    το 650 είναι οικονομία!

  9. #9
    ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΧΩ ΤΟ 650 ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ,ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 22.000 ΧΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ.ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΜ ΕΝΤΟΣ,ΘΕΛΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΜΕ ΤΟ 1000ΑΡΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΩ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΒS.ΠΡΑΓΜΑ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΝ ΒΡΩ ΕΝΑ 1000ΑΡΙ ΓΙΑ TEST RIDE
    auta

  10. #10
    Eχω το 6μιση του 2005 και εχω κανει καμια 30000χλμ. Μονιμως δικαβαλος και ταξιδιαρης. Αν εξαρεσης κατι κομπλεξιλικια που με πιανουν οταν το κοντερ δεν ξεπερνα τα 200 στην εθνικη, στονεπαρχιακο και στις επιταχυνσεις παντα νοιωθω οτι εχω πολυ περισοτερη δυναμη απ οση χρειαζομε. Αν ζουσα απο Ανκονα και περα προς τα βορεια, το 650 ισως να ηταν λιγο. Για Ελλαδα ομως το βρισκω υπερ αρκετο. Επισης η καταναλωση, αυτονομια και συντηρηση, ειναι ενας πολυ καλος λογος, να κατσω στ αυγα μου και να απολαμβανω ατελειωτα χιλιομετρα, με την καλυτερη ισως μοτοσυκλετα, της δεκαετιας!:rotflmao:

  11. #11
    Εχεις απολυτο δικιο φιλε,απλα θα ηθελα λιγο γκαζι παραπανω και ανεση του κινητηρα στα πολλα χμ (140-180). Παω πασο
    auta

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grenouig
    ,ΘΕΛΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΜΕ ΤΟ 1000ΑΡΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΩ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΒS.ΠΡΑΓΜΑ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
    Στο συγκεκριμένο μηχανάκι, με τα συγκεκριμένα φρένα, το ABS δεν είναι απαραίτητο...Δεν λέω ότι δεν θα ήταν καλό να υπάρχει, απλά τα διπίστονα φρένα του δεν έχουν τόση δύναμη που να μπλοκάρουν εύκολα τον τροχό και να καθιστούν απαραίτητο το ABS...
    Και στο λέει κάποιος που ΚΑΙ κάτοχος του 1000αριού ήτανε, ΚΑΙ έχει στο παρελθόν υποστηρίξει ένθερμα την ύπαρξη του ABS στις μοτοσυκλέττες, ΚΑΙ πριν μερικά χρόνια έχει φάει τα μούτρα του από μπλοκάρισμα μπροστινού...

  13. #13
    Ακουτε τιποτα για εντελως καινουριο 1000, γυρω στο 2010; Καπου εκει υπολογιζω να την κανω την αλαγη, πρωτα ο Θεος βεβαια ναμαστε καλα.
    Να δουμε τι θα παιξει και με τα πετρελαια.

  14. #14
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Υπόγειο, πατατούλες, καλαμπόκι, οινοπνευματάκι, βιομάζα και βραστήρας/αποστακτήρας, πρότυπος κινητήρας για δοκιμές (μάλλον το 500αρι από το Μ20-που καίει τα πάντα)

    δύο ζευγάρια παχύτερες φλάτζες....και θα κυκλοφορώ ΜΟΝΟΣ μου στην πόλη ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ V8...

    απλά πράγματα...

    από την άλλη βεβαίως-βεβαίως όσο νωρίτερα στραφείτε όλοι σας στα υβριδικά ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661


    Αν κλειδώσεις τα V8 στην υπόγα, για πόσα χρόνια θα μας περισσέψει καύσιμο;

    Βιοκαύσιμα από "καθαρή" ύλη (αυτή που μπορείς να φας) είναι άχρηστα.

Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-STROM 1000 or 650?
    από SAGITTA στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2006, 23:04
  2. V-STROM 1000 Πρώτη εντύπωση...
    από THEOD στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 19:54
  3. vstrom 1000 h 650
    από arhagellos στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 08:51
  4. V-strom 1000 Ή 650 Για Πειτε Ρε Παιδια
    από TARAXIAS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2005, 01:24
  5. αποριες για v-strom 1000
    από jzer στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2004, 21:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF