Κύριοι, δεν τίθεται θέμα καν συγκρίσεως Βαραδέρνω με Στρώμα...
Χωρίς να μου αρέσει ΚΑΝΕΝΑ από τα δύο μπορώ να πω απλά -και πολύ γενικά- ότι το στρώμα δεν πλησιάζει σε κανένα σημείο το βαραδέρνω...
όποτε θέτε, μπαίνουμε και σε λεπτομέρειες![]()
![]()
Κύριοι, δεν τίθεται θέμα καν συγκρίσεως Βαραδέρνω με Στρώμα...
Χωρίς να μου αρέσει ΚΑΝΕΝΑ από τα δύο μπορώ να πω απλά -και πολύ γενικά- ότι το στρώμα δεν πλησιάζει σε κανένα σημείο το βαραδέρνω...
όποτε θέτε, μπαίνουμε και σε λεπτομέρειες![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από vstrider
Για μισό λεπτο...
μέτρο χαρακτηρισμού μίας μηχανής ως "καλής" ή όχι είναι μόνο η αξία και η ευκολία μεταπώλησης?
ΟΧΙ βέβαια!!
το 1000αρι όντως είναι λιγάκι δύσκολο να μεταπωληθεί και δεν θα το δώσεις πολλά λεφτα. Αυτός που θα το πάρει λιγο-πολύ το ξέρει... Και αν όχι, καλά θα κάνει να το σκεφτεί αν είναι να αλλάξει μηχανάκι σε ένα χρόνο.
Είναι όμως μία μηχανή που ανεξάρτητα marketing και πωλήσεων (για όσους τους ενδιαφέρουν) και κατά τη προσωπική μου άποψη τεξιδεύει-στρίβει-επιταχύνει με εκπληκτικό τρόπο!
Το έχω 3,5 χρόνια και δεν έχω σκοπό να το δώσω γιατί δεν βλέπω να υπάρχει κάτι που να με ενδιαφέρει (το tiger 1050 να πω την αλήθεια το καλοβλέπω)
Οταν λοιπόν το δώσω, και προσωπικά πάντοτε, δεν με ενδιαφέρει αν θα έχω χάσει 1500-2000 ευρώ γιατί για 5 χρόνια είχα αυτό το παραπάνω που μου έδιναν τα 1000 κυβικά έναντι των 650 και πιστέψτε με είναι πολλά.
Συμφωνώ επίσης ότι οποιαδήποτε σύγκριση του dl1000 με το varadero είναι αφελής
Το DL1000 είναι πολύ καλύτερη μηχανή!! αλλά το vara θα πουληθεί πιο εύκολα.
Οποιον λοιπόν τον ενδιαφέρει πρώτα απ΄όλα και περισσότερο απ΄όλα η μεταπώληση τότε να μην πάρει dl1000.
Διαφωνώ.
Το παραπάνω που σου δίνει το 1000 έναντι του 650 είναι δυσανάλογο με το πόσο που πληρώνεις το 1000. πάρε παραδειγμα το varadero με το trasalp προηγούμενο. Το varadero είναι 1000 κυβικά και το trasalp 650. Στην περίπτωση του στόρμ το 650 είναι παράπανω από από 650 στην ουσία ενώ το χίλια είναι 1000.
το γεγονός τώρα ότι το μηχανάκι είναι στο τέλος της ζωής του ως προς την μεταπώληση έχει να κάνει και με το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του που σημαίνει χασούρα πολύ μεγαλύτερη από 1500-2000 € που λές.
Φίλος μου αγόρασε χιλιάρι στορμ τριών έτων με 24.000 περίπου πρίν από 10 μέρες περίπου από Πάτρα με αρκετά έξτρα, κάγγελά, ζελατίνες κ.λπ. 6500 €.
φαντάσου τώρα όταν θα βγεί π.χ. στορμ 2 που θα πάνε οι τιμές και συν της άλλης υπολόγισε ότι γιατον περισσότερο κόσμο είναι πιο εύκολη η απόκτηση 650 cc από 1000 καινούργιου ή μεταχηρισμένου.
Εγώ προσωπκά προτιμώ να δωσω τα ίδια λεφτά και να πάρω μικροτερο μηχανακι αλλά καινούργιο που θα το πατίσω πρώτος, θα το στρώσω έγω, θα επιλέξω το χρώμα εγώ κλπ πάρα μεταχηρισμένο μεγαλύτερο που δεν ξέρω στην ουσία πως είναι δουλεμένο, χώρια που στην περίπτωση του 650 έιναι ένα πόλυ δυνατό μηχνακι στην κατηγορία των 650.
το μηχανακι στρομ λεγεται, οχι στορμ...Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
![]()
για όλα φταίει ο δαίμων του πληκτρολογίουΑρχικά δημιουργήθηκε από kalant
το μηχανακι στρομ λεγεται, οχι στορμ...
![]()
![]()
Το κερνάω πάντως ένα τσαγάκι χαλαρά!Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Κύριοι, δεν τίθεται θέμα καν συγκρίσεως Βαραδέρνω με Στρώμα...
Χωρίς να μου αρέσει ΚΑΝΕΝΑ από τα δύο μπορώ να πω απλά -και πολύ γενικά- ότι το στρώμα δεν πλησιάζει σε κανένα σημείο το βαραδέρνω...
όποτε θέτε, μπαίνουμε και σε λεπτομέρειες![]()
![]()
Καλό το Βαραδέρνει αλλά το ξέρατε ότι :
O chuck norris μπορεί και διαιρεί με το μηδέν..? Επίσης..
Ο chuck norris δεν κάνει push-ups ..η γη μετακινείται κάτω απ' τα χέρια του..:rotflmao: :rotflmao:
Μήπως θα έπρεπε ορισμένοι να καταλάβουν ότι με το να αγοράζεις και να πουλάς συνεχώς το μόνο που κάνεις είναι να χάνεις λεφτα;
Κορόιδααα!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχκηφκξγηδκξφγηκχαχα α
Διαφωνείς, αλλά δεν βλέπω που...Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
Διαφωνώ.
Το παραπάνω που σου δίνει το 1000 έναντι του 650 είναι δυσανάλογο με το πόσο που πληρώνεις το 1000. πάρε παραδειγμα το varadero με το trasalp προηγούμενο. Το varadero είναι 1000 κυβικά και το trasalp 650. Στην περίπτωση του στόρμ το 650 είναι παράπανω από από 650 στην ουσία ενώ το χίλια είναι 1000.
το γεγονός τώρα ότι το μηχανάκι είναι στο τέλος της ζωής του ως προς την μεταπώληση έχει να κάνει και με το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του που σημαίνει χασούρα πολύ μεγαλύτερη από 1500-2000 € που λές.
Φίλος μου αγόρασε χιλιάρι στορμ τριών έτων με 24.000 περίπου πρίν από 10 μέρες περίπου από Πάτρα με αρκετά έξτρα, κάγγελά, ζελατίνες κ.λπ. 6500 €.
φαντάσου τώρα όταν θα βγεί π.χ. στορμ 2 που θα πάνε οι τιμές και συν της άλλης υπολόγισε ότι γιατον περισσότερο κόσμο είναι πιο εύκολη η απόκτηση 650 cc από 1000 καινούργιου ή μεταχηρισμένου.
Εγώ προσωπκά προτιμώ να δωσω τα ίδια λεφτά και να πάρω μικροτερο μηχανακι αλλά καινούργιο που θα το πατίσω πρώτος, θα το στρώσω έγω, θα επιλέξω το χρώμα εγώ κλπ πάρα μεταχηρισμένο μεγαλύτερο που δεν ξέρω στην ουσία πως είναι δουλεμένο, χώρια που στην περίπτωση του 650 έιναι ένα πόλυ δυνατό μηχνακι στην κατηγορία των 650.
Λες αυτό που λέω και εγώ με άλλα λόγια.
Αλλά, το παραπάνω που κατά τη δική σου άποψη είναι "λίγο" συγκριτικά με το 650 για μένα έχει μεγάλη διαφορα και δεν είναι καθόλου "λίγο"...
Ξαναλέω λοιπόν, οτι η ευκολία και η αξία μεταπώλησης δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας για να χαρακτηριστεί μία μηχανή ως "καλή" ή όχι. Αν ήταν ό μόνος (που δεν είναι και είναι λογικό) τότε το dl1000 δεν θα ήταν καλή μηχανή.
Τη μηχανή μου τη πήρα καινούργια, την οδήγησα πρώτος, θα συνεχίσω να την οδηγώ όσο δεν υπάρχει κάτι σε 1000 που να μου αρέσει περισσότερο και όταν έρθει η στιγμή να τη δώσω τότε (εν γνώσει μου) θα έχω χάσει 2000 ευρό. Εχοντας όμως κερδίσει όλο αυτά τα χρόνια εκείνο που δεν μπορούσε εκ των πραγμάτων να δώσει το 650 και δεν είναι καθόλου λίγο.
Εχοντας έτσι αρχικά την επιλογή να διαλέξω μεταξύ 650 ή 1000 διάλεξα 1000 γιατί μου δίνει περισσότερα τα οποία αντισταθμίζονται σε βάθος χρόνου από την χασούρα που θα έχω όταν το δώσω.
Και εν κατακλείδι ... έχασα 2000. Ε και?
Εδώ και 3,5 χρόνια ανοίγω γκάζι και χαιρετώ (με τη καλή έννοια) τα 650 (που είναι πολύ καλή μηχανή) και όχι μόνο και φεύγω για πιο άνετα και γρήγορα ταξίδια.
ΑΥΤΟ είναι που για μένα μετράει!
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Terens...
Η λογική είναι ο δικηγόρος του ανθρώπου...την χρησιμοποιεί όπως τον βολεύει για να αποδείξει (στον ευατόν του κυρίως...) αυτό που ήδη έχει πιστέψει και υποστηρίζει...
Μπορώ βήμα προς βήμα να σου αντικρούσω ότι έχεις γράψει, αλλά αυτό απαιτεί χρόνο που τώρα στην δουλειά δεν είναι διαθέσιμος...ίσως αν δεν βαριέμαι το απογεύμα...
ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΣΟΑΔΕΙΟ......ΚΑΙ ΜΙΣΟΓΕΜΑΤΟ......!!!!!!
Δέν έχεις άδικο σέ αύτό..........
Άπό έκεί καί πέρα ,δέ νοιώθω τήν άνάγκη νά ύποστηρίξω τίποτε άφού τό varadero
τό έχω ήδη γιά σέντρα........γιατί δέ μούκατσε.....!!!!
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ DL1000......!!![]()
Έχοντας βαρεθεί νά άλλάζω μηχανάκια.........προσπάθησα νά είμαι όσο πιό
άντικειμενικός γίνεται.....!!!!
Άν πρόσεξες...........προτείνω v-strom 650..........καί όχι...........VARADERO.........!!!!!!!!
ΣΟΥ ΛΕΕΙ.............ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ......???
Έχεις δεί πολλούς πού προτείνουν άλλο μηχανάκι άπό αύτό πού έχουν......???
Δέν έχω φίλε μου νά άποδείξω τίποτε στόν έαυτό μου...........ούτε μέ βολεύει κάτι......!!!!
Ήταν λάθος μου πού πούλησα τό 650............άλλά όταν έχεις γιά χόμπυ...τήν άλλαγή,
αύτά παθαίνεις...........!!!!
Ή κουβέντα λοιπόν δέν έχει νά κάνει μέ τό έγώ κανενός..........
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ...........νά μπείς σέ αύτήν τή διαδικασία εύχαρίστως νά συζητήσουμε
γιατί ...........
ΤΟ VARADERO HTAN KAI ΘΑΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΑΟ ΤΟ DL1000.....!!!!!
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Το κερνάω πάντως ένα τσαγάκι χαλαρά!
TO ZHTOYMENO OΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ..........
Τό άν έχει καλύτερο τετρακοσσάρι 2 δέκατα.............ή
15-20 κμ τελική παραπάνω....???
Κανείς δέν παίρνει αύτές τίς μηχανές γιά αύτό τό λόγο.........!!!!!!!!!!
ΥΓ. Έπειδή μερικοί δέν έχετε έπαφή μέ τό περιβάλλον...........πάτε νά δείτε στίς άγγελίες
πόσο πουλιέται ένα dl1000 στίς άγγελίες ,2007 μοντέλλο ,μέ 8500κμ. καί μέ πάνω
άπό χιλιάρικο έξτρα....!!!!
Καί έντός έγγυήσεως παρακαλώ......
![]()
Σε προηγούμενο post αναφέρω ότι η επιλογή είναι προσωπική υποκειμενική και κυρίως σεβαστή. (για τυχόν παρεξηγησεις)Αρχικά δημιουργήθηκε από vstrider
Διαφωνείς, αλλά δεν βλέπω που...
Λες αυτό που λέω και εγώ με άλλα λόγια.
Αλλά, το παραπάνω που κατά τη δική σου άποψη είναι "λίγο" συγκριτικά με το 650 για μένα έχει μεγάλη διαφορα και δεν είναι καθόλου "λίγο"...
Ξαναλέω λοιπόν, οτι η ευκολία και η αξία μεταπώλησης δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας για να χαρακτηριστεί μία μηχανή ως "καλή" ή όχι. Αν ήταν ό μόνος (που δεν είναι και είναι λογικό) τότε το dl1000 δεν θα ήταν καλή μηχανή.
Τη μηχανή μου τη πήρα καινούργια, την οδήγησα πρώτος, θα συνεχίσω να την οδηγώ όσο δεν υπάρχει κάτι σε 1000 που να μου αρέσει περισσότερο και όταν έρθει η στιγμή να τη δώσω τότε (εν γνώσει μου) θα έχω χάσει 2000 ευρό. Εχοντας όμως κερδίσει όλο αυτά τα χρόνια εκείνο που δεν μπορούσε εκ των πραγμάτων να δώσει το 650 και δεν είναι καθόλου λίγο.
Εχοντας έτσι αρχικά την επιλογή να διαλέξω μεταξύ 650 ή 1000 διάλεξα 1000 γιατί μου δίνει περισσότερα τα οποία αντισταθμίζονται σε βάθος χρόνου από την χασούρα που θα έχω όταν το δώσω.
Και εν κατακλείδι ... έχασα 2000. Ε και?
Εδώ και 3,5 χρόνια ανοίγω γκάζι και χαιρετώ (με τη καλή έννοια) τα 650 (που είναι πολύ καλή μηχανή) και όχι μόνο και φεύγω για πιο άνετα και γρήγορα ταξίδια.
ΑΥΤΟ είναι που για μένα μετράει!
1) Δεν αναφέρω πουθενά οτι το 1000 δεν είναι καλό μηχνακι και κυρίως δεν είπα ποτέ ότι είναι κακό.
2) Η διαφωνία μου αν διαφάσεις προσεκτικά το ποστ είναι στο ότι ανέφερες μια χασούρα στην μεταπώληση της τάξεως των 1500-2000 ? ενώ εγώ νομίζω ότι θα έιναι μεγαλύτερη.
3) απλά πιστεύω οτι το 650 σου δίνει περισότερα πραγματα από αυτά που πληρωνεις και το λέω αυτό διότι υπηρξα κατοχος GS 650του 04 (μονοκύλινδρο) και το είχα πληρώσει χρυσό (8000 ? ) χώρια τα εχτρα ενώ το στρομ το αγόρασσα 7.195 ?
και 4) για να μην κουράζω το θεμα δεν είναι αν είναι καλύτερο το 650 ή το 1000 αλλά αν κάποιος υποψήφιος αγοραστής προτημίσει το ένα η το άλλο, και πρσωπική μου γνώμη και προτιμηση είναι το 650 λαμβάνοντας σοβαρά υπόψην ότι το 1000 είναι στο τέλος της ζωής του. Αν εξακολουθούσε να βρίσκεται σε παραγωγή τα πράγματα θα άλλαζαν.
όσο για το πόσο άνετα μπορείς να φύγεις πιο γρήγορα από το 650 σε μια πίστα είναι το μόνο βεβαιο. Αν κανουμε ενα ταξίδι μαζί δεν θα πηγένουμε τα ίδια? (εκτός αν σου αρέσει να ταξιδεύεις με 190+ οπότε πάσο), δεν στριβουν το ίδιο τα μηχανακια? νομίζω πως ναι γιατί φοράνε τα ίδια λαστιχα τις ίδιες αναρήσεις έχουν σχεδόν τα ίδια κιλά το ίδιο πλαίσιο το ίδιο τιμόνι κ.ο.κ.
Καταλαβάινω φίλε vstrider οτι γουστάρεις γκάζι( όπως όλοι άλλωστε) και καλά κάνεις και έχει το 1000 γιατι το γουστάρεις πρώτα εσύ. Θέλω 'ομως να σου κάνω μια ερωτηση και να μου απαντήσεις όσο πιο ειλικρινα γίνεται. Αν δεν έιχες μηχανη σήμερα ποια από τις δύο θα αγόραζες?
Αν δεν είχα τώρα μηχανάκι, ειλικρινά δεν θα αγόραζα καμία από τις δύοΑρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
όσο για το πόσο άνετα μπορείς να φύγεις πιο γρήγορα από το 650 σε μια πίστα είναι το μόνο βεβαιο. Αν κανουμε ενα ταξίδι μαζί δεν θα πηγένουμε τα ίδια? (εκτός αν σου αρέσει να ταξιδεύεις με 190+ οπότε πάσο), δεν στριβουν το ίδιο τα μηχανακια? νομίζω πως ναι γιατί φοράνε τα ίδια λαστιχα τις ίδιες αναρήσεις έχουν σχεδόν τα ίδια κιλά το ίδιο πλαίσιο το ίδιο τιμόνι κ.ο.κ.
Καταλαβάινω φίλε vstrider οτι γουστάρεις γκάζι( όπως όλοι άλλωστε) και καλά κάνεις και έχει το 1000 γιατι το γουστάρεις πρώτα εσύ. Θέλω 'ομως να σου κάνω μια ερωτηση και να μου απαντήσεις όσο πιο ειλικρινα γίνεται. Αν δεν έιχες μηχανη σήμερα ποια από τις δύο θα αγόραζες?![]()
Την προτίμησή μου την έχω γράψει σε προηγούμενα post
Μου αρέσει πάντως το 1000 και δεν το μετάνιωσα καθόλου που το αγόρασα τότε!
Επίσης -να ξαναπώ- ότι το 650 είναι πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα και καταλαβαίνω τους λόγους που προτιμάται και έχει γίνει εμπορική επιτυχία.
Και ναι... σταμάτησε η παραγωγή του, οπότε...![]()
Χαιρετώ![]()
Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
όσο για το πόσο άνετα μπορείς να φύγεις πιο γρήγορα από το 650 σε μια πίστα είναι το μόνο βεβαιο. Αν κανουμε ενα ταξίδι μαζί δεν θα πηγένουμε τα ίδια? (εκτός αν σου αρέσει να ταξιδεύεις με 190+ οπότε πάσο), δεν στριβουν το ίδιο τα μηχανακια? νομίζω πως ναι γιατί φοράνε τα ίδια λαστιχα τις ίδιες αναρήσεις έχουν σχεδόν τα ίδια κιλά το ίδιο πλαίσιο το ίδιο τιμόνι κ.ο.κ.
Καταλαβάινω φίλε vstrider οτι γουστάρεις γκάζι( όπως όλοι άλλωστε) και καλά κάνεις και έχει το 1000 γιατι το γουστάρεις πρώτα εσύ. Θέλω 'ομως να σου κάνω μια ερωτηση και να μου απαντήσεις όσο πιο ειλικρινα γίνεται. Αν δεν έιχες μηχανη σήμερα ποια από τις δύο θα αγόραζες?
Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....
Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....
Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...
Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...
σωστός!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...
Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....
Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....
Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...
Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...![]()
Ρε πάιδες επί της ουσίας δεν διαφωνούμε, ούτε έχει να κάνει με τις επιλογές μας. Ο καθένας κάνει ότι γουσταρει ή αγοράζει ότι γουσταρει εφόσον αυτός ικανοποιείται με αυτό. Απλά αναλύουμε τα κρητήρια που πρέπει να έχει ένας αγοραστης προκειμένου να επιλέξει μεταξύ των δύο μοτό. Αυτό είναι το θέμα μας. Υπάρχουν και άλλες μηχανες σαφως καλύτερρες ή σαφώς χειρότερες. Η απόρία για κάθε υποψήφιο αγοραστή που έχει κατασταλάξει στο στρομ είναι πιο από τα δύο και η απάντηση σχεδόν απ΄' ολους είναι το 650 για όλους τους λόγους που εχουν όλοι αναφέρει, τόσο απλό. και για να μην νομίζεται επειδή έχω το 650 ότι είμαι προκατηλημένος αν εξακολουθούσε να κυκλοφορεί το χίλια ή αν ήταν άμεσα να βγεί αντικαταστάστης ενδεχομένως η επιλογή να ήταν άλλη.Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...
Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....
Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....
Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...
Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...